وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در پی اراجیف منتجب نیا رییس دفتر سابق مهدی کروبی علیه علامه مصباح و بوق و کرنای رسانه های بیگانه ، بجانی گفت : منافقین و جاسوسان از انگلیس و آمریکا ماموریت دارند تا علامه مصباح را تخریب کنند.
"عماریون"- حجت الاسلام روح الله بجانی رییس شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب ایران اسلامی امروز در جلسه هم اندیشی دانشجویان حزب اللهی با انتقاد از سخنان اخیر منتجب نیا گفت: منافقین و جاسوسان از انگلیس و آمریکا ماموریت دارند تا علامه مصباح را تخریب کنند. امروز دوستان بخواهند منافقین و جاسوسان و مزدوران جبهه کفر را بشناسند نگاه کنند به حملاتی که به علامه مصباح می شود. البته حملاتی هم به فرزند حضرت آقا صورت پدیرفته و می شود اما الان جاسوسان حملات علنی را روی علامه مصباح قرار داده اند و حمله به آقا سید مجتبی را به رسانه های خارجی سپرده اند. بنده به جاسوسان هشدار می دهم دست و پای خود را جمع و جور کنند و الا در عالم بی تفاوتی دولت خودمان له یکی از دلایلی که علامه مصباح تخریب می شود تاکید حضرت آقا بر جایگزیزنی ایشان در جایگاه شهید مطهری و علامه است. امروز فرقان زمان جاسوسانی هستند که مطهری های زمان را تخریب و ترور آبرویی می کنند.
بقیه در ادامه مطلب....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:منافقین,مریم رجویتخریب,اهانت ,علامه مصباح یزدی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از سيب نيوتن تا سيب قليان

از سيب نيوتن تا سيب قليان
امام جماعت مسجد الحرام با اشاره به ماجرای "سیب نیوتن" تأکید کرد: این سیب باعث ابداع و تخصص شد. اما سیب در جوامع عربی، همچنان به عنوان "اسانس قلیان" کاربرد دارد !

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سعود الشریم" در صفحه توییتر خود نوشت: روزی درباره سیب تأمل می کردم. پس از اندکی تأمل به تفاوت دیدگاه معاصر با نگاه غالب نزد ما اعراب درباره این میوه پی بردم و چهار بیت در این باره سرودم.
شریم در این ابیات دیدگاه های طرفین در این باره را مقایسه و بیان کرده است که نیوتن توانست با تأمل در یک سیب به قانون جاذبه پی ببرد و شرکت "اپل" آن را به عنوان لوگو بر روی محصولات هوشمند خود انتخاب کرده است. این در حالی است که "سیب" در میان مردم جوامع عربی چیزی جز "اسانس قلیان" نیست، که جوانان با استفاده از آن وقت گذرانی می کنند. !! 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 تير 1393برچسب:نیوتن,سیب,عربی,اختراع,قلیان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلمان یا به قول آقای رفسنجانی «جدید‌الاسلام» عبارتی توهین‌آمیز و تحقیرکننده به شمار می‌آید که علیه مخالفان برخی گزاره‌های تساهل و تسامح دینی از این پیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 ، وطن امروز نوشت:‌ اخیرا آقای هاشمی‌رفسنجانی در جمع کسانی که «دانشجو» معرفی شده‌اند طی سخنانی «منتشر نشده» اظهار داشته است «جدیدالاسلام‌ها» با «اینترنت و ماهواره» مخالفند و از آن می‌ترسند.این سخنان آقای هاشمی درحالی مطرح می‌شود که جمع کثیری از کارشناسان زبده کشور در حوزه رسانه‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از مواضع دولت درباره رفع و نقض مقررات ناظر بر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و همینطور موضع‌گیری‌های انجام شده در مقابل جمع‌آوری تجهیزات غیرقانونی دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای، انتقاد کرده‌اند.اما انتقاد‌های کارشناسانی که اینگونه برچسب‌گذاری شده و مورد توهین علنی و مستقیم قرار گرفته‌اند، عبارت است از اینکه «دولت طبق قانون اساسی باید پاسدار دین و فرهنگ باشد.» اینها را بهتر است کسانی که به نصب برچسب علیه منتقدان اشتغال دائمی دارند در قانون اساسی جمهوری اسلامی مطالعه و ملاحظه کنند تا بدانند کسانی که وظایف قانونی دولت و قوه‌مجریه را یادآوری می‌کنند «تازه مسلمان» نیستند.تازه مسلمان یا به قول آقای رفسنجانی «جدید‌الاسلام» عبارتی توهین‌آمیز و تحقیرکننده به شمار می‌آید که علیه مخالفان برخی گزاره‌های تساهل و تسامح دینی از این پیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:هاشمی ، منتقدان ، ماهواره ، تازه مسلمان,آزادی,خطرات,فروپاشی خانواده,انتقاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بد نیست آقای مطهری معنای محاربه را حداقل از فقیه و مرجع مورد قبول خودشان بپذیرند و این‌قدر روی «منتقد» بودن «محارب» تکیه نکنند.صراط: محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: آقای علی مطهری نماینده محترم مردم تهران در پاسخ به سرمقاله "فرصت‌طلب کیست و منتقد کدام است؟" جوابیه‌ای ارسال کردند که در پنج‌شنبه گذشته پاسخ ایشان و جوابیه رسالت به چاپ رسید. آقای مطهری در پاسخ خود آورده است؛ "هر نظام سیاسی و هر حکومتی منتقدانی دارد... مشکل سرمقاله‌نویس رسالت این است که فکر می‌کند اگر کسی انتقاد به نظام داشت باید به نحوی حذف شود... سرمقاله‌نویس رسالت قبل از آنکه دفاعیات متهمان مورد نظر (سران فتنه) را بشنود و نقش و تاثیر طرف دیگر فتنه را در نظر بگیرد حکم صادر می‌کند که آنها محارب و باغی هستند... اینکه وی چه لذتی از اعدام منتقد می‌برد نیاز به یک روانکاوی دارد." (روزنامه رسالت 10/4/93)از نظر آقای مطهری فعل و قول فتنه‌گران در سال 88 پس از اعلام نتایج انتخابات، یک انتقاد ساده است. با آنکه او در این پاسخ اعتراف دارد فتنه‌ای در کار بوده اما بر عنوان "منتقد" بودن سران فتنه اصرار دارد.حال ببینیم اصلا صورت مسئله فتنه‌ای که کارگردانان آن از سوی آقای مطهری، منتقد نامیده می‌شوند، چیست؟

بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:مطهری ، محاربه ، مرجع ، انبارلویی ، صراط, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی صراط" - تحرکات اصلاح طلبان و حامیان فتنه برای احیای سید محمد خاتمی و تبدیل کردن او به چهره مقبول نظام در هفته های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، تحرکات اصلاح طلبان و حامیان فتنه به اندازه ای است که آنها تقریبا هیچ فرصتی را برای مطرح کردن دوباره خاتمی و تحمیل او به عنوان چهره مقبول از دست نمی دهند.
اوج این تحرکات به مراسم یادبود نلسون ماندلا مربوط می شود که تعدادی از اصلاح طلبان در نامه ای با لحن بی سابقه از رییس جمهور خواستند تا "مصرانه" از خاتمی درخواست کند در مراسم مذکور حضور یابد که البته روحانی در نهایت پاسخ مطلوب اصلاح طلبان را به آنها نداد.
به علاوه، دیدارهای متناوب خاتمی با فعالان مختلف سیاسی و نیز برخی متهمان فتنه، مسئولان سابق دولت اصلاحات، هنرمندان و نیز جشنواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری همچنان ادامه دارد.

لطفا به پوشش این زن نگاه کنید


دیدار خاتمی با نسرین ستوده، از محکومان فتنه
بقیه درادامه مطلب........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:خاتمی ، صراط ، احیا ، پروژه ، اصلاح طلب ، فتنه ، محاکمه ، انگیزه ، حامی ، جشنواره ، سینما ، هنرمندان ، مسئول ، سابق ، اصلاحات ، دولت آخرین اخبار اخت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

نشریه زنجیره‌ای صدا از دعوت یکی از دست‌اندرکاران فتنه به وزارت نفت به بهانه مراسم افطار خبر داد.

فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است.

به گزارش صدا، خاتمی در مراسم افطار وزارت نفت که به دعوت منصور معظمی معاون این وزارت تدارک شده بود حضور پیدا کرد.

بنابراین گزارش، بیژن زنگنه و محسن امین‌زاده، جعفر توفیقی، وزیری‌هامانه و چیت‌چیان نیز در این برنامه شرکت داشته‌اند. این مهمانی با حضور برخی مدیران سابق و فعلی وزارت نفت در مجتمع ایجادیه واقع در جماران برگزار شد.

منبع:كيهان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:اصلاح طلبان,فتنه گران,بی فرهنگی ,توهین به رای مردم,پول نفت ,افطاری,انزوای سیاسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اول یه چند نکته ، و بعد از اون پرداختن به مطلب جدید وبلاگ:

1-      شاید بعضی ها فکر کنن و بگن که بلاگ روشنگری یه بلاگِ کاملاً یک طرفه و افراطی باشه ، در صورتی که اکنون اعلام میداریم که این طور نیست ، بلکه ما سعی میکنیم تا در حد توان مطالب را در عین حقیقت و واقعیت برای ایرانیان و مسلمین برای روشنگری ذهنی بیان کنیم ، و سعی در رعایت رئالیسم در نوشته های خود مینماییم، مخصوصاً اینکه سعی در آوردن برخی اسناد تصویری در برخی نوشته ها داریم ، (هر چند که ممکنه هر لحظه این وبلاگ از سوی بلاگفا مسدود بشه)

2-      حال اگر کوتاهی ای از ما رخ داد تقاضا داریم ما را در قالب قراردادن نظر و کامنت و یا  یک ارسال ایمیل با عنوان "انتقاد" به roshangary@live.com   یاری فرمایید – با تشکر – گروه نویسندگی روشنگری

3-      ما قبلاً از لطف سایت بلاگفا در سرویس دهی متشکریم.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطلب:

  آیا میدانید چرا اکنون ما در جامعه ی خود مواجه با صحنه های افتضاح پوشش زنان هستیم ، و آیا تا کنون به دلایل پروسه ی رسیدن به این مرحله از بدحجابی در جامعه (مخصوصاً شهر تهران) فکر کرده اید؟ آیا به خود نگفته اید که شاید مشکل از رفتار ناشایست برخی مسئولان در مواجهه با این مسئله بوده؟ بیایید از روی اسناد و قرائن کمی به گذشته تر برویم و مسئله را ریشه یابی کنیم

بقیه در ادامه مطلب....................................لینک دانلود فیلم


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:خاتمی,بی حجابی,فحشا,حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبلاگستان 598،وبلاگ یک قدم تا ظهور نوشت:فرزندان ما قبل از بدنیا آمدن خونشان را با خدا معامله میکنند و آنرا با افتخار هرچه تمام نثار راه ولایت امامت خواهند کرد ما را از شهادت نترسانید بلکه به آن مژده دهید راه ما راه حسین بن علی (ع) و فرزندان ایشان میباشد.دشمن کور خوانده ما قطره قطره خونمان را فاطمی وار نثار راه ولی ومقتدایمان خواهیم کرد و فاطمه کوچولو نیز هر لحظه آماده شهادت در راه اسلام وآرمانهای انقلاب وشهداست نه تنها او بلکه تمام ملت ایران فدائیان رهبری هستند.این در جواب تهدید گروهک تروریستی منافقین است و ضمن اعلام برائت از این خودفروختگان وطن فروش آمادگی خود را برای جان نثاری در راه ولایت اعلام میکنیم.

ماجرای دختری که عکسش کنار دکتر احمدی نژاد خبرساز شد+تصاویر

سال قبل در جریان دیدارمان با دکتر احمدینژاد محبوب دل مستضعفان ومحرومان جهان عکس هایی به یادگار گرفتیم که در یکی از عکس ها دختر بنده در کنار دکتر ایستاده است و این عکس را بنده در همین وبلاگ قرار دادم. اما متاسفانه در 8 اردیبهشت امسال سایت مشرق به اشتنباه این عکس را با تیتر " نوه مشترک احمدینژاد ومشایی" بر روی سایت قرار داد وبا تذکر  برخی از دوستان خبر فوق را از سایت برداشت ولی این خبر کذب باعث گردید که دیگر خبر گذاریها نیز به استناد مشرق این خبر را بر روی خروجی خود قرار دهند. دیروز نیز سایت 598 مطلبی با عنوان "دختری که در کنار احمدینژاد ایستاده خبر ساز شد" ونوشت که: به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرگاران، بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هم این خبر را بازنشر کردند. حتی ساعتی پیش صدای آمریکا هم با انتشار این عکس به بازنشر خبر پرداخت. گفتنی است،‌ تلویزیون گروهک تروریستی منافقین از مخاطبان خود خواست این دختر را در مدرسه‌اش شناسایی کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:احمدی نژاد,دلواپسان,مستضعفان,مظلومان,تهدید منافقین و ضد انقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازرادیو دیروز،  مبارزین رادیو فردا که به سادگی توسط همین رسانه و امثال آن تشجیع می شوند، تا آزادند کُری خوانی هایی بی نظیر دارند اما به محض دستگیری به مقتدایشان بنی صدرخیانتکار می پیوندند.کم آوردن یکی دیگر از بزرگان فتنه مردانگی جای خود را به نامردی می دهد و انواع مریضی ها در جسم این مجموعه های مرض و مریض نمودار می شود. رادیو فردا در خبری با عنوان "خزعلی از زندان به بیمارستان منتقل شد"، می نویسد:
"محمد صالح خزعلی، پسر مهدی خزعلی، فعال سیاسی زندانی، از «بدتر شدن» وضعیت پدر خود در زندان رجایی‌شهر و انتقال او «به بیمارستان» خبر داده است. محمد صالح خزعلی گفته بود چهار روز از اعتصاب غذای خشک او می‌گذرد و «گویا پدر در وضعیت جسمانی خوبی نبودند و تپش قلب داشتند». بنا بر تازه‌ترین نوشته محمد صالح خزعلی، پدر او به خاطر اعتصاب غذا با کاهش شديد وزن روبه‌رو شده و حتی پزشکان در آزمايش‌هایی متوجه سکته قلبی او شده‌اند."
خزعلی که به بهانه مرخصی از زندان گریخته بود با خفت دستگیر و مجدداً راهی زندان شد و اکنون دم از ناسالم بودن جسمش می زند که البته نباید عقل سالم را هم در بدن و جسم ناسالم امثال خزعلی جستجو کرد.
اما ببینید این سرداران رادیو فردا، در مواجهه با مبارزین جمهوری اسلامی چقدر عیار خلوص دارند. خاطره گویی یک سرباز امام خامنه ای که مهرماه ۹۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید دکتر رفیعی در خاطره گویی اش در محضر امام و معشوقش می گوید:

بقیه در ادامه مطلب..................................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 تير 1393برچسب:فتنه ، بزرگان ، مبارز,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک شرور مسلح در عملیات کمین مرزداران هنگ تایباد به هلاکت رسید و بیش از 30 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: با دریافت خبر مبنی بر ورود مواد مخدر توسط اشرار مسلح از مرز تایباد، مرزداران وارد عمل شدند تا از ورود این افراد شرور به داخل مرز جلوگیری کنند.

این مقام مسئول مرزبانی ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی دیشب موفق شدند این اشرار مسلح را در کمین خود گرفتار کنند و پس از درگیری مسلحانه، یک شرور را به هلاکت برساندند.

به گفته فرمانده مرزبانی خراسان رضوی سایر افراد شرور با استفاده از تاریکی و مناطق ناهموار مرزی با بر جای گذاشتن محموله خود موفق به فرار شدند.

سردار تقوی خاطر نشان کرد: در پاکسازی محل درگیری 16 کیلو گرم هروئین، چهار کیلو و 800 گرم مرفین و 9 کیلو و 500 گرم حشیش و مقادیری مهمات نیز کشف و ضبط کنند.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 7 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

معمای هواپیمای مالزی پیچیده‌تر شد
با گذشت 108 روز از مفقود شدن هواپیمای مالزی، سرنوشت مرموز این پرواز با اظهارنظرهای متفاوت بیش از پیش بر ابهام این حادثه می‌افزاید.
خلبان و مهماندار هواپیمای مفقود شده مالزی
خلبان و مهماندار هواپیمای مفقود شده مالزی
بررسی‌های جدید متخصصان پرواز نشان می‌دهد که هواپیمای مالزیایی در طول پرواز دچار سانحه جدی نشده بلکه به آرامی با تغییر عمدی مسیر خود دچار کمبود سوخت شده و در نهایت در مکان نامعلومی در جنوب اقیانوس هند سقوط کرده است. «آنگوس هوستون»، فرمانده ارشد سابق ارتش استرالیا می‌گوید: داده‌های رادار اصلی که مبتنی بر ارتفاع پرواز هواپیما هستند قابل اتکا نیستند.

وی که مسئولیت عملیات جستجوی هواپیمای ناپدید شده مالزیایی را برعهده دارد به نیویورک تایمز گفت: نمی‌توان به درستی گمانه زنی کرد که چرا هواپیما به سمت مقصد نامعلومی تغییر مسیر داد و خلبان دست به چنین عملیات غیرممکنی زده است اما احتمالات جدید بر مبنای بررسی داده‌های راداری مالزی نشان می‌دهد که هواپیمای مالزیایی در منطقه‌ای واقع در چند صد کیلومتری جنوب غربی ناحیه‌ای که تا پیش از این عملیات جستجو در آن متمرکز شده بود، سقوط کرده است.
بقیه در ادامه مطلب..........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پايگاه خبري حاميان ولايت:

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گرچه عرصه‌ای برای به میان آمدن دیدگاه‌‌ها و خطوط فکری جریان‌‌های عمده سیاسی کشور شد اما به موازات خود، جریان‌‌های هدایتگری را نیز تجربه کرد. بخش عمده و اساسی این هدایت‌‌ها و کنترل‌‌ها بی‌شک، «قدرت پشت گفتمان‌ها» یعنی «رسانه‌ها» بودند. رسانه‌‌ها این خطوط ناخودآگاه اربابان خط و ربط سیاسی، چنان نقشی را در فضای انتخابات ایفا کردند که ازخلال آنها تلاش آنان برای «میانداری» نیز قابل رصد بود. درحوزه رسانه‌‌های خارجی اما این شبکه خبری بی بی سی فارسی بود که طی ماه‌‌های گذشته چالش‌‌های نرمی‌را درزمینه مقابله با ارزش‌های ایدئولوژیکی تدارک دید. اصولا این شبکه با دو تاکتیک وارد فضای انتخابات ایران شد. نخستین تاکتیک، حواس پرتی جمعی (mass‌ distraction) بود که براساس آن سعی شد پیام‌‌ها از محتوا تهی شده و ارزش‌‌های خبری دیگری دراذهان شکل بگیرد. تاکتیک دیگر هم تزریق زیرپوستی (hypodermic needle) بود که طی آن تلاش شد برخی از پیام‌‌های هدف‌گذاری شده با دزهای مختلف به ببیندگان و مخاطبان القا شود. با توجه به دو مورد ذکر شده و با بررسی‌‌های صورت گرفته می‌توان گفت که ورود این شبکه به فضای انتخابات ایران در سه فاز طراحی و پیگیری شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب: انگليس موج سبز سوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

لزوم ورود هر چه سریعتر مسئولان ورزشی به یک اتفاق غیر قانونی؛
فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای به تمامی شرکت‌ها و موسسه‌های داخل ایران هشدار داد که اگر بدون مجوز در تبلیغاتشان از جام جهانی استفاده کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود و جریمه‌هایی سنگین در انتظار این شرکت‌ها خواهد بود. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال از برخورد فیفا ! با این شرکت‌ها خبر دادند و مدعی بودند که این عمل خلاف قانون است.
بقیه در ادامه مطلب.........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیانیه‌ دادستانی تهران درباره توقیف اجرای یک تئاتر
: هادی مرزبان کارگردان نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» با اشاره به حضور مجددش در دادگاه فرهنگ و رسانه به همراه فرزانه کابلی (بازيگر اين نمايش) ابراز امیدواری کرد که مشکلات پیش آمده برای این اثر نمایشی که منجر به توقیف آن شده است، برطرف شود.
فرزانه کابلی و هادی مرزبان به دادسرا رفتند
هادی مرزبان کارگردان «تانگوی تخم‌مرغ داغ» درباره حضور در دادسرا برای رفع مشکلات پیش‌آمده برای این اثر نمایشی گفت: روز گذشته به همراه علی نصیریان در دادگاه فرهنگ و رسانه حضور پیدا کردیم اما هنوز تکلیف اجرای نمایش مشخص نشده است بنابراین امروز دوشنبه 19 خرداد ماه من و به همراه فرزانه کابلی از دیگر بازیگران این نمایش باید برای پیگیری وضعیت اجرای نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» دوباره به دادسرا برویم.

او ادامه داد: امیدوارم مشکلات این نمایش برطرف شود و ما بتوانیم اجراهای باقی مانده را سپری کنیم. متاسفانه با اتفاقات پیش آمده و مشخص نشدن وضعیت نمایش ما داریم زمان را از دست می دهیم و تنها چند روزی به اتمام زمان اجرای «تانگوی تخم مرغ داغ باقی مانده است. روز گذشته 18 خرداد ماه مدیرکل هنرهای نمایشی شخصا به همراه مشاور حقوقی اداره کل و نماینده‏ای از معاونت امور هنری در دادسرا حضور پیدا کرده و اطلاعات و توضیحات لازم را در خصوص نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» در اختیار قوه قضاییه قرار دادند.
بقیه در ادامه مطلب.........

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صادق زیباکلام معتقد است برخی رسانه‌های منتقد؛ کارکرد رسانه‌ای خود را از دست داده‌ و به‌طور کامل درحال حرکت جناحی، سیاسی‌کاری و عقده‌گشایی حزبی هستند.به گزارش بی باک، بولتن نیوز نوشت: وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان این نکته گفته است: اینکه روزنامه‌ای خاص مرتب به دولت حمله می‌کند، طبیعی است؛ مگر این روزنامه و رسانه‌های همسوی آن؛ قرار است به دولت حمله نکنند، مگر قرار است به آقای هاشمی حمله نکنند. به نظر من چنین کارهایی کاملا بدیهی و طبیعی است و اگر غیر از این می‌بود؛ باید شگفت‌زده می‌شدید.

به اینها محل نگذارید!
این فعال اصلاح طلب درخصوص انتقادات اخیر برخی مطبوعات و متعاقب آن بخش‌های خبری رسانه‌ی ملی به بخش‌های مختلف وزارت ارشاد از جمله مطبوعات، کتاب، سینما و حتی بحث عفاف و حجاب، گفته است: بدیهی است که این رسانه‌ها مخالف آزادی مطبوعات‌اند. آنها مخالف هرگونه دگراندیشی‌اند و مخالف طرح هر نوع فکر و اندیشه‌ای که مغایر با فکر و اندیشه‌شان باشد. خواه در عرصه داخلی باشد یا در عرصه خارجی!!
زیباکلام اضافه کرده است: به هر حال نامزد مورد علاقه و حمایت این روزنامه‌ها، فرد دیگری بود و هرکس دیگری غیر از ایشان رای اگر می‌آورد، باب پسند و میل آنها نخواهد بود و آنها مرتبا به او حمله خواهند کرد، و اینکه در این میان انتخاب مردم چیست؛ یا در دیگر موارد؛ حق و باطل چیست، حقیقت و مجاز چیست هم برایشان بحث‌های ثانویه است.
وی درعین حال تاکید کرده است: اینگونه نیست که رسانه‌هایی از این دست که تنها از همین مجاری، کسب خبر می‌کنند، اهل یک نوع خرد و منطق باشند، اهل یک نوع تجزیه و تحلیل باشند. آنها به هر کاری که آقای روحانی انجام دهد، حمله خواهند کرد و توجهی ندارد که مثلا رفع توقیف نشریه‌ی مذکور در دولت قبل صادر شده و ارتباطی به ارشاد دولت روحانی ندارد.
زیباکلام برای برخورد دولت با این رسانه‌ها پیشنهاد کرده است: خیلی نباید برآشفته شد و خیلی نباید کلام‌شان را از در منطق بررسی کرد. بهترین کاری که دولت آقای روحانی و وزارت ارشاد می‌کنند؛ این است که خیلی به این جماعت دلواپس محلی نباید بگذارند و قبول کنند که این گروه اینجور مخالفت‌ها را به شکل ذاتی باید داشته باشند!
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:سکولار,رضاخان,صادق زیباکلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس دین و اندیشه بی باک: یک رویکرد بدی که در سال‌های گذشته در بعضی به وجود آمده و البته رسانه‌های ضدانقلاب نیز در تقویت آن نقش داشته‌اند، سیاسی دیدن حجاب است. بازی‌های سیاسی برای ترویج بی‌حجابیسیاسی دیدن حجاب یعنی اینکه تصور کنیم هر زنی که بدحجاب است، لزوماً با نظام اسلامی زاویه دارد.متن فوق بخشی از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا غلامی در همایش «بانوان مبلغ و فرصت های پیش رو» می باشد که در تاریخ 12/3/93 ایراد شده است.به گزارش بی باک، مشروح این سخنرانی در ادامه تقدیم می گردد:حجاب و عفاف یکی از مسلّمات اسلام است

برای هر مسلمانی که مختصری با تعالیم اسلامی آشنایی داشته باشد، کاملاً روشن است که حجاب، یک اصل محکم دینی است. گذشته از آیات صریح سوره مبارکه نور درباره حجاب، روایات فراوان و معتبری داریم که هم درباره اصل حجاب، و هم درباره چگونگی آن، رهنمودهای مشخصی ارائه نموده اند.

بقیه رد ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:حجاب,بازی سیاسی,بی عفتی,بیحیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش عماریون به نقل از کیهان، محمدرضا خاتمی در مصاحبه با «فصل اعتدال» و در پاسخ این پرسش که آیا اعتدال را یک گفتمان می‌دانید؟ گفت: اعتدال اصلا نمی‌تواند یک گفتمان باشد. اعتدال یک روش یا حداکثر استراتژی، خط‌مشی و راه است. وقتی یک برنامه‌ای را می‌نویسیم، باید هدف، رسالت، استراتژی و خط‌مشی و تاکتیک‌هایی که کار را عملیاتی می‌کند داشته باشد. گفتمان باید هدف را تعیین کند که به کجا می‌خواهد برسد. ما گفتمان اصلاحات داریم، تقریبا روشن است اهدافش چیست. ما گفتمان اصولگرایی داریم و تا حدودی مشخص است که هدف و رسالتش در جامعه ما چیست. از این رو من اعتدال را به عنوان یک مشی قبول دارم؛ یعنی میانه‌روی. البته به نظرم باز هم در این مسیر ابهام زیادی وجود دارد. برای من سوال است و از همان ابتدا هم این سوال را مطرح کردم. آیا میانه روی یعنی یک خرده‌ ظلم، یک خرده عدل، یک خرده آزادی، یک خرده سرکوب، یا خیر؟ ما اصولی داریم که برای رسیدن به آن اصولمان ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی را در نظر می‌گیریم و قدم‌هایمان را براساس آن ظرفیت‌ها تنظیم می‌کنیم. گاهی اوقات این اشتباه می‌شود. یعنی نه این و نه آن می‌شود. یک چنین چیزی امکانپذیر نیست. فکر می‌کنم با توجه به تندروی‌هایی که به خصوص در طول چهار سال گذشته اتفاق افتاده بود، اعتدال تبدیل به یک شعار قابل توجه و جذاب شد، اما اگر ما فقط به این جذابیت اکتفا کنیم و ابعاد و حدود آن را روشن نکنیم، فکر می‌کنم ممکن است برای خودمان هم دردسرساز باشد.
وی می‌افزاید: ممکن است بشود درباره اعتدال خیلی صحبت کرد و مقاله نوشت اما واقعا احساس می‌کنم یک گفتمان نیست. چون گفتمان باید ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد. اعتدال تقریبا یک روش پیشبرد امور است. حالا آن امور چه است، آنها ممکن است گفتمان باشد. البته به نظر می‌رسد اگر برنامه‌های انتخاباتی آقای روحانی را مرور کنیم، اگر نگوییم که برنامه‌های انتخاباتی ایشان کاملا گفتمان اصلاحات است، اکثریت قابل توجه آن همان است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:خاتمی,رضا خاتمی,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه کتابهای تاریخچه سپاه با نام «سپاه در گذر انقلاب» گفت: سپاه نهاد معتبری است که معادلات سیاسی و امنیتی را در سطح منطقه و جهان می‌تواند جابجا کند.خبرگزاری فارس: افتتاح سامانه پدافند هوایی «پیشرفته» و «محرمانه» سپاه/ سپاه در رده اول قدرتهای جهانوی با اشاره به اینکه روز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نامیده شده است، گفت: پاسداران از ابتدای ظهورشان در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و وطن عزیزمان عاشورایی عمل کردند.جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: خصوصیاتی که از ابتدا در ذات نهاد سپاه بوده و تا امروز با حمایت‌ها، مراقبت‌ها و حفاظت‌های دقیق از سوی ولی امر ما امام (ره) و مقام معظم رهبری حفظ  شده است،‌باعث شده این نهاد دچار رنگ‌باختگی نشود.سلامی ادامه داد: سپاه بر مسیر و طریق الهی باقی مانده است و هیچگاه بن‌بستی برای غلبه بر دشمن ندیده و سپاه هرگز از شوکت ظاهری قدرت‌ها نهراسیده است.وی خاطرنشان کرد: هر چه زمان می‌گذرد با توجه به اینکه تهدیدات و سناریوهای دشمن پیچیده‌تر می‌شود و جنگ با نظام جنبه جهانی‌تر پیدا می‌کند اما سپاه قدرتمندتر و اعمالش موفقیت‌آمیزتر می‌شود و پیروزی‌هایش بعضا به افسانه می‌ماند.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 10 خرداد 1393برچسب:سپاه,شجره طیبه ارتش,موشک,سامانه دفاعی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از مركز، مرزداري كنيد
چرا اينگونه تاريخ و تمدن چند هزارساله خود را در مقابل مهملات تازه به دوران رسيده‌ها، بي‌پناه رها كرده‌ايم؟ مگر مسئولان نظام نبايد حافظ تاريخ چند هزارساله فرهنگي و اجتماعي ايران باشند؟
چرا «تاريخ ايران» را بي‌دفاع گذاشته‌ايد؟
بقیه در ادامه مطلب.................

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ناگفته‌های «مظفر» از هیأت دولت دوم خرداد/ خاتمی گفت تو غلط کردی این حرف‌ها را زدی!
خبرگزاری فارس: ناگفته‌های «مظفر» از هیأت دولت دوم خرداد/ خاتمی گفت تو غلط کردی این حرف‌ها را زدی!

مظفر با ذکر خاطرات جالبی از هیأت دولت دوم خرداد گفت: پرسیدم آقای خاتمی! دارید چه کار می‌کنید؟ جواب داد: داریم وارد دستور کار می‌شویم. گفتم: مگر شما خبر ندارید دارد در جامعه چه می‌گذرد؟ دارند پاسگاه‌ها را می‌گیرند، گفت: می‌گویی چه کار کنیم؟ به ما چه؟ ما که موافق نیستیم. گفتم: آخر عکس شما را بالای سرشان گرفته‌اند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 خرداد 1393برچسب:فتنه88,سران فتنه,نمایشگاه کتاب,حراست نمایشگاه,ممانعت,دانشگاه شهید بهشتی,اخراج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری شبکه جم: بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده، قبل از هرگونه اراجیفی، نگاهی به سابقه اخلاقی و زندگی خود بیندازد. کسی که با افتخار عضویتش را در گروه همجنس بازان بریتانیا جار می زند، نمی تواند نقش خوبی در متهم کردن دیگران بازی کند!»
 
عکس و مطلب در ادامه +18.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:من و تو,جم تی وی,ضد انقلاب,هم جنس باز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشند.تجمع سه نفره مزدوران دربند رجوی در وین موجبات تمسخر عابرین را فراهم آورد.به گزارش خبرنگار اعزامی بولتن نیوز به وین، پس از نمایش مضحک روز گذشته دو عنصر صهیونیست در مقابل مرکز رسانه ای وین در مخالفت با روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 5+1، پیش از ظهر امروز نیز سه تن از عناصر فرقه تروریستی و خیانتکار رجوی دستور سرویس اطلاعاتی صهیونیست ها را مو به مو اجرا کرده و با برپایی نمایشی از همان جنس سعی در معرکه گیری در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در وین داشتند.بنابر این گزارش، این سه تن با در دست داشتن عکس رهبران و پرچم فرقه متبوع خود ضمن تلاش برای جلب نظر عابرین و پخش کردن مطالبی علیه کشورمان سعی داشتند مطابق خواست سران رژیم صهیونیستی اینگونه القا کنند که ایران در خال فریب افکار عمومی و طرف غربی است تا بلکه از این رهگذر سهمی در تشدید فضای منفی علیه کشورمان داشته باشنداین رفتار نخ نما و مضحک تروریست های منافق اگر چه با هدف اثبات سرسپردگی و مزدوری به اربابان غربی برای تضمین حمایت های مالی و معنوی آنان صورت می گیرد لکن همچون همیشه نمایانگر ضعف شدید آنان در مواجهه با ملت آزاده و قهرمان ایران است. 

تجمع 3 نفره منافقین در مخالفت با مذاکرات هسته ای! + تصاویر
بقیه در ادامه مطلب.........................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,تجمع,صدهزارنفری,مذاکرات هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وزارت بهداشت عربستان: از شتر دوری کنيد
تعداد افراد مبتلا به ویروس خطرناک «مرس» در عربستان به سرعت رو به افزایش است و دولت عربستان از مردم خواسته که به شترها نزدیک نشوند و مفتی این کشور نیز قربانیان این بیماری را "شهید" نامیده است!
تعداد قربانیان مرس در عربستان به ۱۴۰ نفر  رسيد
دولت عربستان سعودی به شهروندان این کشور هشدار داده که جانب احتیاط را نگهداشته و از شترها دوری کنند. علت این فراخوان گسترش ویروس «مرس» و احتمال انتقال آن از طریق شتر است. وزارت بهداشت عربستان روز دوشنبه از مرگ ۱۴۲ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس «مرس» خبر داد. از زمان بروز این بیماری در عربستان سعودی در سپتامبر ۲۰۱۲، بیش از ۴۸۳ نفر به ویروس «مرس» مبتلا شده‌اند.
بقیه در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه‌های بین‌المللی به موضوع مشکل پیراهن‌های تیم ملی پرداختند و نوشتند که بازیکنان ایران نمی‌توانند پیراهن خود را با بازیکنان حریف عوض کنند.آبروریزی جهانی این‌بار به خاطر پیراهن‌های تیم ملیبه گزارش عرش نیوز؛پس از اظهار نظر بازیکنان و مسئولان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیراهن‌ بازیکنان، این موضوع به سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی بین‌المللی تبدیل شد.نشریه «بیلد» آلمان در این باره نوشت: در تاریخ 16 ژوئن 2014 (26 خرداد) شاگردان کارلوس کی‌روش به دیدار نیجریه خواهند رفت ولی بازنده این دیدار نیجریه خواهد بود که پس از سوت پایان بازی دست خالی باید زمین مسابقه را ترک کند چون فدراسیون فوتبال ایران بازیکنان تیم ملی را از تعویض پیراهن خود با بازیکنان تیم‌های دیگر در جام جهانی 2014 برزیل منع کرده است.«بیلد» در ادامه نوشت: دلیل این ممنوعیت «شرم‌آور» برای کشوری که غنی از نفت است مشکلات مالی برای تهیه پیراهن بیشتر است. علی کفاشیان هم در توضیح این ماجرا گفت: ما نمی‌توانیم در هر بازی به بازیکنان‌مان یک پیراهن بدهیم و بازیکنان باید در  استفاده از پیراهن صرفه‌جویی کنند.در ادامه این گزارش آمده است: بازیکنان و مربی تیم ایران از کیفیت این پیراهن‌ها که تولید کمپانی پوشاک ورزشی «آل اشپورت» آلمان است ناراضی هستند. علیرضا حقیقی، دروازه‌بان 26 ساله تیم ملی با یک متر و 93 سانتی‌متر قد با نارضایتی از کیفیت پیراهن‌های ایران گفت که پیراهن سایز XL  او پس از شسته شدن آب رفته است. البته کفاشیان در پاسخ به این موضوع گفت: بازیکنان نباید پیراهن خود را با آب گرم بشویند.رسانه‌های دیگری هم همچون «رادیو پروگرام دل‌پرو» پرو و سایت «rionegro.com.ar» آرژانتین هم این موضوع را بازتاب داده‌اند.به گزارش تسنیم پیش از این بحث برگزاری اردوی آفریقای جنوبی با 10 بازیکن و بدون حضور درواز‌ه‌بان به سوژه رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده بود.

منبع:تسنیم

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس - سید اسد رجبی‌: تنها مدتی کمی از آغاز نهمین دوره ریاست جمهوری گذشته بود که موضوع معوقات بانکی و بدهکاران بانکی مورد توجه رسانه‌ها و شخص ریاست جمهوری قرار گرفت.این موضوع در ابتدا با عناوین مختلفی مورد توجه مردم و رسانه‌ها و حتی مسئولان قرار گرفت اما می‌توان شاه بیت آن را وعده ارائه یک لیست 300 نفره از جانب رئیس جمهوری نام برد.خبرگزاری فارس: ۹۰۰ بدهکار بالای ۱۰ میلیارد/۲۸۳ بدهکار بالای ۵۰ میلیارد/۱۴۵ بدهکار بالای ۱۰۰ میلیارد/۱۸ بدهکار بالای ۵۰۰ میلیاردوعده ارائه این لیست سالها بر زبان اورده شد تا اینکه نه تنها این وعده محقق نشد بلکه در اواخر دوره دهم ریاست جمهوری شاهد وقوع یک فساد آن هم به ارزش 3 هزار میلیارد تومان بودیم.به هر تقدیر کارشناسان و مسئولان اقتصادی و قضایی هر کدام دلیل وقوع این‌گونه مفاسد و همچنین راه‌های مبارزه با ان را به شکلی خاص تعریف کردند اما می‌توان گفت در بحث مطالبات معوق، بانک‌ها جزء مقصرین اصلی هستند چرا که از بیشتر بدهکاران کلان وثیقه کافی دریافت نکرده و با همین شرایط تسهیلات بالایی را به آن‌ها اعطا کرده‌اند.اقدامات لازم برای شناسایی و مجازات ویژه‌خواران در اولویت کار قرار گیرد

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:بدهکاران بانکی,مفسدین اقتصادی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برخي خيال مي​کنند برای حفظ نظام می‌توانند حقوق مردم را زیر پا بگذارند
نماینده تهران در مجلس با اشاره به جایگاه حقوق شهروندی و حقوق بشر در کشور خاطرنشان کرد که «بایدها و اساس آزادی در شعارهای انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور وجود دارد.»
مطهري​: عده‌ای دوست دارند «فتنه» بماند
علی مطهری در جمع هزار نفری دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این‌که «از آن‌جا که انسان باید در هر دوره‌ای به وظیفه اش عمل کند من هم انتقادهای خودم را علنی کرده‌ام» اظهار کرد که « خطر برخی از دوستان اصولگرای مجلس از اصلاح‌طلبان مجلس ششم بسیار بیشتر است» و افزود: از همان ابتدای مجلس هشتم احساس کردم خطری انقلاب را تهدید می‌کند و آن برداشت‌های غلط از «ولایت فقیه»، «آزادی» و «ضد نظام» است که باعث شده خیال ‌کنیم برای «حفظ نظام» به راحتی می‌توانیم حقوق مردم را زیر پا بگذاریم.

وی با اعتقاد به این‌که «در انتخابات 88 اصولگرایان باید عاقلانه عمل می‌کردند» مدعی شد: ما از آذرماه سال 87 به این نتیجه رسیده بودیم که ادامه دولت احمدی‌نژاد سم مهلکی برای کشور است؛ از این رو شخصا به دنبال این بودم که اصولگرایان بر روی دکتر ولایتی اجماع کنند و حتی موافقت آقایان خاتمی و هاشمی را هم گرفته بودیم، اما به یکباره عده‌ای کاسه داغ تر از آش گفتند که دل آقا با احمدی‌نژاد است و این نقطه شروع فتنه بود.
بقیه در ادامه مطلب.......

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی در واكنش به ممنوع التصویر شدنش در تلويزيون گفت: در بین برنامه خوب تلویزیون ما برنامه بد بودیم و ما را حذف کردند!

رضا صادقی: ممنوع التصویر شدنم مبارک
رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی واکنش جالبی را نسبت به انتشار خبر ممنوع التصویر شدنش از خود بروز داده و در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک پستی را مربوط به همین اتفاق به اشتراک گذاشته و توجه همگان را به خود جلب کرده است. رضا صادقی در مصاحبه اش با خبرگزاری برنا گفت: «من هم این خبر را از شما مي‌شنوم و دلیلش را نمی دانم.» وی با توضیح اینکه از این خبر زیاد شوکه و ناراحت نیست با آرامش افزود:«رسانه تصویری و صدا و سیما باید رسانه ای مردمی باشد. وقتی یک نفر ممنوع التصویر مي‌شود یعنی یکی از کاراکترهای مردم محسوب نمی شود و این مي‌شود توهین و از این دست توهین‌‌ها زیاد دیدیم.»
بقیه در ادامه مطلب..............................

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با افشای اسناد جدید درباره نقش پلیس امارات در همکاری با شبکه‌هاي فساد و فحشا، به احتمال فراوان نقش پلیس این کشور در فعالیت دختران ایرانی قاچاق شده به امارات نیز روشن مي‌شود.

خبرگزاری امارات: افشاي نقش پلیس امارات در فعالیت دختران ایرانی در شبکه‌های فحشا

به گزارش پیام نو، فساد و ناکارآمدی پلیس در کشور شیخ نشین امارات، حدیثی دیرینه دارد و آنگونه که خبرگزاری اماراتی “۷days” نوشته است، اخیرا هم سه افسر پلیس در ابوظبی به جرم فروش زندانیان زن به حلقه‌هاي فحشا و ترافیک انسان به دادگاه رفتند. نیروهای پلیس متهم هستند که با فریب مهاجرین غیرقانونی آنها را به شبکه‌هاي فحشا مي‌فروختند. این خبرگزاری اماراتی گزارش داد که یکی از این سه افسر پلیس در قبال فروش زندانیان زن به حلقه قاچاق زنان دو هزار و ۵۰۰ درهم دریافت کرده است. این افسران پلیس با فریب زنانی که به جرم نقض قوانین ویزا دستگیر شده بودند آنها را به گروه‌هاي فحشا مي‌فروختند! دو پلیس دیگر به همراه یک زن و مرد متهم به جعل اسناد برای پنهان کردن دست داشتن پلیس در حلقه فحشا شدند.

به گفته دادستانی امارات، این بزرگترین پرونده فساد نیروی پلیس است و تاکنون ۸ نفر در ارتباط با این اتهامات دستگیر شدند. یکی از متهمان در خیابان زنان را متوقف مي‌کرده و از آنها مدارک شناسایی مي‌خواسته است؛ در صورتی که آنها با خود مدرکی نداشته باشند این افسر پلیس آنها را به ایستگاه پلیس الشهامه مي‌برده تا مورد سئوال قرار گیرند ولی هیچ مدرکی از این بازداشت‌ها ثبت نشده است.

به ادامه مطلب بروید.........


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مدیر کل توسعه پایدار سازمان محیط زیست آخرین رتبه ایران در شاخص عملکرد محیط زیستی را از میان 132 کشور رتبه 114 عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ایران از سه برابر ظرفیت زیستی خود برداشت دارد و به گزارش بانک جهانی سالانه هشت میلیارد دلار خسارت آلودگی می‌پردازد و اگر به بحران‌های زیستی همچون آب توجه نشود در آینده شاهد جنگ آب در کشور خواهیم بود و مسئله محیط زیست وارد مسائل امنیتی خواهد شد.

تهران، اهواز و اصفهان در میان 10 شهر آلوده جهان

به گزارش ایسنا، زهرا جواهریان در دومین همایش آموزش عالی و توسعه پایدار در دانشگاه تهران گفت: امروزه با چالش‌های مختلفی در راستای توسعه در بحث محیط زیست مواجه هستیم و پایداری در بخش اقتصادی و اجتماعی و محیط زیستی بر پایه بسترهای فرهنگی استوار است. در چندین سال گذشته به دلیل چالش‌های زیست‌محیطی سران کشورها بر آن شده‌اند تا به فکر چاره‌ای در این خصوص باشند. در ایران از سال 1373 کمیته توسعه پایدار در زمینه محیط زیست تشکیل شده و در اجلاس ریو + 20 به بحث آموزش در مسائل محیط زیستی تاکید بسیار شده است.

به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کمیته فقهی اداره امور اسلامی دولت ابوظبی با صدور فتوایی سفر بدون بازگشت مسلمانان به کره مریخ را حرام اعلام کرده و افزودند: "محکمه الهی" در مریخ هم عمل می‌کند.

سفر به کره مریخ حرام است

به نوشته روزنامه خلیج تایمز، فتوای فقهای ابوظبی می‌گوید که سفر به مریخ متضمن "خطری واقعی برای زندگی" است. در فتوای صادره آمده است: «این امکان وجود دارد که مسافر مریخ آنجا جان سالم به در نبرد.» فقهای ابوظبی در فتوای خود گفته‌اند کسی که به رغم اطلاع از این خطرات به سفر مریخ برود و جان خود را از دست بدهد روز قیامت با مجازاتی روبرو خواهد شد که در شرع اسلام برای خودکشی در نظر گرفته شده است.

فاروق حماده، رئیس کمیته فقهی دایره اسلامی ابوظبی در توضیح مضمون فتوا، حفاظت از جان انسان‌ها در برابر خطرات را پیام و رسالت همه ادیان دانسته است. او در این رابطه به آیه ۲۹ از سوره ۴ قران مجيد استناد کرده است که می‌گوید: «خودتان را نكشيد زيرا خدا همواره با شما مهربان است».
پیش‌زمینه صدور فتوای فقهای ابوظبی به طرح "Mars One" بر می‌گردد که به موجب آن یک شرکت هلندی قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ اولین گروه‌ توریست‌های مریخ را روانه این کره کند.

بنا به گزارش خلیج تایم، در میان هزاران نفری که به عنوان مسافر این طرح ثبت‌نام کرده‌اند دست‌کم نام ۵۰۰ شهروند سعودی یا سایر کشورهای عرب خلیج‌فارس دیده می‌شود. کمیته فقهی ابوظبی در ادامه فتوای خود نوشته است که رفتن به مریخ و اقامت در این کره به هیچ‌وجه به معنای رهایی از "محکمه الهی" نیست و این محکمه حتی شامل حال اتم‌ها هم می‌شود زيرا حتی یک اتم هم از حوزه نظارت و تاثیر خالق بیرون نیست.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از ده روز نفس​گير، سيمرغ​هاي بلورين سي​و دومين جشنواره بين​المللي فيلم فجر بر شانه​هاي منتخبين فرود آمدند، البته همچون بسياري از اتفاقات اين روزها ، فرود اين سيمرغ​ها هم بدون حاشيه نبود! انصراف يک فيلم از داوري بدليل حفظ آرامش جشنواره شايد يکي از پررنگ​ترين اين حاشيه​ها بود.

سيمرغ​هاي فجر بر شانه​هاي چه کساني فرود آمدند؟

سیمرغ‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره‌ فیلم با حضور داوران این بخش اهدا شد. در مراسم اختتامیه‌ جشنواره‌ فیلم فجر از سوی مجری برنامه اعلام شد که فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان به درخواست تهیه‌کننده به دلیل حفظ آرامش سینما در داوری شرکت نمی‌کند. فیلم «عصبانی نیستم!» به دلیل موضوع آن که به حوادث سال 88 برمی‌گردد مورد انتقاد رسانه های اصولگرا و نمایندگان مجلس قرار گرفته بود. این فیلم در چند بخش نامزد دریافت جایزه بود.

به ادامه مطلب بروید..........


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان در جمع کارکنان ستاد وزارت دفاع ‌به مناسبت دهه مبارک فجر ‌با تبریک ایام‌الله دهه فجر‌، با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب فرصت مناسبی برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است‌، گفت: بزرگترین عنایت خداوند به ملت ایران نعمت ولایت است که موجب شد موهبت ‌نظام اسلامی هم نصیب ملت ایران اسلامی شود.دهقان با تصریح بر اینکه در سه دهه گذشته حرکت نظام همواره رو به جلو بوده است‌، اظهار داشت: امروز دنیا ملت ما را ملتی آرمان‌خواه و آزادی‌خواه می‌شناسد که حاضر است هزینه آرمان‌خواهی‌اش را هم بپردازد.خبرگزاری فارس: دامنه پاسخ نیروهای مسلح قابل تصور نیست/ چرخه سوخت هسته‌‌ای هیچگاه تعطیل نمی‌شودوزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ‌بهترین منبع برای جهت‌گیری درست و ارزیابی عملکرد نظام  اسلامی را پس از آیات  قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع)‌، وصیت‌نامه حضرت امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: تمام وجهه همت دشمنان القای ناکارآمدی نظامِ مبتنی بر اسلام است در حالی که حضرت امام (ره) در بیانات و وصیت‌نامه سیاسی الهی‌شان با آگاهی دقیق از این توطئه آنچه را که از برآیند حوادث می‌دیدند در وصیت نامه‌شان ذکر کرده و یکایک ما باید شرایط و وضعیت خود را با نگاه و تفکر حضرت امام (ره)‌ تطبیق وتعیین کنیم‌.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:شجره طیبه سپاه و ارتش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شهید محمودرضا بیضایی یکی از رزمندگانی بود که چندین بار برای دفاع از حرم آل الله به سوریه رفته بود تا اینکه در روز میلاد رسول اکرم(ص) مزد جهادش را از دستان جد بزرگوار این خانواده گرفت و با اصابت ترکش به سرش عروج کرد.
وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"- به گزارش جام؛ هیچکدام فکرش را هم نمی‌کردند؛ شاید بو برده بودند اما واقعاً فکر نمی‌کردند این روزها روزهای آخر محمودرضاست. نه سهیل کریمی که در طول چند ماه مستند سازی در سوریه در کنارش بود، نه برادر محمودرضا که چند شب قبلش چیزهایی از برادر شنیده بود، نه رفقایش که حال و هوای متفاوتش را در روزهای آخر دیده بودند.هیچکدام باور نکردند تا اینکه تلفن زنگ زد و بی‌مقدمه به سهیل کریمی گفت محمودرضا شهید شده، تا اینکه برادرش دید حالا راستی راستی باید به دفنش در تهران یا تبریز فکر کنند و تا اینکه تابوت او پیش روی رفقا و همرزمانش قرار گرفت. اما احتمالا یک نفر هست که برای اینکه نبود او را باور کند باید چند سال دیگر بگذرد. کوثر هنوز یکی دو سال بیشتر ندارد و باید کمی بزرگتر شود تا باور کند دیگر پدرش کنارش نیست و کنار حرم عقیله بنی‌هاشم(س) شهید شده است. حالا بماند که این چند سال برای کوثر چطور خواهد گذشت!
بقیه در ادامه مطلب...............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:مداغعان حرم,زینب س,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس- توانمندی‌های فنی صنایع دفاعی ایران درخصوص ساخت و تولید هواپیما تا مدت‌های مدید تنها محدود به تعمیرات نه چندان سنگین دوره‌ای بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و اعمال تحریم‌های تسلیحاتی غرب علیه ایران و نیز عدم امکان نوسازی ناوگان تهاجمی خود، تلاش وسیعی از سوی مراکز تحقیقاتی و صنعتی نظامی ایران برای ساخت هواپیماهای پیشرفته آغاز شد؛خبرگزاری فارس: افزایش برد و نصب تجهیزات بومی روی میراژها/ توان زدن ضربه اساسی به آمریکا را داریم/ بمب‌های جدید در راهند تلاش‌هایی که در نهایت به ساخت جنگنده آذرخش در دهه هفتاد، جنگنده صاعقه در اواسط دهه هشتاد انجامید و در نهایت جنگنده F-313 قاهر در اوایل دهه 90 انجامید.آنچه در زیر می‌خوانید، گفتگوی تفصیلی خبرنگاران دفاعی خبرگزاری فارس با امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش است که در آستانه فرا رسیدن 19 بهمن ماه (روز نیروی هوایی ارتش) به عملکرد این نیرو در سالهای بعد از انقلاب به عنوان خط شکن نیروهای مسلح در حوزه خودکفایی پرداخته است.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:شجره طیبه ارتش و سپاه,پیشکسوتان جهاد و شهادت,حزب الله,شهید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«آقای کری! این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا، قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سالهاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت ساز آماده کرده اند بعید می‌دانم مردان عاقل شما، اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت ساز قرار می دهند،خبرگزاری فارس: تقدیر وکلای ملت از هشدار کوبنده «عزیز سپاه» به آمریکا

گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند...آقای کری! آمریکا و قدرت‌های نظامی او، در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟».اظهارات سرلشکر جعفری در واکنش به تهدید آمریکا به حمله نظامی علیه ملت ایران با واکنش‌های زیادی در رسانه‌های جهان همراه بود و البته در داخل نیز مورد حمایت آحاد ملت، جریان‌‌های و شخصیت‌های مختلف قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:شجده طیبه سپاه و ارتش,دفاع,خلیج فارس,پیشکسوتان جهاد و شهادت,فرمانده سپاه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اینک و پس از گذشت چندماه از روی کارآمدن دولت حسن روحانی باید دید آن تحلیل اولیه تا چه اندازه صحیح از کار درآمده است و فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام این روز‌ها چه می‌کنند؟

به گزارش عرش نیوز ؛ تحلیلگران سیاسی پس از انتخابات ۲۴ خرداد فرا‌تر از همه سخنان‌گاه متناقضی که در توصیف این انتخابات می‌گفتند در یک نکته متفق القول بودند «خانواده هاشمی رفسنجانی به عرصه تصمیم گیری‌های کلان کشور باز خواهند گشت» اینک و پس از گذشت چندماه از روی کارآمدن دولت حسن روحانی باید دید آن تحلیل اولیه تا چه اندازه صحیح از کار درآمده است و فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام این روز‌ها چه می‌کنند؟

به ادامه مطلب بروید..........


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عدم نظارت بر تور های گردشگری و طبیعت گردی، موجب بروز ناهنجاری هایی شده است که در عمل فضای این تور ها و همچین اماکن تفریحی را برای خانواده ها ناامن و نامناسب نموده است.

انعکاس : شاید این روزها دشواری های زندگی در کلان شهرها و تبعاتی همچون آلودگی هوا و محصور شدن در آپارتمان ها که این سبک زندگی را بر مردم تحمیل می کند بیش از هر زمان دیگری شهرنشینان را به سوی استفاده از مناظر طبیعی و تفرج گاه های برون شهری سوق می دهد؛ اماکنی مانند جنگل های سر سبز شمال، سواحل دریای خزر و مناطق زیبای کوهستانی هریک می توانند مقصد مناسبی برای دوستداران طبیعت و خانواده هایی باشند که به دنبال لذت بردن از هوای پاک و گذراندن یک روز تعطیل در دامن طبیعت هستند.

به ادامه مطلب بروید..........


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نامه احمد توکلی دیگر نماینده تهرانی خانه ملت در زمینه ویژه خواری 650 میلیون دلاری، گفت: علی‌القاعده موضوع پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مجلس ویژه‌خواری ۶۵۰ میلیون یورویی را پیگیری می‌کند

وی همچنین تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی این مسئله را رها نکرده و پیگیر آن خواهد بود.

به گزارش فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار، مدتی پیش طی نامه‌ای گزارشی از ویژه‌خواری در وزارت صنعت، معدن و تجارت به رئیس‌ و نمایندگان مجلس ارائه کرد.

متن کامل این نامه به این شرح است:

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:مجلس,ویژه خواری,رانت خواری,حیف و میل بیت المال,آقازاده ها,مفسدین اقتصادی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز برای عیادت از بیماران پیوند اعضا به بیمارستان مسیح دانشوری رفته و با بیماران پیوند اعضا دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فارس: توصیه قلعه‌نویی به بازیکنان برای خواندن نماز/ بازیکنان به فکر آخرت خود باشند

سرمربی تیم استقلال پس از حضور در بیمارستان در جمع مسئولان این مجتمع و برخی بیماران گفت: در ابتدا جا دارد به اعضای کمیته فرهنگی استقلال تبریک بگویم که این برنامه را هماهنگ کرد. روز گذشته این برنامه در عرض دو ساعت هماهنگ شد و خوشحالم که روز شهادت امام حسن عسگری در این جا حضور داریم.وی افزود: این بازیکنان که در اینجا حضور دارند قطعا به دنبال آخرت خود هستند به جای اینکه به دنبال دنیای خود باشند. ما دو بهشت داریم که یکی از آنها بهشت دنیوی است و دیگری بهشت اخروی که در این مورد آسایش همیشگی وجود دارد.سرمربی استقلال تاکید کرد: از شما و همکارانتان و از تدارکات این بیمارستان و کسانی که حتی لباس این مریض‌ها را می‌شویند تشکر می‌کنم و باید بگویم که به آنها باید حسادت کرد چون انسان های خاص هستند امیدوارم این نوع بیماری برای هیچ خانواده‌ای اتفاق نیفتد.قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌هایش گفت: از دوستانم و حجت‌الاسلام مالک تشکر می‌کنم و خوشحالم که مجموعه استقلال اصرار به کار فرهنگی دارد و این بازیکنان باید بدانند در مملکتشان چه انسان‌هایی زندگی می‌کنند من همیشه به بازیکنانم می‌گویم روزی هزار رکعت نماز بخوانند که بدن‌شان سالم است و باز هم روزی هزار رکعت نماز بخوانند که خانواده سالم دارند و می‌توانند از زندگی‌شان به نحو احسن استفاده کنند. البته از آنها توقع دارم همین نماز یومیه خود را بخوانند که برای ما کفایت می‌کند.وی تاکید کرد: امیدوارم مجموعه وزشی استقلال با این حرکت قدم کوچکی برداشته باشد و باز هم آرزوی من این است که هیچ پدر و مادری فرزندی نداشته باشد که مشکل ریوی داشته باشد.سرمربی استقلال در پایان صحبت‌هایش در جمع بیماران گفت:‌امروز روز آقا امام زمان (عج) است و از همه می‌خواهم برای سلامتی همه مریض‌ها به خصوص در داخل کشور دعا کنند و امیدوارم دکترهایی که در این بیمارستان فعالیت می‌کند دیگر هیچ مریضی نداشته باشند.پس از صحبت‌های سرمربی تیم استقلال همه حاضرین صلوات فرستادند.

منبع:فارس نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:قلعه نویی,نماز,توصیه,استقلال,فوتبال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 اسمش را، که «حسان اللقیس» بود، خیلی‌ها فردای شهادتش شنیدند و تازه دنیا فهمید مرد خوش سیمای بعلبکی، از 20 سالگی با سید حسن (نصرالله) بوده است و یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله در ردیف «عماد مغنیه».

از آن روز، مردم پی بردند که اسراییل بیش از 15 سال آرزوی ترورش را داشته و در جنگ 33 روزه خانه‌اش را بمباران کرده و پسر 18 ساله‌اش (علی) که محافظ سید حسن بوده را به شهادت رسانده است و بعدتر در مسیر خودرواش بمب گذاشته و سرانجام، مقابل خانه‌اش، چنان که در وصیتش از خداوند طلب کرده بود، غرق در خون خود، به شهادت رسید.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:شجره طیبه ارتش و سپاه,پیشکسوتان جهاد و شهادت,حزب الله,شهید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«از اين كه با خاطر سلامت خودتان وقتتان را مي گيريم، متاسفيم»

«از اين كه با خاطر سلامت خودتان وقتتان را مي گيريم، متاسفيم»
همیشه از این که هیچ کدام از گروهمان اهل سیگار نیستند و اثری از سیگار در دم و دستگاهمان پیدا نمی‌شود، خوشحال بودم و هیچوقت فکر نمی کردم که از به همراه نداشتن سیگار، این اندازه پشیمان شوم!

یک خبرنگار شبکه العالم که به تازگی از مناطق مختلف دمشق و حومه بازدید کرده، مشاهدات خود از اوضاع پایتخت سوریه و وضعیت مدافعان شهر را به تصویر درآورده است که بخش هایی از آن را از نظر می گذرانیم:

امروز برای اولین بار در عمرم سیگار خریدم!

[گفتگوی من و صاحب مغازه]:
- آقا چند تا پاکت سیگار بده...
- چه سیگاری؟ چه مارکی؟
- نمی‌دونم. برای خودم نمی‌خوام.
- نمی‌شه که! کسی که می‌خوای براش ببری نمی تونه هر سیگاری رو بکشه!
- خب اشکال نداره از هر کدوم یه پاکت بده!!

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:سوریه,مقاومت,سرباز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز ۲۶ آذر پلیس ترکیه ۵۳ تن را به اتهام پولشویی و فساد مالی بازداشت کرد. در جریان این پرونده که مطبوعات ترکیه از آن به عنوان “بزرگ‌ترین فساد مالی تاریخ ترکیه” یاد می کنند، بسیاری از افراد صاحب نفوذ در کشور بازداشت شدند.

انعکاس : روز ۲۶ آذر پلیس ترکیه ۵۳ تن را به اتهام پولشویی و فساد مالی بازداشت کرد.

به ادامه مطلب بروید......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نامه تهدیدآمیز نهادهای نظارتی به باشگاه‌ها در خصوص بازیکنان دائم الخمر

نهادهای نظارتی در نامه‌ای به باشگاه های فوتبال نسبت به رفتارهای بازیکنان غیر مسلمان هشدار دادند.

به گزارش انعکاس  پس از انتخاب دولت جدید و معرفی وزیر ورزش و جوانان نظارت روی رشته های ورزشی و فوتبال بیشتر شده است.

طی چند روز گذشته از سوی نهادهای نظارتی نامه ای به باشگاه های فوتبال ارسال شده مبنی بر اینکه مراقب رفتار بازیکنان خارجی و بازیکنان غیر مسلمان خود باشند.

طبق اخبار واصله توسط خبرنگار نامه نیوز، در این نامه محرمانه آمده است برخی بازیکنان غیر مسلمان دائم الخمر هستند و باشگاه ها باید مراقب رفتار این بازیکنان باشند و عملکرد آنها را زیر نظر بگیرند زیرا آنها در مملکتی با قوانین اسلامی زندگی می کنند.

از سوی دیگر در این نامه قویا تایکد شده در صورت کوچکترین تخلفی در نحوه حضور این بازیکنان در تمرینات و محل بازی ها با مدیریت باشگاه ها برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 آذر 1392برچسب:حیف ومیل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  خبرگزاری فارسبه نقل از  روزنامه وطن امروز نوشت: «واک‌‌استریت... بوم- بوم!» تاکسی‌های پاتایا این واژه‌ها را که می‌شنوند سریعا منظور گردشگر را می‌فهمند و مقابل پایش ترمز می‌زنند، حتی گاهی در قبال رساندن او به خیابان واک‌استریت هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند چرا که پرداخت کرایه تاکسی در بسیاری از موارد برعهده واسطه‌ها یا مراکز ارائه خدمات «مورد نظر» است!

خبرگزاری فارس: ایدز تحفه تایلند

جملات بالا اظهارات یک جوان ایرانی است به نام «امید». او که 32 سال سن دارد و تاکنون دوبار به تایلند سفر کرده، می‌گوید: به محض اینکه از فرودگاه بانکوک خارج می‌شوید چنانچه همراه همسرتان نباشید افرادی خودشان را به شما نزدیک می‌کنند و پیشنهادهایی می‌دهند تا اوقاتتان را در طول مدت اقامت در تایلند تنها نگذرانید! حتی جالب است که بسیاری از این افراد می‌توانند فارسی صحبت کنند چرا که با جوانان ایرانی بسیار نشست و برخاست داشته‌اند. اگر هم فارسی بلد نباشند دست‌کم چند کلمه مهم و تاثیرگذار فارسی را همواره بر زبان دارند. البته بسیاری از جوانان ایرانی هم در خیابان‌های تایلند مدام به تاکسی‌ها می‌گویند: «بوم- بوم»!

بقیه در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:ایدز,بی حیایی,بی بندوباری,فساد,تایلند,تورهای خارجی,آنتالیا,ترکیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نیویورک تایمز نوشت: چندین دلیل برای تخسین گام های ایران، امریکا و دیگر قدرت های حهانی به سوی توافق وجود دارد.

انعکاس : به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» به نقل از این روزنامه آمریکایی، نخستین دلیل برای تشویق، آن است که توافق موقت تندروهای ایران و ما را با وحشت زدگی و ترس مشترکی مواجه کرده است.


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی مطهری دوشنبه شب که به مناسب روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران حاضر شد در این نشست به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

خبرگزاری فارس: عملکرد احمدی‌نژاد در بحث هسته‌ای قابل تقدیر است/ مسببان فتنه 88 محاکمه شوند

وی در پاسخ به سئوال آیا ما می‌توانیم در حال حاضر از آرمان اسلام و امام به نفع شرایط زمان بگذریم، گفت: احکام اسلامی اصول ثابتی است که قابل تغییر نیست ولی برخی اصول و مواضع امکان دارد طبق شرایط و زمان تغییر کند.

*موضع‌گیری ما نباید ثابت بماند

وی بیان داشت: این طور نیست که موضع‌گیری‌های ما تا آخر عمر درباره موضوعی ثابت بماند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شرایط امروز با 10 سال گذشته فرق کرده است و پیشرفت‌هایی که امروز با 10 سال گذشته نیز وجود دارد، متفاوت است.

این استاد دانشگاه در ادامه به پیشرفت‌هایی که در انرژی هسته‌ای رسیدم اشاره کرد و گفت: غربی‌ها به این موضوع رسیدند که امکان برگشت ما در انرژی هسته‌ای به گذشته وجود ندارد.

*تقدیر از عملکرد احمدی‌نژاد در موضوع هسته‌ای

بقیه در ادامه مطلب..............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:علی مطهری,احمدی نژاد,انرژی هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه ای حسن روحانی رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد روحانی را به مناظره دعوت کرد

احمدی نژاد گزارش 100 روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را دلیل دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.

متن نامه رئیس‌جمهور سابق کشورمان به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و خدمتگزاران دلسوز در سراسر کشور، با آنکه اینجانب حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر "پایه" انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود-به اقتضای مصالح کشور بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بیشمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحبنظران سیاسی و اقتصادی، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت نمایم تا در فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی ابهامات را رفع و حقایق ناب را آنطور که هست مورد تصدیق و تأکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر رو به جلوی کشور دریغ نشود.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:احمدی نژاد,روحانی,مناظره,تخریب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بلافاصله پس از نصب این بیلبورد تصویر آن در شبکه های اجتماعی آمریکا منتشر شد و برخی منتقدان با توجه به استفاده از دو عنصر سرباز آمریکایی و زن مسلمان این بیلبورد را برای جامعه تحریک آمیز دانستند.
در روزهای گذشته نصب بیلبوردی تبلیغی متعلق به یک شرکت تولید محصولات دارویی در کالیفرنیای آمریکا جنجال برانگیز شده است.
 
بقیه در ادامه مطلب.............................................

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:تبلیغ فرهنگی,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش صد روزه رئیس جمهور، ماجرای اختلاف بر سر مقدار پولی که در نتیجه توافق ژنو آزاد شده و یا می‌شود، آینده سیاسی وزیر خارجه، شروع محاکمه احمدی‌نژاد در غیاب وی و وضعیت برخی ایرانیان مقیم مالزی، بعضی از مهم‌ترین مطالب روزنامه‌های صبح چهارشنبه هستند.


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

احمدی‌مقدم اظهارات صداوسیما پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است.
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر دیروز در دیدار با جمعی از مسئولان صداوسیما با اشاره به پخش برنامه‌ای با عنوان «خانمی که شما باشید» گفت: در مورد این برنامه نامه‌ای به دست ما رسید که در آن جمعی از مردم خواهان اجرای برنامه توسط یکی از مجری‌های زن صداوسیما بوده است که ما در جواب گفتیم ناجا کسی را ممنو‌ع‌التصویر نکرده است.
وی تأکید کرد: اساساً ناجا در این جایگاه قرار ندارد که بخواهد کسی را ممنوع‌التصویر کند. توصیه من به افرادی که در صداوسیما کار می‌کنند این است که مواظب خود باشند تا در شرایطی که زیرپاکشی در صداوسیما رواج دارد با بی‌موالاتی کار خود را از دست ندهند.
احمدی‌مقدم اظهارات صداوسیما پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است.
وی افزود: ما زیر آن نامه نوشتیم که ما مخالفتی با اجرای برنامه توسط این مجری زن نداریم و اساساً نقشی هم در ممنوع‌التصویر کردن ایشان نداشته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به پخش سریال ماتادور از صداوسیما گفت: نقدهایی که به این سریال می‌شد منصفانه نبود به طور مثال عنوان کردند که پلیسی که در ماتادور نمایش داده شده یک پلیس غیرواقعی است اما باید بدانید که نیروهای ما بسیار زبده‌تر از آن هستند که در ماتادور به نمایش درآمد.

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com