وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در سال‌های اخیر پخش سریال‌هایی با مضمون «خیانت توسط زن یا شوهر به همسر» از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای رواج یافته است و هرشب خانواده‌هایی را برای تماشای این برنامه‌ها پای تلویزیون می‌نشاند.

 نگاهی به سریالهای ماهواره ای / خیانت با ظاهر دلپسند

به گزارش وبگردي 2030:
در سریال‌های خارجی پاره‌ای از مناسبات استثنایی را که در آن جوامع وجود دارد اما اصل نیست به عنوان اصل و کلیت مطرح می‌کنند که حتی نمایش آن برای کشور سازنده نیز آثار منفی دارد.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:شبکه های ماهواره ای,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماجرای مدرسه علمیه ای که در سال جاری به جای ثبت نام از طلاب برای تحصیل علوم حوزوی، پیامک دعوت برای ثبت نام در کلاس های رزمی و ورزشی ارسال می کند، حاکی از اتفاقات ناگواری دارد که به قطع در انظار عمومی زیبنده نام حوزه های علمیه نمی باشد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جمعی از روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه ای که تصویر آن در ذیل آمده است، اعلام کرده اند که روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مقابل ساختمان مدرسه علمیه کرمانی ها بر علیه آقای مجید انصاری تجمع خواهند کرد.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:اصلاح طلبان,مجیدانصاری,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فعالیت های علی نژاد بهانه ای به دست طیف های تندرو داد تا به اقدامات نمایشی از قبیل نامه پرانی و تحصن و اتهام زنی به نظام دست زده و پای محافل ضد ایرانی را نیز به ماجرای وی باز کنند. روند شکل گیری و اوج و فرود ماجرای علی نژاد کاملاً حساب شده و با اهداف خاص بود.

گروه سیاسی ـ معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح ( و در واقع مصی به عنوان مخفف معصومه که وی آن را با تحریف و بی دلیل به صورت مسیح برای خود استفاده می کند) علی نژاد در سال 1355 در قمی‌کلا از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. او خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:جاسوس وطن فروش,مسیح علی نژاد,شبکه های ضد انقلاب,فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:نوری زاد,فتنه,ضد ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخی تحلیل‌ها در خصوص فتنه‌گران و ماهیت آن‌ها طی چند هفته اخیر گفت: تطهیر فتنه‌گران به یک جریان تبدیل شده است.


بنابر گزارشات، حبیب الله عسگراولادی و افراد معلوم الحالی چون علی مطهری این روزها با چراغ سبز و شاید دستور پدر معنوی فتنه، جریانی را دنبال می کند که از سوی امام جمعه موقت تهران به جریان تطهیر فتنه گران نام گذاری می شود.

عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:فتنه ,ضدانقلاب,آشوبگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرسپردگي آل ثاني به وهابيت

سرسپردگي آل ثاني به وهابيت
شيخ " حمد بن خليفه آل ثاني " امير قطر ديروز (جمعه) سرانجام پرده از راز بزرگ سرسپردگي آل ثاني به وهابيت برداشت آنگاه که نام بزرگترين مسجد اين کشور در دوحه را " محمد بن عبدالوهاب" رهبر سلفي هاي نجد، گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از میدل ایست آنلاین، این اقدام امیر قطر توفانی از گمانه زنی ها را در باره نقش آینده این امیرنشین کوچک در ترسیم نقشه سیاسی منطقه خلیج فارس بویژه رقابت آن با آل سعود بپا کرد.

شيخ حمد در مراسم افتتاح اين مسجد كه مساحت آن بالغ بر 175 هزار متر مربع است، گفت: شيخ جاسم جد ما بنيانگذار قطر كه عالم به امور دين و در عين حال حاكم بود، از جمله كساني است كه دعوت شيخ محمد بن عبدالوهاب را پذيرفت و آن را در قطر و خارج آن در كشورهاي مختلف اسلامي منتشر كرد  و خود را مسوول نشر كتاب هاي تبليغي وهابيت و ديگر كتاب ها در كشور هند دانست.

ناظران بر اين باورند كه افتتاح اين مسجد اقدامي از سوي قطر مبني بر اعلام سرسپردگی به جريان سلفي و پايبندي به دعوت وهابي هاست كه براي سال هاي  مديدي در قطر در حاشيه قرار گرفته بودند كشوري كه در ظاهر جريان هاي ديگري را ترجيح می داد.

قطري ها بر اين باورند اين مسجد كه همزمان با جشن هاي روز ملي قطر افتتاح شد، مي بايست نام شيخ جاسم بن محمد آل ثاني بنيانگذار دولت قطر بر آن گذاشته شود نه عبدالوهاب كه معتقدند دعوتش با خواسته هاي آنها مغايرت دارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 دی 1391برچسب:شیوخ زنباره خلیج فارس,حکام سر سپرده عرب,وهابیت,قطر,آل ثانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نوکری آمریکا از زبان کاریکاتور

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:شیوخ زنباره خلیج فارس, نوکران آمریکا,قطر,ترکیه,عربستان سعودی,وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی ـ روز آنلاین یکی از رسانه های اینترنتی است که از 20 اردیبهشت سال 1384 توسط روزنامه نگاران اصلاح طلب فراری منتشر می شود و  بودجه آن نیز از سوی پارلمان هلند تامین می شود.


به گزارش بولتن نیوز، هوشنگ اسدی بنیان گذار روز آن لاین محسوب می شود. وی در 23 دی ماه 1329 در تهران متولد شد. در سال 1358 و همراه با عده ای از اخراج شدگان از کیهان، مجله آفتاب را تاسیس کرد اما پس از مدتی این مجله تعطیل و به روزنامه مردم رفت. وی در سال 1361 اولین بار بدلیل فعالیت های سیاسی ضد نظام دستگیر و پس از آزادی با نام مستعار بهار ایرانی از سال 1370 تا 80 سردبیر "مجله گزارش فیلم" شد. اما این مجله نیز بدلیل انتشار ویژه نامه بازجویی سعید امامی تعطیل شد و اسدی در سال 82 به همراه همسرش نوشابه امیری به پاریس مهاجرت کرد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:رسانه های مزدور ,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رادیو دیروز: رادیو فردا به جای اینکه مانند زنبور بین گل ها و گیاهان بگردد، و به جمع آوری شهدِ آن و تبدیل آن به عسلِ شفابخش بپردازد، همیشه ترجیح داده مانند مگس، روی نجاسات زندگی کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  رادیو دیروز، تجاوز ۶ نفره به دختر دانشجوی هندی که در اتوبوسِ در حال حرکت صورت گرفت (و البته از خطاهای احتمالی وی با رفیق غیر همجنسش چیزی منتشر نشد) و سپس در گیری متجاوزین با پسر، و در نهایت کشته شدن دختر، بهانه ای بود تا دنیای کثیفِ غرب، چشمان خائن خود را بر رویِ تمامی تجاوزات و جنایات و خشونتهای خود علیه زنان ببندد (و رادیو فردا نیز بوشوگ وار، همراه آنان) تمام اتهامات را متوجه آسیا، مسلمین، شرقی ها و خلاصه همین سناریوهای نخ نما شده، کنند.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:رادیو فردا,اهانت به مقدسات ,اهانت به زنانایران,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کویته، پنج‌شنبه هفته گذشته وقوع 3 انفجار پیاپی در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان باعث کشته شدن 118 تن که اغلب آنان شیعه و جزو جامعه هزاره این کشور بودند شد.

به دنبال این حادثه، گروه‌های شیعه از جمله «مجلس وحدت مسلمین» و «سازمان دانشجویان امامیه» و نیز فعالان جامعه مدنی، در اعتراض به انفجارهای کویته، از کراچی تا اسلام‌آباد دست به تجمعات اعتراضی زدند. 

 نهادهایی چون «تحریک حسینیه پاکستان»، «شورای اتحاد شیعه» و «جعفریه الائنس» نیز با برپایی تظاهرات‌های گسترده در شهرهای مختلف خواهان اقدام جدی دولت برای جلوگیری از قتل‌عام مردم بی‌گناه شدند.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:شیعیان مظلوم,وهابیت جنایتکار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروهک منافقین که سرمست خروج از لیست سازمانهای تروریستی کشورهای آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا هستند به سبب جنایت‌ها و خیانتهای فراوانی که داشته‌اند هیچ مقبولیتی حتی در میان سایر گروهکهای ضد نظام ندارد.
منافق‌ها از گذشته جهت ابراز نوکری و جانثاری به صهیونیست‌ها و دشمنان ایران از هیچ خباثتی چون جاسوسی و ترور شهروندان و دانشمندان کشورمان فروگذاری نکرده‌اند.
صفحه رسمی این گروهک در فیس‌بوک با حدود ۳۰۰ عضو برای خوش خدمتی و خبرسازی دست به انتشار شایعاتي آنچنان ناشیانه و احمقانه زده است که باعث رسوایی گردانندگان این صفحه شده است انتشار دروغهايي شاخدار و بسيار ناشيانه که مشابه آن در هيچ يک از سايتهاي خبري ضد ايراني و وابسته به غرب وجود ندارد. ظاهرا اين اخبار در جهت تحميق و شستشوي مغزي هواداران اندک اين گروهک ميباشد که در اردوگاههاي مخوف فرانسه و ... اجازه دسترسي به ساير رسانه ها به جز رسانه هاي اين گروهک را ندارند.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:منافقین فتنه گران,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری- تحلیلی" ندای انقلاب "، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با انتشار خبری درباره آموزش "تروریست‌های سوری" توسط "گروهک منافقین" اعلام کرد: « براساس اعلام یک منبع خبری یکی از فرماندهان گروهک منافقین طرح‌های جنگ پارتیزانی که قبلا علیه دولت ایران بکار گرفته شده و تجارب خود را دراختیار مجاهدان (تروریست‌های) سوریه قرار داده و تعدادی از آنها را با آموزش‌هایی از قبیل؛ جنگ وگریز، بمب گذاری وساخت بمب، شیوه های ترور شخصیت، مصادره کردن، عادی سازی وشیوه عبور، تکاوری وزندگی در شرایط سخت، آرپی جی و کلت و کلاش برای درگیریهای شهری آشنا کرده است.» 



گفتنی است، گروهک منافقین علاوه بر حمایت رسانه‌ای از تروریست‌های سوریه برخی از عناصر خود را برای آموزش نظامی آنها به شهر "ادلب" سوریه اعزام کرده است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 دی 1391برچسب:رجوی,مریم قجر,ضدانقلاب,جنایتکاران فراری,تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس به نقل از شبکه العالم، نشریه اینتلجنس آنلاین که معمولا اطلاعات خود را از منابع اطلاعاتی غرب به دست می آورد، سازمان اطلاعات عربستان سعودی به ریاست بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود مسئول تاسیس «جنبش النصره» است.

 

بر پایه این گزارش، سازمان اطلاعات عربستان، پس از تماس های گسترده با جنبش های مسلح در عراق، کمک به تاسیس جبهه النصره در سوریه را به عنوان جنبش جهادی در دستور کار قرار داد.

 

این نشریه فرانسوی فاش کرد که برنامه جبهه النصره ایجاد حکومت موسوم به  «حکومت خلافت» در سوریه است.

خبرگزاری فارس: بندر بن سلطان، بنیانگذار جبهه تروریستی «النصره»
بقیه رد ادامه مطلب...................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:تروریست,سعودی,وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرشید منافی پیر عبدالملکی،این اسم کامل اوست.متولد ۲۲ مرداد ۱۳۵۸ شهر تهران به شماره شناسنامه ۵۴۵۸ است و فرزند علی اصغر منافی. تحصیلات دانشگاهی را شروع کرد،ولی تمام نکرد.۴ سال در دانشگاه درس خواند و در پایان با مدرک دیپلم کشور را ترک کرد.
وی گوینده و برنامه ساز رادیویی در ایران بود.منافی در رادیو جوان فعالیت می کرد.مشهورترین برنامه های منافی در زمان حضور وی در رادیو جوان برنامه ای با نام «جوانی به وقت فردا» و برنامه «روی خط جوانی» بود. او در خرداد ۱۳۸۹ از ایران خارج شد وی پس از خروج از کشور در مطلبی که در صفحهفیس بوکش منتشر یافت با ابراز علاقه! به کشور و هموطنانش عمیقاً از اینکه مجبور شده!!!! ایران را ترک کند ابراز تاسف کرده بود.فرشید منافی رابطه استخدام رسمی با سازمان صدا و سیما نداشته و تنها به عنوان نیروی پروژه ای همکاری می کرده است.
او مدت ها در صدا و سیمای ایران کار کرد و گویندگی و تهیه کنندگی رادیو را به عهده داشت و ارتزاق او بیشتر در رادیو جوان بود .پدر او هم از رادیویی های سابقه دار بود و تقریبا بعد از این که پدرش در رادیو جوان مدتی به کمک او آمد و چند برنامه را با هم احرا کردند به نام و نانی رسید.بعد از آن سری هم به تلوزیون زد و در شبکه سه و برنامه «صبح آمد» نیز برنامه اجرا کرد. اما موفقیت چندانی نداشت و از کار بیرون آمد. او بعد از اینکه تصویرش در یکی مهمانی زیر زمینی منتشر شد از کار کنار اخراج شد و به کارهای تولید استودیویی در خارج از صدا و سیما روی آورد. او حتی برای شرکت ایرانسل تبلیغات می خواند و صدایش را خرج این امور هم کرد.اواخر زندگیش در ایران یک رادیوی اینترنتی شخصی هم راه اندازی کرد و در نهایت به صورت پنهان و با همان مدرک دیپلم به استخدام رادیو فردا در آمد.
به گفته یک منبع آگاه،نامبرده از اعضای اصلی گروه منحرفTSM بوده و حتی ازدواج خودش را با یکی از اعضای این گروه و کاملاً با آداب این فرقه انجام داده است. مراسم ازدواج فرشید منافی و همسرش که در منزل رئیس این فرقه در ایران صورت گرفته با تایید رهبر اصلی آن از طریق چت با آمریکا صورت گرفته است.
منافی به همراه همسرش «مرجان وفائی فخر» ۷ فروردین ۱۳۸۹ از کشور خارج شدند و پس از اقامت موقت در ترکیه، راهی پراگ شده و به جمع این رسانه آمریکایی پیوستند.فرشید منافی برنامه های خود در رادیو فردا را از خرداد ماه ۱۳۸۹ شروع کرد.وی در حال حاضر ۵ روز در هفته برنامه طنز «رادیو پس فردا» را در رادیو فردا اجرا می کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:ضدانقلاب فراری,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، شیرین عبادی در آخرین مصاحبه خود با نشریه فرانسوی لوموند اعتراف کرد که سعی خارج نشینان برای سرنگونی جمهوری اسلامی از سوی چند میلیون خارج نشین شوخی است.

این پیرزن 70 ساله، ضمن حمایت صدباره از بهائیان و یهودیان و صحیح دانستن قطع شبکه‌های برون مرزی ایران به خاطر افشاگری علیه یهودیان وبهائیان، در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است ایرانیان خارج از کشور باعث ایجاد تحول در ایران شوند؟ چنین پاسخ داد:

اینکه چند میلیون ایرانی خارج از کشور بخواهند حکومت را سرنگون کنند بیشتر به مانند شوخی است.

این اظهارات درحالی به صراحت بیان می‌شود که چندی پیش نیز گروهک تروریستی الأحوازیون وی را شیاد و عامل جمهوری اسلامی نامیده بودند.

اظهارات این چنینی به خوبی نشان می‌دهد که صرف میلیون‌ها دلار آمریکایی و غربی برای براندازی جمهوری اسلامی از طریق خارج نشینان هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت. 

 

shirin2 

منبع: دیدبان
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:شیرین عبادی,ضد انقلاب فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، در هفته گذشته  روشنگری از انقلاب ایدئولوژیک در میان برخی از اصلاح طلبان و رونمایی از پشت نقاب نفاق به سبک منافقین در میان اعضای خانواده تشکیلات منحله موسوم به سازمان مجاهدین انقلاب واکنش های قابل تاملی را در بین  اردوگاه فتنه گران به نمایش گذاشته است.

طیف مدعی خط اسلام و امام که اکنون پس از گذشته سه دهه  از انقلاب بریده و در زمین دشمن دست و پا می زنند شبکه های اجتماعی غربی را حیاط خلوت خود می پندارند غافل از آنکه نمایش کاملی از  انحطاط از دستورات بنیادی دینی و اعتقادی را در پیش افکار عمومی به معرض قضاوت گذاشته اند.

جماعت متوهمی که می پندارند باید مردم نیز آنها را در این پس رفت و عقب نشینی همراهی کنند و نه آنکه به رفتارهای منزجر کننده و مبتذل شان که در فضای عمومی انجام می دهند اعتراضی صورت گیرد.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:ضدانقلاب فراری,اصلاح طلبان,مسیح علی نژاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – فرزند شجریان زادروز تولد استاد محمدرضا لطفی از منتقدان راه و رسم پدرش در فتنه 88، را به وی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری صراط، همایون شجریان در صفحه فیس بوک خود با تبریک زادروز استاد شهیر موسیقی کشور، به کنایه نوشت: «هنر به دستِ تو زد بوسه، قدر خود بشناس!» و لینک به مطلبی داده که استاد لطفی در انتقاد به محمدرضا شجریان با یکی از نشریات به گفت و گو پرداخته بود.

بر پایه این گزارش، استاد محمدرضا لطفی در آذرماه سال 1390 در گفت و گو با یک نشریه اصلاح طلب انتقادات تندی را متوجه شجریان کرد و با طرح سوالی که اعتراض شجریان از چه بابت است، گفت: «اولين كنسرت‌هاي اين مملكت را در شهرستان‌ها شخص شجريان برگزار كرده است. خود آقاي خاتمي در زمان وزارت‌شان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در كنسرت اصفهان شجريان حضور داشتند. امروز من شخصاً نمي‌فهمم شجريان به عنوان يك موزيسين موفق كه اين همه كنسرت داده و كار توليد كرده و آثارش در راديو و تلويزيون پخش شده و بيش از 300 كنسرت خارج از كشور داشته، چرا اكنون اعتراض مي‌كند؟‌ من اين را نمي‌فهمم. يك وقت شما را براي ساليان دراز محروم كرده‌اند و با كلي بدبختي يك كنسرت برگزار مي‌كنيد و هزارگونه مشكل داريد و اعتراض مي‌كنيد؛ اگر چنين شخصي بخواهد بر روي اين مسائل صحبت كند قابل فهم است.»

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:هنرمندان ضد دین,شجریان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز در گزارشی نوشت: برنامه‌های زننده شب اربعین سید و سالار شهیدان در شبکه بی‌بی سی فارسی هیچ شکی را باقی نگذاشت که پس از افتضاحات این شبکه در شب عاشورای امسال و جشن و پایکوبی و رقاصی بی‌سابقه، بخش فارسی تلویزیون دولتی انگلیس که رسما در خدمت بهائیان است تعمد دارد تا در مناسبت‌های سوگواری شیعیان فستیوال هرزگی برگزار کند. 

خبرگزاری فارس: روابط ضربدری در بی‌بی‌سی فارسی/ مجریان «نوبت شما» را بهتر بشناسید

انتخاب موضوع برنامه نوبت شما با اجرای نفیسه کوهنورد نیز متفاوت از شب‌های گذشته و در همین راستا ارزیابی می‌شود. نفیسه کوهنورد که پس از رسوایی ارتباط صادق صبا با پونه قدوسی مجری سابق برنامه نوبت شما،‌ مورد جدید سردبیر هوس‌باز بی‌بی سی فارسی محسوب می‌شود، ملغمه‌ای از ارتباطات فاسد است که خود یک تنه دور جدیدی از رقابت‌های غیراخلاقی را در استودیوی بی‌بی سی در لندن به‌وجود آورده است.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 دی 1391برچسب:شبکه فساد,بی بی سی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، حزب «تضامن الدیمقراطی الاهواز» نسخه‌ای انگلیسی برای برخی افراد تروریست موسوم به «خلق عرب مقیم اروپا» است که در سال 2003 در این کشور اعلام موجودیت کرده و علم مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را بلند کرد.

                                                        منصور عبدویس

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 دی 1391برچسب:وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از جریان‌هایی که در سال‌های اخیر نقش بسزایی در سیاست‌های منطقه‌ای ایفا کرده و هر روز بر دامنه گسترش نفوذ آن در منطقه افزوده می‌شود، جریان "سلفی" است. نظر به انحراف‌های گسترده اندیشه سلفیان در جهان اسلام ، در گزارش زیر به معرفی این جریان انحرافی و سیر تحول و اندیشه‌های آن پرداختیم.

به گزارش بی باک به نقل از مشرق، یکی از جریان‌هایی که در سال‌های اخیر نقش بسزایی در سیاست‌های منطقه‌ای ایفا کرده و هر روز بر دامنه گسترش نفوذ آن در منطقه افزوده می‌شود، جریان "سلفی" است.

نظر به انحراف‌های گسترده اندیشه سلفیان در جهان اسلام که متاسفانه دامنه آن به حوزه عقاید دیگر مذاهب شناخته شده اسلامی نیز سرایت کرده، تلاش‌ می‌شود، در مطلب زیر به معرفی این جریان انحرافی و سیر تحول و اندیشه‌های آن بپردازیم.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روزنامه الحیات چاپ لندن نوشت: "امیر اشل" فرمانده نیروی هوایی اسرائیل، ایران را در ارتباط با انتقال سلاح به غزه، مورد تهدید مستقیم قرار داد.

به گزارش 598 به نقل از  عصرایران، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اظهار داشت: تل آویو امروز می تواند به هر طرفی که بخواهد به اسرائیل و امنیت آن آسیب بزند، ضربه شدیدی را وارد کند ؛ ضربه ای که طنین آن همه خاورمیانه را در بر می گیرد.

اشل ادامه داد: نیروی هوایی اسرائیل در عملیات نظامی اخیر علیه غزه از نظر دفاع و حمله ، با تمام قدرت فعالیت کرد. نیروی هوایی اسرائیل می تواند به هر آنچه بخواهد، برسد و عملیات بی سابقه ای را اجرا کند. این نیرو در عملیات غزه تنها بخش کوچکی از توانمندی های خود را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به انتقال سلاح از ایران به غزه افزود: به هیچ کس اجازه نمی دهیم به اسرائیل، آسیب بزند. بهتر است همه به یاد داشته باشند که میان غزه و تهران بیش از یک خط مستقیم وجود دارد.

روزنامه الحیات اضافه کرد: مقامات ارشد نظامی و امنیتی اسرائیل این اظهارات فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و اشاره او به انتقال اسلحه از ایران به غزه را هشداری مستقیم به این کشور می دانند که حمله آینده برای منع انتقال سلاح به غزه، "قلب تهران" را هدف قرار خواهد داد.

اظهارات فرمانده نیروی هوایی اسرائیل درباره توانمندی های این رژیم در جنگ اخیر علیه غزه سخن می گوید که گروه های مقاومت فلسطینی توانستند در این جنگ با شلیک موشک هایی با برد 75 کیلومتر، برای نخستین بار در 20 سال گذشته شهرهای تل آویو و قدس را مورد هدف قرار داده و آژیرهای خطر در این دو شهر را به صدا درآورند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:رژیم اشغالگر قدس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از گروه سیاسی بولتن نیوزـ مولوی عبدالحمید در ادامه مواضع قابل تامل خود در جریان خطبه های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان در توصیه ای به ظاهر دلسوزانه و از سر خیرخواهی خطاب به مقامات جمهوری اسلامی اظهار داشته اند که برای کنار زدن بشار اسد از قدرت، پادر میانی کنند! تا هم خدا از آنان راضی شود و هم منافع ملت ایران در سوریه محفوظ باقی بماند!

بقیه در ادامه مطلب.............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:مولوی عبدالحمید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، کیهان نوشت: نويسنده «اخبار روز» با اشاره به اظهارات مقامات بحريني در حمايت از اپوزيسيون جمهوري اسلامي نوشت: نمي دانم بايد خنديد يا بايد گريست وقتي كه حمد بن عيسي آل خليفه، «پادشاه» بحرين، و «وزير امور خارجه»ي او (كله پاچه مورچه) خالد بن احمد آل خليفه، به فكر جمع و جور كردن اپوزيسيون ايران، و تشكيل «موتمر لاصدقاء الشعب الايراني» مي افتند.

خالد بن احمد آل خليفه، «وزير امور خارجه»ي بحرين، در «توئيتر» خودش نوشته كه ديگر زمان آن فرا رسيده كه به فكر «مردم مظلوم ايران» باشيم، و همان طور كه براي مردم مظلوم سوريه، «كنفرانس دوستان مردم سوريه» درست كرده ايم يك «كنفرانس دوستان مردم ايران» هم رو به راه كنيم.

چرا كه اين منصفانه نيست كه ما فقط به فكر سوريه باشيم، و فقط در آنجا گانگسترهاي محلي و ميسيونرهاي خارجي را سر و سامان بدهيم تا بلكه به مدد سي آي اي و ناتو و تروريست هاي خوب و حرف شنو و انواع اهلي القاعده و بقيه «اصدقاء» كاري بكنيم.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:فرقه رجوی,ضدانقلاب,رضاربع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

راديوديروز : باز هم راديوفردا نشان داد براي اعتقادات ايرانيان مسلمان هيچ ارزشي قائل نيست و تماما در راستاي مقابله با ارزش ها و مقدسات هموطنانمان هزينه مي كند و اين را در ماه محرم امسال هم با پخش ترانه هاي بسيار نامتعارف و بعضا مستهجن نشان داد .
به گزارش راديوديروز سناريوي اسلام ستيزي راديوفردا از ماه ها قبل توسط راديوديروز اطلاع رساني شده بود و گزارشات متعددي هم در همين راستا منتشر گرديده بود .
وليكن باز هم در ماه محرم امسال و در حالي كه سراسر ايران غرق عزا و ماتم سرور و سالار شهيدان ، حضرت اباعبدالله الحسين ع است ، راديوفردا با پخش انواع ترانه هاي شاد و غير اخلاقي و ضد اسلامي و حتي بعضا مستهجن و زننده اين ماهيت كثيف خود را نشان داد .

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حالی که مردم ایران اسلامی سراسر در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان به سر می برند و دیگر هموطنان از اقلیت های مذهبی کشورمان نیز با آنها همدردی می کنند، شبکه من و تو ضمن ترویج ازدواج به غربی، مجلس بزم و شادی به راه انداخت.

به گزارش وبسایت روشنگری از  صراط، شبکه من و تو در کنار ترویج ازدواج به سبک سکولار، ماه محرم را به مجلس رقص و پایکوبی تبدیل کرد.

 

در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.

بقیه در ادامه مطلب+عکس............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نظام حاکم بر ایران قصد دارد که همه را سرکوب کند اما یکی یکی، پس همه ی ما باید بطور سیستماتیک از همدیگر دفاع کنیم و این دفاع نباید فقط در شکایت(بصورت قانونی) صورت گیرد و باید اتحاد عمل داشته باشیم و مقاومت کنیم و در مقابل آنان خشونت و درگیری نشان دهیم تا بتوانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم!!!

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-  آزمایش سخنگوی متواری دراویش گنابادی در فرانسه، در ابتدای سخنانش، دفاعی از حسین کاظمینی بروجردی کرد.

حسین کاظمینی، همان شخص روحانی نمایی است که مدتي پيش با برنامه ريزي و حمايت تبليغاتي رسانه هاي خارج از كشور با ادعاي ارتباط با امام زمان، دادن اذكار عجيب به مردم و ادعاي حل مشكلات آنان و ادعاي رهبري دين سنتي که در همین اثنا دست به فتاوای غیر شرعی و مغایر با دین مبین اسلام داشت صادر نمود و با مكاتبه به سران كشورهاي اروپايي و غربي و مصاحبه با راديو و رسانه هاي خارجي سعي در ايجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمايي خود داشت . آزمایش، نوکر دستگاه های امنیتی غرب برخورد دستگاه های قضایی را با این مدعی دروغین  اشتباه دانست!؟

بقیه در ادامه مطلب.............

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  سرویس بین الملل بی باک، دیکتاتورهای عربی که در قبال خواست مردم سوریه مقاومت می کنند و حکومت مردمی اسد را نامشروع می خوانند. کشورهایی که درباره مرگ مشکوک یک وبلاگ نویس، مدتهاست که شانتاژ به پا می کنند. کشورهایی ادعای دفاع از حقوق بشر و ملتهای دنیا را دارند؛ همگی این روزها سکوت پیشه کرده اند و در قبال جنایتهای جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حتی در قبال شهادت کودکان این سرزمین، سکوت خفت باری را در پیش گرفته اند به نوعی که سازمان های بین المللی نیز در این باره سکوت کرده اند.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به همت وزارت اطلاعات عناصر تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی در استان خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، در چند روز گذشته تعدادی از عناصر تروریست وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که با انجام چندین مورد بمب‌گذاری در شبکه‌های انرژی استان خوزستان در صدد اخلال در امنیت استان و ایجاد ناامنی در زندگی شهروندان خوزستان بودند به همراه مقدار قابل توجهی مواد منفجره و اقلام ارسال شده از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند.

 

این عناصر با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی _ صهیونیستی در صدد اقدامات خرابکارانه دیگری بودند که به لطف الهی کشف و خنثی گردید.

 

در این عملیات تعداد هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی کشف و ضبط گردیده است.

اطلاعات تکمیلی مربوط به این تیم تروریستی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رژیم آل‌خلیفه در آستانه محرم الحرام پرچم‌های سیاه حسینی را از محلات و خیابان‌ها پایین کشید و هیئت‌های حسینی را تهدید کرده تا به جنایات این رژیم نپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه رادیو هدای اسلامی، با حلول ماه محرم مردم بحرین پرچم‌های سیاه و تابلوها و پلاکاردها و تبلیغات متعددی را در خیابان‌ها و محلات نصب کردند.

با این اقدام مزدوران رژیم آل‌خلیفه اقدام به پایین کشیدن پرچم‌ها و تبلیغات موجود کرده‌اند و بنا بر گفته شاهدان عینی این حملات در منطقه «بلاد قدیم» و «کرزکان» بیشتر بوده است. در همین حال راشد بن عبدالله آل‌خلیفه وزیر کشور بحرین در دیداری تهدیدآمیز با رئیس شورای اداری اوقاف جعفری در بحرین و برخی هیئت‌های حسینی و دسته‌جات دیدار کرد و خواستار هماهنگی آنها با دولت شد. وی از هیئت‌ها و دسته‌جات حسینی خواسته است اوضاع را در ماه محرم کنترل کنند و اجازه ندهند که از شعائر حسینی برای اهداف سیاسی استفاده شود. وزیر کشور بحرین از صاحبان منابر نیز خواسته از اشاره به جنایات رژیم آل‌خلیفه یا آنچه او مسائل سیاسی خوانده است اجتناب کنند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس به نقل از عاجل نیوز، مصطفی الشیخ فرمانده شورای نظامی شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه پیام های اطمینان بخشی را به رژیم صهیونیستی داد مبنی بر اینکه این شبه نظامیان به دنبال درگیری با اسرائیل نیستند و نمی‌خواهند درگیری در سوریه را به درگیری منطقه‌ای تبدیل کنند.

وی در گفت‌وگوی مطبوعاتی خود که امروز برگزار شد، اعلام کرد که ارتش آزاد به دنبال ورود به درگیری منطقه ای با اسرائیل نیست.

او گفت: امیدواریم که جامعه جهانی اقدامات لازم را انجام دهد تا درگیری در سوریه به درگیری منطقه‌ای تبدیل نشود.

دو روز پیش رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک چند موشک از خاک سوریه به سوی سرزمین های اشغالی، بخش های آزاد شده جولان را با گلوله های توپ هدف قرار داد.

 

خبرگزاری فارس: پیام اطمینان گروهک ارتش آزاد سوری به رژیم صهیونیستی


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: رفتار دوگانه کشورهای غربی نسبت به شعارهای خود در دنیا نکته ای است که حتی از چشمان نویسندگان و تحلیل گران غربی نیز پنهان نمانده است.

هجمه و تحریم علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در حالی صورت می پذیرد که در نزدیکی ایران، رژیم صهیونیستی با وجود در اختیار داشتن چند هزار کلاهک هسته ای بدون هیچ فشار سیاسی و اقتصادی به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از «رام الله آن لاین»، استوارت لیتلوود از نویسندگان و تحلیلگران انگلیسی در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس بریتانیا، خواهان پاسخی مناسب از آنها در خصوص معماها و تناقضات سیاست بریتانیا در قبال اسرائیل از یک سو و در ارتباط با ایران از سوی دیگر شده است.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس بین الملل پایگاه 598، امن نبودن خاورمیانه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی از واقعیت های انکار ناپذیری است که با شروع موج بیداری دینی مسلمانان جهان نیز تشدید یافته است.
در این بین هزینه کردهای کلان مالی کشورهای حاشیه خلیج فارس در منطقه برای ایجاد آشوب در کشورهای محور مقاومت و دادن وعده های مالی به گروه های سیاسی منطقه برای سازش و حرکت در جهت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز از موارد دیگر این دسیسه ها می باشد.

بقیه در ادامه مطلب...........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از لبنان، ساعتی پیش نیروهای مسلح تحت امر شیخ احمد الاسیر، امام جماعت مسجد بلال شهر صیدا، با شهروندان درگیر شدند و در پی این درگیری، نیروهای ارتش لبنان در صیدا به حالت آماده باش درآمدند و نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان، تشکیل جلسۀ فوق العادۀ هیئت وزیران برای بررسی موضوع را خواستار شده است.

بنا بر این گزارش، درگیری زمانی آغاز شد که پس از نصب پوسترها و تابلوهایی به مناسبت آغاز ماه محرم، نیروهای مسلح سلفی، تابلوها و تصاویر سید حسن  نصرالله را هدف گلوله قرار دادند.

در این تیراندازی، " شيخ زيد ضاهر" از مسئولان حزب الله لبنان و فرد همراه او هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده اند و يك كودك نيز جان باخته است.

گفتنی است شیخ احمد الاسیر که از سلفی های تندرو به شمار می رود و به اذعان خود، از منابع مالی خارج لبنان کمک می گیرد، چندی پیش به صراحت اعلام کرده بود که «باید مستقیما با حزب الله و حسن نصرالله وارد جنگ شد».

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای بزرگ نمایی بر روی تصاویر کلیک کنید 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هر: اردنی هایی که برای گذراندن دوره جهادی در صفوف جبهه النصره وابسته به القاعده به سوریه سفر کرده بودند به همراه مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و چاشنی های انفجاری و سلاح به کشورشان بازگشتند.

بی تردید یکی از بزگترین معضلات امنیتی در عراق به گفته مسئولین امنیتی دولت نوری المالکی پس از سقوط صدام ، انتقال تروریستهای سلفی از اقصی نقاط جهان به سوریه و سپس ورود آنها به خاک عراق بود .

یرموک


این مسئله به حدی گسترش یافته بود که دولت عراق را بر آن داشت تا رسما لب به اعتراض گشوده و حتی سفیر خود را هم از دمشق به بغداد فرا بخواند.

با شعله ور شدن بحران در سوریه، خط ترابری تروریسم به جای انتقال به بغداد در مناطق مختلف سوریه منتشر شد و سبب افزایش هرج و مرج در این کشور شد.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تروریست‌های وهابی مخالف بشار اسد در سوریه «دختر بچه» یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه‌ای سر بریدند که جرم وی شیعه بودن او و خانواده‌اش بود.

خبرگزاری فارس: بریدن «گلوی» کودک سوری چه نفعی برای تروریست‌ها دارد + عکس

طبق آمارهای منتشر شده، تروریست‌ها تاکنون 1300 شهروند شیعی را قتل عام کرده‌اند که اکثر کشته شدگان را شهروندان سوری و عراقی تشکیل می‌دهند.

چندی پیش «محمد العریفی»، از سرکردگان شناخته شده وهابی در عربستان از تروریست‌ها خواسته بود تا برای تخریب نشدن چهره شورشیان، از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند اما حجم جنایات تروریست‌ها آن‌چنان بالاست که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات آنها منتشر می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های بحرینی، مردم در مناطق مختلف بحرین با برگزاری تظاهرات همبستگی خود را با المشیمع ابراز داشتند.

تظاهرات کنندگان همچنین بر ایستادگی خود در مقابل حمله رژیم بحرین علیه مردم تاکید کردند.

المشیمع ژوئن سال گذشته میلادی زمانی که برای انجام معاینات پزشکی به لندن سفر کرده بود، به طور غیابی به اتهام آنچه جعل تاسیس یک سازمان تروریستی به همراه 25 فعال شیعه خوانده شد، مورد محاکمه قرار گرفت.

المشیمع به دلیل داشتن بیماری سرطان باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرد اما با وجود وخامت اوضاع جسمی، آل خلیفه از آزاد کردن وی امتناع می‌کند.

درهمین حال، نیروهای رژیم بحرین تظاهرات مردم در شهرک البلاد القدیم را با استفاده از گلوله های جنگی و گازهای سمی سرکوب کردند.

گروهی از علمای دینی پیشاپیش تظاهرکنندگان حرکت می کردند.

بقیه در ادامه مطلب.............

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از پایگاه 598 به نقل از  باشگاه خبرنگاران، ماجرای غرب زدگی  جماعت ضد انقلاب ، گاه به رفتارهای عجیب و غریبی ختم می شود که جز تمسخر و نمایش  هویت پوچ خود باخته شان، آنهم به بدترین وضع ممکن ارمغان دیگری برایشان ندارد.
میهمانی های هالووین از این دست مراسم های غربی است که در آن میهمانان لباسهای عجیب و غریب می پوشند و با قیافه های ترسناکی که برای خود درست می کنند با چاشنی  رفتارهای غیر متعارف و کاملا بیگانه و گاه ضد ایرانی، مناسبات مشمئز کننده ای را ترتیب می دهند.


بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیدبان: نسرین ستوده لنگرودی در سال 1342 در تهران متولد شد. وی بنا به قول خودش در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده و با این حال که تظاهر به کشف حجاب کرده، خود را فردی مذهبی می‌داند. پدر و مادر وی 6 کلاس بیشتر سواد نداشتند و صاحب 4 فرزند(دو دخترو دو پسر) بودند. مادرش خانه‌دار و پدرش کاسب بود. بنا به گفته ستوده مادرش به شدت به اعتقادات مذهبی پایبند بوده ولی فرزندانش را همیشه آزاد می‌گذاشته است و پدرش نیز به شدت تمایلات مردسالارانه داشته و حتی زمانی که خواهر وی به دنیا می‌آید مادرش را مورد عتاب قرار می‌دهد. فعالیت‌های ستوده در آینده درباره به اصطلاح حقوق زنان نیز ناشی از همین عقده‌های خانوادگیش بود.

نسرین ستوده

بقیه در ادامه مطلب ................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

من با حجاب مشکل بنیادی دارم ؛ “از حجاب متنفرم ” در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !

در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !  وی در گفتگو با این روزنامه لبنانی از جنجال‌ها پیرامون برهنه شدن خود گفته و اعلام کرده است

در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !

بقیه در ادامه مطلب..............

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری  فارس در دمشق، شیخ «احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه در دیدار با سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری و هیئت همراه ضمن تشریح آنچه در سوریه رخ می‌دهد، از یورش سلفی‌ها و وهابیون در حلب به منزل خود خبر داد.

وی گفت: «هفته گذشته 50 نفر از سلفی‌ها که مسلح بودند به منزل من در حلب یورش بردند، درب اتاق‌ها را کنده و از جا در آوردند و اموال منزل را دزدیدند.»

خبرگزاری فارس: «یورش» وهابی‌ها به منزل مفتی اعظم سوریه و دزدی اموالش
 
بقیه در ادامه مطلب .................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اول نیوز،" گلشیفته فراهانی " خواننده تبلیغی فتنه ۸۸ و بازیگر مستهجن نقش های سخیف فیلمهای هالیوودی سرانجام تیزر فیلم جدیدش را انتشار داد.وی در جدیدترین فیلم منتشر شده اش، نقش یک رقاصه را بازی می کند .

 
بقیه در ادامه مطلب ............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مردم در روستای فقیر العکر در حاشیه منامه بیش از هشت روز است که در محاصره قرار دارند و اهالی این روستا با مشکلات جدی برای تامین معیشت خود مواجه هستند.

نیروهای آل خلیفه همچنان به محاصره روستای العکر ادامه می‌دهند و ماموران امنیتی به گشت زنی در خیابان‌ها می‌پردازند تا هرگونه تحرک مردم را تحت کنترل درآورند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که شب گذشته جوانان روستای العکر با برگزاری تظاهرات خواستار توقف محاصره روستای خود شدند که نیروهای امنیتی به آنها حمله کردند. جوانان بحرینی با کوکتل مولوتف پاسخ نیروهای آل خلیفه را دادند.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در میان اسناد نیم سوخته پادگان اشرف اسنادی بدست آمد که ابعاد زندگی فرقه‌ای و تحت کنترل آنها را افشا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مؤسسه راهبردی دیده‌بان اعزامی به عراق، در میان اسناد نیم سوخته پادگان اشرف که اعضای منافقین سعی کرده بودند تا آنها را از بین ببرند، برگه‌هایی با عنوان ویزای انفرادی مقرها پیدا شد.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بي باک نقل از فارس، "طارق الهاشمی که گفته می شود، برای ادای مراسم حج در عربستان به سر می برد، با "عبدالله بن عبدالمحسن الترکی"، دبیر کل انجمن جهان اسلام نیز دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، الهاشمی در دیدار خود با الترکی، از اتخاذ آنچه سیاست های میانه رو دولت عربستان و تلاش این کشور برای تامین منافع امت اسلام و همبستگی با ملت ها در رویارویی با چالش های جهان معاصر خواند، قدردانی کرد.

بقیه در ادامه مطلب ...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، خبرنگار وطن فروش یعنی همان مسیح علی‌نژاد خبرنگارنما و جاسوس فراری که چند سالی است در پناه ضد انقلاب و سلطنت طلب‌های خارج از کشور حضور دارد از صبح امروز در ادامه کارهای جاسوسی در خدمت بیگانگان سعی کرد تا با عشرت شایق نماینده سابق تبریز و فعال سیاسی تماس گرفته و مصاحبه ای با وی داشته باشد.

شایق که دو دوره سابقه نمایندگی و 30 سال فعالیت سیاسی را در کارنامه خود دارد با هوشیاری کامل ترفند این جاسوس خبرنگار نما را شناخت و از مصاحبه با وی امتناع کرد.

 
بقیه در ادامه مطلب ...............
 



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: رادیو فردا در یکی از مضحک ترین خوش خدمتی هایش به اربابان خود در گزارشی که آن را به بازتات سخنان یکی از فرماندهان سپاه اختصاص داده بود آنقدر تلاش کرد تا با انواع تهدید، لگدپرانی، ناسزا، تحقیر و... ثابت کند که ایران زورش به آمریکا نمی رسد که شنونده را نیز به خنده وا می دارد. فقط به چند جمله از این گزارش توجه کنید:

"یکی از فرماندهان سپاه گفت: ‌در شرايطي كه اسراييل به طور همه‌جانبه خود را آماده يك حمله نظامي بكند ممكن است كه جمهوري اسلامي نيز به حمله پيشگيرانه دست بزند.”

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اینکه رژیم سعودی دست پرورده غرب بوده و برای ممانعت از استقلال و اقتدار کشورهای اسلامی تمام تلاش خود را بکار می گیرد، موضوعی بدیهی برای ملتهای آزادیخواه دنیا می باشد اما اینکه نتانیاهو بر این امر صحه بگذارد، دیگر راهی برای تظاهر و فریب کاری خاندان سعود باقی نمی ماند.

به گزارش وبسایت روشنگری از  سرویس بین الملل بی باک، بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم اسرائيل، وجود روابط «دوستانه و قوي» را بين اين رژيم و عربستان سعودي فاش کرده است.

نخست وزير رژيم اسرائيل در مصاحبه‌اي که در تارنماهاي اينترنتي منتشر شد، گفت که روابط بين تل‌آويو و رياض در زمينه‌هاي گوناگون دوستانه و قوي است.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیاضی، سید جلال - 'اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است! '

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 28 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com