وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه خبرگزاری فارس: علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

 

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه 

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از ما هستیم: برنامه پارازیت صدای آمریکا که با محوریت تمسخر نظام شکل گرفته بود در پی اقدام وحشیانه «کامبیز حسینی» مجری برنامه قطع شد،گفته می شود «کامبیز حسینی» در ساختمان صدای آمریکا [محل کار] صندلی را به سوی یکی از همکاران خود پرتاب می کند و او ذا مورد فحاشی قرار می دهد

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شبیخون فرهنگی .ناتوی فرهنگی در سایه غفلت مسولین و خانواده ها

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگاه عضو سابق اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی/
میراث امام خمینی برای مردم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل
یک عضو اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از جنگ 8 ساله ایران و عراق و پایداری مردم و دولت ایران به میراث امام برای مردم اشاره کرد و گفت که پاسخ ایران در سه سطح خواهد بود.

فارس، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران سوالاتی مطرح کرد و با طرح این سوال که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند و اگر تصمیم گرفت، چه زمانی را انتخاب می‌کند و اگر زمان معین شد چه شیوه‌ای نظامی را برمی‌گزیند، تاکید کرد که اینها سوالاتی است که محافل بحث و بررسی اسرائیل را پر کرده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عید فطر اصلاح‌طلبان در دفتر خاتمی

احزاب و شخصیت‌ها - امروز جمعی از اصلاح‌طلبان برای تبریک عید فطر در دفتر سید محمد خاتمی به دیدار او رفتند.

به گزارش خبرآنلاين، رئيس جمهور پيشين كشور ميزبان جمعي از وزراي دولتش، نمايندگان ادوار مجلس، روزنامه‌نگاران و فعالان سياسي بود.
محمود دعايي مدير مسئول روزنامه اطلاعات، هادي خانيكي و محمد رضا ظفرقندی از استاتيد دانشگاه، محسن مهرعلیزاده، محمد ستاری‌فر و نصرالله جهانگرد از وزراي دولت اصلاحات، رضا امراللهی رئيس اسبق سارمان انرژي اتمي، محمدعلی سبحانی از ديپلمات‌هاي دولت خاتمي، محمدرضا تابش، جلیل سازگارنژاد و علی شکوری‌راد از نمايندگان ادوار مجلس در اين عيد ديدني حضور داشتند.
مهمانان نماز ظهر امروز را به امامت سیدمحمد خاتمی خواندند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شورای موسوم به "راه سبز" ، با ارسال یک بیانیه مضحک ، از طرفدارانش خواست تا در آستانه اجلاس غیر متعهد ها فضای شهر را آلوده کنند و با تخریب اماکن عمومی و کندن آسفالت خیابان ها ، به مبارزه با جمهوری اسلامی بپردازند .
به گزارش افکارنیوز به نقل از صراط نیوز ، در آستانه آماده سازی شهر تهران و ترمیم خیابان های شهر برای پذیرائی از میهمانان اجلاس جنبش عدم تعهد ها ، شورای موسوم به راه سبز امید با ارسال بیانیه ای از باقی مانده بدنه انسانی خود در داخل کشور خواست تا با تخریب اماکن عمومی و نمای بصری پایتخت و آلوده کردن محیط تهران در زمان برگزاری این اجلاس، به اصطلاح خودشان : "بی‌تعهدی دولتمردان در قبال مردمشان را به رخ غیرمتعهد‌ها بکشد!"

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:جنبش سبز , فتنه گران, دشمنان ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقاله حاضر پاسخی به یاوه گویی های سایت آیین بهایی است که در سالگرد به درک واصل شدن زرین تاج قزوینی او را به عنوان الگوی زنان و اولین زن قیام کننده بر علیه ارتجاع معرفی میکند
کشف حجاب از زنان مسلمان و انهدام وجدان مشترک اسلامی ، واقعیت تردید ناپذیر تاریخی است که از دیرباز مورد توجه جدی استعمار جهانی بوده است. از سال های دور کوشش های فراوانی شده است تا زمینه های روانی، فرهنگی و اجتماعی گریز از ارزش های اسلامی ایجاد شود. پیدایش مسلک بابیگری در ایران نیز همین مقصود را تعقیب می کند. این نوشتار شخصیت
زرین تاج قزوینی یکی از زنان بهایی را که زمینه ساز و مجری توطئه کشف حجاب در ایران بود را  مورد بررسی قرار می دهد.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:بهائیت خبیث,بی حجابی, بیحیایی,فمینیست,شیرین عبادی,گلشیفته فراهانی,انگلیس خبیث,هنرمندان ضد دین و بی هویت,رژیم اشغالگر قدس,کشف حجاب رژیم منحوس پهلوی,رضا ربع پهلوی,فتنه گران,دشمنان اسلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران در گفتگو با آریا تاکید می کند: رقابت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم میان طیف اصولگرایان خواهد بود؛ زیرا اصولگرایان در مجموع به اصلاح طلبان اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی “مرد عمل” این استاد برجسته علوم سیاسی افزود: آقای احمدی نژاد و طرفداران ایشان بخشی از جبهه پایداری را تشکیل می دهند، زیرا احمدی نژاد و دولت آنقدر که به جبهه پایداری نزدیک هستند، به هیچ وجه با جبهه متحد همخوانی و نزدیکی ندارند و رقابت میان دولت آقای احمدی نژاد و شماری از رهبران جبهه متحد خیلی زیاد است.در واقع اختلاف نظر میان احمدی نژاد و برادران لاریجانی زیاد است در حالیکه ما شاهد هستیم در مجموع جایگاه و پایگاه آقای احمدی نژاد و دولت در جبهه پایداری است.
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران تاکید می کند: رقابت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم میان طیف اصولگرایان خواهد بود؛ زیرا اصولگرایان در مجموع به اصلاح طلبان اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.
وی افزود: در واقع از دید اصولگرایان اگر اصلاح طلبان تایید صلاحیت شوند و نامزد اصلی اصلاح طلبان یعنی دکتر محمدعلی نجفی و محمدرضا عارف وارد میدان شوند این خطر از دید اصولگرایان وجود دارد که داستان دوم خرداد ۷۶ مجددا تکرار شود. بنابراین و با توجه به احتمال وقوع این خطر که اصلاح طلبان سکاندار قوه مجریه شوند این سوال مطرح می شود که چرا اصولگرایان باید چنین ریسکی مرتکب شوند و به اصلاح طلبان اجازه ورود به انتخابات را بدهند؟


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رضا روستاآزاد رئیس دانشگاه صنعتی‌شریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش برخی سران اصلاحات برای ورود به عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: محمد خاتمی در انتخابات ۸۸ عملکرد خوبی نداشت و به نوعی در جایگاه متهم قرار دارد.

وی با بیان اینکه فضای عمومی جامعه مصلحت نمی‌بیند که این افراد محاکمه و مورد سوال واقع شوند، تصریح کرد: مقابله سران اصلاحات با اصل نظام در سال ۸۸، آسیب‌ها و صدمات امنیتی، فرهنگی و سیاسی زیادی به پیکره سیاسی کشور وارد کرد لذا بهتر است که این افراد سکوت اختیار کرده و اگر هم قرار باشد حرفی بزنند، بهتر است تنها اعلام برائت و اظهار پشیمانی کنند.

روستا‌آزاد با بیان اینکه خاتمی انگار نمی‌داند که در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: وی باید بداند حتی در صورت اعلام برائت نیز حق ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد زیرا هیچگونه پایگاه اجتماعی، سیاسی و حقوقی در جامعه ندارد.

 

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مريم سنجابي، عضو سابق شوراي مركزي گروهك تروريستي منافقين كه به تازگي از اين گروهك جدا شده است در افشاگري هاي جديد خود، ابعاد جديدي از رفتار ظالمانه سركرده اين گروهك با عناصر فريب خورده را منتشر كرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ اين محفل اباحه گر تمرکز قعاليت خود را به خارج از مرکز کشور منتقل کرده و در شهرستانها با برگزاري جلسات به ظاهر ادبي و شعرخواني و برگزاري تورهاي ايرانگردي و سياحتي به دنبال يارگيري و تربيت و جذب افرادي همانند خود مي‌باشند.

انتشار عکس ديدار خواننده حامي فتنه گران که با سعه صدر مورد عفو قرار گرفته است با اين مبتذل سرايان ترانه‌هاي شاهين نجفي مرتد نشان دهنده هماهنگي‌ها و رابطه عميق ميان هتاکان داخل و خارج از کشور با ظاهر سازي ادبي و هنري است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«آرتا» ی مضحک رادیو پس فردادر پي سانحه رانندگي
فهیمه خضر حیدری اندکی بعد از اخذ گواهینامه رانندگی، تصادف سنگینی کرده است و خبرهای رسیده حاکی از این است که خسارت زیادی به ماشین وارد آمده است.
به گزارش رادیو دیروز، خضر حیدری که پس از ۳ بار آزمون رانندگی و رد شدن در هر دفعه، بالاخره موفق به کسب گواهینامه شد، یک خودروی شورلت قسطی به قیمت ۳۲۰۰۰ دلار خریداری کرد و اسم آن را «چنگیزخان» گذاشت.
فهیمه این مبلغ را از درآمد خود و شوهرش پس انداز کرده بود که مدتی بعد از آن، دچار سانحه می شود و ظاهراً بیش از ۱۱۰۰۰ دلار هزینه تعمیرات آن خواهد شد.
گفتنی است شوهر فهیمه(مهدی طاهباز ) که همان «آرتا» ی مضحک رادیو پس فرداست به هیچ وجه رانندگی بلد نیست و تا کنون موفق به دریافت گواهینامه رانندگی نشده است.
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خوبست نویسنده احمق یا مغرض هفته نامه آسمان با تحقیق و مطالعه بیشتری مطلب بنویسد :

بولتن نيوز: هفته نامه آسمان در گزارشي با تيتر "خسته از درگيري در آرزوي اصلاحات" نوشت: این روزها تصویر جنگ سوریه همان تصاویر اجساد بی‌ سر و دست است که لباس‌ های عادی به تن دارند و تنها اسلحه ‌ای کنارشان افتاده است. تصاویری که شبکه العالم این شانس را داشت تا زودتر از شبکه‌ های دیگر آنها را ضبط کند...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

خبرآنلاین با تخریب شیخ شهید فضل‌الله نوری بدنبال چیست؟
 
اظهارنظرهای عجیب زیباکلام تمامی ندارد؟/ مشروطه منحرف نشد بلکه شیخ فضل‌الله در مقابلش ایستاد!
 

 

بعد از تمجید از دیکتاتوری رضاخان، انگار قرار است شاهد تعبیرات و تفسیر‌های جدید صادق زیباکلام از برخی وقایع تاریخ معاصر ایران آن هم به عجیب‌ترین شکل ممکن باشیم؛ موضوعی که اکنون به عرصه جنبش مشروطه و نقش روحانیت به خصوص شیخ فضل‌الله نوری رسیده است.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:رچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, :: ادامه مطلب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

واکنش فعالان رسانه ای و سیاسی به برخوردهای اخیر قوه قضائیه
رهبرحکیم انقلاب حرف آخر را زدند/ فعالان رسانه‌ای: احکام اخیر سنگین و غیرقابل قبول است؛ نصیحت را جایگزین برخورد کنید
 

 سخت است که بشنوی فعالان رسانه‌ای جریان ارزشی و حزب‌اللهی کشور به خاطر بیان مطالبی در راستای خواست رهبر انقلاب مورد مواخذه و محاکمه قرار می‌گیرند و در سوی دیگر، یکی از فعالان اصلی فتنه ۸۸ که حتی در دادگاه محکوم شده و حکم ۶ ماه حبس او باید اجرا شود، در کمال آرامش از کشور خارج می‌شود تا به لندن برود و همسایه برادرش در انگلیس شود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ویلای فائزه هاشمی (دختر رفسنجانی) در کلاردشت...!!!
 

http://mahan32.persiangig.ir/2i7bzwj.jpg

 

دوران سازندگی عجب دورانی بوده!!!!

بله ....فائزه حق دارد از احمدی نژاد ناراحت باشد چون احمدی نژاد می خواهد افرادی را که اموال مردم را از بیت المال مسلمین چباول کردند بگیرد

فائزه می توانی ناراحت باشی و از این ناراحتی بمیر بمیر بمیر

و با اوباش هم صدا شو و در تهران تا کی می توانی جولان بدهی


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی سی,العربیه,الجزیره,اصلاح طلبان,ضدانقلاب,رجوی,فمینیستها,شیرین عبادی,بی غیرتی, بدحجابی,ضد ولایت فقیه,ملی گراها,کمونیسته,ذلت اعراب,توهین به مقدسات, :: ادامه مطلب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آنچه در این میان حائز اهمیت است واکنش سایت بالاترین به عنوان رسانه جنبش مرده سبز بود که این پهلوان نامدار را خائن نامید. این سایت در تیتری که نشان از عصبیت گردانندگان صهیونیست آن می دهد این جوان ری شهری را خائن به مردم نامید.

"

عماریون"- حمید سوریان قهرمان المپیک شد و قلب هزاران ایرانی را شاد کرد.

این دلاور مرد شهرری؛ پس از کسب 5 مدال طلای قهرمانی جهان، شب گذشته موفق به کسب مدال طلای المپیک در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی گردید؛ این افتخار آفرینی جهان پهلوان جوان را در کنار عبدالله موحد به عنوان رکورد دار کسب مدال های جهانی و المپیک قرار داد.

اما آنچه در این میان حائز اهمیت است واکنش سایت بالاترین به عنوان رسانه جنبش مرده سبز بود که این پهلوان نامدار را خائن نامید.
این سایت در تیتری که نشان از عصبیت گردانندگان صهیونیست آن می دهد این جوان ری شهری را خائن به مردم نامید.
دلیل این کار وابستگی فکری و خواستگاه مذهبی و مردمی حمید سوریان می باشد که عصبیت سبزی های مرده را تحریک کرده است.
پایگاه مقاومت سایبری عماریون این موفقیت عظیم را به پهلوان حمید سوریان؛ خانواده؛ مربیان و همشهری های متدین نامبرده تبریک می گوید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب: :: برچسب‌ها: برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی سی,العربیه,الجزیره,اصلاح طلبان,ضدانقلاب,رجوی,فمینیستها,شیرین عبادی,بی غیرتی, بدحجابی,ضد ولایت فقیه,ملی گراها,کمونیسته,ذلت اعراب,توهین به مقدسات,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش سرویس سیاسی رویداد ،برخی از مهمترین محورهای خبری رسانه های کشور به شرح زیر است:
فائزه هاشمی از ایران خارج شد
فائزه هاشمی رفسنجانی، صبح روز پنج شنبه 12 مرداد از فرودگاه امام خمینی(ره) ایران را ترک کرد. : تاکنون مقصد فائزه هاشمی برای کسی آشکار نشده است ولی احتمال می رود با توجه به برگزاری بازی های المپیک در لندن، این موضوع بهانه خوبی برای حضور فائزه هاشمی در انگلیس و دیدار با برادرش مهدی هاشمی باشد.
 
 خبرگزاری آنا؛ محسن هاشمی رفسنجانی: فائزه هیچ وقت ممنوع‌الخروج نبوده و نیست
برادر بزرگ فائزه هاشمی رفسنجانی از دلیل و مقصد سفر خواهرش پرده برداشت و گفت که او احتمالا به لندن برای دیدار با پسرش(حسن لاهوتی) رفته است.
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سوژه های خبری پایگاه 598 از گوشه و کنار کشور:
جلسه اصلاح طلبان با مرجع خودخوانده در قم / استعفای جمعی از اساتید دانشگاه تبریز/چند درصد مردم ایران موسیقی گوش می‌هند؟ / بی اطلاعی جوزانی ازفیلمی که قرار است بسازد/ برنامه ریزی برای حضور خاتمی در راهپیمایی قدس و ...
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، ناهنجاری های فرهنگی در و بررسی مسائل روز کشور پرداخته است.

پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:


* در هفته گذشته جمعی از سران اصلاحات با حضور در منزل مرجع خودخوانده حامی فتنه در قم طی جلسه ای به بررسی وضعیت حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری پرداختند. گزارش های رسیده به ما خبر از حضور نماینده سید محمد خاتمی در این جلسه را دارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فاطمه معتمد آریا، در ضیافت افطار انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نمازش را مي خواند و روزه هايش را مي گرفت اما در کار اجرايي و بحث فرهنگي، ديدگاهش از ابتدا ليبرالي بود. يعني در عين حال که مقيد به ظواهر بود اما ...

تلنگر: حسين مظفر اظهار داشته است : آقاي خوييني ها  به عنوان يار امام، پيش از همه از انديشه هاي آن بزرگوار مطلع بود.

منتها بعد از فوت امام وقتي سکوت ايشان را در مراحل آغازين رهبري آيت الله خامنه اي ديديم و بعد هم شاهد حمايت از عناصر و عوامل فتنه گر در دو مقطع 78 و 88 بوديم، به اين نتيجه رسيديم که اين افراد مسائلي را در همان زمان حيات امام در درون خود داشتند که بروز نمي دادند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از زمانی که گفتند برای ما تخصص مهم است و تعهد مهم نیست کسانی وارد دستگاههای اجرایی وارد شدند که هیچ گونه سنخیتی با انقلاب و اهداف آن نداشتند یا شاید اصلا اعتقادی به این مسائل نداشتند که نتیجه آن مشخص است


 آقازاده های تازه به دوران رسیده که ظرفیت ثروت رانداشتند و پولهای باد آورده را باید در یک جایی خرج می کردند  و عموما آنها را در پارتی ها مسافرتهای آنچنانی و حیف و میل پولها دستگیر می کردند و حتی یک جا فرزند همین مدیران جانایتهای شیطانی مثل تجاوز و......داشتند وباز دستهای برآن شد که اورا از اعدام نجات بدهد ولی دستگاه قضایی وقت مقتدرانه اورا به چوبه اعدام فرستاد مثلا:


آقاي «ج-پ» از اساس و بنيان با آموزه هاي اسلامي و انقلابي در اقتصاد سر ناسازگاري دارد. فلان دانشجوي كارشناسي ارشد اقتصاد را به همين علت از كلاس اخراج مي كند، آشكارا به نمادهاي ارزشمند و ضد استكباري نظام اهانت مي كند و... همين آقا در هر سه دولت سازندگي، اصلاحات و دولت اصولگراي كنوني، قدر مي بيند و در كانون هاي تصميم ساز و سياست پرداز اقتصادي نظام بر «صدر» مي نشيند و فرياد و هشدار دلسوزان راه به جايي نمي برد تا اينكه...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- نوشت:

سلام بچه‌ها
این دومین نامه ای است که برایتان می‌نویسم ، در این نامه توضیح خواهم داد فراموش شدن یاد پیش کسوتان جهاد و شهادت ماموریت اصلی ضد انقلاب بود.
امام خمینی (ره):
من در میان شما باشم یا نباشم، به همهٔ شما وصیت و سفارش می‌کنم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون، در پیچ و خم زندگی مادی گم شوند ...وصیت حضرت امام خمینی (ره) این بود: نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون، در پیچ و خم زندگی مادی گم شوند ...پیش کسوت شهادت یعنی نخبگان حکومت اسلامی، طراوت و شادابی ایران اسلامی از عطر حضورشان بهره مند است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مربی بسکتبال تیم ملی زنان امریکا یکی از زنان نیروی امنیتی این تیم را به خاطر اینکه تقاضای بوسه وی را رد کرده است از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک باز داشت.به گزارش پارس ناز یک زن ادعا میکند مربی بسکتبال تیم ملی امریکا جنو آئوری به دلیل اینکه وی تقاضای بوسیدن او را رد کرده است او را از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک منع کرده است.
 

به ادامه مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زیبا کلام . کسی که به سکولار بودنش همیشه افتخار کرده وبه علاقه به رضاخان و دارودسته جلادین بارها اذعان کرده این روزها از کسانی مدح می کند که با امثال رضاخان خیلی فرق دارند به تازگی

زیباکلام ناطق نوری را در سبد خود قرار داد

قطعا اشخاصی که اخیرا زیباکلام به مداحی آنان پرداخته با ماهیت ممدوحین قبلی زیباکلام تفاوتهای فاحشی دارند و در یک سبد قرار نمی گیرند اما بدون شک نمی توان یک قاعده غالبی را ...
زیباکلام که به اظهار نظرهای شاذ و عجیبش در بین اهالی رسانه و نخبگان جامعه مشهور می باشد، بعد از مداحی برای رضاخان و رژیم صهیونیستی، به تعریف و تمجید از قالیباف و ناطق نوری پرداخت!
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نامه سید محمد خاتمی در برائت از فتنه 88

 
در جلسه اصلاح طللبان درباره چگونگی ورود به صحنه انتخابات بحث های مفصلی شروع شده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com