وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی اولین نفری بود که دست به افشاگری علیه دولت فرانسه به خاطر انتقال بیماری ایدز به خون های ایرانیان زد.

به گزارش پایگاه 598، "هیچ جای دنیا در هیچ رسانه ای با برنامه، شو، سریال و یا فیلم بی خاصیت شوخی نمی کنند. بی خاصیت را کسی نمی بیند تا با آن شوخی کنند. تو را می بینند. از تو جریان می سازند. حاشیه برایت می سازند. شایعه می سازند. شبهه درست می کنند."

بقیه عکس  و مطلب در ادامه .........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:همجنس باز,شبکه من و تو,حمله به نجف زاده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه رئیس‌جمهور در یک برنامه تلویزیونی آمار اشتغال ایجاد شده توسط دولت در سه ماهه ابتدایی سال جاری (بهار) را 700 هزار شغل جدید عنوان کرد.دولت چگونه با 700 هزار شغل جدید مردم را سرکار گذاشت؟ + جدول آماری تعطیلی واحدهای صنعتی در سال 94 آماری که با انتقاد و تعجب کارشناسان اقتصادی همراه شد. این آمارها با توجه به رکود فعلی بازار، واقعی به نظر نمی آیند. برخی از کارشناسان معتقدند این آمارها حتی در 5 ماهه گذشته نیز محقق نشده اند و با توجه به اینکه سه ماهه ابتدایی به دلیل تعطیلات عید نوروز، جنب و جوشی در بازار کار وجود ندارد و فعل و انفعالاتی رخ نمی‌دهدآمار 700 هزار شغل به هیچ عنوان درست نیست.ایجاد اشتغال یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی دکتر روحانی در ایام انتخابات بود. یکی از مهمترین اظهار نظرهای دکتر روحانی در بدو حضور در دولت، انتقاد از دولت گذشته در زمینه اشتغال جوانان بود و مدعی شد که در دولت یازدهم، جوانان راحت تر از قبل وارد بازار کار شوند. اما با گذشت 700 روز از عمر دولت تدبیر و امید وضعیت اشتغال اوضاع به مراتب بدتری را نسبت به دولت های پیشین سپری می کند.طبق اعلام مرکز آمار تعداد شاغلان در پایان بهار 94 چیزی در حدود 21 میلیون و 860 هزار و 836 نفر بوده است. این در حالی است که در ابتدای دولت تدبیر و امید این مقدار چیزی در حدود 22 میلیون و 191 هزار و 144 نفر بوده که نشان از بیکار شدن چیزی در حدود 330 هزار نفر در دولت یازدهم را دارد. با یک محاسبه ساده در خصوص میزان اشتغالزایی در دولت یازدهم می توان به دست آورد، این 330 هزار نفر بیکار شده چیزی در 6 درصد از کل افراد شاغل جامعه را تشکیل می دهد، بنابراین با توجه به جهت منفی که ایجاد شغل در دولت تدبیر و امید داشته است، وضعیت اشتغالزایی در دولت یازدهم چیزی در حدود 6.6- می باشد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:اشتغال,سرکاری,مردم,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، دشمنی دولت آمریکا با ایران از همان زمانی آغاز شد که بذر اولیه انقلابی اسلامی پاشیده شده بود و این عداوت زمانی به اوج خود رسید که انقلاب مردمی ایران دیگر ثمر داده بود. از 22 بهمن 1357 تا 13 آبان 1358 تاریخ به گونه‌ای رقم خورد که دولت آمریکا دریابد دریای انقلاب ایران از جنس دریاهای آرام کشورهای ریز و درشت آمریکای جنوبی یا جنوب شرق آسیا نیست. روحانی: شعار زیبای «مرگ بر آمریکا» در کشور ما وحدت آفرین شده استشکست در صحرای طبس، جیمی کارتر را از خواب غفلتی بیدار کرد تا دریابد ایران، ویتنام دوم نیست.هشت سال هدایت جنگی نابرابر به رهبری دولت جمهوری‌خواه رونالد ریگان علیه مردم ایران و توسط صدام، توطئه‌ای بود که به بار ننشست. حضور بوش پدر بر مسند جمهوری‌خواهان نیز تغییری در سیاست خصمانه آمریکا ایجاد نکرد.چهارشنبه 30 دی 1371 روزی است که سلطه 16 ساله جمهوری‌خواهان بر کاخ سفید پایان یافت و گام‌های بیل کلینتون در سرسراهای نماد قدرت ایالات متحده طنین‌انداز شد. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر سیاست آمریکا نسبت به ایران زده می‌شد. نگاه به ظاهر صلح‌طلبانه دموکرات‌ها نگاه‌ها را معطوف به تحولات منطقه‌ای می‌دانست. از آن سو فرصتی تاریخی برای دموکرات‌ها پیش آمده بود. آنان 16 سال پیش فرصتی را از دست داده بودند، فرصتی که طی آن کارتر بر سلطه نگاه نیکسون بر حکومت پایان داده بود.

16 اردیبهشت 1374 برابر با 6مه 1995، بیل کلینتون زیر برگه‌ای را امضا کرد و عنوان قانون داماتو را روی خود دید. طبق آن موارد زیر مورد تحریم آمریکا قرار گرفت:

1- محرومیت از کمک بانک صادرات - واردات؛

بقیه رد ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:تاریخ,بازخوانی,مرگ بر آمریکا,روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ توجه مردم به بنرها و بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر خود نشاندهنده اهمیت تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی است، که می‌تواند نقش مهمی در رساندن پیام‌های مختلف آموزشی، سیاسی و فرهنگی داشته باشد؛ اخیراً یک بیلبورد با پیامی سیاسی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

بیلبوردی که مکار بودن انگلیس را با نماد روباه ترسیم و دشمنی جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های استکباری انگلیس را با جمله‌ای از مقام معظم رهبری مبنی بر: «دولت انگلیس خبیث با ملت ایران دشمنی می‌کند و یکی از دشمنان سنتی و قدیمی ایران است» گوشزد کرده است.

مورد توجه قرار گرفتن نصب بیلبورد فوق در میدان فردوسی به دلیل همزمانی آن با بازگشایی سفارت انگلیس و فاصله مکانی آن با سفارتخانه فوق است؛ سفارت انگلیس در خیابان فردوسی واقع شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، اخیراً تصویری که حاوی یک پرسش اساسی در خصوص ماهیت گروهک‌های تروریستی در منطقه است از سوی مسلمانان کشورهای مختلف و کمپین‌های حامی آزادسازی قدس در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

اقدامی که مورد استقبال کاربران کشورهای مختلف قرار گرفت؛ مسلمانان با طرح پرسشی مبنی بر اینکه «چرا القاعده و داعش هرگز به جنگ با اسرائیل نمی‌روند؟» قصد دارند از یک سو بر این نکته تأکید کنند که داعش و القاعده تنها به دلیل اینکه شعارهای اسلامی سر می‌دهند نماینده اسلام نیستند همچنین رژیم غاصب صهیونیستی یکی از حمایت‌کنندگان اصلی این گروه‌های تروریستی است.

بیشتر استقبال کنندگان از این پرسش با درج عناوینی از قبیل: «ISIS is Israel & USA » و « ISIS is a Mossad/CIA/MI-6 construct» داعش را دست‌ نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و گروهک‌هایی که به واسطه پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا تأسیس، مسلح و پشتیبانی می‌شوند عنوان کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:وهابی,جنایت,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دولت یازدهم در ابتدای کار اعتقادی به تولید ریفرمیت (ماده اولیه بنزین) نداشت اما بر اساس خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی وزارت نفت، علی محمد بساق زاده مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی پتروشیمی، با اشاره به تولید روزانه ۶ هزار تن ریفرمیت در مجتمع‌های پتروشیمی نوری و بندر امام گفته است: هم اکنون همه این محصول به مشتریان خارجی فروخته می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، بنزین از مهمترین و ضروری ترین کالاهای مصرفی کشورمان است که فرایند تولید و الایندگی ان در سال های گذشته بحث های زیادی در کشورمان بوجود اورده است. یک از مبانی مهم اقتصاد مقاومتی دور شدن از واردات بی رویه و بالا بردن کیفیت تولید داخل به منظور خودکفایی است. در حقیقت اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و شرایط آرمانی، تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است، برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تاکید گردد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:بنزین,وابستگی,رانت,دلال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، چندی پیش رسانه‌های داعش خبری منتشر کردند ، مبنی بر اینکه عملیات تروریستی بزرگی در انگلیس شکل خواهند داد، و دراین عملیات مدعی شدند که ملیکه انگلیس "الیزابت دوم" را به قتل خواهند رساند.

در همین راستا برخی دستگاه‌های امنیتی انگلیس از تحرکات یکی از افراد وابسته به این گروه تروریستی بانام "سالي جونز" در شهر "بیرمنگام" در کشور انگلستان خبر می‌دهند.
در پی تلاش‌های بسیار گروه تروریستی داعش در کشورهای اروپایی برای جذب جوانان مسلمان به این گروه تروریستی، رهبران مذاهب مسلمان در اسکاتلند خواستند تا مردم مسلمان این کشور مراقب این جریانات افراطی باشند. این در حالی است که چندی پیش پلیس اسکاتلند خبر ورود این زن تروریست، به همراه دو جوان 18 و 22 ساله را خبر داده بود.
 
لیدر زنان داعشی را بشناسید+ تصاویر
 
"سالی جونز" خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد.
این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به "أم حسین" تغییر داد. او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب "بانوی تروریسم داعش" داده شد.
او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام "جنید حسین" که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری "الرقه" بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است.
 
منبع: مشرق
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394برچسب:داعشی,زنان داعشی,جنایت,وهاابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی، داخلی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

نکته مورد توجه در خصوص فرمایشات رهبری «مقابله‌ی قاطع با تلاش آمریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای و نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران» بود که همزمان مورد توجه رسانه‌های داخل و خارج قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:امریکا,نفوذ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگی : شبکه ماهواره ای من و تو که به تازگی با افت شدید کمی و کیفی برنامه هایش دچار چالشی اساسی شده است مدتی است به صورت هنرمندان و بازیگران مردمی کشور عزیزمان ایران چنگ می زند تا بلکه بتواند عقده های ریزش شدید مخاطبینش را از آنان بستاند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازLONDON EYE :انتشار آهنگ جدید "امیر تتلو" با عنوان «انرژی هسته ای» گویا شبکه لندن نشین من و تو را بسیار عصبانی کرد تا آنجایی که این شبکه ماهواره ای دست به جوسازی هایی علیه تتلو زد.

 

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:تتلو,رسوا,من و تو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد. وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهدی هاشمی آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد.

وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:آقازاده فاسد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


* طرح سایت رهبری در مورد کودک‌سوزی صهیونیست‌ها

صفحه اینستاگرام khamenei.ir یک طرح گرافیکی با موضوع جنایت جدید صهیونیست‌ها منتشر کرد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,فتنه,پاسخ رسایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بیبی سی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: مجوز فعالیت‌ یک هفته‌ای بی‌بی‌سی فارسی در ایران برای تهیه گزارش در زمینه مذاکرات هسته‌ای مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است؛ رسانه‌ای که نمی‌توان از نقش بی‌بدیل آن در ایجاد فتنه‌انگیزی و خیانت در ایران چشم پوشی کرد و با تورق تاریخ می‌توان فهمید که مشی و روش بی‌بی‌سی از سال 1320 تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

1.  رادیو بی‌بی‌سی در آستانه اشغال ایران توسط متفقین در شهریورخبرگزاری فارس: شواهد تاریخی خباثت‌های BBC در ایران از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۹۴1320

در سال‏های منتهی به اشغال ایران در شهریور 1320 شوروی و انگلستان براساس رویه رقابت‌آمیز همیشگی خود در ایران به منظور پیگیری سیاست‏های تبلیغاتی خود در طول جنگ جهانی دوم به رسانه برتر روز یعنی رادیو روی آوردند و هر کدام به فاصله اندکی از همدیگر در برنامه ‏های رادیویی برون‏مرزی خود بخش فارسی تاسیس کردند. ابتدا شوروی و به فاصله حدود یک سال انگلیس رادیویی به زبان فارسی راه‌اندازی کردند. آلمان هیتلری نیز برای بهره ‏گیری از سلاح تبلیغات، رادیو برلین را پایه‌ریزی کرده بود تا افکار عمومی ایرانیان را به سود کشور متبوع خود سوق دهد. بنابراین، در سال‌های پایانی عصر رضاشاه رادیو مهم‌ترین رسانه تاثیرگذار در حیات سیاسی و اجتماعی ایران و جهان به شمار می‏رفت. این مسئله درست مقطعی بود که تنها 2 سال از ورود رادیو به ایران سپری شده بود.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,شرارت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به‌گزارش دیدبان به نقل از دیده بان، هنگام دستگیری ریگی در اسفندماه سال 88 شخص دیگری نیز در هواپیما عبدالمالک ریگی را همراهی می‌کرد که اخبار مربوط به دستگیری او در سایه شهرت عبدالمالک مغفول ماند. مصاحبه منتشر نشده از حمزه ریگی همراه دستگیر شده با عبدالمالک ریگی هر چند مدتی در برخی سایت‌ها و منابع غیر رسمی نقل قول‌های ساختگی در خصوص همراه ریگی منتشر شد و حتی وی را مأمور نفوذی ایران معرفی کردند! اما هیچ کدام از این خبرهای ساختگی به اهمیت اقدام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در دستگیری سرکرده گروهک جندالله، آنهم با آن شکل، کیفیت و البته اعترافات مهم خود ریگی نبود که به آن پرداخته شود. حمزه ریگی پسر عموی عبدالمالک و یکی از نزدیک‌ترین افراد به وی در گروهک بود که عبدالمالک را در سفر مهمش به قزاقستان و قرار دیدار با مأمورین آمریکایی، همراهی می‌کرد. حمزه تا مدت‌ها بعد از دستگیری حاضر به هیچ گفت‌وگوی رسانه‌ای نبود و این مکالمه مختصر نیز با این شرط صورت پذیرفت که صرفاً در مورد مسائل اعتقادی صورت گیرد.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:ریگی ,ترور,دستگیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی محتلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر می‌کند.

**پس از رسیدن ایران و 1+5 به برنامه اقدام مشترک حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها در خصوص روش زندگی در شرایط پساتحریم به عنوان یک دغدغه مطرح شد!خبرگزاری فارس: کوچه اول؛ بارندگی‌های بلوکه شده در ایران/ کوچه آخر؛ اوباما میهمان سفره «پایتختی‌ها»+تصاویر

-امروز رفتم بقالی ماست گرفتم، دیدم عین دوغ آبکیه؛ میگم کریم آقا این بنظرت خیلی رقیق نیست؟! میگه همینی که هست، ما با 5+1 توافق کردیم هیچ چیزی رو با غلظت بالا تولید نکنیم.

بقیه در ادامه مطلب..............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:لاف در غریبی,اباما,رهنورد,فابیوس,خون آشام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، در سال‌های گذشته وقتی در خیابان‌های شهر تردد می‌کردیم گاهی زمزمه‌هایی می‌شنیدیم و آگهی‌هایی که پنهانی دست به دست می‌چرخید و عده‌ای را هم به خود جذب می‌کرد، آگهی برگزاری کلاس‌های حرکات موزون که به صورت غیر رسمی و بدون مجوز برگزار می‌شد و حتی برای گرفتن آنها می‌ترسیدند و عده‌ای بی تفاوت از کنار آنها رد می‌شدند.خبرگزاری فارس: بفرمایید «دی جی خانم» و «بارمن» برای مهمانی‌های مختلط !

اما این روزها فقط کافی است سری بچرخانیم و دیوارهای شهر را با دقت ببینیم و یا در فضای مجازی جست و جویی کنیم تا با چند صفحه از این نوع آگهی‌ها مواجه شویم، آگهی دی جی خانم مخصوص مجالس بانوان، آموزش انواع حرکت‌های موزون محلی و خارجی و .... تا جاییکه حتی آموزش رقص به بسیاری از مهدهای کودک نیز کشیده شده است.

آگهی اعزام دی جی و خواننده زن برای مجالس از جمله آگهی‌‌هایی است که این ضرب المثل را به خاطر می‌آورد که گل بود به سبزه نیز آراسته شد، در حالی این آگهی‌ها دیگر به راحتی و بدون ترس و واهمه‌ای در شهرمان در حال گسترش است اما گویا مسئولان هنوز آنها را به عنوان یک تهدید فرهنگی جدی نگرفته‌اند.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:دی جی خانم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "السفیر" لبنان روز شنبه در مطلبی نوشت:
انفجار انتحاری دوشنبه گذشته در شهر سوروچ در جنوب شرقی ترکیه که در شمال شهر عین العرب سوریه قرار دارد، سؤالات بسیاری را درباره ابعاد و اهداف این ماجرا به وجود آورد.
این سؤالات با اقدام ترکیه در داغ کردن جبهه جنگ با سوریه و اعلام وقوع درگیری‌هایی با داعش و افزایش آمادگی نظامی ارتش ترکیه به بالاترین درجه، چند برابر شد. همچنین خبرهایی در خصوص توافق نظامی ترکیه و آمریکا برای ایجاد منطقه حائل به وسیله خط آتش داخل سوریه از جرابلس تا عفرین و امکان استفاده هواپیماهای آمریکایی از پایگاه انجرلیک، منتشر شد.
انفجار سوروچ کردهای ترکیه و سوریه را هدف قرار داد و در پی آن 32 نفر کشته و صدها تن مجروح شدند. قربانیان این حمله از جوانان دانشجوی کرد ترکیه بودند که برای کمک به اهالی شهر عین العرب سوریه و بازسازی آن، گرد هم جمع شده بودند. بنابراین می توان گفت که این انفجار، برای هدف قرار دادن مدافعان شهر کردنشین عین العرب بود .. عاملان این انفجار می خواهند که عین العرب نابود شود، و از هرگونه اقدام برای بازسازی آن جلوگیری می کنند.
این نخستین بار است که "احمد داود اوغلو" نخست وزیر ترکیه داعش را به انجام عملیات تروریستی متهم می‌کند. مسأله مورد توجه این است که این اتهام فقط ساعاتی بعد از انفجار مطرح شد؛ آن هم در زمانی که اجساد کشته شدگان هنوز در میدان بود و هیچکس نمی‌دانست که این انفجار چگونه به وقوع پیوسته است، و اینکه آیا یک انتحاری آن را انجام داده و یا به وسیله یک خودروی بمبگذاری شده صورت گرفته، و آیا عامل این حمله یک پسر بود یا یک دختر ؟
درحالیکه ترکیه همواره نظام سوریه را مسؤول انفجارها معرفی کرده است، اینبار متهم کردن داعش در این انفجار یک یا دو ساعت پس از وقوع آن، قبل از هرگونه تحقیق؛ و خارج کردن نظام سوریه از فهرست متهمان، بسیار سؤال برانگیز است.
در انفجار شهر سوروچ، حزب عدالت و توسعه (حاکم) هدف قرار نگرفت؛ قربانیان این حمله نیز از مخالفان دولت داود اوغلو بودند که بعضی از آنها و شاید همه در اعتراضات میدان تقسیم شرکت داشتند. بنابراین کسانی که از میدان تقسیم نجات یافتند، در سوروچ کشته شدند.
داعش اگر می خواست اقدامی را ضد حزب عدالت و توسعه انجام دهد، عملیاتی انفجاری را ضد مؤسسات و یا افراد وابسته به این حزب و یا حداقل وابسته به دولت صورت می داد.
همچنین سؤالات بسیاری در این زمینه باقی مانده است که از جمله آنها این است که چرا داعش تا این لحظه عملیات را برعهده نگرفته است ؟ و چرا اردوغان به خانواده قربانیان تسلیت نگفت؟
اما موضوع اصلی که همه کارشناسان ترکیه‌ای را به خود مشغول کرده این است که هر اندازه اوضاع امنیتی بحرانی شود و صحنه سیاسی به آشوب کشیده شود، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور می‌تواند به سراغ انتخابات پارلمانی زودهنگام برود تا 18 کرسی که در انتخابات اخیر از دست داده، جبران کند و اکثریت مطلق را در پارلمان به دست آورد.
داغ کردن اوضاع برخی مناطق هم مرز با سوریه، و ادعای ترکیه مبنی بر تیراندازی عناصر داعش از آنسوی مرزها و کشته شدن یک سرباز ترکیه ای، نمی تواند دلیلی برای آماده باش ارتش ترکیه به بهانه دفاع از حاکمیت این کشور و فعال کردن جنگنده‌های ارتش باشد.
آمادگی نظامی ارتش ترکیه از زمان سیطره کردها بر شهر "تل ابیض" آغاز شد؛ از آن زمان ترکیه به صورت مستقیم و شدیدتر از گذشته به حمایت از جبهه النصره و جیش الفتح پرداخت  که نتیجه آن اشغال ادلب و جسرالشغور بود.
انفجار در شهر سوروچ، نتیجه طبیعی و حتمی شکست سیاسی ترکیه در سوریه، عراق و خاورمیانه است. ماجرای شهر سوروچ، بازی با آتش است.
ترکیه اکنون جنگی خیالی را علیه کسانی آغاز کرده که همواره از آنان حمایت کرده است؛ و با وجود همه تبلیغات رسانه ای جهت منحرف کردن افکار عمومی، این حمایتها همچنان ادامه دارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 مرداد 1394برچسب:داعش,اردوغان,ترکیه,جنگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خانم شیطان صفتی که به دلیل برقراری رابطه جنسی با پسر خود به اعدام محکوم شد. مادر 32 ساله ای که با پسرش رابطه جنسی برقرار کرد، اعدام شد. یک زن 32 ساله اهل کالیفرنیا پس از اینکه با پسر خود رابطه نامشروع برقرار کرد توسط پلیس دستگیر و به 4 به دلیل برقراری رابطه جنسی با محارم به اعدام محکوم شد.

تالاب، ربکا اتکینسون، 32 ساله که از همسرش جدا شد ، دادگاه حضانت پسر را به پدرش داد و این مادر به مدت چندین سال دور از پسرش زندگی کرد و از دیدن پسرش محروم بود.

ربکا اتکینسون در اواخر سال گذشته از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک با پسرش رابطه برقرار کرد و بعد از مدتی به پسرش عکس و پیامهای مستهجن از خود ارسال می کرد .

ربکا اتکینسون پس از مدتی که با پسرش رابطه داشت در خانه به برقراری رابطه نامشروع با پسر خود تن داد. پس از اینکه بستگان پسر پیامها و عکس های مستهجن مادرش را در صفحه فیس بوک دیدند به پلیس اطلاع دادند و پلیس پس از انجام تحقیقات نوار فیلم رابطه مادر با پسرش را پیدا کرد.

دادگاه کالیفرنیا به پس از بررسی ، حکم اعدام را برای ربکا اتکینسون صادر کرد . ولی ربکا اتکینسون در دفاع از خود این رابطه را به نوعی جاذبه ژنتیکی اعلام کرد و افزود که وقتی بستگان نزدیکی به مدت زیادی از هم دور باشند پس از ملاقات با یکدیگر دست به چنین اعمالی خواهند زد . ولی دادگان این ادعا را رد کرد و به دلیل رابطه نامشروع با محارم ، حکم اعدام را برای ربکا اتکینسون صادر کرد .

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:رابطه نامشروع,اعدام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، 7تیر ماه 78 است که نشریه‌ای آمریکایی از رودررویی جناح‌های سیاسی در ایران می‌گوید و در همین روزها برخی شخصیت‌های غربی کدهایی از براندازی و فعال شدن بدخواهان نظام در روزهای آینده می‌دهند، پس از پایان تیرماه دیگر براحتی می‌توان از این کدها رمزگشایی کرد.میدان‌داران فتنه ۱۸ تیر امروز در چه جبهه‌ای قرار دارند؟

هر چند سخن گفتن در مورد تمام زوایای پیدا و پنهان حادثه‌ کوی دانشگاه تهران نیازمند تحقیقات و مطالعات وسیع است اما پرداختن به موارد آشکار، مهم و اصلی آن تحلیلی صحیح را ممکن می‌سازد.  آن‌چه مسلم است تحلیل این واقعه در فضای رسانه‌ای و سیاسی دوران پس از دوم خرداد است. دورانی که پس از دوران سازندگی حاصل شده است و طیفی بر مسند قدرت تکیه زده است که دوران قبل از خود را با خفقان و انتقادناپذیری ناشی از تفکر دولت حاکم توصیف می‌کند و بر همین اساس همه‌چیز را با معیاری به‌نام آزادی و انتقاد و در قالب اصلاحاتِ آن‌چه خود نمی‌پسندد، می‌سنجد. غافل از این‌که تعریفی مشخص از آزادی، نقد و انتقاد و به‌طور کلی اصلاحات ارائه کند که هرگز نیز چنین نکرد.

*روزنامه‌های زنجیره‌ای و زمینه‌سازی برای فتنه 18 تیر

در همین فضای سیاسی حاصل است که رسانه‌های نوشتاریِ سلسله‌واری شکل می‌گیرند که اکثرا با حمله بر گذشته و سنت‌ها و نهادهای حاکمیتی خاص بنا نهاده می‌شوند. دانشگاه‌ها که با وجود عملکرد دولت قبل در ایجاد بی‌نشاطی و دور کردن دانشگاه از سیاست و بینش سیاسی (که سبب تعبیر انتقادی تند مقام معظم رهبری می‌شود) تشنه‌ فضای بازتری است، مورد سوء استفاده‌ سیاسیون وقت قرار می‌گیرد و شعارها و نشست‌های ساختارشکن با سردمداری تشکلی خاص به اوج می‌رسد.

این فرآیند به‌گونه‌ای است که برخی تشکل‌ها از جایگاه استقلال تشکیلاتی و شعارهای استکبارستیزی، استقلال و عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و آرمان‌گرایی خود عقب می‌نشینند و بیش‌تر شبیه پیاده نظامی می‌شوند که سخنگوی جریان تندروی سیاسی خاصی در دانشگاه قلمداد می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:فتنه88,فعالین فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «سی‌یتل تایمز» در گزارشی نوشت: همزمان با ادامه گفت‌وگوهای دیپلماتیک‌ برای مهار برنامه هسته‌ای ایران، ارتش آمریکا نیز سرگرم انباشت بمب‌های بسیار قدرتمند خود برای نابود کردن مستحکم‌ترین‌های مجتمع‌های هسته‌ای ایران منجمله تاسیسات زیر زمینی این کشور است.خبرگزاری فارس: آمریکا حین گفت‌وگو با ایران در پی انباشت بمب‌های سنگرشکن است/ طرح حمله نظامی چند لایه علیه مجتمع‌های مستحکم هسته‌ای ایران

بر اساس این گزارش، بمب‌های سنگر شکن ساخت کارخانه بوئینگ بعد از بمب‌های هسته‌ای قوی‌ترین جنگ افزار آمریکا هستند و با داشتن 5 تن وزن از دیگر بمب‌های آمریکا سنگین‌تر می‌باشند.

این روزنامه در ادامه نوشت که در یک بازه زمانی 10 ساله برای بهبود وضعیت این بمب‌ها، سر انجام در سال جاری بمب‌های سنگر شکن به طور موفقیت آمیزی در عمیق‌ترین اهداف زیر زمینی در منطقه آزمایش موشکی موسوم به «وایت استند میسیل رنج» یا (White Sands Missile Rang) واقع در نیو مکزیکو امتحان شدند.این آزمایش همچنین همراه با ارتقا سامانه هدایت شونده و الکترونیکی برای جلوگیری از امواج پارازیت‌های دشمن بود.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 تير 1394برچسب:آمریکا,جنایت,دبه,بمب,مذاکرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.   
**راهبرد بمب‌های سنگرشکن 
در گزارشی که اخیرا یکی از پایگاه‌های تحلیلی آمریکا با عنوان طرح B مطرح کرده اوباما را به استفاده از "بمب‌های سنگرشکن" با وزن بیش از 5 هزار پوند (هر پوند 453.26 گرم است) تشویق کرده و عنوان داشته در صورت شکست دیپلماسی می‌توان از راهبرد "بمب های سنگرشکن" به عنوان گزینه جایگزین برای نابودی تاسیسات هسته‌ای "فردو" برای جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای استفاده کرد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 تير 1394برچسب:پدافند,فوردو,ادعا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ژیل مونیه» خبرنگار 71 ساله فرانسوی و دبیرکل موسسه دوستی فرانسه و عراق  که از مخالفان دخالت‌های بیگانگان در جنوب غرب آسیا بوده است، روز یکشنبه (امروز) در نشست خبرگزاری «فارس» با موضوع «تحولات منطقه و نگاه غرب به مسلمانان» حاضر شد.خبرگزاری فارس: ائتلاف آمریکا علیه داعش قطعاً یک بازی است/به لغو تحریم‌های ایران نباید خوشبین بود/ درفرانسه اجازه حرف زدن نمی‌دهند

نشست مذکور با حضور خبرنگارانی از رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری «دانا»، «تسنیم»، روزنامه «جوان»، بسیج رسانه و .....در سالن کنفرانس خبرگزاری فارس برگزار شد.

مونیه که خالق دو اثر به نامهای «راهنمای عراق» در سال 2000 و «جاسوس‌های طلای سیاه» در سال 2009 بوده است، با مجله «آفریقا آسیا» همکاری دارد و مطالبی را نیز در وبلاگ «عراق-فرانسه» (actualite.com) منتشر می‌کند.

این روزنامه‌نگار فرانسوی معتقد است که رژیم صهیونیستی باید تمامی بمب‌های هسته‌ای خود را از بین ببرد و در بخش اول سخنان خود به بخشی از داستان زندگی خود اشاره کرد و گفت که پدرش از فعالان استقلال الجزایر بوده و در زمان ریاست‌جمهوری «فرانسوا میتران» از فرانسه اخراج شد.

بقیه در ادامه مطلب..................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:ائتلاف,خیانت,داعش,توافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جوناتان استیل»، خبرنگار روزنامه انگلیسی «گاردین» هفت سال بعد از بازگشت به ایران در گزارش روز پنجشنبه‌اش به شرح‌نگاری بیم‌ها و امیدهای مردم این کشور پرداخته است.خبرگزاری فارس: تمام اقشار ایران از استقلال کشورشان به خود می‌بالند/ ایرانی‌ها شیخ‌نشین‌های خلیج‌فارس را نوکر آمریکا می‌بینند

«استیل» گزارشش را با شرح کوچه‌های مملو از جمعیت در بازار بزرگ تهران آغاز می‌کند اما می‌نویسد تحریم‌های اقتصادی در سالهای اخیر قدرت خرید مردم ایران را کاهش داده‌اند. «با این وجود، یک کالا به وفور در کریدورهای مازگونه این بازارا موج می‌زند: امید.».مردم و فروشندگانی که خبرنگار روزنامه انگلیسی گاردین با آنها صحبت می‌کند از امیدهایشان برای رفع تحریم‌ها سخن گفته و البته به بهبود نسبی وضعیت اقتصادی هم اشاره می‌کنند.شرح‌نگاری «استیل» از شمال شهر تهران نیز حکایتی است در هم‌آمیخته از نشانه‌های رکود اقتصادی و بارقه‌های امید. آپارتمان‌های برافراشته نیمه‌کاره مانده و اسکلت‌های ساختمان‌ها بی‌در و پنجره رها شده‌اند، اما مردم در اینجا امیدوارند ایران‌هراسی و دیوسازی از کشورشان در جهان به پایان برسد.

خبرنگار گاردین گزارشش را اینطور ادامه می‌دهد:«علاوه بر امید، عامل جدید دیگری که از زمان آخرین حضورم در اینجا، هفت سال پیش پدیدار شده، آرامش از ثبات در این کشور است. حتی بین ایرانی‌هایی که از دیدگاه‌های منفی خود درباره انقلاب اسلامی به من گفتند این غرور وجود دارد که ایران حاکمیت ملی و استقالش را حفظ کرده است. آنها در سرتاسر خلیج فارس، کشورهایی را می‌بینند که به نظرشان نوکر آمریکا هستند.»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 خرداد 1394برچسب:اعراب,نوکر,شیوخ زنباره و شهوتران و بی غیرت حاشیه خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دهها كودك فلسطيني روز جمعه با برگزاري تظاهرات در رام الله كرانه باختري خواستار تعليق عضويت رژيم صهيونيستي از فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) شدند. آنان با نشان دادن كارت قرمز به نظاميان صهيونيست بر اخراج آنان از سرزمين‌هاي اشغالي تاكيد كردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:صهیونیست,کارت قرمز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یک منبع محلی ترکیه‌ای هویت یکی از افسران دستگاه اطلاعات ترکیه را افشا کرد که چند هفته پیش عامل کشتار اهالی شهرک «اشتبرق» در ریف ادلب بود.

این منبع که به دلایل امنیتی خواستار عدم افشای هویت خود شده بود، گفت که این افسر سازمان اطلاعات ترکیه «اروان سورملی» نام دارد و هم اکنون به احتمال بسیار در حلب بسر می‌برد.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:ترکیه,جنایت,عثمانی,حیوانیت,سوریه مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، "عبدالله العلی" کارشناس امنیت اطلاعات سعودی گفت: گروهی به نام "ارتش الکترونیک یمن" سایت اینترنتی وزارت امور خارجه عربستان را هک کرده است.
العلی در صفحه تویتر خود، هک شدن سایت وزارت خارجه عربستان را " گسترده " توصیف کرد و نوشت : گروه ارتش الکترونیک یمن هم سایت اینترنتی وزارت امور خارجه و هم سایت های کنسولگری های عربستان را به صورت گسترده هک کرده است.
العلی همچنین اعلام کرد که انصارالله حتی سایت های اینترنتی شاهزادگان و سفیران عربستان را نیز هک کرده اند، که در قبال این فاجعه نباید سکوت کرد. 
یمنی ها پس از هک کردن سایت اینترنتی وزارت خارجه عربستان برخی از مدارک محرمانه را فاش کردند.

انتشار مدارک محرمانه سوء نیت حکومت عربستان را در قبال یمن به خصوص در سال 2014 نشان می دهد.
"نایف بن عبدالعزیز" ولیعهد سابق عربستان در یکی از این مدارک محرمانه از انتشار اخبار متناقض درباره تغییر دیدگاه "علی محسن الاحمر" در قبال انصارالله ابراز نگرانی کرده است. 

بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:سعودی,جنایت,اسرار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کوچکترین شهید در انتحاری روز جمعه در مسجد قطیف
♡❤
شهید حیدر جاسم عقیلی
سن: ٧ سال
جرم: تشیع
محل شهادت: مسجد امام علی قطیف

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 خرداد 1394برچسب:شهید,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز،  شاید خیلی از علاقمندان فیلم های غیر اخلاقی مطلع هستند که  آنجلیا جولی ویت ( Angelina Jolie Voight  ) متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگر بازیگر زیبای زن آمریکایی در دوران جوانی خود در چندین فیلم سینمایی غیر اخلاقی ایفای نقش نمود. imagesبازی جولی در برخی از این فیلم ها از حد و مرز عشقی بودن گذشتند بگونه ای روابط کامل زناشویی را به تصویر کشانیدند و این موضوع برای نسل نوجوان و جوان بسیار محرک بود و موجب شد تا  روابط غیر اخلاقی بین دخترها و پسرها در سرتاسر جهان شکل بگیرند.

البته اینکه گفته می شود آنجلیا حضانت چند کودک را بر عهده گرفته است طراح جواهرات ، خیر مدرسه‌ساز در کشورهای محروم و سفیر حسن‌نیت سازمان ملل در جای خود بسیار ارزشمند هستند و شاید تشخیص پیشگیرانه هم مولود همین رفتارهای انسان دوستانه اش باشند اما حقیقت مطلب اینست که او دانسته یا نادانسته قربانی صنعت پورنو در آمریکا که یکی از منابع اصلی تامین درآمد است شد .Jolie

به گزارش خبرده ، اگر با کمی بصیرت به اجبار آنجلیا به چند عمل جراحی برداشت سینه ها و حت تخمدان و رحم او مشکوک به بروز سرطان به سبب ارثی بودن تامل کنیم در خواهیم یافت شاید علت این موضوع همان نمایش اندام های جنسی اش در جلوی دوربین و افعالی است که اگر امروز از فرزند او راجع به این فیلم ها و گذشته مادرش  بپرسیم احساس شرم نماید.بنابراین ما هم شایسته است که از این دست خبرها به سادگی نگذریم و بیاییم ما هم بخصوص جوانان از اینگونه ماجراهای دردناک درس عبرت و پند بگیریم…البته حتما هستند افرادی که این تحلیل را نمی پسندند اما جای دو پاسخ به این پرسش باقی می ماند که…….

1_اگر همین تحلیل را آنجلیا جولی بخواند یا شبیه همین موضوع را فکر کرده باشد نظر او چه خواهد بود؟….

۲_آیا او اکنون  می تواند با عمل های جراحی که منجر به برداشت سینه هایش شده اند باز هم همان رویه را ادامه دهد؟!……

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:آنجلینا جولی,حیا,عفاف,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: استاد دانشگاه تهران گفت: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود.نتیجه تصویری برای زیباکلام
صادق زیباکلام طی مناظره‌ای با محمدحسن قدیری‌ابیانه که عصر امروز در سالن همایش دانشگاه مفید قم انجام شد، اظهار کرد: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود و یک شبه راه 100 ساله را به پایان می‌رسانیم در صورتی که اصلاح‌طلب‌ها و مجموعه دولت روحانی چنین فکری نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه کشورهای بسیاری با وجود مشکلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با آمریکا ارتباط دارند، ابراز کرد: اقتصاد فاسد و ناکارآمد دولتی در دوره‌های مختلف مشکلات بسیاری برای جامعه به وجود آورده است و تا زمانی که این اقتصاد فاسد از بین نرود ارتباط با اتحادیه اروپا و آمریکا و برداشتن تحریم‌ها نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
استاد دانشگاه تهران اقتصاد دولتی را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: در مسئله لوزان باید نگاهی به پرونده هسته‌ای و اختلافات غربی‌ها و ایران در موضوع هسته‌ای داشته باشیم.

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:صادق زیباکلام,لیبرال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جبهه جهانی مستضعفین نوشت: شرط عقد یک داعشی برای همسر آینده‌اش، سوژه‌ای برای استهزاء در رسانه‌ها شد.

سایت خبری «مزمز» سوریه در این‌باره گزارش داد، حامیان گروهک تروریستی داعش روز گذشته عکسی از عقدنامه یکی از اعضاء این گروهک را در شبکه‌های مجازی منتشر کردند که تمسخر کاربران را به همراه داشت.

در این عقدنامه مرد داعشی در شرایط ضمن عقد، عدم ممانعت همسرش از عملیات انتحاری وی را نیز بر این شروط اضافه کرد.

این سند ازدواج توسط دو تروریست دیگر به نام‌های ابو‌اللیث جزراوی و ابو‌معاذ انصاری به عنوان شاهد امضاء شده است.

 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:داعش,جنایت,وهابی,انفجار,ازدواج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: طی ساعات گذشته عکس تعدادی از سیاستمداران یمنی که گرد سفره ای در عربستان سعودی جمع شده اند و در حال غذا خوردن هستند، جنجال آفرید.

این عکس به سرعت و به طور گسترده در فضای مجازی جهان عرب و بخصوص یمن منتشر شد و واکنش های بسیار زیادی را به دنبال داشت.
این سیاستمداران همگی از هواداران و یاران «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن هستند. آنها در حالی غذا می خورند که کودکان، زنان، سالخوردگان و دیگر شهروندان یمنی زیر باران موشک و بمب های ارتش عربستان و همدستانشان در حال به شهادت رسیدن هستند.
بیشتر کاربران فضای مجازی یمن، ضمن بازنشر این عکس، مطالب مختلفی به طنز، شعر، طعنه و کنایه را ذیل آن نوشته اند و آنها را به شکم پرستی و مزدوری آل سعود متهم کرده اند. گفتنی است سفره ای که برای این سیاستمداران یمنی در ریاض انداخته شد، بسیار مفصل بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:منصورهادی,وهابی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفاف: تصاویر منتشرشده از هادی هنگام ملاقات با "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا و عکس عبدالعزیز آل سعود پادشاه اسبق، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه فعلی و محمد بن نایف ولیعهد عربستان است که به جای پرچم و سمبل های ملی یمنی استفاده شده است.
طرف های یمنی پیشتر نیز گفتند که هادی هنگام ملاقات با سفیر آمریکا در یمن موازین دیپلماتیک را رعایت نکرده است.
کری چهارشنبه وارد ریاض شد و ضمن دیدار با محمد بن نایف ولیعهد و معاون دوم نخست وزیر با وی درباره روابط دو جانبه و آخرین اوضاع منطقه، جهان عربی و دیگر کشورهای جهان گفت و گو کرد.

 

این سومین سفر کری به ریاض در صد روز گذشته از زمان به قدرت رسیدن سلمان به عبدالعزیز در عربستان است.
وی ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ در چارچوب سفر "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا و ۵ مارس ۲۰۱۵ برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و آمریکا به ریاض آمده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:سعودی,کری,منصورهادی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروهک تروریستی منافقین به تازگی دو ترفند کثیف برای جمع آوری اطلاعات و یا جذب نیرو به کار می برد که با توجه به هوشمندی برخی از هموطنان، در هر دو روش با شکست سنگین مواجه شده است.

مراقب ترفندهای جدید منافقین باشیم!گروه سیاسی، گروهک تروریستی و عصبانی منافقین که این روزها آخرین نفس های جنازه رو به احتضارش را می کشد؛ به تازگی دو ترفند کثیف برای جمع آوری اطلاعات و یا جذب نیرو به کار می برد که با توجه به هوشمندی برخی از هموطنان، در هر دو روش با شکست سنگین مواجه شده است.
 
به گزارش بولتن نیوز، در ترفند اول که اهالی رسانه بویژه خبرنگاران حوزه سیاست خارجی باید بیشتر مراقب باشند، تخلیه تلفنی را در دستور کار خود قرار داده که با توجه به حساسیت ویژه مذاکرات هسته ای و در قالب مصاحبه تلفنی و یا دریافت تحلیل از خبرنگاران برای کارهای پژوهشی با تماس با خبرنگاران و معرفی خود به عنوان محقق نهادهای معتبر، قصد دریافت اطلاعات خاص دارند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:منافقین,رجوی,قجر,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، تنها چهار روز تا برگزاری بی‌ینال ونیز و برپایی غرفه «بازی بزرگ» کشورمان باقی مانده است. این رخداد مهم که پیچیده چده در ابهام‌های بی جواب و اعتراض‌های هنرمندان و رسانه‌های عمومی در حالی به اجرا نزدیک می‌شود که پاسخ‌ها و توضیحات مدیر دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ کس را قانع نکرد.

یکی از وعده‌های عملی نشده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه نمونه پیش‌نمایشی از آثار انتخاب شده هنرمندان ایرانی و خارجی است که قرار است زیر پرچم ایران در کشور ایتالیا به نمایش درآید. وعده‌ای که با گذشت هشت روز از اعلام آن هنوز انجام نشده است. اعتراض رسانه‌ها و هنرمندان تنها در صورت دیده شدن آثار انتخابی است که قابل راستی‌آزمایی و اصلاح است. اکنون و در پی خلاء موجود خبرگزاری فارس نیم نگاهی داشته به سوابق و عملکرد هنرمندان انتخابی ایران در این رخداد مهم:

از مخاطبین محترم بابت انتشار تصاویر موجود در این گزارش که ممکن است باعث جریحه‌دار شدن عواطف افراد شود، پوزش می‌خواهیم.

«سارا رهبر» متولد تهران است. خانواده وی در سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی به آمریکا رفتند. وی از همان سال‌ها مقیم آمریکاست. رهبر، نمایشگاه‌های متعددی در گالری‌های خارج از کشور بر پا کرده است. در بین آثار وی تصاویری دیده می‌شود که پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام  در کنار پرچم استکبار جهانی قرار داده است! وی در توضیح نمایشگاه خود با عنوان "خشونت بی‌قرار"  با استفاده از پارچه‌های سنتی و اشیاء کلاژهای متضادی که نماد خشونت هستند را طراحی می‌کند.

 بقیه در ادامه مطلب................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/02/14/13940214160153779_PhotoL.jpg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:وهابی,سعودی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه انقلاب نیوز،سایت فرهنگ نیوز نوشت: «لَهُمْ مِنْ جَهَنَّمَ مِهادٌ وَ مِنْ فَوْقِهِمْ غَواشٍ وَ کذلِک نَجْزِی الظَّالِمینَ» برای آنان بستری از دوزخ و برفرازشان پوشش هایی از آتش است و ما این گونه ستمکاران را پاداش می دهیم. سوره اعراف آیه 46.

28 آوریل 1937 نوزادی در یکی از مناطق قبائلی عراق واقع در روستای العوجه تکریت در خانواده ای چوپان دیده به جهان گشود، نوزادی که در آینده نقش بی بدیلی در کشورش و منطقه خاورمیانه ایفا نموده و به یکی از دیکتاتورترین و خون خوار ترین جلادان تاریخ بدل شد. صدام الحسین عبدالمجید التکریتی در حد فاصل سال های 1979 تا 2003  به عنوان رئیس جمهور عراق به فعالیت پرداخته و به گونه ای مستقیم و غیر مستقیم در تمامی رخدادهای منطقه خاورمیانه موثر بوده است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:دیکتاتور,صدام,جانی,حیوان,وحشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دوست نداشتم این گفتگو را با شما انجام بدهم چون اصلا دلم نمی‎خواست که این موضوع اینقدر پخش بشود و ادامه پیدا کند. ولی اصرار شما و اینکه دیدم این قضیه بین ایرانی‎های کانادا خیلی پیچیده، مجبورم کرد تا این گفتگو را داشته باشم.»

صراط: بیش از یکسال است که سری جدید مسابقه «بفرمائید شام» از شبکه ماهواره‏‎ای "من‎وتو" (manoto) پخش نشده است.

تعرض عوامل تلویزیون من‌و‌تو به زن متأهل! +عکس 

توقف این برنامه پس از تعطیلی "آکادمی گوگوش" بسیار عجیب بود، چرا که بفرمائید شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد.
اما اخبار واصله از کانادا، دلیل توقف یکباره سری جدید بفرمائید شام را -که گفته می‎شود قرار است در کانادا فیلمبرداری شود- بیشتر روشن می‌کنند.
بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:من و تو,ضدانقلاب,تجاوز جنسی,دشمنان , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- سعید ترکمان زهی معروف به «ملا معاذ» سخنگو و نفر دوم گروهک تروریستی جیش العدل در تاریخ 18 فروردین سال جاری، حوالی ساعت 9 شب در نزدیکی منزلش در کراچی پاکستان به هلاکت رسید.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات نیز در گفتگویی اعلام کرد که سعید ترکمان زهی صبح همان روز (18 فروردین 94) به عنوان سخنگوی جیش العدل خبر به شهادت رسیدن 8 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را توسط این گروه که در تاریخ 17 فروردین 94 انجام شده بود را اعلام کرد و مسوولیت آن را برعهده گرفت و شب همان روز در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.خبرگزاری فارس: درخواست امان نامه نفر دوم جیش العدل از ایران/ اسراری که با «ملا معاذ» دفن شد

در همین رابطه، خبرنگار فارس به برخی اطلاعات و جزئیات جدید از ابهامات نقش سعید ترکمان‌زهی در گروهک تروریستی جیش العدل دست یافت که می تواند برخی زوایای تاریک ترور وی را روشن‌تر کند.

* «ملا معاذ» کیست؟

سعید ترکمان زهی (ملا معاذ) از قدیمی‌ترین چهره‌های همراه و همگام با عبدالمالک ریگی (رهبر معدوم گروهک تروریستی جندالله) محسوب می شد که پس از تاسیس این گروهک، به یکی از یاران مورد اعتماد عبدالمالک تبدیل شده و در کارنامه او، بیش از یک دهه اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه علیه کشورمان دیده می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:تروریست,شرق کشور,ترکمان زهی,جیش الشیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «عبد الملک حوثی»، رهبر جنبش «انصار الله» یمن تاکید می‌کند که رژیم صهیونیستی بزرگترین و مهمترین طرفی است که از تجاوز رژیم سعودی به یمن استفاده می‌کند.خبرگزاری فارس: آل‌سعود چه وقت ماسک مسلمانی خود را برمی‌دارد/ زمان گشایش سفارت رژیم‌ صهیونیستی در ریاض

الحوثی خاطر نشان می‌کند: اقدام اعراب به رهبری رژیم سعودی در تجاوز به یمن در قالب هیچ منطق و باوری نمی‌گنجد، چون این اعراب همان‌ کسانی هستند که خود را پرچمداران اصلی اندیشه‌های روشنفکرانه اسلامی می‌دانند، در حالی‌که اگر چنین است که ادعا می‌کنند، نمی‌توان پذیرفت که روزی اینگونه به صهیونیست‌ها پناه ببرند.

به همین دلیل الحوثی تاکید می‌کند: با وجود تمام ادعاهای رژیم سعودی در قضیه یمن نمی‌توان هیچ یک از آنها را باور و به سعودی‌ها اطمینان کرد، چون این موضع یادآور موضع عربستان سعودی در قبال بحران سوریه است که طی این 4 سال هیچ‌گاه تغییر نکرد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:آل سعود,وحشی,وهابی,حیوان,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عکس سلفی یکی از افراد عصائب اهل حق با جنازه منسوب به عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام.

سلفی با شِمر صدام

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:عزت الدوری,شمر,صدام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
رسانه‌های سعودی درتلاشی ناکام می‌خواهند خلبانان متجاوز این کشور را که محموله موشک جنگنده خود را بر سر شهروندان بی دفاع یمنی می‌ریزد، افرادی فداکار معرفی کنند که به خاطر کشورشان و برای آزادی همسایگان یمنی به ماموریت می‌روند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تبلیغاتی که رسانه های سعودی از جمله شبکه العربیه وابسته به آل سعود دراین زمینه به راه انداخته اند، آن هم در شرایطی که "دشمنان" آنان کودکانی با اجساد تکه تکه شده و در زیر آوارهای منازل تخریب شده و پیرمردهای آواره در بیابان ها هستند، موفق نخواهد بود.

پایگاه " العربیه نت " تصویری را منتشر کرده است که یک خلبان سعودی را در حال خداحافظی با فرزندانش قبل از رفتن برای انجام ماموریت تجاوزکارانه در حمله به یمن، نشان می دهد و با انتشار این تصویر تلاش می کند تا اقدام ارتش سعودی را انسانی جلوه دهد و تلاش می کند تا وجهه جنایتکارانه ارتش این کشوررا که به کشتار و آواره کردن مردم یمن و کودکانش اقدام کرده است، بپوشاند.

درمقابل تصویری که پایگاه شبکه العربیه منتشر کرده، خبرگزاری یمن هم تصاویر کشتارهایی را که خلبانان سعودی با حملات خود درحق مردم مسلمان یمن مرتکب شده اند، منتشر کرده است تا واقعیت ها از دید افکار عمومی پنهان نماند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:سعودی,تکفیری,جنایت,وهابی,جنگ,توحش,وحشی سعودی,عرب زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.افرادی‌که‌ادعامیکردندبایک‌سفر به عربستان مشکلات حل می‌شود، الان سفر کنند

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه سخنان ما برای تصحیح روند کار است، گفت: برخی اصرار دارند مرتب با تحقیر افرادی که نگران منافع ملی و اتفاقات خاصی که در کشور صورت می‌گیرد هستند، نگذارند صدای آنان شنیده شود.
وی با اشاره به اتفاق بزرگ دهه گذشته در صحنه بین‌الملل گفت: اتفاق بزرگی که در دهه اخیر اتفاق افتاده است همین مذاکرات هسته‌ای است که در دو دوره گذشته دستور کار دولت‌ها بوده است.
بذرپاش با اشاره به تاریخچه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: ما در سال 82 مذاکرات را با سه کشور اروپایی آغاز کردیم. نشست سعدآباد در همان دوران بود که یک نشست تلخی شد. از اینکه نمایندگان سه کشور اروپایی حاضر نشدند با رئیس‌جمهور کشور ما ملاقات کنند مگر با تعلیق موقت برنامه هسته‌ای کشورمان. اگرچه به گفته آقایان این موضوع جزو برنامه نبود.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:بذرپاش,سفر,سعودی,وهابی,نجس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس جمهوری در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده تاکید کرد: سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را ادامه داده و نسبت به مجازات مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی برای تصمیم گیری ارائه کند.خبرگزاری فارس: گزارش دقیق حادثه تعرض به دو زائر ایرانی در جده برای تصمیم گیری ارائه کنید/از مجازات مجرمین باید اطمینان حاصل شود

متن نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی جنتی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
با توجه به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده، اگرچه احترام به علائق مذهبی مردم و تامین امکانات زیارتی برای علاقمندان جزو سیاست ها و برنامه های دولت است، لیکن در صورتی که امنیت و کرامت زائران تامین نشود استحباب این امر در مقابل گناه بزرگ توهین به زائران و صدمه به عزت ملی رنگ می بازد و در شرایطی ممکن است به حرام تبدیل شود. از این رو ضروری است سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را با مقامات سعودی به طور جدی ادامه داده و نسبت به مجازات در مورد مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی جهت تصمیم گیری ارائه کند.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:رئیس جمهوری اسلامی ایران,دکتر روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام سیدمجتبی رسولی‌جویباری ظهر امروز در خطبه‎های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به کشور مسلمان یمن اظهار کرد: امروز جنگی را بین عربستان و یمن شاهد هستیم که هر چند تحلیل‎های زیادی انجام شده است اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنگ خانمان‌سوز و مسلمان و شیعه‌برانداز، قبل از اینکه به ضرر مردم و کشور یمن باشد، به ضرر خود سعودی‌ها است.
وی افزود: ما می‎دانیم که همه این اقدامات با هدایت آمریکا و اسراییل است و اگر امروز عربستان برای ‌آمریکا و اسراییل دم تکان می‎دهد، از سر درماندگی و استیصال است و در پی شکست‌های مختلفی است که سعودی‎ها در جبهه سیاسی در منطقه داشته‎اند و امروز فکر می‎کنند با توسل به زور و حمله می‎توانند این شکست‌ها را جبران کنند.
خطیب جمعه شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه عربستان مرموزانه وارد کشورهای سوریه، عراق، بحرین، لبنان و دیگر کشورها شد و هر چند خود را معرفی نکرد اما شکست خود را فهمید و امروز از سر استیصال اقدام به این کار کرده است، بیان داشت: در تاریخ یمن نیز در گذشته نه چندان دور سعودی‎ها شش مرتبه به مردم یمن حمله کردند و همیشه شکست خورده‎اند، ولی باز هم این آزمون و خطا را در یمن انجام می‎دهند که قطعا همان‌طور که رهبری فرمودند، به شکست سعودی‎ها خواهد انجامید و ما این اقدام ناجوان‌مردانه عربستان در نسل‌کشی مردم یمن را محکوم می‎کنیم.

بقیه در ادامه مطلب............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:لغو حج,سگهای سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس اقدام شنیع و غیرانسانی و البته خلاف شرع و موازین اسلامی پلیس عربستان در فرودگاه جده با دو نوجوان ایرانی طی چند روز گذشته خشم و فریاد عدالت‌خواهی ملت غیور ایران را برانگیخت و تنفر از فرهنگ وهابیت و رژیم آل‌سعود را صد چندان کرد، به طوری که در گوشه‌گوشه ایران اسلامی تظاهرات‌های گسترده‌ای در اعتراض به این حادثه وقیح برپا شد و محکومیت و برخورد با این اقدام وحشیانه بخش اعظم سخنان ائمه جماعت سراسر استانها و شهرستانها بود.خبرگزاری فارس: حادثه فردوگاه جده «توحش محض» است/«حیثت ایرانی» فدای امر مستحب نشود/«تجدیدنظر در رابطه» با دولت سعودی
جریان فرودگاه جده برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است

خطیب جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تجاوزات رژیم آل‌سعود در منطقه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مسئله تهاجم عربستان به یمن تعبیر توحش از حکومت سعودی کردند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: حکومت سعودی یک طاغوت مهاجم نیست بلکه درنده و وحشی است لذا جریان فرودگاه جده که به اهانت دو نوجوان ایرانی ختم شد برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است.

وی گفت: رفتار غیرانسانی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی حتما سیاسی است و این مسئله وحشی‌گری سیاسی است با این حال دولت‌مردان ما باید با حکومت سعودی به عنوان یک سیاست‌مدار وحشی برخورد کنند و اگر بناست رابطه سیاسی با سعودی‌ها داشته باشیم باید بدانیم با یک وحشی رابطه داریم.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:سعودی,وحشی,حیوان,شهوت,جنایت,توحش,تروریست,زنباره,وهابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
معاون رئیس پلیس دبی در تازه‌ترین گستاخی خود، به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران توهین کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم ضاحی خلفان ضمن توهین به 80 میلیون مسلمان شیعه، زبان به تهدید جمهوری اسلامی ایران گشود و این اقدام او با هیچ واکنشی از سوی اربابانش که عمر دولت آنها از چهل و چند سال و جمعیت کشورشان از 900 هزار نفر تجاوز نمی کند، روبرو نشده است.

ضاحی خلفان و دولت متبوع او که مزدورانی از سراسر دنیا برای حفظ امنیت خود اجیر می کنند، این روزها به کودکان بی پناه یمن چنگ و دندان نشان می دهند و معلوم نیست آن روزی که اسلحه ممنوعه رژیم صهیونیستی بدن های مردم غزه را به آتش می کشید، کجا بودند و هواپیماها و بمب های خریداری شده از آمریکا و فرانسه و انگلیس را کجا پنهان کرده بودند.

یک هفته بعد از تجاوز عربی – سعودی به یمن که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت ضاحی خلفان بیش از قد و اندازه خود دهان به سخن گشوده و ایران را تهدید می کند و فراموش کرده که ایران همان کشوری است که قدرت های بزرگ جهان در مقاطع مختلف تاریخ معاصر، در برابرش زانو زده اند.

وی در مطالبی که از طریق حساب کاربری خود در تویتر منتشر کرد، نوشته است: "شبه نظامیان حوثی به دلیل تجاوز به مسلمانان شکست خواهند خورد... ای رسول خدا! ما فارس ها را به راه راست و دین استوار بازخواهیم گرداند... حوثی ها حق همجواری را رعایت نکردند از این رو خداوند خشم کشورهای برگزیدۀ(!) عضو ائتلاف را بر آنها مسلط گرداند... خبر حوثی ها به زودی به گوش خواهد رسید ... البته خدا عالم تر است".

وی در مطلب دیگری با سرودن یک شعر حوثی ها را ترسو می نامد. البته مشخص نیست مردم یمن که با دست خالی با دهها سازمان تا دندان مسلح که از سوی آمریکا و غرب حمایت می شوند وارد نبرد شده اند، ترسو هستند یا عرب هایی که صهیونیست ها بخش هایی از سرزمین هایشان را اشغال کرده، اما هنوز می ترسند که مبادا با گفتن کلامی آنها را برنجانند.

در هر حال سخنان ضاحی خلفان اگرچه فاقد ارزش است، اما او و دولت امارات باید مسؤولیت این اهانت ها را به عهده بگیرند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره حاشیه خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اما حکومت بحرین بجای شنیدن صدای مردم، بازهم دست به سرکوب مردم خویش زده و بدترین رفتارها را با آنها انجام می‌دهد. در راستای سرکوب‌گری‌های حکومت سفاک آل خلیفه، مسئولان بحرینی فاضل عباس دبیرکل جمعیت وحدت گرای بحرین را بعد از محکوم کردن تجاوز نظامی ارتش سعودی و همپیمانانش به یمن بازداشت کردند. خبرها همچنین حاکی از بازداشت محمد المطوع معاون اول دبیرکل جمعیت و صدور احضاریه برای محمد الدرازی معاون وی دارد.

گروه بین الملل - وزیر امور خارجه بحرین با سرپوش گذاشتن بر جنایات آل خلیفه در حق انقلابیون و مردم بحرین، علیه مردم و کشور یمن به زعم خود "جنگ فی سبیل الله" اعلام کرد. "خالد بن احمد آل خلیفه" در صفحه خود بر روی توییتر، ضمن اعلام جنگ علیه یمن، آن را "جنگ در راه خدا" قلمداد کرد. این در حالی است که در نخستین بمباران های یمن توسط جنگنده های بحرین و عربستان، ده ها غیرنظامی اعم از زنان و کودکان یمنی، در صنعا کشته شدند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 فروردين 1394برچسب:آل خلیفه,سرکوب,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بامداد پنج‌شنبه هفته گذشته سفیر عربستان در آمریکا از آغاز عملیات «توفان قاطع» برای تجاوز نظامی به حریم یمن خبر داد و اعلام کرد که این عملیات بامداد پنجشنبه ساعت 24 به وقت عربستان سعودی با دستور ملک سلمان شاه این کشور آغاز شده است.خبرگزاری فارس: پدافند هوایی ارتش یمن یک جنگنده سعودی را ساقط و خلبان آن را دستگیر کرد/ نصرالله: شکست عربستان در یمن قطعی است/ فرودگاه «عدن» همچنان در کنترل انصارالله یمن قرار دارد

10 کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شامل اعضای شورای همکاری خلیج فارس‌ (GCC) جز کشور عمان، به علاوه ترکیه، اردن، مصر و سودان است.

شبکه خبری العربیه اعلام کرد که اردن، مصر، پاکستان و سودان برای مشارکت در عملیات زمینی در یمن اعلام آمادگی کرده‌اند و محمد بن سلمان جانشین ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان، این عملیات را هدایت می‌کند.

جدیدترین اخبار تجاوز عربستان و اتفاقات مربوط به آن را در زیر می‌توانید دنبال کنید:

-
- پدافند هوایی ارتش یمن یک جنگنده سعودی را ساقط و خلبان آن را دستگیر کرد

- نصرالله: شکست عربستان در یمن و پیروزی مردم یمن قطعی است/ داعش جدیدترین جنایت عربستان است

- فرودگاه «عدن» همچنان در کنترل انصارالله یمن قرار دارد

- گاف «بی‌بی‌سی» و رسانه‌های عربی درباره سردار قاسم سلیمانی + عکس

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:یمن,سعودی,آلخبیث سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معاون رئیس پلیس جنجالی دبی طی اظهاراتی ضد ایرانی از یمنی‌ها خواست به جای انتقاد از عربستان به خاطر تجاوزش به یمن، تهران را سرزنش کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس جنجالی دبی در اظهارات تازه خود مدعی شد یمنی‌هایی که از ائتلاف عربی علیه انصارالله در یمن انتقاد می‌کنند، باید از ایران به سبب اقداماتش انتقاد کنند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «الیوم السابع»، وی بدون اشاره به حمایت عربستان و امارات و قطر  و ترکیه از تروریست‌ها در سوریه، در توئیتر خود مدعی شد: ایران در عراق، سوریه، یمن و لبنان مداخله و آن را تخریب کرد. ایران کشوری کینه‌توز به اعراب است. ایران در «عصر جاهلی جدید» زندگی می‌کند و تجدید دعوت از مردم آن امری بسیار مهم است.

خلفان در پایان اینگونه نوشت: خدایا به اهل یمن لطف کن و تمام وابستگان به فارس‌های کینه‌توز به اعراب و مسلمانان را نابود کن.

پادشاه عربستان پنجشنبه (دیروز) دستور حمله به یمن را اعلام کرد و اعضای شورای همکاری به جز عُمان با عربستان همراه شدند و تأیید خود را اعلام کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بهرام امیرحیدری از جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در همایش اخیر اصلاح‌طلبان کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس و رئیس کل دادگستری استان کرمان به بیان جزئیات این حادثه پرداخت.
امیرحیدری اظهار داشت: پیامکی را با موضوع برگزاری گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان دریافت کردم و با توجه به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در جلسات و مراسم مختلف مرتبط با هر گروهی حضور پیدا می‌کنم به این همایش رفتم.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهر هم بنرهایی با موضوع گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان نصب شده بود، عنوان کرد: با خودم گفتم احتمالا دعوت برای حضور در این همایش به صورت عمومی است.
امیرحیدری افزود: زمانی که وارد تالار خانه شهر شدم با توجه به اینکه همیشه ردیف نخست می‌نشینم تا فاصله‌ای با سخنران نداشته باشم، می‌خواستم در ردیف جلو بنشینم اما دست‌اندرکاران همایش مانع شدند و اجازه ندادند و گفتند باید از ردیف چهارم به بعد بنشینید و من هم از ردیف چهارم به بعد نشستم.
وی گفت: نخستین فردی که وارد تالار خانه شهر شد و من او را می‌شناختم، اسلامی نماینده اسبق بافت در مجلس بود و با توجه به اینکه ما از قبل قدری با هم خوش و بش داشتیم، می‌خواستم با وی احوالپرسی کنم، اما این اجازه به من داده نشد.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:فتنه88,فتنه گران ,مرعشی,موسوی,کروبی,کتک کاری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 40 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com