وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در حالی که مردم ایران اسلامی سراسر در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان به سر می برند و دیگر هموطنان از اقلیت های مذهبی کشورمان نیز با آنها همدردی می کنند، شبکه من و تو ضمن ترویج ازدواج به غربی، مجلس بزم و شادی به راه انداخت.

به گزارش وبسایت روشنگری از  صراط، شبکه من و تو در کنار ترویج ازدواج به سبک سکولار، ماه محرم را به مجلس رقص و پایکوبی تبدیل کرد.

 

در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.

بقیه در ادامه مطلب+عکس............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نظام حاکم بر ایران قصد دارد که همه را سرکوب کند اما یکی یکی، پس همه ی ما باید بطور سیستماتیک از همدیگر دفاع کنیم و این دفاع نباید فقط در شکایت(بصورت قانونی) صورت گیرد و باید اتحاد عمل داشته باشیم و مقاومت کنیم و در مقابل آنان خشونت و درگیری نشان دهیم تا بتوانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم!!!

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-  آزمایش سخنگوی متواری دراویش گنابادی در فرانسه، در ابتدای سخنانش، دفاعی از حسین کاظمینی بروجردی کرد.

حسین کاظمینی، همان شخص روحانی نمایی است که مدتي پيش با برنامه ريزي و حمايت تبليغاتي رسانه هاي خارج از كشور با ادعاي ارتباط با امام زمان، دادن اذكار عجيب به مردم و ادعاي حل مشكلات آنان و ادعاي رهبري دين سنتي که در همین اثنا دست به فتاوای غیر شرعی و مغایر با دین مبین اسلام داشت صادر نمود و با مكاتبه به سران كشورهاي اروپايي و غربي و مصاحبه با راديو و رسانه هاي خارجي سعي در ايجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمايي خود داشت . آزمایش، نوکر دستگاه های امنیتی غرب برخورد دستگاه های قضایی را با این مدعی دروغین  اشتباه دانست!؟

بقیه در ادامه مطلب.............

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  سرویس بین الملل بی باک، دیکتاتورهای عربی که در قبال خواست مردم سوریه مقاومت می کنند و حکومت مردمی اسد را نامشروع می خوانند. کشورهایی که درباره مرگ مشکوک یک وبلاگ نویس، مدتهاست که شانتاژ به پا می کنند. کشورهایی ادعای دفاع از حقوق بشر و ملتهای دنیا را دارند؛ همگی این روزها سکوت پیشه کرده اند و در قبال جنایتهای جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حتی در قبال شهادت کودکان این سرزمین، سکوت خفت باری را در پیش گرفته اند به نوعی که سازمان های بین المللی نیز در این باره سکوت کرده اند.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به همت وزارت اطلاعات عناصر تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی در استان خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، در چند روز گذشته تعدادی از عناصر تروریست وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که با انجام چندین مورد بمب‌گذاری در شبکه‌های انرژی استان خوزستان در صدد اخلال در امنیت استان و ایجاد ناامنی در زندگی شهروندان خوزستان بودند به همراه مقدار قابل توجهی مواد منفجره و اقلام ارسال شده از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند.

 

این عناصر با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی _ صهیونیستی در صدد اقدامات خرابکارانه دیگری بودند که به لطف الهی کشف و خنثی گردید.

 

در این عملیات تعداد هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی کشف و ضبط گردیده است.

اطلاعات تکمیلی مربوط به این تیم تروریستی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رژیم آل‌خلیفه در آستانه محرم الحرام پرچم‌های سیاه حسینی را از محلات و خیابان‌ها پایین کشید و هیئت‌های حسینی را تهدید کرده تا به جنایات این رژیم نپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه رادیو هدای اسلامی، با حلول ماه محرم مردم بحرین پرچم‌های سیاه و تابلوها و پلاکاردها و تبلیغات متعددی را در خیابان‌ها و محلات نصب کردند.

با این اقدام مزدوران رژیم آل‌خلیفه اقدام به پایین کشیدن پرچم‌ها و تبلیغات موجود کرده‌اند و بنا بر گفته شاهدان عینی این حملات در منطقه «بلاد قدیم» و «کرزکان» بیشتر بوده است. در همین حال راشد بن عبدالله آل‌خلیفه وزیر کشور بحرین در دیداری تهدیدآمیز با رئیس شورای اداری اوقاف جعفری در بحرین و برخی هیئت‌های حسینی و دسته‌جات دیدار کرد و خواستار هماهنگی آنها با دولت شد. وی از هیئت‌ها و دسته‌جات حسینی خواسته است اوضاع را در ماه محرم کنترل کنند و اجازه ندهند که از شعائر حسینی برای اهداف سیاسی استفاده شود. وزیر کشور بحرین از صاحبان منابر نیز خواسته از اشاره به جنایات رژیم آل‌خلیفه یا آنچه او مسائل سیاسی خوانده است اجتناب کنند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس به نقل از عاجل نیوز، مصطفی الشیخ فرمانده شورای نظامی شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه پیام های اطمینان بخشی را به رژیم صهیونیستی داد مبنی بر اینکه این شبه نظامیان به دنبال درگیری با اسرائیل نیستند و نمی‌خواهند درگیری در سوریه را به درگیری منطقه‌ای تبدیل کنند.

وی در گفت‌وگوی مطبوعاتی خود که امروز برگزار شد، اعلام کرد که ارتش آزاد به دنبال ورود به درگیری منطقه ای با اسرائیل نیست.

او گفت: امیدواریم که جامعه جهانی اقدامات لازم را انجام دهد تا درگیری در سوریه به درگیری منطقه‌ای تبدیل نشود.

دو روز پیش رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک چند موشک از خاک سوریه به سوی سرزمین های اشغالی، بخش های آزاد شده جولان را با گلوله های توپ هدف قرار داد.

 

خبرگزاری فارس: پیام اطمینان گروهک ارتش آزاد سوری به رژیم صهیونیستی


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: رفتار دوگانه کشورهای غربی نسبت به شعارهای خود در دنیا نکته ای است که حتی از چشمان نویسندگان و تحلیل گران غربی نیز پنهان نمانده است.

هجمه و تحریم علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در حالی صورت می پذیرد که در نزدیکی ایران، رژیم صهیونیستی با وجود در اختیار داشتن چند هزار کلاهک هسته ای بدون هیچ فشار سیاسی و اقتصادی به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از «رام الله آن لاین»، استوارت لیتلوود از نویسندگان و تحلیلگران انگلیسی در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس بریتانیا، خواهان پاسخی مناسب از آنها در خصوص معماها و تناقضات سیاست بریتانیا در قبال اسرائیل از یک سو و در ارتباط با ایران از سوی دیگر شده است.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس بین الملل پایگاه 598، امن نبودن خاورمیانه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی از واقعیت های انکار ناپذیری است که با شروع موج بیداری دینی مسلمانان جهان نیز تشدید یافته است.
در این بین هزینه کردهای کلان مالی کشورهای حاشیه خلیج فارس در منطقه برای ایجاد آشوب در کشورهای محور مقاومت و دادن وعده های مالی به گروه های سیاسی منطقه برای سازش و حرکت در جهت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز از موارد دیگر این دسیسه ها می باشد.

بقیه در ادامه مطلب...........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از لبنان، ساعتی پیش نیروهای مسلح تحت امر شیخ احمد الاسیر، امام جماعت مسجد بلال شهر صیدا، با شهروندان درگیر شدند و در پی این درگیری، نیروهای ارتش لبنان در صیدا به حالت آماده باش درآمدند و نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان، تشکیل جلسۀ فوق العادۀ هیئت وزیران برای بررسی موضوع را خواستار شده است.

بنا بر این گزارش، درگیری زمانی آغاز شد که پس از نصب پوسترها و تابلوهایی به مناسبت آغاز ماه محرم، نیروهای مسلح سلفی، تابلوها و تصاویر سید حسن  نصرالله را هدف گلوله قرار دادند.

در این تیراندازی، " شيخ زيد ضاهر" از مسئولان حزب الله لبنان و فرد همراه او هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده اند و يك كودك نيز جان باخته است.

گفتنی است شیخ احمد الاسیر که از سلفی های تندرو به شمار می رود و به اذعان خود، از منابع مالی خارج لبنان کمک می گیرد، چندی پیش به صراحت اعلام کرده بود که «باید مستقیما با حزب الله و حسن نصرالله وارد جنگ شد».

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای بزرگ نمایی بر روی تصاویر کلیک کنید 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هر: اردنی هایی که برای گذراندن دوره جهادی در صفوف جبهه النصره وابسته به القاعده به سوریه سفر کرده بودند به همراه مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و چاشنی های انفجاری و سلاح به کشورشان بازگشتند.

بی تردید یکی از بزگترین معضلات امنیتی در عراق به گفته مسئولین امنیتی دولت نوری المالکی پس از سقوط صدام ، انتقال تروریستهای سلفی از اقصی نقاط جهان به سوریه و سپس ورود آنها به خاک عراق بود .

یرموک


این مسئله به حدی گسترش یافته بود که دولت عراق را بر آن داشت تا رسما لب به اعتراض گشوده و حتی سفیر خود را هم از دمشق به بغداد فرا بخواند.

با شعله ور شدن بحران در سوریه، خط ترابری تروریسم به جای انتقال به بغداد در مناطق مختلف سوریه منتشر شد و سبب افزایش هرج و مرج در این کشور شد.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تروریست‌های وهابی مخالف بشار اسد در سوریه «دختر بچه» یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه‌ای سر بریدند که جرم وی شیعه بودن او و خانواده‌اش بود.

خبرگزاری فارس: بریدن «گلوی» کودک سوری چه نفعی برای تروریست‌ها دارد + عکس

طبق آمارهای منتشر شده، تروریست‌ها تاکنون 1300 شهروند شیعی را قتل عام کرده‌اند که اکثر کشته شدگان را شهروندان سوری و عراقی تشکیل می‌دهند.

چندی پیش «محمد العریفی»، از سرکردگان شناخته شده وهابی در عربستان از تروریست‌ها خواسته بود تا برای تخریب نشدن چهره شورشیان، از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند اما حجم جنایات تروریست‌ها آن‌چنان بالاست که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات آنها منتشر می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های بحرینی، مردم در مناطق مختلف بحرین با برگزاری تظاهرات همبستگی خود را با المشیمع ابراز داشتند.

تظاهرات کنندگان همچنین بر ایستادگی خود در مقابل حمله رژیم بحرین علیه مردم تاکید کردند.

المشیمع ژوئن سال گذشته میلادی زمانی که برای انجام معاینات پزشکی به لندن سفر کرده بود، به طور غیابی به اتهام آنچه جعل تاسیس یک سازمان تروریستی به همراه 25 فعال شیعه خوانده شد، مورد محاکمه قرار گرفت.

المشیمع به دلیل داشتن بیماری سرطان باید تحت شیمی درمانی قرار بگیرد اما با وجود وخامت اوضاع جسمی، آل خلیفه از آزاد کردن وی امتناع می‌کند.

درهمین حال، نیروهای رژیم بحرین تظاهرات مردم در شهرک البلاد القدیم را با استفاده از گلوله های جنگی و گازهای سمی سرکوب کردند.

گروهی از علمای دینی پیشاپیش تظاهرکنندگان حرکت می کردند.

بقیه در ادامه مطلب.............

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از پایگاه 598 به نقل از  باشگاه خبرنگاران، ماجرای غرب زدگی  جماعت ضد انقلاب ، گاه به رفتارهای عجیب و غریبی ختم می شود که جز تمسخر و نمایش  هویت پوچ خود باخته شان، آنهم به بدترین وضع ممکن ارمغان دیگری برایشان ندارد.
میهمانی های هالووین از این دست مراسم های غربی است که در آن میهمانان لباسهای عجیب و غریب می پوشند و با قیافه های ترسناکی که برای خود درست می کنند با چاشنی  رفتارهای غیر متعارف و کاملا بیگانه و گاه ضد ایرانی، مناسبات مشمئز کننده ای را ترتیب می دهند.


بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیدبان: نسرین ستوده لنگرودی در سال 1342 در تهران متولد شد. وی بنا به قول خودش در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده و با این حال که تظاهر به کشف حجاب کرده، خود را فردی مذهبی می‌داند. پدر و مادر وی 6 کلاس بیشتر سواد نداشتند و صاحب 4 فرزند(دو دخترو دو پسر) بودند. مادرش خانه‌دار و پدرش کاسب بود. بنا به گفته ستوده مادرش به شدت به اعتقادات مذهبی پایبند بوده ولی فرزندانش را همیشه آزاد می‌گذاشته است و پدرش نیز به شدت تمایلات مردسالارانه داشته و حتی زمانی که خواهر وی به دنیا می‌آید مادرش را مورد عتاب قرار می‌دهد. فعالیت‌های ستوده در آینده درباره به اصطلاح حقوق زنان نیز ناشی از همین عقده‌های خانوادگیش بود.

نسرین ستوده

بقیه در ادامه مطلب ................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

من با حجاب مشکل بنیادی دارم ؛ “از حجاب متنفرم ” در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !

در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !  وی در گفتگو با این روزنامه لبنانی از جنجال‌ها پیرامون برهنه شدن خود گفته و اعلام کرده است

در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !

بقیه در ادامه مطلب..............

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری  فارس در دمشق، شیخ «احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه در دیدار با سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری و هیئت همراه ضمن تشریح آنچه در سوریه رخ می‌دهد، از یورش سلفی‌ها و وهابیون در حلب به منزل خود خبر داد.

وی گفت: «هفته گذشته 50 نفر از سلفی‌ها که مسلح بودند به منزل من در حلب یورش بردند، درب اتاق‌ها را کنده و از جا در آوردند و اموال منزل را دزدیدند.»

خبرگزاری فارس: «یورش» وهابی‌ها به منزل مفتی اعظم سوریه و دزدی اموالش
 
بقیه در ادامه مطلب .................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اول نیوز،" گلشیفته فراهانی " خواننده تبلیغی فتنه ۸۸ و بازیگر مستهجن نقش های سخیف فیلمهای هالیوودی سرانجام تیزر فیلم جدیدش را انتشار داد.وی در جدیدترین فیلم منتشر شده اش، نقش یک رقاصه را بازی می کند .

 
بقیه در ادامه مطلب ............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مردم در روستای فقیر العکر در حاشیه منامه بیش از هشت روز است که در محاصره قرار دارند و اهالی این روستا با مشکلات جدی برای تامین معیشت خود مواجه هستند.

نیروهای آل خلیفه همچنان به محاصره روستای العکر ادامه می‌دهند و ماموران امنیتی به گشت زنی در خیابان‌ها می‌پردازند تا هرگونه تحرک مردم را تحت کنترل درآورند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که شب گذشته جوانان روستای العکر با برگزاری تظاهرات خواستار توقف محاصره روستای خود شدند که نیروهای امنیتی به آنها حمله کردند. جوانان بحرینی با کوکتل مولوتف پاسخ نیروهای آل خلیفه را دادند.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در میان اسناد نیم سوخته پادگان اشرف اسنادی بدست آمد که ابعاد زندگی فرقه‌ای و تحت کنترل آنها را افشا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مؤسسه راهبردی دیده‌بان اعزامی به عراق، در میان اسناد نیم سوخته پادگان اشرف که اعضای منافقین سعی کرده بودند تا آنها را از بین ببرند، برگه‌هایی با عنوان ویزای انفرادی مقرها پیدا شد.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بي باک نقل از فارس، "طارق الهاشمی که گفته می شود، برای ادای مراسم حج در عربستان به سر می برد، با "عبدالله بن عبدالمحسن الترکی"، دبیر کل انجمن جهان اسلام نیز دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، الهاشمی در دیدار خود با الترکی، از اتخاذ آنچه سیاست های میانه رو دولت عربستان و تلاش این کشور برای تامین منافع امت اسلام و همبستگی با ملت ها در رویارویی با چالش های جهان معاصر خواند، قدردانی کرد.

بقیه در ادامه مطلب ...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، خبرنگار وطن فروش یعنی همان مسیح علی‌نژاد خبرنگارنما و جاسوس فراری که چند سالی است در پناه ضد انقلاب و سلطنت طلب‌های خارج از کشور حضور دارد از صبح امروز در ادامه کارهای جاسوسی در خدمت بیگانگان سعی کرد تا با عشرت شایق نماینده سابق تبریز و فعال سیاسی تماس گرفته و مصاحبه ای با وی داشته باشد.

شایق که دو دوره سابقه نمایندگی و 30 سال فعالیت سیاسی را در کارنامه خود دارد با هوشیاری کامل ترفند این جاسوس خبرنگار نما را شناخت و از مصاحبه با وی امتناع کرد.

 
بقیه در ادامه مطلب ...............
 



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: رادیو فردا در یکی از مضحک ترین خوش خدمتی هایش به اربابان خود در گزارشی که آن را به بازتات سخنان یکی از فرماندهان سپاه اختصاص داده بود آنقدر تلاش کرد تا با انواع تهدید، لگدپرانی، ناسزا، تحقیر و... ثابت کند که ایران زورش به آمریکا نمی رسد که شنونده را نیز به خنده وا می دارد. فقط به چند جمله از این گزارش توجه کنید:

"یکی از فرماندهان سپاه گفت: ‌در شرايطي كه اسراييل به طور همه‌جانبه خود را آماده يك حمله نظامي بكند ممكن است كه جمهوري اسلامي نيز به حمله پيشگيرانه دست بزند.”

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اینکه رژیم سعودی دست پرورده غرب بوده و برای ممانعت از استقلال و اقتدار کشورهای اسلامی تمام تلاش خود را بکار می گیرد، موضوعی بدیهی برای ملتهای آزادیخواه دنیا می باشد اما اینکه نتانیاهو بر این امر صحه بگذارد، دیگر راهی برای تظاهر و فریب کاری خاندان سعود باقی نمی ماند.

به گزارش وبسایت روشنگری از  سرویس بین الملل بی باک، بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم اسرائيل، وجود روابط «دوستانه و قوي» را بين اين رژيم و عربستان سعودي فاش کرده است.

نخست وزير رژيم اسرائيل در مصاحبه‌اي که در تارنماهاي اينترنتي منتشر شد، گفت که روابط بين تل‌آويو و رياض در زمينه‌هاي گوناگون دوستانه و قوي است.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیاضی، سید جلال - 'اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است! '

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  صفحه عربی بولتن، آل سعود نیز بنا بر سنت دیرینه خود بلافاصله پس از وزش نسیم بیداری اسلامی در حوالی منطقه الشرقیه، پناه بردن به حمایت های مالی، ظامی و سیاسی را به عنوان یگانه چاره ساز خویش یافت و در مقابل دیدگان جامعه جهانی بی مهابا به کار خود ادامه داد.

عربستان سعودی از ابتدای جنبش مردمی در بحرین با تمسک به سه فاز سیاسی، نظامی و مالی به حمایت از رژیم سرکوبگر آل خلیفه پرداخت تا بدین ترتیب از سرایت بیداری اسلامی به مناطقی چون الشرقیه عربستان ممانعت ورزد. اگرچه میزان عریان و برهنه بودن این حمایت ها آن چنان واضح است که نیاز به شمارش ندارد، اما یادآوری آن خالی از لطف نیست.

 
بقیه مطالب در ادامه .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، سایت های ضد انقلاب رادیو فردا، صدای آمریکا و بی بی سی فارسی تیتر یک امروز خود را به واکنش رئیس قوه قضائیه به نامه سرگشاده رئیس جمهور اختصاص داده بودند که تصاویر این سایت ها در ادامه می آید:

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یكی از مقامات اخوان المسلمین مصر در اعتراض به متن استوارنامه رئیس جمهور مصر –محمد مرسی- به همتای اسرائیلی اش استعفا داد و از مرسی خواست وی نیز به دلیل "خیانت" در ارسالِ آن، استعفا دهد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از بی باک به نقل از روزنامه "مصری الیوم"، احمد همراوی دبیركل سابق اتحادیه وكلای اسكندریه و موسس حزب آزادی و عدالت (حامی مرسی)، پس از انتشار متن استوارنامه سفیر جدید مصر در رژیم اشغالگر قدس نگاشته شده توسط مرسی خطاب به شیمون پرز، اخوان المسلمین را ترك كرد.

همراوی در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده كه با آن به 28 سال عضویت در اخوان المسلمین پایان می داد، نوشت: "چیزی كه مرسی در نامه اش خطاب به رژیم صهیونیستی گفت.... خیانت ملی و مذهبی به میلیون ها مصری است."


بقیه در ادامه مطلب ..................+سند


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزاش مشرق، نهم مرداد 1366 مصادف شده بود با شش ذیحجه برای راهپیمایی برائت از مشرکین انتخاب شده بود. آن روزها مراسم برائت از مشرکین در شهر مکه انجام می‌شد. سخنرانی، ساعت شش بعدازظهر تمام شد و بعد از آن جمعیت مسیر راهپیمایی را با شعار علیه آمریکا و اسرائیل به سمت پل حجون در کنار قبرستان ابوطالب طی کرد. نزدیک غروب، راهپیمایی تقریبا تمام شده بود و بلندگوها خاموش بود که فاجعه شروع شد.

 

بقیه در ادامه مطلب +18


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس بانک اسرائیل می گوید که اگرچه اقتصاد ایران بابت تحریم ها رو به نزول می رود ولی ایران همیشه راهی پیدا می کند تا بتواند اقتصادش را زنده نگه دارد.

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: آقای استانلی فیشر رئیس بانک اسرائیل می گوید که او بسیار شک دارد که تحریم ها علیه ایران بتواند اقتصاد این کشور را ویران نماید.

بقیه در ادامه مطلب ............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از فارس، برخی مناطق ریف شمالی استان حلب مانند عندان و حیان و اعزاز و مناطق بستان الپاشا و هنانو در شهر حلب شاهد اختلافات شدیدی بین جماعت «جبهه یاری اهل شام»، وابسته با سازمان القاعده و گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» است. منابع خبری بارها گزارش داده‌اند، اختلافات این دو جماعت تروریستی چنان عمیق و شدید بوده که به درگیری‌های شدید مسلحانه بین آنها انجامیده است.

خبرگزاری فارس: ماجرای درگیری‌های خونین مسلحانه بین القاعده و ارتش آزاد سوریه

بقیه در ادامه مطلب ...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نیروهای امنیتی کویت، ولید طبطبائی نماینده سلفی پارلمان این کشور را که پس از حضور در راهپیمایی مخالفان و اهانت به یک افسر پلیس، در دستشویی یکی از پارک های شهر کویت مخفی شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از العالم، روزنامه کویتی الشاهد در شماره امروز خود نوشت: ولید طبطبائی که در پی مشاجره لفظی با یک افسر پلیس، در یک دستشویی عمومی مخفی شده بود، در لحظه دستگیری با فریاد از حاضران در راهپیمایی کمک خواست، اما آنان پا به فرار گذاشتند.


بقیه در ادامه مطلب ..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  شیعه آنلاین، روز به روز که بر دامنه اعتراضات مردمی در عربستان سعودی افزوده می شود، اسناد و مدارک جدیدی از فسادهای مالی و اخلاقی دولتمردان، شاهزادگان و مفتی های وهابی عربستان، توسط مخالفان آل سعود منتشر می شود.
جدید ترین سندی که منتشر شده، لیست سرمایه میلیاردی مفتی های وهابی است. مشخص نیست این مفتی های وهابی که ادعای متدین بودن دارند، این همه پول را از کجا آورده اند؟! در حالی که بر اساس آمار منتشر شده در عربستان نزدیک به 60 درصد مردم زیر خط فقر تعیین شده توسط حکومت سعودی زندگی می کنند.

بقیه در ادامه مطلب ................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از ايسنا، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از دستگیری فردی خبر داد که قصد انجام عملیات انتحاری در داخل کشور را داشت.

سردار حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم تودیع رییس پیشین و معارفه رییس جدید پلیس پیشگیری ناجا و فرودگاه‌های کشور در تشریح دستگیری یکی از تروریست‌های گروهک جندالشیطان در مرز افغانستان گفت: پس از عملیات انتحاری روز جمعه در مصلی چابهار روز گذشته فردی در حالی که لباس محلی به تن داشت قصد ورود از مرز مشترک ایران و افغانستان را داشت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد در زیر لباس محلی خود لباس نظامی یکی از ارگان‌های داخلی را به تن دارد گفت: پس از دستگیری در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد با هدف انجام عملیات انتحاری وارد کشور شده است.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس بین الملل بی باک؛ محمد امین ستاریان: نفوذ پهپاد حزب الله لبنان به عمق مواضع رژیم جعلی صهیونیستی، خبری بسیار غرور آفرین بود که چندی پیش رسانه ای شد. سردرگم بودن صهیونیست ها تا قبل از سخنرانی کوبنده ی سید حسن نصرالله نشان از عمق ضعف دشمن در شرایط کنونی داشت. اقدام حزب الله را در این شرایط در حقیقت می توان اقدامی موازنه ای برای حل و فصل مسائل سوریه به نفع جریان مقاومت اسلامی دانست. اما بد نیست نگاهی به اقدامات تلافی جویانه ی رژیم صهیونیستی در پی این افتضاح رو سیاه کننده نیز داشته باشیم. اقداماتی که مقایسه ی آن ها با عملیات حزب الله لبنان، نشانگر حقارت عجیب اسرائیل در مقابل مقاومت اسلامی است.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از مهر به نقل از شبکه راشاتودی نوشت: سازمان عفو بین الملل با صدور بیانیه ای از مقامات سعودی خواست که به بازداشتهای گسترده مخالفان و سرکوب اعتراضات پایان دهند.

در بیانیه عفو بین الملل آمده است : مقامات سعودی باید به حق تظاهرات مسالمت آمیز احترام بگذارند و نظامیان سعودی باید از بازداشت تظاهرات کنندگان و به کارگیری مفرط زور علیه آنها خودداری کنند.

شایان ذکر است که وزارت کشور عربستان ضمن هشدار درباره هر گونه تظاهرات مردمی در این کشور به سرکوب تظاهرات مردمی پرداخته است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

بولتن نیوز: درحالی که مذاکرات کارشناسی دیروز و امروز اتحادیه اروپایی  پشت درهای بسته  برای رسیدن به یک تفاهم برای صدور قطعنامه علیه ایران انجام می شود دولت اسرائیل قصد دارد که با فشار  علیه دولت سوئد تحریم های بیشتری در ارتباط با  صنایع مخابراتی ایران انجام دهد.

مقامات رسمی وزارت خارجه اسرائیل در یک اقدام مشابه شدیداً دولت سوئد را تحت فشار قرار داده اند که چرا با گذاشتن تحریم بیشتر در صنعت مخابرات ایران مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش دولت سوئد تلاش زیادی انجام داده که مانع تصویب قطعنامه پیشنهادی دولت انگلستان و فرانسه در جهت اعمال محدودیت های بیشتر در صنعت مخابرات ایران شود.

بقیه در ادامه مطلب .........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از شبکه خبری فلسطین, روز دوشنبه یهودیان تندرو اسراییلی اقدام به پرتاب سنگ, بمب دست ساز و آشغال به کلیسایی در اورشلیم نمودند.

این سومین حمله ای است که طی چند هفته اخیر علیه این کلیسا انجام می شود. این کلیسا در نزدیکی یکی از شهرکهای یهودی نشین تندرو قرار دارد.
اخرین حمله بعد از آن صورت گرفت که تندروهای اسراییلی با استفاده از اسپری رنگ شعارهای نژادپرستانه ای بروی دیوار کلیسای فرانسیسکن در اورشلیم نوشتند. این دیوار نوشت حاوی توهین هایی علیه مسیحیان و حضرت مسیح بود.
ماه گذشته تندروهای یهودی دروازه اصلی کلیسایی لوتری را در غرب اورشلیم به آتش کشیدند و شعارهای نژاد پرستانه ای بر دیوار آن نوشتند.


گروههای افراطی شهرکهای یهودی نشین مسئول حملات علیه فلسطینیان نیز هستند. تاکنون چندین مسجد و گورستان مسلمانان و مسیحیان مورد توهین و هتک حرمت قرار گرفته است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به گزارش صراط به نقل از اسلام تایمز یک منبع مسئول در جنبش مقاومت سری عربی( حسم) گفت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که ادعای مقامات عربستانی مبنی بر اینکه آنها جوانان این کشور را برای انجام خرابکارانه به سوریه اعزام نمی کنند، تکرار شده است اما با وجود همه این ادعاها، عربستان جوانان خود را برای انجام عملیات تروریستی به این کشور می فرستد.

به گفته این منبع این اقدام عربستان در حقیقت به این معنی است که مقامات عربستانی عمدا بیشتر جوانان دربند و محبوس در زندان های خود را به رفتن به سوریه مجبور می کند.


به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: در حالی که روزهای زیادی از اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر جهان اسلام و دیگر کشورهای غیر اسلامی علیه توهین به ساحت قدسی پیامبر خدا حضرت محمد (ص) می گذرد، سکوت سعودی ها، این سوال را در ذهن هر فرد مسلمانی متبادر می سازد که عربستان سعودی به عنوان سرزمین ظهور پیامبر اکرم (ص) چرا واکنشی نشان نداده  و اگر هم واکنشی بوده چرا در راستای محکوم کردن مردم مسلمانی بوده که معترض هستند.

متاسفانه  سکوت سعودی ها، در حالی تداوم می یابد و با تعجب بسیاری از ناظران و فعالان رسانه ای در جهان عرب مواجه شده است  که عربستان سعودی تنها کشوری است که نام رسول خدا در پرچم آن درج شده است اما مردم آن یکی از غایبان بزرگ تظاهرات ها علیه فیلم توهین آمیز بودند

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: خروج نام فرقه تروریستی مجاهدین خلق از لیست تروریست های آمریکا انتقاد های زیادی را به دنبال داشت. استدلال منتقدین بر این استوار است که فرقه مجاهدین خلق تحت شرایط زور و اجبار وانمود می کند دست از تروریسم برداشته است. در حقیقت این فرقه خلع سلاح شده است و با برچیده شدن پادگان اشرف عملا تا حد زیادی امکان و توان گذشته تروریستی اش را از دست داده است اما این به معنی دست کشیدن از تروریسم نیست زیرا اگر چنین بود حداقل باید با صدور بیانیه ای از گذشته تروریستی اش اظهار ندامت می کرد یا دست کم در اولین اقدام به تغییر آرم این فرقه که دارای تصویر سلاح است دست می زد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پارازیت ها هیچ تاثیری بر سلامتی افراد ندارند . این گزارش بار دیگر دروغ های رادیوفردا مبنی بر بیماری زا بودن و یا سرطان زا بودن پارازیت ها را آشکار کرد تا رسوایی جدیدی برای این رسانه به بار آید .

به گزارش رادیودیروز تا کنون بار ها از سوی رادیوفردا اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های ماهواره ای از امواج و پارازیت هایی استفاده می کند که برای سلامتی افراد جامعه مضر است و حتی رادیوفردا اعلام کرده است که این پارازیت ها با افزایش شیوع سرطان ارتباط مستقیم دارند .

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

766 تجاوز جنسي آل‌خليفه به دختران بحريني

“سید مصطفی علوی” از زندانیان آزادشده انقلاب اسلامی مردم بحرین علیه رژیم دست‌نشانده آل‌خلیفه در همایش بیداری اسلامی با عنوان “نقض حقوق انسانی در زندان های بحرین” که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه خواهران برگزار شد، گفت: بحرین کشوری است که در سال ۱۹۷۰ میلادی در پی کشمکش میان دولت‌‌های ایران و انگلستان پدید آمد و سرانجام با همه پرسی سازمان ملل متحد و موافقت دولت ایران به استقلال رسید و تاکنون خاندان آل‌خلیفه به صورت سلطنت موروثی بر آن حکمرانی کرده‌اند. ۹۸ درصد جمیعت بحرین را مسلمان تشکیل می‌دهند که اکثریت آنان شیعه هستند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

حدود یکصد و شصت سال پیش وزارت امور خارجه انگلیس برای ادامه سلطه خود بر ممالک مستعمره، شعبه مخصوص ادیان در مستعمرات، مستملکات و... دائر نموده و از آنجا که جمعیت مسلمانان بیش از سایر ادیان در این مناطق اند، دربار انگلیس توجه خاصی در زمینه مقابله با اسلام و مسلمین داشته و اسلام را بزرگترین خطر برای خود دانستند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال 2001 تا سال 2004 میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های 2001 تا 2004 میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بحرین این روزها شاهد تحولات مهمی است.تحولاتی که تمامی دیکتاتورهای منطقه را نگران کرده است.دیکتاتوری هایی همانند عربستان و امارات را که حتی حاضر شده اند نیروی نظامی به بحرین اعزام کنند و در سرکوب مردم بی گناه بحرین مشارکت کنند.این تصاویر فقط گوشه ای  از انقلاب مردم مظلوم بحرین است و در برخی از آن عمق جنایاتی که امروز در بحرین میگذرد را نشان میدهد.


بقیه عکسهای جنایات آل خلیفه و مزدوران سعودی در ادامه مطلب +18


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ لئون پانتا، وزیر دفاع ایالات متحده، در روزهای اخیر با تکرار ادعاهای خود مبنی بر در دست داشتن اطلاعاتی از جا به جایی تسلیحات شیمیایی در سوریه و قصد حکومت اسد برای استفاده از آنها در مقابل مردم خود، تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری غرب را به خود اختصاص داده است.

وی مدعی شده بود که این تسلیحات مرگبار هم اکنون یا در دستان شورشیان سوری هستند و یا نیروی های ایرانی مستقر در سوریه. اما آیا این روزها رسانه ها و مردم امریکا فقط وقتی درباره سوریه و ایران و سلاح های شیمیایی صحبت می کنند، از لئون پانتا یاد می کنند؟ خیر!

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 28 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com