وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، فتنه 88 که واقع شد، بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب بر این باور بودند که عده‌ای فریب خورده‌ سیاسی با اشتباهات مکرر سیاسی مرتکب جرائمی شده‌اند که بخشش آن اشتباهات غیرعمدی و سیاسی، هم شرعی است و هم قانونی.اما با این وجود فقط یک نگاه اجمالی به آنچه که در روز برگزاری انتخابات 22 خرداد سال 88، نشان می‌دهد که برنامه‌ای در کار بوده و جمعی از اصلاح‌طلبان با برنامه قبلی و ساز و کار مشخص وارد میدان مبارزات انتخاباتی شده‌اند.چراغ اول این ماجرا را "محمد خاتمی رئیس‌جمهور  اسبق" روشن کرد، آنجایی که ساعت 12:10 دقیقه روز برگزاری انتخابات، سایت یاری نیوز از سایت‌های نزدیک به خاتمی که بعدها به علت تخلفاتی فیلتر شد، به نقل از خاتمی مطلب مهمی را منتشر کرد."خاتمی: میرحسین موسوی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شده است" این جمله‌ای بود که سایت یاری نیور منتشر کرد و بعد از آن به طور کاملا برنامه‌ریزی شده یک سناریوی هوشمندانه به نام "تقلب" با هدفی خاص آغاز شد، که سید محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی و رئیس‌ دفتر خاتمی بعدها در دادگاه محاکمه‌اش از تقلب به عنوان "اسم رمز آشوب" یاد کرد.اندکی بعد و در ساعت 13:11، سایت قم نیوز که تحت مدیریت ابوالفضل فاتح رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد موسوی بود، به نقل از فاتح نوشت: پیروزی مهندس موسوی با فاصله زیاد قطعی است. همه برای این پیروزی یک سجده شکر بدهکاریم.ساعتی بعد و در ساعت 19:01 ، قلم نیوز که به ارگان رسمی اطلاع‌رسانی ستاد موسوی تبدیل شده بود، به نقل از فرشاد مومنی عضو ستاد موسوی نوشت: میرحسین موسوی در آستانه شکستن رکورد 30 میلیون رأی است و در ساعت 20:21 نیز در خبر دیگری اعلام کرد که موسوی بیش از 60 درصد آرا را کسب کرده است.سایت جمهوریت که گردانندگان آن در دادگاه از حمایت‌های مهدی هاشمی رفسنجانی از این سایت خبر داده بودند، نیز در ساعت 21:06 خبری را با عنوان "خاتمی به میرحسین تبریک گفت" منتشر کرد تا حلقه پیروزنمایی میرحسین موسوی با اراسل پیام‌های تبریک از سوی سران جریان دوم خرداد کامل‌تر شود.در آخرین ساعات رأی گیری هم علی‌اکبر محتشمی‌پور رئیس کمیته موسوم به صیانت از آرای موسوی، با سوالی از سوی خبرنگاری مواجه می‌شود که از وی در باره موج‌سازی اصلاح‌طلبان درباره اعلام پیروزی موسوی قبل از اعلام نتایج رسمی و قانونی پرسید.خبرنگار از محتشمی‌پور در جمع خبرنگاران می‌پرسد که چه شواهدی برای پیروزی موسوی در کشور دارید؟ محتشمی‌پور هم در پاسخ به این سوال زیرکانه خبرنگار، بدون اینکه سندی ارائه کند، می‌گوید: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.محتشمی‌پور، بعد از این پاسخ هم از برگزاری جشن پیروزی موسوی در تاریخ‌های 23 و 24 خرداد خبر می‌دهد، در حالی که هنوز فرآیند برگزاری انتخابات پایان نیافته و مردم در حال انداختن رای‌های خود در صندوق های رای بودند.نکته قابل توجه این بود که سایت کلمه همان زمان در گزارشی نوشت که «80 درصد از نمایندگان کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی موفق به حضور در پای صندوق‌های رای شدند» ولی بعد از اعلام نتایج انتخاباتی که اکثریت نمایندگان موسوی در پای صندوق‌های رای حضور داشته و بر فرآیند برگزاری نظارت داشتند، هم موسوی و هم سایت‌های رسمی متعلق به ستاد وی، انتخابات و نتایج آن را مخدوش اعلام کردند.

در پایان پازل روشن کردن چراغ یک ماجرای خطرناک، میر حسین موسوی با حضور در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی و ساعت‌ها قبل از اعلام نتایج رسمی توسط شورای نگهبان و وزارت کشور، طی سخنانی خود را پیروز انتخابات اعلام کرد. "برابر اطلاعاتی که از ستادهایمان در سطح کشور داریم، برنده قطعی با نسبت آرای بسیار زیادی اینجانب هستم."با همین فرآیند برنامه‌ریزی شده که محمد خاتمی آغازگر آن بود، سرانجام فتنه‌ای در کشور به پا شد که 8 ماه به طول انجامید و خسارت اقتصادی، اجتماعی و روانی فراوانی به جامعه و کشور وارد ساخت.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:خاتمی,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاریخ نشان داده است که هرگاه این گروه دعوت به مناظره شده اند از آن فرار نموده و هنگامی که حاشیۀ امنی برای خود پیدا کرده اند شروع به فحاشی و هتاکی می کنند

توهین و فحاشی نماینده دراویش پس از دعوت به مناظرهگروه مذهبی، حجت الاسلام عبدالرحیم بیرانوند، کارشناس و پژوهشگر در حوزه فرق، در گفتگو با خبرنگار فرقه نیوز در قم با اشاره به برگزاری مناظره با نماینده دراویش گفت: پیش بینی بنده این بود که مثل همیشه دراویش به جای پاسخ به دعوت مناظره، فرافکنی کرده و با فحاشی و هتاکی از برگزاری این مناظره خودداری کردند. 
وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که هرگاه این گروه دعوت به مناظره شده اند از آن فرار نموده و هنگامی که حاشیۀ امنی برای خود پیدا کرده اند شروع به فحاشی و هتاکی می کنند البته وقتی در آموزه های صوفیه علم گریزی و علم ستیزی موج می زند انتظار بیشتری هم از آنان نمی رود.
بقیه در ادامه مطلب............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 1 آذر 1393برچسب:درویش ، مناظره ، دراویش ، فحاشی ، توهین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دبیر کل گردان‌های حزب الله-المجاهدین عراق تهدید کرد در صورت اعدام شیخ نمر النمر روحانی بلندپایه شیعی از سوی نظام آل سعود تمامی اسیران سعودی که در بند این گردان هستند، اعدام خواهند شد.

به گزارش بولتن نیوز،به نقل از وای نیوز؛  "عباس المحمداوی"، دبیر کل گردان‌های حزب الله-المجاهدین عراق تهدید کرد در صورت اعدام شیخ نمر النمر روحانی بلندپایه شیعی از سوی نظام آل سعود تمامی اسیران سعودی که در بند این گردان هستند، اعدام خواهند شد. 
وی در ادامه از دولت عراق خواست تا در صورت اعدام شیخ نمر النمر تمامی زندانیان سعودی را اعدام کند.
وی افزود: مقامات عربستان چگونه بدون هیچ رافتی در حق چنین شیخ جلیل القدری که علیه پادشاه عربستان سخن می‌گوید حکم صادر کرده است. 
وی با بیان اینکه اگر نظام سعودی از این تصمیم برنگردد ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمامی بازداشت شدگان عربستانی را اعدام کند افزود: گردان‌های ما سه اسیر با تابعیت سعودی در اختیار دارند؛ ما از آنها حفاظت کرده و تا آزادی شیخ نمر آنها را آزاد نخواهیم کرد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مهر 1393برچسب:حزب الله عراق,آیت الله نمر,اعدام,سعودی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"خیبرآنلاین" - بانوی شیعه شده آمریکایی با بیان اینکه غرب هم باید با زندگانی و روش اهل بیت(ع) آشنا شود تا ظرفیت حقیقی اسلام را دریابد، گفت: تا زمانی که حجاب را شخصا تجربه نکرده بودم قادر به تحسینش نبودم.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، داینا بیتی، بانوی مسلمان و شیعه شده آمریکایی، از تشرف خویش به اسلام و مذهب تشیع سخن گفت.
 دایانا (معصومه) بیتی بانویی سی و نه ساله و آمریکایی الاصل است که در دبیرستانی در ایالت کلرادوی امریکا، ریاضی تدریس می کند. دایانا در خانواده ای مسیحی متولد شده و با تعلیمات دین مسیح آشنایی داشته است. وی بیست سال پیش، زمانی که دانشجو بوده، به اسلام گرویده است. طبق گفته خودش انگیزه اولیه ایشان برای مطالعه پیرامون اسلام تنها کنجکاوی در مورد همکلاسی های مسلمانش بوده است.
 گفت و گو با خانم دایانا بیتی به شرح زیر است.
 *خانم بیتی لطفا از ابتدای آشناییتان با دین مبین اسلام و سپس با مذهب تشیع بفرمایید!
 وقتی نوزده سال داشتم و دوره دانشجویی را می گذراندم اطرافم دانشجویان مسلمانی را ملاقات می کردم که کتاب مقدس ایشان مرا کنجکاو کرد و به مطالعه آن پرداختم. با اصول و تعالیمی که پیش از آن در دین نیاکانم یعنی مسیحیت خوانده بودم در مورد خداوند یکتا و پیام آوران الهی آموخته بودم و اینها دقیقا همان مطالبی بود که از قرآن کریم نیز می آموختم. اینکه شباهتی چنین بین اسلام و مسیحیت بود مرا شگفت زده کرد و کنجکاوی ام را برای مطالعه بیشتر قرآن بالا برد.
بقیه در ادامه مطلب...............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مهر 1393برچسب:دایانا بیتی ، معصومه بیتی ، آمریکایی ، مسلمان ، حجاب ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قرارداد مشهور صادرات گاز به شارجه امارات که مبنای یکی دعوای حقوقی بین‌المللی بین شرکت اماراتی طرف قراداد و ایران شده است، بر صادرات گاز لایه گازی میدان مشترک سلمان استوار است.خبرگزاری فارس: ۵ نکته درباره گازی که قرار بود به امارات صادر شود/ گاز میدان سلمان واقعاً می‌سوزد؟موافقان این قرارداد ادعاهای غلطی درباره بهره‌برداری از گاز میدان سلمان مطرح می‌کنند که مورد استناد طرف خارجی در داوری بین‌المللی قرار گرفته و کمک قابل توجهی به محکومیت ایران در این داوری بین‌المللی کرده است. ادعاهایی که از سوزاندن گازی که قرار بود صادر شود شروع شده و به اعداد و ارقام نجومی غیر واقعی از عدم‌النفع ایران با توجه به اجرا نشدن این قرارداد ختم می‌شود.اما یک پرسش مهم وجود دارد که معمولا کمتر به پاسخ آن پرداخته شده است: چرا ایران از این میدان مشترک سهم خود را برداشت نمی‌کند؟برای پاسخ به این پرسش توجه به چند محور اصلی و دانستن حقایقی درباره لایه گازی میدان سلمان الزامی است:1- برای انتقال گاز میدان سلمان در سال  1378 مصوبه‌ای در شورای اقتصاد گذرانده شد که طبق آن باید گاز تولیدی این میدان از طریق خط لوله از میدان گازی سلمان به عسلویه منتقل می‌شد اما این مصوبه توسط وزارت نفت وقت نادیده گرفته شد و در نتیجه به جای احداث خط لوله به عسلویه اقدام به احداث خط لوله از سلمان به سیری و از سیری به مبارک (سکوی RP) کردند.

بقیه در ادامه مطلب...............................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:دستجردی,اصلاح طلبان,اخراج,کارگزاران,قرارداد ننگین کرسنت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات  در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در رابطه با جلسه استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: استیضاح وزیرعلوم  از چند ماه پیش کلید خورد و عقبه ای داشت و آن هم به فرایند رأی اعتماد به وزیر برمیگردد، نمایندگان مجلس مواضع وزیر و مرتبطین با او را می دانستند و در زمان رأی اعتماد با وزیر اتمام حجت کرده بودند ونگرانی ها این بود که چنین وضعیت نگران کننده ای در دانشگاهها بوجود بیاورند. دفاعیات فرجی دانا تنها لغلغه زبان بود / مایه تاسف است که حامیان وزیر فراریان از کشور بودند
وی در ادامه افزود: در هنگام رأی اعتماد وزیر در فراکسیونهای مختلف  از وزیر خواسته شد و وزیر هم به نمایندگان قول داد که پاسخگوی نگرانیها و دغدغه ها باشد و از فتنه گران در دانشگاهها و وزارت علوم استفاده نکند و به حرفهای وزیر اعتماد کرده و رأی دادند.   
نماینده تهران تصریح کرد: در جلسه استیضاح  وزیر حرفهای خوب و زیبایی در دفاع از عملکرد خود گفت اما چون نمایندگان تجربه گذشته را داشتند این حرفها را لغلغه زبان دانستند، این استیضاح نشان داد علی رغم اینکه  ممکن است  نمایندگان مجلس دارای سلایق سیاسی مختلف باشند اما در مبانی تفکر اصولگرایی و منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای حضرت امام(ره) اتفاق نظر داشته و همگرا بوده و خواستار تحقق آنند، چرا که فرهنگ کشور دین مداری و جوهره خود نظام جمهوری اسلامی ست که خیلی مهم است. وی با اشاره به عملیات روانی برخی رسانه های داخلی و خارجی در دفاع از وزیر گفت: بحث دیگری که در استیضاح وجود داشت عملیات روانی هماهنگ برخی رسانه ها در داخل و خارج از کشور بود که به شدت استیضاح کنندگان را مورد تخریب و ترور شخصیت قرارمیدادند و کسانی از آقای فرجی دانا حمایت کردند که بخاطر تنفر ملت فراری شده اند و در آغوش انگلیس و بیگانگان هستند، اینها حامیان وزیربودند که این مایه تأسف است برای وزیری که فراریان از او حمایت کنند. 
وی در پایان گفت: استیضاح کنندگان مراحل مختلف اعم از تذکر و سوال  و توصیه خصوصی را طی کرده بودند و به نتیجه نرسیدند و تمام صحبت های آنان مستند و بر اساس مدارک بود و سایر نمایندگان وقتی با این مواضع روبرو شدند رأی به عدم اعتماد به وزیر دادند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 31 مرداد 1393برچسب:استیضاح,وزیر علوم,فاطمه آلیا,مجلس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روزنامه آرمان که در شماره‌های مختلف خود سعی در به میدان کشاندن فعالان فتنه و ساختارشکنان دارد، این بار با درج کاریکاتوری توهین آمیز به استهزاء مقاومت پرداخته و ایشان را یکی از عوامل کشتار مردم مظلوم غزه برشمرده است
"خیبرآنلاین" - 
ریاست محترم قوه قضائیه  
حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی  
سلام علیکم؛ 
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام، حوادث اخیر غزه و اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه، فجایع عظیم بشری را رقم زده و همه جهانیان را به موضع‌گیری علیه رژیم غاصب واداشته است. 
این فجایع بار دیگر مُهر اثباتی بر کلام امام راحلمان است که همیشه تأکید بر حذف این رژیم سفاک و غده سرطانی داشت و آنچنان که رهبری معظم انقلاب در دیدار دانشجویان فرمودند، تنها راه مقابله با رژیم زورگوی صهیونیستی نبرد مسلحانه است.  
این واقعیت در جنگ‌های 33 روزه حزب‌الله و جنگ 8 روزه غزه به وضوح عیان شد. این رهنمودها و تجربه‌های در پیش بی‌شک لزوم حمایت جدی از مقاومت که در صف مقدم نبرد مسلحانه با اسرائیل است را بر همگان واجب می‌کند که باید به عنوان راهبرد اصلی مدنظر قرار گیرد.  مع‌الاسف عده‌ای واپس‌گرا در سالیان قبل منادی «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» بودند اما با اقدامات ضدبشری غیرقابل انکار سگ‌های منطقه و حضور پر شور مردم در راهپیمایی‌های روز قدس به ویژه روز قدس امسال جواب محکمی از مردم دریافت کرده بودند و دیگر جرأت اذعان علنی اینگونه شعارهای سخیف و بی‌مغز را نداشتند، اما امروز در سایه مدیریت ضعیف و همراه با تساهل و تسامح در حوزه مطبوعات، بر شعارخائنانه قبلی خود به گونه‌ای جدید تأکید کنند.  
روزنامه آرمان که در شماره‌های مختلف خود سعی در به میدان کشاندن فعالان فتنه و ساختارشکنان دارد، این بار با درج کاریکاتوری توهین آمیز به استهزاء مقاومت پرداخته و ایشان را یکی از عوامل کشتار مردم مظلوم غزه برشمرده است.  
اینک مطالبه جدی دانشجویان انقلابی آن است که به صورت ویژه با جریاناتی که در حال مصادره مطبوعات کشور و نشر مسائل دور از واقعیت و باورهای عمومی مردم هستند برخوردی اساسی شود.  
بسیح دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان 
بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج 
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر  
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد البرز 
بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:نامه ، بسیج دانشجویی ، قوه قضاییه ، روزنامه ، آرمان ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

متن کامل این سخنرانی بارها توسط رسانه های منتشر شده است اما متأسفانه تا کنون فیلم مناسبی از اظهارات دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی در این حماسه بزرگ منتشر نشده بود. آنچه در ادامه می بینید، اولین فیلمی است که از این سخنرانی مهم منتشر می شود.
فیلم منتشر نشده سخنان روحانی در روز حماسه ۲۳ تیر سال ۱۳۷۸
گروه سیاسی جهان نیوز ـ یک سال پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات و اجرای پروژه شارلاتانیسم مطبوعاتی با توهین به مقدسات اسلام و هجمه به ارکان نظام اسلامی و تبدیل شدن برخی مطبوعات به پایگاه دشمن، اعتراضاتی دانشجویی به بهانه بسته شدن روزنامه سلام در روز ۱۸ تیرماه ۱۳۸۷ شکل گرفت.

اما در روزهای بعد با کمک برخی مقامات دولتی ذی نفوذ در دو وزارتخانه کشور و علوم کار از دست جنبش دانشجویی خارج شد و اراذل و اوباش میدان دار چند روزه خیابان های مهم تهران شدند. آتش زدن خودروها و وسائل نقلیه عمومی، بانک ها و مجروح کردن تعدادی از مردم، ضمن افشای ماهیت این جریان، صبر و طاقت مردم را به پایان رساند تا آنکه در روز ۲۳ تیر با حضور گسترده دانشجویان و مردم در دانشگاه تهران و خیابان های اطراف، به این فتنه شبه براندازانه پایان داده شد.
بقیه در ادامه مطلب..................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:دکتر روحانی,حماسه 23تیر,کوی دانشگاه,فتنه 18تیر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 آقای روحانی هم در ادامه گفته است: "تا من هستم اجازه نخواهم داد به ارزش ها ، نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه اهانت و هجمه شود."

مشرق: شنیده ایم در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از اعضا با انتقاد از تحرکات فرهنگی ارتجاع گونه و تلاش برخی مدیران برای بازگشت به فضای دهه 70 گفته است: " اگر مسوولانی بخواهند این ارتجاع را عملی کنند بنده احساس تکلیف کرده و با تمام قوا دانشگاه به دانشگاه خواهم رفت و علیه این کودتای خزنده سخنرانی خواهم کرد." آقای روحانی هم در ادامه گفته است: "تا من هستم اجازه نخواهم داد به ارزش ها ، نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه اهانت و هجمه شود."

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:انقلاب فرهنگی,دولت تدبیر و امید,رییس جمهور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جهان نوشت:

یکی از مشاوران رئیس جمهور که چندی پیش اظهارات عجیب و جنجالی اش انتقادات مسؤولان مختلف کشور را به همراه داشت اخیرا از سوی دادگاه ویژه روحانیت احضار شده است. 

این فرد که بیشتر به دلیل سوابق امنیتی اش شناخته می شود بعد از حضور در دادگاه ویژه روحانیت به دلیل اظهارات بی جا و حاشیه‌ساز اش مورد بازجویی قرار گرفته و تعهد کتبی داده است تا دیگر سخنانی نگوید که برای دولت و رئیس جمهور حاشیه درست کند. 
وی پیش از این نیز در جمع تعدادی از اصلاح طلبان از لزوم تسخیر وزارت اطلاعات در دولت یازدهم سخن گفته و خط و نشانی هم برای فتح مجلس دهم کشیده بود. 
عملکرد ماه های گذشته این فرد در دولت یازدهم نشان می دهد که وی نه تنها اقدامات مفید و ویژه ای در این مدت انجام نداده است بلکه ظاهرا علاقه دارد با حاشیه سازی های مداوم برای دولت، افکار عمومی را از مسایل اصلی به حواشی و جنجال های زودگذر منحرف سازد.
وی که در ایام فتنه از تجمعات غیر قانونی حمایت می کرد معتقد بود که باید با تجمعات در کف خیابان، از نظام امتیاز گرفته شود. همچنین پسر وی در ایام فتنه به دلیل حضور در اغتشاشات بازداشت شده بود. همسر این فرد نیز در دوران فتنه اقدام به جمع آوری امضا برای نامه ای علیه نظام نمود. 
به نظر می رسد، در شرایطی که مشکلات روز افزون مردم به ویژه در عرصه های فرهنگ و اقتصاد پابرجاست و انتظار افکار عمومی از دولت محترم، به کارگیری تدبیر ویژه و موثر برای حل معضلات پیش روی جامعه است، این مدل اظهارات و حاشیه سازی ها، نتیجه ای جز تشویش و بی اعتمادی افکار عمومی به قوه مجریه نخواهد داشت.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:ریس جمهور محترم,مشاور حاشیه ساز,فتنه گر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز گذشته جمعی از اصحاب رسانه با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند که حضور «مهدی خزعلی» در این دیدار جای بسی تامل و تاسف است. وی که ظاهرا از گردانندگان جلسه دیروز بوده است، پس از به کما رفتن آیت‌الله مهدوی کنی، طی یادداشتی موهن، مسائل توهین‌آمیز متعددی را به رئیس مجلس خبرگان رهبری نسبت داد.

lمنبع:صراط

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:هتاک,توهین به مراجع,فتنه گر,دیدار,مهدی خزعلی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مدتی است که مغزی کوچک و محدود با همه فشاری که بر خود آورده است، توانسته است خلاقیتی به خرج بدهد، و صفحه "آزادی‌های یواشکی زنان" را در فیس بوک راه‌اندازی کند و دخترکان و زنانی چون خود را به تکاپوی یافتن محلی عمومی اما خلوت، به برداشتن حجاب خود، و گرفتن عکسی با عجله و ناگهانی وادار کند و با این کار، جلوی ارزشی به نام حجاب، اما در قالب مبارزه با نظام اسلامی، ایستادگی کند … زهی خیال باطل !!!کمپین آزادی‌های علنی زنان !؟

آنان که سطحی و با هرزگی به مسائل نگاه نمی‌کنند و کمی بیشتر به عمق سفارشات دین اسلام پی برده‌اند، به حقیقت می‌دانند که " چوب آزادی غربی" را به زنان و دختران زدن، باعث آزادی آنها نمی‌شود، حتی، باعث به بند کشیده شدن آنها در هوی و هوس مردان هرزه نیز می‌شود…

حجاب در اسلام، شاید در ظاهر به نوعی محدودیت برای زنان باشد، اما در اصل محدودیتی بزرگ است برای آنها که سودای تصرف این موجود با ارزش را دارند، محدودیتی بزرگ برای چشم‌ها و روح‌های فاسد، که آنها را در رسیدن به خواهش دلشان ناکام می‌گذارد و اما حجاب، آزادی زن است در جامعه تا بدون گرفتار آمدن به حاشیه‌های به بند‌کشنده، آزادانه زندگی و فعالیتش را ادامه دهد …

بقیه در ادامه مطلب....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 تير 1393برچسب:آزادی,بی بندوباری,بی حیایی,بی عفتی,آزادي زنان آزادي‌هاي علني آزادي‌هاي يواشكي فيس‌بوك , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در پی اراجیف منتجب نیا رییس دفتر سابق مهدی کروبی علیه علامه مصباح و بوق و کرنای رسانه های بیگانه ، بجانی گفت : منافقین و جاسوسان از انگلیس و آمریکا ماموریت دارند تا علامه مصباح را تخریب کنند.
"عماریون"- حجت الاسلام روح الله بجانی رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران اسلامی امروز در جلسه هم اندیشی دانشجویان حزب اللهی با انتقاد از سخنان اخیر منتجب نیا گفت: منافقین و جاسوسان از انگلیس و آمریکا ماموریت دارند تا علامه مصباح را تخریب کنند. امروز دوستان بخواهند منافقین و جاسوسان و مزدوران جبهه کفر را بشناسند نگاه کنند به حملاتی که به علامه مصباح می شود. البته حملاتی هم به فرزند حضرت آقا صورت پدیرفته و می شود اما الان جاسوسان حملات علنی را روی علامه مصباح قرار داده اند و حمله به آقا سید مجتبی را به رسانه های خارجی سپرده اند. بنده به جاسوسان هشدار می دهم دست و پای خود را جمع و جور کنند و الا در عالم بی تفاوتی دولت خودمان له یکی از دلایلی که علامه مصباح تخریب می شود تاکید حضرت آقا بر جایگزیزنی ایشان در جایگاه شهید مطهری و علامه است. امروز فرقان زمان جاسوسانی هستند که مطهری های زمان را تخریب و ترور آبرویی می کنند.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:منافقین,مریم رجویتخریب,اهانت ,علامه مصباح یزدی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از سيب نيوتن تا سيب قليان

از سيب نيوتن تا سيب قليان
امام جماعت مسجد الحرام با اشاره به ماجرای "سیب نیوتن" تأکید کرد: این سیب باعث ابداع و تخصص شد. اما سیب در جوامع عربی، همچنان به عنوان "اسانس قلیان" کاربرد دارد !

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعود الشریم" در صفحه توییتر خود نوشت: روزی درباره سیب تأمل می کردم. پس از اندکی تأمل به تفاوت دیدگاه معاصر با نگاه غالب نزد ما اعراب درباره این میوه پی بردم و چهار بیت در این باره سرودم.
شریم در این ابیات دیدگاه های طرفین در این باره را مقایسه و بیان کرده است که نیوتن توانست با تأمل در یک سیب به قانون جاذبه پی ببرد و شرکت "اپل" آن را به عنوان لوگو بر روی محصولات هوشمند خود انتخاب کرده است. این در حالی است که "سیب" در میان مردم جوامع عربی چیزی جز "اسانس قلیان" نیست، که جوانان با استفاده از آن وقت گذرانی می کنند. !! 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 تير 1393برچسب:نیوتن,سیب,عربی,اختراع,قلیان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلمان یا به قول آقای رفسنجانی «جدید‌الاسلام» عبارتی توهین‌آمیز و تحقیرکننده به شمار می‌آید که علیه مخالفان برخی گزاره‌های تساهل و تسامح دینی از این پیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 ، وطن امروز نوشت:‌ اخیرا آقای هاشمی‌رفسنجانی در جمع کسانی که «دانشجو» معرفی شده‌اند طی سخنانی «منتشر نشده» اظهار داشته است «جدیدالاسلام‌ها» با «اینترنت و ماهواره» مخالفند و از آن می‌ترسند.این سخنان آقای هاشمی درحالی مطرح می‌شود که جمع کثیری از کارشناسان زبده کشور در حوزه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از مواضع دولت درباره رفع و نقض مقررات ناظر بر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و همینطور موضع‌گیری‌های انجام شده در مقابل جمع‌آوری تجهیزات غیرقانونی دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای، انتقاد کرده‌اند.اما انتقاد‌های کارشناسانی که اینگونه برچسب‌گذاری شده و مورد توهین علنی و مستقیم قرار گرفته‌اند، عبارت است از اینکه «دولت طبق قانون اساسی باید پاسدار دین و فرهنگ باشد.» اینها را بهتر است کسانی که به نصب برچسب علیه منتقدان اشتغال دائمی دارند در قانون اساسی جمهوری اسلامی مطالعه و ملاحظه کنند تا بدانند کسانی که وظایف قانونی دولت و قوه‌مجریه را یادآوری می‌کنند «تازه مسلمان» نیستند.تازه مسلمان یا به قول آقای رفسنجانی «جدید‌الاسلام» عبارتی توهین‌آمیز و تحقیرکننده به شمار می‌آید که علیه مخالفان برخی گزاره‌های تساهل و تسامح دینی از این پیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:هاشمی ، منتقدان ، ماهواره ، تازه مسلمان,آزادی,خطرات,فروپاشی خانواده,انتقاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بد نیست آقای مطهری معنای محاربه را حداقل از فقیه و مرجع مورد قبول خودشان بپذیرند و این‌قدر روی «منتقد» بودن «محارب» تکیه نکنند.صراط: محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: آقای علی مطهری نماینده محترم مردم تهران در پاسخ به سرمقاله "فرصت‌طلب کیست و منتقد کدام است؟" جوابیه‌ای ارسال کردند که در پنج‌شنبه گذشته پاسخ ایشان و جوابیه رسالت به چاپ رسید. آقای مطهری در پاسخ خود آورده است؛ "هر نظام سیاسی و هر حکومتی منتقدانی دارد... مشکل سرمقاله‌نویس رسالت این است که فکر می‌کند اگر کسی انتقاد به نظام داشت باید به نحوی حذف شود... سرمقاله‌نویس رسالت قبل از آنکه دفاعیات متهمان مورد نظر (سران فتنه) را بشنود و نقش و تاثیر طرف دیگر فتنه را در نظر بگیرد حکم صادر می‌کند که آنها محارب و باغی هستند... اینکه وی چه لذتی از اعدام منتقد می‌برد نیاز به یک روانکاوی دارد." (روزنامه رسالت 10/4/93)از نظر آقای مطهری فعل و قول فتنه‌گران در سال 88 پس از اعلام نتایج انتخابات، یک انتقاد ساده است. با آنکه او در این پاسخ اعتراف دارد فتنه‌ای در کار بوده اما بر عنوان "منتقد" بودن سران فتنه اصرار دارد.حال ببینیم اصلا صورت مسئله فتنه‌ای که کارگردانان آن از سوی آقای مطهری، منتقد نامیده می‌شوند، چیست؟

بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:مطهری ، محاربه ، مرجع ، انبارلویی ، صراط, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی صراط" - تحرکات اصلاح طلبان و حامیان فتنه برای احیای سید محمد خاتمی و تبدیل کردن او به چهره مقبول نظام در هفته های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، تحرکات اصلاح طلبان و حامیان فتنه به اندازه ای است که آنها تقریبا هیچ فرصتی را برای مطرح کردن دوباره خاتمی و تحمیل او به عنوان چهره مقبول از دست نمی دهند.
اوج این تحرکات به مراسم یادبود نلسون ماندلا مربوط می شود که تعدادی از اصلاح طلبان در نامه ای با لحن بی سابقه از رییس جمهور خواستند تا "مصرانه" از خاتمی درخواست کند در مراسم مذکور حضور یابد که البته روحانی در نهایت پاسخ مطلوب اصلاح طلبان را به آنها نداد.
به علاوه، دیدارهای متناوب خاتمی با فعالان مختلف سیاسی و نیز برخی متهمان فتنه، مسئولان سابق دولت اصلاحات، هنرمندان و نیز جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همچنان ادامه دارد.

لطفا به پوشش این زن نگاه کنید


دیدار خاتمی با نسرین ستوده، از محکومان فتنه
بقیه درادامه مطلب........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:خاتمی ، صراط ، احیا ، پروژه ، اصلاح طلب ، فتنه ، محاکمه ، انگیزه ، حامی ، جشنواره ، سینما ، هنرمندان ، مسئول ، سابق ، اصلاحات ، دولت آخرین اخبار اخت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

نشریه زنجیره‌ای صدا از دعوت یکی از دست‌اندرکاران فتنه به وزارت نفت به بهانه مراسم افطار خبر داد.

فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.

به گزارش صدا، خاتمی در مراسم افطار وزارت نفت که به دعوت منصور معظمی معاون این وزارت تدارک شده بود حضور پیدا کرد.

بنابراین گزارش، بیژن زنگنه و محسن امین‌زاده، جعفر توفیقی، وزیری‌هامانه و چیت‌چیان نیز در این برنامه شرکت داشته‌اند. این مهمانی با حضور برخی مدیران سابق و فعلی وزارت نفت در مجتمع ایجادیه واقع در جماران برگزار شد.

منبع:كيهان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:اصلاح طلبان,فتنه گران,بی فرهنگی ,توهین به رای مردم,پول نفت ,افطاری,انزوای سیاسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اول یه چند نکته ، و بعد از اون پرداختن به مطلب جدید وبلاگ:

1-      شاید بعضی ها فکر کنن و بگن که بلاگ روشنگری یه بلاگِ کاملاً یک طرفه و افراطی باشه ، در صورتی که اکنون اعلام میداریم که این طور نیست ، بلکه ما سعی میکنیم تا در حد توان مطالب را در عین حقیقت و واقعیت برای ایرانیان و مسلمین برای روشنگری ذهنی بیان کنیم ، و سعی در رعایت رئالیسم در نوشته های خود مینماییم، مخصوصاً اینکه سعی در آوردن برخی اسناد تصویری در برخی نوشته ها داریم ، (هر چند که ممکنه هر لحظه این وبلاگ از سوی بلاگفا مسدود بشه)

2-      حال اگر کوتاهی ای از ما رخ داد تقاضا داریم ما را در قالب قراردادن نظر و کامنت و یا  یک ارسال ایمیل با عنوان "انتقاد" به roshangary@live.com   یاری فرمایید – با تشکر – گروه نویسندگی روشنگری

3-      ما قبلاً از لطف سایت بلاگفا در سرویس دهی متشکریم.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطلب:

  آیا میدانید چرا اکنون ما در جامعه ی خود مواجه با صحنه های افتضاح پوشش زنان هستیم ، و آیا تا کنون به دلایل پروسه ی رسیدن به این مرحله از بدحجابی در جامعه (مخصوصاً شهر تهران) فکر کرده اید؟ آیا به خود نگفته اید که شاید مشکل از رفتار ناشایست برخی مسئولان در مواجهه با این مسئله بوده؟ بیایید از روی اسناد و قرائن کمی به گذشته تر برویم و مسئله را ریشه یابی کنیم

بقیه در ادامه مطلب....................................لینک دانلود فیلم


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:خاتمی,بی حجابی,فحشا,حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبلاگستان 598،وبلاگ یک قدم تا ظهور نوشت:فرزندان ما قبل از بدنیا آمدن خونشان را با خدا معامله میکنند و آنرا با افتخار هرچه تمام نثار راه ولایت امامت خواهند کرد ما را از شهادت نترسانید بلکه به آن مژده دهید راه ما راه حسین بن علی (ع) و فرزندان ایشان میباشد.دشمن کور خوانده ما قطره قطره خونمان را فاطمی وار نثار راه ولی ومقتدایمان خواهیم کرد و فاطمه کوچولو نیز هر لحظه آماده شهادت در راه اسلام وآرمانهای انقلاب وشهداست نه تنها او بلکه تمام ملت ایران فدائیان رهبری هستند.این در جواب تهدید گروهک تروریستی منافقین است و ضمن اعلام برائت از این خودفروختگان وطن فروش آمادگی خود را برای جان نثاری در راه ولایت اعلام میکنیم.

ماجرای دختری که عکسش کنار دکتر احمدی نژاد خبرساز شد+تصاویر

سال قبل در جریان دیدارمان با دکتر احمدینژاد محبوب دل مستضعفان ومحرومان جهان عکس هایی به یادگار گرفتیم که در یکی از عکس ها دختر بنده در کنار دکتر ایستاده است و این عکس را بنده در همین وبلاگ قرار دادم. اما متاسفانه در 8 اردیبهشت امسال سایت مشرق به اشتنباه این عکس را با تیتر " نوه مشترک احمدینژاد ومشایی" بر روی سایت قرار داد وبا تذکر  برخی از دوستان خبر فوق را از سایت برداشت ولی این خبر کذب باعث گردید که دیگر خبر گذاریها نیز به استناد مشرق این خبر را بر روی خروجی خود قرار دهند. دیروز نیز سایت 598 مطلبی با عنوان "دختری که در کنار احمدینژاد ایستاده خبر ساز شد" ونوشت که: به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرگاران، بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هم این خبر را بازنشر کردند. حتی ساعتی پیش صدای آمریکا هم با انتشار این عکس به بازنشر خبر پرداخت. گفتنی است،‌ تلویزیون گروهک تروریستی منافقین از مخاطبان خود خواست این دختر را در مدرسه‌اش شناسایی کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:احمدی نژاد,دلواپسان,مستضعفان,مظلومان,تهدید منافقین و ضد انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز 12 تیرماه برابر با سالروز حمله هوایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس است، جنایتی ضد انسانی كه هرگز از صفحات تاریخ محو نخواهد شد، راستی حقوق بشر آمریکایی در برابر این توحش مدرن و حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی چه پاسخی دارد؟ به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرگاران، امروز 12 تیرماه برابر با سالروز حمله هوایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس است، جنایتی ضد انسانی كه هرگز از صفحات تاریخ محو نخواهد شد و متاسفانه با گذشت سال‌ها پیگیری ایران در مجامع بین‌المللی دولتمردان آمریكا پاسخی در این مورد نداده‌اند.

پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی "ایران‌ایر" با شناسه «IR655» از بندر عباس به مقصد دبی در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو "یواس‌اس وینسنس" متعلق به نیروی دریایی  آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک بودند، جان باختند. در هنگام وقوع این حادثه، رئیس جمهور آمریکا رونالد ریگان بود.



بقیه در ادامه مطلب...............

 


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازرادیو دیروز،  مبارزین رادیو فردا که به سادگی توسط همین رسانه و امثال آن تشجیع می شوند، تا آزادند کُری خوانی هایی بی نظیر دارند اما به محض دستگیری به مقتدایشان بنی صدرخیانتکار می پیوندند.کم آوردن یکی دیگر از بزرگان فتنه مردانگی جای خود را به نامردی می دهد و انواع مریضی ها در جسم این مجموعه های مرض و مریض نمودار می شود. رادیو فردا در خبری با عنوان "خزعلی از زندان به بیمارستان منتقل شد"، می نویسد:
"محمد صالح خزعلی، پسر مهدی خزعلی، فعال سیاسی زندانی، از «بدتر شدن» وضعیت پدر خود در زندان رجایی‌شهر و انتقال او «به بیمارستان» خبر داده است. محمد صالح خزعلی گفته بود چهار روز از اعتصاب غذای خشک او می‌گذرد و «گویا پدر در وضعیت جسمانی خوبی نبودند و تپش قلب داشتند». بنا بر تازه‌ترین نوشته محمد صالح خزعلی، پدر او به خاطر اعتصاب غذا با کاهش شديد وزن روبه‌رو شده و حتی پزشکان در آزمايش‌هایی متوجه سکته قلبی او شده‌اند."
خزعلی که به بهانه مرخصی از زندان گریخته بود با خفت دستگیر و مجدداً راهی زندان شد و اکنون دم از ناسالم بودن جسمش می زند که البته نباید عقل سالم را هم در بدن و جسم ناسالم امثال خزعلی جستجو کرد.
اما ببینید این سرداران رادیو فردا، در مواجهه با مبارزین جمهوری اسلامی چقدر عیار خلوص دارند. خاطره گویی یک سرباز امام خامنه ای که مهرماه ۹۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید دکتر رفیعی در خاطره گویی اش در محضر امام و معشوقش می گوید:

بقیه در ادامه مطلب..................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 تير 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گرچه عرصه‌ای برای به میان آمدن دیدگاه‌‌ها و خطوط فکری جریان‌‌های عمده سیاسی کشور شد اما به موازات خود، جریان‌‌های هدایتگری را نیز تجربه کرد. بخش عمده و اساسی این هدایت‌‌ها و کنترل‌‌ها بی‌شک، «قدرت پشت گفتمان‌ها» یعنی «رسانه‌ها» بودند. رسانه‌‌ها این خطوط ناخودآگاه اربابان خط و ربط سیاسی، چنان نقشی را در فضای انتخابات ایفا کردند که ازخلال آنها تلاش آنان برای «میانداری» نیز قابل رصد بود. درحوزه رسانه‌‌های خارجی اما این شبکه خبری بی بی سی فارسی بود که طی ماه‌‌های گذشته چالش‌‌های نرمی‌را درزمینه مقابله با ارزش‌های ایدئولوژیکی تدارک دید. اصولا این شبکه با دو تاکتیک وارد فضای انتخابات ایران شد. نخستین تاکتیک، حواس پرتی جمعی (mass‌ distraction) بود که براساس آن سعی شد پیام‌‌ها از محتوا تهی شده و ارزش‌‌های خبری دیگری دراذهان شکل بگیرد. تاکتیک دیگر هم تزریق زیرپوستی (hypodermic needle) بود که طی آن تلاش شد برخی از پیام‌‌های هدف‌گذاری شده با دزهای مختلف به ببیندگان و مخاطبان القا شود. با توجه به دو مورد ذکر شده و با بررسی‌‌های صورت گرفته می‌توان گفت که ورود این شبکه به فضای انتخابات ایران در سه فاز طراحی و پیگیری شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب: انگليس موج سبز سوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صادق زیباکلام معتقد است برخی رسانه‌های منتقد؛ کارکرد رسانه‌ای خود را از دست داده‌ و به‌طور کامل درحال حرکت جناحی، سیاسی‌کاری و عقده‌گشایی حزبی هستند.به گزارش بی باک، بولتن نیوز نوشت: وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان این نکته گفته است: اینکه روزنامه‌ای خاص مرتب به دولت حمله می‌کند، طبیعی است؛ مگر این روزنامه و رسانه‌های همسوی آن؛ قرار است به دولت حمله نکنند، مگر قرار است به آقای هاشمی حمله نکنند. به نظر من چنین کارهایی کاملا بدیهی و طبیعی است و اگر غیر از این می‌بود؛ باید شگفت‌زده می‌شدید.

به اینها محل نگذارید!
این فعال اصلاح طلب درخصوص انتقادات اخیر برخی مطبوعات و متعاقب آن بخش‌های خبری رسانه‌ی ملی به بخش‌های مختلف وزارت ارشاد از جمله مطبوعات، کتاب، سینما و حتی بحث عفاف و حجاب، گفته است: بدیهی است که این رسانه‌ها مخالف آزادی مطبوعات‌اند. آنها مخالف هرگونه دگراندیشی‌اند و مخالف طرح هر نوع فکر و اندیشه‌ای که مغایر با فکر و اندیشه‌شان باشد. خواه در عرصه داخلی باشد یا در عرصه خارجی!!
زیباکلام اضافه کرده است: به هر حال نامزد مورد علاقه و حمایت این روزنامه‌ها، فرد دیگری بود و هرکس دیگری غیر از ایشان رای اگر می‌آورد، باب پسند و میل آنها نخواهد بود و آنها مرتبا به او حمله خواهند کرد، و اینکه در این میان انتخاب مردم چیست؛ یا در دیگر موارد؛ حق و باطل چیست، حقیقت و مجاز چیست هم برایشان بحث‌های ثانویه است.
وی درعین حال تاکید کرده است: اینگونه نیست که رسانه‌هایی از این دست که تنها از همین مجاری، کسب خبر می‌کنند، اهل یک نوع خرد و منطق باشند، اهل یک نوع تجزیه و تحلیل باشند. آنها به هر کاری که آقای روحانی انجام دهد، حمله خواهند کرد و توجهی ندارد که مثلا رفع توقیف نشریه‌ی مذکور در دولت قبل صادر شده و ارتباطی به ارشاد دولت روحانی ندارد.
زیباکلام برای برخورد دولت با این رسانه‌ها پیشنهاد کرده است: خیلی نباید برآشفته شد و خیلی نباید کلام‌شان را از در منطق بررسی کرد. بهترین کاری که دولت آقای روحانی و وزارت ارشاد می‌کنند؛ این است که خیلی به این جماعت دلواپس محلی نباید بگذارند و قبول کنند که این گروه اینجور مخالفت‌ها را به شکل ذاتی باید داشته باشند!
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:سکولار,رضاخان,صادق زیباکلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس دین و اندیشه بی باک: یک رویکرد بدی که در سال‌های گذشته در بعضی به وجود آمده و البته رسانه‌های ضدانقلاب نیز در تقویت آن نقش داشته‌اند، سیاسی دیدن حجاب است. بازی‌های سیاسی برای ترویج بی‌حجابیسیاسی دیدن حجاب یعنی اینکه تصور کنیم هر زنی که بدحجاب است، لزوماً با نظام اسلامی زاویه دارد.متن فوق بخشی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی در همایش «بانوان مبلغ و فرصت های پیش رو» می باشد که در تاریخ 12/3/93 ایراد شده است.به گزارش بی باک، مشروح این سخنرانی در ادامه تقدیم می گردد:حجاب و عفاف یکی از مسلّمات اسلام است

برای هر مسلمانی که مختصری با تعالیم اسلامی آشنایی داشته باشد، کاملاً روشن است که حجاب، یک اصل محکم دینی است. گذشته از آیات صریح سوره مبارکه نور درباره حجاب، روایات فراوان و معتبری داریم که هم درباره اصل حجاب، و هم درباره چگونگی آن، رهنمودهای مشخصی ارائه نموده اند.

بقیه رد ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:حجاب,بازی سیاسی,بی عفتی,بیحیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عماریون به نقل از کیهان، محمدرضا خاتمی در مصاحبه با «فصل اعتدال» و در پاسخ این پرسش که آیا اعتدال را یک گفتمان می‌دانید؟ گفت: اعتدال اصلا نمی‌تواند یک گفتمان باشد. اعتدال یک روش یا حداکثر استراتژی، خط‌مشی و راه است. وقتی یک برنامه‌ای را می‌نویسیم، باید هدف، رسالت، استراتژی و خط‌مشی و تاکتیک‌هایی که کار را عملیاتی می‌کند داشته باشد. گفتمان باید هدف را تعیین کند که به کجا می‌خواهد برسد. ما گفتمان اصلاحات داریم، تقریبا روشن است اهدافش چیست. ما گفتمان اصولگرایی داریم و تا حدودی مشخص است که هدف و رسالتش در جامعه ما چیست. از این رو من اعتدال را به عنوان یک مشی قبول دارم؛ یعنی میانه‌روی. البته به نظرم باز هم در این مسیر ابهام زیادی وجود دارد. برای من سوال است و از همان ابتدا هم این سوال را مطرح کردم. آیا میانه روی یعنی یک خرده‌ ظلم، یک خرده عدل، یک خرده آزادی، یک خرده سرکوب، یا خیر؟ ما اصولی داریم که برای رسیدن به آن اصولمان ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی را در نظر می‌گیریم و قدم‌هایمان را براساس آن ظرفیت‌ها تنظیم می‌کنیم. گاهی اوقات این اشتباه می‌شود. یعنی نه این و نه آن می‌شود. یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. فکر می‌کنم با توجه به تندروی‌هایی که به خصوص در طول چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود، اعتدال تبدیل به یک شعار قابل توجه و جذاب شد، اما اگر ما فقط به این جذابیت اکتفا کنیم و ابعاد و حدود آن را روشن نکنیم، فکر می‌کنم ممکن است برای خودمان هم دردسرساز باشد.
وی می‌افزاید: ممکن است بشود درباره اعتدال خیلی صحبت کرد و مقاله نوشت اما واقعا احساس می‌کنم یک گفتمان نیست. چون گفتمان باید ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد. اعتدال تقریبا یک روش پیشبرد امور است. حالا آن امور چه است، آنها ممکن است گفتمان باشد. البته به نظر می‌رسد اگر برنامه‌های انتخاباتی آقای روحانی را مرور کنیم، اگر نگوییم که برنامه‌های انتخاباتی ایشان کاملا گفتمان اصلاحات است، اکثریت قابل توجه آن همان است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:خاتمی,رضا خاتمی,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ناگفته‌های «مظفر» از هیأت دولت دوم خرداد/ خاتمی گفت تو غلط کردی این حرف‌ها را زدی!
خبرگزاری فارس: ناگفته‌های «مظفر» از هیأت دولت دوم خرداد/ خاتمی گفت تو غلط کردی این حرف‌ها را زدی!

مظفر با ذکر خاطرات جالبی از هیأت دولت دوم خرداد گفت: پرسیدم آقای خاتمی! دارید چه کار می‌کنید؟ جواب داد: داریم وارد دستور کار می‌شویم. گفتم: مگر شما خبر ندارید دارد در جامعه چه می‌گذرد؟ دارند پاسگاه‌ها را می‌گیرند، گفت: می‌گویی چه کار کنیم؟ به ما چه؟ ما که موافق نیستیم. گفتم: آخر عکس شما را بالای سرشان گرفته‌اند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 خرداد 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه,نمایشگاه کتاب,حراست نمایشگاه,ممانعت,دانشگاه شهید بهشتی,اخراج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری شبکه جم: بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده، قبل از هرگونه اراجیفی، نگاهی به سابقه اخلاقی و زندگی خود بیندازد. کسی که با افتخار عضویتش را در گروه همجنس بازان بریتانیا جار می زند، نمی تواند نقش خوبی در متهم کردن دیگران بازی کند!»
 
عکس و مطلب در ادامه +18.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:من و تو,جم تی وی,ضد انقلاب,هم جنس باز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشند.تجمع سه نفره مزدوران دربند رجوی در وین موجبات تمسخر عابرین را فراهم آورد.به گزارش خبرنگار اعزامی بولتن نیوز به وین، پس از نمایش مضحک روز گذشته دو عنصر صهیونیست در مقابل مرکز رسانه ای وین در مخالفت با روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 5+1، پیش از ظهر امروز نیز سه تن از عناصر فرقه تروریستی و خیانتکار رجوی دستور سرویس اطلاعاتی صهیونیست ها را مو به مو اجرا کرده و با برپایی نمایشی از همان جنس سعی در معرکه گیری در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در وین داشتند.بنابر این گزارش، این سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشنداین رفتار نخ نما و مضحک تروریست های منافق اگر چه با هدف اثبات سرسپردگی و مزدوری به اربابان غربی برای تضمین حمایت های مالی و معنوی آنان صورت می گیرد لکن همچون همیشه نمایانگر ضعف شدید آنان در مواجهه با ملت آزاده و قهرمان ایران است. 

تجمع 3 نفره منافقین در مخالفت با مذاکرات هسته ای! + تصاویر
بقیه در ادامه مطلب.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,تجمع,صدهزارنفری,مذاکرات هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی مسلمانان به جان هم افتاده‌اند
دبیر ستاد اجرایی برگزاری بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: مسأله فرهنگی دغدغه رهبری است که نه فقط کشورمان، بلکه دغدغه ایشان کل جهان را در بر می‌گیرد.
دشمن نشسته و به ریش مسلمانان می‌خندد

محمدعلی انصاری گفت: همه می‌دانیم که مقام معظم رهبری به مسأله اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند. بزرگداشت امام خمینی(ره) کاری فرهنگی است که هرقدر به دستاوردهای آن افزوده شود، در واقع به دستاوردهای فرهنگی کشورمان افزوده شده است. وی ادامه داد: باید بدانیم که دغدغه مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ برای چیست. معظم‌له در صحبت‌هایشان از هجمه فرهنگی سخن می‌گوید، این دغدغه‌ای است که ایشان 20 سال است به آن اشاره و تاکید می‌کند. اشتباه است اگر در مسأله فرهنگی فکر کنیم که صرفاً بدحجابی یا لاابالی‌گری تنها مسأله فرهنگی ماست. این‌ها در جای خودش صحیح است اما دغدغه فرهنگی خیلی فراتر از این موضوعات است.

بقیه در ادامه مطلب.....


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دلواپسانی که مردم را دلواپس می‌کنند
دلواپسانی که بر اساس تقسیم مسئولیت انجام شده عده‌ای در خیابان و عده‌ای دیگر در اتاق فکر، سیاست نوشته پدر معنوی و همفکران‌شان را به پیش می‌برند، هفتم مهر با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کردند و در بیانیه خود اعلام کردند که در پی مذاکره وزیر خارجه کشور با وزیر خارجه آمریکا و تماس تلفنی اوباما با رئیس‌جمهور، کمیته صیانت از منافع ایران با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان سیاسی و اجتماعی تشکیل شده است.
مسولان هر چه سريعتر ترمز تندروهاي دلواپس را بکشند
به گزارش ايسنا، آن‌ها بلافاصله با حضور برخی از اعضای خود یک نشست مطبوعاتی برگزار کردند و در آن نشست با بیان این‌که "ما فکر می‌کنیم منافع ملی گم شده است"، مسئولیت برگزاری تجمع اعتراضی در فرودگاه مهرآباد در هنگام برگشت رئیس‌جمهور از سفر نیویورک را بر عهده گرفتند؛ گرچه اعلام کردند که از طرف آن‌ها کفشی به سمت ماشین رئیس‌جمهور پرتاب نشده است. اشاره آن‌ها به تجمعی بود که در روز قبلش (شش مهرماه) در هنگام بازگشت رئیس‌جمهور از نیویورک از سوی آن‌ها تدارک دیده شده بود و در آن‌جا بنا به گفته برخی شاهدان، از طرف این گروه معترض به گفت‌وگو‌ی رئیس‌جمهور با اوباما و مذاکرات صورت گرفته بین وزرای خارجه ایران و آمریکا، به سمت ماشین رئیس‌جمهور لنگه کفشی پرتاب شد.
بقیه در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حجاب‌همانست که بوده،چرا امروز حساس‌شدید؟
علی مطهری با اشاره به منتقدان فرهنگ در دوره فعالیت دولت یازدهم گفت که این منتقدان در دولت گذشته در مقابل هنجارشکنی‌ها سکوت کرده بودند و امروز برخوردی یک بام و دوهوا دارند.
منتقدان فرهنگ در  هشت سال گذشته کجا بودند؟
این فعال فرهنگی و نماینده مجلس امروز جمعه، در بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره اظهارنظرهای برخی از نمایندگان مجلس در بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: من در روزی که کمیسیون فرهنگی از نمایشگاه بازدید کرد در سفر بودم و حرف‌های آنها را نشنیدم؛ اما درباره وضعیت فرهنگی جدید باید بگویم بعضی از ناشرانی که حضورشان در نمایشگاه ممنوع بود امروز مجاز به شرکت در نمایشگاه شده‌اند و این بسیار خوب است، چون برخی ناشرها در لیست سیاه بودند و اجازه شرکت در نمایشگاه را نداشتند، اما دلایل قانع‌کننده‌ای برای شرکت نکردن آنها وجود نداشت و بیشتر مساله بهانه‌جویی بود. این کار وزارت ارشاد کار خوبی بود که به این ناشرها اجازه شرکت در نمایشگاه کتاب را داد.
بقیه در ادامه مطلب.........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چهارمين تجمع بي مجوز يكشنبه برگزار مي‌شود؟
گروهي از افراد موسوم به دلواپس كه خبرگزاري فارس آنها را نمازگزاران تهران خواند بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی «جمعه دلواپسی، هشدار به تکرار توافق ضعیف» اعتراض و نگرانی خود را نسبت به تکرار توافق ضعیف هسته‌ای اعلام کردند.
سومين تجمع غيرقانوني دلواپسان برگزار شد
اين عده بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی «جمعه دلواپسی، هشدار به تکرار توافق ضعیف» اعتراض و نگرانی خود را نسبت به تکرار توافق ضعیف هسته‌ای اعلام کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و دولت خواستند از حقوق و منافع ملت در مذاکرات هسته‌ای دفاع کنند. آنها با سر دادن شعارهای «توسعه هسته‌ای حق مسلم ماست»، «دلواپسی ملت استقلال کشور است»، «دلاور هسته ای احمدی روشن است»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «ایرانی باغیرت دلواپس عزت است» از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و دولت خواستند با قدرت از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان در مذاکرات دفاع کنند. دلواپسان! همچنین در راهپیمایی خود با آتش زدن پرچم آمریکا انزجار خود را نسبت به زورگویی‌ها و دخالت‌های آمریکا نسبت به ملت ایران و تضییع حقوق ملت ایران اعلام و در پایان نیز با قرائت بیانیه‌اي هسته‌ای به تجمع خود پايان دادند.
بقیه در ادامه مطلب........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مهم این است که مسئولان قوه قضائیه بصیرت داشته باشند
رییس قوه قضائیه گفت: مهم این است که مسئولان قوه قضائیه بصیرت داشته باشند و فتنه‌ها را بشناسند؛ زیرا فتنه تمام شدنی نیست.رسانه‌های غربی درباره بند 350 اوین جریان راه انداختند در همین ماجرای بند 350 اوین ببینید چه جریانی راه انداختند. برخی رسانه‌های داخلی با رسانه‌های بیگانه در این مسیر همراه شدند.به گزارش ایسنا، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی طی سخنانی در جلسه روسای کل دادگستری‌های سراسر کشور و دادستان‌های مراکز استان‌ها که در شهرستان ساری برگزار شد، با بیان اینکه در چند ماه اخیر حمله‌های بی‌امانی علیه قوه قضائیه شاهد هستیم گفت: رسانه‌های غربی که درباره بند 350 اوین جریان راه انداختند، آیا به همین مقدار وقت گذاشتند دولت‌های خود را تقبیح کنند که چرا یک ملت را مورد تحریم و ظلم قرار داده‌اند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت بحث خدمت‌رسانی به مردم گفت: واضح است که روسای کل دادگستری‌ها،‌ دادستان‌ها و زیرمجموعه‌های آنها مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند منتهی وقتی که ما حضور مردم و صبر آنها در برابر مشکلات را می‌بینیم باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به آنها انجام دهیم. وی گفت: قاضی و دستگاه قضایی به لحاظ قانونی قدرت دارند و قدرت ممکن است انسان را از مسیر حق باز دارد که برای جلوگیری از این امر به تقوا و مجاهدت نیاز است.
بقیه در ادامه مطلب.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جامعه سنتی ما در مسائل فرهنگی فقط به حجاب و آرایش زن توجه می‌کند
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که جامعه نباید سنت‌ها را فراموش کند، اما شرایط زمان و مکان نیز باید در نظر گرفته شود گفت: در شرایط فعلی مهمترین وظیفه ما عقلانی کردن مدیریت جامعه است.
هاشمي: جای تعقل در بسیاری از امور مدیریتی خالی است
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز(سه‌شنبه) در مرکزاسناد و کتابخانه ملی با بیان این‌که جای تعقل در بسیاری از امور مدیریتی ما خالی است، اظهار کرد: در اسناد معتبر دینی آمده که دو پیغمبر برای انسان تعیین شده یکی پیغمبر ظاهر یعنی انبیاء و دیگری پیغمبر باطن یعنی تعقل. وی افزود: من در یکی از کتاب‌های خود آزاداندیشی را به دو نوع آزاداندیشی مطلق، در نظر گرفتن چارچوب‌های خاص و آزاداندیشی در چارچوب اسلام تعریف کرده‌ام و در این کتاب سندی آورده‌ام که امام کاظم (ع) به یکی از شاگردان خود می‌فرماید که خداوند دو نعمت دین و عقل را به انسان داده است و عقل محور همه فضائل اخلاقی و جهل منشا تمام رذایل اخلاقی است.
بقیه در ادامه مطلب........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تا وزیرم نمی​گذارم پروژه امنیتی​سازی ایران تحت انکار هولوکاست تحقق یابد
وزیر امور خارجه کشورمان گفت که امروز دوستان اسلام و انقلاب و ایران در همه جا خوشحالند که عرصه بر بدخواهان مردم و نظام تنگ شده است.
وزير امور خارجه در مجلس: ما ملتی دلاوریم نه دلواپس
محمد جواد ظریف که برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، اظهار کرد: سوال و نظارت ، حق و وظیفه‌ی نمایندگان است پاسخگویی در چارچوب مصالح و منافع ملی وظیفه‌ی من و همکارانم در هیات دولت است.  وی افزود: حساسیت نمایندگان به وزارت خارجه نشان دهنده‌ی اهمیتی است که به سیاست خارجی و امنیت ملی داده می‌شود ومن به نوبه‌ی خود خوشحالم که در طول 8 ماه گذشته بیش از هر وزیر خارجه دیگری درتاریخ انقلاب در مجلس و کمیسیون امنیت ملی حضور یافته‌ام.
بقیه در ادامه مطلب......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درخواست براي حضور اصلاح​طلبان در انتخابات مجلس و خبرگان؛
جمعی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در سال‌های دهه شصت و هفتاد شمسی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.
خاتمی: از تلاش برای کمک به دولت روحانی دریغ نمی‌کنم
در ابتدای این دیدار، فعالان سابق جنبش دانشجویی به بیان نگرانی‌های خود در زمینه مسائل جاری کشور از جمله درباره تداوم حصر خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد و نیز وضعیت فعالان سیاسی زندانی بویژه موضوعات پیش‌آمده مربوط به بند 350 اوین پرداختند. فعالان سابق دفتر تحکیم وحدت از سیدمحمد خاتمی خواستند که همچنان نقش محوری در هماهنگی و فصل‌الخطاب بودن میان اصلاح‌طلبان را همچون گذشته بر عهده داشته و اجازه ندهند شیرینی پیروزی انتخابات خرداد 92 را که حاصل مدیریت و احساس مسئولیت وی و هاشمی رفسنجانی دانسته‌اند، در انتخابات آتی مجلس و خبرگان با شکستی کام مردم و اصلاح‌طلبان تلخ شود.
بقیه در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:خاتمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بدليل حاکمیت تعقل و تدبیر دیپلماتیک در مذاکرات، به آینده خوشبین هستیم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که نگاه دولت فعلی که برخاسته از آرای مردم است، در تعامل و همکاری براساس احترام متقابل با دنیا جدّی است و تصادفی نیست.
هاشمي:​ فضای باز، اساس برنامه‌ دولت در سیاست داخلی است
آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای هیأت پارلمانی ایتالیا، تاریخ باستانی را وجه مشترک دو کشور خواند و گفت: سابقه دیرینه ایران و ایتالیا در تاریخ جهان، آینده‌ای را برای مسؤولان دو کشور ترسیم می‌نماید که برای همکاری عمیق‌تر، فکر وبرنامه‌ریزی بیشتری کنند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به تقاضای سرپرست هیأت ایتالیایی در خصوص ترسیم دورنمای سیاست خارجی ایران، گفت: نگاه دولت فعلی که برخاسته از آرای مردم است، در تعامل و همکاری براساس احترام متقابل با دنیا جدّی است و تصادفی نیست که حل مسایل هسته‌ای در اولویت برنامه‌های دولت برای سیاست خارجی قرار می‌گیرد.

هاشمی رفسنجانی، فضای باز را اساس برنامه‌های دولت در سیاست داخلی دانست و گفت: موافقان و مخالفان ابراز عقیده می‌کنند و دولت با ثبات سیاسی و بر اساس اصل قرآنی همه حرف‌ها را می‌شنود و بهترین‌ها را انتخاب می‌نماید. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سفر قبل از انقلاب خود به ایتالیا و ارائه تحلیلی از عملکرد دولت¬های متعدد ایتالیا در دوره‌های مختلف، گفت: در زمان جنگ ایتالیا به تعهداتش عمل نمی‌کرد، امّا در دوران سازندگی، همکاری‌های خوبی در تقویت صنعت و تولید فولاد داشت و برای الان و آینده هم منافع دو کشور در همکاری بیشتر است.
بقیه در ادامه مطلب......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

واكنش ضمني به اظهارات رييس‌جمهور؛
جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران بطور ضمني، اما به صراحت به سخنان رييس‌جمهور در مراسم افتتاحيه نمایشگاه کتاب در باره گشت ارشاد واکنش نشان دادند.
رادان: درباره گشت‌‌ ارشاد با کسی بحث نداريم
رئیس‌جمهور در مراسم رسمی گشایش بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران گفته بود که صاحبان فرهنگ به ارشاد و گشت ارشاد نیاز ندارند و این آن‌ها هستند که باید دولتمردان و دولت‌ها را ارشاد کنند. یک روز پس از طرح این سخنان، نیروهای پلیس امنیت اخلاقی (گشت ارشاد)، مقابل ورودی‌های برگزاری نمایشگاه کتاب مستقر شدند.

احمدرضا رادان در گفت‌وگو با سایت تسنیم، درباره برخی اظهار نظرها پیرامون برچیده شدن گشت ارشاد گفت: «این اظهار نظرها تنها نظر شخصی افرادی است که آن را عنوان می‌کنند ولی ما از نظرهای مرتبط با چگونگی اجرای این طرح استقبال می‌کنیم ولی از اظهار نظر در رابطه با علت، هیچ‌گاه.» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در همين زمينه افزود: «ما بر روی وجود گشت ارشاد و گشت‌های تامین امنیت اخلاقی با هیچ کس بحثی نداریم و هیچ جای بحثی در مورد وجود یا عدم وجود گشت امنیت اخلاقی وجود ندارد.»
بقیه در ادامه مطلب......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مشاور رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، اعتماد به اقلیت‌ها و اقوام ایرانی را پیام دولت تدبیر و امید دانست و گفت: دولت به تمام وعده هایی که در خصوص اقوام و اقلیت‌ها داده پایبند است.

یونسی: عده‌اي باورشان شده كه اگر به اقوام ايراني بها داده شود، وحدت ملی به خطر مي‌افتد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی یونسی، عصرجمعه در آیین گرامیداشت روز معلم و بزرگداشت محمدبهمن بیگی (بنیانگذار آموزش عشایری در ایران) در شیراز افزود: اعتماد به اقوام واقلیت های دینی و مذهبی، از راه های اصلی رفع تهدیدات دشمنان است که باید به آن توجه داشت. وی ادامه داد: از مردم نباید ترسید، ازاینکه مفاخر مردم را مطرح کنیم نباید هراس داشته باشیم، هرچه مردم نسبت به مفاخر خود احساس غرور بیشتری کنند، اتحاد و همدلی نیز بیشتر خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفته گذشته "جان کری" وزیر خارجه آمریکا طى نشست كميسيون سه جانبه در واشنگتن هشدار داد اسرائیل در حال تبدیل شدن به رژیمی آپارتاید است. نخستین بار "دیلی بیست" این خبر را منتشر کرد و پس از انتشار آن جنجال به پا شد.
در این گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران میخوانیم که چگونه دو یار قدیمی بر سر ادای یک واژه به دشمن هم تبدیل شدند:
 
روزنامه گاردين در گزارشی نوشت: "جان كرى" وزير خارجه آمريكا طى يك جلسه خصوصى در واشنگتن هشدار داد كه در صورت به شكست رسيدن تلاش ها براى دستيابى به صلح ميان فلسطين و اسراييل، اسراییل به يك دولت آپارتايد تبديل خواهد شد.
بقیه در ادامه مطلب.............

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نوبخت: بخشی از پیگیری‌ها خارج از اختیار دولت است
سخنگوی دولت با بیان اینكه دولت برای رفع حصر تلاش می كند، گفت: اگر لزوماً بخواهیم این مسئله را در مصاحبه های مختلف اطلاع رسانی کنیم، شاید به هدفی که داریم کمک نکرده باشیم.
سخنگوی‌دولت: برای رفع‌حصر تلاش می‌كنیم
محمدباقر نوبخت امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران از بررسی بحث ساماندهی حمل و نقل روستایی در جلسه امروز هیات دولت خبردادو گفت:‌ در جلسه امروز هیات وزیران تسهیلات جدید برای واحدهای پتروشیمی كه در مناطق محروم سرمایه گذاری می‌كنند، تصویب شد. سخنگوی دولت ادامه داد: ایجاد اشتغال با كمك منابع ایجاد شده در فاز دوم هدفمندی یارانه ها از مهمترین برنامه‌های دولت در سال 93 است.

نوبخت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که با توجه به عمل قلبی میرحسین موسوی تلاش دولت برای مسئله رفع حصر به کجا رسیده است، گفت: نگاه دولت و شخص رییس جمهوری در جهت حمایت و تامین حقوق شهروندی همه افراد، چه کسانی که آزادانه در جامعه هستند و چه کسانی که در زندان هستند به ویژه در ارتباط با مساله حصر برای مردم و اصحاب رسانه پوشیده نیست، اما پیگیری این مسئله در بخشی از موارد خارج از اختیار دولت است با این حال این موضوع در حال انجام است اما اگر لزوماً بخواهیم این مسئله را در مصاحبه های مختلف اطلاع رسانی کنیم، شاید به هدفی که داریم کمک نکرده باشیم.
بقیه در ادامه مطلب......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه‌هاي اصلاح‌طلب كه حامي اصلي دولت هستند مورد بی‌مهری دولت قرار گرفته‌اند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: انبوه رسانه های مخالف دولت فعالانه در جستجوی نقیصه در کار دولتند و سعی می‌کنند اشتباهات دولت را بزرگ کنند و دستاویز تبلیغ علیه دولت قرار دهند، این خطری جدی است که باید چاره‌ای برای آن اندیشید.
خبرگزاری دولت با دولت روحانی همراه نیست!
به گزارش آنا، محمد جواد حق شناس با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف هر دولت که برای یک دوره مشخص نماینده ملت می‌شود، ایجاد یک ارتباط مستمر، پایدار،‌ منطقی و مبتنی بر یک ساختار درست با مردم است، گفت: طبیعی است برای انجام این وظیفه‌ باید علاوه بر استفاده از ابزار‌ها و روش‌های ارتباطی سنتی از تکنولوژی‌های روز نیز استفاده کند.

فضای ارتباطی کشور در انحصار مخالفان دولت است

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: وقتی فضای مجازی به عنوان یک فضای مهم ارتباطی تعریف می‌شود غفلت از این فضا به زیان دولت خواهد بود، شاید زمانی ارتباط‌گیری و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های مکتوب و یا امواج رادیو و تلویزیون کافی بود اما امروزه دولت علاوه بر استفاده از این وسایل ارتباطی سنتی باید از ابزارهای نوین ارتباطاتی نیز استفاده کند. اگر دولت استفاده از تکنولوژی ارتباطی جدید را باور داشته باشد می‌تواند ارتباطی مناسب با بدنه جامعه ایجاد کند.
بقیه در ادامه مطلب.......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اژه‌ای: افرادي با ميوه در اوين مشروب مي​ساختند
سخنگوی قوه قضاییه از محاکمه غیابی چهار نفر از حوادث سال 88 خبر داد. حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت 4 نفر از عوامل فتنه که در خارج از کشور هستند به طور غیابی محاکمه شدند و روال قانونی در مورد آنها اجرا می‌شود.
تصمیم جدیدی برای رفع حصر گرفته نشده است
وی افزود: تعدادی از جریان فتنه که در داخل کشور هستند نیز ممنوع‌الخروج شده‌اند که به دلیل غیرقطعی بودن حکم از ذکر اسامی محکومان خودداری می‌کنم. وی در ادامه گفت: در خصوص قضیه اسفناکی که در فشافویه اتفاق افتاد،‌ دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد شد. این یک امر تاسف بار است که در مدت زمان کوتاه این لطمه بزرگ وارد شده است.

وی ادامه داد: دادستان به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع وارد و پرونده تشکیل شده است، اما ما از مسئولان محیط زیست، مسئولان آب و فاضلاب و سایر مسئولان توقع داریم نه تنها در این نقطه بلکه در سایر نقاط عنایت و توجه بیشتری داشته باشند تا این طور مسائل دیگر تکرار نشود. سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با مبلغ دیه در سال 93 گفت: نرخ دیه در سال 93، 150 میلیون تومان در ماه‌های غیرحرام است که به این مبلغ در ماه‌های حرام یک سوم اضافه می‌شود. یعنی دیه در ماه‌های حرام 200 میلیون تومان است.
بقیه در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تندروی مخلّ امنيت است، مردم ایران به دنبال اعتدال هستند

آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديدار نويسندگان و مسؤولان سراي اهل قلم، انقلاب اسلامي را يك انقلاب فرهنگي خواند و گفت: مطمئناً در مقولة فرهنگ به خاطر جامعيت آن، نگاه‌ها متفاوت است و بايد بر اساس معيارهاي اسلامي و با رعايت اعتدال برنامه‌ريزي و فعاليت كرد.

هاشمی: می‌خواهند دولت را بی‌خاصیت جلوه دهند

جمعی از اعضای سرای اهل قلم و خانواده های زندانیان سياسي با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با بیان اینکه مردم باید در پیگیری حق و عدالت و دفاع از مظلوم جدیت داشته باشند و در عین حال از افراط بپرهیزند هشدار داد که کارهای افراطی، شمشیر طرف مقابل را تیز می‌کند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در اين دیدار با اشاره به روی کار آمدن دولت روحانی با حمایت گسترده نیروهای اصیل انقلابی، خطاب به حاضران گفت: نیروهای انقلاب باید دستاورد جدید که متعلق به خودشان است را حفظ کنند و اجازه ندهند این راه دوباره کور شود. بعضی می‌گویند این رای سلبی بود و مردم از جریان پوپولیسم به تنگ آمده بودند، اما باید گفت مردم ایران عاقل و به دنبال اعتدال هستند.

بقیه در ادامه مطلب.......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسايي: هفته‌نامه‌ام رفع توقیف شد!
حمید رسایی از رفع توقیف هفته‌نامه‌اش خبر داد.
عدالت‌محض در رفتار با نشريه‌رسايي و اصلاح‌طلبان!
به گزارش ایسنا، در مطلبی که حمید رسایی نماينده گروه پايداري در مجلس در سایت شخصی خود منتشر کرده، با توضيحات و حاشيه‌پردازي‌هاي خاص خود با اعلام این خبر آورده است: «در پایان جا دارد انتشار مجدد هفته نامه ۹ دی را به آقایان هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و علی جنتی تبریک بگویم. چرا که آقای هاشمی نگران آزادی بیان (البته آزادی بیان رسانه‌های بزک کننده دشمنی آمریکا) بودند و اعتقاد داشتند کسانی که از آزادی بیان و بیان حقایق می ترسند از سانسور در رسانه‌ها استفاده می‌کنند. آقای روحانی نیز بارها از برخورد با رسانه‌ها (البته رسانه های هتاک و نه منتقد دولتش) انتقاد می‌کرد حتی بعد از توقیف ۹ دی گفت: بگذاریم میدان قلم و میدان بیان باز باشد تا حقایق برای مردم و جامعه تبیین شود. آقای جنتی وزیر ارشاد که خود سهم بسزایی در توقیف ۹ دی داشت، نیز بعد از توقیف روزنامه های هتاک اعلام کرده بود: نباید برای بیگانگان خوراک تهیه کنیم تا بگویند در ایران رسانه ها آزادی بیان ندارند! و رفع توقیف ۹دی این بهانه را از دشمنان انقلاب گرفت.»

گفتني اينكه، رفع توقيف هفته‌نامه رسايي بدون تشكيل دادگاه، از موارد استثنايي در تاريخ مطبوعات كشور طي ساليان اخير است و اين نماينده گروه پايداري در مجلس، در توضيحات طولاني خود با كلي شعار دادن و اظهار نظر عليه دولت و اصلاح‌طلبان، هيچ اشاره‌اي هم به نحوه رفع توقيف نشريه‌اش نكرده و بر همين اساس اصولا معلوم نيست در حاليكه دادگاهي براي اتهامات رسايي تشكيل نشده، چگونه نشريه او رفع توقيف مي‌شود! اين در حاليست كه بسياري از نشريات اصلاح‌طلب كه حتي دادگاهشان برگزار شده و دوره محكوميت خود را هم متحمل شده‌اند با دستور برخي مقامات، اجازه انتشار مجدد پيدا نكرده و همچنان در محاق توقيف به سر مي‌برند!
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برخي خيال مي​کنند برای حفظ نظام می‌توانند حقوق مردم را زیر پا بگذارند
نماینده تهران در مجلس با اشاره به جایگاه حقوق شهروندی و حقوق بشر در کشور خاطرنشان کرد که «بایدها و اساس آزادی در شعارهای انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور وجود دارد.»
مطهري​: عده‌ای دوست دارند «فتنه» بماند
علی مطهری در جمع هزار نفری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این‌که «از آن‌جا که انسان باید در هر دوره‌ای به وظیفه اش عمل کند من هم انتقادهای خودم را علنی کرده‌ام» اظهار کرد که « خطر برخی از دوستان اصولگرای مجلس از اصلاح‌طلبان مجلس ششم بسیار بیشتر است» و افزود: از همان ابتدای مجلس هشتم احساس کردم خطری انقلاب را تهدید می‌کند و آن برداشت‌های غلط از «ولایت فقیه»، «آزادی» و «ضد نظام» است که باعث شده خیال ‌کنیم برای «حفظ نظام» به راحتی می‌توانیم حقوق مردم را زیر پا بگذاریم.

وی با اعتقاد به این‌که «در انتخابات 88 اصولگرایان باید عاقلانه عمل می‌کردند» مدعی شد: ما از آذرماه سال 87 به این نتیجه رسیده بودیم که ادامه دولت احمدی‌نژاد سم مهلکی برای کشور است؛ از این رو شخصا به دنبال این بودم که اصولگرایان بر روی دکتر ولایتی اجماع کنند و حتی موافقت آقایان خاتمی و هاشمی را هم گرفته بودیم، اما به یکباره عده‌ای کاسه داغ تر از آش گفتند که دل آقا با احمدی‌نژاد است و این نقطه شروع فتنه بود.
بقیه در ادامه مطلب.......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رهبر انقلاب در دیدار مداحان و ذاکران اهل بیت:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آسیب‌زدن به وحدت و اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی را یکی از مصادیق کفران نعمت دانستند و افزودند: بارها تکرار کرده‌ایم که در جلسات دینی نباید به کینه‌ورزی‌های مذهبی دامن زد.

به گزارش عرش نیوز، در خجسته سالروز ولادت با سعادت بانوی برگزیده دو عالم حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها و فرزند برومندش امام خمینی کبیر (ره) فضای حسینیه امام خمینی مملو از عطر دل انگیز فضائل و مناقب فاطمی شد.رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار که با حضور جمعی از شاعران و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام برپا شد با تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت تقارن این روز با میلاد امام خمینی (ره) درس بزرگ زندگی فاطمه زهرا سلام الله علیها را برای جامعه بشری، «تلاش»، «کوشش» و «پاک زندگی کردن» خواندند و افزودند: مجالس مذهبی فرصتی منحصر به فرد در بیان درسهای مهم زندگی ستارگان فروزان دین است و باید با انتقال محتوا و مضمون هنرمندانه، آگاهی بخش، بیدارگر، امیدوار کننده، وحدت آفرین و رعایت کامل حدود شرعی در مراسم مذهبی، این مسئولیت و فرصت را در خدمت مقابله با توطئه های پیچیده دشمنان اسلام و همچنین پیشبرد اهداف نظام اسلامی قرار داد.رهبر انقلاب اسلامی برگزاری مراسم معنوی برای ائمه در نظام اسلامی را یک فرصت مغتنم و از نعمت های بزرگ الهی دانستند و افزودند: اگرچه ذهن محدود بشری نمی تواند ابعاد شخصیت های آسمانی و افلاکی از قبیل فاطمه زهرا سلام الله علیها را به درستی محاسبه کند، اما لازم است رفتارها و مقامات معنوی این بزرگان به عنوان الگو برای رسیدن به اهداف بزرگ اجتماعی در پیش روی ما قرار گیرد.

بقیه در ادامه مطلب......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:رهبر فرزانه انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس سازمان زندان‌ها در مجلس حاضر می‌شود
روسای سازمان زندان‌ها و زندان اوین بعدازظهر امروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره ادعای ضرب و شتم زندانیان در بند 350 زندان اوین توضیح می‌دهند.
بررسی حادثه بند 350 اوین در مجلس
محمدرضا تابش با اعلام این خبر به ایسنا، اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس تذکری را برای رسیدگی سریع به موضوع ادعای ضرب و شتم زندانیان در بند 350 اوین تنظیم کرده بودند، همچنین برخی از همکاران نماینده ما برای طرح سئوال از وزرای مرتبط در این رابطه اعلام آمادگی کردند اما چون ما از کم و کیف قضیه مطلع نبودیم با آقای بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، صحبت کردیم و ایشان از رییس سازمان زندان‌ها و همچنین رییس زندان اوین دعوت کرد تا ساعت 14 امروز در کمیسیون امنیت حضور یابند و توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کنند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: ما توضیحات رییس سازمان زندان‌ها و رییس سازمان اوین را می‌شنویم و بعد تصمیم خواهیم گرفت که آیا تقصیری متوجه کسی بوده یا خیر؟ باید این موضوع بررسی شود که چه کسی در این امر دخالت داشته، برخورد زندانی‌ها چگونه بوده و چه موضعی در برابر آنها اتخاذ شده است. نهایتا اگر این توضیحات قانع‌کننده نبود سوالی را از وزرای دادگستری و اطلاعات مطرح خواهیم کرد.
بقیه در ادامه مطلب.......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

منتجب‌نیا از «جبهه واحد اصلاحات» گفت؛
قائم مقام حزب اعتماد ملي در دیدار با جوانان اصلاح طلب گفت: بدون در نظر گرفتن مسئله فرماندهی و فرمانبری جبهه واحد اصلاحات تحت لوای شورای رهبری باید احیا شود.
در ايران، فعاليت حزبي را ننگ و عار مي‌پندارند!
به گزارش بهار نیوز، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا در دیدار با شورای هماهنگی جوانان اصلاح طلب پیرامون مسئله تحزب و چگونگی ادامه کار جریان اصلاحات به سخنرانی پرداخت. وی دراین باره با اشاره به منحنی فعالیت‌هاي حزبی در طول تاریخ ایران به نقد فضای تحزب پرداخت و گفت: متاسفانه در کشور ما در حمایت از احزاب عملا جایگاه مناسبی تعریف نشده است. 

وی با اشاره به تلاش‌هاي شهید بهشتی در سال‌هاي نخستین انقلاب برای نهادینه کردن فرهنگ حزب اظهار داشت: بهشتی وقتی می‌گفت حزب معبد من است واقعا وقت میگذاشت و ما هم چنانچه به حزب معتقدیم باید لوازم آن را فراهم کنیم. من در سال‌هاي اول بعد از پیروزی انقلاب عضو شاخه روحانیت حزب جمهوری بودم که باقدرت کارخود را آغاز کرد، در شرایط جنگ بابت مقتضیات فعالیت‌هایش رو به افول رفت و به طور کلی دفاع مقدس فضای تحزب را درایران تحت الشعاع قرار داد.
بقیه در ادامه مطلب.......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com