وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این روزها شرکت مدافع رژیم غاصب صهیونیست یعنی  همان پپسی می خواهداگر بتواند  طرح تبلیغاتی خود برای تاباندن لوگوی پپسی بر روی کره ماه که با مخالفت سازمان محیط زیست ملل متحد یو.اِن.ئی.پی مواجه بود را به مرحله ی اجرا برساند. بر اساس این برنامه اولین پروژه ی آزمایشی تابش نور بر سطح کره ی ماه در تاریخ 5 ژوئن 2012 (16 خرداد 91) در منطقه خاورمیانه که شرایط مناسب تری را برای انجام این کار دارا میباشد انجام خواهد شد.زمان دقیق این پدیده غیرطبیعی و جالب شامگاه شانزدهم خرداد 91 به وقت ایران در ساعت 23:30 دقیقه است که در سرتاسر ایران نیز به صورت کامل قابل رویت خواهد بود بطوریکه مدت تابش احتمالا تنها حدود 15 دقیقه به طول خواهد انجامید.                                                                                                              در صورت موفقیت کامل پروژه، این طرح تبلیغاتی به صورت رسمی توسط غاصبان و برده داران نوین در نقاط دیگر جهان توسط شرکت پپسی و احتمالا دیگر غول های سرمایه داری عرصه ی تجارت جهانی اجرا خواهد شد.در این مورد ذکر دو نکته ضروری است، نخست زودباوری مردم ایران و علاقه به شنبدن اخبار باورنکردنی، مسئله ایست که از دیرباز در ایرانیان دیده می شده و پس از ظهور تکنولوژی، جدی تر شده است.

زودباوری و بزرگ جلوه دادن یک دروغ، تا جایی پیش رفته که سایت ایسنا که منبع اصلی خبرش (نه رویترز و نه آسوشیتدپرس) بلکه مدیرگروه روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر کرمانشاه، است!!

این شخصیت در این گفت و گو، چنان به ادعایی چنین وسعت داده و به حدی غلوهای عجیب و غرب و بافته های پیچیده به زبان آورده که باورش بسیار مشکل است، او گفته است: یقینا ماه متعلق به همه مردم روی زمین است، اما آیا یک شرکت با نهایت خودخواهی چنین حقی دارد که لوگوی خود را بر روی ماه قرار دهد؟

او در پایان، اوج اظهارنظرش را با اعتراض به پپسی به پایان می برد: یک شرکت با نهایت خودخواهی چنین حقی دارد که لوگوی خود را بر روی ماه قرار دهد؟!

از سوی دیگر، تئوریسین های چنین دروغ نادرستی، تبلیغی چنین شگفت انگیز را برای "پپسی کولا" کرده اند و جا دارد حداقل دستخوشی اندک از پپسی بگیرند!

در این مورد، خوب است مسئولین امر با پیگیری مشخص کند که چه کسانی، پشت پرده این "سرکاری عظیم" بودند و چنین دروغ شرم آوری را رواج دادند؟

این نشان می دهد ادعاهای اسرائیل و مدافعانش طبل تو خالی است که سید حسن نصرالله می گوید ان

اسرائیل اوهن من بیت العنکبوت


ادامه مطلب
نویسنده: ׀ تاریخ: یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری مشهور آمریکایی برنامه تلویزیونی «پخش زنده با بیل مار»، چادر را پوششی منسوخ و نماد شهوت‌رانی نامید.

به گزارش نیروی امنیتی ، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی آمریکا به مجری‌گری بیل مار، مجری معروف برنامه «پخش زنده با بیل مار»، چادر نماد زنان مسلمان مورد استهزا و توهین‌های بی‌شمار قرار گفت.

بیل مار در برنامه خود انواع مختلف توهین‌ها را به اسلام، مسلمانان و نیز شیعیان روا می‌دارد. وی در گفته‌های خود چادر را پوششی منسوخ و متعلق به قرن 12 میلادی و نماد شهوت‌رانی دانسته و زنان چادری را اشخاصی می‌نامند که خود را برای عرضه به جنس مخالف آماده می‌کنند و ظاهری پوشیده و باطنی فاسد و شیطانی دارند.

این نخستین‌باری نیست که غربیان در پوشش اصطلاحاتی چون «آزادی بیان»‌ سعی می‌کنند به مقدسات مسلمانان، از پیامبر اسلام (ص) گرفته تا نوع پوشش و رسومات آنها،‌ توهین کرده و آنها را مورد تمسخر قرار دهند.

بقیه مطلب درادامه+عکس


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بين‌الملل مشرق، كشمكش‌هاي جريان افراطي وهابيت و ليبرال‌هاي حاكم بر عربستان سعودي و افكار مربوط به هر يك از اين جريانات كه بخشي از پازل قدرت در عربستان را در اختيار دارند، باعث شده است كه تناقض‌ها و ابهامات زيادي در بسياري از جنبه‌هاي زندگي اجتماعي و فعاليت‌هاي اسلامي در عربستان ايجاد شود.

بقیه عکسهای جالب در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شعبه های رستوران زنجیره ای مکدونالد در اقدامی زشت و شنیع، ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را مورد اهانت قرار داد.

رسانه های سعودی نیز ضمن اعلام این خبر افزودند: مکدونالد در شعبه خود در شهر "طائف" یک عروسک اسباب بازی تولید کرده تا آن را به کودکانی که به همراه خانواده های خود به این رستوران می آیند، هدیه بدهد. این اسباب بازی به گونه ای ساخته شده که عروسک پای خود را بر روی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم قرار می دهد.

گفتنی است این اقدام مکدونالد در حالی انجام شده که در برخی شهرهای عربستان سعودی در اعتراض به این کار، حرکت و فعالیتی آغاز شده تحت عنوان "از پیامبر خود حمایت کن" و "با هم از پیامبر حمایت کنیم".

در این میان موجی از اعتراضات برای تحریم رستوران مکدونالد در فضای مجازی عربستان سعودی آغاز شده است. بسیاری از کاربران این پرسش را مطرح می کنند که چگونه وزارت بازرگانی و اداره گمرک سعودی به این کالا اجازه ورود به خاک عربستان را داده است؟!

این کاربران خواستار برخورد شدید با شرکت مکدونالد و تحریم این شرکت و نیز پلمپ شدن شعبه های این رستوران در سراسر عربستان سعودی شده اند.


 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور تونی بلر منفور در كمیته تحقیق قضایی درباره رسوایی شنود تلفنی موسوم به 'كمیته

تحقیق لویسون' با اعتراض فعالان ضد جنگی همراه شد که خواستار محاکمه بلر هستند. این 

صحنه اعتراض یکی از فعالان ضد جنگ است که ماموران

اورا دستگیر کرده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 35 36 37 38 39 ... 40 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com