وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سید حسن نصرالله با گفتن اینکه در صورت وقوع جنگ زندگی را برای میلیون ها صهیونیست تبدیل به جهنم می کند، برای ایران سنگ تمام گذاشت.

رادیو فرانسه در ارزیابی بیانات کوبنده «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: سید حسن نصرالله در سخنرانی روز قدس برای جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشت و در حالی که مقامات اسرائیلی مشغول بحث و جدل بر سر حمله به سایت های هسته ای ایران بودند، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شدیداً به اسرائیل حمله کرد.

او گفت که حمله اسرائیل بهانه لازم برای زدن ضربه ای که ایران 32 سال منتظر آن بوده را فراهم خواهد کرد.

رادیو فرانسه افزود: سید حسن نصرالله تمام قد از کشور شماره یک حامی خود یعنی ایران در مقابل حمله احتمالی اسرائیل حمایت کرد و گفت «این پریدن های سران رژیم اسرائیل به یکدیگر نشان از عمق هراس آنان از قدرت ایران و واقف بودنشان به پاسخ جانانه ای است که خواهند گرفت دارد.»

گزارش رادیو فرانسه حاکی است: سید حسن نصرالله که سازمان وی این هفته ششمین سالروز نبرد 33 روزه با اسرائیل را نیز یادآوری می کند اسرائیل را مورد استهزای شدید قرار داد و گفت اگر نبردی رخ دهد تلفات طرف اسرائیلی ده ها برابر آن تلفاتی است که ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل از آن سخن رانده است.

دبیر کل حزب الله لبنان سوگند خورد که گروه وی به تنهایی با شلیک موشک به سراسر اسرائیل دست کم ده ها هزار اسرائیلی را هلاک کند و زندگی میلیون ها نفر از آنها را به جهنم واقعی مبدل سازد، چیزی که می تواند چهره اسرائیل را زیر و رو کند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از هفته نامه یالثارات  :  رئيس‌جمهور احمدي‌نژاد در ديداري که اخيراً با تعدادي از دانشجويان برگزار کرد، جمله‌اي را بر زبان راند که بسيار محل تأمل است.

احمدي‌نژاد گفته بود: «من به کساني که مي‌گويند منتظر احمدي‌نژاد سال ۸۴ هستيم، مي‌گويم من هم منتظر ياران سال ۸۴ خود هستم.»  
 
تقريبا تمامي فعالان سياسي مي‌دانند که عمده ياران احمدي‌نژاد که در سال ۸۴ بر گرد او حلقه زده بودند هم‌اکنون به دلايل مختلفي از کنار وي پراکنده شده‌اند. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید در درس اخلاق خود، تاکید کرد: سخت‌گیری شارع مقدّس راجع به شیوع دورغ، تهمت، شایعه و اهانت و رواج ربا و رشوه در جامعۀ اسلامی، حاکی از حساسیّت تعالیم دینی نسبت به ایجاد تفرقه، اختلاف و دشمنی بین آحاد مسلمین است که از این‌گونه گناهان سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش بازتاب؛ این مرجع تقلید افزود: به صراحت می‌توان گفت از نظر دین مبین اسلام، ثوابی برتر و والاتر از اتّحاد و برادری و گناهی بزرگ‌تر و قبیح‌تر از اختلاف و تفرقه وجود ندارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه خبرگزاری فارس: علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

 

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه 

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از ما هستیم: برنامه پارازیت صدای آمریکا که با محوریت تمسخر نظام شکل گرفته بود در پی اقدام وحشیانه «کامبیز حسینی» مجری برنامه قطع شد،گفته می شود «کامبیز حسینی» در ساختمان صدای آمریکا [محل کار] صندلی را به سوی یکی از همکاران خود پرتاب می کند و او ذا مورد فحاشی قرار می دهد

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

58 ناگفته مهم از گروهک تروریستی منافقین|از ایدئولوژی مارکسیستی تا هم آغوشی با عراق و اسرائیل!

 

۱.آيا ميدانيد گروهك منافقين در سال ۱۳۵۴ ماركسيسم را ايدئولوژي خود قرار داده اند؟
۲. آيا مي دانيد كه محمد سعادتي از رهبران منافقين اعتراف كرده كه جاسوس شوروي بوده است؟
۳. آيا ميدانيد كه در ۳۰ خرداد ۶۰ منافقين صدها تن از مردم را با تفنگ و پيچ گوشتي و تيغ موكت بري در خيابان ها سلاخي كردند؟
۴. آيا مي دانيد دولت فرانسه به مسعود رجوي و ابولحسن بني صدر پس از جنايات فراوان اجازه اقامت و ادامه فعاليت عليه نظام جمهوري اسلامي ايران است داده است؟
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استیون روزنفلد در الترنت نوشت که رسانه‌ها درصدد نشان دادن چهره واقعی "میت رامنی" را به مردم هستند و اکنون 7 رسوایی او فاش شده است.

به گزارش فرهنگ  به نقل از فارس، "الترنت" در مقاله‌ای به قلم "استیون روزنفلد" نوشت؛ گردانندگان رسانه‌ای کنونی "میت رامنی" می‌خواهند او را به‌عنوان مردی ملایم معرفی کنند که طی سال‌ها محافظه‌کار شده است ، به‌خصوص از زمانی‌که به‌عنوان فرماندار ماساچوست، هوادار آزادی سقط جنین، طرفدار کنترل سلاح گرم، افزایش مالیات، آزادی خانواده و همجنس‌بازی شد، یعنی قبل از اینکه در سال 2008، کاندیدای ریاست‌جمهوری شود و به پیوستن به جناح راستی‌ها فکر کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگاه عضو سابق اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی/
میراث امام خمینی برای مردم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل
یک عضو اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از جنگ 8 ساله ایران و عراق و پایداری مردم و دولت ایران به میراث امام برای مردم اشاره کرد و گفت که پاسخ ایران در سه سطح خواهد بود.

فارس، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران سوالاتی مطرح کرد و با طرح این سوال که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند و اگر تصمیم گرفت، چه زمانی را انتخاب می‌کند و اگر زمان معین شد چه شیوه‌ای نظامی را برمی‌گزیند، تاکید کرد که اینها سوالاتی است که محافل بحث و بررسی اسرائیل را پر کرده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

واکنش فعالان رسانه ای و سیاسی به برخوردهای اخیر قوه قضائیه
رهبرحکیم انقلاب حرف آخر را زدند/ فعالان رسانه‌ای: احکام اخیر سنگین و غیرقابل قبول است؛ نصیحت را جایگزین برخورد کنید
 

 سخت است که بشنوی فعالان رسانه‌ای جریان ارزشی و حزب‌اللهی کشور به خاطر بیان مطالبی در راستای خواست رهبر انقلاب مورد مواخذه و محاکمه قرار می‌گیرند و در سوی دیگر، یکی از فعالان اصلی فتنه ۸۸ که حتی در دادگاه محکوم شده و حکم ۶ ماه حبس او باید اجرا شود، در کمال آرامش از کشور خارج می‌شود تا به لندن برود و همسایه برادرش در انگلیس شود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

کامران: برخی مدیران دو لپه بیت‌المال را می خورند+ کاتب: وزیر کشور برای عزت نظام استعفا دهد+نماینده لردگان: انتخابات هبه خدا به بشریت است

مجلس - انتقاد از برخی انتصابات دولتی، ردپای جریان انحرافی در انتصاب برخی فرمانداران، بیکاری و تشکر از یک نماینده از همسرش از جمله مطالب ذکر شده در نطق های امروز نمایندگان بود.

به گزارش خبرآنلاین حسن کامران نماینده اصفهان در نطق میان دستور خود با اشاره به برخی انتصابات غلط گفت: متاسفانه در برخی انتصابات غلط برخی خودشان به سمت دنیا می روند و از بیت المال دو لپه می خورند. رهبری معظم در دیدار با نمایندگان در این ارتباط از امام سجاد(ع) روایت کردند که مال فتنه انگیز است.
وی تصریح کرد: فتنه تنها به معنای فتنه در عرصه اجتماع نیست بدترین فتنه در عرصه دل است که از راه دل بستن به پول، زندگی، تشریفات و جاه و جلال بر روی دل بازکمی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نظارت بر نمایندگان از درون مجلس از توصیه های رهبر معظم است، خاطرنشان ساخت: مقام رهبری نسبت به خطر نزدیکی به صاحبان ثورت و قدرت هشدار دادند و دوستان باید به گونه ای عمل کنند که نظارت واقعی انجام گیرد و چشمی بصیر و بینا از خود مجلس مراقبت کند و در این مسیر درگیر رودرواسی و بده بستان نشوند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"-  حاج حسین سازور در پاسخ به سوالی در خصوص شکایت دولت از حاج منصور ارضی تصریح کرد: شخصیتی مثل حاج آقا منصور در این سی و دو سال انقلاب در مقاطع مختلف اعلام نظر کرده است و موضع گرفته است این موضعی که حاج آقا در دولت فعلی گرفته است یکی از بخش ها است. یک بخشی از مردم جامعه ما به این چیزها حساس هستند و می بینند که این موضع گیری ها هیچ انگیزه دنیایی و مادی نداشته است. اگر به فرض حاج آقا منصور برای دنیا می خواست همچین موضعی بگیرد آن وقت باید خانه ی ایشان از نازی آباد به چند محله بالاتر می رفت و بزرگتر هم می شد. مردم همه این تغییرات را متوجه می شوند و تبعا آنهایی هم که در مقابل این ها ایستاده اند را می بینند. بعضی اوقات موضع گیری ها و ایستادن ها در برابر انحرافات و ایستادن ها در برابر کفر هزینه پول دارد که ما پرداخت می کنیم یا هزینه آن جان دادن و زخمی شدن است، جان می دهیم و زخمی می شویم یا هزینه آن دادن آبرویمان است، آبرویمان را می دهیم  یک وقتی هم هزینه زندان است، زندان می رویم. 

لطفا به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب: :: برچسب‌ها: برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی سی,العربیه,الجزیره,اصلاح طلبان,ضدانقلاب,رجوی,فمینیستها,شیرین عبادی,بی غیرتی, بدحجابی,ضد ولایت فقیه,ملی گراها,کمونیسته,ذلت اعراب,توهین به مقدسات, :: ادامه مطلب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از زمانی که گفتند برای ما تخصص مهم است و تعهد مهم نیست کسانی وارد دستگاههای اجرایی وارد شدند که هیچ گونه سنخیتی با انقلاب و اهداف آن نداشتند یا شاید اصلا اعتقادی به این مسائل نداشتند که نتیجه آن مشخص است


 آقازاده های تازه به دوران رسیده که ظرفیت ثروت رانداشتند و پولهای باد آورده را باید در یک جایی خرج می کردند  و عموما آنها را در پارتی ها مسافرتهای آنچنانی و حیف و میل پولها دستگیر می کردند و حتی یک جا فرزند همین مدیران جانایتهای شیطانی مثل تجاوز و......داشتند وباز دستهای برآن شد که اورا از اعدام نجات بدهد ولی دستگاه قضایی وقت مقتدرانه اورا به چوبه اعدام فرستاد مثلا:


آقاي «ج-پ» از اساس و بنيان با آموزه هاي اسلامي و انقلابي در اقتصاد سر ناسازگاري دارد. فلان دانشجوي كارشناسي ارشد اقتصاد را به همين علت از كلاس اخراج مي كند، آشكارا به نمادهاي ارزشمند و ضد استكباري نظام اهانت مي كند و... همين آقا در هر سه دولت سازندگي، اصلاحات و دولت اصولگراي كنوني، قدر مي بيند و در كانون هاي تصميم ساز و سياست پرداز اقتصادي نظام بر «صدر» مي نشيند و فرياد و هشدار دلسوزان راه به جايي نمي برد تا اينكه...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سفیر ایالات متحده در افغانستان عمیقا تردید دارد که آمریکایی ها در خاک سایر کشورها بتوانند چیزی غیر از "بیگانگان در سرزمین عجایب" باشند...

بولتن نیوز: رایان کراکر که 40سال از عمر 63 ساله خود را در دستگاه دیپلماسی آمریکا سپری کرده است و از او به عنوان «عصای دست امریکا» در نقاط مهم جهان یاد می کنند، اکنون در آستانه بازنشستگی قرار گرفته است.

کراکر، حتی درشرف بازنشستگی و در حین مبارزه با بیماری طاقت فرسایی که گریبانگیرش شده ، می تواند ذهن خود را در محل کار و روی نقاط بحرانی متمرکز کند که همواره مسئولیت شغلی اش ایجاب می کرده یعنی در پاکستان و افغانستان، ایران، سوریه، عراق و لبنان.


کراکر که سال های متمادی دوندۀ اختصاصی دوی استقامت امریکا در منطقه بوده، در پایان ماه ژوئیه بازنشسته می شود، آن هم پس از پایان یافتن دورۀ فعالیت حرفه ای اش که همزمان با خروج نیروهای نظامی ایالات متحده از ویتنام آغاز شده بود و اکنون زمانی به پایان می رسد که پرده ها روی دوران دولت سازی آمریکا بسته می شود ؛ بی آنکه به نتایجی دست یابد که سیاستگذاران برای رسیدن بدان ها امید فراوانی داشته اند.

اما کراکر در واپسین روزهای کاری خود اظهاراتی داشته است که حکایت از تجربیات او طی 4دهه فعالیت دیپلماتیک دارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مربی بسکتبال تیم ملی زنان امریکا یکی از زنان نیروی امنیتی این تیم را به خاطر اینکه تقاضای بوسه وی را رد کرده است از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک باز داشت.به گزارش پارس ناز یک زن ادعا میکند مربی بسکتبال تیم ملی امریکا جنو آئوری به دلیل اینکه وی تقاضای بوسیدن او را رد کرده است او را از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک منع کرده است.
 

به ادامه مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حواشی مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس؛ حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع سرخ پوشان مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر با حواشی زیادی همراه بود.
 

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: حواشی مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس؛ حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع سرخ پوشان مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر با حواشی زیادی همراه بود.

برای دیدن مطلب و عکس به ادامه مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زیبا کلام . کسی که به سکولار بودنش همیشه افتخار کرده وبه علاقه به رضاخان و دارودسته جلادین بارها اذعان کرده این روزها از کسانی مدح می کند که با امثال رضاخان خیلی فرق دارند به تازگی

زیباکلام ناطق نوری را در سبد خود قرار داد

قطعا اشخاصی که اخیرا زیباکلام به مداحی آنان پرداخته با ماهیت ممدوحین قبلی زیباکلام تفاوتهای فاحشی دارند و در یک سبد قرار نمی گیرند اما بدون شک نمی توان یک قاعده غالبی را ...
زیباکلام که به اظهار نظرهای شاذ و عجیبش در بین اهالی رسانه و نخبگان جامعه مشهور می باشد، بعد از مداحی برای رضاخان و رژیم صهیونیستی، به تعریف و تمجید از قالیباف و ناطق نوری پرداخت!
 
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

موج جدید تخریب، تحریف و سانسور برای حذف لنکرانی

اگرچه موج تخریب هایی که علیه دکتر جلیلی صورت گرفت به وسیله رسانه های انقلابی بیان و افشا شد اما متاسفانه با توجه به اخباری که اخیرا مطرح می شود، پر واضح است که که خط تخریب لنکرانی بعنوان یکی از اصلی ترین کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سطح وسیع و به شکل دیگری در حال پیگری است که این خط تخریب از سوی اصلاح طلبان و برخی جریانات مدعی اصولگرایی دنبال می شود و علت عمده این تخریب ها نیز برای به تحریف و سانسور میزان محبوبیت لنکرانی و سابقه درخشان وی می باشد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

یک روزنامه نگار و تحلیلگر سرشناس غربی راجع به واکنش‌های مختلف در قبال فعل و انفعالات سوریه می‌نویسد: هدف اصلی در نبرد سوریه سرنگونی اسد نیست بلکه هدف اصلی از بین بردن ایران است.

انعکاس enekas.info: “رابرت فیسک”، روزنامه‌نگار سرشناس انگلیسی طی مقاله‌ای با عنوان “جنگ نفاق و دروغ در سوریه” که در روزنامه “ایندیپندنت” انتشار یافته می‌نویسد؛ آیا تاکنون در‌ خاورمیانه جنگی چنین ریاکارانه وجود داشته است؟ آیا نبردی چنین بزدلانه فاقد اصول اخلاقی و همراه با لفاضی‌های کاذب و تحقیر آشکار وجود داشته است؟ من درباره قربانیان عینی فاجعه سوریه صحبت نمی‌کنم بلکه منظورم دروغ گویی‌ها ، دروغ گویی‌های صاحب منصبان حکومتی و افکار عمومی خاورمیانه و غرب در واکنش به آدم کشی است و بنظر نمایش رذیلانه‌ طنز “سوییفتی” و البته باارزش‌تر از آثار “شکسپیر” یا “تولستوی” است.

* چرایی سکوت آمریکا در قبال دیکتاتوری‌های قطر و سعودی

در حالی‌که قطر و عربستان سعودی شورشیان سوری را برای سرنگون کردن “بشار اسد” علوی، بعثی از لحاظ مالی و تسلیحاتی کمک می کنند، ولی واشنگتن هیچ انتقادی از آن‌ها نکرده است.

“باراک اوباما” و “هیلاری کلینتون”، وزیر امور خارجه وی می گویند که خواهان دموکراسی در سوریه هستند اما قطر خود حکومتی استبدادی است و عربستان سعودی نیز در جهان عرب یکی از مهلک‌ترین دیکتاتوری‌های سلطنتی را دارد و حاکمان هر دو کشور  قدرت را از خاندان خود به ارث گرفته اند.

در این میان عربستان متحد شورشیان سلفی، وهابی سوریه است که در دوره تاریک قرون وسطی حکومت طالبان در افغانستان از پروپاقرص‌ترین حامیان آن‌ها بود. پس از آن‌که افغانستان توسط ائتلاف آمریکا بمباران شد در حقیقت از ۱۹ خرابکار ماجرای ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، ۱۵ نفر سعودی بودند. سعودی‌ها همچنین در حال فشار آوردن بر اقلیت مسلمان خود هستند و دقیقا به همین شکل می خواهند اقلیت علوی سوریه را از بین ببرند در حالی‌که ما تصور داریم قصد سعودی‌ها برپایی دموکراسی در سوریه است.

 


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com