وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

الگو سازی معنادار شبکه خبر از ثروتمندان افسانه ای + فیلم
آیا این هم فقط یک اشتباه است/ مردم مشکلات اقتصادی را تحمل کنند یا تبلیغ ماشین یک میلیاردی در خیابانهای تهران را؟

 

اقدام عجیب اخبار 20 شبکه خبر، واکنش منفی بسیاری از مردم را برانگیخته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دكتر لنكراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
با اجاره اراذل و اوباش در مسئله ارز مي خواهند با انقلاب تسويه حساب كنند/ سخن گفتن از عدالت رابين‌هودي در دهه پيشرفت جاي تامل دارد

 

پس از مدتي وقفه نشست خبري دكتر كامران باقري لنكراني،‌سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي امروز برگزار شد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پارازیت ها هیچ تاثیری بر سلامتی افراد ندارند . این گزارش بار دیگر دروغ های رادیوفردا مبنی بر بیماری زا بودن و یا سرطان زا بودن پارازیت ها را آشکار کرد تا رسوایی جدیدی برای این رسانه به بار آید .

به گزارش رادیودیروز تا کنون بار ها از سوی رادیوفردا اعلام شده است که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های ماهواره ای از امواج و پارازیت هایی استفاده می کند که برای سلامتی افراد جامعه مضر است و حتی رادیوفردا اعلام کرده است که این پارازیت ها با افزایش شیوع سرطان ارتباط مستقیم دارند .

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

812 300x197 پرونده جنجالی سعید مرتضوی هنوز بسته نشده است/ شکایت پاسخ شکایت!

شکایت پشت شکایت نتیجه یک انتصاب دولتی جنجالی است.اول نمایندگان از دادستان سابق تهران شکایت می کنند و حالا نوبت به سعید مرتضوی رسیده تا بعد از ابقا از منتقدینش شکایت کند.

همین چند روز پیش بود که سرانجام پس از کش و قوسهای فراوان پرونده سعید مرتضوی با اعلام دیوان عدالت اداری بسته شد و وی به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی باقی ماند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

90  آتش به جان چادرهای زلزله‌زدگان ورزقان افتاد

با گذشت ۵۱ روز از زلزله شش ریشتری ورزقان و ۶٫۲ دهم ریشتری اهر و نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ زلزله و پس‌لرزه بعد از آن که موجب تخریب منازل مسکونی و شهری شد، مردم این مناطق همچنان در چادرها زندگی می‌کنند.

به گزارش انعکاس به نقل از فارس، ساعت ۱۸ شامگاه امروز چادرهای زلزله‌زدگان ورزقان در خیابان امام این شهر طعمه حریق شد.

بخشدار ورزقان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: متاسفانه به دلیل کاهش دما مردم زلزله‌زده برای گرم کردن چادرهای خود از بخاری برقی و والور استفاده می‌کنند.

سیدجواد ساجدی‌نژاد افزود: برخی بخاری‌های برقی‌ اهدایی خیران پرمصرف بوده و به دلیل کاهش شدید دما در این منطقه در روزهای گذشته مردم برای در امان ماندن از سرمای منطقه در برخی موارد از چند بخاری برقی همزمان استفاده می‌کنند که اغلب اوقات موجب گرم شدن سیم‌های برق و جرقه زدن آنها و در نهایت آتش‌سوزی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این حادثه شش چادر سه خانواده ورزقانی در خیابان امام بر اثر جرقه سیم‌های برق و استفاده از بخاری‌های برقی دچار آتش‌سوزی شد.

گزارش فارس حاکی است، هفته گذشته نیز خانه «ننه زهرا» پیرزن ۷۵ ساله ورزقانی که تنها زندگی می‌کند طعمه حریق شد و تمام دارایی وی در این حادثه از بین رفت.

پیگیری‌های خبرنگار فارس از چند و چون  این دو حادثه تا لحظه مخابره خبر ناکام مانده و از علت حضور نیافتن یگان‌ آتش نشانی گزارشی در دست نیست.

این گزارش می‌افزاید، مسئولان استانی و ستاد حوادث غیرمترقبه استان آذربایجان شرقی باید به این امر توجه داشته باشند که هنوز مردم در چادرها و حالت اسکان اضطراری زندگی می‌کنند و اسکان دائم صورت نگرفته است.

از طرفی سردی هوا موجب شده که مردم رو به بخارهای برقی آورده و احتمال بروز آتش‌سوزی در این منطقه افزایش یافته است از این رو  وجود آتش‌نشانی مجهز یکی از الزامات مردم این منطقه بوده که تا به امروز از آنان دریغ شده است.

دمای هوای ورزقان شب‌ها به یک درجه بالای صفر می‌رسد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال 2001 تا سال 2004 میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های 2001 تا 2004 میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نمونه‌هايي واقعي از تلاش براي عادي سازي روابط جنسي درون خانواده/ آيا مي توان از ماهواره هم درست استفاده كرد و هم نادرست!؟

گروه فرهنگي:‌جوامع بشري مملو است از پديده‌هايي كه اگر با فرهنگ ديني و ملي ما تنافي نداشته باشند لااقل تناسبي ندارند، پديده‌هايي كه هر يك به انحاي مختلف دنبال تحميل باورها و خواسته‌هاي خود بر اركان زندگي اجتماعي جامعه ما دارند. 

شبكه‌هاي ماهواره‌اي و برنامه‌هاي توليدي آن از اين قبيل پديده‌ها هستند كه در تيررس شليك  آنها قرار گرفتن، به راحتي و با ارزان‌ترين قيمت در شهر و روستاي ما قابل تحقق است.
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد
نويسنده:رضا غلامي



ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان

: در سلسله مطالبی که به معرفی اصحاب فتنه می‌پردازیمٰ این بار به پروانه وحیدمنش جاسوس سازمان سیا و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای و عضو تشکل‌های به اصطلاح حقوق بشری  خواهیم پرداخت.

 

پروانه وحیدمنش به سال 1359 در تهران متولد شد. وی پس از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه تهران شده و تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ پیش رفت. وی فعالیت خود را از همان دوران دانشجویی با خبرگزاری میراث شروع کرد و سپس به روزنامه ایران در دوره دوم خرداد پیوست. وی بعد از روزنامه ایران نیز به روزنامه‌ی زنجیره‌ای اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی می‌پیوندد. او در سال 1378 و بعد از فتنه 18 تیر وارد دانشگاه می‌شود و از همان زمان به عضویت انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران که به شدت دارای عقاید افراطی بودند در می‌آید. او به دلیل آن‌که در مطبوعات زنجیره‌ای – بخوانید پایگاه‌های دشمن- حضور فعالی داشت به سرعت مسیر ترقی را در دفتر تحکیم پیمود. او در غائله آفرینی‌های دوره اصلاحات در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه تهران نقش به سزایی داشت که از جمله آن می‌توان به اغتشاش و آشوب سال 82 در دانشگاه‌های تهران اشاره کرد.

پروانه وحیدمنش

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1132 واکنش ولایتی به احمدی نژاد: تغییر در رابطه با آمریکا باید از طرف رهبر اعلام شود

مشاور رهبری در امور بین‌الملل درباره خروج گروهک منافقین از لیست گروههای تروریستی آمریکا گفت: این اقدام نشانه ورشکستگی سیاسی آمریکاست.

به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب ، علی‌اکبر ولایتی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره دکترای دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینکه یک گروه ضدبشری و تروریستی را از لیست گروههای تروریستی خارج کنند و این گروه بدنام و دوره‌گرد سیاسی را بپذیرند، نشانه شکست آمریکاست.

وی درباره سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال رابطه با آمریکا نیز گفت: سیاست کلی جمهوری اسلامی مثل گذشته است و هیچ تغییری نکرده و هر تغییری هم در این زمینه بخواهد صورت گیرد باید از طرف مقام معظم رهبری اعلام شود.

ولایتی همچنین درباره مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ اظهار کرد: ایران هیچ‌گاه از ابراز تمایل برای مذاکره خودداری نکرده است و هرگاه آنها اعلام کنند که می‌خواهند مذاکره کنند، ما استقبال می‌کنیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در برابر این پرسش که “آیا سیاست ایران در مذاکرات تغییر خواهد کرد؟” پاسخ داد: سیاست ایران کاملا ثابت است و آنچه که ایران بر آن پافشاری می‌کند، حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌یی در چهارچوب ان‌پی‌تی است و ما به آن متعهد هستیم و این سیاست تغییر نمی‌کند.

نويسنده:رضا غلامي


نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

zonnor ذوالنور: مهدی هاشمی آزاد شود داستان فتنه 88 تکرار می شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور به تشریح بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، نحوه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده و همچنین اظهار نظرهای اقتصادی خاتمی پرداخت.

به گزارش انعکاس ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون بازداشت مهدی هاشمی اظهار کرد: تحلیل شخصی بنده از حضور مهدی هاشمی در ایران این است که وی نمی‌توانست برای همیشه در خارج از کشور بماند، به همین دلیل باید زمان مناسبی را برای بازگشت انتخاب می‌کرد که شاید این موقعیت طلایی برای وی، همین روزها است.

وی ادامه داد: مهدی هاشمی بهترین فرصت برای بازگشت را زمانی تصور کرد که در آن زمان فائزه هاشمی در زندان باشد تا شاید اینگونه بتواند از دستگیر شدن خود جلوگیری کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

jaryan جریان انحرافی، چه جریانی است؟

جریان انحرافی، ماجرایی است که در واقع مدتها است نقل محافل سیاسی کشور شده است. این جریان جدای از اینکه ید طلایی در خرافه گرایی دارد، نقش پررنگی نیز در مفاسد اقتصادی بازی می کند. از این رو مسلم است که مفاسد اعتقادی این جریان زمینه را برای مفاسد اقتصادی آنها فراهم کرده است.

این جریان در حالی پشت چهره رئیس جمهور شکل گرفته است، که مدتها پیش از این دلسوزان نظام خطر وجود این جریان را گوشزد کرده بودند و حتی از رئیس جمهور خواسته بودند نسبت به نیروهای اطراف خود توجه بیشتری به خرج دهد. اما این تذکرات کمتراز سوی رئیس جمهور و وابستگان به وی جدی گرفته شد. این ماجرا تا آنجایی پیش رفت که آیت الله صادق لاریجانی در سخنانی این جریان را غرق در مفاسد اقتصادی عنوان کرد، تا پس از افشاگری های مختلف در خصوص مفاسد اعتقادی این جریان، مفسده های اقتصادی آنها نیز عیان شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي



ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1120 جانباز هندیجانی: همچنان با بنزین‌فروشی روزگار می‌گذرانم

جانباز هندیجانی گفت: با وجود حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و ۱۰ درصد جانبازی‌ام، زیرپوشش بنیاد شهید و یا هیچ ارگان دیگری نیستم و تنها راه درآمدم بنزین فروشی است.

سیف‌الله شمبدی امروز در هندیجان با تبریک به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان اظهار کرد: سال‌های زیادی را در جبهه‌های جنگ مشغول دفاع از شرف و ناموس ملت و کشورم بودم و اگر لازم باشد باز هم این کار را تکرار می‌کنم.

وی افزود: برای کسب شغل و کار مناسب به هر در و پیکری زده‌ام اما تاکنون شغل مطلوبی پیدا نکرده و به ناچار بنزین می‌فروشم.

این جانباز ۴۶ ساله هندیجانی اضافه کرد: ادامه این کار با سن و سال و شرایط جسمی من مغایرت دارد اما مجبور به انجام آن هستم زیرا تنها از این طریق خرج خانواده‌ام را تأمین می‌کنم.

وی با بیان اینکه با وجود حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و ۱۰ درصد جانبازی‌ام زیرپوشش بنیاد شهید و یا هیچ ارگان دیگری نیستم و تنها راه درآمدم بنزین فروشی است.

* هیچ ارگانی من را حمایت نکرده است

شمبدی با بیان اینکه هر روز ساعات زیادی را در خیابان سپری می‌کنم و امیدوارم که دستی برای خرید بنزین به سویم دراز شود، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مسئول و یا ارگانی وی را مورد حمایت قرار نداده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا به بنیاد شهید برای زیرپوشش قرار گرفتن مراجعه‌ای داشته است، گفت: به بنیاد شهید مراجعه کرده اما می‌گویند هیچگونه مزایایی شامل حالم نمی‌شود.

جانباز ۱۰ درصد هندیجانی با بیان اینکه من فقط نام جانباز را با خود یدک می‌کشم، تصریح کرد: درست است که به‌خاطر جانبازی ۱۰ درصدی‌ام از حمایت مسئولان مغفول مانده و با همه شرایط سخت و ناملایمات روزگار کنار بیایم؟

وی با بیان اینکه درآمد حاصل از یارانه دولتی کفاف یک سوم مخارج زندگی‌ام را نیز نمی‌دهد، گفت: در برخی از ماه‌ها برای پرداخت اجاره خانه با شرایط دشواری مواجه می‌شوم.

وی دارای شش فرزند بوده و به گفته خودش تنها در پی شغلی برای تأمین مخارج زندگی‌اش است در غیر این‌صورت هیچ دلخوشی به کمک از سوی مسئولان و مصاحبه با رسانه‌‌ها ندارد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

7019 300x225 قرائتی : دانشجويان پسري كه امكان ازدواج ندارند مي‌توانند با زنان بيوه جواني كه آمادگي دارند ازدواج كنند

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه ازدواج موقت معنی‌اش این نیست که دختران دانشجو در دانشگاه صیغه شوند، گفت: دانشجویان پسری که امکان ازدواج ندارند می‌توانند با زنان بیوه جوانی که آمادگی دارند ازدواج کنند تا پس از اینکه تحصیلاتشان به پایان رسید بروند و ازدواج کنند.

به گزارش انعکاس به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور استان تهران با بیان اینکه چند سال گذشته توسط دادستان تهران عنوان شد که ۵۰۰ هزار زن جوان بیوه در کشور وجود دارد، گفت: شاید تعداد این زن‌ها به یک میلیون نفر رسیده باشد که این زن‌ها چه راهکاری برای اینکه به گناه نیافتند، باید انجام دهند. آیا باید همه این افراد خودشان را حفظ کنند؟ یا اینکه باید گناه کنند و یا اینکه راهکارش این است که بسوزند و بسازند؟

به گفته وی در این خصوص ازدواج موقت تنها راه است و جز ازدواج موقت، راه‌حلی نیست.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این نکته که ازدواج آسان است اما ما آداب و رسومی درست کرده‌ایم که آن را سخت می‌کند، گفت: به عنوان نمونه چه کسی گفته است که سربازی مانع ازدواج است و یا اینکه فرد باید بعد از گرفتن لیسانس ازدواج کند و یا اینکه چه کسی گفته است که اول باید دختر اول ازدواج کند و پس از آن دختر دوم.

قرائتی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هیچ خانمی نباید با لباس مشکی بر سر کلاس درس حاضر نشود، گفت: لباس مشکی برای خیابان است و برای کلاس باید با رنگ‌‌های روشن چون رنگ کرم، سبز کم رنگ و … حضور یابند، چرا که رنگها در روح اثر دارد.

وی در ادامه بهترین راه ارتباط با خدا و معنوی شدن را نماز عنوان کرد و در خصوص اینکه چگونه می‌توان جوان‌ها را به نماز دعوت کرد، گفت: نعمت‌های خدا را برای جوان‌ها بشمارید تا‌ آنها شرمنده خدا شوند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

hashemi2 300x183 تحلیل رسانه های خارجی در مورد اتفاقات اخیر ایران بازداشت فرزندان هاشمی ، یعنی آغاز مبارزه ی بزرگ احمدی نژاد بر سر صندلی ریاست جمهوری

روز گذشته مهدی هاشمی پسر رییس جمهور سابق ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی دستگیر شد. وی به خاطر اتهامات مربوط به حوادث پس از انتخابات ایرات در سال ۲۰۰۹ بلافاصله پس از بازگشتش از لندن دستگیر شد. او سه سال اخیر را در این کشور زندگی می کرد و بازگشته تا خود را به دادگاه ایران معر فی کند و دادگاه نیز تصمیم گرفت وی را دستگیر نماید.

به گزارش انعکاس به نقل ار انتخاب؛ «صدای روسیه» با بیان مطلب فوق افزود: دو روز پیش از این جریان ، ۲۲ سپتامبر فائزه هاشمی، دختر هاشمی رفسنجانی نیز دستگیر شد. او به خاط راتهامات مطرح، ۶ ماه به زندان خواهد رفت.

فعالیت های ضد دولتی شامل این می شود که خانم فائزه هاشمی در یکی از مصاحبه های خود سیاست اقتصادی و اجتماعی حال حاضر ایران را مورد انتقاد قرار داده است. بسیاری در تهران خاطرنشان می کنند که عملا وی افکار و نظراتی را بیان داشته است که بسیار شبیه به عقاید پدرش است. علی اکبر هاشمی رفسنجانی مقام ریاست جمهوری ایران را از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۷ برعهده داشته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1321 حضور مهدی هاشمی در دادسرا/ احتمال صدور قرار بازداشت

مهدی هاشمی و وکیل مدافعش برای رسیدگی به اتهامات دقایقی قبل در دادسرای شهید مقدس حاضر شدند.

به گزارش انعکاس به نقل از مهر،در حالی که مهدی هاشمی پس از دریافت احضاریه راهی خانه شده بود دو تن از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در فرودگاه مدعی شدند ماموران امنیتی مهدی را بازداشت کردند که این موضوع بلافاصله از سوی وکیل وی تکذیب شد.

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:‌ امروز برای رسیدگی به اتهامات به همراه مهدی هاشمی در دادسرای شهید مقدس حاضر شدیم. دیروز در فرودگاه تفهیم اتهام صورت نگرفت و به احتمال قوی امروز اتهامات به موکلم تفهیم خواهد شد.

وی افزود: ابلاغیه از سوی قاضی رشته احمدی سرپرست دادسرای شهید مقدس صادر شده و ما برای رسیدگی به پرونده به دفتر وی خواهیم رفت.

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد مهدی هاشمی امروز از سوی دادستانی بازداشت شود، اظهار داشت: ‌باید منتظر تفهیم اتهام، تحقیقات قاضی و نظر وی باشیم. قاضی با توجه به نوع اتهامات قرار قانونی را صادر خواهد کرد که این قرار می تواند بازداشت هم باشد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگي: هفته گذشته شاعر و مستند ساز معروف و متعهد جناب آقاي محمدحسين جعفريان طي يادداشتي(اينجا) در يكي از روزنامه‌ها نسبت به مستند ميلياردي آستان قدس و حواشي پيرامون آن واكنش نشان دادند. ايشان در آن مطلب بعد از تعريف و تمجيد از آقازاده آيت الله واعظ طبسي مي نويسند:

«چند روز قبل خود ايشان(مصطفي واعظ طبسي) به من زنگ زد. گفت اصل مبلغ پانصد ميليون بيشتر نبوده و بسياري مسائل حاشيه‌اي مربوط به اين خبر كذب محض است. پرسيدم اگر كاري براي روشن شدن ماجرا از من ساخته است، آماده انجامش هستم. چه مي‌شود كرد؟ ايشان ادعاي عجيبي كرد مبني‌بر اينكه اگر در تمام سال‌‌هاي كاري‌اش بزرگ‌ترين افتخاري در خدمت به آستان‌قدس نصيبش شده، ساخت همين مستند است. او مدعي بود حاصل تجربه اول اين خانم علاقه‌مند به مستندسازي، فيلمي شده كه از كار خيلي فيلمسازان ديگر بهتر و در نوع خود بي‌نظير است. مرا دعوت به داوري كرد. گفت بيا مشهد حرف‌هاي ما را بشنو، فيلم را ببين و اگر نظر به تجربه‌اي كه در مستندسازي داري شما نيز با من هم‌نظر نبوديد، به‌هر نتيجه‌اي كه رسيدي آن را منتشر كن!»

آقاي جعفريان در پايان قول مي دهد كه فيلم را خواهد ديد و نظرش را به مردم خواهد گفت. در اينكه آقا محمدحسين با سابقه‌اي كه در مستند سازي دارند قادر به تشخيص كيفيت آن مستند هستند شكي نيست اما در اينباره نكات ديگري قابل ذكر است.

همانطور كه خود آقاي جعفريان در يادداشت‌شان نوشته اند جناب مصطفي واعظ طبسي مبلغ قرارداد را 500 ميليون اعلام كرده و رقم يك و نيم ميليارد را رد كرده اند. با فرض صحت ادعاي آقاي طبسي و كذب دانستن مطالب منتشره از سوي خود خانم ريحاني، باز هم جاي اين سوال باقي مي‌ماند كه همين رقم 500 ميليوني آيا قابل توجيه است؟

نويسنده:رضا غلامي

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

faezeh فائزه هاشمی بازداشت شد

فائزه هاشمی برای اجرای حکم محکومیتش شامگاه شنبه بازداشت شد.

به گزارش انعکاس به نقل از روابط عمومی دادسرای تهران فائزه هاشمی برای اجرای حکم محکومیت خود شامگاه روز شنبه بازداشت شد.

فائزه هاشمی پیشتر از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس محکوم شده بود.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

khatami سندي منتشر نشده از ملاقات خاتمي و فرعون مصر

خاتمی در این دیدار به شکوه گذاری از سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی به دامان نامبارک مصر پناه برده و او را ملجأ درد دل های خود قرار داده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

hashemi1 مهدی هاشمی بالاخره عازم تهران شد

مهدی هاشمی فرزند حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش دبی را به نقصد تهران ترک کرد.

به گزارش انعکاس به نقل از بی بی سی مهدی هاشمی دقایقی قبل از دبی عازم تهران شد.

وی پیش از ترک دبی گفت: حرفهای نگفته خودم را در تهران خواهم زد.

برخی مقامات قضایی کشور،مهدی هاشمی را به دست داشتن در فتنه ۸۸ متهم کردند.

شب گذشته برخی دانشجویان با تجمع در فرودگاه مهرآباد خواستار دستگیری مهدی هاشمی شده بودند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس ، سازنده افغانی فیلم “سنگ صبور” که گلشیفته در آن نقش یک روسپی را به نمایش گذاشته به بی بی سی گفته است: «معلوم نبود اگر گلشیفته فراهانی نبود این فیلم را می‌ساخته است یا نه.

وی در توضیحات خود می افزاید: «او می گوید که پس از آنکه پیشنهاد ساخت این فیلم به او شد، ابتدا برای ساخت آن تردید داشت و پس از آنکه ساخت آن را آغاز کرد، بزرگترین مشکل او پیدا کردن بازیگر نقش اصلی بوده تا اینکه ژان کلود کاریر، یکی از فیلمنامه نویسان این فیلم، گلشیفته فراهانی را به رحیمی معرفی کرد.

ادامه حرف های این کارگردان افغانی که در فیلم خود به جامعه افغانستان نیز جسارت کرده، انسان را به یاد مثل معروف “هندوانه زیر بغل دادنگ می اندازد، وی درباره  این انتخاب اداعا می کند: “هنر، استعداد، شهامت و چهره زیبایش همه باعث شد که رابطه خوبی بین ما ایجاد شود و چیزهایی که من می خواستم، او درک می کرد و توانست با بازی و چهره اش آن را اجرا کند.”

البته گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای پیش از این به بی بی سی درباره نقش فوق العاده! خود گفته بود: «این نقش آنقدر جذاب است که هر بازیگر زنی دوست دارد آن را بازی کند.»

حرف های او چند ماه پس از انتشار عکس برهنه اش در روزنامه فرانسوی فیگارو نشان داد آن همه جنجال و هیاهوی عده ای روشنفکر در شبکه های مجازی حامی جنبش به اغماء رفته سبز، که فریاد بر می آوردند او یک قهرمان است و این کار را در واکنش به جمهوری اسلامی و آزادی حجاب و پوشش زنان در ایران به انجام رسانده تا چه اندازه بی اساس بوده است، وی در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی گفته است: «هدف خاصی برای انداختن عکس عریان نداشتم.»

و ناگفته پیداست نداشتن هدف در زندگی از او دختری ساخته دم دستی که حاضر است برای رسیدن به شهرت کاذب دست به هر کاری بزند، از همخوابگی با هنرپیشگان دست چندم غربی تا ظاهر شدن در نقش یک روسپی.

منبع  جام نیوز

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس:

بابک کریمی، علی صفا، برنیس برژو و طاها رحیم بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی هستند.

تیم بازیگران تازه ترین فیلم اصغر فرهادی در حال تکمیل است و آن طور که «بانی فیلم» گزارش داده بابک کریمی که در «جدایی» در نقش بازپرس دادگاه ظاهر شده بود به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

 

این پروژه که هنوز برای آن نامی انتخاب نشده در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است بابک کریمی در چند سکانس آن در نقش یک مرد ایرانی بازی کند.
بابک کریمی


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر تقدیر الهی باشد و فضا ایجاب کند، به عنوان سرباز ولایت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز در حاشیه بازدید از حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب با بیان اینکه حضور در صحنه رقابت انتخابات یک تکلیف است، افزود: اگر تقدیر الهی باشد و فضا ایجاب کند، به عنوان سرباز ولایت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهم شد و وقتی وارد صحنه شدیم برنامه‌های خود را ارائه خواهیم داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: هر کسی بخواهد رئیس جمهور شود، باید وضعیت داخلی کشور را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: هر کسی بخواهد وارد این عرصه شود، وضع حاکم را باید اصلاح و بهبود بخشد و این یک انتظار عمومی است و مردم چنین توقعی را از رئیس جمهور آینده خود دارند.

نخستین وزیر کشور دولت نهم با اشاره به اینکه حدود ۹ ماه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری مانده، گفت: تلاش کنیم با انتخاب افرادی که شایستگی لازم را دارند، سرنوشت خوبی را برای خود و کشور خود رقم زنیم و کسانی که شایستگی لازم را برای این امور ندارند، آنها را کنار زنیم.

پورمحمدی اضافه کرد: ما می‌خواهیم منشا تحول باشیم و باید ببینیم که این تحول امکان‌پذیر هست یا نه؟! به خصوص بنده که گرایشم قانونگرایی جدی است و باید بسترهای لازم آن فراهم باشد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی "بی باک" گفت: در حال حاضر مربیان ایرانی دانش و فهمشان کمتر از مربیان خارجی نیست و حتی برخی از مربیان داخلی هم سطح با آنها هستند اما باید به مربیان داخلی مانند مربیان خارجی بها داده شود. مربی خارجی 5000 دلار حقوق میگیرد ولی مربی داخلی 250 هزار تومان می گیرد. فاصله مربیان داخلی با مربیان خارجی تنها در همین نرخ حقوقی است.

به گزارش سرویس ورزشی بی باک، این روزها بحث عدم حمایت از مربیان داخلی و روی آوری به مربیان خارجی تبدیل به آسیبی جدی برای ورزش کشورمان شده است. مربیان داخلی نشان داده اند که نه تنها از لحاظ فنی چیزی کمتر از مربیان خارجی ندارند بلکه در بسیاری از موارد گوی سبقت را از مربیان خارجی ربوده اند و اگر مسائلی چون عرق ملی را نیز به ویژگیهای مربیان داخلی اضافه کنیم؛ قطعا کفه ترازوی مربیان داخلی سنگین تر از خارجی ها می باشد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنامه دانشجویان ایران: چهاردهمین دوره بازیهای پارالمپیک از روز 8 شهریورماه به میزبانی شهر لندن آغاز و  هم اکنون در حال برگزاری است.

در این دوره از بازیها بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان حضور دارند و کاروان ورزشى پارالمپیک ایران با نام شهید رئیسعلى دلوارى، به پرچمدارى عبدالرضا جوکار در رقابت‌هاى لندن حضور یافتند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- آقای رئیس جمهور شما اشتباهات زیادی دارید...

از جمله اینکه به نخست وزیر اسرائیل پشت کردید و او را مانند دیگر سران عرب در آغوش نگرفتید...

که مانند ولیعهدسعودی باجرج بوش رقص شمشیر نکرده‌اید...با سارکوزی شراب ننوشیده‌اید، مانند برخی، در تل‌آویو کاخ ندارید. . . .

اشتباه شما این است که شما [در میان سران عرب] تنها رئیس جمهور تحصیل‌کرده دانشگاهی هستید و دائما فلسطین و مسئله آن را یادآوری می‌کنید و آن را به فراموشی نمی‌سپارید . . .


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، بدنبال توسعه حوزه فعالیت دیپلماتیک و امنیتی آمریکائی ها در شمال عراق ، این بار انگلیسی ها تصمیم گرفتند که بر حجم فعالیت های خود در کردستان عراق، هم در بعد کیفی و هم بعد کمی بیفزایند.
در پی این تصمیم، هیاتی از اعضاء پارلمان انگلیس در روز سه شنبه ای که گذشت، وارد کردستان عراق شده و با مسعود بارزانی دیدار کردند.


 

این هیئت که ریاست آن را بارونیس موریس، عضو انجمن لردهای انگلستان و رئیس کمیته خاورمیانه این پارلمان بر عهده داشت، در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که خواهان توسعه فضای کنسولگری انگلیس در اربیل از یک سو و گسترش فعالیت های خود در کردستان عراق هستند.
همزمان منابع موثق اعلام کردند که هفته آینده هیاتی از بازرگانان انگلیس وارد کردستان عراق خواهند شد تا زمینه های گسترش فعالیت شرکت های انگلیسی را در شمال عراق با مسئولین کرد عراقی به بحث و مناقشه بگذارند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایسنا: وزير امور خارجه لبنان اظهار كرد: ما مطمئنيم كه امام موسي صدر و همراهانش زنده هستند و به زودي آزاد خواهند شد.
 
عدنان منصور در حاشيه نشست وزيران امور خارجه كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها درباره آخرين اخبار مرتبط با امام موسي صدر و همراهانش تصريح كرد: ما اين مسئله را پيگيري مي‌كنيم و هر كاري كه لازم باشد انجام مي‌دهيم.
 
وي ادامه داد: ما مطمئن هستيم كه به زودي به نتايج رضايت‌بخشي خواهيم رسيد.
 
عدنان منصور در پاسخ به اين سوال كه آيا امام صدر و همرانش زنده هستند گفت: ما مطمئنيم كه امام و همراهانش زنده هستند و به زودي آزاد خواهند شد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري النخيل، در پي انتشار خبر وخامت حال امير قطر موجي از تحركات مشكوك در ميان خانواده حكومتي قطر براي به چنگ آوردن قدرت در حال شكل گيري است.
 
خبرها حاكي از آنست كه به دليل تعدد زوجات امير قطر فعاليت بندر بن سلطان براي اختلاف افكني در ميان فرزندان او و سوء استفاده از ايجاد نا امني است، ‌از سوي ديگر با توجه به تحركات مشكوك حمد بن جاسم نخست وزير دولت قطر و براي جلوگيري از آشوب داخلي، غالب نزديكان وي يا در زندان و يا در بازداشت خانگي به سر مي‌برند.
 
از طرفي برخي خبرگزاري‌ها نوشتند امير قطر و هيأت همراه او مورد هدف گلوله قرار گرفته‌اند كه در پي آن تقريبا ده تن كشته و زخمي شده و يكي از كشته شدگان مشاور امنيتي و آمريكايي الاصل امير قطر بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی
 

خبرگزاری فارس: احمد توکلی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به کروبی اعلام کرد: آماده دریافت مستندات مورد ادعای دبیرکل حزب اعتماد ملی است.

 

 

خبرگزاری فارس: حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی

* پارلمان‌نیوز خبر از حضور میرحسین موسوی در ختم سعیده پور آقایی، از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات در مسجد قلهک تهران داد. در ادامه خبر این سایت آمده است: «سعیده پور آقایی دختر عباس پور آقایی مجروح شیمیایی و شهید جنگ تحمیلی ‌است که بدلیل فریاد ا... اکبر بر روی پشت بام خانه‌اش در خیابان دولت دستگیر شده و پس از شناسایی هویت جنازه او توسط مادرش در یک سردخانه صنعتی در قطعه 302 بهشت زهرا دفن می‌شود.»

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید




ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جنگ قدرت سياسون يك سال قبل از انتخابات رياست جمهوري
فرزند كروبي مدعي تقلب هاشمي و خاتمي در انتخابات سال 84 شد!

اظهارات اخیر محمد رضا باهنر در گفتگو با روزنامه اعتماد سبب ايجاد مجادله اي سياسي ميان او و اعضاي ستاد مهدي كروبي مانند غلامحسين كرباسچي و حسين كروبي فرزند مهدي كروبي شد اما در وراي اين جادله كه با توهين هاي سخيف فرزند مهدي كروبي و روضه حضرت عباس كرباسچي همراه بود، آنچه در این میان بیش از همه به چشم می آید، وجه اشتراک باهنر، کرباسچی و حسین کروبی در نوع نگاه و پرداختن به مسئله انتخابات و تقلب در آن است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "صراط" - باز کم کم نسیم شهریور ماه وزیدن میگیرد و دوباره لرزش و بی تابی قلبم آغاز میشود .وقتی تابستان به ماه آخر میرسد همه خاطرات و تصاویر در برابر دیدگانم تکرار میشود.چهارم شهریور 1361 ساعت 6/30صبح بود.آن روزپدرچند دقیقه زودتر از همیشه از خانه خارج شد ودایی نیز همراه او رفت . شش ساله بودم ، برای گرفتن وضو به حیاط رفتم. سفارش مادر این بود که: دخترم قبل از سن تکلیف نماز بخوان.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.

گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.
جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از هفته نامه یالثارات  :  رئيس‌جمهور احمدي‌نژاد در ديداري که اخيراً با تعدادي از دانشجويان برگزار کرد، جمله‌اي را بر زبان راند که بسيار محل تأمل است.

احمدي‌نژاد گفته بود: «من به کساني که مي‌گويند منتظر احمدي‌نژاد سال ۸۴ هستيم، مي‌گويم من هم منتظر ياران سال ۸۴ خود هستم.»  
 
تقريبا تمامي فعالان سياسي مي‌دانند که عمده ياران احمدي‌نژاد که در سال ۸۴ بر گرد او حلقه زده بودند هم‌اکنون به دلايل مختلفي از کنار وي پراکنده شده‌اند. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

وبسایت روشنگری به نقل از :"عماریون"- عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

 

 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اسرائیل، خواسته دیرینه ایران را اجرا می‌کند ؟

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز "کیهان" نوشت:

«رقص مرگ»- MACABRE- ترجمه آزادي است كه يك روزنامه نگار معروف اسرائيلي براي تهديدهاي اخير نتانياهو درباره حمله نظامي به ايران، برگزيده است. «ناهوم پارنه آ» مي نويسد «آقاي نتانياهو با تهديد ايران به حمله نظامي، همه ما را به رقص مرگ دعوت مي كند» و روزنامه اسپانيايي كوريره دالاسرا با اشاره به نظر اين روزنامه نگار اسرائيلي مي نويسد «نخست وزير اسرائيل در حالي شهروندان[!] اسرائيلي را به رقص مرگ دعوت مي كند كه بسياري از ديگر مقامات اسرائيلي در توانايي اسرائيل براي حمله نظامي به ايران ترديدهاي جدي دارند و ايران را نه فقط قدرتمندترين كشور منطقه بلكه يك قدرت فرامنطقه اي مي دانند.» اين روزنامه اسپانيايي در ادامه مي نويسد «روز جمعه صدها نفر از صلح طلبان اسرائيلي[!] در مقابل خانه مجلل ايهود باراك دست به تظاهرات زده و در حالي كه به شكل مخصوصي مي رقصيدند، سرودي با اين مضمون را مي خواندند كه؛ من نمي خواهم براي ايران بميرم».
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آغاز تکاپو برای یک «ارتجاع» بزرگ سیاسی
بازگشت تكيه گاه؛ تلاش براي بازگرداندن هاشمي 78 ساله به كرسي رياست جمهوري

 

بعد از چند ماه امتحان فضا و افکار عمومی درباره معرفی نامزد موردنظر طیف اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، نهایتا این پروژه تبلیغاتی سخنرانی «اکبر ناطق نوری» در شب قدر در حرم امام رضا(ع) و مصاحبه روز گذشته «سعید حجاریان» به پله آخر خود رسید و امروز، هدف اصلی این طیف برای حضور در انتخابات مشخص شد؛ گزینه‌ای که در نگاه اول چندان قابل باور به نظر نمی‌رسد اما بررسی شرایط فعلی این طیف و همچنین اوضاع سیاسی کشور به ویژه بعد از حوادث سال ۸۸ این مساله را باورپذیر می‌کند: اکبر هاشمی رفسنجانی.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

منابع نظامی می گویند پروژه ای که دولت امریکا با مشورت اسراییل از بیش از دو سال پیش با هدف شکل دادن به یک نیروی نظامی عربی در مقابل ایران کلید زده بود، شکست خورده و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش رجانيوز، «ناتوی عربی» نامی بود که امریکایی ها به نیروی نظامی مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دادند که بنابود با ادغام ارتش های این کشورها به اضافه چند کشور دیگر مانند اردن و مغرب شکل بگیرد و یک نیروی «دفاع منطقه ای» در مقابل ایران بوجود بیاورد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com