وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گزارش صد روزه رئیس جمهور، ماجرای اختلاف بر سر مقدار پولی که در نتیجه توافق ژنو آزاد شده و یا می‌شود، آینده سیاسی وزیر خارجه، شروع محاکمه احمدی‌نژاد در غیاب وی و وضعیت برخی ایرانیان مقیم مالزی، بعضی از مهم‌ترین مطالب روزنامه‌های صبح چهارشنبه هستند.


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

احمدی‌مقدم اظهارات صداوسیما پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است.
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر دیروز در دیدار با جمعی از مسئولان صداوسیما با اشاره به پخش برنامه‌ای با عنوان «خانمی که شما باشید» گفت: در مورد این برنامه نامه‌ای به دست ما رسید که در آن جمعی از مردم خواهان اجرای برنامه توسط یکی از مجری‌های زن صداوسیما بوده است که ما در جواب گفتیم ناجا کسی را ممنو‌ع‌التصویر نکرده است.
وی تأکید کرد: اساساً ناجا در این جایگاه قرار ندارد که بخواهد کسی را ممنوع‌التصویر کند. توصیه من به افرادی که در صداوسیما کار می‌کنند این است که مواظب خود باشند تا در شرایطی که زیرپاکشی در صداوسیما رواج دارد با بی‌موالاتی کار خود را از دست ندهند.
احمدی‌مقدم اظهارات صداوسیما پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است.
وی افزود: ما زیر آن نامه نوشتیم که ما مخالفتی با اجرای برنامه توسط این مجری زن نداریم و اساساً نقشی هم در ممنوع‌التصویر کردن ایشان نداشته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به پخش سریال ماتادور از صداوسیما گفت: نقدهایی که به این سریال می‌شد منصفانه نبود به طور مثال عنوان کردند که پلیسی که در ماتادور نمایش داده شده یک پلیس غیرواقعی است اما باید بدانید که نیروهای ما بسیار زبده‌تر از آن هستند که در ماتادور به نمایش درآمد.

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان برخی مشکلات و نارسائی ها بر سر سیستم فیلترینگ کشور در مورد برنامه های این وزارتخانه برای رفع فیلتر برخی سایتها و شبکه های اجتماعی گفت: باید با کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ صحبت شود تا نه تنها فیس بوک بلکه سایر شبکه های اجتماعی نیز قابل دسترسی باشند و قید غیرقانونی بودن برای دسترسی به آنها برداشته شود.
علی جنتی شب گذشته در حاشیه نشست فعالان رسانه های دیجیتال به سوالات خبرنگاران در مورد سیستم فیلترینگ سایتهای اینترنتی و سیاستهای وزارت ارشاد در این زمینه، رفع فیلتر شبکه اجتماعی فیس بوک، وضعیت انتشار روزنامه های هم میهن و نشاط، وام مسکن خبرنگاران و نحوه حمایت این وزارتخانه از فعالان رسانه های دیجیتال پاسخ داد.
 

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مادر پگاه آهنگرانی تایید کرد که وی به 18 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

منیژه حکمت در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره مطالب منتشر شده پیرامون صدور حکم محکومیت پگاه آهنگرانی اظهار کرد: وی در دادگاه بدوی به ریاست قاضی "مقیسه" به 18 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.

 

وی توضیح داد: پگاه آهنگرانی قریب به سه سال است که از طرف دادسرای امنیت تهران ممنوع‌الخروج است و به‌رغم دعوت از سوی جشنواره‌های مختلف، موفق به حضور در آن‌ها نشده است. به عنوان مثال، هم‌اینک فیلم «دربند» که این بازیگر برای بازی در آن موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده، بدون وی در جشنواره شیکاگو حضور دارد.
 

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انقلاب نیوز - سرویس فرهنگی؛ تلویزیون یکی از مهم‌ترین ابزار تعلیم و تربیت کودک و نوجوان است و سنین کودکی و نوجوانی حساس‌ترین سنین تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند. بدین ترتیب برنامه‌های تلویزیون چه خوب و چه بد در روح و روان کودک تاثیر می‌گذارد و شکل گیری روحیات و احساسات و تفکرات دوران جوانی او را رقم می زند.اگرچه در بعضی از برنامه های که برای کودکان و نوجوانان از تلویزون پخش می شود برنامه های مفید و اموزنده ای هستند ولی در برخی موارد شاهد هستیم برنامه های پخش شده از رسانه ملی غیر مفید و مخرب هستند و کودکان و نوجوانان نیازی به این نوع برنامه های ندارند.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:صدا وسیما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیر گذاری در فضای داخلی ایران از جمله برنامه های اصلی رسانه های ضد ایرانی بوده است.راه اندازی بی بی سی فارسی در دی ماه 87 خود گواهی بر این موضوع است که شروع فعالیت های گسترده رسانه ای در راستای پتانسیل مردمی در ماه های مانده به انتخابات ایران مدلی است که توسط جریان رسانه ای فارسی زبان غربی پدیدار می شود.اما در این روزها با پدیده جدید مواجه شدیم که عکس این مطلب را می رساند و آن هم راه اندازی سایت انگلیسی زبان با حوزه تخصصی انتخابات ایران است،که این امر جدای از همه حواشی تاثیر این حادثه را در معادلات جهانی نشان می دهد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:بی بی سی,رسانه های ضد انقلاب,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماجرای مدرسه علمیه ای که در سال جاری به جای ثبت نام از طلاب برای تحصیل علوم حوزوی، پیامک دعوت برای ثبت نام در کلاس های رزمی و ورزشی ارسال می کند، حاکی از اتفاقات ناگواری دارد که به قطع در انظار عمومی زیبنده نام حوزه های علمیه نمی باشد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جمعی از روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه ای که تصویر آن در ذیل آمده است، اعلام کرده اند که روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مقابل ساختمان مدرسه علمیه کرمانی ها بر علیه آقای مجید انصاری تجمع خواهند کرد.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:اصلاح طلبان,مجیدانصاری,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازیگر زن سینمای ایران که چندی پیش در رفتاری غیر متعارف با در آغوش گرفتن یکی از بازیگران پیشکسوت، خبرساز شده بود‌، این بار نیز با حضور در یک میهمانی شام در یکی از قصرهای ابوظبی بار دیگرخبر ساز شده است‌.

 

بقیه در ادامه مطلب ...............

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از شیعه آنلاین، یک شبکه تلویزیونی فرانسوی، در برنامه هفتگی خود یک مرد یهودی را به همراه دو دختر مسلمانش دعوت کرد تا در مورد نحوه زندگیشان صحبت کنند.

فیلم این برنامه تلویزیونی، پس از پخش بر روی سایت یوتیوب قرار گرفت و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بسیار زیادی بیننده کسب کرد.

پدر یهودی این دو دختر، در اقدامی بی سابقه و قابل توجه در این برنامه به شدت از حجاب دو دختر مسلمانش دفاع کرد.

این مرد یهودی گفت: بنده موافق حجاب نیستم اما با توجه به اینکه دو دخترم به آن اعتقاد دارند، من به اعتقادات آنها احترام می گذارم، بر خلاف نظام آموزشی فرانسه که به حجاب احترام نمی گذارد و مخالف استفاده از آن در مدارس است.

این پدر یهودی در ادامه افزود: آیا واجب است که دختران مسلمان برای یاد گرفتن ریاضی و علوم و دیگر درس ها، حجاب خود را از سر در آورند؟! بنده مخالف آن هستم که دو دخترم بخاطر اینکه حجاب بر سر می کنند، مجبور شوند در مدارس خصوصی (غیر انتفاعی) ثبت نام کنند. حضور در مدارس دولتی حق همه مردم فرانسه است.

گفتنی است این دو دختر مسلمان به دلیل استفاده از حجاب، چندی پیش از مدرسه اخراج شدند. مدرسه این دو را اخراج کرد تا دیگر دختران مسلمان هم به حجاب روی نیاورند.

 


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آخرین سکانس سریال «ساخت ایران» که مدت زمان آن بیشتر از دو دقیقه نیست در قالب یک دی.وی.دی مجزا به بازار عرضه شده تا به این طریق هم مخاطبان برای تماشای آخرین نمای فیلم چند هفته ای در تعلیق قرار داده شوند هم آخرین درآمدزایی از نام گلزار صورت گرفته باشد!

به گزارش انعکاس به نقل از مشرق ،در حالی که شبکه نمایش خانگی مدتهاست به عنوان رقیبی جدی برای سینما و البته تلویزیون ایران قدعلم کرده و همین بهانه ای شده برای شتاب گرفتن روند ساخت فیلم و اخیرا سریال برای این رسانه اما به لحاظ کیفی نه تنها رشدی نسبی را در این عرصه شاهد نیستیم که کیفیت محصولات عرضه شده از این طریق روزبروز در حال کاهش است.

یکی از آخرین سریالهایی که از طریق شبکه خانگی به مخاطبان عرضه شد «ساخت ایران» نام داشت که بر سر حضور محمدرضا گلزار در آن و تغییر خط اصلی سناریو به خاطر استفاده بیشتر از این شِبه ستاره هم فراوان نوشته شده و هم نویسنده اصلی کار خشایار الوند توضیحات مبسوطی ارائه داده؛ اما در اینجا می خواهیم از تازه ترین شاهکار تهیه کنندگان این سریال صحبت کنیم که آخرین سکانس سریال که مدت زمان آن بیشتر از دو دقیقه نیست را در قالب یک دی.وی.دی مجزا به بازار عرضه کرده اند تا به این طریق هم مخاطبان را برای تماشای آخرین نمای فیلم چند هفته ای در تعلیق قرار دهند هم بتوانند آخرین درآمدزایی را هم از نام گلزار داشته باشند!

مخاطب روزگار ما را نمی توان آن قدر جاهل فرض کرد که آب بستن به داستانی که حداقل چند قسمت زودتر از این به پایان رسیده بود را نفهمیده و بعد متوجه آن نشود که سازندگان کار از پیگیری او نسبت به داستان سریال سوء استفاده کرده و یک سکانس دو دقیقه ای را به قیمت یک فیلم کامل با او حساب کرده اند.

باز اگر در این دو دقیقه چند دیالوگ محترمانه ردو بدل می شد و تصاویری متفاوت می دیدیم ایرادی نداشت اما به جرات می توان گفت همین دو دقیقه هم جزو مبتذلترین سکانسهایی است که در تاریخ سینما، تلویزیون و حتی شبکه نمایش خانگی وجود داشته است.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: رابطه با آمریکا بیشتر تابو است یا اینکه جوانان ایرانی در چه سنی برای اولین بار رابطه جنسی داشته‌اند یا ارضا شده‌اند؟ میزان محبوبیت فلانی بیشتر تابو است یا تعداد دفعات استمنای جوانان ایرانی در سنین ۱۴ تا ۲۰ سالگی؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ملیت،جامعه ایران در دو دهه اخیر شاهد تحولی زیرپوستی و تدریجی اما بنیادین در حوزه روابط صمیمی و جنسی بوده‌است تا آن حد که گروهی این تحول را تا حد یک انقلاب نیز ارتقا داده‌اند.
این تحول از آن رو اهمیت دارد که بیشترین کنترل و حساسیت در حوزه روابط صمیمانه و جنسی اعمال شده است. این در حالی است که بسیاری از احکام شرعی مربوط به حرمت ربا در حوزه‌های اقتصادی یا حرمت تقلب و دروغ در عرصه اجتماعی مسکوت گذاشته شده‌اند.تحول در روابط جنسی آن اندازه گسترده و پردامنه است که رئیس اداره آموزش و پرورش تهران به دبیرستانی‌ها توصیه می‌کند که به ازدواج موقت اقدام کنند (خبر آنلاین، ۱ آذر ۱۳۸۸) علی مطهری نیز با اذعان به روابط گسترده دختران و پسران «راه حل» را ازدواج موقت میان نوجوانان اعلام می‌کند: «در حال حاضر بسیاری از دانش‌آموزان حتی در مقطع راهنمایی از تمامی مسائل ازدواج با خبر هستند، پس بگذاریم با ازدواج مشکلات غریزی آنها حل شود و به ادامه تحصیل بپردازند. امروزه دختران و پسران با هم دوست می‌شوند و روابطی را برقرار می‌کنند که همه ما می‌دانیم نامشروع است و حتی در بسیاری از مواقع خانواده‌ها هم در جریان هستند. ما هم می‌گوییم باشد، همین رابطه در جریان باشد اما به صورت مشروع. آنها بیایند و ازدواج موقت کنند.» (تابناک، ۳ آذر ۱۳۸۸)روابط جنسی در ایران ضرورتا در چارچوب شرع صورت نمی‌گیرد و این امر گستره‌ای فراگیر یافته‌است، به‌ویژه با بالا رفتن سن ازدواج (از میانگین سن در اولین ازدواج برای مردان ۲۶٫۲ و برای زنان ۲۳٫۳ در سال ۱۳۸۵ به این میانگین برای مردان ۲۶٫۷ و برای زنان ۲۳٫۴ درصد در سال ۱۳۹۰).

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عین حال چون احتمال می دهم اغلب کسانی که خبر بذل و بخشش اخیر شیخ حسن صانعی را شنیده اند از هزینه سازی ناجوانمردانه و خائنانه او در دهه های شصت و هفتاد خبر نداشته باشند موضوعی را که از نزدیک در جریان آن بوده ام با هموطنانم مطرح می کنم.

"عماریون"- مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با هدف ایجاد حاشیه امن در قبال برخوردهای احتمالی
افراد مساله‌دار جریان نفوذی دردولت سفیر می‌شوند

گزارش های دریافتی حکایت از آن دارد که با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی دولت، جریان نفوذی در دولت تصمیم به اعزام تعدادی سفیر جدید به کشورهای خارجی گرفته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:جریان انحرافی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
نقش فني صداوسيما در افزايش آنتن‌هاي ماهواره/ مسئولان رسانه ملي باور كنند زلزله ماهواره دردآورتر از زلزله آذربايجان است

گروه فرهنگي:‌جوامع بشري مملو است از پديده‌هايي كه اگر با فرهنگ ديني و ملي ما تنافي نداشته باشند لااقل تناسبي ندارند، پديده‌هايي كه هر يك به انحاي مختلف دنبال تحميل باورها و خواسته‌هاي خود بر اركان زندگي اجتماعي جامعه ما دارند. 

شبكه‌هاي ماهواره‌اي و برنامه‌هاي توليدي آن از اين قبيل پديده‌ها هستند كه در تيررس شليك  آنها قرار گرفتن، به راحتي و با ارزان‌ترين قيمت در شهر و روستاي ما قابل تحقق است.
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي

قسمت هاي جديد متعاقبا ارسال خواهد شد


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سفير كشورمان در بغداد با انتقاد از اقدام عراق در بازرسي از هواپيماهاي ايراني كه به مقصد سوريه پرواز مي‌كنند، نسبت به عواقب تكرار اين اقدام هشدار داد و گفت كه در صورت ادامه اين روند، ايران اقدام متقابل انجام خواهد داد.
به گزارش ايسنا حسن دانايي‌فر در حاشيه سفر وزير دفاع ايران به بغداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بيان كرد: آنچه كه عراق در خصوص بازرسي از هواپيماهايي كه به سوي سوريه در حركت هستند، انجام داد، متناسب با عرف ديپلماتيك دو كشور نيست و با توافقنامه‌هاي امنيتي و معاهده حمل‌ونقل هوايي دو كشور تعارض دارد.
وي ادامه داد: متاسفانه دولت عراق هواپيماهاي ايراني را مجبور كرد تا براي بازرسي فرود بيايند كه به چيزي هم دست نيافت.
دانايي‌فر گفت كه مساله تحت بازرسي قرار دادن هواپيماهاي ايراني تناسبي با عرف بين‌الملل ندارد چرا كه ادعاهاي سابق آمريكا مبني بر اقدام ايران براي انتقال سلاح به سوريه، ادعاهايي واهي است.
وي افزود كه ايران از دولت عراق مي‌خواهد تا از تكرار اين اقدام در قبال هواپيماهاي ايراني كه حامل شهرونداني براي سفر به سوريه هستند، خودداري كند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1140 دستگیری ۱۵۰ دختر و پسر در پارتی شبانه

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری بیش از ۱۵۰ دختر و پسر در یک پارتی شبانه در صومعه‌سرا خبر داد.

به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب ، سرهنگ فریدون آقایی دراین‌باره گفت: به دنبال دعوت اینترنتی از دختران و پسران برای شرکت در یک پارتی شبانه در تالار عروسی پامچال صومعه‌سرا ماموران انتظامی این شهرستان در ساعت ۲۳، ۱۲ مهرماه با حضور در این تالار، بیش از ۱۵۰ تن از دختران و پسران که بدون رعایت شئونات اسلامی در حال رقص و پایکوبی بودند را دستگیر و به مقر انتظامی صومعه‌سرا منتقل کردند.

آقایی افزود: تعداد زیادی از این افراد با حکم‌قضایی و تعهدکتبی تحویل خانواده‌هایشان شدند، اما شش تن به همراه مدیرتالار بازداشت و زندانی شدند و تالار عروسی پامچال نیز پلمب شد.

وی افزود: دختران و پسران شرکت‌کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان‌های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده‌ها در این پارتی شرکت کرده بودند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان ابنکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه‌های فساد اجتماعی قرار نگیرند، اظهارکرد: در این پارتی شبانه مقادیری مشروبات الکلی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ekhtelat گزارش انعکاس از روند مختلط شدن برخی مشاغل/ از زنان ماساژور تا مردان آرایشگر و استخرهای مختلط انعکاس: چندی پیش خبری در خصوص انتشار عکس های استخرهای مختلط واقع در قلب شهر تهران در رسانه ها، موجی از تعجب را به همراه آورد و تا پس از زمزمه های وجود سالن های ماساژ و آرایشگاه های مختلط این بار چشم مردم به حادثه تاسف بار دیگری روشن شود

به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

22211 سخنان عجیب مداح مشهور درباره دولت و مقایسه با دوران شاه

حاج منصور ارضی، مهمترین مداح حامی دولت در انتخابات سال ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸، در سخنان روز گذشته خود در حسینیه صنف لباس فروش تهران، به شدت نسبت به دولت و ایادی آن حمله کرده و اوضاع فرهنگی فعلی جامعه را بدتر از زمان شاه دانسته است.

به گزارش انعکاس ؛ بخشهایی از سخنان منصور ارضی به نقل از وبسایت رسمی هواداران وی، در ادامه می آید:

پول و طلا و دیگر مسائل مادی که کثافات دنیوی هستند با نقشه ای که دست خود دولت و ایادیشونه اینجور مردم رو گرفتار کرده است و ثروتمندان بی غیرت و بی درد هم به این شرایط دامن می زنند. ولی از این طرف دقت کنید که ما هم شکر گذار نبوده ایم.

بعضی می گن حاج آقا خدا پدرشون رو بیامرزه که یارانه میدهند!!! چرا خدا پدرشون رو بیامرزه، ما نمی دونستیم که همچین روزی به سرمون می آورند. یک مبلغی می دهند ولی بعدش مردم رو در فشار می گذارند.

…شاید بعضی ها مشکل مالی نداشته باشند، ولی من کسی رو می شناسم که می گفت روزی سه هزار تومان هزینه خرید نان خانه ام هست و الان اون رو هم نمی تونم بخرم و توان ندارم. حاجی تو به من بگو چکار کنم. از طرفی اجاره خانه، پول رهن خانه، هزینه مدرسه فرزندان و دانشگاه و غیره خیلی سخت شده.

باورتون نمیشه غیر از جهیزیه در ماه گذشته حدود ۷۰ میلیون تومان دوستان تقبل کردند و دست من رو هم در خرج کردن اون باز گذاشتند (نیت جهیزیه یا صدقه یا چیز دیگری نکرده اند) الان چیزی برای من نمونده. می فهمی چی می گم یا نه؟ چرا اینطور میشه؟ …

از آن طرف فیلم می سازند مثل کلاه پهلوی و میان فحشا و شرب خمر و آلودگیهای زمان پهلوی رو نشون می دهند، درسته که بوده ولی بابا جون الان که اوضاع خیلی بدتر شده. چه کسی رو می خواهند مقصر کنند؟

یک شب بلند شو و برای بقیه هم دعا کن. قماربازهای قدیم آخر قمارشون می گفتند یک بار هم برای جمع قمار می کنیم، برای همه.

… مسئله اینه که جامعه مریض شده. همه پشت کردند به رهبری در صورتی که دیگران دارند جنایت می کنند. چون شنیدم دارم براتون درد دل می کنم. از زبان مومنین شنیدم که به آقا حرف نامربوط می زنند؛ مومنین!!

اون وقت وقتی میگن که زمان امام حسن علیه السلام بهش توهین کردند و گفتند “یا مذل المومنین” یا به امیرالمومنین علی علیه السلام ناسزا می دادند، همین آدم های مثلا مومن میگن خدا لعنتشون کنه که به امام توهین کردند. ولی نمی دونه که (خدا لعنتش کنه) به خودش هم میرسه.

انتخاب

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس وبلاگستان حدید نیوز ، وبلاگ بحر در آخرین پست خود نوشت :

لودگی سیاسی 
ماجرا از آنجایی شروع شد که حاج سعید قاسمی مثل بسیاری افراد دیگر پیش بینی کرد، فائزه زندان نخواهد رفت و به شوخی گفت که اگر این اتفاق بیافتد، ریشش را می زند. هر کس با ادبیات فارسی آشنایی داشته باشد می داند اینگونه سخن گفتن به معنای این است که «من حتم دارم این اتفاق نمی افتد». همانند جمله ای که مرسوم است: «اگر این اتفاق بیافتد، من اسمم را عوض می کنم».

فرق ریش های حاج سعید  با مهاجرانی و کرباسچی

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

790 300x203 صادق زیباکلام : احمدی نژاد در پی تطهیر خودش است / همین طور ادامه بدهد مجلس برکنارش می کند

صادق زیباکلام، صادقانه می گوید که سخنان محمود احمدی نژاد در نشست خبری اخیرش، برایش عجیب و مساله ساز بوده است. او به احمدی نژاد سوءظن دارد و نمی تواند بپذیرد کشتیبان دولت را سیاستی دگر آمده و احمدی نژاد پس از بازگشت از آمریکا، از اقتدارگرایی دست شسته و به آزادیخواهی روی آورده است. با این حال، زیباکلام تاکید می کند که اگر مطمئن شود احمدی نژاد از سر اعتقاد سخنان دموکراتیک می گوید، در حمایت از او تردید نخواهد کرد. متن زیر، گفتگویی است با صادق زیباکلام درباره سخنان سوال برانگیز احمدی نژاد در دومین سه شنبه مهر ماه ۱۳۹۱٫

نويسنده:رضا غلامي

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

الگو سازی معنادار شبکه خبر از ثروتمندان افسانه ای + فیلم
آیا این هم فقط یک اشتباه است/ مردم مشکلات اقتصادی را تحمل کنند یا تبلیغ ماشین یک میلیاردی در خیابانهای تهران را؟

 

اقدام عجیب اخبار 20 شبکه خبر، واکنش منفی بسیاری از مردم را برانگیخته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دكتر لنكراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
با اجاره اراذل و اوباش در مسئله ارز مي خواهند با انقلاب تسويه حساب كنند/ سخن گفتن از عدالت رابين‌هودي در دهه پيشرفت جاي تامل دارد

 

پس از مدتي وقفه نشست خبري دكتر كامران باقري لنكراني،‌سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي امروز برگزار شد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پارازیت ها هیچ تاثیری بر سلامتی افراد ندارند . این گزارش بار دیگر دروغ های رادیوفردا مبنی بر بیماری زا بودن و یا سرطان زا بودن پارازیت ها را آشکار کرد تا رسوایی جدیدی برای این رسانه به بار آید .

به گزارش رادیودیروز تا کنون بار ها از سوی رادیوفردا اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های ماهواره ای از امواج و پارازیت هایی استفاده می کند که برای سلامتی افراد جامعه مضر است و حتی رادیوفردا اعلام کرده است که این پارازیت ها با افزایش شیوع سرطان ارتباط مستقیم دارند .

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

812 300x197 پرونده جنجالی سعید مرتضوی هنوز بسته نشده است/ شکایت پاسخ شکایت!

شکایت پشت شکایت نتیجه یک انتصاب دولتی جنجالی است.اول نمایندگان از دادستان سابق تهران شکایت می کنند و حالا نوبت به سعید مرتضوی رسیده تا بعد از ابقا از منتقدینش شکایت کند.

همین چند روز پیش بود که سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان پرونده سعید مرتضوی با اعلام دیوان عدالت اداری بسته شد و وی به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی باقی ماند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

90  آتش به جان چادرهای زلزله‌زدگان ورزقان افتاد

با گذشت ۵۱ روز از زلزله شش ریشتری ورزقان و ۶٫۲ دهم ریشتری اهر و نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ زلزله و پس‌لرزه بعد از آن که موجب تخریب منازل مسکونی و شهری شد، مردم این مناطق همچنان در چادرها زندگی می‌کنند.

به گزارش انعکاس به نقل از فارس، ساعت ۱۸ شامگاه امروز چادرهای زلزله‌زدگان ورزقان در خیابان امام این شهر طعمه حریق شد.

بخشدار ورزقان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: متاسفانه به دلیل کاهش دما مردم زلزله‌زده برای گرم کردن چادرهای خود از بخاری برقی و والور استفاده می‌کنند.

سیدجواد ساجدی‌نژاد افزود: برخی بخاری‌های برقی‌ اهدایی خیران پرمصرف بوده و به دلیل کاهش شدید دما در این منطقه در روزهای گذشته مردم برای در امان ماندن از سرمای منطقه در برخی موارد از چند بخاری برقی همزمان استفاده می‌کنند که اغلب اوقات موجب گرم شدن سیم‌های برق و جرقه زدن آنها و در نهایت آتش‌سوزی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این حادثه شش چادر سه خانواده ورزقانی در خیابان امام بر اثر جرقه سیم‌های برق و استفاده از بخاری‌های برقی دچار آتش‌سوزی شد.

گزارش فارس حاکی است، هفته گذشته نیز خانه «ننه زهرا» پیرزن ۷۵ ساله ورزقانی که تنها زندگی می‌کند طعمه حریق شد و تمام دارایی وی در این حادثه از بین رفت.

پیگیری‌های خبرنگار فارس از چند و چون  این دو حادثه تا لحظه مخابره خبر ناکام مانده و از علت حضور نیافتن یگان‌ آتش نشانی گزارشی در دست نیست.

این گزارش می‌افزاید، مسئولان استانی و ستاد حوادث غیرمترقبه استان آذربایجان شرقی باید به این امر توجه داشته باشند که هنوز مردم در چادرها و حالت اسکان اضطراری زندگی می‌کنند و اسکان دائم صورت نگرفته است.

از طرفی سردی هوا موجب شده که مردم رو به بخارهای برقی آورده و احتمال بروز آتش‌سوزی در این منطقه افزایش یافته است از این رو  وجود آتش‌نشانی مجهز یکی از الزامات مردم این منطقه بوده که تا به امروز از آنان دریغ شده است.

دمای هوای ورزقان شب‌ها به یک درجه بالای صفر می‌رسد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال 2001 تا سال 2004 میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های 2001 تا 2004 میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نمونه‌هايي واقعي از تلاش براي عادي سازي روابط جنسي درون خانواده/ آيا مي توان از ماهواره هم درست استفاده كرد و هم نادرست!؟

گروه فرهنگي:‌جوامع بشري مملو است از پديده‌هايي كه اگر با فرهنگ ديني و ملي ما تنافي نداشته باشند لااقل تناسبي ندارند، پديده‌هايي كه هر يك به انحاي مختلف دنبال تحميل باورها و خواسته‌هاي خود بر اركان زندگي اجتماعي جامعه ما دارند. 

شبكه‌هاي ماهواره‌اي و برنامه‌هاي توليدي آن از اين قبيل پديده‌ها هستند كه در تيررس شليك  آنها قرار گرفتن، به راحتي و با ارزان‌ترين قيمت در شهر و روستاي ما قابل تحقق است.
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد
نويسنده:رضا غلامي



ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان

: در سلسله مطالبی که به معرفی اصحاب فتنه می‌پردازیمٰ این بار به پروانه وحیدمنش جاسوس سازمان سیا و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای و عضو تشکل‌های به اصطلاح حقوق بشری  خواهیم پرداخت.

 

پروانه وحیدمنش به سال 1359 در تهران متولد شد. وی پس از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه تهران شده و تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ پیش رفت. وی فعالیت خود را از همان دوران دانشجویی با خبرگزاری میراث شروع کرد و سپس به روزنامه ایران در دوره دوم خرداد پیوست. وی بعد از روزنامه ایران نیز به روزنامه‌ی زنجیره‌ای اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی می‌پیوندد. او در سال 1378 و بعد از فتنه 18 تیر وارد دانشگاه می‌شود و از همان زمان به عضویت انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران که به شدت دارای عقاید افراطی بودند در می‌آید. او به دلیل آن‌که در مطبوعات زنجیره‌ای – بخوانید پایگاه‌های دشمن- حضور فعالی داشت به سرعت مسیر ترقی را در دفتر تحکیم پیمود. او در غائله آفرینی‌های دوره اصلاحات در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه تهران نقش به سزایی داشت که از جمله آن می‌توان به اغتشاش و آشوب سال 82 در دانشگاه‌های تهران اشاره کرد.

پروانه وحیدمنش

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1132 واکنش ولایتی به احمدی نژاد: تغییر در رابطه با آمریکا باید از طرف رهبر اعلام شود

مشاور رهبری در امور بین‌الملل درباره خروج گروهک منافقین از لیست گروههای تروریستی آمریکا گفت: این اقدام نشانه ورشکستگی سیاسی آمریکاست.

به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب ، علی‌اکبر ولایتی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره دکترای دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینکه یک گروه ضدبشری و تروریستی را از لیست گروههای تروریستی خارج کنند و این گروه بدنام و دوره‌گرد سیاسی را بپذیرند، نشانه شکست آمریکاست.

وی درباره سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال رابطه با آمریکا نیز گفت: سیاست کلی جمهوری اسلامی مثل گذشته است و هیچ تغییری نکرده و هر تغییری هم در این زمینه بخواهد صورت گیرد باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود.

ولایتی همچنین درباره مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ اظهار کرد: ایران هیچ‌گاه از ابراز تمایل برای مذاکره خودداری نکرده است و هرگاه آنها اعلام کنند که می‌خواهند مذاکره کنند، ما استقبال می‌کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در برابر این پرسش که “آیا سیاست ایران در مذاکرات تغییر خواهد کرد؟” پاسخ داد: سیاست ایران کاملا ثابت است و آنچه که ایران بر آن پافشاری می‌کند، حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌یی در چهارچوب ان‌پی‌تی است و ما به آن متعهد هستیم و این سیاست تغییر نمی‌کند.

نويسنده:رضا غلامي


نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

zonnor ذوالنور: مهدی هاشمی آزاد شود داستان فتنه 88 تکرار می شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور به تشریح بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، نحوه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده و همچنین اظهار نظرهای اقتصادی خاتمی پرداخت.

به گزارش انعکاس ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون بازداشت مهدی هاشمی اظهار کرد: تحلیل شخصی بنده از حضور مهدی هاشمی در ایران این است که وی نمی‌توانست برای همیشه در خارج از کشور بماند، به همین دلیل باید زمان مناسبی را برای بازگشت انتخاب می‌کرد که شاید این موقعیت طلایی برای وی، همین روزها است.

وی ادامه داد: مهدی هاشمی بهترین فرصت برای بازگشت را زمانی تصور کرد که در آن زمان فائزه هاشمی در زندان باشد تا شاید اینگونه بتواند از دستگیر شدن خود جلوگیری کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

jaryan جریان انحرافی، چه جریانی است؟

جریان انحرافی، ماجرایی است که در واقع مدتها است نقل محافل سیاسی کشور شده است. این جریان جدای از اینکه ید طلایی در خرافه گرایی دارد، نقش پررنگی نیز در مفاسد اقتصادی بازی می کند. از این رو مسلم است که مفاسد اعتقادی این جریان زمینه را برای مفاسد اقتصادی آنها فراهم کرده است.

این جریان در حالی پشت چهره رئیس جمهور شکل گرفته است، که مدتها پیش از این دلسوزان نظام خطر وجود این جریان را گوشزد کرده بودند و حتی از رئیس جمهور خواسته بودند نسبت به نیروهای اطراف خود توجه بیشتری به خرج دهد. اما این تذکرات کمتراز سوی رئیس جمهور و وابستگان به وی جدی گرفته شد. این ماجرا تا آنجایی پیش رفت که آیت الله صادق لاریجانی در سخنانی این جریان را غرق در مفاسد اقتصادی عنوان کرد، تا پس از افشاگری های مختلف در خصوص مفاسد اعتقادی این جریان، مفسده های اقتصادی آنها نیز عیان شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي



ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1120 جانباز هندیجانی: همچنان با بنزین‌فروشی روزگار می‌گذرانم

جانباز هندیجانی گفت: با وجود حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و ۱۰ درصد جانبازی‌ام، زیرپوشش بنیاد شهید و یا هیچ ارگان دیگری نیستم و تنها راه درآمدم بنزین فروشی است.

سیف‌الله شمبدی امروز در هندیجان با تبریک به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان اظهار کرد: سال‌های زیادی را در جبهه‌های جنگ مشغول دفاع از شرف و ناموس ملت و کشورم بودم و اگر لازم باشد باز هم این کار را تکرار می‌کنم.

وی افزود: برای کسب شغل و کار مناسب به هر در و پیکری زده‌ام اما تاکنون شغل مطلوبی پیدا نکرده و به ناچار بنزین می‌فروشم.

این جانباز ۴۶ ساله هندیجانی اضافه کرد: ادامه این کار با سن و سال و شرایط جسمی من مغایرت دارد اما مجبور به انجام آن هستم زیرا تنها از این طریق خرج خانواده‌ام را تأمین می‌کنم.

وی با بیان اینکه با وجود حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و ۱۰ درصد جانبازی‌ام زیرپوشش بنیاد شهید و یا هیچ ارگان دیگری نیستم و تنها راه درآمدم بنزین فروشی است.

* هیچ ارگانی من را حمایت نکرده است

شمبدی با بیان اینکه هر روز ساعات زیادی را در خیابان سپری می‌کنم و امیدوارم که دستی برای خرید بنزین به سویم دراز شود، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مسئول و یا ارگانی وی را مورد حمایت قرار نداده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا به بنیاد شهید برای زیرپوشش قرار گرفتن مراجعه‌ای داشته است، گفت: به بنیاد شهید مراجعه کرده اما می‌گویند هیچگونه مزایایی شامل حالم نمی‌شود.

جانباز ۱۰ درصد هندیجانی با بیان اینکه من فقط نام جانباز را با خود یدک می‌کشم، تصریح کرد: درست است که به‌خاطر جانبازی ۱۰ درصدی‌ام از حمایت مسئولان مغفول مانده و با همه شرایط سخت و ناملایمات روزگار کنار بیایم؟

وی با بیان اینکه درآمد حاصل از یارانه دولتی کفاف یک سوم مخارج زندگی‌ام را نیز نمی‌دهد، گفت: در برخی از ماه‌ها برای پرداخت اجاره خانه با شرایط دشواری مواجه می‌شوم.

وی دارای شش فرزند بوده و به گفته خودش تنها در پی شغلی برای تأمین مخارج زندگی‌اش است در غیر این‌صورت هیچ دلخوشی به کمک از سوی مسئولان و مصاحبه با رسانه‌‌ها ندارد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

7019 300x225 قرائتی : دانشجويان پسري كه امكان ازدواج ندارند مي‌توانند با زنان بيوه جواني كه آمادگي دارند ازدواج كنند

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه ازدواج موقت معنی‌اش این نیست که دختران دانشجو در دانشگاه صیغه شوند، گفت: دانشجویان پسری که امکان ازدواج ندارند می‌توانند با زنان بیوه جوانی که آمادگی دارند ازدواج کنند تا پس از اینکه تحصیلاتشان به پایان رسید بروند و ازدواج کنند.

به گزارش انعکاس به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور استان تهران با بیان اینکه چند سال گذشته توسط دادستان تهران عنوان شد که ۵۰۰ هزار زن جوان بیوه در کشور وجود دارد، گفت: شاید تعداد این زن‌ها به یک میلیون نفر رسیده باشد که این زن‌ها چه راهکاری برای اینکه به گناه نیافتند، باید انجام دهند. آیا باید همه این افراد خودشان را حفظ کنند؟ یا اینکه باید گناه کنند و یا اینکه راهکارش این است که بسوزند و بسازند؟

به گفته وی در این خصوص ازدواج موقت تنها راه است و جز ازدواج موقت، راه‌حلی نیست.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این نکته که ازدواج آسان است اما ما آداب و رسومی درست کرده‌ایم که آن را سخت می‌کند، گفت: به عنوان نمونه چه کسی گفته است که سربازی مانع ازدواج است و یا اینکه فرد باید بعد از گرفتن لیسانس ازدواج کند و یا اینکه چه کسی گفته است که اول باید دختر اول ازدواج کند و پس از آن دختر دوم.

قرائتی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هیچ خانمی نباید با لباس مشکی بر سر کلاس درس حاضر نشود، گفت: لباس مشکی برای خیابان است و برای کلاس باید با رنگ‌‌های روشن چون رنگ کرم، سبز کم رنگ و … حضور یابند، چرا که رنگها در روح اثر دارد.

وی در ادامه بهترین راه ارتباط با خدا و معنوی شدن را نماز عنوان کرد و در خصوص اینکه چگونه می‌توان جوان‌ها را به نماز دعوت کرد، گفت: نعمت‌های خدا را برای جوان‌ها بشمارید تا‌ آنها شرمنده خدا شوند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

hashemi2 300x183 تحلیل رسانه های خارجی در مورد اتفاقات اخیر ایران بازداشت فرزندان هاشمی ، یعنی آغاز مبارزه ی بزرگ احمدی نژاد بر سر صندلی ریاست جمهوری

روز گذشته مهدی هاشمی پسر رییس جمهور سابق ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی دستگیر شد. وی به خاطر اتهامات مربوط به حوادث پس از انتخابات ایرات در سال ۲۰۰۹ بلافاصله پس از بازگشتش از لندن دستگیر شد. او سه سال اخیر را در این کشور زندگی می کرد و بازگشته تا خود را به دادگاه ایران معر فی کند و دادگاه نیز تصمیم گرفت وی را دستگیر نماید.

به گزارش انعکاس به نقل ار انتخاب؛ «صدای روسیه» با بیان مطلب فوق افزود: دو روز پیش از این جریان ، ۲۲ سپتامبر فائزه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی نیز دستگیر شد. او به خاط راتهامات مطرح، ۶ ماه به زندان خواهد رفت.

فعالیت های ضد دولتی شامل این می شود که خانم فائزه هاشمی در یکی از مصاحبه های خود سیاست اقتصادی و اجتماعی حال حاضر ایران را مورد انتقاد قرار داده است. بسیاری در تهران خاطرنشان می کنند که عملا وی افکار و نظراتی را بیان داشته است که بسیار شبیه به عقاید پدرش است. علی اکبر هاشمی رفسنجانی مقام ریاست جمهوری ایران را از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۷ برعهده داشته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1321 حضور مهدی هاشمی در دادسرا/ احتمال صدور قرار بازداشت

مهدی هاشمی و وکیل مدافعش برای رسیدگی به اتهامات دقایقی قبل در دادسرای شهید مقدس حاضر شدند.

به گزارش انعکاس به نقل از مهر،در حالی که مهدی هاشمی پس از دریافت احضاریه راهی خانه شده بود دو تن از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه مدعی شدند ماموران امنیتی مهدی را بازداشت کردند که این موضوع بلافاصله از سوی وکیل وی تکذیب شد.

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:‌ امروز برای رسیدگی به اتهامات به همراه مهدی هاشمی در دادسرای شهید مقدس حاضر شدیم. دیروز در فرودگاه تفهیم اتهام صورت نگرفت و به احتمال قوی امروز اتهامات به موکلم تفهیم خواهد شد.

وی افزود: ابلاغیه از سوی قاضی رشته احمدی سرپرست دادسرای شهید مقدس صادر شده و ما برای رسیدگی به پرونده به دفتر وی خواهیم رفت.

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد مهدی هاشمی امروز از سوی دادستانی بازداشت شود، اظهار داشت: ‌باید منتظر تفهیم اتهام، تحقیقات قاضی و نظر وی باشیم. قاضی با توجه به نوع اتهامات قرار قانونی را صادر خواهد کرد که این قرار می تواند بازداشت هم باشد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگي: هفته گذشته شاعر و مستند ساز معروف و متعهد جناب آقاي محمدحسين جعفريان طي يادداشتي(اينجا) در يكي از روزنامه‌ها نسبت به مستند ميلياردي آستان قدس و حواشي پيرامون آن واكنش نشان دادند. ايشان در آن مطلب بعد از تعريف و تمجيد از آقازاده آيت الله واعظ طبسي مي نويسند:

«چند روز قبل خود ايشان(مصطفي واعظ طبسي) به من زنگ زد. گفت اصل مبلغ پانصد ميليون بيشتر نبوده و بسياري مسائل حاشيه‌اي مربوط به اين خبر كذب محض است. پرسيدم اگر كاري براي روشن شدن ماجرا از من ساخته است، آماده انجامش هستم. چه مي‌شود كرد؟ ايشان ادعاي عجيبي كرد مبني‌بر اينكه اگر در تمام سال‌‌هاي كاري‌اش بزرگ‌ترين افتخاري در خدمت به آستان‌قدس نصيبش شده، ساخت همين مستند است. او مدعي بود حاصل تجربه اول اين خانم علاقه‌مند به مستندسازي، فيلمي شده كه از كار خيلي فيلمسازان ديگر بهتر و در نوع خود بي‌نظير است. مرا دعوت به داوري كرد. گفت بيا مشهد حرف‌هاي ما را بشنو، فيلم را ببين و اگر نظر به تجربه‌اي كه در مستندسازي داري شما نيز با من هم‌نظر نبوديد، به‌هر نتيجه‌اي كه رسيدي آن را منتشر كن!»

آقاي جعفريان در پايان قول مي دهد كه فيلم را خواهد ديد و نظرش را به مردم خواهد گفت. در اينكه آقا محمدحسين با سابقه‌اي كه در مستند سازي دارند قادر به تشخيص كيفيت آن مستند هستند شكي نيست اما در اينباره نكات ديگري قابل ذكر است.

همانطور كه خود آقاي جعفريان در يادداشت‌شان نوشته اند جناب مصطفي واعظ طبسي مبلغ قرارداد را 500 ميليون اعلام كرده و رقم يك و نيم ميليارد را رد كرده اند. با فرض صحت ادعاي آقاي طبسي و كذب دانستن مطالب منتشره از سوي خود خانم ريحاني، باز هم جاي اين سوال باقي مي‌ماند كه همين رقم 500 ميليوني آيا قابل توجيه است؟

نويسنده:رضا غلامي

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

faezeh فائزه هاشمی بازداشت شد

فائزه هاشمی برای اجرای حکم محکومیتش شامگاه شنبه بازداشت شد.

به گزارش انعکاس به نقل از روابط عمومی دادسرای تهران فائزه هاشمی برای اجرای حکم محکومیت خود شامگاه روز شنبه بازداشت شد.

فائزه هاشمی پیشتر از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس محکوم شده بود.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

khatami سندي منتشر نشده از ملاقات خاتمي و فرعون مصر

خاتمی در این دیدار به شکوه گذاری از سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی به دامان نامبارک مصر پناه برده و او را ملجأ درد دل های خود قرار داده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

hashemi1 مهدی هاشمی بالاخره عازم تهران شد

مهدی هاشمی فرزند حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش دبی را به نقصد تهران ترک کرد.

به گزارش انعکاس به نقل از بی بی سی مهدی هاشمی دقایقی قبل از دبی عازم تهران شد.

وی پیش از ترک دبی گفت: حرفهای نگفته خودم را در تهران خواهم زد.

برخی مقامات قضایی کشور،مهدی هاشمی را به دست داشتن در فتنه ۸۸ متهم کردند.

شب گذشته برخی دانشجویان با تجمع در فرودگاه مهرآباد خواستار دستگیری مهدی هاشمی شده بودند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس ، سازنده افغانی فیلم “سنگ صبور” که گلشیفته در آن نقش یک روسپی را به نمایش گذاشته به بی بی سی گفته است: «معلوم نبود اگر گلشیفته فراهانی نبود این فیلم را می‌ساخته است یا نه.

وی در توضیحات خود می افزاید: «او می گوید که پس از آنکه پیشنهاد ساخت این فیلم به او شد، ابتدا برای ساخت آن تردید داشت و پس از آنکه ساخت آن را آغاز کرد، بزرگترین مشکل او پیدا کردن بازیگر نقش اصلی بوده تا اینکه ژان کلود کاریر، یکی از فیلمنامه نویسان این فیلم، گلشیفته فراهانی را به رحیمی معرفی کرد.

ادامه حرف های این کارگردان افغانی که در فیلم خود به جامعه افغانستان نیز جسارت کرده، انسان را به یاد مثل معروف “هندوانه زیر بغل دادنگ می اندازد، وی درباره  این انتخاب اداعا می کند: “هنر، استعداد، شهامت و چهره زیبایش همه باعث شد که رابطه خوبی بین ما ایجاد شود و چیزهایی که من می خواستم، او درک می کرد و توانست با بازی و چهره اش آن را اجرا کند.”

البته گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای پیش از این به بی بی سی درباره نقش فوق العاده! خود گفته بود: «این نقش آنقدر جذاب است که هر بازیگر زنی دوست دارد آن را بازی کند.»

حرف های او چند ماه پس از انتشار عکس برهنه اش در روزنامه فرانسوی فیگارو نشان داد آن همه جنجال و هیاهوی عده ای روشنفکر در شبکه های مجازی حامی جنبش به اغماء رفته سبز، که فریاد بر می آوردند او یک قهرمان است و این کار را در واکنش به جمهوری اسلامی و آزادی حجاب و پوشش زنان در ایران به انجام رسانده تا چه اندازه بی اساس بوده است، وی در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی گفته است: «هدف خاصی برای انداختن عکس عریان نداشتم.»

و ناگفته پیداست نداشتن هدف در زندگی از او دختری ساخته دم دستی که حاضر است برای رسیدن به شهرت کاذب دست به هر کاری بزند، از همخوابگی با هنرپیشگان دست چندم غربی تا ظاهر شدن در نقش یک روسپی.

منبع  جام نیوز

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس:

بابک کریمی، علی صفا، برنیس برژو و طاها رحیم بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی هستند.

تیم بازیگران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی در حال تکمیل است و آن طور که «بانی فیلم» گزارش داده بابک کریمی که در «جدایی» در نقش بازپرس دادگاه ظاهر شده بود به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

 

این پروژه که هنوز برای آن نامی انتخاب نشده در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است بابک کریمی در چند سکانس آن در نقش یک مرد ایرانی بازی کند.
بابک کریمی


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر تقدیر الهی باشد و فضا ایجاب کند، به عنوان سرباز ولایت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در حاشیه بازدید از حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب با بیان اینکه حضور در صحنه رقابت انتخابات یک تکلیف است، افزود: اگر تقدیر الهی باشد و فضا ایجاب کند، به عنوان سرباز ولایت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد و وقتی وارد صحنه شدیم برنامه‌های خود را ارائه خواهیم داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: هر کسی بخواهد رئیس جمهور شود، باید وضعیت داخلی کشور را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: هر کسی بخواهد وارد این عرصه شود، وضع حاکم را باید اصلاح و بهبود بخشد و این یک انتظار عمومی است و مردم چنین توقعی را از رئیس جمهور آینده خود دارند.

نخستین وزیر کشور دولت نهم با اشاره به اینکه حدود ۹ ماه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری مانده، گفت: تلاش کنیم با انتخاب افرادی که شایستگی لازم را دارند، سرنوشت خوبی را برای خود و کشور خود رقم زنیم و کسانی که شایستگی لازم را برای این امور ندارند، آنها را کنار زنیم.

پورمحمدی اضافه کرد: ما می‌خواهیم منشا تحول باشیم و باید ببینیم که این تحول امکان‌پذیر هست یا نه؟! به خصوص بنده که گرایشم قانونگرایی جدی است و باید بسترهای لازم آن فراهم باشد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی "بی باک" گفت: در حال حاضر مربیان ایرانی دانش و فهمشان کمتر از مربیان خارجی نیست و حتی برخی از مربیان داخلی هم سطح با آنها هستند اما باید به مربیان داخلی مانند مربیان خارجی بها داده شود. مربی خارجی 5000 دلار حقوق میگیرد ولی مربی داخلی 250 هزار تومان می گیرد. فاصله مربیان داخلی با مربیان خارجی تنها در همین نرخ حقوقی است.

به گزارش سرویس ورزشی بی باک، این روزها بحث عدم حمایت از مربیان داخلی و روی آوری به مربیان خارجی تبدیل به آسیبی جدی برای ورزش کشورمان شده است. مربیان داخلی نشان داده اند که نه تنها از لحاظ فنی چیزی کمتر از مربیان خارجی ندارند بلکه در بسیاری از موارد گوی سبقت را از مربیان خارجی ربوده اند و اگر مسائلی چون عرق ملی را نیز به ویژگیهای مربیان داخلی اضافه کنیم؛ قطعا کفه ترازوی مربیان داخلی سنگین تر از خارجی ها می باشد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنامه دانشجویان ایران: چهاردهمین دوره بازیهای پارالمپیک از روز 8 شهریورماه به میزبانی شهر لندن آغاز و  هم اکنون در حال برگزاری است.

در این دوره از بازیها بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان حضور دارند و کاروان ورزشى پارالمپیک ایران با نام شهید رئیسعلى دلوارى، به پرچمدارى عبدالرضا جوکار در رقابت‌هاى لندن حضور یافتند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com