وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی تکفیری منافقین نشستی با حضور شخصیت های معارض از کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، اردن و الجزایر در اورسوراواز واقع در شمال فرانسه برگزار کرد. در این مراسم که هدف از برگزاری آن عوام فریبی و گول زدن افكار عمومی بود مریم رجوی و مهمانان روزه نگرفته را افطار کردند! انجمن نجات از گروهک منافقین متشکل از افراد جدا شده از این گروهک تروریستی اعلام کرده که مریم رجوی که هیچ بویی از انسانیت و شرافت نبرده اصلا نمی داند ماه رمضان چیست و و از این ماه مبارک استفاده ابزاری می‌کند. بسیار شینع و چندش آور است كسی كه دستش به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه آغشته شده و از خنده‌های چندش‌آورش هزاران گریه و ضجه بی‌گناهان پیداست، ادای آدم‌های مذهبی را در می‌آورد و به یاد خدا می‌افتد!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:فاحشه،منافقین،رجوی،مریم قجر،, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: دامین Amadnews.com (آمدنیوز) پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال 2012 میزبانی (host) شده است و سپس در سال 2014 فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی.

به گزارش فارس، طبق روال سه بخش پیشین از سلسله گزارش‌های حاضر، ابتدا نگاهی داریم به واکنش‌های روح‌الله زم (معروف به نیما) به گزارش قبلی؛ او به گزارش سوم نیز طبق ابلاغ میت واکنش مستقیم نشان نداد اما اطلاع موثقی حاکی است که اضطراب ناشی از نزدیک شدن آن گزارش به چند محدوده حساس برای وی و نزدیکان و مرتبطینش، موجب تشدید اختلالات روانی قدیمی و افزایش مصرف شیشه و گراس و الکل توسط این عنصر آلوده شده است. بعنوان مثال، او از افشای ماجرای توهمات سامورایی که دامنگیرش شده بود، همچنین داستان روی آوردنش به فرقه منحطی در هند بشدت حیرت‌زده و مضطرب شده است.

اصل مطلب در ادامه................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:صراط ، آمدنیوز ، سعودی،زم،ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com