وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صدها تن از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در آستانه 22 بهمن ماه با رئیس جمهور اسبق کشورمان دیدار و گفت و گو کردند.

حماسه سیاسی با رفع کدورت‌ها تکمیل شود

به گزارش ايسنا، در این دیدار حجت الاسلام  سید محمد خاتمی با اظهار خوشحالی از این‌که در جمع پر شورو زنده و رو به آینده دانشجویان حضور دارد، گفت: لازم می‌دانم 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب را تبریک عرض کنم از این جهت که این انقلاب، تداوم یک رویکرد وخواست و حرکتی بود که ملت ما از ده‌ها سال پیش از این شروع کرده بود و اوجش را در انقلاب دیدید و با این انقلاب به آینده بهتر نگاه می کرد.

 رئیس بنیاد باران تصریح کرد: انقلاب معمولا گرانیگاه تحولی است که بصورت طبیعی در زندگی انسان‌ها رخ می‌دهد یعنی زندگی انسان بستر تحول دائمی است گرچه همه تحول‌ها تکاملی نیستند گاهی تحول به سوی قهقراست؛ گاهی انقلاب هم به معنی بازگشت به عقب است، ولی اگر نگاه عمیق و دقیق بکنیم برآیند و جهت کلی تحول در زندگی بشر تکاملی است یعنی به سوی افزایش عقلانیت، نگاه علمی به جهان، آگاهی انسان به جهان افزایش تجربه انسان، دستیابی بیشتر انسان به حقوق خود برخورداری بیشتر از مزایای طبیعی و از جمله سیر آن به سوی آزادی یعنی لحظه به لحظه جامعه بشر به سوی آزادی پیش می‌رود این برآیند تحولی است که درمتن جامعه بشری وجود دارد.  انقلاب گرانیگاه و نقطه اوج تحول است، شرایطی که در جامعه است گاهی ایجاب می‌کند این تحول سریع و بنیادی و همه جانبه و بصورت انفجاری باشد که گاهی هم بصورت تدریجی ادامه پیدا می‌کند.

به ادامه مطلب بروید.............


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس‌جمهور اسبق کشورمان گفت: این انقلاب به جمهوری اسلامی ختم شد؛ الان چه باید بکنیم؟ الگوسازی. یعنی باید این الگو را چنان بسازیم که در آن انسان‌ها احساس امنیت کنند و رفاه و پیشرفت داشته باشند.

خاتمی: انقلاب ما انقلاب رحمت بود نه خشونت

سیدمحمد خاتمی در دیدار با خانواده شهدای گروه منصورون همچنین اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب رحمت بود، نه خشونت. تفاوت کار آن با انقلاب‌های دیگر این است که مبنای کارش بر خشونت نیست بلکه انقلابی در برابر بدترین خشونت‌ها بود. انقلابی که در براندازی بر خشونت تکیه نمی‌کند، طبیعی است که در موقع ساختن و تثبیت وضع، هرگز خشونت را روا نمی‌دارد.  به گزارش روابط عمومی دفتر سیدمحمد خاتمی، متن کامل سخنان رئیس‌جمهور اسبق کشورمان به شرح زیر است:

به ادامه مطلب بروید...............


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:خاتمی,اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس : نزدیکان محمد خاتمی در راستای پروژه تطهیر وی درصدد بودند مقدمات سفر وی را به کنفرانسی تحت عنوان “دین و خشونت” مهیا نمایند که با ممنوع الخروجی وی به دلیل نقش آفرینی در فتنه ۸۸ مواجه شدند.

مشرق نوشت: این کنفرانس قرار است در اتریش برگزار شود.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت گاردین در مصاحبه ای با امیررضا کوهستانی نوشت: دوران خاتمی از نظر عدم سانسور روابط عاشقانه زن و مرد در عرصه هنر، دوران طلایی بود.سایت گاردین مصاحبه‌ای را با فردی به نام کوهستانی، نویسنده نمایش رقص بر روی لیوان‌ها به کارگردانی درخشنده منتشر کرده است.وی در این مصاحبه گفته: دوران خاتمی از نظر عدم سانسور روابط عاشقانه زن و مرد در عرصه هنر دوران بسیار طلایی بود.کوهستانی در این مصاحبه اظهار داشت: تئاتر ایران در حال شکستن تابوی صمیمیت روابط زن و مرد است.وی با بررسی صمیمیت،عشق و جدایی در تئاتر ایران در دوران خاتمی افزوده است: دوره خاتمی دوره خلاقیت و درخشش جوانانی مانند من بوده است و در آن شرایط ما آزادی بیان داشتیم.رضا کوهستانی کارگردان جوان تئاتر ایران با ۲ نمایش‌های خود مانند رقص بر روی لیوان‌ها تابوی روابط صمیمی و عاشقانه در هنر ایران را به چالش کشیده است.سایت گاردین نوشته است: از دوران ریاست جمهوری محمد خاتمى، اغلب به عنوان یک عصر طلایی در آزادی هنری در ایران، یاد می‌شود. بازی آزادانه برای نشان دادن صمیمیت و همچنین احساسات پرشور در این دوران بیانگر این حقیقت است.این مصاحبه درحالی است که بسیاری از تئاتر هایی که در کشور اجرا می شود شئونات اسلامی به ویژه رعایت حریم زن و مرد رعایت نمی شود و بسیاری از بدعت های غلط در تئاتر ها در دوران ۸ ساله خاتمی با نام هنر وارد عرصه تئاتر شدند.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:خاتمی,روابط زن و مرد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس : خاتمی در سال ۲۰۰۳ طی نامه ای اعلام کرد که ما نیازی به انرژی هسته ای نداریم و حمایت خود را از حزب الله برمی‌داریم و ما کاری به ماجرای اعراب و اسرائیل نداریم.

مونچهر محمدی تحلیلگر مسائل بین الملل و سیاسی در گفت و گویی تفصیلی با اشاره به توافقات انجام شده در مذاکرات ژنواظهار داشت: هر مذاکره که انجام می شود دارای پیش فرض است و باید بدانیم که این پیش فرض‌ها باید در مذاکرات رعایت شود.

به ادامه مطلب بروید.......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس : با وجود نظر مساعد رییس جمهور و پیگیری وزارت خارجه برای صدور ویزا برای شرکت سیدمحمدخاتمی در مراسم گرامیداشت نلسون ماندلا وی به دلیل ممنوع الخروجی نتوانست در آن مراسم شرکت کند.

با وجود نظر مساعد رییس جمهور و پیگیری وزارت خارجه برای صدور ویزا برای شرکت سیدمحمدخاتمی در مراسم گرامیداشت نلسون ماندلا وی به دلیل ممنوع الخروجی نتوانست در آن مراسم شرکت کند.

به گزارش خبرنگار انتخاب، حضور سیدمحمد خاتمی در مراسم گرامیداشت نلسون ماندلا از چند جهت قابل تامل بود، بویژه از آن جهت که خاتمی با نلسون ماندلا روابط دوستانه ای داشت و در طی ۵سال اخیر نیز وی سفری به خارج از کشور نداشته است و سفر وی در شرایط فعلی و تحریمها می توانست مورد توجه ویژه رسانه های بین المللی قرار می گرفت.

در این شرایط با پیگیری دولت زمینه سفر سید محمد خاتمی فراهم گردید اما قبل از سفر به وی اطلاع داده شد که او ممنوع الخروج است.

سید محمد خاتمی که در طول چهار سال گذشته از انتخابات بطور رسمی ممنوع الخروج نبود در پاسخ به خواسته لغو سفر خود مقاومت می کند که در واکنش به اصرار او، حکم ممنوع الخروجی وی به وی داده می شود.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماجرای مدرسه علمیه ای که در سال جاری به جای ثبت نام از طلاب برای تحصیل علوم حوزوی، پیامک دعوت برای ثبت نام در کلاس های رزمی و ورزشی ارسال می کند، حاکی از اتفاقات ناگواری دارد که به قطع در انظار عمومی زیبنده نام حوزه های علمیه نمی باشد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جمعی از روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه ای که تصویر آن در ذیل آمده است، اعلام کرده اند که روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مقابل ساختمان مدرسه علمیه کرمانی ها بر علیه آقای مجید انصاری تجمع خواهند کرد.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:اصلاح طلبان,مجیدانصاری,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زهرا رهنورد صاحب تئوری «داماد لرستان، فرزند آذربایجان» از سوی مجله آمریکایی فارین پالسی، به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب شد.

* مجله آمریکایی فارین پالسی، زهرا رهنورد را به عنوان سومین متفکر برتر جهان در سال 2009 انتخاب کرد. در این میان بیل کلینتون جایگاه ششم، دیوید پترائوس جایگاه هشتم، دیک چنی جایگاه سیزدهم، فرید زکریا جایگاه سی‌ و هفتم، جورج سوروس جایگاه سی ‌و هشتم، هنری کیسینجر جایگاه پنجاه و پنجم، فرانسیس فوکویاما جایگاه شصت ‌و پنجم و ریچارد هاس جایگاه هفتاد و پنجم را از دیدگاه مسئولین این نشریه آمریکایی به خود اختصاص دادند. این مجله حضور رهنورد در عرصه رقابت‌های انتخاباتی و حمایت و پشتیبانی از میرحسین موسوی و سازماندهی طرفداران همسرش از طریق راهپیمایی‌ها، فیس بوک، توییتر و پیام‌های متنی را از دلایل انتخاب وی عنوان کرده است. این مجله هم چنین در مقاله‌ای با عنوان "جنگ نرم ایران" تأکید کرد: «شباهت‌های زیادی میان مدل انقلاب‌های رنگین اوکراین و اروپای شرقی با حوادث پس از انتخابات ایران وجود دارد و باید بدون اتلاف وقت از هم‌اکنون باید برای انتخابات آینده، مخالفان جمهوری اسلامی را به چهره‌های بین‌المللی تبدیل کرد و به آن‌ها مجاری و کانال‌هایی داد.»

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.

بقیه در ادامه مطلب..................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روایت رفتارهای متناقض و ریاکارانه اصلاح طلبان فعال در فتنه 88 که پس از ناامیدی و شکست از مردم ، نیمه پنهان هویت واقعی خود را به نمایش و قضاوت افکار عمومی می‌گذارند امروز رفته رفته شكل‌هاي جديدتري به خود مي‌گيرد.

بررسی حوادث فتنه انگیز سال 88 نشان می دهد که مهره های فعال این حادثه شوم چگونه با استفاده از فضای گرگ و میش آن دوران قصد سوء استفاده از احساسات و اعتقادات مردم را داشته اند. شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور باعث شد تا حق و باطل درهم آمیخته شود و عده ای برای سیاه نمایی و وارونه نمودن حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن افکارعمومی و افرادِ ساده دل سعی کنند تا با استفاده ابزاری از دین و مناسک دینی از احساسات آن ها به نفع خود استفاده کنند.

در این میان مردم مومن و متدین با آشکار شدن خیانت های این دسته از سران فتنه و مهره هایشان بریدندو آنان را طرد کردند . اما عده ای از رفقای گرمابه و گلستان آن ها همچنان اصرار دارند که از هر تلاشی برای اثبات دروغ های خود استفاده کنند.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با گذشت حدود سه سال از فتنه 88 و درک واقعیت های آن و نظر به اعترافات عناصر دخیل در فتنه به صورت مستقیم و غیرمستقیم، متاسفانه برخی هنوز از خواب غفلت بیدار نشده و همچنان بر ادعای دروغین عناصر فتنه پای فشاری کرده و از آنان حمایت می کنند؛ در همین خصوص به تازگی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون از «مصطفی تاجزاده» اعلام حمایت کرده و نمایش تئاتر «چشم هایی که مال تو نیست» را به او تقدیم نموده است!

 
بقیه در ادامه مطلب.............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "صراط" - پیام فضلی‌نژاد در همایشی تحت عنوان رجعت روشنفکری در دانشگاه اصفهان اظهار کرد: متأسفانه ایده سبک زندگی که رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر خود به استان خراسان مطرح فرمودند مورد غفلت محافل دانشجویی و پژوهشی ما قرار گرفت.

وی افزود: جان دیویی بزرگ‌ترین فیلسوف آمریکا در دانشگاه شیکاگو آغاز به ساخت فلسفه تعلیم و تربیت کرده و کتابی تحت عنوان دموکراسی و تعلیم و تربیت نوشته است.

پژوهشگر ارشد کیهان ادامه داد: دیویی در این فلسفه وظیفه آموزش را پدید آوردن نیروی وفادار به نظام دموکراسی آمریکایی می‌داند.

*‌ تنظیم تئوری آموزش و پرورش بر اساس فلسفه دیویی

وی با بیان اینکه در ایران بعد از پایان دفاع مقدس دو دولت سازندگی و اصلاحات به طور رسمی تئوری آموزش و پرورش خود را بر اساس نظریات دیویی تنظیم کردند، تاکید کرد: دولت سازندگی بدون در نظر گرفتن پروژه تربیت مدیران آینده کشور‌های در حال توسعه که بر مبنای نظریات دیویی توسط آمریکا تدوین شده است تعدادی از دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکترای ایران را که بخشی از آنها از مدیران نظام بودند، بورسیه دانشگاه‌های غربی کرد.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نيوز: مطلب چند روز پيش بولتن نيوز با عنوان «ملاقات خاتمي با جرج سوروس كِي، كجا و چگونه انجام شد؟» با استقبال زياد مخاطبين محترم قرار گرفت. بنابراين تصميم گرفتيم جزئيات بيشتري از اين موضوع را تقديم شما كنيم.به گزارش بولتن، در مطلب پيشين اشاره شد كه جورج سوروس در تاريخ 11 سپتامبر 2009 در مورد ديدار خود با خاتمي اذعان كرد و گفت:

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمد حسین آزاد بخت/ با نزدیک تر شدن به روزهای داغ انتخابات ریاست جمهوری تکاپوی اصلاح طلبان برای بازگشت دوباره به قدرت با محوریت خاتمی بیش از گذشته خودنمایی می کند و این در حالی است که جناح چپ همه تلاش خود را برای محو کردن خاطره حوادث سال 88 از افکار عمومی مردم به کار بسته است تا شاید با جدا کردن خود از این حوادث بتواند راه را برای آزمون پیش رو هموار تر ببیند .


اخیراٌ سید محمد خاتمی در جمع تعدادی از دانشجویان طی سخنانی با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرده است که " من شنبه پس از انتخابات به دیدن میرحسین موسوی رفتم و به او گفتم ممکن است تخلفی در انتخابات صورت گرفته باشد اما تقلبی که رای تو را عوض کرده باشد، اتفاق نیفتاده است. من مطمئنم که شما رای نیاورده‌ای" . این اظهارات رئیس جمهور سابق کشورمان در حالی در شرایط فعلی مطرح می شود که وی عملا در سه سال گذشته به صراحت در مقابل اتفاقات ناگوار سال 88 که به اعتراف معاون خودش بر پایه رمز تقلب استوار گشته بود سکوت اختیار کرده بود و اکنون که میرحسین موسوی عملا نمی تواند پاسخگوی وی باشد این اظهارات را مطرح کرده است .

بقیه در ادامه مطلب..........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هر روز که می گذرد و به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، ابعاد جدیدتری از طرح "دولت وحدت ملی" و کلید واژه هایی چون "بحران" مشخص می شود.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  بولتن، نکته حائز اهمیت در این موضوع، تلاقی و نزدیک شدن جریان اصلاحات به پدرخوانده همیشگی خود، هاشمی رفسنجانی است به طوری که اصلاح طلبان نیز سعی می کنند از کلیدواژه های هاشمی استفاده کنند.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«ممكن است در انتخابات اصلاً تقلبي هم نباشد. ولي انتخابات طوري كاناليزه شود كه بخش قابل توجهي از جامعه نتواند نظرش را ابراز كند و همه جريانات كانديدا نداشته باشند يا در معرفي و دفاع از نامزدها و برنامه هاي خود آزاد نباشند. اين تقلب نيست ولي محدود كردن حق انسان هاست».

به گزارش بی باک به نقل از کیهان، محمد خاتمي، با اين اظهارات كه در جمع تعدادي از اهالي گرگان و استان گلستان مطرح كرده است، اگرچه با تلويحي نزديك به تصريح از ادعاي قبلي خود و هم پيمانان خارجي خويش درباره تقلب در انتخابات عقب نشيني مي كند. براي آن كه مديران بيروني فتنه را كاملاً مأيوس نكند، مي كوشد تعريف ديگري از آزاد نبودن انتخابات در ايران اسلامي ارائه بدهد.

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جوان آنلاین نوشت:
يك منبع ايراني نزديك به دولت امريكا فاش كرد كه محمد خاتمي، رئيس‌جمهور سابق ايران در ابتداي كار دولت خود از يك هيئت از دانشمندان هسته‌اي امريكا دعوت كرد كه از برنامه هسته‌اي ايران تحقيق كنند، ولي پنتاگون از سفر اين هيئت به ايران ممانعت و آن را وتو كرد. لازم به ياد آوري است، بر‌نامه هسته‌اي ايران به شكل فعلي آن، از سال ۲۰۰۱ به بعد در مركز توجه غربي‌ها قرار گرفته است. 

دكتر بهراد نخعي يك كارشناس هسته‌اي كه خودش اين سفر را سازماندهي كرده در گفت و گو با اينترپرس سرويس (IPS) براي اولين بار فاش كرد كه وزارت دفاع امريكا در سال ۱۹۹۸ دعوت دولت تازه‌كار محمد خاتمي از كارشناسان هسته‌اي برجسته امريكا براي سفر به ايران براي تحقيق درباره بر‌نامه هسته‌اي ايران را وتو كرده است. به گفته نخعي، خاتمي اين كار را براي بهبود مناسبات ايران با امريكا انجام داده بود.

بقیه در ادامه مطلب ................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عصر امروز، مشرف نوشت: محمد خاتمی در جمع گروهی از اصلاح طلبان با ابراز ناراحتی از مذاکراتی که داشته گفته است:" نظام فقط ما را برای گرم کردن صحنه انتخابات می خواهد. از یک طرف با ما مذاکره می کنند و از سوی دیگر به برخی اصلاح طلبان برای کاندیداتوری و ورود به انتخابات پول می دهند!"

در ضمن محمد خاتمی در دیدار تعدادی از دانشجویان که روز سه شنبه هفته گذشته در حیاط دفتر کارش برگزار شد گفته است:" من در انتخابات سال ۸۸ هیچگاه از واژه تقلب استفاده نکرده ام." وی همچنین تاکید کرده:" من قبلا معتقد به مردمسالاری دینی بودم اما الان معتقد به مردمسالاری سازگار با دین هستم."

به گزارش عصر امروز به نظر میرسد منظور خاتمی از مردمسالاری سازگار با دین نوعی سکولاریسم تعدیل شده باشد. در این صورت اظهار نظر وی درباره اینکه دیگر معتقد به مردم سالاری نیست و به سکولاریسم اعتقاد پیدا کرده بسیار قابل تامل به نظر می رسد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بعد از بازگشت از سفر، اولین سفرنامه را نوشتم و خیلی اتفاقی، مستقیما به آقای خاتمی تحویلش دادم! بلافاصله از سوی یكی از مسئولان دفترشان بدرستی توبیخ شدم كه چرا سلسله مراتب را رعایت نكرده ‏ام و گزارش را به دفترشان نداده ‏ام تا لابد سانسور شود! شبیه موارد بعدی كه سانسور هم شد!...

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: بابک داد که عنوان کاتب نویس سیدمحمد خاتمی و اصلاح طلبان را به یدک می کشد، روزنامه نگار دوم خردادی است که بعد از ایام انتخابات ریاست جمهوری 88 به جریان ضد انقلاب پیوست و طی سال های گذشته در برنامه های صدای آمریکا و... حضور پیدا کرد.

بقیه در ادامه مطلب ..............

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ماجرای حکم حکومتی حضرت امام برای نخست‌وزیری موسوی/ آقای خامنه‌ای گفتند که حجت برای من تمام شد

 

هفته گذشته رجانيوز در گزارشي با بررسي وي‍ژگي هاي مديرتي امام خميني(ره) در زمان دفاع مقدس پرداخت و از جمله در برداشتي از ماجراي انتخاب ميرحسين موسوي به نخست وزيري براي بار دوم نوشت:

 

در سال ۱۳۶۴ چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و آیت الله خامنه‌ای علی رغم عدم تمایل برای کاندیداتوری، به حکم امام خمینی (ره)، کاندیدای انتخابات شدند و با رای بالای ۸۵ درصد به ریاست جمهوری برگزیده شدند. رئیس جمهور وقت پس از انتخاب دوباره تاکید داشت که نمی‌خواهد با میرحسین موسوی به عنوان نخست وزیر ادامه فعالیت دهد و اما محسن رضایی، ‌فرمانده وقت سپاه در دیداری با امام خمینی(ره)، ‌اظهارداشت که اگر میرحسین موسوی نخست وزیر نباشد در کار جنگ خلل پیش می‌آید. در این وضعیت امام خمینی (ره) حکم حکومتی به رئیس جمهور برای انتخاب موسوی به عنوان نخست وزیر دادند و آیت الله خامنه‌ای نیز پذیرفتند. در واقع امام خمینی(ره)، تمرکز مدیریت وثبات آن را برای عدم اخلال در جنگ واجب می‌دانستند و از این رو حکم به ادامه مدیریت دولت موسوی دادند.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عین حال چون احتمال می دهم اغلب کسانی که خبر بذل و بخشش اخیر شیخ حسن صانعی را شنیده اند از هزینه سازی ناجوانمردانه و خائنانه او در دهه های شصت و هفتاد خبر نداشته باشند موضوعی را که از نزدیک در جریان آن بوده ام با هموطنانم مطرح می کنم.

"عماریون"- مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بزرگداشت ۶۹ سالگی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی صبح امروز از سوی سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و جمعی از علاقمندان به رئیس‌جمهور سابق کشورمان در دفتر وی برگزار شد.

سیدمحمدخاتمی با تشکر از سیدمحمود دعایی و عزیزان دیگری که از طریق نامه و امضاء و… تولد وی را تبریک گفتند، اظهار داشت: «بسیار خوشحالم که شما را می بینم ولی برای خودم؛عمر خودم و جایگاه خودم این ارزش را قائل نیستم که به خاطر سالروز تولدم جشن گرفته شود یا دور هم جمع شویم.»
وی افزود: «بهره ای که از این جلسه هست و مرا راضی میکند این است که در کنار شما هستم و شماها را می بینم بخصوص الان این موقعیت و فرصتی است که می توانیم دوستان عزیز را ببینیم و از محضرشان لذت ببریم.»
رئیس بنیاد باران تصریح کرد:« من همچنان که گفتم به هیچ وجه خودم را شایسته این نمی‌بینم و عمرم را دارای آن ارزشی نمی‌بینم که دوستان به زحمت بیافتند و سالروز تولد مرا تبریک بگویند.»
وی با بیان اینکه اینگونه مراسم‌ها باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با آن سابقه درخشان و شخصیت ممتاز، دوست داشتنی و خدومی که دارند برگزار شود، ادامه داد: «بیش از اینکه این جلسه به حساب من باشد به حساب آقای دعایی می گذارم که از شخصیت های ارزنده قبل از انقلاب و بعد از انقلاب هستند.»
رئیس جمهور سابق کشورمان تاکید کرد: «برگزاری این جلسه به خاطر من در این موقعیت که ……. به دلیل مشکلاتی که از بیرون به مردم ما تحمیل شده یا از درون ناتوانائی هایی که بوده و در نتیجه آن مردم با مشکلات فوق العاده زیادی دست و پنجه نرم می کنند و با درد و مشقت روبرو هستند، کمی ناگوارتر هم هست گرچه دیدن شما و دور هم بودن ما خودش یک فرصت و غنیمتی است.»
وی با ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه به صورت ساده و بدور از هرگونه تشریفاتی گفت: از خداوند بزرگ می خواهیم مشکلاتی که از بیرون و درون برای ما وجوددارد رفع بکند و آینده بهتری را برای کشور و ملت و مردم ما انشالله مقدر بفرماید.»
سیدمحمود دعایی که همچون سال‌های گذشته بانی برگزاری این مراسم بود، با اهدای سبدگلی به خاتمی گفت: «سبد ۶۹ گل آتشین تقدیم شما جناب آقای خاتمی که درونتان آتش است و شعله هایتان ما را گرفته است.»
عكسها در ادامه مطلب
نويسنده:رضا غلامي

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از :

دیده‌بان: جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین که از تشکل‌های حامی فتنه سال 88 هستند با حضور محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(عنصر مرتبط با اردشیر امیر ارجمند و شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید) تشکیل شد. که موضوع مورد بحث انتخابات سال 92 و لزوم حضور موثر فتنه‌گران بوده است. جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین با حضور یکی از سران فتنه و عنصر مرتبط با اردشیر امیرارجمند در جماران برگزار شد.  به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، این جلسه که با حضور محمد خاتمی و عبدالله نوری برگزار شد، قرار شد مشروح آن محرمانه باقی بماند. برگزار گردید. 

خاتمی

سید محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(مرتبط با اردشیر امیرارجمند)

محوریت این جلسه انتخابات ریاست جمهوری 1392 بود و در خصوص مواضع اصلاح‌طلبان و جریان موسوم به جنبش سبز هم‌فکری و تصمیم‌گیری شد.گفتنی است از چندی پیش جلساتی با موضوع انتخابات سال 92 با حضور برخی از سران فتنه شکل گرفته و به نظر می‌رسد که این اقدامات به منظور انجام حرکتی جدی در انتخابات آینده صورت می‌گیرد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:
 


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مدلی که قابل پیشبینی باشد، عقلانیتر است. حتی اگر غلط باشد. در زمان آقای هاشمی و آقای خاتمی قابل پیشبینی بود. البته مدل زمان آقای هاشمی، در زمان آقای خاتمی، تئوریزه شد و برخلاف مبانی نظام جمهوری اسلامی. من این مدل را نقد کردم.به گزارش انعکاس enekas.info احمد توکلی در گفتگویی جالب سیاست های دیروز ، امروز و فردا کشور را بررسی  و تشریح کرد.

عملکرد و مواضع سیاسی شما در ادوار گذشته – دولت‌های‌هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد – از شما چهره‌ای همواره منتقد- اگر نگوییم معترض- برساخته است. شاید بشود این تحلیل را به‌دست داد که هر جا ردی از قدرت باشد شما هم به نحوی انتقادی حضور دارید. این رویکرد آیا نوعی ژست سیاسی برای بقا در عرصه سیاسی‌ورزی است یا مبنایی دیگر اعم از ایدئولوژیک یا تئوریک دارد؟
اگر ژست بود، می‌توانست این همه سال دوام داشته باشد؟ فرض کنید فردی حدود ۴۰ سال ژست بگیرد، حتما خسته می‌شود و نمی‌تواند دوام بیاورد و واقعیت مشخص می‌شود. من آدمی هستم که نگاه انتقادی به مسوولان دارم و چون یک خط ثابتی را پی‌می‌گیرم، در مسیرم جنبه‌هایی ایجابی می‌توانید پیدا بکنید که سعی کرده‌ام آنها را جا بیندازم، و البته یک سری جنبه‌های سلبی که این جنبه‌ها بیشتر سروصدا ایجاد می‌کنند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرماتيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان

: در سلسله مطالبی که به معرفی اصحاب فتنه می‌پردازیمٰ این بار به پروانه وحیدمنش جاسوس سازمان سیا و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای و عضو تشکل‌های به اصطلاح حقوق بشری  خواهیم پرداخت.

 

پروانه وحیدمنش به سال 1359 در تهران متولد شد. وی پس از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه تهران شده و تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ پیش رفت. وی فعالیت خود را از همان دوران دانشجویی با خبرگزاری میراث شروع کرد و سپس به روزنامه ایران در دوره دوم خرداد پیوست. وی بعد از روزنامه ایران نیز به روزنامه‌ی زنجیره‌ای اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی می‌پیوندد. او در سال 1378 و بعد از فتنه 18 تیر وارد دانشگاه می‌شود و از همان زمان به عضویت انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران که به شدت دارای عقاید افراطی بودند در می‌آید. او به دلیل آن‌که در مطبوعات زنجیره‌ای – بخوانید پایگاه‌های دشمن- حضور فعالی داشت به سرعت مسیر ترقی را در دفتر تحکیم پیمود. او در غائله آفرینی‌های دوره اصلاحات در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه تهران نقش به سزایی داشت که از جمله آن می‌توان به اغتشاش و آشوب سال 82 در دانشگاه‌های تهران اشاره کرد.

پروانه وحیدمنش

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

zonnor ذوالنور: مهدی هاشمی آزاد شود داستان فتنه 88 تکرار می شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور به تشریح بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، نحوه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده و همچنین اظهار نظرهای اقتصادی خاتمی پرداخت.

به گزارش انعکاس ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون بازداشت مهدی هاشمی اظهار کرد: تحلیل شخصی بنده از حضور مهدی هاشمی در ایران این است که وی نمی‌توانست برای همیشه در خارج از کشور بماند، به همین دلیل باید زمان مناسبی را برای بازگشت انتخاب می‌کرد که شاید این موقعیت طلایی برای وی، همین روزها است.

وی ادامه داد: مهدی هاشمی بهترین فرصت برای بازگشت را زمانی تصور کرد که در آن زمان فائزه هاشمی در زندان باشد تا شاید اینگونه بتواند از دستگیر شدن خود جلوگیری کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس:

به نقل از افکارنیوز به نقل از نامه، روزنامه اطلاعات در تشریح این ماجرا در تاریخ دوم مهر ماه سال ۶۱ نوشت: به مناسبت دومین سالگرد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و هفته دفاع مقدس، به دعوت حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی خوئینی‌ها نماینده امام (ره) و سرپرست حجاج ایرانی، اجتماع با شکوه زائران ایرانی در حالی که حضور زائران سایر کشورها در میان آنها جلب توجه می‌کرد، در محوطه وسیعی مقابل مسجد جن در مکه مکرمه بر پاشد.اجتماع کنندگان، عکس‌های امام خمینی(ره)، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را همراه داشتند و در فواصل برنامه شعارهای مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی سر می‌دادند و با کمال نظم سعی بر آن داشتند که هیچگونه بهانه‌ای به‌دست گارد مخصوص و ماموران امنیتی آل سعود که با ماسک، باتوم، گاز اشک آور و ماشین‌های آب پاش آنها را به محاصره درآورده بودند، ندهند.خیل شرطه‌ها و ماموران حفظ امنیت برای آل سعود، در تمامی مسیر راهپیمایان از ستاد حج تا مسجدالحرام به چشم می‌خورد. پس از آنکه بخش عظیمی از جمعیت از مقابل محل سخنرانی گذشتند افراد پلیس به داخل این محل رفته و با برداشتن پرچم جمهوری اسلامی و شعارها، حجت الاسلام موسوی خوئینی‌ها، آیت الله جنتی و سید محمد خاتمی و تعدادی از حاضران در محل ستاد را بازداشت کردند.پلیس سعودی پس از گذشت ساعاتی مجبور شد به خاطر جلوگیری از عواقب این عمل ضد اسلامی خود حجت الاسلام موسوی خوئینی‌ها، آیت الله جنتی (عضو فقهای شورای نگهبان) و سید محمد خاتمی را آزاد کردند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

jaryan جریان انحرافی، چه جریانی است؟

جریان انحرافی، ماجرایی است که در واقع مدتها است نقل محافل سیاسی کشور شده است. این جریان جدای از اینکه ید طلایی در خرافه گرایی دارد، نقش پررنگی نیز در مفاسد اقتصادی بازی می کند. از این رو مسلم است که مفاسد اعتقادی این جریان زمینه را برای مفاسد اقتصادی آنها فراهم کرده است.

این جریان در حالی پشت چهره رئیس جمهور شکل گرفته است، که مدتها پیش از این دلسوزان نظام خطر وجود این جریان را گوشزد کرده بودند و حتی از رئیس جمهور خواسته بودند نسبت به نیروهای اطراف خود توجه بیشتری به خرج دهد. اما این تذکرات کمتراز سوی رئیس جمهور و وابستگان به وی جدی گرفته شد. این ماجرا تا آنجایی پیش رفت که آیت الله صادق لاریجانی در سخنانی این جریان را غرق در مفاسد اقتصادی عنوان کرد، تا پس از افشاگری های مختلف در خصوص مفاسد اعتقادی این جریان، مفسده های اقتصادی آنها نیز عیان شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي



ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس:

جلسات هم اندیشی و انتخاباتی اصلاح طلبان طی هفته های گذشته چنان شدت یافته که برخی از منابع آگاه حجم این جلسات را نسبت به جلسات مشابه اصلاح طلبان در انتخابات ۸۸ بیشتر می دانند.
گفته می شود در این جلسات خاتمی بر سرمایه گذاری اصلاح طلبان بر انتخابات شوراها بیش از انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده و می گوید، باید با حداکثر افراد را وارد شوراها بویژه در شهرهای بزرگ کنیم.
وی همچنین گفته است،اگردر شوراها موفق شویم زمینه برای فعالیت ما در آینده بهتر خواهد شد.
از دیگر سو نیز شنیده می شود سید محمد خاتمی ضمن مامور ساختن احمد مسجد جامعی برای تهیه لیست انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها ،افرادی جوانی را نیز به وی معرفی کرده که در تهیه لیست به وی یاری رسانند

نويسنده:رضا غلامي


نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگي: هفته گذشته شاعر و مستند ساز معروف و متعهد جناب آقاي محمدحسين جعفريان طي يادداشتي(اينجا) در يكي از روزنامه‌ها نسبت به مستند ميلياردي آستان قدس و حواشي پيرامون آن واكنش نشان دادند. ايشان در آن مطلب بعد از تعريف و تمجيد از آقازاده آيت الله واعظ طبسي مي نويسند:

«چند روز قبل خود ايشان(مصطفي واعظ طبسي) به من زنگ زد. گفت اصل مبلغ پانصد ميليون بيشتر نبوده و بسياري مسائل حاشيه‌اي مربوط به اين خبر كذب محض است. پرسيدم اگر كاري براي روشن شدن ماجرا از من ساخته است، آماده انجامش هستم. چه مي‌شود كرد؟ ايشان ادعاي عجيبي كرد مبني‌بر اينكه اگر در تمام سال‌‌هاي كاري‌اش بزرگ‌ترين افتخاري در خدمت به آستان‌قدس نصيبش شده، ساخت همين مستند است. او مدعي بود حاصل تجربه اول اين خانم علاقه‌مند به مستندسازي، فيلمي شده كه از كار خيلي فيلمسازان ديگر بهتر و در نوع خود بي‌نظير است. مرا دعوت به داوري كرد. گفت بيا مشهد حرف‌هاي ما را بشنو، فيلم را ببين و اگر نظر به تجربه‌اي كه در مستندسازي داري شما نيز با من هم‌نظر نبوديد، به‌هر نتيجه‌اي كه رسيدي آن را منتشر كن!»

آقاي جعفريان در پايان قول مي دهد كه فيلم را خواهد ديد و نظرش را به مردم خواهد گفت. در اينكه آقا محمدحسين با سابقه‌اي كه در مستند سازي دارند قادر به تشخيص كيفيت آن مستند هستند شكي نيست اما در اينباره نكات ديگري قابل ذكر است.

همانطور كه خود آقاي جعفريان در يادداشت‌شان نوشته اند جناب مصطفي واعظ طبسي مبلغ قرارداد را 500 ميليون اعلام كرده و رقم يك و نيم ميليارد را رد كرده اند. با فرض صحت ادعاي آقاي طبسي و كذب دانستن مطالب منتشره از سوي خود خانم ريحاني، باز هم جاي اين سوال باقي مي‌ماند كه همين رقم 500 ميليوني آيا قابل توجيه است؟

نويسنده:رضا غلامي

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

khatami سندي منتشر نشده از ملاقات خاتمي و فرعون مصر

خاتمی در این دیدار به شکوه گذاری از سیاست های دولت و نظام جمهوری اسلامی به دامان نامبارک مصر پناه برده و او را ملجأ درد دل های خود قرار داده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سیطرۀ جریان روشنفکری نفوذی نئولیبرالیست نقاب‎دار در وزارتخانه‏ و سازمان‏ها و تشکل‎های مرتبط با سیاست گزاری‏های سینمایی و تئاتری و هنری درسال‏های دهۀ 60 و چند سالی پس از آن، فرصت مناسبی برای مهاجمین فرهنگی در مسیر پیشبرد اهداف لیبرال، سکولاریستی‏شان فراهم آورده بودکه خوشبختانه در پی روی کارآمدن دولت اصولگرا و انجام خانه‏تکانی جدّی در چرخۀ نخبگان مرتبط با مدیریت فرهنگی، هنری کشور آن روند حرکت تأسف‏بار سابق‏الذکر متوقف گردید


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی
 

خبرگزاری فارس: احمد توکلی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به کروبی اعلام کرد: آماده دریافت مستندات مورد ادعای دبیرکل حزب اعتماد ملی است.

 

 

خبرگزاری فارس: حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی

* پارلمان‌نیوز خبر از حضور میرحسین موسوی در ختم سعیده پور آقایی، از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات در مسجد قلهک تهران داد. در ادامه خبر این سایت آمده است: «سعیده پور آقایی دختر عباس پور آقایی مجروح شیمیایی و شهید جنگ تحمیلی ‌است که بدلیل فریاد ا... اکبر بر روی پشت بام خانه‌اش در خیابان دولت دستگیر شده و پس از شناسایی هویت جنازه او توسط مادرش در یک سردخانه صنعتی در قطعه 302 بهشت زهرا دفن می‌شود.»

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید




ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جنگ قدرت سياسون يك سال قبل از انتخابات رياست جمهوري
فرزند كروبي مدعي تقلب هاشمي و خاتمي در انتخابات سال 84 شد!

اظهارات اخیر محمد رضا باهنر در گفتگو با روزنامه اعتماد سبب ايجاد مجادله اي سياسي ميان او و اعضاي ستاد مهدي كروبي مانند غلامحسين كرباسچي و حسين كروبي فرزند مهدي كروبي شد اما در وراي اين جادله كه با توهين هاي سخيف فرزند مهدي كروبي و روضه حضرت عباس كرباسچي همراه بود، آنچه در این میان بیش از همه به چشم می آید، وجه اشتراک باهنر، کرباسچی و حسین کروبی در نوع نگاه و پرداختن به مسئله انتخابات و تقلب در آن است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس سیاسی بی باک؛ مهدی صاحبی: فقط کافی است که بگویی فلان مسئول سیاسی سبیلش فلان و مویش چنان است که بوی نازیبایی از آن استشمام شود؛ آنگاه خواهی دید که چگونه مسئول حقوقی آن بی جنبه سیاسی یا برخی نمک خوردهها وارد میدان می شوند و تو را به اتهام توهین و تخریب صریح و یا تلویحی به آن شخصیت بی جایگاه در دل مردم؛ چند ماهی به این مرجع قضایی و آن مرجع قضایی بکشانند و حسابی انرژیت را خالی کنند و اعصابت را به تارج ببرند تا صریحا بگویی نه تنها خودم بلکه ...


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

وبسایت روشنگری به نقل از :"عماریون"- عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

 

 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آغاز تکاپو برای یک «ارتجاع» بزرگ سیاسی
بازگشت تكيه گاه؛ تلاش براي بازگرداندن هاشمي 78 ساله به كرسي رياست جمهوري

 

بعد از چند ماه امتحان فضا و افکار عمومی درباره معرفی نامزد موردنظر طیف اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، نهایتا این پروژه تبلیغاتی سخنرانی «اکبر ناطق نوری» در شب قدر در حرم امام رضا(ع) و مصاحبه روز گذشته «سعید حجاریان» به پله آخر خود رسید و امروز، هدف اصلی این طیف برای حضور در انتخابات مشخص شد؛ گزینه‌ای که در نگاه اول چندان قابل باور به نظر نمی‌رسد اما بررسی شرایط فعلی این طیف و همچنین اوضاع سیاسی کشور به ویژه بعد از حوادث سال ۸۸ این مساله را باورپذیر می‌کند: اکبر هاشمی رفسنجانی.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com