وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

با وجود اینکه ابهامات زیادی در مورد اینگونه انتصابات در دانشگاه آزاد و دیگر نهادهای دولتی وجود دارد، تصاویر حاکی از حضور هراتی در یکی دیگر از نهادهای مهم کشوری است، نهادی به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام!

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، همین چند وقت پیش بود که سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" را به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرد تا رسانه‌ها به بازخوانی سوابق و مواضع عبدالحسین هراتی بپردازند.  
با انتشار سوابق و مواضع‌ وی علیه نظام جمهوری اسلامی، دانشگاه آزاد با قبول اشتباه در این انتصاب وی را از این مسئولیت برکنار کرد و بدون هیچ توضیح قانع کننده‌ای مبنی بر انتصاب چنین شخص شناسنامه داری در اهانت به امام و مسؤولین نظام، تقصیر را به گردن استعلام نهادهای امنیتی انداخت و نهادهای امنیتی نیز بدون هیچ پاسخی در رد یا تایید اظهارات طه هاشمی، ترجیح دادند گزینه سکوت را انتخاب کنند، لذا هنوز هیچ نهادی دلیل قانع کننده‌ای مبنی بر چرایی سپردن مسؤولیت به چنین شخصی را تبیین نکرده است! 
با وجود اینکه ابهامات زیادی در مورد اینگونه انتصابات در دانشگاه آزاد و دیگر نهادهای دولتی وجود دارد، تصاویر حاکی از حضور هراتی در یکی دیگر از نهادهای مهم کشوری است، نهادی به نام مجمع تشخیص مصلحت نظام! 
بقیه در ادامه مطلب............................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:اهانت به مقدسات,توهین به امام,تشخیص مصلحت نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شناسنامه این هفته با حضور محمد کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از شبکه سه سیما پخش شد.محمد کوثریکوثری در ابتدای مصاحبه تلویزیونی خود گفت: توفیقی بود که در کنار رزمندگان به فرماندهی حضرت امام(ره) در جبهه حضور داشته باشیم، صحنه‌هایی که آنجا دیدیم و اخلاص و صداقت و فداکاری و... که در آنجا وجود داشت، باعث شد روحیه دیگری در بچه‌هایی که آنجا بودند ایجاد شود.وی با بیان اینکه اینطور نبود که با علاقه شخصی نماینده مجلس شوم، اظهارداشت: مجلس ما نسبت به مجلس‌های دیگر بهترین است اما خیلی باید از این بهتر باشد چون شان جمهوری اسلامی یک مجلس بسیار متین، قانون مند است. مجلس باید طوری قانون گذاری کند که عموم جامعه از آن بهره برداری کند.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: 8 ماه پیش بود که با تعدادی از نمایندگان طرحی را در مورد نصف شدن حق ماموریت نمایندگان و وزرا تقدیم کردیم که متاسفانه رای نیاورد. من انتظار دارم در جامعه اسلامی، اسلامی رفتار شود.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 2 خرداد 1393برچسب:موسوی,کروبی,توهین به نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت İNCE AYAR SİYASET، در پایان مطلبش ضمن انتشار اسنادی، از به ثبت رسیدن اولین ازدواج های همجنسگرایی در انگلستان نیز خبر داد که در بین آن ها تارکان تِوِت‌اوغلو، خواننده مشهور کشور ترکیه و شاهین نجفی رپر ایرانی به چشم می خورد.

گروه تئاتر و موسیقی، با دقت در عرصه فرهنگ سازی جهانی به مواردی خاص بر خواهیم خورد که نظام های غربی به خصوص نظام آمریکا و انگلستان با تغذیه از سرمایه های مالی و انسانی یهود، به شدت و با اصراری بسیار عجیب سعی در گسترش و تبلیغ آنها در میان مردم خود و دیگر ملت ها دارند. یکی از این موارد که شدیدا مورد توجه نظام فرهنگ سازی غرب بوده «همجنس گرایی» است.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:شاهین نجفی ، ازدواج شاهین نجفی ، همجنسگرا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشند.تجمع سه نفره مزدوران دربند رجوی در وین موجبات تمسخر عابرین را فراهم آورد.به گزارش خبرنگار اعزامی بولتن نیوز به وین، پس از نمایش مضحک روز گذشته دو عنصر صهیونیست در مقابل مرکز رسانه ای وین در مخالفت با روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 5+1، پیش از ظهر امروز نیز سه تن از عناصر فرقه تروریستی و خیانتکار رجوی دستور سرویس اطلاعاتی صهیونیست ها را مو به مو اجرا کرده و با برپایی نمایشی از همان جنس سعی در معرکه گیری در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در وین داشتند.بنابر این گزارش، این سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشنداین رفتار نخ نما و مضحک تروریست های منافق اگر چه با هدف اثبات سرسپردگی و مزدوری به اربابان غربی برای تضمین حمایت های مالی و معنوی آنان صورت می گیرد لکن همچون همیشه نمایانگر ضعف شدید آنان در مواجهه با ملت آزاده و قهرمان ایران است. 

تجمع 3 نفره منافقین در مخالفت با مذاکرات هسته ای! + تصاویر
بقیه در ادامه مطلب.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,تجمع,صدهزارنفری,مذاکرات هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کیهان نوشت: مریلا زارعی بازیگر سینما به تازگی در گفت‌وگویی، اعلان کرده و گفته که «عده‌ای» با او تماس گرفته و پیغام داده‌اند که در فیلم «چ» (شهید چمران) بازی نکند! البته همین بازیگر سینما، قبلا هم به خاطر پذیرفتن ایفای نقش در فیلم «قلاده‌های طلا» (فیلمی که علیه کودتای نافرجام و ضدملی سال88 ساخته شده بود) تحت فشارهای «عده‌ای» قرار گرفته و از بازی در این فیلم، مجبور به انصراف شده بود.اشک های ناتمام مریلا زارعی در کاخ جشنواره فیلم فجر + تصاویراین‌گونه اتفاقات شاید برای افرادی که خارج از گود نشسته و از مناسبات درون سینما خبر ندارند، کمی نامتعارف و غیرممکن به نظر برسد. اما برای اهالی سینما، ماجرایی آشنا و همیشگی است.کافی است، برخی از موارد مشابه که نگارنده در مقام روزنامه‌نگار با آن برخورد کردم را مرور کنیم تا با عمق مسئله بیشتر آگاه شویم:یک- با یکی از کارگردان‌های جوان سینما و تلویزیون گفت‌وگو می‌کنم. وی در حین گفت‌وگو، از فیلم «جدایی نادر از سیمین» و کارگردان آن، یعنی اصغر فرهادی انتقاد می‌کند. اما در پایان گفت‌وگو، تأکید می‌کند که این بخش‌های مصاحبه حتما حذف شود، چون اگر انتقادات او از فیلم «جدایی...» و فرهادی علنی شود، «عده‌ای» برایش دردسر می‌سازند و در کارش اخلال ایجاد می‌کنند!دو- با یک بازیگر بی‌حاشیه سینما و تلویزیون- که این روزها با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «چ» درخشیده است- تماس می‌گیرم. وقتی از او درخواست گفت‌وگو برای روزنامه کیهان می‌کنم، با خوشحالی استقبال می‌کند. گفت‌وگو را انجام می‌دهیم. اما چند روز بعد تماس می‌گیرد و عذرخواهی می‌کند. درخواستش این است که این گفت‌وگو در کیهان منتشر نشود. می‌گوید؛ «من با کیهان مشکلی ندارم، اما تازه متوجه شده‌ام که اگر این گفت‌وگو چاپ شود «عده‌ای» برایم دردسر درست می‌کنند!»سه- از کارگردان جوانی که قرار است فیلمش به زودی در سینماها اکران شود، درخواست گفت‌وگو می‌کنم. او پاسخ می‌دهد که از دوران کودکی تاکنون همیشه روزنامه کیهان می‌خوانده و به این روزنامه علاقه‌مند است. اما اگر مصاحبه‌اش در کیهان چاپ شود، «عده‌ای» در سینما برایش دردسر ایجاد می‌کنند!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه گران,دیکتاتوری,فیلم قلاده های طلا,چ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علاوه بر غسل تعمید دادن فرای و دفاع از این جاسوس امریکایی توسط اصلاح طلبان و نیروهای ضد انقلاب،آنها این اتهام را وارد می کنند، که اصول گرایان در زمان احمدی نژاد نسبت به فرای ساکت بوده اند. واضح و اسناد مختلفی در دست است که منتقدان کنونی فرای در دوران احمدی نژاد هم منتقدین جدی وی و رابطه دولت با او بودند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جهان، این روزها غسل تعمید دادن و دفاع از ریچارد فرای و متوهم خواندن منتقدان وی توسط اصلاح طلبان و اصحاب فتنه، بدل به یکی از اصلی ترین دغدغه ها و تحرکات آنان شده است. 
به عنوان مثال، «مردم سالاری» می نویسد: 
«اینکه چرا با وجود همه تلاش‌هایی که فرای در معرفی فرهنگ و تاریخ ایران به جهانیان انجام داده اینچنین با هجمه مواجه شده و حتی برخی برای مقابله با وصیت وی حاضرند به هر کاری دست بزنند در وهله اول عجیب به نظر می‌رسد اما با یادآوری اینکه این گونه افراد از انگ جاسوس زدن به هر‌کسی که می‌خواهند هیچ ترس و نگرانی ندارند.»

 بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 فروردين 1393برچسب:آمریکای جنایتکار,کری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بیانیه سخیف پارلمان اروپا گفت: این مذاکرات نباید آنها را به اشتباه بیاندازد و فکر کنند می‌توانند به دین، فرهنگ و ارزشهای ما دست‌اندازی کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران به مناسبت‌های هفته جاری که در رأس آنها ولادت حضرت زهرا (ص) است اشاره کرد و اظهار داشت: کرامت و محبوبیت حضرت زهرا (س) در قلوب همه مؤمنان از گذشته تا حال و آینده نشانگر عظمت یک بانو در اسلام است.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این نشان می‌دهد که خداوند در وجود بانوان امکانی قرار داده که می‌توانند به عالی‌ترین مرتبه‌ای که برای بشر منظور کرده است برسند، افزود: به تعبیر حضرت علی (ع) ایشان بقیةالنبوة است و در واقع استمرار نبوت و رسالت خاتم بود.
وی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) با خطبه‌ها و فداکاری و قهرمانی‌های خود دین را تبلیغ کرد و با وجود حضرت علی (ع) بهانه‌ای برای کنار زدن ایشان و زاویه گرفتن از مسئله غدیر و ولایتمداری تا قیامت باقی نگذاشت.
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت دارایی انگلیس به بهانه نقض حقوق بشر و با انتشار بیانیه‌ای لیست تحریم‌های ضدایرانی خود را به روزرسانی کرد.خبرگزاری فارس: 15 مقام ایرانی در لیست تحریم‌های انگلیس در این فهرست نام 15 مقام کنونی و سابق ایران به چشم می‌خورد که اطلاعات مربوط به آن‌ها به روزرسانی شده و مدت تحریم شان تمدید شده است.«فیروزآبادی» فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، «حیدر مصلحی» وزیر اطلاعات دولت سابق، «قربانعلی دری نجف آبادی» و «سعید مرتضوی» از جمله افرادی هستند که نامشان در این لیست وجود دارد.وزارت دارایی انگلیس در این بیانیه خواستار بلوکه شدن دارایی‌های این افراد در انگلیس شده و نهادهای مالی این کشور را از هرگونه مراوده با آن‌ها منع کرده است.انگلیس تاکنون جمعا نام 86 ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. افرادی که در لیست تازه‌منتشر شده، آمده، پیش از این هم در فهرست تحریم‌های انگلیس بوده‌اند، اما در لیست امروز اطلاعات این افراد به روز شده است.«محمود عباس‌زاده مشکینی»، سید «مرتضی بختیاری»، «حمیدرضا عمادی»، «محمد حسینی»، «محمد صالح جوکار»، «عزیزالله رجب‌زاده»، «محمود سالارکیا»، «حجت‌الله سوری»، «رضا تقی پور» ، «تمدن» و «زرگر» دیگر افرادی هستند که اطلاعات آن‌ها در این لیست به روزرسانی شده و مدت تحریم آنها تمدید شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:انگلیس خبیث,مذاکرات هسته ای,تحریم,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در فراموشی تاریخی از وقایع تاسف بار نمازجمعه 26 تیر ماه، در مصاحبه ای با روزنامه آرمان از سبک شده نمازجمعه ها از وقتی که وی دیگر در نماز جمعه حاضر نمی شود سخن گفته است. ایشان ضمن بیان مایوس شدن از حضور در نمازجمعه بیان می دارد: زیبنده نیست آدم اینطوری حرف‌هایی بزند نماز و جماعت و اسلام و همه اینها را سبك كند.به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در فراموشی تاریخی از وقایع تاسف بار نمازجمعه 26 تیر ماه، در مصاحبه ای با روزنامه آرمان از سبک شده نمازجمعه ها از وقتی که وی دیگر در نماز جمعه حاضر نمی شود سخن گفته است.ایشان ضمن بیان مایوس شدن از حضور در نمازجمعه بیان می دارد: نمازجمعه هم جایی است که باید خیلی کار بکنیم که حرف‌های درست و پخته‌ای بزنیم. مستقيم پخش می‌شود و همه دنیا نگاه می‌کنند. زیبنده نیست آدم اینطوری حرف‌هایی بزند نماز و جماعت و اسلام و همه اینها را سبك كند.

بقیه در ادامه مطلب.......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرصاد نیوز، در حالی که رسانه های ضد انقلاب همنوا با برخی از روزنامه های جریان رادیکال اصلاحات از ماجرای حصر و رفع حصر سران فتنه و عناصر شماره یک براندازی سخن می گویند که این افراد آزادانه و بدون احساس اینکه صریح ترین مواضع را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند در مراسم های شادی و شیون حضور می یابند.این افراد که تصاویر آنها را دوربین خبرنگاران در مراسم ختم پدر همسر یکی دیگر از سران آزاد فتنه ثبت کرده اند به راحتی اجازه ارتباط با سایر همدستانشان را به بهانه چنین مراسم هایی پیدا می کنند.گرچه گذشت زمان مخصوصا برگزاری انتخابات خرداد ۹۲ حضور و مواضع چنین افرادی را بی خاصیت کرده و در واقع تاریخ مصرف آنها در فضای سیاسی را به پایان رسانده است اما به هرحال جولان آزاده کسانی که مواضع مشمئز کننده آنها همچنان در حافظه مردم ایران ثبت شده است در واقع  نقض قانون و ضربه زدن به اصل رسیدگی به اتهامات سنگینی مثل اقدام علیه امنیت ملی و اغتشاش و براندازی است.

117007_136

فاطمه کروبی که گاهی اوقات ادعا می شود آفتاب را هم ندیده است یکی از این چهره ها است که با لبخند پس از آن همه فتنه گری خود و همسرش در چنین مراسمی حاضر شد.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 فروردين 1393برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ «اختلاف افکنی بین شیعیان و برادران اهل سنت»؛ خطی بود که پس از آزادی مرزبانان ربوده شده از سوی رسانه‌های بیگانه دنبال شد و سعی کردند با وارونه‌نمایی هم‌زیستی مسالمت‌آمیز مذاهب و ادیان در ایران را با بحث‌های قبیله‌ای به چالش بکشند.خبرگزاری فارس: تلاش افراطی‌ها برای تطهیر «جیش‌الظلم»گروهک تروریستی جیش‌الظلم موسوم به جیش‌العدل به عنوان بقایای گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی به رهبری فردی به نام عبدالرحیم ملازاده با نام مستعار صلاح الدین فاروقی شکل گرفت و برخی شواهد گویای این نکته است که چارت سازمانی این گروه با مشاوره برخی از اعضای سازمان منافقین بسته شده و منظور از این اقدام تشکیل گروهی تشکیلاتی‌تر و مدون‌تر از گروه ریگی بوده که میزان خطای و آسیب پذیری آن کمتر باشد و از این رو همواره مورد حمایت کشورهای غربی و آمریکا قرار داشته است، طوری که به اعتراف برخی کارمندان سابق سازمان سیا، آنها با هدف مقابله با ایران از این «افراطی‌ها» حمایت کرده‌اند.*تطهیر خون بازی جیش‌الظلم و ترسیم انسان از گرگ‌های شرق ایراندر حالی که مردم ایران هنوز جنایات این گروهک تروریستی در حادثه سراوان که به شهادت 14 تن از مرزبانان و زخمی شدن 6 نفر از ماموران انتظامی منجر شد را از یاد نبرده بودند که این گروهک تروریستی اقدام به ربایش 5 تن از مرزبانان ایرانی کرد و مدعی شد یکی از این سربازان ایرانی را نیز به شهادت رسانده است.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از پیشمرگان گروهک تروریستی کومله کمونیستی براثر تزریق مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی درگذشت.به گزارش بولتن نیوز، شاهو فتحی از پیشمرگان گروهک تروریستی کومله کمونیستی،شامگاهیکشنبه 10 فروردین ماه بر اثر مصرف همزمان مواد مخدر و مشروبات الکلی فوت کرده است

شاهو فتحی اهل سنندج از چند سال قبل بعنوان پیشمرگ به گروهک تروریستی کومله (شاخه ابراهیم علیزاده) به این گروه ملحق شده بود و پس از گذشت سالها به سنندج برگشته بود.نامبرده از پیشمرگان فعال و شناخته شده این گروهک تروریستی بود که شامگاه دهم فروردین ماه 1393،بر اثر مصرف همزمان و بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی سنگ کوب کرده و مرده است.جالب توجه اینکه سایت های منتسب به تروریستهای کومله،صرفا به اعلام خبر اکتفا کرده و جوری وانمود کرده اند که گویا نامبرده را نمی شناسند. به خبر آنها در یک سطر خلاصه توجه کنید:(سایت پیام منتسب به کومله کمونیستی)فردی به نام" شاهو فتحی" بر اثر مصرف مشروب آلوده جان خود را از دست داد.!!در این خبر خلاصه آنها پیشمرگ خود را بعنوان"فردی بنام شاهو فتحی" معرفی کرده اند!! انگار او را نمی شناسند و نامبرده یکی از شهروندان معمولی سنندجی بوده است! البته سانسور واقعیت ها در گروهکهای تجزیه طلب کردی،امری معمول و متداول می باشد و همینگونه نیز اخبار داخلی کشورمان و کردستان را وارونه جلوه داده و دروغ پراکنی می کنند.هر آنچه به نفعشان نباشد را سانسور می کنند!شاهو فتحی که حدودا 30 سال سن داشته،اهل سنندج می باشد و دارای همسر و یک فرزند بود.قابل ذکر است که تاکنون دهها تن از پیشمرگان تسلیمی و غیر تسلیمی گروهک تروریستی کومله در شهرهای مختلف ایران و کردستان عراق و اردوگاههایشان بر اثر تزریق مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی مرده و یا ناقص العضو شده اند.همچنانکه سال گذشته نیز در بولتن نیوز خبر مرگ زاهد ملکی و...از پیشمرگان مطرح و کادرهای کومله را بصورت اختصاصی منتشر و افشا کرده بودیم.شاهو فتحی نیز یازدهمین پیشمرگ گروهک کومله در دو سال اخیر می باشد که بر اثر تزریق مواد مخدر و مصرف همزمان مشروبات الکلی سنگ کوب کرده و مرده است.قابل توجه اندک هواداران این گروهک تروریستی که چشم به اصطلاح مبارزات این تجزیه طلبان دائم الخمر و معتاد دوخته اند!
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1393برچسب:کومله,تروریست,جدایی طلب,جنایت کار,پ ک ک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در این دیدار صمیمانه که خواهران،همسر و مادر همسر شهید جمشید دانایی فر  حضور داشتند ، معصومه دانایی فریکی از خواهران شهید دانایی فر  در ابتدا گفتگو و مصاحبه با هرگونه خبرگذاری داخلی و خارجی را رد کرد و گفت: از همان ابتدای جریان گروگانگیری واقف به اینکه مسئولین کشور و منطقه پیگیر موضوع بوده و از هیچ گونه تلاشی مضایغه نخواهد کرد، بودیم وی ازصبوری و مردانگی برادرش جمشید گفت،که چگونه با رفتار خوب وبرادرانه جای خالی مادر را برای دیگرخواهران و برادران پرمی کرد.معصومه دانایی فر رفتار و عملکرد برادرش را مادرگونه عنوان می کرد،اوبه نجابت و پاکی برادرش غبطه می خورد.همسر و فرزند چند روزه جمشید دانایی فر در ادامه این دیدار صبوری و شکیبایی همسر این مرزبان غیور ما را حیرت زده کرد و تنها سخنی که بر زبان جاری کرد این بود کههمسرم جمشید دانایی فر زنده است و این امید و باور قلبی من است وبه همین باور و امید اسم فرزندمان را امید رضا گذاشتیم.نظام دوست ،مادرهمسرجمشید دانایی فر ضمن قدردانی از این دیدار و دلجویی اظهار داشت: جمشید فرزند بسیار مهربان و دوست داشتنی برای همه ماست و اکنون که چند مدتی در میان ما نیست غم و اندوه دوری از او برای ما سخت و سنگین است و هر لحظه دعای ما این است که هر چه سریعتر این جریان با آزادی تمامی مرزبانان ایرانی به خوبی خاتمه پیدا کند و فرزندمان که حالا خودش پدر شده است به آغوش خانواده برگردد و طعم پدرشدن را از نزدیک احساس کند .امیدواریم؛ تا کابوس اسارت مرزبانان غیور ایران اسلامی با پایانی سفید و پرازامیدواری و خوشی با آزادی تمامی سربازان وطن به انجام رسد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1393برچسب:شهدا,مرزبانان مظلوم,شهیددانایی فر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حکم صادره از سوی کاترین فارست قاضی فدرال ناحیه منهتن آمده است که این شرکت‌ها بایستی ساختمان را تحویل دهند زیرا (این شرکت‌ها) به عنوان پیشخوان و جلودار دولت ایران عمل کرده و در نتیجه طبق قوانین فدرال جزئی از دولت ایران هستند.به گزارش بولتن نیوز ، تسنیم نوشت:به موجب حکم یک قاضی فدرال آمریکا، ساختمان اداری «میدتاون» نیویورک که محل استقرار تعدادی از شرکت‌های ایرانی بود مصادره شده و از عواید حاصل از فروش آن بخشی از غرامت کسانی که «قربانیان تروریسم» خوانده شده‌اند، پرداخت خواهد شد.به نقل از نیویورک‌دیلی‌نیوز، شرکت‌های ایرانی مستقر در برج اداری «میدتاون» نیویورک در پی صدور حکمی از قاضی دادگاهی در ناحیه منهتن این شهر مجبور به تخلیه این ساختمان (با قیمتی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار) و واگذاری آن به نهادهای فدرال امریکا برای پرداخت غرامت به تعدادی از شاکیان که در دادگاه مدعی شده بودند از «اقدامات تروریستی ایران شامل حملات یازده سپتامبر» آسیب دیده‌اند‌، شدند.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 فروردين 1393برچسب:استکبار,صهیونیست,جنایت,آمریکا,تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک تصویر جعلی در اینترنت منتشر و ادعا شده است که متعلق به جمشید دانایی‌فر پس از شهادت توسط تروریستها است؛ در حالی است که این تصویر یک سرباز عراقی است که در مقابله با تروریستها در استان الانبار کشته شده است.به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طی چند ساعت گذشته تصویری در اینترنت منتشر و ادعا شده است که این تصویر جمشید دانایی‌فر، یکی از ۵ مرزبان ربوده شده ایرانی است که گروهک تروریستی جیش العدل مدعی به شهادت رساندن وی شد.این تصویر که منبع آن العربیه ذکر شده، تصویری جعلی و متعلق به «حسام خلف نقیب»، سرباز ارتش عراق است که در مبارزه با تروریست‌ها در استان الانبار کشته شده است. می‌توانید دو تصویر زیر را مقایسه کنید که یکی از آنها ویرایش شده است.فرمانده نیروی انتظامی ایران گفته است که سندی مبنی بر شهادت جمشید دانایی‌فر به دست نیامده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوندخبرگزاری فارس: مسئولیت جدید برای متهمان کرسنت/ درخواست عفو ارشاد برای بازیگر فتنه/ تهدید مجدد آقای وزیر/ نشریه ۱۶۰ صفحه‌ای جریان انحراف. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.*شنیده شده است 4 مسئول سابق وزارت نفت که در جریان پرونده کرسنت در دولت گذشته بازداشت شده‌ بودند، مسئولیت دریافت کرده‌اند.*شنیده شده است فرزند یکی از وزرای امنیتی دولت خاتمی مسئول ارتباطات دو طیف جوانان دولت و اصلاح‌طلبان شد  وی در همین راستا به همراه تعدادی از جوانان دیداری با هاشمی رفسنجانی داشته ‌است.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمد مطهری فرزند شهید آیت‌الله مرتضی مطهری با اشاره به نطق اخیر برادرش علی مطهری و واکنش‌ها به آن، نوشتاری را منتشر و در آن ضمن طرح انتقاداتی به برخی مواضع برادرش تاکید کرد که خاموش شدن صدای علی مطهری به عنوان یک منتقد، خواست دو گروه متضاد است؛ یکی برخی دوستان نظام که به دنبال سکوت قبرستانی در جمهوری اسلامی هستند و دیگر دشمنان نظام که می‌خواهند بگویند که تحمل نظام از حداقل هم کمتر است. متن کامل این نوشتار که محمد مطهری فرزند شهید آیت‌الله مطهری آن را در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران قرار داده است، به شرح زیر است:

برادران مجتبي، علی و محمد مطهري
برادران مجتبي، علی و محمد مطهري

درباره علی مطهری و ماجرای این روزها
طبیعی است که اینجانب درباره برادرم آقای علی مطهری که مواضعش در چند سال اخیر خبرساز بوده است مکررا مورد سؤال واقع شوم. بهتر دیدم نکاتی را دربارة ایشان و چند مسأله مرتبط به طور مکتوب ارائه دهم.

به ادامه مطلب بروید....


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 30 دی 1392برچسب:علی مطهری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت گاردین در مصاحبه ای با امیررضا کوهستانی نوشت: دوران خاتمی از نظر عدم سانسور روابط عاشقانه زن و مرد در عرصه هنر، دوران طلایی بود.سایت گاردین مصاحبه‌ای را با فردی به نام کوهستانی، نویسنده نمایش رقص بر روی لیوان‌ها به کارگردانی درخشنده منتشر کرده است.وی در این مصاحبه گفته: دوران خاتمی از نظر عدم سانسور روابط عاشقانه زن و مرد در عرصه هنر دوران بسیار طلایی بود.کوهستانی در این مصاحبه اظهار داشت: تئاتر ایران در حال شکستن تابوی صمیمیت روابط زن و مرد است.وی با بررسی صمیمیت،عشق و جدایی در تئاتر ایران در دوران خاتمی افزوده است: دوره خاتمی دوره خلاقیت و درخشش جوانانی مانند من بوده است و در آن شرایط ما آزادی بیان داشتیم.رضا کوهستانی کارگردان جوان تئاتر ایران با ۲ نمایش‌های خود مانند رقص بر روی لیوان‌ها تابوی روابط صمیمی و عاشقانه در هنر ایران را به چالش کشیده است.سایت گاردین نوشته است: از دوران ریاست جمهوری محمد خاتمى، اغلب به عنوان یک عصر طلایی در آزادی هنری در ایران، یاد می‌شود. بازی آزادانه برای نشان دادن صمیمیت و همچنین احساسات پرشور در این دوران بیانگر این حقیقت است.این مصاحبه درحالی است که بسیاری از تئاتر هایی که در کشور اجرا می شود شئونات اسلامی به ویژه رعایت حریم زن و مرد رعایت نمی شود و بسیاری از بدعت های غلط در تئاتر ها در دوران ۸ ساله خاتمی با نام هنر وارد عرصه تئاتر شدند.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:خاتمی,روابط زن و مرد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

اگر شما هم از کاربران گوگل باشید به احتمال زیاد می‌دانید که تا دو سه ماه پیش، برخی از قابلیت‌های عمومی این شرکت فناوری برای ما ایرانی‌ها غیرقابل دسترسی بود. از آن جمله و شاید از همه مهمتر، بخش خدمات نرم‌افزاری گوگل موسوم به "گوگل‌پلی" است که توسط این شرکت برای کاربران ایرانی قفل بوده و برای استفاده از آن حتما می‌بایست از فیلترشکن استفاده می‌شد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  بولتن نیوز، البته این استفاده، برخلاف کاربری ایرانیان از شبکه‌هایی مانند فیس‌بوک و تویتر بود. زیرا در آن قرار نبود که شما فیلترینگ اینترنت ایران را دور بزنید، بلکه تحریم گوگل علیه کاربران ایرانی را دور می‌زدید. در هر صورت، از دو سه ماه پیش، به قول مدیران گوگل، در ظاهر این محدودیت برای کاربران ایرانی برداشته شده و آنها نیز می‌توانند مثل کاربران سایر کشورهای دنیا، از خدمات نرم‌افزاری "گوگل‌پلی" بهره ببرند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:گوگل,پروکسی,ابتذال,هدیه,تهاجم فرهنگی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:پس از فروکش کردن تهدیدات آمریکا و لغو استفاده از گزینه نظامی علیه سوریه و به دنبال فضای ایجابی که در عرصه بین المللی در قبال بحران سوریه به وجود آمد، تمام محاسبات موجود درباره سوریه میان تمام طرف‌ها بهم ریخت.

در اینجا بود که معارضان به شدت احساس ناکامی و شکست کرده و دریافتند، آخرین فرصت برای اقدام نظامی علیه نظام سوریه را دست داده و ملزم به شرکت در کنفرانس ژنو 2 هستند.

خبرگزاری فارس: راز پیشروی ارتش سوریه و فروپاشی گروه‌های مسلح در نقاط مختلف 

این امر به اختلافات شدیدی در صفوف گروه‌های معارض منجر شد که به سرحد درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های مسلح میان «ارتش آزاد سوریه» و «داعش» و «جبهه النصره» رسید.

منابع آگاه در این ارتباط می‌گویند که دلایل اختلاف میان گروه‌های مسلح و معارض فراتر از گرایشات جاری میان این گروه‌ها و طرف‌ها و کشورهای حمایت کننده از آنهاست.

نزاع میان گروه‌های مسلح در شمال سوریه آغاز شد که گفته می‌شود، در عمل مناطق آنجا در دست گروه‌های مسلح است و این اختلافات به تدریج آنقدر گسترش و توسعه پیدا کرد که به ریف دمشق و درعا نیز رسید.

منبع:فارس نیوز

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:پیروزی مردم سوریه,هلاکت القاعده,شکست غرب,سعودی,قطر,ترکیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حامی فخرآور در طرح اسرائیلی ایجاد ارتباط بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل، "تد دویچ" سناتور دموکرات و یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است که سراسر عمر خود را در به طرفداری از اسرائیل سپری کرده است. پس از آن فخرآور ماموریت یافت تا با تکرار این مراحل، بخشی از جوانان دختر فلسطینی را جذب کرده و آنها را پرورش دهد تا از طریق اینترنت و فعالیت مجازی، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها را کاری عبث جلوه دهد.
به گزارش وبسایت روشنگری  امیر عباس فخرآور از عناصر ضد انقلاب، در سال 1390 سفری به سرزمینهای اشغالی فلسطین داشت و ادعا کرد میتواند رابطه خوبی بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل ایجاد کند. وی پس از آن در قالب یک طرح محرمانه موظف شد تا این اقدام را صورت دهد.

او در صفحه فیس بوکش پرده از این ماموریت برداشت و اعلام کرد: "در سفر اعضای کنفدراسیون به اسرائیل برای دیدار با سران این کشور طی قراردادی با دفتر شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل قرار شد شرایط را فراهم کنیم تا گروهی از دختران نوجوان اسرائیلی و فلسطینی (مسلمان و یهودی) همزمان به واشینگتن سفر کنند و در کنگره آمریکا با نمایندگان یهودی و مسلمان کنگره آمریکا دیداری داشته باشند. کیت آلیسون (نماینده مسلمان کنگره آمریکا) و تد دویچ (نماینده یهودی کنگره) و همچنین کنت کتزمن رئیس یهودی گروه تحقیق کنگره آمریکا با این دانش آموزان دختر دیدار کردند".  

 

کیت آلیسون نماینده ایالت مینسوتا در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:منافق,بی حیا,بی ناموس,وطن فروش,اسراییل,نوکران ۀمریکا و غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "گروه سیاسی صراط" - بعد از انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور برگزیده مردم ایران، حاشیه های فراوانی درباره او در رسانه های غربی مطرح شده است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، این حاشیه ها که درست بعد از انتخاب او به عنوان رییس جمهورشدت گرفته بود اخیرا به شایعه نگارش نامه ای از سوی او به جورج بوش رسیده است!
در یکی از این حاشیه سازی ها یک روزنامه اسراییلی مدعی شد که روحانی در دهه ۶۰ با «امیرام نیر»، مشاور «ضد تروریسم» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ملاقات کرده است. البته این روزنامه مدعی شد که روحانی از هویت طرف ملاقات خود بی خبر بوده است.
بنا بر ادعای یدیعوت آحارونوت، یک دلال اسلحه به نام قربانی فر واسطه این دیدار بوده است. گفتنی است این خبرسازی روزنامه اسراییلی، در سطح وسیعی مورد استقبال رسانه های کشور ترکیه قرار گرفت و منتشر شد.

 

اما در شایعه ای دیگر یک هفته نامه فرانسوی مدعی شده است که حسن روحانی در سال 2004 در نامه ای به جورج بوش خواستار مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شده است.
بر این اساس، هفته‌نامه کوریه اینترناسیونال چاپ فرانسه نوشته است حسن روحانی در ماه مارس سال ۲۰۰۴ یادداشتی دست نویس را به محمد البرادعی، دبیر کل وقت آژانس بین المللی داده و از وی خواسته تا شخصا یادداشت را به دست جورج بوش، رییس جمهوری وقت ایالات متحده برساند.
بنا بر این ادعا، «نامه‌ی مذکور نه تنها یک نامه رسمی نبوده بلکه امضا یا مهری هم نداشته است و در آن روحانی از بوش خواسته است تا در خصوص مسایل بسیار مهم از جمله برنامه‌های هسته‌ای ایران و امنیت منطقه خاور میانه مذاکرات مستقیمی با ایران داشته باشد.»
گفتنی است که این هفته نامه برای ادعای خود هیچ سند یا مدرکی را ارائه یا معرفی نکرده است. گفتنی است این مطلب از سوی یکی از اعضای سابق تیم هسته ای ایران تکذیب شده است.
بر اساس این گزارش، مسئولیت های متعدد روحانی در سال های گذشته از جمله معاونت فرماندهی جنگ در زمان جنگ تحمیلی، نایب رییسی مجلس و نیز دبیری شورای عالی امنیت ملی و در پی آن دیدارهای خارجی روحانی در مقام سمت های مذکور زمینه را برای این شایعه سازی ها در روزونامه های غربی فراهم کرده است پیش بینی می شود در روزهای آتی نیز شاهد انتشار چنین شایعاتی باشیم.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب:: روحانی , دیدار روحانی با یک اسراییلی , نامه روحانی به بوش , البرادعی , یدیعوت آحارونوت , مذاکره ایران و آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«امیر موسوی» کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل فارس با بیان اینکه برنامه الاتجاه المعاکس شبکه الجزیره قطر به معنی گرایش‌های متضاد برنامه سنگینی است که معمولا موضوعات مورد اختلاف دو طرف مباحثه را مطرح می کند تصریح کرد: معمولا موضوعاتی که حساسیت داشته باشند و یا شرایط خاصی ایجاد شده باشد در این برنامه مطرح شده و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرند.

 

خبرگزاری فارس: وقتی الجزیره توسط یک کارشناس ایرانی خلع سلاح می‌شود

وی با تاکید بر اینکه آقای فیصل طرف مقابل بنده در این برنامه در راستای سیاست‌های قطر حرکت می‌کند و جزو فتنه‌گران اصلی شبکه الجزیره به ویژه در دو سال اخیر است، تصریح کرد: موضوع بحث بین بنده و این شخص دخالت و حضور حزب الله ایران و عراق در درگیری‌های اخیر عراق بود و طرف‌های مقابل بنده تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا علت این دخالت‌ها را بررسی کرده و به نتیجه دلخواه خود برسند.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:وهابی ,رسانه,قطر,الجزیره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از هافینگتون پست، اعضای احزاب کمونیستی و همچنین سازمان مقابله با تبعیض زنان در گردهمایی که از طریق فیس بوک برنامه ریزی شده بود، چندین زن را به خیابان کشانده و آن‌ها هم در مخالفت با حجاب پیراهن‌های خود را در آورده و به صورت عریان خود را در خیابان‌ها به نمایش عموم گذاشتند

عریان شدن دو زن ایرانی در سوئد + عکس

بر اساس این گزارش مراسم عریان شدن در این روز به خاطر سالروز زن بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۲ نامگذاری شده است. این افراد روی بالاتنه برهنه خود شعارهای را با رنگ درج کرده بود که به حجاب اسلامی نه گفته است.

این اقدام چند زن کمونیست ایرانی در مخالفت با حجاب اسلامی در خیابان‌های استکهلم پایتخت سوئد، جهت پیروی از اقدامات گروه‌های فمینیستی در اکراین است که در تظاهرات، مخالفت خود را با در آوردن لباس و لخت شدن در ملاء عام، نشان می دهند.

منبع : اول نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 فروردين 0برچسب:بی حیایی,بی عفتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «نیویورک دیلی نیوز» طی خبری به نقل از رسانه های صهیونیستی و عربی شایعه ای را مبنی بر شلیک به «بشار اسد» توسط محافظش مطرح کرد.

این شایعه در حالی مطرح می شود که پس از گذشت مدت طولانی از تلاش های ناکام غرب و برخی کشورهای منطقه برای سرنگونی نظام حاکم در دمشق، اختلافات بین مخالفان و تروریستهای مسلح در سوریه افزایش یافته است.

روزنامه نیویورک دیلی نیوز که بر موثق نبودن و تایید نشده بودن شایعه فوق تاکید دارد در خبر خود نوشت: رسانه های اسرائیلی و عربی شایعه ای را مبنی بر ترور رئیس جمهور سوریه مطرح کردند، اما گزارش های جدیدتر از نادرست بودن این خبر حکایت دارند.

خبرگزاری فارس: تنفس مصنوعی صهیونیستی-عربی برای تروریست‌ها در سوریه؛ این بار خبرسازی درباره بشار اسد

بر اساس این گزارش، رسانه های اسرائیلی و عربی شایعه ای را مطرح کردند مبنی بر اینکه بشار اسد توسط یک محافظ ایرانی خود به ضرب گلوله هدف قرار گرفته و در شرایط جسمانی نامناسبی قرار دارد. این رسانه های مدعی شدند که اسد به بیمارستان الشامی در دمشق منتقل شده است.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:رسانه های استکبار,سوریه,تروریستها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، منابع آگاه خبر می‌دهند، سلطان پتروشیمی که چندی پیش با دستور قضایی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شده است، تابعیت دوگانه دارد.

خبرگزاری فارس: تابعیت دوگانه و انگلیسی سلطان پتروشیمی

بر این اساس گفته می‌شود، وی علاوه بر تابعیت ایرانی، تابعیت انگلستان را نیز در اختیار دارد و شهروند این کشور محسوب می‌شود.تابعیت دوگانه سلطان پتروشیمی یادآور تابعیت دوگانه کانادایی محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق متواری بانک ملی و بعضی دیگر از مدیران ارشد شبکه بانکی و نفت است.یادآوری این نکته بی‌فایده نیست که خاوری پس از بازداشت اولیه و آزادی موقت در جریان ماجرای فساد 3 هزار میلیاردی بانکی از کشور گریخت و در کانادا ساکن شد.تلاش‌ها برای بازگرداندن خاوری از کانادا از یک سال و نیم پیش تا کنون منجر به هیچ نتیجه‌ای نشده است.فارس در شهریور ماه سال جاری گزارشی درباره تلاش یک شبکه فساد برای قبضه کردن تجارت محصولات پتروشیمی ایران منتشر کرد. سلطان پتروشیمی اخیرا توسط یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضایی، به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت شده است.گفته می‌شود وی شبکه گسترده‌ای از شرکای راهبردی را به منظور سوء استفاده اقتصادی در داخل ایران و خارج از کشور در حوزه تجارت محصولات پتروشیمی و به خصوص صادرات این محصولات برای خود ایجاد کرده است.به گزارش فارس تصدی مدیریت‌های ارشد توسط افرادی با تابعیت دوگانه در شبکه بانکی و صنعت نفت ایران جای پرسش و ابهامات جدی را باقی می‌گذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:مفسدان اقتصادی,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، مراسم هشتاد و پنجمین دوره از جوایز اسکار دقایقی پیش پایان یافت.

این مراسم نیز همچون مراسم‌ سال‌های گذشته با حواشی مختلفی برگزار شد که از جمله آنها اعلام برنده اسکار بهترین فیلم توسط «میشل اوباما»، همسر رییس جمهور آمریکا، بود.

خبرگزاری فارس: همسر رییس‌جمهور آمریکا برنده ‌شدن «آرگو» را از کاخ سفید اعلام کرد

جایزه‌ای که به فیلم جنجال‌برانگیز و ضد ایرانی «آرگو» اعطاء شد.

جالب آنکه معمولا اسامی برندگان اسکار را اهالی سینمای هالیوود اعلام می‌کنند.

«میشل اوباما» که از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور یافته بود، نام فیلم ضد ایرانی «آرگو» را از کاخ سفید در میان جمعی از همراهان به عنوان برنده این دوره از رقابت‌ها اعلام کرد و «جک نیکلسون»، بازیگر کهنه‌کار هالیوود نیز این جایزه را به «بن افلک» اعطاء کرد.

فیلم ضد ایرانی «آرگو» روایتی هالیوودی از واقعه تسخیر سفارت‌خانه آمریکا به دست دانشجویان ایرانی  و فرار شش دیپلمات آمریکایی از ایران به دست «تونی مندز»، مامور سازمان سیا، است.

این فیلم محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,ضدانقلاب فراری,آمریکا,دشمنان ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از وبلاگ جم تی وی، افراد مرتبط و غیر مرتبط با سعید کریمیان ارتباط های گسترده وی باسازمان مجاهدین خلق را افشا کردند. شهرام همایون و سارا رهبری را می توان از افرادی نام برد که از هویتاصلی وی پرده برداشتند. از اقامت در پادگان اشرف گرفته تا ارتباط های اجرایی در این سازمان منفور.عضویت سعید کریمیان در گروهک منافقین که هم در رسانه های اپوزیسیون و هم در رسانه های داخلی بازتاب گسترده ای داشت سبب شد تا شرکت اماراتی ماهواره الیاه ست در اولین اقدام پروایدر یاه ست (فروش فرکانس و ارائه خدمات ماهواره ای) را که مدتی تحت عنوان Gem Cast در دست گروه جم بود از آنان بگیرد و به شرکتی دیگر واگذار نماید.فشارهای مختلف مالی وسیاسی بر شبکه جم باعث شد تا گروه شبکه های جم مجبور به واگذاری 7 کانال از 10 شبکه شود.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:جم تی وی,رسانه های ضدانقلاب,رسانه های بیگانه,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، حسن جعفری که قصد سفر به یکی از کشور های همسایه جمهوری چک را داشت در اثر بیماری در منزلش خانه نشین شد و نتوانست به مسافرت برود.
حسن جعفری در حالی که می توانست مرخصی استعلاجی بگیرد، 4 روز از مرخصی استحقاقی خود را صرف علاج بیماری خود کرد.
گفتنی است دختر وی اخیراً به آمریکا سفر کرده است و جعفری در حال حاضر تنها است.
این در حالی است که «محمد ضرغامی» هم که 3 روز مرخصی گرفته بود تا از فضای کاری دور باشد، به علت مسمومیت و تهوع شدید خانه نشین شد.
«فهیمه خضر حیدری» هم هنوز که هنوز است به بهبود کامل نرسیده و تقریباً یک ماه است که با مریضی دست و پنجه نرم می کند.
«مهتاب وحیدی راد» نیز یکی از کسانی است که پس از بازگشت از سفر آلمان بیش از یک ماه مریض و در منزل مشغول استراحت بود که اخیراً چند روزی است که به سرکار رفته است.
خلاصه اینکه زمستان کم باران و نسبتاً گرم امسال در جمهوری چک و شیوع ویروس های مختلف ، اوضاع مزاجی رادیو فردایی ها را هم به هم ریخته است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,رسانه های ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگرانی کرده است. به گزارش صراط، رادیو فردا در واکنش به برخورد قاطع پلیس با اراذل و اعدام دو محارب در مطلبی تحت عنوان "ایران؛ جامعه‌ای با مسائل پیچیده که زندگی در آن دشوار است" از اوضاع وحشتناکِ! زندگی در ایران، ابراز نگرانی کرده است. جامعه شناسی که رادیو فردا از وی نقل قول کرده، کسی است که اصلاً در ایران زندگی نمی کند! و به دلیل دوری از کشور، حتی از نوشتن درستِ چند جمله فارسی عاجز است.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:رادیوفردا,صدای شیطان,رسانه های آمریکایی,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیر گذاری در فضای داخلی ایران از جمله برنامه های اصلی رسانه های ضد ایرانی بوده است.راه اندازی بی بی سی فارسی در دی ماه 87 خود گواهی بر این موضوع است که شروع فعالیت های گسترده رسانه ای در راستای پتانسیل مردمی در ماه های مانده به انتخابات ایران مدلی است که توسط جریان رسانه ای فارسی زبان غربی پدیدار می شود.اما در این روزها با پدیده جدید مواجه شدیم که عکس این مطلب را می رساند و آن هم راه اندازی سایت انگلیسی زبان با حوزه تخصصی انتخابات ایران است،که این امر جدای از همه حواشی تاثیر این حادثه را در معادلات جهانی نشان می دهد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فعالیت های علی نژاد بهانه ای به دست طیف های تندرو داد تا به اقدامات نمایشی از قبیل نامه پرانی و تحصن و اتهام زنی به نظام دست زده و پای محافل ضد ایرانی را نیز به ماجرای وی باز کنند. روند شکل گیری و اوج و فرود ماجرای علی نژاد کاملاً حساب شده و با اهداف خاص بود.

گروه سیاسی ـ معصومه علی نژاد قمی معروف به مسیح ( و در واقع مصی به عنوان مخفف معصومه که وی آن را با تحریف و بی دلیل به صورت مسیح برای خود استفاده می کند) علی نژاد در سال 1355 در قمی‌کلا از توابع شهرستان بابل به دنیا آمد. او خبرنگاری را از سال 1378 با کار در روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن کار خبرنگاری را در خبرگزاری ایلنا ادامه داد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:جاسوس وطن فروش,مسیح علی نژاد,شبکه های ضد انقلاب,فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، «محمد نوری‌زاد» از فعالین سابق مطبوعاتی جریان فتنه با انتشار یک فیلم کوتاه رقص در وب‌سایت شخصی خود، مراجع تقلید را به دیدن این فیلم موهن دعوت کرد!

وی در ادامه با ادبیاتی هتاکانه می‌نویسد: «من از همه‌ی مراجع تقلیدمان که با فتاوا و تحکم‌های اسلامی خود حتماً در این اندوه‌سازی بزرگ و ملی نقشی حتمی و محوری داشته و دارند، تقاضا می‌کنم به این فیلم و موسیقی دلنشینش توجه کنند.»

محمد نوری‌زاد پس از انتخابات سال 88 به نامه‌نویسی گسترده روی آورد؛ وی به علت نگارش نامه‌های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد نظام پس از مدتی آزاد شده است.

به گفته برخی کارشناسان، نوری‌زاد دچار «آشفتگی روحی» شده و اکثر نامه‌های وی در چند سال اخیر، تنها موجبات استهزاء خوانندگان و مخاطبان ایرانی را فراهم کرده است.

 

 

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:نوری زاد,فتنه,ضد ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جریان تطهیر فتنه گران اینبار نه از دل گروهگ منزوی و مطرود اصلاح طلب بیرون می آید و نه از دل ضدانقلاب و اپوزیسیون بلکه در شرایط فعلی برخی اصولگرایان سابق قرار است که این بار خوش خدمتی به پدر پیر فتنه را بر دوش بکشند اما به قطع آنها نیز همچون سران فتنه تنها عوامل سقوط خود را مهیا می کنند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به برخی تحلیل‌ها در خصوص فتنه‌گران و ماهیت آن‌ها طی چند هفته اخیر گفت: تطهیر فتنه‌گران به یک جریان تبدیل شده است.


بنابر گزارشات، حبیب الله عسگراولادی و افراد معلوم الحالی چون علی مطهری این روزها با چراغ سبز و شاید دستور پدر معنوی فتنه، جریانی را دنبال می کند که از سوی امام جمعه موقت تهران به جریان تطهیر فتنه گران نام گذاری می شود.

عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی با حضور جمعی از طرفداران حزب موتلفه اسلامی، با بیان تفسیری از سوره «توبه» از «لب بام بودن آفتاب عمرش»، خدمات بنی‌صدر، احساس تکلیفش برای بیان تاریخ به همان صورت که بوده است و اینکه موسوی و کروبی را برادر خود می‌داند و معتقد است هاشمی‌رفسنجانی به راحتی برای انقلاب به دست نیامده است، سخن گفت و انتقادات به مواضع اخیر خود را از وجود آزادی بیان در کشور دانست.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:فتنه ,ضدانقلاب,آشوبگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارشوب سایت روشنگری به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، ربع پهلوی پس از مشاهده خروج تعدادی از گروهک‌های ضد انقلاب از شورای ملی ایرانیان به دلیل حضور خودش در آن شورا برای آن‌که وجهه از دست رفته خود را بازسازی کند با صادر کردن پیامی از پادوهای خود درخواست کرد تا با روشن کردن شمع از زندانیان امنیتی حمایت کنند، اما این عمل وی موجب اختلافات عمیقی بین سلطنت‌طلبان شد.

در همین راستا پس از آن‌که در بسیاری از شهرها و کشورهای اروپا و آمریکا به پیام ربع پهلوی بی‌توجهی شد و فقط توانستند تعدادی انگشت شمار در استکهلم آن‌هم به بهانه ضیافت شام و پس از آن برنامه‌های غیر اخلاقی و اعمال منافی عفت را در زیر برف و سرما جمع کنند.

این اقدام ربع پهلوی مورد اعتراض بسیاری از عناصر ضد انقلاب وسلطنت طلب قرار گرفت و آن‌ها این اقداک ربع پهلوی و پادوهایش در استکهلم را عامل اختلاف دانستند یکی از پادوهای وی و از اعضای حزب رستاخیز نوین در مطلبی که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد سلطنت‌طلبان فرانسه را اینچنین خطاب قرار می‌دهد:« شمایی که در فرانسه به خواسته ولیعهد احترام نگذاشتین و حتی فقط یک روز را برای زندانیان سیاسی اختصاص ندادین چطور ما را که در استکهلم در این سرما و بارش برف به خواسته ولیعهدمان احترام گذاشتیم را محکوم به تفرقه و ترور شخصیت می‌کنید؟ چرا خودتان با این همه ادعا در این مراسم شرکت نکردید؟»

رضا پهلوی

لازم به ذکر است که یکی از راه‌های دریافت پناهندگی سیاسی حضور در تجمعات علیه جمهوری اسلامی است، که سلطنت‌طلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود افراد بی‌سواد را با تطمیع مالی و فریب دریافت پناهندگی به تجمعات علیه نظام اسلامی می‌کشانند.   

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 دی 1391برچسب:ربع پهلوی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شکل گیری اپوزسیون که از پیروزی انقلاب مردمی ایران آغاز شده و تا کنون که شاهد رشد قارچ گونه شبکه ها و گروه های سیاسی هستیم ادامه داشته است، مرور تاریخ سیاسی اپوزسیون خود مبحث طولانی است که بایستی برای آن سال ها وقت گذاشت و کتاب ها نوشت اما در این مقاله به اصل ماجرای اپوزسیون اشاره می کنیم.
 فازغ از هر زنده و باد و مرده باد ... فعالیت سیاسی نیم پهلوی در سال های اخیر موجب شده تا بیشتر نام او را بشنویم و یا در رسانه های ضدانقلاب او را مشاهده کنیم، این طفل 50 ساله که اکنون برای خود مردی شده و دارای فرزند است در اوایل انقلاب برای آنکه از تصفیه حساب های انقلابیون با عناصر و وابستگان رژیم پهلوی در امان باشد خود را شهروند آمریکا معرفی می کند تا اینکه بادمجان دور قاب چین های پهلوی برای بازپس گیری دلارهایی که محمدرضا پهلوی (پالانی) نزد بانک مرکزی آمریکا به امانت گذاشته بود (تا به نیم پهلوی برسد) ناتوان ماندند.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:ضد انقلاب,رضا ربع پهلوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک منبع آگاه از کشف تعداد قابل توجهی استودیوی زیرزمینی مروج ابتذال و مرتبط با عناصر ضدانقلاب و بیگانگان و نیز بازداشت حدود 30 نفر از عوامل و همکاران آن استودیوهای غیرقانونی پرده برداشت...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، این منبع آگاه افزود: شبکه گسترده‌ای از عوامل همراهی کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه، ضدانقلاب، شبکه‌های مارک‌دار وابسته به سرویس‌های جاسوسی دشمنان ملت ایران و متصل به فرقه ضاله جهانی بهائیت ایجاد شده بود که با دریافت وجوه کلان، آن هم از مجاری و روش‌های موسوم به «پولشوئی» و با اغفال تعدادی از افراد ساده‌لوح، به تامین برنامه‌ برای شبکه‌های ضدانقلاب، مبتذل و ضداسلامی می‌پرداختند و خطوط قرمز اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی جامعه را زیر پا گذاشته بودند، شناسایی و منهدم گردید.


بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:صدای شیطان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 عبادی: ایران دارای خورشید فروانی است و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی انرژی خورشیدی، نیرو گاه های بزرگی برای تولید برق داشته باشیم و نیازی به نیروگاه برق اتمی نداریم و ...

به گزارش کمیته حقوق بشر موسسه راهبردی دیده‌بان،شیرین عبادی که عنوان مدافع حقوق بشر را به دوش می‌کشد در صحبت‌هایی که در پارلمان ایتالیا به مناسبت جایزه لانگرمن برپا شده بود, در بیاناتی عجیب و صریح نظر خود را در زمینه‌های مختلف بیان کرد.

وی در این خوش رقصی که در حضور رئیس مجلس ایتالیا و دیگر برندگان جایزه حقوق بشری لانگرمن برگزار شده بود، همه ادعاهای کشورهای اروپایی برعلیه ایران را تکرار کرد. شیرین عبادی با این بیانات نشان داد جایزه‌های اعطا شده شبیه به لانگرمن  برای کشورهای اعطا کننده بیهوده نبوده و به درستی در راستای ترویج نظر اعطا کنندگان جایزه‌های اینچنینی  هزینه شده است.

ebadi solana

عبادی و سولانا در حال معانقه !

بقیه در ادامه مطلب..............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زهرا رهنورد صاحب تئوری «داماد لرستان، فرزند آذربایجان» از سوی مجله آمریکایی فارین پالسی، به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب شد.

* مجله آمریکایی فارین پالسی، زهرا رهنورد را به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب کرد. در این میان بیل کلینتون جایگاه ششم، دیوید پترائوس جایگاه هشتم، دیک چنی جایگاه سیزدهم، فرید زکریا جایگاه سی‌ و هفتم، جورج سوروس جایگاه سی ‌و هشتم، هنری کیسینجر جایگاه پنجاه و پنجم، فرانسیس فوکویاما جایگاه شصت ‌و پنجم و ریچارد هاس جایگاه هفتاد و پنجم را از دیدگاه مسئولین این نشریه آمریکایی به خود اختصاص دادند. این مجله حضور رهنورد در عرصه رقابت‌های انتخاباتی و حمایت و پشتیبانی از میرحسین موسوی و سازماندهی طرفداران همسرش از طریق راهپیمایی‌ها، فیس بوک، توییتر و پیام‌های متنی را از دلایل انتخاب وی عنوان کرده است. این مجله هم چنین در مقاله‌ای با عنوان "جنگ نرم ایران" تأکید کرد: «شباهت‌های زیادی میان مدل انقلاب‌های رنگین اوکراین و اروپای شرقی با حوادث پس از انتخابات ایران وجود دارد و باید بدون اتلاف وقت از هم‌اکنون باید برای انتخابات آینده، مخالفان جمهوری اسلامی را به چهره‌های بین‌المللی تبدیل کرد و به آن‌ها مجاری و کانال‌هایی داد.»

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حالی که مردم ایران اسلامی سراسر در ماتم و عزای سید و سالار شهیدان به سر می برند و دیگر هموطنان از اقلیت های مذهبی کشورمان نیز با آنها همدردی می کنند، شبکه من و تو ضمن ترویج ازدواج به غربی، مجلس بزم و شادی به راه انداخت.

به گزارش وبسایت روشنگری از  صراط، شبکه من و تو در کنار ترویج ازدواج به سبک سکولار، ماه محرم را به مجلس رقص و پایکوبی تبدیل کرد.

 

در برنامه "شعر یادت نره" یکی از شرکت کنندگان که آماده می شد تا ترانه ای را بخواند، گفت: این آهنگ را برای کسی خوانده ام که خیلی دوستش دارم و اکنون در اینجا حضور دارد.

بقیه در ادامه مطلب+عکس............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب، همزمان با اعلام نتائج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جریانات ضد انقلاب رقابت نفس گیری را برای انتشار پیام های تبریک به اوباما آغاز کرده اند.

جمعی از عناصر حامی خاندان منحوس پهلوی که مدتی است در لوای «اتحاد جمهوریخواهان» مشغول به فعالیت هستند، در پیام تبریک خود خطاب به باراک اوباما نوشته اند« هیات سیاسی اجرایی اتحاد جمهوری خواهان ایران با خوشوقتی انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری ایالات متحدۀ امریکا را صمیمانه تبریک می گوید»

تنظیم کنندگان بیانیه مذکور در ادامه ضمن اشاره به سیاست های حمایتی دولت آمریکا از جریانات اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، به ساکنان کاخ سفید یادآور شده اند که « انتخاب رئیس جمهور کشور شما تاثیر قابل ملاحظه ای بر وضعیت ایالات متحده و سراسر جهان دارد.»

کارشناسان مسائل سیایس معتقدند این اقدامات در راستای جلب نظر اوباما برای جذب کمک های مادی دولت آمریکا به گروهک های ضد انقلاب مقیم خارج از کشور صورت می گیرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عصر امروز، مشرف نوشت: محمد خاتمی در جمع گروهی از اصلاح طلبان با ابراز ناراحتی از مذاکراتی که داشته گفته است:" نظام فقط ما را برای گرم کردن صحنه انتخابات می خواهد. از یک طرف با ما مذاکره می کنند و از سوی دیگر به برخی اصلاح طلبان برای کاندیداتوری و ورود به انتخابات پول می دهند!"

در ضمن محمد خاتمی در دیدار تعدادی از دانشجویان که روز سه شنبه هفته گذشته در حیاط دفتر کارش برگزار شد گفته است:" من در انتخابات سال ۸۸ هیچگاه از واژه تقلب استفاده نکرده ام." وی همچنین تاکید کرده:" من قبلا معتقد به مردمسالاری دینی بودم اما الان معتقد به مردمسالاری سازگار با دین هستم."

به گزارش عصر امروز به نظر میرسد منظور خاتمی از مردمسالاری سازگار با دین نوعی سکولاریسم تعدیل شده باشد. در این صورت اظهار نظر وی درباره اینکه دیگر معتقد به مردم سالاری نیست و به سکولاریسم اعتقاد پیدا کرده بسیار قابل تامل به نظر می رسد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیاضی، سید جلال - 'اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است! '

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ذات پلید و خباثت درونی یک فرد آنجا دیده می شود که چنان با افتخار روی ناو آمریکایی بر علیه کشور و هموطنانش گزارش تهیه می کند که گردانندگان اصلی شبکه های وابسته به انگلیس در این بی غیرتی و بی شرفی"کسری ناجی" انگشت به دهان می مانند، که چگونه می شود یک به ظاهر ایرانی به خاطر یک کیسه زر بریتانیایی اینگونه از ناموس و عزت کشورش عبور نماید! و صدالبته پشت پرده این نمایش رسانه ای ،تفکرات بهایی – انگلیسی یک خبرنگار خائن به کشور خود است که اهداف پلید سیاستمدارن غربی را دنبال می کند.
بی شک کلمه "خبرنگار" و یا گزارشگر از آن دسته کلماتی است که در خود مفاهیمی چون حقیقت جویی، آزادگی ، شرافت و غیرت را به همراه دارد و مطمئنا هر خبرنگاری به داشتن چنین صفاتی به خود می بالد.
البته در این میان هستند افرادی که این نام را با خود به یدک می کشند اما علاوه بر اینکه اثری از شرافت و آزادگی را در آنان نمی بینیم بلکه وجودشان سرشار از بی غیرتی و بی شرفی و بی ناموسی است!

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: فساد اخلاقی مدیران و مجریان شبکه دولت انگلیس تبدیل به رسوانامه ای برای گردانندگان اصلی این شبکه و دولت انگلیس شده است.

جیمی ساویل یکی از مجریان این شبکه بود که پس از مرگ وی، رسوایی اخلاقی او به بدترین شکل ممکن علنی شد و موجبات بدبینی مردم انگلیس به این شبکه و عوامل آن را نیش از پیش فراهم ساخت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اسکای نیوز، گفته می شود بی بی سی "بدترین بحران خود را طی 50 سال اخیر" تجربه می کند؛ چرا که یک فیلم مستند پرده از این حقیقت بر می دارد که مدیران ارشد این شرکت تا چه اندازه از اتهامات سوء استفادۀ جنسی " جیمی ساویل" آگاه بوده اند.

 
بقیه در ادامه مطلب .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در کجای دنیا رئیس جمهور یک کشور اجازه درخواست جزئی اینچنینی را هم ندارد و اگر قصد بازدید از یک زندان را بکند؛ اینچنین مورد حمله قرار می گیرد؟! آیا رئیس جمهور فعلی کشورمان همچون خاتمی قصد عزیمت به ایتالیا و مصافحه با دخترکان این کشور را کرده است که اینگونه به خشم آمده ایم؟!

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  سرویس سیاسی بی باک، بعد از درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین بار دیگر شائبه اختلاف قوا قوت گرفت  و این امر خشنودی دشمنان نظام و انقلاب که آرامش کشور در آستانه انتخابات را نمی خواهند را به همراه داشت.


بقیه مطلب در ادامه+عکس..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:توهین به نظام ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com