وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شاهزاده بندر در این سفر خود درخواست دیدار با رهبر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای را داشت اما مقامات ایرانی این اجازه را به او ندادند.

وبسایت روشنگری:یک منبع آگاه در عربستان سعودی به خبرنگار وب سایت "أنصار الفاروق" که به نظر می رسد از رسانه های نزدیک به سلفی ها و وهابیون است، گفت: شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان اواخر هفته گذشته سفری محرمانه به تهران داشت.

این منبع آگاه همچنین گفت: شاهزاده بندر در این سفر خود درخواست دیدار با مقامات عالی رتبه ایران را داشته اما مقامات ایرانی این اجازه را به او ندادند.

"أنصار الفاروق" که خبر خود را تحت عنوان «زيارة سرية لـ "بندر بن سلطان" إلی طهران» منتشر کرده، در ادامه نوشت: این منبع مطلع جزئیات بیشتری در مورد این سفر محرمانه و اهداف آن را فاش نکرد.

گفتنی است بدون شک با دیدارهای بی سابقه "حسن روحانی" رئیس جمهور و "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران با مقامات کشورهای مختلف جهان و نیز مذاکره تلفنی روحانی با اوباما، رئیس جمهور آمریکا، بدون شک عربستان سعودی که یکی از اصلی ترین رقبای جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه به شمار می رود، احساس خطر کرده و می توان پیش بینی کرد که این سفر محرمانه "بندر بن سلطان" در این راستا بوده باشد.

از سوی دیگر عدم موفقیت گروه های تکفیری و سلفی در سوریه که به طور مستقیم بازوی سازمان اطلاعات و امنیت سعودی در این کشور هستند، می تواند از دیگر علل و عوامل سفر "بندر بن سلطان" به تهران باشد.

شاید بتوان گفت اکنون که رئیس سازمان اطلاعات و امنیت سعودی کشورش را در ضعیف ترین موقعیت و جایگاه در منطقه می بیند و از طرفی نیز جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین موقعیت و جایگاه دیده، آینده کشورش را در خطر می بیند از همین رو با انجام این سفر به تهران، تلاش کرده برخی امتیازات را به طرف ایرانی بدهد تا شاید بتواند کشورش را از سقوط در پرتگاه نجات دهد.
منبع:شیعه آنلاین
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:بندربن سلطان,وهابی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری، اقدامات زشت تروریست ها در سوریه که تا کنون جنبه های گوناگونی از اعمال وحشیانه از قبیل کشتار زنان و کودکان، خوردن قلب و ذبح سربازان سوری را به نمایش در آورده اند اخیرا با نگرانی های دیگری نیز همراه شده است. "جهاد نکاح" یا قرار دادن زنان و دختران در اختیار تروریست ها برای جنگیدن بهتر، این روزها آنقدر عادی شده تا جایی که برخی رسانه های عربی جهاد نکاح را دستمایه کلیپ های طنز خود هم کرده اند.


در کلیپ طنزی که اخیرا یکی از رسانه های مجازی لبنان منتشر کرده، یکی از تروریست ها همسر خود را در خانه ای می یابد که با تروریست دیگری هم بستر شده است. وی با دیدن این صحنه بلافاصله سلاح کمری خود را بیرون می کشد تا هر دوی آنها را به قتل برساند، اما قبل از آن همسر او که در کنار یک غریبه آرام گرفته توضیح می دهد که این مرد نیز یک تروریست مثل خودش است و او فقط در حال "جهاد نکاح" با آن مرد است. مرد عصبانی بعد از شنیدن توضیح همسرش آرام گرفته و می گوید اگر اینطور است اشکالی ندارد!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب: تروريست ، نكاح ، همسر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری، امروز تیتر روزنامه های کشور عربستان سعودی و امارات متحده عربی و همچنین خبرگزاری الجزیره عربی که با سرمایه دولت قطر تامین می گردد با محورهای مختلف در تقبیح تماس تلفنی آقای حسن روحانی با رئیس جمهور آمریکا آقای باراک اوباما بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، برخی از این رسانه های غربی ضمن بررسی این موضوع که ایران بالاخره حاضر به تن دادن به مذاکره مستقیم با آمریکا آنهم تحت فشار شده است و برخی دیگر از رسانه های وابسته به محافل سلفی و وهابی که آتش افروزی آنان در طی جنگ سوریه علیه منافع ملی کشورمان بر کسی پوشیده نیست نیز این موضوع را مطرح کرده اند که به چه شکلی بایستی با ایران مقابله کرد و در برابر ارتباط بیشتر بین دولت ایران و دولت آمریکا به بهانه هایی برای شکست این مذاکرات اقدام کرد.

در این رابطه، خبرگزاری الجزیره عربی که وابسته به کشور قطر است نیز در یک تحلیل با ابراز نارضایتی از تماس آقای روحانی با آقای اوباما و اینکه این تماس ها باعث شده که ارتباط دو کشور تقویت گردد نیز اقداماتی را نیز انجام داده اند که بتوانند جو بدبینی را گسترش داده و از این حیث گویی سبقت را از برخی رسانه های داخلی بربایند.

اینکه آقای روحانی رسماً در طی مصاحبه های مطبوعاتی اعلام کرده بود اگر فرصت کافی داشت می توانست با آقای اوباما ملاقات کند و اینکه آقای اوباما از طریق کاخ سفید با آقای خزاعی نماینده دائم ایران دو سازمان مل متحد تماس گرفتند وخواسته اند که یک تماس تلفنی بین آقای روحانی و آقای اوباما برقرار گردد و اینکه آقای روحانی این درخواست را پذیرفته اند چه ارتباطی می تواند به ضعف و عدم شناخت دیپلماسی باشد اگر قرار بوده که ارتباطی برقرار گردد و ملاقاتی انجام شود یک مکالمه تلفنی میتواند این روند را در آینده تسریع کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:خشم,وهابی,سلفی,تماس تلفنی,اباما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  جام، قریب به اتفاق مجرمان فراری از ایران که اکنون به عنوان مخالف سیاسی با رسانه های دشمن همکاری می کنند، می کوشند خیانت خود را در پوشش فعالیت های به اصطلاح حرفه ای و آزادی خواهانه، موجه جلوه دهند.

"آرش سیگارچی" وبلاگ نویس گیلانی که حدود 6 سال قبل به امریکا پناهنده شد و پس از مدتی به استخدام تلویزیون فارسی دولت ایالات متحده (VOA) در آمد، یکی از همین مجرمان فراری است.

نامبرده که به علت ارتکاب جرایم متعدد از جمله توهین به اسلام و شخصیت های مذهبی و اقدام علیه امنیت ملی، در ایران به حبس محکوم شده بود، به دلیل ابتلا به سرطان دهان مشمول رأفت اسلامی قرار گرفت و برای گذراندن مراحل درمانی آزاد شد.

وی بعد از سپری کردن دوران نقاهت راهی سرزمین آرزوهای خود شد و این شانس را یافت که با خوشخدمتی به دشمن، از الطاف پرزیدنت بوش برخوردار گردد و سیتی زِن (شهروند) ایالات متحده امریکا شود.

بقیه در ادامه مطلب.........................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:وطن فروش,بوش,ضدانقلاب فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری  : روزی رسول خدا از اصحاب خود پرسید:« نزدیکترین حالات زن به پروردگارش کدام است؟»

اصحاب نتوانستند جواب بدهند. این سؤال به گوش فاطمه (ع) رسید. فاطمه فرمود : « نزدیکترین حالات زن به پروردگارش وقتی است که در خانه اش بنشیند و خود را در کوچه و بازار، جلو چشم نا محرمان قرار ندهد.

وقتی رسول خدا این سخن را شنید، فرمود: فاطمه پاره تن من است.

موضوع حجاب و نوع پوشش بدون تعارف در سال های اخیر در جامعه ما به چیزی فراتر از یک چالش اجتماعی تبدیل شده که گاه حتی موضوعات سیاسی نیز از آن متاثر می شود.

تا کنون در مورد متناسب نبودن نوع پوشش رایج در شهرهای بزرگ کشور که کم کم به شهرهای کوچک تر نیز سرایت کرده، با آنچه از یک جامعه اسلامی بر اساس آموزه های دینی انتظار می رود، بسیار گفته و نوشته شده است.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:بی حیایی,بی حجابی,بی غیرتی,فساد,فحشا,هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری :یکی از ضمانت‌ اجراهای اصلی برای اجرای احکام صادره از دادگاه‌ها وثیقه‌هایی است که در نزد مراجع قضایی گذاشته می‌شود و این روندی است که در همه نظام‌های قضایی دنیا وجود دارد. ولیکن موضوعی که بعضا مشکل‌ساز می‌شود، فشاری است که وثیقه‌گذار بابت خلف وعده مجرم متحمل می‌شود. در این بین وضعیت وثیقه‌گذارانی که برای فرد محکوم یا متهم وثیقه گذاشته‌اند و وی اقدام به فرار از کشور نموده‌ا ست بغرنج‌تر است. مخصوصا اگر مجرمی که از کشور فرار کرده است، خود را فعال سیاسی تصور نماید و هیچ امیدی به بازگشت او نباشد.سعید کلانکی یکی از این مجرمینی است که از سال 81 در مجموعه گزارشگران حقوق بشر عضویت داشته و بعد از سه بار دستگیری و دریافت 3 بار اخطار از نهادهای مسئول، با اقدامات غیرقانونی خود و نشر دروغ و اکاذیب نسبت به سیاه‌نمایی و تبلیغ علیه نظام باعث محکومیت به سه سال زندان گردید.
دستگاه قضایی به خاطر ادعای فعالیت حقوق بشری که سعید کلانکی مدعی آن بود، با معلق نمودن حکم وی به مدت 5 سال از سال 84 سعی در بازگذاشتن راه  بازگشت او به جامعه بود ولیکن با وقوع فتنه 88 و محیا شدن زمینه خیانت، باردیگر در پوشش کمیته گزارشگران حقوق بشر اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی نمود. این فعالیت‌ها باعث شد تا در خرداد ماه سال 89 طی یک روند کاملا قانونی که با حضور وکلای وی (آقایان شریف و مغذی)انجام شد، محکوم به 3 سال زندان گردید. بعد از محکومیت او در دادگاه بدوی که هنوز قطعی نیر نشده بود،این فریب خورده ضد انقلاب از آزادی مشروط خود که به قید وثیقه بود سو‌ء استفاده و از کشور فرار نمود.

از سمت راست سعید کلانکی در کنار آفاق ایراندوست( از بهائیان مقیم آلمان) و مهدی بوسلیک
از سمت چپ سپهر عاطفی ( بهائی) و تیام غریبی(بهائی) در محفل میگساری بهائیان !!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:خوشگذران,بهایی,فساد,ضدانقلاب فراری,حیف و میل ,جنایت,بی حیایی,وطن فروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
وزیر کشور تونس با اشاره به سرنوشت تأسفبار دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه اعزام شده اند، از فعالیت گسترده برخی جریانها و تشکیلات تونسی در این زمینه خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "لطفی بن جدو" گفت: دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه رفته اند، درحالی به تونس باز می گردند که از جنگجویان خارجی در سوریه باردار شده اند.
وی در جلسه مجلس مؤسسان (پارلمان) تونس که به صورت زنده از تلویزیون رسمی این کشور پخش می شد، تأکید کرد: "ده ها و صدها جنگجو به این دختران تحت عنوان جهاد نکاح تعرض می کنند، و آنها درحالی به تونس باز می گردند که ثمره این ارتباطها را با خود حمل می کنند .. و ما هم دست و پا بسته ناظر این مسائل هستیم.
بن جدو اظهار داشت: وزارت کشور از مارس گذشته از سفر 6 هزار تونسی به سوریه جلوگیری کرد، و 86 نفر را که شبکه هایی را برای اعزام جوانان تونسی به سوریه برای جهاد ایجاد کرده بودند، دستگیر کرد.
وزیر کشور تونس تأکید کرد: برخی سازمان های حقوقی تونسی، با اعتراض به جلوگیری وزارت کشور از اعزام جنگجو به سوریه، ما را غافلگیر کردند.
بن جدو افزود: جوانان ما در جنگ سوریه در خط مقدم قرار داده می شوند؛ و به آنها آموزش داده می شود که چگونه به شهرها حمله کنند و دست به غارت بزنند.
در 19 آوریل 2013 شیخ عثمان بطیخ مفتی وقت تونس اعلام کرد که 16 دختر تونسی برای جهاد نکاح به سوریه فرستاده شده اند.
شیخ بطیخ که مدت کوتاهی پس از این اظهارات از سمت خود برکنار شد، به شدت از اینگونه اقدامات انتقاد کرده بود.
رسانه های تونسی نیز اخیرا از اعزام صدها دختر از این کشور به سوریه خبر داده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب: خاورمیانه سوریه مغرب عربی تونس مهمترین خبرها عناصر مسلح در سوریه حمله به سوریه جهاد نکاح دختران تونسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:«سازمان عفو بین‌الملل» که برخلاف نام خود ، تنها یک سازمان مردم نهاد غیر دولتی و بین المللی یا INGO است و هیچ ارتباطی با سازمان‌های قانونی و رسمی جهان ندارد. یکی از چند ده موسسه ای است که با حمایت دولت های غربی همواره تلاش می کند با ارائه گزارشات کذب، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از کشورهای ناقض حقوق بشر معرفی نماید. این در حالی است که برخورد نهادهای رسمی بین المللی با مقوله حقوق بشر در ایران کاملا متفاوت است؛

مساله حقوق بشر و آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده می‌شود، موضوعی است که به شدت از سوی مخالفان جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌شود؛ به ویژه در سال‌های اخیر و در جریان حوادث پس از انتخابات، این مساله به یکی از محورهای اصلی و ترجیع‌بند سخنان جریان ضدانقلاب تبدیل شد و از سوی غرب و علی‌الخصوص آمریکا نیز به طور متمرکز پیگیری شد که نهایتا به تعیین گزارشگر ویژه حقوق‌بشر برای ایران منجر شد.

این سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود  درج نمود و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی درخواست نمود  که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی ! شود .

بیلبورد سازمان عفو بین الملل در خصوص عدم اعدام نرگس محمدی!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب: نرگس محمدی ، سازمان عفو بین الملل ، ستایش ، گاف ، حقوق بشر ، سکینه محمدی آشتیانی ، بین الملل ، 598 ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حامی فخرآور در طرح اسرائیلی ایجاد ارتباط بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل، "تد دویچ" سناتور دموکرات و یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است که سراسر عمر خود را در به طرفداری از اسرائیل سپری کرده است. پس از آن فخرآور ماموریت یافت تا با تکرار این مراحل، بخشی از جوانان دختر فلسطینی را جذب کرده و آنها را پرورش دهد تا از طریق اینترنت و فعالیت مجازی، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها را کاری عبث جلوه دهد.
به گزارش وبسایت روشنگری  امیر عباس فخرآور از عناصر ضد انقلاب، در سال 1390 سفری به سرزمینهای اشغالی فلسطین داشت و ادعا کرد میتواند رابطه خوبی بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل ایجاد کند. وی پس از آن در قالب یک طرح محرمانه موظف شد تا این اقدام را صورت دهد.

او در صفحه فیس بوکش پرده از این ماموریت برداشت و اعلام کرد: "در سفر اعضای کنفدراسیون به اسرائیل برای دیدار با سران این کشور طی قراردادی با دفتر شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل قرار شد شرایط را فراهم کنیم تا گروهی از دختران نوجوان اسرائیلی و فلسطینی (مسلمان و یهودی) همزمان به واشینگتن سفر کنند و در کنگره آمریکا با نمایندگان یهودی و مسلمان کنگره آمریکا دیداری داشته باشند. کیت آلیسون (نماینده مسلمان کنگره آمریکا) و تد دویچ (نماینده یهودی کنگره) و همچنین کنت کتزمن رئیس یهودی گروه تحقیق کنگره آمریکا با این دانش آموزان دختر دیدار کردند".  

 

کیت آلیسون نماینده ایالت مینسوتا در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:منافق,بی حیا,بی ناموس,وطن فروش,اسراییل,نوکران ۀمریکا و غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فارغ از آسیب‌های گوناگون فرهنگی فیس‌بوک برای مردم ایران، باید این شبکه را «درواز‌ه‌ای برای ورود به سایت‌های مستهجن و غیراخلاقی» نامید.

به گزارش 598 به نقل از  فارس،‌ طی 9 سال سپری شده از عمر شبکه اجتماعی «فیس بوک» هر روز بر تعداد کاربران ایرانی عضو این شبکه افزوده می‌شود؛ در این گزارش فارغ از مسائل سیاسی و امنیتی تنها به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی این شبکه اجتماعی بر روی جامعه ایرانی می‌پردازیم.

 

**برداشت اول؛ فیس‌بوک و دولت یازدهم

 

مطمئنا سیاست گذاران و موسسان فیس‌بوک اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می‌کنند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات در ایران مشاهده کردیم؛ اما واقعیت این است که اثرات سوء فرهنگی و اجتماعی این سایت بر روی جامعه ایرانی بسیار مخرب تر از اثرات سیاسی آن خواهد بود و مطمئنا «اگر برای کنترل و مقابله با اثرات سوء فرهنگی-اجتماعی فیس بوک تدبیری اندیشیده نشود در آینده ضربات مهلکی بر پیکره سبک زندگی ایرانی-اسلامی و بنیان اعتقادی خانواده های ایرانی وارد خواهد شد»

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:فیس بوک,خطر,فروپاشی اجتماع,فروپاشی خانواده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بدكاره سعودي با نطفه ده‌ پدري به عربستان بازگشت!

به گزارش رصد نیوز، عایشه بکری، دختر نوجوانی از عربستان سعودی است که ۱۵ سال بیشتر ندارد؛ بعد از سه ماه حضور در سوریه به عربستان بازگشت! او که به جهاد نکاح رفته بود در فرودگاه رفیق حریری بیروت گفت: به این دلیل به سوریه رفتم چون فتوای شیخ العریفی را درباره لزوم جهاد نکاح که باعث تقرب به درگاه الهی می‌شود را شنیدم، و من بسیار به شیخ عریفی علاقه‌مندم!

عایشه افزود: من با ده‌ها تن از مجاهدان (تروریست‌های وهابی) که از کشورهای مختلف بودند هم‌بستر شدم که معمولاً از کشورهای الجزایر و اتیوپی پاکستان و عراق و سومالی بودند!!

وی در ادامه گفت: من اکنون باردار هستم، ولی دقیق نمی‌دانم که پدر جنینی که الآن در شکمم است کیست؟ ولی به یکی از فرماندهان جبهه النصره که مدت بیشتری با وی بودم شک دارم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بدکاره ,جهادنکاح,فساد,فحشا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این مفتی ابله در ادامه سلسله لجن پراکنی های خود اظهار داشت: اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا؛ معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) می‌بود!

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  رصد نیوز؛ علی الربیعی، مفتی کاسه لیس آل سعود بر صفحه توئیتر خود نوشت: مکان معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) که شیعه او را فحش و لعن می‌کند در بهشت است و هیچ مقامی با مقام معاویه برابری نمی‌کند به جز مقام رسول خدا و اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا معاویه می‌بود!

لازم به ذکر است که این مفتی وهابی همچنان به ارائه فتواهای هتاکانه مضحک خود ادامه می‌دهد. گفتنی است که مفتی اعظم دربار آل سعود نیز کسانی را که به افشای فضاحت‌های مفتیان وهابی حاضر در توئیتر اقدام کنند، کثیف و رذل خطاب کرده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:وهابی,فتوا,توهین به مقدسات,تطهیر چهره سفاکان اموی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با این کارهایی که این چند سال کردید ما اصلاح‌طلبان را سرافکنده کردید.

به گزارش 598، کیهان نوشت:
وزیر کشور دولت اصلاحات که خود در انحلال شورای شهر تهران نقش داشت می‌گوید: همان دست‌هایی که انتخابات دور اول شوراها را به آنجا کشاند و اختلافات بین اعضا را دامن زدند، متأسفانه در حال حاضر نیز فعال شده‌اند. اکنون می‌بینیم که برخی از رسانه‌ها برای دامن زدن به اختلافات بین اعضای اصلاح‌طلب شورا از یک سو و بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از سوی دیگر فعال شده‌اند.

موسوی لاری در مصاحبه با ایسنا گفت: اختلافات در شورای اول نیز از اینجا شروع شد و کم‌کم عده‌ای به آن دامن زدند به نحوی که آبرو و حیثیت شورا رفت و به انحلال کشیده شد. به نظر من همان دست‌هایی که آن اتفاق را در مورد شورای اول ایجاد کردند، اکنون فعال شدند و درصدد هستند که شورا را به چالش بکشند و آن را با مشکل روبرو کنند.

وی توضیح دقیق‌تری درباره هویت این افراد ارائه نکرد. شورای شهر اول تهران در واقع به درگیری میان دو گروه 7 و 8 نفره کارگزارانی و همبستگی- مشارکتی تبدیل شده بود و شدت اختلافات در میان این دو طیف عملاً به تعطیلی شورا و ممانعت طرفین از برگزاری جلسات منجر شد. حتی پا در میانی هیئت حل اختلاف و دیگران نیز موجب فروکش کردن درگیری‌ها نشد به نحوی که سرانجام وزارت کشور اقدام به شکایت از شورا کرد و هیئت مرکزی حل اختلاف نیز به ریاست محمدعلی ابطحی (رئيس دفتر خاتمی و معاون پارلمانی دولت اصلاحات) حکم به انحلال شورای شهر تهران در تاریخ 25 دی 1381 داد.

پیش از این، آن گزارش تحقیق و تفحص مجلس ششم که لحنی انتقادی داشت با تمسخر عطریانفر رئیس کارگزارانی شورا مواجه شده بود. عطریانفر مدعی شده بود گزارش هیئت تحقیق و تفحص خاصیتی ندارد و نمایندگان مجلس به هنگام شنیدن گزارش به آن خندیده‌اند. این موضع به قدری تحقیرآمیز بود که مهدی کروبی رئيس مجلس 28 آبان 1381 مجبور به موضع‌گیری شد و گفت: «در رابطه با شهرداری(شورای شهر) یک کم لطفی‌هایی و یک بی‌مهری‌هایی به مجلس شده که من لازم می‌دانم تذکر بدهم.... عده‌ای از نمایندگان به من تذکر دادند و بعد صورتی از فرمایشات آقایان بعد از تحقیق و تفحص آوردند که واقعاً برای من جای تعجب است. واقعاً متأثرم از اینکه در مقابل تحقیق و تفحص این حرفها را زدند. این حق مجلس است که تحقیق و تفحص کند.»
کروبی همچنین گفت: من از برادر بزرگوارمان آقای عطریانفر (رئيس شورای شهر تهران) انتظار ندارم چنین حرف‌هایی بزنند که «وقتی گزارش تحقیق و تفحص خوانده شد اکثر نمایندگان خندیدند.» من که اینجا بودم خبری ندارم. اما آقای عطریانفر یک چیزی به شما برادر عزیزمان بگویم آقایان نمایندگان را نمی‌دانم خندیدند یا نخندیدند اما به شما می‌گویم شما مجموعه‌تان نه به ما خندیدید و نه به مجلس خندیدید به 8 میلیون مردم تهران خندیدید. با این کارهایی که این چند سال کردید ما اصلاح‌طلبان را سرافکنده کردید.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:کروبی,موسوی,تقلب,خیانت,خندیدن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مشرق/ نیمه شهریورماه امسال، مراسم جایزه معماری بنیاد صهیونیستی آقاخان با حضور "شاه کریم حسینی، آقاخان چهارم"(کریم آقاخان، چهل و نهمین امام موروثی و رهبر فرقه انحرافی اسماعیلیان نزاری آقاخانی) در شهر لیسبون کشور پرتغال برگزار شد. "سید محمد بهشتی"، (مدیرعامل اسبق بنیاد فارابی و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و مشاور ارشد کنونی رئیس سازمان میراث فرهنگی با شرکت در این مراسم، جایزه 250 هزار دلاری این بنیاد صهیونیستی را دریافت کرد.

این حضور سوال برانگیز در حالی است که رهبر این این فرقه انحرافی، همواره مورد تکریم سران رزیم صهیونیستی، ملکه انگلیس و سران وهابی منطقه قرار داشته است. برگزاری مسابقه معماری آقاخان با ظاهری فریبنده و تحت عنوان انتخاب طرح های برگزیده جهان اسلام برگزار می شود؛ اما مجریان این نمایش مضحک، هیچ اعتقادی به اصول اسلامی ندارند تا جایی که کریم آقاخان در مراسم امسال می گوید: "گرچه ریشه های این مسابقه در توجه به وضعیت معماری اسلامی نهفته است، ولیکن این جایزه، خود را متعهد به روح پلورالیسم و تکثرگرایی می داند".
سایت مشرق در سال گذشته، دو گزارش تحت عنوان سناریوی "کریم آقاخان" در ایران و کشورهای اسلامی و همکاران ایرانی "بنیاد معماری آقاخان" چه کسانی هستند؟ را در تشریح عملکرد و سابقه این فرقه انحرافی و ارتباط آن با جامعه معماری ایران منتشر کرد. انتشار این 2 گزارش حواشی زیادی را در جامعه معماری ایران در پی داشت. حال، برگزاری مسابقه معماری سال 2013 و حضور یک مقام دولتی، موجب شد تا ابعادی دیگر از فعالیت این فرقه انحرافی را منتشر کنیم.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بنیاد صهیونیستی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت بی‌بی‌سی فارسی در تحلیلی جانبدارانه به قلم یکی از عناصر فراری، از اینکه نه گروه‌های اپوزیسیون و نه دولت‌های غربی نسبت به تار و مار شدن بقایای سازمان تروریستی منافقین در پادگان اشرف موضع مؤثری اتخاذ نکرده‌اند، ابراز تأسف کرد.بی‌بی‌سی در ابتدای تحلیل خود خاطرنشان می‌کند: به نظر می‌رسد سپاه و حکومت ایران در بیست و پنجمین سالگرد عملیات مرصاد در پی آنند که با اظهار شادی از نابود ساختن مخالفان در پی مرعوب ساختن آنها و نمایش نفوذ حتی درخارج از مرزهای ایران هستند. آنها همچنین در پی‌آنند به غرب و آمریکا نیز پیام دهند که قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در ورای مرزهای آن نباید دست کم گرفت و هم از این رو به سود آنها است که در حمله نظامی به سوریه خویشتندار باشند. به نظر می‌رسد سوریه خط قرمز جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی کوشیده است با بهره‌جویی از این حادثه و قدرت‌نمایی به آمریکا فشار وارد کند.

مهرداد درویش‌پور با بیان اینکه به نظر می‌رسد حتی آمریکا و غرب نیز در حال حاضر تمایل به محکومیت ماجرای حمله به اردوگاه اشرف را ندارند، می‌افزاید: آیا تلاش آمریکا و غرب برای توافق با ایران در مذاکرات هسته‌ای علت این سکوت و بی‌تفاوتی نسبی در برابر این ماجراست؟ و یا شاید تمرکز آمریکا برسر جلب حمایت بین‌المللی برای حمله نظامی احتمالی به سوریه و تلاش برای باز داشتن ایران از مداخله گسترده‌تر در سوریه باعث شده نسبت به این حادثه واکنش سنگینی از خود نشان ندهد؟ به ویژه آن که مخالفت گسترده با حمله نظامی به سوریه دولت اوباما را در مخمصه قرار داده است و آنرا به عقب‌نشینی‌هایی واداشته است.

وی واکنش ایرانیان مقیم خارج نسبت به تار و مار منافقین در پادگان اشرف را شگفت‌انگیز توصیف کرد و نوشت: بیشتر واکنش‌ها نسبتاً سرد بود. به گونه‌ای که جز خود مجاهدین- هیچ کس در هیچ نقطه‌ای از جهان- در اعتراض به این جنایت بزرگ حتی تظاهراتی برگزار نکرد. شاید ترس از متهم شدن به همراهی با مجاهدین ]منافقین[ و یا نظر نه چندان مثبت ایرانیان به «سازمان» دلیل این انفعال عمومی باشد. اما حتی در اغلب اعلامیه‌های منتشر شده توسط گروه‌های گوناگون اپوزیسیون و کنشگران سیاسی و اجتماعی فعال نیز همدردی چندانی با مجاهدین به چشم نمی‌خورد. در بیشتر این بیانیه‌ها در کنار محکوم کردن حکومت ایران و عراق سران سازمان نیز به دلیل اصرارشان در باقی نگاه داشتن این افراد در کمپ اشرف شریک جرم خوانده شده‌اند. در برخی از اطلاعیه‌های دیگر اگر هم به نقش و مسئولیت سران سازمان اشاره نشده باشد، دستکم بر مرزبندی و اشاره به «اختلافات عمیق» با آنان تأکید شده تا مبادا این همدردی مورد بهره‌برداری احتمالی قرار گیرد.

تحلیلگر بی‌بی‌سی در ادامه می‌نویسد: رفتار سران سازمان نیز چندان خالی از شگفتی نیست. نخست آن که مسعود رجوی تاکنون سخنی در این باره نگفته است. دیگر آن که سران سازمان و از جمله مریم رجوی در سخنرانی خود بار دیگر بررسی اشتباهات در محاسبه‌های سازمان- که تاکنون قربانیان سنگینی از آنان گرفته است را مسکوت گذاشته‌اند. به راستی هنوز روشن نیست چرا به رغم روشن بودن احتمال حمله دوباره به قرارگاه اشرف، همچنان 100 تن از مهمترین سران سازمان در آنجا باقی مانده بودند؟ پاسخ سران سازمان به این پرسش و انتقاد چیست؟

بی‌بی‌سی در پایان نوشت: آیاخوش‌بینی سازمان در دست‌کم گرفتن قدرت رژیم و یا امید به حمله نظامی زودرس به ایران بار دیگر از آنان قربانی گرفته است؟ به نظر می‌رسد پس از عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) این بزرگترین ضربه‌ای است که سازمان بدلیل محاسبات غیرواقع‌بینانه از موقعیت خود، حکومت و شرایط بین‌المللی خورده است؟ سازمان مجاهدین خلق به رغم آن که با یکی از سنگین‌ترین تلفات نظامی و انسانی در طول حیات خود روبرو شد، نتوانست به دلیل سیاست‌های کنونی خود همدردی درخور توجهی را در میان ایرانیان و یا در عرصه بین‌المللی برانگیزد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بی بی سی,رجوی,منافق,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیلم حکومتی

به گزارش خبرنگار سفیرفیلم، موسسه سفیرفیلم علاوه بر تولید مستندهای بلند، مستندهای تصویری و صوتی کوتاه نیز ناظر به مسائل روز کشور تولید نموده است. یکی از این مستندهای کوتاه، «فیلم حکومتی» است.

سفیرفیلم به مناسبت روز سینما و در راستای اعتلای سینما در اندیشه و تراز انقلاب اسلامی به انتشار مجدد این مستند در فضای مجازی مبادرت ورزیده است. لذا تماشای «فیلم حکومتی» را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

در توضیح این مستند آمده است: «داستان از آن جایی شروع شد که عده ای پرمدعای منورالفکر، گوش فلک را از ادعاهایشان ناشنوا کردند که: «آهای ایهالناس! کجائید که مُردیم از خفقان، هلاک شدیم از نداشتن آزادی بیان…» و وقتی برایشان کف و سوت زدند گوش فلک را باز بنواختند و فریاد زدند: «آهای ایهالناس! کجائید که این ریشوهای حزب اللهی هرچه می خواهند می گویند و همه سهم ما را از آزادی بیان به مُلک خویش درآوردند…»

دریافت مستند

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:اصغر فرهادی جایزه اسکار جایزه برلین روز سینما روشنفکر سفیرفیلم سینمای انقلاب اسلامی مستند مستند کوتاه فیلم حکومتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: پاسخ صفار هرندی به عطاء مهاجرانی

وبسایت روشنگری به نقل از به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار مطلبی از عطاء الله مهاجرانی - وزیر ارشاد دولت اصلاحات که چند سالی است در انگلیس به سر می برد - در فضای مجازی که در آن به بهانه نصب مجدد تصویرش در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعریض هایی به وزاری ارشاد دولت نهم و دهم صورت گرفته بود؛ محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم در یادداشتی به ادعاهای مهاجرانی پاسخ داد.

صفار هرندی در این یادداشت با تکذیب ادعای مهاجرانی مبنی بر این که در زمان وزرات وی تصویر وزیر ارشاد دولت اصلاحات به زیر کشیده شده،تاکید کرده است: « بنده اگر چه از زمان حذف تصویر وزیر جاخوش کرده در زیر سایه دولت فخیمه و دلائل این اقدام بی خبرم ، اما برهان قاطعی بر صحت نصب تصاویر وزرای پیشین – بی کم و کاست – داشته ام و این کار شایسته را یادآور « تلک الایام نداولها بین الناس» در کلام الهی می دانم چه مصداق بارز بیان و بازنمایی بدون سانسور تاریخ، خود قرآن است که حتی نام امثال ابولهب را در آن صحیفه نورانی گنجانده است.»

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:عطا مهاجرانی,مرد 4 زنه,وزیر زنباز دولت اصلاحات,منافق,لندن نشین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: پارلمان اروپا: بحرین به سرکوب پایان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مجله الجزیره العربیه، پارلمان اروپا بر لزوم توانایی ملت بحرین در بیان آزاد خواسته های خود و برگزاری تجمعات مسالمت آمیز تاکید کرد و این امر را حقی مشروع خواند.

پارلمان اروپا در بیانیه خود از مسئولان بحرینی خواست تا به این حق احترام گذاشته و هر نوع خشونت و سرکوب را فوری متوقف کنند.

نمایندگان پارلمان به طور خاص به زندانیان سیاسی از جمله کودکان و نوجوانان اشاره کردند و از مسئولان بحرینی خواستند که آنها را سریع آزاد کنند.

آنها همچنین از کمیته مستقل حقوق زندانیان ووزارت توسعه اجتماعی و حقوق بشر بحرین خواستند تا وارد عمل شده و برای احترام به معیارهای بین المللی در برخورد با زندانیان سیاسی و تظاهرات اعتراض آمیز در این کشور تلاش کنند.

این نمایندگان گفتند که بحرین از سال 2011 میلادی شاهد جنبش مردمی گسترده و جبش های اعتراض آمیز مداوم علیه رژیم حاکم در کشور است.

انتهای پیام/ص

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:مدعی حقوق بشر,آل خلیفه جنایتکار,وهابی,جنایت,سرکوب,سلفی,نوکران مریکا و اسراییل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پسر مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، پدر خود را فردی دجال می‌نامد و معتقد است که وی حتی در حق نیروهای سازمان تحت امر خود به شدت ظلم کرده است.
به گزارش 598 به نقل از دیده‌بان، یکی از اقدامات جنایت‌کارانه سازمان منافقین، نقض حقوق اعضای این تشکیلات است که از سوی سرکردگان آنها صورت گرفته است.


بعد از شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد، رجوی با برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان تنگه و توحید سعی کرد تقصیر این ناکامی بزرگ را بر گردن خود اعضا بیاندازد.

منظور از تنگه همان تنگه چهارزبر بود که در آنجا نیروهای سازمان توسط رزمندگان ایرانی تارومار شدند و منظور از توحید نیز همان حربه رجوی بود که سعی داشت عدم موفقیت در این عملیات را برگردن عدم توجه ذهن و فکر نیروها به کسب پیروزی و انجام ماموریت بیاندازد.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:رجوی,فرقه,جنایت,حیوان,منافق,مجاهدین خلق,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، کیهان نوشت: بالاترین با بیان اینکه روحانی با اظهاراتش سعید حجاریان را رو سفید کرد، می‌نویسد: چندی پیش سعید حجاریان وجود تقلب در انتخابات سال 88 را انکار کرد تا اصلاح‌طلبان بتوانند این سر طناب و آن سر طناب هر دو را با هم داشته باشند.این شبکه صهیونیستی سپس می‌نویسد: چندی پیش حسن روحانی جنبش سبز را محکوم کرد و آن را اردوکشی خیابانی نامید. او اکنون نیز می‌گوید «مردم در انتخابات اخیر هم شبهات در مورد انتخابات گذشته را شست‌وشو دادند که این امر به دلیل آگاهی مردم و تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت». در واقع او حتی صحبت‌های حجاریان مبنی بر تدبیر سیستماتیک را هم نمی‌پذیرد.



بالاترین - که نوعا از خارج کشور بارگذاری می‌شود - آنگاه با زبان تهدید می‌نویسد: آقای روحانی! درست است که جنبش سبز در کماست اما با آن بازی نکنید. شما هیچ سنخیتی با جنبش سبز ندارید. ما محکم پشت جنبش ایستاده‌ایم حتی اگر در غربت آواره یا در حبس باشیم.
این رجزخوانی‌ بالاترین در حالی است که برخی کاربران آن پیش از این تصریح کرده‌اند به توهم قهرمانی و دون‌کیشوت بازی و شیوه «کلیک‌کلیک - بنگ‌بنگ» در فضای مجازی خو گرفته‌ان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب: بالاترین ، شبکه بالاترین ، حجاریان ، فتنه ، روحانی ، ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رهبر حزب طریق سنت پاکستان "سروات اعجاز قدری"، سران سعودی و مفتی های وهابی را به دلیل سیاست های ضد اسلامی و فتواهای خارج از عرف مورد نقد قرار داد و افزود: رژیم عربستان سعودی نمی تواند تفکرات وهابی خود را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و آن را بر همه تحمیل کند حتی اگر ایالات متحده نیز از آنان حمایت کنند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:   
 
وبسایت روشنگری به نقل از  «شیعه نیوز»، رهبر حزب طریق سنت پاکستان "سروات اعجاز قدری"، از نظام سلطنتی عربستان سعودی و مفتی های این کشور انتقاد کرد. وی سران کشوری و مفتی های وهابی را به دلیل سیاست های ضد اسلامی و فتواهای خارج از عرف مورد نقد قرار داد و افزود: رژیم عربستان سعودی نمی تواند تفکرات وهابی خود را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و آن را بر همه تحمیل کند حتی اگر ایالات متحده نیز از آنان حمایت کنند.
 
او ضمن محکوم کردن این فتواها، اظهار کرد: مفتی های عربستان سعودی فروشگاه فتوا باز کرده اند و آن را خرید و فروش می کنند. وی به مفتیان عربستان سعودی توصیه کرد که هر چه زودتر فروشگاه های فتوای خود را ببندند چرا که مسلمانان جهان اسلام به خوبی می داند که چگونه عمل کنند و به چه نحو زندگی محترمانه ای داشته باشند. "قدری" همچنین طرح حمله به سوریه از سوی ایالات متحده را غیر قانونی دانست و آن را محکوم کرد.
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:فتوا,تکفیری,وهابیت,جنایت,وحشی گری,سعودی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روزنامه تایمز در گزارشی مصور به نقل از خبرنگار خود در سوریه، از سربریدن سرباز اسیر به دست عناصر وابسته به القاعده خبر داد.
العالم، خبرنگار روزنامه تایمز در توصیف این اقدام عناصر مسلح گفت: اینگونه اقدامات وحشیانه فقط در قرون وسطی مشاهده می شد.
 
 
"پاتریک ویتی" خاطرنشان کرد: در روستای کفرغان در حلب عناصر القاعده مردم را برای مشاهده سربریدن یک سرباز سوری که در جریان عملیاتی به اسارت گرفته شده بود ، دعوت کردند.
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:وهابی,سربریدن,جنایت,توحش,حیوانات,حلب,القاعده,آمریکا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اردبیل نیوز: چندی است که پدیده ای شوم برپیکر زنان پایتخت خودنمایی می کند که نامش «ساپورت» و یا «لگ» (leg) است.

به گزارش جنوب نیوز،‌ مهران موزون در وبلاگ شنود نوشت: البته این از خاصیت های جامعه ی آوانگارد و مدپرست است که برای ذایقه سازی و هویت بخشی به پدیده های نو و گاها ناساز با فضای عمومی، اقدام به نامگذاری خاص بر روی آنها می کنند.

http://www.banovanshop.ir/wp-content/uploads/2012/09/support400200.jpg

 

این تصاویر در فضای عمومی تهران براحتی قابل مشاهده است

اینکه چرا و چه کسی نام «جوراب شلواری» های سابق را «ساپورت» نهاده و اصلا این نام از خارج کشور همراه با این جوراب شلواری های رنگ آمیری شده وارد شده یا خیر، موضوع بحث ما نیست.

 

داستان از این قرار است که از زمستان ۱۳۹۱ برخی زنان خیابانی تهران در حرکتی کاملا مشکوک و سیستماتیک اقدام به پوشیدن جوراب شلواری هایی نمودند که منظره ی بدن نمای از زانو به پایین این پوشش ها قدری عجیب می نمود.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:بی حیا,بدحجاب,بی حجاب,فحشا,منکرات,غفلت,منافقین,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حیواناتی که صیغه شرعی را حرام و شیعیان را متعه باز و مهدورالدم می دانند ببینید زنان خود را چطور در یکروز به عقد 20 اجنبی در می آورند ویئویی تکاندهنده از تفکرات آنها و اگر از خودشان کسی اعتراض کند یا دسته جمعی با او لواط می کنند یا اورا سر می برن وا اسلاما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:وهابی,جنایت,تکفیری,بی حیایی,جهاد فساد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش  خبرگزاری تسنیم ،‌ ساعاتی قبل و با نظارت ناظران سازمان ملل متحد،‌ بیش از 30 نفر از عوامل تروریستی گروهک نفاق از پادگان اشرف در استان دیاله عراق خارج شدند تا این پادگان نظامی به ارتش و ملت عراق بازگردانده شد.

بر پایه این گزارش، با خروج این گروه از عوامل تروریستی نفاق، پادگان اشرف به‌طور کامل از لوث وجود آنان پاکسازی شده است.

پایان رسمی فعالیت اعضای گروهک تروریستی منافقین در پادگان اشرف و تخلیه کامل آنها به‌فاصله چند روز پس از درگیری این افراد با مردم معترض عراق در دهم شهریور ماه سال جاری صورت گرفته است.

این گزارش حاکی است که انتقال باقی‌مانده افراد گروهک منافقین از طریق چند دستگاه اتوبوس از پادگان اشرف به‌سمت لیبرتی در ساعت 22 شامگاه چهارشنبه به‌وقت محلی کشور عراق صورت گرفت.

خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم همچنین گزارش داد که اسناد و مدارک پادگان اشرف از فردا در اختیار دولت عراق قرار می‌گیرد. این اسناد همچنین به‌تدریج در اختیار رسانه‌‌های گروهی ایران و جهان قرار می‌گیرد. در این اسناد مدارک مستندی از همکاری گروهک رجوی و صدام، خیانت‌‌های این گروهک به ملت عراق و آثار جنایات این گروهک تروریستی در عراق وجود دارد.

تخلیه کامل پادگان نظامی اشرف مهمترین مرحله از فروپاشی این تشکیلات بود که با نابودی کامل به وقوع پیوست.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اشرف,پهلوی,جنایت,ترور,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری سرانجام با گذشت تنها سه روز از حاشیه هایی که برای الهه راستگو نماینده مردم تهران در شورای شهر به وجود آمد، حزب متبوع او با شتاب فراوان تصمیم به اخراجش گرفت.
به گزارش گروه سیاسی صراط، بر اساس آنچه در رسانه ها و محافل سیاسی نقل شده، حزب اسلامی کار، بعد از رای الهه راستگو به کاندیدایی غیر از کاندیدای اکثریت اصلاح‌طلبان، ابتدا به صورت تلفنی نسخه اولیه اخراج راستگو از حزب را پیچید و سپس در اولین فرصت با تشکیل جلسه، اخراج او را قطعی کرد.
این تصمیم شتاب‌زده در کنار رفتار عجیب رسانه‌های اصلاح طلب در سه روز گذشته در قبال رای راستگو که از هیچ حمله ای به او دریغ نکردند بار دیگر دموکراسی موردنظر عده ای از سیاسیون کشورمان را عیان ساخت.
بر اساس دموکراسی موردنظر این عده از سیاسیون، دموکراسی تنها زمانی خوب است در جهت منافع آنان باشد! به نظر می رسد آنها صرفا زمانی دم از دموکراسی، تحمل نظر مخالف، گفتمان به جای تقابل و اصطلاحات دهان‌پرکنی از این قبیل می‌زنند که فرآیند مذکور اهداف موردنظر آنان را تامین کند!
نکته مورد اشاره در نامه الهه راستگو به رسانه ها نیز مطرح شده است. در نامه او که به نظر می‌رسد بغضی بود که بعد از چندین سال ترکید، به نوعی "دیکتاتوری و تک صدایی که قبلا نیز داد بخش بزرگی از جناح موسوم به چپ و اصلاح طلبان فعلی را در آورده بود" اشاره شده است.
راستگو فرآیند این دیکتاتوری را نیز توضیح داده و نوشته است: "یک حزب دولتی برآمده از دولت هفتم و هشتم از طرف تمام جریان تصمیم می گرفت و اگر کسی با آن تصمیم مخالفت داشت با بهره گیری از گزاره های مختلف و در قالب های زیبایی که داشت نه تنها مخالفین بلکه منتقدین را یا از صحنه بیرون می کرد و یا مجبور به سکوت می کرد. این درحالی بود که ادعای گسترش جامعه مدنی و مشارکت مردم توسط آنان گوش فلک را کر می کرد."
راستگو در نامه خود البته از موارد دیگری نیز یاد کرده است که جای بحث آن نیست.


به طور کلی، اقدام اخیر اصلاح‌طلبان در راندن یکی از اعضای خود آن هم به دلیل ابراز نظر شخصی‌اش -که مدعی است بر اساس تجربه و درایت خود به آن رسیده-، نه تنها از اساس با شعارهای پرطمطراق این جریان فاصله دارد بلکه بار دیگر بر باور این افراد به نوعی خاص از دموکراسی که شاید بتوان آن را "دموکراسی به شرط چاقو" نامید، تاکید می کند.
در این نوع خاص از دموکراسی، نظر مردم، نظر مخالف، شعارها و به طور کلی تمامی رفتارهای سیاسی تا زمانی معتبرند که منافع عده ای خاص در جریان مذکور تامین شود. چه بسا مخالفانی که در همین جریان، آسیب های فراوانی از این رویه دیده‌اند اما جرات اعتراض به این شیوه را ندارند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:اصلاح طلبان ، راستگو ، حزب اسلامی کار ، اخراج ، شورای شهر ، صراط, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فارس، الهه راستگو در نطق پیش از دستور خود توضیحاتی در مورد عملکردش در جلسه انتخاب شهردار ارائه کرد و صراحتا گفت که به قالیباف رای داده است.

در هنگام صحبت های راستگو دانشور و مختاباد از جلسه خارج شدند و تعدادی از خبرنگاران اصلاح طلب نیز به دنبال دانشور رفتند.

دانشور در جمع خبرنگاران گفت که راستگو در جمع فراکسیون اصلاح طلبان به قرآن قسم خورده بود که به هاشمی رای می دهد.

وی ادامه داد: این کار راستگو بی اخلاقی بود که به قالیباف رای داد.

خبرگزاری فارس: ترک صحن شورا از سوی اصلاح‌طلبان به هنگام نطق راستگو

وی اضافه کرد: درباره فعالیت اقتصادی برادران راستگو در شهرداری تحقیق می کنیم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:اصلاح طلبان,بی تربیتی سیاسی,توهین به نماینده,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت ملی مذهبی امروز مطلبی منتشر کرد به قلم رضا فانی یزدی با تیتر : " معنا و شرط موفقیت کمپین ضدتحریم". البته از این قبیل اخبار چند وقتی است که در سایتهای اپوزسیون به کررات دیده می شود و چیز عجیبی نیست. اما سوال این است که اینها که تا پیش از این به دنبال افزایش فشار تحریمه بودند، چگونه است که به یک باره 180 درجه تغییر موضع داده اند.

گروه سیاسی - تحریمهای بین المللی علیه ایران چند سالی است که بیشتر از گذشته شدت گرفته و در دو سال اخیر هم به اوج خود رسیده است. این تحریمها تا جایی پیش رفت که هم کشتی رانی ایران را با مشکل روبرو کردو هم صادرات نفت ایران را به حدود یک میلیون بشکه در روز کاهش داد.

بقیه در ادامه مطلب.......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:اپوزسیون ، کمپین ، ضدتحریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:القاعده,اسرائیل,آمریکا,انگلیس,جنایت,وحشی گری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 محمدرضا شجريان که بعضا در فعاليت هاي خود گستاخانه براي تجزيه و جنگ داخلي در ايران تلاش كرده و با دشمنان ايران هم قدم شده بود، گفت: «به نظر من دولت نباید جلوگیر شعر و موسیقی شود. موسیقی نیازی به شوراهای گوناگون نظارتی ندارد. با این شرایط، مدیران دولتی هم وقت خود و هم وقت ما را می‌گیرند.»

به گزارش سرويس اجتماعي بي باك، شجریان که پیش از این ایران را «سرزمین نفرین شده» معرفی کرده بود، اخیرا نشستی خبری برپا کرده است و خواستار فراهم شدن شرایط برای برگزاری کنسرت در ایران شد.

گفتنی است، محمدرضا شجریان از جمله افرادی بود که در جریان وقایع سال ۸۸، خودش را به رسانه‌های ضدایرانی همچون بی‌بی سی فارسی و صدای آمریکا به ارزانی فروخت و با سرویس های جاسوسی دشمنان کشورمان عکس یادگاری می گرفت.

با وجود مدارك و مستندات فعاليت و تحركات شجريان بر عليه نظام و ملت، دیگر هیچ نیمه منصفی هم نمي توانند اعلام كنند كه  اين تصاویر و  مدارك جعلی و يا ساختگي و فتوشاپی می باشد اما رسانه های اصلاح طلب در روزهای اخیر به صورت هماهنگ، صفحات رسانه اي خود را اختصاص به اين خواننده وطن فروش داده اند و به تعريف و تمجيد از وي مي پردازند كه با اين كار بتوانند زمينه حضور مجدد وي را در سطوح عالی هنر و موسیقی کشورمان فراهم كنند.
بقیه در ادامه مخطلب..................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:استادفتنه88,بهایی,غرب,فراری,توهین به مقدسات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمدرضا شجریان که خود را خواننده خس و خاشاک معرفی کرده بود، گفت: دوست دارم کشور به ۱۴ سال قبل برگردد!
به گزارش بی باک، کیهان نوشت: شجریان که طی سال‌های اخیر تبدیل به یکی از عروسک‌های خیمه شب بازی رسانه‌های دولت‌های جنگ طلب برای ایجاد جنگ داخلی و تجزیه ایران شده بود، روز گذشته نشستی خبری برپا کرده و خواستار فراهم شدن شرایط برای برگزاری کنسرت در ایران شد.
شجریان که پیش از این ایران را «سرزمین نفرین شده» معرفی کرده بود همچنین از نظارت دولتی بر شعر و موسیقی انتقاد کرد و گفت: «به نظر من دولت نباید جلوگیر شعر و موسیقی شود. موسیقی نیازی به شوراهای گوناگون نظارتی ندارد. با این شرایط، مدیران دولتی هم وقت خود و هم وقت ما را می‌گیرند.»
گفتنی است، محمدرضا شجریان هم ازجمله افرادی بود که در جریان وقایع سال ۸۸ خودش را به رسانه‌های ضدایرانی همچون بی‌بی سی فارسی و صدای آمریکا فروخت.
وی همچنین چندی پیش با حضور در شبکه فارسی زبان سازمان تروریستی‌ ام آی شش انگلیس با عناصر بهایی و صهیونیست و همجنس‌گرای فعال در این شبکه عکس یادگاری گرفت.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:استادفتنه,منافق,بهایی,من و تو,کانادا,سازمان تروریستی‌ ام آی شش,انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صدرالدین شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگویی با روزنامه کیهان به موارد تکان دهنده از برخی رفتارهای اساتید بازنشسته دانشگاه اشراه کرده است که در ادامه می آید:

* یک عده از استادها اخراجی بودند به خاطر همین مسائل، سوء رفتار با دختران مردم؛ ما برای حفظ احترام و شأن‌شان بازنشسته‌شان کردیم. خدا می‌داند چه صحنه‌هایی دارم که اگر بگویم استخوان‌ها می‌ترکد. بعضی موقع‌ها ما نمی‌خواهیم این‌ها را بگوییم. در دلم صحنه‌هایی هست شرعاً حق گفتن ندارم!
متأسفانه برخی به راحتی دروغ می‌گویند. طرف در اتاق کارش به یکی از دانشجویان تعرض کرده، هم اتاقی‌اش وارد شده و آنها را در آن وضع دیده است و به ما هم گزارش کرده‌اند؛ آن وقت می‌رود خارج از دانشگاه می‌گوید چون ما در انتخابات به فلان شخص رأی دادیم، شریعتی ما را اخراج کرد. سمت‌های مختلف از رئیس دانشکده تا معاون دانشگاه هم داشته است. ده‌ها زنگ از این طرف و آن طرف به من می‌زنند که آقای شریعتی این زن و بچه‌اش گناه دارند بازنشسته‌اش کنید. چه کار کنم؟ بیایم نامش را ببرم و بگویم به این دلیل بازنشسته شده و این هم اسنادش! استاد دیگری با الفاظ نامناسب دانشجوی دختر را سر کلاس خطاب قرار می‌دهد. به اصطلاح استاد هم هست! فرهیخته!! عالی مقام!!! هیأت انتظامی آمده و حکم اخراجش را داده است، دستپاچه شد و به من درخواست بازنشستگی داد. طبق قانون باید اخراج می‌شد اما ارفاق کردیم و بازنشسته شد.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:تجاوز,افشاگری,دوم خردادی,طیف علامه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فروپاشي "گروهك مرگ"، علت اصلي اصرار فرانسه براي حمله به سوريه
شکست "گروهک مرگ" فرانسوی در المعضمیه دمشق، علت اصلی اصرار بیش از حد فرانسه برای حمله به سوریه و پیشی گرفتن پاریس از واشنگتن در این خصوص است.
 
فروپاشي

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حالی که کشورهای طرفدار حمله به سوریه یکی پس از دیگری آمریکا را تنها گذاشته اند، فرانسه حتی بیش از آمریکا - که طراح حمله به سوریه بود- بر این تجاوز اصرار می ورزد.پافشاری بیش از حد فرانسه، این سئوال را در ذهن پدید می آورد که چرا این کشور حتی خارج از چارچوب شورای امنیت و با وجود مخالفت مردم فرانسه بر حمله به سوریه اصرار می کند و این در حالی است که فرانسوی در طول تاریخ تنها به کشورهای آفریقایی حمله کرده اند.یک منبع آگاه در گفت و گو با پایگاه خبری "الحدث نیوز"، علت این رفتار فرانسه را در المعضمیه می جوید و تاکید می کند که المعضمیه تنها شهری است که ارتش های جهان از کشورهای مختلف در آن گرد هم آمدند و گردهمایی این تعداد از ارتش های جهان تاکنون سه بار بیشتر اتفاق نیفتاده است که یکی از آن ها برلین بوده است.این منبع آگاه که نامش افشا نشده است، خاطر نشان کرد: افسرانی از فرانسه، انگلیس، عربستان با همکاری عناصر تکفیری سعودی، در منطقه المعضمیه گروهکی تحت عنوان "گروهک مرگ" تشکیل داده بودند.اموریت این گروهک، زمینه سازی حمله ای فراگیر بود که از حومه دمشق آغاز می شد. این گروهک موظف بود در لحظه نیاز، نیروهای ویژه را از اردن تامین کند و گروه های مسلح و تکفیری را مسلح کند. یکی از مهم ترین ماموریت های این گروهک، تامین سلاح شیمیایی برای گروه های مسلح به منظور حمله به پایتخت در ابتدای حمله فراگیر و کشتار و فیلم برداری از شهروندان سوری بود تا با استفاده از تصاویر، دولت سوریه به ارتکاب این جنایت متهم شود. اما حمله ارتش سوریه و حزب الله به المعضمیه، عملیات گروهک مرگ را ناتمام گذاشت.به گفته این منبع، هدف از عملیات شیمیایی، ایجاد ترس و وحشت در میان مردم پایتخت سوریه و برانگیختن آنان ضد دولت بشار اسد بود، اما واکنش فوری ارتش سوریه، تمام برنامه های "گروهک مرگ" را به هم ریخت. سرنوشت گروهک مرگ نامشخص است و معلوم نیست عناصر آن گریخته اند یا اسیر ارتش سوریه شده اند، اما آن چه محرز است این که اطلاعات به دست آمده ثابت می کند در یکی از اماکن فعالیت این گروهک، موادی که در صنایع شیمیایی به کار می روند، کشف و ضبط شده است. علاوه بر آن دستگاه های ارتباطات بین المللی نیز در این مکان ثبت و ضبط شد. فرانسوی ها توانسته بودند پیش از رسیدن ارتش سوریه، رایانه هایی که در این مکان داشتند را خارج کنند و از آن ها چیزی جز سیم رایانه ها باقی نمانده بود.منبع آگاه تاکید می کند که این موفقیت ارتش سوریه، خشم فرانسه را برانگیخته و شکستی اطلاعاتی را به این کشور تحمیل کرده و در حال حاضر هنوز سرنوشت افسران فرانسوی عضو گروهک مرگ نامعلوم است. به همین سبب فرانسه به همراه بندر بن سلطان، به عنوان طرفی اساسی در تحریک کشورها برای حمله به سوریه ظاهر شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:تروریست, سلاح شیمیایی حمله به سوریه المعضمیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک فرمانده سابق سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) در برنامه تلویزیونی گفت: آمریکا سال ۲۰۰۱ میلادی تصمیم گرفته بود به عراق، سوریه، لبنان، لیبی، سومالی، سودان و ایران حمله کند و قرار بود طی ۵ سال این کشورها اشغال شوند.

 به گزارش 598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری Democracy Now، وسلی کلارک که در سال 2004 میلادی فرمانده ناتو بود؛ در یک برنامه تلویزیونی گفته است که حدود 10 روز پس از حوادث 11 سپتامبر 2001 به پنتاگون رفتم. پس از آنکه با دونالد رامسفلد وزیر دفاع وقت آمریکا و پل ولفوویتز معاون او دیدار و گفتگو کردم به طبقه پایین آمدم تا با برخی از کسانی که تحت امر من بودند ملاقات کنم. یکی از ژنرالها مرا صدا کرد و مرا برای صحبت و گفتگو دعوت کرد. او در این دیدار به من گفت: ما تصمیم جنگ با عراق را گرفته‌ایم. به او گفتم ما با عراق بجنگیم !؟ برای چه باید بجنگیم؟ گفت نمی دانم. سپس به من گفت: گمان می کنم آنها (سیاستمداران آمریکایی) کاری به جز این ندارند. به او گفتم هیچ دلیل و مدرکی پیدا کرده اید که نشان دهد بین صدام و القاعده ارتباط وجود دارد؟ او پاسخ داد؛ نه. هیچ مطلب جدیدی در این خصوص وجود ندارد!

کلارک ادامه داد؛ این شخص( ژنرال آمریکایی) گفت: «اما آنها به سادگی تصمیم حمله به عراق را گرفته اند. این شخص سپس به من گفت اما گمان می کنم ما نمی دانیم با تروریسم چه می کنیم ولی نیروی نظامی قدرتمندی داریم و می توانیم نظامها را سرنگون کنیم. این شخص سپس گفت گمان می کنم تنها ابزار ما قدرت نظامی است که به مثابه چکش است و هر مشکلی نیز باید همانند یک میخ به نظر برسد و با این چکش حل شود.»

کلارک گفت: «پس از چند هفته به دیدگاه این شخص فکر کردم در آن زمان ما بمباران هوایی در افغانستان را آغاز کرده بودیم. به این شخص گفتم آیا همچنان تصمیم ما برای حمله به عراق به قوت خود باقی است؟ او گفت حتی بدتر از این! سپس در دفترش خم شد و یادداشتی را برداشت و گفت: من همین الان این یادداشت را از دفتر وزیر دفاع در طبقه بالا دریافت کردم. سپس گفت این یاداشت چگونگی اشغال هفت کشور را طی پنج سال تشریح کرده است.ما با اشغال عراق آغاز می کنیم تا نوبت به سوریه، لبنان، لیبی، سومالی، سودان و ایران برسد.»
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:آمریکا,اشغالگری,جنایت,صهیونیست,جنگ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از جام،  احمد وشاق از اعضای تیم‌های ترور سازمان مجاهدین خلق در ابتدای دهه 60 بود که حداقل 3 ترور «موفق» در خیابان‌های تهران داشته است.

او در ابتدای دهه 70 در عملیات مروارید در کردستان عراق هم نقش مهمی داشته است؛ شاهدان عینی می‌گویند وشاق که مسئول آتشبار بوده است در یک ایست بازرسی تمام اعضای غیرنظامی یک مینی بوس که شامل زن و کودک بودند را به رگبار بسته است!

گفتنی است در حالیکه رسانه‌های غربی و منافقان ادعاهایی مبنی بر حمله گروه‌های عراقی به این پادگان مخوف مطرح کردند؛ اما باید این نکته را ذکر کرد که پادگان اشرف مجهز به دوربین‌های مدار بسته قوی است که تا چند صد متر از خارج از پادگان اشرف را تحت نظر دارند ولی از هنگام اعلام حمله به پادگان اشرف، رسانه منافقان به جز تعدادی تصاویر مبهم حتی یک تصویر درست از مهاجمان به این پادگان و آنچه که آنها کشتار می‌نامند، منتشر نکرده است و فقط به پخش تصاویر مربوط به منافقان به هلاکت رسیده پرداخته است.

خبرگزاری فارس: هویت یکی دیگر از جنایتکاران کشته شده در اشرف مشخص شد+عکس
بقیه در ادامه مطلب................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 15 شهريور 1392برچسب:اشرف,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جام جم در این باره نوشت: با گذشت سه روز از درگیری‌های پادگان اشرف، رسانه‌ها جزئیات بیشتری از نفرات به هلاکت رسیده سازمان منافقین در این اردوگاه را منتشر می‌کنند.

زهره قائمی را که در سال 1378 مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را برعهده داشت یکی از منافقین به هلاکت رسیده در درگیری اخیر اردوگاه اشرف عنوان کرد. قائمی جزو محافظان مسعود رجوی و معاون مریم قجر عضدانلو(رجوی) بود که در شورای مرکزی این گروهک تروریستی نیز حضور داشت.


بر اساس این گزارش، وی پس از مجروح شدن، طی یک درگیری در سال 2009 با هلی‌کوپتر به بیمارستان ارتش آمریکا در بغداد منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود. پس از استقرار منافقین در کمپ لیبرتی، وی به همراه تعدادی دیگر از اعضای فرقه رجوی در پادگان اشرف مستقر بود و مسئولیت این پادگان را برعهده داشت.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 شهريور 1392برچسب:منافقین,جنایت,دست پنهان خدا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ نمایندگان کنگره و فعالان اجتماعی، هنگام سخنرانی جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در کنگره پیرامون حمله به سوریه دست های خود را که به رنگ خون آغشته شده بود، بالا گرفتند تا بدین وسیله اعتراض خود را به جنگ افروزی جدید سران کاخ سفید و برنامه ریزی آنان برای ریختن خون بی گناهان نشان دهند.

کری در سخنانی گفت آمریکا مدارکی در دست دارد که نشان می‌دهد بدون شک دولت سوریه به حومه دمشق حمله کرده و در این حمله از گاز «سارین» استفاده کرده است.

 وی افزود: جهان نظاره گر ماست که چگونه و چه تصمیمی درباره سوریه خواهیم گرفت. ما اینجا هستیم چون هشدارهایی از کنگره و کشورهای متحد ما، و حتی از کشورهایی مثل روسیه و ایران درباره تسلیحات شیمیایی بوده است.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:جنایت,حمله,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس حلقه فتنه در لندن می‌گوید هنوز نمی‌تواند بفهمد چرا آمریکا و انگلیس، مشتی اوباش را به محمد مصدق ترجیح دادند.

به گزارش 598 به نقل از کیهان، عطاءا... مهاجرانی ضمن مقاله‌ای در نشریه سعودی الشرق‌الاوسط به اسناد تازه منتشر شده سازمان سیا درباره ادعای دخالت در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ پرداخت و نوشت: «در میان اسناد منتشر شده توسط سیا به صفحه‌ای شرم‌آور و ننگین برخورد کردم که در آن توضیح داده شده بود که چگونه سیا و سازمان اطلاعات بریتانیا موفق به سرنگونی محمد مصدق شدند. در قدم نخست برخی از افراد شرور در شهر پراکنده شدند تا در کودتا شرکت کنند.

حقیقت این است که اسامی ذکر شده در اسناد آمریکایی، جزو اوباش ایران بودند و با تکیه بر این اوباش و اشرار یکی از مهم‌ترین جنبش‌های دموکراسی‌خواه و آزادی‌طلب ایران سرکوب شد.»
وی می‌افزاید: چگونه ممکن است که این کودتای نظامی که در سال ۱۹۵۳ رخ داد را فراموش کنیم؟ چگونه ممکن است آمریکا و بریتانیا را به خاطر نقشی که در برکناری مصدق ایفا کردند، ببخشیم؟ محمد خاتمی حق داشت وقتی گفت که دیوار بلندی از بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکا وجود دارد. پیش از انقلاب، دولت شاهنشاهی هر نوزدهم ماه آگوست جشنی برگزار می‌کرد که شاه هم همواره در آن حاضر می‌شد. باید در نظر داشته باشیم که ستاره بارز این جشن شخصی به نام شعبان ‌بی‌مخ بود.

مهاجرانی می‌نویسد: اگر به دلیل اصلی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ فکر کنیم، برایمان آشکار می‌شود که ریشه‌های آن به کودتای سال ۱۹۵۳ بازمی‌گردد. شعبان بی‌مخ مزدور مورد علاقه آمریکا و بریتانیا در این کودتا بود و این امر باعث شد تا مردم ایران به سمت آیت‌الله خمینی بروند که شخصیتی ضدآمریکایی و نماد انقلاب ایران بود.

وزیر ارشاد متواری دولت اصلاحات که اکنون در لندن اقامت دارد، در پایان با وقاحت می‌نویسد: «اکنون پس از فاش شدن اسناد سازمان امنیت آمریکا و همچنین اسناد سیا، ما دو گزینه داریم، نخست این که این اسناد را به ادواتی برای حمله به آمریکا تبدیل کنیم که در نتیجه دیوار بی‌اعتمادی میان دو کشور و دو ملت بلندتر خواهد شد. گزینه دوم این است که از اسناد به عنوان یک اهرم موثر در مذاکرات مستقیم با آمریکا استفاده کرده و موانع را از بین ببریم(!) از همه این‌ها گذشته، من هنوز هم نمی‌توانم بفهمم که چرا آمریکا و بریتانیا مشتی اوباش را به محمد مصدق ترجیح دادند.»

به نوشته کیهان، درباره یادداشت آقای مهاجرانی یک سؤال کاملا روشن وجود دارد و آن اینکه همان آمریکا و انگلیس بانی کودتای ۲۸ مرداد و حامی اوباش، براساس کدام مشابهت، در فتنه و آشوب سال ۱۳۸۸ از مهره‌هایی نظیر خاتمی و مهاجرانی حمایت کردند و رسانه‌های خود را در خدمت آنان قرار دادند و براساس کدام منطق از مهاجرانی برای سخنرانی مخفیانه در نشست موسسه واشنگتن (لابی صهیونیستی- آمریکایی) دعوت کردند که بعدها لو رفت؟! در واقع درست به همان دلیل که آمریکاو انگلیس امثال خاتمی و مهاجرانی و موسوی و ... را بر ملت ایران ترجیح دادند، در سال ۳۲ نیز اوباشی نظیر شعبان بی‌مخ را ترجیح دادند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:مهاجرانی,فتنه88,ضدانقلاب فراری,لندن نشین,بی بی سی,اوباش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دست انتقام الهی که از آستین برخی فرزندان غیور و دلاور ملت عراق بیرون آمد و در سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر، تعدادی از عناصر وفادار و بعضا رده بالای گروهک مجاهدین خلق را به گوشه ای از مجازاتی که سزایشان بود رساند، بهانه ای شد تا دوباره نام این گروهک بر سر زبان بیفتد. گروهکی که مسئولیت دستکم دوازده هزار ترور از هفده هزار ترور غیر نظامیان پس از انقلاب بر عهده آنان قرار دارد. شاید مرور برخی نمونه های خشونت های مافوق تصور این جانیان، برای درک چرایی خوشحالی امت از به درک واصل شدن این افراد ضروری باشد و شاید تلنگری باشد برای عده ای که ندیده و نشناخته، به صرف اینکه اینها مخالف جمهوری اسلامی اند از آنها حمایت می کنند و به مجازات رسیدنشان را محکوم می نمایند.
یکی از نمونه های جنایت های این گروهک، کشتن شهید سیده فاطمه طالقانی در ماهشهر در تاریخ 9 تیر 1360 است.
فاطمه طالقانی سه سال داشت و در خواب بود که در آتش سوخت. منافقین به قصد ترور پدر و مادر فاطمه محل سکونت آنها را به آتش کشیده بودند. مادرش، خانم زهرا عطارزاده، از فاطمه می گوید و از آن روز:
«فاطمه متولد 23 تیر 57 بود. فرزند اولمان بود. همسرم در زمان انقلاب بسیار فعال بود. آذر 56 در زمان دانشجویی زندانی شدند و با [حرکت جریان به سمت] پیروزی انقلاب، در دوم آبان 57 آزاد شدند. بعد از انقلاب و در زمان جنگ هم این فعالیت ها ادامه داشت. ما سال 57 هم در جهاد [سازندگی] فعالیت فرهنگی داشتیم. هر دو دبیر بودیم و در تهران تدریس می کردیم. به توصیه پدر همسرم که در اداره آموزش و پرورش سمتی داشتند به ماهشهر رفتیم، چون ظاهرا آنجا بیشتر به کار فرهنگی و مذهبی و نیرو نیاز داشت. شهریور 59 جنگ شد و مهرماه مدارس باز نشد و ما وارد جهاد [سازندگی] شدیم و آنجا شروع به فعالیت های فرهنگی کردیم. همسرم دو واحد ارتباط جمعی تأسیس کرده بودند. کارهای رادیو محلی رادیو محلی را انجام می دادند. ایشان طرح دادند که دو واحد در ماهشهر صنعتی و قدیم تأسیس شد که به آنجا مراجعه می کردند و سرودها و برنامه هایی تهیه می شد که تنظیم و اجرایش بر عهده خودمان بود.
همسرم چون نیروی فعالی بود منافقین ایشان را زیر نظر داشتند و ما هم این را می دانستیم. یک شب در واحد ارتباط جمعی بودیم. آمدند و از روزنه کلید واحد چراغ قوه انداختند تو که من بیدار شدم و با شنیدن صدا رفتند. یک دو شب بود که به خاطر فاطمه می رفتیم توی کانتینر می خوابیدیم چون هوا گرم بود و او نمی توانست بخوابد و ما برای خنک کردن خانه هم امکاناتی نداشتیم. آن شب هم در کانتینر خوابیدیم چون هوا گرم بود و صبح رفتیم خانه نماز بخوانیم. دوستم که با ما همکاری داشت آمد برای نماز و گفت از کنار کانتینر شعله های آتش بلند می شود. گفتم نگران نباش و هول نکن. که رفت، آمد. گفت که خود کانتینر است. به سرعت رفتیم آنجا. همسرم هرچه تلاش کرد نتوانست برود تو. ظاهرا شیشه را شکسته بودند و رفته بودند تو. 
 
بقیه در ادامه مطلب.................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:جنایت,کودک,اردوگاه اشرف,منافقین,تروریست,رجوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روابط مهدی هاشمی رفسنجانی با افراد و اشخاص مختلف همواره حاشیه ساز بوده است، اما شاید روابط وی با سیف الاسلام قذافی فرزند دیکتاتور سابق لیبی یکی از جالب ترین روابط وی باشد

به گزارش 598، روابط مهدی هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با افراد و اشخاص مختلف همواره حاشیه ساز بوده است، اما شاید روابط وی با سیف الله قذافی جالب ترین جنبه روابط وی باشد.

بر اساس اسناد موجود، یکی از سفرهای مهدی هاشمی به لیبی که به دعوت سیف‌الاسلام بوده به مهر ماه سال 86 باز می‌گردد.

در یکی از این اسناد، علی سرلک مسئول دفتر مهدی هاشمی در هیأت امنای دانشگاه آزاد در نامه‌ای به تاریخ 29/6/86 به سفیر لیبی در تهران، می‌نویسد:

اسناد اصلی در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:هاشمی,,,دیکتاتور,توهین به نظام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، یکی از ضمانت‌ اجراهای اصلی برای اجرای احکام صادره از دادگاه‌ها وثیقه‌هایی است که در نزد مراجع قضایی گذاشته می‌شود و این روندی است که در همه نظام‌های قضایی دنیا وجود دارد. ولیکن موضوعی که بعضا مشکل‌ساز می‌شود، فشاری است که وثیقه‌گذار بابت خلف وعده مجرم متحمل می‌شود. در این بین وضعیت وثیقه‌گذارانی که برای فرد محکوم یا متهم وثیقه گذاشته‌اند و وی اقدام به فرار از کشور نموده‌ا ست بغرنج‌تر است. مخصوصا اگر مجرمی که از کشور فرار کرده است، خود را فعال سیاسی تصور نماید و هیچ امیدی به بازگشت او نباشد.

سعید کلانکی یکی از این مجرمینی است که از سال 81 در مجموعه گزارشگران حقوق بشر عضویت داشته و بعد از سه بار دستگیری و دریافت 3 بار اخطار از نهادهای مسئول، با اقدامات غیرقانونی خود و نشر دروغ و اکاذیب نسبت به سیاه‌نمایی و تبلیغ علیه نظام باعث محکومیت به سه سال زندان گردید.

دستگاه قضایی به خاطر ادعای فعالیت حقوق بشری که سعید کلانکی مدعی آن بود، با معلق نمودن حکم وی به مدت 5 سال از سال 84 سعی در بازگذاشتن راه  بازگشت او به جامعه بود ولیکن با وقوع فتنه 88 و محیا شدن زمینه خیانت، باردیگر در پوشش کمیته گزارشگران حقوق بشر اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی نمود. این فعالیت‌ها باعث شد تا در خرداد ماه سال 89 طی یک روند کاملا قانونی که با حضور وکلای وی (آقایان شریف و مغذی)انجام شد، محکوم به 3 سال زندان گردید. بعد از محکومیت او در دادگاه بدوی که هنوز قطعی نیر نشده بود،این فریب خورده ضد انقلاب از آزادی مشروط خود که به قید وثیقه بود سو‌ء استفاده و از کشور فرار نمود.

kalanaki-bahae
از سمت راست سعید کلانکی در کنار آفاق ایراندوست( از بهائیان مقیم آلمان) و مهدی بوسلیک

از سمت چپ سپهر عاطفی ( بهائی) و تیام غریبی(بهائی) در محفل میگساری بهائیان !!

بقیه در ادامه مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب: سعید کلانکی کمیته گزارشکران بهائیان عبدالرضا تاجیک عیاشی خوشگزرانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، خبرگزاری فارس، هشتمین قسمت از مستند «رویای سیاه» به بررسی حضور تبلیغاتی سازمان منافقین در عملیات‌های ارتش عراق علیه جمهوری اسلامی می‌پردازد.
بر پایه این خبر چگونگی شکل‌گیری «عملیات آفتاب» و حمله به شهر خالی از سکنه مهران به تصویر کشیده شده که این تصاویر از آرشیو سازمان منافقین در عراق بدست آمده است.
همچنین گفت‌وگو با برخی جداشده‌های این گروهک در خصوص تلاش‌های اعضای سازمان برای جذب از بین اسرای ایرانی نیز از بخش‌های دیگر این مستند را تشکیل می‌دهد.
در این بخش یکی از اعضای جدا شده سازمان توضیح می‌دهد که چگونه یکی از افسران اسیر ایرانی در زندان‌های عراق وقتی فهمید با منافقین روبه رو شده است، ایستاد و به آنها گفت: شما خائنین به ملت ایرانید.

شهدای تروردر قسمت هشتم مستند رویای سیاه تصاویری دردناک از شکنجه اسرای ایرانی در زندان‌های عراق به نمایش در می‌آید که برخی از این شکنجه‌ها با کمک عوامل سازمان منافقین صورت می‌گرفته است.
مستند رویای سیاه شنبه تا چهارشنبه بعد از اذان مغرب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن می‌رود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب: رویای سیاه منافقین مجاهدین خلق تروریسم تروریست نفاق عراق صدام جنگ شهدای ترور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يوسف قرضاوي
يوسف قرضاوي
"یوسف قرضاوی" مفتی مصری – قطری که بارها به دلیل فتنه‌انگیزی در کشورهای عربی و اسلامی و حمایت از فتنه‌گران و تروریستها با اعتراض علما و فعالان در این کشورها مواجه شده، بار دیگر حمایتش را از گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، قرضاوی در مصاحبه با شبکه "الجزیره" قطر مدعی شد: "این افراد (عناصر گروهک تروریستی منافقین) انسانهای مستضعفی هستند و باید به آنها کمک کرد".
این نخستین بار نیست که قرضاوی به صورت آشکار از عناصر این گروهک تروریستی که از زمان پیدایش آن با حمایت رژیم منحل بعث و آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتهای بسیاری را ضد مردم ایران و عراق مرتکب شده‌اند، حمایت می‌کند.
اظهارات قرضاوی در شبکه الجزیره قطر، در پاسخ به درخواست فردی موسوم به "سرمد عبدالکریم" رئیس سایت بعثی "واع" در دانمارک مطرح شد.
سرمد عبدالکریم از قرضاوی خواست بار دیگر حمایتش را از عناصر این گروهک تروریستی اعلام کند.
قرضاوی علاوه بر حمایت از گروهک تروریستی منافقین؛ از آغاز جنگ در سوریه و جنایتهای گروه‌های مسلح و تروریستی که از سوی غرب و هم پیمانان منطقه ای آن به ویژه قطر، عربستان و ترکیه حمایت ‌می‌شوند؛ در مواضعی همسو با نظر مسئولان قطری به صورت آشکار حمایت خود را از این گروه‌ها اعلام کرد.
وی در همین راستا با صدور فتوایی دخالت خارجی و حمایت از گروه‌های مسلح در سوریه را حلال دانسته است.

ادعای این مفتی قطری درباره حمایت از "مظلوم" درحالی است که وی از آغاز انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین، اقدام آنها را نامشروع و خرابکارانه و انقلابیون بحرینی را تعدادی اندک توصیف کرده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب: گروهک تروریستی منافقین یوسف قرضاوی مفتی قطری وهابی جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسام جاروخ، تروريست جنايتكار ادلب
بسام جاروخ، تروريست جنايتكار ادلب
حکایت تعرض وحشیانه یکی از عناصر گروه تروریستی موسوم به "ارتش آزاد" سوریه به 17 کودک در شهر سلقین سوریه، در صفحات فیسبوک یک معارض منتشر شد.

به گزارش شامگاه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در صفحات فیسبوک این کاربر آمده است که یکی از عناصر مسلح ارتش آزاد به نام "بسام جاروخ" با تهدید سلاح به 17 کودک در سلقین و روستاهای اطراف آن تجاوز کرده است.

وی تصویری از این جنایتکار با دست و پا و چشمان بسته منتشر کرده و نوشته است، فرد متجاوز، که پیشتر به 15 سال حبس محکوم شده بود، به دست عناصر ارتش آزاد از زندان مرکزی شهر ادلب آزاد گردید و بعد از ملحق شدن به یک گروه مسلح، جرم و جنایات خود را تحت عنوان "انقلاب" از سر گرفت.

این کاربر شبکه اجتماعی فیسبوک می افزاید: این عنصر ارتش آزاد به زور تهدید به 17 کودک 13 تا 14 ساله بارها تجاوز کرده و حتی این این کودکان را مجبور کرده است که برای او دست به سرقت بزنند.

وی افزود: تحقیق از یک کودک دستگیر شده که برای این جنایتکار دست به سرقت می زد، پرده از جنایات هولناک او برداشت.

در صفحات فیسبوک آمده است که "هیئت شرعی" تروریست ها برای کسب وجهه و آبروی از دست رفته خود، این جنایتکار را به اعدام محکوم کرده و حکم اعدام او در میدان شهر سلقین اجرا شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:تروریست , تروریست ها در سوریه ارتش آزاد تهدید سلاح فرد متجاوز زندان مرکزی شهر ادلب هیئت شرعی سلقین تعرض به کودکان جنایات تروریست ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل ازصراط: جنگ داخلی بوسنی و هرزه‌گووین فاجعه ای است که هیچ گاه از خاطره بشریت پاک نخواهد شد جنایاتی که صرب ها علیه مسلمانان انجام دادند به حدی وحشیانه بود که آنها را از مرز حیوانیت گذراند. آنها در اعمال وحشیانه خود اقدام به پاکسازی قومی کردند و این به این معنی است که مردان مسلمان اعم از پیر و جوان کشته و زنان و دختران ولو زنانی که هم کیش و هم مسلک آنان بودند نیز به بهانه ازدواج با یک مرد مسلمان از تجاوز سربازان صرب در امان نبودند؛ به گونه ای که پس از پایان جنگ داخلی، مسلمانان با صدها کودک نامشروع، مواجه بودند. کودکانی که حالا باید بدون سرپرست و در یتیم‌خانه بزرگ می شدند از طرفی دیگر نیز تعدادی از زنان مسلمان بوسنی به خاطر جنایت صورت گرفته علیه آنها ترجیح دادند سرزمین خود را ترک و در کشوری دیگر به زندگی ادامه دهند تا شاید زخم آنها اندکی التیام یابد و این در حالی است که هم اینک بعد از گذشت سالها، صدها زن مسلمان در کشور بوسنی همچنان در سوگ عزیزان خود و در پی احقاق حقوقشان هستند؛ به طوری که در آخرین اقدام در سال گذشته میلادی در پی اعتراض به فیلم آنجلینا جولی بازیگر آمریکایی علی رغم استقبال برخی از هنرمندان و سیاستمداران آن سرزمین، مانع از ادامه فیلمبرداری شدند.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 شهريور 1392برچسب: آنجلینا , سرباز , جنگ , بازیگر , هالییود , صراط, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ با نزدیک شدن به ضرب الاجل امریکا برای حمله به سوریه، اظهارنظرهای مختلف پیرامون مشروعیت یا عدم مشروعیت حمله نظامی به این کشور از سوی نهادها و سیاسیون کشور های مختلف ادامه دارد. این اظهار نظرها، از اشک تمساح جان کری (+) تا مخالفت چین و روسیه (+)، هر کدام تحلیل ها را به سمت و سویی خاص سوق میدهد و تحلیل قطعی حمله یا عدم حمله به سوریه را در هاله ای از ابهام فرو می برد.

تهدید نظامی عربستان سعودی توسط روسیه، آماده باش اسرائیل و اعلام آمادگی این رژیم برای حمله به ایران و سوریه، همراهی فرانسه و انگلیس با امریکا [که می تواند آتش جنگ را تا اروپا نیز بکشاند]، واکنش نشان دادن حزب الله لبنان، و ... همه و همه فقط تبعات تهدید امریکاست. قطعا اگر ایالات متحده عملا مرتکب این حماقت آشکار شود نه تنها اول مسبب تنش و بحرانی شدید در منطقه و یا شاید دیگر نقاط جهان خواهد شد بلکه متضرر آسیب های فراوان اقتصادی و بین المللی نیز می گردد.

بقیه در ادامعه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 شهريور 1392برچسب:سعودی ,حمله موشکی,وهابی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«اوباما» و «نتانیاهو» مدام می گویند:"همه گزینه ها روی میز است" امّا باید بدانند که برای «حیفا» و «تل آویو» نیز "همه گزینه ها روی میز است". اگر به اشتباه بازی شروع شد، سناریویی هست که نقطه به نقطه جواب خواهد داد، «تل آویو» در برابر «بوشهر»، «فُردو» در برابر «دیمونا».

وبسایت روشنگری به نقل از  به نقل از مشرق- تبلیغات رسانه‌ای که به‌سرعت علیه «سوریه» به راه افتاده، به‌وضوح ثابت کرد، تغییرات در پهنه سیاسی «جمهوری اسلامی ایران» تا چه حدّ می‌تواند بر سیاست‌های راهبُردی و امنیتی «ایالات متّحده» اثرگذار باشد.
31 مردادماه، بنگاه‌های خبرساز عربی، ادّعای معارضان مسلّح مبنی بر استفاده ارتش سوریه از تسلیحات شیمیایی در منطقه «غوطه شرقی دمشق» را مخابره کردند. بلافاصله حجم انبوهی از تهدیدهای رسانه‌ای و اظهارات سیاسیون و مقامات ارشد نظامی غرب، علیه نظام سوریه به اجراء در آمدند تا جایی که شبکه خبری «C.N.N» طیّ گزارشی نوشت: نهایتاً تا پایان روز پنجشنبه سوریه مورد حمله قرار خواهد گرفت.

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 8 شهريور 1392برچسب:محو اسراییل ,حمله ایران,شکست رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط"محمدرضا گلزار" "بازيگر سينما" و "سوپر استار" سال‌هاي نزديک سينماي ايران که چند وقتي است به خارج از ايران سفر کرده است، با حضور در "کنسرت‌"هاي ضد اخلاقي برخي از "خواننده‌هاي زيرزميني" در "دبي" عکس‌هاي تامل برانگيزي را گرفته است.

 
در ميان عکس‌هاي منتشر شده از گلزار در فضاي مجازي، اين فرد سه عکس با خواننده‌هاي لس آنجلسي و خواننده مشهور ضد اخلاقي آمريکايي نيز منتشر کرده است.
 
بقیه تصاویر در ادامه مطلب......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 8 شهريور 1392برچسب:هنرمندان ضددین و بی هویت,شیطان پرستی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چند روز پیش از سوی نیروی انتظامی دو دختر جوان که با ساپورت هایی منقش به پرچم اسرائیل در میدان ونک در حال تردد بودند دستگیر شدند.

 

به گزارش بي باک به نقل از خبرنگار اجتماعی " ندای انقلاب "، چند روز پیش از سوی نیروی انتظامی دو دختر جوان که با ساپورت هایی منقش به پرچم اسرائیل در میدان ونک در حال تردد بودند دستگیر شدند تا پروژه اندام نمایی زنان در خیابان های تهران، رنگ و بویی جدید به خود بگیرد.

در شرایطی پروژه بی عفتی و هجوم به باورهای اجتماعی در ابعادی گسترده کار خود را به ریشه های فکری جوانان رسیده است جای این سوال است که چرا مطبوعات کشور به عنوان وکیل مدافع حقوق مردم در این زمینه هیچ گونه ورودی پیدا نکرده و از نگاه جامع شناختی به چالش ها و تهدیدات این موضوع نپرداخته اند. جالب اینجاست که در قبال این موضوع بسیاری از فعالان رسانه ای برگزیدن سکوت را بر حرف زدن ترجیح داده اند و چشم های خود را بر واقعیت تلخی که بسترساز بسیاری از جرایم در آینده نزدیک خواهد بود بسته اند.

موضوع پروژه " اندام نمایی " هر چند مفهومی سیاسی در ابعاد خود دارد اما نباید فراموش کرد که کم کاری های اجتماعی صورت گرفته در این بخش هم اکنون عرصه را به تنگ آورده و اصحاب رسانه را به عنوان چشم های بینای اجتماعی به حاشیه کشیده است.

موضوعی که افعی گونه بر جامعه چمبره زده و هر روز تعداد زیادی از جوانان را به کام زهر آگین خود می کشد و رسانه ها تنها در برابر آن با رویکردی منفعالانه چشم انتظار آینده مانده اند.

نباید این نکته را به فراموشی سپرد در جامعه ای که وجود حداقل های اخلاقی ارزش طلقی می شود این دسته از جوانان با چه رویکردی و با چه منطقی اینگونه بی مهابا به صورت جامعه چنگ می زنند تا کم کم بطن اجتماع را به نوعی بی خیالی به این موضوع و یا عادی شدن تن نمایی ترغیب کنند موضوعی که اکنون برای رسانه ها عادی سازی شده و با سری رو به پایین از کنار آن عبور می کنند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 8 شهريور 1392برچسب:بی عفتی,بی حیایی,اندام نمایی,بیحجابی,رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسیاری از این فتوا انتقاد کرده اند اما این فتوا بدون مشکل است و از نوعی عقیده ی ایمانی سرچشمه می گیرد و من این فتوا را تایید می کنم. «شیخ صالح المغامسی» چهره سرشناس وهابیت و امام و خطیب مسجد قباء در مدینه منوره، فتوای موسوم به  «نوشیدن ادرارمجاهدین» در فرقه ضاله وهابیت را برای  ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره  جایز دانست و گفت: نوشیدن ادرار مجاهدین باعث پاک شدن گناهان مبارزان ارتش آزاد و جبهه النصره می شود.

28945_YW6TDG31_pic

صالح الغامدی در گفتگو با شبکه تلویزیونی «وصال» عربستان سعودی با تایید صحت صدور این فتوا از سوی خود و با بیان اینکه عمل به فتاوای صادره از سوی علمای کشور عربستان جهت گمراه نشدن گروههای مسلح در سوریه و عراق واجب است، گفت: دنیا مرحله ی عبور است و مومنان و مجاهدان بویژه مجاهدین سوریه در کسب اعمال خیر و کسب توشه برای آخرت بکوشند و گناهان خود را پاک کنند و این امتحانی است برای مجاهدان جهت شستن گناهان خود که در اجرای حکم نوشیدن ادرار نهفته است.

وی در مورد فتوای جهاد نکاح در سوریه نیز گفت: بسیاری از این فتوا انتقاد کرده اند اما این فتوا بدون مشکل است و از نوعی عقیده ی ایمانی سرچشمه می گیرد و من این فتوا را تایید می کنم.

منبع : شفقنا

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:مفتی وهابی,حیوان,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 36 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com