وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران در اعتراض به برخی مفاد و تهدیدات توافق هسته‌ای و نیز بازگشایی مجدد سفارت انگلیس روز گذشته مقابل مجلس تجمع کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 شهريور 1394برچسب:توافق هسته ای,بوس بوس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عصا و ماشین مدل بالا هر دو وسیله‌اند. معلوم نیست، کدامیک ما را به مقصد می‌رساند! برای کلمه "کنتراست" معادل جامعی در زبان فارسی پیدا نکرده‌ام.کلماتی چون "تضاد" و "تقابل" حق مطلب را ادا نمی‌کند.مثل کلمه‌ی "کمیسیون" در مجلس که هنوز در فرهنگستان زبان، معادل آن را پیدا نکرده‌اند!
 

رهبری به ما توصیه می‌فرمودند تا زنده‌اید برای آخرت خود آذوقه فراهم کنید. بعد از مرگ دیگران هر چه همت کنند، "چیزکی"! برای شمامی فرستند! (نقل به مضمون)
اگر پدر و مادر در قید حیات‌اند، خدمت‌شان کنید. ذخیره‌ی آخرت خودتان!
اگر نیستند، شب جمعه ٢ رکعت نماز، ویژه آنان سفارش شده؛
در رکعت اول بعد از حمد ١٠ بار:
رَبِّ اغفِرلی و لِوالِدَی وَ لِلمُؤمنینَ یَومُ یَقُومُ الحِسابُ
در رکعت دوم بعد از حمد، ١٠ بار:
رَبِّ اغفِرلی و لِوالِدَی وَ لِمَن دَخَلَ بَیتی مُؤمِناً وَ لِلمُؤمِنینَ وَ المُومِناتِ
و بعد از سلام، ١٠ بار:
رَبِّ ارحَمهٌما کَما رَبَّیانی صَغیراِّ ... دعای خیرشان پشت و پناه‌تان.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:ضرغامی,توصیه رهبر,پدر و مادر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی: توافق هسته‌ای اهرمی در اختیار اصلاح‌طلبان در ایران در مقابل سایر گروه‌های سیاسی قرار می‌دهد

به گزارش پایگاه 598، گوشه پرده بالا رفت و دم خروس بیرون آمد! پشت‌پرده حرص و ولع برخی سیاسیون در حمایت از توافق هسته‌ای فاش شد. هنوز در حالی که سرنوشت توافق مشخص نشده و نه در ایران و نه در آمریکا این توافق به قانون تبدیل نشده، عده‌ای آنقدر هول شده‌اند که پشت‌پرده توافق سیاسی را لو دادند! و رسما اعلام کردند این توافق، باعث قدرت گرفتن جریان مخالف در ایران می‌شود!

به گزارش «وطن امروز»، معصومه ابتکار، معاون حسن روحانی و رئیس سازمان محیط‌زیست که طی ۲ سال اخیر به دلیل ناتوانی در پرداختن به مسائل این سازمان مورد انتقاد حتی رسانه‌های همسو با دولت نیز قرار گرفته است، به عنوان نماینده یک جریان سیاسی مطرود در کشور یعنی جریان اصلاح‌طلبی، مقابل دوربین شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی قرار گرفت و درباره اثرات داخلی توافق هسته‌ای گفته است « این توافق اهرمی در اختیار اصلاح‌طلبان در ایران درمقابل سایر گروه‌های سیاسی قرار می‌دهد».

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:توافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، عزت الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی تصویری از پشت صحنه برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» را منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

«این عکس از پشت صحنه برنامه شاد و مفرح "فیتیله، جمعه تعطیله" به دستم رسید.

می‌دانم خودشان راضی نیستند ولی وظیفه دانستم با درج این پست بگویم که پشت صحنه هنرمندان همه ى آن چیزی نیست که در اینستاگرام می‌بینید یا به آن‌ها نسبت می‌دهند»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:فتیله,عموها,خلوت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگی : شبکه ماهواره ای من و تو که به تازگی با افت شدید کمی و کیفی برنامه هایش دچار چالشی اساسی شده است مدتی است به صورت هنرمندان و بازیگران مردمی کشور عزیزمان ایران چنگ می زند تا بلکه بتواند عقده های ریزش شدید مخاطبینش را از آنان بستاند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازLONDON EYE :انتشار آهنگ جدید "امیر تتلو" با عنوان «انرژی هسته ای» گویا شبکه لندن نشین من و تو را بسیار عصبانی کرد تا آنجایی که این شبکه ماهواره ای دست به جوسازی هایی علیه تتلو زد.

 

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:تتلو,رسوا,من و تو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد. وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهدی هاشمی آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد.

وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:آقازاده فاسد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


* طرح سایت رهبری در مورد کودک‌سوزی صهیونیست‌ها

صفحه اینستاگرام khamenei.ir یک طرح گرافیکی با موضوع جنایت جدید صهیونیست‌ها منتشر کرد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,فتنه,پاسخ رسایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شعارشان این است: " می خواهیم خوشگل امر به معروف کنیم". در فراخوانی که زده اند تا دیگران را نیز با خود همراه کنند گفته اند : "یه شهر خاکستری پر از دود و دم، پر از غم، پر از روزمرگی، پر از عجله های الکی ، پر از دویدن های به ناکجا، آدم های نسبتا زنده، روح های بعضا مرده، شادی های گذرا، عشق های تموم شده... صدای بوق، سرفه، دود، غبار، زنگار... بویی از خدا به مشام بیمارمان نمی رسد، خدای روزهای مبادا... . در این گیر و دار دنیا که حواسمون زیادی از خدامون به خودمون پرت شده فقط باید نسیم خنکی بیاد، که این فضای غبارآلود رو پاک کنه تا خدا رو بهتر ببینیم. فقط کافیه خودمون رو در معرض این نسیم ها قرار بدیم... . چند نفری هستیم که دور هم جمع شدیم تا با تلنگری کوچک این مناسبت ها رو به یاد مردم شهرمون بیاریم. شاید با یه شاخه گل، یا یه شیرینی یا یه حدیث شیرین. باشد که برای همیشه سختی از ما دور شه. بیشتر اون بالاهای شهر می پریم، اونورا غبار دنیا یکم غلیظ تره." خبرگزاری فارس: مانور فرهنگی بچه حزب‌اللهی‌ها در بالاشهر+تصاویر
 
اعضای گروه "نفحات" را عده ای دانشجو تشکیل می دهند که دغدغه ی دین دارند و با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی و نمایش چهره ی زیبای دین گروه را راه اندازی کردند تا به قول خودشان دید جامعه را نسبت به بچه حزب اللهی ها عوض کنند و چهره ای رحمانی از دین به نمایش بگذارند. با یکی از اعضای این گروه به گفتگو نشستیم تا با اهداف و نحوه ی شکل گیری این گروه بیشتر آشنا شویم.

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بچه حزب اللهی یها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: مجوز فعالیت‌ یک هفته‌ای بی‌بی‌سی فارسی در ایران برای تهیه گزارش در زمینه مذاکرات هسته‌ای مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است؛ رسانه‌ای که نمی‌توان از نقش بی‌بدیل آن در ایجاد فتنه‌انگیزی و خیانت در ایران چشم پوشی کرد و با تورق تاریخ می‌توان فهمید که مشی و روش بی‌بی‌سی از سال 1320 تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

1.  رادیو بی‌بی‌سی در آستانه اشغال ایران توسط متفقین در شهریورخبرگزاری فارس: شواهد تاریخی خباثت‌های BBC در ایران از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۹۴1320

در سال‏های منتهی به اشغال ایران در شهریور 1320 شوروی و انگلستان براساس رویه رقابت‌آمیز همیشگی خود در ایران به منظور پیگیری سیاست‏های تبلیغاتی خود در طول جنگ جهانی دوم به رسانه برتر روز یعنی رادیو روی آوردند و هر کدام به فاصله اندکی از همدیگر در برنامه ‏های رادیویی برون‏مرزی خود بخش فارسی تاسیس کردند. ابتدا شوروی و به فاصله حدود یک سال انگلیس رادیویی به زبان فارسی راه‌اندازی کردند. آلمان هیتلری نیز برای بهره ‏گیری از سلاح تبلیغات، رادیو برلین را پایه‌ریزی کرده بود تا افکار عمومی ایرانیان را به سود کشور متبوع خود سوق دهد. بنابراین، در سال‌های پایانی عصر رضاشاه رادیو مهم‌ترین رسانه تاثیرگذار در حیات سیاسی و اجتماعی ایران و جهان به شمار می‏رفت. این مسئله درست مقطعی بود که تنها 2 سال از ورود رادیو به ایران سپری شده بود.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,شرارت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، ۱۰ ماه پیش بود که برای اولین بار خبر دکل گمشده نفتی متعلق به شرکت تاسیسات دریایی منتشر شد.قرارداد دلال «دکل گمشده» با پسر وزیر لندن‌نشین

کمیسیون انرژی مجلس هم طرح تحقیق و تفحص از این شرکت را کلید زد و برای دو تن از مدیران عامل سابق این شرکت پرونده قضایی تشکیل شد. در دی ماه ۹۳ نیز یکی از متهمان فساد در این شرکتبازداشت شد که غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه نیز ۶ ماه بعد در اواخر تیر ماه ۹۴ این خبر را تایید کرد. دکل نفتی فورچون از سوی مالک اصلی آن به خریدار دیگری فروخته شده و پس از حمل به مکزیک، هم اکنون در حال حفاری در آب‌های خلیج‌ مکزیک است.

البته ماجرای دکل فورچون تنها بخشی از پرونده مفصل شرکت تاسیسات دریایی را از ابتدای تاسیس این شرکت و در دوره‌های مختلف مدیریتی تشکیل می‌دهد.

از دکل حفاری دیگری که توسط این شرکت با هزینه گزاف خریداری و در سواحل امارات تبدیل به آهن پاره شد تا خرید پر از ابهام شناور و لوله گاز ترش و تشکیل شرکت‌های صوری در راستای منافع مدیران اسبق دولتی و امثال آن پرونده عملکرد این شرکت بزرگ نفتی را بسیار سنگین کرده است.

اگرچه از این نکته نیز نباید غافل شد که این شرکت وسیع‌ترین عملیات ساخت و راه‌اندازی سکوهای نفت و گاز ایران به خصوص در پارس جنوبی را انجام داده است و حجم پروژه‌های شرکت در مقطعی بالغ بر ۱۱ میلیارد دلار بوده است.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 مرداد 1394برچسب:وزیر لندن نشین,کرسنت,دکل نفتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، در میان تحریم‌های مختلف و پیچیده‌ای که بر ملت ایران تحمیل شده بود، تحریم فروش نفت خام یکی از دو تحریم اصلی و به عبارت دیگر ستون اصلی ساختمان تحریم‌ها بود. دلیل آن نیز بسیار روشن است. اقتصاد ایران وابستگی شدید به پول نفت داشته و دارد و دولت‌ها فارغ از گرایش‌های سیاسی‌شان و شعارهایی که در زمان انتخابات می‌دهند، به طور جدی تمایل به استفاده از پول نفت برای انجام برنامه‌های مد نظر خود دارند.

متن این توافق‌نامه ۱۵۹ صفحه است. متنی بسیار طولانی و البته پیچیده که خواندن و تسلط بر آن نیازمند زمان و مطالعه است. در این مسیر دو نکته دارای اهمیت است که باید به آنها توجه شود:

نکته اول این است که متن توافق جامع از نظر فنی با توافق ژنو و بیانیه لوزان متفاوت است. تفاوت اصلی مفصل بودن و تشریح جزییات فراوان در آن است. به عبارت دیگر توافقنامه جامع تا حد خوبی شفاف است. مشخص است تلاش فراوانی شده است تا ابهامات کمتری در متن باشد. این وضعیت درباره توافق ژنو و لوزان وجود نداشت.

نکته دوم که می‌تواند برای کسانی که به دنبال فهم و اشراف پیدا کردن پیرامون توافق جامع هستند، مفید باشد، این است که ضمیمه پنجم توافق نقشه درک درست توافق است. در توضیح باید گفت که متن توافق و ضمایم آن بسیار مفصل و پر از موضوعات مختلف است. برای مثال در بخش‌ تحریم‌ها تمامی تحریم‌های اعمال شده علیه ایران در بخش‌های مختلف به تفصیل آمده است. لذا با خواندن آنها نمی‌توان به این سوال جواب داد که آیا امتیازها به صورت هم وزن داده و گرفته شده است یا نه؟در  نتیجه مساله زمان‌بندی و نحوه برداشتن تحریم‌ها و نیز اقداماتی که ایران باید در مقابل آن انجام دهد تعیین کننده وزن توافق است. این مهم در ضمیمه ۵ توافق مستتر شده است.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:برجام,بی سرانجام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی محتلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر می‌کند.

**پس از رسیدن ایران و 1+5 به برنامه اقدام مشترک حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها در خصوص روش زندگی در شرایط پساتحریم به عنوان یک دغدغه مطرح شد!خبرگزاری فارس: کوچه اول؛ بارندگی‌های بلوکه شده در ایران/ کوچه آخر؛ اوباما میهمان سفره «پایتختی‌ها»+تصاویر

-امروز رفتم بقالی ماست گرفتم، دیدم عین دوغ آبکیه؛ میگم کریم آقا این بنظرت خیلی رقیق نیست؟! میگه همینی که هست، ما با 5+1 توافق کردیم هیچ چیزی رو با غلظت بالا تولید نکنیم.

بقیه در ادامه مطلب..............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:لاف در غریبی,اباما,رهنورد,فابیوس,خون آشام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "السفیر" لبنان روز شنبه در مطلبی نوشت:
انفجار انتحاری دوشنبه گذشته در شهر سوروچ در جنوب شرقی ترکیه که در شمال شهر عین العرب سوریه قرار دارد، سؤالات بسیاری را درباره ابعاد و اهداف این ماجرا به وجود آورد.
این سؤالات با اقدام ترکیه در داغ کردن جبهه جنگ با سوریه و اعلام وقوع درگیری‌هایی با داعش و افزایش آمادگی نظامی ارتش ترکیه به بالاترین درجه، چند برابر شد. همچنین خبرهایی در خصوص توافق نظامی ترکیه و آمریکا برای ایجاد منطقه حائل به وسیله خط آتش داخل سوریه از جرابلس تا عفرین و امکان استفاده هواپیماهای آمریکایی از پایگاه انجرلیک، منتشر شد.
انفجار سوروچ کردهای ترکیه و سوریه را هدف قرار داد و در پی آن 32 نفر کشته و صدها تن مجروح شدند. قربانیان این حمله از جوانان دانشجوی کرد ترکیه بودند که برای کمک به اهالی شهر عین العرب سوریه و بازسازی آن، گرد هم جمع شده بودند. بنابراین می توان گفت که این انفجار، برای هدف قرار دادن مدافعان شهر کردنشین عین العرب بود .. عاملان این انفجار می خواهند که عین العرب نابود شود، و از هرگونه اقدام برای بازسازی آن جلوگیری می کنند.
این نخستین بار است که "احمد داود اوغلو" نخست وزیر ترکیه داعش را به انجام عملیات تروریستی متهم می‌کند. مسأله مورد توجه این است که این اتهام فقط ساعاتی بعد از انفجار مطرح شد؛ آن هم در زمانی که اجساد کشته شدگان هنوز در میدان بود و هیچکس نمی‌دانست که این انفجار چگونه به وقوع پیوسته است، و اینکه آیا یک انتحاری آن را انجام داده و یا به وسیله یک خودروی بمبگذاری شده صورت گرفته، و آیا عامل این حمله یک پسر بود یا یک دختر ؟
درحالیکه ترکیه همواره نظام سوریه را مسؤول انفجارها معرفی کرده است، اینبار متهم کردن داعش در این انفجار یک یا دو ساعت پس از وقوع آن، قبل از هرگونه تحقیق؛ و خارج کردن نظام سوریه از فهرست متهمان، بسیار سؤال برانگیز است.
در انفجار شهر سوروچ، حزب عدالت و توسعه (حاکم) هدف قرار نگرفت؛ قربانیان این حمله نیز از مخالفان دولت داود اوغلو بودند که بعضی از آنها و شاید همه در اعتراضات میدان تقسیم شرکت داشتند. بنابراین کسانی که از میدان تقسیم نجات یافتند، در سوروچ کشته شدند.
داعش اگر می خواست اقدامی را ضد حزب عدالت و توسعه انجام دهد، عملیاتی انفجاری را ضد مؤسسات و یا افراد وابسته به این حزب و یا حداقل وابسته به دولت صورت می داد.
همچنین سؤالات بسیاری در این زمینه باقی مانده است که از جمله آنها این است که چرا داعش تا این لحظه عملیات را برعهده نگرفته است ؟ و چرا اردوغان به خانواده قربانیان تسلیت نگفت؟
اما موضوع اصلی که همه کارشناسان ترکیه‌ای را به خود مشغول کرده این است که هر اندازه اوضاع امنیتی بحرانی شود و صحنه سیاسی به آشوب کشیده شود، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور می‌تواند به سراغ انتخابات پارلمانی زودهنگام برود تا 18 کرسی که در انتخابات اخیر از دست داده، جبران کند و اکثریت مطلق را در پارلمان به دست آورد.
داغ کردن اوضاع برخی مناطق هم مرز با سوریه، و ادعای ترکیه مبنی بر تیراندازی عناصر داعش از آنسوی مرزها و کشته شدن یک سرباز ترکیه ای، نمی تواند دلیلی برای آماده باش ارتش ترکیه به بهانه دفاع از حاکمیت این کشور و فعال کردن جنگنده‌های ارتش باشد.
آمادگی نظامی ارتش ترکیه از زمان سیطره کردها بر شهر "تل ابیض" آغاز شد؛ از آن زمان ترکیه به صورت مستقیم و شدیدتر از گذشته به حمایت از جبهه النصره و جیش الفتح پرداخت  که نتیجه آن اشغال ادلب و جسرالشغور بود.
انفجار در شهر سوروچ، نتیجه طبیعی و حتمی شکست سیاسی ترکیه در سوریه، عراق و خاورمیانه است. ماجرای شهر سوروچ، بازی با آتش است.
ترکیه اکنون جنگی خیالی را علیه کسانی آغاز کرده که همواره از آنان حمایت کرده است؛ و با وجود همه تبلیغات رسانه ای جهت منحرف کردن افکار عمومی، این حمایتها همچنان ادامه دارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 مرداد 1394برچسب:داعش,اردوغان,ترکیه,جنگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خانم شیطان صفتی که به دلیل برقراری رابطه جنسی با پسر خود به اعدام محکوم شد. مادر 32 ساله ای که با پسرش رابطه جنسی برقرار کرد، اعدام شد. یک زن 32 ساله اهل کالیفرنیا پس از اینکه با پسر خود رابطه نامشروع برقرار کرد توسط پلیس دستگیر و به 4 به دلیل برقراری رابطه جنسی با محارم به اعدام محکوم شد.

تالاب، ربکا اتکینسون، 32 ساله که از همسرش جدا شد ، دادگاه حضانت پسر را به پدرش داد و این مادر به مدت چندین سال دور از پسرش زندگی کرد و از دیدن پسرش محروم بود.

ربکا اتکینسون در اواخر سال گذشته از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک با پسرش رابطه برقرار کرد و بعد از مدتی به پسرش عکس و پیامهای مستهجن از خود ارسال می کرد .

ربکا اتکینسون پس از مدتی که با پسرش رابطه داشت در خانه به برقراری رابطه نامشروع با پسر خود تن داد. پس از اینکه بستگان پسر پیامها و عکس های مستهجن مادرش را در صفحه فیس بوک دیدند به پلیس اطلاع دادند و پلیس پس از انجام تحقیقات نوار فیلم رابطه مادر با پسرش را پیدا کرد.

دادگاه کالیفرنیا به پس از بررسی ، حکم اعدام را برای ربکا اتکینسون صادر کرد . ولی ربکا اتکینسون در دفاع از خود این رابطه را به نوعی جاذبه ژنتیکی اعلام کرد و افزود که وقتی بستگان نزدیکی به مدت زیادی از هم دور باشند پس از ملاقات با یکدیگر دست به چنین اعمالی خواهند زد . ولی دادگان این ادعا را رد کرد و به دلیل رابطه نامشروع با محارم ، حکم اعدام را برای ربکا اتکینسون صادر کرد .

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:رابطه نامشروع,اعدام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا زائری در پست اخیر اینستاگرامش نوشت: مرحوم امام شرف الدين تنها كسي است از علماي شيعه كه در مسجدالحرام امام جماعت شده و همه به او اقتدا كرده اند.
تنها امام جماعت شیعه مسجدالحرام+عکس
 
كسي است كه كتاب المراجعات او هنوز جريان ساز و اثر گذار مانده، كسي است كه با جمله مشهور "لا ينتشر الهدى إلا من حيث انتشر الضلال" خط فكري و فهم اجتماعي و تربيتي كاربردي و نويني را ارائه داده است.
كسي است كه با اقدامات تأسيسي خود زمينه ساز افتخارات امروز پيروان اهل بيت شده ، كسي است كه در قحطي و گرسنگي جنگ جهاني اول جواز مصرف كامل حقوق شرعي براي اطعام را صادر كرده ، و در كنار همه اينها كسي است كه صدسال پيش مثل امروزي را مي ديده.
جناب سيدحسين شرف الدين در ميان خاطرات خود به روزي اشاره مي كند كه قرار بوده ايشان پيامي براي نصب ضريح حضرت زينب بنويسند كه توسط ايراني ها ساخته و ارسال شده بود و پيامشان را با اين حديث آغاز مي كنند كه : " لو كان العلم في الثريا لتناولته أيد من فارس " ايشان مي گويد وقتي پدربزرگم اين حديث را املا مي كرد و من پيام ايشان را مي نوشتم از او پرسيدم : " چرا ايراني ها "؟ و ايشان مدتي از گذشته حضور سلمان فارسي و آينده نقش ايراني ها در اسلام سخن گفت.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:امام جماعت,مسجدالحرام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از 13 سال مذاکره و فراز و نشیب‌های بسیار، سرانجام این مذاکرات امروز به پایان رسید.به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، ایرانی‌ها در طول 13 سال گذشته توانسته‌اند با استراتژی صبر و مقاومت اکنون به دستاوردهای بسیار بهتری در مقایسه با گذشته برسند.المیادین نوشت: با نگاهی به روز اول مذاکرات در 13 سال گذشته، هنگامی که غرب هرگونه خودکفایی را در صنعت هسته‌ای را برای ایران تحمل نمی‌کرد و با غنی‌سازی اورانیوم در خاک تمام به مخالفت برخواسته بود، دستاوردهای ایران ارزش خود را نشان می‌دهد.این شبکه لبنانی افزود: تاریخی که بزودی نوشته می‌شود با آن چه که پیش از این بوده است تفاوت دارد؛ ظریف و تیم هسته‌ای او، انعکاس دهنده خلق ایرانی‌هاست که با پنبه سر می‌برند و شاید بتوان گفت غربی‌ها اشتباه کردند که وارد یک روند طولانی با ایرانی‌ها شدند؛ ایرانی‌هایی که معروف به بازی فشار تا تسلیم هستند؛ غرب گمان کرد که توانسته ایران را در مسیر زمان به دام بیاندازد به همین خاطر چنین اعلام می‌کردند که عجله‌ای برای توافق ندارند تا شاید ایرانی‌ها کوتاه آمده و از خطوط قرمز خود بکاهند؛ اما باید گفت ایرانی‌ها مثلی دارند که می‌گوید: «گر صبر کنی ز غوره حلو سازی» و این در عمق شخصیت و فرهنگ آن‌هاست بنابراین برای ایرانی‌ها سخت نبود که بیش از این در وین بمانند؛ حتی برای چند هفته یا یک ماه دیگر؛ اما در نهایت به بخشی از حداکثر خواسته‌هایشان رسیدند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:5+1, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکم- به یک روایت، دیروز روز پایان 12 سال پرونده هسته‌ای ایران بود. حداقل مذاکره‌کنندگان به ما گفته‌اند که چنین خواهد بود. برای من  که در این مدت، حتی یک روز از موضوع هسته‌ای فارغ نبوده‌ام، این روز بسیار مهم است. همین که یک نقطه پایان بر این پرونده حجیم گذاشته شود و بتوان انرژی‌هایی را که تاکنون صرف این موضوع شده، در موضوعاتی دیگر صرف کرد، خود موهبتی مهم و مبارک است. این نقطه پایان، برجام نامیده شده است. یک برنامه جامع برای اقدام مشترک میان ایران و 1+5 که با ضمائم آن بیش از 150 صفحه است. زمانی کم و بیش طولانی لازم است تا همه ابعاد این متن روشن شود و بتوان درباره آن یک داوری بدون ابهام به دست داد  اما به اجمال این نکته را می‌توان گفت که استراتژی ویژه مذاکراتی رهبر معظم انقلاب اسلامی به تولید یک متن متوازن منجر شده است. به این سبب، بی‌گمان بر ما فرض است که کوشش تیم مذاکره‌کننده را ارج بنهیم و به آنها خداقوت بگوییم.خبرگزاری فارس: مقدمه‌ای بر تحلیل «برجام»/ این گزینه در سبد کدام طرف خواهد نشست؟
دوم- همچنانکه سابقه چنین معاهداتی نشان می‌دهد – البته نمونه‌های مشابه برای برجام بسیار اندک است- چالش بزرگ اینگونه متون حین اجرا نمایان می‌شود. به طور کلاسیک این تلقی وجود دارد که اجرای این قبیل توافقات بسیار دشوارتر از تنظیم و امضای آنهاست، بویژه اگر با طرفی چون آمریکا مواجه باشیم که تقریبا حتی یک نمونه قابل ذکر از آنچه بتوان آن را عمل به تعهدات بین‌المللی نامید در کارنامه آن وجود ندارد. مهم‌تر از این، خوب یا بد بودن چنین متونی نیز نه روی کاغذ بلکه در عمل مشخص می‌شود. بنابراین تا زمانی که نوبت به اجرا برسد باید خویشتندار بود.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:هسته ای,5+1, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان در 250 امامزاده و بقعه متبرکه استان مازندران آغاز به‌کار کرد و تا پایان این ماه ادامه دارد.

اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و اطعام‌دهی در راستای اجرای صحیح نیات واقفان و تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از جمله اهداف طرح ضیافت الهی در استان مازندران به شمار می‌رود.

برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی از داخل و خارج کشور یکی از برنامه‌های شاخص طرح ضیافت الهی در استان مازندران است که طبق سالهای گذشته اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان نیز میزبان قاری بین‌المللی از کشور مصر بود.

استاد «احمد شحات احمد لاشین» قاری بین‌المللی از کشور مصر در استان علوی و ولایتمدار مازندران حضور پیدا کرد و به اجرای 18 محفل انس با قرآن کریم در شهرهای مختلف استان پرداخت.

قاری بین‌المللی از کشور مصر با حضور در استان مازندران در شهرهای بهشهر، خلیل‌شهر، نکا، ساری، جویبار، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نور، تنکابن، نوشهر و رامسر به قرائت دلنشین کلام وحی پرداخت.

بقیه در ادامه مطلب..............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:قاری مصری,رهبر انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه چهاردهم تیرماه، سالروز ربایش حاج‌احمد متوسلیان(فرمانده لشکر27) به همراه سه دیپلمات کشورمان در منطقه «بُرباره» لبنان است. مزدوران «حزب فالانژ» در این روز که مصادف با ماه جولای 1982 و 14 تیرماه 1361 بود اتومبیل هیأت نمایندگی دیپلماتیک کشورمان را هنگام ورود به شهر بیروت و در حین عبور از پست ایست و بازرسی متوقف کردند و چهار سرنشین خودرو را به رغم داشتن مصونیت دیپلماتیک توسط آدم ربایان دست نشانده رژیم تروریستی «تل آویو» گروگان گرفتند.غروب روز بیست و یکم خرداد ۱۳۶۱، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که متشکل از بخشی از تیپ «محمد رسول‌الله(ص)» و نیز بخشی از نیروهای تیپ «۵۸ تکاور ذوالفقار» ارتش به فرماندهی حاج احمد متوسلیان بودند در فرودگاه دمشق به زمین نشست و این آغاز حضور «قوای محمد(ص)» برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و مقدمه‌ای برای تحمل 33 فراق و تحمل انتظار برای بازگشت حاج احمد متوسلیان، کاظم اخوان، تقی رستگارمقدم و سید محسن موسوی شد.
حاج احمد در حال سخنرانی برای قوای محمد (ص)

یکی از تصاویری که از حضور این نیروها در لبنان و سوریه بسیار در فضای مجازی قابل مشاهده است به سخرانی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اختصاص دارد. تصویر پیش رو مربوط به سخنرانی این فرمانده در اردوگاه «زَبدانی» سوریه است و به ترتیب اسامی افراد حاضر در آن از سمت راست عبارتند از:-ناشناخته-شهید علی اکبر حاجی‌پورامیر-شهید کاظم نجفی رستگار-ناشناخته-شهید مرتضی سلمان‌طرقی-شهید ناصر شیری-منصور کوچک محسنی-شهید علی میر رییس‌اسکویی- حسن شاه‌حسینی-جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان-جعفر جهروتی‌زاده-ناشناخته.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 تير 1394برچسب:شهدا,حاج احمد,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «سی‌یتل تایمز» در گزارشی نوشت: همزمان با ادامه گفت‌وگوهای دیپلماتیک‌ برای مهار برنامه هسته‌ای ایران، ارتش آمریکا نیز سرگرم انباشت بمب‌های بسیار قدرتمند خود برای نابود کردن مستحکم‌ترین‌های مجتمع‌های هسته‌ای ایران منجمله تاسیسات زیر زمینی این کشور است.خبرگزاری فارس: آمریکا حین گفت‌وگو با ایران در پی انباشت بمب‌های سنگرشکن است/ طرح حمله نظامی چند لایه علیه مجتمع‌های مستحکم هسته‌ای ایران

بر اساس این گزارش، بمب‌های سنگر شکن ساخت کارخانه بوئینگ بعد از بمب‌های هسته‌ای قوی‌ترین جنگ افزار آمریکا هستند و با داشتن 5 تن وزن از دیگر بمب‌های آمریکا سنگین‌تر می‌باشند.

این روزنامه در ادامه نوشت که در یک بازه زمانی 10 ساله برای بهبود وضعیت این بمب‌ها، سر انجام در سال جاری بمب‌های سنگر شکن به طور موفقیت آمیزی در عمیق‌ترین اهداف زیر زمینی در منطقه آزمایش موشکی موسوم به «وایت استند میسیل رنج» یا (White Sands Missile Rang) واقع در نیو مکزیکو امتحان شدند.این آزمایش همچنین همراه با ارتقا سامانه هدایت شونده و الکترونیکی برای جلوگیری از امواج پارازیت‌های دشمن بود.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 تير 1394برچسب:آمریکا,جنایت,دبه,بمب,مذاکرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، «امیرعلی جوادیان» از جمله عکاسانی است که طی جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران در عملیات‌های متعددی حضور پیدا کرد. کتاب عکس «قاب‌های ماندگار» هم گوشه‌ای از این رویدادها را به نمایش گذاشته است.خبرگزاری فارس: روایت یک عکاس از شهادت سقای عملیات رمضان+عکس

عملیات «رمضان» یکی از عملیات‌‌هایی است که جوادیان در آن حضور داشت. وی در سی و سومین سالگرد اجرای این عملیات، عکس‌هایش به همراه روایتی از این رویداد را در اختیار خبرگزاری فارس

گذاشته است.

بقیه عکسها در ادامه مطلب..................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 تير 1394برچسب:شهدا,سقا,عملیات رمضان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 ، "پیروز مجتهد زاده" استاد جغرافیای سیاسی و ژئوپلیتیک دانشگاه تربیت مدرس تهران، مشاور پژوهشی دانشگاه سازمان ملل متحد و مدیرعامل بنیاد پژوهشی یوروسویک (Urosevic Research Foundation) لندن است. او یکی از معدود تحصیلکردگان مقیم خارج کشور است که بدلیل علاقه و تعصبی که به کشور و مردم خود دارد، از هر تریبونی برای حمایت از ایران و ایرانی بهره میبرد؛ خواه بی‌بی‌سی فارسی باشد خواه رسانه های وطنی...مواضع سفت و سخت مجتهدزاده درباره موضوع خلیج فارس و جزایر ایرانی، ضدیت با رژیم صهیونیستی و نقد تند و تیز سیاستهای جنگ طلبانه آمریکایی‌ها را بارها از رسانه های بزرگ بین المللی  از جمله بی بی سی دیده ایم؛ مردی که با ریش تراشیده و کراوات و از موضع یک ایرانی وطن‌دوست سیاست‌های دشمنان ایران را به چالش میکشد. او چندباری هم به سران برخی کشورها نامه نوشته و سیاست‌های ضدایرانی و جنگ‌طلبانه آنها را به نقد کشیده است.متن زیر حاصل گفتگوی دوساعته خبرنگاران «نسیم» با پیروز مجتهدزاده درباره "صورت وضعیت مذاکرات هسته ای و چشم انداز توافق احتمالی" می باشد:

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 تير 1394برچسب:دیپلماسی,روشنفکرانه,دشمن,دکتر مجتهدزاده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به تازگی برخی کاربران شبکه های اجتماعی خواسته و یا ناخواسته به یکی از شایعات چند سال پیش فضای مجازی دامن زدند. این مخاطبان با انتشار تصویری از رهبر معظم انقلاب مدعی شدند که ایشان در حال تماشای صفحه سایت KHAMENEI.IR در فیس بوک هستند.

**واقعیت**

واقعیت این است که تصویر مذکور جعلی و اصطلاحا فتوشاپی بوده است؛ این تصویر مربوط به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه فناوری‌های راهبردی در اسفندماه سال ۸۹ است که پس از چند سال دوباره در شبکه های اجتماعی بازنشر داده شده است.

مخاطبان برای مشاهده تصویر اصلی در سایت حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) می‌توانند اینجا کلیک کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 تير 1394برچسب:رهبر معظم انقلاب,این تصویر رهبری «جعلی» است, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بقیه عکسها در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 تير 1394برچسب:مهدی هاشمی,مفسد اقتصادی,بدحجاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) مجری برنامه کودک صدا و سیما عکسی از نماز خواندن بازیگر نونهال کشورمان منتشر کرد.

فرضیایی با انتشار تصویر زیر نوشت: «بدون اینکه کسی بهش بگه توی نمازخونه داشت نماز میخوند
خدا رو شکر که با این سن کم دلش با خداست، عاقبت بخیر باشی هنرمند کوچولو "عرفانِ برزین»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 تير 1394برچسب:هنرمند متعهد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.   
**راهبرد بمب‌های سنگرشکن 
در گزارشی که اخیرا یکی از پایگاه‌های تحلیلی آمریکا با عنوان طرح B مطرح کرده اوباما را به استفاده از "بمب‌های سنگرشکن" با وزن بیش از 5 هزار پوند (هر پوند 453.26 گرم است) تشویق کرده و عنوان داشته در صورت شکست دیپلماسی می‌توان از راهبرد "بمب های سنگرشکن" به عنوان گزینه جایگزین برای نابودی تاسیسات هسته‌ای "فردو" برای جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای استفاده کرد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 تير 1394برچسب:پدافند,فوردو,ادعا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری شهدای ایران، خواهر شهید احمد شاکر شوکتی با فرزند معلولش یک ماه است در خیابان زندگی می کند و تاکنون مسئولی به او کمک نکرده است.
بنا بر این گزارش؛ در میان شلوغی و ترافیک خیابان  و با توضیحات همرزم شهید شوکتی از وضعیت بغرنج خواهر این شهید و فرزند معلولش راهی شهرک آزمایش می شویم تا از نزدیک آنچه گفته شده را مشاهده کنیم.


خواهر شهید به همراه فرزندش وسایل درب و داغان باقی مانده از خانه شان را به دیوار آموزش و پرورش تکیه داده اند و خود در چمن کنار خیابان یعنی جایی که همسایه ها سگ هایشان را برای استراحت می آورند نشسته اند. ماجرا را پرس و جو می کنیم و او هم ساعت ها توضیح می دهد تا بالاخره اذان می گویند و افطار می شود.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:خواهر شهید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، عباس شعری مقدم، معاون زنگنه و مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي درباره تاثیر تحریم‌ها به روزنامه تعادل گفته است: به قطعيت بايد بدانيم كه اگر تحريم‌ها رفع نشود پتروشيمي ايران دورنماي مشعشع و اميدواركننده‌اي نخواهد داشت و اصلا نبايد به خود اجازه فكر كردن به اين مساله را بدهيم كه مذاكرات به نتيجه نرسد.
شعری مقدم گفت: ما بايد از تجربه كشورهاي ديگر درس بگيريم. آفريقاي جنوبي در زمان آپارتايد تحت تحريم‌هاي بين‌المللي بود و ايستادگي زيادي در برابر اين تحريم‌ها نشان داد اما در نهايت نظام آپارتايد سقوط كرد. نمي‌توانيم تا ابد دور خود را خط بكشيم و خود را منزوي كنيم. خوشبختانه گروه مذاكره‌كننده ايران تاكنون نيز بسيار خوب از منافع كشور دفاع كرده‌اند و بايد از اين پس نيز كاملا از آنها حمايت كنيم...
وی افزود: واكنون صنعت پتروشيمي به صورت لنگان لنگان و آهسته در حال توسعه است، به عنوان مثال درحال حاضر هشت ميليارد دلار سرمايه‌گذاري از طريق صندوق توسعه ملي و مشاركت چيني‌ها براي چهار سال آينده فراهم كرده‌ايم اما اين رقم اندك است و همانطور كه اشاره شد ما به سالانه ۷ميليارد دلار سرمايه‌گذاري نياز داريم كه در صورت عدم رفع تحريم‌ها، آينده‌يي چندان روشن براي اين صنعت ترسيم نخواهد شد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 تير 1394برچسب:توهینجمهوری اسلامی مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 ،یادداشت روز کیهان به قلم حسین شریعتمداری در شنبه ۳۰ خرداد با عنوان «چه وقت آمدن بود؟!» را از نظر می‌گذرانید.آیا انتظار داشتید مردم  شعار «زنده باد کدخدا» سر دهند؟!

1- چند سال قبل در گرماگرم یک مناظره وقتی سخن از درس‌آموز بودن قیام عاشورا به میان آمد و بر ضرورت الگو گرفتن از مقاومت سالارشهیدان تاکید شد، طرف مقابل به اعتراض گفت: چرا از ماجرای عاشورا که به سوگواری برای شهدای کربلا اختصاص دارد استفاده ابزاری می‌شود؟ و چرا عاشورای حسینی(ع) را سیاسی می‌کنید؟! به ایشان گفته شد، مگر حضرت اباعبدالله علیه‌السلام و یارانش در تصادف اتومبیل و یا سانحه سیل و زلزله کشته شده‌اند؟! سیاست به مفهوم واقعی آن، اداره امور جامعه است و از این روی نمی‌تواند بیرون از دایره وظایف و تکالیف یک مسلمان باشد. مخصوصا، حضرت امام حسین(ع) که امام مسلمین بوده‌اند. بنی‌امیه برای پیشگیری از حاکمیت سیدالشهدا(ع) که عدالت‌پرور و در تضاد با حاکمیت ظالمانه و اشرافی آنان بود، آن حضرت را به شهادت رساندند. بنابراین اگر در عزای آن بزرگوار بر ضرورت مبارزه با سلطه‌گران تأکید نشود و از نیاز به حاکمیت اسلام که خواسته آن حضرت بود، سخنی به میان نیاید، مراسم و مجالس سوگواری و عزاداری آن امام مظلوم و شهید، آنگونه که باید، برپا نشده است.

بقیه در ادامه مطلب........................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 خرداد 1394برچسب:شهدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، وحیدطالب‌لو سنگربان باشگاه استقلال در مراسم تشییع پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس شرکت کرد.

وی با انشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «شهیدان قهرمانان واقعى سرزمین من هستند . میدان بهارستان ٩٤/٣/٢٦»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:شهدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، اخبار ویژه روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه 94/3/20 را در ادامه می‌خوانید:

 خبرگزاری فارس: جعل تصویر جواد ظریف در زمان جنگ/ حل مشکل ورود خودروهای ۱۳ دیپلمات ایرانی

- روزنامه کیهان


آمریکا: درباره ایران حتی یک اینچ فاصله با اسرائیل نداریم
معاون وزیر خارجه آمریکا در نشست کمیته یهودیان، روابط امنیتی اسرائیل و آمریکا را محکم‌تر از هر زمان دیگری دانست.
به گزارش صدای آمریکا تونی بلینکن با اشاره به گفتگوهای هسته‌ای با ایران، گفت «زمانی که پای هدف استراتژیکی، مانند بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای در میان است، حتی یک اینچ فاصله میان ایالات متحده و اسرائیل وجود ندارد.»
صدای آمریکا تصریح کرد: بلینکن با شرکت در نشست جهانی کمیته یهودیان آمریکایی کوشید به جامعه یهودیان در مورد حمایت آمریکا از اسرائیل، و نیز درباره موضع دولت باراک اوباما در مذاکرات اتمی با ایران اطمینان خاطر بدهد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:ظریف,مذاکرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، اخیرا تصویری در اینترنت منتشر شده که حاکی از آن است مغازه‌ای در عراق، به فرزندان شهدای بسیج مردمی این کشور بستنی رایگان می‌دهد.

این مغازه‌دار روی برگه‌ای که روی در مغازه‌اش چسبانده نوشته: «البیع لأطفال شهداء الحشد الشعبی مجاناً» فروش برای کودکانِ شهدای حشدالشعبی (بسیج مردمی عراق) رایگان است


این تصویر با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.a


دیدگ

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:حشدالشعبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ژیل مونیه» خبرنگار 71 ساله فرانسوی و دبیرکل موسسه دوستی فرانسه و عراق  که از مخالفان دخالت‌های بیگانگان در جنوب غرب آسیا بوده است، روز یکشنبه (امروز) در نشست خبرگزاری «فارس» با موضوع «تحولات منطقه و نگاه غرب به مسلمانان» حاضر شد.خبرگزاری فارس: ائتلاف آمریکا علیه داعش قطعاً یک بازی است/به لغو تحریم‌های ایران نباید خوشبین بود/ درفرانسه اجازه حرف زدن نمی‌دهند

نشست مذکور با حضور خبرنگارانی از رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری «دانا»، «تسنیم»، روزنامه «جوان»، بسیج رسانه و .....در سالن کنفرانس خبرگزاری فارس برگزار شد.

مونیه که خالق دو اثر به نامهای «راهنمای عراق» در سال 2000 و «جاسوس‌های طلای سیاه» در سال 2009 بوده است، با مجله «آفریقا آسیا» همکاری دارد و مطالبی را نیز در وبلاگ «عراق-فرانسه» (actualite.com) منتشر می‌کند.

این روزنامه‌نگار فرانسوی معتقد است که رژیم صهیونیستی باید تمامی بمب‌های هسته‌ای خود را از بین ببرد و در بخش اول سخنان خود به بخشی از داستان زندگی خود اشاره کرد و گفت که پدرش از فعالان استقلال الجزایر بوده و در زمان ریاست‌جمهوری «فرانسوا میتران» از فرانسه اخراج شد.

بقیه در ادامه مطلب..................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:ائتلاف,خیانت,داعش,توافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان در پاسخ به یکی از طرفدارانش در اینستاگرام واکنش جالبی نشان داد.خبرگزاری فارس: بهنوش بختیاری: سعی می‌کنم دقت بیشتری در پوششم داشته باشم

در یکی از کامنت‌های پست بهنوش بختیاری یکی از کاربران با نام سارا از این بازیگر خواست تا نسبت به حجابش اهتمام بیشتری داشته باشد. این کاربر در این باره نوشت: شما با این همه مهربونی و آرامش زبان و صورت، کسی که به نزدیکی با خدای مهربونمون تو نظر میاد چرا حجاب را از دید من حقیر البته حفظ نمی کنید، حیف نیست دل به این قشنگی با این همه محبت چهره با این لبخندای شیرین دل آقای ما صاحب الزمان شاد نشه!

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:هنرمندان با غیرت,حیا,عفاف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس «حسین قدیانی» در «وطن امروز» نوشت:خبرگزاری فارس: عالم محضر کدخدا نیست!

یکم: اگر حضرت ختمی مرتبت به‌واسطه اسلام شریف اجازه ندادند با وجود بت‌هایی چون لات و عزی، خدای احد و واحد تحریف شود، شاید کار امیرالمومنین مشکل‌تر هم بود، چرا که اسدالله غالب، علاوه بر ادامه کار پیامبر یعنی تعریف خدا، کارویژه مهم دیگری هم داشتند؛ عدم اجازه تحریف شخص پیامبر گرامی. از همین زاویه است که می‌بینیم هیچ امامی اندازه امام علی بن ابی‌طالب، به تبیین اصول و مبانی زندگانی سرشار از مبارزه حضرت رسول نپرداختند. بخش مهمی از نهج‌البلاغه، حاوی سعی و کوشش فراوان حضرت ابوتراب است مبنی بر تعریف صحیح و صریح از آخرین فرستاده خدا و جلوگیری از تحریف ایشان؛ که پیامبر، این بود و آن نبود. با اینها بود و با آنها نبود. فلان جا آن را گفت بدان سبب. بهمان جا این را گفت بدان دلیل. آنجا چنین کرد بدان علت. اینجا چنان کرد بدان مبنی. آن زمان هم بودند لابد کسانی که خواب‌های پریشان خود را به رخ امیرالمومنین بیدار و حی و حاضر می‌کشیدند بلکه پیامبر را تحریف کنند لیکن حریف فاتح خیبر نشدند. طرفه حکایت اینجاست؛

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 خرداد 1394برچسب:خامنه ای,خمینی,دیگر است, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دهها كودك فلسطيني روز جمعه با برگزاري تظاهرات در رام الله كرانه باختري خواستار تعليق عضويت رژيم صهيونيستي از فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) شدند. آنان با نشان دادن كارت قرمز به نظاميان صهيونيست بر اخراج آنان از سرزمين‌هاي اشغالي تاكيد كردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:صهیونیست,کارت قرمز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وهابی‌ها از تصویر مقام معظم رهبری که برروی تی‌شرت یکی از مجاهدین حشد الشعبی حک شده بود، به شدت عصبانی شدند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:امام خامنه ای,تی شرت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس سیاسی پایگاه 598 - دکتر ناصر نعمتی/ سخنان رهبری معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) به مناسبت روز پاسدار، علاوه بر نکاتی که در ارتباط با مذاکرات هسته ای داشته و دارای تذکری جدی در مسیر عبور از خطوط قرمز نظام توسط مذاکره کنندگان بود، نکاتی را نیز در ارتباط با کشورهای عرب حاشیة خلیج فارس داشت که بی ارتباط با نتایج این مذاکرات نخواهد بود. خط قرمز عدم اجازه به بازرسی از مراکز نظامی، بارها توسط ایشان و توسط فرماندهان نظامی کشور اعلام شده بود، اما خط تبلیغاتی پررنگی در بی اهمیت جلوه دادن و عادی سازیِ این موضوع، هم از طرف اعضا تیم مذاکره کننده و هم سایر افراد و رسانه ها، در طی یکی دو هفتة گذشته شروع شده بود که ایشان بصورت قاطع، به این مساله فیصله دادند و نشان دادند که زیر بار هیچ تهدیدی نمی روند.چگونه سیاستهای دولت یازدهم ایران را به جنگ نزدیک کرد؟
بدیهی است که با همین یک خط قرمز و علیرغم تلاش مجدد دولت برای توجیه بازرسی ها پس از این هشدار و ارائة شعارهای دهان پرکن و همچنین علیرغم اعلام آمریکائی ها مبنی بر اینکه طرف ایرانی تمام بازرسی ها را پذیرفته است، مذاکرات بی نتیجه خواهد ماند و بایستی منتظر عکس العملهای تند آمریکائی ها و همپیمانان داخلی و خارجیش باشیم. یکی از این عکس العملها، تهدید به حملة نظامیِ غیر مستقیم یا جنگ نیابتی در مرزهای ایران توسط کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس است که البته حضرت آقا هوشمندانه فقط برخی از این کشورها را مسول این تهدید دانستند.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:سیاست,جنگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سردار هور، شهید علی هاشمی در سال ۱۳۴۰ در اهواز به دنیا آمد. او به دلیل آشنایی با مناظق عملیاتی نقش مهمی در جنگ ایران و عراق داشت. شهید هاشمی در تشکیل تیپ ۳۷ نور، سپاه بستان و هویزه، قرارگاه نصرت و ارائه طرح کلی عملیات خیبر و بدر، مسؤولیت سپاه ششم امام جعفر صادق را عهده دار بود. او در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید و پیکر او بعد از ۲۲ سال کشف شده و در اهواز به خاک سپرده شد. در تصویری که می بینید، حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور مبارزه با تکفیری ها، با سردار هور، عکس یادگاری انداخته اند...

عکس/

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:شهدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای سرگشاده به حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، تولیت حرم امام خمینی(ره)، نسبت به ساخت و سازهای اشرافی در حرم امام خمینی واکنش نشان دادند.متن این نامه به شرح ذیل می‌باشد:انتقاد جنبش عدالتخواه به اشرافی گری حسن خمینی به نام امام
امام روح الله:«با حفظ جهات شرعی در مورد زمین مذکور با پیشنهاد حجت‌الاسلام، آقایان خامنه‌ای و هاشمی، موافقت می‌شود. ان شاء الله در کنار ساختن مصلای تهران، در ساختن‌ بینش کفرستیزی مسلمانان موفق باشید. ضمناً سادگی مصلا باید یادآور سادگی محل عبادت مسلمانان صدر اسلام باشد. و شدیداً از زرق و برق ساختمان‌های مساجد اسلام امریکایی جلوگیری شود.»   ( ۲۳/۸/۱۳۶۷ )
تولیت حرم امام روح الله؛ حجت الاسلام  و المسلمین سید حسن خمینی
سلام علیکم؛
حضرت روح الله را پیش از آن که به شناسنامه ی سازمان  ثبت و احوال شان بشناسیم، به روش و منش گرامی شان شناخته ایم و نسبت و قرابت هر کس با آن بزرگوار را به معیار افکارحضرتش (ره) سنجیده ایم.
چه فراوانند، آزادگان و عدالتخواهانی که در گوشه گوشه جهان با ملیت های گوناگون با اقتدا به خمینی کبیر ، علم مبارزه را به دوش گرفته اند که فرمود :((من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند ، و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند ، میبوسم… )) که همین ها فرزندان ِ رشید تفکر امام مستضعفان هستند و نیز هستند کسانی که در مرزهای همین کشورند  و به اسناد عملکردشان، نسبتی با امام ( ره ) ندارند

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 خرداد 1394برچسب:عدالت,حسن خمینی,اسراف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یک منبع محلی ترکیه‌ای هویت یکی از افسران دستگاه اطلاعات ترکیه را افشا کرد که چند هفته پیش عامل کشتار اهالی شهرک «اشتبرق» در ریف ادلب بود.

این منبع که به دلایل امنیتی خواستار عدم افشای هویت خود شده بود، گفت که این افسر سازمان اطلاعات ترکیه «اروان سورملی» نام دارد و هم اکنون به احتمال بسیار در حلب بسر می‌برد.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:ترکیه,جنایت,عثمانی,حیوانیت,سوریه مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، 18 سال پیش در چنین ایامی در انتخابات ریاست جمهوری سال1376 برخلاف انتظارت جریان دوم خرداد قدرت سیاسی و اجرایی کشور را در دست گرفت. حمیدرضا ترقی که در آن زمان نماینده‌ی پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی بود معتقداست، تغییر سبک زندگی و ذائقه‌ی مردم که خروجی برنامه‌ریزی‌های دولت سازندگی بود، مهم‌ترین دلیل کسب قدرت از سوی جریان دوم خرداد در سال 1376 می‌باشد که در ادامه متن گفتگوی پایگاه 598 با حمیدرضا ترقی می آید.



عوامل به وجود آمدن جریان دوم خرداد را چگونه ارزیابی می کنید؟
بعد از رحلت امام و انشعاب مجمع روحانیون مبارز از جامعه روحانیت مبارز، جریانی که خود را تابع ایشان می‌دانست و از فقه سیاسی حضرت امام در دوران رهبری ایشان حمایت  و تبعیت می‌کرد، بعد از رحلت امام به دیدگاه و اندیشه سیاسی مرحوم آیت‌الله نائینی تغییر جهت داد. در واقع چون با مصداق ولایت‌فقیه مشکل داشت از دیدگاه و اندیشه مرحوم نائینی حمایت کرد.

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 4 خرداد 1394برچسب:ترقی,اصلاحات,هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، ابو یحیی عبدالله عیضة الرزامی، فرمانده ارشد نظامی انصارالله که هم‌اکنون فرماندهی میدانی "کتائب شهید سید حسین الحوثی" علیه رژیم آل سعود را در دست دارد، در زمان حیات شهید سید حسین الحوثی، بنیانگذار مقاومت اسلامی در یمن نیز فرمانده میدانی انصارالله بود و رابطه دوستانه‌ای با سید یحیی الحوثی، برادر رهبر فعلی انصارالله نیز دارد.
مردی که اریکه آل‌سعود را به لرزه انداخت +عکس
حاج عبدالله الرزامی در سمت راست سید عبدالملک الحوثی در مرکز تصویر

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 خرداد 1394برچسب:سید حسین الحوثی,انصارالله,لرزه بر اندام آل سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، رو گذشته مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک ایران در گفتگویی با اعلام خبر توقف واردات خودروهای لوکس به کشور بیان داشته بود: بعد از مصوبه هیئت وزیران ورود خودرو های لوکس به کشور متوقف شده و خودروهای لوکسی که به کشور آمده عمدتا مربوط به سفارتخانه‌های خارجی و بر اساس کنوانسیون دیپلماتیک است.

اما خبرها حکایت از ادامه واردات خودروهای لوکس نه فقط برای استفاده سفارتخانه های خارجی دارد که در همین خصوص باخبر شدیم چندی پیش تعدای خودروی لوکس 2015 از گمرک بندر عباس به کشور وارد شده است.

واردات خودروی BMW i8 که به علت نایاب بودن در بازار ایران بیش از سه میلیارد قیمت گذاری شده است را می توان نمونه ای از ادامه روند واردات خودروهای لوکس به کشور دانست که تصاویر این خودروی لوکس که به تازگی از گمرک بندرعباس وارد کشور شده است در ادامه می آید.


تردد خودروهای لوکس و روز جهان در خیابان های تهران و جولان دادن جوانهای سرمستِ‌ غرورِ ثروت با خودروهای‌ گران‌قیمت وارداتی حکایت از ادامه روند واردات خودروهای لوکس در شرایط محدودیت ارزی کشور را دارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 خرداد 1394برچسب:واردات بی رویه,خروج ارز,سرمست غرور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کوچکترین شهید در انتحاری روز جمعه در مسجد قطیف
♡❤
شهید حیدر جاسم عقیلی
سن: ٧ سال
جرم: تشیع
محل شهادت: مسجد امام علی قطیف

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 خرداد 1394برچسب:شهید,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز،  شاید خیلی از علاقمندان فیلم های غیر اخلاقی مطلع هستند که  آنجلیا جولی ویت ( Angelina Jolie Voight  ) متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگر بازیگر زیبای زن آمریکایی در دوران جوانی خود در چندین فیلم سینمایی غیر اخلاقی ایفای نقش نمود. imagesبازی جولی در برخی از این فیلم ها از حد و مرز عشقی بودن گذشتند بگونه ای روابط کامل زناشویی را به تصویر کشانیدند و این موضوع برای نسل نوجوان و جوان بسیار محرک بود و موجب شد تا  روابط غیر اخلاقی بین دخترها و پسرها در سرتاسر جهان شکل بگیرند.

البته اینکه گفته می شود آنجلیا حضانت چند کودک را بر عهده گرفته است طراح جواهرات ، خیر مدرسه‌ساز در کشورهای محروم و سفیر حسن‌نیت سازمان ملل در جای خود بسیار ارزشمند هستند و شاید تشخیص پیشگیرانه هم مولود همین رفتارهای انسان دوستانه اش باشند اما حقیقت مطلب اینست که او دانسته یا نادانسته قربانی صنعت پورنو در آمریکا که یکی از منابع اصلی تامین درآمد است شد .Jolie

به گزارش خبرده ، اگر با کمی بصیرت به اجبار آنجلیا به چند عمل جراحی برداشت سینه ها و حت تخمدان و رحم او مشکوک به بروز سرطان به سبب ارثی بودن تامل کنیم در خواهیم یافت شاید علت این موضوع همان نمایش اندام های جنسی اش در جلوی دوربین و افعالی است که اگر امروز از فرزند او راجع به این فیلم ها و گذشته مادرش  بپرسیم احساس شرم نماید.بنابراین ما هم شایسته است که از این دست خبرها به سادگی نگذریم و بیاییم ما هم بخصوص جوانان از اینگونه ماجراهای دردناک درس عبرت و پند بگیریم…البته حتما هستند افرادی که این تحلیل را نمی پسندند اما جای دو پاسخ به این پرسش باقی می ماند که…….

1_اگر همین تحلیل را آنجلیا جولی بخواند یا شبیه همین موضوع را فکر کرده باشد نظر او چه خواهد بود؟….

۲_آیا او اکنون  می تواند با عمل های جراحی که منجر به برداشت سینه هایش شده اند باز هم همان رویه را ادامه دهد؟!……

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:آنجلینا جولی,حیا,عفاف,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: استاد دانشگاه تهران گفت: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود.نتیجه تصویری برای زیباکلام
صادق زیباکلام طی مناظره‌ای با محمدحسن قدیری‌ابیانه که عصر امروز در سالن همایش دانشگاه مفید قم انجام شد، اظهار کرد: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود و یک شبه راه 100 ساله را به پایان می‌رسانیم در صورتی که اصلاح‌طلب‌ها و مجموعه دولت روحانی چنین فکری نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه کشورهای بسیاری با وجود مشکلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با آمریکا ارتباط دارند، ابراز کرد: اقتصاد فاسد و ناکارآمد دولتی در دوره‌های مختلف مشکلات بسیاری برای جامعه به وجود آورده است و تا زمانی که این اقتصاد فاسد از بین نرود ارتباط با اتحادیه اروپا و آمریکا و برداشتن تحریم‌ها نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
استاد دانشگاه تهران اقتصاد دولتی را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: در مسئله لوزان باید نگاهی به پرونده هسته‌ای و اختلافات غربی‌ها و ایران در موضوع هسته‌ای داشته باشیم.

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:صادق زیباکلام,لیبرال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شب گذشته در برنامه نگاه یک مناظره ای با موضوع «بررسی آخرین تحولات هسته‌ای » با حضور مهدی محمدی و الیاس حضرتی برگزار شد. مناظره ای که به علت عدم توازن معلومات و دانش فنی طرفین مناظره بی بحثی یک طرفه تبدیل شد.دست خالی الیاس حضرتی در برابر نقد فنی مهدی محمدی + فایل صوتی مناظره
برخی از مطلعین علت حضور الیاس حضرتی در برابر محمدی محمدی که به عنوان یکی از منتقدین جدی توافق ضعیف ژنو و لوزان شناخته شده است عدم تمایل و دست خالی حامیان دیروز توافق لوزان برای حضور در مناظرات را دارد و به همین دلیل پس از یک هفته رایزنی دست اندرکاران برنامه نگاه یک از بین طرفداران توافق با امریکا فقط الیاس حضرتی حاضر به حضور در این مناظره شد.
مناظره ای که به علت عدم دانش فنی الیاس حضرتی و بی اطلاعی ایشان از روند کلی مذاکرات هسته ای کشورمان در سالیان گذشته به یک بحث یک طرفه فنی و کارشناسی از سوی مهدی محمدی و تلاش الیاس حضرتی برای سیاسی جلوه دادن نقد مذاکرات سوق پیدا کرد.
نقد علمی و حقوقی مهدی محمدی به بیانیه لوزان حاوی نکات و انتقادات جدی فراوانی بود که بخشی از متن سخنان ایشان و همچنین مباحث سیاسی الیاس حضرتی در برنامه نگاه یک به همراه فایل صوتی کامل این مناظره در ادامه می آید.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:اصلاح طلبان,الیاس حضرتی,دست خالی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جای تاسف است اخیرا طعم گس فرهنگ آمریکایی که تاریخ آن به 200 الی 300 سال هم نمی رسد، بر زندگی برخی از جوانان دختر و پسر ایرانی سایه افکنده است.

یکی از مقدس ترین اموری که دین کامل اسلام بر آن تاکید زیادی داشته امر ازدواج است و پیامبر زیبایی ها،حضرت محمد(ص) اهمیت ازدواج را با این جمله گرانبها توصیف می کنند: هر گاه آدمى ازدواج كند ، نصف دين را به دست آورده است و براى نصف ديگر بايد تقواى خدا پيشه کند.

farhangnews 126121-356329-1431506934

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:بی غیرتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس مبنی بر حضور مهدی خزعلی در نمایشگاه کتاب گفت: مهدی خزعلی دو انتشارات داشته که هر دو انتشاراتش توسط دستگاه قضایی ممنوع‌النشر بوده است و نباید چیزی چاپ می‌کرده است. در عین حال، ما از جهت کمک به ایشان در سال گذشته، انتشارات اباصالح را که به اسم همسر وی است، اجازه دادیم که کتاب‌های پزشکی را بتوانند منتشر کنند و چون مقداری کتاب نیز داشتند و برای اینکه بتوانند آنان را عرضه کنند، امسال به او غرفه داده شد و غرفه اباصالح در نمایشگاه موجود است. انتشارات حیان به خاطر اینکه از نظر آیین‌نامه نمایشگاه بایستی هر ناشری حداقل 35 عنوان کتاب داشته باشد که حداقل 15 کتاب آن در سال 93 چاپ شده باشد، این انتشارات کتابی چاپ نکرده بود و با این شرایط براساس آیین‌نامه نمی‌توانستند شرکت کنند.

جنتی افزود: امسال امور اجرایی نمایشگاه، کار وزارت ارشاد نبوده و کارهای واگذاری غرفه‌ها را به تشکل‌های نشر واسپاری کرده‌ بودیم، آنها خودشان عمل می‌کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دیده شده مهدی خزعلی به شخصیت‌های نظام فحاشی می‌کند و آیا جلوی این رفتار وی گرفته نمی‌شود، گفت: خزعلی طبیعتش این است و خارج از طبیعت نیز نمی‌تواند عمل کند.

گفتنی است برخلاف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته معاون فرهنگی وزیر ارشاد یعنی رئیس نمایشگاه کتاب ضمن دلجویی از این ناشر معاند نظام عنوان کرده بود: «اخلاق به من می‌گفت این کار را بکن!».

گزارشی پیرامون حواشی حضور انتشارات حیان را اینجا بخوانید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:مهدی خزعلی,فحاشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 65 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com