وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تسنیم، جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن انواع بمب‌ها، راکت‌ها و موشک‌ها، هم‌اکنون جزو کشورهای پیشرو در خودکفایی و بومی‌سازی تسلیحات و تجهیزات دفاعی در منطقه به شمار می‌رود.

در حوزه بمب‌ها، صنایع دفاعی ایران با تولید بمب‌های هوشمند «قاصد»، پا به عرصه‌ای گذاشته‌اند که کشورهای انگشت‌شماری تاکنون موفق به ورود به این عرصه شده‌اند.
خط تولید بمب هوشمند قاصد در سال 88 رسماً با حضور وزیر دفاع افتتاح و امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در سوم تیرماه همان سال و در پایان رزمایش هوایی میلاد نور ولایت، از تست موفقیت‌آمیز بمب‌های هوشمند قاصد 1 و 2 در این رزمایش خبر داد و گفته بود که، "این بمب‌ها می‌توانند بدون نیاز به کنترل خلبان، تا 40 کیلومتر پرواز کرده و به هدف مورد نظر اصابت کنند."

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب: جنگنده , ارتش , تجهیز , بمب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، منابع آگاه خبر می‌دهند، سلطان پتروشیمی که چندی پیش با دستور قضایی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شده است، تابعیت دوگانه دارد.

خبرگزاری فارس: تابعیت دوگانه و انگلیسی سلطان پتروشیمی

بر این اساس گفته می‌شود، وی علاوه بر تابعیت ایرانی، تابعیت انگلستان را نیز در اختیار دارد و شهروند این کشور محسوب می‌شود.تابعیت دوگانه سلطان پتروشیمی یادآور تابعیت دوگانه کانادایی محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق متواری بانک ملی و بعضی دیگر از مدیران ارشد شبکه بانکی و نفت است.یادآوری این نکته بی‌فایده نیست که خاوری پس از بازداشت اولیه و آزادی موقت در جریان ماجرای فساد 3 هزار میلیاردی بانکی از کشور گریخت و در کانادا ساکن شد.تلاش‌ها برای بازگرداندن خاوری از کانادا از یک سال و نیم پیش تا کنون منجر به هیچ نتیجه‌ای نشده است.فارس در شهریور ماه سال جاری گزارشی درباره تلاش یک شبکه فساد برای قبضه کردن تجارت محصولات پتروشیمی ایران منتشر کرد. سلطان پتروشیمی اخیرا توسط یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضایی، به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت شده است.گفته می‌شود وی شبکه گسترده‌ای از شرکای راهبردی را به منظور سوء استفاده اقتصادی در داخل ایران و خارج از کشور در حوزه تجارت محصولات پتروشیمی و به خصوص صادرات این محصولات برای خود ایجاد کرده است.به گزارش فارس تصدی مدیریت‌های ارشد توسط افرادی با تابعیت دوگانه در شبکه بانکی و صنعت نفت ایران جای پرسش و ابهامات جدی را باقی می‌گذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:مفسدان اقتصادی,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ای کاش قلم در دستان شما بود و این قصه تلخ را شما برایمان بازنویسی می‌کردید، در مرکز شهر قلعه‌گنج و محله سرتکی خانواده‌ای 9 نفره زندگی می‌کنند که امروز تصمیم گرفتم، راوی دردهای آنها باشم.

خبرگزاری فارس: قصه تلخ فقر در خانه‌ای 30 متری / خانواده‌ای 9 نفره با 5 معلول

در این خانواده پدر و مادر پیری زندگی و از پنج معلول ذهنی جسمی و سه فرزند سالم نگهداری می‌کنند که تحمل 30 سال ‌تر و خشک کردن این‌ها به هزار و یک درد مبتلایشان کرده بود، پدر در سن 60 سالگی با بیماری قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد و مادر در 57 سالگی معده و روده‌هایش را به تیغ جراح سپرده بود و از نداری دچار عفونت شده بود و صدایش با اشک درمی‌آمد.

30 متر زمین را دو اتاق کرده بودند، در یکی از اتاق‌ها پنج معلول نگهداری می‌کردند و در دیگری با یک اجاق گاز و یک یخچال برایشان غذا می‌پختند، تازه این خانه را خیران ساخته بودند و گرنه باید در همان خانه بلوکی که دیگر شکاف‌هایش داشت، گسل می‌شد، سختی‌ها را تحمل می‌کردند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:تبعیض,فقر,مستضعفان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقدمه
به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر معروف سینما قرار گرفت که با تاسف بسیار ، دارای مضامین ضد دینی بسیاری می باشد . این کلیپ 5 بهمن روی سایتش قرار گرفته است . در این موزیک ویدیو، با زبان موزیک ، نوعی تفکرات الحادی به خورد بینندگانش می دهد و به طور کاملاً آشکارا ، دین را باعث نابودی مردم دانسته است که این دین به گونه ای تصویر شده است که جز محدودیت و شکنجه چیزی عاید افراد نمی کند ! در این ویدیو کلیپ ، بهرام رادان علاوه بر توهین به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه به ادیان ابراهیمی دیگر نیز مانند مسیحیت توهین کرده است . در این موزیک ویدیو به حضرت مسیح (علیه السلام) و حضرت ابراهیم (علیه السلام) نیز توهین آشکار شده است و علاوه بر آن تفکرات شیطان پرستی نیز در آن وجود دارد ، در این مقاله به بررسی این ویدیو کلیپ ضد دین که توسط بهرام رادان ساخته شده است ، می پردازیم .

[تصویر: a8114_1.jpg]
بقیه در ادامه مطلب........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,شیطان پرستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس،‌ نشست گروه‌های تندرو وهابی کشورهای عربی منطقه از جمله مصر، قطر، بحرین و عربستان در کنار عناصر تروریست خلق عرب در کشور مصر در 20 و 21 دی ماه سال جاری همزمان با حضور علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران در این کشور بازتاب‌های متفاوتی در محافل خبری داشته است.

خبرگزاری فارس: هویت گروهک تروریستی خلق عرب شرکت کننده در نشست ضدایرانی مصر

علیرغم فضا سازی گسترده کشورهای عربی و برخی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی در مورد این نشست، برخی خبرها از جمله منابع تامین مالی نشست که شبکه بی بی سی فارسی سخنگوی ترویست‌های خلق عرب به خوبی به آن اشاره و کشور قطر و عربستان سعودی و برخی وهابی‌های بحرین و ... را عامل تامین مالی نشست خواند، حضور و هویت برخی از مهمانان جلسه مذکور مغفول باقی ماند.

بقیه در ادامه مطلب+عکس........................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 بهمن 1391برچسب:ضدانقلاب,فراری,وهابیت,جدایی طلبان,منافقین,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انقلاب نیوز - سرویس فرهنگی؛ تلویزیون یکی از مهم‌ترین ابزار تعلیم و تربیت کودک و نوجوان است و سنین کودکی و نوجوانی حساس‌ترین سنین تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند. بدین ترتیب برنامه‌های تلویزیون چه خوب و چه بد در روح و روان کودک تاثیر می‌گذارد و شکل گیری روحیات و احساسات و تفکرات دوران جوانی او را رقم می زند.اگرچه در بعضی از برنامه های که برای کودکان و نوجوانان از تلویزون پخش می شود برنامه های مفید و اموزنده ای هستند ولی در برخی موارد شاهد هستیم برنامه های پخش شده از رسانه ملی غیر مفید و مخرب هستند و کودکان و نوجوانان نیازی به این نوع برنامه های ندارند.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:صدا وسیما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط"- یکی از سایت های ضد انقلاب در جدیدترین اقدامش برای دمیدن بر کالبد مرده فتنه گران اقدام به انتشار تصاویری مبنی بر عدم افزایش دارایی موسوی در دوران نخست وزیری وی نموده است و با اتکا به آنچه که آن را ساده زیستی خوانده است قصد دارد تا به مخاطب القا کند میرحسین شخصی صالح است و ادعاهای او در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات صحت داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:موسوی,خیانت,ضدانقلاب,رسانه های ضدانقلاب,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه های عربی و غربی از تشکیل مجموعه ای از افراد مسلح شیعه به نام تیپ "ابوالفضل العباس (ع)" در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خبر می دهند.

  تشکیل تیپ شیعیان برای دفاع مسلحانه از حرم حضرت زینب(س)

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ فیلمی در سایت یوتیوپ منتشر شده که نشان می دهد یکی از جوانان با صورت پوشیده از تشکیل تیپ نظامی به نام "ابوالفضل  العباس" در سوریه خبر می دهد.

منطقه سیده زینب که حرم حضرت زینب خواهر امام حسین سومین امام شیعیان در آن قرار دارد در بحران و درگیری های 22 ماهه سوریه بارها مورد هدف حملات سنگین نظامی قرار گرفته است. کنترل این منطقه بارها میان نیروهای دولتی و مخالفان جابجا شد.این منطقه همچنین محل زندگی شمار زیادی از مهاجران عراقی است.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:شیعیان,مظلوم,سوریه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران، "مين‌هاي دريايي" قابليت فراواني در جنگ‌هاي دريايي و مقابله با ناوگان دريايي دشمن دارند. ايران نيز به عنوان يکي از نيرومندترين قدرت‌هاي دريايي نظامي منطقه، هزاران مين‌ دريايي پيشرفته و هوشمند در اختيار دارد که به گفته منابع غربي، به چالشي براي نيروهاي آمريکايي تبديل شده و ابزار دفاعي بسيار مناسبي در بستر دريا براي ايران هستند.

عکسهای جالب در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:ارتش جمهوری اسلامی ایران,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,دفاع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، یزید بن معاویة بن ابوسفیان ـ که مادرش مَیسون، دختر بَجدَل کلبى بود ـ در سال 25 یا 26 هجرى، متولّد شد و در سال 64 هجرى، به هلاکت رسید.

وى که مُجرم اصلى در فاجعه خونبار کربلا بود، تنها سه سال پس از این فاجعه، در 38 سالگى با ننگ آمیزترینِ مرگ‌ها از دنیا رفت و با مرگش، حکومت ننگین خاندان ابوسفیان نیز پایان یافت.

«دانشنامه امام حسین(ع)» درباره قول‌های مختلف علّت مرگ ناگهانى یزید، می‌نویسد: در این زمینه قول‌ها مختلف هستند، اما مورّخان، اتفاق نظر دارند که افراط در مِىگُسارى و بَدمستى، موجب هلاکت او شد.

 

خبرگزاری فارس: یزید چگونه مرد/ ماجرای نبش قبر معاویه و فرزندش
بقیه در ادامه مطلب.................


 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عناصری که برای پیروزی در انتخابات 88 تن به ذلت دادند و از بیگانگان پول گرفتند صلاحیت ندارند شهروند ایرانی باشند چه برسد به صلاحیت کاندیداتوری؛ شناسنامه ایرانی آن‌ها هم باید باطل شود.

 

خبرگزاری فارس: حرمت‌شکنی در عاشورای88 قلب شیعیان را جریحه‌دار کرد/برخی می‌خواهند ریاست برای همیشه در خاندان آن‌ها باقی بماند
 
 

بقیه در ادامه مطلب.................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 8 دی 1391برچسب:فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش تعامل، یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست. 
به گزارش جوان پارسی، امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند. 
نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند. 
وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.
متن این بیانیه در پی می آید:

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از شیعه آنلاین، یک شبکه تلویزیونی فرانسوی، در برنامه هفتگی خود یک مرد یهودی را به همراه دو دختر مسلمانش دعوت کرد تا در مورد نحوه زندگیشان صحبت کنند.

فیلم این برنامه تلویزیونی، پس از پخش بر روی سایت یوتیوب قرار گرفت و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بسیار زیادی بیننده کسب کرد.

پدر یهودی این دو دختر، در اقدامی بی سابقه و قابل توجه در این برنامه به شدت از حجاب دو دختر مسلمانش دفاع کرد.

این مرد یهودی گفت: بنده موافق حجاب نیستم اما با توجه به اینکه دو دخترم به آن اعتقاد دارند، من به اعتقادات آنها احترام می گذارم، بر خلاف نظام آموزشی فرانسه که به حجاب احترام نمی گذارد و مخالف استفاده از آن در مدارس است.

این پدر یهودی در ادامه افزود: آیا واجب است که دختران مسلمان برای یاد گرفتن ریاضی و علوم و دیگر درس ها، حجاب خود را از سر در آورند؟! بنده مخالف آن هستم که دو دخترم بخاطر اینکه حجاب بر سر می کنند، مجبور شوند در مدارس خصوصی (غیر انتفاعی) ثبت نام کنند. حضور در مدارس دولتی حق همه مردم فرانسه است.

گفتنی است این دو دختر مسلمان به دلیل استفاده از حجاب، چندی پیش از مدرسه اخراج شدند. مدرسه این دو را اخراج کرد تا دیگر دختران مسلمان هم به حجاب روی نیاورند.

 


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: تحولات چند سال اخیر در خاورمیانه آنچنان برای غربی ها عجیب و دور از ذهن بود که هنوز هم از تحلیل درست و جامع از آن درمانده اند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل رویترز، رایان کراکر، سفیر سابق آمریکا در عراق و افغانستان،  در کنفرانسی در دانشگاه ایالتی بویزی BYU پیرامون مسائل متعددی اظهار نظر کرد گه در ذیل می آید.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

« بناء علیه، این تصرفات همه نامشروع و پولی که از فروش این زمین ها به دستشان رسیده ملک آنان نیست و با این تخلف آشکار از موازین شرعی، ....( آقای مجید انصاری) صلاحیت فعلی متولی بودن را ندارند.»

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-

به نام حیّ داور

حجت الاسلام مجید عرب نژاد (معروف به انصاری)

دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز

جنابعالی نامه قبلی ما را که مورخ ۵ مرداد ۱۳۹۱ در وبلاگ شاخص؟ منتشر گردید، تا این لحظه بی پاسخ گذاشته اید که این حاکی از پایبندی و صداقت شما نسبت به شعارهایتان می باشد!! شما که از مدعیان آزادی بیان، پاسخگویی و زنده باد مخالف من هستید، پس چه شده است که به سوالات مستند و اساسی ما پاسخ نمی دهید!!

بقیه در ادامه مطلب .............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش وبسایت روشنگری از  بولتن نیوز به نقل از جام نیوز، سایت صدای آمریکا (voa) در واکنشی شتابزده به آغاز به کار نسخه آزمایشی وب سایت رسمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (vaja.ir) نوشت: «وزارت اطلاعات ایران در تارنمای خود "واجا" (مخفف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی) که تازه فعال شده، انتشار مطالبی را با محتوای ضدآمریکایی آغاز کرده است.»
این سایت به نقل از مصاحبه «مئیر جاودان فر» تحلیلگر مقیم اسرائیل، با خبرگزاری اسوشیتدپرس آورد: «وزارت اطلاعات ایران با قصد برقراری ارتباط با جوانان و نمایش قدرت، فعالیت ضدآمریکایی خود را در گسترۀ اینترنت آغاز کرده است.»رسانه دولتی امریکا همچنین از انتشار مقاله افشاگرانه ای در "واجا" راجع به مأموریت "جیلیان برنز" افسر اطلاعاتی امریکا در امور ایران، ابراز نگرانی کرده است.

 

بقیه در ادامه مطلب ..........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عین حال چون احتمال می دهم اغلب کسانی که خبر بذل و بخشش اخیر شیخ حسن صانعی را شنیده اند از هزینه سازی ناجوانمردانه و خائنانه او در دهه های شصت و هفتاد خبر نداشته باشند موضوعی را که از نزدیک در جریان آن بوده ام با هموطنانم مطرح می کنم.

"عماریون"- مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها به نقل از بلاغ فردی به نام «م .ب» مبلغ ۱۶میلیارد ریال ازمجتمع نفت محمودآباد اختلاس کرد.

بنا به گزارش رسیده این فرد که از کارکنان بخش فرهنگی مجتمع آموزشی نفت محمودآباد محسوب می شد،چندی پیش با تلاش و پیگیری های مدیریت مجتمع نفت به علت سوء استفاده از بیت المال و جعل سند از کار برکنار و تحویل مراجع قضایی شد.
به گزارش بلاغ ،مجتمع نفت محمودآباد یک مرکز مهم آموزشی در ساحل دریای مازندران با مساحتی بیش از ۲۶ هکتار و بیش از ۲۸ هزار متر مربع زیربنای آموزشی و خوابگاهی در بهمن ماه ۱۳۶۳ با هدف تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز صنعت نفت تأسیس گردید.
گفتنی است از مرداد ۱۳۸۲ این مرکز به مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران پیوست که به تأمین و تحقق آموزش‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان صنعت نفت می پردازد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:مدیران فاسد و نالایق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از :

دیده‌بان: جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین که از تشکل‌های حامی فتنه سال 88 هستند با حضور محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(عنصر مرتبط با اردشیر امیر ارجمند و شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید) تشکیل شد. که موضوع مورد بحث انتخابات سال 92 و لزوم حضور موثر فتنه‌گران بوده است. جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین با حضور یکی از سران فتنه و عنصر مرتبط با اردشیر امیرارجمند در جماران برگزار شد.  به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، این جلسه که با حضور محمد خاتمی و عبدالله نوری برگزار شد، قرار شد مشروح آن محرمانه باقی بماند. برگزار گردید. 

خاتمی

سید محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(مرتبط با اردشیر امیرارجمند)

محوریت این جلسه انتخابات ریاست جمهوری 1392 بود و در خصوص مواضع اصلاح‌طلبان و جریان موسوم به جنبش سبز هم‌فکری و تصمیم‌گیری شد.گفتنی است از چندی پیش جلساتی با موضوع انتخابات سال 92 با حضور برخی از سران فتنه شکل گرفته و به نظر می‌رسد که این اقدامات به منظور انجام حرکتی جدی در انتخابات آینده صورت می‌گیرد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از "صراط" - «پیرزن وارد آسانسور شد و دکمه همکف را فشرد. طبقه دوم آسانسور ایستاد و یک زن جوان بهمراه سگش وارد شد. سگ به محض وارد شدن خود را به پیرزن نزدیک کرد و بدنش را به چادر پیرزن مالید. پیرزن با ترس و لرز گفت: "بگیرش خانم! تمام لباسم نجس شد." دختر جوان با آرامش پاسخ داد: "نترس حاج خانم! «برفی» خیلی مهربونه؛ همین الان حموم بوده، نجس نیست!" آسانسور که به طبقه همکف رسید طبقه پیرزن با اکراه و عجله از آسانسور خارج شد و ...»

این تنها گوشه ای از واقعیت های کنونی جامعه ماست؛ جامعه ای که در یک خلا نهیلیستی دچار شده است و گمشده خود را در فرهنگ منحط غرب جستجو می کند.

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس دین و آیین پایگاه 598 - در پی نامه ای که از سوی حجت الاسلام آقاییِ جلیانی ( صاحب کتاب های « اخلاق کریمان » و « مقام صبر » ) خطاب به شان اِستون ، نگاشته شده بود، این هنرپیشه ی مشهور هالیوودی، پاسخی ارسال نمود که در متنِ آن، ضمنِ تأکید دوباره بر شیعه بودنِ خویش، اقدامِ شنیعِ اهانت به ساحت مقدسِ پیامبر (ص) را محکوم نموده و برای انجام ِاقداماتِ مؤثر هنری در این زمینه اعلام آمادگی نمود. یک نسخه از این نامه ها در اختیار پایگاه 598 قرار داده شده است که پس از ترجمه متن نامه تقدیم نظر خوانندگان محترم می گردد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس به نقل از LIveScence؛ این مریخ‌نورد با استفاده از وسیله‌ای به نام «تصویربردار لنز دستی مریخ» (Mars Hand Lens Imager) گرفته شده است، هشت عکس از این سنگ ۱۶ در ۱۲ سانتی‌متری از فاصله حدود ۲۷ سانتی‌متری گرفته است.

بافت این سنگ آنقدر ریز است که این تصویربردار نمی‌تواند دانه‌بندی آن را نشان دهد. چند دانه شن و غبار در راس این سنگ دیده می‌شود، اما نسبت به زمینه غبارآلود اطرافش بسیار پاکتر است.

 نويسنده:رضا غلامي

از اين پس مطالب علمي نير در سايت گذاشته خواهد شد

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیلم منتشر شده ای نشان می‌دهد که تروریست‌های تکفیری وابسته به برخی کشورهای منطقه، این بار در اقدامی جدید عکس دبیرکل حزب الله لبنان را پاره کرده و به نیروهای حز‌ب‌الله و سپاه پاسداران ایران نیز اتهام می‌زنند.

درصورت مسلط شدن بر سوریه ببینید چه جنایاتی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی به نقل از فارس، برخی گروهک‌های تروریستی وهابی و تکفیری که اقدام به ترور و کشتار مخالفان خود می‌‌کنند، شیعیان و علوی‌های سوری را هدف قرار می‌دهند و با آدم‌ربایی و شکنجه و غارت موجی از خشونت و ناامنی را در این کشور به وجود آورده‌اند.

آنها چند روز پیش، در استان «ادلب»، عکس‌های سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را پاره و زیر پا ریختند و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله و نیروهای سپاه پاسداران ایران در سوریه حضور دارند و با ارتش سوریه برای سرکوب مردم این کشور همکاری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، گروهک‌های مذکور همچنین به ادیان و مذاهب مختلف توهین می‌کنند و در فیلمی که در ذیل آمده، آنها به تربت امام حسین (ع) اهانت می‌کنند.

این گروهک‌های مسلح در «کفاریا» یکی از مناطق استان ادلب یک مرد شیعه را به جرم شیعه بودن، کشتند و این اولین و آخرین جنایت آنها نیست.

درحالی که شیعیان در مدت بحران اخیر در کشور سوریه از طرف وهابی‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند، مذاهب مختلف اعم از اهل سنت و مسیحی، با آرامش کامل در مناطق شیعه نشین زندگی می‌کنند و از ناحیه شیعیان با هیچ مشکلی مواجه نیستند.

یکی از این مناطق محله زینبیه دمشق است، به رغم اینکه شاهد غارت اموال و نا امنی در برخی محله‌های زینبیه از سوی تروریست‌های افراطی و وهابی هستیم، اهل سنت در این منطقه با آرامش کامل و برادرانه در کنار شیعیان زندگی می‌کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سفير كشورمان در بغداد با انتقاد از اقدام عراق در بازرسي از هواپيماهاي ايراني كه به مقصد سوريه پرواز مي‌كنند، نسبت به عواقب تكرار اين اقدام هشدار داد و گفت كه در صورت ادامه اين روند، ايران اقدام متقابل انجام خواهد داد.
به گزارش ايسنا حسن دانايي‌فر در حاشيه سفر وزير دفاع ايران به بغداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بيان كرد: آنچه كه عراق در خصوص بازرسي از هواپيماهايي كه به سوي سوريه در حركت هستند، انجام داد، متناسب با عرف ديپلماتيك دو كشور نيست و با توافقنامه‌هاي امنيتي و معاهده حمل‌ونقل هوايي دو كشور تعارض دارد.
وي ادامه داد: متاسفانه دولت عراق هواپيماهاي ايراني را مجبور كرد تا براي بازرسي فرود بيايند كه به چيزي هم دست نيافت.
دانايي‌فر گفت كه مساله تحت بازرسي قرار دادن هواپيماهاي ايراني تناسبي با عرف بين‌الملل ندارد چرا كه ادعاهاي سابق آمريكا مبني بر اقدام ايران براي انتقال سلاح به سوريه، ادعاهايي واهي است.
وي افزود كه ايران از دولت عراق مي‌خواهد تا از تكرار اين اقدام در قبال هواپيماهاي ايراني كه حامل شهرونداني براي سفر به سوريه هستند، خودداري كند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

877 پیرزن کرجی با اشتباه بانکی ثروتمند شد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات البرز از ماجرای ثروتمندشدن یک شبه‌ زنی پرده برداشت و گفت: اشتباه بانکی این پیرزن را برای مدتی ثروتمند کرد.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر با بیان اینکه چندی پیش فردی با مراجعه به پلییس فضای تولید و تبادل اطلاعات البرز اعلام کرد که مبلغ ۹۲ میلیون تومان از حساب بانکی وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا آغاز شد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی اولیه دریافتند که این فرد از حساب خود که این پول برداشت شده است استفاده نکرده است گفت: مالباخته در اظهارات خود عنوان کرد که پس از آن که کارت عابربانک خود را از بانک تحویل گرفته است در گاوصندوق نگهداری می‌کرده و هیچ فردی جز او به این گاوصندوق دسترسی نداشته است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی فرضیه سرقت کارت عابربانک مالباخته را رد کردند، افزود: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا این که آنان متوجه شدند که تمامی مبلغ ۹۲ میلیون تومان به حساب پیرزنی منتقل شده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس مجموعه بی‌همتا از عکس های ایران که قدمت آن به بیش از ۱۳۰ سال قبل میرسد،در گالری هنری فریر و بایگانی (آرشیو) گالری آرتور.ام. سکلر در مجموعه موزه های اسمیتسونین واقع در شهر واشنگتن نگهداری میشود.
آنتوان سوریوگین عکاس دوران قاجار
0.420574001349549715 irannaz com تصویر/ زنده به گور کردن، 130 سال پیش در ایران!!

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آقای قالیباف در دوران مدیریت شما این کارها می شود.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/10-2-1391/IMAGE634714050594461127.jpg

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ روزنامه "سان" دست به انتشار مصاحبه ای تکان دهنده از یک مادر انگلیسی زد که به نمایندگی از جامعه مادران این کشور، به شرح نگرانی آنها در خصوص اعتیاد فرزندانشان به فیلم های مستهجن پرداخته است.
هدف این مادر انگلیسی که دارای سه فرزند بوده و سارا نام دارد ، جلوگیری از اعتیادی است که فرزند وی و بسیاری از نوجوانان این کشور به تماشای تصاویر و فیلم های مستهجن پیدا کرده اند.
وی در این مصاحبه در حالی که نگرانی در نگاهش موج می زد ابراز داشت: «پسر 15 ساله من به تماشای فیلم ها و تصاویر مستهجن از طریق دوربین کامپیوتر (وب) معتاد شده است.»

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

davood داوود احمدی‌نژاد دقایقی پیش سکته کرد

انعکاس: دقایقی پیش سایت خبری اعتدال گزارش داد ، داود احمدی‌نژاد به دلیل عارضه سکته مغزی به بیمارستان بقیه‌الله منتقل شده است

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

73 عکس / مجلس افطاری در دوره قاجار

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  سرویس فرهنگی پایگاه 598، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری مرکز هنرهای نمایشی اقدام به برگزاری جشنواره ای با نام جشن عروسکها نمودند.

این مراسم که در روزهای 14 و 15 مهرماه در محل تئاتر شهر به مناسبت روز جهانی کودک برگزار می گردد حامل پیام روشنی از نگاه فرهنگی مسئولان اجرا کننده و انتقادات این افراد به سیاست های فرهنگی دولت می باشد.

تشابه نگاه فرهنگی مسئولان شهرداری تهران و وزارت ارشاد نشان از سیاسی بودن انتقادات وارده از سوی بسیاری از نهاد های فرهنگی در مواجهه با سیاست های فرهنگی دولت دهم و گلایه از عدم پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در برنامه های مجموعه های تحت نظرشان نیز می باشد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

22212 300x209 امام جمعه اصفهان: علت اعتراض بازار نحوه پاسخگوئی احمدی نژاد به مشکلات بود/مردم را نادان فرض کردند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با انتقاد از گرانی‌های اخیر و نوسانات قیمت دلار گفت: دلیل اصلی مشکلات اقتصادی روزهای اخیر سیاست‌های غلط دولت است.

به گزارش انعکاس به نقل از مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان در مورد خارج کردن گروهک تروریستی منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی اظهار داشت: باید بگویم این مسئله به دلیل لجبازی‌های آمریکا با کشور ایران است و اقدامات آمریکا نشانه پستی آنهاست.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  مردم اسپانيا به خريد لباسهاي دست دوم روي آورده اند!

 

بحران اقتصادی و بیکاری گسترده در اسپانیا مردم را به خرید لباسهای دست دوم مجبور کرده است.
به گزارش انعکاس به نقل از شبکه تلویزیونی دویچه وله ، اسپانیا برای دومین بار در سه سال گذشته دچار رکود اقتصادی شده است و بیکاری در این کشور حدود بیست و پنج درصد است که بالاترین میزان را در کل اتحادیه اروپا دارد. در چنین شرایطی بسیاری از شرکتهای زیان دیده یا ورشکست شده اند اما هنوز برخی از فعالیتهای اقتصادی هستند که سودآوری دارند که یکی از مهمترین آنها فروش پوشاک دست دوم است. در واقع به علت بحران اقتصادی و کاهش درآمد مردم، بسیاری از آنها پول کافی برای خرید لباس نو ندارند و ناگزیرند لباسهای دست دوم بخرند. زمانی نوجوانان بیشتر مشتریان مغازه های فروش پوشاک دست دوم را تشکیل می داد اما اکنون از همه قشرها و سنین به این مغازه ها می آیند. در واقع هرچه بحران اقتصادی اسپانیا طولانی تر شود مشتریان این مغازه ها نیز بیشتر خواهد شد. دولت اسپانیا با هدف کاستن از بدهیهای خود، تدابیر ریاضتی شدیدی را وضع کرده است که از جمله آن افزایش مالیات بر ارزش افزوده به رقم بیست و یک درصد است و این کار به همه قشرها صدمه زده است و در نتیجه قدرت خرید مردم به شدت کم شده است. فروشگاههای لباس دست دوم فقط در اسپانیا پر رونق نیستند بلکه این قبیل فروشگاهها در پایتختهای مهم اروپایی نظیر لندن و پاریس و برلین بسیار محبوب هستند بویژه در این روزها که همه کشورهای اروپایی دچار بحران اقتصادی هستند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کافه سینما- رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما که کارهای موفقی چون «شب شیشه‌ای» و «مثلث شیشه‌ای» را در کارنامه خود دارد؛ پس از ممنوع‌التصویری در تلویزیون، در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان برنامه اجرا کرد که چندی بعد به دلایل نامعلومی پخش این شبکه متوقف شد. رشیدپور در تازه ترین ابتکار خود ویدیوهایی را در خانه ضبط می‌کند و از طریق اینترنت آنها را در اختیار مردم می‌گذارد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شنیده شده یک تیم نظرساز که به نام نظرسنجی اقدام به نظر سازی کرده و منویات مورد تاکید جریان انحراف را در قالب نظرسنجی برای برخی مسئولین آماده می ساخته با هوشیاری یک نهاد امنیتی شناسایی و دستگیر شده اند.محدوده : اخبار بدست آمده از دستگیری تیمی نظر ساز که برای جریان انحرافی فعالیت می کرد، حکایت دارد.

  شنیده شده یک تیم نظرساز که به نام نظرسنجی اقدام به نظر سازی کرده و منویات مورد تاکید جریان انحراف را در قالب نظرسنجی برای برخی مسئولین آماده می ساخته با هوشیاری یک نهاد امنیتی شناسایی و دستگیر شده اند.
گفتنی است این نظرسازان در پوشش ارائه‌ی یافته‌های نظرسنجی‌های ادعایی، می‌کوشیدند نظرهای مردم را به گونه‌ای منتشر کنند که با خواسته‌‌ها و مطلوب‌های جریان انحراف سازگار باشد.

گفته می شود این نظرسازی‌ها به دو شیوه تولید می‌شده است، گاه با دست‌بردن در ارقام یافته‌های نظرسنجی‌های انجام شده، گاه با ساختن ارقامی تصنعی که از اساس هیچ داده‌ی واقعی برایش تولید نشده بود.
 


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

hashemi عكس/سخنراني هاشمي با حداقل امكانات

اون هاشمی کجا و این هاشمی انشاالله که استوانه انقلاب بماند

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

cow عکس / شادترین گاو دنیا

شاید او هم در اسرائیل و آمریکا سیر می کند

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

900 copy عکس / عروسی رئیس جمهور در صفحه فیس بوک

حراج حریم خصوصی و خانوادگی به سبک آمریکایی

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

سوریه امروز در معرض یک جنگ تمام عیار رسانه ای قرار گرفته است، جنگی که رسانه های بیش از 80 کشور در فراز آسمان آن، بمب های خبری رها می کنند.

 

جنگ روانی علیه دولت و ملت سوریه در چند محور اروپا - سوریه، آمریکا- سوریه، قطر- سوریه، عربستان- سوریه، رژیم صهیونیستی- سوریه و همچنین دول متحد غربی- سوریه، شورای امنیت- سوریه، اتحادیه عرب- سوریه و همچنین مجامع بین المللی- سوریه در حال جریان است، اما در سوریه با پنج کانال دولتی که هر لحظه امکان قطع آنها از طریق فرستنده های ماهواره ای توسط امپریالیست رسانه ای وجود دارد، مردم و ارتش در حمایت از نظام ایستاده اند.

 

مقاومت سوریه در 17 ماه گذشته از آن رو اهمیت دارد که انسجام ملی یک نظام سیاسی با وجود فشارهای سیاسی، رسانه ای، اقتصادی و همچنین نظامی در طول تاریخ این کشور بی سابقه بوده است. این جنگ رسانه ای که با مبانی ارزشی داستان های تخیلی جن و پری شباهت دارد در صدد است که تصویری وحشتناک و ضد انسانی و حتی ضد اسلامی از دولت سوریه ارائه دهد و مخالفان آن را پری ها و فرشتگان نجات بخش معرفی کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

الگو سازی معنادار شبکه خبر از ثروتمندان افسانه ای + فیلم
آیا این هم فقط یک اشتباه است/ مردم مشکلات اقتصادی را تحمل کنند یا تبلیغ ماشین یک میلیاردی در خیابانهای تهران را؟

 

اقدام عجیب اخبار 20 شبکه خبر، واکنش منفی بسیاری از مردم را برانگیخته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دكتر لنكراني سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
با اجاره اراذل و اوباش در مسئله ارز مي خواهند با انقلاب تسويه حساب كنند/ سخن گفتن از عدالت رابين‌هودي در دهه پيشرفت جاي تامل دارد

 

پس از مدتي وقفه نشست خبري دكتر كامران باقري لنكراني،‌سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي امروز برگزار شد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازخواني آثار استفاده از ماهواره با كارشناسي استاد عباسي(3)
يك دليل ساده بر لزوم جمع‌‌آوري ماهواره‌‎ها/ آيا اقدام نيروي انتظامي توهين به شعور مردم است؟

 

جوامع بشري مملو است از پديده‌هايي كه اگر با فرهنگ ديني و ملي ما تنافي نداشته باشند لااقل تناسبي ندارند، پديده‌هايي كه هر يك به انحاي مختلف دنبال تحميل باورها و خواسته‌هاي خود بر اركان زندگي اجتماعي جامعه ما دارند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقاومت دلال‌ها در مقابل سر و سامان یافتن بازار ارز
قمارخانه افشار تعطیل شد؛ اراذل اجاره‎ای اطراف بازار را ناامن کردند

 

از صبح امروز، تلاش‌هایی برای به آَشوب کشیدن برخی خیابان‌های تهران آغاز شده است که برخی کارشناسان امنیتی، آنرا حاصل یک طراحی بلند مدت در ماه‌های گذشته ارزیابی کرده‌اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:مفسدین اقتصادی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com