وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

آوارگان سوري

آوارگان سوري

سوء استفاده از دختران کم سن و سال سوری در اردوگاه ها همچنان یکی از بحرانهایی است که آوارگان سوری در خارج از این کشور گرفتار آن هستند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه تلویزیونی الجدید لبنان در گزارشی هشدار داد: شیوخ ثروتمند عربستان با سوء استفاده از مشکل مالی خانواده های سوری مقیم شمال لبنان، چند روز پس از ازدواج با دختران کم سن و سال این خانواده ها، آنها را رها می کنند. 
این گزارش حاکی است: شیوخ عربستانی از عضویت خود در مراکز به اصطلاح خیریه سوء استفاده می کنند و از هیچ تلاشی برای ازدواج با دختران خردسال سوری مقیم شهر عکار در شمال لبنان دریغ نمی کنند؛  مساله دیگر اینکه اموال هنگفتی که به این مراکز به اصطلاح خیریه اختصاص یافته است، در امور نامعلومی هزینه می شود .

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آذر 1392برچسب:تروریست,پزشک,وهابیسعودی,هلاکت,سوریه,تکفیری,شیوخ زنباره خلیج فارس,سعودی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه

نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه در بحرین با اعلام حمایت از تظاهرات به سوی محل برگزاری " گفت‌وگوی منامه" تأکید کرد، رژیم آل‌خلیفه پیش از دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این نشست، باید به خاطر اهانتهایی که به ایران کرده است، عذرخواهی کند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد که تظاهرات روز شانزدهم دسامبر آینده به سمت محل برگزاری "گفتگوی منامه" برگزار خواهد شد.
این جنبش درباره دعوت خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین از "محمد جواد ظريف" وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در گفت‌وگوی منامه، تأکید کرد: "به اعتقاد ما، حکومت ظالم آل خلیفه ابتدا باید به طور رسمی از جمهوری اسلامی ایران که قدرت بزرگ منطقه بوده و همچنان هست، به علت اهانت‌ها و مواضع سیاسی منفی در قبال این کشور عذرخواهی کند".
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه خاطرنشان کرد: " در طول سه سال از عمر انقلاب، حکومت آل خلیفه در بحرین، و شخص خالد بن أحمد آل خليفه به جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی آن بارها اهانت کرده و ایران را به دخالت آشکار در انقلاب بحرین متهم نموده است."
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه افزود: "شخص وزیر امور خارجه رژیم آل خلیفه، به طور آشکار به حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش مقاومت نیز اهانت کرد، و لازم است اکنون عناصر اشغالگر رژیم آل خلیفه بابت این اهانت ها رسما ازحزب الله عذرخواهی کنند."
همایش " گفت وگوی منامه " به صورت سالانه در بحرین برگزار می شود. این همایش در سال 2011 به علت اوج خیزش مردم انقلابی در 14 فوریه لغو شد و در سال 2012 بار دیگر برگزار شد.
امسال قرار است نهمین دوره این همایش در دوحه برگزار شود.
برگزار کنندگان همایش " گفتگوی منامه " مدعی هستند که برای حل و فصل محورهای اصلی امنیت منطقه خلیج فارس و خاورمیانه و حل و فصل درگیری های منطقه ای و مدیریت اسلام سیاسی و طایفه ای و نیز آینده تکامل در روابط و همکاری نظامی میان کشورهای حوزه خلیج فارس تلاش می کنند.
"چاک هگل" وزیر دفاع آمریکا ریاست هیات کشورش را دراین همایش سه روزه برعهده دارد و دراین نشست ، شماری از وزرای خارجه ، دفاع و مسئولان ارشد امنیتی برخی از کشورها حضور دارند.
وزیر امور خارجه بحرین از وزیر خارجه کشورمان برای حضور دراین نشست دعوت کرده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آذر 1392برچسب:تکفیری,وهابی,سعودی,صهیونیست,آل خلیفه,مزدور,نوکران آمریکا,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این تروریست ها در اردوگاهی نظامی در استان ریف دمشق که در اختیار گروه تروریستی "احرار الشام" است، پس از فراگرفتن آموزش های نظامی به زودی به دیگر عناصر مسلح در گروه تروریستی موسوم به "جبهه اسلامی" می پیوندند.

احرار الشام یکی از گروه های تشکیل دهنده "جبهه اسلامی" است.

چندی پس از اعلام تشکیل این ائتلاف، گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) با صدور بیانیه ای رسمی، علیه جبهه اسلامی اعلام جنگ نمود و اعلام کرد فرمانده داعش خون شبه نظامیان جبهه اسلامی را مباح اعلام کرده است.

احمد ابو عیسی فرمانده گروه "صقور شام" به فرماندهی جبهه اسلامی رسیده است.

طی ماه های اخیر درگیری بین گروه های مسلح و باندهای تروریستی در سوریه برای دستیابی هرچه بیشتر به کمکهای مالی و نظامی حامیان منطقه ای و بین المللی و کنترل مناطق بیشتر، شدت گرفته است.

جشن فارغ التحصيلي شورشيان سوري

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آذر 1392برچسب:تروریست,پزشک,وهابی سعودی,هلاکت,سوریه,تکفیری,جیش العدل,حیوانات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

احمد منصور مجري شبكه الجزيره قطر به شكنجه متهم است

احمد منصور مجري شبكه الجزيره قطر به شكنجه متهم است
العالم - دادستان کل مصر از همتای قطری خود و اینترپل خواست "احمد منصور" مجری شبکه الجزیره را به دلیل شکنجه یک وکیل مصری بازداشت و برای محاکمه به مصر اعزام کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، احمد منصور مجری شبکه الجزیره قطر متهم است یک وکیل مصری را در یکی از شرکت های گردشگری در میدان التحریر قاهره در تاریخ 3 فوریه 2011 تحت شکنجه قرار داده است و به همین جهت تحت تعقیب است.  

دادستان کل مصر، علاوه بر احمد منصور، "اسامه یاسین" وزیر سابق جوانان، "محمود خضیری" رییس کمیته قانونگذاری مجلس منحل شده ، "عمرو زکی"، "حازم فاروق" و "محسن راضی" اعضای مجلس، "محمد بلتاجی" عضو ارشد اخوان المسلمین و "صفوت حجازی" از دیگر اعضای ارشد اخوان المسلمین را به شکنجه این وکیل متهم کرده است.

دادستان کل مصر می گوید: متهمان به بهانه اینکه وکیل مذکور افسری در دستگاه امنیت دولت است، وی را با شوک الکتریکی در مقر شرکت گردشگری "سفیر" شکنجه کرده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:شکنجه,الجزیره,قطر,شیوخ زنباره,خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مبلغ سلفي مواد فروش و متجاوز در عربستان

مبلغ سلفي مواد فروش و متجاوز در عربستان
پلیس عربستان، مبلغی را در شمال جده به اتهام تجاوز به یک پسربچه و فروش مواد مخدر دستگیر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی عربستانی "سبق" نوشت، یک نوجوان عربستانی از مبلغی در منطقه حی السامر در شمال جده به پلیس شکایت کرد و توضیح داد که این شخص بارها به او تجاوز کرده است.

نیروهای پلیس عربستان، در کمین این مبلغ سلفی - که ادعا می شود، فردی غیرعربستانی است – نشست و پس از دستگیری او مقادیر زیادی حشیش و مواد مخدر در خودرو و خانه اش کشف کرد.

بر اساس این گزارش، مواد مخدر کشف شده، بسته بندی شده و آماده فروش بود. و اسناد و مدارک به دست آمده حاکی است که این مبلغ سلفی در کار تهیه و توزیع مواد مخدر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:وهابی,حیوان,جنایت,سلفی,سعودیمواد مخدر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت صیهونیستی آزادگی که توسط ضدانقلابان خارج نشین اداره می گردد در حمایت از سعید کریمیان، بیانیه وی را پوشش داد.
گروه مانیتورینگ:در پی افشاگری امیدخلیلی، مجری شبکۀ«من و تو» علیه سعید کریمیان، مدیر شبکه جم و تداوم اختلافات بین این دو شبکه ضدانقلاب اینبار مدیر شبکه جم طی بیانیه ای امید خلیلی را فردی یاوه گو خواند.

به گزارش بولتن نیوز، سایت صیهونیستی آزادگی که توسط ضدانقلابان خارج نشین اداره می گردد در حمایت از سعید کریمیان، بیانیه وی را پوشش داد.

عکس در ادامه مطلب................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:رسانه های ضدانقلاب,جم تی وی,شبکه بهایی من و تو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، چند روز پیش رسانه ها گزارش دادند که سه زن در بریتانیا بعد از سی سال اسارت در خانه ای در جنوب لندن، توسط پلیس نجات یافته اند. گفته می شود این زنان به شدت وحشت زده اند و در وضعیت روحی نامساعدی به سر می برند.

 

پلیس لندن می گوید اولین تماس از این خانه در روز هجده ماه اکتبر امسال (سال ۲۰۱۳) با یک موسسه خیریه برقرار شده است. یکی از این زنان توانسته بود به صورت مخفیانه به یک تلفن دسترسی پیدا کند.این موسسه خیریه "آزادی" نام دارد و به قربانیان ازدواج های اجباری و خشونت های ناموسی و خانوادگی کمک می کند.

بعد از برقراری اولین تماس، کارکنان این موسسه به مدت یک هفته با این سه زن تماس هایی برقرار کردند تا اعتماد آنان را جلب کنند و اطلاعات بیشتری در مورد محل سکونت و شرایطشان در اختیار موسسه قرار دهند.بعد از یک هفته و زمانی که صاحبان خانه در محل نبودند، پلیس و ماموران موسسه خیریه وارد خانه شدند و سه زن را خارج کردند.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:لیبرتی,منافقین,بردگی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الحدث، هفته گذشته یک نشست امنیتی خطرناک در تل‌آویو برگزار شد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و بندر بن سلطان رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی در آن حضور داشتند.

خبرگزاری فارس: جزئیات نشست ضدایرانی «بندر - اولاند - نتانیاهو» در تل‌آویو

دستور کاری این نشست بررسی تحولات منطقه‌ای و ایجاد طرحی برای مقابله با همگرایی آمریکا و ایران بویژه بعد از خشم سعودی‌ها نسبت به این روند بود.

منابع مطلع دیپلماتیک در بیروت به الحدث نیوز گزارش دادند که این دیدار حاوی مصوبات مهم و سرنوشت‌سازی در مورد نقشه راه درگیری‌ها در منطقه بوده است. این منابع اعلام کردند که خبر تشکیل این نشست به محافل دیپلماتیک غربی و عربی و ایران نیز رسیده است.

این منبع اعلام کرد که اولاند و نتانیاهو و بندر در این دیدار به نمایندگی از کشورهای خود توافق کردند که به صورت مستقیم در برابر هر همگرایی سیاسی ایران و آمریکا بایستند تا سطح دشمنی دو طرف در حالت کنونی باقی بماند و سیاست تحریم‌های آمریکا علیه ایران تحت تاثیر این همگرایی قرار نگیرد.

این در حالی است که طرف اسرائیلی نیز از طفره رفتن آمریکا از مشارکت در حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران خشمگین است، آنهم در زمانی که تل‌آویو به دنبال جمع‌آوری حمایت‌های سیاسی بین المللی جدید برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است.

این منبع تاکید کرد که خلاصه مصوبات نشست مذکور به شرح زیر است:

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:تکفیری,وهابی,سعودی,صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری شبستان: عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان، جشن ازدواج خود را در روز عاشورای حسینی برگزار کرد. بسیاری از مفتی های وهابی در این مراسم حضور یافتند

به نقل از افکارنیوز، در شرایطی که مفتی های وهابی، در توجیه شراب خواری دولتمردان سعودی و بوسیدن دست و گونه زنان غربی در ملاقات های رسمی و غیر رسمی، رعایت اصول معاشرت و احترام گذاشتن به فرهنگ و عقاید غربی ها را بهانه می کنند، مفتی اعظم عربستان در سالروز شهادت سیدالشهدا (ع) و سوگواری شیعیان در عزای فرزند پیامبر (ص) برای پسرش جشن سالگرد ازدواج گرفت و همکیشانش را به جشن و پایکوبی فراخواند.

عمر، پسر کوچک این شیخ عاشورای سال پیش ازدواج کرد و امسال هم جشن سالگرد گرفت. این مراسم در باشگاه سفارتخانه های ریاض برگزار شد.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:حیوان,سلفی,تکفیری,جنایت,توهین به اسلام و مقدسات,وهابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مشاري العنزي، پزشك عربستاني كه با شركت در حمله انتحاري به هلاكت رسيده است

مشاري العنزي، پزشك عربستاني كه با شركت در حمله انتحاري به هلاكت رسيده است
وبسایت روشنگری به نقل از سایت العالم - سایت های وابسته به گروه های تندرو از کشته شدن یک پزشک سعودی به دلیل شرکت در عملیات انتحاری در ریف حلب در روز عاشورای حسینی خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری آسیا به نقل از یک منبع نزدیک به تروریست ها نوشت: مشاری العنزی پزشک عربستانی که در کشورش دستیار جراح قلب بود از قدیمی ترین چهره های سعودی موجود در سوریه به شمار می آمد.

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:تروریست,پزشک,وهابیسعودی,هلاکت,سوریه,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عبد العزيز بن عبدالله آل الشيخ مفتي عربستان

عبد العزيز بن عبدالله آل الشيخ مفتي عربستان
مفتی کل عربستان، پس از آنکه در پاسخ گفتن به سئوالات منطقی یکی از بینندگان در یک برنامه تلویزیونی کم آورد، با قاطعیت "یزید بن معاویه" را "امیر المؤمنین"، "خلیفه" و "یکی از پیشوایان مسلمانان" دانست!

وبسایت روشنگری به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، یک بیننده عراقی در تماس با برنامه ای در شبکه "المجد" که میزبان "عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" مفتی کل عربستان بود، از مجری برنامه خواست تا مطرح شدن کلیه سؤالاتش از قطع تماس وی خودداری نموده و به کلیه آنها پاسخ داده شود.
این بیننده در اولین سؤال خود پرسید: "موضع شما درباره خلیفه اموی "یزید بن معاویه" و آنچه در کربلا اتفاق افتاد چیست؟"
مفتی عربستان در پاسخ به این بیننده گفت: "یزید بن معاویه امیر المؤمنین است که مسلمانان پس از وفات پدرش با وی بیعت کرده اند، و بی تردید وی یکی از خلفا و پیشوایان مسلمانان است."
این بیننده در ادامه خطاب به مفتی عربستان تأکید کرد: "اما در صحیح بخاری (مهم ترین کتاب حدیثی اهل سنت) و مسند احمد بن حنبل (یکی از ائمه چهارگانه فقهی اهل سنت) حدیثی آمده است که پیامبر (ص) می فرماید: «لا يجوز الحكم لا لطلقاء ولا ابن الطلقاء» یعنی حکومت کردن آزاد شدگان و فرزندانشان، جایز نیست."
[منظور از آزاد شدگان، افرادی است که تا زمان فتح مکه ایمان نیاوردند و زمانی که پیامبر (ص) این شهر را فتح کرد، از آن حضرت درخواست عفو کردند. پیامبر نیز آنها را بخشید و به آنها فرمود: "اذهبوا فأنتم الطلقاء" یعنی بروید که شما آزاد شدگانید.]
مفتی عربستان در پاسخ به بیننده مذکور که این حدیث را از دو منبع حدیثی معتبر اهل سنت ذکر کرده بود، مدعی شد: "این حدیث، پایه و اساسی ندارد و معاویه، یکی از یاران بزرگوار پیامبر (ص) و بلکه از بهترین اصحاب آن حضرت است." !!
بیننده عراقی در ادامه سؤالاتش گفت: "اما بی تردید معاویه، «باغی» [ستمگر و شورش کننده علیه امام بر حق زمان خودش] بود."
اما مفتی عربستان، این سخن بیننده را رد کرد.

بیننده مذکور بر گفته خود اصرار نمود. در این هنگام، مجری برنامه با دخالت در گفتگوی آنها، تماس بیننده را قطع نمود و پس از به زبان راندن عبارتهای بسیار توهین آمیز، گفت: "مفتی به این بیننده بیش از حد لازم وقت اختصاص داده است". !!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:مفتی,شیخ بی چشم,وهابی,معاویه خبیث,یزیدخبیث, جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  خبرگزاری فارس در دمشق، ادامه آزاد سازی مناطق مختلف سوریه توسط ارتش این کشور به ویژه در ادلب و ریف دمشق و ریف حلب و هلاکت مرد شماره دو گردان التوحید، بزرگ‌ترین گروه مسلح مستقر در حلب مهمترین تحولات سوریه در 24 ساعت گذشته را تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری فارس: هلاکت مرد شماره ۲ گردان التوحید/ پیروزی‌های ارتش در ادلب، ریف‌ دمشق و حلب

عناصر مسلح 3 کلیسا را در منطقه «باب توما» دمشق هدف قرار دادند

عناصر مسلح امروز جمعه 3 کلیسا را در منطقه مسیحی‌نشین «باب توما» در دمشق را با خمپاره هدف قرار دادند که وارد آمدن خسارات مادی به آنها را درپی داشت.

ارتش سوریه بوته‌زار‌های «مصیبین» در ادلب را منطقه امن اعلام کرد

یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی موفق شد، بر بوته‌زارهای شهرک «مصیبین» ‌از توابع ریف اریحا در ادلب به طور کامل تسلط پیدا کنند. نیروهای ارتش سوریه پس از تسلط کامل بر این بوته‌زارها و پاکسازی از عناصر مسلح، آن را منطقه امن اعلام کردند.

ارتش سوریه کنترل کامل منطقه «یلدا» را در دست گرفت

ارتش سوریه موفق شد، کنترل کامل شهرک استراتژیک «یلدا» در ریف دمشق را به دست بگیرد تا به این ترتیب بیش از پیش امنیت منطقه «زینبیه»(س) را فراهم کند.

ارتش سوریه کنترل شهرک «مهین» و منطقه «تل حاصر» را در دست گرفت

ارتش سوریه کنترل شهرک "مهین" در ریف حمص و منطقه «تل حاصر» در ریف حلب را به دست گرفت. نیروهای سوری به شهرک مهین وارد شده‌اند و عملیات پاکسازی را شروع کرده اند.

سرکرده گروهک‌ تروریستی مورد حمایت قطر در سوریه به هلاکت رسید

برخی منابع مخالفان مسلح در سوریه امروز جمعه گفتند: در حمله هوایی ارتش سوریه به شهر حلب یک فرمانده نظامی (افراد مسلح) کشته و دو نفر دیگر از آنها زخمی شدند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:سوریه,مقاومت,تروریستها,باب توما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فقر در عربستان

فقر در عربستان
به تازگی سیل ویدیوها و تصاویر زنان عربستانی در حال گدایی یا در جستجوی "قوت لایموت" در میان زباله ها برای خانواده خود، شبکه های اجتماعی را درنوردیده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پدیده رو به گسترش جستجوی "قوت لایموت" در کشوری مشاهده می شود که یکی از غتی ترین و ثروتمندترین سرزمینها در این کره خاکی محسوب می شود؛ کشوری که درآمدهای نفتی آن تنها در سال 2012 به بیش از 336 میلیارد دلار رسید.
بنابر تعاریف لغت نامه دهخدا، "قوت لایموت" به مقدارخوراک اندکی گویند که انسان را از مرگ و مردن حفظ نماید.
پایگاه خبری "رادیو سوا" در باره وضعیت وخیم فقرا در عربستان می نویسد، این امر مربوط به سرزمین طلای سیاه یعنی عربستان سعودی است که به گمان بسیاری از مردم، تمام ساکنان آن به برکت درآمدهای هنگفت نفتی در رفاه به سر می برند.

فعالان عربستانی فیلمی را در اینترنت منتشر کرده اند که در آن یک زن فقیر مقابل یکی از جمعیت های خیریه سعودی به شرح زندگی بسیار سخت خود و دخترانش می پردازد.

این زن فقیر عربستانی در پاسخ به این سئوال که از جمعیت های خیریه چه می خواهد، پاسخ داد که فقط به او غذایی بدهند که بتواند با آن فرزندانش را سیر کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:فقر,سعودی,وهابی,حیف و میل,خوشگذرانی,گرسنگی مردم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جبهه النصره اجساد كشته شدگان را به سگها مي‌دهد

جبهه النصره اجساد كشته شدگان را به سگها مي‌دهد
موسسه المناره البيضاء شاخه تبليغاتي گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به شبكه القاعده تصوير جسدي را نشان داد كه يك قلاده سگ درحال تكه و پاره كردن آن است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دربيانيه رسمي موسسه المناره البيضاء آمده است: "اين جسد متعلق به يك سرباز سوري است كه در منطقه تل التياره در حلب كشته شده است."
يكي از عناصر سعودی جبهه النصره به نام "موسي الحربي" در صفحه خود در توييتر به صراحت نوشت: "انداختن اجساد پيش سگ ها سياستي است كه جبهه النصره براي ايجاد رعب و وحشت در قلب هاي دشمنانش دنبال مي كند."
وي افزود: "جبهه النصره سگ هاي حلب را با اجساد شبيحه (نيروهاي مردمي طرفدار ارتش سوريه) غذا مي دهد تا گفته نشود كه سگي در بلاد مسلمانان گرسنه است."
اين عضو جبهه النصره خاطرنشان کرد: "اين سرنوشت شما علویان است."
جبهه النصره و گروه موسوم به دولت اسلامي در عراق و شام (داعش) دو گروه مسلح و تروریستی هستند كه رفتارهاي بسيار وحشيانه و خونين از آنها سر مي زند اما غذا دادن اجساد با سگ ها -با وجود ممنوعيت مثله كردن اجساد در شريعت اسلامي - رفتاري است كه تاكنون فقط از جبهه النصره سر زده است و پيش از اين از سوي هيچ گروه تندروي ديگري سابقه نداشته است.

عناصر این دو گروه تا کنون جنایات دیگری مانند مثله کردن اجساد قربانیان و بریدن سر و خوردن قلب شهروندان سوری را در کارنامه ننگین خود دارند.

با وجود اینکه بارها عکس و فیلم هایی از جنایت عناصر وابسته به این گروه های تروریستی منتشر شده، حامیان منطقه ای و بین المللی آنها همچنان بر ادامه حمایت از گروه های مسلح در سوریه پافشاری می کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:تکفیری,جنایت,سعودی,وهابی,سگ,حیوان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  خبرگزاری فارس، «شیخ عبدالله بن‌زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات عربی متحده گفت امیدوار است ایران موضوعاتی که رابطه این کشور با کشورهای خلیج را [فارس] دچار تنش کرده و همچنین اختلافاتش با غرب پیرامون برنامه هسته‌ایش را حل و فصل کند.

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه امارات ادعاهای قبلی درباره جزایر سه‌گانه ایرانی را تکرار کرد

شیخ «عبدالله بن‌زاید آل نهیان» که در کنفرانس خبری مشترک با «گیدو وستروله» همتای آلمانیش شرکت کرده بود، بار دیگر این ادعاها را تکرار کرد: «ما یک موضوع حل‌نشده با ایران داریم ـ ایران هنوز بعد از 42 سال سه جزیره ما را اشغال کرده است.»

سه جزیره مورد نظر در سال 1800 میلادی به طور موقت به دست انگلیس افتاد اما در 30 نوامبر سال 1971 به واسطه یک روند قانونی که به تشکیل امارات متحده عربی به عنوان یک کشور مستقل انجامید، مالکیت آن به ایران بازگشت. ایران جزایر سه گانه را جز لاینفک خاک خود دانسته و بارها آمادگی خود را برای رفع سوء تفاهمات با امارات اعلام کرده است.

وزیر خارجه امارات گفت: «امیدواریم ایران همان‌قدر که درباره مسئله هسته‌ای جدی است برای اطمینان دادن به کشورهای اطرافش هم جدی باشد.»

وزیر خارجه امارات ابراز امیدواری کرد که دولت جدید ایران، رویکرد جدیدی در قبال امارات داشته باشد. بن زاید افزود: « این کار به زمان، تلاش و کار سخت بین ما و ایران نیاز دارد.»

«عبدالله بن‌زاید» در بخش دیگری از سخنانش به تحولات مصر نیز اشاره کرد و آنچه اقدامات تروریستی علیه ارتش، پلیس و ملت مصر خواند را هم محکوم کرد.

وی در این کنفرانس خبری مشترک گفت که موضع کشورهای خلیج [فارس] در قبال مصر از گذشته متحدتر شده است.

وزیر خارجه امارات تأکید کرد، اختلافات سیاسی در مصر عملیات تروریستی را توجیه نمی‌کند.

 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920822000456#sthash.mulVVqBk.dpuf

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:آل,آل ثانی,شیوخ زنباره و بی غیرت خلیج فارس,نوکران حلقه به گوش آمریکا و اسراییل,وهابی,جنایت,حیوانیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  خبرگزاری فارس به نقل از سایت «پانوراما الشرق الاوسط»، عبد العزیز آل الشیخ مفتی سعودی پیروان خود را دعوت کرد تا فردا را به نشانه «شادی» روزه بگیرند و ادعا کرده است که «پیامبر خدا حضرت محمد (ص) این روز را به نشانه شادی روزه می‌گرفته است.»

خبرگزاری فارس: مفتی وهابی سعودی از پیروان خود خواست تا فردا را به نشانه «شادی» روزه بگیرند

بر اساس این گزارش، بنی امیه روز دهم عاشورا برای شادی قتل سرور شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام دعوت به روزه داری می‌کردند.  

مفتی سعودی در خطبه‌های نماز جمعه هفته قبل در مسجد ترکی بن عبد الله گفته بود: «عاشورای امسال مصادف با روز پنج شنبه آینده است و روزه گرفتن در این روز یک سنت مستحب است.»

وی برای این ادعای خود به حدیثی از ابن عباس اشاره می‌کند که گفته است:«رسول خدا روز عاشورا را روزه می‌گرفت و امر فرمودند به روزه گرفتن در این روز» با وجود تعجب مردم از تاکید مفتی سعودی بر این مسلئه، تعداد زیادی از سنت‌های رسول خدا وجود دارد که وی هیچ گونه اشاره‌ای به آنها نمی‌کند.   

وهابیان معتقد هستند که «قیام مقدس امام حسین علیه السلام  العیاذ بالله  گناه بوده است چرا که او بر امام زمان خود یعنی یزید فاسد قیام کرده است» یزیدی که مشهور به مشروب خواری و بازی با میمون‌ها بوده است.

انتهای پیام/ر

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920822000455#sthash.PuelB9Hf.dpuf

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:مفتی,وهابی,جنایت,شیعیان مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ابو علي حسين النميري

ابو علي حسين النميري
یگانی از نیروهای ویژه ارتش سوریه شامگاه دیروز موفق شد سروان فراری "ابو علی حسین النمیری" فرمانده گروهک موسوم به "تجمع لشکر احفاد الرسول" از گروهک های تروریستی در آن کشور را به همراه 10 تن از همراهانش دستگیر نماید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع میدانی اعلام کردند که پیگرد النمیری در چهارم ماه نوامبر جاری و زمانی آغاز شد که وی به دنبال ورود ارتش سوریه به منطقه "السبینه" در جنوب دمشق به شهرک "الحجیره" فرار کرد و در یک ساختمان متروکه باقی ماند و دوستانش وی را به حال خود رها و به منطقه دیگری فرار کردند. اما تلفن همراه وی همواره تحت کنترل بود تا اینکه امروز، زنی به عنوان "طعمه جنسی" به وی زنگ زد. این زن، النمیری را به منزلش دعوت کرد تا شب را به همراه وی به سر ببرد. اما زمانی که این فرمانده گروه های مسلح به منزل مذکور رسید، شماری از نیروهای ارتش از کمد، سقف آشپزخانه و زیر رختخواب خارج شده و وی را به همراه هشت یا 10 تن از همراهانش که در اتاق های دیگر و اطراف ساختمان منتظر وی بودند دستگیر کردند.
نکته جالب در این میان، این واقعیت است که گروهک "تجمع الویة أحفاد الرسول" تاکنون نمی داند که چه بلایی بر سر فرمانده اش آمده است، به طوری که گمان می کردند کشته شده است. به همین دلیل بیانیه ای در اعلام کشته شدن وی منتشر کردند. این در حالی است که تا زمان انتشار این خبر هنوز اطلاع ندارند که وی در اتاق خواب یک زن که با همکاری ارتش سوریه اقدام به گذاشتن کمین برای وی کرده بود دستگیر شده است!
به نوشته پایگاه خبری الحقیقه سوریه، گفته می شود که گروهک مذکور توسط برخی از گروه های خارجی مقیم سوریه و با استفاده از اموال دستگاه اطلاعات قطر، تأسیس شد و بسیاری از اعضای آن را فلسطینی ها به خصوص در اردوگاه یرموک و اطراف دمشق تشکیل می دادند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 17 آبان 1392برچسب:تروریستها,سوریه,فسادجنسی,دام,احفادالرسول, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


یانکی حیوان صفت:تیرت خطا نرود 

راستی مواظب آفتابه خطرناکش هم باش 

تا حقوق بشر زیر سوال نرود

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 17 آبان 1392برچسب:حیوان,حقوق بشر آمریکا,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از رجانیوز در حالی که گروهی موسوم به جیش العدل در جنوب شرقی ایران در تدارک انجام عملیات های تروریستی است رسانه های فارسی زبان وابسته به دولت های غربی در صدد ایجاد یک پوشش رسانه ای برای این گروهک هستند.به گزارش رجانیوز، پس از مطرح شدن نام گروهک "جیش العدل" و اجرای یک عملیات تروریستی که منجر به شهادت 14 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی شد، رادیو فردا، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا از موضع حمایتی به انعکاس اقدامات و تفکرات این گروه می پردازند.موضوعی که هر چند از سوی مدیران رسانه های غربی مخالف نظام تکذیب شده است اما به عقیده کارشناسان با بررسی گزارش ها و مصاحبه های منتشر شده، رویه مشترک و ثابت این رسانه ها در پوشش اقدامات گروههای تروریستی قابل ارزیابی است؛ چرا که حتی روز گذشته تلویزیونی دولتی انگلیس در مطلبی نوشت که «گروه موسوم به "جیش العدل" مسئولیت قتل مرزبانان ایرانی را برعهده گرفت.»شبکه تلویزیونی «بی بی سی فارسی» پس از حادثه حمله تروریست ها به پاسگاه مرزی در سراوان با چینش حساب شده اخبار در صدد بر آمد که این رفتار تروریست ها را واکنشی طبیعی به "محدودیت های ایران برای اهل سنت سیستان و بلوچستان" معرفی کند.این شبکه گزارش خود درباره حمله تروریستی سراوان را اینگونه آغاز کرد: "ایران به عنوان اولین قدم در برخورد با اشرار مسلح برخی از اعضا این گروهک را اعدام می کند." 

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عصر روز دوشنبه مصادف با سالروز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی امريكا، همايشي تحت عنوان "زنده باد مرگ بر آمریکا" با همت انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران در تالار شهيد مصطفي چمران دانشکده فنی اين دانشگاه با حضور قريب به 2000 نفر از دانشجویان برگزار شد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل ازخبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخش پاياني این همايش مناظره ای داغ میان صادق زیباکلام، محمدجواد حق شناس، حسين الله کرم و علی خضریان برگزار شد.
 
این مناظره که بیشتر درهنگام بحث و گفتگو ميان صادق زیباکلام و علی خضریان داغ می شد، آنجایی اوج گرفت که صادق زیباکلام به دفاع از فتنه گران و رضاخان پرداخت.
 
این اظهارات زیباکلام در حالی که وی گمان می کرد با همراهی برخی از افراد حاضر در جلسه صورت گیرد، با واکنش منفی دانشجویان مواجه شد و دانشجویان با هو کردن وی، شعار مرگ بر فتنه گر و مرگ بر دیکتاتور سر دادند و به این اظهارات معترض شدند.
 
منبع: 598
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:دیکتاتور,رضاخان,زیباکلاو,سکولار,شعار,مرگ بر آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عبدالعزيز الفوزان

عبدالعزيز الفوزان
عضو هیئت حقوق بشر و استاد فقه مقارن موسسه عالی قضایی عربستان، عناصر تکفیری را "سگان جهنم" توصیف کرد و از علما خواست تا علیه آنها موضع قاطعی بگیرند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از   پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالعزیز الفوزان" در صفحه "تویتر" خود با حمله به گروههای تکفیری نوشت: عناصر تکفیری و عاملان حملات و بمبگذاری ها همچنان در زمین فساد می کنند به گونه ای که امروز دو جوان تونسی کمتر از 20 سال به ترتیب خود را جلوی یک هتل و در محل مقبره بورقیبه منفجر کردند.
وی با اشاره به "خرسندی و شادمانی گسترده دشمنان از وجود این گروههای تکفیری تروریستی" گفت: دشمنان از اقدامات این گروهها به شدت شادمان می شوند، و از این اقدامات استفاده کرده تا ثبات ما را بر هم  زنند و امنیت ما را در معرض خطر قرار داده و وجهه ما را تخریب کنند، و به مقابله با دین ما برخاسته و در امور داخلی ما دخالت کنند.
الفوزان از علما خواست تا با قاطعیت جلوی این تکفیری ها بایستند و با آنها مقابله کنند.
وی این تکفیری ها را مشتی افراد نادان و جاهل توصیف کرد که با شرایط کنونی و آینده امت اسلامی بازی و ماجراجویی می کنند.
الفوزان این سوال را مطرح کرد که تا کی باید درقبال این افراد نادان و جنایتکار سکوت کرد؛ افرادی که با شرایط کنونی و آینده امت بازی می کنند و امنیت آن را برهم می زنند و جوانان امت را فریب می دهند و تصور می کنند که کار خوبی انجام می دهند. 

وی گفت که آنها (تکفیریها) "سگان جهنم و سرچشمه شرارت و بدی هستند."
الفوزان پیش از این نیز با حمله به شبکه القاعده گفته بود: اگر می خواهند امت اسلامی پیروز شود، باید از شرارت علیه آنها دست بردارند و دخالت نکنند زیرا دخالت آنها باعث دخالت و ورود نیروهای بیگانه می شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:جنایت,تکفیری,سلفی,سگ,وهابی,جهنم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وسام العطل - دندانپزشك فلسطيني

وسام العطل - دندانپزشك فلسطيني
وبسایت روشنگری به نقل از العالم - پایگاه های خبری وابسته به جریان سلفی فلسطینی از کشته شدن یک پزشک تکفیری فلسطینی در عملیات انتحاری در ریف حلب سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منابع تصریح کردند که "وسام محمد العطل" دندانپزشک 35 ساله فلسطینی و ملقب به "ابومحمد الفلسطینی" در ماموریتی انتحاری در سوریه به هلاکت رسیده است.

به گفته خانواده این فرد مسلح تکفیری، وی با گذرنامه فلسطینی از غزه به ترکیه سفر کرد و از آنجا به صورت غیر قانونی و با کمک افرادی که در مرز منتظرش بوده اند، وارد خاک سوریه شد.

خانواده وسام محمد افزودند که وی 11 ماه پیش اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را به مقصد سوریه ترک کرد و ظهر دیروز جمعه خبر هلاکت او دریافت شده است.

گفته می شود که این فرد مسلح تکفیری در اردوگاه جبالیا مطب دندانپزشکی داشته است.

گویی وسام محمد العطل فراموش کرده بود که فلسطینی ها مسئله مهم تری دارند و آن فلسطین اشغال صهیونیست هاست؛ فلسطینی که هر روز شماری از شهروندانش در نقاط مختلف این سرزمین به دست اشغالگران صهیونیست کشته می شوند؛ بنابر این وی با برداشت اشتباه از واژه مقدس "جهاد" عازم نبرد علیه نظامی شد که همواره فلسطینی ها از کمک های مالی و همه جانبه آن برخوردارند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:فلسطین,خیانت,سوریه,جنگ,تکفیری,جهادی,جهادنکاح,غزه,حماس و شرکت در جنگ ترکیه و ارتجاع بر علیه سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به سالروز 13 آبان، شور و احساسات ضدآمریکایی مردم ایران دوباره عرصه ظهور پیدا می می کند.

خبرگزاری فارس: آمریکا چگونه مردم جهان را بیمار می‌کند؟/ با جنایت‌های میکروبی آمریکا آشنا شوید+ تصاویر

عملکرد دولتمداران آمریکا طی 35 سال گذشته از انقلاب اسلامی ایران همواره ذهنیتی منفی از این کشور را در ذهن مردم ایران باقی گذاشته است.

روایت جنایات آمریکا علیه مردم ایران بدون شک سیاهه ای طولانی خواهد شد، سیاهه ای که ترور، تجاوز، تحریم و حمایت از مخالفان انقلاب تنها بخش کوچکی از آن خواهد بود.

اما در این میان مطرح کردن یک سوال و پاسخ آن می تواند ماهیت دولت آمریکا را بیشتر نمایان کند؛ «آیا آمریکا تنها به ایران ظلم کرده است؟»

بدو ن شک پاسخ این سوال جواب های بیشماری در افغانستان و عراق دارد، کشورهایی که نزدیک به 10 سال در اشغال آمریکا قرار داشته و مردم آن طعم خشونت آمریکایی ها را درک کرده اند.

در همین حال کشورهای بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که حداقل یکبار طعم وحشی گری از نوع آمریکایی را چشیده اند.

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 آبان 1392برچسب:جنایت,آمریکا,صهی,نیست,سلاح شیمیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

اگر شما هم از کاربران گوگل باشید به احتمال زیاد می‌دانید که تا دو سه ماه پیش، برخی از قابلیت‌های عمومی این شرکت فناوری برای ما ایرانی‌ها غیرقابل دسترسی بود. از آن جمله و شاید از همه مهمتر، بخش خدمات نرم‌افزاری گوگل موسوم به "گوگل‌پلی" است که توسط این شرکت برای کاربران ایرانی قفل بوده و برای استفاده از آن حتما می‌بایست از فیلترشکن استفاده می‌شد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  بولتن نیوز، البته این استفاده، برخلاف کاربری ایرانیان از شبکه‌هایی مانند فیس‌بوک و تویتر بود. زیرا در آن قرار نبود که شما فیلترینگ اینترنت ایران را دور بزنید، بلکه تحریم گوگل علیه کاربران ایرانی را دور می‌زدید. در هر صورت، از دو سه ماه پیش، به قول مدیران گوگل، در ظاهر این محدودیت برای کاربران ایرانی برداشته شده و آنها نیز می‌توانند مثل کاربران سایر کشورهای دنیا، از خدمات نرم‌افزاری "گوگل‌پلی" بهره ببرند.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:گوگل,پروکسی,ابتذال,هدیه,تهاجم فرهنگی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری :این مراسم با حضور قادر آشنا مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور و سیاوش طهمورث هنرمند برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون کشور، خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی در سالن تئاتر شهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

نکته قابل تأمل در برگزاری این جشنواره و مراسماتی از این قبیل این است که به نام هنر و هنرمند تمام می شود و هنرمندان به عنوان الگو برای جوانان این مرز و بوم شناخته شده که با توجه به محبوبیت سینما و تئاتر در بین فرزندان ما، آن ها با الگو برداری از این قشر می توانند ترویج دهنده زیبایی های هنر باشند.

اما رواج بدحجابی و هنجارشکنی در چنین مراسم هایی می تواند تأثیر منفی در دید مردم نسبت به هنرمند داشته باشد.

بنابراین نوع پوشش، رفتار و گفتار یک هنرمند علاوه بر تأثیر گذاری مثبت می تواند تأثیری معکوس داشتهباشد.

بعد از رونمایی از پوشش ساپورت در جشنواره استانی که چندی پیش مورد نقد قرار گرفت متأسفانه این بار نیز شاهد معضل بدحجابی و ورود بدحجاب ها به محل برگزاری این گونه جشنواره ها بودیم.

این که آیا متولی خاصی برای برخورد با این پدیده وجود دارد یا نه، بماند، ولی وجود این پدیده در جشنواره های سراسری ما و به اسم هنر و هنرمند جای بسی سئوال دارد.

تصاویر زیر از محل برگزاری جشنواره تئاتر منطقه یک در شهر یاسوج گرفته شده است که به دلیل جلوگیری از تبلیغ پدیده بدحجابی، از منتشر کردن عکس های دیگر معذوریم

بقیه در ادامه مطلب............................

منبع:598


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:بی حیایی,بی حجابی,بی عفتی,جشنواره,هنرمندان بی دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

صدور فتواي جهاد در سوريه در مقابل دلار
صدور فتواي جهاد در سوريه در مقابل دلار
مبلغ اماراتی، مفتی های فتنه گر در کشورهای عربی را به صدور فتوای "جهاد" در سوریه در مقابل دریافت پول متهم کرد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ وسیم یوسف" گفت: مفتی های فتنه گر در کشورهای عربی با دریافت میلیونها دلار، برای جهاد در سوریه فتوا صادر می کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:مبلغ اماراتی,محکومیت فتوای جهاد,جهادنکاح, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس وزارت خارجه انگلیس در واکنش به حادثه «سراوان»، با صدور بیانیه‌ای دو پهلو، اقدام اشرار در کشتار مرزبان‌های ایرانی و اعدام اعضای گروهک‌های تروریستی را در کنار هم محکوم کرد.

«هوگ رابرتسون» معاون وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای تحت عنوان «محکومیت کشتار نیروهای ایرانی و اعدام‌های تلافی جویانه»، مدعی شده است ایران در پاسخ به حمله به نیروهای خود، «زندانیانی که محکومیت‌هایی غیرمرتبط با این حادثه داشته‌اند» را اعدام کرده است.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه انگلیس کشتار سربازان ایرانی و اعدام اشرار را با هم محکوم کرد

سه روز قبل در حمله گروهی از اشرار، 14 نیروی مرزبانی ایران در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

رابرتسون در بیانیه خود آورده است: فکر من با خانواده‌های 14 مرزبان ایرانی است که روز 25 اکتبر در منطقه سیستان و بلوچستان کشته شدند. انگلیس از چنین حوادثی متأثر شده و امیدوار است عاملان آن محاکمه شوند.

وی می‌افزاید: همچنین مایه تأسف است که ایران یک روز بعد، 16 زندانی محکوم به مجازات‌های غیرمرتبط با این کشتار را اعدام کرد. من به ایران توصیه می‌کنم در مجازات مرگ وقفه‌ای ایجاد کند و از برخورداری تمام افراد از محاکمه عادلانه اطمینان حاصل کند.

این در حالی است که دادگستری سیستان و بلوچستان تأکید کرده است که تمام اعدام‌شدگان از اعضای گروه‌های معاند و باندهای قاچاق مواد مخدر بوده و احکام آن‌ها از مدت‌ها قبل قطعی بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:روباه,استعمار,انگلیس خبیث,تروریست,حامیان تروریست,هوگ رابرتسون,سراوان,تروریستهای بیت العدل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«میهن» نام یک سریال آمریکایی است که در آن شهروندان ایرانی تروریست خوانده می‌شوند و دولت ایران هم برای انجام عملیات‌های تروریستی در آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کند. «میهن» سریال مورد علاقه اوباماست و در آن ناصر حجازی به عنوان فردی تروریست معرفی‌ می‌شود!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:دانلود,میهن,توهین به فرهنگ و قهرمانان ملی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  خبرگزاری فارس در نظر دارد تا انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی محتلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر کند.

با ما همراه باشید با انعکاس رویدادهای اخیر در فضای مجازی:

** - نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی که با اجازه ماموران امنیتی کشور فرصت پیدا کرد تا به دیدن میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برود از این فرصت سوء استفاده کرد و با جنجالی که به راه انداخت، مدعی شد که ماموران امنیتی با وی برخورد داشتند و حتی دستش رو هم گاز گرفتن!

* امان از دست این خانواده

پاسخ یکی از کاربران به ادعاهای دختر میرحسین موسوی

 بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 4 آبان 1392برچسب:دخترموسوی,سیگار,فتنه,گازگرفتن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری گزارش میدهد:با توجه به رافت سیستم قضایی برای انجام ملاقات میان فرزندان موسوی با پدر و مادر خود، صبح پنجشنبه همزمان با عید غدیر دختران موسوی و رهنورد اجازه یافتند تا دیدار با پدر و مادر خود داشته باشند.

بر همین اساس، یک منبع آگاه گفت: در حین دیدار صبح پنجشنبه، دختران موسوی و رهنورد با انجام رفتار و حرکات غیر عادی با ماموران زن حاضر در محل درگیر و به سوی آنها حمله ور شدند.

این منبع آگاه افزود: به نظر می رسید این امر کاملا به صورت عمدی و سازمان یافته انجام شده تا آنها امکان فضاسازی رسانه ای برای فشار بر مسئولان امنیتی و قضایی را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: نکته مهم در این میان این است که ظاهرا فرزندان موسوی از اینکه مدتی است فقط تحرکات خانواده کروبی در سرخط خبرها قرار دارد به شدت عصبی هستند و به همین منظور تلاش کرده اند با حاشیه سازی و ایجاد درگیری توجهات را به سمت خود جلب کنند.

این منبع آگاه گفت: به نظر می رسد یکی دیگر از دلایل رفتار پرخاشگرانه این افراد این بوده است که به فضاسازی برخی محافل ضد انقلاب در این باره که در روز عید غدیر اتفاق ویژه ای خواهد افتاد، دل بسته بودند و اکنون بی اعتنایی مردم و مسئولان به این جوسازی ها آنها را کاملا عصبی کرده است.

این منبع آگاه احتمال داد که انجام این تحرکات همزمان با گزارش مغرضانه احمد شهید علیه ایران آغاز یک حرکت هماهنگ داخلی و خارجی برای هجمه به نظام باشد.

منبع:فارس نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آبان 1392برچسب:فتنه88,موسوی,کروبی,دختران مموسوی,رهنورد,حله به نیروهای امنیتی,جلب توجه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز حقوق بشر بحرین، با ابراز نگرانی شدید درباره وضعیت سلامتی "یونس حاضر" در زندان، از احتمال مرگ وی در صورت مداوا نشدن در بیمارستان خبر داد.

تظاهرات مردم بحرين

به گزارش وبسایت روشنگری از پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای درباره بازداشت های خودسرانه و غیر قانونی معترضان بحرینی، شکنجه، تهدید و ممانعت از درمان به عنوان ابزارهایی برای اعتراف گیری به شدت ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه این مرکز آمده است: در نوزدهم دسامبر 2012، نیروهای امنیتی، یونس علی حاضر جوان 22 ساله بحرینی را در منامه و در حالیکه در یک دفترخانه دولتی در حال تجدید گذرنامه اش بود، بازداشت و به شدت شکنجه کردند. آنها یوسف را متهم به قتل و اخلال در نظم عمومی کردند. اما یونس همه این اتهامات را رد کرده است .

وکلا وی تاکنون چندین بار خواستار آزادی این جوان بحرینی شده اند، اما تلاش های آنها باتوجه به شرایط بحرانی یونس حاضر بی نتیجه بوده است.

یونس حسین حاضر با وجود اینکه پرونده پزشکی اش بیماری صرع وی را تایید می کند و از نظر جسمانی فردی بیمار و ناتوان است؛ به اقدام به قتل، حمله به نیروهای پلیس، شرکت در تجمع غیر قانونی، شورش و حمل بطری های آتش زا متهم است.

مرکز حقوق بشر بحرین افزود: یوسف چندین بار تاکنون محاکمه و حکم بازداشتش تمدید شده است. در پی وخامت وضع جسمانی یونس و جلوگیری مسئولان از درمان وی در بیمارستان، خانواده اش خواستار آزادی او شده اند.

بی توجهی نسبت به وضعیت جسمانی یونس حاضر، موجب تشدید بیماری این جوان شده است. به گفته خانواده یوسف شدت درد و بیماری فرزندشان تا حدی است که وی در ملاقات های خانوادگی قادر به ایستادن نیست.

اخیرا یونس در پی از دست دادن سطح هوشیاری اش برای مدت کوتاهی به بیمارستان نظامی منتقل شده و به سرعت دوباره به زندان منتقل شده است. وی هشتم اکتبر بار دیگر هوشیاری خود را از دست داده و به صورت موقت به بیمارستان "السلمانیه" منتقل شد.

وضعیت جسمانی وی در حال حاضر بسیار وخیم گزارش شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آبان 1392برچسب:بحرین,مظلومان,مرگ تدریجی,حقوق بشر,آل خلیفه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از فارس نیوز: روزنامه دیلی میل انگلیس تصویری از کم سن و سال ترین قربانی خشونت‌های سوریه را منتشر کرد که قبل از باز کردن چشم‌هایش به این دنیا سرب داغ بر پیشانی‌اش نشست.

این تصویر متعلق به تصویر سونوگرافی یکی از زنان حامله سوری بود که اخیرا به دست تروریست‌های سوری از ناحیه شکم هدف اصابت گلوله قرار گرفته است، گلوله به سر جنین اصابت کرده و در عکس سونوگرافی کاملا مشهود است.

این زن بلافاصله بعد از اصابت گلوله به بیمارستان حلب منتقل شد تا با عمل جراحی جنین از شکم وی خارج شود، اما طبعا جنینی که گلوله وارد سرش شده، از بین رفته بود تا نام وی رکورددار کم سن و سال ترین قربانی جنایات تروریست های تکفیری در سوریه شود.

تروریست‌های سوری اخیرا صرفا برای تفنن اقدام به شلیک گلوله به سوی شهروندان بی‌گناه می کنند و به عنوان مثال هر روز یک قشر خاص و اندام خاصی از بدن قربانیان را هدف قرار می‌دهند، به عنوان مثال چند روز پیش 6 زن باردار تنها در حلب به بیمارستان منتقل شدند که از ناحیه شکم هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفته بودند و دو نفر از آنها فرزندان خود را از دست دادند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:جنایت,وهابیت,رکورد,گینس,تروریست,سوریه,گلوله,زنان حامله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری: روز عید غفران یا توبه یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم یهودیان در طول سال است، یکی از اعمال رایج در میان صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی در این روز این است که یک مرغ یا خروس سفید رنگ را سه بار دور سر خود می چرخانند، این مرغ یا خروس باید به خوبی در دست گرفته شود و سه بار چرخاندن آن دور سر خود یا یک صهیونیست دیگر تمام گناهان سال گذشته این فرد را می‌بخشد.
 
منبع:بی باک
بقیه در ادامه مطلب................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:صهیونیست,یهودیان,خروس,بخشش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، مصاحبه‌ مضحک و جنجال‌برانگيز، "نتانياهو"، نخست وزير رژيم صهيونيستي با تريبون فارسي‌زبان اختصاصي‌اش و ادعاهاي سراسر پوچ و مضحک مانند ممنوعيت پوشيدن "شلوار جين" در ايران تا چند روز بعد تبديل به سوژه اول رسانه‌هاي جهاني، حتي روزنامه‌ها و وب‌سايت‌هاي صهيونيستي شد تا بار ديگر ماهيت سران رژيم صهيونيستي را بيش از پيش آشکار کند.

اما اين اظهارات در حالي از سوي نخست وزير اين رژيم جعلي بيان مي‌شوند که رژيم صهيونيستي امروزه، در داخل جامعه خود با بحران‎های هویتی، مشروعیتی، اجتماعي و اخلاقي عديده‌اي مواجه است. حاکمیت نامشروع اسرائیل در حال حاضر در مجموعه یهودیان نیز با چالش‎هایی مواجه است. 

خودسوزی، شورش‌های نژادی، برگزاری تظاهرات گسترده در اعتراض به وضعیت اسفناک اقتصادی و اجتماعی، مهاجرت معکوس و گسترش فساد، بروز تضادها و اختلافات گسترده در هیئت حاکمه رژیم صهیونیستی در مواجهه با تهدیدات فزاینده داخلی و منطقه‌ای تنها بخشي از چالش‌هايي است که اين رژيم اشغالگر امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌کند.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد در اين گزارش به معضلات و محدوديت‌هاي اجتماعي، در سرزمين‌هاي اشغالي بپردازد.

بقیه در ادامه مطلب...............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:فساد ، انحطاط ، رژيم ، بحران ، صهيونيستي ، حقوق بشر ، رژيم صهيونيستي ، مهاجران اسراييل ، اسرائيل ، شلوار جين ، محدوديت اسرائيل ، فلسطين ، بحران اسرائيل ، خودسوزي اسرائيل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری: در حالی که مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 از سر گرفته شده است و خبرهای مختلفی نیز از امکان ایجاد رابطه میان ایران و آمریکا در رسانه های غربی منتشر می شود، سایت سفارت مجازی ایالات متحده آمریکا در ایران» که توسط وزارت خارجه آمریکا راه اندازی شده است، همچنان در اقدامی به دور از اصول دیپلماتیک، اقدام به توهین و تمسخر مقامات ایرانی می کند.این سایت در صفحه نخست خود، پنجره ای را به برنامه ای اختصاص داده که توسط یکی از مجریان اخراجی صدای آمریکا اجرا می شود و تماماً توهین علیه مسئولان و ملت شریف ایران است و مقدسات اسلام را به سخره می گیرد.نکته جالب توجه معلوم نبودن منبع مالی این برنامه است چرا که این برنامه صرفاً در سفارت مجازی آمریکا منتشر می شود و هیچ شبکه ماهواره ای آن را نمایش نمی دهد و به همین خاطر به نظر می آید هزینه های ساخت این برنامه از سوی وزارت خارجه آمریکا تامین می شود.

 

 

منبع :فارس نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:تمسخر,آمریکا,سفارت,مسولان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بوگاتي طلايي سرمايه دار سعودي در لندن
بوگاتي طلايي سرمايه دار سعودي در لندن
خودروی "بوگاتی" طلاکاری شده یک سرمایه دار سعودی، توجه همه عابران را در لندن به خود جلب کرد.
وبسایت روشنگری به نقل از  گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این سرمایه دار عربستانی خودروی شخصی اش را که دارای پلاک کشورش بود برای مدت اقامتش در لندن به انگلیس ترانزیت کرد.به گفته شاهدان، در روزهای اخیر یک دستگاه خودروی بی نظیر "بوگاتی ویرون" متعلق به یک سرمایه دار عربستانی در خارج از هتل "درچستر" لندن مشاهده شد که با هواپیما به این شهر ترانزیت شده بود و فرد مذکور در زمان اقامت در لندن از آن استفاده می کرد.به نوشته ایلاف، قیمت این خودرو حدود یک و نیم میلیون دلار است و از نادرترین خودروهای روباز جهان به شمار می آید به طوری که مجموع تیراژ آن فقط به 150 دستگاه می رسد.به نوشته روزنامه "دیلی میل" انگلیس، این خودرو دارای پلاک ویژه ای است. به طوری که حروف پلاک "م – هـ - م" یعنی حروف تشکیل دهنده کلمه "مهم" بود. رنگ این خودرو قبلا سفید بود، ولی قبل از انتقال به لندن، در دبی طلاکاری شده بود.خودروی مذکور به عامل جالب توجهی در خارج از هتل درچستر لندن تبدیل شده بود به طوری که بسیاری از علاقه مندان و عابران اقدام به گرفتن عکس یادگاری در کنار آن می کردند.سرمایه داران در کشور عربستان بیشتر از اعضای خاندان حاکم آل سعود و یا افراد وابسته به این خاندان هستند. گزارشها حاکی است، با وجود درآمدهای فراوان این کشور نفت خیز، مردم عربستان با مشکلاتی مانند مسکن، دستمزد پایین و خدمات اجتماعی ضعیف روبرو هستند
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:سعودی,وهابی,جنایت,حیف و میل,فقر مردم عربستان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:پس از فروکش کردن تهدیدات آمریکا و لغو استفاده از گزینه نظامی علیه سوریه و به دنبال فضای ایجابی که در عرصه بین المللی در قبال بحران سوریه به وجود آمد، تمام محاسبات موجود درباره سوریه میان تمام طرف‌ها بهم ریخت.

در اینجا بود که معارضان به شدت احساس ناکامی و شکست کرده و دریافتند، آخرین فرصت برای اقدام نظامی علیه نظام سوریه را دست داده و ملزم به شرکت در کنفرانس ژنو 2 هستند.

خبرگزاری فارس: راز پیشروی ارتش سوریه و فروپاشی گروه‌های مسلح در نقاط مختلف 

این امر به اختلافات شدیدی در صفوف گروه‌های معارض منجر شد که به سرحد درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های مسلح میان «ارتش آزاد سوریه» و «داعش» و «جبهه النصره» رسید.

منابع آگاه در این ارتباط می‌گویند که دلایل اختلاف میان گروه‌های مسلح و معارض فراتر از گرایشات جاری میان این گروه‌ها و طرف‌ها و کشورهای حمایت کننده از آنهاست.

نزاع میان گروه‌های مسلح در شمال سوریه آغاز شد که گفته می‌شود، در عمل مناطق آنجا در دست گروه‌های مسلح است و این اختلافات به تدریج آنقدر گسترش و توسعه پیدا کرد که به ریف دمشق و درعا نیز رسید.

منبع:فارس نیوز

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:پیروزی مردم سوریه,هلاکت القاعده,شکست غرب,سعودی,قطر,ترکیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تروریست چچني مشهور به ابو وليد، تروريستي كه 378 سوري را سر بريده است
تروریست چچني مشهور به ابو وليد، تروريستي كه 378 سوري را سر بريده است
یک تروریست چچنی به نام "ابو ولید مسلم"، سر 378 نفر از سوری ها را از تن جدا کرده است.

وبسایت روشنگری به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "الحدث نیوز" نوشت: "مسلم چچنی" مشهور به "ابو ولید" که از اعضای گروهک "جبهه النصره" بود؛ وی در ماه می 2012 از مرزهای ترکیه وارد سوریه شد.
این تروریست چچنی به عنوان خشن ترین جنگجو در میان گروههای شبه نظامی مخالف سوریه، شهرت یافت.
پایگاههای وابسته به تروریست ها اعلام کرده اند که عملیات سربریدن طرفداران نظام سوریه در سراسر مناطق تحت کنترل شورشیان به مسلم واگذار می شد، و گاهی این تروریست چچنی دهها کیلومتر سفر می کرد تا سر یک شهروند نگون بخت سوری را که به دست شورشیان و تروریست ها افتاده است از تن جدا کند.
در روزهای اخیر، چندین پایگاه اینترنتی خبر هلاکت ابوولید، مسلم چچنی در ریف لاذقیه را منتشر کرده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:جنایت,حیوان,وحشی,وهابی,چچنی,حقوق بشر,مظلومان سوریه,سر بریدن,سعودی,القاعده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس دیگر رسانه های خبرگزاری شبستان و به نقل از عصر ایران، "سی ان ان ترک" نوشت: کمیسیون ویژه (CRIM) پارلمان اروپا ضمن اعلام این مطلب افزوده است که در کل اتحادیه اروپا بیش از 3600 سازمان مافیایی و تبه کار وجود دارد که به کار تجارت انسان می پردازند و سود سالانه این سازمان ها از محل تجارت انسان سالانه رقمی معادل 34 میلیارد دلار(25 میلیارد یورو) است.

 

http://shabestan.ir/Images/News/Larg_Pic/21-7-1392/IMAGE635173640801687159.jpgر

در این گزارش ضررهای مستقیم و غیر مستقیم ناشی از تجارت انسان برای کشورهای اتحادیه اروپا و بودجه هایی که این کشورها برای مبارزه با این پدیده صرف می کنند سالانه بالغ بر 400 میلیارد دلار برآورد شده است.

همچنین در این گزارش سود سالانه گروه های تبه کار که به کار تجارت اعضای بدن انسان و حیوانات اشتغال دارند سالانه 18 تا 26 میلیارد یورو و ضرر فعالیت این گروه ها بر اتحادیه اروپا 29 میلیارد یورو برآورد شده است.

در این گزارش همچنین به موضوع پدیده رشوه در کشورهای اروپایی اشاره کرده و اعلام کرده ضرر ناشی از این پدیده بر کشورهای اروپایی سالانه رقمی معادل 120 میلیارد یورو است.

بر اساس آمارها در جهان بیش از 27 میلیون نفر به عنوان برده از سوی هزاران باند مافیایی قاچاق انسان به انجام کارهای پست و بردگی جنسی و .. واداشته می شوند.

بیشتر کسانی که به عنوان برده جنسی به کشورهای غرب اروپا منتقل می شوند از روسیه ،اوکراین و برخی کشورهای شرق اروپا هستند.

بخش هایی از این گزارش را روز گذشته هفته نامه اشپیگل آلمان منتشر کرده است و قرار است کمیسیون پارلمان اروپا در 23 اکتبر این گزارش و توصیه های درون آن به کشورهای اروپایی را منتشر کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:برده داری نوین,حقوق بشر,اروپای وحشی,برده جنسی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس دیگر رسانه های خبرگزاری شبستان، مجله مهر نوشت: هر چند وقت یکبار در رسانه‌ها شایعه مسلمان شدن بازیگران و خواننده‌هایی پخش می‌شود که خیلی‌ از آن‌ها بدنامی‌شان در میان مردم کشورهای مختلف زبانزد است. بعضی وقتها این شایعه‌ها آن‌قدر منتشر می‌شود که تشخیص تفاوت آنها با واقعیت سخت می‌شود و در نهایت در اکثر موارد با تکذیب ستاره‌ها مواجه می‌شود. این شایعه‌ها اما واقعاً با چه هدفی پخش می‌شوند؟

 
حالا نوبت به مدونا رسیده است. کسانی که هر چند وقت یکبار نام چهره‌های جنجالی و نه چندان خوش نام را با اسلام گره می‌زنند حالا در حال مانور روی نام او هستند تا نقشه‌ای که سالها در حال اجراست باز هم ادامه پیدا کند. مدونا که نامش با جنجال‌ها و بدنامی‌ها مختلف گره خورده به تازگی اعلام کرده در حال مطالعه قرآن است و به خاطر نامزد جدیدش کتاب آسمانی مسلمان‌ها را می‌خواند. به همین خاطر برخی رسانه‌های داخلی هم در دام همان نقشه قدیمی افتاده‌اند که جنجالی‌ترین چهره‌ها را با بدترین سابقه اخلاقی در کنار اسلام قرار می‌دهد.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:هنرمندان ضد دین ,صهیونیست,شیطان پرستها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«دیگر نمی خواهم فرصت‌ها را از دست بدهم. من هر چند عاشق ایرانم ولی می‌خواهم اینجا {آمریکا} بمانم».
 
گلشیفته فراهانی جنجال‌هایش را اینگونه آغاز کرد. جنجال کشف حجاب یک بازیگر نام‌آشنا که بی سروصدا به آمریکا رفت و ناگهان هوس کرد برای همیشه در آنجا بماند. فکر می‌کرد تضمین حضور همیشگی‌اش در بلاد غربت، له کردن یک روسری زیر پایش است و تمام! 
 
همان روزها عده‌ای معتقد بودند که او باز می‌گردد، اما فراهانی هر روز مصاحبه می‌کرد و با لبخند به دوربین‌ها خبر از رضایتی می‌داد که دور از وطن کسب کرده و می‌خواهد آنجا ماندگار باشد. او خودش را تضمین شده می‌دید! تضمینی که البته در نامش هم «دروغ» وجود داشت؛ مجموعه دروغ‌ها (body of lies) نام اولین فیلمی بود که  خانم بازیگر در کسوت یک چهره بین‌المللی در آن حضور یافت. فیلمی با موضوع جنگ و البته بر ضد مردم عراق به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «لئوناردو دی کاپریو». نام این دو غول سینمایی کافی بود تا فراهانی بازی را تمام شده ببیند. اما بازی آنگونه که فراهانی می‌خواست پیش نرفت.
 
بقیه در ادامه مطلب.....................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:گلشیفته,بی حیا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از این روشها استفاده از عکس و صحنه های رقت انگیز است. عکس زیر یک زن را نشان می دهد که در هر سه حادثه تروریستی طی سالهای گذشته شرکت داشته است و عکس رسانه ها او را شکار کرده اند اما واقعیت چیز دیگری است و او قرار است نقش یک مادر دلخسته و زخمی را بازی کند تا مردم جامعه مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

 http://media2.afsaran.ir/simAb12_506.jpg

دختری که در تصاویر محدود رسانه ای منتشر شده از سه حادثه تروریستی رسانه ای آمریکا همیشه حضور دارد و در حال گریه است ...
- Sandy Hook Elementary School shooting (ایالت Connecticut )
-Aurora shooting (ایالت Colorado)
-Boston Marathon bombings ( ایالت Massachusetts )
عجیب نیست ؟! اتفاقی است ؟! اگر اتفاقی نیست ، چه نتیجه ای می توان گرفت ؟!
بازهم دولت پلیسی آمریکا و پروژه های کنترل ذهن و کنترل جامعه اش و مردم بدبخت آمریکایی ..؟!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:آمریکا,فریب افکار عمومی و جهانی,توهین به شعور انسانها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حكم عجيب دادگاه رياض براي مبلغ قاتل
حكم عجيب دادگاه رياض براي مبلغ قاتل
دادگاهی در ریاض پایتخت عربستان یک مبلغ سعودی را به اتهام شکنجه و قتل دختر 5 ساله اش، فقط به تحمل 8 سال زندان و پرداخت جریمه محکوم کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاه عمومی ریاض "فیحان الغامدی" را به اتهام "شکنجه، تجاوز و قتل" دختر 5 ساله‌اش "لمی" به تحمل 8 سال زندان و پرداخت دیه به مبلغ 270 هزار دلار و 800 ضربه شلاق محکوم کرد.

الغامدی تا پیش از این جنایت، به عنوان مهیمان و کارشناس در برنامه های تلویزیونی عربستان دعوت می شد.
"ترکی الرشید" وکیل مادر این دختر 5 ساله تاکید کرد، دادگاه همسر دوم الغامدی را نیز به تحمل ده ماه زندان و 150 ضربه شلاق محکوم کرده است.
وکیل این دو نفر به حکم دادگاه اعتراض کرده و خواستار استیناف شده است.
لمی الغامدی در 25 دسامبر 2011 درحالیکه جمجمه و دست و چند نقطه دیگر بدنش دچار شکستگی شده بود به بیمارستان منتقل شد. منابع حقوقی در فوریه گذشته اعلام کردند، روی بدن این دختر 5 ساله آثار سوختگی دیده می شد و یکی از ناخن های او نیز کشیده شده بود.
"رندا الکلیب" از کارکنان بخش اجتماعی بیمارستان نیز تأکید کرد که این دختر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گفته بود.
لمی در در 22 اکتبر 2012 در بیمارستان درگذشت.
برخی فعالان عربستانی در شبکه های اجتماعی، حکم صادر شده برای این مبلغ سعودی را تمسخر آمیز دانسته و آن را با حکمی مقایسه کردند که برای "علی رائف" صادر شده است. رائف فعال عربستانی است که اخیرا به اتهام نقض قوانین جرائم سایبری به هفت سال زندان و ششصد ضربه شلاق محکوم شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:جنایت,وهابی,حیوانات,سعودی,مفتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آمریکایی ها که تجربه موفق آزادی چند گروگان آمریکایی با واسطه گری هاشمی رفسنجانی در سال 1986 را داشتند به دنبال پیدا کردن واسطه ای برای برقراری رابطه دوباره با هاشمی بودند.جیانی پیکو از مشاوران دبیر کل وقت سازمان ملل از سوی مقامات آمریکایی انتخاب می شود
598: خوش بینی به آمریکا این بار درباره موضوع هسته ای. این شالوده آن چیزی است که این روزها می توان در لابلای سخنان و حتی سیاست کلان آقای حسن روحانی و محمد جواد ظریف برای حل موضوع هسته ای مشاهده کرد.

به گزارش رجانیوز، هر چند اظهارات اخیر اشتون و اوباما نشان داد که حل موضوع هسته ای ایران از نیویورک نمی گذرد، اما شاید بررسی چند نمونه تاریخی مشابه بتواند راهگشای تصمیم سازانی بشود که به امریکا با خوش بینی مفرط نگریسته اند. رئیس جمهور در هفته گذشته در دیداری که برای ارائه گزارش سفر نیویورک به نمایندگان مجلس برگزار شده بود، به موضوع خوش بینی یا بدبینی به امریکا اینگونه پرداختند: «از من پرسیدند آقا شما به غرب و آمریکا خوش بین هستی؟ من به عنایت حق خوش بینم ، من به حمایت مردم خوش بینم، من به تدبیر رهبری خوش بینم، اما غرب! من خوش بینم یا بدبین؟ ما داریم با طرف‌مان وارد یک مذاکره مهم می شویم، ما می‌خواهیم احقاق حقوق بیشتر از ملت ایران بکنیم، ما می خواهیم معضلات را برداریم، ما می خواهیم تحریم ناحق و ظالمانه و غیرانسانی را برداریم، آن هدف برای ما مهم است.»

اما شاید در این بین آنکه بیش از همه بر طبل این خوش بینی به غرب کوبیده است، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:بوش پدر ,هاشمی,پاسخ,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فائزه هاشمی در مشهد مقدس گفت: تاکنون از من هیچ دعوتی نشده و از دعوت‌ها و یا پیشنهادهای مطرح شده در رسانه‌ها، بی‌خبر هستم.

به گزارش 598 به نقل از تسینم، فائزه هاشمی در جمع زنان اصلاح‌طلب مشهد در پاسخ به سئوال یکی از زنان اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه به نظر شما دولت یازدهم در حوزه حقوق زنان چه اقداماتی باید انجام دهد، گفت: آنچه مسلم است بیشتر مشکلات نظیر فقر، مشکلات اقتصادی، طلاق و اعتیاد زنان ریشه در همان مشکلات اقتصادی و بیکاری داشته و باید اولویت دولت حل مشکلات اقتصادی باشد تا در این مسیر آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش پیدا کند.

به گفته هاشمی امیدواریم دولت در زمینه حقوق زنان توجه ویژه‌ای کند و نسبت به این مسئله اقدامات و تصمیمات قابل توجه‌ای داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم زندانیان سیاسی هرچه سریعتر آزاد شوند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: روحانی وعده‌هایش را عملی می‌کند اما باید قبول کنیم که نیاز به زمان دارد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 مهر 1392برچسب:فائزه,هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در جنگ سوریه بسیاری از خانواده ها آواره کشورهای همسایه شدند ، بالاهایی که تروریستها بر سر مردم سوریه آورده اند کم نیست ،دختران سوریه نیز قربانی این اتفاقات هستند
به گزارش598 به نقل از جام ، در این مطلب یک خبرنگار آلمانی طی یک گزارشش با دختران نوجوان سوریه ای روبرو می شود که برای کمک به وضعیت معیشتی خانواده تنگدست خود، در مقابل دریافت پول به ازدواج با ثروتمندان سعودی تن می دهند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:فروش,دختران,شیوخ زنباره عرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بالا گرفتن كفش در عربستان مذموم است و آن را توهين تلقي مي‌كنند، به همين علت تعداد قابل توجهي از افراد كه نيتي جز حفظ حرمت و پاكيزگي حرم ندارند، به دليل در دست گرفتن كفش‌هاي خود و بالا گرفتن آن دستگير مي‌شوند.
به گزارش 598 به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، بعثه مقام معظم رهبري بايد‌ها و نبايدهايي را كه زائران در موسم حج بايد رعايت كنند را به آن‌‌ها تذكر داد.

زائران و حجاجي كه به عربستان اعزام مي‌شوند بايد دقت داشته باشند كه در قواعد عرفي عربستان برداشتن هرگونه شي از زمين كه متعلق به شما نيست ممنوع است و در صورت مشاهده پليس چه حضوري و يا چه از طريق دوربين هاي مداربسته اين عمل موجب بازداشت فرد مي‌شود.

بنابراين زائران در حرمين شريفين از برداشتن هرگونه شي و يا پول كه متعلق به آن‌‌ها نيست بايد اكيداً خودداري كنند.

بعضاً سارقين تلفن‌هاي همراه در حرمين شريفين منتظرند تا توسط زائرين از آن‌‌ها خواسته شود با گوشي موبايل زائر از آنان عكس بگيرند و سارقين به محض دريافت گوشي از محل متواري مي‌شوند و گوشي زائر را با خود مي‌برند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:سعودی,بازداشت,زائران ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری، کاخ سفيد دستور توقف فعاليت نهادهاي دولتي آمريکا را به علت فقدان بودجه صادر کرد. مجلس نمايندگان و مجلس سناي آمريکا نتوانستند درباره تصويب قانوني که ادامه فعاليت نهادهاي دولتي را امکان پذير مي کرد به توافق برسند.
مجلس سناي آمريکا همان گونه که پيش بيني مي شد دوشنبه شب (به وقت آمريکا) و در حالي که فقط دو ساعت و نيم به آغاز فلج شدن احتمالي فعاليت موسسات دولتي آمريکا باقي مانده بود،‌ طرح قانون مالي جديدي را که مجلس نمايندگان ساعاتي قبل به منظور پيشگيري از تعطيلي موسسات دولتي تصويب کرده بود، رد کرد.
54 عضو دموکرات مجلس سنا با متن مصوبه مجلس نمايندگان تحت کنترل جمهوري خواهان که در آن اجراي قانون مورد حمايت رئيس جمهور آمريکا در بخش بهداشتي به تعويق انداخته شده بود، مخالفت کردند.
"هري ريد" رهبر اکثريت جمهوري خواه در سناي آمريکا به تمسخر گفت: "آلبرت اينشتاين گفت ديوانگي است که کاري را بارها تکرار کني و انتظار داشته باشي نتيجه متفاوتي خواهي گرفت".
گفتني است، براين اساس دولت آمريکا مجبور خواهد شد از امروز  برخي فعاليت هاي  خود را به علت نبود منابع مالي متوقف کند.
بدين ترتيب بيش از 800 هزار نفر از پرسنل غيرضروري دولت فدرال اين کشور بيکار خواهند شد. همچنين بسياري از ادارات تعطيل شده و خدمات دولتي در بسياري از مناطق قطع خواهد شد. همچنين پرداخت هاي دولت به پيمانکاران نيز متوقف خواهد شد.
همچنين تزريق ميليون ها دلار پول به اقتصاد امريکا نيز متوقف خواهد شد.
باراک اوباما به منظور بررسي آثار تعطيلي دولت خود که در نتيجه تصويب نشدن لايحه بودجه در کنگره حاصل مي شود ، با اعضاي کابينه خود ديدار کرد. اوباما در جلسه کابينه خود گفت: ما قصد داريم آثار تعطيلي دولت را بررسي کنيم. آژانس هاي مختلف بايد به روشي کارها را مديريت کنند که فعاليت هاي کليدي ادامه يابد. همچنين اوضاع بسيار دشواري را که براي کارکنان اين نهادها ايجاد مي شود ، مديريت کنيم. من از همه اعضاي کابينه تشکر مي کنم زيرا آنها برنامه ريزي هاي گسترده اي براي مقابله با اين مسئله و به حداقل رساندن آثار تعطيلي صورت داده اند. من از آنها مي خواهم زمان بيشتري صرف برنامه ريزي براي ايجاد فرصت هاي شغلي و تقويت اقتصاد کنند.
روز دوشنبه،‌ بازارهاي مالي در اروپا و آسيا به علت نگراني از وضعيت بودجه امريکا با کاهش شاخص ها روبرو بودند.
برخي تحليل گران مي گويند قطعي بودجه امريکا به مدت دو هفته مي تواند به کاهش سه دهم درصدي توليد ناخالص داخلي اين کشور منتهي شود.

منبع:598به نقل از باشگاه خبرنگاران

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:رکود,ورشکستگی,آمریکا,بی پولی,فقر,تعطیلی نهادهای دولتی,اباما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

المرزوقی که در یک مصاحبه با روزنامه الحیات صحبت می کرده اظهار داشته است: چیزی که به نام جهاد النکاح در معروف شده است عملی نفرت انگیز است که فقط دلالت بر انحطاط اخلاقی و خلط بین دین و بی بند و باری و چیزهای دیگر دارد، اعمالی که از شنیدن آنها عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشیند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از بحث و جدل های بسیار پیرامون جهاد النکاح در سوریه وبازگشت زنان تونسی آنهم با ثمره ی این ننگ موسوم به جهاد، رئیس جمهور تونس "منصف المرزوقی" این عمل را بسیار درآورد، بسیار پست و بسیار ننگین و ذلت بار وصف نمود.

المرزوقی که در یک مصاحبه با روزنامه الحیات صحبت می کرده اظهار داشته است: چیزی که به نام جهاد النکاح در معروف شده است عملی نفرت انگیز است که فقط دلالت بر انحطاط اخلاقی و خلط بین دین و بی بند و باری و چیزهای دیگر دارد، اعمالی که از شنیدن آنها عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشیند.

المرزوقی با این همه زنان بازگشته از جهاد نکاح را قربانیان این فاجعه دانست که باید مورد حمایت قرار گیرند؛ وی هم چنین به وجود 800 جوان تونسی در سوریه اشاره کرد و گفت این موضوع ما را بسیار نگران نموده زیرا بیشتر این جوانان با بیماری های روانی و جسمی به کشور باز خواهند گشت.

منبع:SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:جهادنکاح,وهابی,تونس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این پدیده موجب شد که ده ها تن از دختران و زنان تونسی برای اینکه به جنگجویان تکفیری در سوریه خدمت رسانی جنسی کنند، راهی سوریه شوند ...

وبسایت روشنگری، تونس اولین کشور عربی بود که "بیداری اسلامی" یا به اصطلاح اعراب "بهار عربی" در آن رخ داد.

شاید بتوان گفت به همین دلیل نسبت به برخی کشورهای دیگر، از نیروهای سلفی، تکفیری و وهابی در امان نماند.

بیشترین ضربه ای که اندیشه انحرافی وهابیت به این کشور زد، پدیده ای بود بنام "جهاد نکاح". این پدیده موجب شد که ده ها تن از دختران و زنان تونسی برای اینکه به جنگجویان تکفیری در سوریه خدمت رسانی جنسی کنند، راهی سوریه شوند و بعد از بازگشت به کشورشان یا فرزندی حرامزاده در شکم به همراه داشته و یا به بیماری ایدز مبتلا شده اند.

از همین رو اتحادیه ائمه جمعه و جماعات تونس، اعلام کرد که قصد دارد علیه وزیر امور دینی و شئونات اسلامی تونس که فتوا دهنده فتوای "جهاد نکاح" بود، شکایت کند و او را به دادگاه بکشاند.

این اتحادیه همچنین از تلاش خود برای تشکیل ستادی در همه مساجد این کشور تحت عنوان "نه به وهابیت" خبر داد. وظیفه این ستاد برنامه ریزی و مقابله با اندیشه انحرافی وهابیت در تونس است.
منبع:شیعه آنلاین
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:وهابی,تکفیری,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 36 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com