وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

آیت اللهˈسیدعبدالکریم موسوی اردبیلیˈ از مراجع تقلید در قم گفت: در دولت یازدهم، کارها حساب شده پیش می رود.به گزارش ایرنا،آیت‌الله موسوی‌اردبیلی: در 8‌سال گذشته ما فقط دعا می‌کردیم این مرجع تقلید عصر امروز پنجشنبه در دیدارˈاسحاق جهانگیریˈ معاون اول رییس جمهوری با وی گفت: در هشت سال گذشته شرایط کشور آن گونه که باید و شاید مناسب نبود. وی گفت: در این مدت ما فقط دعا مي‌کردیم و با زبان بی زبانی حرفهایمان را مي‌زدیم ولی الحمدالله با روی کار آمدن دولت یازدهم، برنامه ریزی‌ها بهتر شده است و کارها حساب شده پیش مي‌رود.این مرجع تقلید تصریح کرد: در هشت سال گذشته ما سختی های زیادی کشیدیم و اکنون نوبت شما دولتمردان است که برای بهبود وضعیت مردم و رفع مشکلات مردم، سختی بکشید و تلاش کنید. وی در بخش دیگر سخنان خود خواستار نگاه ویژه مسوولان به استان قم شد و گفت: دولت باید کمک های خود را بویژه برای اتمام پروژه های عمرانی استان اختصاص دهد و دولتمردان در این مسیر به مسوولان استان کمک کنند. وی گفت: سلام ما را برسانید و بنده دعاگوی رییس جمهوری هستم.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اسناد تازه‌ای که ادوارد اسنودن افشا کرده نشان می‌دهد که "آژانس امنیت ملی آمریکا" به همراهی "مرکز ارتباطات دولتی بریتانیا" برای جاسوسی و دسترسی به اطلاعات کاربران از بازی‌های اینترنتی محبوبی مثل "انگری بردز" استفاده کرده‌اند.این اسناد که در روزنامه‌ی "نیویورک تایمز" و "گاردین" منتشر شد،انگری بردز، ابزار جاسوسی سرویس‌های امنیتی حاکی از آن است که اپلیکیشن‌های بازی‌های اینترنتی، نقشه‌ها و شبکه‌های اجتماعی که در تقریبا همه‌ی گوشی‌های هوشمند نصب و استفاده می‌شود، یکی از منابع جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات برای آژانس امنیت ملی آمریکاست. اسناد تازه می‌گوید سرویس‌های امنیتی با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توانند اطلاعات شخصی متنوع کاربران از محل تردد تا عقاید سیاسی و گرایش‌های جنسی آن‌ها را جمع‌آوری و بررسی کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«آقای کری! این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا، قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سالهاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت ساز آماده کرده اند بعید می‌دانم مردان عاقل شما، اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت ساز قرار می دهند،خبرگزاری فارس: تقدیر وکلای ملت از هشدار کوبنده «عزیز سپاه» به آمریکا

گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند...آقای کری! آمریکا و قدرت‌های نظامی او، در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟».اظهارات سرلشکر جعفری در واکنش به تهدید آمریکا به حمله نظامی علیه ملت ایران با واکنش‌های زیادی در رسانه‌های جهان همراه بود و البته در داخل نیز مورد حمایت آحاد ملت، جریان‌‌های و شخصیت‌های مختلف قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:شجده طیبه سپاه و ارتش,دفاع,خلیج فارس,پیشکسوتان جهاد و شهادت,فرمانده سپاه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کنگره ویژه حزب سوسیال دموکرات آلمان با ۵/ ۸۸ درصد آرا يك زن ایرانی تبار را را به مقام دبیرکلی این حزب برگزید.

زن ايراني‌تبار دبیرکل بزرگترين حزب آلمان شد

به گزارش دويچه‌وله؛ دبیرکل حزب سوسیال دموکرات آلمان (SPD) از این پس یک زن ایرانی تبار است به نام یاسمین فهیمی. کنگره ویژه این حزب روز یکشنبه با انتخاب فهیمی او را جانشین آندره‌آ ناهلس کرد که پس از تشکیل دولت ائتلافی جدید، به سمت وزیر کار منصوب شده است. یاسمین فهیمی ۴۶ سال دارد و ایرانی‌تبار است. وی تا کنون در اتحادیه کارگری مشغول به فعالیت بوده است. فهیمی تا کنون بخش "برنامه‌ریزی سیاسی" در اتحادیه کارگری قدرتمند معدن، شیمی و انرژی در هانوفر را سرپرستی می‌کرده است.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ین سند نادر نشان می‌دهد که صحابه پیامبر(ص) که آل‌سعود خود را حامی آنان می‌داند از این تجاوزات در امان نبوده به‌طوری‌که خانه ابوبکر در منطقه "المسلفله" مکه نیز تخریب شده است.

به گزارشعرش نیوز فعالان رسانه‌ای به تازگی اقدام به انتشار صفحه‌ای از یک روزنامه مصری کرده‌اند که نشان می‌دهد آل‌سعود خانه‌ای که پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در آن زندگی می‌کردند تخریب کرده است.

در شماره ۵۲۶ مجله "الکفاح العربی" که در سوم دسامبر سال ۱۹۲۰ میلادی (۱۲۹۹ شمسی) منتشر شده نشان می‌دهد که رژیم آل‌سعود منزلی که پیامبر(ص) در آن بهدنیا آمد و همچنین منزل خدیجه بن خویلد(س) همسر پیامبر و اولین زنی را که اسلام آورد تخریب کرده است.

به ادامه مطلب بروید.......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نامه احمد توکلی دیگر نماینده تهرانی خانه ملت در زمینه ویژه خواری 650 میلیون دلاری، گفت: علی‌القاعده موضوع پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مجلس ویژه‌خواری ۶۵۰ میلیون یورویی را پیگیری می‌کند

وی همچنین تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی این مسئله را رها نکرده و پیگیر آن خواهد بود.

به گزارش فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار، مدتی پیش طی نامه‌ای گزارشی از ویژه‌خواری در وزارت صنعت، معدن و تجارت به رئیس‌ و نمایندگان مجلس ارائه کرد.

متن کامل این نامه به این شرح است:

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:مجلس,ویژه خواری,رانت خواری,حیف و میل بیت المال,آقازاده ها,مفسدین اقتصادی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز برای عیادت از بیماران پیوند اعضا به بیمارستان مسیح دانشوری رفته و با بیماران پیوند اعضا دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فارس: توصیه قلعه‌نویی به بازیکنان برای خواندن نماز/ بازیکنان به فکر آخرت خود باشند

سرمربی تیم استقلال پس از حضور در بیمارستان در جمع مسئولان این مجتمع و برخی بیماران گفت: در ابتدا جا دارد به اعضای کمیته فرهنگی استقلال تبریک بگویم که این برنامه را هماهنگ کرد. روز گذشته این برنامه در عرض دو ساعت هماهنگ شد و خوشحالم که روز شهادت امام حسن عسگری در این جا حضور داریم.وی افزود: این بازیکنان که در اینجا حضور دارند قطعا به دنبال آخرت خود هستند به جای اینکه به دنبال دنیای خود باشند. ما دو بهشت داریم که یکی از آنها بهشت دنیوی است و دیگری بهشت اخروی که در این مورد آسایش همیشگی وجود دارد.سرمربی استقلال تاکید کرد: از شما و همکارانتان و از تدارکات این بیمارستان و کسانی که حتی لباس این مریض‌ها را می‌شویند تشکر می‌کنم و باید بگویم که به آنها باید حسادت کرد چون انسان های خاص هستند امیدوارم این نوع بیماری برای هیچ خانواده‌ای اتفاق نیفتد.قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌هایش گفت: از دوستانم و حجت‌الاسلام مالک تشکر می‌کنم و خوشحالم که مجموعه استقلال اصرار به کار فرهنگی دارد و این بازیکنان باید بدانند در مملکتشان چه انسان‌هایی زندگی می‌کنند من همیشه به بازیکنانم می‌گویم روزی هزار رکعت نماز بخوانند که بدن‌شان سالم است و باز هم روزی هزار رکعت نماز بخوانند که خانواده سالم دارند و می‌توانند از زندگی‌شان به نحو احسن استفاده کنند. البته از آنها توقع دارم همین نماز یومیه خود را بخوانند که برای ما کفایت می‌کند.وی تاکید کرد: امیدوارم مجموعه وزشی استقلال با این حرکت قدم کوچکی برداشته باشد و باز هم آرزوی من این است که هیچ پدر و مادری فرزندی نداشته باشد که مشکل ریوی داشته باشد.سرمربی استقلال در پایان صحبت‌هایش در جمع بیماران گفت:‌امروز روز آقا امام زمان (عج) است و از همه می‌خواهم برای سلامتی همه مریض‌ها به خصوص در داخل کشور دعا کنند و امیدوارم دکترهایی که در این بیمارستان فعالیت می‌کند دیگر هیچ مریضی نداشته باشند.پس از صحبت‌های سرمربی تیم استقلال همه حاضرین صلوات فرستادند.

منبع:فارس نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:قلعه نویی,نماز,توصیه,استقلال,فوتبال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 اسمش را، که «حسان اللقیس» بود، خیلی‌ها فردای شهادتش شنیدند و تازه دنیا فهمید مرد خوش سیمای بعلبکی، از 20 سالگی با سید حسن (نصرالله) بوده است و یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله در ردیف «عماد مغنیه».

از آن روز، مردم پی بردند که اسراییل بیش از 15 سال آرزوی ترورش را داشته و در جنگ 33 روزه خانه‌اش را بمباران کرده و پسر 18 ساله‌اش (علی) که محافظ سید حسن بوده را به شهادت رسانده است و بعدتر در مسیر خودرواش بمب گذاشته و سرانجام، مقابل خانه‌اش، چنان که در وصیتش از خداوند طلب کرده بود، غرق در خون خود، به شهادت رسید.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:شجره طیبه ارتش و سپاه,پیشکسوتان جهاد و شهادت,حزب الله,شهید, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«از اين كه با خاطر سلامت خودتان وقتتان را مي گيريم، متاسفيم»

«از اين كه با خاطر سلامت خودتان وقتتان را مي گيريم، متاسفيم»
همیشه از این که هیچ کدام از گروهمان اهل سیگار نیستند و اثری از سیگار در دم و دستگاهمان پیدا نمی‌شود، خوشحال بودم و هیچوقت فکر نمی کردم که از به همراه نداشتن سیگار، این اندازه پشیمان شوم!

یک خبرنگار شبکه العالم که به تازگی از مناطق مختلف دمشق و حومه بازدید کرده، مشاهدات خود از اوضاع پایتخت سوریه و وضعیت مدافعان شهر را به تصویر درآورده است که بخش هایی از آن را از نظر می گذرانیم:

امروز برای اولین بار در عمرم سیگار خریدم!

[گفتگوی من و صاحب مغازه]:
- آقا چند تا پاکت سیگار بده...
- چه سیگاری؟ چه مارکی؟
- نمی‌دونم. برای خودم نمی‌خوام.
- نمی‌شه که! کسی که می‌خوای براش ببری نمی تونه هر سیگاری رو بکشه!
- خب اشکال نداره از هر کدوم یه پاکت بده!!

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:سوریه,مقاومت,سرباز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس : قدرت منطق اسلام به قدری است که از منطق مکتب‌های دیگر ابداً واهمه ندارد و به همین دلیل، در تاریخ اسلام به همة آن‌ها مجال کافی داده شده است تا عقاید خود را نشر دهند و پاسخ خود را بشنوند. حتی به کسانی که اصلاً به خدا و مکتب انبیا ایمان نداشتند.

به ادامه مطلب بروید..........


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 من در خدمت حضرت رضا علیه السلام بودم. به من فرمود:« ای اباصلت! داخل این قبّه ای که قبر هارون است، برو و از چهار طرف آن کمی خاک بردار و بیاور.»من رفتم و خاک ها را آوردم.

امام خاک‌ها را بویید و فرمود:« می‌خواهند مرا پشت سر هارون دفن کنند، ولی در آنجا سنگی ظاهر می شود که اگر همه کلنگ‌های خراسان را بیاورند، نمی توانند آن را بکَنند.» و این سخن را در مورد بالای سر و پایین پای هارون فرمود.
بعد وقتی خاک پیش روی هارون یعنی طرف قبله هارون را بویید، فرمود:« این خاک، جایگاه قبر من است. ای اباصلت، وقتی قبر من ظاهر شد، رطوبتی پیدا می شود. من دعایی به تو تعلیم می کنم. آن را بخوان. قبر پر از آب می شود. در آن آب ماهی های کوچکی ظاهر می شوند. این نان را که به تو می دهم برای آنها خرد کن. آنها نان را می خورند. سپس ماهی بزرگی ظاهر می شود و تمام آن ماهی های کوچک را می بلعد و بعد غایب می شود. در آن هنگام دست خود را روی آب بگذار و این دعا را که به تو می‌آموزم بخوان. همه‌ی آب‌ها فرو می روند. همه‌ی این کارها را در حضور مأمون انجام ده.»
سپس فرمود:« ای اباصلت! من فردا نزد این مرد فاجر و تبهکار می روم. وقتی از نزد او خارج شدم، اگر سرم با عبایم پوشانده بودم، دیگر با من حرف نزن و بدان که مرا مسموم کرده است.»

به ادامه مطلب بروید.........................


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

ابرو گوندش از مسابقه  “این صدای ترکیه” خارج شد.

به گزارش انعکاس، ابرو گوندش بعد از دستگیری شوهر ایرانی خود رضا ضراب تمامی کنسرتهای خود را لغو کرد.

ابرو گوندش هفته قبل برای اولین بار درباره رضا ضراب سخنانی تکان دهنده به زبان آورد اما دقایقی پیش اعلام کرد که در این برنامه شرکت نخواهد کرد.

آجون ایلیجالی نیز هولیا افشار خواننده و بازیگر معروف ترکیه را جایگزین ابرو گوندش کرد.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز ۲۶ آذر پلیس ترکیه ۵۳ تن را به اتهام پولشویی و فساد مالی بازداشت کرد. در جریان این پرونده که مطبوعات ترکیه از آن به عنوان “بزرگ‌ترین فساد مالی تاریخ ترکیه” یاد می کنند، بسیاری از افراد صاحب نفوذ در کشور بازداشت شدند.

انعکاس : روز ۲۶ آذر پلیس ترکیه ۵۳ تن را به اتهام پولشویی و فساد مالی بازداشت کرد.

به ادامه مطلب بروید......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نامه تهدیدآمیز نهادهای نظارتی به باشگاه‌ها در خصوص بازیکنان دائم الخمر

نهادهای نظارتی در نامه‌ای به باشگاه های فوتبال نسبت به رفتارهای بازیکنان غیر مسلمان هشدار دادند.

به گزارش انعکاس  پس از انتخاب دولت جدید و معرفی وزیر ورزش و جوانان نظارت روی رشته های ورزشی و فوتبال بیشتر شده است.

طی چند روز گذشته از سوی نهادهای نظارتی نامه ای به باشگاه های فوتبال ارسال شده مبنی بر اینکه مراقب رفتار بازیکنان خارجی و بازیکنان غیر مسلمان خود باشند.

طبق اخبار واصله توسط خبرنگار نامه نیوز، در این نامه محرمانه آمده است برخی بازیکنان غیر مسلمان دائم الخمر هستند و باشگاه ها باید مراقب رفتار این بازیکنان باشند و عملکرد آنها را زیر نظر بگیرند زیرا آنها در مملکتی با قوانین اسلامی زندگی می کنند.

از سوی دیگر در این نامه قویا تایکد شده در صورت کوچکترین تخلفی در نحوه حضور این بازیکنان در تمرینات و محل بازی ها با مدیریت باشگاه ها برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 30 آذر 1392برچسب:حیف ومیل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انتشار بیانیه از علی مطهری درباره برخورد با عوامل شنود دفتر کارش در وزارت اطلاعات برکناری دو مدیر این وزارتخانه با واکنش تند برخی اصولگرایان روبه رو شده است. روزنامه کیهان این نماینده را متهم کرد که در "تور" سرویس های اطلاعاتی افتاده است.
علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که حدود ۵ ماه پیش از کشف دستگاه شنود و دوربین فیلمبرداری در دفتر کارش خبر داده بود روز شنبه 23 اذر ماه اعلام کرد که که یک معاون و یک مدیرکل وزارت اطلاعات در ارتباط با این پرونده برکنار شده‌اند.
اما روزنامه کیهان امروز در مطلبی اظهارات علی مطهری را نوعی "فرار به جلو" دانست و نوشت تغییر معاون وزارت اطلاعات ربطی به ماجرای شنود دفتر علی مطهری ندارد.
بنا ادعای روزنامه کیهان سرویس های اطلاعاتی برای علی مطهری "تور" پهن کرده اند. کیهان نوشت: «از چندی پیش سرویس مربوطه مقدماتی را تدارک کرده و بدون اطلاع مطهری، به وی نزدیک شده بود. اما نیروهای سخت‌کوش وزارت اطلاعات که این سناریوی خطرناک را کشف کرده بودند، مطهری را در جریان ماجرا قرار می‌دهند.»
کیهان نوشت که مطهری "پس از اطلاع از این مسئله حتی از وزارت اطلاعات تشکر" کرده و "رئیس‌ مجلس نیز در جریان موضوع" قرار گرفته است.
 
به ادامه مطلب بروید.....
 

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعه در قم گفت: وضع جمعیت رو به خطر می‌رود و این رویه هرساله کم شده به طوری که زیر دو دهم رسیده که یک خطر بزرگ است.   
 
به گزارش خبرگزاری حوزه، وی امروز (۲۷آذر) در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به کاهش جمعیت کشور گفت: از منابع معتبر آمار گرفتم که بیان می‌کنند؛ وضع جمعیت رو به خطر می‌رود و این رویه هرساله کم شده به طوری که زیر دو دهم رسیده که یک خطر بزرگ است.

وی ادامه داد: اگر همین طور جلو برود، جمعیت بسرعت کاهش پیدا کرده و نصف جمعیت سن بالایی داشته و هزینه‌های سنگین و مشکلی برای جامعه خواهد داشت و نیروی‌های جوان تولید کننده خیلی کم خواهد شد.

این مرجع تقلید شیعه تصریح کرد: برای این که از این وضع نجات پیدا کنیم باید افزایش فرزند داشته باشیم به گونه ای که هر خانواده ای حداقل باید سه فرزند داشته باشد.

به ادامه مطلب بروید.....


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  خبرگزاری فارسبه نقل از  روزنامه وطن امروز نوشت: «واک‌‌استریت... بوم- بوم!» تاکسی‌های پاتایا این واژه‌ها را که می‌شنوند سریعا منظور گردشگر را می‌فهمند و مقابل پایش ترمز می‌زنند، حتی گاهی در قبال رساندن او به خیابان واک‌استریت هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند چرا که پرداخت کرایه تاکسی در بسیاری از موارد برعهده واسطه‌ها یا مراکز ارائه خدمات «مورد نظر» است!

خبرگزاری فارس: ایدز تحفه تایلند

جملات بالا اظهارات یک جوان ایرانی است به نام «امید». او که 32 سال سن دارد و تاکنون دوبار به تایلند سفر کرده، می‌گوید: به محض اینکه از فرودگاه بانکوک خارج می‌شوید چنانچه همراه همسرتان نباشید افرادی خودشان را به شما نزدیک می‌کنند و پیشنهادهایی می‌دهند تا اوقاتتان را در طول مدت اقامت در تایلند تنها نگذرانید! حتی جالب است که بسیاری از این افراد می‌توانند فارسی صحبت کنند چرا که با جوانان ایرانی بسیار نشست و برخاست داشته‌اند. اگر هم فارسی بلد نباشند دست‌کم چند کلمه مهم و تاثیرگذار فارسی را همواره بر زبان دارند. البته بسیاری از جوانان ایرانی هم در خیابان‌های تایلند مدام به تاکسی‌ها می‌گویند: «بوم- بوم»!

بقیه در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:ایدز,بی حیایی,بی بندوباری,فساد,تایلند,تورهای خارجی,آنتالیا,ترکیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل قدرنیوز در ادامه حملات ارتش سوریه به گروه های تروریستی فعال در این کشور ، ده ها تروریست از جمله 22 عربستانی بر اثر درگیری های چند ساعت گذشته به دست نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

این تروریست ها پیش از هلاکت به دست ارتش سوریه ، جنایت های فجیعی در منطقه « عدرا العمّالیة » مرتکب شدند.
بر اساس این گزارش ، تروریست های « اَلنُّصرَه» و «جَیشُ الاِسلام» با نفوذ در این منطقه ، طی ساعات گذشته ، بیش از 50 شهروند بی گناه سوری ، از جمله شماری زن و کودک را قتل عام کرده اند.
تروریست های عربستانی کشته شده در این درگیری ها ، در گروه تروریستی «جیش الاسلام» فعالیت داشتند.
به گفته منابع خبری ، جنایت های تروریست ها در این منطقه ، با حمایت مستقیم دستگاه های اطلاعاتی عربستان صورت گرفته است.

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:تروریست,سعودی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی مطهری دوشنبه شب که به مناسب روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران حاضر شد در این نشست به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.

خبرگزاری فارس: عملکرد احمدی‌نژاد در بحث هسته‌ای قابل تقدیر است/ مسببان فتنه 88 محاکمه شوند

وی در پاسخ به سئوال آیا ما می‌توانیم در حال حاضر از آرمان اسلام و امام به نفع شرایط زمان بگذریم، گفت: احکام اسلامی اصول ثابتی است که قابل تغییر نیست ولی برخی اصول و مواضع امکان دارد طبق شرایط و زمان تغییر کند.

*موضع‌گیری ما نباید ثابت بماند

وی بیان داشت: این طور نیست که موضع‌گیری‌های ما تا آخر عمر درباره موضوعی ثابت بماند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شرایط امروز با 10 سال گذشته فرق کرده است و پیشرفت‌هایی که امروز با 10 سال گذشته نیز وجود دارد، متفاوت است.

این استاد دانشگاه در ادامه به پیشرفت‌هایی که در انرژی هسته‌ای رسیدم اشاره کرد و گفت: غربی‌ها به این موضوع رسیدند که امکان برگشت ما در انرژی هسته‌ای به گذشته وجود ندارد.

*تقدیر از عملکرد احمدی‌نژاد در موضوع هسته‌ای

بقیه در ادامه مطلب..............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:علی مطهری,احمدی نژاد,انرژی هسته ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در نامه ای حسن روحانی رئیس جمهور را به مناظره دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد روحانی را به مناظره دعوت کرد

احمدی نژاد گزارش 100 روزه رئیس جمهور و تقاضای مردم و کارشناسان را دلیل دعوت روحانی به مناظره اعلام کرده است.

متن نامه رئیس‌جمهور سابق کشورمان به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و خدمتگزاران دلسوز در سراسر کشور، با آنکه اینجانب حتی پس از شنیدن گزارش چند روز گذشته شما که بر "پایه" انتساب عناوین غیرمنصفانه و بی‌پایه به دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته بود-به اقتضای مصالح کشور بنا بر سکوت داشته و دارم، لکن به احترام تقاضاهای بیشمار گروه‌های مختلف مردم و از جمله صاحبنظران سیاسی و اقتصادی، لازم دیدم که از جنابعالی دعوت نمایم تا در فضایی کاملا دوستانه و صمیمانه، در مناظره‌ای صریح، اصولی و روشنگر در منظر افکار عمومی ابهامات را رفع و حقایق ناب را آنطور که هست مورد تصدیق و تأکید قرار دهیم تا از فرصت برداشتن گام‌های بلند و استوار در مسیر رو به جلوی کشور دریغ نشود.

بقیه در ادامه مطلب..........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:احمدی نژاد,روحانی,مناظره,تخریب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش صد روزه رئیس جمهور، ماجرای اختلاف بر سر مقدار پولی که در نتیجه توافق ژنو آزاد شده و یا می‌شود، آینده سیاسی وزیر خارجه، شروع محاکمه احمدی‌نژاد در غیاب وی و وضعیت برخی ایرانیان مقیم مالزی، بعضی از مهم‌ترین مطالب روزنامه‌های صبح چهارشنبه هستند.


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

احمدی‌مقدم اظهارات صداوسیما پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است.
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر دیروز در دیدار با جمعی از مسئولان صداوسیما با اشاره به پخش برنامه‌ای با عنوان «خانمی که شما باشید» گفت: در مورد این برنامه نامه‌ای به دست ما رسید که در آن جمعی از مردم خواهان اجرای برنامه توسط یکی از مجری‌های زن صداوسیما بوده است که ما در جواب گفتیم ناجا کسی را ممنو‌ع‌التصویر نکرده است.
وی تأکید کرد: اساساً ناجا در این جایگاه قرار ندارد که بخواهد کسی را ممنوع‌التصویر کند. توصیه من به افرادی که در صداوسیما کار می‌کنند این است که مواظب خود باشند تا در شرایطی که زیرپاکشی در صداوسیما رواج دارد با بی‌موالاتی کار خود را از دست ندهند.
احمدی‌مقدم اظهارات صداوسیما پیرامون ممنوع‌التصویر کردن افراد توسط ناجا را تاکتیک صداوسیما عنوان کرد و گفت: صداوسیما به عنوان یک تاکتیک برای فشار به افراد می‌گوید که نیروی انتظامی خواهان ممنوع‌التصویری از سوی شما شده است.
وی افزود: ما زیر آن نامه نوشتیم که ما مخالفتی با اجرای برنامه توسط این مجری زن نداریم و اساساً نقشی هم در ممنوع‌التصویر کردن ایشان نداشته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به پخش سریال ماتادور از صداوسیما گفت: نقدهایی که به این سریال می‌شد منصفانه نبود به طور مثال عنوان کردند که پلیسی که در ماتادور نمایش داده شده یک پلیس غیرواقعی است اما باید بدانید که نیروهای ما بسیار زبده‌تر از آن هستند که در ماتادور به نمایش درآمد.

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، حدود سه سال قبل بود که ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه از تهران به بندرعباس رفت تا فرماندهی این نیرو که طبق تدبیر فرمانده معظم کل قوا وظیفه حراست از آبهای ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز را دارد، به منطقه یکم یعنی خط مقدم مواجه با تهدیدات منتقل شود.
 
بنا بر تفکیک وظایف دو نیروی دریایی سپاه و ارتش، سپاه پاسداران با داشتن سامانه‌ها و تجهیزات منحصر به فرد نظیر شناورهای تندرو و موشک انداز، سامانه‌های موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین مسئول تامین امنیت و حراست از منافع جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز شد و نیروی دریایی ارتش نیز با در اختیارداشتن شناورهای سنگین، ناوها و ناوشکن‌های موشک انداز که برخی از آنها توانایی حمل بالگرد را نیز دارند، در منطقه دریای عمان و آبهای آزاد و بین‌المللی به انجام ماموریت می‌پردازد.

گشت زنی یگانهای شناوری و پروازی سپاه در خلیج فارس

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:خلیج فارس,شجره طیبه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,موشک,دفاع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

لشکر چهارم زرهی ارتش سوریه نامی است که در هر ناحیه‌ای از سوریه زمزمه حضور آن به گوش تکفیری‌ها و معارضان می‌رسد، از بیم رویارویی و زمین‌گیر شدن، فرار را بر ماندن ترجیح می‌دهند.

وبسایت روشنگری به نقل از 598 به نقل از مشرق – مرحوم حافظ اسد، شخصیت کاریزماتیک و مقتدر سوریه، به مدت سی سال آرامش را – هرچند نسبی و با کم‌ و کاستی‌ها و نابرابری‌هایی – بر کشور پر تنش و متلاطم سوریه حاکم کرد. اقوام کرد و مسیحی و علوی و سنی در این کشور سال‌ها در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می‌کردند و کسی به جرم علوی بودن یا مسیحی بودن کشته نمی‌شد.

مرحوم اسد هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد سوریهٔ با ثبات و مقتدر که به تعبیر غرب، "کم مقاومت" محسوب می‌شود، تا مرز درهم شکستن پیش برود و روزی فرزند آرام و تحصیل‌کرده‌اش را به انواع جنایت‌ها بر ضد مردم خودش متهم کنند.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:بشاراسد,ماهراسد,سوریه/پیروزی,محورمقاومت,حزب الله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تسنیم، جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن انواع بمب‌ها، راکت‌ها و موشک‌ها، هم‌اکنون جزو کشورهای پیشرو در خودکفایی و بومی‌سازی تسلیحات و تجهیزات دفاعی در منطقه به شمار می‌رود.

در حوزه بمب‌ها، صنایع دفاعی ایران با تولید بمب‌های هوشمند «قاصد»، پا به عرصه‌ای گذاشته‌اند که کشورهای انگشت‌شماری تاکنون موفق به ورود به این عرصه شده‌اند.
خط تولید بمب هوشمند قاصد در سال 88 رسماً با حضور وزیر دفاع افتتاح و امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در سوم تیرماه همان سال و در پایان رزمایش هوایی میلاد نور ولایت، از تست موفقیت‌آمیز بمب‌های هوشمند قاصد 1 و 2 در این رزمایش خبر داد و گفته بود که، "این بمب‌ها می‌توانند بدون نیاز به کنترل خلبان، تا 40 کیلومتر پرواز کرده و به هدف مورد نظر اصابت کنند."

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب: جنگنده , ارتش , تجهیز , بمب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، منابع آگاه خبر می‌دهند، سلطان پتروشیمی که چندی پیش با دستور قضایی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شده است، تابعیت دوگانه دارد.

خبرگزاری فارس: تابعیت دوگانه و انگلیسی سلطان پتروشیمی

بر این اساس گفته می‌شود، وی علاوه بر تابعیت ایرانی، تابعیت انگلستان را نیز در اختیار دارد و شهروند این کشور محسوب می‌شود.تابعیت دوگانه سلطان پتروشیمی یادآور تابعیت دوگانه کانادایی محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق متواری بانک ملی و بعضی دیگر از مدیران ارشد شبکه بانکی و نفت است.یادآوری این نکته بی‌فایده نیست که خاوری پس از بازداشت اولیه و آزادی موقت در جریان ماجرای فساد 3 هزار میلیاردی بانکی از کشور گریخت و در کانادا ساکن شد.تلاش‌ها برای بازگرداندن خاوری از کانادا از یک سال و نیم پیش تا کنون منجر به هیچ نتیجه‌ای نشده است.فارس در شهریور ماه سال جاری گزارشی درباره تلاش یک شبکه فساد برای قبضه کردن تجارت محصولات پتروشیمی ایران منتشر کرد. سلطان پتروشیمی اخیرا توسط یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضایی، به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت شده است.گفته می‌شود وی شبکه گسترده‌ای از شرکای راهبردی را به منظور سوء استفاده اقتصادی در داخل ایران و خارج از کشور در حوزه تجارت محصولات پتروشیمی و به خصوص صادرات این محصولات برای خود ایجاد کرده است.به گزارش فارس تصدی مدیریت‌های ارشد توسط افرادی با تابعیت دوگانه در شبکه بانکی و صنعت نفت ایران جای پرسش و ابهامات جدی را باقی می‌گذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:مفسدان اقتصادی,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ای کاش قلم در دستان شما بود و این قصه تلخ را شما برایمان بازنویسی می‌کردید، در مرکز شهر قلعه‌گنج و محله سرتکی خانواده‌ای 9 نفره زندگی می‌کنند که امروز تصمیم گرفتم، راوی دردهای آنها باشم.

خبرگزاری فارس: قصه تلخ فقر در خانه‌ای 30 متری / خانواده‌ای 9 نفره با 5 معلول

در این خانواده پدر و مادر پیری زندگی و از پنج معلول ذهنی جسمی و سه فرزند سالم نگهداری می‌کنند که تحمل 30 سال ‌تر و خشک کردن این‌ها به هزار و یک درد مبتلایشان کرده بود، پدر در سن 60 سالگی با بیماری قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد و مادر در 57 سالگی معده و روده‌هایش را به تیغ جراح سپرده بود و از نداری دچار عفونت شده بود و صدایش با اشک درمی‌آمد.

30 متر زمین را دو اتاق کرده بودند، در یکی از اتاق‌ها پنج معلول نگهداری می‌کردند و در دیگری با یک اجاق گاز و یک یخچال برایشان غذا می‌پختند، تازه این خانه را خیران ساخته بودند و گرنه باید در همان خانه بلوکی که دیگر شکاف‌هایش داشت، گسل می‌شد، سختی‌ها را تحمل می‌کردند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:تبعیض,فقر,مستضعفان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقدمه
به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر معروف سینما قرار گرفت که با تاسف بسیار ، دارای مضامین ضد دینی بسیاری می باشد . این کلیپ 5 بهمن روی سایتش قرار گرفته است . در این موزیک ویدیو، با زبان موزیک ، نوعی تفکرات الحادی به خورد بینندگانش می دهد و به طور کاملاً آشکارا ، دین را باعث نابودی مردم دانسته است که این دین به گونه ای تصویر شده است که جز محدودیت و شکنجه چیزی عاید افراد نمی کند ! در این ویدیو کلیپ ، بهرام رادان علاوه بر توهین به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه به ادیان ابراهیمی دیگر نیز مانند مسیحیت توهین کرده است . در این موزیک ویدیو به حضرت مسیح (علیه السلام) و حضرت ابراهیم (علیه السلام) نیز توهین آشکار شده است و علاوه بر آن تفکرات شیطان پرستی نیز در آن وجود دارد ، در این مقاله به بررسی این ویدیو کلیپ ضد دین که توسط بهرام رادان ساخته شده است ، می پردازیم .

[تصویر: a8114_1.jpg]
بقیه در ادامه مطلب........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,شیطان پرستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس،‌ نشست گروه‌های تندرو وهابی کشورهای عربی منطقه از جمله مصر، قطر، بحرین و عربستان در کنار عناصر تروریست خلق عرب در کشور مصر در 20 و 21 دی ماه سال جاری همزمان با حضور علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران در این کشور بازتاب‌های متفاوتی در محافل خبری داشته است.

خبرگزاری فارس: هویت گروهک تروریستی خلق عرب شرکت کننده در نشست ضدایرانی مصر

علیرغم فضا سازی گسترده کشورهای عربی و برخی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی در مورد این نشست، برخی خبرها از جمله منابع تامین مالی نشست که شبکه بی بی سی فارسی سخنگوی ترویست‌های خلق عرب به خوبی به آن اشاره و کشور قطر و عربستان سعودی و برخی وهابی‌های بحرین و ... را عامل تامین مالی نشست خواند، حضور و هویت برخی از مهمانان جلسه مذکور مغفول باقی ماند.

بقیه در ادامه مطلب+عکس........................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 بهمن 1391برچسب:ضدانقلاب,فراری,وهابیت,جدایی طلبان,منافقین,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انقلاب نیوز - سرویس فرهنگی؛ تلویزیون یکی از مهم‌ترین ابزار تعلیم و تربیت کودک و نوجوان است و سنین کودکی و نوجوانی حساس‌ترین سنین تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند. بدین ترتیب برنامه‌های تلویزیون چه خوب و چه بد در روح و روان کودک تاثیر می‌گذارد و شکل گیری روحیات و احساسات و تفکرات دوران جوانی او را رقم می زند.اگرچه در بعضی از برنامه های که برای کودکان و نوجوانان از تلویزون پخش می شود برنامه های مفید و اموزنده ای هستند ولی در برخی موارد شاهد هستیم برنامه های پخش شده از رسانه ملی غیر مفید و مخرب هستند و کودکان و نوجوانان نیازی به این نوع برنامه های ندارند.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:صدا وسیما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه های عربی و غربی از تشکیل مجموعه ای از افراد مسلح شیعه به نام تیپ "ابوالفضل العباس (ع)" در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خبر می دهند.

  تشکیل تیپ شیعیان برای دفاع مسلحانه از حرم حضرت زینب(س)

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ فیلمی در سایت یوتیوپ منتشر شده که نشان می دهد یکی از جوانان با صورت پوشیده از تشکیل تیپ نظامی به نام "ابوالفضل  العباس" در سوریه خبر می دهد.

منطقه سیده زینب که حرم حضرت زینب خواهر امام حسین سومین امام شیعیان در آن قرار دارد در بحران و درگیری های 22 ماهه سوریه بارها مورد هدف حملات سنگین نظامی قرار گرفته است. کنترل این منطقه بارها میان نیروهای دولتی و مخالفان جابجا شد.این منطقه همچنین محل زندگی شمار زیادی از مهاجران عراقی است.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:شیعیان,مظلوم,سوریه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران، "مين‌هاي دريايي" قابليت فراواني در جنگ‌هاي دريايي و مقابله با ناوگان دريايي دشمن دارند. ايران نيز به عنوان يکي از نيرومندترين قدرت‌هاي دريايي نظامي منطقه، هزاران مين‌ دريايي پيشرفته و هوشمند در اختيار دارد که به گفته منابع غربي، به چالشي براي نيروهاي آمريکايي تبديل شده و ابزار دفاعي بسيار مناسبي در بستر دريا براي ايران هستند.

عکسهای جالب در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:ارتش جمهوری اسلامی ایران,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,دفاع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، یزید بن معاویة بن ابوسفیان ـ که مادرش مَیسون، دختر بَجدَل کلبى بود ـ در سال 25 یا 26 هجرى، متولّد شد و در سال 64 هجرى، به هلاکت رسید.

وى که مُجرم اصلى در فاجعه خونبار کربلا بود، تنها سه سال پس از این فاجعه، در 38 سالگى با ننگ آمیزترینِ مرگ‌ها از دنیا رفت و با مرگش، حکومت ننگین خاندان ابوسفیان نیز پایان یافت.

«دانشنامه امام حسین(ع)» درباره قول‌های مختلف علّت مرگ ناگهانى یزید، می‌نویسد: در این زمینه قول‌ها مختلف هستند، اما مورّخان، اتفاق نظر دارند که افراط در مِىگُسارى و بَدمستى، موجب هلاکت او شد.

 

خبرگزاری فارس: یزید چگونه مرد/ ماجرای نبش قبر معاویه و فرزندش
بقیه در ادامه مطلب.................


 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598به نقل از گروه دفاع و امنیت مشرق، توسعه نمونه های مختلف از یک محصول همواره در صنایع دفاعی دنیا مرسوم بوده است. این امر از این رو که هزینه های لازم برای طراحی، آزمایشات و توسعه را کاهش می دهد مورد توجه قرار دارد. ضمن اینکه بخش زیادی از مسیر کسب اطمینان را نمونه اول پیموده است.

بالگرد شاهد 278 که توسط صنایع دفاعی کشورمان در سپاه پاسداران توسعه داده و در سال 1380 آماده آزمایشات شد، در سال جاری گواهینامه نوع (TC) خود را دریافت داشت. پس از آماده شدن برای تولید انبوه فناوری های این بالگرد به صنایع هواپیماسازی ایران منتقل  و تاکنون چندین فروند از آن وارد خدمت در نیروهای نظامی و غیرنظامی کشورمان شده است.


نمونه مسلح شاهد 278

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:سپاه پاسداران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از مشرق، چند سالی است که با عملیاتی شدن سامانه "هد هد" در نیروهای مسلح کشورمان، تمامی منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان زیر پوشش آنلاین پرنده های بدون سرنشین ایرانی در تمام مدت شبانه روز قرار دارند و ثمره این نظارت دقیق در تامین هرچه بیشتر امنیت و منافع جمهوری اسلامی ایران کاملا عیان است.
اما اهمیت و ضرورت به روزرسانی و ارتقاء اجزای مختلف این سامانه، متخصصان دفاعی و دانشگاهی ایران را بر آن داشته تا زیرسامانه های "هد هد" اعم از هواگردها و دوربین های نصب شده روی آن را بهینه سازی کنند و اکنون متخصصان کشورمان موفق به ساخت دوربین های تصویربرداری دیجیتال جدید با قدرت تفکیک بالا شده اند که در پهپادهای شناسایی از جمله سامانه "هد هد" مورد استفاده قرار می گیرد.


بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:پهپاد,شجره طیبه ارتش و سپاه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برج ساعت هتل ساخته‌شده بر اساس معماری شیطانی ابلیسک که توسط “لرد فاستر” ماسون بلندپایه غربی طراحی شده و شامل هتل و مجتمع بزرگ تجاری و اداری است، مدتی است بر مسجدالحرام سایه افکنده است.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش تعامل، یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست. 
به گزارش جوان پارسی، امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند. 
نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند. 
وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رهبر کلیمیان ایران در واکنش به اظهارات زیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی که گفته بود در زمان فعالیتش در موساد برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است گفت که حکم وی سنگسار است.
به گزارش انعکاس به نقل از روزنامه جوان، چند روز پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه زیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با روزنامه تایمز انگلیس اعتراف کرده است که در زمان فعالیتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد) برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است.
لیونی در این مصاحبه گفته است که برای ایجاد رسوایی و تشکیل پرونده‌های غیراخلاقی برای شخصیت‌های مهم تلاش کرده و به آن افتخار می‌کند و اگر برای اسرائیل لازم باشد بار دیگر در چنین اقداماتی تردید نخواهد کرد.
لیونی همچنین گفته است که با قتل و برقراری روابط جنسی به منظور کسب اطلاعاتی که به سود اسرائیل باشد، مخالف نیست.

بقیه در ادامه مطلب.............

نويسنده:رضا غلامي

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.
متن این بیانیه در پی می آید:

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علیرضا ملا سلطانی قاتل روح الله داداشی پیش از مرگ برای خبرنگارانی که جهت مصاحبه با او به زندان رفته بودند ابراز ندامت کرد و با خط خود نوشت: «از همه مردم، ورزشکاران و دوستان مرحوم روح الله داداشی عذرخواهی می کنم.»

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از شیعه آنلاین، یک شبکه تلویزیونی فرانسوی، در برنامه هفتگی خود یک مرد یهودی را به همراه دو دختر مسلمانش دعوت کرد تا در مورد نحوه زندگیشان صحبت کنند.

فیلم این برنامه تلویزیونی، پس از پخش بر روی سایت یوتیوب قرار گرفت و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بسیار زیادی بیننده کسب کرد.

پدر یهودی این دو دختر، در اقدامی بی سابقه و قابل توجه در این برنامه به شدت از حجاب دو دختر مسلمانش دفاع کرد.

این مرد یهودی گفت: بنده موافق حجاب نیستم اما با توجه به اینکه دو دخترم به آن اعتقاد دارند، من به اعتقادات آنها احترام می گذارم، بر خلاف نظام آموزشی فرانسه که به حجاب احترام نمی گذارد و مخالف استفاده از آن در مدارس است.

این پدر یهودی در ادامه افزود: آیا واجب است که دختران مسلمان برای یاد گرفتن ریاضی و علوم و دیگر درس ها، حجاب خود را از سر در آورند؟! بنده مخالف آن هستم که دو دخترم بخاطر اینکه حجاب بر سر می کنند، مجبور شوند در مدارس خصوصی (غیر انتفاعی) ثبت نام کنند. حضور در مدارس دولتی حق همه مردم فرانسه است.

گفتنی است این دو دختر مسلمان به دلیل استفاده از حجاب، چندی پیش از مدرسه اخراج شدند. مدرسه این دو را اخراج کرد تا دیگر دختران مسلمان هم به حجاب روی نیاورند.

 


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: تحولات چند سال اخیر در خاورمیانه آنچنان برای غربی ها عجیب و دور از ذهن بود که هنوز هم از تحلیل درست و جامع از آن درمانده اند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل رویترز، رایان کراکر، سفیر سابق آمریکا در عراق و افغانستان،  در کنفرانسی در دانشگاه ایالتی بویزی BYU پیرامون مسائل متعددی اظهار نظر کرد گه در ذیل می آید.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

« بناء علیه، این تصرفات همه نامشروع و پولی که از فروش این زمین ها به دستشان رسیده ملک آنان نیست و با این تخلف آشکار از موازین شرعی، ....( آقای مجید انصاری) صلاحیت فعلی متولی بودن را ندارند.»

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-

به نام حیّ داور

حجت الاسلام مجید عرب نژاد (معروف به انصاری)

دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز

جنابعالی نامه قبلی ما را که مورخ ۵ مرداد ۱۳۹۱ در وبلاگ شاخص؟ منتشر گردید، تا این لحظه بی پاسخ گذاشته اید که این حاکی از پایبندی و صداقت شما نسبت به شعارهایتان می باشد!! شما که از مدعیان آزادی بیان، پاسخگویی و زنده باد مخالف من هستید، پس چه شده است که به سوالات مستند و اساسی ما پاسخ نمی دهید!!

بقیه در ادامه مطلب .............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وظیفه شناسی پلیس جوان منجر به حادثه دلخراش برای وی و از دست دادن هر دو پایش شد.

به گزارش انعکاس، جلال علیزاده پلیس وظیفه شناس در طول مسیر حرکت قطار، از تهران به اهواز متوجه حضور سارقی در قطار می‌شود بنابراین برای حفظ امنیت مسافران، واگن به واگن سارق را دنبال کرده و هنگامی که مجرم عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، فرار را بر قرار ترجیح داده و خود را از قطار به بیرون پرت می‌کند. جلال نیز به دنبال سارق به بیرون می‌پرد که متاسفانه تعادل خود را از دست داده و قطار از روی پاهایش رد می شود…

به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز ۲۸ مهرماه هجری شمسی برابر با سوم ذی الحجه هجری قمری، سالروز تولد دانشمند بزرگ ایرانی ابوریحان بیرونی است.

به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش وبسایت روشنگری از  بولتن نیوز به نقل از جام نیوز، سایت صدای آمریکا (voa) در واکنشی شتابزده به آغاز به کار نسخه آزمایشی وب سایت رسمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (vaja.ir) نوشت: «وزارت اطلاعات ایران در تارنمای خود "واجا" (مخفف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی) که تازه فعال شده، انتشار مطالبی را با محتوای ضدآمریکایی آغاز کرده است.»
این سایت به نقل از مصاحبه «مئیر جاودان فر» تحلیلگر مقیم اسرائیل، با خبرگزاری اسوشیتدپرس آورد: «وزارت اطلاعات ایران با قصد برقراری ارتباط با جوانان و نمایش قدرت، فعالیت ضدآمریکایی خود را در گسترۀ اینترنت آغاز کرده است.»رسانه دولتی امریکا همچنین از انتشار مقاله افشاگرانه ای در "واجا" راجع به مأموریت "جیلیان برنز" افسر اطلاعاتی امریکا در امور ایران، ابراز نگرانی کرده است.

 

بقیه در ادامه مطلب ..........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«الکساندر گراهام بل» همان کسی که توانست صدا را از طریق سیم‌های سرد و سخت به تمام دنیا مخابره کند اختراعات دیگری هم داشت.

یکی از اختراعات جالب «بل» کایت و هواپیماهایی است که در ریز می‌بینید ، او با کنار هم قرار دادن هرم های چهار گوش توانست وسیله ای اختراع کند که جریان هوا را به گونه ای هدایت کند تا وسیله در هوا معلق بماند.

بقیه عکسها در ادامه ............

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایسنا نوشت: یک مرد یمنی مدعی شده است قدیمی‌ترین نسخه‌ی دست‌نویس قرآن مجید را پیدا کرده، اما از تحویل این اثر ارزشمند خودداری کرده است. مقامات یمنی پیشنهاد مبلغ ۵۶ هزار دلاری را برای دریافت این نسخه‌ی نایاب قرآن به این مرد داده‌اند،‌ اما وی اصرار بر نگهداری آن دارد.

وی مدعی شده است هنگام پایین آمدن از کوهی در جنوب شهر «دهال»، این قرآن دست‌نویس را در حالیکه در میان یک پوشش چرمی پیچیده شده بود درون یک غار پیدا کرده است.

بقیه در ادامه مطلب .............

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com