وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، "عبدالله العلی" کارشناس امنیت اطلاعات سعودی گفت: گروهی به نام "ارتش الکترونیک یمن" سایت اینترنتی وزارت امور خارجه عربستان را هک کرده است.
العلی در صفحه تویتر خود، هک شدن سایت وزارت خارجه عربستان را " گسترده " توصیف کرد و نوشت : گروه ارتش الکترونیک یمن هم سایت اینترنتی وزارت امور خارجه و هم سایت های کنسولگری های عربستان را به صورت گسترده هک کرده است.
العلی همچنین اعلام کرد که انصارالله حتی سایت های اینترنتی شاهزادگان و سفیران عربستان را نیز هک کرده اند، که در قبال این فاجعه نباید سکوت کرد. 
یمنی ها پس از هک کردن سایت اینترنتی وزارت خارجه عربستان برخی از مدارک محرمانه را فاش کردند.

انتشار مدارک محرمانه سوء نیت حکومت عربستان را در قبال یمن به خصوص در سال 2014 نشان می دهد.
"نایف بن عبدالعزیز" ولیعهد سابق عربستان در یکی از این مدارک محرمانه از انتشار اخبار متناقض درباره تغییر دیدگاه "علی محسن الاحمر" در قبال انصارالله ابراز نگرانی کرده است. 

بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:سعودی,جنایت,اسرار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کوچکترین شهید در انتحاری روز جمعه در مسجد قطیف
♡❤
شهید حیدر جاسم عقیلی
سن: ٧ سال
جرم: تشیع
محل شهادت: مسجد امام علی قطیف

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 خرداد 1394برچسب:شهید,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز،  شاید خیلی از علاقمندان فیلم های غیر اخلاقی مطلع هستند که  آنجلیا جولی ویت ( Angelina Jolie Voight  ) متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگر بازیگر زیبای زن آمریکایی در دوران جوانی خود در چندین فیلم سینمایی غیر اخلاقی ایفای نقش نمود. imagesبازی جولی در برخی از این فیلم ها از حد و مرز عشقی بودن گذشتند بگونه ای روابط کامل زناشویی را به تصویر کشانیدند و این موضوع برای نسل نوجوان و جوان بسیار محرک بود و موجب شد تا  روابط غیر اخلاقی بین دخترها و پسرها در سرتاسر جهان شکل بگیرند.

البته اینکه گفته می شود آنجلیا حضانت چند کودک را بر عهده گرفته است طراح جواهرات ، خیر مدرسه‌ساز در کشورهای محروم و سفیر حسن‌نیت سازمان ملل در جای خود بسیار ارزشمند هستند و شاید تشخیص پیشگیرانه هم مولود همین رفتارهای انسان دوستانه اش باشند اما حقیقت مطلب اینست که او دانسته یا نادانسته قربانی صنعت پورنو در آمریکا که یکی از منابع اصلی تامین درآمد است شد .Jolie

به گزارش خبرده ، اگر با کمی بصیرت به اجبار آنجلیا به چند عمل جراحی برداشت سینه ها و حت تخمدان و رحم او مشکوک به بروز سرطان به سبب ارثی بودن تامل کنیم در خواهیم یافت شاید علت این موضوع همان نمایش اندام های جنسی اش در جلوی دوربین و افعالی است که اگر امروز از فرزند او راجع به این فیلم ها و گذشته مادرش  بپرسیم احساس شرم نماید.بنابراین ما هم شایسته است که از این دست خبرها به سادگی نگذریم و بیاییم ما هم بخصوص جوانان از اینگونه ماجراهای دردناک درس عبرت و پند بگیریم…البته حتما هستند افرادی که این تحلیل را نمی پسندند اما جای دو پاسخ به این پرسش باقی می ماند که…….

1_اگر همین تحلیل را آنجلیا جولی بخواند یا شبیه همین موضوع را فکر کرده باشد نظر او چه خواهد بود؟….

۲_آیا او اکنون  می تواند با عمل های جراحی که منجر به برداشت سینه هایش شده اند باز هم همان رویه را ادامه دهد؟!……

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:آنجلینا جولی,حیا,عفاف,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: استاد دانشگاه تهران گفت: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود.نتیجه تصویری برای زیباکلام
صادق زیباکلام طی مناظره‌ای با محمدحسن قدیری‌ابیانه که عصر امروز در سالن همایش دانشگاه مفید قم انجام شد، اظهار کرد: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود و یک شبه راه 100 ساله را به پایان می‌رسانیم در صورتی که اصلاح‌طلب‌ها و مجموعه دولت روحانی چنین فکری نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه کشورهای بسیاری با وجود مشکلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با آمریکا ارتباط دارند، ابراز کرد: اقتصاد فاسد و ناکارآمد دولتی در دوره‌های مختلف مشکلات بسیاری برای جامعه به وجود آورده است و تا زمانی که این اقتصاد فاسد از بین نرود ارتباط با اتحادیه اروپا و آمریکا و برداشتن تحریم‌ها نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
استاد دانشگاه تهران اقتصاد دولتی را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: در مسئله لوزان باید نگاهی به پرونده هسته‌ای و اختلافات غربی‌ها و ایران در موضوع هسته‌ای داشته باشیم.

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:صادق زیباکلام,لیبرال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جبهه جهانی مستضعفین نوشت: شرط عقد یک داعشی برای همسر آینده‌اش، سوژه‌ای برای استهزاء در رسانه‌ها شد.

سایت خبری «مزمز» سوریه در این‌باره گزارش داد، حامیان گروهک تروریستی داعش روز گذشته عکسی از عقدنامه یکی از اعضاء این گروهک را در شبکه‌های مجازی منتشر کردند که تمسخر کاربران را به همراه داشت.

در این عقدنامه مرد داعشی در شرایط ضمن عقد، عدم ممانعت همسرش از عملیات انتحاری وی را نیز بر این شروط اضافه کرد.

این سند ازدواج توسط دو تروریست دیگر به نام‌های ابو‌اللیث جزراوی و ابو‌معاذ انصاری به عنوان شاهد امضاء شده است.

 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:داعش,جنایت,وهابی,انفجار,ازدواج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: طی ساعات گذشته عکس تعدادی از سیاستمداران یمنی که گرد سفره ای در عربستان سعودی جمع شده اند و در حال غذا خوردن هستند، جنجال آفرید.

این عکس به سرعت و به طور گسترده در فضای مجازی جهان عرب و بخصوص یمن منتشر شد و واکنش های بسیار زیادی را به دنبال داشت.
این سیاستمداران همگی از هواداران و یاران «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن هستند. آنها در حالی غذا می خورند که کودکان، زنان، سالخوردگان و دیگر شهروندان یمنی زیر باران موشک و بمب های ارتش عربستان و همدستانشان در حال به شهادت رسیدن هستند.
بیشتر کاربران فضای مجازی یمن، ضمن بازنشر این عکس، مطالب مختلفی به طنز، شعر، طعنه و کنایه را ذیل آن نوشته اند و آنها را به شکم پرستی و مزدوری آل سعود متهم کرده اند. گفتنی است سفره ای که برای این سیاستمداران یمنی در ریاض انداخته شد، بسیار مفصل بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:منصورهادی,وهابی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفاف: تصاویر منتشرشده از هادی هنگام ملاقات با "جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا و عکس عبدالعزیز آل سعود پادشاه اسبق، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه فعلی و محمد بن نایف ولیعهد عربستان است که به جای پرچم و سمبل های ملی یمنی استفاده شده است.
طرف های یمنی پیشتر نیز گفتند که هادی هنگام ملاقات با سفیر آمریکا در یمن موازین دیپلماتیک را رعایت نکرده است.
کری چهارشنبه وارد ریاض شد و ضمن دیدار با محمد بن نایف ولیعهد و معاون دوم نخست وزیر با وی درباره روابط دو جانبه و آخرین اوضاع منطقه، جهان عربی و دیگر کشورهای جهان گفت و گو کرد.

 

این سومین سفر کری به ریاض در صد روز گذشته از زمان به قدرت رسیدن سلمان به عبدالعزیز در عربستان است.
وی ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ در چارچوب سفر "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا و ۵ مارس ۲۰۱۵ برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و آمریکا به ریاض آمده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 ارديبهشت 1394برچسب:سعودی,کری,منصورهادی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروهک تروریستی منافقین به تازگی دو ترفند کثیف برای جمع آوری اطلاعات و یا جذب نیرو به کار می برد که با توجه به هوشمندی برخی از هموطنان، در هر دو روش با شکست سنگین مواجه شده است.

مراقب ترفندهای جدید منافقین باشیم!گروه سیاسی، گروهک تروریستی و عصبانی منافقین که این روزها آخرین نفس های جنازه رو به احتضارش را می کشد؛ به تازگی دو ترفند کثیف برای جمع آوری اطلاعات و یا جذب نیرو به کار می برد که با توجه به هوشمندی برخی از هموطنان، در هر دو روش با شکست سنگین مواجه شده است.
 
به گزارش بولتن نیوز، در ترفند اول که اهالی رسانه بویژه خبرنگاران حوزه سیاست خارجی باید بیشتر مراقب باشند، تخلیه تلفنی را در دستور کار خود قرار داده که با توجه به حساسیت ویژه مذاکرات هسته ای و در قالب مصاحبه تلفنی و یا دریافت تحلیل از خبرنگاران برای کارهای پژوهشی با تماس با خبرنگاران و معرفی خود به عنوان محقق نهادهای معتبر، قصد دریافت اطلاعات خاص دارند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:منافقین,رجوی,قجر,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، تنها چهار روز تا برگزاری بی‌ینال ونیز و برپایی غرفه «بازی بزرگ» کشورمان باقی مانده است. این رخداد مهم که پیچیده چده در ابهام‌های بی جواب و اعتراض‌های هنرمندان و رسانه‌های عمومی در حالی به اجرا نزدیک می‌شود که پاسخ‌ها و توضیحات مدیر دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ کس را قانع نکرد.

یکی از وعده‌های عملی نشده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه نمونه پیش‌نمایشی از آثار انتخاب شده هنرمندان ایرانی و خارجی است که قرار است زیر پرچم ایران در کشور ایتالیا به نمایش درآید. وعده‌ای که با گذشت هشت روز از اعلام آن هنوز انجام نشده است. اعتراض رسانه‌ها و هنرمندان تنها در صورت دیده شدن آثار انتخابی است که قابل راستی‌آزمایی و اصلاح است. اکنون و در پی خلاء موجود خبرگزاری فارس نیم نگاهی داشته به سوابق و عملکرد هنرمندان انتخابی ایران در این رخداد مهم:

از مخاطبین محترم بابت انتشار تصاویر موجود در این گزارش که ممکن است باعث جریحه‌دار شدن عواطف افراد شود، پوزش می‌خواهیم.

«سارا رهبر» متولد تهران است. خانواده وی در سال‌های ابتدایی جنگ تحمیلی به آمریکا رفتند. وی از همان سال‌ها مقیم آمریکاست. رهبر، نمایشگاه‌های متعددی در گالری‌های خارج از کشور بر پا کرده است. در بین آثار وی تصاویری دیده می‌شود که پرچم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام  در کنار پرچم استکبار جهانی قرار داده است! وی در توضیح نمایشگاه خود با عنوان "خشونت بی‌قرار"  با استفاده از پارچه‌های سنتی و اشیاء کلاژهای متضادی که نماد خشونت هستند را طراحی می‌کند.

 بقیه در ادامه مطلب................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/02/14/13940214160153779_PhotoL.jpg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:وهابی,سعودی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه انقلاب نیوز،سایت فرهنگ نیوز نوشت: «لَهُمْ مِنْ جَهَنَّمَ مِهادٌ وَ مِنْ فَوْقِهِمْ غَواشٍ وَ کذلِک نَجْزِی الظَّالِمینَ» برای آنان بستری از دوزخ و برفرازشان پوشش هایی از آتش است و ما این گونه ستمکاران را پاداش می دهیم. سوره اعراف آیه 46.

28 آوریل 1937 نوزادی در یکی از مناطق قبائلی عراق واقع در روستای العوجه تکریت در خانواده ای چوپان دیده به جهان گشود، نوزادی که در آینده نقش بی بدیلی در کشورش و منطقه خاورمیانه ایفا نموده و به یکی از دیکتاتورترین و خون خوار ترین جلادان تاریخ بدل شد. صدام الحسین عبدالمجید التکریتی در حد فاصل سال های 1979 تا 2003  به عنوان رئیس جمهور عراق به فعالیت پرداخته و به گونه ای مستقیم و غیر مستقیم در تمامی رخدادهای منطقه خاورمیانه موثر بوده است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:دیکتاتور,صدام,جانی,حیوان,وحشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دوست نداشتم این گفتگو را با شما انجام بدهم چون اصلا دلم نمی‎خواست که این موضوع اینقدر پخش بشود و ادامه پیدا کند. ولی اصرار شما و اینکه دیدم این قضیه بین ایرانی‎های کانادا خیلی پیچیده، مجبورم کرد تا این گفتگو را داشته باشم.»

صراط: بیش از یکسال است که سری جدید مسابقه «بفرمائید شام» از شبکه ماهواره‏‎ای "من‎وتو" (manoto) پخش نشده است.

تعرض عوامل تلویزیون من‌و‌تو به زن متأهل! +عکس 

توقف این برنامه پس از تعطیلی "آکادمی گوگوش" بسیار عجیب بود، چرا که بفرمائید شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد.
اما اخبار واصله از کانادا، دلیل توقف یکباره سری جدید بفرمائید شام را -که گفته می‎شود قرار است در کانادا فیلمبرداری شود- بیشتر روشن می‌کنند.
بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:من و تو,ضدانقلاب,تجاوز جنسی,دشمنان , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- سعید ترکمان زهی معروف به «ملا معاذ» سخنگو و نفر دوم گروهک تروریستی جیش العدل در تاریخ 18 فروردین سال جاری، حوالی ساعت 9 شب در نزدیکی منزلش در کراچی پاکستان به هلاکت رسید.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات نیز در گفتگویی اعلام کرد که سعید ترکمان زهی صبح همان روز (18 فروردین 94) به عنوان سخنگوی جیش العدل خبر به شهادت رسیدن 8 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را توسط این گروه که در تاریخ 17 فروردین 94 انجام شده بود را اعلام کرد و مسوولیت آن را برعهده گرفت و شب همان روز در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.خبرگزاری فارس: درخواست امان نامه نفر دوم جیش العدل از ایران/ اسراری که با «ملا معاذ» دفن شد

در همین رابطه، خبرنگار فارس به برخی اطلاعات و جزئیات جدید از ابهامات نقش سعید ترکمان‌زهی در گروهک تروریستی جیش العدل دست یافت که می تواند برخی زوایای تاریک ترور وی را روشن‌تر کند.

* «ملا معاذ» کیست؟

سعید ترکمان زهی (ملا معاذ) از قدیمی‌ترین چهره‌های همراه و همگام با عبدالمالک ریگی (رهبر معدوم گروهک تروریستی جندالله) محسوب می شد که پس از تاسیس این گروهک، به یکی از یاران مورد اعتماد عبدالمالک تبدیل شده و در کارنامه او، بیش از یک دهه اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه علیه کشورمان دیده می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:تروریست,شرق کشور,ترکمان زهی,جیش الشیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «عبد الملک حوثی»، رهبر جنبش «انصار الله» یمن تاکید می‌کند که رژیم صهیونیستی بزرگترین و مهمترین طرفی است که از تجاوز رژیم سعودی به یمن استفاده می‌کند.خبرگزاری فارس: آل‌سعود چه وقت ماسک مسلمانی خود را برمی‌دارد/ زمان گشایش سفارت رژیم‌ صهیونیستی در ریاض

الحوثی خاطر نشان می‌کند: اقدام اعراب به رهبری رژیم سعودی در تجاوز به یمن در قالب هیچ منطق و باوری نمی‌گنجد، چون این اعراب همان‌ کسانی هستند که خود را پرچمداران اصلی اندیشه‌های روشنفکرانه اسلامی می‌دانند، در حالی‌که اگر چنین است که ادعا می‌کنند، نمی‌توان پذیرفت که روزی اینگونه به صهیونیست‌ها پناه ببرند.

به همین دلیل الحوثی تاکید می‌کند: با وجود تمام ادعاهای رژیم سعودی در قضیه یمن نمی‌توان هیچ یک از آنها را باور و به سعودی‌ها اطمینان کرد، چون این موضع یادآور موضع عربستان سعودی در قبال بحران سوریه است که طی این 4 سال هیچ‌گاه تغییر نکرد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:آل سعود,وحشی,وهابی,حیوان,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عکس سلفی یکی از افراد عصائب اهل حق با جنازه منسوب به عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام.

سلفی با شِمر صدام

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:عزت الدوری,شمر,صدام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
رسانه‌های سعودی درتلاشی ناکام می‌خواهند خلبانان متجاوز این کشور را که محموله موشک جنگنده خود را بر سر شهروندان بی دفاع یمنی می‌ریزد، افرادی فداکار معرفی کنند که به خاطر کشورشان و برای آزادی همسایگان یمنی به ماموریت می‌روند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تبلیغاتی که رسانه های سعودی از جمله شبکه العربیه وابسته به آل سعود دراین زمینه به راه انداخته اند، آن هم در شرایطی که "دشمنان" آنان کودکانی با اجساد تکه تکه شده و در زیر آوارهای منازل تخریب شده و پیرمردهای آواره در بیابان ها هستند، موفق نخواهد بود.

پایگاه " العربیه نت " تصویری را منتشر کرده است که یک خلبان سعودی را در حال خداحافظی با فرزندانش قبل از رفتن برای انجام ماموریت تجاوزکارانه در حمله به یمن، نشان می دهد و با انتشار این تصویر تلاش می کند تا اقدام ارتش سعودی را انسانی جلوه دهد و تلاش می کند تا وجهه جنایتکارانه ارتش این کشوررا که به کشتار و آواره کردن مردم یمن و کودکانش اقدام کرده است، بپوشاند.

درمقابل تصویری که پایگاه شبکه العربیه منتشر کرده، خبرگزاری یمن هم تصاویر کشتارهایی را که خلبانان سعودی با حملات خود درحق مردم مسلمان یمن مرتکب شده اند، منتشر کرده است تا واقعیت ها از دید افکار عمومی پنهان نماند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:سعودی,تکفیری,جنایت,وهابی,جنگ,توحش,وحشی سعودی,عرب زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.افرادی‌که‌ادعامیکردندبایک‌سفر به عربستان مشکلات حل می‌شود، الان سفر کنند

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه سخنان ما برای تصحیح روند کار است، گفت: برخی اصرار دارند مرتب با تحقیر افرادی که نگران منافع ملی و اتفاقات خاصی که در کشور صورت می‌گیرد هستند، نگذارند صدای آنان شنیده شود.
وی با اشاره به اتفاق بزرگ دهه گذشته در صحنه بین‌الملل گفت: اتفاق بزرگی که در دهه اخیر اتفاق افتاده است همین مذاکرات هسته‌ای است که در دو دوره گذشته دستور کار دولت‌ها بوده است.
بذرپاش با اشاره به تاریخچه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: ما در سال 82 مذاکرات را با سه کشور اروپایی آغاز کردیم. نشست سعدآباد در همان دوران بود که یک نشست تلخی شد. از اینکه نمایندگان سه کشور اروپایی حاضر نشدند با رئیس‌جمهور کشور ما ملاقات کنند مگر با تعلیق موقت برنامه هسته‌ای کشورمان. اگرچه به گفته آقایان این موضوع جزو برنامه نبود.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:بذرپاش,سفر,سعودی,وهابی,نجس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس جمهوری در نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده تاکید کرد: سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را ادامه داده و نسبت به مجازات مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی برای تصمیم گیری ارائه کند.خبرگزاری فارس: گزارش دقیق حادثه تعرض به دو زائر ایرانی در جده برای تصمیم گیری ارائه کنید/از مجازات مجرمین باید اطمینان حاصل شود

متن نامه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی جنتی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
با توجه به حادثه تعرض به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده، اگرچه احترام به علائق مذهبی مردم و تامین امکانات زیارتی برای علاقمندان جزو سیاست ها و برنامه های دولت است، لیکن در صورتی که امنیت و کرامت زائران تامین نشود استحباب این امر در مقابل گناه بزرگ توهین به زائران و صدمه به عزت ملی رنگ می بازد و در شرایطی ممکن است به حرام تبدیل شود. از این رو ضروری است سازمان حج و زیارت با همکاری وزارت امور خارجه، پیگیری های خود را با مقامات سعودی به طور جدی ادامه داده و نسبت به مجازات در مورد مجرمین و تامین امنیت زائران اطمینان حاصل نماید و گزارش دقیق و جامعی جهت تصمیم گیری ارائه کند.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 فروردين 1394برچسب:رئیس جمهوری اسلامی ایران,دکتر روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام سیدمجتبی رسولی‌جویباری ظهر امروز در خطبه‎های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به کشور مسلمان یمن اظهار کرد: امروز جنگی را بین عربستان و یمن شاهد هستیم که هر چند تحلیل‎های زیادی انجام شده است اما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنگ خانمان‌سوز و مسلمان و شیعه‌برانداز، قبل از اینکه به ضرر مردم و کشور یمن باشد، به ضرر خود سعودی‌ها است.
وی افزود: ما می‎دانیم که همه این اقدامات با هدایت آمریکا و اسراییل است و اگر امروز عربستان برای ‌آمریکا و اسراییل دم تکان می‎دهد، از سر درماندگی و استیصال است و در پی شکست‌های مختلفی است که سعودی‎ها در جبهه سیاسی در منطقه داشته‎اند و امروز فکر می‎کنند با توسل به زور و حمله می‎توانند این شکست‌ها را جبران کنند.
خطیب جمعه شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه عربستان مرموزانه وارد کشورهای سوریه، عراق، بحرین، لبنان و دیگر کشورها شد و هر چند خود را معرفی نکرد اما شکست خود را فهمید و امروز از سر استیصال اقدام به این کار کرده است، بیان داشت: در تاریخ یمن نیز در گذشته نه چندان دور سعودی‎ها شش مرتبه به مردم یمن حمله کردند و همیشه شکست خورده‎اند، ولی باز هم این آزمون و خطا را در یمن انجام می‎دهند که قطعا همان‌طور که رهبری فرمودند، به شکست سعودی‎ها خواهد انجامید و ما این اقدام ناجوان‌مردانه عربستان در نسل‌کشی مردم یمن را محکوم می‎کنیم.

بقیه در ادامه مطلب............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:لغو حج,سگهای سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس اقدام شنیع و غیرانسانی و البته خلاف شرع و موازین اسلامی پلیس عربستان در فرودگاه جده با دو نوجوان ایرانی طی چند روز گذشته خشم و فریاد عدالت‌خواهی ملت غیور ایران را برانگیخت و تنفر از فرهنگ وهابیت و رژیم آل‌سعود را صد چندان کرد، به طوری که در گوشه‌گوشه ایران اسلامی تظاهرات‌های گسترده‌ای در اعتراض به این حادثه وقیح برپا شد و محکومیت و برخورد با این اقدام وحشیانه بخش اعظم سخنان ائمه جماعت سراسر استانها و شهرستانها بود.خبرگزاری فارس: حادثه فردوگاه جده «توحش محض» است/«حیثت ایرانی» فدای امر مستحب نشود/«تجدیدنظر در رابطه» با دولت سعودی
جریان فرودگاه جده برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است

خطیب جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تجاوزات رژیم آل‌سعود در منطقه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مسئله تهاجم عربستان به یمن تعبیر توحش از حکومت سعودی کردند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: حکومت سعودی یک طاغوت مهاجم نیست بلکه درنده و وحشی است لذا جریان فرودگاه جده که به اهانت دو نوجوان ایرانی ختم شد برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است.

وی گفت: رفتار غیرانسانی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی حتما سیاسی است و این مسئله وحشی‌گری سیاسی است با این حال دولت‌مردان ما باید با حکومت سعودی به عنوان یک سیاست‌مدار وحشی برخورد کنند و اگر بناست رابطه سیاسی با سعودی‌ها داشته باشیم باید بدانیم با یک وحشی رابطه داریم.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:سعودی,وحشی,حیوان,شهوت,جنایت,توحش,تروریست,زنباره,وهابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
نگهبان عشرتکده‌های دبی، در فکر "هدایت" ایران است
معاون رئیس پلیس دبی در تازه‌ترین گستاخی خود، به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران توهین کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم ضاحی خلفان ضمن توهین به 80 میلیون مسلمان شیعه، زبان به تهدید جمهوری اسلامی ایران گشود و این اقدام او با هیچ واکنشی از سوی اربابانش که عمر دولت آنها از چهل و چند سال و جمعیت کشورشان از 900 هزار نفر تجاوز نمی کند، روبرو نشده است.

ضاحی خلفان و دولت متبوع او که مزدورانی از سراسر دنیا برای حفظ امنیت خود اجیر می کنند، این روزها به کودکان بی پناه یمن چنگ و دندان نشان می دهند و معلوم نیست آن روزی که اسلحه ممنوعه رژیم صهیونیستی بدن های مردم غزه را به آتش می کشید، کجا بودند و هواپیماها و بمب های خریداری شده از آمریکا و فرانسه و انگلیس را کجا پنهان کرده بودند.

یک هفته بعد از تجاوز عربی – سعودی به یمن که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت ضاحی خلفان بیش از قد و اندازه خود دهان به سخن گشوده و ایران را تهدید می کند و فراموش کرده که ایران همان کشوری است که قدرت های بزرگ جهان در مقاطع مختلف تاریخ معاصر، در برابرش زانو زده اند.

وی در مطالبی که از طریق حساب کاربری خود در تویتر منتشر کرد، نوشته است: "شبه نظامیان حوثی به دلیل تجاوز به مسلمانان شکست خواهند خورد... ای رسول خدا! ما فارس ها را به راه راست و دین استوار بازخواهیم گرداند... حوثی ها حق همجواری را رعایت نکردند از این رو خداوند خشم کشورهای برگزیدۀ(!) عضو ائتلاف را بر آنها مسلط گرداند... خبر حوثی ها به زودی به گوش خواهد رسید ... البته خدا عالم تر است".

وی در مطلب دیگری با سرودن یک شعر حوثی ها را ترسو می نامد. البته مشخص نیست مردم یمن که با دست خالی با دهها سازمان تا دندان مسلح که از سوی آمریکا و غرب حمایت می شوند وارد نبرد شده اند، ترسو هستند یا عرب هایی که صهیونیست ها بخش هایی از سرزمین هایشان را اشغال کرده، اما هنوز می ترسند که مبادا با گفتن کلامی آنها را برنجانند.

در هر حال سخنان ضاحی خلفان اگرچه فاقد ارزش است، اما او و دولت امارات باید مسؤولیت این اهانت ها را به عهده بگیرند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره حاشیه خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اما حکومت بحرین بجای شنیدن صدای مردم، بازهم دست به سرکوب مردم خویش زده و بدترین رفتارها را با آنها انجام می‌دهد. در راستای سرکوب‌گری‌های حکومت سفاک آل خلیفه، مسئولان بحرینی فاضل عباس دبیرکل جمعیت وحدت گرای بحرین را بعد از محکوم کردن تجاوز نظامی ارتش سعودی و همپیمانانش به یمن بازداشت کردند. خبرها همچنین حاکی از بازداشت محمد المطوع معاون اول دبیرکل جمعیت و صدور احضاریه برای محمد الدرازی معاون وی دارد.

گروه بین الملل - وزیر امور خارجه بحرین با سرپوش گذاشتن بر جنایات آل خلیفه در حق انقلابیون و مردم بحرین، علیه مردم و کشور یمن به زعم خود "جنگ فی سبیل الله" اعلام کرد. "خالد بن احمد آل خلیفه" در صفحه خود بر روی توییتر، ضمن اعلام جنگ علیه یمن، آن را "جنگ در راه خدا" قلمداد کرد. این در حالی است که در نخستین بمباران های یمن توسط جنگنده های بحرین و عربستان، ده ها غیرنظامی اعم از زنان و کودکان یمنی، در صنعا کشته شدند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 فروردين 1394برچسب:آل خلیفه,سرکوب,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بامداد پنج‌شنبه هفته گذشته سفیر عربستان در آمریکا از آغاز عملیات «توفان قاطع» برای تجاوز نظامی به حریم یمن خبر داد و اعلام کرد که این عملیات بامداد پنجشنبه ساعت 24 به وقت عربستان سعودی با دستور ملک سلمان شاه این کشور آغاز شده است.خبرگزاری فارس: پدافند هوایی ارتش یمن یک جنگنده سعودی را ساقط و خلبان آن را دستگیر کرد/ نصرالله: شکست عربستان در یمن قطعی است/ فرودگاه «عدن» همچنان در کنترل انصارالله یمن قرار دارد

10 کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شامل اعضای شورای همکاری خلیج فارس‌ (GCC) جز کشور عمان، به علاوه ترکیه، اردن، مصر و سودان است.

شبکه خبری العربیه اعلام کرد که اردن، مصر، پاکستان و سودان برای مشارکت در عملیات زمینی در یمن اعلام آمادگی کرده‌اند و محمد بن سلمان جانشین ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان، این عملیات را هدایت می‌کند.

جدیدترین اخبار تجاوز عربستان و اتفاقات مربوط به آن را در زیر می‌توانید دنبال کنید:

-
- پدافند هوایی ارتش یمن یک جنگنده سعودی را ساقط و خلبان آن را دستگیر کرد

- نصرالله: شکست عربستان در یمن و پیروزی مردم یمن قطعی است/ داعش جدیدترین جنایت عربستان است

- فرودگاه «عدن» همچنان در کنترل انصارالله یمن قرار دارد

- گاف «بی‌بی‌سی» و رسانه‌های عربی درباره سردار قاسم سلیمانی + عکس

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:یمن,سعودی,آلخبیث سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معاون رئیس پلیس جنجالی دبی طی اظهاراتی ضد ایرانی از یمنی‌ها خواست به جای انتقاد از عربستان به خاطر تجاوزش به یمن، تهران را سرزنش کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس جنجالی دبی در اظهارات تازه خود مدعی شد یمنی‌هایی که از ائتلاف عربی علیه انصارالله در یمن انتقاد می‌کنند، باید از ایران به سبب اقداماتش انتقاد کنند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «الیوم السابع»، وی بدون اشاره به حمایت عربستان و امارات و قطر  و ترکیه از تروریست‌ها در سوریه، در توئیتر خود مدعی شد: ایران در عراق، سوریه، یمن و لبنان مداخله و آن را تخریب کرد. ایران کشوری کینه‌توز به اعراب است. ایران در «عصر جاهلی جدید» زندگی می‌کند و تجدید دعوت از مردم آن امری بسیار مهم است.

خلفان در پایان اینگونه نوشت: خدایا به اهل یمن لطف کن و تمام وابستگان به فارس‌های کینه‌توز به اعراب و مسلمانان را نابود کن.

پادشاه عربستان پنجشنبه (دیروز) دستور حمله به یمن را اعلام کرد و اعضای شورای همکاری به جز عُمان با عربستان همراه شدند و تأیید خود را اعلام کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 فروردين 1394برچسب:شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بهرام امیرحیدری از جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در همایش اخیر اصلاح‌طلبان کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس و رئیس کل دادگستری استان کرمان به بیان جزئیات این حادثه پرداخت.
امیرحیدری اظهار داشت: پیامکی را با موضوع برگزاری گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان دریافت کردم و با توجه به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در جلسات و مراسم مختلف مرتبط با هر گروهی حضور پیدا می‌کنم به این همایش رفتم.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهر هم بنرهایی با موضوع گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان نصب شده بود، عنوان کرد: با خودم گفتم احتمالا دعوت برای حضور در این همایش به صورت عمومی است.
امیرحیدری افزود: زمانی که وارد تالار خانه شهر شدم با توجه به اینکه همیشه ردیف نخست می‌نشینم تا فاصله‌ای با سخنران نداشته باشم، می‌خواستم در ردیف جلو بنشینم اما دست‌اندرکاران همایش مانع شدند و اجازه ندادند و گفتند باید از ردیف چهارم به بعد بنشینید و من هم از ردیف چهارم به بعد نشستم.
وی گفت: نخستین فردی که وارد تالار خانه شهر شد و من او را می‌شناختم، اسلامی نماینده اسبق بافت در مجلس بود و با توجه به اینکه ما از قبل قدری با هم خوش و بش داشتیم، می‌خواستم با وی احوالپرسی کنم، اما این اجازه به من داده نشد.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:فتنه88,فتنه گران ,مرعشی,موسوی,کروبی,کتک کاری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همه‌ی این‌ها وقتی بیشتر مایه‌ی تأسف می‌شود که می‌بینیم عده‌ای خودباخته در ایران هستند که امریکا، با این شرایط وحشت‌بارش آرمان آنها محسوب می‌شود و این آرمان کذایی را در جامعه تبلیغ می‌کنند. خوب است قبل از پذیرش هر نوع تبلیغ چنین افرادی، به اهل موضوع مورد تبلیغ آنها نگاهی دقیق داشته باشیم تا ببینیم به سمت چه واقعیتی دعوت می‌شویم.

گروه فرهنگی - فساد جنسی در امریکا، این روزها دیگر حکومت و جامعه و نخبگان نمی‌شناسد. در سطح دولت مردان، وزیر خارجه آمریکا‌ "رندی بری" را به عنوان نخستین نماینده ویژه منحرفان جنسی معرفی کرد. این دیپلمات آمریکایی مأموریت یافته از حقوق آنها در سراسر جهان دفاع کند!

به گزارش بولتن، دویچه وله با پوشش این خبر آورده است: «وزیر خارجه آمریکا در مراسم معرفی بری در واشنگتن تصریح کرد: دفاع و گسترش حقوق اولیه دگرباشان جنسی هسته اصلی وظایف این نماینده، در راستای دفاع از حقوق بشر است که قلب و وجدان سیاست ماست.»[!]

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:فساد جنسی,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گفتم ای شیطان جدم حضرت آدم و خانمش بی چاره ی وسوسه ی تو شدند و میلیونها برادر و خواهرم غارت شده ی دست تواند مگر من دیوانه ام فریب تو را بخورم؟

گروه سیاسی - سید محمدصادق محمدی وفایی،شیطان این دشمن همیشگی بشریت که خستگی ناپذیری در ذات اوست وجهنمی کردن میلیونها انسان را در پرونده دارد با جامی از وسوسه هایش به سرایم آمد و گفت:

ای دوست به دوستی قرینم تو را

هرجا که قدم نهی زمینم تو را

به گزارش بولتن نیوز،گفتم یا شیطان قبول دارم عمری به بلندای تاریخ داری و من فقط 46سال دارم ولی در این چند دهه هم ، بارها فریب خورده ات بوده ام از ناحیه ی تو چه خسارت ها که ندیده ام ؟

ای شیطان نمی خواهم ببینمت..مگر چند بار بگویم تو را نمی خواهم؟!

گفت: من شیفته ی شمایم دنیا را بی شما نمی خواهم و قصد هرجایی کنی سر راهت نشینم !

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 اسفند 1393برچسب: شیطان ، جهنم ، تاریخ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: کاربران در شبکه های اجتماعی ویدئویی از یک پیرزن سوری را منتشر کردند که در گفت و گو با تروریست های گروه داعش، آنها را به چالش می کشد.
 این پیرزن با نزدیک شدن به خودروی تروریست های داعش آنان را شیطان های "ملعون "نامید که وجهه اسلام و مسلمین را مخدوش ساخته اند.

پیرزن سوری داعش را به چالش کشید!+عکس

پیرزن سوری با ذکر آیه های قرآن کریم، از این تروریست ها می خواهد که به سوی خداوند بازگردند.
وی بی وقفه تروریست های داعش را به خاطر اعمالشان سرزنش می کند و یکبار هم آنها با "الاغ" توصیف می کند.
این پیرزن سوری یکسره عناصر تروریستی داعش را ملامت می کند و محل را ترک نمی کند تا اینکه خود داعشی ها با خود از محل دور می شوند.
این نوار ویدئویی با استقبال گسترده کاربران در شبکه اجتماعی فیسبوک به خاطر شجاعت بی نظیر این پیرزن در برابر تروریسم داعش مواجه شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:اردوغان,تروریست,ملکه خبیث انگلیس,داعش,وحشی,حیوانات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: روحانی در تالار هنر سخنانی با هنرمندان داشتند و به شوخی گفتند اهل فرهنگ ارشاد و گشت ارشاد نمی‌خواهند. من وقتی به قرآن مراجعه کردم دیدم که اهل فرهنگ هم ارشاد و هم گشت ارشاد می‌خواهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی، نماینده 5 دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری دولت یازدهم مهمان این هفته برنامه «شناسنامه» بود.

اکرمی در ابتدای برنامه گفت: من در سال 40 برای طلبگی وارد قم شدم و حجت‌الاسلام حسن روحانی هم همان سال از سمنان به قم آمدند و در مدرسه آیت‌العظمی گلپایگانی مشغول به تحصیل شدند. من نیز در مدرسه جهانگیرخان قم مشغول به تحصیل شدم. در خیلی از درس‌های سطح با هم همدوره و هم سطح بودیم. من در طول این 53 سال از روحانی هوش،گوش، دانش و کوشش را دیدم.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:ارشاد,حصر,موسوی,کروبی,خیانت,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه با شبکه دولتی تی‌آرتی با انتقاد از برخی سخنان مبنی بر اینکه وی تلاش دارد تا اختیاراتی همانند یک سلطان داشته باشد، گفت که وی بیشتر تمایل دارد تا همانند ملکه الیزابت انگلیس باشد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:اردوغان,تروریست,ملکه خبیث انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 دی 1393برچسب:علی مطهری,یاوه گویی,جایزه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مبادلات،‌ دو شركت نفت قطر و شل روز چهارشنبه اعلام كردند كه اجرای پروژه پتروشيمی الكرعانه در قطر را اجرا نخواهند كرد.



دو شركت در بيانيه ای مشترك اعلام كردند كه قيمت هايی كه دو شركت براي ساخت اين مجتمع عظيم عرضه كرده اند،‌ عدم صرفه اقتصادی اين پروژه را به ويژه در سايه شرايط اقتصادی كنونی در بخش انرژی نشان داده است.
دو شركت نفت قطر كه مالكيت آن متعلق به دولت است و شل در دسامبر 2011 درباره اجراي اين پروژه به توافق دست يافته بودند. براساس اين توافق، مجتمعي پتروشيمي در منطقه صنعتي راس لفان تأسيس می شد كه دولت قطر مالكيت 80 درصد آن و شل 20 درصد آن را در اختيار مي گرفت.
هزينه كل اجرای اين پروژه حدود 6 ميليارد و 400 ميليون دلار برآورد شده بود.
كاهش 60 درصد قيمت نفت در بازارهاي جهاني از ژوئن/ مردادماه گذشته تاكنون باعث شده است تا بسياري از كشورهاي توليد كننده اين محصول، ضمن متوقف كردن بخشي از پروژه هاي توسعه اي خود در حوزه هاي نفت و انرژي، بودجه نفتي خود را نيز كاهش داده،‌ راهكارهای جديدی را برای بالابردن درآمدهاي خود و كاستن از كسري بودجه سالانه خود در سال جديدی ميلادی تعريف كنند.
پيش از اين،‌ كويت در چارچوب افزايش درآمدهاي غيرنفتي خود،‌ اعلام كرده بود كه از ابتداي سال جاري ميلادي، عوارضي را از هواپيماهاي گذرنده از حريم هوايي اش اخذ خواهد كرد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 28 دی 1393برچسب:آل خلیفه,جنایت,حقوق بشر,پاپ,سرکوب,شیوخ زنباره و نوکران غرب,شیوخ زنباره قطری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کاربران صفحات اجتماعی با انتشار طرح، کاریکاتور و همچنین دست نوشته هایی نسبت به توهین جدید مجله شارلی ابدو واکنش نشان دادند.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 دی 1393برچسب:توهین,اسلام,نشریه فرانسوی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: در یکی از صفحات فیسبوک منتسب به بهزاد فراهانی ، نامه ای خطاب به گلشیفته فراهانی منتشر شده است. 
 در این نامه آمده است: 
تو را دخترم نمیخوانم ، 
چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی . 
تو را دخترم نمی نامم 
چرا که هویت آریایی را در اندام لخت خود به سخره گرفتی 
تو را چه بگویم که از هنر و فهم تنها حیوانی ترین راه را برای اعتراض یافتی ، 
فرزند فرهنگ باخته ام من برخودم لعنت فرستادم که یادم رفت برایت شاهنامه بخوانم ، 
از کوروش و زرتشت بگویم ، لعنت به من که کنار بازیگری ، 
بازی زندگی را یادت ندادم که چنین رسوایی را برای آریایی به بار آوردی ، 
دیدن اندام عریانت ، زانوانم را لرزاند ، 
فرزند ، چه بر سر هویت متعصب ایرانی اوردی ، 
کاش مرده بودم واندام برهنه ونگاه بی رنگت ، در دستان مردم دست به دست نمیشد . 
کاش تو اعتراض باشرفت میکردی . نه با اندامت ، 
که فقط یک پدرو خرد کردی . 
با من چه کردی 
ای غریبه …!' 
منبع: انتخاب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:گلشیفته فراهانی,برهنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبکه دولتی انگلیس به بهانه پوشش خبری اتفاقات اخیر فرانسه، کاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام را به نمایش گذاشت. این درحالی است که براساس مقررات خبری پیشین این شبکه، هرگونه نمایش چهره پیامبر اسلام ممنوع بوده است؛ اما بی‌بی‌سی پس از این برنامه با زیر سؤال بردن دستورالعمل خود مدعی شد که این دستورالعمل قدیمی بوده و در حال بازبینی و اصلاح است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس (British Broadcasting Corporation) در اقدامی موهن، همزمان با حوادث اخیر پاریس، کاریکاتور مجله شارلی ابدو از پیامبر اسلام (ص) را پخش و پس از آن اعلام کرد که دستورالعمل قبلی مبنی بر ممنوعیت نمایش دادن چهره پیامبر اسلام در حال بازبینی و تغییر است.
روزنامه گاردین هم از تغییر قوانین تنظیم خبر بی‌بی‌سی خبر می‌دهد. این روزنامه انگلیسی در این رابطه نوشته است: "بی‌بی‌سی قوانین قبلی‌اش مبنی بر ممنوعیت نمایش چهره [حضرت] محمد "به هر شکل یا در هر حالت" را تغییر داده است؛ این تغییر آنجا نمایان شد که شبکه بی‌بی‌سی1 در برنامه "خبر ساعت 10" روز پنجشنبه خود کاریکاتور نشریه "شارلی ابدو" از [حضرت] محمد را نمایش داد."

 
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:بی بی سی,شیطنت,کاریکاتور,توهین,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.

ایران هدف اصلی عربستان در سال ۲۰۱۵ خواهد بودگروه سیاسی، یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از اشراف، اندیشکده اطلاعات جهانی استراتفور در مقاله‌ای تحت عنوان «چالش‌های پیش روی عربستان سعودی در سال جدید» به بررسی چالش‌هایی که آل‌سعود طی ماه‌های آینده باید با آنها دست و پنجه نرم کند پرداخت و نوشت: خاورمیانه یکی از بی‌ثبات‌ترین مناطق در دنیاست و به‌هیچ‌وجه با آشوب و اغتشاش بیگانه نیست. ناآرامی‌های سال ۲۰۰۹ در ایران و زورآزمایی سیاسی دولت محمود احمدی‌نژاد، و پس از آن آشوب‌ها و هرج‌ومرج‌های بهار عربی، سرایت درگیری‌های سوریه به داخل عراق، و احتمال ازسرگیری روابط میان ایران و آمریکا که یکی پس از دیگری روی داد، دال بر بی‌ثباتی در این منطقه است. هرچند برخلاف چند سال اخیر، در سال ۲۰۱۵ احتمالاً شاهد این خواهیم بود که منافع عرب‌های سنّی منطقه با پذیرش بیشتری به سوی اسلام سیاسی معتدل حرکت کند. منطقه در حال سر برآوردن از بی‌ثباتی‌های پنج سال اخیر است، و زیربنای آینده‌ی منطقه نیز در حال شکل‌گیری است. البته این فرایند چندان هم شسته‌رفته و کارآمد نخواهد بود، ولی می‌توان آشکارا دید که تغییراتی پیرامون درگیری‌های سوریه و لیبی در حال شکل‌گیری است، و نیز پیش‌بینی یک ایران قدرتمند در منطقه چندان دور از ذهن نیست.
بقیه در ادامه مطلب........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 دی 1393برچسب:عربستان سعودی,آل,خیانت,وهابی,جنایت,ترور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

العالم - بحرین امروز شاهد یکی از خونین ترین روزهای خود به خاطر سرکوب شدید از سوی مزدوران آل خلیفه بود .روزخونین بحرین

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم درحالی که مردم بحرین به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند ، پلیس روز سه شنبه با حمله به تظاهرکنندگان دهها نفر را مجروح کرد.

جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه ای از زخمی شدن یکی از رهبران الوفاق در حملات پلیس خبرداد.

دربیانیه این جمعیت آمده است :  مزدوران آل خلیفه که عمدتا غیر بحرینی بودند به شکلی ددمنشانه به تظاهرکنندگان مسالمت جو در منطقه "البلاد القدیم" منامه که مرکز اصلی اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق است ، حمله کردند .

براساس این گزارش یک فرد مسن بر اثر اصابت گاز اشک آور به صورت و یکی از رهبران الوفاق به خاطر اصابت گلوله ساچمه ای به شدت زخمی شد.

همچنین بر اثر استفاده مزدوران آل خلیفه از گلوله ساچمه ای ده ها نفر زخمی شدند. 

مردم علی رغم استفاده آل خلیفه از تجهیزات نظامی در منطقه البلاد القدیم که منزل شیخ سلمان در آن قرار دارد باقی مانده و به تمدید 15 روزه بازداشت وی معترضند .

شیخ سلمان پیش از تمدید ، 9 روز را در بازداشتگاه وزارت کشور بحرین گذرانده بود. 

بقیه در ادامه مطلب+عکسها.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:آل خلیفه,شیوخ زنباره,نوکر آمریکا,وهابی,سرکوب,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://www.fetan.ir/home/?p=1570

http://www.fetan.ir

دانلود قسمت سوم عمامه های انگلیسی :
http://www.fetan.ir/home/?p=1151

http://www.fetan.ir

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی,مذهبی,عمامه های انگلیسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتن

سلام خدمت تمامی مخاطبان وبلاگ عمامه های انگلیسی که در این یکی دو ماهی که وبلگ تاسیس شد ، با نظراتشون ما را دل گرم کردند.

به تازگی جمعی از طلاب شهر مقدس قم و ادمین های پیج منتقدان صادق شیرازی در فیسبوک ، سایتی را راه اندازی کردند که لازم دیدم به شما معرفی کنم.

این اولین سایتی هست که به صورت تخصصی پیرامون این جریان مرموز فعالیت می کنه ، سایت فِتَن (فتنه ها) قراره که افشاگری های جدیدی در این باره انجام بده.

از اونجایی همکاری با مدیران این سایت را لازم میدانستم ، پنل سامانه پیام کوتاه وبلاگ عمامه های انگلیسی را در اختیارشون قرار دادم ، برای همین دوستانی که در پنل عمامه های انگلیسی ثبت نام کردند نیازی به ثبت نام دوباره در سایت فتن ندارند.

دوستانی که در زمینه امنیت سایت تخصص دارند حتما با مدیران این سایت تماس بگیرند 

همچنین طراحان پوستر های گرافیکی هم میتونن با این سایت در ارتباط باشند

دیگه توضیح بیشتر نمیدم ، خودتون مشاهده کنیدwww.fetan.ir

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی,مذهبی,عمامه های انگلیسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع نزدیک به بنیانگذاران پایگاه اطلاع رسانی «ویکی‌پدیا» افشا کردند که حکومت امارات متحده عربی یک میلیون دلار به 2 نفر از موسسان این پایگاه خبری رشوه داده است. این منابع تصریح کردند که امارات متحده عربی در قالب جایزه و هدیه به «جیمی ولز» و «تیم پرنرز لی»، 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا رشوه پرداخت کرده و در مقابل از آنها خواسته تا از انتشار خبرهایی مبنی بر نقض حقوق بشر در امارات خودداری کنند. خبرگزاری فارس: رشوه یک میلیون دلاری «امارات» به پایگاه «ویکی‌پدیا»پایگاه خبری احرار حجاز نوشت که شیخ «محمد بن راشد آل مکتوم»، نایب رئیس امارات این رشوه را به این 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا داده و موجب بروز اختلاف میان دیگر موسسان این پایگاه شده که اعتقاد دارند، حقوق بشر به شکلی گسترده در این کشور نقض می‌شود، بویژه که در این اواخر امارات اقدام به سلب تابعیت و اخراج شماری از روزنامه‌نگاران و اساتید دانشگاه‌های این کشور کرده که اقدام به مستندسازی نقض حقوق بشر در امارات کرده بودند. دیگر موسسان ویکی‌پدیا در نامه‌ای به نایب رئیس امارات متحده درخواست کردند، در صورت اعطای هدیه به هریک از اعضا و موسسان این پایگاه آن را علنی و با انتشار بیانیه‌ در مطبوعات انجام دهد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 دی 1393برچسب:امارات,حقوق بشر,رشوه,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به گزارش پایگاه 598 ، مهدی محمدی در سرمقاله وطن امروز نوشت: پاسخ این پرسش که علت واقعی اعمال رژیمی از تحریم‌ها علیه ایران که آمریکایی‌ها خود آن را سنگین‌ترین تحریم‌های طول تاریخ می‌خوانند، واقعا چه بوده و این تحریم‌ها در اصل چه هدفی را تعقیب می‌کرده، بسیار پیچیده و در عین حال بااهمیت است. آمریکایی‌ها- و برخی گروه‌های داخلی همفکر و همراه آنها- در این سال‌ها، کلیشه‌ای ساخته‌اند مبنی بر اینکه علت اصلی اعمال تحریم‌ها، سیاست هسته‌ای ایران و نوع تعاملی است که ایران در این باره با جامعه بین‌المللی در پیش گرفته است. خروجی این نوع نگاه به مساله هم این است که اگر ایران فی‌المثل در موضوع هسته‌ای طور دیگری رفتار می‌کرد، تحریم‌ها هم یا اصلا اعمال نمی‌شد یا اینکه حداقل قدرت و شدت فعلی را نداشت.

 این نوشته که براساس یک مطالعه کتابخانه‌ای کم و بیش وسیع آماده شده، استدلال خواهد کرد این نوع نگاه به مساله کاملا غیرواقعی و بلکه گمراه‌کننده است.  رژیم تحریم‌های فعلی ایران، ریشه در قطعنامه 1929 شورای امنیت دارد که 25 خرداد 1389 (ژوئن 2010) صادر شد. تمام تحریم‌های یکجانبه‌ای که اکنون به‌عنوان تحریم‌های موثر علیه ایران از آنها یاد می‌شود (تحریم‌های انرژی و مالی) در واقع براساس زیرساخت حقوقی که در این قطعنامه ایجاد شد، اعمال شده است. اما این قطعنامه–چنانکه با جزئیات نشان خواهیم داد- اساسا نه یک قطعنامه هسته‌ای است و نه با هدف واکنش نشان دادن به سیاست‌های هسته‌ای ایران اعمال شده است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 دی 1393برچسب:فتنه , بزرگان , مبارز,موسوی,کروبی,تحریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تاکنون گزارش‌های متعددی از مناطق تحت تصرف گروه تروریستی تکفیری «داعش» چه در عراق و چه در سوریه منتشر شده که هریک از آنها به نحوی به وضعیت اسفبار و سخت معیشتی حاکم بر ساکنان این مناطق مانند محرومیت آنها از ساده‌ترین حقوق فردی و انسانی پرداخته‌اند. اما آنچه تا به حال کمتر به آن پرداخته شده، رواج پدیده‌ای به نام «جهاد نکاح» در لفافه توجیهات مذهبی و به عنوان یکی از خط مشی‌های جدید حاکم بر مناطق تحت تصرف داعش است. خبرگزاری فارس: «جهاد نکاح» پدیده‌ای که مناطق تحت سیطره «داعش» را درمی‌نورددآنچه این پدیده را به پدیده‌ای خطرناک در مناطق تحت تصرف داعش تبدیل کرده، شیوع آن در مناطق مسکونی است، در حالی‌که زمانی این جهاد!! تنها در جبهه‌های عملیاتی از سوی «زنان مجاهد»!! دنبال می‌شد و حضور این زنان در مناطق غیر نظامی بسیار محدود و انگشت شمار بود. همچنین داعش برای بهره مندی «مجاهدان»!! اماکن خاصی را برای این منظور در نظر گرفته بود، تا زنان «مجاهد» مطلقه و بیوه وظیفه خود در فراهم کردن آسایش و آرامش جسمی و روحی «مجاهدان» را ادا کنند!! این «جهاد» که ابتدا به شکلی محدود و با تکیه بر فتوای صادره از سوی یکی از مفتی‌های وهابی سعودی انجام می‌شد، اکنون و پس از تشکیل دوایر و بخش‌هایی توسط داعش در شهرها و مناطق تحت تصرف این گروه جهت نظارت بر کار این زنان «مجاهد»!! به پدیده‌ای فراگیر تبدیل شده که هر روز بر وسعت و گستره آن افزوده می‌شود و این مراکز و کانون‌ها را بیش از آنکه به کانون‌های «جهادی»!! مورد نظر داعش تبدیل کند، به کانون‌های «فساد» مبدل کرده است. یکی از نکات قابل تامل در این امر که تعجب بسیاری را بر‌انگیخته، سوء استفاده سرکردگان داعش از این «زنان مجاهد» است، به گونه‌ای که اغلب آنها در حال حاضر به «تجارت جنسی» و «بهره‌ بر‌داری جنسی» از این زنان مشغول و این نوع تجارت به یکی از منابع درآمد آنها تبدیل شده است. از سوی دیگر، باز گذاشتن «درب توبه» از سوی قضات شرع داعش موجب شده تا زنان مجاهد این گروه تروریستی تکفیری در صورت ارتکاب «گناه» با اعتراف نزد قاضی شرع، از سوی وی بخشیده و از گناه پاک و مبرا شود و یا با زدن نقاب برای شناخته نشدن به «جهاد» خود ادامه دهند. اما در این بین ممکن است، زنان مجاهدی یافت شوند که نخواهند با سرکردگان داعشی یا قضات شرع این گروه همکاری داشته باشند که در این صورت از سوی داعش به ارتکاب «زنا» متهم و بالطبع «سنگسار» می‌شوند. حکم سنگسار همچنین زنان و مردانی را در برمی‌گیرد که موافقت و یا مجوز ازدواج خود از داعش را دریافت نکرده باشند، حتی اگر ازدواج آنها مشروع تلقی شود. چنین اقداماتی از سوی داعش در کنار سلب آزادی‌های سیاسی و اجتماعی روند خطرناکی به خود گرفته و خطر قیام مردمی و شورش اجتماعی در این مناطق را بیش از پیش افزایش داده است 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 دی 1393برچسب:جهاد نکاح, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فتنه 88 که واقع شد، بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب بر این باور بودند که عده‌ای فریب خورده‌ سیاسی با اشتباهات مکرر سیاسی مرتکب جرائمی شده‌اند که بخشش آن اشتباهات غیرعمدی و سیاسی، هم شرعی است و هم قانونی.اما با این وجود فقط یک نگاه اجمالی به آنچه که در روز برگزاری انتخابات 22 خرداد سال 88، نشان می‌دهد که برنامه‌ای در کار بوده و جمعی از اصلاح‌طلبان با برنامه قبلی و ساز و کار مشخص وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده‌اند.چراغ اول این ماجرا را "محمد خاتمی رئیس‌جمهور  اسبق" روشن کرد، آنجایی که ساعت 12:10 دقیقه روز برگزاری انتخابات، سایت یاری نیوز از سایت‌های نزدیک به خاتمی که بعدها به علت تخلفاتی فیلتر شد، به نقل از خاتمی مطلب مهمی را منتشر کرد."خاتمی: میرحسین موسوی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شده است" این جمله‌ای بود که سایت یاری نیور منتشر کرد و بعد از آن به طور کاملا برنامه‌ریزی شده یک سناریوی هوشمندانه به نام "تقلب" با هدفی خاص آغاز شد، که سید محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی و رئیس‌ دفتر خاتمی بعدها در دادگاه محاکمه‌اش از تقلب به عنوان "اسم رمز آشوب" یاد کرد.اندکی بعد و در ساعت 13:11، سایت قم نیوز که تحت مدیریت ابوالفضل فاتح رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد موسوی بود، به نقل از فاتح نوشت: پیروزی مهندس موسوی با فاصله زیاد قطعی است. همه برای این پیروزی یک سجده شکر بدهکاریم.ساعتی بعد و در ساعت 19:01 ، قلم نیوز که به ارگان رسمی اطلاع‌رسانی ستاد موسوی تبدیل شده بود، به نقل از فرشاد مومنی عضو ستاد موسوی نوشت: میرحسین موسوی در آستانه شکستن رکورد 30 میلیون رأی است و در ساعت 20:21 نیز در خبر دیگری اعلام کرد که موسوی بیش از 60 درصد آرا را کسب کرده است.سایت جمهوریت که گردانندگان آن در دادگاه از حمایت‌های مهدی هاشمی رفسنجانی از این سایت خبر داده بودند، نیز در ساعت 21:06 خبری را با عنوان "خاتمی به میرحسین تبریک گفت" منتشر کرد تا حلقه پیروزنمایی میرحسین موسوی با اراسل پیام‌های تبریک از سوی سران جریان دوم خرداد کامل‌تر شود.در آخرین ساعات رأی گیری هم علی‌اکبر محتشمی‌پور رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرای موسوی، با سوالی از سوی خبرنگاری مواجه می‌شود که از وی در باره موج‌سازی اصلاح‌طلبان درباره اعلام پیروزی موسوی قبل از اعلام نتایج رسمی و قانونی پرسید.خبرنگار از محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران می‌پرسد که چه شواهدی برای پیروزی موسوی در کشور دارید؟ محتشمی‌پور هم در پاسخ به این سوال زیرکانه خبرنگار، بدون اینکه سندی ارائه کند، می‌گوید: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.محتشمی‌پور، بعد از این پاسخ هم از برگزاری جشن پیروزی موسوی در تاریخ‌های 23 و 24 خرداد خبر می‌دهد، در حالی که هنوز فرآیند برگزاری انتخابات پایان نیافته و مردم در حال انداختن رای‌های خود در صندوق های رای بودند.نکته قابل توجه این بود که سایت کلمه همان زمان در گزارشی نوشت که «80 درصد از نمایندگان کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی موفق به حضور در پای صندوق‌های رای شدند» ولی بعد از اعلام نتایج انتخاباتی که اکثریت نمایندگان موسوی در پای صندوق‌های رای حضور داشته و بر فرآیند برگزاری نظارت داشتند، هم موسوی و هم سایت‌های رسمی متعلق به ستاد وی، انتخابات و نتایج آن را مخدوش اعلام کردند.

در پایان پازل روشن کردن چراغ یک ماجرای خطرناک، میر حسین موسوی با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی و ساعت‌ها قبل از اعلام نتایج رسمی توسط شورای نگهبان و وزارت کشور، طی سخنانی خود را پیروز انتخابات اعلام کرد. "برابر اطلاعاتی که از ستادهایمان در سطح کشور داریم، برنده قطعی با نسبت آرای بسیار زیادی اینجانب هستم."با همین فرآیند برنامه‌ریزی شده که محمد خاتمی آغازگر آن بود، سرانجام فتنه‌ای در کشور به پا شد که 8 ماه به طول انجامید و خسارت اقتصادی، اجتماعی و روانی فراوانی به جامعه و کشور وارد ساخت.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:خاتمی,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس پیگیری های خبرنگار مشرق، شب گذشته تعدادی از اعضای فعال و سابقه دار جریان فتنه در یک خانه فساد مختلط، دستگیر شدند.Image result for ‫فتنه‬‎

در بین دستگیر شدگان (م.ب) و (ج.ف) از اعضای اصلی گروه غیر قانونی "باشگاه جوانان اصلاح طلب" فعال در فضای مجازی دیده می شوند.

در جریان بازداشت متهمین، علاوه برشیشه های مشروبات الکلی تعدادی ردیاب شنود، شوکر الکتریکی، لپ تاب، تبلت، گوشی های هوشمند تلفن همراه و... که به منظور تبلیغ علیه نظام و ارتباط باشبکه های مجازی ضد انقلاب و فتنه مورد استفاده قرار گرفته است، کشف و ضبط گردید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سفر متعب به واشنگتن در حالی صورت گرفت که همگان وی را جانشین پدرش در مسند سلطنت سعودی ها می دانند و اینک ریاض به دنبال جلب نظر و حمایت آمریکا از پادشاه آینده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری شبستان، شاهزاده «متعب بن عبدالعزیز» به ایالات متحده سفر کرده و از هفته گذشته این موضوع در رسانه های دنیا بازتاب های متفاوتی داشته است.مسلماً این دیدار تنها به منظور گفتگوهای دیپلماتیک مرسوم نیست بلکه گفته می شود درباره قضایای منطقه ای بویژه آموزش مخالفان بشار اسد بحث می شود و درباره آن سناریو پردازی خواهند کرد.پایگاه ها و شبکه های تلویزیونی مورد حمایت حکومت سعودی با حمایت تلویحی از متعب، پادشاه آینده این واقعیت را آشکار کردند که تنش های بسیاری در داخل خاندان سلطنتی وجود دارد که تصمیمات اخیر پادشاه این کشور نیز نتوانسته جنگ شاهزادگان را بر سر جانشینی سلطان خاتمه دهد.امیر عبدالله با برگزاری نشستی 34 نفر از خاندان سلطنتی را برای بیعت با متعب دعوت کرد، در جریان این نشست و پس از اعلان تصمیم امیر، هفت تن از اعضای خانواده این انتخاب را نپذیرفتند و عبدالله در پاسخ به آنان گفت : گزینه دیگری مطرح نیست و متعب جانشین من خواهد بود.از این رو سفر متعب در چارچوب تحکیم پایه های قدرت این امیرزاده بلند پرواز صورت می گیرد و بایستی پایه های سلطنت بعدی تثبیت گردد.از آنجا که ریاض با معضلات داخلی و بین المللی دست به گریبان است و وخامت وضعیت جسمانی پادشاه شرایط ثبات حاکمیت آل سعود را در پرده ای از ابهام قرار داده است.از سوی دیگر طی سالیان اخیر بارها خبر بروز درگیری و تنش میان خاندان سعودی به بیرون درز پیدا کرده و بیش از پیش مشروعیت و وجهه این خاندان اقتدارطلب را با چالش های جدی مواجه کرده است.به اذعان رسانه های آمریکایی این دیدار برای دولت ایالات متحده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است با توجه به اینکه ریاض بازوی اجرایی سیاست ها وخط مشی های مدنظر آمریکا در منطقه است.با این حال تیرگی روابط دو جانبه آنان به حدی رسیده است که گاه مقامات طرفین به تهدید یکدیگر می پردازند اما شکست سنگین دموکرات ها در انتخابات کنگره ،اوباما را ناچار به استفاده از هر گونه موقعیت دیپلماتیک برای اثبات کارآمدی خود و نجات وی از عواقب بعدی آن کرده است و به نظر می آید متعب برای نشستن بر تخت پادشاهی با مشکل چندانی مواجه نشود مگر اینکه ناسازگاری و کارشکنی برخی شاهزادگان مانعی در راه او ایجاد کند که وی را مجبور به طرح ریزی سناریو های جدید جهت ساکت کردن مخالفان و سروسامان دادن به شرایط سیاسی آشفته عربستان کند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:سعودی,پادشاه,عربستان,وهابی,آمریکا,ذلت اعراب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از مهم‌ترین اقداماتی که در این اماکن صورت می‌گرفت جشن‌های تجاوز به عنف و شکنجه جمعی و نوع خاصی از عملیات تحت عنوان صید انسان بود. اوبراین همچنین توضیح می‌دهد که از وی به عنوان برده جنسی در جشن‌های شیطان پرستی و بوهیمی که سران ایالات متحده و برخی دیگر از کشورهای جهان در آن حضور داشتند، استفاده شده است.

 به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت :

برنامه "UK-ULTRA" یا مونارک برای کنترل ذهن و به بردگی کشاندن زنان و کودکان فعالیتی اساسی است که سازمان‌ جاسوسی مرکزی آمریکا (سی آی ای) در دهه‌های اخیر به صورت محرمانه آن‌ را دنبال می‌کند. برنامه یو کا اولترا طرحی برای از بین بردن شخصیت واقعی انسان است که با استفاده از شوک‌های الکتریکی و ایجاد برنامه‌های شخصیتی متنوع در ذهن فردی اجرا می شود که شخصیت واقعی وی به سرقت رفته است.

 بقیه مطلب و عکسها در ادامه............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:من برده آمریکا روابط جنسی جشن ها شیطان پرستی سران ایالات کوکائین مشروبات الکلی سازمان سیا آزمایشات عناصر حامیان ولایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- موضوع کمک‌های ایران به مقاومت اسلامی منطقه خصوصا حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین یکی از مهمریتن راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بزرگترین دشمن منطقه‌ای جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی است؛ کمکهایی که خصوصا در جریان نبردهای غزه در دو جنگ 22روزه و 51 روزه اخیر خود را نشان داد و راکت‌های فجر 5 ایرانی بعد از سالها، میدان جنگ فلسطینیان را به عمق سرزمین‌های اشغالی ازجمله پایتخت این رژیم یعنی «تل آویو» کشاند.

خبرگزاری فارس: «فاتح» در زرادخانه‌های موشکی حزب‌الله/ «دیمونا» زیر بُرد دقیق‌ترین موشک ایرانی

این موشک‌ها بنا بر گفته فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح کشورمان با آموزش‌های ایران در داخل غزه بومی‌سازی و تولید می‌شود.

در این گزارش سعی کردیم به بررسی یکی از مهمترین موشک‌های راهبری مقاومت اسلامی لبنان بپردازیم؛ موشک‌هایی که موجب شد تا «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در یکی از سخنرانی‌های اخیر خود با صراحت اعلام کند «جای جای سرزمین های اشغالی از «کریات اشمونه» در نزدیکی مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی تا جنوبی‌ترین نقطه یعنی «بندر ایلات» زیر بُرد موشک‌های و دیگر سامانه‌های مقاومت قرار دارند.»

سردار سید مجید موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز در مصاحبه اخیر خود به نکته مهمی اشاره داشت:

بقیه در ادامه مطلب...................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:اسرائیل,نابودی,موشک,فاتح, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نیروهای امنیتی عراق امروز در مناطق جنوبی بغداد، تعدادی از عناصر داعش را دستگیر کردند که در بین آن‌ها یک نفر ملبس به لباس زنانه نیز حضور دارد.

عکس/ بازداشت عضو داعش با لباس زنانه
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:تروریست,وهابی,تکفیری,داعش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی در بازدید از غرفه پایگاه 598 ، گفتگوی خود را ناتمام گذاشت. وی در پاسخ به این سوال که "چرا بر ایجاد رابطه با آمریکای خبیث اصرار میورزید؟" گفت: سیاست خارجی باید بر مبنای نفع و ضرر تنظیم شود. منفعت در آن است که با همه کشورها رابطه دوستی برقرار کنیم و ارتباط داشته باشیم. آمریکا هم یکی از این کشورها و یکی از کشورهای موثر است که ارتباط با او می تواند برای ما منفعت داشته باشد. هم منافع اقتصادی و هم سیاسی.

یزدی در پاسخ به این سوال که "این مبنای سیاسی غرب است که فقط نفع و ضرر میکند، مبنای جامعه آزاده و دیندار حق و باطل است، همانطور که آرمان انقلاب، مبارزه با استکبار و حمایت از مستضعفین بود. آیا شما این مبنا را قبول ندارید؟" با لحن عصبانیت گفت: بنده حرفم را زدم، همه کشورها سیاست خارجی اشان را بر مبنای منافع ملی برنامه ریزی میکنند.

 دبیر کل نهضت آزادی این سوال را که "همه کشورها اینگونه نیستند. کشورهای آزاده زیادی مبنای ظالم و مظلوم را در سیاست خارجی خود اعمال میکنند، کشورهایی که جامعه دینی نیز دارند برمبنای تعالیم الهی، حق و باطل را محور رفتار سیاست خارجی خود قرار داده اند، آیا منظور شما تنها چند کشور استعمارگر غربی و نهایتا چند کشور دنباله رو و بی هویت است؟"، با ناتوانی در پاسخ، بدون جواب گذارد و با تندی از جای خود برخواست و مصاحبه را ترک کرد.

از حاشیه های حضور ابراهیم یزدی در نمایشگاه، حضور فردی بود که خود را فرزند شهید محمد منتظری و نوه آیت الله منتظری معرفی کرد و به محض رویارویی با یزدی با صدای بلند فریاد زد "مرگ بر آمریکا" سپس به جماعتی که در گرد این دو جمع شده بودند گفت: این آقا مرا خوب میشناسد، من هم اورا خوب میشناسم، این فرد آمریکایی است، جاسوس اسراییل است و...

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:ابراهیم یزدی,حزب توده,کمونیست,ضددین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

داریوش قنبری فعال اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار پایگاه  598 درباره تفرقه های ایجاد شده در جناح اصلاح طلب گفت: بنده فکر نمی کنم تفرقه ای بین اصلاح طلبان بعد از انتخابات ایجاد شده باشد، بلکه یک اختلاف نظرهای طبیعی است.وی در پاسخ به این سوال که آیا بروز و ظهور تشکلاتی چون امید یا ندا مصداق اختلاف است بیان داشت: اصلاح طلبان همیشه تحزب داشتند و اکنون نیز 20 حزب اصلاح طلب وجود دارد که حالا این دو تشکل هم به آنها اضافه شده استنماینده سابق مجلس در پاسخ به اظهارات بسیار تند برخی چهره های اصلاح طلب درباره تشکل مردمسالاری و ندا، همچنین حضور قهر آلود آقای عارف در تشکل امید گفت: ما در اصلاحات بزرگانی داریم که اگر تفرقه ای به وجود آمده باشد آنها محور اتحاد  می شوند مانند مرحوم عسگر اولادی و مرحوم مهدوی کنی که محور اتحاد اصولگرایان بودند.ایشان در پاسخ به این سوال که بحث اختلاف اصلاح طلبان از چند اظهار نظر گذشته و به اختلاف مبنایی تبدیل شده است چرا که برخی مانند آقای کواکبیان و خرازی معتقدند که باید در چارچوب نظام و ذیل لوای ولایت باید کار کرد، از سوی دیگر بسیاری از چهره ها و جریانات اصلاح طلب خود را اپوزوسیون نظام میدانند گفت: بنده این بحث را نمی پذیرم چرا که اصلاح طلبی داخل نظام و در چارچوب قانون تعریف میشود. آنهایی که نظام اسلامی را قبول ندارند –یا به قول شما اپوزیسیون نظام اند- یا خلاف قانون عمل میکنند، اصلا اصلاح طلب نیستند و هیچگاه یک اصلاح طلب واقعی قصد انقلاب و ایجاد تغییر در نظام را ندارد.قنبری درباره اقدامات خلاف قانون و ضد نظام برخی اصلاح طلبان در سالهای گذشته گفت: من درباره گذشته ی افراد نمی خواهم حرف بزنم، هرکس مسئول کار خودش است اما اصلاح طلب واقعی در چارچوب نظام عمل میکند و به فکر آبادانی کشورش باید باشد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:اصلاح طلب,براندازی,منافق,خاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 40 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com