وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

تسنیم، جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن انواع بمب‌ها، راکت‌ها و موشک‌ها، هم‌اکنون جزو کشورهای پیشرو در خودکفایی و بومی‌سازی تسلیحات و تجهیزات دفاعی در منطقه به شمار می‌رود.

در حوزه بمب‌ها، صنایع دفاعی ایران با تولید بمب‌های هوشمند «قاصد»، پا به عرصه‌ای گذاشته‌اند که کشورهای انگشت‌شماری تاکنون موفق به ورود به این عرصه شده‌اند.
خط تولید بمب هوشمند قاصد در سال 88 رسماً با حضور وزیر دفاع افتتاح و امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در سوم تیرماه همان سال و در پایان رزمایش هوایی میلاد نور ولایت، از تست موفقیت‌آمیز بمب‌های هوشمند قاصد 1 و 2 در این رزمایش خبر داد و گفته بود که، "این بمب‌ها می‌توانند بدون نیاز به کنترل خلبان، تا 40 کیلومتر پرواز کرده و به هدف مورد نظر اصابت کنند."

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب: جنگنده , ارتش , تجهیز , بمب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس، منابع آگاه خبر می‌دهند، سلطان پتروشیمی که چندی پیش با دستور قضایی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شده است، تابعیت دوگانه دارد.

خبرگزاری فارس: تابعیت دوگانه و انگلیسی سلطان پتروشیمی

بر این اساس گفته می‌شود، وی علاوه بر تابعیت ایرانی، تابعیت انگلستان را نیز در اختیار دارد و شهروند این کشور محسوب می‌شود.تابعیت دوگانه سلطان پتروشیمی یادآور تابعیت دوگانه کانادایی محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق متواری بانک ملی و بعضی دیگر از مدیران ارشد شبکه بانکی و نفت است.یادآوری این نکته بی‌فایده نیست که خاوری پس از بازداشت اولیه و آزادی موقت در جریان ماجرای فساد 3 هزار میلیاردی بانکی از کشور گریخت و در کانادا ساکن شد.تلاش‌ها برای بازگرداندن خاوری از کانادا از یک سال و نیم پیش تا کنون منجر به هیچ نتیجه‌ای نشده است.فارس در شهریور ماه سال جاری گزارشی درباره تلاش یک شبکه فساد برای قبضه کردن تجارت محصولات پتروشیمی ایران منتشر کرد. سلطان پتروشیمی اخیرا توسط یکی از نهادهای امنیتی با حکم دستگاه قضایی، به اتهام سوءاستفاده گسترده مالی بازداشت شده است.گفته می‌شود وی شبکه گسترده‌ای از شرکای راهبردی را به منظور سوء استفاده اقتصادی در داخل ایران و خارج از کشور در حوزه تجارت محصولات پتروشیمی و به خصوص صادرات این محصولات برای خود ایجاد کرده است.به گزارش فارس تصدی مدیریت‌های ارشد توسط افرادی با تابعیت دوگانه در شبکه بانکی و صنعت نفت ایران جای پرسش و ابهامات جدی را باقی می‌گذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:مفسدان اقتصادی,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ای کاش قلم در دستان شما بود و این قصه تلخ را شما برایمان بازنویسی می‌کردید، در مرکز شهر قلعه‌گنج و محله سرتکی خانواده‌ای 9 نفره زندگی می‌کنند که امروز تصمیم گرفتم، راوی دردهای آنها باشم.

خبرگزاری فارس: قصه تلخ فقر در خانه‌ای 30 متری / خانواده‌ای 9 نفره با 5 معلول

در این خانواده پدر و مادر پیری زندگی و از پنج معلول ذهنی جسمی و سه فرزند سالم نگهداری می‌کنند که تحمل 30 سال ‌تر و خشک کردن این‌ها به هزار و یک درد مبتلایشان کرده بود، پدر در سن 60 سالگی با بیماری قلبی دست و پنجه نرم می‌کرد و مادر در 57 سالگی معده و روده‌هایش را به تیغ جراح سپرده بود و از نداری دچار عفونت شده بود و صدایش با اشک درمی‌آمد.

30 متر زمین را دو اتاق کرده بودند، در یکی از اتاق‌ها پنج معلول نگهداری می‌کردند و در دیگری با یک اجاق گاز و یک یخچال برایشان غذا می‌پختند، تازه این خانه را خیران ساخته بودند و گرنه باید در همان خانه بلوکی که دیگر شکاف‌هایش داشت، گسل می‌شد، سختی‌ها را تحمل می‌کردند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391برچسب:تبعیض,فقر,مستضعفان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقدمه
به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر معروف سینما قرار گرفت که با تاسف بسیار ، دارای مضامین ضد دینی بسیاری می باشد . این کلیپ 5 بهمن روی سایتش قرار گرفته است . در این موزیک ویدیو، با زبان موزیک ، نوعی تفکرات الحادی به خورد بینندگانش می دهد و به طور کاملاً آشکارا ، دین را باعث نابودی مردم دانسته است که این دین به گونه ای تصویر شده است که جز محدودیت و شکنجه چیزی عاید افراد نمی کند ! در این ویدیو کلیپ ، بهرام رادان علاوه بر توهین به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه به ادیان ابراهیمی دیگر نیز مانند مسیحیت توهین کرده است . در این موزیک ویدیو به حضرت مسیح (علیه السلام) و حضرت ابراهیم (علیه السلام) نیز توهین آشکار شده است و علاوه بر آن تفکرات شیطان پرستی نیز در آن وجود دارد ، در این مقاله به بررسی این ویدیو کلیپ ضد دین که توسط بهرام رادان ساخته شده است ، می پردازیم .

[تصویر: a8114_1.jpg]
بقیه در ادامه مطلب........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,شیطان پرستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس،‌ نشست گروه‌های تندرو وهابی کشورهای عربی منطقه از جمله مصر، قطر، بحرین و عربستان در کنار عناصر تروریست خلق عرب در کشور مصر در 20 و 21 دی ماه سال جاری همزمان با حضور علی اکبر صالحی وزیر خارجه ایران در این کشور بازتاب‌های متفاوتی در محافل خبری داشته است.

خبرگزاری فارس: هویت گروهک تروریستی خلق عرب شرکت کننده در نشست ضدایرانی مصر

علیرغم فضا سازی گسترده کشورهای عربی و برخی رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی در مورد این نشست، برخی خبرها از جمله منابع تامین مالی نشست که شبکه بی بی سی فارسی سخنگوی ترویست‌های خلق عرب به خوبی به آن اشاره و کشور قطر و عربستان سعودی و برخی وهابی‌های بحرین و ... را عامل تامین مالی نشست خواند، حضور و هویت برخی از مهمانان جلسه مذکور مغفول باقی ماند.

بقیه در ادامه مطلب+عکس........................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 بهمن 1391برچسب:ضدانقلاب,فراری,وهابیت,جدایی طلبان,منافقین,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انقلاب نیوز - سرویس فرهنگی؛ تلویزیون یکی از مهم‌ترین ابزار تعلیم و تربیت کودک و نوجوان است و سنین کودکی و نوجوانی حساس‌ترین سنین تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند. بدین ترتیب برنامه‌های تلویزیون چه خوب و چه بد در روح و روان کودک تاثیر می‌گذارد و شکل گیری روحیات و احساسات و تفکرات دوران جوانی او را رقم می زند.اگرچه در بعضی از برنامه های که برای کودکان و نوجوانان از تلویزون پخش می شود برنامه های مفید و اموزنده ای هستند ولی در برخی موارد شاهد هستیم برنامه های پخش شده از رسانه ملی غیر مفید و مخرب هستند و کودکان و نوجوانان نیازی به این نوع برنامه های ندارند.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 6 بهمن 1391برچسب:صدا وسیما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه های عربی و غربی از تشکیل مجموعه ای از افراد مسلح شیعه به نام تیپ "ابوالفضل العباس (ع)" در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خبر می دهند.

  تشکیل تیپ شیعیان برای دفاع مسلحانه از حرم حضرت زینب(س)

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ فیلمی در سایت یوتیوپ منتشر شده که نشان می دهد یکی از جوانان با صورت پوشیده از تشکیل تیپ نظامی به نام "ابوالفضل  العباس" در سوریه خبر می دهد.

منطقه سیده زینب که حرم حضرت زینب خواهر امام حسین سومین امام شیعیان در آن قرار دارد در بحران و درگیری های 22 ماهه سوریه بارها مورد هدف حملات سنگین نظامی قرار گرفته است. کنترل این منطقه بارها میان نیروهای دولتی و مخالفان جابجا شد.این منطقه همچنین محل زندگی شمار زیادی از مهاجران عراقی است.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:شیعیان,مظلوم,سوریه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران، "مين‌هاي دريايي" قابليت فراواني در جنگ‌هاي دريايي و مقابله با ناوگان دريايي دشمن دارند. ايران نيز به عنوان يکي از نيرومندترين قدرت‌هاي دريايي نظامي منطقه، هزاران مين‌ دريايي پيشرفته و هوشمند در اختيار دارد که به گفته منابع غربي، به چالشي براي نيروهاي آمريکايي تبديل شده و ابزار دفاعي بسيار مناسبي در بستر دريا براي ايران هستند.

عکسهای جالب در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:ارتش جمهوری اسلامی ایران,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,دفاع, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به  گزارش 598 به نقل از کیهان، افراطيون مدعي اصلاحات پيش از اين برخي اصلاح طلبان طرفدار انتخابات را اصلاح طلب بدلي و تحريك شده از سوي نيروهاي امنيتي لقب داده بودند.


سايت بي بي سي فارسي در اين باره به قلم يكي از عناصر فراري نوشت: بخش مدافع شركت در انتخابات از فراكسيون هاي گوناگوني تشكيل شده و نمي توان همه دعوت كنندگان به شركت در انتخابات را فرصت طلب و يا بدلي خواند.البته هستند كساني كه معمولا در آستانه هر انتخاباتي به صحنه مي آيند و مي خواهند از رهرو اصلاح طلبي براي خود موقعيت و منفعتي كسب نمايند. خاتمي به عنوان حد وسط اصلاح طلبان نظر مساعد به شركت در انتخابات دارد اما براي اين كار شرايطي دارد، اما از آنجايي كه نظام نيز ميدان دادن به وي را مشروط به ابراز ندامت و محكوميت صريح سران نمادين جنبش سبز مي داند لذا سمت گيري انتخاباتي خاتمي و هوادارانش در بن بست گرفتار آمده است.
بي بي سي با اشاره به اختلاف نظر مجمع روحانيون، كارگزاران، خط امامي هاي وفادار به انقلاب، گروه تازه تأسيس «جبهه اصلاح طلبان» و چند گرايش ديگر كه خواستار مشاركت در انتخابات و در درون نظام هستند، مي نويسد: بنابراين در مواجهه و نقادي اصلاح طلبان معتقد به مشاركت انتخاباتي اين تنوع را بايد در نظر گرفت و از تقليل آنها به افراد فرصت طلب، خائن و طالب قدرت اجتناب كرد.
برخي از آنها چنين انگيزه هايي دارند اما قطعا كليت آنها اين چنين نيستند. توجه به واقعيت، ادب و انصاف حكم مي كند از برچسب زني به آنها خودداري كرد(!)
نكته جالب در تحليل اين شبكه رسانه اي وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان، همين دعوت به ادب و انصاف است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:بی بی سی,فتنه,اصلاح طلبان,جاسوس,انگلیس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، یزید بن معاویة بن ابوسفیان ـ که مادرش مَیسون، دختر بَجدَل کلبى بود ـ در سال 25 یا 26 هجرى، متولّد شد و در سال 64 هجرى، به هلاکت رسید.

وى که مُجرم اصلى در فاجعه خونبار کربلا بود، تنها سه سال پس از این فاجعه، در 38 سالگى با ننگ آمیزترینِ مرگ‌ها از دنیا رفت و با مرگش، حکومت ننگین خاندان ابوسفیان نیز پایان یافت.

«دانشنامه امام حسین(ع)» درباره قول‌های مختلف علّت مرگ ناگهانى یزید، می‌نویسد: در این زمینه قول‌ها مختلف هستند، اما مورّخان، اتفاق نظر دارند که افراط در مِىگُسارى و بَدمستى، موجب هلاکت او شد.

 

خبرگزاری فارس: یزید چگونه مرد/ ماجرای نبش قبر معاویه و فرزندش
بقیه در ادامه مطلب.................


 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598به نقل از گروه دفاع و امنیت مشرق، توسعه نمونه های مختلف از یک محصول همواره در صنایع دفاعی دنیا مرسوم بوده است. این امر از این رو که هزینه های لازم برای طراحی، آزمایشات و توسعه را کاهش می دهد مورد توجه قرار دارد. ضمن اینکه بخش زیادی از مسیر کسب اطمینان را نمونه اول پیموده است.

بالگرد شاهد 278 که توسط صنایع دفاعی کشورمان در سپاه پاسداران توسعه داده و در سال 1380 آماده آزمایشات شد، در سال جاری گواهینامه نوع (TC) خود را دریافت داشت. پس از آماده شدن برای تولید انبوه فناوری های این بالگرد به صنایع هواپیماسازی ایران منتقل  و تاکنون چندین فروند از آن وارد خدمت در نیروهای نظامی و غیرنظامی کشورمان شده است.


نمونه مسلح شاهد 278

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:سپاه پاسداران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از مشرق، چند سالی است که با عملیاتی شدن سامانه "هد هد" در نیروهای مسلح کشورمان، تمامی منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان زیر پوشش آنلاین پرنده های بدون سرنشین ایرانی در تمام مدت شبانه روز قرار دارند و ثمره این نظارت دقیق در تامین هرچه بیشتر امنیت و منافع جمهوری اسلامی ایران کاملا عیان است.
اما اهمیت و ضرورت به روزرسانی و ارتقاء اجزای مختلف این سامانه، متخصصان دفاعی و دانشگاهی ایران را بر آن داشته تا زیرسامانه های "هد هد" اعم از هواگردها و دوربین های نصب شده روی آن را بهینه سازی کنند و اکنون متخصصان کشورمان موفق به ساخت دوربین های تصویربرداری دیجیتال جدید با قدرت تفکیک بالا شده اند که در پهپادهای شناسایی از جمله سامانه "هد هد" مورد استفاده قرار می گیرد.


بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:پهپاد,شجره طیبه ارتش و سپاه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برج ساعت هتل ساخته‌شده بر اساس معماری شیطانی ابلیسک که توسط “لرد فاستر” ماسون بلندپایه غربی طراحی شده و شامل هتل و مجتمع بزرگ تجاری و اداری است، مدتی است بر مسجدالحرام سایه افکنده است.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش تعامل، یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست. 
به گزارش جوان پارسی، امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند. 
نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند. 
وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رهبر کلیمیان ایران در واکنش به اظهارات زیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی که گفته بود در زمان فعالیتش در موساد برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است گفت که حکم وی سنگسار است.
به گزارش انعکاس به نقل از روزنامه جوان، چند روز پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه زیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با روزنامه تایمز انگلیس اعتراف کرده است که در زمان فعالیتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد) برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است.
لیونی در این مصاحبه گفته است که برای ایجاد رسوایی و تشکیل پرونده‌های غیراخلاقی برای شخصیت‌های مهم تلاش کرده و به آن افتخار می‌کند و اگر برای اسرائیل لازم باشد بار دیگر در چنین اقداماتی تردید نخواهد کرد.
لیونی همچنین گفته است که با قتل و برقراری روابط جنسی به منظور کسب اطلاعاتی که به سود اسرائیل باشد، مخالف نیست.

بقیه در ادامه مطلب.............

نويسنده:رضا غلامي

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.
متن این بیانیه در پی می آید:

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علیرضا ملا سلطانی قاتل روح الله داداشی پیش از مرگ برای خبرنگارانی که جهت مصاحبه با او به زندان رفته بودند ابراز ندامت کرد و با خط خود نوشت: «از همه مردم، ورزشکاران و دوستان مرحوم روح الله داداشی عذرخواهی می کنم.»

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از شیعه آنلاین، یک شبکه تلویزیونی فرانسوی، در برنامه هفتگی خود یک مرد یهودی را به همراه دو دختر مسلمانش دعوت کرد تا در مورد نحوه زندگیشان صحبت کنند.

فیلم این برنامه تلویزیونی، پس از پخش بر روی سایت یوتیوب قرار گرفت و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بسیار زیادی بیننده کسب کرد.

پدر یهودی این دو دختر، در اقدامی بی سابقه و قابل توجه در این برنامه به شدت از حجاب دو دختر مسلمانش دفاع کرد.

این مرد یهودی گفت: بنده موافق حجاب نیستم اما با توجه به اینکه دو دخترم به آن اعتقاد دارند، من به اعتقادات آنها احترام می گذارم، بر خلاف نظام آموزشی فرانسه که به حجاب احترام نمی گذارد و مخالف استفاده از آن در مدارس است.

این پدر یهودی در ادامه افزود: آیا واجب است که دختران مسلمان برای یاد گرفتن ریاضی و علوم و دیگر درس ها، حجاب خود را از سر در آورند؟! بنده مخالف آن هستم که دو دخترم بخاطر اینکه حجاب بر سر می کنند، مجبور شوند در مدارس خصوصی (غیر انتفاعی) ثبت نام کنند. حضور در مدارس دولتی حق همه مردم فرانسه است.

گفتنی است این دو دختر مسلمان به دلیل استفاده از حجاب، چندی پیش از مدرسه اخراج شدند. مدرسه این دو را اخراج کرد تا دیگر دختران مسلمان هم به حجاب روی نیاورند.

 


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: تحولات چند سال اخیر در خاورمیانه آنچنان برای غربی ها عجیب و دور از ذهن بود که هنوز هم از تحلیل درست و جامع از آن درمانده اند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل رویترز، رایان کراکر، سفیر سابق آمریکا در عراق و افغانستان،  در کنفرانسی در دانشگاه ایالتی بویزی BYU پیرامون مسائل متعددی اظهار نظر کرد گه در ذیل می آید.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

« بناء علیه، این تصرفات همه نامشروع و پولی که از فروش این زمین ها به دستشان رسیده ملک آنان نیست و با این تخلف آشکار از موازین شرعی، ....( آقای مجید انصاری) صلاحیت فعلی متولی بودن را ندارند.»

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-

به نام حیّ داور

حجت الاسلام مجید عرب نژاد (معروف به انصاری)

دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز

جنابعالی نامه قبلی ما را که مورخ ۵ مرداد ۱۳۹۱ در وبلاگ شاخص؟ منتشر گردید، تا این لحظه بی پاسخ گذاشته اید که این حاکی از پایبندی و صداقت شما نسبت به شعارهایتان می باشد!! شما که از مدعیان آزادی بیان، پاسخگویی و زنده باد مخالف من هستید، پس چه شده است که به سوالات مستند و اساسی ما پاسخ نمی دهید!!

بقیه در ادامه مطلب .............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وظیفه شناسی پلیس جوان منجر به حادثه دلخراش برای وی و از دست دادن هر دو پایش شد.

به گزارش انعکاس، جلال علیزاده پلیس وظیفه شناس در طول مسیر حرکت قطار، از تهران به اهواز متوجه حضور سارقی در قطار می‌شود بنابراین برای حفظ امنیت مسافران، واگن به واگن سارق را دنبال کرده و هنگامی که مجرم عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، فرار را بر قرار ترجیح داده و خود را از قطار به بیرون پرت می‌کند. جلال نیز به دنبال سارق به بیرون می‌پرد که متاسفانه تعادل خود را از دست داده و قطار از روی پاهایش رد می شود…

به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز ۲۸ مهرماه هجری شمسی برابر با سوم ذی الحجه هجری قمری، سالروز تولد دانشمند بزرگ ایرانی ابوریحان بیرونی است.

به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش وبسایت روشنگری از  بولتن نیوز به نقل از جام نیوز، سایت صدای آمریکا (voa) در واکنشی شتابزده به آغاز به کار نسخه آزمایشی وب سایت رسمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (vaja.ir) نوشت: «وزارت اطلاعات ایران در تارنمای خود "واجا" (مخفف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی) که تازه فعال شده، انتشار مطالبی را با محتوای ضدآمریکایی آغاز کرده است.»
این سایت به نقل از مصاحبه «مئیر جاودان فر» تحلیلگر مقیم اسرائیل، با خبرگزاری اسوشیتدپرس آورد: «وزارت اطلاعات ایران با قصد برقراری ارتباط با جوانان و نمایش قدرت، فعالیت ضدآمریکایی خود را در گسترۀ اینترنت آغاز کرده است.»رسانه دولتی امریکا همچنین از انتشار مقاله افشاگرانه ای در "واجا" راجع به مأموریت "جیلیان برنز" افسر اطلاعاتی امریکا در امور ایران، ابراز نگرانی کرده است.

 

بقیه در ادامه مطلب ..........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«الکساندر گراهام بل» همان کسی که توانست صدا را از طریق سیم‌های سرد و سخت به تمام دنیا مخابره کند اختراعات دیگری هم داشت.

یکی از اختراعات جالب «بل» کایت و هواپیماهایی است که در ریز می‌بینید ، او با کنار هم قرار دادن هرم های چهار گوش توانست وسیله ای اختراع کند که جریان هوا را به گونه ای هدایت کند تا وسیله در هوا معلق بماند.

بقیه عکسها در ادامه ............

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایسنا نوشت: یک مرد یمنی مدعی شده است قدیمی‌ترین نسخه‌ی دست‌نویس قرآن مجید را پیدا کرده، اما از تحویل این اثر ارزشمند خودداری کرده است. مقامات یمنی پیشنهاد مبلغ ۵۶ هزار دلاری را برای دریافت این نسخه‌ی نایاب قرآن به این مرد داده‌اند،‌ اما وی اصرار بر نگهداری آن دارد.

وی مدعی شده است هنگام پایین آمدن از کوهی در جنوب شهر «دهال»، این قرآن دست‌نویس را در حالیکه در میان یک پوشش چرمی پیچیده شده بود درون یک غار پیدا کرده است.

بقیه در ادامه مطلب .............

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سید محمد خاتمی در سال ۱۳۴۸ بعد از اخذ درجه لیسانس برای طی دوره خدمت وظیفه به تهران اعزام شد و به عنوان افسر وظیفه (ستوان دوم) دوره خدمت را گذراند.

به گزارش سروش نیوز؛ در همین دوره بود که در آزمون کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) دانشگاه تهران شرکت کرد و پذیرفته شد.

تحصیل در این مقطع را همزمان با خدمت وظیفه آغاز کرد و در موقعیتی قرار گرفت که باز هم پیشنهاد بورس تحصیلی و امکان ادامه تحصیل در دوره دکترا در آمریکا وجود داشت، ولی ترجیح داد که تحصیلات جدید در این مرحله را رها و برای تکمیل تحصیلات حوزوی خود به قم مراجعه کند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس enekas.info: جراحی‌های زیبایی گاهی نه به‌عنوان یک انتخاب، که به‌عنوان یک ضرورت انجام می‌پذیرد، این گزاره مشخصا در مورد چهره‌ها و مشاهیر درست‌تر هم هست، چرا که ترمیم آسیب‌های ظاهری منتج از حوادث، اگر هم برای افراد عادی قابل صرف‌نظر باشد، برای آنها که مدام در مقابل دوربین‌ها و میکروفن‌ها هستند، اجتناب‌ناپذیر است.

بقیه در ادامه مطلب .........

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شهید مدرس در کاشمر تبعید بود. روزی مطرب‌های مست را آوردند که این سید عظیم الشأن را اذیت کنند. آقا هر چه کرد دید یکی از رقاص‌ها او را رها نمی‌کند، پس فرمود: برقص تا برقصی! او دیگر نمی‌توانست نرقصد…

به گزارش انعکاس به نقل از فارس،آیت‌الله روح‌الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) حکیمیه در دویست و بیست و دومین جلسه درس اخلاق به موضوع «منشأ تمام خیر و خوبی‌ها» پرداخت که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید:

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه کیهان، دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات جشن تولد 69 سالگی خاتمی را برگزار کرد که این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود.

به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می‌گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود.»

خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.

خبرگزاری فارس: در جشن تولد ۶۹ سالگی خاتمی چه گذشت؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبکه روسیا الیوم گزارش داد: پرواز هواپیمای شناسایی جنبش حزب الله بر فراز اسرائیل رویدادی بود که مقامات اسرائیلی انتظار آن را نداشتند. این حادثه محاسبات سیاستمداران و مسئولان امنیتی اسرائیل را به هم ریخت و بحث و جدلهایی را بین سران حکومت و مخالفان برانگیخت تا حدی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر با ایهود باراک وزیر جنگ اسرائیل بر سر این مسئله با یکدیگر به بحث و جدل پداختند.

این هواپیمای بدون سرنشین بدون آن که شناسایی شود از طریق دریای مدیترانه وارد آسمان اسرائیل شد و دهها کیلومتر پیش رفت و بر فراز شماری از حساس ترین مناطق پرواز کرد تا سرانجام نزدیک رئاکتورهای دیمونا شناسایی و سرنگون شد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله فاش کرد این هواپیما ساخت ایران بوده و در لبنان مونتاژ شده و حزب الله آن را برای جمع آوری اطلاعات به پرواز درآورده است.

حزب الله ادعای اسرائیل را مبنی بر این که این هواپیما بر فراز دریای مدیترانه شناسایی شد تکذیب کرد و ورود آن به آسمان اسرائیل را موفقیتی بزرگ و عملیاتی بی سابقه در تاریخ مقاومت لبنان و منطقه توصیف کرد. اما نتانیاهو در سفرش به مناطق جنوبی اسرائیل تلاش کرد تا حد امکان آثار سوء نفوذ هواپیمای حزب الله به اسرائیل را ترمیم کند. وی قول داد با هرکس که امنیت اسرائیل را در زمین و دریا و هوا تهدید کند مقابله خواهد کرد.

مسئله مهم در اینجا سرنگون کردن هواپیمای شناسایی نیست بلکه اطلاعاتی جاسوسی است که این هواپیما در آسمان رژیمی جمع آوری کرده است که همواره خود را اسطوره ای دانسته که از نظر امنیتی و نظامی غیرقابل نفوذ است.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس به نقل از دی نیوز:«غیبت» یکی از مهم‌ترین مسائلی است که درباره امام زمان عجل الله فرجه مطرح می‌شود و سؤالات بی‌شماری در این‌باره وجود دارد. به همین منظور گفت‌وگوی مشروحی با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی یوسفیان، استاد مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و نویسنده کتاب‌های «امام مهدی در قرآن»، «طلوع خورشید»، «رخدادهای ظهور» و «شرایط ظهور» انجام دادیم که این هفته بخش نخست آن تقدیم خوانندگان گرامی می‌شود.

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس  : اولین تلفن همراه موجود در ایران متعلق به ناصرالدین شاه بوده است.
شکل و شمایل این تلفن همراه که در سال ۱۲۳۰ تولید شده است، به تلفن‌های همراه امروزی شباهتی ندارد.
این تلفن همراه در سفرها همراه ناصرالدین شاه بوده و در زمان نیاز به کابل‌های کشیده شده بین راه وصل و با مخاطب مورد نظر تماس تلفنی برقرار می‌شده است.
به گزارش آفتاب این تلفن دارای راهنمای فارسی بوده و ساخت کارخانه البیس شهر زوریخ می‌باشد

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به گزارش انعکاس  پس از متارکه شاه با ثریا اسفندیاری که نارضایتی افرادی منجمله قطبی را به دنبال داشت، در بین کسانی که در صدد انتخاب همسری مناسب برای شاه بودند تا علاوه بر ویژگیهای موردنظر، قادر باشد پادشاهی پهلوی را ابقا نماید، باید از شهناز پهلوی نام برد. او که مدت زیادی از آشنایی‌اش با فرح نمی‌گذشت مقدمات انجام ملاقاتی را بین آن دو فراهم ساخت.

خواستگاری شاه از فرح زمانی صورت گرفت که خود هدایت هلی کوپتری را در آسمان تهران با حضور شهناز برعهده داشت و خیلی زود به ازدواج آن دو در اول آذر ۱۳۳۸ منجر شد.
لطفا به ادامه مطلب برويد
نويسنده:رضا غلامي

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از انعکاس: کنگره سرداران و ۴۰۰۰ هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه صبح امروز پنج شنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عین حال چون احتمال می دهم اغلب کسانی که خبر بذل و بخشش اخیر شیخ حسن صانعی را شنیده اند از هزینه سازی ناجوانمردانه و خائنانه او در دهه های شصت و هفتاد خبر نداشته باشند موضوعی را که از نزدیک در جریان آن بوده ام با هموطنانم مطرح می کنم.

"عماریون"- مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: تصاویر زنی که به بن لادن پیشنهاد رابطه نامشروع داد!!:

لطفا به ادامه مطلب برويد
 
نويسنده:رضا غلامي

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه خبری تحلیلی ارزشی ها به نقل از بلاغ فردی به نام «م .ب» مبلغ ۱۶میلیارد ریال ازمجتمع نفت محمودآباد اختلاس کرد.

بنا به گزارش رسیده این فرد که از کارکنان بخش فرهنگی مجتمع آموزشی نفت محمودآباد محسوب می شد،چندی پیش با تلاش و پیگیری های مدیریت مجتمع نفت به علت سوء استفاده از بیت المال و جعل سند از کار برکنار و تحویل مراجع قضایی شد.
به گزارش بلاغ ،مجتمع نفت محمودآباد یک مرکز مهم آموزشی در ساحل دریای مازندران با مساحتی بیش از ۲۶ هکتار و بیش از ۲۸ هزار متر مربع زیربنای آموزشی و خوابگاهی در بهمن ماه ۱۳۶۳ با هدف تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز صنعت نفت تأسیس گردید.
گفتنی است از مرداد ۱۳۸۲ این مرکز به مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران پیوست که به تأمین و تحقق آموزش‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان صنعت نفت می پردازد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:مدیران فاسد و نالایق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس  :در ایران اسلامی افراد مشهور و نامی بسیاری هستند که بنا به دلایلی از جمله گرفتاریهای کاری هرگز فرصت ازدواج و زندگی مشترک را پیدا نکردند که در این یادداشت به برخی از آنها اشاره می کنیم.

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نخستین زن خلبان در ایران عفت تجاری بود که درسال ۱۳۱۸ در سن ۲۲ سالگی توانست این عنوان را کسب کند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: صادق محصولی، متولد ۱۳۳۸ در ارومیه، وزیر کشور دولت نهم بود، که در دولت دهم، وزیر رفاه شد و پس از انحلال این وزارتخانه از دولت خارج شد. وی، لیسانس مهندسی عمران و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارد.

محصولی فعالیت خود را از جهاد سازندگی آغاز کرد. در مدت فعالیت خود، فرماندار ارومیه، معاون استاندار آذربایجان غربی، فرمانده سپاه منطقه ۵ «آذربایجان شرقی و غربی»، مسئول بازرسی سپاه پاسداران و دبیر تشکیلاتی به نام «شورای مشورتی» در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز بوده‌است. وی در سال ۱۳۸۴ برای پست وزارت نفت به مجلس هفتم معرفی شد، ولی درنهایت با مخالفت نمایندگان وقت مجلس قبل از رأی گیری برای رأی اعتماد، انصراف داد.  در آبان ۱۳۸۷ نیز برای تصدی پست وزارت کشور به مجلس معرفی شد. وی پس از استیضاح و برکناری علی کردان به مجلس معرفی شد. در ۲۸ آبان ۱۳۸۷ از مجموع ۲۷۳ نماینده حاضر در جلسه، ۱۳۸ نفر به انتصاب او رای موافق و ۱۱۲ نفر، رای مخالف و ۲۰ نفر دیگر، رای ممتنع دادند.

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاکنون حدود ۸۰ درصد از فیلمبرداری فیلم  انجام شده و روز گذشته کارگردان و تنی چند از عوامل اصلی فیلم  «فرزند چهارم» که این روزها مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس های مربوط به این فیلم در صحرای  کالاری آفریقا هستند، از حادثه سقوط هواپیما جان سالم به در بردند.

گروه تولید «فرزند چهارم» که از حدود یک ماه پیش برای فیلمبرداری صحنه های خارج از کشور راهی آفریقا شده بودند، در طی فیلمبرداری صحنه های هوایی مربوط به سکانس فینال این فیلم، به دلیل نقص فنی هواپیمای ملخ داری که کارگردان و گروه فیلمبرداری را در خود جای داده بود دچار سانحه شدند که خوشبختانه جز برخی جراحات سطحی آسیب عمده ای به هیچ یک از اعضای گروه وارد نیامد.

 سقوط هواپیمای بازیگران ایرانی+عکس
لطفا به ادامه مطلب برويد
نويسنده:رضا غلامی

ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: مجری برنامه ۹۰ از زحمات پورمحمدی به خاطر خدمت به ورزش کشور چندین بار تشکر کرد.

اگر چه این هفته برنامه ۹۰ به محلی برای شیرین زبانی دو رگه‌های تیم ملی تبدیل شده بود اما این باعث نشد تا عادل فردوسی‌پور اتفاق مهمی چون جدایی علی‌اصغر پورمحمدی از شبکه سه را فراموش کند.
پورمحمدی در دوره مدیریت خود در شبکه سه سیما بارها از عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ تمام قد دفاع کرد و مقابل انتقادها ایستاد. حتی فشارهایی به او وارد شد که برنامه ۹۰ باید تعطیل شود اما پورمحمدی نه تنها تن به خواسته مخالفان عادل و برنامه‌اش نداد بلکه این برنامه را حتی بیشتر و بهتر مورد حمایت خود قرار داد. اگر چه این حمایت هرگز باعث نشد تا پورمحمدی با مخالفان عادل وارد نزاع رسانه‌ای شود.
در برنامه این هفته ۹۰ مجری برنامه نیز فرصت را غنیمت شمرد و در ابتدای برنامه با تشکر از علی‌اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه ۳ برای همشهری خود سنگ تمام گذاشت.
فردوسی‌پور خطاب به پورمحمدی گفت: «همه همکارانت قدردان شما هستند و افتخار می‌کنم که شروع کار من در سازمان صدا و سیما هنگامی بود که شما و صافی در سازمان مسئولیت داشتید. خوشحال می‌شوم هم اکنون نیز به عنوان یک بیننده ما را همراهی کنید.»
گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور در شبکه ۳ سیما مخالفانی دارد که حالا با جدایی پورمحمدی بیشتر از قبل سعی خواهند کرد این مجری توانمند و صریح را به گوشه رینگ ببرند و برنامه‌اش را محدود و یا حتی در صورت امکان به تعطیلی بکشند. با این همه اما عادل نشان داده که قاعده بازی را به خوبی بلد است و می‌داند ۹۰ را چطور باید از کوران حوادث و حاشیه‌ها عبور داد.


نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حمید شمس‌اللهی، آزاده دفاع مقدس که هشت سال از عمر خود را در اسارتگاه‌های تنگ و تاریک بعثی‌ها روزگار را با آموزش زبان فرانسوی به اسرا گذراند و امروز با گذشت ۳۰ سال خاطرات شیرین خود را از آن روزها بازگو می‌کند.

به گزارش انعکاس وی خاطره‌ای به یادماندنی از کم سن و سال‌ترین آزاده دفاع مقدس روایت می‌کند: «علیرضا احمدی» نوجوان ۱۰ ساله‌ای بود که در عملیات «رمضان» به همراه پدرش از مشهد برای درست کردن شربت به منطقه آمده بود. در پنجمین روز این عملیات که تعداد زیادی از رزمندگان به اسارت بعثی‌ها درآمدند، این پدر و پسر نیز اسیر می‌شوند.

نیروهای بعثی عراق می‌خواستنداز این نوجوان به عنوان سوژه تبلیغاتی بهره‌برداری کنند؛ بنابراین این او را در اسارتگاه از پدرش جدا کردند و به کاخ صدام بردند. از سویی دیگر تمام لحظاتی که علیرضا و پدرش از هم دور بود، پدر چنان در اسارتگاه اشک می‌ریخت، با سوز دل دعای توسل می‌خواند و بهانه علیرضا را می‌گرفت، که هنوز هم آن لحظات از یادم نرفته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از :

دیده‌بان: جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین و مدرسین که از تشکل‌های حامی فتنه سال 88 هستند با حضور محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(عنصر مرتبط با اردشیر امیر ارجمند و شورای تک نفره هماهنگی راه سبز امید) تشکیل شد. که موضوع مورد بحث انتخابات سال 92 و لزوم حضور موثر فتنه‌گران بوده است. جلسه مشترک مجمع روحانیون و مجمع محققین با حضور یکی از سران فتنه و عنصر مرتبط با اردشیر امیرارجمند در جماران برگزار شد.  به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، این جلسه که با حضور محمد خاتمی و عبدالله نوری برگزار شد، قرار شد مشروح آن محرمانه باقی بماند. برگزار گردید. 

خاتمی

سید محمد خاتمی(یکی از سران فتنه) و عبدالله نوری(مرتبط با اردشیر امیرارجمند)

محوریت این جلسه انتخابات ریاست جمهوری 1392 بود و در خصوص مواضع اصلاح‌طلبان و جریان موسوم به جنبش سبز هم‌فکری و تصمیم‌گیری شد.گفتنی است از چندی پیش جلساتی با موضوع انتخابات سال 92 با حضور برخی از سران فتنه شکل گرفته و به نظر می‌رسد که این اقدامات به منظور انجام حرکتی جدی در انتخابات آینده صورت می‌گیرد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از "صراط" - «پیرزن وارد آسانسور شد و دکمه همکف را فشرد. طبقه دوم آسانسور ایستاد و یک زن جوان بهمراه سگش وارد شد. سگ به محض وارد شدن خود را به پیرزن نزدیک کرد و بدنش را به چادر پیرزن مالید. پیرزن با ترس و لرز گفت: "بگیرش خانم! تمام لباسم نجس شد." دختر جوان با آرامش پاسخ داد: "نترس حاج خانم! «برفی» خیلی مهربونه؛ همین الان حموم بوده، نجس نیست!" آسانسور که به طبقه همکف رسید طبقه پیرزن با اکراه و عجله از آسانسور خارج شد و ...»

این تنها گوشه ای از واقعیت های کنونی جامعه ماست؛ جامعه ای که در یک خلا نهیلیستی دچار شده است و گمشده خود را در فرهنگ منحط غرب جستجو می کند.

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر روی پایگاه آمریکایی «آی بای» یکی از دست نوشته های فیزیکدان مشهور جهان، آلبرت انیشتین به حراج گذاشته شده است که در آن نظر شخصی خود در مورد خداوند و دین را به رشته ی تحریر درآورده است.

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس ترجمه شفقنا، این پایگاه در ابتدا نرخ دست نوشته را ۳ میلیون اعلام کرده است و با آغاز حراج، به کسی که بیشترین قیمت را پیشنهاد دهد، واگذار خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه اسکای نیوز عربی، دست نوشته ی انیشتین در سال ۱۹۵۴ و مدت کمی قبل از درگذشت وی خطاب به «اریک گوتکیند» از فلاسفه ی معاصر به زبان آلمانی نوشته شده است.

انیشتین در این دست نوشته ادیان الهی را زیر سوال برده و رد کرده است.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس دین و آیین پایگاه 598 - در پی نامه ای که از سوی حجت الاسلام آقاییِ جلیانی ( صاحب کتاب های « اخلاق کریمان » و « مقام صبر » ) خطاب به شان اِستون ، نگاشته شده بود، این هنرپیشه ی مشهور هالیوودی، پاسخی ارسال نمود که در متنِ آن، ضمنِ تأکید دوباره بر شیعه بودنِ خویش، اقدامِ شنیعِ اهانت به ساحت مقدسِ پیامبر (ص) را محکوم نموده و برای انجام ِاقداماتِ مؤثر هنری در این زمینه اعلام آمادگی نمود. یک نسخه از این نامه ها در اختیار پایگاه 598 قرار داده شده است که پس از ترجمه متن نامه تقدیم نظر خوانندگان محترم می گردد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این دختر برزیلی قصد دارد دوشیزگی خود را به قیمت ساختن یک خانه بزرگ برای فقرا بفروشد. او که یک دانش آموز است حاضر شده است در قبال دریافت  پولی که قرار است برای ساختن یک خانه بزرگ برای فقرای شهرش خرج کند دوشیزگی اش را به بالاترین پیشنهاد بفروشد. “کاتارینا” ۲۰ ساله قیمت پایه برای این حراجی را ۱۵۵ هزار دلار مشخص کرده است .

 

لطفا به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قابل ذکر است یکی از دلایل پایداری و استمرار پخش برنامه ۹۰ و فردوسی پور در شبکه سه، حمایت های زیاد پورمحمدی از این برنامه و مجری اش بود که در این صورت، احتمال حذف برنامه ۹۰ و خروج فردوسی پور نیز وجود دارد.

علی اصغر پورمحمدی که از سال ۱۳۸۲ تاکنون مدیریت شبکه سوم را بر عهده داشته است و هنوز معلوم نیست سمت دیگری در صدا و سیما به وی پیشنهاد شده است یا نه.

 به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب نوشت: مجید زین العابدین با توجه به تجربه قبلی در معاونت شبکه در حال حاضر حکم سرپرست را خواهد داشت و احتمال انتصاب وی به عنوان مدیر شبکه وجود دارد.

   قابل ذکر است یکی از دلایل پایداری و استمرار پخش برنامه ۹۰ و فردوسی پور در شبکه سه، حمایت های زیاد پورمحمدی از این برنامه و مجری اش بود که در این صورت، احتمال حذف برنامه ۹۰ و خروج فردوسی پور نیز وجود دارد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com