وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

از حامیان احمدی‌نژاد بودم و پشیمان هم نیستم
«اینها مصداق محاربه هستند، ولی مشمول رأفت نظام قرار گرفتند. نظام اسلامی فقط آمد و رفت‌ها و ارتباطات موبایلی و تلفنی آنها را محدود کرد. در خانه خودشان امکانات در اختیارشان است. البته حصر، حصر است. نمی‌گوییم که بهشت است، اما نظام با رأفت با آنها برخورد کرد و الان هم با رأفت برخورد می‌کند.»
موسوي و كروبي مصداق محاربه هستند ولی مشمول رأفت نظام قرار گرفتند
به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با حضور در برنامه "شناسنامه" این هفته به سوالات محری این برنامه پاسخ داد. وی در این برنامه پس از آنکه مجری از او پرسید که از شما نقل شده است که هیچ یک از مسئولان به فکر حل کردن مشکل حجاب نبودند و به نظر می‌رسد که دیگر نمی‌شود با کار فرهنگی جلوی بدحجابی را گرفت باید برای حل این مساله خون‌های پاک ریخته شود آیا این را تایید می‌کنید؟ پاسخ داد: خوب شد این مساله را مطرح کردید، اولا در رابطه با این خبر برخی از رسانه‌ها دروغی را منتشر کردند و در سطح گسترده تحلیل‌های دروغی را نیز نوشتند، نوشتند که خاتمی گفته است برای حجاب باید خون ریخته شود. همه اینها دروغ بود و این بداخلاقی رسانه‌ای بود.
بقیه در ادامه مطلب........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده «موسسه هنر ناب اسلامی» توضيح داد؛
چند روز پیش بازی اینترنتی ای در فضای مجازی منتشر شد که در آن باید میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی را از پا در بیاوری تا برنده اعلام شوی. نام این بازی اینترنتی«بازگشت مختار» است.اما یک روز پس از انتشار ،اعلام شد که «بازگشت مختار» جمع آوری شده است و دیگر عرضه نمی‌شود. بازی‌ای که برای شبیه سازی ترور میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی طراحی شده است.
چرا بازی‌ ترور موسوي،خاتمي‌وکروبی‌ جمع‌ شد؟
منتقدان این بازی اینترنتی از نقش دولت یازدهم برای جمع آوری آن مي‌گویند اما منتشرکنندگان بازی تاکید مي‌کنند که دستور دولت در کار نبوده است و خودشان به این نتیجه رسیده اند بازی کیفیت لازم را برای منتشر کردن ندارد.منتشر کنندگان لینک این بازی علی رغم تمام قانون‌هاي موجود طراحی، تولید و عرضه این بازی را قانونی مي‌دانند.

«محمد روح الله‌پور»، نماینده فروش «موسسه هنر ناب اسلامی» که لینک این بازی را به اشتراک گذاشته است، به سايت «تدبیر» مي‌گوید اعتراض کاربران به بازی بازگشت مختار دلیل اصلی جمع آوری آن بوده است. روح‌الله‌پور با تاکید بر اینکه موسسه هنر ناب اسلامی طراح این بازی نبوده و تنها آن را «معرفی» و «بازنشر» کرده است، مي‌گوید: «بازی بازگشت مختار در جریانات سال 1388 توسط وبلاگ «نفوذی» نوشته شده بود. این وبلاگ، برای انتشار بازی طراحی شده است. ما هم در کنار خیلی از سایت‌هاي دیگری که این بازی را منتشر کردند آن را بازنشر دادیم و اصلا طراحان بازی و صاحبان این وبلاگ را نمی شناسیم.»
بقیه در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس مجلس شورای اسلامی مذاکره با 1+5 و ارتباط با آمریکا را دو موضوع متفاوت دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی از مذاکرات هسته‌ای حمایت می‌کند.علی لاریجانی در مصاحبه‌ای با روزنامه فیگارو به بررسی مسائل روز ایران پرداخت که اهم صحبت های وی را در ادامه می‌خوانید.

موضوع موسوی و کروبی به قوه‌قضائیه مربوط نیست
 

...چون جمهوری اسلامی ایران از ابتدا معتقد بود که از طریق مذاکرات سیاسی مسئله هسته ای قابل حل است نباید ما برای ادامه مذاکرات نگاه منفی داشته باشیم.
...آقای ظریف موظف است از مواضع جمهوری اسلامی دفاع کند، ما به دنبال اصطلاحات نیستیم آنچه که اهمیت دارد این است که ایشان باید از مواضع جمهوری اسلامی دفاع کند، نرمش قهرمانانه به معنای عقب نشینی نیست به معنای این است که کار به صورت معقول پیش رود، مسئله ما و غرب در مورد موضوع هسته‌ای یک موضوع لاینحل نیست به شرط اینکه به دنبال بهانه جویی نباشند.

به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس وزارت خارجه انگلیس در واکنش به حادثه «سراوان»، با صدور بیانیه‌ای دو پهلو، اقدام اشرار در کشتار مرزبان‌های ایرانی و اعدام اعضای گروهک‌های تروریستی را در کنار هم محکوم کرد.

«هوگ رابرتسون» معاون وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای تحت عنوان «محکومیت کشتار نیروهای ایرانی و اعدام‌های تلافی جویانه»، مدعی شده است ایران در پاسخ به حمله به نیروهای خود، «زندانیانی که محکومیت‌هایی غیرمرتبط با این حادثه داشته‌اند» را اعدام کرده است.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه انگلیس کشتار سربازان ایرانی و اعدام اشرار را با هم محکوم کرد

سه روز قبل در حمله گروهی از اشرار، 14 نیروی مرزبانی ایران در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

رابرتسون در بیانیه خود آورده است: فکر من با خانواده‌های 14 مرزبان ایرانی است که روز 25 اکتبر در منطقه سیستان و بلوچستان کشته شدند. انگلیس از چنین حوادثی متأثر شده و امیدوار است عاملان آن محاکمه شوند.

وی می‌افزاید: همچنین مایه تأسف است که ایران یک روز بعد، 16 زندانی محکوم به مجازات‌های غیرمرتبط با این کشتار را اعدام کرد. من به ایران توصیه می‌کنم در مجازات مرگ وقفه‌ای ایجاد کند و از برخورداری تمام افراد از محاکمه عادلانه اطمینان حاصل کند.

این در حالی است که دادگستری سیستان و بلوچستان تأکید کرده است که تمام اعدام‌شدگان از اعضای گروه‌های معاند و باندهای قاچاق مواد مخدر بوده و احکام آن‌ها از مدت‌ها قبل قطعی بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:روباه,استعمار,انگلیس خبیث,تروریست,حامیان تروریست,هوگ رابرتسون,سراوان,تروریستهای بیت العدل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
وزیر کشور تونس با اشاره به سرنوشت تأسفبار دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه اعزام شده اند، از فعالیت گسترده برخی جریانها و تشکیلات تونسی در این زمینه خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "لطفی بن جدو" گفت: دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه رفته اند، درحالی به تونس باز می گردند که از جنگجویان خارجی در سوریه باردار شده اند.
وی در جلسه مجلس مؤسسان (پارلمان) تونس که به صورت زنده از تلویزیون رسمی این کشور پخش می شد، تأکید کرد: "ده ها و صدها جنگجو به این دختران تحت عنوان جهاد نکاح تعرض می کنند، و آنها درحالی به تونس باز می گردند که ثمره این ارتباطها را با خود حمل می کنند .. و ما هم دست و پا بسته ناظر این مسائل هستیم.
بن جدو اظهار داشت: وزارت کشور از مارس گذشته از سفر 6 هزار تونسی به سوریه جلوگیری کرد، و 86 نفر را که شبکه هایی را برای اعزام جوانان تونسی به سوریه برای جهاد ایجاد کرده بودند، دستگیر کرد.
وزیر کشور تونس تأکید کرد: برخی سازمان های حقوقی تونسی، با اعتراض به جلوگیری وزارت کشور از اعزام جنگجو به سوریه، ما را غافلگیر کردند.
بن جدو افزود: جوانان ما در جنگ سوریه در خط مقدم قرار داده می شوند؛ و به آنها آموزش داده می شود که چگونه به شهرها حمله کنند و دست به غارت بزنند.
در 19 آوریل 2013 شیخ عثمان بطیخ مفتی وقت تونس اعلام کرد که 16 دختر تونسی برای جهاد نکاح به سوریه فرستاده شده اند.
شیخ بطیخ که مدت کوتاهی پس از این اظهارات از سمت خود برکنار شد، به شدت از اینگونه اقدامات انتقاد کرده بود.
رسانه های تونسی نیز اخیرا از اعزام صدها دختر از این کشور به سوریه خبر داده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب: خاورمیانه سوریه مغرب عربی تونس مهمترین خبرها عناصر مسلح در سوریه حمله به سوریه جهاد نکاح دختران تونسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، جریان فتنه پس از آن‌که تلاش‌ کرد با افزایش فشارهای بین‌المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری پروژه رفع حصر از سران فتنه را پیش ببرد، اما با سوخت رفتن این پروژه حلقه پاریس که در صدد احیا و بازتولید فتنه بود با شکست مواجه شد.

اما بلافاصله حلقه پاریس جریان فتنه راهبرد خود را تغییر داد. آن‌ها تصمیم گرفتند تا ضمن گرفتن موضع اپوزیسیونی و تحریم انتخابات، خاتمی را به نامزد شدن در انتخابات تشویق و تحریک کنند. در همین راستا طی یک دستور تشکیلاتی به حزب منحله مشارکت از شاخه جوانان این حزب که عمدتا از محکومان امنیتی فتنه 88 هستند، خواستند تا با راه اندازی کمپین دعوت از خاتمی ضمن حضور دوباره در صحنه سیاسی کشور، محمد خاتمی را هم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ترغیب کنند.


شاخه دانشجویی جریان فتنه در داخل کشور نیز ماموریت گرفته تا با دیدارهای پیاپی با خاتمی و ضمن مخابره اخبار این دیدارها، ضمن این‌که این نکته را به مخاطب القا می‌کنند که جریان فتنه هنوز در داخل کشور زنده است، آخرین مواضع وی را نیز در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

در همین راستا 91 نفر از فعالین جریان فتنه نیز نامه‌ای که توسط «ح.ل» نگارش شده بود را در راستای ترغیب بیشتر خاتمی به کاندیدا شدن امضا کردند و تلاش کردند تا موج جنگ روانی ضد انقلاب را تقویت کنند.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:خاتمی ,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زهرا رهنورد صاحب تئوری «داماد لرستان، فرزند آذربایجان» از سوی مجله آمریکایی فارین پالسی، به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب شد.

* مجله آمریکایی فارین پالسی، زهرا رهنورد را به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب کرد. در این میان بیل کلینتون جایگاه ششم، دیوید پترائوس جایگاه هشتم، دیک چنی جایگاه سیزدهم، فرید زکریا جایگاه سی‌ و هفتم، جورج سوروس جایگاه سی ‌و هشتم، هنری کیسینجر جایگاه پنجاه و پنجم، فرانسیس فوکویاما جایگاه شصت ‌و پنجم و ریچارد هاس جایگاه هفتاد و پنجم را از دیدگاه مسئولین این نشریه آمریکایی به خود اختصاص دادند. این مجله حضور رهنورد در عرصه رقابت‌های انتخاباتی و حمایت و پشتیبانی از میرحسین موسوی و سازماندهی طرفداران همسرش از طریق راهپیمایی‌ها، فیس بوک، توییتر و پیام‌های متنی را از دلایل انتخاب وی عنوان کرده است. این مجله هم چنین در مقاله‌ای با عنوان "جنگ نرم ایران" تأکید کرد: «شباهت‌های زیادی میان مدل انقلاب‌های رنگین اوکراین و اروپای شرقی با حوادث پس از انتخابات ایران وجود دارد و باید بدون اتلاف وقت از هم‌اکنون باید برای انتخابات آینده، مخالفان جمهوری اسلامی را به چهره‌های بین‌المللی تبدیل کرد و به آن‌ها مجاری و کانال‌هایی داد.»

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی مطهری ضمن تهدید مجدد دکتر حداد عادل به افشاگری، در اظهار نظری جالب معتقد است اگر موسوی و کروبی در سال 88 پیروز می شدند، اوضاع کشور خیلی بهتر می شد!

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس سیاسی بی باک، علی مطهری در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد، با اشاره به تهددید اخیرش در خصوص افشاگری پیرامون آنچه روابط غلامعلی حداد عادل با رژیم گذشته نامیده بود، اظهار داشت: من زیاد نمی‌خواهم این بحث ادامه پیدا کند. فقط می‌خواستم اشاره داشته باشم که اینها بالاخره ‏خودشان را جمع کنند. ولی خیلی صلاح نمی‌دانم که این بحث ادامه داشته باشد. ‏...به نظرم الان زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. چون همان موقع من اشاره کردم که اگر اینها ‏بخواهند به روش خود ادامه بدهند آن‌وقت من در این مورد صحبت می‌کنم. هنوز روشن نیست که اینها چه ‏خواهندکرد. به نظر من راجع به این موضوع اگر صحبت نشود بهتر است. ‏

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازخوانی خاطرات ناطق‌نوری از روزهای بحرانی تشکیل دولت دوم موسوی
ماجرای حکم حکومتی حضرت امام برای نخست‌وزیری موسوی/ آقای خامنه‌ای گفتند که حجت برای من تمام شد
 

 

هفته گذشته رجانيوز در گزارشي با بررسي وي‍ژگي هاي مديرتي امام خميني(ره) در زمان دفاع مقدس پرداخت و از جمله در برداشتي از ماجراي انتخاب ميرحسين موسوي به نخست وزيري براي بار دوم نوشت:



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

xt

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صهیونیستها برای ایجاد تنفر از مسلمانها در دل توریستهایشان و محق جلوه دادن قاتلین فلسطینی ها، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ـ تفریحی در کرانه باختری کرده اند که در این کلاس ها توریستها باید به سوی سیبل هایی شلیک کنند که تصاویر افرادی با لباس فلسطینی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تعدادی مرد و زن و بچه که توریست های مناطق اشغالی هستند؛ در میدان تیری واقع در کرانه ی غربی رود اردن و در گوشه ی شهرک مسکونی گوش اتزیون، بین دو شهر بیت اللحم و حبرون جمع شده اند تا از سوی صهیونیستها در قالب یک برنامه تفریحی برای کشتن مسلمانان و ایجاد نفرت از آنان، آموزش هم ببیننند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "صراط" - باز کم کم نسیم شهریور ماه وزیدن میگیرد و دوباره لرزش و بی تابی قلبم آغاز میشود .وقتی تابستان به ماه آخر میرسد همه خاطرات و تصاویر در برابر دیدگانم تکرار میشود.چهارم شهریور 1361 ساعت 6/30صبح بود.آن روزپدرچند دقیقه زودتر از همیشه از خانه خارج شد ودایی نیز همراه او رفت . شش ساله بودم ، برای گرفتن وضو به حیاط رفتم. سفارش مادر این بود که: دخترم قبل از سن تکلیف نماز بخوان.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

وبسایت روشنگری به نقل از :"عماریون"- عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

 

 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آغاز تکاپو برای یک «ارتجاع» بزرگ سیاسی
بازگشت تكيه گاه؛ تلاش براي بازگرداندن هاشمي 78 ساله به كرسي رياست جمهوري

 

بعد از چند ماه امتحان فضا و افکار عمومی درباره معرفی نامزد موردنظر طیف اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، نهایتا این پروژه تبلیغاتی سخنرانی «اکبر ناطق نوری» در شب قدر در حرم امام رضا(ع) و مصاحبه روز گذشته «سعید حجاریان» به پله آخر خود رسید و امروز، هدف اصلی این طیف برای حضور در انتخابات مشخص شد؛ گزینه‌ای که در نگاه اول چندان قابل باور به نظر نمی‌رسد اما بررسی شرایط فعلی این طیف و همچنین اوضاع سیاسی کشور به ویژه بعد از حوادث سال ۸۸ این مساله را باورپذیر می‌کند: اکبر هاشمی رفسنجانی.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com