وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه بحرین به مقامات این کشور توصیه کرد حد و اندازه خود را در تهدید بزرگتر از خود بشناسند و گفت: مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی. به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به خبرگزاری صدا و سیما در خصوص اظهارات تهدیدگونه وزیر خارجه بحرین مبنی بر عدم اجازه به ایران برای بستن تنگه هرمز حتی برای یک روز، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر امنیت تنگه هرمز به عنوان شاهراه تامین و ترانزیت انرژی جهان مادامی که منافع مردم ایران از این تنگه مهم و حیاتی تامین شود تاکید دارد؛ اما از روی خیرخواهی و حق همسایگی به مقامات این کشور ذره ای وابسته هم توصیه می کند حد و اندازه خود را در تهدید بزرگتر از خود بشناسند.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 ارديبهشت 1398برچسب:آل خلیفه,حیوان,وهابی,شیوخ زنباره,کوه چربی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حساب توییتری من یه پرنده ام نوشت:

عربستان فیلم طنز ساخت
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1396برچسب:عربستان , قطر,وهابی,طنز,تروریسم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

توهین بهاره رهنما و هتک حرمت بهاره رهنما به زن و دختر چادری که در نمایش تئاتر دیگری به کارگردانی بهاره رهنما به چادر یک دختر شرکت کننده و بیننده تئاتر اعتراض کرد.

در اجرای یکشنبه شب تئاتر «دیگری»، بهاره رهنما، بازیگر متوسط تلویزیونی در حین اجرا نسبت به حضور یک دختر محجبه با پوشش چادر در سالن اعتراض کرد.

 

بهاره رهنما، پس از مشاهده حضور یک دانشجوی رشته عکاسی که با مجوز مسئولین تماشاخانه ایرانشهر (با مدیریت مجید رجبی معمار) در اواسط اجرا نسبت به این موضوع معترض شد و با بیان این که «چه کسی اجازه داده این دختر چادری بیاد اینجا» خواهان اخراج او از سالن شد.

حالا سوال این است اینگونه دوزستانی که روزی با استفاده از ظرفیت تلویزیون و با پوشش به نان و نوا و نامی رسیده اند ،آنها را چه می شود که به یکباره به مقدسات و چادر حمله می کنند

از خدا نمیخواهیم سرنوشت اردک بد ترکیب (مسیح علینژاد)اسطوره بیحیایی و بی عفتی در لندن نصیب او(بهاره رهنما)گردد.چرا که حیف است.حیف.حیف خانم رهنما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1396برچسب:توهین,مقدسات,هنرمندان ضد دین و بی هویت,بیحیا,چادر,بی عصمتی,بهاره رهنما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی تکفیری منافقین نشستی با حضور شخصیت های معارض از کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، اردن و الجزایر در اورسوراواز واقع در شمال فرانسه برگزار کرد. در این مراسم که هدف از برگزاری آن عوام فریبی و گول زدن افكار عمومی بود مریم رجوی و مهمانان روزه نگرفته را افطار کردند! انجمن نجات از گروهک منافقین متشکل از افراد جدا شده از این گروهک تروریستی اعلام کرده که مریم رجوی که هیچ بویی از انسانیت و شرافت نبرده اصلا نمی داند ماه رمضان چیست و و از این ماه مبارک استفاده ابزاری می‌کند. بسیار شینع و چندش آور است كسی كه دستش به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه آغشته شده و از خنده‌های چندش‌آورش هزاران گریه و ضجه بی‌گناهان پیداست، ادای آدم‌های مذهبی را در می‌آورد و به یاد خدا می‌افتد!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:فاحشه،منافقین،رجوی،مریم قجر،, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: دامین Amadnews.com (آمدنیوز) پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال 2012 میزبانی (host) شده است و سپس در سال 2014 فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی.

به گزارش فارس، طبق روال سه بخش پیشین از سلسله گزارش‌های حاضر، ابتدا نگاهی داریم به واکنش‌های روح‌الله زم (معروف به نیما) به گزارش قبلی؛ او به گزارش سوم نیز طبق ابلاغ میت واکنش مستقیم نشان نداد اما اطلاع موثقی حاکی است که اضطراب ناشی از نزدیک شدن آن گزارش به چند محدوده حساس برای وی و نزدیکان و مرتبطینش، موجب تشدید اختلالات روانی قدیمی و افزایش مصرف شیشه و گراس و الکل توسط این عنصر آلوده شده است. بعنوان مثال، او از افشای ماجرای توهمات سامورایی که دامنگیرش شده بود، همچنین داستان روی آوردنش به فرقه منحطی در هند بشدت حیرت‌زده و مضطرب شده است.

اصل مطلب در ادامه................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:صراط ، آمدنیوز ، سعودی،زم،ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دوران منم منم عربستانی به پایان رسیده؛

در عصر دیجیتال، فرهنگ بین‌الملل فرهنگ داعشی فوتبال عربستان را عقب راند

درحالی‌که جهان درگیر داعش ساخته دست سعودی است و هرروز هزاران نفر به دست تروریست‌های داعشی کشته می‌شوند اما سعودی‌ها حتی ابتدایی‌ترین اقدامات ضد تروریستی را برای اعلام تنفر انجام نمی‌دهند و سکوت نکردن فوتبالیست‌های کشورشان...
 
بقیه در ادامه مطلب...............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1396برچسب: عصر دیجیتال ، فرهنگ بین‌الملل ، داعش ، عربستان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- اکنون آمریکا و غرب مستکبر به این جمع بندی رسیده‌اند که کانون بیداری و ایستادگی در برابر نقشه حاکمیت آنان بر همه جهان، کشورها و ملت های مسلمان و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است، و اگر با ابزار اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی و سرانجام، نظامی نتوانند در چند سال آینده، نهضت بیداری اسلامی را مهار و سرکوب کنند، همه محاسبات آنان برای حاکمیت مطلق بر جهان و سیطره بر مهم‌ترین منابع نفت و گاز که تنها وسیله محرکه ماشین صنعتی و برتری مادّی آنان بر همه‌ی بشریت است، به هم خواهد ریخت، و کلان سرمایه داران غربی و صهیونیست که بازیگر پشت صحنه همه دولت‌های مستکبرند، از اوج اقتدار تحمیلی خود ساقط خواهند شد. پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج (29/10/1383)
 همه چیز درباره خاندان بازیچه انگلیسیها؛ جریان شیرازی‌ها، یک فرقه انحرافی شیعه به رهبری سید صادق شیرازی + تصاویر
استعمار پیر و روباه صفتِ انگلیس امروز با ابزار دین به مبارزه  با دین مبین اسلام پرداخته است و به کمک  شیعه نمایانی که به راحتی دین خود را با سرمایه استعمار انگلیس معامله کرده‌اند در تلاش است تا سبک زندگی ای متحجرانه، بی منطق و منحرف از اصل دینِ کامل اسلام را به جهانیان نشان دهد.
 
بقیه در ادامه مطلب......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1396برچسب:سید صادق شیرازی ، اسلام آمریکایی ، شبکه امام حسین ، یاسر الحبیب ، شیعه ، نفاق ، مرجعیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک سال از ماجرای انفجارهای پاریس گذشته و یک حمله تروریستی وحشتناک موجب شهادت ده ها ایرانی شده اما اولاند و دولت فرانسه یک تسلیت خشک و خالی هم به ایران نگفته اند. جالب اینجاست که فرانسه هم هم مدعی مبارزه با تروریسم است هم جنگ با داعش.

"عماریون"- یک هفته از انفجار تروریستی حله عراق می گذرد و بسیاری از کشورهای غربی مدعی مبارزه با تروریسم درباره آن سکوت کرده اند.

به گزارش صراط، انفجار تروریستی مذکور به اندازه ای فجیع و کم سابقه بود که هنوز ابعاد دقیق قربانیان آن و هویت شهدا به طور کامل مشخص نشده، اما آنچه مشخص است اینکه اکثریت قابل ملاحظه ای از شهدا ایرانی هستند و برخی دیگر نیز افغانستانی های مقیم ایران بوده اند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1396برچسب:پیام,روحانی,فرانسه,شمع,دریغ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، صبح امروز دو گروه تروریستی در اقدامی غافلگیرکننده به دو نقطه مهم و حساس کشور حمله تروریستی کردند، یکی مجلس شورای اسلامی و دیگری حرم مطهر امام راحل.

در جریان عملیات صبح امروز، ابتدا یک گروه تروریستی در جریان یک درگیری موفق می‌شود وارد ساختمان مجلس شده و تعدادی از ماموران محافظ مجلس را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و به طبقات فوقانی ساختمان اداری نمایندگان مجلس راه یابد.

پس از درگیری‌های اولیه، یکی از تروریست‌ها ناگهان با خروج از ساختمان مجلس، در خیابان به سوی مردم شروع به تیراندازی می‌کند اما به دلیل اینکه منطقه به محاصره کامل درآمده بود، مجبور می‌شود که دوباره به داخل ساختمان فرار کند.



با گذشت دقایقی از آغاز عملیات تروریستی در مجلس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه یک یگان مجهز از نیروهای ویژه سپاه وارد منطقه می‌شود. بلافاصله پس از ورود نیروهای ویژه سپاه، تک تیراندازان سپاه نیز در نقاط مختلف موضع‌ می‌گیرند تا شاید بتوانند تروریست‌هایی که از طبقات مختلف در حال تیراندازی به سوی مردم بودند را هدف قرار بدهند.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1396برچسب:تروریست‌ ، مجلس ، داعش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تبعات پرونده کرسنت که در زمان دولت اصلاحات و وزارت بیژن زنگنه بسته شده بود خود را به خوبی در فروش رایگان گاز به ترکیه نشان داده و ترک ها با استفاده از فرصتی که زنگنه با وزارت خود به عنوان یکی از متهمین کرسنت به ترکیه داد، توانستند گران فروشی گاز به کشور خود را در دادگاه ثابت کنند و در نهایت در حدود دو میلیارد دلار خسارت در قالب گاز مجانی دریافت کنند.نفت بر سر سفره ها پیشکش؛ گاز مجانی به سر سفره خارجی ها نفرستید!

به گزارش سراج24، سال های سال از شعار آوردن نفت بر سر سفره مردم می گذرد و دولت یازدهم نیز وعده داد تا کاری کند با اقتصاد مردم که دیگر به یارانه ها نیاز نداشته باشند، اما نه آن شد و نه این بلکه منابع طبیعی مردم ایران رایگان در خانه مردم ترکیه سبز شده است.

، وزیر نفت به پشتوانه پیروزی پر حرف و حدیث 29 اردیبهشت 96 حسن روحانی، باد در گلو کرده و همه را تهدید به اخراج و بیرون انداختن از وزارتخانه نفت کرده است. ماجراهای وزارت نفت در چهار سال اخیر بسیار تکان دهنده هستند.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:نفت,سفره ایرانی,پیشکش,ترکها,چپاول,باج,غرامت,ثروت,روحانی,تدبیر,امید,کرسنت,تندرو,کلاغ بیسواد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"خیبرآنلاین" - حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به بررسی سند ۲۰۳۰ در شورایعالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: در جلسه شورا که با حضور فانی وزیر سابق آموزش‌وپرورش، دانش آشتیانی وزیر کنونی این وزارتخانه و فرهادی وزیر علوم در روزهای اخیر برگزار شد، مباحثی مطرح و توضیحاتی ارائه شدند.

به گزارش دانشجو، وی با بیان اینکه توضیحات ارائه‌شده از سوی آقایان قانع‌کننده نبود، افزود: اعضای حاضر در جلسه و بنده اشکالات فراوانی به این سند داشتیم از جمله این که علی‌رغم گفته دانش آشتیانی مبنی براینکه این سند الزام‌آور نیست اما شرایط پیرامونی ۲۰۳۰ و تعهداتی که در کنار آن صورت گرفته به‌نوعی برای ما الزاماتی ایجاد می‌کند وگرنه چه ضرورتی دارد که چنین توافقی انجام شود؟!

پژمان فر ادامه داد: از همه بدتر در حالی ادعا می‌کنند سند ۲۰۳۰ الزام‌آور نیست که وزارت آموزش‌وپرورش به‌صورت الزامی آن را به مدارس ابلاغ کرده است؛ اگر الزامی برای اجرای آن وجود ندارد چرا این سند ابلاغ می‌شود؟

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با بیان اینکه تازه پس از تأکیدات امام خامنه ای این سند از دستور کار خارج شد، خاطرنشان کرد: چرا بدون تصویب مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی به‌ تنهایی چنین سندی را اجرایی می‌کنند؟ این اقدام خلاف قانون است و ما حتما آن را پیگیری خواهیم کرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:سند ، 2030 ، تعهد ، الزام ، مدارس ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی-رجانیوز: در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
 در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
به گزارش رجانیوز وی که در جمع مردمی در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) صحبت می کرد به تشریح مبسوط  قضایای برجام، تعهدات مخفیانه دولت درFATF  و همچنین سند SDN ( پیوست در قطعنامه 2231 ) و ارتباط آن با سردار قاسم سلیمانی پرداخت.
 
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کتاب درسی

پس از ماجرای حذف مفاهیم مربوط به ایثار و شهادت از کتاب‌های درسی این بار موضوع استفاده از تصاویر معنادار در کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه ششم سوالات و شائبه‌های متعددی را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» با هدف افزایش قدرت تحلیل، برنامه‌ریزی و نگاه تحلیلی به پشت پرده رسانه‌ها از سال 95 به عنوان کتابی مستقل به مجموع دروس

دانش‌آموزان اضافه شد و براین اساس دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه درس تفکر و سواد رسانه‌ای را مطالعه می‌کنند.

 

عکس مستهجن در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1396برچسب:سند2030,خیانت,امضاء,یونسکو,آموزش و پرورش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه کیهان، «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با وبگاه «العربی الجدید» بر ادامه فعالیت هسته‌ای ایران تاکید و اعلام کرد که غرب در اجرای تعهدات خود براساس برجام، تأخیر دارد و هنوز برخی تحریم‌ها برداشته نشده است.
آغـــــــــاز اعترافات با پــــــــــایــــــــــان انتخابات
صالحی در پاسخ به این سوال که «پس از اجرایی شدن توافق هسته‌ای در ماه ژانویه، ایران هسته‌ای امروز کجاست و چقدر از تعهدات خود را اجرا کردید و چقدر را غرب اجرا کرده» گفت: توافق، برنامه کاری نهایی است که دو طرف برای پایان دادن به بحران ساختگی هسته‌ای بر آن توافق کردند. اجرای طرح بخوبی ادامه دارد و من هنوز با ارنست مونیز  برای بررسی مکانیزم اجرا، در ارتباط هستم. تهران به آنچه باید، متعهد است، اما تأخیری در طرف مقابل هست که مسئولیتش هم با خودش است. هیچ مانع مشخصی وجود ندارد اما منظورم اینجا، تاخیرشان در اجرای برخی نقاط به شکل کامل است.

به گزارش فارس، صالحی در ادامه، «رفع تحریم به موجب توافق»‌ را از مصادیق این تأخیر برشمرد و گفت: تا الان برخی بانک‌های بزرگ اروپایی تحریم‌هایش را به‌طور کامل پایان نداده است چرا که قبلا تعهد داده که با ایران مراوده تجاری نداشته باشد. ما هنوز منتظر هستیم که وزارت خارجه ایران با اتحادیه اروپا تماس بگیرد و این بحران را حل کند. هیئت انرژی اتمی مسئول این بخش نیست اما ارزیابی من این است که سیر امور بطور نسبی خوب است.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 اسفند 1394برچسب:دروغ,برجام,انتخابات,اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی افزود: کوتاهی های دولت و دستگاه دیپلماسی موجب شد تا عربستان به اقدامات پلید و زشت خود ادامه دهد. حداقل در مسئله نیجریه انتظار می رفت دولت ما به عنوان یک دولت شیعه موضع محکم تر و قاطع تری داشته باشد، باتوجه به اینکه مشخص شد عربستان سعودی در کشتار مسلمانان نیجریه دست داشته است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، استاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه دستگاه دیپلماسی ایران نباید در زمینه اعدام شیخ نمر موضع انفعالی داشته باشد، گفت: اعدام این عالم مجاهد ماهیت عربستان را در داخل و خارج از کشور به روشنی نشان داد لذا مجموع این اقدامات و تندروی ها مشروعیت این کشور را به حداقل می رساند.

اعدام شیخ نمر تیرخلاصی بر پیکره آل سعود است، در حقیقت این خاندان پلید و جنایتکار با اعدام این عالم مجاهد عجز ودرماندگی خود را به نمایش گذاشت و نشان داد با انجام چنین اقدامات غیر انسانی تلاش می کند، وهابیت را ترویج کرده و میان شیعه و سنی تفرقه بیندازد، اگرچه سیاست های غلط و احمقانه عربستان در حمله به یمن و کشتار مسلمانان نیجریه مثل روز روشن استاما این کشور به راستی با اعدام شیخ نمر گور خود را کندهو پرونده ننگین ضدبشری اش را برای همگان رو کرده است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 دی 1394برچسب:آل سگود,سعودی,وحشی,حیوانات,جنایت,قتل,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

**شایعه**

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کند زنان نظامی رژیم صهیونیستی پیراهن‌هایی با عکس محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشور پوشیده‌اند با این عنوان که: «دختران جوان در یونیفورم ارتش اسرائیل تی‌شرت‌هایی با عکس محمود احمدی نژاد پوشیدند تا نشان دهند هر چند دو دولت دشمن دیرینه باشند اما مردم معمولی کشورها می‌توانند با چنین حرکاتی روابط کشورها را سامان دهند».

**واقعیت**

تصاویر و ادعای فوق صحت ندارد و جعلی است. تصاویر اصلی نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی را در زیر مشاهده می‌کنید:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:تصویر جعلی,شایعه,احمدی نژاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همسر شیخ علی سلمان دبیر کل جمیت وفاق بحرین اعلام کرد که دخترشان به سبب بازداشت پدرش نمی تواند تابعیت بحرینی بگیرد!.

به گزارش پایگاه 598، "علیاء رضی" در صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی توییتر نوشت: امروز تولد یک سالگی دخترم ساره است در حالی که از پدرش دور می باشد و به سبب بازداشت پدر از اخذ تابعیت بحرینی نیز محروم مانده است.

دختر شیخ سلمان از تابعیت بحرینی محروم شد! +عکس


به نوشته "رای الیوم"، رضی افزود: وضعیت دخترم ساره مانند وضعیت بسیاری از کودکان است که بدون ارتکاب هیچ جرم و گناهی، از حق تابعیت بحرینی محروم مانده اند، در حالی که به موجب تمام پیمانهای بین المللی حق برخورداری از تابعیت امری تضمین شده است و محروم کردن کودکان ما از آن غیرقابل توجیه است و یک تخلف و جنایت به شمار می آید.
همسر شیخ علی سلمان فهرستی از نام نوزادانی را منتشر کرد که به سبب لغو تابعیت پدرانشان به دلایل سیاسی، از اخذ تابعیت بحرینی محروم مانده اند.
همچنین مرکز نظارت حقوق بشر بحرین از مقامات آل خلیفه خواست تا کودکان بازداشت شده بحرینی که تعداد آنها تاکنون به 347 نفر رسیده است را آزاد کند؛ این مرکز همچنین از رژیم آل خلیفه خواست تا به کودکانی بحرینی که سلب تابعیت شده اند و یا پس از صدور احکام قضایی علیه پدرانشان از تابعیت بحرینی محروم مانده اند، تابعیت بحرینی داده شود.

منبع: العالم
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:بازداشت شیخ سلمان,بحرین,مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، در دیدار اخیر نتانیاهو از مرز با غزه، گاف عجیبی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سر زد و وی با دوربینی که درپوش داشت به بررسی اوضاع پرداخت و سپس گفت: همه‌چیز تحت کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، روزنامه یدیعوت احارانوت اسرائیل، تصویری را منتشر کرده است که نتانیاهو را در حال رصد اوضاع مرز نوار غزه با دوربین درپوش‌دار نشان می‌دهد.

موضوع عجیب‌تر این‌که وی پس از رصد اوضاع غزه به سبک خود، گفت که اوضاع تحت کنترل است.

این اقدام نتانیاهو، ذهن‌ها را یاد گاف «عمیر بیرتز» وزیر جنگ اسرائیل در سال ۲۰۰۷ می‌اندازد که وی نیز با دوربینی درپوش دار در حال رصد مواضع ارتش صهیونیستی بود که باعث طنزپردازی رسانه‌ها شد و آن‌ها نوشتند که وزیر جنگ در تاریکی می‌بیند!.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 3 آبان 1394برچسب:صهیونیست,نتانیاهو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از العالم، عصام احمیدان الحسنی، برجسته ترین شخصیت شیعه مراکش و رییس تشکل "الخط الرسالي" به بهانه عملیات هوایی روسیه در سوریه مورد حمله رسانه ای گسترده "بنیادگرایان" و تکفیری ها قرار گرفت.
حمله رسانه ای به شیعیان مغرب آنجا به اوج خود رسید که تشکل تکفیری موسوم به "ائتلاف مسلمانان برای دفاع از صحابه" که از حمایت مالی و رسانه ای عربستان برخوردار و مقر آن در قاهره است، در پایگاه اینترنتی خود شیعیان مراکش را "مزدور" نامید. "
 
مراکش
 
جریان سلفی مراکش در پایگاه های اینترنتی خود استقبال احمیدان از عملیات هوایی روسیه در سوریه را به " شادمانی و برنامه ریزی و مشارکت در ورود قوم تاتار به سرزمین های اسلامی" تشبیه کرد.
این جریان سلفی از دخالت آمریکا و فرانسه -با حمایت عربستان- در امور سوریه سخنی نمی گوید و رفتار یک بام و دو هوای خود را که ریشه در کینه فرقه گرایانه اش دارد، به نمایش می گذارد.
این در حالی است که خود آمریکایی ها اعلام می کنند که به مواضع داعش در سوریه حمله هوایی می کنند و در این میان بسیاری از شهروندان کشته می شوند؛ اما وهابی های تکفیری هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.
شایان ذکر است که عصام احمیدان الحسنی اقدام به انتشار نوشته ای از حسین الدیرانی، فعال و متفکر لبنانی، در فیسبوک کرده که از حملات هوایی روسیه ضد تروریست ها در سوریه استقبال می کند.
احمیدان همچنین در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی رسمی تشکل "الخط الرسالي" منتشر کرد، دشمنی "اسلامگراها" با روسیه را به نفع قدرت های غربی دانست. وی گفت که نمی توان نقش این قدرت ها را در حوادث داخل سوریه و در منطقه نادیده گرفت.
وی افزود: "جنبش های اسلامگرا" پشتوانه ای قوی برای پروژه امپریالیستی غرب در منطقه به شمار می روند.
این شخصیت مراکشی خاطر نشان کرد: غرب نقش بسیاری در ایجاد اختلافات فرقه ای در عراق و سوریه و مصر داشته است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:داعش ,مراکش,جنایت,وهابی,شیعیان مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هانی زاده درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب خطاب حکام سعودی و عملکرد دولت در این حوادث گفت: رهبر انقلاب همواره برای بالا بردن شان و جایگاه ملت ایران موضع گیری های کاملا شفاف و صریحی انجام می دهند و باید دولت جمهوری اسلامی ایران مخصوصا دولت یازدهم در اینگونه موارد از رهبر انقلاب و موضع گیری های ایشان الگوگیری کنند.

دکتر حسن هانی زاده کارشناس حوزه بین الملل و جهان عرب در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه 598، درباره نقش رژیم صهیونیستی و همکاری سازمان اطلاعاتی عربستان با این رژیم گفت: اتفاقی که در منا منجر به قربانی شدن صدها نفر از زائران بیت الله الحرام علی الخصوص 465 حاجی ایرانی شد نشان می دهد که یک توطئه سازمان یافته ای در پشت این حادثه قرار داشته و تجزیه و تحلیل اجساد و همچنین وضعیت منا نشان می دهد که عامل بشری در وقوع این حادثه کاملا موثر بوده است.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 مهر 1394برچسب:سعودی,صهیونیست,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، شماری از حجاج الجزایری در مصاحبه با خبرنگار شبکه الشروق الجزایر مشاهدات خود را درباره فاجعه منا بیان کردند.Image result for ‫جنازه حجاج‬‎
یکی از حجاج الجزایری گفت ما قبل از وقوع حادثه منا رمی جمرات را انجام دادیم. رفت و آمد حجاج عادی بود. ما در مسیر برگشت به محل اقامت بودیم دیدیم که شمار بسیار زیادی از حجاح از روبه روی ما در حال برگشت هستند. دو گروه با هم برخورد کردندوی افزود: حجاج در جان دادن بودن اما هیچ کس نمی توانست برای آنها هیچ کاری انجام دهد.
من خوشبختانه به علت قامت بلندم توانستم بالاتر از بقیه قرار بگیرم و راحتر نفس بکشم. ما در میان فشار دو طرف قرار گرفتیم. اما آنهایی که زیر دست و پا قرار گرفتند همگی جان خود را از دست دادند. در حقیقت من در آخرین لحظه از مرگ نجات یافتم.یکی دیگر از حجاج الجزایری به نام منذر حسناوی گفت: علت واقعه برخورد حجاج در منا سوء مدیریت نیروهای امنیتی عربستان و بی نظمی حجاح بود. در رمی جمرات همه خوب پیش می رفتند. اما در برگشت حجاج مشکل بوجود آمد و با هم برخورد کردند. زنان و مردان مسن زیر دست و پا از بین رفتند.وی افزود: اگر مسئولان عربستان سعودی هماهنگی داشتند چنین حادثه ای رخ نمی داد. آنها نتواستند بازگشت حجاج از منا را مدیریت کنند. بیشتر جان باختگان در منطقه ای به مساحت پانزده متر مربع حضور داشتند و جان خود را از دست دادند.
کمال بن زاید یکی از حجاج الجزایری میانسال که خود را پرستار معرفی کرد، گفت: مردم در مسیر برخورد از بین رفتند. این حادثه برای من غیر قابل تصور است. جوان و پیر از بین رفتند. تعداد زخمی ها زیاد بود. همه مردم خسته بودند.
یکی از حجاج زن الجزایری که نام خود را «زبیده» و از ایالت عنابه معرفی کرد، گفت: بسیار هولناک بود. من داد زدم. از پسرانم خواستم مرا از زیر دست و پا بیرون بکشند و آنها نتوانستند. آنها دو بار من را کشیدن و من افتادم.وی افزود: برخی به من ضربه زدند و گفت بمیر. من نفسم را گرفتم و گفتم در نفس کشیدن صرفه جویی کنم. چند بار زیر پاها افتادم. یک حاجی مصری من را بیرون کشید.یکی از حجاج میانسال الجزایری گفت ما در چادر نشسته بودیم. زمانی که بیرون آمدیم فقط جنازه ها را دیدیم. همه چیز به هم ریخته بود.من رشیده زیدان از شهر عنابه الجزایر هستم. من و خواهرم برای رمی جمرات رفتیم. ناگهان شلوغ شد و زمین خوردیم و من از او خبر ندارم که زنده است یا جان باخته است.وی افزود: من بی هوش شدم. من را به خیمه آوردند. از خواهرم هیچ خبری ندارم. آنها باید به ما بگویند او کجاست، اگر جان باخته شهید است و اگر زنده است باید برگردد.وی گفت: من همه چادرها را برای پیدا کردن او گشتم. چادرهای حجاج الجزایری، مغربی و مصری را گشتم اما او را نیافتم. ما از همه می خواهیم برای پیدا کردن خواهرم به ما کمک کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:سعودی,حجاج,کشتن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس - حمیدرضا تاجی: فاجعه تلخ و مرگبار «منا»ی امسال بیش از هزار و سیصد زائر بیت الله الحرام را به کام مرگ کشید که البته در این میان قریب به 130 نفر از هموطنان کشورمان راهی سفر ابدی شدند.

هم‌وطنان و پیشاپیش آن ها هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران کشورمان این اتفاق ناگوار را تسلیت گفتند و برای خانواده آنان صبر را از خداوند منان خواستار شدند.

تصاویری از صفحه اینستاگرام چهره ها و مسئولان کشورمان را که این حادثه تلخ صفحاتش را سیاه‌پوش کرده را مشاهده می‌کنید:

امین حیایی، بازیگر: تسلیت عرض مى کنم خدمت همه عزاداران و خدا به خانواده هاشون صبر بده ،ماهم در غم خانواده این عزیزان شریک هستیم

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 4 مهر 1394برچسب:آس سعود خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، حسین مرعشی که پیش از این تاکید کرده بود "اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متأثر نشود یک ایرانی «باشرف» نیست!" تکرار توهین به بخشی از مردم توسط مرعشیبه منظور تصحیح سخنان خود و متوقف کردن حجم انتقادات به اظهاراتش، گفتگویی با یک خبرگزاری دوم‌خردادی انجام داده و گفته است: "صحبت من ناظر به آینده بود و تصورم بر این بود که بعد از تجربه زیان‌باری که در عرصه‌های مختلف در دولت‌های نهم و دهم پیش آمد و بعد از جسارت‌های دولتمردان دولت‌های نهم و دهم  نسبت به مقام‌های بزرگ نظام٬ جامعه ما باید از این تجربه آموخته باشد که دیگر چنین فضایی در کشور تکرار نشود."هرچند حسین مرعشی پس از مواجهه با اعتراضات و انتقادات، در گفت‌وگوی خود سعی کرده اظهارات سابق خود را به نوعی اصلاح کند، با این حال آنچه از این گفت‌وگو نیز برمی‌آید، نه تنها اصلاحی بر سخنان سابق نیست بلکه اولاً تاکیدی مجدد بر همان اظهارات و ثانیاً نسخه‌پیچی برای مردم ایران در آینده است.آنگونه که مرعشی اظهارنظر کرده، اگر بخشی از مردم در "آینده" از روی کار آمدن دولتهایی شبیه به نهم و دهم نهراسند، همچنان مشمول همان اهانت سابق(بی‌شرف!) خواهند شد.به این ترتیب، اساساً حسین مرعشی هیچ تغییری در اظهارات خود نداده و بر همان نظر سابقش تاکید کرده است.از گفتگوی امروز حسین مرعشی اینگونه به نظر می‌رسد که وی گمان می‌کند منتقدانش سخنان وی را توهینی به رای‌دهندگان به محموداحمدی نژاد در سالهای ۸۴ و ۸۸ برداشت کرده‌اند، حال آنکه شخصیت‌هایی که طی روزهای گذشته در نقد این اظهارات مرعشی گفته و نوشته‌اند، نه بر این مبنا، بلکه بر همان مبنایی که مرعشی امروز نیز بر آن تاکید کرده به سخنان وی اعتراض کرده‌اند.به گفته منتقدان، اگر چه ممکن است طیف مهمی از مردم خواهان رای مجدد به فردی همچون محمود احمدی‌نژاد نباشند، با این حال حتی اگر یک نفر با دیدگاه فردی همچون مرعشی موافقت نداشته باشد، لزوماً مستحق اهانت‌های سخیفی همچون "بی‌شرف" نیست.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:فتنه 88,مرعشی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار قربانیان حمله تروریست‌های موسوم به «جیش الفتح» و «جبهه النصره» در فوعه به 53 کشته و 120 زخمی رسید.خبرگزاری فارس: شهادت «لانا» در آغوش مادر؛ روایت مظلومیت فوعه در سوریه +تصاویر

روز دوشنبه (دیروز) گروهک‌های تروریستی معارض دولت سوریه منطقه بنش در جنوب فوعه را بمباران کردند که در پی آن یکی از نیروهای کمیته‌های مردمی کشته شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:حقوق بشر,سوریه,مظلوم,کودک,مادر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ششمین روز متوالی اهانت صهیونیست  ها به مسجد الاقصی صبح امروز نظامیان صهیونیستی در حمایت از شهرک نشینیانی که وارد مسجدالاقصی شده بودند با فلسطینی های نگهبان مسجدالاقصی درگیر شدند و آنها را زخمی کردند.خبرگزاری فارس: ششمین روز مقاومت فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی + تصاویر

این درحالی بود که شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای که بامداد امروز به وقت نیویورک منتشر شده است، خواستار خویشتنداری طرفین درگیر در مسجدالاقصی شده است.

شورای امنیت در این بیانیه ورود غیر قانونی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و حمله به نماز گزاران فلسطینی را که طی آن صدها نفر زخمی شدند محکوم نکرد.

در این بیانیه که به امضای 15 عضو دائم شورای امنیت رسیده است، در خصوص تشدید درگیری‌ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی شده است و از طرفین خواستار خویشتنداری و پرهیز از اقدامات تحریک آمیز و پایبندی به موضوع تاریخی(مسجدالاقصی) از لحاظ رفتاری و گفتاری شدند.

شورای امنیت از طرفین خواست تا نبست به قوانین بین المللی و حقوق بشر باشند و از  طرف های درگیر خواستار همکاری جهت آرام کردن اوضاع در امکان مقدس قدس شد.

بقیه در  ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 شهريور 1394برچسب:اشغالگر,صهیونیست,قیام,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی اولین نفری بود که دست به افشاگری علیه دولت فرانسه به خاطر انتقال بیماری ایدز به خون های ایرانیان زد.

به گزارش پایگاه 598، "هیچ جای دنیا در هیچ رسانه ای با برنامه، شو، سریال و یا فیلم بی خاصیت شوخی نمی کنند. بی خاصیت را کسی نمی بیند تا با آن شوخی کنند. تو را می بینند. از تو جریان می سازند. حاشیه برایت می سازند. شایعه می سازند. شبهه درست می کنند."

بقیه عکس  و مطلب در ادامه .........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:همجنس باز,شبکه من و تو,حمله به نجف زاده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه رئیس‌جمهور در یک برنامه تلویزیونی آمار اشتغال ایجاد شده توسط دولت در سه ماهه ابتدایی سال جاری (بهار) را 700 هزار شغل جدید عنوان کرد.دولت چگونه با 700 هزار شغل جدید مردم را سرکار گذاشت؟ + جدول آماری تعطیلی واحدهای صنعتی در سال 94 آماری که با انتقاد و تعجب کارشناسان اقتصادی همراه شد. این آمارها با توجه به رکود فعلی بازار، واقعی به نظر نمی آیند. برخی از کارشناسان معتقدند این آمارها حتی در 5 ماهه گذشته نیز محقق نشده اند و با توجه به اینکه سه ماهه ابتدایی به دلیل تعطیلات عید نوروز، جنب و جوشی در بازار کار وجود ندارد و فعل و انفعالاتی رخ نمی‌دهدآمار 700 هزار شغل به هیچ عنوان درست نیست.ایجاد اشتغال یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی دکتر روحانی در ایام انتخابات بود. یکی از مهمترین اظهار نظرهای دکتر روحانی در بدو حضور در دولت، انتقاد از دولت گذشته در زمینه اشتغال جوانان بود و مدعی شد که در دولت یازدهم، جوانان راحت تر از قبل وارد بازار کار شوند. اما با گذشت 700 روز از عمر دولت تدبیر و امید وضعیت اشتغال اوضاع به مراتب بدتری را نسبت به دولت های پیشین سپری می کند.طبق اعلام مرکز آمار تعداد شاغلان در پایان بهار 94 چیزی در حدود 21 میلیون و 860 هزار و 836 نفر بوده است. این در حالی است که در ابتدای دولت تدبیر و امید این مقدار چیزی در حدود 22 میلیون و 191 هزار و 144 نفر بوده که نشان از بیکار شدن چیزی در حدود 330 هزار نفر در دولت یازدهم را دارد. با یک محاسبه ساده در خصوص میزان اشتغالزایی در دولت یازدهم می توان به دست آورد، این 330 هزار نفر بیکار شده چیزی در 6 درصد از کل افراد شاغل جامعه را تشکیل می دهد، بنابراین با توجه به جهت منفی که ایجاد شغل در دولت تدبیر و امید داشته است، وضعیت اشتغالزایی در دولت یازدهم چیزی در حدود 6.6- می باشد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:اشتغال,سرکاری,مردم,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، دشمنی دولت آمریکا با ایران از همان زمانی آغاز شد که بذر اولیه انقلابی اسلامی پاشیده شده بود و این عداوت زمانی به اوج خود رسید که انقلاب مردمی ایران دیگر ثمر داده بود. از 22 بهمن 1357 تا 13 آبان 1358 تاریخ به گونه‌ای رقم خورد که دولت آمریکا دریابد دریای انقلاب ایران از جنس دریاهای آرام کشورهای ریز و درشت آمریکای جنوبی یا جنوب شرق آسیا نیست. روحانی: شعار زیبای «مرگ بر آمریکا» در کشور ما وحدت آفرین شده استشکست در صحرای طبس، جیمی کارتر را از خواب غفلتی بیدار کرد تا دریابد ایران، ویتنام دوم نیست.هشت سال هدایت جنگی نابرابر به رهبری دولت جمهوری‌خواه رونالد ریگان علیه مردم ایران و توسط صدام، توطئه‌ای بود که به بار ننشست. حضور بوش پدر بر مسند جمهوری‌خواهان نیز تغییری در سیاست خصمانه آمریکا ایجاد نکرد.چهارشنبه 30 دی 1371 روزی است که سلطه 16 ساله جمهوری‌خواهان بر کاخ سفید پایان یافت و گام‌های بیل کلینتون در سرسراهای نماد قدرت ایالات متحده طنین‌انداز شد. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر سیاست آمریکا نسبت به ایران زده می‌شد. نگاه به ظاهر صلح‌طلبانه دموکرات‌ها نگاه‌ها را معطوف به تحولات منطقه‌ای می‌دانست. از آن سو فرصتی تاریخی برای دموکرات‌ها پیش آمده بود. آنان 16 سال پیش فرصتی را از دست داده بودند، فرصتی که طی آن کارتر بر سلطه نگاه نیکسون بر حکومت پایان داده بود.

16 اردیبهشت 1374 برابر با 6مه 1995، بیل کلینتون زیر برگه‌ای را امضا کرد و عنوان قانون داماتو را روی خود دید. طبق آن موارد زیر مورد تحریم آمریکا قرار گرفت:

1- محرومیت از کمک بانک صادرات - واردات؛

بقیه رد ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:تاریخ,بازخوانی,مرگ بر آمریکا,روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ توجه مردم به بنرها و بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر خود نشاندهنده اهمیت تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی است، که می‌تواند نقش مهمی در رساندن پیام‌های مختلف آموزشی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد؛ اخیراً یک بیلبورد با پیامی سیاسی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

بیلبوردی که مکار بودن انگلیس را با نماد روباه ترسیم و دشمنی جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های استکباری انگلیس را با جمله‌ای از مقام معظم رهبری مبنی بر: «دولت انگلیس خبیث با ملت ایران دشمنی می‌کند و یکی از دشمنان سنتی و قدیمی ایران است» گوشزد کرده است.

مورد توجه قرار گرفتن نصب بیلبورد فوق در میدان فردوسی به دلیل همزمانی آن با بازگشایی سفارت انگلیس و فاصله مکانی آن با سفارتخانه فوق است؛ سفارت انگلیس در خیابان فردوسی واقع شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، اخیراً تصویری که حاوی یک پرسش اساسی در خصوص ماهیت گروهک‌های تروریستی در منطقه است از سوی مسلمانان کشورهای مختلف و کمپین‌های حامی آزادسازی قدس در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

اقدامی که مورد استقبال کاربران کشورهای مختلف قرار گرفت؛ مسلمانان با طرح پرسشی مبنی بر اینکه «چرا القاعده و داعش هرگز به جنگ با اسرائیل نمی‌روند؟» قصد دارند از یک سو بر این نکته تأکید کنند که داعش و القاعده تنها به دلیل اینکه شعارهای اسلامی سر می‌دهند نماینده اسلام نیستند همچنین رژیم غاصب صهیونیستی یکی از حمایت‌کنندگان اصلی این گروه‌های تروریستی است.

بیشتر استقبال کنندگان از این پرسش با درج عناوینی از قبیل: «ISIS is Israel & USA » و « ISIS is a Mossad/CIA/MI-6 construct» داعش را دست‌ نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و گروهک‌هایی که به واسطه پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا تأسیس، مسلح و پشتیبانی می‌شوند عنوان کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:وهابی,جنایت,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دولت یازدهم در ابتدای کار اعتقادی به تولید ریفرمیت (ماده اولیه بنزین) نداشت اما بر اساس خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی وزارت نفت، علی محمد بساق زاده مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی پتروشیمی، با اشاره به تولید روزانه ۶ هزار تن ریفرمیت در مجتمع‌های پتروشیمی نوری و بندر امام گفته است: هم اکنون همه این محصول به مشتریان خارجی فروخته می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، بنزین از مهمترین و ضروری ترین کالاهای مصرفی کشورمان است که فرایند تولید و الایندگی ان در سال های گذشته بحث های زیادی در کشورمان بوجود اورده است. یک از مبانی مهم اقتصاد مقاومتی دور شدن از واردات بی رویه و بالا بردن کیفیت تولید داخل به منظور خودکفایی است. در حقیقت اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و شرایط آرمانی، تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است، برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تاکید گردد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:بنزین,وابستگی,رانت,دلال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، چندی پیش رسانه‌های داعش خبری منتشر کردند ، مبنی بر اینکه عملیات تروریستی بزرگی در انگلیس شکل خواهند داد، و دراین عملیات مدعی شدند که ملیکه انگلیس "الیزابت دوم" را به قتل خواهند رساند.

در همین راستا برخی دستگاه‌های امنیتی انگلیس از تحرکات یکی از افراد وابسته به این گروه تروریستی بانام "سالي جونز" در شهر "بیرمنگام" در کشور انگلستان خبر می‌دهند.
در پی تلاش‌های بسیار گروه تروریستی داعش در کشورهای اروپایی برای جذب جوانان مسلمان به این گروه تروریستی، رهبران مذاهب مسلمان در اسکاتلند خواستند تا مردم مسلمان این کشور مراقب این جریانات افراطی باشند. این در حالی است که چندی پیش پلیس اسکاتلند خبر ورود این زن تروریست، به همراه دو جوان 18 و 22 ساله را خبر داده بود.
 
لیدر زنان داعشی را بشناسید+ تصاویر
 
"سالی جونز" خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد.
این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به "أم حسین" تغییر داد. او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب "بانوی تروریسم داعش" داده شد.
او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام "جنید حسین" که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری "الرقه" بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است.
 
منبع: مشرق
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394برچسب:داعشی,زنان داعشی,جنایت,وهاابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی، داخلی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

نکته مورد توجه در خصوص فرمایشات رهبری «مقابله‌ی قاطع با تلاش آمریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای و نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران» بود که همزمان مورد توجه رسانه‌های داخل و خارج قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:امریکا,نفوذ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگی : شبکه ماهواره ای من و تو که به تازگی با افت شدید کمی و کیفی برنامه هایش دچار چالشی اساسی شده است مدتی است به صورت هنرمندان و بازیگران مردمی کشور عزیزمان ایران چنگ می زند تا بلکه بتواند عقده های ریزش شدید مخاطبینش را از آنان بستاند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازLONDON EYE :انتشار آهنگ جدید "امیر تتلو" با عنوان «انرژی هسته ای» گویا شبکه لندن نشین من و تو را بسیار عصبانی کرد تا آنجایی که این شبکه ماهواره ای دست به جوسازی هایی علیه تتلو زد.

 

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:تتلو,رسوا,من و تو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد. وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهدی هاشمی آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد.

وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:آقازاده فاسد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


* طرح سایت رهبری در مورد کودک‌سوزی صهیونیست‌ها

صفحه اینستاگرام khamenei.ir یک طرح گرافیکی با موضوع جنایت جدید صهیونیست‌ها منتشر کرد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,فتنه,پاسخ رسایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بیبی سی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: مجوز فعالیت‌ یک هفته‌ای بی‌بی‌سی فارسی در ایران برای تهیه گزارش در زمینه مذاکرات هسته‌ای مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است؛ رسانه‌ای که نمی‌توان از نقش بی‌بدیل آن در ایجاد فتنه‌انگیزی و خیانت در ایران چشم پوشی کرد و با تورق تاریخ می‌توان فهمید که مشی و روش بی‌بی‌سی از سال 1320 تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

1.  رادیو بی‌بی‌سی در آستانه اشغال ایران توسط متفقین در شهریورخبرگزاری فارس: شواهد تاریخی خباثت‌های BBC در ایران از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۹۴1320

در سال‏های منتهی به اشغال ایران در شهریور 1320 شوروی و انگلستان براساس رویه رقابت‌آمیز همیشگی خود در ایران به منظور پیگیری سیاست‏های تبلیغاتی خود در طول جنگ جهانی دوم به رسانه برتر روز یعنی رادیو روی آوردند و هر کدام به فاصله اندکی از همدیگر در برنامه ‏های رادیویی برون‏مرزی خود بخش فارسی تاسیس کردند. ابتدا شوروی و به فاصله حدود یک سال انگلیس رادیویی به زبان فارسی راه‌اندازی کردند. آلمان هیتلری نیز برای بهره ‏گیری از سلاح تبلیغات، رادیو برلین را پایه‌ریزی کرده بود تا افکار عمومی ایرانیان را به سود کشور متبوع خود سوق دهد. بنابراین، در سال‌های پایانی عصر رضاشاه رادیو مهم‌ترین رسانه تاثیرگذار در حیات سیاسی و اجتماعی ایران و جهان به شمار می‏رفت. این مسئله درست مقطعی بود که تنها 2 سال از ورود رادیو به ایران سپری شده بود.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,شرارت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به‌گزارش دیدبان به نقل از دیده بان، هنگام دستگیری ریگی در اسفندماه سال 88 شخص دیگری نیز در هواپیما عبدالمالک ریگی را همراهی می‌کرد که اخبار مربوط به دستگیری او در سایه شهرت عبدالمالک مغفول ماند. مصاحبه منتشر نشده از حمزه ریگی همراه دستگیر شده با عبدالمالک ریگی هر چند مدتی در برخی سایت‌ها و منابع غیر رسمی نقل قول‌های ساختگی در خصوص همراه ریگی منتشر شد و حتی وی را مأمور نفوذی ایران معرفی کردند! اما هیچ کدام از این خبرهای ساختگی به اهمیت اقدام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در دستگیری سرکرده گروهک جندالله، آنهم با آن شکل، کیفیت و البته اعترافات مهم خود ریگی نبود که به آن پرداخته شود. حمزه ریگی پسر عموی عبدالمالک و یکی از نزدیک‌ترین افراد به وی در گروهک بود که عبدالمالک را در سفر مهمش به قزاقستان و قرار دیدار با مأمورین آمریکایی، همراهی می‌کرد. حمزه تا مدت‌ها بعد از دستگیری حاضر به هیچ گفت‌وگوی رسانه‌ای نبود و این مکالمه مختصر نیز با این شرط صورت پذیرفت که صرفاً در مورد مسائل اعتقادی صورت گیرد.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:ریگی ,ترور,دستگیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی محتلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر می‌کند.

**پس از رسیدن ایران و 1+5 به برنامه اقدام مشترک حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها در خصوص روش زندگی در شرایط پساتحریم به عنوان یک دغدغه مطرح شد!خبرگزاری فارس: کوچه اول؛ بارندگی‌های بلوکه شده در ایران/ کوچه آخر؛ اوباما میهمان سفره «پایتختی‌ها»+تصاویر

-امروز رفتم بقالی ماست گرفتم، دیدم عین دوغ آبکیه؛ میگم کریم آقا این بنظرت خیلی رقیق نیست؟! میگه همینی که هست، ما با 5+1 توافق کردیم هیچ چیزی رو با غلظت بالا تولید نکنیم.

بقیه در ادامه مطلب..............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:لاف در غریبی,اباما,رهنورد,فابیوس,خون آشام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، در سال‌های گذشته وقتی در خیابان‌های شهر تردد می‌کردیم گاهی زمزمه‌هایی می‌شنیدیم و آگهی‌هایی که پنهانی دست به دست می‌چرخید و عده‌ای را هم به خود جذب می‌کرد، آگهی برگزاری کلاس‌های حرکات موزون که به صورت غیر رسمی و بدون مجوز برگزار می‌شد و حتی برای گرفتن آنها می‌ترسیدند و عده‌ای بی تفاوت از کنار آنها رد می‌شدند.خبرگزاری فارس: بفرمایید «دی جی خانم» و «بارمن» برای مهمانی‌های مختلط !

اما این روزها فقط کافی است سری بچرخانیم و دیوارهای شهر را با دقت ببینیم و یا در فضای مجازی جست و جویی کنیم تا با چند صفحه از این نوع آگهی‌ها مواجه شویم، آگهی دی جی خانم مخصوص مجالس بانوان، آموزش انواع حرکت‌های موزون محلی و خارجی و .... تا جاییکه حتی آموزش رقص به بسیاری از مهدهای کودک نیز کشیده شده است.

آگهی اعزام دی جی و خواننده زن برای مجالس از جمله آگهی‌‌هایی است که این ضرب المثل را به خاطر می‌آورد که گل بود به سبزه نیز آراسته شد، در حالی این آگهی‌ها دیگر به راحتی و بدون ترس و واهمه‌ای در شهرمان در حال گسترش است اما گویا مسئولان هنوز آنها را به عنوان یک تهدید فرهنگی جدی نگرفته‌اند.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:دی جی خانم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "السفیر" لبنان روز شنبه در مطلبی نوشت:
انفجار انتحاری دوشنبه گذشته در شهر سوروچ در جنوب شرقی ترکیه که در شمال شهر عین العرب سوریه قرار دارد، سؤالات بسیاری را درباره ابعاد و اهداف این ماجرا به وجود آورد.
این سؤالات با اقدام ترکیه در داغ کردن جبهه جنگ با سوریه و اعلام وقوع درگیری‌هایی با داعش و افزایش آمادگی نظامی ارتش ترکیه به بالاترین درجه، چند برابر شد. همچنین خبرهایی در خصوص توافق نظامی ترکیه و آمریکا برای ایجاد منطقه حائل به وسیله خط آتش داخل سوریه از جرابلس تا عفرین و امکان استفاده هواپیماهای آمریکایی از پایگاه انجرلیک، منتشر شد.
انفجار سوروچ کردهای ترکیه و سوریه را هدف قرار داد و در پی آن 32 نفر کشته و صدها تن مجروح شدند. قربانیان این حمله از جوانان دانشجوی کرد ترکیه بودند که برای کمک به اهالی شهر عین العرب سوریه و بازسازی آن، گرد هم جمع شده بودند. بنابراین می توان گفت که این انفجار، برای هدف قرار دادن مدافعان شهر کردنشین عین العرب بود .. عاملان این انفجار می خواهند که عین العرب نابود شود، و از هرگونه اقدام برای بازسازی آن جلوگیری می کنند.
این نخستین بار است که "احمد داود اوغلو" نخست وزیر ترکیه داعش را به انجام عملیات تروریستی متهم می‌کند. مسأله مورد توجه این است که این اتهام فقط ساعاتی بعد از انفجار مطرح شد؛ آن هم در زمانی که اجساد کشته شدگان هنوز در میدان بود و هیچکس نمی‌دانست که این انفجار چگونه به وقوع پیوسته است، و اینکه آیا یک انتحاری آن را انجام داده و یا به وسیله یک خودروی بمبگذاری شده صورت گرفته، و آیا عامل این حمله یک پسر بود یا یک دختر ؟
درحالیکه ترکیه همواره نظام سوریه را مسؤول انفجارها معرفی کرده است، اینبار متهم کردن داعش در این انفجار یک یا دو ساعت پس از وقوع آن، قبل از هرگونه تحقیق؛ و خارج کردن نظام سوریه از فهرست متهمان، بسیار سؤال برانگیز است.
در انفجار شهر سوروچ، حزب عدالت و توسعه (حاکم) هدف قرار نگرفت؛ قربانیان این حمله نیز از مخالفان دولت داود اوغلو بودند که بعضی از آنها و شاید همه در اعتراضات میدان تقسیم شرکت داشتند. بنابراین کسانی که از میدان تقسیم نجات یافتند، در سوروچ کشته شدند.
داعش اگر می خواست اقدامی را ضد حزب عدالت و توسعه انجام دهد، عملیاتی انفجاری را ضد مؤسسات و یا افراد وابسته به این حزب و یا حداقل وابسته به دولت صورت می داد.
همچنین سؤالات بسیاری در این زمینه باقی مانده است که از جمله آنها این است که چرا داعش تا این لحظه عملیات را برعهده نگرفته است ؟ و چرا اردوغان به خانواده قربانیان تسلیت نگفت؟
اما موضوع اصلی که همه کارشناسان ترکیه‌ای را به خود مشغول کرده این است که هر اندازه اوضاع امنیتی بحرانی شود و صحنه سیاسی به آشوب کشیده شود، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور می‌تواند به سراغ انتخابات پارلمانی زودهنگام برود تا 18 کرسی که در انتخابات اخیر از دست داده، جبران کند و اکثریت مطلق را در پارلمان به دست آورد.
داغ کردن اوضاع برخی مناطق هم مرز با سوریه، و ادعای ترکیه مبنی بر تیراندازی عناصر داعش از آنسوی مرزها و کشته شدن یک سرباز ترکیه ای، نمی تواند دلیلی برای آماده باش ارتش ترکیه به بهانه دفاع از حاکمیت این کشور و فعال کردن جنگنده‌های ارتش باشد.
آمادگی نظامی ارتش ترکیه از زمان سیطره کردها بر شهر "تل ابیض" آغاز شد؛ از آن زمان ترکیه به صورت مستقیم و شدیدتر از گذشته به حمایت از جبهه النصره و جیش الفتح پرداخت  که نتیجه آن اشغال ادلب و جسرالشغور بود.
انفجار در شهر سوروچ، نتیجه طبیعی و حتمی شکست سیاسی ترکیه در سوریه، عراق و خاورمیانه است. ماجرای شهر سوروچ، بازی با آتش است.
ترکیه اکنون جنگی خیالی را علیه کسانی آغاز کرده که همواره از آنان حمایت کرده است؛ و با وجود همه تبلیغات رسانه ای جهت منحرف کردن افکار عمومی، این حمایتها همچنان ادامه دارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 مرداد 1394برچسب:داعش,اردوغان,ترکیه,جنگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خانم شیطان صفتی که به دلیل برقراری رابطه جنسی با پسر خود به اعدام محکوم شد. مادر 32 ساله ای که با پسرش رابطه جنسی برقرار کرد، اعدام شد. یک زن 32 ساله اهل کالیفرنیا پس از اینکه با پسر خود رابطه نامشروع برقرار کرد توسط پلیس دستگیر و به 4 به دلیل برقراری رابطه جنسی با محارم به اعدام محکوم شد.

تالاب، ربکا اتکینسون، 32 ساله که از همسرش جدا شد ، دادگاه حضانت پسر را به پدرش داد و این مادر به مدت چندین سال دور از پسرش زندگی کرد و از دیدن پسرش محروم بود.

ربکا اتکینسون در اواخر سال گذشته از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک با پسرش رابطه برقرار کرد و بعد از مدتی به پسرش عکس و پیامهای مستهجن از خود ارسال می کرد .

ربکا اتکینسون پس از مدتی که با پسرش رابطه داشت در خانه به برقراری رابطه نامشروع با پسر خود تن داد. پس از اینکه بستگان پسر پیامها و عکس های مستهجن مادرش را در صفحه فیس بوک دیدند به پلیس اطلاع دادند و پلیس پس از انجام تحقیقات نوار فیلم رابطه مادر با پسرش را پیدا کرد.

دادگاه کالیفرنیا به پس از بررسی ، حکم اعدام را برای ربکا اتکینسون صادر کرد . ولی ربکا اتکینسون در دفاع از خود این رابطه را به نوعی جاذبه ژنتیکی اعلام کرد و افزود که وقتی بستگان نزدیکی به مدت زیادی از هم دور باشند پس از ملاقات با یکدیگر دست به چنین اعمالی خواهند زد . ولی دادگان این ادعا را رد کرد و به دلیل رابطه نامشروع با محارم ، حکم اعدام را برای ربکا اتکینسون صادر کرد .

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:رابطه نامشروع,اعدام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، 7تیر ماه 78 است که نشریه‌ای آمریکایی از رودررویی جناح‌های سیاسی در ایران می‌گوید و در همین روزها برخی شخصیت‌های غربی کدهایی از براندازی و فعال شدن بدخواهان نظام در روزهای آینده می‌دهند، پس از پایان تیرماه دیگر براحتی می‌توان از این کدها رمزگشایی کرد.میدان‌داران فتنه ۱۸ تیر امروز در چه جبهه‌ای قرار دارند؟

هر چند سخن گفتن در مورد تمام زوایای پیدا و پنهان حادثه‌ کوی دانشگاه تهران نیازمند تحقیقات و مطالعات وسیع است اما پرداختن به موارد آشکار، مهم و اصلی آن تحلیلی صحیح را ممکن می‌سازد.  آن‌چه مسلم است تحلیل این واقعه در فضای رسانه‌ای و سیاسی دوران پس از دوم خرداد است. دورانی که پس از دوران سازندگی حاصل شده است و طیفی بر مسند قدرت تکیه زده است که دوران قبل از خود را با خفقان و انتقادناپذیری ناشی از تفکر دولت حاکم توصیف می‌کند و بر همین اساس همه‌چیز را با معیاری به‌نام آزادی و انتقاد و در قالب اصلاحاتِ آن‌چه خود نمی‌پسندد، می‌سنجد. غافل از این‌که تعریفی مشخص از آزادی، نقد و انتقاد و به‌طور کلی اصلاحات ارائه کند که هرگز نیز چنین نکرد.

*روزنامه‌های زنجیره‌ای و زمینه‌سازی برای فتنه 18 تیر

در همین فضای سیاسی حاصل است که رسانه‌های نوشتاریِ سلسله‌واری شکل می‌گیرند که اکثرا با حمله بر گذشته و سنت‌ها و نهادهای حاکمیتی خاص بنا نهاده می‌شوند. دانشگاه‌ها که با وجود عملکرد دولت قبل در ایجاد بی‌نشاطی و دور کردن دانشگاه از سیاست و بینش سیاسی (که سبب تعبیر انتقادی تند مقام معظم رهبری می‌شود) تشنه‌ فضای بازتری است، مورد سوء استفاده‌ سیاسیون وقت قرار می‌گیرد و شعارها و نشست‌های ساختارشکن با سردمداری تشکلی خاص به اوج می‌رسد.

این فرآیند به‌گونه‌ای است که برخی تشکل‌ها از جایگاه استقلال تشکیلاتی و شعارهای استکبارستیزی، استقلال و عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی خود عقب می‌نشینند و بیش‌تر شبیه پیاده نظامی می‌شوند که سخنگوی جریان تندروی سیاسی خاصی در دانشگاه قلمداد می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:فتنه88,فعالین فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «سی‌یتل تایمز» در گزارشی نوشت: همزمان با ادامه گفت‌وگوهای دیپلماتیک‌ برای مهار برنامه هسته‌ای ایران، ارتش آمریکا نیز سرگرم انباشت بمب‌های بسیار قدرتمند خود برای نابود کردن مستحکم‌ترین‌های مجتمع‌های هسته‌ای ایران منجمله تاسیسات زیر زمینی این کشور است.خبرگزاری فارس: آمریکا حین گفت‌وگو با ایران در پی انباشت بمب‌های سنگرشکن است/ طرح حمله نظامی چند لایه علیه مجتمع‌های مستحکم هسته‌ای ایران

بر اساس این گزارش، بمب‌های سنگر شکن ساخت کارخانه بوئینگ بعد از بمب‌های هسته‌ای قوی‌ترین جنگ افزار آمریکا هستند و با داشتن 5 تن وزن از دیگر بمب‌های آمریکا سنگین‌تر می‌باشند.

این روزنامه در ادامه نوشت که در یک بازه زمانی 10 ساله برای بهبود وضعیت این بمب‌ها، سر انجام در سال جاری بمب‌های سنگر شکن به طور موفقیت آمیزی در عمیق‌ترین اهداف زیر زمینی در منطقه آزمایش موشکی موسوم به «وایت استند میسیل رنج» یا (White Sands Missile Rang) واقع در نیو مکزیکو امتحان شدند.این آزمایش همچنین همراه با ارتقا سامانه هدایت شونده و الکترونیکی برای جلوگیری از امواج پارازیت‌های دشمن بود.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 تير 1394برچسب:آمریکا,جنایت,دبه,بمب,مذاکرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.   
**راهبرد بمب‌های سنگرشکن 
در گزارشی که اخیرا یکی از پایگاه‌های تحلیلی آمریکا با عنوان طرح B مطرح کرده اوباما را به استفاده از "بمب‌های سنگرشکن" با وزن بیش از 5 هزار پوند (هر پوند 453.26 گرم است) تشویق کرده و عنوان داشته در صورت شکست دیپلماسی می‌توان از راهبرد "بمب های سنگرشکن" به عنوان گزینه جایگزین برای نابودی تاسیسات هسته‌ای "فردو" برای جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای استفاده کرد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 تير 1394برچسب:پدافند,فوردو,ادعا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ژیل مونیه» خبرنگار 71 ساله فرانسوی و دبیرکل موسسه دوستی فرانسه و عراق  که از مخالفان دخالت‌های بیگانگان در جنوب غرب آسیا بوده است، روز یکشنبه (امروز) در نشست خبرگزاری «فارس» با موضوع «تحولات منطقه و نگاه غرب به مسلمانان» حاضر شد.خبرگزاری فارس: ائتلاف آمریکا علیه داعش قطعاً یک بازی است/به لغو تحریم‌های ایران نباید خوشبین بود/ درفرانسه اجازه حرف زدن نمی‌دهند

نشست مذکور با حضور خبرنگارانی از رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری «دانا»، «تسنیم»، روزنامه «جوان»، بسیج رسانه و .....در سالن کنفرانس خبرگزاری فارس برگزار شد.

مونیه که خالق دو اثر به نامهای «راهنمای عراق» در سال 2000 و «جاسوس‌های طلای سیاه» در سال 2009 بوده است، با مجله «آفریقا آسیا» همکاری دارد و مطالبی را نیز در وبلاگ «عراق-فرانسه» (actualite.com) منتشر می‌کند.

این روزنامه‌نگار فرانسوی معتقد است که رژیم صهیونیستی باید تمامی بمب‌های هسته‌ای خود را از بین ببرد و در بخش اول سخنان خود به بخشی از داستان زندگی خود اشاره کرد و گفت که پدرش از فعالان استقلال الجزایر بوده و در زمان ریاست‌جمهوری «فرانسوا میتران» از فرانسه اخراج شد.

بقیه در ادامه مطلب..................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:ائتلاف,خیانت,داعش,توافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جوناتان استیل»، خبرنگار روزنامه انگلیسی «گاردین» هفت سال بعد از بازگشت به ایران در گزارش روز پنجشنبه‌اش به شرح‌نگاری بیم‌ها و امیدهای مردم این کشور پرداخته است.خبرگزاری فارس: تمام اقشار ایران از استقلال کشورشان به خود می‌بالند/ ایرانی‌ها شیخ‌نشین‌های خلیج‌فارس را نوکر آمریکا می‌بینند

«استیل» گزارشش را با شرح کوچه‌های مملو از جمعیت در بازار بزرگ تهران آغاز می‌کند اما می‌نویسد تحریم‌های اقتصادی در سالهای اخیر قدرت خرید مردم ایران را کاهش داده‌اند. «با این وجود، یک کالا به وفور در کریدورهای مازگونه این بازارا موج می‌زند: امید.».مردم و فروشندگانی که خبرنگار روزنامه انگلیسی گاردین با آنها صحبت می‌کند از امیدهایشان برای رفع تحریم‌ها سخن گفته و البته به بهبود نسبی وضعیت اقتصادی هم اشاره می‌کنند.شرح‌نگاری «استیل» از شمال شهر تهران نیز حکایتی است در هم‌آمیخته از نشانه‌های رکود اقتصادی و بارقه‌های امید. آپارتمان‌های برافراشته نیمه‌کاره مانده و اسکلت‌های ساختمان‌ها بی‌در و پنجره رها شده‌اند، اما مردم در اینجا امیدوارند ایران‌هراسی و دیوسازی از کشورشان در جهان به پایان برسد.

خبرنگار گاردین گزارشش را اینطور ادامه می‌دهد:«علاوه بر امید، عامل جدید دیگری که از زمان آخرین حضورم در اینجا، هفت سال پیش پدیدار شده، آرامش از ثبات در این کشور است. حتی بین ایرانی‌هایی که از دیدگاه‌های منفی خود درباره انقلاب اسلامی به من گفتند این غرور وجود دارد که ایران حاکمیت ملی و استقالش را حفظ کرده است. آنها در سرتاسر خلیج فارس، کشورهایی را می‌بینند که به نظرشان نوکر آمریکا هستند.»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 خرداد 1394برچسب:اعراب,نوکر,شیوخ زنباره و شهوتران و بی غیرت حاشیه خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دهها كودك فلسطيني روز جمعه با برگزاري تظاهرات در رام الله كرانه باختري خواستار تعليق عضويت رژيم صهيونيستي از فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) شدند. آنان با نشان دادن كارت قرمز به نظاميان صهيونيست بر اخراج آنان از سرزمين‌هاي اشغالي تاكيد كردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:صهیونیست,کارت قرمز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یک منبع محلی ترکیه‌ای هویت یکی از افسران دستگاه اطلاعات ترکیه را افشا کرد که چند هفته پیش عامل کشتار اهالی شهرک «اشتبرق» در ریف ادلب بود.

این منبع که به دلایل امنیتی خواستار عدم افشای هویت خود شده بود، گفت که این افسر سازمان اطلاعات ترکیه «اروان سورملی» نام دارد و هم اکنون به احتمال بسیار در حلب بسر می‌برد.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:ترکیه,جنایت,عثمانی,حیوانیت,سوریه مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 40 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com