وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش عصر امروز، مشرف نوشت: محمد خاتمی در جمع گروهی از اصلاح طلبان با ابراز ناراحتی از مذاکراتی که داشته گفته است:" نظام فقط ما را برای گرم کردن صحنه انتخابات می خواهد. از یک طرف با ما مذاکره می کنند و از سوی دیگر به برخی اصلاح طلبان برای کاندیداتوری و ورود به انتخابات پول می دهند!"

در ضمن محمد خاتمی در دیدار تعدادی از دانشجویان که روز سه شنبه هفته گذشته در حیاط دفتر کارش برگزار شد گفته است:" من در انتخابات سال ۸۸ هیچگاه از واژه تقلب استفاده نکرده ام." وی همچنین تاکید کرده:" من قبلا معتقد به مردمسالاری دینی بودم اما الان معتقد به مردمسالاری سازگار با دین هستم."

به گزارش عصر امروز به نظر میرسد منظور خاتمی از مردمسالاری سازگار با دین نوعی سکولاریسم تعدیل شده باشد. در این صورت اظهار نظر وی درباره اینکه دیگر معتقد به مردم سالاری نیست و به سکولاریسم اعتقاد پیدا کرده بسیار قابل تامل به نظر می رسد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیاضی، سید جلال - 'اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است! '

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ذات پلید و خباثت درونی یک فرد آنجا دیده می شود که چنان با افتخار روی ناو آمریکایی بر علیه کشور و هموطنانش گزارش تهیه می کند که گردانندگان اصلی شبکه های وابسته به انگلیس در این بی غیرتی و بی شرفی"کسری ناجی" انگشت به دهان می مانند، که چگونه می شود یک به ظاهر ایرانی به خاطر یک کیسه زر بریتانیایی اینگونه از ناموس و عزت کشورش عبور نماید! و صدالبته پشت پرده این نمایش رسانه ای ،تفکرات بهایی – انگلیسی یک خبرنگار خائن به کشور خود است که اهداف پلید سیاستمدارن غربی را دنبال می کند.
بی شک کلمه "خبرنگار" و یا گزارشگر از آن دسته کلماتی است که در خود مفاهیمی چون حقیقت جویی، آزادگی ، شرافت و غیرت را به همراه دارد و مطمئنا هر خبرنگاری به داشتن چنین صفاتی به خود می بالد.
البته در این میان هستند افرادی که این نام را با خود به یدک می کشند اما علاوه بر اینکه اثری از شرافت و آزادگی را در آنان نمی بینیم بلکه وجودشان سرشار از بی غیرتی و بی شرفی و بی ناموسی است!

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بعد از بازگشت از سفر، اولین سفرنامه را نوشتم و خیلی اتفاقی، مستقیما به آقای خاتمی تحویلش دادم! بلافاصله از سوی یكی از مسئولان دفترشان بدرستی توبیخ شدم كه چرا سلسله مراتب را رعایت نكرده ‏ام و گزارش را به دفترشان نداده ‏ام تا لابد سانسور شود! شبیه موارد بعدی كه سانسور هم شد!...

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: بابک داد که عنوان کاتب نویس سیدمحمد خاتمی و اصلاح طلبان را به یدک می کشد، روزنامه نگار دوم خردادی است که بعد از ایام انتخابات ریاست جمهوری 88 به جریان ضد انقلاب پیوست و طی سال های گذشته در برنامه های صدای آمریکا و... حضور پیدا کرد.

بقیه در ادامه مطلب ..............

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: فساد اخلاقی مدیران و مجریان شبکه دولت انگلیس تبدیل به رسوانامه ای برای گردانندگان اصلی این شبکه و دولت انگلیس شده است.

جیمی ساویل یکی از مجریان این شبکه بود که پس از مرگ وی، رسوایی اخلاقی او به بدترین شکل ممکن علنی شد و موجبات بدبینی مردم انگلیس به این شبکه و عوامل آن را نیش از پیش فراهم ساخت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اسکای نیوز، گفته می شود بی بی سی "بدترین بحران خود را طی 50 سال اخیر" تجربه می کند؛ چرا که یک فیلم مستند پرده از این حقیقت بر می دارد که مدیران ارشد این شرکت تا چه اندازه از اتهامات سوء استفادۀ جنسی " جیمی ساویل" آگاه بوده اند.

 
بقیه در ادامه مطلب .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

« بناء علیه، این تصرفات همه نامشروع و پولی که از فروش این زمین ها به دستشان رسیده ملک آنان نیست و با این تخلف آشکار از موازین شرعی، ....( آقای مجید انصاری) صلاحیت فعلی متولی بودن را ندارند.»

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-

به نام حیّ داور

حجت الاسلام مجید عرب نژاد (معروف به انصاری)

دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز

جنابعالی نامه قبلی ما را که مورخ ۵ مرداد ۱۳۹۱ در وبلاگ شاخص؟ منتشر گردید، تا این لحظه بی پاسخ گذاشته اید که این حاکی از پایبندی و صداقت شما نسبت به شعارهایتان می باشد!! شما که از مدعیان آزادی بیان، پاسخگویی و زنده باد مخالف من هستید، پس چه شده است که به سوالات مستند و اساسی ما پاسخ نمی دهید!!

بقیه در ادامه مطلب .............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

بولتن نیوز: درحالی که مذاکرات کارشناسی دیروز و امروز اتحادیه اروپایی  پشت درهای بسته  برای رسیدن به یک تفاهم برای صدور قطعنامه علیه ایران انجام می شود دولت اسرائیل قصد دارد که با فشار  علیه دولت سوئد تحریم های بیشتری در ارتباط با  صنایع مخابراتی ایران انجام دهد.

مقامات رسمی وزارت خارجه اسرائیل در یک اقدام مشابه شدیداً دولت سوئد را تحت فشار قرار داده اند که چرا با گذاشتن تحریم بیشتر در صنعت مخابرات ایران مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش دولت سوئد تلاش زیادی انجام داده که مانع تصویب قطعنامه پیشنهادی دولت انگلستان و فرانسه در جهت اعمال محدودیت های بیشتر در صنعت مخابرات ایران شود.

بقیه در ادامه مطلب .........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد داشتیم تا رسانه‌های جریان ضدانقلاب فتنه را بیشتر بشناسیم و از پشت پرده عوامل و دست اندرکاران این سایت مطالب بیشتری بدانیم. در این شماره به سایت کلمه ارگان رسمی شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید و سایت رسمی یکی از سران فتنه می‌پردازیم.

 پس از آن‌که موسوی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کرد روزنامه و سایت کلمه به عنوان اولین رسانه‌های ستاد وی راه‌اندازی، و شروع به خبر پراکنی به نفع وی و تخریب کاندیدای رقیب کرد. روزهای پیش از انتخابات بخش مکتوب این به اصطلاح رسانه با عنوان کلمه سبز منتشر می‌شد.

دفتر این نشریه و سایت که در میدان هفت تیر تهران واقع بود مرکز اصلی حضور عناصر ضد انقلاب بود. این مرکز وظیفه داشت اخبار و اطلاعات خود را مستقیم برای رسانه‌های بیگانه چون VOA و بی‌بی‌سی فارسی ارسال کند. در موارد متعددی پیش از انتخابات مشاهده می‌شد که حضور و شور انتخاباتی مردم در میدان هفت تیر را فیلم‌برداری کرده و برای شبکه رسمی سازمان جاسوسی آمریکا VOA ارسال کرده و این شبکه بهره‌برداری خود را از این شور و حضور مردم برای شورش سبز پس از انتخابات می‌کرد.

حمزه غالبی در کنار موسوی

بقیه در ادامه مطلب .....


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

داستان این پست ما مربوط به به یک کارگردان است که امید وارم هیچ کارگردانی اینگونه حزب باد نباشد که هرجا پول بیشتر یا تندیس زیباتر می دهند اعتقاداتش را فدای چیزی کند که نمی تواند با خود به عالم فانی ببرد،محسن مخملباف  کارگردانی است  که به سبب عدم تعادل شخصیتی و عقیدتی در زندگیش چند بار رنگ و مرامش را تغییر داده است به استخدام فرقه ضاله بهائیت در آمده تا فیلمی در تبلیغ فرقه وابسته به صهیونیستها در فلسطین اشعالی بسازد.مخملباف بعد از انتخابات به عنوان سخنگوی یکی از سران فتنه در خارج از کشور خود را معرفی کرد و در سالیان گذشته بسیاری از دوستان سازمانی اش مدتی با تفکراتی خشک و متعصبانه به همه منتقدانش حمله میکرد و حتی دردهه شصت در اعتراض به فیلم کمدی اجاره نشینها قصد داشت با بستن نارنجک به خود مهرجویی کارگردان فیلم اجاره نشین ها و خودش را منفجر کند که به نگارش نامه تند به معاونت سینمایی وزیر وقت ارشاد راضی می شود کوتاه بیاید، وی چند سالی است از کشور فرار کرده و به ساخت فیلمهایی با سفارش جشنواره های غربی با درونمایه پورنوگرافیک و سیاه نمایی بر ضد ایران مشغول میباشد.


بقیه در ادامه .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عین حال چون احتمال می دهم اغلب کسانی که خبر بذل و بخشش اخیر شیخ حسن صانعی را شنیده اند از هزینه سازی ناجوانمردانه و خائنانه او در دهه های شصت و هفتاد خبر نداشته باشند موضوعی را که از نزدیک در جریان آن بوده ام با هموطنانم مطرح می کنم.

"عماریون"- مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از :

دیده‌بان: جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین که از تشکل‌های حامی فتنه سال 88 هستند با حضور محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(عنصر مرتبط با اردشیر امیر ارجمند و شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید) تشکیل شد. که موضوع مورد بحث انتخابات سال 92 و لزوم حضور موثر فتنه‌گران بوده است. جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین با حضور یکی از سران فتنه و عنصر مرتبط با اردشیر امیرارجمند در جماران برگزار شد.  به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، این جلسه که با حضور محمد خاتمی و عبدالله نوری برگزار شد، قرار شد مشروح آن محرمانه باقی بماند. برگزار گردید. 

خاتمی

سید محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(مرتبط با اردشیر امیرارجمند)

محوریت این جلسه انتخابات ریاست جمهوری 1392 بود و در خصوص مواضع اصلاح‌طلبان و جریان موسوم به جنبش سبز هم‌فکری و تصمیم‌گیری شد.گفتنی است از چندی پیش جلساتی با موضوع انتخابات سال 92 با حضور برخی از سران فتنه شکل گرفته و به نظر می‌رسد که این اقدامات به منظور انجام حرکتی جدی در انتخابات آینده صورت می‌گیرد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 سه سال بعد از فتنه 88 و در حالي كه خودزني بزرگ اصلاح طلبان با دروغ بزرگ "تقلب در انتخابات"، منجر به انزواي همه جانبه آنها در فضاي سياسي- اجتماعي كشور شده است، رضا خاتمي برادر يكي از سران فتنه در گفتگو با يك روزنامه اصلاح طلب اظهارات ضد و نقيضي را مطرح كرده است كه توجه به آنها بيش از پيش استيصال اين جريان افراطي را نشان مي دهد.

به گزارش بی باک به نقل از رجانيوز، وي در بخشي از سخنان خود اظهارات جالبي را عنوان كرده كه در تناقض كامل با عملكرد اصلاح طلبان طي سالهاي گذشته است:


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

alarabia 300x197 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد

شبکه “العربیة الحدث” شبکه‌ای است که با سرمایه‌گذاری هنگفت سازمان استخبارات عربستان سعودی تحت عنوان یک ویژه‌برنامه در زیرمجموعه شبکه العربیه راه انداخته شده است و به گفته مسؤولانش، وظیفه اصلی آن، انتشار خبرهای محرمانه و اسرار و اسناد سری است.
این شبکه، روز پنجشنبه گذشته، در ویژه‌برنامه‌ای که مانور تبلیغات فراوانی روی آن انجام داده بود و تا ساعت انتشار این خبر، بازتاب وسیعی در رسانه‌های عربی یافته است خبری را با عنوان “سلیمانی به اسد: کارشناسان شیمیایی را به میدان فرستادیم!” مخابره کرد.

221723 506 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد
 

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:
 


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: خروج نام فرقه تروریستی مجاهدین خلق از لیست تروریست های آمریکا انتقاد های زیادی را به دنبال داشت. استدلال منتقدین بر این استوار است که فرقه مجاهدین خلق تحت شرایط زور و اجبار وانمود می کند دست از تروریسم برداشته است. در حقیقت این فرقه خلع سلاح شده است و با برچیده شدن پادگان اشرف عملا تا حد زیادی امکان و توان گذشته تروریستی اش را از دست داده است اما این به معنی دست کشیدن از تروریسم نیست زیرا اگر چنین بود حداقل باید با صدور بیانیه ای از گذشته تروریستی اش اظهار ندامت می کرد یا دست کم در اولین اقدام به تغییر آرم این فرقه که دارای تصویر سلاح است دست می زد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس وبلاگستان حدید نیوز ، وبلاگ بحر در آخرین پست خود نوشت :

لودگی سیاسی 
ماجرا از آنجایی شروع شد که حاج سعید قاسمی مثل بسیاری افراد دیگر پیش بینی کرد، فائزه زندان نخواهد رفت و به شوخی گفت که اگر این اتفاق بیافتد، ریشش را می زند. هر کس با ادبیات فارسی آشنایی داشته باشد می داند اینگونه سخن گفتن به معنای این است که «من حتم دارم این اتفاق نمی افتد». همانند جمله ای که مرسوم است: «اگر این اتفاق بیافتد، من اسمم را عوض می کنم».

فرق ریش های حاج سعید  با مهاجرانی و کرباسچی

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از همین رسانه‌ها که به شکل و با هدف فوق‌الذکر راه‌اندازی شد جرس بود. این سایت در 29 تیر ماه 1388 مصادف با مبعث حضرت رسول اعظم(ص) رونمایی شد. این سایت چندی پس از تعطیلی وب سایت موج سبز آزادی که توسط فرزندان سایبری نظام جمهوری اسلامی هک شده بود، شروع به فعالیت کرد.

پس از شروع فتنه 88 جریان معاند و ضد انقلاب فتنه به این نتیجه رسید که برای جنگ روانی علیه نظام اسلامی اقدام به راه‌اندازی رسانه‌هایی در فضای مجازی کرد. در سلسله مطالبی قصد آن داریم تا رسانه‌های فتنه‌گر و دروغ‌گو را بهتر بشناسیم. در اولین شماره به سایت جرس ارگان ماسونی حلقه لندن می‌پردازیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیودیروز، رادیو فردا که به طور طبیعی به استدلال های فضایی مشهور است، باردیگر در یکی از گزارش های خود .این رسانه وابسته به سازمان جاسوسی سیا در مورد استقرار پدافند هوايي در منطقه شمال غرب ايران و همچنین رزمایش مشترک ارتش و سپاه در این منطقه طی یک مصاحبه سفارشی برای اسرائیل در یک موضع گیری مضحک اعلام نمود:«توان ضدهوایی ایران بسیار بسيار محدود است. در مورد هواپيماهاي جنگي ايران هم چنين امري مصداق دارد. ببينيد يك تعداد هواپيماهاي جنگي كه از زمان رژيم پهلوي و زمان شاه به جا ماندند همچنان تعدادي از اين‌ها در خدمت نيروي هوايي ايران هستند. ايران توانسته طي سال‌هاي گذشته تعدادي از هواپيماهاي روسي را دريافت بكند و اگر اين دو قدرت را در كنار هم قرار بدهيم باز مي‌‌بينيم كه از نظر توان هواپيماها و بمب‌افكن‌هاي ايراني براي برخورد يا مقاومت در برابر كشورهايي نظير اسراييل و آمريكا بسيار بسيار ناقص است. بنابراين به همين خاطر است كه ايران سعي مي‌‌كند اين كمبود توان هوايي‌اش را بيشتر با تبليغات پر بكند»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

jaryan جریان انحرافی، چه جریانی است؟

جریان انحرافی، ماجرایی است که در واقع مدتها است نقل محافل سیاسی کشور شده است. این جریان جدای از اینکه ید طلایی در خرافه گرایی دارد، نقش پررنگی نیز در مفاسد اقتصادی بازی می کند. از این رو مسلم است که مفاسد اعتقادی این جریان زمینه را برای مفاسد اقتصادی آنها فراهم کرده است.

این جریان در حالی پشت چهره رئیس جمهور شکل گرفته است، که مدتها پیش از این دلسوزان نظام خطر وجود این جریان را گوشزد کرده بودند و حتی از رئیس جمهور خواسته بودند نسبت به نیروهای اطراف خود توجه بیشتری به خرج دهد. اما این تذکرات کمتراز سوی رئیس جمهور و وابستگان به وی جدی گرفته شد. این ماجرا تا آنجایی پیش رفت که آیت الله صادق لاریجانی در سخنانی این جریان را غرق در مفاسد اقتصادی عنوان کرد، تا پس از افشاگری های مختلف در خصوص مفاسد اعتقادی این جریان، مفسده های اقتصادی آنها نیز عیان شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي



ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

hashemi2 300x183 تحلیل رسانه های خارجی در مورد اتفاقات اخیر ایران بازداشت فرزندان هاشمی ، یعنی آغاز مبارزه ی بزرگ احمدی نژاد بر سر صندلی ریاست جمهوری

روز گذشته مهدی هاشمی پسر رییس جمهور سابق ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی دستگیر شد. وی به خاطر اتهامات مربوط به حوادث پس از انتخابات ایرات در سال ۲۰۰۹ بلافاصله پس از بازگشتش از لندن دستگیر شد. او سه سال اخیر را در این کشور زندگی می کرد و بازگشته تا خود را به دادگاه ایران معر فی کند و دادگاه نیز تصمیم گرفت وی را دستگیر نماید.

به گزارش انعکاس به نقل ار انتخاب؛ «صدای روسیه» با بیان مطلب فوق افزود: دو روز پیش از این جریان ، ۲۲ سپتامبر فائزه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی نیز دستگیر شد. او به خاط راتهامات مطرح، ۶ ماه به زندان خواهد رفت.

فعالیت های ضد دولتی شامل این می شود که خانم فائزه هاشمی در یکی از مصاحبه های خود سیاست اقتصادی و اجتماعی حال حاضر ایران را مورد انتقاد قرار داده است. بسیاری در تهران خاطرنشان می کنند که عملا وی افکار و نظراتی را بیان داشته است که بسیار شبیه به عقاید پدرش است. علی اکبر هاشمی رفسنجانی مقام ریاست جمهوری ایران را از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۷ برعهده داشته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک روزنامه آلمانی با تاکید بر اینکه انتشار فیلم توهین آمیز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم سیاست خارجی آمریکا را متزلزل کرد خاطر نشان کرد که در چنین شرایطی اوباما پیشنهاد جدیدی در عرصه سیاست خارجی برای معرفی در مجمع عمومی سازمان ملل ندارد.

به گزارش انعکاس، روزنامه آلمانی “فرانکفورتر روند شای” در تحلیلی نوشت: انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) سیاست خارجی آمریکا را به لرزه درآورد.البته اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل پیشنهاد و ابتکار جدیدی در زمینه سیاست خارجی معرفی نخواهد کرد، وی دغدغه ها و نگرانیهای دیگری دارد.
“تامی ویتور” سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد که این مشخص است که ایالات متحده امروز در موضع قدرتمندتری نسبت به ابتدای حکومت اوباما قرار دارد. “ویتور” هیچ صحبتی از فشارهایی که تحت حکومت اوباما به ایالات متحده وارد شده و اعتراضات خشمگینانه جهان اسلام در توهین به انتشار فیلم موهن آمریکایی نمی کند. وی تنها گفت که اوباما مجددا این فیلم را محکوم کرده اما همچنین تصریح کرد که کسانی که در جریان اعتراضات به  منافع آمریکا آسیب رسانده اند باید مورد بازخواست قرار گیرند.
به هرحال درست شش هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۶ نوامبر، این رخدادی بود که جمهوریخواهان و نامزد ریاست جمهوری این حزب سریعا از آن بهره برداری کردند تا ضعف رهبری آمریکا در عرصه سیاست خارجی را مورد انتقاد قرار دهند.
در ادامه این مطلب آمده است : عموم مردم آمریکا در هفته های گذشته شاهد کاهش نفوذ آمریکا در حوادث بین المللی بوده اند. در افغانستان اخیرا درگیریهایی بین نیروهای افغان و نظامیان ناتو ایجاد شده است. آمریکا در سوریه هم کمتر تاثیرگذار بوده است. دیپلماتها در نیویورک این گونه ابراز عقیده می کنند که از نشست شورای امنیت سازمان ملل در روز چهارشنبه که به ریاست وزیر امور خارجه آلمان برگزار می شود انتظار موفقیتی ندارند.
از طرفی مناقشات و اختلاف نظرهای بین اوباما و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران ضعفها و محدودیت های سیاست خارجی آمریکا را نشان می دهد. نتانیاهو که ظاهرا از دوستان صمیمی رامنی جمهوریخواه محسوب می شود بر این عقیده است که به اندازه کافی توسط اوباما حمایت نمی شود و تهدید به حمله نظامی علیه ایران می کند.
در بخش پایانی این مطب آمده است: مسئله ایران و سوریه ،مجمع عمومی سازمان ملل امسال را در برابر این تهدید قرار داده است که یک مسئله سنتی که در دیدارهای گذشته به آن پرداخته می شد یعنی مناقشات بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان به حاشیه رانده شود.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

khatami سندي منتشر نشده از ملاقات خاتمي و فرعون مصر

خاتمی در این دیدار به شکوه گذاری از سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی به دامان نامبارک مصر پناه برده و او را ملجأ درد دل های خود قرار داده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سیطرۀ جریان روشنفکری نفوذی نئولیبرالیست نقاب‎دار در وزارتخانه‏ و سازمان‏ها و تشکل‎های مرتبط با سیاست گزاری‏های سینمایی و تئاتری و هنری درسال‏های دهۀ 60 و چند سالی پس از آن، فرصت مناسبی برای مهاجمین فرهنگی در مسیر پیشبرد اهداف لیبرال، سکولاریستی‏شان فراهم آورده بودکه خوشبختانه در پی روی کارآمدن دولت اصولگرا و انجام خانه‏تکانی جدّی در چرخۀ نخبگان مرتبط با مدیریت فرهنگی، هنری کشور آن روند حرکت تأسف‏بار سابق‏الذکر متوقف گردید


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما در حالی برگزار شد که اتفاقی عجیب و غيراخلاقي در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی  بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت.
 
گفتني است هيچ كدام از خبرگزاري رسمي كشور كه اين مراسم را پوشش مي دادند حاضر به انتشار تصاوير اين اقدام عجيب نبودند!
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

انعکاس: در خانه های تیمی بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند…

حضور و ظهور زنان خیابانی در جامعه معضلی است که این روزها برای دیدن و پی بردن به وجود آن شاید لازم نباشد خیلی دقت کنیم، کافیست ۹شب به بعد در برخی از خیابان های کد دار حاضر شوی، ماراتون ماشین هایی را می بینی که سواره برای خرید تن یک زن به رقابت می پردازند، و پس از معامله غیر قانونی اما علنی این بازار، ماشین ها با دو، سه یا … سرنشین از جلوی چشمانت دور می شود.

در خانه های تیمی نیز بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند.

در پس برخی خیابان ها موتورسورانی را می بینی که زیر لب با نجواهای مختلف نقش رابط را برای مشتریان زنان خیابانی ایفا می کنند، شکارشان را که پیدا کردند با خیال راحت مسافر را به مقصد می رسانند و دوباره به کار خود ادامه می دهند.

تمرکز و توجه این تعداد از مردان در مسیر ها و مکان های گوناگون قبل از هر چیز این سئوال را در ذهن ایجاد می کند که این مردان به دنبال چه سطحی از ارضای نیازهای جنسی خود هستند که با چنین حساسیتی وارد این بازی می شوند.

پاسخ این پرسش را باید از زبان زنانی پرسید تن می فروشند تا زندگی کنند!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 پس لرزه‌های سیلی محکمی که غرب از برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و بواسطه حضور 120 کشور در این اجلاس خورد و رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان «شکست مفتضحانه غرب» یاد کردند، همچنان فضای سیاسی بین الملل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چنانکه پس از چند فقره اظهار ناراحتی و سرخوردگی سران رژیم صهیونیستی از برگزاری موفق این اجلاس در تهران، این بار کشور انگلیس و یکی از فرمانداری‌های آن در امریکای شمالی، به اقدامات احساسی در قبال ایران روی آوردند تا شاید اثرات این اجلاس تحت الشعاع قرار گیرد.
به گزارش رجانیوز، در حالی که ویلیام هیگ، امروز در سخنانی عصبی و با ادبیاتی مشابه ادبیات نتانیاهو از لزوم تشدید فشارها و تحریم‌ها بر ایران سخن گفت، دولت کانادا که یکی از فرمانداری‌های ملکه انگلیس در قاره امریکا به شمار می رود نیز اعلام کرد با هدف قطع ارتباط دیپلماتیک با ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل خواهد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، بدنبال توسعه حوزه فعالیت دیپلماتیک و امنیتی آمریکائی ها در شمال عراق ، این بار انگلیسی ها تصمیم گرفتند که بر حجم فعالیت های خود در کردستان عراق، هم در بعد کیفی و هم بعد کمی بیفزایند.
در پی این تصمیم، هیاتی از اعضاء پارلمان انگلیس در روز سه شنبه ای که گذشت، وارد کردستان عراق شده و با مسعود بارزانی دیدار کردند.


 

این هیئت که ریاست آن را بارونیس موریس، عضو انجمن لردهای انگلستان و رئیس کمیته خاورمیانه این پارلمان بر عهده داشت، در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که خواهان توسعه فضای کنسولگری انگلیس در اربیل از یک سو و گسترش فعالیت های خود در کردستان عراق هستند.
همزمان منابع موثق اعلام کردند که هفته آینده هیاتی از بازرگانان انگلیس وارد کردستان عراق خواهند شد تا زمینه های گسترش فعالیت شرکت های انگلیسی را در شمال عراق با مسئولین کرد عراقی به بحث و مناقشه بگذارند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی
 

خبرگزاری فارس: احمد توکلی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به کروبی اعلام کرد: آماده دریافت مستندات مورد ادعای دبیرکل حزب اعتماد ملی است.

 

 

خبرگزاری فارس: حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی

* پارلمان‌نیوز خبر از حضور میرحسین موسوی در ختم سعیده پور آقایی، از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات در مسجد قلهک تهران داد. در ادامه خبر این سایت آمده است: «سعیده پور آقایی دختر عباس پور آقایی مجروح شیمیایی و شهید جنگ تحمیلی ‌است که بدلیل فریاد ا... اکبر بر روی پشت بام خانه‌اش در خیابان دولت دستگیر شده و پس از شناسایی هویت جنازه او توسط مادرش در یک سردخانه صنعتی در قطعه 302 بهشت زهرا دفن می‌شود.»

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید




ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جنگ قدرت سياسون يك سال قبل از انتخابات رياست جمهوري
فرزند كروبي مدعي تقلب هاشمي و خاتمي در انتخابات سال 84 شد!

اظهارات اخیر محمد رضا باهنر در گفتگو با روزنامه اعتماد سبب ايجاد مجادله اي سياسي ميان او و اعضاي ستاد مهدي كروبي مانند غلامحسين كرباسچي و حسين كروبي فرزند مهدي كروبي شد اما در وراي اين جادله كه با توهين هاي سخيف فرزند مهدي كروبي و روضه حضرت عباس كرباسچي همراه بود، آنچه در این میان بیش از همه به چشم می آید، وجه اشتراک باهنر، کرباسچی و حسین کروبی در نوع نگاه و پرداختن به مسئله انتخابات و تقلب در آن است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "صراط" - باز کم کم نسیم شهریور ماه وزیدن میگیرد و دوباره لرزش و بی تابی قلبم آغاز میشود .وقتی تابستان به ماه آخر میرسد همه خاطرات و تصاویر در برابر دیدگانم تکرار میشود.چهارم شهریور 1361 ساعت 6/30صبح بود.آن روزپدرچند دقیقه زودتر از همیشه از خانه خارج شد ودایی نیز همراه او رفت . شش ساله بودم ، برای گرفتن وضو به حیاط رفتم. سفارش مادر این بود که: دخترم قبل از سن تکلیف نماز بخوان.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک؛ مهدی صاحبی: فقط کافی است که بگویی فلان مسئول سیاسی سبیلش فلان و مویش چنان است که بوی نازیبایی از آن استشمام شود؛ آنگاه خواهی دید که چگونه مسئول حقوقی آن بی جنبه سیاسی یا برخی نمک خوردهها وارد میدان می شوند و تو را به اتهام توهین و تخریب صریح و یا تلویحی به آن شخصیت بی جایگاه در دل مردم؛ چند ماهی به این مرجع قضایی و آن مرجع قضایی بکشانند و حسابی انرژیت را خالی کنند و اعصابت را به تارج ببرند تا صریحا بگویی نه تنها خودم بلکه ...


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرقه در لغت به معنای گروهی از مردم آمده است و در اصطلاح علم كلام به عده ای از مردم گفته می شود كه به دلیل اختلاف در مسائل اعتقادی از پیروان یك دین جدا شده و عقاید و تبیین های خاصی از آن دین را انتخاب كنند.

 

در طول تاریخ اسلام فرقه های متعددی بودند كه به دلیل حوادث و وقایع گوناگون از جمع مسلمانان جدا شده اند. این فرقه ها را می توان در دو گروه جای داد:

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

وبسایت روشنگری به نقل از :"عماریون"- عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

 

 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آغاز تکاپو برای یک «ارتجاع» بزرگ سیاسی
بازگشت تكيه گاه؛ تلاش براي بازگرداندن هاشمي 78 ساله به كرسي رياست جمهوري

 

بعد از چند ماه امتحان فضا و افکار عمومی درباره معرفی نامزد موردنظر طیف اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، نهایتا این پروژه تبلیغاتی سخنرانی «اکبر ناطق نوری» در شب قدر در حرم امام رضا(ع) و مصاحبه روز گذشته «سعید حجاریان» به پله آخر خود رسید و امروز، هدف اصلی این طیف برای حضور در انتخابات مشخص شد؛ گزینه‌ای که در نگاه اول چندان قابل باور به نظر نمی‌رسد اما بررسی شرایط فعلی این طیف و همچنین اوضاع سیاسی کشور به ویژه بعد از حوادث سال ۸۸ این مساله را باورپذیر می‌کند: اکبر هاشمی رفسنجانی.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

منابع نظامی می گویند پروژه ای که دولت امریکا با مشورت اسراییل از بیش از دو سال پیش با هدف شکل دادن به یک نیروی نظامی عربی در مقابل ایران کلید زده بود، شکست خورده و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش رجانيوز، «ناتوی عربی» نامی بود که امریکایی ها به نیروی نظامی مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دادند که بنابود با ادغام ارتش های این کشورها به اضافه چند کشور دیگر مانند اردن و مغرب شکل بگیرد و یک نیروی «دفاع منطقه ای» در مقابل ایران بوجود بیاورد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید در درس اخلاق خود، تاکید کرد: سخت‌گیری شارع مقدّس راجع به شیوع دورغ، تهمت، شایعه و اهانت و رواج ربا و رشوه در جامعۀ اسلامی، حاکی از حساسیّت تعالیم دینی نسبت به ایجاد تفرقه، اختلاف و دشمنی بین آحاد مسلمین است که از این‌گونه گناهان سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش بازتاب؛ این مرجع تقلید افزود: به صراحت می‌توان گفت از نظر دین مبین اسلام، ثوابی برتر و والاتر از اتّحاد و برادری و گناهی بزرگ‌تر و قبیح‌تر از اختلاف و تفرقه وجود ندارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com