وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فعالیت های علی نژاد بهانه ای به دست طیف های تندرو داد تا به اقدامات نمایشی از قبیل نامه پرانی و تحصن و اتهام زنی به نظام دست زده و پای محافل ضد ایرانی را نیز به ماجرای وی باز کنند. روند شکل گیری و اوج و فرود ماجرای علی نژاد کاملاً حساب شده و با اهداف خاص بود.

گروه سیاسی ـ معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح ( و در واقع مصی به عنوان مخفف معصومه که وی آن را با تحریف و بی دلیل به صورت مسیح برای خود استفاده می کند) علی نژاد در سال 1355 در قمی‌کلا از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. او خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:جاسوس وطن فروش,مسیح علی نژاد,شبکه های ضد انقلاب,فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:نوری زاد,فتنه,ضد ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخی تحلیل‌ها در خصوص فتنه‌گران و ماهیت آن‌ها طی چند هفته اخیر گفت: تطهیر فتنه‌گران به یک جریان تبدیل شده است.


بنابر گزارشات، حبیب الله عسگراولادی و افراد معلوم الحالی چون علی مطهری این روزها با چراغ سبز و شاید دستور پدر معنوی فتنه، جریانی را دنبال می کند که از سوی امام جمعه موقت تهران به جریان تطهیر فتنه گران نام گذاری می شود.

عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:فتنه ,ضدانقلاب,آشوبگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ندای انقلاب، به‌تازگی مسترهای "عرفان حلقه" که از چندی پیش در لندن، کانون فرقه‌سازی علیه کشورهای مسلمان رحل اقامت گزیده‌اند با انتشار اخباری واهی در سایت‌های خبری خود مدعی شده‌اند که محمد علی طاهری، بنیانگذار فرقه انحرافی متبوعشان از نیمه آذرماه در اعتصاب غذا به سر می برد و در اثر ضعف و ناتوانی جسمی، وضعیت نگران کننده ای دارد.
در همین راستا شب گذشته شبکه بهایی "من و تو" که با مسترهای منحرف "عرفان حلقه" در لندن پیوند و ارتباط برقرار کرده است، طی گزارشی در برنامه "اتاق خبر" خود ضمن حمایت آشکار از نامبرده و انعکاس عین ادعای مطرح شده توسط مسترهای مذکور، عنوان داشت: « یکی از دوستان! خبر داده که محمد علی طاهری، بنیانگذار طب مکمل فرادرمانی و سایمنتوتراپی که از ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۰ بازداشت شده و ۱۹ ماه است که بدون مرخصی در زندان اوین است از نیمه آذر ماه در اعتصاب غذا به سر می برد و در اثر ضعف و ناتوانی جسمی، وضعیت نگران کننده ای دارد. وی هیچ فعالیت سیاسی نداشته و فقط به خاطر این طبی که مردم از آن استقبال کرده‌اند، بازداشت شده است.»

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:عرفانهای شیطانی,ماهواره, خطرات آن برای خانواده ها,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 عبادی: ایران دارای خورشید فروانی است و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی انرژی خورشیدی، نیرو گاه های بزرگی برای تولید برق داشته باشیم و نیازی به نیروگاه برق اتمی نداریم و ...

به گزارش کمیته حقوق بشر موسسه راهبردی دیده‌بان،شیرین عبادی که عنوان مدافع حقوق بشر را به دوش می‌کشد در صحبت‌هایی که در پارلمان ایتالیا به مناسبت جایزه لانگرمن برپا شده بود, در بیاناتی عجیب و صریح نظر خود را در زمینه‌های مختلف بیان کرد.

وی در این خوش رقصی که در حضور رئیس مجلس ایتالیا و دیگر برندگان جایزه حقوق بشری لانگرمن برگزار شده بود، همه ادعاهای کشورهای اروپایی برعلیه ایران را تکرار کرد. شیرین عبادی با این بیانات نشان داد جایزه‌های اعطا شده شبیه به لانگرمن  برای کشورهای اعطا کننده بیهوده نبوده و به درستی در راستای ترویج نظر اعطا کنندگان جایزه‌های اینچنینی  هزینه شده است.

ebadi solana

عبادی و سولانا در حال معانقه !

بقیه در ادامه مطلب..............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حالی که مردم ایران اسلامی سراسر در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان به سر می برند و دیگر هموطنان از اقلیت های مذهبی کشورمان نیز با آنها همدردی می کنند، شبکه من و تو ضمن ترویج ازدواج به غربی، مجلس بزم و شادی به راه انداخت.

به گزارش وبسایت روشنگری از  صراط، شبکه من و تو در کنار ترویج ازدواج به سبک سکولار، ماه محرم را به مجلس رقص و پایکوبی تبدیل کرد.

 

در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.

بقیه در ادامه مطلب+عکس............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب، همزمان با اعلام نتائج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جریانات ضد انقلاب رقابت نفس گیری را برای انتشار پیام های تبریک به اوباما آغاز کرده اند.

جمعی از عناصر حامی خاندان منحوس پهلوی که مدتی است در لوای «اتحاد جمهوریخواهان» مشغول به فعالیت هستند، در پیام تبریک خود خطاب به باراک اوباما نوشته اند« هیات سیاسی اجرایی اتحاد جمهوری خواهان ایران با خوشوقتی انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری ایالات متحدۀ امریکا را صمیمانه تبریک می گوید»

تنظیم کنندگان بیانیه مذکور در ادامه ضمن اشاره به سیاست های حمایتی دولت آمریکا از جریانات اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، به ساکنان کاخ سفید یادآور شده اند که « انتخاب رئیس جمهور کشور شما تاثیر قابل ملاحظه ای بر وضعیت ایالات متحده و سراسر جهان دارد.»

کارشناسان مسائل سیایس معتقدند این اقدامات در راستای جلب نظر اوباما برای جذب کمک های مادی دولت آمریکا به گروهک های ضد انقلاب مقیم خارج از کشور صورت می گیرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: بانک «نت‌وست» انگلیس اعلام کرده است که تا زمان مشخص شدن وضعیت پرونده «جیمی سویل»، توزیع املاک بازمانده از او میان ورثه متوقف شده است.

 

خبرگزاری فارس: املاک مجری فاسد بی‌بی‌سی مصادره شد/ 300 شکایت تعرض جنسی از «سویل»

 

به گزارش فارس به نقل از شبکه

اسکای‌نیوز، املاک بازمانده از «جیمی سویل» در پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه وی، مصادره شد.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیاضی، سید جلال - 'اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است! '

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ذات پلید و خباثت درونی یک فرد آنجا دیده می شود که چنان با افتخار روی ناو آمریکایی بر علیه کشور و هموطنانش گزارش تهیه می کند که گردانندگان اصلی شبکه های وابسته به انگلیس در این بی غیرتی و بی شرفی"کسری ناجی" انگشت به دهان می مانند، که چگونه می شود یک به ظاهر ایرانی به خاطر یک کیسه زر بریتانیایی اینگونه از ناموس و عزت کشورش عبور نماید! و صدالبته پشت پرده این نمایش رسانه ای ،تفکرات بهایی – انگلیسی یک خبرنگار خائن به کشور خود است که اهداف پلید سیاستمدارن غربی را دنبال می کند.
بی شک کلمه "خبرنگار" و یا گزارشگر از آن دسته کلماتی است که در خود مفاهیمی چون حقیقت جویی، آزادگی ، شرافت و غیرت را به همراه دارد و مطمئنا هر خبرنگاری به داشتن چنین صفاتی به خود می بالد.
البته در این میان هستند افرادی که این نام را با خود به یدک می کشند اما علاوه بر اینکه اثری از شرافت و آزادگی را در آنان نمی بینیم بلکه وجودشان سرشار از بی غیرتی و بی شرفی و بی ناموسی است!

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: فساد اخلاقی مدیران و مجریان شبکه دولت انگلیس تبدیل به رسوانامه ای برای گردانندگان اصلی این شبکه و دولت انگلیس شده است.

جیمی ساویل یکی از مجریان این شبکه بود که پس از مرگ وی، رسوایی اخلاقی او به بدترین شکل ممکن علنی شد و موجبات بدبینی مردم انگلیس به این شبکه و عوامل آن را نیش از پیش فراهم ساخت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اسکای نیوز، گفته می شود بی بی سی "بدترین بحران خود را طی 50 سال اخیر" تجربه می کند؛ چرا که یک فیلم مستند پرده از این حقیقت بر می دارد که مدیران ارشد این شرکت تا چه اندازه از اتهامات سوء استفادۀ جنسی " جیمی ساویل" آگاه بوده اند.

 
بقیه در ادامه مطلب .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در کجای دنیا رئیس جمهور یک کشور اجازه درخواست جزئی اینچنینی را هم ندارد و اگر قصد بازدید از یک زندان را بکند؛ اینچنین مورد حمله قرار می گیرد؟! آیا رئیس جمهور فعلی کشورمان همچون خاتمی قصد عزیمت به ایتالیا و مصافحه با دخترکان این کشور را کرده است که اینگونه به خشم آمده ایم؟!

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  سرویس سیاسی بی باک، بعد از درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین بار دیگر شائبه اختلاف قوا قوت گرفت  و این امر خشنودی دشمنان نظام و انقلاب که آرامش کشور در آستانه انتخابات را نمی خواهند را به همراه داشت.


بقیه مطلب در ادامه+عکس..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:توهین به نظام ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

بولتن نیوز: درحالی که مذاکرات کارشناسی دیروز و امروز اتحادیه اروپایی  پشت درهای بسته  برای رسیدن به یک تفاهم برای صدور قطعنامه علیه ایران انجام می شود دولت اسرائیل قصد دارد که با فشار  علیه دولت سوئد تحریم های بیشتری در ارتباط با  صنایع مخابراتی ایران انجام دهد.

مقامات رسمی وزارت خارجه اسرائیل در یک اقدام مشابه شدیداً دولت سوئد را تحت فشار قرار داده اند که چرا با گذاشتن تحریم بیشتر در صنعت مخابرات ایران مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش دولت سوئد تلاش زیادی انجام داده که مانع تصویب قطعنامه پیشنهادی دولت انگلستان و فرانسه در جهت اعمال محدودیت های بیشتر در صنعت مخابرات ایران شود.

بقیه در ادامه مطلب .........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

داریوش سجدی، روزنامه نگار و فعال رسانه ای خارج از کشور، در یادداشتی در وبلاگش تحت عنوان "بینوایان"، ضمن بررسی زندگی مومنانه و زندگی دلبخواهانه، مثال هایی را از برخی کارمندان بی بی سی فارسی ارائه می دهد.

به گزارش وبسایت روشنگری از
رسانه ایران، این فعال رسانه ای می نویسد: "پیش تر و در مطلبی مستقل متذکر این نکته شده بودم که با تاسیس و آغاز به کار تلویزیون فارسی BBC برای نخستین بار محققین و پژوهشگران علوم اجتماعی در ایران به صورت رایگان از یک لابراتوار ارزشمند از ناب ترین گونه های سکولاریسم بیمار در ایران برخوردار شدند که دست ایشان را جهت آسیب شناسی این نحله ی فکری تب دار در ایران باز کرده است. اعتراف میمون و اخیر یکی از اصحاب این رسانه از عمق و بضاعت ایمان دینی و رفتارهای مسلمانانه، نمونه ی قابل وثوق از جنس و ماهیت دین و دین ورزی آن بخش از «مومنان بی عملی» است که به غلط ایشان را مصداق ناموفق بودن تجربه ی حکومت دینی در ایران می نامند."

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دکتر شریعتی در کتاب "آری اینچنین بود برادر" بحثی دارد پیرامون بردگی مدرن.بردگی ای که برخلاف قرن های گذشته با شلاق و بیگاری ظاهری و مادی همراه نیست اما همان کارآیی و یا حتی بیشتر از آن را برای استثمارکنندگان دارد.این بردگی بسیار ب هزینه و شست و رفته انجام میشود بی آنکه خود فرد بفهمد که در حال بردگی است و این مسئله سبب میشود تا دکتر شریعتی این نوع بردگی را که برده در آن اتفاقا احساس آزادگی هم میکند را به مراتب دردناکتر از نوع سنتی آن بداند.در این نوع بردگی نه جسم فرد که فکر و ذهن او در تسلط ارباب قرار گرفته و ارباب بی آنکه به خود زحمت اعمال زور بدهد با در اختیار گرفتن فکر فرد کاری میکند که خود او برای بردگی به دنبال ارباب بدود ! ارباب کاری میکند که برده اش آنطور فکر کند که او میخواهد و آنچنان سازوکار تفکر را در ذهن او پرورش میدهد که جز به نتیجه دلخواه ارباب نرسد.دکتر شریعتی این موضوع را "استحمار" مینامد که به مراتب از استعمار و استثمار وحشیانه تر و ظالمانه تر است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.
يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.

به گزارش بی باک به نقل از کیهان، رسانه ها روز گذشته خبر از عضويت «نيكي كريمي» در هيئت داوران جشنواره فيلم ابوظبي دادند. جشنواره اي كه طي سال هاي اخير به جذب فيلم هاي ضد ايراني و تقدير از آن ها پرداخته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شتر در خواب بیند پنبه دانه

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: روزنامه نگاران روزنامه‌‌ی زنجیره‌ای شرق پس از تعطیلی حال روز خوب و مناسبی ندارند و برای ادامه کار  در بین دیگر رسانه‌های فعال در کشور جایی برای دوباره مشغول شدنشان وجود ندارد.

 

 پس از انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق درباره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این روزنامه به حکم دادستان توقیف شد. اما آن‌چه جالب توجه است حال و روز کارمندان این روزنامه‌ زنجیره‌ای پس از تعطیلی می‌باشد. سولماز ایکدر یکی از خبرنگاران این روزنامه که سابقه خبرنگاری برای رسانه‌های ضدانقلاب چون رادیو فرانسه را نیز در کارنامه خود دارد، با انتشار عکسی در صفحه فیس‌بوک شخصی خود حال این روز‌های خود را توصیف کرده است.

سولماز ایکدر 

جالب آن‌جاست که با وجود این فضای باز و آزاد در کشور و وجود رسانه‌های بیشماری که در کشور فعال می‌باشند، خبرنگاران و کارمندان این روزنامه-بخوانید پایگاه دشمن- بیکار شده و امکان مشغول شدن در رسانه‌ای دیگر را ندارند. تاریخ نشان داده است که خبرنگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای پس از تعطیلی روزنامه به رسانه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب چون شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی و شبکه رسمی سازمان جاسوسی سیا یعنی رادیو فردا یا VOA و یا رسانه‌های دیگر می‌پیوندند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

alarabia 300x197 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد

شبکه “العربیة الحدث” شبکه‌ای است که با سرمایه‌گذاری هنگفت سازمان استخبارات عربستان سعودی تحت عنوان یک ویژه‌برنامه در زیرمجموعه شبکه العربیه راه انداخته شده است و به گفته مسؤولانش، وظیفه اصلی آن، انتشار خبرهای محرمانه و اسرار و اسناد سری است.
این شبکه، روز پنجشنبه گذشته، در ویژه‌برنامه‌ای که مانور تبلیغات فراوانی روی آن انجام داده بود و تا ساعت انتشار این خبر، بازتاب وسیعی در رسانه‌های عربی یافته است خبری را با عنوان “سلیمانی به اسد: کارشناسان شیمیایی را به میدان فرستادیم!” مخابره کرد.

221723 506 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد
 

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/10-2-1391/IMAGE634714050594461127.jpg

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ روزنامه "سان" دست به انتشار مصاحبه ای تکان دهنده از یک مادر انگلیسی زد که به نمایندگی از جامعه مادران این کشور، به شرح نگرانی آنها در خصوص اعتیاد فرزندانشان به فیلم های مستهجن پرداخته است.
هدف این مادر انگلیسی که دارای سه فرزند بوده و سارا نام دارد ، جلوگیری از اعتیادی است که فرزند وی و بسیاری از نوجوانان این کشور به تماشای تصاویر و فیلم های مستهجن پیدا کرده اند.
وی در این مصاحبه در حالی که نگرانی در نگاهش موج می زد ابراز داشت: «پسر 15 ساله من به تماشای فیلم ها و تصاویر مستهجن از طریق دوربین کامپیوتر (وب) معتاد شده است.»

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: خروج نام فرقه تروریستی مجاهدین خلق از لیست تروریست های آمریکا انتقاد های زیادی را به دنبال داشت. استدلال منتقدین بر این استوار است که فرقه مجاهدین خلق تحت شرایط زور و اجبار وانمود می کند دست از تروریسم برداشته است. در حقیقت این فرقه خلع سلاح شده است و با برچیده شدن پادگان اشرف عملا تا حد زیادی امکان و توان گذشته تروریستی اش را از دست داده است اما این به معنی دست کشیدن از تروریسم نیست زیرا اگر چنین بود حداقل باید با صدور بیانیه ای از گذشته تروریستی اش اظهار ندامت می کرد یا دست کم در اولین اقدام به تغییر آرم این فرقه که دارای تصویر سلاح است دست می زد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از همین رسانه‌ها که به شکل و با هدف فوق‌الذکر راه‌اندازی شد جرس بود. این سایت در 29 تیر ماه 1388 مصادف با مبعث حضرت رسول اعظم(ص) رونمایی شد. این سایت چندی پس از تعطیلی وب سایت موج سبز آزادی که توسط فرزندان سایبری نظام جمهوری اسلامی هک شده بود، شروع به فعالیت کرد.

پس از شروع فتنه 88 جریان معاند و ضد انقلاب فتنه به این نتیجه رسید که برای جنگ روانی علیه نظام اسلامی اقدام به راه‌اندازی رسانه‌هایی در فضای مجازی کرد. در سلسله مطالبی قصد آن داریم تا رسانه‌های فتنه‌گر و دروغ‌گو را بهتر بشناسیم. در اولین شماره به سایت جرس ارگان ماسونی حلقه لندن می‌پردازیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازخواني آثار استفاده از ماهواره با كارشناسي استاد عباسي(3)
يك دليل ساده بر لزوم جمع‌‌آوري ماهواره‌‎ها/ آيا اقدام نيروي انتظامي توهين به شعور مردم است؟

 

جوامع بشري مملو است از پديده‌هايي كه اگر با فرهنگ ديني و ملي ما تنافي نداشته باشند لااقل تناسبي ندارند، پديده‌هايي كه هر يك به انحاي مختلف دنبال تحميل باورها و خواسته‌هاي خود بر اركان زندگي اجتماعي جامعه ما دارند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پارازیت ها هیچ تاثیری بر سلامتی افراد ندارند . این گزارش بار دیگر دروغ های رادیوفردا مبنی بر بیماری زا بودن و یا سرطان زا بودن پارازیت ها را آشکار کرد تا رسوایی جدیدی برای این رسانه به بار آید .

به گزارش رادیودیروز تا کنون بار ها از سوی رادیوفردا اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های ماهواره ای از امواج و پارازیت هایی استفاده می کند که برای سلامتی افراد جامعه مضر است و حتی رادیوفردا اعلام کرده است که این پارازیت ها با افزایش شیوع سرطان ارتباط مستقیم دارند .

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اولین دلیلی که آقای بنت به آن اشاره میکند ناکارآمدی اقتصادی دولت اوباماست. وی در این باره اینگونه می نویسد: ”ایالات متحده 43 ماه متوالی متحمل نرخ بیکاری بالای 8% بوده که باعث شده است در دریای بدترین مرحله ریکاوری بعد از دوران رکود بزرگ غرق شود. زمانی که باراک اوباما دولت را در دست گرفت، نرخ بیکاری 7.8% بود و امروز شاهدیم که این میزان به 8.1 درصد رسیده است. بدتر از همه اینکه نیروی کار را کم نشان می دهند.

سرویس بین الملل پایگاه 598 - ویلیام جی بِنِت، وزیر سابق تعلیم و تربیت ایالات متحده در یادداشتی که در سی ان ان به چاپ رسید، پنج دلیل عمده خویش برای ناکارآمد بودن دولت اوباما را خاطرنشان کرد.

اولین دلیلی که آقای بنت به آن اشاره میکند ناکارآمدی اقتصادی دولت اوباماست. وی در این باره اینگونه می نویسد: ”ایالات متحده 43 ماه متوالی متحمل نرخ بیکاری بالای 8% بوده که باعث شده است در دریای بدترین مرحله ریکاوری بعد از دوران رکود بزرگ غرق شود. زمانی که باراک اوباما دولت را در دست گرفت، نرخ بیکاری 7.8% بود و امروز شاهدیم که این میزان به 8.1 درصد رسیده است. بدتر از همه اینکه نیروی کار را کم نشان می دهند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه مطالعات تروریسم موسسه راهبردی دیده بان - مصداقی که بنابر ادعای خود در همان دوران دارای گرایشات مذهبی بوده است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همراه دیگر هم‌قطاران خود از آمریکا به ایران باز می‌گردد و به گروهک تروریستی منافقین می‌پیوندد.

royaei-mesdaghi-akhgar-abooei

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیودیروز، رادیو فردا که به طور طبیعی به استدلال های فضایی مشهور است، باردیگر در یکی از گزارش های خود .این رسانه وابسته به سازمان جاسوسی سیا در مورد استقرار پدافند هوايي در منطقه شمال غرب ايران و همچنین رزمایش مشترک ارتش و سپاه در این منطقه طی یک مصاحبه سفارشی برای اسرائیل در یک موضع گیری مضحک اعلام نمود:«توان ضدهوایی ایران بسیار بسيار محدود است. در مورد هواپيماهاي جنگي ايران هم چنين امري مصداق دارد. ببينيد يك تعداد هواپيماهاي جنگي كه از زمان رژيم پهلوي و زمان شاه به جا ماندند همچنان تعدادي از اين‌ها در خدمت نيروي هوايي ايران هستند. ايران توانسته طي سال‌هاي گذشته تعدادي از هواپيماهاي روسي را دريافت بكند و اگر اين دو قدرت را در كنار هم قرار بدهيم باز مي‌‌بينيم كه از نظر توان هواپيماها و بمب‌افكن‌هاي ايراني براي برخورد يا مقاومت در برابر كشورهايي نظير اسراييل و آمريكا بسيار بسيار ناقص است. بنابراين به همين خاطر است كه ايران سعي مي‌‌كند اين كمبود توان هوايي‌اش را بيشتر با تبليغات پر بكند»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال 2001 تا سال 2004 میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های 2001 تا 2004 میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

xt

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک روزنامه آلمانی با تاکید بر اینکه انتشار فیلم توهین آمیز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم سیاست خارجی آمریکا را متزلزل کرد خاطر نشان کرد که در چنین شرایطی اوباما پیشنهاد جدیدی در عرصه سیاست خارجی برای معرفی در مجمع عمومی سازمان ملل ندارد.

به گزارش انعکاس، روزنامه آلمانی “فرانکفورتر روند شای” در تحلیلی نوشت: انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) سیاست خارجی آمریکا را به لرزه درآورد.البته اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل پیشنهاد و ابتکار جدیدی در زمینه سیاست خارجی معرفی نخواهد کرد، وی دغدغه ها و نگرانیهای دیگری دارد.
“تامی ویتور” سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد که این مشخص است که ایالات متحده امروز در موضع قدرتمندتری نسبت به ابتدای حکومت اوباما قرار دارد. “ویتور” هیچ صحبتی از فشارهایی که تحت حکومت اوباما به ایالات متحده وارد شده و اعتراضات خشمگینانه جهان اسلام در توهین به انتشار فیلم موهن آمریکایی نمی کند. وی تنها گفت که اوباما مجددا این فیلم را محکوم کرده اما همچنین تصریح کرد که کسانی که در جریان اعتراضات به  منافع آمریکا آسیب رسانده اند باید مورد بازخواست قرار گیرند.
به هرحال درست شش هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۶ نوامبر، این رخدادی بود که جمهوریخواهان و نامزد ریاست جمهوری این حزب سریعا از آن بهره برداری کردند تا ضعف رهبری آمریکا در عرصه سیاست خارجی را مورد انتقاد قرار دهند.
در ادامه این مطلب آمده است : عموم مردم آمریکا در هفته های گذشته شاهد کاهش نفوذ آمریکا در حوادث بین المللی بوده اند. در افغانستان اخیرا درگیریهایی بین نیروهای افغان و نظامیان ناتو ایجاد شده است. آمریکا در سوریه هم کمتر تاثیرگذار بوده است. دیپلماتها در نیویورک این گونه ابراز عقیده می کنند که از نشست شورای امنیت سازمان ملل در روز چهارشنبه که به ریاست وزیر امور خارجه آلمان برگزار می شود انتظار موفقیتی ندارند.
از طرفی مناقشات و اختلاف نظرهای بین اوباما و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران ضعفها و محدودیت های سیاست خارجی آمریکا را نشان می دهد. نتانیاهو که ظاهرا از دوستان صمیمی رامنی جمهوریخواه محسوب می شود بر این عقیده است که به اندازه کافی توسط اوباما حمایت نمی شود و تهدید به حمله نظامی علیه ایران می کند.
در بخش پایانی این مطب آمده است: مسئله ایران و سوریه ،مجمع عمومی سازمان ملل امسال را در برابر این تهدید قرار داده است که یک مسئله سنتی که در دیدارهای گذشته به آن پرداخته می شد یعنی مناقشات بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان به حاشیه رانده شود.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


اندیشکده «شورای آتلانتیک» با بررسی عواقب و مخالفت‌ها در آمریکا درباره حمله به ایران، به نقل از رئیس سابق موساد نوشت «حمله به ایران احمقانه‌ترین ایده‌ایست که تاکنون شنیده‌ام»

به گزارش انعکاس به نقل از فارس،اندیشکده «شورای آتلانتیک» در مقاله‌ای به قلم «آرنود دو بورچگریو» عضو اندیشکده و ویراستار خبرگزاری «یونایتدپرس» و روزنامه «واشنگتن تایمز»، می‌نویسد: قتل مشاوران ارتش آمریکا به دست سربازان افغانی که با جنگنده‌هایی به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار آموزش می‌دیدند و حمله به یک پایگاه به شدت مستحکم در افغانستان و منهدم ساختن هلی‌کوپترهای آن توسط نیروهای غیرنظامی طالبان در لباس مبدل ارتش آمریکا، همگی این مسئله را خاطرنشان می‌سازد که این جنگ ۱۱ ساله، به جای تضعیف دشمن آمریکا، آن را قدرتمند‌ کرده است.

* بیش از ۷۰ درصد آمریکایی‌های شرکت‌کننده در نظرسنجی، مخالف جنگ افغانستان و ادامه آن هستند

بیش از ۷۰ درصد آمریکایی‌هایی که در نظرسنجی شرکت کرده بودند، مخالف جنگ افغانستان و همچنین ادامه آن تا پایان سال ۲۰۱۴ –زمان ارزیابی مجدد پیمان ناتو- بودند. این پیمان که در اصل برای مجازات القاعده و تعقیب آن در خارج از افغانستان منعقد شده بود نه برای اینکه در تحمیل دموکراسی به جامعه‌ای فئودال، کاسه داغتر از آش شود، اکنون موعد آن به سر رسیده است. این به خاطر پخش یک ویدیوی غیرحرفه‌ای ۱۵ دقیقه‌ای یوتیوبدرباره پیامبر اسلام نبود که موجب زلزله‌ای ژئوپولیتیکی شد. شبکه‌های القاعده که از نظر کارشناسان آمریکایی از بین رفته‌اند، فعال و درصورتی که فرصتی پیش آید، آماده ایفای نقش هستند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


فرمانده نیروی دریای ارتش گفت:‌ این توانمندی را داریم که پرچم ایران را در مناطق مختلف از قطب شمال تا قطب جنوب به اهتزار درآوریم و درحال برنامه‌ریزی برای حضور در نزدیکی‌های قطب جنوب هستیم.

به گزارش انعکاس ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» حاضر شده بود، با اشاره به توانمندی‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی، خاطرنشان کرد: لازمه یک نیروی دریایی راهبردی، توان و برنامه‌ریزی برای حضور در آب‌های آزاد و یا به اصطلاح آب‌های آبی است.

سیاری با تاکید بر اینکه این حق را داریم که در تمامی آب‌های آزاد حضور داشته باشیم، افزود: البته هیچ‌گاه به مرزهای آبی دیگران وارد نمی‌شویم و اجازه نخواهیم داد که کسی هم حتی یک سانتی‌متر وارد آب‌های سرزمینی ما شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه ناوگان دریایی ایران توان حضور در آب‌های دور دست و اقیانوس‌ها را دارند، تصریح کرد: این توانمندی را داریم که پرچم ایران را در مناطق مختلف از قطب شمال تا قطب جنوب به اهتزار درآوریم و طبق هماهنگی‌ که با سازمان اقیانوس شناسی داشته‌ایم در حال برنامه‌ریزی برای حضور در نزدیکی‌های قطب جنوب هستیم.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس:

بابک کریمی، علی صفا، برنیس برژو و طاها رحیم بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی هستند.

تیم بازیگران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی در حال تکمیل است و آن طور که «بانی فیلم» گزارش داده بابک کریمی که در «جدایی» در نقش بازپرس دادگاه ظاهر شده بود به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

 

این پروژه که هنوز برای آن نامی انتخاب نشده در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است بابک کریمی در چند سکانس آن در نقش یک مرد ایرانی بازی کند.
بابک کریمی


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سیطرۀ جریان روشنفکری نفوذی نئولیبرالیست نقاب‎دار در وزارتخانه‏ و سازمان‏ها و تشکل‎های مرتبط با سیاست گزاری‏های سینمایی و تئاتری و هنری درسال‏های دهۀ 60 و چند سالی پس از آن، فرصت مناسبی برای مهاجمین فرهنگی در مسیر پیشبرد اهداف لیبرال، سکولاریستی‏شان فراهم آورده بودکه خوشبختانه در پی روی کارآمدن دولت اصولگرا و انجام خانه‏تکانی جدّی در چرخۀ نخبگان مرتبط با مدیریت فرهنگی، هنری کشور آن روند حرکت تأسف‏بار سابق‏الذکر متوقف گردید


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فرهنگی پایگاه 598، لاکپشتهای نینجا، بن10 ، kitty ، مردعنکبوتی، angry birds، ایها دنیاییست که کودکان ما این روزها در آن سیر می کنند. البومی متنوع، رنگارنگ و جذاب از شخصیت ها و الگوهایی غربی متولد هالیوود که همگی پیام آور سبک زندگی آمریکایی یا American Style Life می باشند. اما در این بین، بزرگسالان نیز چه بسا همپای کودکان در دنیای این مخلوقات غوطه ور بوده و با اراده خویش، آنها را در اشکال مختلف وارد حیات واقعی کودکان می نمایند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما در حالی برگزار شد که اتفاقی عجیب و غيراخلاقي در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی  بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت.
 
گفتني است هيچ كدام از خبرگزاري رسمي كشور كه اين مراسم را پوشش مي دادند حاضر به انتشار تصاوير اين اقدام عجيب نبودند!
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 پس لرزه‌های سیلی محکمی که غرب از برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و بواسطه حضور 120 کشور در این اجلاس خورد و رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان «شکست مفتضحانه غرب» یاد کردند، همچنان فضای سیاسی بین الملل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چنانکه پس از چند فقره اظهار ناراحتی و سرخوردگی سران رژیم صهیونیستی از برگزاری موفق این اجلاس در تهران، این بار کشور انگلیس و یکی از فرمانداری‌های آن در امریکای شمالی، به اقدامات احساسی در قبال ایران روی آوردند تا شاید اثرات این اجلاس تحت الشعاع قرار گیرد.
به گزارش رجانیوز، در حالی که ویلیام هیگ، امروز در سخنانی عصبی و با ادبیاتی مشابه ادبیات نتانیاهو از لزوم تشدید فشارها و تحریم‌ها بر ایران سخن گفت، دولت کانادا که یکی از فرمانداری‌های ملکه انگلیس در قاره امریکا به شمار می رود نیز اعلام کرد با هدف قطع ارتباط دیپلماتیک با ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل خواهد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com