وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یوسف نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان هنگام اعلام نتایج ابتدایی انتخابات بیست و چهارم جوزا/خرداد گفت: "از مجموع حدود ۸ میلیون رای، اشرف غنی احمدزی، ۴۴۸۵۸۸۸ رای یا ۵۶.۴۴ درصد و عبدالله عبدالله ۳۴۶۱۶۳۹ رای یا ۴۳.۵۶ درصد آرا را بدست آوردند."به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان گفت در دور دوم انتخابات ۲۳۱۳۶ محل رای‌دهی وجود داشت که در روز انتخابات در ۲۲۷۷۸ محل رای‌دهی انتخابات صورت گرفت.آقای نورستانی گفت مشارکت مجموعی در دور دوم انتخابات ۸۱۰۹۴۰۳ بود که در نتیجه بررسی و بازشماری ۲۹۹ محل رای‌دهی حدود ۱۱۷۸۹ رای باطل شد. او گفت که مشارکت مردان ۶۲ درصد و از زنان ۳۸ درصد بوده است.


نتایج ابتدایی دور دوم انتخابات در وضعیتی اعلام می‌شود که عبدالله عبدالله یکی از دو نامزد این دور گفته تا "آرای پاک از ناپاک جدا نشود"، نتیجه دور دوم انتخابات را نخواهد پذیرفت.
آقای عبدالله می‌گوید در این دور انتخابات رئیس دبیرخانه کمیسیون انتخابات افغانستان تقلب گسترده و سازمان یافته را به سود تیم رقیبش سازماندهی کرده و خواسته که آرای مراکز مشکوک (محلات با بیش از ۵۹۵ رای و محلاتی که آرای زنان نسبت به مردان در آن زیاد است) که شامل بیش از دو میلیون رای است، تفتیش و بازشماری شود تا نتایج انتخابات را قبول کند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:تقلب,فتنه,افغانستان,انتخابات,احترام به رای دیگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اول یه چند نکته ، و بعد از اون پرداختن به مطلب جدید وبلاگ:

1-      شاید بعضی ها فکر کنن و بگن که بلاگ روشنگری یه بلاگِ کاملاً یک طرفه و افراطی باشه ، در صورتی که اکنون اعلام میداریم که این طور نیست ، بلکه ما سعی میکنیم تا در حد توان مطالب را در عین حقیقت و واقعیت برای ایرانیان و مسلمین برای روشنگری ذهنی بیان کنیم ، و سعی در رعایت رئالیسم در نوشته های خود مینماییم، مخصوصاً اینکه سعی در آوردن برخی اسناد تصویری در برخی نوشته ها داریم ، (هر چند که ممکنه هر لحظه این وبلاگ از سوی بلاگفا مسدود بشه)

2-      حال اگر کوتاهی ای از ما رخ داد تقاضا داریم ما را در قالب قراردادن نظر و کامنت و یا  یک ارسال ایمیل با عنوان "انتقاد" به roshangary@live.com   یاری فرمایید – با تشکر – گروه نویسندگی روشنگری

3-      ما قبلاً از لطف سایت بلاگفا در سرویس دهی متشکریم.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطلب:

  آیا میدانید چرا اکنون ما در جامعه ی خود مواجه با صحنه های افتضاح پوشش زنان هستیم ، و آیا تا کنون به دلایل پروسه ی رسیدن به این مرحله از بدحجابی در جامعه (مخصوصاً شهر تهران) فکر کرده اید؟ آیا به خود نگفته اید که شاید مشکل از رفتار ناشایست برخی مسئولان در مواجهه با این مسئله بوده؟ بیایید از روی اسناد و قرائن کمی به گذشته تر برویم و مسئله را ریشه یابی کنیم

بقیه در ادامه مطلب....................................لینک دانلود فیلم


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:خاتمی,بی حجابی,فحشا,حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سالهای اول اصلاحات بود که وارد دانشگاه شدم. وقتی از دیده های خود با برخی از اقوام که به تازگی از همان دانشکده فارغ التحصیل شده بودند سخن به میان می آوردم ، برایشان باور پذیر نبود. به فاصله اندکی وارد عرصه روزنامه نگاری نیز گردیدم؛ گهگاه صحنه های بی بدیلی از فساد اخلاقی در جامعه دیده می شد که چند روزنامه منتقد خاتمی چند بار به انعکاس آن پرداختند. عکسهایی از مراسم استقبال از خاتمی در بازگشت از نیویورک، عزاداری شب عاشورا در میدان محسنی و ...بارها از زبان خاتمی می شنیدم که این رفتار ها را توطئه علیه دولتش می خواند و آنرا بزرگنمایی شده در رسانه های منتقد معرفی می نمود.در طی این چند سال بارها با خود می گفتم شاید او از حقیقت جاری در جامعه بی خبر است و بر اساس تعالیم اسلامی اصل را بر صحت سخنش درباره بی اطلاعی از این اوضاع می گذاشتم، و البته آنرا حمل بر بی کفایتیش می نمودم که در مقام رییس جمهوری از اوضاع کشور بی خبر است.چند سالی گذشت تا  در خرداد 1380 در گرماگرم تبلیغات هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مناسبت تهیه گزارش از روند تبلیغات خاتمی شاهد صحنه هایی بودم که تمام این حمل به صحتهایم را خط بطلان کشید. ستاد رای اولیهای خاتمی در ورزشگاه های شهید شیرودی، شهيد افراسيابي، شهدای هفتم تیر و ... در حضور او چندین برنامه موسیقی زنده اجرا گردید که در خلال آن حرکات موزون بسیار اجرا گردید و چه روسری ها که نیافتاد و چه دستهایی که در دست یکدیگر نبود و ... اقدامی که او شاهدش بود و سکوت کرد. اقدامی که نه تنها در مقام رییس جمهور که در مقام یک روحانی نیز از او انتظار نمی رفت.وقتی شنیدم خاتمی در موسسه باران گفته است: بر اساس پژوهش های انجام شده ، در دوران اصلاحات فساد و ولنگاری در جامعه کمتر شد و علی رغم آنکه شاید تظاهر به اسلامگرایی در میان جوانان خیلی پر‌رنگ نبود ، اما اصل ایمان، سلامت نفسانی و دوری از فساد اخلاقی و ولنگاری کاملا قابل ملاحظه است. و پرسیده پرسش جدی این است که آیا امروز علی رغم شعارها ، فساد در جامعه بیشتر شده‌است یا کمتر؟ به این فکر کردم که او آیا حتی به اعتبار خود میان هوادارانش نیز نمی اندیشد؟ بی سبب نبود که حامیانش در این اواخر نامهای نا بهنجاری بر او نهاده بودند.شاید منظور او رویکرد انقلابی مردم در 4 تیرماه 1384 است که به کسی رای دادند که شعارهای مذهبی و انقلابی می داد. این پرسش خاتمی که پاسخش روشن تر از آن است که بخواهد مورد بحث قرار گیرد مرا به یاد سخنان یکی از نزدیکان شاه انداخت که گفته بود جوانانی که ما تربیت کردیم در جبهه ها جنگیدند و شهید شدند و جوانان انقلاب به فساد افتاده اند!

سپهرنيوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:خاتمی ,فتنه88,توهین به رای پابرهنه ها,ادعای تقلب توسط ورشکستگان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبلاگستان 598،وبلاگ یک قدم تا ظهور نوشت:فرزندان ما قبل از بدنیا آمدن خونشان را با خدا معامله میکنند و آنرا با افتخار هرچه تمام نثار راه ولایت امامت خواهند کرد ما را از شهادت نترسانید بلکه به آن مژده دهید راه ما راه حسین بن علی (ع) و فرزندان ایشان میباشد.دشمن کور خوانده ما قطره قطره خونمان را فاطمی وار نثار راه ولی ومقتدایمان خواهیم کرد و فاطمه کوچولو نیز هر لحظه آماده شهادت در راه اسلام وآرمانهای انقلاب وشهداست نه تنها او بلکه تمام ملت ایران فدائیان رهبری هستند.این در جواب تهدید گروهک تروریستی منافقین است و ضمن اعلام برائت از این خودفروختگان وطن فروش آمادگی خود را برای جان نثاری در راه ولایت اعلام میکنیم.

ماجرای دختری که عکسش کنار دکتر احمدی نژاد خبرساز شد+تصاویر

سال قبل در جریان دیدارمان با دکتر احمدینژاد محبوب دل مستضعفان ومحرومان جهان عکس هایی به یادگار گرفتیم که در یکی از عکس ها دختر بنده در کنار دکتر ایستاده است و این عکس را بنده در همین وبلاگ قرار دادم. اما متاسفانه در 8 اردیبهشت امسال سایت مشرق به اشتنباه این عکس را با تیتر " نوه مشترک احمدینژاد ومشایی" بر روی سایت قرار داد وبا تذکر  برخی از دوستان خبر فوق را از سایت برداشت ولی این خبر کذب باعث گردید که دیگر خبر گذاریها نیز به استناد مشرق این خبر را بر روی خروجی خود قرار دهند. دیروز نیز سایت 598 مطلبی با عنوان "دختری که در کنار احمدینژاد ایستاده خبر ساز شد" ونوشت که: به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرگاران، بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هم این خبر را بازنشر کردند. حتی ساعتی پیش صدای آمریکا هم با انتشار این عکس به بازنشر خبر پرداخت. گفتنی است،‌ تلویزیون گروهک تروریستی منافقین از مخاطبان خود خواست این دختر را در مدرسه‌اش شناسایی کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:احمدی نژاد,دلواپسان,مستضعفان,مظلومان,تهدید منافقین و ضد انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ظر همۀ افراد البته محترم است اما بي‌ترديد اين نوع اظهارات بي‌اختيار انسان را به ياد غربزده‌هاي خام و سطحي يك قرن و اندي پيش چون ميرزا ملكم خان، تقي‌زاده، آخوندزاده و كسروي مي‌اندازد؛ كساني كه فكر مي‌كردند پيشرفت، توسعه، ترقي، آدميت يا انسانيت، تمدن، و شهرنشيني يعني همچون غربيان زيستن و انديشيدن. يعني تماماً غربي‌شدن.

"عماریون"- دکتر «سعید زیباکلام»، استاد دانشگاه تهران در واکنش به سخنان اخیر دکتر محمود سریع‌القلم در گردهمایی تخصصی مناطق آزاد، طی یادداشتی در خبرگزاری نسیم نوشت:

«هر كشوري كه در دنيا پيشرفت كرده، بين‌المللي‌شدن را مبنا قرار داده است.» محمود سریع‌القلم در نخستین گردهمایی تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی (8/4/1393)

نظر همۀ افراد البته محترم است اما بي‌ترديد اين نوع اظهارات بي‌اختيار انسان را به ياد غربزده‌هاي خام و سطحي يك قرن و اندي پيش چون ميرزا ملكم خان، تقي‌زاده، آخوندزاده و كسروي مي‌اندازد؛ كساني كه فكر مي‌كردند پيشرفت، توسعه، ترقي، آدميت يا انسانيت، تمدن، و شهرنشيني يعني همچون غربيان زيستن و انديشيدن. يعني تماماً غربي‌شدن.

به‌راستي "بين‌المللي‌شدن" چه معناي محصّلي دارد؟

آيا شما حتي يكبار هم حتي از يك فيلسوف يا عالم اجتماعي نامدار و برجسته يا غيرنامدار و غيربرجستۀ غربي شنيده‌ايد يا خوانده‌ايد كه به هموطنان خود گفته باشد بياييم بين‌المللي شويم؟! حتي يكبار؟!

بقیه در ادامه مطلب............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 تير 1393برچسب:وطن فروش,غرب زده,تقی زاده,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دومین قسمت عمامه های انگلیسی منتشر شد!

 عمامه های انگلیسی قسمت دوم

دومین قسمت از مجموعه مستند عمامه های انگلیسی پس از استقبال بی نظیر از قسمت اول ، منتشر شد.

آسیب‌شناسی جریان‌های افراطی و تاثیر آنها بر مکتب تشیع

توجه : بخش هایی از سخنرانی مورد استفاده در این قسمت ، متاسفانه سانسور شده است . در صورتی که سخنرانی بدون سانسور به دست ما برسد ، از آن در قسمت های بعدی استفاده خواهیم کرد...

زمان : 30 دقیقه

نکته : به ما گفته شده اسم سخنران را جایی نبریم ، دوستانی که اسم سخنران را میدونن لطفا جایی نشر ندهند .

دانلود:

download دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PCدانلود با کیفیت متوسط و حجم 48 مگابایت (پیشنهاد می شود) 

download دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PC دانلود از آپارات (اصلا پیشنهاد نمی شود)

download دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PC دنلود از یوتیوب

قابل توجه وبمسترها : لطفا لینک دانلود را تغییر ندهید تا در شمارش تعداد دانلود ها مشکلی پیش نیاید.

برای دانلود قسمت اول اینجا کلیک کنید

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:عمامه های انگلیسی,فتنه گران مذهبی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم الله الرحمن الرحیم
قصص قرآن، که همه تاریخ انبیای الهی و اقوام موافق و مخالف آنهاست، صرفاً حکایت نیست، بلکه بیان حال و احوال گوناگون زندگی‌های فردی و اجتماعی خودمان است که گذشتگان نیز غیر از این نبوده‌اند. لذا حکایت‌ها، ضمن خبر صحیح از رهه‌های تاریخی، همه درس و حکمت و عبرت می‌باشد.
از جمله این قصه‌ها، قصه‌ی غیبت کوتاه حضرت موسی علیه‌السلام، فتنه‌ی سامری و گوساله‌پرست شدن جمع کثیری از مردمی است که پیش از آن به خدا ایمان آورده بودند.
ماجرای فتنه‌ی سامری، گوساله‌سازی و گوساله پرست شدن مردم، در طول تاریخ تکرار می‌شود و امروزه هم سامری زیاد شده است، هم گوساله و هم گوساله پرست.
فتنه سامری چند ویژگی داشت که اگر امروز دقت کنیم، در جهان و حتی اطراف خودمان نیز بسیار وجود دارد. از جمله این ویژگی‌ها عبارتند از:
اهداف:
*- دشمنی و جنگ با خدا و دین خدا به عنوان «هدف» که در انحراف مردم تحقق می‌یابد؛

*- بدل‌سازی معبود و ساختن إله‌ی دروغین به جای الله جل جلاله برای پرستش مردم به عنوان «استراتژی».

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 تير 1393برچسب:سکولار,رضاخان,صادق زیباکلام,گوساله سامری,صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازرادیو دیروز،  مبارزین رادیو فردا که به سادگی توسط همین رسانه و امثال آن تشجیع می شوند، تا آزادند کُری خوانی هایی بی نظیر دارند اما به محض دستگیری به مقتدایشان بنی صدرخیانتکار می پیوندند.کم آوردن یکی دیگر از بزرگان فتنه مردانگی جای خود را به نامردی می دهد و انواع مریضی ها در جسم این مجموعه های مرض و مریض نمودار می شود. رادیو فردا در خبری با عنوان "خزعلی از زندان به بیمارستان منتقل شد"، می نویسد:
"محمد صالح خزعلی، پسر مهدی خزعلی، فعال سیاسی زندانی، از «بدتر شدن» وضعیت پدر خود در زندان رجایی‌شهر و انتقال او «به بیمارستان» خبر داده است. محمد صالح خزعلی گفته بود چهار روز از اعتصاب غذای خشک او می‌گذرد و «گویا پدر در وضعیت جسمانی خوبی نبودند و تپش قلب داشتند». بنا بر تازه‌ترین نوشته محمد صالح خزعلی، پدر او به خاطر اعتصاب غذا با کاهش شديد وزن روبه‌رو شده و حتی پزشکان در آزمايش‌هایی متوجه سکته قلبی او شده‌اند."
خزعلی که به بهانه مرخصی از زندان گریخته بود با خفت دستگیر و مجدداً راهی زندان شد و اکنون دم از ناسالم بودن جسمش می زند که البته نباید عقل سالم را هم در بدن و جسم ناسالم امثال خزعلی جستجو کرد.
اما ببینید این سرداران رادیو فردا، در مواجهه با مبارزین جمهوری اسلامی چقدر عیار خلوص دارند. خاطره گویی یک سرباز امام خامنه ای که مهرماه ۹۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید دکتر رفیعی در خاطره گویی اش در محضر امام و معشوقش می گوید:

بقیه در ادامه مطلب..................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 تير 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بنیامین نتانیاهو اخیرا طی گفتگویی با یک شبکه ی امریکایی عنوان کرد که نسبت به نرم شدن موضع آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران به دلیل همکاری با این کشور بر سر داعش نگران است.

بلومبرگ نوشت: یک مقام دفتر بنیامین نتانیاهو می گوید که مقامات اسرائیلی در حال گفتگو با همتایان آمریکایی خود هستند تا از آنها بخواهند به ایران اجازه بهره برداری از اوضاع عراق را ندهند!
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، بنیامین نتانیاهو اخیرا طی گفتگویی با یک شبکه ی امریکایی عنوان کرد که نسبت به نرم شدن موضع آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران به دلیل همکاری با این کشور بر سر داعش نگران است.
اسرائیل از امریکا و متحدانش خواسته است که ایران را تحت فشار بگذارند تا به برنامه غنی سازی خود پایان دهد.
موشه مائوز استاد مطالعات خاورمیانه دانشگاه جروسالم می گوید: سرویس های اطلاعاتی به داعش به عنوان تهدیدی برای کل منطقه از جمله اسرائیل نگاه می کنند.
وی اضافه کرد: اسرائیل باید تصمیمات دشواری که آمریکا با آن در عراق مواجه است را درک کند.
جرالد استینبرگ استاد علوم سیاسی دانشگاه بارلان اسرائیل گفت: درحالیکه تهدید سرایت داعش به دیگر کشورها خطرناک است اما اتحاد آمریکا و ایران علیه داعش خیلی خطرناک تر به حساب می آید!

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

5 سال پیش در چنین روزهایی - سی‌ام خرداد 88 - در گرماگرم جولان آشوب‌طلبان، ناگهان گروهى از اراذل و اوباش اجیرشده از سوی عوامل فتنه، مسجد لولاگر و قرآن‌های موجود در آن را به آتش کشیده و شمارى از هموطنان نمازگزار را بشدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.خبرگزاری فارس: آتش فتنه بر جان مسجد لولاگراین اتفاق یکی از تامل‌برانگیزترین حلقه‌های حرکات آشوبگران بود که ماهیت و ابعاد آن با هیچ یک از حوادث چند روزه پایتخت؛ از 25 تا 30 خرداد 88 قابل مقایسه نیست. کالبدشکافى این واقعه و پیگیرى آن، بدون شک زوایاى تازه‌اى از انگیزه‌ها و سرشت غائله‌آفرینان هفته آخر خرداد 88 تهران و برخی گروه‌های سیاسی که از قضا در عنوان‌شان مدعی روحانی بودن  در دعوت مردم به تظاهرات غیرقانونی را روشن خواهد کرد و به همین علت نمى‌توان به سادگى از کنار آن گذشت و نباید اجازه داد این واقعه به فراموشى سپرده شود یا آنکه عوامل آن به راحتى از چنگ عدالت بگریزند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:فتنه88,مسجدلولاگر,آتش زدن مساجد ,توهین به عزاداران حسینی,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گرچه عرصه‌ای برای به میان آمدن دیدگاه‌‌ها و خطوط فکری جریان‌‌های عمده سیاسی کشور شد اما به موازات خود، جریان‌‌های هدایتگری را نیز تجربه کرد. بخش عمده و اساسی این هدایت‌‌ها و کنترل‌‌ها بی‌شک، «قدرت پشت گفتمان‌ها» یعنی «رسانه‌ها» بودند. رسانه‌‌ها این خطوط ناخودآگاه اربابان خط و ربط سیاسی، چنان نقشی را در فضای انتخابات ایفا کردند که ازخلال آنها تلاش آنان برای «میانداری» نیز قابل رصد بود. درحوزه رسانه‌‌های خارجی اما این شبکه خبری بی بی سی فارسی بود که طی ماه‌‌های گذشته چالش‌‌های نرمی‌را درزمینه مقابله با ارزش‌های ایدئولوژیکی تدارک دید. اصولا این شبکه با دو تاکتیک وارد فضای انتخابات ایران شد. نخستین تاکتیک، حواس پرتی جمعی (mass‌ distraction) بود که براساس آن سعی شد پیام‌‌ها از محتوا تهی شده و ارزش‌‌های خبری دیگری دراذهان شکل بگیرد. تاکتیک دیگر هم تزریق زیرپوستی (hypodermic needle) بود که طی آن تلاش شد برخی از پیام‌‌های هدف‌گذاری شده با دزهای مختلف به ببیندگان و مخاطبان القا شود. با توجه به دو مورد ذکر شده و با بررسی‌‌های صورت گرفته می‌توان گفت که ورود این شبکه به فضای انتخابات ایران در سه فاز طراحی و پیگیری شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب: انگليس موج سبز سوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در تشکیل دولت جدید عراق بعد از اشغال، تنها رأس هرم قدرت تغییر کرده بود و بدنه ارتش و مراکز تصمیم‌ساز بدون تغییر باقی مانده و عوامل وابسته و آلوده در آن جای گرفته بودند، حمله داعش که با خیانت همین عوامل وابسته صورت گرفت، ضرورت پاکسازی ارتش و مراکز حساس از عوامل یاد شده را پیش کشید که خوشبختانه آغاز شده و در حال انجام است.
"عماریون"- حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:
۱- «لری فرانکلین» افسر وزارت دفاع آمریکا و مسئول میز ایران در پنتاگون بود. او اوایل سال ۲۰۰۵ به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در دادگاه نظامی آمریکا به حبس محکوم شده و روانه زندان شد. فرانکلین از درون زندان یادداشت کوتاه و جالبی نوشته و برای مجله آمریکایی «فارین پالیسی» فرستاد. او در یادداشت خود نوشته بود؛
«اواخر فوریه ۲۰۰۳- اسفند ۱۳۸۱- در حالی که چند هفته بیشتر به حمله نظامی آمریکا به عراق نمانده بود، روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت؛ نظامیان آمریکا در صورت حمله به عراق، گروگان ما خواهند بود. من هم به عنوان کارشناس مسائل ایران و مسئول میز این کشور در پنتاگون با استدلال کیهان موافق بودم و می‌دانستم که اینگونه خواهد شد امروز آن پیش‌بینی تحقق یافته و ایران نقشه آمریکا در عراق را نقش بر آب کرده است. اما آن هنگام در دولت بوش یک استراتژی واقع‌گرایانه برای مواجهه با ابرقدرت آینده منطقه خاورمیانه، یعنی ایران وجود نداشت و همین موضوع مرا به عنوان مسئول میز ایران در پنتاگون سخت آشفته کرده بود. از این می‌ترسیدم که ماجرای ویتنام در عراق تکرار شود. من می‌دانستم که از لحظه ورود آمریکا به عراق، جمهوری اسلامی مشکلات آمریکا را دو برابر خواهد کرد. این را هم می‌دانستم که احمقانه است اگر تصور کنیم رهبران سیاسی و مذهبی عراق که طرفدار ایران هستند با آمریکا همکاری کنند.»
لری فرانکلین در بخش دیگری از نامه خود آورده است؛ «حماقت کردم و از «استیون روزن» مدیر سیاست خارجی آیپک - لابی صهیونیستی در آمریکا- خواستم نگرانی‌هایم را به شورای عالی امنیت ملی آمریکا منتقل کند، اما او دغدغه‌های مرا به یک دیپلمات اسرائیلی منتقل کرد و باعث شد که من سال ۲۰۰۵ به جرم جاسوسی برای اسرائیل دستگیر شوم».
چند سال بعد، وقتی آمریکا علی‌رغم اعلام قبلی که نظامیان خود را از عراق خارج نمی‌کند، مجبور به ترک این کشور شد- دسامبر ۲۰۱۱/آذرماه ۱۳۹۰- سعودالفیصل، وزیرخارجه عربستان با عصبانیت خطاب به اوباما گفت«عراق را در سینی طلا تحویل ایران دادید و دوستان ایران را در این کشور به قدرت رساندید».
بقیه رد ادامه مطلب.....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب:خبر مهم,شریعتمداری,کیهان,سوریه,عراق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فرهنگی بی باک: گروهک شیرازی از جمله گروهکهای افراطی و مشکوکی است که اگر چه آزادانه در داخل ایران فعالیت می کنند و از امکانات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند می شود اما هیچگاه دلشان با انقلاب و تشییع حقیقی نبوده است.ریختن آبرو و خون شیعه تنها التیام درد گروهک شیرازی

به گرازش بی باک، این گروهک مذهبی به گونه ای رفتار می کند که انگار تنها ریخته شدن خون و آبروی شیعه التیام بخش دردهایشان است.

زمانی که توهین به خلفای اهل سنت و تفرقه افکنی منجر به ریخته شدن خون هزاران شیعه بی گناه در عراق و پاکستان و سایر کشورها می شود این گروهک تمام تلاش خود را برای تحریک تکفیری ها برای قتل و کشتار شیعیان بکار می گیرد و با راه انداختن هفته برائت سعی در تشدید کینه های مذهبی می کند که  تنها ثمره اش ریخته شدن خون هزاران شیعه بی گناه توسط سلفی ها می باشد.

این گروهک تنها زمانی آرام می گیرد که با رفتارهای عجیبی چون قمه زنی، آبروی شیعه را و با تفرقه افکنی خون شیعه را بریزد اما حال که مملکت شیعه و حرم امامان معصوم در عراق در خطر است نه از قمه های این گروهک مدعی عاشقی امام حسین(ع) خبری هست و نه از واحسینا گفتنشان.

در همین راستا حجت الاسلام دانشمند علی رغم تبلیغات گسترده ای که در ماههای اخیر علیه وی صورت گرفت، در سخنانی ضمن ابراز برائت از جریان تکفیری شیرازی و شبکه های ماهواره ای این جریان، اعلام کرد به دلیل تاکید این جریان بر مسئله قمه زنی، هفته برائت و دیگر مسائل، با این جریان قطع ارتباط کرده و اعلام کرده است که دیگر در برنامه های آن شرکت نخواهد کرد.

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:گروهک شیرازیها,ریختن آبروی شیعه,مزدوران بیگانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آمریکا بدلیل پافشاری دولت عراق ،مجبور به ترک این کشور شده است و همچنین مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا اذعان کرده اند عمق نفوذ جمهوری اسلامی ایران در عراق قابل اندازه گیری نیست،بنابراین آمریکا به طور غیرمستقیم توسط گروه تروریستی داعش دولت عراق را بدلیل استقلال خواهی و نزدیکی به ایران تنبیه می کند
"عماریون"- مالک اشتری
می خواهم در متن حاضر به این سوال بپردازم که "آیا قدرت داعش مهار نشدنی است؟!"

پاسخ مسلماً خیر است...
1- داعش پس از آنکه در صحنه ی نظامی سوریه متحمل شکست های سختی شد و بعد از انتخابات پرشور مردم سوریه و رای قاطع به بشار اسد،می خواهد بحران را به کشورهای دیگر منطقه بکشاند و به شکلی فرافکنی کند،زیرا مسلماً تحت شدیدترین فشارها توسط حامیان خود برای به بار آوردن افتضاح شکتس در سوریه هستند.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 23 خرداد 1393برچسب:داعش,تروریست,لباس زنانه,سعودی,حیوانییت,آمریکا و فتنه انگیزی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود از صدور حکم تعدادی از فتنه گران و یک مفسد اقتصادی خبر داد و ضمن هشدار به مروجان ابتذال، انتقادات وارده نسبت به اعدام بی‌سروصدای مه‌آفرید را وارد دانست.

به گزارش پایگاه 598، شصت و سومین نشست سخنگوی قوه قضائیه در حالی امروز برگزار شد که غلامحسین محسنی اژه‌ای به سوالات 31 خبرنگار از رسانه‌های مختلف پاسخ داد.

ماجرای اعدام بی سروصدای مه‌آفرید، صدور حکم تعدادی از فتنه گران، صدور حکم باقری درمنی به عنوان مفسد اقتصادی، اظهارات وزیر ارشاد در مورد قوه قضائیه، برخورد قاطع با بی حجابان و شناسایی چند باند مرج ابتذال در کشور، تکذیب سخنان خانواده خبرنگار بازداشت شده و آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی از جمله مواردی بود که سخنگو در مورد آن توضیح داد و مشروح‌اش در ادامه می‌آید.

قانون اجازه رواج بی‌اخلاقی و بی‌عفتی در جامعه اسلامی را نمی‌دهد

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: کسانی که فرهنگ ابتذال را ترویج می‌دهند و در کشور اسلامی بر خلاف قانون و شرع و برخلاف خواسته ملت مسلمان بی‌عفتی، بی‌اخلاقی و بی‌حجابی را ترویج و دامن می‌زنند بدانند که این کشور ،کشور اسلامی است و مردم متدین هستند و قانون اجازه چنین کاری را به آنها نمی‌دهد.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:قوه قضائیه,فتنه88,اعدام,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صادق زیباکلام معتقد است برخی رسانه‌های منتقد؛ کارکرد رسانه‌ای خود را از دست داده‌ و به‌طور کامل درحال حرکت جناحی، سیاسی‌کاری و عقده‌گشایی حزبی هستند.به گزارش بی باک، بولتن نیوز نوشت: وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان این نکته گفته است: اینکه روزنامه‌ای خاص مرتب به دولت حمله می‌کند، طبیعی است؛ مگر این روزنامه و رسانه‌های همسوی آن؛ قرار است به دولت حمله نکنند، مگر قرار است به آقای هاشمی حمله نکنند. به نظر من چنین کارهایی کاملا بدیهی و طبیعی است و اگر غیر از این می‌بود؛ باید شگفت‌زده می‌شدید.

به اینها محل نگذارید!
این فعال اصلاح طلب درخصوص انتقادات اخیر برخی مطبوعات و متعاقب آن بخش‌های خبری رسانه‌ی ملی به بخش‌های مختلف وزارت ارشاد از جمله مطبوعات، کتاب، سینما و حتی بحث عفاف و حجاب، گفته است: بدیهی است که این رسانه‌ها مخالف آزادی مطبوعات‌اند. آنها مخالف هرگونه دگراندیشی‌اند و مخالف طرح هر نوع فکر و اندیشه‌ای که مغایر با فکر و اندیشه‌شان باشد. خواه در عرصه داخلی باشد یا در عرصه خارجی!!
زیباکلام اضافه کرده است: به هر حال نامزد مورد علاقه و حمایت این روزنامه‌ها، فرد دیگری بود و هرکس دیگری غیر از ایشان رای اگر می‌آورد، باب پسند و میل آنها نخواهد بود و آنها مرتبا به او حمله خواهند کرد، و اینکه در این میان انتخاب مردم چیست؛ یا در دیگر موارد؛ حق و باطل چیست، حقیقت و مجاز چیست هم برایشان بحث‌های ثانویه است.
وی درعین حال تاکید کرده است: اینگونه نیست که رسانه‌هایی از این دست که تنها از همین مجاری، کسب خبر می‌کنند، اهل یک نوع خرد و منطق باشند، اهل یک نوع تجزیه و تحلیل باشند. آنها به هر کاری که آقای روحانی انجام دهد، حمله خواهند کرد و توجهی ندارد که مثلا رفع توقیف نشریه‌ی مذکور در دولت قبل صادر شده و ارتباطی به ارشاد دولت روحانی ندارد.
زیباکلام برای برخورد دولت با این رسانه‌ها پیشنهاد کرده است: خیلی نباید برآشفته شد و خیلی نباید کلام‌شان را از در منطق بررسی کرد. بهترین کاری که دولت آقای روحانی و وزارت ارشاد می‌کنند؛ این است که خیلی به این جماعت دلواپس محلی نباید بگذارند و قبول کنند که این گروه اینجور مخالفت‌ها را به شکل ذاتی باید داشته باشند!
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:سکولار,رضاخان,صادق زیباکلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس دین و اندیشه بی باک: یک رویکرد بدی که در سال‌های گذشته در بعضی به وجود آمده و البته رسانه‌های ضدانقلاب نیز در تقویت آن نقش داشته‌اند، سیاسی دیدن حجاب است. بازی‌های سیاسی برای ترویج بی‌حجابیسیاسی دیدن حجاب یعنی اینکه تصور کنیم هر زنی که بدحجاب است، لزوماً با نظام اسلامی زاویه دارد.متن فوق بخشی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی در همایش «بانوان مبلغ و فرصت های پیش رو» می باشد که در تاریخ 12/3/93 ایراد شده است.به گزارش بی باک، مشروح این سخنرانی در ادامه تقدیم می گردد:حجاب و عفاف یکی از مسلّمات اسلام است

برای هر مسلمانی که مختصری با تعالیم اسلامی آشنایی داشته باشد، کاملاً روشن است که حجاب، یک اصل محکم دینی است. گذشته از آیات صریح سوره مبارکه نور درباره حجاب، روایات فراوان و معتبری داریم که هم درباره اصل حجاب، و هم درباره چگونگی آن، رهنمودهای مشخصی ارائه نموده اند.

بقیه رد ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:حجاب,بازی سیاسی,بی عفتی,بیحیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


"عماریون"- دومین پاورقی کتاب 'ارتش سری روشنفکران'، نوشته پیام فضلی‌نژاد که 'به انتشار ماهنامه‌های 'نگاه نو' و 'کیان' با حمایت دولت هاشمی رفسنجانی اشاره دارد' منتشر شد. اسناد، کلیشه ها و تصاویر این پاورقی که شامل صدها سند و ماخد از ارتباط اصلاح‌طلبان با محافل جاسوسی غرب است، از این پس در خبرگزاری نسیم منتشر خواهد شد. 

پروژه روشنفکران دینی در ایران که دولت آمریکا را به وجد می‌آورد، با انتشار سلسه مقالات «قبض و بسط تئوریک شریعت» در ماهنامه کیهان فرهنگی صورتبندی شد. انتشار این سلسله مقالات از اردیبهشت 1367 آغاز گشت؛ از قضاء همزمان با «فروپاشی اروپای شرقی»(1989.م). عبدالکریم سروش ادعا داشت که می‌خواهد تا فهم نوینی را از اسلام عرضه کند و این امر را در گرو «اصلاح دین» و تعقیب پروژه «پروتستانتیسم اسلامی» می‌دانست. او در «قبض و بسط» معتقد بود در جهان امروز، همه علوم وابسته به یکدیگرند و ما با یک «جغرافیای معرفت» روبرو هستیم. هر تکانی در این جغرافیا، همه علوم را تکان خواهد داد و علوم دینی مانند فقه از این تحولات مصون نیستند. به روایت سروش، «جغرافیای معرفت» در جهان معاصر حاوی «معرفت‌شناسی نوینی» است که غرب با تکیه بر «عقلانیت مدرن» آن را عرضه کرده است و دین را باید برپایه آموزه‌های معرفت‌شناختی «عصر مدرنیته» فهمید؛ معرفت‌شناسی‌ای که برآمده از آراء فیلسوف یهودی سرشناس سِرکارل پوپر است و «فهم علمی غرب» را معیار اثبات و ابطال «مسائل» می‌داند. یعنی، آنچه که با عقلانیت مدرن غرب سازگار است، «علمی» است و آنچه که با فلسفه مدرنیته نمی‌خواند، «غیرعلمی» است
بقیه در ادامه مطلب......................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:روشنفکر,حلقه کیان,ارباب حلقه ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عماریون به نقل از کیهان، محمدرضا خاتمی در مصاحبه با «فصل اعتدال» و در پاسخ این پرسش که آیا اعتدال را یک گفتمان می‌دانید؟ گفت: اعتدال اصلا نمی‌تواند یک گفتمان باشد. اعتدال یک روش یا حداکثر استراتژی، خط‌مشی و راه است. وقتی یک برنامه‌ای را می‌نویسیم، باید هدف، رسالت، استراتژی و خط‌مشی و تاکتیک‌هایی که کار را عملیاتی می‌کند داشته باشد. گفتمان باید هدف را تعیین کند که به کجا می‌خواهد برسد. ما گفتمان اصلاحات داریم، تقریبا روشن است اهدافش چیست. ما گفتمان اصولگرایی داریم و تا حدودی مشخص است که هدف و رسالتش در جامعه ما چیست. از این رو من اعتدال را به عنوان یک مشی قبول دارم؛ یعنی میانه‌روی. البته به نظرم باز هم در این مسیر ابهام زیادی وجود دارد. برای من سوال است و از همان ابتدا هم این سوال را مطرح کردم. آیا میانه روی یعنی یک خرده‌ ظلم، یک خرده عدل، یک خرده آزادی، یک خرده سرکوب، یا خیر؟ ما اصولی داریم که برای رسیدن به آن اصولمان ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی را در نظر می‌گیریم و قدم‌هایمان را براساس آن ظرفیت‌ها تنظیم می‌کنیم. گاهی اوقات این اشتباه می‌شود. یعنی نه این و نه آن می‌شود. یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. فکر می‌کنم با توجه به تندروی‌هایی که به خصوص در طول چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود، اعتدال تبدیل به یک شعار قابل توجه و جذاب شد، اما اگر ما فقط به این جذابیت اکتفا کنیم و ابعاد و حدود آن را روشن نکنیم، فکر می‌کنم ممکن است برای خودمان هم دردسرساز باشد.
وی می‌افزاید: ممکن است بشود درباره اعتدال خیلی صحبت کرد و مقاله نوشت اما واقعا احساس می‌کنم یک گفتمان نیست. چون گفتمان باید ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد. اعتدال تقریبا یک روش پیشبرد امور است. حالا آن امور چه است، آنها ممکن است گفتمان باشد. البته به نظر می‌رسد اگر برنامه‌های انتخاباتی آقای روحانی را مرور کنیم، اگر نگوییم که برنامه‌های انتخاباتی ایشان کاملا گفتمان اصلاحات است، اکثریت قابل توجه آن همان است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:خاتمی,رضا خاتمی,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، "بابک حمیدیان" بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: رضا کاهانی بخاطراین‌که مرا برای بازیگری درفیلمش انتخاب کرده، مورد انتقاد و سرزنش قرارگرفت، زیرا که من در فیلم "چ" بازی کرده‌ام.

وی با انتقاد از وضعیت انتخاب بازیگر توسط گروه کارگردانی در سینما گفت: من یک سفر داشتم که قبل از آن با بهمن فرمان‌آرا برای ایفای نقش در فیلمش توافق کرده‌ بودیم، وقتی از سفر بازگشتم، به علت این‌که دستیار وی با من مشکل دارد، نظر وی را عوض کرد و فرمان‌آرا منصرف شد. مشکل سینمای ما "دهن‌بینی" عوامل فیلمساز ما است.این بازیگر سینما افزود: قبل از بررسی مشکلات در سینما از لحاظ تکنولوژی و انسانی همانند حضور کارگردان، فیلمنامه نویس و عوامل تولید خوب و تحلیل وضعیت مدیریتی سینما باید به ضعف و مشکل بزرگ سینما، رابطه و مشکلات آدم‌های سینما با هم بپردازیم.
وی ادامه داد: نمونه بارز این حرف، این است که کاهانی را به خاطر انتخاب من دراثرش سرزنش کردند. من از طرف روشنفکران سینما که دلایل بسیار ابلهانه و احمقانه دارند مورد تهاجم قرار گرفته‌ام.
حمیدیان اظهار داشت: از نظر من مشکل اصلی و واقعی هر بازیگری می‌تواند این باشد که در موردش نقد، تعریف، تمجید، بدگویی، ناحق و نادرست وجود داشته باشد و این قضیه تیشه به ریشه سینما می‌زند.
حمیدیان هم‌چنین تصریح کرد: بحران سینمای ایران، "حرف بردن" ، "حرف شنیدن" و"دهن بینی" فیلمسازان و عوامل تولید است و این غیبت و بدگویی و پشت سر افراد حرف زدن عادت دیرینه‌ماست.
بنده به صراحت می‌گویم که از طرف جماعت روشنفکر هدف نقد قرار گرفته‌ام.
در حال حاضر کارگردان‌های عزیز کشورمان، همه بازیگران را عمیقأ می‌شناسند اما متأسفانه 95 درصد تصمیم‌گیری بر عهده هیئت و دستیاران کارگردانی  است و این موضوع با قدرت، تصمیم و نظر کارگردان را تغییر می دهند.
وی خاطرنشان کرد: البته می دانم که به خاطر این حرف‌ها، باید منتظر تماس و ارتباط عده‌ای با خودم باشم اما من این موضوع را پس از این در هر کجا که با من صحبت شود عنوان می‌کنم تا بدانند فلان دستیار به دلیل مشکل با من مانع از حضورم در فلان فیلم می‌شود، این‌ها انتقادهای احمقانه جماعت روشنفکر علیه من است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,تمسخر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

 انجمن تروریستی پادشاهی ایران که مسئول عملیات تروریستی در نقاط مختلف ایران می باشد در آستانه مبعث رسول اکرم قرآن مجید را به آتش کشید و بار دیگر کج اندیشی و نافهمی خود را در معرض نمایش گذاشت، اگرچه وابستگان به این تشکیلات خود را منتقد مفاهیم قرآنی می دانند اما کوچک ترین دانشی در این باره ندارند چراکه تاکنون حاضر به دفاع از اظهارات خود نیستند، به عبارت دیگر توانایی بحث علمی با دانشمندان علوم قرآنی را ندارند.

 یکی از دیگر از نکاتی که در مورد این اقدام تامل است، لزوم احترام به آراء و نظرات دیگران است. امروزه تحت عنوان پرطمطراق دموکراسی و آزادی حقوق انسانی سوء استفاده های بسیاری مشاهده می شود! دامنه آن نیز بسیار گسترده است و امور سیاسی، نظامی و حتی دینی نیز در بر می گیرد.

فعالان به اصطلاح حقوق بشر نیز که به ظاهر برای این مهم فعالیت می کنند در تقابل آشکار به عقاید و اعتقادات بسیاری از هموطنان خود توهین می کنند  و خود را مدعی دفاع از حقوق بشر می دانند. آتش زدن قرآن کریم توهینی آشکار به اعتقادات میلیون ها مسلمان در سرتاسر گیتی است. پیش از این کشیش مسیحی «وین سپ» [Wayne Sapp] نیز با هدف جنجال آفرینی و مطرح شدن نام خود اقدام به آتش زدن قرآن کرده بود.

 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:سلطنت طلبان,آتش زدن قرآن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه اطلاع رسانی حزب الله سایبر، در ایام سالگرد شروع واقعه مهم فتنه و در جهت روشنگری بیشتر از ابعاد این فتنه بزرگ و بین المللی، اقدام به انتشار تولیدات رسانه ای مرتبط با موضوع فتنه ۸۸ کرده است. این محصولات ارزشمند به فواصل زمانی کوتاه از امروز تا سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه از این وبگاه قابل دریافت خواهد بود.به گزارش حزب الله سایبر، آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد یک تهاجم همه جانبه به ارکان جمهوری اسلامی ایران بود که بازخوانی وقایع آن و یادآوری عوامل وقوع آن به هر نحوی می تواند باعث عبرت گرفتن از تاریخ به همراه بالا بردن بصیرت سیاسی باشد، فتنه سال هشتاد و هشت به گفته رهبر معظم انقلاب کشور را واکسینه کرد، در این میان آنها که متهمان و سران فتنه بودند باز به گفته همان رهبر، مسئول خونهای ریخته شده اند... پایگاه اطلاع رسانی حزب الله سایبر، در ایام سالگرد شروع واقعه مهم فتنه و در جهت روشنگری بیشتر از ابعاد این فتنه بزرگ و بین المللی، اقدام به انتشار تولیدات رسانه ای مرتبط با موضوع فتنه ۸۸ کرده است. این محصولات ارزشمند به فواصل زمانی کوتاه از امروز تا سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه از این وبگاه قابل دریافت خواهد بود.فیلم کوتاه «لکه» به کارگردانی محمد باقر مفیدی کیا اثری در مورد فتنه ۸۸ است که از زاویه ای دیگر به این واقعه می پردازد. جهت دانلود این فیلم روی لینک کلیک کنید :

 lake۲_mpeg۲video_۰۰۲.flv | دانلود فیلم

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:فتنه88,بهزاد نبوی,عدم تمکین در مقابل رای مردم,توهین به نظام,فیلم لکه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فرهنگ و هنر  ندای انقلاب، سردار عبد الله اسکندری از یادگاران دوران دفاع مقدس و از مدافعین دلاور حرم حضرت زینب کبری(س) در خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام به دست گرگ صفتان تکفیری-وهابی در سوریه به شهادت رسید و به جمع همرزمان شهدیش پیوست.

سردار شهید حاج عبدالله اسکندری

جیره خواران وحشی آل سعود در سوریه پس از شهادت حاج عبد الله اسکندری سر مبارکش را همچون مولایش حسین(ع) از تن جدا کردند.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:شهدای حرم,حاج عبدالله اسکندری,یادگاران دفاع مقدس,تکفیری,شهادت,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حجابی,بی عفتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پس از اینکه عکس و خبر حضور لیلا حاتمی بر روی فرش قرمز کن و ماجرای دست دادن او با مسئول جشنواره کن در رسانه‌ها پیچید مردم واکنش‌های مختلفی نسبت به این خبر نشان دادند. عده‌ای خواستار برخورد قضایی با این حرکت شدند و عده ای این کار را سهل انگاری دانستند. پیرو درخواست‌هایی که می‌شد صدا‌های مختلف تا حدی که امکان داشت و حرمت‌شکنی نبود در تسنیم انعکاس داده می‌شد. گروه دیگری در ادامه این واکنش‌ها، رویکرد دیگری داشتند. آن‌ها بگونه‌ای متفاوت با این موضوع برخورد کردند.

آنها فقط خواستند که حرفشان به گوش لیلا حاتمی برسد. همانگونه که خبر حاشیه‌های حضور لیلا حاتمی در جشنواره کن به گوش آنها رسید. در ذیل نامه یکی از طرفداران لیلا حاتمی را که به خبرنگار خبرگزاری تسنیم ارسال کرده است، می‌خوانید.
سلام خانم حاتمی

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,فساد,لیلی حاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با وجود اینکه ابهامات زیادی در مورد اینگونه انتصابات در دانشگاه آزاد و دیگر نهادهای دولتی وجود دارد، تصاویر حاکی از حضور هراتی در یکی دیگر از نهادهای مهم کشوری است، نهادی به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، همین چند وقت پیش بود که سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" را به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرد تا رسانه‌ها به بازخوانی سوابق و مواضع عبدالحسین هراتی بپردازند.  
با انتشار سوابق و مواضع‌ وی علیه نظام جمهوری اسلامی، دانشگاه آزاد با قبول اشتباه در این انتصاب وی را از این مسئولیت برکنار کرد و بدون هیچ توضیح قانع کننده‌ای مبنی بر انتصاب چنین شخص شناسنامه داری در اهانت به امام و مسؤولین نظام، تقصیر را به گردن استعلام نهادهای امنیتی انداخت و نهادهای امنیتی نیز بدون هیچ پاسخی در رد یا تایید اظهارات طه هاشمی، ترجیح دادند گزینه سکوت را انتخاب کنند، لذا هنوز هیچ نهادی دلیل قانع کننده‌ای مبنی بر چرایی سپردن مسؤولیت به چنین شخصی را تبیین نکرده است! 
با وجود اینکه ابهامات زیادی در مورد اینگونه انتصابات در دانشگاه آزاد و دیگر نهادهای دولتی وجود دارد، تصاویر حاکی از حضور هراتی در یکی دیگر از نهادهای مهم کشوری است، نهادی به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام! 
بقیه در ادامه مطلب............................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:اهانت به مقدسات,توهین به امام,تشخیص مصلحت نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شناسنامه این هفته با حضور محمد کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از شبکه سه سیما پخش شد.محمد کوثریکوثری در ابتدای مصاحبه تلویزیونی خود گفت: توفیقی بود که در کنار رزمندگان به فرماندهی حضرت امام(ره) در جبهه حضور داشته باشیم، صحنه‌هایی که آنجا دیدیم و اخلاص و صداقت و فداکاری و... که در آنجا وجود داشت، باعث شد روحیه دیگری در بچه‌هایی که آنجا بودند ایجاد شود.وی با بیان اینکه اینطور نبود که با علاقه شخصی نماینده مجلس شوم، اظهارداشت: مجلس ما نسبت به مجلس‌های دیگر بهترین است اما خیلی باید از این بهتر باشد چون شان جمهوری اسلامی یک مجلس بسیار متین، قانون مند است. مجلس باید طوری قانون گذاری کند که عموم جامعه از آن بهره برداری کند.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: 8 ماه پیش بود که با تعدادی از نمایندگان طرحی را در مورد نصف شدن حق ماموریت نمایندگان و وزرا تقدیم کردیم که متاسفانه رای نیاورد. من انتظار دارم در جامعه اسلامی، اسلامی رفتار شود.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:موسوی,کروبی,توهین به نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت İNCE AYAR SİYASET، در پایان مطلبش ضمن انتشار اسنادی، از به ثبت رسیدن اولین ازدواج های همجنسگرایی در انگلستان نیز خبر داد که در بین آن ها تارکان تِوِت‌اوغلو، خواننده مشهور کشور ترکیه و شاهین نجفی رپر ایرانی به چشم می خورد.

گروه تئاتر و موسیقی، با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس گرایی» است.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:شاهین نجفی ، ازدواج شاهین نجفی ، همجنسگرا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشند.تجمع سه نفره مزدوران دربند رجوی در وین موجبات تمسخر عابرین را فراهم آورد.به گزارش خبرنگار اعزامی بولتن نیوز به وین، پس از نمایش مضحک روز گذشته دو عنصر صهیونیست در مقابل مرکز رسانه ای وین در مخالفت با روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 5+1، پیش از ظهر امروز نیز سه تن از عناصر فرقه تروریستی و خیانتکار رجوی دستور سرویس اطلاعاتی صهیونیست ها را مو به مو اجرا کرده و با برپایی نمایشی از همان جنس سعی در معرکه گیری در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در وین داشتند.بنابر این گزارش، این سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشنداین رفتار نخ نما و مضحک تروریست های منافق اگر چه با هدف اثبات سرسپردگی و مزدوری به اربابان غربی برای تضمین حمایت های مالی و معنوی آنان صورت می گیرد لکن همچون همیشه نمایانگر ضعف شدید آنان در مواجهه با ملت آزاده و قهرمان ایران است. 

تجمع 3 نفره منافقین در مخالفت با مذاکرات هسته ای! + تصاویر
بقیه در ادامه مطلب.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,تجمع,صدهزارنفری,مذاکرات هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کیهان نوشت: مریلا زارعی بازیگر سینما به تازگی در گفت‌وگویی، اعلان کرده و گفته که «عده‌ای» با او تماس گرفته و پیغام داده‌اند که در فیلم «چ» (شهید چمران) بازی نکند! البته همین بازیگر سینما، قبلا هم به خاطر پذیرفتن ایفای نقش در فیلم «قلاده‌های طلا» (فیلمی که علیه کودتای نافرجام و ضدملی سال88 ساخته شده بود) تحت فشارهای «عده‌ای» قرار گرفته و از بازی در این فیلم، مجبور به انصراف شده بود.اشک های ناتمام مریلا زارعی در کاخ جشنواره فیلم فجر + تصاویراین‌گونه اتفاقات شاید برای افرادی که خارج از گود نشسته و از مناسبات درون سینما خبر ندارند، کمی نامتعارف و غیرممکن به نظر برسد. اما برای اهالی سینما، ماجرایی آشنا و همیشگی است.کافی است، برخی از موارد مشابه که نگارنده در مقام روزنامه‌نگار با آن برخورد کردم را مرور کنیم تا با عمق مسئله بیشتر آگاه شویم:یک- با یکی از کارگردان‌های جوان سینما و تلویزیون گفت‌وگو می‌کنم. وی در حین گفت‌وگو، از فیلم «جدایی نادر از سیمین» و کارگردان آن، یعنی اصغر فرهادی انتقاد می‌کند. اما در پایان گفت‌وگو، تأکید می‌کند که این بخش‌های مصاحبه حتما حذف شود، چون اگر انتقادات او از فیلم «جدایی...» و فرهادی علنی شود، «عده‌ای» برایش دردسر می‌سازند و در کارش اخلال ایجاد می‌کنند!دو- با یک بازیگر بی‌حاشیه سینما و تلویزیون- که این روزها با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «چ» درخشیده است- تماس می‌گیرم. وقتی از او درخواست گفت‌وگو برای روزنامه کیهان می‌کنم، با خوشحالی استقبال می‌کند. گفت‌وگو را انجام می‌دهیم. اما چند روز بعد تماس می‌گیرد و عذرخواهی می‌کند. درخواستش این است که این گفت‌وگو در کیهان منتشر نشود. می‌گوید؛ «من با کیهان مشکلی ندارم، اما تازه متوجه شده‌ام که اگر این گفت‌وگو چاپ شود «عده‌ای» برایم دردسر درست می‌کنند!»سه- از کارگردان جوانی که قرار است فیلمش به زودی در سینماها اکران شود، درخواست گفت‌وگو می‌کنم. او پاسخ می‌دهد که از دوران کودکی تاکنون همیشه روزنامه کیهان می‌خوانده و به این روزنامه علاقه‌مند است. اما اگر مصاحبه‌اش در کیهان چاپ شود، «عده‌ای» در سینما برایش دردسر ایجاد می‌کنند!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه گران,دیکتاتوری,فیلم قلاده های طلا,چ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علاوه بر غسل تعمید دادن فرای و دفاع از این جاسوس امریکایی توسط اصلاح طلبان و نیروهای ضد انقلاب،آنها این اتهام را وارد می کنند، که اصول گرایان در زمان احمدی نژاد نسبت به فرای ساکت بوده اند. واضح و اسناد مختلفی در دست است که منتقدان کنونی فرای در دوران احمدی نژاد هم منتقدین جدی وی و رابطه دولت با او بودند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، این روزها غسل تعمید دادن و دفاع از ریچارد فرای و متوهم خواندن منتقدان وی توسط اصلاح طلبان و اصحاب فتنه، بدل به یکی از اصلی ترین دغدغه ها و تحرکات آنان شده است. 
به عنوان مثال، «مردم سالاری» می نویسد: 
«اینکه چرا با وجود همه تلاش‌هایی که فرای در معرفی فرهنگ و تاریخ ایران به جهانیان انجام داده اینچنین با هجمه مواجه شده و حتی برخی برای مقابله با وصیت وی حاضرند به هر کاری دست بزنند در وهله اول عجیب به نظر می‌رسد اما با یادآوری اینکه این گونه افراد از انگ جاسوس زدن به هر‌کسی که می‌خواهند هیچ ترس و نگرانی ندارند.»

 بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 فروردين 1393برچسب:آمریکای جنایتکار,کری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانیه سخیف پارلمان اروپا گفت: این مذاکرات نباید آنها را به اشتباه بیاندازد و فکر کنند می‌توانند به دین، فرهنگ و ارزشهای ما دست‌اندازی کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران به مناسبت‌های هفته جاری که در رأس آنها ولادت حضرت زهرا (ص) است اشاره کرد و اظهار داشت: کرامت و محبوبیت حضرت زهرا (س) در قلوب همه مؤمنان از گذشته تا حال و آینده نشانگر عظمت یک بانو در اسلام است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این نشان می‌دهد که خداوند در وجود بانوان امکانی قرار داده که می‌توانند به عالی‌ترین مرتبه‌ای که برای بشر منظور کرده است برسند، افزود: به تعبیر حضرت علی (ع) ایشان بقیةالنبوة است و در واقع استمرار نبوت و رسالت خاتم بود.
وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) با خطبه‌ها و فداکاری و قهرمانی‌های خود دین را تبلیغ کرد و با وجود حضرت علی (ع) بهانه‌ای برای کنار زدن ایشان و زاویه گرفتن از مسئله غدیر و ولایتمداری تا قیامت باقی نگذاشت.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت دارایی انگلیس به بهانه نقض حقوق بشر و با انتشار بیانیه‌ای لیست تحریم‌های ضدایرانی خود را به روزرسانی کرد.خبرگزاری فارس: 15 مقام ایرانی در لیست تحریم‌های انگلیس در این فهرست نام 15 مقام کنونی و سابق ایران به چشم می‌خورد که اطلاعات مربوط به آن‌ها به روزرسانی شده و مدت تحریم شان تمدید شده است.«فیروزآبادی» فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، «حیدر مصلحی» وزیر اطلاعات دولت سابق، «قربانعلی دری نجف آبادی» و «سعید مرتضوی» از جمله افرادی هستند که نامشان در این لیست وجود دارد.وزارت دارایی انگلیس در این بیانیه خواستار بلوکه شدن دارایی‌های این افراد در انگلیس شده و نهادهای مالی این کشور را از هرگونه مراوده با آن‌ها منع کرده است.انگلیس تاکنون جمعا نام 86 ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. افرادی که در لیست تازه‌منتشر شده، آمده، پیش از این هم در فهرست تحریم‌های انگلیس بوده‌اند، اما در لیست امروز اطلاعات این افراد به روز شده است.«محمود عباس‌زاده مشکینی»، سید «مرتضی بختیاری»، «حمیدرضا عمادی»، «محمد حسینی»، «محمد صالح جوکار»، «عزیزالله رجب‌زاده»، «محمود سالارکیا»، «حجت‌الله سوری»، «رضا تقی پور» ، «تمدن» و «زرگر» دیگر افرادی هستند که اطلاعات آن‌ها در این لیست به روزرسانی شده و مدت تحریم آنها تمدید شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:انگلیس خبیث,مذاکرات هسته ای,تحریم,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در فراموشی تاریخی از وقایع تاسف بار نمازجمعه 26 تیر ماه، در مصاحبه ای با روزنامه آرمان از سبک شده نمازجمعه ها از وقتی که وی دیگر در نماز جمعه حاضر نمی شود سخن گفته است. ایشان ضمن بیان مایوس شدن از حضور در نمازجمعه بیان می دارد: زیبنده نیست آدم اینطوری حرف‌هایی بزند نماز و جماعت و اسلام و همه اینها را سبك كند.به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در فراموشی تاریخی از وقایع تاسف بار نمازجمعه 26 تیر ماه، در مصاحبه ای با روزنامه آرمان از سبک شده نمازجمعه ها از وقتی که وی دیگر در نماز جمعه حاضر نمی شود سخن گفته است.ایشان ضمن بیان مایوس شدن از حضور در نمازجمعه بیان می دارد: نمازجمعه هم جایی است که باید خیلی کار بکنیم که حرف‌های درست و پخته‌ای بزنیم. مستقيم پخش می‌شود و همه دنیا نگاه می‌کنند. زیبنده نیست آدم اینطوری حرف‌هایی بزند نماز و جماعت و اسلام و همه اینها را سبك كند.

بقیه در ادامه مطلب.......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرصاد نیوز، در حالی که رسانه های ضد انقلاب همنوا با برخی از روزنامه های جریان رادیکال اصلاحات از ماجرای حصر و رفع حصر سران فتنه و عناصر شماره یک براندازی سخن می گویند که این افراد آزادانه و بدون احساس اینکه صریح ترین مواضع را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند در مراسم های شادی و شیون حضور می یابند.این افراد که تصاویر آنها را دوربین خبرنگاران در مراسم ختم پدر همسر یکی دیگر از سران آزاد فتنه ثبت کرده اند به راحتی اجازه ارتباط با سایر همدستانشان را به بهانه چنین مراسم هایی پیدا می کنند.گرچه گذشت زمان مخصوصا برگزاری انتخابات خرداد ۹۲ حضور و مواضع چنین افرادی را بی خاصیت کرده و در واقع تاریخ مصرف آنها در فضای سیاسی را به پایان رسانده است اما به هرحال جولان آزاده کسانی که مواضع مشمئز کننده آنها همچنان در حافظه مردم ایران ثبت شده است در واقع  نقض قانون و ضربه زدن به اصل رسیدگی به اتهامات سنگینی مثل اقدام علیه امنیت ملی و اغتشاش و براندازی است.

117007_136

فاطمه کروبی که گاهی اوقات ادعا می شود آفتاب را هم ندیده است یکی از این چهره ها است که با لبخند پس از آن همه فتنه گری خود و همسرش در چنین مراسمی حاضر شد.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ «اختلاف افکنی بین شیعیان و برادران اهل سنت»؛ خطی بود که پس از آزادی مرزبانان ربوده شده از سوی رسانه‌های بیگانه دنبال شد و سعی کردند با وارونه‌نمایی هم‌زیستی مسالمت‌آمیز مذاهب و ادیان در ایران را با بحث‌های قبیله‌ای به چالش بکشند.خبرگزاری فارس: تلاش افراطی‌ها برای تطهیر «جیش‌الظلم»گروهک تروریستی جیش‌الظلم موسوم به جیش‌العدل به عنوان بقایای گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به رهبری فردی به نام عبدالرحیم ملازاده با نام مستعار صلاح الدین فاروقی شکل گرفت و برخی شواهد گویای این نکته است که چارت سازمانی این گروه با مشاوره برخی از اعضای سازمان منافقین بسته شده و منظور از این اقدام تشکیل گروهی تشکیلاتی‌تر و مدون‌تر از گروه ریگی بوده که میزان خطای و آسیب پذیری آن کمتر باشد و از این رو همواره مورد حمایت کشورهای غربی و آمریکا قرار داشته است، طوری که به اعتراف برخی کارمندان سابق سازمان سیا، آنها با هدف مقابله با ایران از این «افراطی‌ها» حمایت کرده‌اند.*تطهیر خون بازی جیش‌الظلم و ترسیم انسان از گرگ‌های شرق ایراندر حالی که مردم ایران هنوز جنایات این گروهک تروریستی در حادثه سراوان که به شهادت 14 تن از مرزبانان و زخمی شدن 6 نفر از ماموران انتظامی منجر شد را از یاد نبرده بودند که این گروهک تروریستی اقدام به ربایش 5 تن از مرزبانان ایرانی کرد و مدعی شد یکی از این سربازان ایرانی را نیز به شهادت رسانده است.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از پیشمرگان گروهک تروریستی کومله کمونیستی براثر تزریق مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی درگذشت.به گزارش بولتن نیوز، شاهو فتحی از پیشمرگان گروهک تروریستی کومله کمونیستی،شامگاهیکشنبه 10 فروردین ماه بر اثر مصرف همزمان مواد مخدر و مشروبات الکلی فوت کرده است

شاهو فتحی اهل سنندج از چند سال قبل بعنوان پیشمرگ به گروهک تروریستی کومله (شاخه ابراهیم علیزاده) به این گروه ملحق شده بود و پس از گذشت سالها به سنندج برگشته بود.نامبرده از پیشمرگان فعال و شناخته شده این گروهک تروریستی بود که شامگاه دهم فروردین ماه 1393،بر اثر مصرف همزمان و بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی سنگ کوب کرده و مرده است.جالب توجه اینکه سایت های منتسب به تروریستهای کومله،صرفا به اعلام خبر اکتفا کرده و جوری وانمود کرده اند که گویا نامبرده را نمی شناسند. به خبر آنها در یک سطر خلاصه توجه کنید:(سایت پیام منتسب به کومله کمونیستی)فردی به نام" شاهو فتحی" بر اثر مصرف مشروب آلوده جان خود را از دست داد.!!در این خبر خلاصه آنها پیشمرگ خود را بعنوان"فردی بنام شاهو فتحی" معرفی کرده اند!! انگار او را نمی شناسند و نامبرده یکی از شهروندان معمولی سنندجی بوده است! البته سانسور واقعیت ها در گروهکهای تجزیه طلب کردی،امری معمول و متداول می باشد و همینگونه نیز اخبار داخلی کشورمان و کردستان را وارونه جلوه داده و دروغ پراکنی می کنند.هر آنچه به نفعشان نباشد را سانسور می کنند!شاهو فتحی که حدودا 30 سال سن داشته،اهل سنندج می باشد و دارای همسر و یک فرزند بود.قابل ذکر است که تاکنون دهها تن از پیشمرگان تسلیمی و غیر تسلیمی گروهک تروریستی کومله در شهرهای مختلف ایران و کردستان عراق و اردوگاههایشان بر اثر تزریق مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی مرده و یا ناقص العضو شده اند.همچنانکه سال گذشته نیز در بولتن نیوز خبر مرگ زاهد ملکی و...از پیشمرگان مطرح و کادرهای کومله را بصورت اختصاصی منتشر و افشا کرده بودیم.شاهو فتحی نیز یازدهمین پیشمرگ گروهک کومله در دو سال اخیر می باشد که بر اثر تزریق مواد مخدر و مصرف همزمان مشروبات الکلی سنگ کوب کرده و مرده است.قابل توجه اندک هواداران این گروهک تروریستی که چشم به اصطلاح مبارزات این تجزیه طلبان دائم الخمر و معتاد دوخته اند!
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1393برچسب:کومله,تروریست,جدایی طلب,جنایت کار,پ ک ک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این دیدار صمیمانه که خواهران،همسر و مادر همسر شهید جمشید دانایی فر  حضور داشتند ، معصومه دانایی فریکی از خواهران شهید دانایی فر  در ابتدا گفتگو و مصاحبه با هرگونه خبرگذاری داخلی و خارجی را رد کرد و گفت: از همان ابتدای جریان گروگانگیری واقف به اینکه مسئولین کشور و منطقه پیگیر موضوع بوده و از هیچ گونه تلاشی مضایغه نخواهد کرد، بودیم وی ازصبوری و مردانگی برادرش جمشید گفت،که چگونه با رفتار خوب وبرادرانه جای خالی مادر را برای دیگرخواهران و برادران پرمی کرد.معصومه دانایی فر رفتار و عملکرد برادرش را مادرگونه عنوان می کرد،اوبه نجابت و پاکی برادرش غبطه می خورد.همسر و فرزند چند روزه جمشید دانایی فر در ادامه این دیدار صبوری و شکیبایی همسر این مرزبان غیور ما را حیرت زده کرد و تنها سخنی که بر زبان جاری کرد این بود کههمسرم جمشید دانایی فر زنده است و این امید و باور قلبی من است وبه همین باور و امید اسم فرزندمان را امید رضا گذاشتیم.نظام دوست ،مادرهمسرجمشید دانایی فر ضمن قدردانی از این دیدار و دلجویی اظهار داشت: جمشید فرزند بسیار مهربان و دوست داشتنی برای همه ماست و اکنون که چند مدتی در میان ما نیست غم و اندوه دوری از او برای ما سخت و سنگین است و هر لحظه دعای ما این است که هر چه سریعتر این جریان با آزادی تمامی مرزبانان ایرانی به خوبی خاتمه پیدا کند و فرزندمان که حالا خودش پدر شده است به آغوش خانواده برگردد و طعم پدرشدن را از نزدیک احساس کند .امیدواریم؛ تا کابوس اسارت مرزبانان غیور ایران اسلامی با پایانی سفید و پرازامیدواری و خوشی با آزادی تمامی سربازان وطن به انجام رسد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1393برچسب:شهدا,مرزبانان مظلوم,شهیددانایی فر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حکم صادره از سوی کاترین فارست قاضی فدرال ناحیه منهتن آمده است که این شرکت‌ها بایستی ساختمان را تحویل دهند زیرا (این شرکت‌ها) به عنوان پیشخوان و جلودار دولت ایران عمل کرده و در نتیجه طبق قوانین فدرال جزئی از دولت ایران هستند.به گزارش بولتن نیوز ، تسنیم نوشت:به موجب حکم یک قاضی فدرال آمریکا، ساختمان اداری «میدتاون» نیویورک که محل استقرار تعدادی از شرکت‌های ایرانی بود مصادره شده و از عواید حاصل از فروش آن بخشی از غرامت کسانی که «قربانیان تروریسم» خوانده شده‌اند، پرداخت خواهد شد.به نقل از نیویورک‌دیلی‌نیوز، شرکت‌های ایرانی مستقر در برج اداری «میدتاون» نیویورک در پی صدور حکمی از قاضی دادگاهی در ناحیه منهتن این شهر مجبور به تخلیه این ساختمان (با قیمتی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار) و واگذاری آن به نهادهای فدرال امریکا برای پرداخت غرامت به تعدادی از شاکیان که در دادگاه مدعی شده بودند از «اقدامات تروریستی ایران شامل حملات یازده سپتامبر» آسیب دیده‌اند‌، شدند.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1393برچسب:استکبار,صهیونیست,جنایت,آمریکا,تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک تصویر جعلی در اینترنت منتشر و ادعا شده است که متعلق به جمشید دانایی‌فر پس از شهادت توسط تروریستها است؛ در حالی است که این تصویر یک سرباز عراقی است که در مقابله با تروریستها در استان الانبار کشته شده است.به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طی چند ساعت گذشته تصویری در اینترنت منتشر و ادعا شده است که این تصویر جمشید دانایی‌فر، یکی از ۵ مرزبان ربوده شده ایرانی است که گروهک تروریستی جیش العدل مدعی به شهادت رساندن وی شد.این تصویر که منبع آن العربیه ذکر شده، تصویری جعلی و متعلق به «حسام خلف نقیب»، سرباز ارتش عراق است که در مبارزه با تروریست‌ها در استان الانبار کشته شده است. می‌توانید دو تصویر زیر را مقایسه کنید که یکی از آنها ویرایش شده است.فرمانده نیروی انتظامی ایران گفته است که سندی مبنی بر شهادت جمشید دانایی‌فر به دست نیامده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوندخبرگزاری فارس: مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت/ درخواست عفو ارشاد برای بازیگر فتنه/ تهدید مجدد آقای وزیر/ نشریه ۱۶۰ صفحه‌ای جریان انحراف. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.*شنیده شده است 4 مسئول سابق وزارت نفت که در جریان پرونده کرسنت در دولت گذشته بازداشت شده‌ بودند، مسئولیت دریافت کرده‌اند.*شنیده شده است فرزند یکی از وزرای امنیتی دولت خاتمی مسئول ارتباطات دو طیف جوانان دولت و اصلاح‌طلبان شد  وی در همین راستا به همراه تعدادی از جوانان دیداری با هاشمی رفسنجانی داشته ‌است.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمد مطهری فرزند شهید آیت‌الله مرتضی مطهری با اشاره به نطق اخیر برادرش علی مطهری و واکنش‌ها به آن، نوشتاری را منتشر و در آن ضمن طرح انتقاداتی به برخی مواضع برادرش تاکید کرد که خاموش شدن صدای علی مطهری به عنوان یک منتقد، خواست دو گروه متضاد است؛ یکی برخی دوستان نظام که به دنبال سکوت قبرستانی در جمهوری اسلامی هستند و دیگر دشمنان نظام که می‌خواهند بگویند که تحمل نظام از حداقل هم کمتر است. متن کامل این نوشتار که محمد مطهری فرزند شهید آیت‌الله مطهری آن را در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران قرار داده است، به شرح زیر است:

برادران مجتبي، علی و محمد مطهري
برادران مجتبي، علی و محمد مطهري

درباره علی مطهری و ماجرای این روزها
طبیعی است که اینجانب درباره برادرم آقای علی مطهری که مواضعش در چند سال اخیر خبرساز بوده است مکررا مورد سؤال واقع شوم. بهتر دیدم نکاتی را دربارة ایشان و چند مسأله مرتبط به طور مکتوب ارائه دهم.

به ادامه مطلب بروید....


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 30 دی 1392برچسب:علی مطهری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت گاردین در مصاحبه ای با امیررضا کوهستانی نوشت: دوران خاتمی از نظر عدم سانسور روابط عاشقانه زن و مرد در عرصه هنر، دوران طلایی بود.سایت گاردین مصاحبه‌ای را با فردی به نام کوهستانی، نویسنده نمایش رقص بر روی لیوان‌ها به کارگردانی درخشنده منتشر کرده است.وی در این مصاحبه گفته: دوران خاتمی از نظر عدم سانسور روابط عاشقانه زن و مرد در عرصه هنر دوران بسیار طلایی بود.کوهستانی در این مصاحبه اظهار داشت: تئاتر ایران در حال شکستن تابوی صمیمیت روابط زن و مرد است.وی با بررسی صمیمیت،عشق و جدایی در تئاتر ایران در دوران خاتمی افزوده است: دوره خاتمی دوره خلاقیت و درخشش جوانانی مانند من بوده است و در آن شرایط ما آزادی بیان داشتیم.رضا کوهستانی کارگردان جوان تئاتر ایران با ۲ نمایش‌های خود مانند رقص بر روی لیوان‌ها تابوی روابط صمیمی و عاشقانه در هنر ایران را به چالش کشیده است.سایت گاردین نوشته است: از دوران ریاست جمهوری محمد خاتمى، اغلب به عنوان یک عصر طلایی در آزادی هنری در ایران، یاد می‌شود. بازی آزادانه برای نشان دادن صمیمیت و همچنین احساسات پرشور در این دوران بیانگر این حقیقت است.این مصاحبه درحالی است که بسیاری از تئاتر هایی که در کشور اجرا می شود شئونات اسلامی به ویژه رعایت حریم زن و مرد رعایت نمی شود و بسیاری از بدعت های غلط در تئاتر ها در دوران ۸ ساله خاتمی با نام هنر وارد عرصه تئاتر شدند.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:خاتمی,روابط زن و مرد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

اگر شما هم از کاربران گوگل باشید به احتمال زیاد می‌دانید که تا دو سه ماه پیش، برخی از قابلیت‌های عمومی این شرکت فناوری برای ما ایرانی‌ها غیرقابل دسترسی بود. از آن جمله و شاید از همه مهمتر، بخش خدمات نرم‌افزاری گوگل موسوم به "گوگل‌پلی" است که توسط این شرکت برای کاربران ایرانی قفل بوده و برای استفاده از آن حتما می‌بایست از فیلترشکن استفاده می‌شد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  بولتن نیوز، البته این استفاده، برخلاف کاربری ایرانیان از شبکه‌هایی مانند فیس‌بوک و تویتر بود. زیرا در آن قرار نبود که شما فیلترینگ اینترنت ایران را دور بزنید، بلکه تحریم گوگل علیه کاربران ایرانی را دور می‌زدید. در هر صورت، از دو سه ماه پیش، به قول مدیران گوگل، در ظاهر این محدودیت برای کاربران ایرانی برداشته شده و آنها نیز می‌توانند مثل کاربران سایر کشورهای دنیا، از خدمات نرم‌افزاری "گوگل‌پلی" بهره ببرند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:گوگل,پروکسی,ابتذال,هدیه,تهاجم فرهنگی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:پس از فروکش کردن تهدیدات آمریکا و لغو استفاده از گزینه نظامی علیه سوریه و به دنبال فضای ایجابی که در عرصه بین المللی در قبال بحران سوریه به وجود آمد، تمام محاسبات موجود درباره سوریه میان تمام طرف‌ها بهم ریخت.

در اینجا بود که معارضان به شدت احساس ناکامی و شکست کرده و دریافتند، آخرین فرصت برای اقدام نظامی علیه نظام سوریه را دست داده و ملزم به شرکت در کنفرانس ژنو 2 هستند.

خبرگزاری فارس: راز پیشروی ارتش سوریه و فروپاشی گروه‌های مسلح در نقاط مختلف 

این امر به اختلافات شدیدی در صفوف گروه‌های معارض منجر شد که به سرحد درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های مسلح میان «ارتش آزاد سوریه» و «داعش» و «جبهه النصره» رسید.

منابع آگاه در این ارتباط می‌گویند که دلایل اختلاف میان گروه‌های مسلح و معارض فراتر از گرایشات جاری میان این گروه‌ها و طرف‌ها و کشورهای حمایت کننده از آنهاست.

نزاع میان گروه‌های مسلح در شمال سوریه آغاز شد که گفته می‌شود، در عمل مناطق آنجا در دست گروه‌های مسلح است و این اختلافات به تدریج آنقدر گسترش و توسعه پیدا کرد که به ریف دمشق و درعا نیز رسید.

منبع:فارس نیوز

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:پیروزی مردم سوریه,هلاکت القاعده,شکست غرب,سعودی,قطر,ترکیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حامی فخرآور در طرح اسرائیلی ایجاد ارتباط بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل، "تد دویچ" سناتور دموکرات و یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است که سراسر عمر خود را در به طرفداری از اسرائیل سپری کرده است. پس از آن فخرآور ماموریت یافت تا با تکرار این مراحل، بخشی از جوانان دختر فلسطینی را جذب کرده و آنها را پرورش دهد تا از طریق اینترنت و فعالیت مجازی، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها را کاری عبث جلوه دهد.
به گزارش وبسایت روشنگری  امیر عباس فخرآور از عناصر ضد انقلاب، در سال 1390 سفری به سرزمینهای اشغالی فلسطین داشت و ادعا کرد میتواند رابطه خوبی بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل ایجاد کند. وی پس از آن در قالب یک طرح محرمانه موظف شد تا این اقدام را صورت دهد.

او در صفحه فیس بوکش پرده از این ماموریت برداشت و اعلام کرد: "در سفر اعضای کنفدراسیون به اسرائیل برای دیدار با سران این کشور طی قراردادی با دفتر شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل قرار شد شرایط را فراهم کنیم تا گروهی از دختران نوجوان اسرائیلی و فلسطینی (مسلمان و یهودی) همزمان به واشینگتن سفر کنند و در کنگره آمریکا با نمایندگان یهودی و مسلمان کنگره آمریکا دیداری داشته باشند. کیت آلیسون (نماینده مسلمان کنگره آمریکا) و تد دویچ (نماینده یهودی کنگره) و همچنین کنت کتزمن رئیس یهودی گروه تحقیق کنگره آمریکا با این دانش آموزان دختر دیدار کردند".  

 

کیت آلیسون نماینده ایالت مینسوتا در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:منافق,بی حیا,بی ناموس,وطن فروش,اسراییل,نوکران ۀمریکا و غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "گروه سیاسی صراط" - بعد از انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور برگزیده مردم ایران، حاشیه های فراوانی درباره او در رسانه های غربی مطرح شده است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، این حاشیه ها که درست بعد از انتخاب او به عنوان رییس جمهورشدت گرفته بود اخیرا به شایعه نگارش نامه ای از سوی او به جورج بوش رسیده است!
در یکی از این حاشیه سازی ها یک روزنامه اسراییلی مدعی شد که روحانی در دهه ۶۰ با «امیرام نیر»، مشاور «ضد تروریسم» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ملاقات کرده است. البته این روزنامه مدعی شد که روحانی از هویت طرف ملاقات خود بی خبر بوده است.
بنا بر ادعای یدیعوت آحارونوت، یک دلال اسلحه به نام قربانی فر واسطه این دیدار بوده است. گفتنی است این خبرسازی روزنامه اسراییلی، در سطح وسیعی مورد استقبال رسانه های کشور ترکیه قرار گرفت و منتشر شد.

 

اما در شایعه ای دیگر یک هفته نامه فرانسوی مدعی شده است که حسن روحانی در سال 2004 در نامه ای به جورج بوش خواستار مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شده است.
بر این اساس، هفته‌نامه کوریه اینترناسیونال چاپ فرانسه نوشته است حسن روحانی در ماه مارس سال ۲۰۰۴ یادداشتی دست نویس را به محمد البرادعی، دبیر کل وقت آژانس بین المللی داده و از وی خواسته تا شخصا یادداشت را به دست جورج بوش، رییس جمهوری وقت ایالات متحده برساند.
بنا بر این ادعا، «نامه‌ی مذکور نه تنها یک نامه رسمی نبوده بلکه امضا یا مهری هم نداشته است و در آن روحانی از بوش خواسته است تا در خصوص مسایل بسیار مهم از جمله برنامه‌های هسته‌ای ایران و امنیت منطقه خاور میانه مذاکرات مستقیمی با ایران داشته باشد.»
گفتنی است که این هفته نامه برای ادعای خود هیچ سند یا مدرکی را ارائه یا معرفی نکرده است. گفتنی است این مطلب از سوی یکی از اعضای سابق تیم هسته ای ایران تکذیب شده است.
بر اساس این گزارش، مسئولیت های متعدد روحانی در سال های گذشته از جمله معاونت فرماندهی جنگ در زمان جنگ تحمیلی، نایب رییسی مجلس و نیز دبیری شورای عالی امنیت ملی و در پی آن دیدارهای خارجی روحانی در مقام سمت های مذکور زمینه را برای این شایعه سازی ها در روزونامه های غربی فراهم کرده است پیش بینی می شود در روزهای آتی نیز شاهد انتشار چنین شایعاتی باشیم.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب:: روحانی , دیدار روحانی با یک اسراییلی , نامه روحانی به بوش , البرادعی , یدیعوت آحارونوت , مذاکره ایران و آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«امیر موسوی» کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس با بیان اینکه برنامه الاتجاه المعاکس شبکه الجزیره قطر به معنی گرایش‌های متضاد برنامه سنگینی است که معمولا موضوعات مورد اختلاف دو طرف مباحثه را مطرح می کند تصریح کرد: معمولا موضوعاتی که حساسیت داشته باشند و یا شرایط خاصی ایجاد شده باشد در این برنامه مطرح شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرند.

 

خبرگزاری فارس: وقتی الجزیره توسط یک کارشناس ایرانی خلع سلاح می‌شود

وی با تاکید بر اینکه آقای فیصل طرف مقابل بنده در این برنامه در راستای سیاست‌های قطر حرکت می‌کند و جزو فتنه‌گران اصلی شبکه الجزیره به ویژه در دو سال اخیر است، تصریح کرد: موضوع بحث بین بنده و این شخص دخالت و حضور حزب الله ایران و عراق در درگیری‌های اخیر عراق بود و طرف‌های مقابل بنده تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا علت این دخالت‌ها را بررسی کرده و به نتیجه دلخواه خود برسند.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:وهابی ,رسانه,قطر,الجزیره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از هافینگتون پست، اعضای احزاب کمونیستی و همچنین سازمان مقابله با تبعیض زنان در گردهمایی که از طریق فیس بوک برنامه ریزی شده بود، چندین زن را به خیابان کشانده و آن‌ها هم در مخالفت با حجاب پیراهن‌های خود را در آورده و به صورت عریان خود را در خیابان‌ها به نمایش عموم گذاشتند

عریان شدن دو زن ایرانی در سوئد + عکس

بر اساس این گزارش مراسم عریان شدن در این روز به خاطر سالروز زن بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۲ نامگذاری شده است. این افراد روی بالاتنه برهنه خود شعارهای را با رنگ درج کرده بود که به حجاب اسلامی نه گفته است.

این اقدام چند زن کمونیست ایرانی در مخالفت با حجاب اسلامی در خیابان‌های استکهلم پایتخت سوئد، جهت پیروی از اقدامات گروه‌های فمینیستی در اکراین است که در تظاهرات، مخالفت خود را با در آوردن لباس و لخت شدن در ملاء عام، نشان می دهند.

منبع : اول نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:بی حیایی,بی عفتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com