وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صادق زیباکلام معتقد است برخی رسانه‌های منتقد؛ کارکرد رسانه‌ای خود را از دست داده‌ و به‌طور کامل درحال حرکت جناحی، سیاسی‌کاری و عقده‌گشایی حزبی هستند.به گزارش بی باک، بولتن نیوز نوشت: وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان این نکته گفته است: اینکه روزنامه‌ای خاص مرتب به دولت حمله می‌کند، طبیعی است؛ مگر این روزنامه و رسانه‌های همسوی آن؛ قرار است به دولت حمله نکنند، مگر قرار است به آقای هاشمی حمله نکنند. به نظر من چنین کارهایی کاملا بدیهی و طبیعی است و اگر غیر از این می‌بود؛ باید شگفت‌زده می‌شدید.

به اینها محل نگذارید!
این فعال اصلاح طلب درخصوص انتقادات اخیر برخی مطبوعات و متعاقب آن بخش‌های خبری رسانه‌ی ملی به بخش‌های مختلف وزارت ارشاد از جمله مطبوعات، کتاب، سینما و حتی بحث عفاف و حجاب، گفته است: بدیهی است که این رسانه‌ها مخالف آزادی مطبوعات‌اند. آنها مخالف هرگونه دگراندیشی‌اند و مخالف طرح هر نوع فکر و اندیشه‌ای که مغایر با فکر و اندیشه‌شان باشد. خواه در عرصه داخلی باشد یا در عرصه خارجی!!
زیباکلام اضافه کرده است: به هر حال نامزد مورد علاقه و حمایت این روزنامه‌ها، فرد دیگری بود و هرکس دیگری غیر از ایشان رای اگر می‌آورد، باب پسند و میل آنها نخواهد بود و آنها مرتبا به او حمله خواهند کرد، و اینکه در این میان انتخاب مردم چیست؛ یا در دیگر موارد؛ حق و باطل چیست، حقیقت و مجاز چیست هم برایشان بحث‌های ثانویه است.
وی درعین حال تاکید کرده است: اینگونه نیست که رسانه‌هایی از این دست که تنها از همین مجاری، کسب خبر می‌کنند، اهل یک نوع خرد و منطق باشند، اهل یک نوع تجزیه و تحلیل باشند. آنها به هر کاری که آقای روحانی انجام دهد، حمله خواهند کرد و توجهی ندارد که مثلا رفع توقیف نشریه‌ی مذکور در دولت قبل صادر شده و ارتباطی به ارشاد دولت روحانی ندارد.
زیباکلام برای برخورد دولت با این رسانه‌ها پیشنهاد کرده است: خیلی نباید برآشفته شد و خیلی نباید کلام‌شان را از در منطق بررسی کرد. بهترین کاری که دولت آقای روحانی و وزارت ارشاد می‌کنند؛ این است که خیلی به این جماعت دلواپس محلی نباید بگذارند و قبول کنند که این گروه اینجور مخالفت‌ها را به شکل ذاتی باید داشته باشند!
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:سکولار,رضاخان,صادق زیباکلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس دین و اندیشه بی باک: یک رویکرد بدی که در سال‌های گذشته در بعضی به وجود آمده و البته رسانه‌های ضدانقلاب نیز در تقویت آن نقش داشته‌اند، سیاسی دیدن حجاب است. بازی‌های سیاسی برای ترویج بی‌حجابیسیاسی دیدن حجاب یعنی اینکه تصور کنیم هر زنی که بدحجاب است، لزوماً با نظام اسلامی زاویه دارد.متن فوق بخشی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی در همایش «بانوان مبلغ و فرصت های پیش رو» می باشد که در تاریخ 12/3/93 ایراد شده است.به گزارش بی باک، مشروح این سخنرانی در ادامه تقدیم می گردد:حجاب و عفاف یکی از مسلّمات اسلام است

برای هر مسلمانی که مختصری با تعالیم اسلامی آشنایی داشته باشد، کاملاً روشن است که حجاب، یک اصل محکم دینی است. گذشته از آیات صریح سوره مبارکه نور درباره حجاب، روایات فراوان و معتبری داریم که هم درباره اصل حجاب، و هم درباره چگونگی آن، رهنمودهای مشخصی ارائه نموده اند.

بقیه رد ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:حجاب,بازی سیاسی,بی عفتی,بیحیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


"عماریون"- دومین پاورقی کتاب 'ارتش سری روشنفکران'، نوشته پیام فضلی‌نژاد که 'به انتشار ماهنامه‌های 'نگاه نو' و 'کیان' با حمایت دولت هاشمی رفسنجانی اشاره دارد' منتشر شد. اسناد، کلیشه ها و تصاویر این پاورقی که شامل صدها سند و ماخد از ارتباط اصلاح‌طلبان با محافل جاسوسی غرب است، از این پس در خبرگزاری نسیم منتشر خواهد شد. 

پروژه روشنفکران دینی در ایران که دولت آمریکا را به وجد می‌آورد، با انتشار سلسه مقالات «قبض و بسط تئوریک شریعت» در ماهنامه کیهان فرهنگی صورتبندی شد. انتشار این سلسله مقالات از اردیبهشت 1367 آغاز گشت؛ از قضاء همزمان با «فروپاشی اروپای شرقی»(1989.م). عبدالکریم سروش ادعا داشت که می‌خواهد تا فهم نوینی را از اسلام عرضه کند و این امر را در گرو «اصلاح دین» و تعقیب پروژه «پروتستانتیسم اسلامی» می‌دانست. او در «قبض و بسط» معتقد بود در جهان امروز، همه علوم وابسته به یکدیگرند و ما با یک «جغرافیای معرفت» روبرو هستیم. هر تکانی در این جغرافیا، همه علوم را تکان خواهد داد و علوم دینی مانند فقه از این تحولات مصون نیستند. به روایت سروش، «جغرافیای معرفت» در جهان معاصر حاوی «معرفت‌شناسی نوینی» است که غرب با تکیه بر «عقلانیت مدرن» آن را عرضه کرده است و دین را باید برپایه آموزه‌های معرفت‌شناختی «عصر مدرنیته» فهمید؛ معرفت‌شناسی‌ای که برآمده از آراء فیلسوف یهودی سرشناس سِرکارل پوپر است و «فهم علمی غرب» را معیار اثبات و ابطال «مسائل» می‌داند. یعنی، آنچه که با عقلانیت مدرن غرب سازگار است، «علمی» است و آنچه که با فلسفه مدرنیته نمی‌خواند، «غیرعلمی» است
بقیه در ادامه مطلب......................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:روشنفکر,حلقه کیان,ارباب حلقه ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عماریون به نقل از کیهان، محمدرضا خاتمی در مصاحبه با «فصل اعتدال» و در پاسخ این پرسش که آیا اعتدال را یک گفتمان می‌دانید؟ گفت: اعتدال اصلا نمی‌تواند یک گفتمان باشد. اعتدال یک روش یا حداکثر استراتژی، خط‌مشی و راه است. وقتی یک برنامه‌ای را می‌نویسیم، باید هدف، رسالت، استراتژی و خط‌مشی و تاکتیک‌هایی که کار را عملیاتی می‌کند داشته باشد. گفتمان باید هدف را تعیین کند که به کجا می‌خواهد برسد. ما گفتمان اصلاحات داریم، تقریبا روشن است اهدافش چیست. ما گفتمان اصولگرایی داریم و تا حدودی مشخص است که هدف و رسالتش در جامعه ما چیست. از این رو من اعتدال را به عنوان یک مشی قبول دارم؛ یعنی میانه‌روی. البته به نظرم باز هم در این مسیر ابهام زیادی وجود دارد. برای من سوال است و از همان ابتدا هم این سوال را مطرح کردم. آیا میانه روی یعنی یک خرده‌ ظلم، یک خرده عدل، یک خرده آزادی، یک خرده سرکوب، یا خیر؟ ما اصولی داریم که برای رسیدن به آن اصولمان ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی را در نظر می‌گیریم و قدم‌هایمان را براساس آن ظرفیت‌ها تنظیم می‌کنیم. گاهی اوقات این اشتباه می‌شود. یعنی نه این و نه آن می‌شود. یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. فکر می‌کنم با توجه به تندروی‌هایی که به خصوص در طول چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود، اعتدال تبدیل به یک شعار قابل توجه و جذاب شد، اما اگر ما فقط به این جذابیت اکتفا کنیم و ابعاد و حدود آن را روشن نکنیم، فکر می‌کنم ممکن است برای خودمان هم دردسرساز باشد.
وی می‌افزاید: ممکن است بشود درباره اعتدال خیلی صحبت کرد و مقاله نوشت اما واقعا احساس می‌کنم یک گفتمان نیست. چون گفتمان باید ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد. اعتدال تقریبا یک روش پیشبرد امور است. حالا آن امور چه است، آنها ممکن است گفتمان باشد. البته به نظر می‌رسد اگر برنامه‌های انتخاباتی آقای روحانی را مرور کنیم، اگر نگوییم که برنامه‌های انتخاباتی ایشان کاملا گفتمان اصلاحات است، اکثریت قابل توجه آن همان است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:خاتمی,رضا خاتمی,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، "بابک حمیدیان" بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: رضا کاهانی بخاطراین‌که مرا برای بازیگری درفیلمش انتخاب کرده، مورد انتقاد و سرزنش قرارگرفت، زیرا که من در فیلم "چ" بازی کرده‌ام.

وی با انتقاد از وضعیت انتخاب بازیگر توسط گروه کارگردانی در سینما گفت: من یک سفر داشتم که قبل از آن با بهمن فرمان‌آرا برای ایفای نقش در فیلمش توافق کرده‌ بودیم، وقتی از سفر بازگشتم، به علت این‌که دستیار وی با من مشکل دارد، نظر وی را عوض کرد و فرمان‌آرا منصرف شد. مشکل سینمای ما "دهن‌بینی" عوامل فیلمساز ما است.این بازیگر سینما افزود: قبل از بررسی مشکلات در سینما از لحاظ تکنولوژی و انسانی همانند حضور کارگردان، فیلمنامه نویس و عوامل تولید خوب و تحلیل وضعیت مدیریتی سینما باید به ضعف و مشکل بزرگ سینما، رابطه و مشکلات آدم‌های سینما با هم بپردازیم.
وی ادامه داد: نمونه بارز این حرف، این است که کاهانی را به خاطر انتخاب من دراثرش سرزنش کردند. من از طرف روشنفکران سینما که دلایل بسیار ابلهانه و احمقانه دارند مورد تهاجم قرار گرفته‌ام.
حمیدیان اظهار داشت: از نظر من مشکل اصلی و واقعی هر بازیگری می‌تواند این باشد که در موردش نقد، تعریف، تمجید، بدگویی، ناحق و نادرست وجود داشته باشد و این قضیه تیشه به ریشه سینما می‌زند.
حمیدیان هم‌چنین تصریح کرد: بحران سینمای ایران، "حرف بردن" ، "حرف شنیدن" و"دهن بینی" فیلمسازان و عوامل تولید است و این غیبت و بدگویی و پشت سر افراد حرف زدن عادت دیرینه‌ماست.
بنده به صراحت می‌گویم که از طرف جماعت روشنفکر هدف نقد قرار گرفته‌ام.
در حال حاضر کارگردان‌های عزیز کشورمان، همه بازیگران را عمیقأ می‌شناسند اما متأسفانه 95 درصد تصمیم‌گیری بر عهده هیئت و دستیاران کارگردانی  است و این موضوع با قدرت، تصمیم و نظر کارگردان را تغییر می دهند.
وی خاطرنشان کرد: البته می دانم که به خاطر این حرف‌ها، باید منتظر تماس و ارتباط عده‌ای با خودم باشم اما من این موضوع را پس از این در هر کجا که با من صحبت شود عنوان می‌کنم تا بدانند فلان دستیار به دلیل مشکل با من مانع از حضورم در فلان فیلم می‌شود، این‌ها انتقادهای احمقانه جماعت روشنفکر علیه من است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,تمسخر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

 انجمن تروریستی پادشاهی ایران که مسئول عملیات تروریستی در نقاط مختلف ایران می باشد در آستانه مبعث رسول اکرم قرآن مجید را به آتش کشید و بار دیگر کج اندیشی و نافهمی خود را در معرض نمایش گذاشت، اگرچه وابستگان به این تشکیلات خود را منتقد مفاهیم قرآنی می دانند اما کوچک ترین دانشی در این باره ندارند چراکه تاکنون حاضر به دفاع از اظهارات خود نیستند، به عبارت دیگر توانایی بحث علمی با دانشمندان علوم قرآنی را ندارند.

 یکی از دیگر از نکاتی که در مورد این اقدام تامل است، لزوم احترام به آراء و نظرات دیگران است. امروزه تحت عنوان پرطمطراق دموکراسی و آزادی حقوق انسانی سوء استفاده های بسیاری مشاهده می شود! دامنه آن نیز بسیار گسترده است و امور سیاسی، نظامی و حتی دینی نیز در بر می گیرد.

فعالان به اصطلاح حقوق بشر نیز که به ظاهر برای این مهم فعالیت می کنند در تقابل آشکار به عقاید و اعتقادات بسیاری از هموطنان خود توهین می کنند  و خود را مدعی دفاع از حقوق بشر می دانند. آتش زدن قرآن کریم توهینی آشکار به اعتقادات میلیون ها مسلمان در سرتاسر گیتی است. پیش از این کشیش مسیحی «وین سپ» [Wayne Sapp] نیز با هدف جنجال آفرینی و مطرح شدن نام خود اقدام به آتش زدن قرآن کرده بود.

 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:سلطنت طلبان,آتش زدن قرآن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه اطلاع رسانی حزب الله سایبر، در ایام سالگرد شروع واقعه مهم فتنه و در جهت روشنگری بیشتر از ابعاد این فتنه بزرگ و بین المللی، اقدام به انتشار تولیدات رسانه ای مرتبط با موضوع فتنه ۸۸ کرده است. این محصولات ارزشمند به فواصل زمانی کوتاه از امروز تا سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه از این وبگاه قابل دریافت خواهد بود.به گزارش حزب الله سایبر، آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد یک تهاجم همه جانبه به ارکان جمهوری اسلامی ایران بود که بازخوانی وقایع آن و یادآوری عوامل وقوع آن به هر نحوی می تواند باعث عبرت گرفتن از تاریخ به همراه بالا بردن بصیرت سیاسی باشد، فتنه سال هشتاد و هشت به گفته رهبر معظم انقلاب کشور را واکسینه کرد، در این میان آنها که متهمان و سران فتنه بودند باز به گفته همان رهبر، مسئول خونهای ریخته شده اند... پایگاه اطلاع رسانی حزب الله سایبر، در ایام سالگرد شروع واقعه مهم فتنه و در جهت روشنگری بیشتر از ابعاد این فتنه بزرگ و بین المللی، اقدام به انتشار تولیدات رسانه ای مرتبط با موضوع فتنه ۸۸ کرده است. این محصولات ارزشمند به فواصل زمانی کوتاه از امروز تا سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه از این وبگاه قابل دریافت خواهد بود.فیلم کوتاه «لکه» به کارگردانی محمد باقر مفیدی کیا اثری در مورد فتنه ۸۸ است که از زاویه ای دیگر به این واقعه می پردازد. جهت دانلود این فیلم روی لینک کلیک کنید :

 lake۲_mpeg۲video_۰۰۲.flv | دانلود فیلم

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:فتنه88,بهزاد نبوی,عدم تمکین در مقابل رای مردم,توهین به نظام,فیلم لکه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پس از اینکه عکس و خبر حضور لیلا حاتمی بر روی فرش قرمز کن و ماجرای دست دادن او با مسئول جشنواره کن در رسانه‌ها پیچید مردم واکنش‌های مختلفی نسبت به این خبر نشان دادند. عده‌ای خواستار برخورد قضایی با این حرکت شدند و عده ای این کار را سهل انگاری دانستند. پیرو درخواست‌هایی که می‌شد صدا‌های مختلف تا حدی که امکان داشت و حرمت‌شکنی نبود در تسنیم انعکاس داده می‌شد. گروه دیگری در ادامه این واکنش‌ها، رویکرد دیگری داشتند. آن‌ها بگونه‌ای متفاوت با این موضوع برخورد کردند.

آنها فقط خواستند که حرفشان به گوش لیلا حاتمی برسد. همانگونه که خبر حاشیه‌های حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن به گوش آنها رسید. در ذیل نامه یکی از طرفداران لیلا حاتمی را که به خبرنگار خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است، می‌خوانید.
سلام خانم حاتمی

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,فساد,لیلی حاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با وجود اینکه ابهامات زیادی در مورد اینگونه انتصابات در دانشگاه آزاد و دیگر نهادهای دولتی وجود دارد، تصاویر حاکی از حضور هراتی در یکی دیگر از نهادهای مهم کشوری است، نهادی به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، همین چند وقت پیش بود که سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" را به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرد تا رسانه‌ها به بازخوانی سوابق و مواضع عبدالحسین هراتی بپردازند.  
با انتشار سوابق و مواضع‌ وی علیه نظام جمهوری اسلامی، دانشگاه آزاد با قبول اشتباه در این انتصاب وی را از این مسئولیت برکنار کرد و بدون هیچ توضیح قانع کننده‌ای مبنی بر انتصاب چنین شخص شناسنامه داری در اهانت به امام و مسؤولین نظام، تقصیر را به گردن استعلام نهادهای امنیتی انداخت و نهادهای امنیتی نیز بدون هیچ پاسخی در رد یا تایید اظهارات طه هاشمی، ترجیح دادند گزینه سکوت را انتخاب کنند، لذا هنوز هیچ نهادی دلیل قانع کننده‌ای مبنی بر چرایی سپردن مسؤولیت به چنین شخصی را تبیین نکرده است! 
با وجود اینکه ابهامات زیادی در مورد اینگونه انتصابات در دانشگاه آزاد و دیگر نهادهای دولتی وجود دارد، تصاویر حاکی از حضور هراتی در یکی دیگر از نهادهای مهم کشوری است، نهادی به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام! 
بقیه در ادامه مطلب............................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:اهانت به مقدسات,توهین به امام,تشخیص مصلحت نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شناسنامه این هفته با حضور محمد کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از شبکه سه سیما پخش شد.محمد کوثریکوثری در ابتدای مصاحبه تلویزیونی خود گفت: توفیقی بود که در کنار رزمندگان به فرماندهی حضرت امام(ره) در جبهه حضور داشته باشیم، صحنه‌هایی که آنجا دیدیم و اخلاص و صداقت و فداکاری و... که در آنجا وجود داشت، باعث شد روحیه دیگری در بچه‌هایی که آنجا بودند ایجاد شود.وی با بیان اینکه اینطور نبود که با علاقه شخصی نماینده مجلس شوم، اظهارداشت: مجلس ما نسبت به مجلس‌های دیگر بهترین است اما خیلی باید از این بهتر باشد چون شان جمهوری اسلامی یک مجلس بسیار متین، قانون مند است. مجلس باید طوری قانون گذاری کند که عموم جامعه از آن بهره برداری کند.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: 8 ماه پیش بود که با تعدادی از نمایندگان طرحی را در مورد نصف شدن حق ماموریت نمایندگان و وزرا تقدیم کردیم که متاسفانه رای نیاورد. من انتظار دارم در جامعه اسلامی، اسلامی رفتار شود.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:موسوی,کروبی,توهین به نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت İNCE AYAR SİYASET، در پایان مطلبش ضمن انتشار اسنادی، از به ثبت رسیدن اولین ازدواج های همجنسگرایی در انگلستان نیز خبر داد که در بین آن ها تارکان تِوِت‌اوغلو، خواننده مشهور کشور ترکیه و شاهین نجفی رپر ایرانی به چشم می خورد.

گروه تئاتر و موسیقی، با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس گرایی» است.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:شاهین نجفی ، ازدواج شاهین نجفی ، همجنسگرا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشند.تجمع سه نفره مزدوران دربند رجوی در وین موجبات تمسخر عابرین را فراهم آورد.به گزارش خبرنگار اعزامی بولتن نیوز به وین، پس از نمایش مضحک روز گذشته دو عنصر صهیونیست در مقابل مرکز رسانه ای وین در مخالفت با روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 5+1، پیش از ظهر امروز نیز سه تن از عناصر فرقه تروریستی و خیانتکار رجوی دستور سرویس اطلاعاتی صهیونیست ها را مو به مو اجرا کرده و با برپایی نمایشی از همان جنس سعی در معرکه گیری در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در وین داشتند.بنابر این گزارش، این سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشنداین رفتار نخ نما و مضحک تروریست های منافق اگر چه با هدف اثبات سرسپردگی و مزدوری به اربابان غربی برای تضمین حمایت های مالی و معنوی آنان صورت می گیرد لکن همچون همیشه نمایانگر ضعف شدید آنان در مواجهه با ملت آزاده و قهرمان ایران است. 

تجمع 3 نفره منافقین در مخالفت با مذاکرات هسته ای! + تصاویر
بقیه در ادامه مطلب.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,تجمع,صدهزارنفری,مذاکرات هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرصاد نیوز، در حالی که رسانه های ضد انقلاب همنوا با برخی از روزنامه های جریان رادیکال اصلاحات از ماجرای حصر و رفع حصر سران فتنه و عناصر شماره یک براندازی سخن می گویند که این افراد آزادانه و بدون احساس اینکه صریح ترین مواضع را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند در مراسم های شادی و شیون حضور می یابند.این افراد که تصاویر آنها را دوربین خبرنگاران در مراسم ختم پدر همسر یکی دیگر از سران آزاد فتنه ثبت کرده اند به راحتی اجازه ارتباط با سایر همدستانشان را به بهانه چنین مراسم هایی پیدا می کنند.گرچه گذشت زمان مخصوصا برگزاری انتخابات خرداد ۹۲ حضور و مواضع چنین افرادی را بی خاصیت کرده و در واقع تاریخ مصرف آنها در فضای سیاسی را به پایان رسانده است اما به هرحال جولان آزاده کسانی که مواضع مشمئز کننده آنها همچنان در حافظه مردم ایران ثبت شده است در واقع  نقض قانون و ضربه زدن به اصل رسیدگی به اتهامات سنگینی مثل اقدام علیه امنیت ملی و اغتشاش و براندازی است.

117007_136

فاطمه کروبی که گاهی اوقات ادعا می شود آفتاب را هم ندیده است یکی از این چهره ها است که با لبخند پس از آن همه فتنه گری خود و همسرش در چنین مراسمی حاضر شد.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فضائلی با اشاره به تلاش‌ جریان‌ها برای بزرگنمایی نقش مولوی عبدالحمید در آزادی مرزبانان، گفت: هدف نهایی آنها تقویت جامعه مدنی برای کمرنگ کردن نهادهای امنیتی کشور در بنیه دفاعی و در عین حال وزن دادن به جریان‌های به اصطلاح مدنی در امنیت ملی است.هدف از بزرگ‌نمایی «مولوی عبدالحمید» چیست؟به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  افکارنیوز، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تلاش‌ برخی جریان‌ها برای بزرگنمایی نقش مولوی عبدالحمید در آزادسازی مرزبانان ایرانی، اظهار داشت: در این زمینه یک سناریوی سه جانبه امنیتی، سیاسی و رسانه‌ای وجود دارد که بخش امنیتی آن را گروهک‌های تروریستی، بخش رسانه‌ای را برخی از رسانه‌های داخلی و بیگانه و بخش سیاسی آن را نیز جریانات سیاسی به صورت موازی طراحی و اجرا کردند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 22 فروردين 1393برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حامی فخرآور در طرح اسرائیلی ایجاد ارتباط بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل، "تد دویچ" سناتور دموکرات و یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است که سراسر عمر خود را در به طرفداری از اسرائیل سپری کرده است. پس از آن فخرآور ماموریت یافت تا با تکرار این مراحل، بخشی از جوانان دختر فلسطینی را جذب کرده و آنها را پرورش دهد تا از طریق اینترنت و فعالیت مجازی، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها را کاری عبث جلوه دهد.
به گزارش وبسایت روشنگری  امیر عباس فخرآور از عناصر ضد انقلاب، در سال 1390 سفری به سرزمینهای اشغالی فلسطین داشت و ادعا کرد میتواند رابطه خوبی بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل ایجاد کند. وی پس از آن در قالب یک طرح محرمانه موظف شد تا این اقدام را صورت دهد.

او در صفحه فیس بوکش پرده از این ماموریت برداشت و اعلام کرد: "در سفر اعضای کنفدراسیون به اسرائیل برای دیدار با سران این کشور طی قراردادی با دفتر شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل قرار شد شرایط را فراهم کنیم تا گروهی از دختران نوجوان اسرائیلی و فلسطینی (مسلمان و یهودی) همزمان به واشینگتن سفر کنند و در کنگره آمریکا با نمایندگان یهودی و مسلمان کنگره آمریکا دیداری داشته باشند. کیت آلیسون (نماینده مسلمان کنگره آمریکا) و تد دویچ (نماینده یهودی کنگره) و همچنین کنت کتزمن رئیس یهودی گروه تحقیق کنگره آمریکا با این دانش آموزان دختر دیدار کردند".  

 

کیت آلیسون نماینده ایالت مینسوتا در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:منافق,بی حیا,بی ناموس,وطن فروش,اسراییل,نوکران ۀمریکا و غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "گروه سیاسی صراط" - بعد از انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور برگزیده مردم ایران، حاشیه های فراوانی درباره او در رسانه های غربی مطرح شده است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، این حاشیه ها که درست بعد از انتخاب او به عنوان رییس جمهورشدت گرفته بود اخیرا به شایعه نگارش نامه ای از سوی او به جورج بوش رسیده است!
در یکی از این حاشیه سازی ها یک روزنامه اسراییلی مدعی شد که روحانی در دهه ۶۰ با «امیرام نیر»، مشاور «ضد تروریسم» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ملاقات کرده است. البته این روزنامه مدعی شد که روحانی از هویت طرف ملاقات خود بی خبر بوده است.
بنا بر ادعای یدیعوت آحارونوت، یک دلال اسلحه به نام قربانی فر واسطه این دیدار بوده است. گفتنی است این خبرسازی روزنامه اسراییلی، در سطح وسیعی مورد استقبال رسانه های کشور ترکیه قرار گرفت و منتشر شد.

 

اما در شایعه ای دیگر یک هفته نامه فرانسوی مدعی شده است که حسن روحانی در سال 2004 در نامه ای به جورج بوش خواستار مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شده است.
بر این اساس، هفته‌نامه کوریه اینترناسیونال چاپ فرانسه نوشته است حسن روحانی در ماه مارس سال ۲۰۰۴ یادداشتی دست نویس را به محمد البرادعی، دبیر کل وقت آژانس بین المللی داده و از وی خواسته تا شخصا یادداشت را به دست جورج بوش، رییس جمهوری وقت ایالات متحده برساند.
بنا بر این ادعا، «نامه‌ی مذکور نه تنها یک نامه رسمی نبوده بلکه امضا یا مهری هم نداشته است و در آن روحانی از بوش خواسته است تا در خصوص مسایل بسیار مهم از جمله برنامه‌های هسته‌ای ایران و امنیت منطقه خاور میانه مذاکرات مستقیمی با ایران داشته باشد.»
گفتنی است که این هفته نامه برای ادعای خود هیچ سند یا مدرکی را ارائه یا معرفی نکرده است. گفتنی است این مطلب از سوی یکی از اعضای سابق تیم هسته ای ایران تکذیب شده است.
بر اساس این گزارش، مسئولیت های متعدد روحانی در سال های گذشته از جمله معاونت فرماندهی جنگ در زمان جنگ تحمیلی، نایب رییسی مجلس و نیز دبیری شورای عالی امنیت ملی و در پی آن دیدارهای خارجی روحانی در مقام سمت های مذکور زمینه را برای این شایعه سازی ها در روزونامه های غربی فراهم کرده است پیش بینی می شود در روزهای آتی نیز شاهد انتشار چنین شایعاتی باشیم.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب:: روحانی , دیدار روحانی با یک اسراییلی , نامه روحانی به بوش , البرادعی , یدیعوت آحارونوت , مذاکره ایران و آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«امیر موسوی» کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس با بیان اینکه برنامه الاتجاه المعاکس شبکه الجزیره قطر به معنی گرایش‌های متضاد برنامه سنگینی است که معمولا موضوعات مورد اختلاف دو طرف مباحثه را مطرح می کند تصریح کرد: معمولا موضوعاتی که حساسیت داشته باشند و یا شرایط خاصی ایجاد شده باشد در این برنامه مطرح شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرند.

 

خبرگزاری فارس: وقتی الجزیره توسط یک کارشناس ایرانی خلع سلاح می‌شود

وی با تاکید بر اینکه آقای فیصل طرف مقابل بنده در این برنامه در راستای سیاست‌های قطر حرکت می‌کند و جزو فتنه‌گران اصلی شبکه الجزیره به ویژه در دو سال اخیر است، تصریح کرد: موضوع بحث بین بنده و این شخص دخالت و حضور حزب الله ایران و عراق در درگیری‌های اخیر عراق بود و طرف‌های مقابل بنده تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا علت این دخالت‌ها را بررسی کرده و به نتیجه دلخواه خود برسند.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:وهابی ,رسانه,قطر,الجزیره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از هافینگتون پست، اعضای احزاب کمونیستی و همچنین سازمان مقابله با تبعیض زنان در گردهمایی که از طریق فیس بوک برنامه ریزی شده بود، چندین زن را به خیابان کشانده و آن‌ها هم در مخالفت با حجاب پیراهن‌های خود را در آورده و به صورت عریان خود را در خیابان‌ها به نمایش عموم گذاشتند

عریان شدن دو زن ایرانی در سوئد + عکس

بر اساس این گزارش مراسم عریان شدن در این روز به خاطر سالروز زن بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۲ نامگذاری شده است. این افراد روی بالاتنه برهنه خود شعارهای را با رنگ درج کرده بود که به حجاب اسلامی نه گفته است.

این اقدام چند زن کمونیست ایرانی در مخالفت با حجاب اسلامی در خیابان‌های استکهلم پایتخت سوئد، جهت پیروی از اقدامات گروه‌های فمینیستی در اکراین است که در تظاهرات، مخالفت خود را با در آوردن لباس و لخت شدن در ملاء عام، نشان می دهند.

منبع : اول نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:بی حیایی,بی عفتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «نیویورک دیلی نیوز» طی خبری به نقل از رسانه های صهیونیستی و عربی شایعه ای را مبنی بر شلیک به «بشار اسد» توسط محافظش مطرح کرد.

این شایعه در حالی مطرح می شود که پس از گذشت مدت طولانی از تلاش های ناکام غرب و برخی کشورهای منطقه برای سرنگونی نظام حاکم در دمشق، اختلافات بین مخالفان و تروریستهای مسلح در سوریه افزایش یافته است.

روزنامه نیویورک دیلی نیوز که بر موثق نبودن و تایید نشده بودن شایعه فوق تاکید دارد در خبر خود نوشت: رسانه های اسرائیلی و عربی شایعه ای را مبنی بر ترور رئیس جمهور سوریه مطرح کردند، اما گزارش های جدیدتر از نادرست بودن این خبر حکایت دارند.

خبرگزاری فارس: تنفس مصنوعی صهیونیستی-عربی برای تروریست‌ها در سوریه؛ این بار خبرسازی درباره بشار اسد

بر اساس این گزارش، رسانه های اسرائیلی و عربی شایعه ای را مطرح کردند مبنی بر اینکه بشار اسد توسط یک محافظ ایرانی خود به ضرب گلوله هدف قرار گرفته و در شرایط جسمانی نامناسبی قرار دارد. این رسانه های مدعی شدند که اسد به بیمارستان الشامی در دمشق منتقل شده است.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:رسانه های استکبار,سوریه,تروریستها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، مراسم هشتاد و پنجمین دوره از جوایز اسکار دقایقی پیش پایان یافت.

این مراسم نیز همچون مراسم‌ سال‌های گذشته با حواشی مختلفی برگزار شد که از جمله آنها اعلام برنده اسکار بهترین فیلم توسط «میشل اوباما»، همسر رییس جمهور آمریکا، بود.

خبرگزاری فارس: همسر رییس‌جمهور آمریکا برنده ‌شدن «آرگو» را از کاخ سفید اعلام کرد

جایزه‌ای که به فیلم جنجال‌برانگیز و ضد ایرانی «آرگو» اعطاء شد.

جالب آنکه معمولا اسامی برندگان اسکار را اهالی سینمای هالیوود اعلام می‌کنند.

«میشل اوباما» که از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافته بود، نام فیلم ضد ایرانی «آرگو» را از کاخ سفید در میان جمعی از همراهان به عنوان برنده این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد و «جک نیکلسون»، بازیگر کهنه‌کار هالیوود نیز این جایزه را به «بن افلک» اعطاء کرد.

فیلم ضد ایرانی «آرگو» روایتی هالیوودی از واقعه تسخیر سفارت‌خانه آمریکا به دست دانشجویان ایرانی  و فرار شش دیپلمات آمریکایی از ایران به دست «تونی مندز»، مامور سازمان سیا، است.

این فیلم محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,ضدانقلاب فراری,آمریکا,دشمنان ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از وبلاگ جم تی وی، افراد مرتبط و غیر مرتبط با سعید کریمیان ارتباط های گسترده وی باسازمان مجاهدین خلق را افشا کردند. شهرام همایون و سارا رهبری را می توان از افرادی نام برد که از هویتاصلی وی پرده برداشتند. از اقامت در پادگان اشرف گرفته تا ارتباط های اجرایی در این سازمان منفور.عضویت سعید کریمیان در گروهک منافقین که هم در رسانه های اپوزیسیون و هم در رسانه های داخلی بازتاب گسترده ای داشت سبب شد تا شرکت اماراتی ماهواره الیاه ست در اولین اقدام پروایدر یاه ست (فروش فرکانس و ارائه خدمات ماهواره ای) را که مدتی تحت عنوان Gem Cast در دست گروه جم بود از آنان بگیرد و به شرکتی دیگر واگذار نماید.فشارهای مختلف مالی وسیاسی بر شبکه جم باعث شد تا گروه شبکه های جم مجبور به واگذاری 7 کانال از 10 شبکه شود.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:جم تی وی,رسانه های ضدانقلاب,رسانه های بیگانه,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، حسن جعفری که قصد سفر به یکی از کشور های همسایه جمهوری چک را داشت در اثر بیماری در منزلش خانه نشین شد و نتوانست به مسافرت برود.
حسن جعفری در حالی که می توانست مرخصی استعلاجی بگیرد، 4 روز از مرخصی استحقاقی خود را صرف علاج بیماری خود کرد.
گفتنی است دختر وی اخیراً به آمریکا سفر کرده است و جعفری در حال حاضر تنها است.
این در حالی است که «محمد ضرغامی» هم که 3 روز مرخصی گرفته بود تا از فضای کاری دور باشد، به علت مسمومیت و تهوع شدید خانه نشین شد.
«فهیمه خضر حیدری» هم هنوز که هنوز است به بهبود کامل نرسیده و تقریباً یک ماه است که با مریضی دست و پنجه نرم می کند.
«مهتاب وحیدی راد» نیز یکی از کسانی است که پس از بازگشت از سفر آلمان بیش از یک ماه مریض و در منزل مشغول استراحت بود که اخیراً چند روزی است که به سرکار رفته است.
خلاصه اینکه زمستان کم باران و نسبتاً گرم امسال در جمهوری چک و شیوع ویروس های مختلف ، اوضاع مزاجی رادیو فردایی ها را هم به هم ریخته است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگرانی کرده است. به گزارش صراط، رادیو فردا در واکنش به برخورد قاطع پلیس با اراذل و اعدام دو محارب در مطلبی تحت عنوان "ایران؛ جامعه‌ای با مسائل پیچیده که زندگی در آن دشوار است" از اوضاع وحشتناکِ! زندگی در ایران، ابراز نگرانی کرده است. جامعه شناسی که رادیو فردا از وی نقل قول کرده، کسی است که اصلاً در ایران زندگی نمی کند! و به دلیل دوری از کشور، حتی از نوشتن درستِ چند جمله فارسی عاجز است.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,صدای شیطان,رسانه های آمریکایی,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیر گذاری در فضای داخلی ایران از جمله برنامه های اصلی رسانه های ضد ایرانی بوده است.راه اندازی بی بی سی فارسی در دی ماه 87 خود گواهی بر این موضوع است که شروع فعالیت های گسترده رسانه ای در راستای پتانسیل مردمی در ماه های مانده به انتخابات ایران مدلی است که توسط جریان رسانه ای فارسی زبان غربی پدیدار می شود.اما در این روزها با پدیده جدید مواجه شدیم که عکس این مطلب را می رساند و آن هم راه اندازی سایت انگلیسی زبان با حوزه تخصصی انتخابات ایران است،که این امر جدای از همه حواشی تاثیر این حادثه را در معادلات جهانی نشان می دهد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فعالیت های علی نژاد بهانه ای به دست طیف های تندرو داد تا به اقدامات نمایشی از قبیل نامه پرانی و تحصن و اتهام زنی به نظام دست زده و پای محافل ضد ایرانی را نیز به ماجرای وی باز کنند. روند شکل گیری و اوج و فرود ماجرای علی نژاد کاملاً حساب شده و با اهداف خاص بود.

گروه سیاسی ـ معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح ( و در واقع مصی به عنوان مخفف معصومه که وی آن را با تحریف و بی دلیل به صورت مسیح برای خود استفاده می کند) علی نژاد در سال 1355 در قمی‌کلا از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. او خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:جاسوس وطن فروش,مسیح علی نژاد,شبکه های ضد انقلاب,فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:نوری زاد,فتنه,ضد ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخی تحلیل‌ها در خصوص فتنه‌گران و ماهیت آن‌ها طی چند هفته اخیر گفت: تطهیر فتنه‌گران به یک جریان تبدیل شده است.


بنابر گزارشات، حبیب الله عسگراولادی و افراد معلوم الحالی چون علی مطهری این روزها با چراغ سبز و شاید دستور پدر معنوی فتنه، جریانی را دنبال می کند که از سوی امام جمعه موقت تهران به جریان تطهیر فتنه گران نام گذاری می شود.

عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:فتنه ,ضدانقلاب,آشوبگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ندای انقلاب، به‌تازگی مسترهای "عرفان حلقه" که از چندی پیش در لندن، کانون فرقه‌سازی علیه کشورهای مسلمان رحل اقامت گزیده‌اند با انتشار اخباری واهی در سایت‌های خبری خود مدعی شده‌اند که محمد علی طاهری، بنیانگذار فرقه انحرافی متبوعشان از نیمه آذرماه در اعتصاب غذا به سر می برد و در اثر ضعف و ناتوانی جسمی، وضعیت نگران کننده ای دارد.
در همین راستا شب گذشته شبکه بهایی "من و تو" که با مسترهای منحرف "عرفان حلقه" در لندن پیوند و ارتباط برقرار کرده است، طی گزارشی در برنامه "اتاق خبر" خود ضمن حمایت آشکار از نامبرده و انعکاس عین ادعای مطرح شده توسط مسترهای مذکور، عنوان داشت: « یکی از دوستان! خبر داده که محمد علی طاهری، بنیانگذار طب مکمل فرادرمانی و سایمنتوتراپی که از ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۰ بازداشت شده و ۱۹ ماه است که بدون مرخصی در زندان اوین است از نیمه آذر ماه در اعتصاب غذا به سر می برد و در اثر ضعف و ناتوانی جسمی، وضعیت نگران کننده ای دارد. وی هیچ فعالیت سیاسی نداشته و فقط به خاطر این طبی که مردم از آن استقبال کرده‌اند، بازداشت شده است.»

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:عرفانهای شیطانی,ماهواره, خطرات آن برای خانواده ها,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 عبادی: ایران دارای خورشید فروانی است و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی انرژی خورشیدی، نیرو گاه های بزرگی برای تولید برق داشته باشیم و نیازی به نیروگاه برق اتمی نداریم و ...

به گزارش کمیته حقوق بشر موسسه راهبردی دیده‌بان،شیرین عبادی که عنوان مدافع حقوق بشر را به دوش می‌کشد در صحبت‌هایی که در پارلمان ایتالیا به مناسبت جایزه لانگرمن برپا شده بود, در بیاناتی عجیب و صریح نظر خود را در زمینه‌های مختلف بیان کرد.

وی در این خوش رقصی که در حضور رئیس مجلس ایتالیا و دیگر برندگان جایزه حقوق بشری لانگرمن برگزار شده بود، همه ادعاهای کشورهای اروپایی برعلیه ایران را تکرار کرد. شیرین عبادی با این بیانات نشان داد جایزه‌های اعطا شده شبیه به لانگرمن  برای کشورهای اعطا کننده بیهوده نبوده و به درستی در راستای ترویج نظر اعطا کنندگان جایزه‌های اینچنینی  هزینه شده است.

ebadi solana

عبادی و سولانا در حال معانقه !

بقیه در ادامه مطلب..............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حالی که مردم ایران اسلامی سراسر در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان به سر می برند و دیگر هموطنان از اقلیت های مذهبی کشورمان نیز با آنها همدردی می کنند، شبکه من و تو ضمن ترویج ازدواج به غربی، مجلس بزم و شادی به راه انداخت.

به گزارش وبسایت روشنگری از  صراط، شبکه من و تو در کنار ترویج ازدواج به سبک سکولار، ماه محرم را به مجلس رقص و پایکوبی تبدیل کرد.

 

در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.

بقیه در ادامه مطلب+عکس............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب، همزمان با اعلام نتائج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جریانات ضد انقلاب رقابت نفس گیری را برای انتشار پیام های تبریک به اوباما آغاز کرده اند.

جمعی از عناصر حامی خاندان منحوس پهلوی که مدتی است در لوای «اتحاد جمهوریخواهان» مشغول به فعالیت هستند، در پیام تبریک خود خطاب به باراک اوباما نوشته اند« هیات سیاسی اجرایی اتحاد جمهوری خواهان ایران با خوشوقتی انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری ایالات متحدۀ امریکا را صمیمانه تبریک می گوید»

تنظیم کنندگان بیانیه مذکور در ادامه ضمن اشاره به سیاست های حمایتی دولت آمریکا از جریانات اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، به ساکنان کاخ سفید یادآور شده اند که « انتخاب رئیس جمهور کشور شما تاثیر قابل ملاحظه ای بر وضعیت ایالات متحده و سراسر جهان دارد.»

کارشناسان مسائل سیایس معتقدند این اقدامات در راستای جلب نظر اوباما برای جذب کمک های مادی دولت آمریکا به گروهک های ضد انقلاب مقیم خارج از کشور صورت می گیرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: بانک «نت‌وست» انگلیس اعلام کرده است که تا زمان مشخص شدن وضعیت پرونده «جیمی سویل»، توزیع املاک بازمانده از او میان ورثه متوقف شده است.

 

خبرگزاری فارس: املاک مجری فاسد بی‌بی‌سی مصادره شد/ 300 شکایت تعرض جنسی از «سویل»

 

به گزارش فارس به نقل از شبکه

اسکای‌نیوز، املاک بازمانده از «جیمی سویل» در پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه وی، مصادره شد.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیاضی، سید جلال - 'اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است! '

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ذات پلید و خباثت درونی یک فرد آنجا دیده می شود که چنان با افتخار روی ناو آمریکایی بر علیه کشور و هموطنانش گزارش تهیه می کند که گردانندگان اصلی شبکه های وابسته به انگلیس در این بی غیرتی و بی شرفی"کسری ناجی" انگشت به دهان می مانند، که چگونه می شود یک به ظاهر ایرانی به خاطر یک کیسه زر بریتانیایی اینگونه از ناموس و عزت کشورش عبور نماید! و صدالبته پشت پرده این نمایش رسانه ای ،تفکرات بهایی – انگلیسی یک خبرنگار خائن به کشور خود است که اهداف پلید سیاستمدارن غربی را دنبال می کند.
بی شک کلمه "خبرنگار" و یا گزارشگر از آن دسته کلماتی است که در خود مفاهیمی چون حقیقت جویی، آزادگی ، شرافت و غیرت را به همراه دارد و مطمئنا هر خبرنگاری به داشتن چنین صفاتی به خود می بالد.
البته در این میان هستند افرادی که این نام را با خود به یدک می کشند اما علاوه بر اینکه اثری از شرافت و آزادگی را در آنان نمی بینیم بلکه وجودشان سرشار از بی غیرتی و بی شرفی و بی ناموسی است!

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: فساد اخلاقی مدیران و مجریان شبکه دولت انگلیس تبدیل به رسوانامه ای برای گردانندگان اصلی این شبکه و دولت انگلیس شده است.

جیمی ساویل یکی از مجریان این شبکه بود که پس از مرگ وی، رسوایی اخلاقی او به بدترین شکل ممکن علنی شد و موجبات بدبینی مردم انگلیس به این شبکه و عوامل آن را نیش از پیش فراهم ساخت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اسکای نیوز، گفته می شود بی بی سی "بدترین بحران خود را طی 50 سال اخیر" تجربه می کند؛ چرا که یک فیلم مستند پرده از این حقیقت بر می دارد که مدیران ارشد این شرکت تا چه اندازه از اتهامات سوء استفادۀ جنسی " جیمی ساویل" آگاه بوده اند.

 
بقیه در ادامه مطلب .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در کجای دنیا رئیس جمهور یک کشور اجازه درخواست جزئی اینچنینی را هم ندارد و اگر قصد بازدید از یک زندان را بکند؛ اینچنین مورد حمله قرار می گیرد؟! آیا رئیس جمهور فعلی کشورمان همچون خاتمی قصد عزیمت به ایتالیا و مصافحه با دخترکان این کشور را کرده است که اینگونه به خشم آمده ایم؟!

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  سرویس سیاسی بی باک، بعد از درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین بار دیگر شائبه اختلاف قوا قوت گرفت  و این امر خشنودی دشمنان نظام و انقلاب که آرامش کشور در آستانه انتخابات را نمی خواهند را به همراه داشت.


بقیه مطلب در ادامه+عکس..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:توهین به نظام ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

بولتن نیوز: درحالی که مذاکرات کارشناسی دیروز و امروز اتحادیه اروپایی  پشت درهای بسته  برای رسیدن به یک تفاهم برای صدور قطعنامه علیه ایران انجام می شود دولت اسرائیل قصد دارد که با فشار  علیه دولت سوئد تحریم های بیشتری در ارتباط با  صنایع مخابراتی ایران انجام دهد.

مقامات رسمی وزارت خارجه اسرائیل در یک اقدام مشابه شدیداً دولت سوئد را تحت فشار قرار داده اند که چرا با گذاشتن تحریم بیشتر در صنعت مخابرات ایران مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش دولت سوئد تلاش زیادی انجام داده که مانع تصویب قطعنامه پیشنهادی دولت انگلستان و فرانسه در جهت اعمال محدودیت های بیشتر در صنعت مخابرات ایران شود.

بقیه در ادامه مطلب .........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

داریوش سجدی، روزنامه نگار و فعال رسانه ای خارج از کشور، در یادداشتی در وبلاگش تحت عنوان "بینوایان"، ضمن بررسی زندگی مومنانه و زندگی دلبخواهانه، مثال هایی را از برخی کارمندان بی بی سی فارسی ارائه می دهد.

به گزارش وبسایت روشنگری از
رسانه ایران، این فعال رسانه ای می نویسد: "پیش تر و در مطلبی مستقل متذکر این نکته شده بودم که با تاسیس و آغاز به کار تلویزیون فارسی BBC برای نخستین بار محققین و پژوهشگران علوم اجتماعی در ایران به صورت رایگان از یک لابراتوار ارزشمند از ناب ترین گونه های سکولاریسم بیمار در ایران برخوردار شدند که دست ایشان را جهت آسیب شناسی این نحله ی فکری تب دار در ایران باز کرده است. اعتراف میمون و اخیر یکی از اصحاب این رسانه از عمق و بضاعت ایمان دینی و رفتارهای مسلمانانه، نمونه ی قابل وثوق از جنس و ماهیت دین و دین ورزی آن بخش از «مومنان بی عملی» است که به غلط ایشان را مصداق ناموفق بودن تجربه ی حکومت دینی در ایران می نامند."

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دکتر شریعتی در کتاب "آری اینچنین بود برادر" بحثی دارد پیرامون بردگی مدرن.بردگی ای که برخلاف قرن های گذشته با شلاق و بیگاری ظاهری و مادی همراه نیست اما همان کارآیی و یا حتی بیشتر از آن را برای استثمارکنندگان دارد.این بردگی بسیار ب هزینه و شست و رفته انجام میشود بی آنکه خود فرد بفهمد که در حال بردگی است و این مسئله سبب میشود تا دکتر شریعتی این نوع بردگی را که برده در آن اتفاقا احساس آزادگی هم میکند را به مراتب دردناکتر از نوع سنتی آن بداند.در این نوع بردگی نه جسم فرد که فکر و ذهن او در تسلط ارباب قرار گرفته و ارباب بی آنکه به خود زحمت اعمال زور بدهد با در اختیار گرفتن فکر فرد کاری میکند که خود او برای بردگی به دنبال ارباب بدود ! ارباب کاری میکند که برده اش آنطور فکر کند که او میخواهد و آنچنان سازوکار تفکر را در ذهن او پرورش میدهد که جز به نتیجه دلخواه ارباب نرسد.دکتر شریعتی این موضوع را "استحمار" مینامد که به مراتب از استعمار و استثمار وحشیانه تر و ظالمانه تر است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.
يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.

به گزارش بی باک به نقل از کیهان، رسانه ها روز گذشته خبر از عضويت «نيكي كريمي» در هيئت داوران جشنواره فيلم ابوظبي دادند. جشنواره اي كه طي سال هاي اخير به جذب فيلم هاي ضد ايراني و تقدير از آن ها پرداخته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شتر در خواب بیند پنبه دانه

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: روزنامه نگاران روزنامه‌‌ی زنجیره‌ای شرق پس از تعطیلی حال روز خوب و مناسبی ندارند و برای ادامه کار  در بین دیگر رسانه‌های فعال در کشور جایی برای دوباره مشغول شدنشان وجود ندارد.

 

 پس از انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق درباره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این روزنامه به حکم دادستان توقیف شد. اما آن‌چه جالب توجه است حال و روز کارمندان این روزنامه‌ زنجیره‌ای پس از تعطیلی می‌باشد. سولماز ایکدر یکی از خبرنگاران این روزنامه که سابقه خبرنگاری برای رسانه‌های ضدانقلاب چون رادیو فرانسه را نیز در کارنامه خود دارد، با انتشار عکسی در صفحه فیس‌بوک شخصی خود حال این روز‌های خود را توصیف کرده است.

سولماز ایکدر 

جالب آن‌جاست که با وجود این فضای باز و آزاد در کشور و وجود رسانه‌های بیشماری که در کشور فعال می‌باشند، خبرنگاران و کارمندان این روزنامه-بخوانید پایگاه دشمن- بیکار شده و امکان مشغول شدن در رسانه‌ای دیگر را ندارند. تاریخ نشان داده است که خبرنگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای پس از تعطیلی روزنامه به رسانه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب چون شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی و شبکه رسمی سازمان جاسوسی سیا یعنی رادیو فردا یا VOA و یا رسانه‌های دیگر می‌پیوندند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

alarabia 300x197 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد

شبکه “العربیة الحدث” شبکه‌ای است که با سرمایه‌گذاری هنگفت سازمان استخبارات عربستان سعودی تحت عنوان یک ویژه‌برنامه در زیرمجموعه شبکه العربیه راه انداخته شده است و به گفته مسؤولانش، وظیفه اصلی آن، انتشار خبرهای محرمانه و اسرار و اسناد سری است.
این شبکه، روز پنجشنبه گذشته، در ویژه‌برنامه‌ای که مانور تبلیغات فراوانی روی آن انجام داده بود و تا ساعت انتشار این خبر، بازتاب وسیعی در رسانه‌های عربی یافته است خبری را با عنوان “سلیمانی به اسد: کارشناسان شیمیایی را به میدان فرستادیم!” مخابره کرد.

221723 506 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد
 

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com