وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

توهین بهاره رهنما و هتک حرمت بهاره رهنما به زن و دختر چادری که در نمایش تئاتر دیگری به کارگردانی بهاره رهنما به چادر یک دختر شرکت کننده و بیننده تئاتر اعتراض کرد.

در اجرای یکشنبه شب تئاتر «دیگری»، بهاره رهنما، بازیگر متوسط تلویزیونی در حین اجرا نسبت به حضور یک دختر محجبه با پوشش چادر در سالن اعتراض کرد.

 

بهاره رهنما، پس از مشاهده حضور یک دانشجوی رشته عکاسی که با مجوز مسئولین تماشاخانه ایرانشهر (با مدیریت مجید رجبی معمار) در اواسط اجرا نسبت به این موضوع معترض شد و با بیان این که «چه کسی اجازه داده این دختر چادری بیاد اینجا» خواهان اخراج او از سالن شد.

حالا سوال این است اینگونه دوزستانی که روزی با استفاده از ظرفیت تلویزیون و با پوشش به نان و نوا و نامی رسیده اند ،آنها را چه می شود که به یکباره به مقدسات و چادر حمله می کنند

از خدا نمیخواهیم سرنوشت اردک بد ترکیب (مسیح علینژاد)اسطوره بیحیایی و بی عفتی در لندن نصیب او(بهاره رهنما)گردد.چرا که حیف است.حیف.حیف خانم رهنما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1396برچسب:توهین,مقدسات,هنرمندان ضد دین و بی هویت,بیحیا,چادر,بی عصمتی,بهاره رهنما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: دامین Amadnews.com (آمدنیوز) پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال 2012 میزبانی (host) شده است و سپس در سال 2014 فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی.

به گزارش فارس، طبق روال سه بخش پیشین از سلسله گزارش‌های حاضر، ابتدا نگاهی داریم به واکنش‌های روح‌الله زم (معروف به نیما) به گزارش قبلی؛ او به گزارش سوم نیز طبق ابلاغ میت واکنش مستقیم نشان نداد اما اطلاع موثقی حاکی است که اضطراب ناشی از نزدیک شدن آن گزارش به چند محدوده حساس برای وی و نزدیکان و مرتبطینش، موجب تشدید اختلالات روانی قدیمی و افزایش مصرف شیشه و گراس و الکل توسط این عنصر آلوده شده است. بعنوان مثال، او از افشای ماجرای توهمات سامورایی که دامنگیرش شده بود، همچنین داستان روی آوردنش به فرقه منحطی در هند بشدت حیرت‌زده و مضطرب شده است.

اصل مطلب در ادامه................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:صراط ، آمدنیوز ، سعودی،زم،ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- اکنون آمریکا و غرب مستکبر به این جمع بندی رسیده‌اند که کانون بیداری و ایستادگی در برابر نقشه حاکمیت آنان بر همه جهان، کشورها و ملت های مسلمان و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است، و اگر با ابزار اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی و سرانجام، نظامی نتوانند در چند سال آینده، نهضت بیداری اسلامی را مهار و سرکوب کنند، همه محاسبات آنان برای حاکمیت مطلق بر جهان و سیطره بر مهم‌ترین منابع نفت و گاز که تنها وسیله محرکه ماشین صنعتی و برتری مادّی آنان بر همه‌ی بشریت است، به هم خواهد ریخت، و کلان سرمایه داران غربی و صهیونیست که بازیگر پشت صحنه همه دولت‌های مستکبرند، از اوج اقتدار تحمیلی خود ساقط خواهند شد. پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج (29/10/1383)
 همه چیز درباره خاندان بازیچه انگلیسیها؛ جریان شیرازی‌ها، یک فرقه انحرافی شیعه به رهبری سید صادق شیرازی + تصاویر
استعمار پیر و روباه صفتِ انگلیس امروز با ابزار دین به مبارزه  با دین مبین اسلام پرداخته است و به کمک  شیعه نمایانی که به راحتی دین خود را با سرمایه استعمار انگلیس معامله کرده‌اند در تلاش است تا سبک زندگی ای متحجرانه، بی منطق و منحرف از اصل دینِ کامل اسلام را به جهانیان نشان دهد.
 
بقیه در ادامه مطلب......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1396برچسب:سید صادق شیرازی ، اسلام آمریکایی ، شبکه امام حسین ، یاسر الحبیب ، شیعه ، نفاق ، مرجعیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک سال از ماجرای انفجارهای پاریس گذشته و یک حمله تروریستی وحشتناک موجب شهادت ده ها ایرانی شده اما اولاند و دولت فرانسه یک تسلیت خشک و خالی هم به ایران نگفته اند. جالب اینجاست که فرانسه هم هم مدعی مبارزه با تروریسم است هم جنگ با داعش.

"عماریون"- یک هفته از انفجار تروریستی حله عراق می گذرد و بسیاری از کشورهای غربی مدعی مبارزه با تروریسم درباره آن سکوت کرده اند.

به گزارش صراط، انفجار تروریستی مذکور به اندازه ای فجیع و کم سابقه بود که هنوز ابعاد دقیق قربانیان آن و هویت شهدا به طور کامل مشخص نشده، اما آنچه مشخص است اینکه اکثریت قابل ملاحظه ای از شهدا ایرانی هستند و برخی دیگر نیز افغانستانی های مقیم ایران بوده اند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1396برچسب:پیام,روحانی,فرانسه,شمع,دریغ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، صبح امروز دو گروه تروریستی در اقدامی غافلگیرکننده به دو نقطه مهم و حساس کشور حمله تروریستی کردند، یکی مجلس شورای اسلامی و دیگری حرم مطهر امام راحل.

در جریان عملیات صبح امروز، ابتدا یک گروه تروریستی در جریان یک درگیری موفق می‌شود وارد ساختمان مجلس شده و تعدادی از ماموران محافظ مجلس را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و به طبقات فوقانی ساختمان اداری نمایندگان مجلس راه یابد.

پس از درگیری‌های اولیه، یکی از تروریست‌ها ناگهان با خروج از ساختمان مجلس، در خیابان به سوی مردم شروع به تیراندازی می‌کند اما به دلیل اینکه منطقه به محاصره کامل درآمده بود، مجبور می‌شود که دوباره به داخل ساختمان فرار کند.



با گذشت دقایقی از آغاز عملیات تروریستی در مجلس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه یک یگان مجهز از نیروهای ویژه سپاه وارد منطقه می‌شود. بلافاصله پس از ورود نیروهای ویژه سپاه، تک تیراندازان سپاه نیز در نقاط مختلف موضع‌ می‌گیرند تا شاید بتوانند تروریست‌هایی که از طبقات مختلف در حال تیراندازی به سوی مردم بودند را هدف قرار بدهند.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1396برچسب:تروریست‌ ، مجلس ، داعش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تبعات پرونده کرسنت که در زمان دولت اصلاحات و وزارت بیژن زنگنه بسته شده بود خود را به خوبی در فروش رایگان گاز به ترکیه نشان داده و ترک ها با استفاده از فرصتی که زنگنه با وزارت خود به عنوان یکی از متهمین کرسنت به ترکیه داد، توانستند گران فروشی گاز به کشور خود را در دادگاه ثابت کنند و در نهایت در حدود دو میلیارد دلار خسارت در قالب گاز مجانی دریافت کنند.نفت بر سر سفره ها پیشکش؛ گاز مجانی به سر سفره خارجی ها نفرستید!

به گزارش سراج24، سال های سال از شعار آوردن نفت بر سر سفره مردم می گذرد و دولت یازدهم نیز وعده داد تا کاری کند با اقتصاد مردم که دیگر به یارانه ها نیاز نداشته باشند، اما نه آن شد و نه این بلکه منابع طبیعی مردم ایران رایگان در خانه مردم ترکیه سبز شده است.

، وزیر نفت به پشتوانه پیروزی پر حرف و حدیث 29 اردیبهشت 96 حسن روحانی، باد در گلو کرده و همه را تهدید به اخراج و بیرون انداختن از وزارتخانه نفت کرده است. ماجراهای وزارت نفت در چهار سال اخیر بسیار تکان دهنده هستند.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:نفت,سفره ایرانی,پیشکش,ترکها,چپاول,باج,غرامت,ثروت,روحانی,تدبیر,امید,کرسنت,تندرو,کلاغ بیسواد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی-رجانیوز: در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
 در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
به گزارش رجانیوز وی که در جمع مردمی در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) صحبت می کرد به تشریح مبسوط  قضایای برجام، تعهدات مخفیانه دولت درFATF  و همچنین سند SDN ( پیوست در قطعنامه 2231 ) و ارتباط آن با سردار قاسم سلیمانی پرداخت.
 
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همسر شیخ علی سلمان دبیر کل جمیت وفاق بحرین اعلام کرد که دخترشان به سبب بازداشت پدرش نمی تواند تابعیت بحرینی بگیرد!.

به گزارش پایگاه 598، "علیاء رضی" در صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی توییتر نوشت: امروز تولد یک سالگی دخترم ساره است در حالی که از پدرش دور می باشد و به سبب بازداشت پدر از اخذ تابعیت بحرینی نیز محروم مانده است.

دختر شیخ سلمان از تابعیت بحرینی محروم شد! +عکس


به نوشته "رای الیوم"، رضی افزود: وضعیت دخترم ساره مانند وضعیت بسیاری از کودکان است که بدون ارتکاب هیچ جرم و گناهی، از حق تابعیت بحرینی محروم مانده اند، در حالی که به موجب تمام پیمانهای بین المللی حق برخورداری از تابعیت امری تضمین شده است و محروم کردن کودکان ما از آن غیرقابل توجیه است و یک تخلف و جنایت به شمار می آید.
همسر شیخ علی سلمان فهرستی از نام نوزادانی را منتشر کرد که به سبب لغو تابعیت پدرانشان به دلایل سیاسی، از اخذ تابعیت بحرینی محروم مانده اند.
همچنین مرکز نظارت حقوق بشر بحرین از مقامات آل خلیفه خواست تا کودکان بازداشت شده بحرینی که تعداد آنها تاکنون به 347 نفر رسیده است را آزاد کند؛ این مرکز همچنین از رژیم آل خلیفه خواست تا به کودکانی بحرینی که سلب تابعیت شده اند و یا پس از صدور احکام قضایی علیه پدرانشان از تابعیت بحرینی محروم مانده اند، تابعیت بحرینی داده شود.

منبع: العالم
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:بازداشت شیخ سلمان,بحرین,مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از العالم، عصام احمیدان الحسنی، برجسته ترین شخصیت شیعه مراکش و رییس تشکل "الخط الرسالي" به بهانه عملیات هوایی روسیه در سوریه مورد حمله رسانه ای گسترده "بنیادگرایان" و تکفیری ها قرار گرفت.
حمله رسانه ای به شیعیان مغرب آنجا به اوج خود رسید که تشکل تکفیری موسوم به "ائتلاف مسلمانان برای دفاع از صحابه" که از حمایت مالی و رسانه ای عربستان برخوردار و مقر آن در قاهره است، در پایگاه اینترنتی خود شیعیان مراکش را "مزدور" نامید. "
 
مراکش
 
جریان سلفی مراکش در پایگاه های اینترنتی خود استقبال احمیدان از عملیات هوایی روسیه در سوریه را به " شادمانی و برنامه ریزی و مشارکت در ورود قوم تاتار به سرزمین های اسلامی" تشبیه کرد.
این جریان سلفی از دخالت آمریکا و فرانسه -با حمایت عربستان- در امور سوریه سخنی نمی گوید و رفتار یک بام و دو هوای خود را که ریشه در کینه فرقه گرایانه اش دارد، به نمایش می گذارد.
این در حالی است که خود آمریکایی ها اعلام می کنند که به مواضع داعش در سوریه حمله هوایی می کنند و در این میان بسیاری از شهروندان کشته می شوند؛ اما وهابی های تکفیری هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.
شایان ذکر است که عصام احمیدان الحسنی اقدام به انتشار نوشته ای از حسین الدیرانی، فعال و متفکر لبنانی، در فیسبوک کرده که از حملات هوایی روسیه ضد تروریست ها در سوریه استقبال می کند.
احمیدان همچنین در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی رسمی تشکل "الخط الرسالي" منتشر کرد، دشمنی "اسلامگراها" با روسیه را به نفع قدرت های غربی دانست. وی گفت که نمی توان نقش این قدرت ها را در حوادث داخل سوریه و در منطقه نادیده گرفت.
وی افزود: "جنبش های اسلامگرا" پشتوانه ای قوی برای پروژه امپریالیستی غرب در منطقه به شمار می روند.
این شخصیت مراکشی خاطر نشان کرد: غرب نقش بسیاری در ایجاد اختلافات فرقه ای در عراق و سوریه و مصر داشته است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:داعش ,مراکش,جنایت,وهابی,شیعیان مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پاسخ دندان شکنِ مجری ایرانی به استراتژیست عرب
پاسخ دندان شکنِ مجری ایرانی به استراتژیست عرب
پاسخِ کوبندۀ مجری شبکه العالم به توهینِ یک استراتژیست عرب به ایران، وی را میخکوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد پیشگر" مجری شبکه العالم در یک برنامه زنده تلویزیونی از "فهد الشلیمی" استراتژیست کویتی طرفدار سعودی ها، پرسید: چرا عربستان، فیلمِ اصلی دوربین های کنترل و نظارت که از فاجعۀ منا ضبط شده است را منتشر نمی کند.

الشلیمی به جای پاسخ به سئوال مجری شبکه العالم، سعی کرد با فرافکنی، از پاسخ به سئوال مجری شانه خالی کند به همین سبب گفت: در این زمینه فیلم هایی (توسط مردم) گرفته شده و بر روی واتس آپ منتشر شده است، البته در صورتی که شما در ایران واتس آپ و تویتر داشته باشید!

مجری شبکه العالم با فراستی مثال زدنی گفت: ... نه تنها واتس آپ، بلکه تکنولوژی هسته ای هم داریم..!

استراتژیست عرب، که در مقابل این پاسخِ دندان شکن درمانده شده بود، به ناچار و به تکرار گفت: بله خوب است.. خوب است..!

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1744133#sthash.oV9JZZTr.dpuf
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:پاسخ دندانشکن,عرب,استراتژیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، حسین مرعشی که پیش از این تاکید کرده بود "اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متأثر نشود یک ایرانی «باشرف» نیست!" تکرار توهین به بخشی از مردم توسط مرعشیبه منظور تصحیح سخنان خود و متوقف کردن حجم انتقادات به اظهاراتش، گفتگویی با یک خبرگزاری دوم‌خردادی انجام داده و گفته است: "صحبت من ناظر به آینده بود و تصورم بر این بود که بعد از تجربه زیان‌باری که در عرصه‌های مختلف در دولت‌های نهم و دهم پیش آمد و بعد از جسارت‌های دولتمردان دولت‌های نهم و دهم  نسبت به مقام‌های بزرگ نظام٬ جامعه ما باید از این تجربه آموخته باشد که دیگر چنین فضایی در کشور تکرار نشود."هرچند حسین مرعشی پس از مواجهه با اعتراضات و انتقادات، در گفت‌وگوی خود سعی کرده اظهارات سابق خود را به نوعی اصلاح کند، با این حال آنچه از این گفت‌وگو نیز برمی‌آید، نه تنها اصلاحی بر سخنان سابق نیست بلکه اولاً تاکیدی مجدد بر همان اظهارات و ثانیاً نسخه‌پیچی برای مردم ایران در آینده است.آنگونه که مرعشی اظهارنظر کرده، اگر بخشی از مردم در "آینده" از روی کار آمدن دولتهایی شبیه به نهم و دهم نهراسند، همچنان مشمول همان اهانت سابق(بی‌شرف!) خواهند شد.به این ترتیب، اساساً حسین مرعشی هیچ تغییری در اظهارات خود نداده و بر همان نظر سابقش تاکید کرده است.از گفتگوی امروز حسین مرعشی اینگونه به نظر می‌رسد که وی گمان می‌کند منتقدانش سخنان وی را توهینی به رای‌دهندگان به محموداحمدی نژاد در سالهای ۸۴ و ۸۸ برداشت کرده‌اند، حال آنکه شخصیت‌هایی که طی روزهای گذشته در نقد این اظهارات مرعشی گفته و نوشته‌اند، نه بر این مبنا، بلکه بر همان مبنایی که مرعشی امروز نیز بر آن تاکید کرده به سخنان وی اعتراض کرده‌اند.به گفته منتقدان، اگر چه ممکن است طیف مهمی از مردم خواهان رای مجدد به فردی همچون محمود احمدی‌نژاد نباشند، با این حال حتی اگر یک نفر با دیدگاه فردی همچون مرعشی موافقت نداشته باشد، لزوماً مستحق اهانت‌های سخیفی همچون "بی‌شرف" نیست.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:فتنه 88,مرعشی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار قربانیان حمله تروریست‌های موسوم به «جیش الفتح» و «جبهه النصره» در فوعه به 53 کشته و 120 زخمی رسید.خبرگزاری فارس: شهادت «لانا» در آغوش مادر؛ روایت مظلومیت فوعه در سوریه +تصاویر

روز دوشنبه (دیروز) گروهک‌های تروریستی معارض دولت سوریه منطقه بنش در جنوب فوعه را بمباران کردند که در پی آن یکی از نیروهای کمیته‌های مردمی کشته شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:حقوق بشر,سوریه,مظلوم,کودک,مادر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ششمین روز متوالی اهانت صهیونیست  ها به مسجد الاقصی صبح امروز نظامیان صهیونیستی در حمایت از شهرک نشینیانی که وارد مسجدالاقصی شده بودند با فلسطینی های نگهبان مسجدالاقصی درگیر شدند و آنها را زخمی کردند.خبرگزاری فارس: ششمین روز مقاومت فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی + تصاویر

این درحالی بود که شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای که بامداد امروز به وقت نیویورک منتشر شده است، خواستار خویشتنداری طرفین درگیر در مسجدالاقصی شده است.

شورای امنیت در این بیانیه ورود غیر قانونی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و حمله به نماز گزاران فلسطینی را که طی آن صدها نفر زخمی شدند محکوم نکرد.

در این بیانیه که به امضای 15 عضو دائم شورای امنیت رسیده است، در خصوص تشدید درگیری‌ها در قدس اشغالی ابراز نگرانی شده است و از طرفین خواستار خویشتنداری و پرهیز از اقدامات تحریک آمیز و پایبندی به موضوع تاریخی(مسجدالاقصی) از لحاظ رفتاری و گفتاری شدند.

شورای امنیت از طرفین خواست تا نبست به قوانین بین المللی و حقوق بشر باشند و از  طرف های درگیر خواستار همکاری جهت آرام کردن اوضاع در امکان مقدس قدس شد.

بقیه در  ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 شهريور 1394برچسب:اشغالگر,صهیونیست,قیام,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی اولین نفری بود که دست به افشاگری علیه دولت فرانسه به خاطر انتقال بیماری ایدز به خون های ایرانیان زد.

به گزارش پایگاه 598، "هیچ جای دنیا در هیچ رسانه ای با برنامه، شو، سریال و یا فیلم بی خاصیت شوخی نمی کنند. بی خاصیت را کسی نمی بیند تا با آن شوخی کنند. تو را می بینند. از تو جریان می سازند. حاشیه برایت می سازند. شایعه می سازند. شبهه درست می کنند."

بقیه عکس  و مطلب در ادامه .........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:همجنس باز,شبکه من و تو,حمله به نجف زاده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، از همان آغاز گفتگوهای هسته ای در دولت یازدهم، اکثریت کنگره ی امریکا که حزب مخالف دولت را تشکیل می دادند، نسبت به پذیرش توافق هسته ای با ایران به مخالفت برخاستند. آنان اصلی ترین علل مخالفت خود را، اولا به خطر افتادن امنیت رژیم صهیونیستی و ثانیا عدم توازن داده ها و ستانده ها عنوان می کردند. سناتورهای مخالف توافق با ایران، مدعی هستند برجام نمی تواند ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز دارد.

اما با اندکی تأمل در مفاد توافق و چگونگی اجرای آن، لغو و بیهودگی تمامی این بهانه ها محرز می شد. اولا توافق ایران با امریکا به عنوان اصلی ترین حامی و متحد رژیم صهیونیستی قطعا بهانه ی احتمالی جنگ را از ایران به عنوان آغاز کننده ی خصومت- خواهد گرفت. در ضمن هر انسان منصفی که مفاد توافق را مطالعه کند، متوجه می شود که امریکایی ها بسیار بیشتر از آنچه انتظارش را داشته اند از توافق به دست آورده اند (به امتیازات 25، 20، 15 و 10 ساله ای که ایران در موارد مختلف به امریکا داده توجه کنید). در نهایت، امریکایی ها بارها اعتراف کرده اند که می دانند ایران هیچگاه دنبال ساخت سلاح اتمی نبوده است.

بقیه در ادامه مطلب......................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:آمریکا,برجام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، دشمنی دولت آمریکا با ایران از همان زمانی آغاز شد که بذر اولیه انقلابی اسلامی پاشیده شده بود و این عداوت زمانی به اوج خود رسید که انقلاب مردمی ایران دیگر ثمر داده بود. از 22 بهمن 1357 تا 13 آبان 1358 تاریخ به گونه‌ای رقم خورد که دولت آمریکا دریابد دریای انقلاب ایران از جنس دریاهای آرام کشورهای ریز و درشت آمریکای جنوبی یا جنوب شرق آسیا نیست. روحانی: شعار زیبای «مرگ بر آمریکا» در کشور ما وحدت آفرین شده استشکست در صحرای طبس، جیمی کارتر را از خواب غفلتی بیدار کرد تا دریابد ایران، ویتنام دوم نیست.هشت سال هدایت جنگی نابرابر به رهبری دولت جمهوری‌خواه رونالد ریگان علیه مردم ایران و توسط صدام، توطئه‌ای بود که به بار ننشست. حضور بوش پدر بر مسند جمهوری‌خواهان نیز تغییری در سیاست خصمانه آمریکا ایجاد نکرد.چهارشنبه 30 دی 1371 روزی است که سلطه 16 ساله جمهوری‌خواهان بر کاخ سفید پایان یافت و گام‌های بیل کلینتون در سرسراهای نماد قدرت ایالات متحده طنین‌انداز شد. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر سیاست آمریکا نسبت به ایران زده می‌شد. نگاه به ظاهر صلح‌طلبانه دموکرات‌ها نگاه‌ها را معطوف به تحولات منطقه‌ای می‌دانست. از آن سو فرصتی تاریخی برای دموکرات‌ها پیش آمده بود. آنان 16 سال پیش فرصتی را از دست داده بودند، فرصتی که طی آن کارتر بر سلطه نگاه نیکسون بر حکومت پایان داده بود.

16 اردیبهشت 1374 برابر با 6مه 1995، بیل کلینتون زیر برگه‌ای را امضا کرد و عنوان قانون داماتو را روی خود دید. طبق آن موارد زیر مورد تحریم آمریکا قرار گرفت:

1- محرومیت از کمک بانک صادرات - واردات؛

بقیه رد ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:تاریخ,بازخوانی,مرگ بر آمریکا,روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگی : شبکه ماهواره ای من و تو که به تازگی با افت شدید کمی و کیفی برنامه هایش دچار چالشی اساسی شده است مدتی است به صورت هنرمندان و بازیگران مردمی کشور عزیزمان ایران چنگ می زند تا بلکه بتواند عقده های ریزش شدید مخاطبینش را از آنان بستاند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازLONDON EYE :انتشار آهنگ جدید "امیر تتلو" با عنوان «انرژی هسته ای» گویا شبکه لندن نشین من و تو را بسیار عصبانی کرد تا آنجایی که این شبکه ماهواره ای دست به جوسازی هایی علیه تتلو زد.

 

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:تتلو,رسوا,من و تو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد. وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهدی هاشمی آقازاده فراری حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که پس از وقوع فتنه سال 88 از کشور گریخته بود سرانجام 60 روز پس از اعلام نتیجه قطعی حکم دادگاه روانه زندان شد.

وی که به جرم اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی محکوم به گذراندن 10 سال حبس شده است با بدرقه محسن، یاسر و فاطمه هاشمی و مادرش عفت مرعشی وارد زندان اوین شد.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:آقازاده فاسد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


* طرح سایت رهبری در مورد کودک‌سوزی صهیونیست‌ها

صفحه اینستاگرام khamenei.ir یک طرح گرافیکی با موضوع جنایت جدید صهیونیست‌ها منتشر کرد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 17 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,فتنه,پاسخ رسایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: مجوز فعالیت‌ یک هفته‌ای بی‌بی‌سی فارسی در ایران برای تهیه گزارش در زمینه مذاکرات هسته‌ای مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است؛ رسانه‌ای که نمی‌توان از نقش بی‌بدیل آن در ایجاد فتنه‌انگیزی و خیانت در ایران چشم پوشی کرد و با تورق تاریخ می‌توان فهمید که مشی و روش بی‌بی‌سی از سال 1320 تاکنون هیچ تغییری نکرده است.

1.  رادیو بی‌بی‌سی در آستانه اشغال ایران توسط متفقین در شهریورخبرگزاری فارس: شواهد تاریخی خباثت‌های BBC در ایران از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۹۴1320

در سال‏های منتهی به اشغال ایران در شهریور 1320 شوروی و انگلستان براساس رویه رقابت‌آمیز همیشگی خود در ایران به منظور پیگیری سیاست‏های تبلیغاتی خود در طول جنگ جهانی دوم به رسانه برتر روز یعنی رادیو روی آوردند و هر کدام به فاصله اندکی از همدیگر در برنامه ‏های رادیویی برون‏مرزی خود بخش فارسی تاسیس کردند. ابتدا شوروی و به فاصله حدود یک سال انگلیس رادیویی به زبان فارسی راه‌اندازی کردند. آلمان هیتلری نیز برای بهره ‏گیری از سلاح تبلیغات، رادیو برلین را پایه‌ریزی کرده بود تا افکار عمومی ایرانیان را به سود کشور متبوع خود سوق دهد. بنابراین، در سال‌های پایانی عصر رضاشاه رادیو مهم‌ترین رسانه تاثیرگذار در حیات سیاسی و اجتماعی ایران و جهان به شمار می‏رفت. این مسئله درست مقطعی بود که تنها 2 سال از ورود رادیو به ایران سپری شده بود.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بی بی سی,شرارت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی محتلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر می‌کند.

**پس از رسیدن ایران و 1+5 به برنامه اقدام مشترک حدس‌ها و گمانه‌زنی‌ها در خصوص روش زندگی در شرایط پساتحریم به عنوان یک دغدغه مطرح شد!خبرگزاری فارس: کوچه اول؛ بارندگی‌های بلوکه شده در ایران/ کوچه آخر؛ اوباما میهمان سفره «پایتختی‌ها»+تصاویر

-امروز رفتم بقالی ماست گرفتم، دیدم عین دوغ آبکیه؛ میگم کریم آقا این بنظرت خیلی رقیق نیست؟! میگه همینی که هست، ما با 5+1 توافق کردیم هیچ چیزی رو با غلظت بالا تولید نکنیم.

بقیه در ادامه مطلب..............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:لاف در غریبی,اباما,رهنورد,فابیوس,خون آشام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "السفیر" لبنان روز شنبه در مطلبی نوشت:
انفجار انتحاری دوشنبه گذشته در شهر سوروچ در جنوب شرقی ترکیه که در شمال شهر عین العرب سوریه قرار دارد، سؤالات بسیاری را درباره ابعاد و اهداف این ماجرا به وجود آورد.
این سؤالات با اقدام ترکیه در داغ کردن جبهه جنگ با سوریه و اعلام وقوع درگیری‌هایی با داعش و افزایش آمادگی نظامی ارتش ترکیه به بالاترین درجه، چند برابر شد. همچنین خبرهایی در خصوص توافق نظامی ترکیه و آمریکا برای ایجاد منطقه حائل به وسیله خط آتش داخل سوریه از جرابلس تا عفرین و امکان استفاده هواپیماهای آمریکایی از پایگاه انجرلیک، منتشر شد.
انفجار سوروچ کردهای ترکیه و سوریه را هدف قرار داد و در پی آن 32 نفر کشته و صدها تن مجروح شدند. قربانیان این حمله از جوانان دانشجوی کرد ترکیه بودند که برای کمک به اهالی شهر عین العرب سوریه و بازسازی آن، گرد هم جمع شده بودند. بنابراین می توان گفت که این انفجار، برای هدف قرار دادن مدافعان شهر کردنشین عین العرب بود .. عاملان این انفجار می خواهند که عین العرب نابود شود، و از هرگونه اقدام برای بازسازی آن جلوگیری می کنند.
این نخستین بار است که "احمد داود اوغلو" نخست وزیر ترکیه داعش را به انجام عملیات تروریستی متهم می‌کند. مسأله مورد توجه این است که این اتهام فقط ساعاتی بعد از انفجار مطرح شد؛ آن هم در زمانی که اجساد کشته شدگان هنوز در میدان بود و هیچکس نمی‌دانست که این انفجار چگونه به وقوع پیوسته است، و اینکه آیا یک انتحاری آن را انجام داده و یا به وسیله یک خودروی بمبگذاری شده صورت گرفته، و آیا عامل این حمله یک پسر بود یا یک دختر ؟
درحالیکه ترکیه همواره نظام سوریه را مسؤول انفجارها معرفی کرده است، اینبار متهم کردن داعش در این انفجار یک یا دو ساعت پس از وقوع آن، قبل از هرگونه تحقیق؛ و خارج کردن نظام سوریه از فهرست متهمان، بسیار سؤال برانگیز است.
در انفجار شهر سوروچ، حزب عدالت و توسعه (حاکم) هدف قرار نگرفت؛ قربانیان این حمله نیز از مخالفان دولت داود اوغلو بودند که بعضی از آنها و شاید همه در اعتراضات میدان تقسیم شرکت داشتند. بنابراین کسانی که از میدان تقسیم نجات یافتند، در سوروچ کشته شدند.
داعش اگر می خواست اقدامی را ضد حزب عدالت و توسعه انجام دهد، عملیاتی انفجاری را ضد مؤسسات و یا افراد وابسته به این حزب و یا حداقل وابسته به دولت صورت می داد.
همچنین سؤالات بسیاری در این زمینه باقی مانده است که از جمله آنها این است که چرا داعش تا این لحظه عملیات را برعهده نگرفته است ؟ و چرا اردوغان به خانواده قربانیان تسلیت نگفت؟
اما موضوع اصلی که همه کارشناسان ترکیه‌ای را به خود مشغول کرده این است که هر اندازه اوضاع امنیتی بحرانی شود و صحنه سیاسی به آشوب کشیده شود، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور می‌تواند به سراغ انتخابات پارلمانی زودهنگام برود تا 18 کرسی که در انتخابات اخیر از دست داده، جبران کند و اکثریت مطلق را در پارلمان به دست آورد.
داغ کردن اوضاع برخی مناطق هم مرز با سوریه، و ادعای ترکیه مبنی بر تیراندازی عناصر داعش از آنسوی مرزها و کشته شدن یک سرباز ترکیه ای، نمی تواند دلیلی برای آماده باش ارتش ترکیه به بهانه دفاع از حاکمیت این کشور و فعال کردن جنگنده‌های ارتش باشد.
آمادگی نظامی ارتش ترکیه از زمان سیطره کردها بر شهر "تل ابیض" آغاز شد؛ از آن زمان ترکیه به صورت مستقیم و شدیدتر از گذشته به حمایت از جبهه النصره و جیش الفتح پرداخت  که نتیجه آن اشغال ادلب و جسرالشغور بود.
انفجار در شهر سوروچ، نتیجه طبیعی و حتمی شکست سیاسی ترکیه در سوریه، عراق و خاورمیانه است. ماجرای شهر سوروچ، بازی با آتش است.
ترکیه اکنون جنگی خیالی را علیه کسانی آغاز کرده که همواره از آنان حمایت کرده است؛ و با وجود همه تبلیغات رسانه ای جهت منحرف کردن افکار عمومی، این حمایتها همچنان ادامه دارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 مرداد 1394برچسب:داعش,اردوغان,ترکیه,جنگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.   
**راهبرد بمب‌های سنگرشکن 
در گزارشی که اخیرا یکی از پایگاه‌های تحلیلی آمریکا با عنوان طرح B مطرح کرده اوباما را به استفاده از "بمب‌های سنگرشکن" با وزن بیش از 5 هزار پوند (هر پوند 453.26 گرم است) تشویق کرده و عنوان داشته در صورت شکست دیپلماسی می‌توان از راهبرد "بمب های سنگرشکن" به عنوان گزینه جایگزین برای نابودی تاسیسات هسته‌ای "فردو" برای جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته ای استفاده کرد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 تير 1394برچسب:پدافند,فوردو,ادعا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دهها كودك فلسطيني روز جمعه با برگزاري تظاهرات در رام الله كرانه باختري خواستار تعليق عضويت رژيم صهيونيستي از فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) شدند. آنان با نشان دادن كارت قرمز به نظاميان صهيونيست بر اخراج آنان از سرزمين‌هاي اشغالي تاكيد كردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:صهیونیست,کارت قرمز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کوچکترین شهید در انتحاری روز جمعه در مسجد قطیف
♡❤
شهید حیدر جاسم عقیلی
سن: ٧ سال
جرم: تشیع
محل شهادت: مسجد امام علی قطیف

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 خرداد 1394برچسب:شهید,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز،  شاید خیلی از علاقمندان فیلم های غیر اخلاقی مطلع هستند که  آنجلیا جولی ویت ( Angelina Jolie Voight  ) متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ بازیگر بازیگر زیبای زن آمریکایی در دوران جوانی خود در چندین فیلم سینمایی غیر اخلاقی ایفای نقش نمود. imagesبازی جولی در برخی از این فیلم ها از حد و مرز عشقی بودن گذشتند بگونه ای روابط کامل زناشویی را به تصویر کشانیدند و این موضوع برای نسل نوجوان و جوان بسیار محرک بود و موجب شد تا  روابط غیر اخلاقی بین دخترها و پسرها در سرتاسر جهان شکل بگیرند.

البته اینکه گفته می شود آنجلیا حضانت چند کودک را بر عهده گرفته است طراح جواهرات ، خیر مدرسه‌ساز در کشورهای محروم و سفیر حسن‌نیت سازمان ملل در جای خود بسیار ارزشمند هستند و شاید تشخیص پیشگیرانه هم مولود همین رفتارهای انسان دوستانه اش باشند اما حقیقت مطلب اینست که او دانسته یا نادانسته قربانی صنعت پورنو در آمریکا که یکی از منابع اصلی تامین درآمد است شد .Jolie

به گزارش خبرده ، اگر با کمی بصیرت به اجبار آنجلیا به چند عمل جراحی برداشت سینه ها و حت تخمدان و رحم او مشکوک به بروز سرطان به سبب ارثی بودن تامل کنیم در خواهیم یافت شاید علت این موضوع همان نمایش اندام های جنسی اش در جلوی دوربین و افعالی است که اگر امروز از فرزند او راجع به این فیلم ها و گذشته مادرش  بپرسیم احساس شرم نماید.بنابراین ما هم شایسته است که از این دست خبرها به سادگی نگذریم و بیاییم ما هم بخصوص جوانان از اینگونه ماجراهای دردناک درس عبرت و پند بگیریم…البته حتما هستند افرادی که این تحلیل را نمی پسندند اما جای دو پاسخ به این پرسش باقی می ماند که…….

1_اگر همین تحلیل را آنجلیا جولی بخواند یا شبیه همین موضوع را فکر کرده باشد نظر او چه خواهد بود؟….

۲_آیا او اکنون  می تواند با عمل های جراحی که منجر به برداشت سینه هایش شده اند باز هم همان رویه را ادامه دهد؟!……

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:آنجلینا جولی,حیا,عفاف,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: استاد دانشگاه تهران گفت: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود.نتیجه تصویری برای زیباکلام
صادق زیباکلام طی مناظره‌ای با محمدحسن قدیری‌ابیانه که عصر امروز در سالن همایش دانشگاه مفید قم انجام شد، اظهار کرد: عده‌ای ساده‌لوح هستند که فکر می‌کنند اگر ایران با آمریکا به نتیجه برسد مشکلات برطرف می‌شود و یک شبه راه 100 ساله را به پایان می‌رسانیم در صورتی که اصلاح‌طلب‌ها و مجموعه دولت روحانی چنین فکری نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه کشورهای بسیاری با وجود مشکلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با آمریکا ارتباط دارند، ابراز کرد: اقتصاد فاسد و ناکارآمد دولتی در دوره‌های مختلف مشکلات بسیاری برای جامعه به وجود آورده است و تا زمانی که این اقتصاد فاسد از بین نرود ارتباط با اتحادیه اروپا و آمریکا و برداشتن تحریم‌ها نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
استاد دانشگاه تهران اقتصاد دولتی را عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: در مسئله لوزان باید نگاهی به پرونده هسته‌ای و اختلافات غربی‌ها و ایران در موضوع هسته‌ای داشته باشیم.

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 ارديبهشت 1394برچسب:صادق زیباکلام,لیبرال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/02/14/13940214160153779_PhotoL.jpg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 15 ارديبهشت 1394برچسب:وهابی,سعودی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه انقلاب نیوز،سایت فرهنگ نیوز نوشت: «لَهُمْ مِنْ جَهَنَّمَ مِهادٌ وَ مِنْ فَوْقِهِمْ غَواشٍ وَ کذلِک نَجْزِی الظَّالِمینَ» برای آنان بستری از دوزخ و برفرازشان پوشش هایی از آتش است و ما این گونه ستمکاران را پاداش می دهیم. سوره اعراف آیه 46.

28 آوریل 1937 نوزادی در یکی از مناطق قبائلی عراق واقع در روستای العوجه تکریت در خانواده ای چوپان دیده به جهان گشود، نوزادی که در آینده نقش بی بدیلی در کشورش و منطقه خاورمیانه ایفا نموده و به یکی از دیکتاتورترین و خون خوار ترین جلادان تاریخ بدل شد. صدام الحسین عبدالمجید التکریتی در حد فاصل سال های 1979 تا 2003  به عنوان رئیس جمهور عراق به فعالیت پرداخته و به گونه ای مستقیم و غیر مستقیم در تمامی رخدادهای منطقه خاورمیانه موثر بوده است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:دیکتاتور,صدام,جانی,حیوان,وحشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دوست نداشتم این گفتگو را با شما انجام بدهم چون اصلا دلم نمی‎خواست که این موضوع اینقدر پخش بشود و ادامه پیدا کند. ولی اصرار شما و اینکه دیدم این قضیه بین ایرانی‎های کانادا خیلی پیچیده، مجبورم کرد تا این گفتگو را داشته باشم.»

صراط: بیش از یکسال است که سری جدید مسابقه «بفرمائید شام» از شبکه ماهواره‏‎ای "من‎وتو" (manoto) پخش نشده است.

تعرض عوامل تلویزیون من‌و‌تو به زن متأهل! +عکس 

توقف این برنامه پس از تعطیلی "آکادمی گوگوش" بسیار عجیب بود، چرا که بفرمائید شام پس از برنامه یادشده جزو مهمترین پروژه‎های این تلویزیون لندنی به حساب می‌آمد.
اما اخبار واصله از کانادا، دلیل توقف یکباره سری جدید بفرمائید شام را -که گفته می‎شود قرار است در کانادا فیلمبرداری شود- بیشتر روشن می‌کنند.
بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:من و تو,ضدانقلاب,تجاوز جنسی,دشمنان , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- سعید ترکمان زهی معروف به «ملا معاذ» سخنگو و نفر دوم گروهک تروریستی جیش العدل در تاریخ 18 فروردین سال جاری، حوالی ساعت 9 شب در نزدیکی منزلش در کراچی پاکستان به هلاکت رسید.

معاون امنیت داخلی وزارت اطلاعات نیز در گفتگویی اعلام کرد که سعید ترکمان زهی صبح همان روز (18 فروردین 94) به عنوان سخنگوی جیش العدل خبر به شهادت رسیدن 8 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را توسط این گروه که در تاریخ 17 فروردین 94 انجام شده بود را اعلام کرد و مسوولیت آن را برعهده گرفت و شب همان روز در کراچی پاکستان به هلاکت رسیده است.خبرگزاری فارس: درخواست امان نامه نفر دوم جیش العدل از ایران/ اسراری که با «ملا معاذ» دفن شد

در همین رابطه، خبرنگار فارس به برخی اطلاعات و جزئیات جدید از ابهامات نقش سعید ترکمان‌زهی در گروهک تروریستی جیش العدل دست یافت که می تواند برخی زوایای تاریک ترور وی را روشن‌تر کند.

* «ملا معاذ» کیست؟

سعید ترکمان زهی (ملا معاذ) از قدیمی‌ترین چهره‌های همراه و همگام با عبدالمالک ریگی (رهبر معدوم گروهک تروریستی جندالله) محسوب می شد که پس از تاسیس این گروهک، به یکی از یاران مورد اعتماد عبدالمالک تبدیل شده و در کارنامه او، بیش از یک دهه اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه علیه کشورمان دیده می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:تروریست,شرق کشور,ترکمان زهی,جیش الشیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «عبد الملک حوثی»، رهبر جنبش «انصار الله» یمن تاکید می‌کند که رژیم صهیونیستی بزرگترین و مهمترین طرفی است که از تجاوز رژیم سعودی به یمن استفاده می‌کند.خبرگزاری فارس: آل‌سعود چه وقت ماسک مسلمانی خود را برمی‌دارد/ زمان گشایش سفارت رژیم‌ صهیونیستی در ریاض

الحوثی خاطر نشان می‌کند: اقدام اعراب به رهبری رژیم سعودی در تجاوز به یمن در قالب هیچ منطق و باوری نمی‌گنجد، چون این اعراب همان‌ کسانی هستند که خود را پرچمداران اصلی اندیشه‌های روشنفکرانه اسلامی می‌دانند، در حالی‌که اگر چنین است که ادعا می‌کنند، نمی‌توان پذیرفت که روزی اینگونه به صهیونیست‌ها پناه ببرند.

به همین دلیل الحوثی تاکید می‌کند: با وجود تمام ادعاهای رژیم سعودی در قضیه یمن نمی‌توان هیچ یک از آنها را باور و به سعودی‌ها اطمینان کرد، چون این موضع یادآور موضع عربستان سعودی در قبال بحران سوریه است که طی این 4 سال هیچ‌گاه تغییر نکرد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:آل سعود,وحشی,وهابی,حیوان,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عکس سلفی یکی از افراد عصائب اهل حق با جنازه منسوب به عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام.

سلفی با شِمر صدام

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:عزت الدوری,شمر,صدام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
وداع خلبان سعودی با فرزندانش برای کشتار کودکان یمنی
رسانه‌های سعودی درتلاشی ناکام می‌خواهند خلبانان متجاوز این کشور را که محموله موشک جنگنده خود را بر سر شهروندان بی دفاع یمنی می‌ریزد، افرادی فداکار معرفی کنند که به خاطر کشورشان و برای آزادی همسایگان یمنی به ماموریت می‌روند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تبلیغاتی که رسانه های سعودی از جمله شبکه العربیه وابسته به آل سعود دراین زمینه به راه انداخته اند، آن هم در شرایطی که "دشمنان" آنان کودکانی با اجساد تکه تکه شده و در زیر آوارهای منازل تخریب شده و پیرمردهای آواره در بیابان ها هستند، موفق نخواهد بود.

پایگاه " العربیه نت " تصویری را منتشر کرده است که یک خلبان سعودی را در حال خداحافظی با فرزندانش قبل از رفتن برای انجام ماموریت تجاوزکارانه در حمله به یمن، نشان می دهد و با انتشار این تصویر تلاش می کند تا اقدام ارتش سعودی را انسانی جلوه دهد و تلاش می کند تا وجهه جنایتکارانه ارتش این کشوررا که به کشتار و آواره کردن مردم یمن و کودکانش اقدام کرده است، بپوشاند.

درمقابل تصویری که پایگاه شبکه العربیه منتشر کرده، خبرگزاری یمن هم تصاویر کشتارهایی را که خلبانان سعودی با حملات خود درحق مردم مسلمان یمن مرتکب شده اند، منتشر کرده است تا واقعیت ها از دید افکار عمومی پنهان نماند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:سعودی,تکفیری,جنایت,وهابی,جنگ,توحش,وحشی سعودی,عرب زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در آن سال‌ها جام زهر را به امام نوشاندند، امام را اذیت کردند، نه کسانی که نگران منافع ملی ملت هستند.افرادی‌که‌ادعامیکردندبایک‌سفر به عربستان مشکلات حل می‌شود، الان سفر کنند

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد به سخنرانی پرداخت.
وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه سخنان ما برای تصحیح روند کار است، گفت: برخی اصرار دارند مرتب با تحقیر افرادی که نگران منافع ملی و اتفاقات خاصی که در کشور صورت می‌گیرد هستند، نگذارند صدای آنان شنیده شود.
وی با اشاره به اتفاق بزرگ دهه گذشته در صحنه بین‌الملل گفت: اتفاق بزرگی که در دهه اخیر اتفاق افتاده است همین مذاکرات هسته‌ای است که در دو دوره گذشته دستور کار دولت‌ها بوده است.
بذرپاش با اشاره به تاریخچه مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: ما در سال 82 مذاکرات را با سه کشور اروپایی آغاز کردیم. نشست سعدآباد در همان دوران بود که یک نشست تلخی شد. از اینکه نمایندگان سه کشور اروپایی حاضر نشدند با رئیس‌جمهور کشور ما ملاقات کنند مگر با تعلیق موقت برنامه هسته‌ای کشورمان. اگرچه به گفته آقایان این موضوع جزو برنامه نبود.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:بذرپاش,سفر,سعودی,وهابی,نجس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس اقدام شنیع و غیرانسانی و البته خلاف شرع و موازین اسلامی پلیس عربستان در فرودگاه جده با دو نوجوان ایرانی طی چند روز گذشته خشم و فریاد عدالت‌خواهی ملت غیور ایران را برانگیخت و تنفر از فرهنگ وهابیت و رژیم آل‌سعود را صد چندان کرد، به طوری که در گوشه‌گوشه ایران اسلامی تظاهرات‌های گسترده‌ای در اعتراض به این حادثه وقیح برپا شد و محکومیت و برخورد با این اقدام وحشیانه بخش اعظم سخنان ائمه جماعت سراسر استانها و شهرستانها بود.خبرگزاری فارس: حادثه فردوگاه جده «توحش محض» است/«حیثت ایرانی» فدای امر مستحب نشود/«تجدیدنظر در رابطه» با دولت سعودی
جریان فرودگاه جده برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است

خطیب جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه تجاوزات رژیم آل‌سعود در منطقه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مسئله تهاجم عربستان به یمن تعبیر توحش از حکومت سعودی کردند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: حکومت سعودی یک طاغوت مهاجم نیست بلکه درنده و وحشی است لذا جریان فرودگاه جده که به اهانت دو نوجوان ایرانی ختم شد برخورد شخصی یک مامور ناهنجار با یک ایرانی نیست بلکه صد درصد سیاسی است.

وی گفت: رفتار غیرانسانی ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی حتما سیاسی است و این مسئله وحشی‌گری سیاسی است با این حال دولت‌مردان ما باید با حکومت سعودی به عنوان یک سیاست‌مدار وحشی برخورد کنند و اگر بناست رابطه سیاسی با سعودی‌ها داشته باشیم باید بدانیم با یک وحشی رابطه داریم.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:سعودی,وحشی,حیوان,شهوت,جنایت,توحش,تروریست,زنباره,وهابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بهرام امیرحیدری از جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در همایش اخیر اصلاح‌طلبان کرمان مورد ضرب و شتم قرار گرفت، پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس و رئیس کل دادگستری استان کرمان به بیان جزئیات این حادثه پرداخت.
امیرحیدری اظهار داشت: پیامکی را با موضوع برگزاری گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان دریافت کردم و با توجه به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در جلسات و مراسم مختلف مرتبط با هر گروهی حضور پیدا می‌کنم به این همایش رفتم.
وی با اشاره به اینکه در سطح شهر هم بنرهایی با موضوع گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان نصب شده بود، عنوان کرد: با خودم گفتم احتمالا دعوت برای حضور در این همایش به صورت عمومی است.
امیرحیدری افزود: زمانی که وارد تالار خانه شهر شدم با توجه به اینکه همیشه ردیف نخست می‌نشینم تا فاصله‌ای با سخنران نداشته باشم، می‌خواستم در ردیف جلو بنشینم اما دست‌اندرکاران همایش مانع شدند و اجازه ندادند و گفتند باید از ردیف چهارم به بعد بنشینید و من هم از ردیف چهارم به بعد نشستم.
وی گفت: نخستین فردی که وارد تالار خانه شهر شد و من او را می‌شناختم، اسلامی نماینده اسبق بافت در مجلس بود و با توجه به اینکه ما از قبل قدری با هم خوش و بش داشتیم، می‌خواستم با وی احوالپرسی کنم، اما این اجازه به من داده نشد.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:فتنه88,فتنه گران ,مرعشی,موسوی,کروبی,کتک کاری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه با شبکه دولتی تی‌آرتی با انتقاد از برخی سخنان مبنی بر اینکه وی تلاش دارد تا اختیاراتی همانند یک سلطان داشته باشد، گفت که وی بیشتر تمایل دارد تا همانند ملکه الیزابت انگلیس باشد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:اردوغان,تروریست,ملکه خبیث انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 دی 1393برچسب:علی مطهری,یاوه گویی,جایزه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کاربران صفحات اجتماعی با انتشار طرح، کاریکاتور و همچنین دست نوشته هایی نسبت به توهین جدید مجله شارلی ابدو واکنش نشان دادند.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 دی 1393برچسب:توهین,اسلام,نشریه فرانسوی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم: این فتوا همزمان با بارش برف در برخی مناطق عربستان، موجی از بحث و جدل را بین عربستانی ها به راه انداخت.

از روز یکشنبه برخی مناطق شمالی عربستان سعودی شاهد بارش برف بود، به صورتیکه تصاویر برف بازی و آدم برفی های‌ساخته شده توسط عربستانی‌ها، صفحه‌های آنان را در شبکه‌های اجتماعی پر کرده است.

با این حال سایت خبری "ارم نیوز" خاطرنشان کرد که برخی فعالان در شبکه‌های اجتماعی به فتوای "محمد صالح المنجد" اشاره کردند که در آن ساخت آدم برفی را حرام دانسته است. البته زمان صدور این فتوا مشخص نیست.

هشتگ (#) ایجاد شده در خصوص تحریم ساخت آدم برفی در کشورهای عربی و به ویژه عربستان توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است، به صورتیکه برخی با آن موافقت و برخی هم مخالفت کرده‌اند.

یکی از کاربران دراینباره نوشته است: هنوز فرصت نکرده بودیم از بارش برف شادمان شویم که فتوایی صادر کردند؛ فقط مانده که برای قهوه عصر و آتش فتوا صادر کنند !!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:سعودی,پادشاه,عربستان,وهابی,آمریکا,ذلت اعراب,فتوا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبکه دولتی انگلیس به بهانه پوشش خبری اتفاقات اخیر فرانسه، کاریکاتوری موهن از پیامبر اسلام را به نمایش گذاشت. این درحالی است که براساس مقررات خبری پیشین این شبکه، هرگونه نمایش چهره پیامبر اسلام ممنوع بوده است؛ اما بی‌بی‌سی پس از این برنامه با زیر سؤال بردن دستورالعمل خود مدعی شد که این دستورالعمل قدیمی بوده و در حال بازبینی و اصلاح است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس (British Broadcasting Corporation) در اقدامی موهن، همزمان با حوادث اخیر پاریس، کاریکاتور مجله شارلی ابدو از پیامبر اسلام (ص) را پخش و پس از آن اعلام کرد که دستورالعمل قبلی مبنی بر ممنوعیت نمایش دادن چهره پیامبر اسلام در حال بازبینی و تغییر است.
روزنامه گاردین هم از تغییر قوانین تنظیم خبر بی‌بی‌سی خبر می‌دهد. این روزنامه انگلیسی در این رابطه نوشته است: "بی‌بی‌سی قوانین قبلی‌اش مبنی بر ممنوعیت نمایش چهره [حضرت] محمد "به هر شکل یا در هر حالت" را تغییر داده است؛ این تغییر آنجا نمایان شد که شبکه بی‌بی‌سی1 در برنامه "خبر ساعت 10" روز پنجشنبه خود کاریکاتور نشریه "شارلی ابدو" از [حضرت] محمد را نمایش داد."

 
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 دی 1393برچسب:بی بی سی,شیطنت,کاریکاتور,توهین,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.

ایران هدف اصلی عربستان در سال ۲۰۱۵ خواهد بودگروه سیاسی، یک اندیشکده آمریکایی مدعی شد که هدف جدید عربستان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در سال ۲۰۱۵ محدود ساختن فرصت‌های تهران برای دستیابی به موفقیت و افزایش فشار بر ایران متمرکز خواهد بود.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از اشراف، اندیشکده اطلاعات جهانی استراتفور در مقاله‌ای تحت عنوان «چالش‌های پیش روی عربستان سعودی در سال جدید» به بررسی چالش‌هایی که آل‌سعود طی ماه‌های آینده باید با آنها دست و پنجه نرم کند پرداخت و نوشت: خاورمیانه یکی از بی‌ثبات‌ترین مناطق در دنیاست و به‌هیچ‌وجه با آشوب و اغتشاش بیگانه نیست. ناآرامی‌های سال ۲۰۰۹ در ایران و زورآزمایی سیاسی دولت محمود احمدی‌نژاد، و پس از آن آشوب‌ها و هرج‌ومرج‌های بهار عربی، سرایت درگیری‌های سوریه به داخل عراق، و احتمال ازسرگیری روابط میان ایران و آمریکا که یکی پس از دیگری روی داد، دال بر بی‌ثباتی در این منطقه است. هرچند برخلاف چند سال اخیر، در سال ۲۰۱۵ احتمالاً شاهد این خواهیم بود که منافع عرب‌های سنّی منطقه با پذیرش بیشتری به سوی اسلام سیاسی معتدل حرکت کند. منطقه در حال سر برآوردن از بی‌ثباتی‌های پنج سال اخیر است، و زیربنای آینده‌ی منطقه نیز در حال شکل‌گیری است. البته این فرایند چندان هم شسته‌رفته و کارآمد نخواهد بود، ولی می‌توان آشکارا دید که تغییراتی پیرامون درگیری‌های سوریه و لیبی در حال شکل‌گیری است، و نیز پیش‌بینی یک ایران قدرتمند در منطقه چندان دور از ذهن نیست.
بقیه در ادامه مطلب........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 دی 1393برچسب:عربستان سعودی,آل,خیانت,وهابی,جنایت,ترور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

العالم - بحرین امروز شاهد یکی از خونین ترین روزهای خود به خاطر سرکوب شدید از سوی مزدوران آل خلیفه بود .روزخونین بحرین

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم درحالی که مردم بحرین به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند ، پلیس روز سه شنبه با حمله به تظاهرکنندگان دهها نفر را مجروح کرد.

جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه ای از زخمی شدن یکی از رهبران الوفاق در حملات پلیس خبرداد.

دربیانیه این جمعیت آمده است :  مزدوران آل خلیفه که عمدتا غیر بحرینی بودند به شکلی ددمنشانه به تظاهرکنندگان مسالمت جو در منطقه "البلاد القدیم" منامه که مرکز اصلی اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق است ، حمله کردند .

براساس این گزارش یک فرد مسن بر اثر اصابت گاز اشک آور به صورت و یکی از رهبران الوفاق به خاطر اصابت گلوله ساچمه ای به شدت زخمی شد.

همچنین بر اثر استفاده مزدوران آل خلیفه از گلوله ساچمه ای ده ها نفر زخمی شدند. 

مردم علی رغم استفاده آل خلیفه از تجهیزات نظامی در منطقه البلاد القدیم که منزل شیخ سلمان در آن قرار دارد باقی مانده و به تمدید 15 روزه بازداشت وی معترضند .

شیخ سلمان پیش از تمدید ، 9 روز را در بازداشتگاه وزارت کشور بحرین گذرانده بود. 

بقیه در ادامه مطلب+عکسها.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:آل خلیفه,شیوخ زنباره,نوکر آمریکا,وهابی,سرکوب,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتن

سلام خدمت تمامی مخاطبان وبلاگ عمامه های انگلیسی که در این یکی دو ماهی که وبلگ تاسیس شد ، با نظراتشون ما را دل گرم کردند.

به تازگی جمعی از طلاب شهر مقدس قم و ادمین های پیج منتقدان صادق شیرازی در فیسبوک ، سایتی را راه اندازی کردند که لازم دیدم به شما معرفی کنم.

این اولین سایتی هست که به صورت تخصصی پیرامون این جریان مرموز فعالیت می کنه ، سایت فِتَن (فتنه ها) قراره که افشاگری های جدیدی در این باره انجام بده.

از اونجایی همکاری با مدیران این سایت را لازم میدانستم ، پنل سامانه پیام کوتاه وبلاگ عمامه های انگلیسی را در اختیارشون قرار دادم ، برای همین دوستانی که در پنل عمامه های انگلیسی ثبت نام کردند نیازی به ثبت نام دوباره در سایت فتن ندارند.

دوستانی که در زمینه امنیت سایت تخصص دارند حتما با مدیران این سایت تماس بگیرند 

همچنین طراحان پوستر های گرافیکی هم میتونن با این سایت در ارتباط باشند

دیگه توضیح بیشتر نمیدم ، خودتون مشاهده کنیدwww.fetan.ir

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 دی 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی,مذهبی,عمامه های انگلیسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع نزدیک به بنیانگذاران پایگاه اطلاع رسانی «ویکی‌پدیا» افشا کردند که حکومت امارات متحده عربی یک میلیون دلار به 2 نفر از موسسان این پایگاه خبری رشوه داده است. این منابع تصریح کردند که امارات متحده عربی در قالب جایزه و هدیه به «جیمی ولز» و «تیم پرنرز لی»، 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا رشوه پرداخت کرده و در مقابل از آنها خواسته تا از انتشار خبرهایی مبنی بر نقض حقوق بشر در امارات خودداری کنند. خبرگزاری فارس: رشوه یک میلیون دلاری «امارات» به پایگاه «ویکی‌پدیا»پایگاه خبری احرار حجاز نوشت که شیخ «محمد بن راشد آل مکتوم»، نایب رئیس امارات این رشوه را به این 2 نفر از موسسان ویکی‌پدیا داده و موجب بروز اختلاف میان دیگر موسسان این پایگاه شده که اعتقاد دارند، حقوق بشر به شکلی گسترده در این کشور نقض می‌شود، بویژه که در این اواخر امارات اقدام به سلب تابعیت و اخراج شماری از روزنامه‌نگاران و اساتید دانشگاه‌های این کشور کرده که اقدام به مستندسازی نقض حقوق بشر در امارات کرده بودند. دیگر موسسان ویکی‌پدیا در نامه‌ای به نایب رئیس امارات متحده درخواست کردند، در صورت اعطای هدیه به هریک از اعضا و موسسان این پایگاه آن را علنی و با انتشار بیانیه‌ در مطبوعات انجام دهد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 دی 1393برچسب:امارات,حقوق بشر,رشوه,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به گزارش پایگاه 598 ، مهدی محمدی در سرمقاله وطن امروز نوشت: پاسخ این پرسش که علت واقعی اعمال رژیمی از تحریم‌ها علیه ایران که آمریکایی‌ها خود آن را سنگین‌ترین تحریم‌های طول تاریخ می‌خوانند، واقعا چه بوده و این تحریم‌ها در اصل چه هدفی را تعقیب می‌کرده، بسیار پیچیده و در عین حال بااهمیت است. آمریکایی‌ها- و برخی گروه‌های داخلی همفکر و همراه آنها- در این سال‌ها، کلیشه‌ای ساخته‌اند مبنی بر اینکه علت اصلی اعمال تحریم‌ها، سیاست هسته‌ای ایران و نوع تعاملی است که ایران در این باره با جامعه بین‌المللی در پیش گرفته است. خروجی این نوع نگاه به مساله هم این است که اگر ایران فی‌المثل در موضوع هسته‌ای طور دیگری رفتار می‌کرد، تحریم‌ها هم یا اصلا اعمال نمی‌شد یا اینکه حداقل قدرت و شدت فعلی را نداشت.

 این نوشته که براساس یک مطالعه کتابخانه‌ای کم و بیش وسیع آماده شده، استدلال خواهد کرد این نوع نگاه به مساله کاملا غیرواقعی و بلکه گمراه‌کننده است.  رژیم تحریم‌های فعلی ایران، ریشه در قطعنامه 1929 شورای امنیت دارد که 25 خرداد 1389 (ژوئن 2010) صادر شد. تمام تحریم‌های یکجانبه‌ای که اکنون به‌عنوان تحریم‌های موثر علیه ایران از آنها یاد می‌شود (تحریم‌های انرژی و مالی) در واقع براساس زیرساخت حقوقی که در این قطعنامه ایجاد شد، اعمال شده است. اما این قطعنامه–چنانکه با جزئیات نشان خواهیم داد- اساسا نه یک قطعنامه هسته‌ای است و نه با هدف واکنش نشان دادن به سیاست‌های هسته‌ای ایران اعمال شده است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 دی 1393برچسب:فتنه , بزرگان , مبارز,موسوی,کروبی,تحریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فتنه 88 که واقع شد، بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب بر این باور بودند که عده‌ای فریب خورده‌ سیاسی با اشتباهات مکرر سیاسی مرتکب جرائمی شده‌اند که بخشش آن اشتباهات غیرعمدی و سیاسی، هم شرعی است و هم قانونی.اما با این وجود فقط یک نگاه اجمالی به آنچه که در روز برگزاری انتخابات 22 خرداد سال 88، نشان می‌دهد که برنامه‌ای در کار بوده و جمعی از اصلاح‌طلبان با برنامه قبلی و ساز و کار مشخص وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده‌اند.چراغ اول این ماجرا را "محمد خاتمی رئیس‌جمهور  اسبق" روشن کرد، آنجایی که ساعت 12:10 دقیقه روز برگزاری انتخابات، سایت یاری نیوز از سایت‌های نزدیک به خاتمی که بعدها به علت تخلفاتی فیلتر شد، به نقل از خاتمی مطلب مهمی را منتشر کرد."خاتمی: میرحسین موسوی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شده است" این جمله‌ای بود که سایت یاری نیور منتشر کرد و بعد از آن به طور کاملا برنامه‌ریزی شده یک سناریوی هوشمندانه به نام "تقلب" با هدفی خاص آغاز شد، که سید محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی و رئیس‌ دفتر خاتمی بعدها در دادگاه محاکمه‌اش از تقلب به عنوان "اسم رمز آشوب" یاد کرد.اندکی بعد و در ساعت 13:11، سایت قم نیوز که تحت مدیریت ابوالفضل فاتح رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد موسوی بود، به نقل از فاتح نوشت: پیروزی مهندس موسوی با فاصله زیاد قطعی است. همه برای این پیروزی یک سجده شکر بدهکاریم.ساعتی بعد و در ساعت 19:01 ، قلم نیوز که به ارگان رسمی اطلاع‌رسانی ستاد موسوی تبدیل شده بود، به نقل از فرشاد مومنی عضو ستاد موسوی نوشت: میرحسین موسوی در آستانه شکستن رکورد 30 میلیون رأی است و در ساعت 20:21 نیز در خبر دیگری اعلام کرد که موسوی بیش از 60 درصد آرا را کسب کرده است.سایت جمهوریت که گردانندگان آن در دادگاه از حمایت‌های مهدی هاشمی رفسنجانی از این سایت خبر داده بودند، نیز در ساعت 21:06 خبری را با عنوان "خاتمی به میرحسین تبریک گفت" منتشر کرد تا حلقه پیروزنمایی میرحسین موسوی با اراسل پیام‌های تبریک از سوی سران جریان دوم خرداد کامل‌تر شود.در آخرین ساعات رأی گیری هم علی‌اکبر محتشمی‌پور رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرای موسوی، با سوالی از سوی خبرنگاری مواجه می‌شود که از وی در باره موج‌سازی اصلاح‌طلبان درباره اعلام پیروزی موسوی قبل از اعلام نتایج رسمی و قانونی پرسید.خبرنگار از محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران می‌پرسد که چه شواهدی برای پیروزی موسوی در کشور دارید؟ محتشمی‌پور هم در پاسخ به این سوال زیرکانه خبرنگار، بدون اینکه سندی ارائه کند، می‌گوید: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.محتشمی‌پور، بعد از این پاسخ هم از برگزاری جشن پیروزی موسوی در تاریخ‌های 23 و 24 خرداد خبر می‌دهد، در حالی که هنوز فرآیند برگزاری انتخابات پایان نیافته و مردم در حال انداختن رای‌های خود در صندوق های رای بودند.نکته قابل توجه این بود که سایت کلمه همان زمان در گزارشی نوشت که «80 درصد از نمایندگان کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی موفق به حضور در پای صندوق‌های رای شدند» ولی بعد از اعلام نتایج انتخاباتی که اکثریت نمایندگان موسوی در پای صندوق‌های رای حضور داشته و بر فرآیند برگزاری نظارت داشتند، هم موسوی و هم سایت‌های رسمی متعلق به ستاد وی، انتخابات و نتایج آن را مخدوش اعلام کردند.

در پایان پازل روشن کردن چراغ یک ماجرای خطرناک، میر حسین موسوی با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی و ساعت‌ها قبل از اعلام نتایج رسمی توسط شورای نگهبان و وزارت کشور، طی سخنانی خود را پیروز انتخابات اعلام کرد. "برابر اطلاعاتی که از ستادهایمان در سطح کشور داریم، برنده قطعی با نسبت آرای بسیار زیادی اینجانب هستم."با همین فرآیند برنامه‌ریزی شده که محمد خاتمی آغازگر آن بود، سرانجام فتنه‌ای در کشور به پا شد که 8 ماه به طول انجامید و خسارت اقتصادی، اجتماعی و روانی فراوانی به جامعه و کشور وارد ساخت.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:خاتمی,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس پیگیری های خبرنگار مشرق، شب گذشته تعدادی از اعضای فعال و سابقه دار جریان فتنه در یک خانه فساد مختلط، دستگیر شدند.Image result for ‫فتنه‬‎

در بین دستگیر شدگان (م.ب) و (ج.ف) از اعضای اصلی گروه غیر قانونی "باشگاه جوانان اصلاح طلب" فعال در فضای مجازی دیده می شوند.

در جریان بازداشت متهمین، علاوه برشیشه های مشروبات الکلی تعدادی ردیاب شنود، شوکر الکتریکی، لپ تاب، تبلت، گوشی های هوشمند تلفن همراه و... که به منظور تبلیغ علیه نظام و ارتباط باشبکه های مجازی ضد انقلاب و فتنه مورد استفاده قرار گرفته است، کشف و ضبط گردید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سفر متعب به واشنگتن در حالی صورت گرفت که همگان وی را جانشین پدرش در مسند سلطنت سعودی ها می دانند و اینک ریاض به دنبال جلب نظر و حمایت آمریکا از پادشاه آینده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری شبستان، شاهزاده «متعب بن عبدالعزیز» به ایالات متحده سفر کرده و از هفته گذشته این موضوع در رسانه های دنیا بازتاب های متفاوتی داشته است.مسلماً این دیدار تنها به منظور گفتگوهای دیپلماتیک مرسوم نیست بلکه گفته می شود درباره قضایای منطقه ای بویژه آموزش مخالفان بشار اسد بحث می شود و درباره آن سناریو پردازی خواهند کرد.پایگاه ها و شبکه های تلویزیونی مورد حمایت حکومت سعودی با حمایت تلویحی از متعب، پادشاه آینده این واقعیت را آشکار کردند که تنش های بسیاری در داخل خاندان سلطنتی وجود دارد که تصمیمات اخیر پادشاه این کشور نیز نتوانسته جنگ شاهزادگان را بر سر جانشینی سلطان خاتمه دهد.امیر عبدالله با برگزاری نشستی 34 نفر از خاندان سلطنتی را برای بیعت با متعب دعوت کرد، در جریان این نشست و پس از اعلان تصمیم امیر، هفت تن از اعضای خانواده این انتخاب را نپذیرفتند و عبدالله در پاسخ به آنان گفت : گزینه دیگری مطرح نیست و متعب جانشین من خواهد بود.از این رو سفر متعب در چارچوب تحکیم پایه های قدرت این امیرزاده بلند پرواز صورت می گیرد و بایستی پایه های سلطنت بعدی تثبیت گردد.از آنجا که ریاض با معضلات داخلی و بین المللی دست به گریبان است و وخامت وضعیت جسمانی پادشاه شرایط ثبات حاکمیت آل سعود را در پرده ای از ابهام قرار داده است.از سوی دیگر طی سالیان اخیر بارها خبر بروز درگیری و تنش میان خاندان سعودی به بیرون درز پیدا کرده و بیش از پیش مشروعیت و وجهه این خاندان اقتدارطلب را با چالش های جدی مواجه کرده است.به اذعان رسانه های آمریکایی این دیدار برای دولت ایالات متحده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است با توجه به اینکه ریاض بازوی اجرایی سیاست ها وخط مشی های مدنظر آمریکا در منطقه است.با این حال تیرگی روابط دو جانبه آنان به حدی رسیده است که گاه مقامات طرفین به تهدید یکدیگر می پردازند اما شکست سنگین دموکرات ها در انتخابات کنگره ،اوباما را ناچار به استفاده از هر گونه موقعیت دیپلماتیک برای اثبات کارآمدی خود و نجات وی از عواقب بعدی آن کرده است و به نظر می آید متعب برای نشستن بر تخت پادشاهی با مشکل چندانی مواجه نشود مگر اینکه ناسازگاری و کارشکنی برخی شاهزادگان مانعی در راه او ایجاد کند که وی را مجبور به طرح ریزی سناریو های جدید جهت ساکت کردن مخالفان و سروسامان دادن به شرایط سیاسی آشفته عربستان کند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 4 آذر 1393برچسب:سعودی,پادشاه,عربستان,وهابی,آمریکا,ذلت اعراب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com