وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بولتن نیوز: عکس گران فروشی که جلوی مردم 50 ضربه شلاق خورد
بولتن نیوز: به نظر شما این روزها ستاد تنظیم بازار چه می کند؟ چرا مردم شلاق گران فروشی های گران فروشان را می خورند ولی گرانفروشان هر روز تپل تر می شوند و کسی جرات ندارد که بگوید بالای چشمتان ابرو است. آیا موضوع بر می گردد به اینکه خدایی نکرده همین گران فروشان هستند که قوانین را به پیش می رانند و برای مردم نسخه می پی چند؟ مسئولین اجرایی کشور کجا هستند؟ آیا مردم تنها مجبورند که شعارها را گوش بدهند یا اینکه گرانفروش ها هم در این بین مورد تادیب قرار خواهند گرفت؟ مگر یک فروشنده یا یک مدیرعامل شرکت گران فروش کی است که کسی توان برخورد با او را ندارد و همه در مقابلش تعظیم می کنند؟ چرا دولت برخورد نمی کند و فقط بخش نامه صادر می کند؟ آن هم بخش نامه هایی که ماهانه تغییر می کند و البته تنها چیزی که مشمول تغییر می شود عدد مر بوط به قیمتها است؟



به طور نمونه امروز می نویسند: " مرغ را بیشتر از 2700 تومان نخرید!" . فردا یک هفته بخشنامه می کنند: " مرغ را گرانتر از 3000 تومان نخرید". هفته بعدش دستور می دهند: " مرغ را گرانتر از 4700 تومان نخرید".... دواره می نویسند: " مرغ را بیشتر از کیلویی 5700 تومان نخرید". و ....   اما هیچ کس نمی نویسد فلانی برای گرانفروشی شلاق خورد و یا مدیر عامل فلان شرکت به خاطر گران فروشی و انبار کردن کالا شلاق خورد و یا ... موضوع چیست. آیا دولت و بازار یکی شده و یا واقعا این بازار است که دولت تشکیل داده است و مردم مستضعف دیگر از گردونه دولت مداری خارج شده اند. به نظر می رسد که مسئولین امر باید مروری دوبار به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین حضرت امام ( ره) داشته باشند و ببینند کجای راه را اشتباه می روند و آنانی که باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند چه کسانی هستند. آیا گرانفروش را باید در تنور کرد یا این مشتری است که برای اعتراض به گران فروشی باید به تنور گرم افکنده شود.

به هر حال برای اینکه مسئولین اجرایی کشور کمی به گذشته توجه کنند بد ندیدیم عکسی از شلاق خوردن یک گران فروش و در حضور مردم که سالها پیش از سوی روزنامه کیهان منتشر شد را در این خبر قرار دهیم تا شاید تابوی " چون پولدار است نباید شلاق بخورد و نباید عکسش منتشر شود (البته بعد از صدور حکم) " شکسته شود و همانطور که مردم از گرانی واهمه دارند، گران فروشان هم بترسند و بدانند که اگر گران فروشی کنند و حق مردم را بخورند در مقابل مردم بی آبرو شده و سکه یک پول خواهند شد.! به امید روزی که با یک گران فروش همان برخوردی شود که با یک فرد ندار که چک 100 هزار تومانی آن برگشت می خورد بشود و به امید روزی که برخی اصول که سالهاست در فرهنگ اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است دو باره عجر قرب یافته و مورد توجه قرار گیرد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com