وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه خبرگزاری فارس: علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

 

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه 

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از ما هستیم: برنامه پارازیت صدای آمریکا که با محوریت تمسخر نظام شکل گرفته بود در پی اقدام وحشیانه «کامبیز حسینی» مجری برنامه قطع شد،گفته می شود «کامبیز حسینی» در ساختمان صدای آمریکا [محل کار] صندلی را به سوی یکی از همکاران خود پرتاب می کند و او ذا مورد فحاشی قرار می دهد

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شبیخون فرهنگی .ناتوی فرهنگی در سایه غفلت مسولین و خانواده ها

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استیون روزنفلد در الترنت نوشت که رسانه‌ها درصدد نشان دادن چهره واقعی "میت رامنی" را به مردم هستند و اکنون 7 رسوایی او فاش شده است.

به گزارش فرهنگ  به نقل از فارس، "الترنت" در مقاله‌ای به قلم "استیون روزنفلد" نوشت؛ گردانندگان رسانه‌ای کنونی "میت رامنی" می‌خواهند او را به‌عنوان مردی ملایم معرفی کنند که طی سال‌ها محافظه‌کار شده است ، به‌خصوص از زمانی‌که به‌عنوان فرماندار ماساچوست، هوادار آزادی سقط جنین، طرفدار کنترل سلاح گرم، افزایش مالیات، آزادی خانواده و همجنس‌بازی شد، یعنی قبل از اینکه در سال 2008، کاندیدای ریاست‌جمهوری شود و به پیوستن به جناح راستی‌ها فکر کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگاه عضو سابق اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی/
میراث امام خمینی برای مردم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل
یک عضو اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از جنگ 8 ساله ایران و عراق و پایداری مردم و دولت ایران به میراث امام برای مردم اشاره کرد و گفت که پاسخ ایران در سه سطح خواهد بود.

فارس، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران سوالاتی مطرح کرد و با طرح این سوال که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند و اگر تصمیم گرفت، چه زمانی را انتخاب می‌کند و اگر زمان معین شد چه شیوه‌ای نظامی را برمی‌گزیند، تاکید کرد که اینها سوالاتی است که محافل بحث و بررسی اسرائیل را پر کرده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری-  انهدام هدف به صورت دقیق خواسته اصلی از اجرای یک عملیات بمباران هوایی است. در سال های گذشته برای افزایش اطمینان از این موضوع، با چندین هواپیما به یک هدف حمله می شد که هر یک نیز چندین بمب را رها می کردند اما علاوه بر مصرف مهمات زیاد برای یک هدف، هر چه تعداد هواپیماهای درگیر در یک عملیات بیشتر شود، احتمال اصابت ضربات پدافند دشمن بیشتر شده، آمادگی برای اجرای عملیات های بیشتر در گستره وسیع تر کاهش یافته و عمر عملیاتی ناوگان نیز زودتر به پایان می رسد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زائده جعلی صهيونيستی قطعاً از صحنه جغرافيا محو خواهد شد/ دوران پر رنج اسارت آزادگان را به الماسهای درخشان تبديل كرد 


حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، عصر امروز(چهارشنبه) در ديدار صدها نفر از آزادگان سرافراز، با ابراز همدردي مجدد با آسيب ديدگان زلزله اخير در بخشهايي از آذربايجان شرقي، مسئله قدس را مسئله اساسي دنياي اسلام برشمردند و تأكيد كردند: به فضل الهي، امسال نيز ملت مسلمان ايران، در روز قدس با حركت خود مشتي بر دهان دشمنان اسلام و فلسطين خواهد زد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:مقام معظم رهبری, آزادگان,سرافراز,یاوران انقلاب اسلامی,رهنمودهای بزرگان,استقامت و پایداری,روزقدس , دفاع از فلسطین و آرمان فلسطین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای، حادثه زمین‌لرزه در شمال غرب ایران را تسلیت گفته و آمادگی خود برای کمک به آسیب‌دیدگان را اعلام کرد.
به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای وقوع زمین‌لرزه اخیر در ایران را تسلیت گفت.
“جی کارنی” سخنگوی کاخ سفید در این بیانیه آورده است: مردم آمریکا عمیق‌ترین مراتب تاثر خود از کشته شدن افراد در زلزله غم‌انگیز شمال شرق ایران [در بیانیه کاخ سفید شمال غرب اشتباها شمال شرق ذکر شده است]، را برای مردم ایران می‌فرستند.
وی ادامه داده است: ذهن ما پیش خانواده‌های کسانی است که جان خود را از دست داده‌اند و برای مجروحان بهبودی سریع آرزومندیم. ما برای ارائه کمک در این لحظات دشوار آماده‌ایم.
تاکنون کشورهای مختلفی ضمن ارسال تسلیت، آمادگی خود برای ارسال کمک به مناطق آسیب‌دیده را اعلام کرده‌اند.

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:سیاست یک بام و دو هوا,کاخ سفید,اباما,شیطان بزرگ,خانه عنکبوت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مريم سنجابي، عضو سابق شوراي مركزي گروهك تروريستي منافقين كه به تازگي از اين گروهك جدا شده است در افشاگري هاي جديد خود، ابعاد جديدي از رفتار ظالمانه سركرده اين گروهك با عناصر فريب خورده را منتشر كرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ اين محفل اباحه گر تمرکز قعاليت خود را به خارج از مرکز کشور منتقل کرده و در شهرستانها با برگزاري جلسات به ظاهر ادبي و شعرخواني و برگزاري تورهاي ايرانگردي و سياحتي به دنبال يارگيري و تربيت و جذب افرادي همانند خود مي‌باشند.

انتشار عکس ديدار خواننده حامي فتنه گران که با سعه صدر مورد عفو قرار گرفته است با اين مبتذل سرايان ترانه‌هاي شاهين نجفي مرتد نشان دهنده هماهنگي‌ها و رابطه عميق ميان هتاکان داخل و خارج از کشور با ظاهر سازي ادبي و هنري است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خوبست نویسنده احمق یا مغرض هفته نامه آسمان با تحقیق و مطالعه بیشتری مطلب بنویسد :

بولتن نيوز: هفته نامه آسمان در گزارشي با تيتر "خسته از درگيري در آرزوي اصلاحات" نوشت: این روزها تصویر جنگ سوریه همان تصاویر اجساد بی‌ سر و دست است که لباس‌ های عادی به تن دارند و تنها اسلحه ‌ای کنارشان افتاده است. تصاویری که شبکه العالم این شانس را داشت تا زودتر از شبکه‌ های دیگر آنها را ضبط کند...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

خبرآنلاین با تخریب شیخ شهید فضل‌الله نوری بدنبال چیست؟
 
اظهارنظرهای عجیب زیباکلام تمامی ندارد؟/ مشروطه منحرف نشد بلکه شیخ فضل‌الله در مقابلش ایستاد!
 

 

بعد از تمجید از دیکتاتوری رضاخان، انگار قرار است شاهد تعبیرات و تفسیر‌های جدید صادق زیباکلام از برخی وقایع تاریخ معاصر ایران آن هم به عجیب‌ترین شکل ممکن باشیم؛ موضوعی که اکنون به عرصه جنبش مشروطه و نقش روحانیت به خصوص شیخ فضل‌الله نوری رسیده است.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:رچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, :: ادامه مطلب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

واکنش فعالان رسانه ای و سیاسی به برخوردهای اخیر قوه قضائیه
رهبرحکیم انقلاب حرف آخر را زدند/ فعالان رسانه‌ای: احکام اخیر سنگین و غیرقابل قبول است؛ نصیحت را جایگزین برخورد کنید
 

 سخت است که بشنوی فعالان رسانه‌ای جریان ارزشی و حزب‌اللهی کشور به خاطر بیان مطالبی در راستای خواست رهبر انقلاب مورد مواخذه و محاکمه قرار می‌گیرند و در سوی دیگر، یکی از فعالان اصلی فتنه ۸۸ که حتی در دادگاه محکوم شده و حکم ۶ ماه حبس او باید اجرا شود، در کمال آرامش از کشور خارج می‌شود تا به لندن برود و همسایه برادرش در انگلیس شود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

کامران: برخی مدیران دو لپه بیت‌المال را می خورند+ کاتب: وزیر کشور برای عزت نظام استعفا دهد+نماینده لردگان: انتخابات هبه خدا به بشریت است

مجلس - انتقاد از برخی انتصابات دولتی، ردپای جریان انحرافی در انتصاب برخی فرمانداران، بیکاری و تشکر از یک نماینده از همسرش از جمله مطالب ذکر شده در نطق های امروز نمایندگان بود.

به گزارش خبرآنلاین حسن کامران نماینده اصفهان در نطق میان دستور خود با اشاره به برخی انتصابات غلط گفت: متاسفانه در برخی انتصابات غلط برخی خودشان به سمت دنیا می روند و از بیت المال دو لپه می خورند. رهبری معظم در دیدار با نمایندگان در این ارتباط از امام سجاد(ع) روایت کردند که مال فتنه انگیز است.
وی تصریح کرد: فتنه تنها به معنای فتنه در عرصه اجتماع نیست بدترین فتنه در عرصه دل است که از راه دل بستن به پول، زندگی، تشریفات و جاه و جلال بر روی دل بازکمی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نظارت بر نمایندگان از درون مجلس از توصیه های رهبر معظم است، خاطرنشان ساخت: مقام رهبری نسبت به خطر نزدیکی به صاحبان ثورت و قدرت هشدار دادند و دوستان باید به گونه ای عمل کنند که نظارت واقعی انجام گیرد و چشمی بصیر و بینا از خود مجلس مراقبت کند و در این مسیر درگیر رودرواسی و بده بستان نشوند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- نوشت:

سلام بچه‌ها
این دومین نامه ای است که برایتان می‌نویسم ، در این نامه توضیح خواهم داد فراموش شدن یاد پیش کسوتان جهاد و شهادت ماموریت اصلی ضد انقلاب بود.
امام خمینی (ره):
من در میان شما باشم یا نباشم، به همهٔ شما وصیت و سفارش می‌کنم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون، در پیچ و خم زندگی مادی گم شوند ...وصیت حضرت امام خمینی (ره) این بود: نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون، در پیچ و خم زندگی مادی گم شوند ...پیش کسوت شهادت یعنی نخبگان حکومت اسلامی، طراوت و شادابی ایران اسلامی از عطر حضورشان بهره مند است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سنت تخلف ناپذیر خداوند بر این است که حق را به فرجام برساند و باطل را نابود کند ، و او بر آنچه بیان نمودم گواه است.

 

 در بین ملتها، ملت بحرین از همه مظلوم‌ترند؛ چون متأسفانه مورد سكوت و بایكوت همه‌ى رسانه‌هاى دنیا قرار دارند. در هیچ منطق انسانى و جهانى، درخواست آنها مردود نیست، بلكه درخواست بحقى است، لیكن مظلوم واقع شده‌اند؛ بكلى اینها را از دائره‌ى تبلیغ و ترویج خارج كرده‌اند، بلكه علیه آنها مرتباً تبلیغ میكنند. البته اثر هم ندارد. آن ملت هم به توفیق الهى پیروز خواهد شد. 2

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خوب شد نمردیم و معنای تحریم را هم متوجه شدیم! ما که نفتمان را راحت تر از گذشته می فروشیم، و غلات و باقی مواد مورد نیازمان را می خریم! اتفاقا این روزها که مثلا تحریم هستیم با سرعت بیشتری هم پیشرفت می کنیم. / خوب شد نمردیم و معنای پیچاندن را هم متوجه شدیم!

بولتن نیوز: این امریکایی ها هم دلشان خوش است که ما را تحریم کردند. خریداران غلات تحریم ها را دور زدند و ایران 240 هزار تن گندم از آلمان و حوزه دریای بالتیک خرید. از طرف دیگر نیز هند تحریم های امریکایی را پیچاند پول نفت ایران را به روپیه پرداخت کرد. از طرف دیگر پژو که از همراهی خودش را تحریم های بین المللی خبر داده بود این روزها مجبور هست برای جلوگیری از ورشکستگی 8000 تن از کارمنداش رو اخراج کند. و باز از طرف دیگر صادرات ایران خودرو افزایش یافت!

 
 


لطفا به ادامه مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مربی بسکتبال تیم ملی زنان امریکا یکی از زنان نیروی امنیتی این تیم را به خاطر اینکه تقاضای بوسه وی را رد کرده است از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک باز داشت.به گزارش پارس ناز یک زن ادعا میکند مربی بسکتبال تیم ملی امریکا جنو آئوری به دلیل اینکه وی تقاضای بوسیدن او را رد کرده است او را از همراهی تیم ملی در رقابتهای المپیک منع کرده است.
 

به ادامه مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حواشی مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس؛ حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع سرخ پوشان مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر با حواشی زیادی همراه بود.
 

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: حواشی مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس؛ حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع سرخ پوشان مراسم افطاری باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر با حواشی زیادی همراه بود.

برای دیدن مطلب و عکس به ادامه مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com