وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خبرگزاری فارس، مراسم هشتاد و پنجمین دوره از جوایز اسکار دقایقی پیش پایان یافت.

این مراسم نیز همچون مراسم‌ سال‌های گذشته با حواشی مختلفی برگزار شد که از جمله آنها اعلام برنده اسکار بهترین فیلم توسط «میشل اوباما»، همسر رییس جمهور آمریکا، بود.

خبرگزاری فارس: همسر رییس‌جمهور آمریکا برنده ‌شدن «آرگو» را از کاخ سفید اعلام کرد

جایزه‌ای که به فیلم جنجال‌برانگیز و ضد ایرانی «آرگو» اعطاء شد.

جالب آنکه معمولا اسامی برندگان اسکار را اهالی سینمای هالیوود اعلام می‌کنند.

«میشل اوباما» که از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافته بود، نام فیلم ضد ایرانی «آرگو» را از کاخ سفید در میان جمعی از همراهان به عنوان برنده این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد و «جک نیکلسون»، بازیگر کهنه‌کار هالیوود نیز این جایزه را به «بن افلک» اعطاء کرد.

فیلم ضد ایرانی «آرگو» روایتی هالیوودی از واقعه تسخیر سفارت‌خانه آمریکا به دست دانشجویان ایرانی  و فرار شش دیپلمات آمریکایی از ایران به دست «تونی مندز»، مامور سازمان سیا، است.

این فیلم محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,ضدانقلاب فراری,آمریکا,دشمنان ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، حسن جعفری که قصد سفر به یکی از کشور های همسایه جمهوری چک را داشت در اثر بیماری در منزلش خانه نشین شد و نتوانست به مسافرت برود.
حسن جعفری در حالی که می توانست مرخصی استعلاجی بگیرد، 4 روز از مرخصی استحقاقی خود را صرف علاج بیماری خود کرد.
گفتنی است دختر وی اخیراً به آمریکا سفر کرده است و جعفری در حال حاضر تنها است.
این در حالی است که «محمد ضرغامی» هم که 3 روز مرخصی گرفته بود تا از فضای کاری دور باشد، به علت مسمومیت و تهوع شدید خانه نشین شد.
«فهیمه خضر حیدری» هم هنوز که هنوز است به بهبود کامل نرسیده و تقریباً یک ماه است که با مریضی دست و پنجه نرم می کند.
«مهتاب وحیدی راد» نیز یکی از کسانی است که پس از بازگشت از سفر آلمان بیش از یک ماه مریض و در منزل مشغول استراحت بود که اخیراً چند روزی است که به سرکار رفته است.
خلاصه اینکه زمستان کم باران و نسبتاً گرم امسال در جمهوری چک و شیوع ویروس های مختلف ، اوضاع مزاجی رادیو فردایی ها را هم به هم ریخته است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیر گذاری در فضای داخلی ایران از جمله برنامه های اصلی رسانه های ضد ایرانی بوده است.راه اندازی بی بی سی فارسی در دی ماه 87 خود گواهی بر این موضوع است که شروع فعالیت های گسترده رسانه ای در راستای پتانسیل مردمی در ماه های مانده به انتخابات ایران مدلی است که توسط جریان رسانه ای فارسی زبان غربی پدیدار می شود.اما در این روزها با پدیده جدید مواجه شدیم که عکس این مطلب را می رساند و آن هم راه اندازی سایت انگلیسی زبان با حوزه تخصصی انتخابات ایران است،که این امر جدای از همه حواشی تاثیر این حادثه را در معادلات جهانی نشان می دهد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماجرای مدرسه علمیه ای که در سال جاری به جای ثبت نام از طلاب برای تحصیل علوم حوزوی، پیامک دعوت برای ثبت نام در کلاس های رزمی و ورزشی ارسال می کند، حاکی از اتفاقات ناگواری دارد که به قطع در انظار عمومی زیبنده نام حوزه های علمیه نمی باشد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جمعی از روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه ای که تصویر آن در ذیل آمده است، اعلام کرده اند که روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مقابل ساختمان مدرسه علمیه کرمانی ها بر علیه آقای مجید انصاری تجمع خواهند کرد.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:اصلاح طلبان,مجیدانصاری,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فعالیت های علی نژاد بهانه ای به دست طیف های تندرو داد تا به اقدامات نمایشی از قبیل نامه پرانی و تحصن و اتهام زنی به نظام دست زده و پای محافل ضد ایرانی را نیز به ماجرای وی باز کنند. روند شکل گیری و اوج و فرود ماجرای علی نژاد کاملاً حساب شده و با اهداف خاص بود.

گروه سیاسی ـ معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح ( و در واقع مصی به عنوان مخفف معصومه که وی آن را با تحریف و بی دلیل به صورت مسیح برای خود استفاده می کند) علی نژاد در سال 1355 در قمی‌کلا از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. او خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:جاسوس وطن فروش,مسیح علی نژاد,شبکه های ضد انقلاب,فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:نوری زاد,فتنه,ضد ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخی تحلیل‌ها در خصوص فتنه‌گران و ماهیت آن‌ها طی چند هفته اخیر گفت: تطهیر فتنه‌گران به یک جریان تبدیل شده است.


بنابر گزارشات، حبیب الله عسگراولادی و افراد معلوم الحالی چون علی مطهری این روزها با چراغ سبز و شاید دستور پدر معنوی فتنه، جریانی را دنبال می کند که از سوی امام جمعه موقت تهران به جریان تطهیر فتنه گران نام گذاری می شود.

عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:فتنه ,ضدانقلاب,آشوبگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شکل گیری اپوزسیون که از پیروزی انقلاب مردمی ایران آغاز شده و تا کنون که شاهد رشد قارچ گونه شبکه ها و گروه های سیاسی هستیم ادامه داشته است، مرور تاریخ سیاسی اپوزسیون خود مبحث طولانی است که بایستی برای آن سال ها وقت گذاشت و کتاب ها نوشت اما در این مقاله به اصل ماجرای اپوزسیون اشاره می کنیم.
 فازغ از هر زنده و باد و مرده باد ... فعالیت سیاسی نیم پهلوی در سال های اخیر موجب شده تا بیشتر نام او را بشنویم و یا در رسانه های ضدانقلاب او را مشاهده کنیم، این طفل 50 ساله که اکنون برای خود مردی شده و دارای فرزند است در اوایل انقلاب برای آنکه از تصفیه حساب های انقلابیون با عناصر و وابستگان رژیم پهلوی در امان باشد خود را شهروند آمریکا معرفی می کند تا اینکه بادمجان دور قاب چین های پهلوی برای بازپس گیری دلارهایی که محمدرضا پهلوی (پالانی) نزد بانک مرکزی آمریکا به امانت گذاشته بود (تا به نیم پهلوی برسد) ناتوان ماندند.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:ضد انقلاب,رضا ربع پهلوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 عبادی: ایران دارای خورشید فروانی است و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی انرژی خورشیدی، نیرو گاه های بزرگی برای تولید برق داشته باشیم و نیازی به نیروگاه برق اتمی نداریم و ...

به گزارش کمیته حقوق بشر موسسه راهبردی دیده‌بان،شیرین عبادی که عنوان مدافع حقوق بشر را به دوش می‌کشد در صحبت‌هایی که در پارلمان ایتالیا به مناسبت جایزه لانگرمن برپا شده بود, در بیاناتی عجیب و صریح نظر خود را در زمینه‌های مختلف بیان کرد.

وی در این خوش رقصی که در حضور رئیس مجلس ایتالیا و دیگر برندگان جایزه حقوق بشری لانگرمن برگزار شده بود، همه ادعاهای کشورهای اروپایی برعلیه ایران را تکرار کرد. شیرین عبادی با این بیانات نشان داد جایزه‌های اعطا شده شبیه به لانگرمن  برای کشورهای اعطا کننده بیهوده نبوده و به درستی در راستای ترویج نظر اعطا کنندگان جایزه‌های اینچنینی  هزینه شده است.

ebadi solana

عبادی و سولانا در حال معانقه !

بقیه در ادامه مطلب..............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روایت رفتارهای متناقض و ریاکارانه اصلاح طلبان فعال در فتنه 88 که پس از ناامیدی و شکست از مردم ، نیمه پنهان هویت واقعی خود را به نمایش و قضاوت افکار عمومی می‌گذارند امروز رفته رفته شكل‌هاي جديدتري به خود مي‌گيرد.

بررسی حوادث فتنه انگیز سال 88 نشان می دهد که مهره های فعال این حادثه شوم چگونه با استفاده از فضای گرگ و میش آن دوران قصد سوء استفاده از احساسات و اعتقادات مردم را داشته اند. شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور باعث شد تا حق و باطل درهم آمیخته شود و عده ای برای سیاه نمایی و وارونه نمودن حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن افکارعمومی و افرادِ ساده دل سعی کنند تا با استفاده ابزاری از دین و مناسک دینی از احساسات آن ها به نفع خود استفاده کنند.

در این میان مردم مومن و متدین با آشکار شدن خیانت های این دسته از سران فتنه و مهره هایشان بریدندو آنان را طرد کردند . اما عده ای از رفقای گرمابه و گلستان آن ها همچنان اصرار دارند که از هر تلاشی برای اثبات دروغ های خود استفاده کنند.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با گذشت حدود سه سال از فتنه 88 و درک واقعیت های آن و نظر به اعترافات عناصر دخیل در فتنه به صورت مستقیم و غیرمستقیم، متاسفانه برخی هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و همچنان بر ادعای دروغین عناصر فتنه پای فشاری کرده و از آنان حمایت می کنند؛ در همین خصوص به تازگی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از «مصطفی تاجزاده» اعلام حمایت کرده و نمایش تئاتر «چشم هایی که مال تو نیست» را به او تقدیم نموده است!

 
بقیه در ادامه مطلب.............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی مطهری ضمن تهدید مجدد دکتر حداد عادل به افشاگری، در اظهار نظری جالب معتقد است اگر موسوی و کروبی در سال 88 پیروز می شدند، اوضاع کشور خیلی بهتر می شد!

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس سیاسی بی باک، علی مطهری در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد، با اشاره به تهددید اخیرش در خصوص افشاگری پیرامون آنچه روابط غلامعلی حداد عادل با رژیم گذشته نامیده بود، اظهار داشت: من زیاد نمی‌خواهم این بحث ادامه پیدا کند. فقط می‌خواستم اشاره داشته باشم که اینها بالاخره ‏خودشان را جمع کنند. ولی خیلی صلاح نمی‌دانم که این بحث ادامه داشته باشد. ‏...به نظرم الان زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. چون همان موقع من اشاره کردم که اگر اینها ‏بخواهند به روش خود ادامه بدهند آن‌وقت من در این مورد صحبت می‌کنم. هنوز روشن نیست که اینها چه ‏خواهندکرد. به نظر من راجع به این موضوع اگر صحبت نشود بهتر است. ‏

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "صراط" - پیام فضلی‌نژاد در همایشی تحت عنوان رجعت روشنفکری در دانشگاه اصفهان اظهار کرد: متأسفانه ایده سبک زندگی که رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر خود به استان خراسان مطرح فرمودند مورد غفلت محافل دانشجویی و پژوهشی ما قرار گرفت.

وی افزود: جان دیویی بزرگ‌ترین فیلسوف آمریکا در دانشگاه شیکاگو آغاز به ساخت فلسفه تعلیم و تربیت کرده و کتابی تحت عنوان دموکراسی و تعلیم و تربیت نوشته است.

پژوهشگر ارشد کیهان ادامه داد: دیویی در این فلسفه وظیفه آموزش را پدید آوردن نیروی وفادار به نظام دموکراسی آمریکایی می‌داند.

*‌ تنظیم تئوری آموزش و پرورش بر اساس فلسفه دیویی

وی با بیان اینکه در ایران بعد از پایان دفاع مقدس دو دولت سازندگی و اصلاحات به طور رسمی تئوری آموزش و پرورش خود را بر اساس نظریات دیویی تنظیم کردند، تاکید کرد: دولت سازندگی بدون در نظر گرفتن پروژه تربیت مدیران آینده کشور‌های در حال توسعه که بر مبنای نظریات دیویی توسط آمریکا تدوین شده است تعدادی از دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکترای ایران را که بخشی از آنها از مدیران نظام بودند، بورسیه دانشگاه‌های غربی کرد.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ارتباط حلقه‌های امنیتی دولت خاتمی با دفتر تحکیم وحدت مهمترین اتفاقی بود که باعث پدید آمدن غائله ۱۸ تیر شد.
به گزارش اول نیوز به نقل از فارس سینا زعیم‌زاده قائم مقام سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به غائله ۱۸ تیر ۷۸ گفت:‌در این خصوص باید به سه محور اصلی بپردازیم که اولا چه عواملی باعث پدید آمدن غائله‌ای مثل ۱۸ تیر ۷۸ شد؛ ثانیا نقش دولت اصلاحات نیز در ماوقع سال ۷۸ باید بررسی شود و در آخر باید به واکاوی اصل ماجرای ۱۸ تیر و اتفاقاتی که طی آن روزها افتاد بپردازیم.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نيوز: مطلب چند روز پيش بولتن نيوز با عنوان «ملاقات خاتمي با جرج سوروس كِي، كجا و چگونه انجام شد؟» با استقبال زياد مخاطبين محترم قرار گرفت. بنابراين تصميم گرفتيم جزئيات بيشتري از اين موضوع را تقديم شما كنيم.به گزارش بولتن، در مطلب پيشين اشاره شد كه جورج سوروس در تاريخ 11 سپتامبر 2009 در مورد ديدار خود با خاتمي اذعان كرد و گفت:

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمد حسین آزاد بخت/ با نزدیک تر شدن به روزهای داغ انتخابات ریاست جمهوری تکاپوی اصلاح طلبان برای بازگشت دوباره به قدرت با محوریت خاتمی بیش از گذشته خودنمایی می کند و این در حالی است که جناح چپ همه تلاش خود را برای محو کردن خاطره حوادث سال 88 از افکار عمومی مردم به کار بسته است تا شاید با جدا کردن خود از این حوادث بتواند راه را برای آزمون پیش رو هموار تر ببیند .


اخیراٌ سید محمد خاتمی در جمع تعدادی از دانشجویان طی سخنانی با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرده است که " من شنبه پس از انتخابات به دیدن میرحسین موسوی رفتم و به او گفتم ممکن است تخلفی در انتخابات صورت گرفته باشد اما تقلبی که رای تو را عوض کرده باشد، اتفاق نیفتاده است. من مطمئنم که شما رای نیاورده‌ای" . این اظهارات رئیس جمهور سابق کشورمان در حالی در شرایط فعلی مطرح می شود که وی عملا در سه سال گذشته به صراحت در مقابل اتفاقات ناگوار سال 88 که به اعتراف معاون خودش بر پایه رمز تقلب استوار گشته بود سکوت اختیار کرده بود و اکنون که میرحسین موسوی عملا نمی تواند پاسخگوی وی باشد این اظهارات را مطرح کرده است .

بقیه در ادامه مطلب..........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 اخيرا عبدالله نوري طي مصاحبه‌اي با يکي از جرايد کشور اصلي‌ترين دغدغه اصلاح‌‌طلبان را سروشت مردم بيان کرده است که عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي معتقد است منظور وي چيزي غير از معني اصلي اين واژه است.

صديق شاکري در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخير عبدالله نوري مبني بر اينکه اصلي‌ترين نگراني اصلاح‌طلبان سرنوشت مردم است، گفت: بايد از عبدالله نوري سوال کرد که منظورش کدام مردم هستند؟؛ اگر منظور از مردم خودتان هستيد پس بايد نگران سرنوشتتان باشيد و مردمي که در اجتماعات مختلف حضور پيدا مي‌کنند جداي از اصلاح‌طلبان فتنه‌گر هستند.
عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: مردم بارها نشان داده‌اند که در صحنه‌هايي که به منزله دفاع از نظامشان است حضور دارند و در فتنه 88 نيز جواب دندان شکني به اصلاح‌طلبان دادند.

takfata@gmail.com

بقیه در ادامه مطلب....................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هر روز که می گذرد و به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، ابعاد جدیدتری از طرح "دولت وحدت ملی" و کلید واژه هایی چون "بحران" مشخص می شود.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  بولتن، نکته حائز اهمیت در این موضوع، تلاقی و نزدیک شدن جریان اصلاحات به پدرخوانده همیشگی خود، هاشمی رفسنجانی است به طوری که اصلاح طلبان نیز سعی می کنند از کلیدواژه های هاشمی استفاده کنند.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیپلماسی ایرانی متن سخنرانی سید محمد صادق خرازی،‌ معاون اسبق وزارت خارجه در نوزدهمین نشست دیپلماسی ایرانی با عنوان «نگاهی به انتخابات آمریکا» را منتشر کرد.
آمریکا یکی از مهم ترین قدرت های سیاسی و اقتصادی جهان است و انتخابات ریاست جمهوری در این کشور از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است؛ چرا که بر روند تحولات بین المللی و حتی مسائل منطقه ای و داخلی برخی کشورهای دیگر جهان تاثیرگذار است.
در روزهای آینده مردم آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور این کشور به پای صندوقهای رای می روند ولی سوالی که امروز مطرح است این است که آیا اوباما دولت موفقی داشته است؟ سوال ما به این پرسش بایست فرای نگاه مناسبات دو کشور و رفتارها و هنجارهای دو کشور انجام گیرد در یک بررسی اجمالی به ان ایام که باراک حسین اوباما قدرت را در کاخ سفید در دست گرفت و مورد استقبال بخش عمده ای از جامعه جهانی واقع شد نیازمند تعمق در ارائه تحلیل ما و ارزیابی وضعیت ان روز جهان و ایالات متحده است .

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«ممكن است در انتخابات اصلاً تقلبي هم نباشد. ولي انتخابات طوري كاناليزه شود كه بخش قابل توجهي از جامعه نتواند نظرش را ابراز كند و همه جريانات كانديدا نداشته باشند يا در معرفي و دفاع از نامزدها و برنامه هاي خود آزاد نباشند. اين تقلب نيست ولي محدود كردن حق انسان هاست».

به گزارش بی باک به نقل از کیهان، محمد خاتمي، با اين اظهارات كه در جمع تعدادي از اهالي گرگان و استان گلستان مطرح كرده است، اگرچه با تلويحي نزديك به تصريح از ادعاي قبلي خود و هم پيمانان خارجي خويش درباره تقلب در انتخابات عقب نشيني مي كند. براي آن كه مديران بيروني فتنه را كاملاً مأيوس نكند، مي كوشد تعريف ديگري از آزاد نبودن انتخابات در ايران اسلامي ارائه بدهد.

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جوان آنلاین نوشت:
يك منبع ايراني نزديك به دولت امريكا فاش كرد كه محمد خاتمي، رئيس‌جمهور سابق ايران در ابتداي كار دولت خود از يك هيئت از دانشمندان هسته‌اي امريكا دعوت كرد كه از برنامه هسته‌اي ايران تحقيق كنند، ولي پنتاگون از سفر اين هيئت به ايران ممانعت و آن را وتو كرد. لازم به ياد آوري است، بر‌نامه هسته‌اي ايران به شكل فعلي آن، از سال ۲۰۰۱ به بعد در مركز توجه غربي‌ها قرار گرفته است. 

دكتر بهراد نخعي يك كارشناس هسته‌اي كه خودش اين سفر را سازماندهي كرده در گفت و گو با اينترپرس سرويس (IPS) براي اولين بار فاش كرد كه وزارت دفاع امريكا در سال ۱۹۹۸ دعوت دولت تازه‌كار محمد خاتمي از كارشناسان هسته‌اي برجسته امريكا براي سفر به ايران براي تحقيق درباره بر‌نامه هسته‌اي ايران را وتو كرده است. به گفته نخعي، خاتمي اين كار را براي بهبود مناسبات ايران با امريكا انجام داده بود.

بقیه در ادامه مطلب ................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس سیاسی صراط، جریان موسوم به اصلاحات این روزها به دنبال مفرّی برای پنهان کردن گذشته هاست؛ فلذا "وحدت ملی" ایده آل ترین پناهگاه برای در عرصه ماندن دوم خردادی ها بشمار می رود.
در همین رابطه، محمدعلی نجفی، وزیر آموزش و پرورش سازندگی و یارغار سید اصلاحاتی نیز لب به سخن گشوده و درباره لزوم بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی کشور چنین می گوید: «اصلاح‌طلبان هر‌گاه فکر کنند، می‌توانند خدمت کنند وارد میدان می‌شوند. سابقه اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنان دلسوز نظام هستند و راحت‌طلب نیستند.»
این عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران، با تأکید بر لزوم بحساب آوردن جناح دوم خرداد در دایره وحدت، می افزاید: «در سناریویی که بخواهد تنها وحدت بین اعضای اصولگرایی را ایجاد کند، قطعا اصلاح‌طلبان در آنجا جایی ندارند و کاندیداهایی هم نخواهند داشت.»

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عصر امروز، مشرف نوشت: محمد خاتمی در جمع گروهی از اصلاح طلبان با ابراز ناراحتی از مذاکراتی که داشته گفته است:" نظام فقط ما را برای گرم کردن صحنه انتخابات می خواهد. از یک طرف با ما مذاکره می کنند و از سوی دیگر به برخی اصلاح طلبان برای کاندیداتوری و ورود به انتخابات پول می دهند!"

در ضمن محمد خاتمی در دیدار تعدادی از دانشجویان که روز سه شنبه هفته گذشته در حیاط دفتر کارش برگزار شد گفته است:" من در انتخابات سال ۸۸ هیچگاه از واژه تقلب استفاده نکرده ام." وی همچنین تاکید کرده:" من قبلا معتقد به مردمسالاری دینی بودم اما الان معتقد به مردمسالاری سازگار با دین هستم."

به گزارش عصر امروز به نظر میرسد منظور خاتمی از مردمسالاری سازگار با دین نوعی سکولاریسم تعدیل شده باشد. در این صورت اظهار نظر وی درباره اینکه دیگر معتقد به مردم سالاری نیست و به سکولاریسم اعتقاد پیدا کرده بسیار قابل تامل به نظر می رسد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیاضی، سید جلال - 'اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است! '

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ذات پلید و خباثت درونی یک فرد آنجا دیده می شود که چنان با افتخار روی ناو آمریکایی بر علیه کشور و هموطنانش گزارش تهیه می کند که گردانندگان اصلی شبکه های وابسته به انگلیس در این بی غیرتی و بی شرفی"کسری ناجی" انگشت به دهان می مانند، که چگونه می شود یک به ظاهر ایرانی به خاطر یک کیسه زر بریتانیایی اینگونه از ناموس و عزت کشورش عبور نماید! و صدالبته پشت پرده این نمایش رسانه ای ،تفکرات بهایی – انگلیسی یک خبرنگار خائن به کشور خود است که اهداف پلید سیاستمدارن غربی را دنبال می کند.
بی شک کلمه "خبرنگار" و یا گزارشگر از آن دسته کلماتی است که در خود مفاهیمی چون حقیقت جویی، آزادگی ، شرافت و غیرت را به همراه دارد و مطمئنا هر خبرنگاری به داشتن چنین صفاتی به خود می بالد.
البته در این میان هستند افرادی که این نام را با خود به یدک می کشند اما علاوه بر اینکه اثری از شرافت و آزادگی را در آنان نمی بینیم بلکه وجودشان سرشار از بی غیرتی و بی شرفی و بی ناموسی است!

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بعد از بازگشت از سفر، اولین سفرنامه را نوشتم و خیلی اتفاقی، مستقیما به آقای خاتمی تحویلش دادم! بلافاصله از سوی یكی از مسئولان دفترشان بدرستی توبیخ شدم كه چرا سلسله مراتب را رعایت نكرده ‏ام و گزارش را به دفترشان نداده ‏ام تا لابد سانسور شود! شبیه موارد بعدی كه سانسور هم شد!...

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: بابک داد که عنوان کاتب نویس سیدمحمد خاتمی و اصلاح طلبان را به یدک می کشد، روزنامه نگار دوم خردادی است که بعد از ایام انتخابات ریاست جمهوری 88 به جریان ضد انقلاب پیوست و طی سال های گذشته در برنامه های صدای آمریکا و... حضور پیدا کرد.

بقیه در ادامه مطلب ..............

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: فساد اخلاقی مدیران و مجریان شبکه دولت انگلیس تبدیل به رسوانامه ای برای گردانندگان اصلی این شبکه و دولت انگلیس شده است.

جیمی ساویل یکی از مجریان این شبکه بود که پس از مرگ وی، رسوایی اخلاقی او به بدترین شکل ممکن علنی شد و موجبات بدبینی مردم انگلیس به این شبکه و عوامل آن را نیش از پیش فراهم ساخت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اسکای نیوز، گفته می شود بی بی سی "بدترین بحران خود را طی 50 سال اخیر" تجربه می کند؛ چرا که یک فیلم مستند پرده از این حقیقت بر می دارد که مدیران ارشد این شرکت تا چه اندازه از اتهامات سوء استفادۀ جنسی " جیمی ساویل" آگاه بوده اند.

 
بقیه در ادامه مطلب .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

« بناء علیه، این تصرفات همه نامشروع و پولی که از فروش این زمین ها به دستشان رسیده ملک آنان نیست و با این تخلف آشکار از موازین شرعی، ....( آقای مجید انصاری) صلاحیت فعلی متولی بودن را ندارند.»

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-

به نام حیّ داور

حجت الاسلام مجید عرب نژاد (معروف به انصاری)

دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز

جنابعالی نامه قبلی ما را که مورخ ۵ مرداد ۱۳۹۱ در وبلاگ شاخص؟ منتشر گردید، تا این لحظه بی پاسخ گذاشته اید که این حاکی از پایبندی و صداقت شما نسبت به شعارهایتان می باشد!! شما که از مدعیان آزادی بیان، پاسخگویی و زنده باد مخالف من هستید، پس چه شده است که به سوالات مستند و اساسی ما پاسخ نمی دهید!!

بقیه در ادامه مطلب .............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

بولتن نیوز: درحالی که مذاکرات کارشناسی دیروز و امروز اتحادیه اروپایی  پشت درهای بسته  برای رسیدن به یک تفاهم برای صدور قطعنامه علیه ایران انجام می شود دولت اسرائیل قصد دارد که با فشار  علیه دولت سوئد تحریم های بیشتری در ارتباط با  صنایع مخابراتی ایران انجام دهد.

مقامات رسمی وزارت خارجه اسرائیل در یک اقدام مشابه شدیداً دولت سوئد را تحت فشار قرار داده اند که چرا با گذاشتن تحریم بیشتر در صنعت مخابرات ایران مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش دولت سوئد تلاش زیادی انجام داده که مانع تصویب قطعنامه پیشنهادی دولت انگلستان و فرانسه در جهت اعمال محدودیت های بیشتر در صنعت مخابرات ایران شود.

بقیه در ادامه مطلب .........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد داشتیم تا رسانه‌های جریان ضدانقلاب فتنه را بیشتر بشناسیم و از پشت پرده عوامل و دست اندرکاران این سایت مطالب بیشتری بدانیم. در این شماره به سایت کلمه ارگان رسمی شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید و سایت رسمی یکی از سران فتنه می‌پردازیم.

 پس از آن‌که موسوی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کرد روزنامه و سایت کلمه به عنوان اولین رسانه‌های ستاد وی راه‌اندازی، و شروع به خبر پراکنی به نفع وی و تخریب کاندیدای رقیب کرد. روزهای پیش از انتخابات بخش مکتوب این به اصطلاح رسانه با عنوان کلمه سبز منتشر می‌شد.

دفتر این نشریه و سایت که در میدان هفت تیر تهران واقع بود مرکز اصلی حضور عناصر ضد انقلاب بود. این مرکز وظیفه داشت اخبار و اطلاعات خود را مستقیم برای رسانه‌های بیگانه چون VOA و بی‌بی‌سی فارسی ارسال کند. در موارد متعددی پیش از انتخابات مشاهده می‌شد که حضور و شور انتخاباتی مردم در میدان هفت تیر را فیلم‌برداری کرده و برای شبکه رسمی سازمان جاسوسی آمریکا VOA ارسال کرده و این شبکه بهره‌برداری خود را از این شور و حضور مردم برای شورش سبز پس از انتخابات می‌کرد.

حمزه غالبی در کنار موسوی

بقیه در ادامه مطلب .....


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

داستان این پست ما مربوط به به یک کارگردان است که امید وارم هیچ کارگردانی اینگونه حزب باد نباشد که هرجا پول بیشتر یا تندیس زیباتر می دهند اعتقاداتش را فدای چیزی کند که نمی تواند با خود به عالم فانی ببرد،محسن مخملباف  کارگردانی است  که به سبب عدم تعادل شخصیتی و عقیدتی در زندگیش چند بار رنگ و مرامش را تغییر داده است به استخدام فرقه ضاله بهائیت در آمده تا فیلمی در تبلیغ فرقه وابسته به صهیونیستها در فلسطین اشعالی بسازد.مخملباف بعد از انتخابات به عنوان سخنگوی یکی از سران فتنه در خارج از کشور خود را معرفی کرد و در سالیان گذشته بسیاری از دوستان سازمانی اش مدتی با تفکراتی خشک و متعصبانه به همه منتقدانش حمله میکرد و حتی دردهه شصت در اعتراض به فیلم کمدی اجاره نشینها قصد داشت با بستن نارنجک به خود مهرجویی کارگردان فیلم اجاره نشین ها و خودش را منفجر کند که به نگارش نامه تند به معاونت سینمایی وزیر وقت ارشاد راضی می شود کوتاه بیاید، وی چند سالی است از کشور فرار کرده و به ساخت فیلمهایی با سفارش جشنواره های غربی با درونمایه پورنوگرافیک و سیاه نمایی بر ضد ایران مشغول میباشد.


بقیه در ادامه .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عین حال چون احتمال می دهم اغلب کسانی که خبر بذل و بخشش اخیر شیخ حسن صانعی را شنیده اند از هزینه سازی ناجوانمردانه و خائنانه او در دهه های شصت و هفتاد خبر نداشته باشند موضوعی را که از نزدیک در جریان آن بوده ام با هموطنانم مطرح می کنم.

"عماریون"- مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از :

دیده‌بان: جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین که از تشکل‌های حامی فتنه سال 88 هستند با حضور محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(عنصر مرتبط با اردشیر امیر ارجمند و شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید) تشکیل شد. که موضوع مورد بحث انتخابات سال 92 و لزوم حضور موثر فتنه‌گران بوده است. جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین با حضور یکی از سران فتنه و عنصر مرتبط با اردشیر امیرارجمند در جماران برگزار شد.  به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، این جلسه که با حضور محمد خاتمی و عبدالله نوری برگزار شد، قرار شد مشروح آن محرمانه باقی بماند. برگزار گردید. 

خاتمی

سید محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(مرتبط با اردشیر امیرارجمند)

محوریت این جلسه انتخابات ریاست جمهوری 1392 بود و در خصوص مواضع اصلاح‌طلبان و جریان موسوم به جنبش سبز هم‌فکری و تصمیم‌گیری شد.گفتنی است از چندی پیش جلساتی با موضوع انتخابات سال 92 با حضور برخی از سران فتنه شکل گرفته و به نظر می‌رسد که این اقدامات به منظور انجام حرکتی جدی در انتخابات آینده صورت می‌گیرد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 سه سال بعد از فتنه 88 و در حالي كه خودزني بزرگ اصلاح طلبان با دروغ بزرگ "تقلب در انتخابات"، منجر به انزواي همه جانبه آنها در فضاي سياسي- اجتماعي كشور شده است، رضا خاتمي برادر يكي از سران فتنه در گفتگو با يك روزنامه اصلاح طلب اظهارات ضد و نقيضي را مطرح كرده است كه توجه به آنها بيش از پيش استيصال اين جريان افراطي را نشان مي دهد.

به گزارش بی باک به نقل از رجانيوز، وي در بخشي از سخنان خود اظهارات جالبي را عنوان كرده كه در تناقض كامل با عملكرد اصلاح طلبان طي سالهاي گذشته است:


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

alarabia 300x197 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد

شبکه “العربیة الحدث” شبکه‌ای است که با سرمایه‌گذاری هنگفت سازمان استخبارات عربستان سعودی تحت عنوان یک ویژه‌برنامه در زیرمجموعه شبکه العربیه راه انداخته شده است و به گفته مسؤولانش، وظیفه اصلی آن، انتشار خبرهای محرمانه و اسرار و اسناد سری است.
این شبکه، روز پنجشنبه گذشته، در ویژه‌برنامه‌ای که مانور تبلیغات فراوانی روی آن انجام داده بود و تا ساعت انتشار این خبر، بازتاب وسیعی در رسانه‌های عربی یافته است خبری را با عنوان “سلیمانی به اسد: کارشناسان شیمیایی را به میدان فرستادیم!” مخابره کرد.

221723 506 جعل نامه فرمانده نیروی قدس سپاه به بشار اسد
 

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:
 


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: خروج نام فرقه تروریستی مجاهدین خلق از لیست تروریست های آمریکا انتقاد های زیادی را به دنبال داشت. استدلال منتقدین بر این استوار است که فرقه مجاهدین خلق تحت شرایط زور و اجبار وانمود می کند دست از تروریسم برداشته است. در حقیقت این فرقه خلع سلاح شده است و با برچیده شدن پادگان اشرف عملا تا حد زیادی امکان و توان گذشته تروریستی اش را از دست داده است اما این به معنی دست کشیدن از تروریسم نیست زیرا اگر چنین بود حداقل باید با صدور بیانیه ای از گذشته تروریستی اش اظهار ندامت می کرد یا دست کم در اولین اقدام به تغییر آرم این فرقه که دارای تصویر سلاح است دست می زد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس وبلاگستان حدید نیوز ، وبلاگ بحر در آخرین پست خود نوشت :

لودگی سیاسی 
ماجرا از آنجایی شروع شد که حاج سعید قاسمی مثل بسیاری افراد دیگر پیش بینی کرد، فائزه زندان نخواهد رفت و به شوخی گفت که اگر این اتفاق بیافتد، ریشش را می زند. هر کس با ادبیات فارسی آشنایی داشته باشد می داند اینگونه سخن گفتن به معنای این است که «من حتم دارم این اتفاق نمی افتد». همانند جمله ای که مرسوم است: «اگر این اتفاق بیافتد، من اسمم را عوض می کنم».

فرق ریش های حاج سعید  با مهاجرانی و کرباسچی

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از همین رسانه‌ها که به شکل و با هدف فوق‌الذکر راه‌اندازی شد جرس بود. این سایت در 29 تیر ماه 1388 مصادف با مبعث حضرت رسول اعظم(ص) رونمایی شد. این سایت چندی پس از تعطیلی وب سایت موج سبز آزادی که توسط فرزندان سایبری نظام جمهوری اسلامی هک شده بود، شروع به فعالیت کرد.

پس از شروع فتنه 88 جریان معاند و ضد انقلاب فتنه به این نتیجه رسید که برای جنگ روانی علیه نظام اسلامی اقدام به راه‌اندازی رسانه‌هایی در فضای مجازی کرد. در سلسله مطالبی قصد آن داریم تا رسانه‌های فتنه‌گر و دروغ‌گو را بهتر بشناسیم. در اولین شماره به سایت جرس ارگان ماسونی حلقه لندن می‌پردازیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیودیروز، رادیو فردا که به طور طبیعی به استدلال های فضایی مشهور است، باردیگر در یکی از گزارش های خود .این رسانه وابسته به سازمان جاسوسی سیا در مورد استقرار پدافند هوايي در منطقه شمال غرب ايران و همچنین رزمایش مشترک ارتش و سپاه در این منطقه طی یک مصاحبه سفارشی برای اسرائیل در یک موضع گیری مضحک اعلام نمود:«توان ضدهوایی ایران بسیار بسيار محدود است. در مورد هواپيماهاي جنگي ايران هم چنين امري مصداق دارد. ببينيد يك تعداد هواپيماهاي جنگي كه از زمان رژيم پهلوي و زمان شاه به جا ماندند همچنان تعدادي از اين‌ها در خدمت نيروي هوايي ايران هستند. ايران توانسته طي سال‌هاي گذشته تعدادي از هواپيماهاي روسي را دريافت بكند و اگر اين دو قدرت را در كنار هم قرار بدهيم باز مي‌‌بينيم كه از نظر توان هواپيماها و بمب‌افكن‌هاي ايراني براي برخورد يا مقاومت در برابر كشورهايي نظير اسراييل و آمريكا بسيار بسيار ناقص است. بنابراين به همين خاطر است كه ايران سعي مي‌‌كند اين كمبود توان هوايي‌اش را بيشتر با تبليغات پر بكند»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

jaryan جریان انحرافی، چه جریانی است؟

جریان انحرافی، ماجرایی است که در واقع مدتها است نقل محافل سیاسی کشور شده است. این جریان جدای از اینکه ید طلایی در خرافه گرایی دارد، نقش پررنگی نیز در مفاسد اقتصادی بازی می کند. از این رو مسلم است که مفاسد اعتقادی این جریان زمینه را برای مفاسد اقتصادی آنها فراهم کرده است.

این جریان در حالی پشت چهره رئیس جمهور شکل گرفته است، که مدتها پیش از این دلسوزان نظام خطر وجود این جریان را گوشزد کرده بودند و حتی از رئیس جمهور خواسته بودند نسبت به نیروهای اطراف خود توجه بیشتری به خرج دهد. اما این تذکرات کمتراز سوی رئیس جمهور و وابستگان به وی جدی گرفته شد. این ماجرا تا آنجایی پیش رفت که آیت الله صادق لاریجانی در سخنانی این جریان را غرق در مفاسد اقتصادی عنوان کرد، تا پس از افشاگری های مختلف در خصوص مفاسد اعتقادی این جریان، مفسده های اقتصادی آنها نیز عیان شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي



ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com