وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

علی عثمان جرادی همانند الاسیر و حتی بی محاباتر از او سخن می گوید. علی عثمان جرادی امام مسجد قطیش در مناطق قدیمی صیدا است. او حزب الله را حزب شیطان دانسته است. وی اعلام کرده که هر کس حزب الله را تایید کند کافر است و اقتدا کردن به فردی را که به دولت سوریه یا حزب الله کمک کند حرام دانسته است.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شبکه خبر، در حالی که چند هفته ای بیشتر از پنهان شدن احمد الاسیر و شماری از طرفدارانش در صیدا در جنوب لبنان نمی گذرد، هم اکنون سخن از الاسیر جدیدی است که همان موضع و حتی تندتر از او را در برابر دولت های سوریه و لبنان دارد.نام شخص جدید، علی عثمان جرادی است که جانشین شیخ احمد الاسیر شناخته می شود. در حالی که پس از پنهان شدن شیخ احمد الاسیر، گروههای تکفیری در لبنان منتظر جانشین او بودند،  هم اینک علی عثمان جرادی به عنوان جانشین او شناخته می شود.

علی عثمان جرادی همانند الاسیر و حتی بی محاباتر از او سخن می گوید. وی امام مسجد قطیش در مناطق قدیمی صیدا است. جرادی حزب الله را حزب شیطان دانسته است. وی اعلام کرده که هر کس حزب الله را تایید کند کافر است و اقتدا کردن به فردی را که به دولت سوریه یا حزب الله کمک کند حرام دانسته است.امام مسجد قطیش گفته است افرادی که از دولت سوریه و حزب الله حمایت کنند، نباید در قبرستان مسلمانان دفن شوند. وی حزب الله را همانند اسرائیل دانسته و گفته است هر دو  اشغالگرند. علی عثمان جرادی، حسن نصرالله و اسحاق رابین را همانند هم دانسته است.تنها موردی که این شیطان جدید اعلام نکرده این است که با وجود این همه قاطعیت چگونه کوچکترین مشکلی با دولت اشغالگر قدس که سالهای سال مسلمانان را قتل عام می کند، ندارد و برنامه ای هم برای مبارزه با آن نخواهد داشت!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:علی عثمان جرادی ، الاسیر ، مسجد ، صیدا ، شیعه نیوز,وهابی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش 598 به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم؛ داستان های فرقه تروریستی مجاهدین خلق ظاهرا همیشه عکس واقعیت هاست. فرقه این بار در سالروز عملیات فروغ جاویدان از این عمیلات به عنوان "حماسه کبیر ملی میهنی" یاد کرده. در سایت های مختلف وابسته به این مجاهدین خلق تلاش شده از سالروز تهاجم این فرقه به خاک کشور به عنوان سالروز حماسه میهنی و آرمانی یاد شود!

 

عملیات "فروغ جاویدان" تنها چند روز بعد از پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران توسط فرقه تروریستی مجاهدین خلق با تهاجم به خاک ایران در ائویال مردادماه 1367 ماه شروع شد. در این عملیات نیروهای مجاهدین خلق که تا پیش از این در پادگان اشرف واقع در خاک عراق و تحت حمایت صدام قرار داشتند به خاک کشور یورش بردند

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 6 مرداد 1392برچسب:منافق,رجوی,خیانت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شورشيان سرخورده به دامن دولت و نظام سوريه بازمي گردند
شورشيان سرخورده به دامن دولت و نظام سوريه بازمي گردند
شماری از شورشیان پس از جدا شدن از گروه های مسلح در سوریه به آغوش نیروهای دولتی بازگشته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف" در گزارشی نوشت: شورشیان مسلح پس از ناکامی و خستگی در جنگ علیه نظام سوریه، به صف نیروهای دولتی بازگشته اند.
"راث شرلوک"، خبرنگار دیلی تلگراف در بیروت در گزارشی تأکید کرد که صدها تن از افراد مسلحی که از نیروهای سوریه جدا شده و به شورشیان پیوسته بودند، پس از اعلام عفو ویژه از سوی دولت به آغوش نظام بازگشته اند.
شرلوک دلیل این امر را احساس سرخوردگی آنها در زمینه عدم تحقق اهداف شورش علیه دولت، نفوذ فراوان افراطیون در میان مخالفان و خستگی پس از گذشت دو سال از جنگ در سوریه می داند و تأکید می کند که خانواده های این افراد نیز به مناطق تحت کنترل نیروهای نظام نقل مکان کرده اند. وی دلیل این امر را امنیت بیشتر این مناطق ذکر می کند.
شرلوک خاطرنشان می کند که این تحول نشان دهنده افزایش اعتماد به نظام سوریه است که وزارتخانه جدیدی موسوم به "وزارت آشتی" با هدف بازگرداندن این افراد تأسیس کرده است.
"علی حیدر" وزیر آشتی سوریه در این باره گفت، براساس برنامه این وزارتخانه افراد مسلح می توانند با زمین گذاشتن سلاح هایشان در کمال امنیت وارد مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی شوند.
یکی از این افراد که به دامن نیروهای نظام بازگشته است در این باره می گوید: من در صف شورشیان می جنگیدم. اما هدفی را که برای آن می جنگیدم از دست داده ام و امروزه زادگاه من به کنترل افراطیون درآمده است و افراد خانواده ام به منطقه ای که نیروهای دولتی بر آن کنترل دارند، منتقل شده ان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:وهابیت,جنایت,تروریسم,سوریه مظلوم,آمریکای جنایتکار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شیخ سلفی "علاء سعید" که از میزبانان برنامه ی ضد شیعی "عین علی الشیعه" در شبکه ی مذهبی "الرحمه" و عامل اصلی فاجعه ی ابونمرس واقع در استان جیزه بوده است، حال با تحریکات خود به یکی از عاملان اصلی کشتار های شب گذشته در منطقه ی سوئز مصر تبدیل شده است.

SHIA-NEWS.COM شیعة نیوز:
 
به گزارش «شیعه نیوز» یک مسئول امنیتی مصری در منطقه ی سوئز در اظهاراتی عنوان نمود: شیخ سلفی "علاء سعید" که از میزبانان برنامه ی ضد شیعی "عین علی الشیعه" در شبکه ی مذهبی "الرحمه" و عامل اصلی فاجعه ی ابونمرس واقع در استان جیزه بوده است، فاجعه ای که منجر به شهادت رهبر شیعی "شیخ حسن شحاته" و چند تن از یارانش شد، حال با تحریکات خود به یکی از عاملان اصلی کشتار های شب گذشته در منطقه ی سوئز مصر تبدیل شده است.

این شیخ سلفی با تحریکات خود بر به کار گیری خشونت نسبت به مردم این منطقه تاکید نموده، به نحوی که در درگیری ها میان مردم منطقه ی سوئز و حامیان رییس جمهور برکنار شده ی مصر "مرسی" دهها نفر کشته و زخمی شدند.

این منبع امنیتی در ادامه افزود: اتهامات متوجه این شیخ سلفی و احمد حمود از اعضای حزب عدالت و آزادی و چند تن دیگر از رهبران اخوان المسلمین است، و تا کنون هیچ حکمی مبنی بر دستگیری این افراد صادر نشده، اما به محض صدور حکم این افراد بازداشت خواهند شد.در همین راستا ساکنان منطقه ی سوئز خواستار برپایی تظاهرات بر علیه این شخصیات و محاکمه ی آنها شد. 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:سلفی , شیعه , شحاته , سوئز , کشته , شیعه نیوز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش شيعه آنلاين، "نعيمه النهاري" از يهوديان مقيم در سرزمين هاي اشغالي است. او يک يمني تبار است که در سال 2004 ميلادي به همراه خانواده و نزديکانش از يمن خارج شد و در سال 2006 به سرزمين هاي اشغالي کوچ کرد.

اما بر خلاف وعده هايي که صهيونيست ها به وي داده بودند، زندگي خوبي در سرزمين هاي اشغالي ندارد. او روز گذشته با حضور در مقابل ساختمان پارلمان صهيونيستي (کنست) شروع کرد به فرياد زدن و شعار سر دادن.

وي با صداي بلند خطاب به نمايندگان کنست، چندين با اين جمله را تکرار کرد: لعنت بر شما و اسرائيل..

"نعيمه النهاري" که در سرزمين هاي اشغالي نام خود را به "لوزه النهاري" تغيير داده،‌ بعد از چندين بار لعنت فرستادن به نمايندگان کنست و اسرائيل،‌ گفت: ما از ترک کردن کشورمان و آمدن به اسرائيل پشيمان هستيم. مي خواهيم به يمن بازگرديم. هيچ چيز از شما نمي خواهيم جز اينکه بليط برگشت برايمان بخريد. لعنت بر شما و اسرائيل ..

گفتني است "نعيمه النهاري" و خانواده اش در سال 2004 از طريق ديپلمات هاي آمريکا در يمن فريب خوردند و ابتدا به آمريکا سفر کردند اما مدتي بعد يعني در سال 2006 به اجبار به سرزمين هاي اشغالي تبعيد شدند و در يکي از شهرک هاي صهيونيستي شهر "عسقلان" استقرار داده شدند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:یهودی,صهیونیست,اسراییل,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

23 تیرماه امسال اتفاقی تأسف بار رخ داد که پس از انتشار آن در رسانه‌ها، احساسات عموم مردم مسلمان جامعه جریحه دار شد، خبری با این تیتر « ماجرای کشیدن چادر از سر دختر آمر به معروف در ماه رمضان ». شمس، دختر آمر به معروف 30 ساله‌ای است که در منطقه پونک تهران مورد اهانت و هتک حرمت یک خانم بدحجاب قرار می‌گیرد تا جایی که خانم بدحجاب، تلاش بر کشیدن چادر و روسری از سر این آمر به معروف می‌کند اما موفق نمی‌شود.

24 تیرماه یعنی تنها پس از گذشت یک روز از ماجرای خانم شمس، معصومه فراهانی، زن چادری دیگری در محله خانی‌آباد تهران، مورد ضرب و شتم یک زن بدحجاب قرار می‌گیرد. ماجرایی که جزئیات آن را خانم فراهانی برای خبرنگار گروه جامعه فارس توضیح می‌دهد.

خبرگزاری فارس: ضرب و شتم یک زن چادری دیگر در خانی‌آباد

فارس: شرح ماجرا را این طور آغاز کنیم که 24 تیرماه است و شما پس از اقامه نماز در مسجد به همراه فرزند 3 ساله خود، راهی منزل خود در محله خانی‌آباد می‌شوید، در مسیر، چه اتفاقی برای شما رخ می‌دهد؟

فراهانی: من روزه بودم و برای اقامه نماز و صرف افطار، همراه با فرزند 3 ساله‌ام به مسجد رفتیم ساعت تقریباً 10 شب بود در مسیر که داشتم می‌آمدم داخل کوچه 2 نفر خانم را دیدم که روسری‌های خود را دور گردنشان انداخته بودند و داشتند به سمت ماشینشان می‌رفتند، ظاهرشان تعجب آور بود، اول سعی کردم با نگاه هشداردهنده، باعث شوم که حجابشان را رعایت کنند اما آنها نگاه طلبکارانه‌ای را تحویل من دادند، در مرحله بعد سعی کردم یادآوری کنم که آنها در کجا زندگی می‌کنند و فقط خطاب به آنها گفتم «ببخشید خانم‌ها آیا اینجا ایران نیست؟» جواب دادند که « ایرانه که ایرانه!» گفتم « به نظر شما نباید حداقل، تابع قوانین کشوری باشیم که در آن زندگی می‌کنیم؟» اما دیگر جواب این سوالم را ندادند و به جای آن مشت‌هایی بود که نثارم می‌کردند.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:اوباش بی حیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، «محمدباقر نوبخت» از اعضای اصلی تیم اقتصادی آقای روحانی اخیرا در مصاحبه‌ای که با هفته نامه آسمان داشت، خاطره ای از مجلس ششم نقل کرد که با توجه به سهم خواهی های جریان اصلاحات از کابینه آینده و کارشکنی رسانه های این طیف در مسیر تشکیل کابینه واقعی روحانی، بسیار قابل تامل است.

خبرگزاری فارس: نوبخت: اصلاح‌طلبان نگذاشتند از مشکلات معیشتی مردم بکاهیم

نوبخت در این مصاحبه به کارشکنی اصلاح طلبان در مسیر تلاش وی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم در دوران اصلاحات اشاره کرده و می گوید: «من از تجاربی که در مجلس ششم و در گفت‌و‌گو با برخی از دوستان اصلاح‌طلب داشتم برایتان بگویم. در آن زمان ما درصدد بودیم با برخی طرح‌ها مانند بیمه یا مستمری بیکاری از مشکلات معیشتی مردم بکاهیم. دقیقاً به خاطر دارم که ما آن طرح را تهیه کردیم اما برخی از دوستانی که به آنها اشاره کردم از ما به شدت انتقاد می‌کردند که نباید این‌گونه مباحث را در دستور کار مجلس قرار دهیم. اینکه ما راه‌های سهل‌الوصول‌تری برای تامین رضایت مردم داریم و آن پرداختن به مباحث سیاسی و توسعه سیاسی و آزادی‌های اجتماعی است».

این خاطره جدا از اینکه نشان از بی توجهی افراطیون اصلاح طلب به مسائل اقتصادی و معیشت مردم دارد، حاکی از وجود یک نگرانی قابل توجه در تیم روحانی از کارشکنی‌های افراطیون اصلاح طلب در مسیر دولت یازدهم است؛ نگرانی از اینکه سهم خواهان امروز، فردا بر کرسی های دولتی تکیه زنند و نه تنها خود به مسائل و مشکلات مردم نپردازند، بلکه در مقابل طرح هایی برای پیشبرد حماسه اقتصادی، به سیاق موردی که آقای نوبخت از مجلس ششم نقل کرد، سنگ اندازی کنند.

رسانه های اصلاح طلب علی رغم تاکید رئیس جمهور منتخب بر عدم اظهار نظر درباره کابینه آینده و ایجاد توقع نکردن در جامعه، چند روز یکبار با انتشار لیست هایی از کابینه احتمالی، در صدد تحمیل گزینه های خود به آقای روحانی هستند و توامان با این لیست ها، تهدیدهایی را نیز درباره «عبور از روحانی» مطرح می کنند.

انتهای پیام/

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:اصلاح طلبان,اخلالگران,فتنه,اغتشاش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«بهشون بگید گورشان را از فلسطین گم کنند... یادتون باشه، اون‌ها آنجا را اشغال کرده‌اند. آنجا سرزمین فلسطینی‌هاست. آنجا آلمان نیست. لهستان هم نیست... آن‌ها باید بروند لهستان، آلمان یا آمریکا یا هرکجای دیگر. چرا مردمی را که قرن‌ها آنجا بوده‌اند، بیرون می‌کنند؟».

ویدئویی ۱۰ دقیقه‌ای، خبرنگاری سالخورده و باسابقه را نشان می‌داد که در مقابل خاخام آمریکایی ایستاده و انتقادات تندی را علیه اسرائیل و اشغالگری در سرزمین فلسطینی‌ها مطرح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتشار این قطعه ویدئویی پایانی اجباری بود بر بیش از 6 دهه فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ایِ پیرترین روزنامه‌نگار آمریکایی. «هلن توماس» 92 ساله روز دوشنبه در حالی درگذشت که از سال 2010 به بعد به دلیل انتشار اظهارات ضداسرائیلی‌اش از تیم رسانه‌ای کاخ سفید کنار گذاشته شده بود.

انتقادات تند توماس، «باراک اوباما» را هم به واکنش واداشت. رئیس‌جمهور آمریکا در دفاع از اسرائیلی‌ها تمام قد به میدان آمد و صحبت‌های روزنامه‌نگار آمریکایی را «اهانت‌بار» خواند و گفت بازنشستگی، «تصمیمی صحیح» برای هلن است. به زعم اوباما این پایان برای «هلن توماس»، «شرم‌آور» بود.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:روشنگری بر علیه صهیونیستهای کثیف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، گفت: من پیروان بهائیت را در فیلم خود انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.
 
 
 
محسن مخملباف
 

محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، روز گذشته در نشستی در حاشیه این جشنواره فیلم خواستار گفت‌وگوی فرهنگی بین ایران و رژیم صهیونیستی شد!

بقیه و فیلم در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:روشهای تبلیغ در بهاییت, بهاییت و استعمار, برچسب ها: بهاییت, اسراییل, ایران, انقلاب اسلامی, فیلم, کارگردان, محسن مخملباف, فیلم باغبان, باغ های بهایی, اپوزوسیون, , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ محمد نوری زاد، با انتشار یادداشتی در سایت شخصی و صفحه فیسبوک خود زیر عنوان "بوسه بر پای یک بهایی کوچک" به حمایت از فرقه ضاله بهائیت پرداخته است.
نوکر بهاییت
 

نوری زاد در نوشته خود از دیدار با بهائیان به تشیع حمله کرده و می نویسد: «“آرتین” یعنی همان پسرک چهارساله ی بهایی را نشاندم بر یک صندلی، و از جانب همه ی گردن فرازان شیعه، از او پوزش خواستم و بر پاهای کوچکش بوسه زدم. چشم در چشم او دوختم و با التماسی آمیخته به درد، از او خواستم که اگر می تواند به روی منِ شیعه آب دهان بیندازد و به صورتم سیلی بزند.»

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 تير 1392برچسب:روشهای تبلیغ در بهاییت, معرفی بهاییت, ایران و بهاییت, بهاییت و استعمار, برچسب ها: بهاییت, بهایی, کودک بهایی, محمد نوری زاد, آرتین, پا بوسی, بوسه بر پای کودک بهایی, شیعه, اسلام, جمهوری اسلامی, نفاق, اپوزوسیون, روشهای تبلیغ بهاییت, , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه بین الملل ـ تشکیلاتی تحت عنوان اتحاد علیه ایران هسته ای (UANI) ایجاد گردیده بود و با ارسال روزانه نامه های مختلف به کمپانی ها، شرکت ها و موسسات مالی و حتی دولتها، با بیان ادعاهای واهی خواهان قطع همکاری آنها با ایران می شده و این شرکت ها را تهدید به تنبیهات قضایی می کرد. این تشکلات اکنون با یک پرونده بزرگ قضایی در یونان مواجهه شده است.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، دفتر دادستان ویژه آتن، پایتخت کشور یونان، تائید کرده است که یک دادخواست کیفری و مجرمانه را علیه نماینده پیشین یونان در سازمان ملل متحد و کمپانی او به نام اتحاد علیه ایران هسته‌ایUnited Against Nuclear Iran)UANI) دریافت کرده است.

این دادخواست براساس کدهای کیفری سیستم قضایی یونان معروف بهLIBEL(لیبل)، بوده که براساس این کدهای کیفری، اعمال والاس نیز مجرمانه تلقی می گردد.

دادخواست کیفری مذکور توسط کمپانی تجاری و کشتیرانی پیشرو و کمپانی مشارکتی دریایی انرژی طلایی و « ویکتور رستیز» علیه سفیر پیشین «مایک والاس» و کمپانی او اقامه شده است.

اساس این کیفرخواست فعالیت های مجرمانه آنها با انتشار نامه ها و نقل تهمت ها و افتراهای دروغ بیان شده است. در یکی از این اتهامات دروغ که از سوی مایک والاس ارائه شده است او گفته که «بانک تجاری اولین» و شرکت «کشتیرانی پیشرو» عاملان اصلی برای فعالیت های خلاف قانون ایران می باشد و آنها برای شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفتکش ایران فعالیت های غیر قانونی در اروپا انجام می دهند.

دادستان محلی آتن با صدور تائیدیه ای که نشان می دهد علیه والاس دادخواستی ارائه شده که اکنون به کیفرخواست علیه والاس و کمپانی (UANI) در قالب جرائم کیفری تهیه شده است. این کیفرخواست به دادگاه کیفری (مجستریت) برای انجام تحقیقات و کسب اطلاعات بیشتر ارسال شده است.

تشکیلات اتحاد علیه ایران هسته ای همواره درصدد است تا بتواند با جمع 4 تا 5 نفره خود و ارسال نامه و نشر مقالات اقداماتی را علیه برنامه هسته ای ایران انجام دهد که به زعم خود بتواند اتحادی را علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:UANI , ایران , هسته ای , تشکیلات , چاه کن , آتن , دادستان , دادخواست کیفری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شکنجه بازداشت شدگان در بحرین ادامه دارد
شکنجه بازداشت شدگان در بحرین ادامه دارد
العالم - مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد: بحرین تنها کشوری است که از تجارب کشورهای دیگر برای تنوع در به کارگیری اشکال مختلفِ شکنجه شهروندان بحرینی استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز حقوق بشر بحرین در بیانیه ای اعلام کرد که "دولت بحرین، تنها کشوری است که با اشکال مختلف و با سلاح های ممنوعه با مردمی صلح جو و بی دفاع که صرفا" به دنبال خواسته های مشروع و عادلانه خود هستند ، مبارزه می کند".

مرکز حقوق بشر بحرین در ادامه با اشاره به قضیه برهنه کردن "ریحانه الموسوی" از زنان بازداشت شده بحرینی، این اقدام را یکی از فجیع ترین شیوه های برنامه ریزی شده نیروهای آل خلیفه با هدف ِ نادیده گرفتن کرامت انسانی شهروندان بحرینی و توهین به آنان دانست.

در این بیانیه تاکید شده است: شورای حقوق بشر در ژنو در سال 2012 ، 176 توصیه به دولت بحرین کرده است و این درحالیست که تاکنون این میزان توصیه حتی به کشورهایی که بزرگ ترین موارد نقض حقوق بشر در آن جا اتفاق افتاده است، نشده بود.

در این بیانیه با اشاره به این که بحرین درصدر کشورهایی قرار دارد که به معیارهای حقوق بشر توجهی نمی کند، خاطرنشان شده است که بحرین از یک سو برای فریب افکار عمومی در نشست های بین المللی با هدف بررسی وضعیت حقوق بشر دراین کشور شرکت می کند و از سوی دیگر حقوق بشر را در سطحی گسترده نقض می کند.

این بیانیه می افزاید: واقعیت دردناک اوضاع حقوق بشر در بحرین و نقض گسترده حقوق انسانها، ادعاهای رژیم بحرین را مبنی بر مراعات حقوق شهروندان بحرینی تکذیب می کند.

 این بیانیه با اشاره به گزارش کمیته حقیقت یاب وابسته به دفتر پادشاهی بحرین به ریاست "شریف بسیونی" و مخالفت حکومت بحرین با سفر "خوان ماندیز" مخبر ویژه سازمان ملل در امور شکنجه به بحرین، می افزاید: این اقدام نیز مهر تاییدی بر اظهارات مرکز حقوق بشر بحرین است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب: سه شنبه 25 تیر 1392 - 20:33:10 بحرین تنها کشور وارد کننده شیوه های شکنجه از خارج [Increase] [Normal] [Decrease] شکنجه بازداشت شدگان در بحرین ادامه دارد شکنجه بازداشت شدگان در بحرین ادامه دارد العالم - مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد: بحرین تنها کشوری است که از تجارب کشورهای دیگر برای تنوع در به کارگیری اشکال مختلفِ شکنجه شهروندان بحرینی استفاده می کند, به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم, مرکز حقوق بشر بحرین در بیانیه ای اعلام کرد که "دولت بحرین, تنها کشوری است که با اشکال مختلف و با سلاح های ممنوعه با مردمی صلح جو و بی دفاع که صرفا" به دنبال خواسته های مشروع و عادلانه خود هستند , مبارزه می کند", مرکز حقوق بشر بحرین در ادامه با اشاره به قضیه برهنه کردن "ریحانه الموسوی" از زنان بازداشت شده بحرینی, این اقدام را یکی از فجیع ترین شیوه های برنامه ریزی شده نیروهای آل خلیفه با هدف ِ نادیده گرفتن کرامت انسانی شهروندان بحرینی و توهین به آنان دانست, در این بیانیه تاکید شده است: شورای حقوق بشر در ژنو در سال 2012 , 176 توصیه به دولت بحرین کرده است و این درحالیست که تاکنون این میزان توصیه حتی به کشورهایی که بزرگ ترین موارد نقض حقوق بشر در آن جا اتفاق افتاده است, نشده بود, در این بیانیه با اشاره به این که بحرین درصدر کشورهایی قرار دارد که به معیارهای حقوق بشر توجهی نمی کند, خاطرنشان شده است که بحرین از یک سو برای فریب افکار عمومی در نشست های بین المللی با هدف بررسی وضعیت حقوق بشر دراین کشور شرکت می کند و از سوی دیگر حقوق بشر را در سطحی گسترده نقض می کند, این بیانیه می افزاید: واقعیت دردناک اوضاع حقوق بشر در بحرین و نقض گسترده حقوق انسانها, ادعاهای رژیم بحرین را مبنی بر مراعات حقوق شهروندان بحرینی تکذیب می کند, این بیانیه با اشاره به گزارش کمیته حقیقت یاب وابسته به دفتر پادشاهی بحرین به ریاست "شریف بسیونی" و مخالفت حکومت بحرین با سفر "خوان ماندیز" مخبر ویژه سازمان ملل در امور شکنجه به بحرین, می افزاید: این اقدام نیز مهر تاییدی بر اظهارات مرکز حقوق بشر بحرین است, دسته بندی بحرین بیداری اسلامی بحرین مرکز حقوق بشر بحرین رژیم آل خلیفه شکنجه بسیونی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز گذشته در این تجمع ضمن تعرض به حکم قانونی پلمب، شعارهای رادیکالی علیه نهادهای قانونی نظام سر داده شد که شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب از جمله BBC فارسی و VOA آمریکا به سرعت آن را پوشش خبری دادند.

 

به گزارش بی باک، کیهان نوشت:
با گذشت 2 سال از صدور حکم تعطیلی دائم «خانه سینما» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلمب ساختمان آن، «گروهک فشار جریان فتنه» تحرکات بی‌سابقه‌ای را برای مصادره غیرقانونی آن کلید زدند. این گروهک که فشارهای غیرقانونی آن برای تسلط نامشروع بر «خانه سینما» با شکست مواجه شده است، در جدیدترین اقدام خود نقشه حمله به ساختمان «خانه سینما» را با هدف تسخیر آن کشید؛ چنانکه «علیرضا داوودنژاد» از سینماگران جریان فتنه صبح روز سه شنبه (دیروز) با راه‌اندازی یک تجمع غیرقانونی، پلمب کاغذی نصب شده بر درب ساختمان «خانه سینما» را پاره کرد و سعی در شکستن پلمپ فلزی آن و ورود غیرقانونی به ساختمان را داشت.

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:خانه منحله سینما,گروه فشار,هنرمندان ضددین و بی هویت,اغتشاش,اهانت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مصر در یکی دوهفته اخیر دستخوش تحولات مختلف، متعدد، قابل پیش بینی و گاها" غیرقابل پیش بینی بود.

جریان وابسته به اخوان المسلمین، تشکلی غیرسیاسی که در قریب به 70سال فعالیت خود، تئوری پردازی و جریان سازی کرد و در یکسال اخیر و با انتخاب یکی از چهره های مورد حمایت خود یعنی محمد مرسی، تلاش کرد شیوه ای مطابق با دیدگاه سلفی را از اسلام سیاسی به جهانیان، مسلمانان و ملت مصر نشان دهد.

تجربه شکوهمند و موفقیت آمیز ملت بزرگ ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی که مبتنی بر قرائت صحیح، دقیق، به روز و پویا از اسلام سیاسی منطبق با شریعت مقدس بر مبنای تئوری ولایت فقیه و حکومت صالحان است در این مدت همواره به عنوان الگویی بی نظیر و دارای مبانی استدلالی و استباطی قوی نه تنها در دول اسلامی بلکه در دول غربی و حکومت های دارای تفکرات سکولاریسم، لیبرالیسم و امپریالیسم مورد تجزیه، تحلیل و واکاوی بسیار جدی قرار گرفته است.

اخوان المسلمین با علم به این مسئله و مطالعه جدی در این راستا به صورت تعریف شده و خود خواسته، نسخه جدیدی را برای اداره کشور مصر که بزرگترین کشور عربی جهان و از نخستین تمدن های بشری است، پیچید و در این مسیر تمام تلاش خود را برای پیاده کردن اسلام حکومتی مطابق با برداشت های فقهی خود که برمبنای خواستگاه سلفیت به معنای ظاهری اقتدا و عمل به دستور علمای گذشته است، مصروف ساخت.
نادیده گرفتن احکام حقیقی اسلام، بی توجهی به حیات بخشی، زنده و به روز بودن احکام شریعت مقدس اسلام، عدم توجه به اصل مدارا و توجه به حقوق سایر ادیان، اقوام و مذاهب در دین مبین اسلام، تلاش برای شیوه اداره جامعه مطابق با اصول جمهوری اسلامی منهای اصل مترقی ولایت فقیه ( به عنوان تئوری پایدار شیعه برای اداره جامعه و تشکیل حکومت)، فقدان رهبری عالمانه، عاقلانه و مبتنی بر تدبیر همراه با شجاعت در آن جامعه و نیز بی توجهی به خواسته های مختلف مردم از حکومت که در پی بیش از 30 سال استبداد رژیم مبارک تجمیع شده بود، در کنار سیاست یک بام و چندهوایی مرسی درباره رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم در غزه و فلسطین، تحولات لبنان، عراق، افغانستان و سوریه که با هم پیالگی ارتجاع عرب و خوش نشین های منطقه و صحنه گردانی آمریکا و اسرائیل، آتش فتنه قومی، مذهبی و انسانی را به راه انداخته اند، در زمره این مسائل بودند.
فقدان مبانی فقه حکومتی در جریان سلفی که تلاش دارد قرائت های خود از اسلام را حتی اگر مخالف نص صریح قرآن کریم، احادیث و روایات و سیره پیامبر، اهل بیت(ع) و بزرگان دین باشد، جاری و ساری کند، سبب این بهم ریختگی سیاسی، اجتماعی، فکری و نگاه مرتجعانه به حکومت بر کشور بزرگ مصر شد.
همزیستی و همکاری اخوانی ها با سلفی ها و شاخه تکفیری آن که به عنوان سلفی های جهادی! شناخته می شوند تاجایی پیش رفت که در برابر چشم مردم به محل اقامت شهید شیخ شحاطه عالم فرزانه شیعه و سه نفر از مومنین همراهش هجوم ناجوانمردانه برده و علاوه بر ضرب و شتم و مثله کردن بخشی از ابدان این شهدای سرافراز، آنها را به شهادت رسانده و اجسادشان را در کوی و خیابان کشیدند و تصاویر انزجار آمیز آنرا که یادآور جنایات هم مسلکانشان در سوریه که از آدم خواری و نسل کشی گرفته تا جنایاتی که حتی حیوانات هم گاهی از آن اجتناب می کنند، در بین مردم دنیا پخش کردند و برای غربی ها که سال ها به دنبال القای متوحش نشان دادن مسلمانان بودند، چه لقمه ی رسانه ای از این چرب تر که با یک تیر ده ها نشانه را هدف گرفتند و این تصاویر به سرعت به سراسر جهان مخابره شد.

یقینا" اگر جریان تکفیری، سلفی مصر فضای عمومی را مساعد نمی دید این چنین علیه این انسان های بی گناه مرتکب جنایت نمی شد و تشییع مظلومانه پیکرهای چهار شهید شیعه مصر، خود گواه مهمی بر این مسئله بود که خون یاران حقیقی امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) هرگز بدون اجر نخواهد ماند و به فاصله کمتر از ده روز، مصر تاوان ارتجاع سلفیت، وهابیت و یکجانبه نگری و قرائت غلط از دین مبین و انسان ساز اسلام را داد.

اخوانی ها گریختند و سران آن دستگیر شدند، رئیس جمهور مرسی زندانی و خلع شد تا بداند نتیجه اعتماد بی جا به آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانی که سفر اولش را به مقصد کشورشان با عجله و شتاب انجام داد، همین است.

امروز ملت مصر بیش از همیشه باید مراقب باشد که از طرفی در دام پس ماندگان رژیم مبارک و علاقمندان به مکتب لائیک و سکولاریسم نیفتد و از طرف دیگر قرائت غلط سلفی ها را در اداره حکومت نپذیرد چرا که راه رهایی کشورهای اسلامی تکیه بر دواصل اساسی جمهوریت به معنای مردمسالاری در همه شئون و اسلامیت به معنای درنظر داشتن اصول اساسی و محکمات دین مبین اسلام که یکی از آن اداره حکومت است، باشد.

آنها و سایر ملت های مسلمان در منطقه و جهان باید بدانند ترکیب موزون و هماهنگ «جمهوری اسلامی» به اعتراف بسیاری از اندیشکده های غربی و اسلامی، امروز بهترین شیوه اداره جامعه در بسیاری از بلاد اسلامی است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 تير 1392برچسب: رسول شکری نیا , شهید شحاطه , اخوان المسلمین , سلفی های مصر , مکتب لائیک , انقلاب اسلامی , , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حشمت طبرزدی، اکبر محمدی، احمد باطبی، منوچهر محمدی، پرویز سفری، محمد مسعود سلامتی، فرخ شفیعی، حسن زارع زاده اردشیر، محمد رضا کسرایی، محمود شوشتری، مهرداد لهراسبی، بهروز جاوید تهرانی، عباس دلدار، غلامرضا مهاجرانی نژاد، علی مهری، علی بیکس و مهدی فخرزاده از جمله افرادي بودند که دادگاه انقلاب در روند رسیدگی به پرونده کوی و حواشی آن به محاکمه آنان پرداخت....
گروه سیاسی ـ هر ساله با رسیدن به اواسط تیر ماه، تصاویر و مطالب اغتشاشات حادثه 18 تیر از آرشیوها خارج شده و بازخواني مي‌شود تا برگی ديگر از خیانت معاندان نظام مرور شود.

به گزارش بولتن نیوز،  در حوادث سال 78 برخی عوامل، نقش موثری ایفا کردند و در آن روزها نام آنها در رسانه های مختلف منتشر شد و تعدادی از آنها بازداشت و محاکمه شدند. برای بررسی این عوامل، به بازخوانی عملکرد تعدادی از آنها در این گزارش می پردازیم تا روشن شود که آنها از ابتدا چه نیاتی داشتند و در سال های بعد چه رفتاری از آنها شاهد هستیم تا دلیل حضور آنها در آمریکا و انگلیس و.... را بهتر روشن کنیم...

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:حوادث , اغتشاش , آمریکا , تیرماه , دانشگاه , کوی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم، رسانه بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس؛ دیروز در طی یک مصاحبه تلویزیونی با فاطمه حقیقت جو [نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و از فعالان ضدانقلاب در خارج از کشور] و مسیح علینژاد [کارمند شبکه صدای آمریکا] در پی آن بود تا کشف ابزار شنود مکالمات در اتاق علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی را به گذشته های دور پیوند دهد تا بواسطه آن اینطور عنوان کند که نظام ج.ا.ا نیز از اینگونه ابزار برای جاسوسی استفاده می کند!
بقیه در اد امه مطلب.........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب: صدای آمریکا , مسیح , ناجیه غلامی , مطهری , شنود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حسون در ادامه افزود: حال این همان حماسی است که سوریه همواره پشتیبان آن بود و روزی که همه ی درها به روی آن بسته شد سوریه او را یاری کرد، همین حماس امروز به دشمن سوریه تبدیل شده، میخواهم از حماس بپرسم: چه سودی از دشمنی با سوریه می بری؟

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» مفتی اعظم سوریه "بدر الدین حسون" در انتقادات و گله هایی تند خطاب به حماس اظهار داشت: حماس کم کم به شکل دشمن سوریه در آمده است؛ روزی که بیشتر عرب، حماس را کنار گذاشت سوریه آن را با آغوش باز پذیرفت.

در زمان اشغال عراق وزیر اسبق امور خارجه ی آمریکا "کالن پاول" در طی اولین سفرش به سوریه عنوان نمود : آمریکا حاضر است در ازای عدم حمایت سوریه از مقاومت تمام تحریم ها و اقدامات بین المللی ضد سوری اش را لغو کند اما آنروز بشار اسد این معامله ی پرسود را به خاطر مقاومت نپذیرفت.

وی در ادامه افزود: حال این همان حماسی است که سوریه همواره پشتیبان آن بود و روزی که همه ی درها به روی آن بسته شد سوریه او را یاری کرد، همین حماس امروز به دشمن سوریه تبدیل شده، میخواهم از حماس بپرسم: چه سودی از دشمنی با سوریه می بری؟ من از حماس پشتیبانی و یا کمک نمی خواهم و نمی خواهم که ما را تایید کند اما می خواهم به همه ی عرب و مسلمانان یادآور شوم چه کسی بود که مردم غزه را یاری کرد تا پایداری نماید؟ از حماس نمی خواهم که یاری مان کند اما درخواست دارم حقیقت سوریه ایی که امروز به او تهمت می زنند ضد مقاومت است را به یاد آورد، بر حماس است که حقیقت را با صدای بلند فریاد کند.

وی در پاسخ به این سوال که در حماس کسانی هستند که به صراحت اعلام می کنند پشتیبانی از مقاومت قتل شهروندان را توجیه نمی کند، گفت: از حماس می پرسم: آیا ارتش سوریه در طول سی سال گذشته کسی را به قتل رسانده؟ ارتش باید از خود دفاع کند زمانی که می بیند روزانه مقادیر بالای اسلحه و مهمات و تروریست از خارج جهت کشتن آنها و ضربه زدن به حکومت وارد کشور می شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:سوریه,مقاومت,حمایت از مقاومت,انتقاد از دشمنان سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علیمف ادامه می دهد: فقط یک سال حکومت اخوان المسلمین بر مصر باعث از بین رفتن وحدت ملی در این کشور، بروز دودستگی ها در رهبری آن، ایجاد اختلافات فرقه ای و درگیری هایی با رنگ و بوی دینی شد. اصلاح خرابی هایی که اخوان از خود به جا گذاشتند نیازمند یک زمان طولانی و تلاش های بسیار از سوی مصر و دیگر کشور های عربی است.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از «شیعه نیوز» رییس دار الافتاء روسیه "فرید علیمف" در طی اظهاراتی از حکومت روسیه خواست مانع از ورود مفتی ناتو "یوسف قرضاوی و هر یک از هم فکرانش به روسیه شود و آنها را دشمن روسیه و مسلمانان این کشور معرفی کرد.

علیمف ادامه می دهد: فقط یک سال حکومت اخوان المسلمین بر مصر باعث از بین رفتن وحدت ملی در این کشور، بروز دودستگی ها در رهبری آن، ایجاد اختلافات فرقه ای و شکل گیری آشفتگی ها و درگیری هایی با رنگ و بوی دینی شد. اصلاح خرابی هایی که اخوان از خود به جا گذاشتند نیازمند یک زمان طولانی و تلاش های بسیار از سوی مصر و دیگر کشور های عربی است، بر حذر باشید که گرو های تروریستی قصد سیطره بر تمام خاور میانه را دارند.

در همین راستا "ریس سلیمانف" رییس مرکز ادیان و اقوام در "ولگا" در سخنانی گفت: سقوط نظام سیاسی اخوان در مصر گواه این مطلب است که به قدرت رسیدن اسلام گرایان افراطی فقط بوی خون می دهد، جهان دوره یک ساله ی ریاست جمهوری مرسی را فقط با قتل ، ترس و وحشت، عدم آزادی بیان و سرکوب روزنامه نگاران و مسیحیان به یاد می آورد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:قرضاوی,مفتی ناتو,وهابی,جنایتکار,سع,دی,قطر,اخوان المسلمین,فتاوی ضد شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اخبار و اطلاعاتي در مورد ديدارهاي ديگر "مولوي عبدالحميد" با مقامات سياسي و امنيتي آل سعود در دست نيست.

به گزارش شيعه آنلاين، "مولوي عبدالحميد" چهره سرشناس اهل سنت ايران و امام جمعه مسجد مکي زاهدان حدود 10 روز پيش به عربستان سعودي سفر کرد. رسانه هاي نزديک به تنها هدف سفر او را بجا آوردن عمره تمتع عنوان کردند.
پس از اعلام شدن خبر سفر او به عربستان، پايگاه خبري شيعه آنلاين با انتشار خبر اعلام کرد که هدف از اين سفر شايد در ظاهر بجا آوردن عمره تمتع باشد، اما به نظر مي رسد هدف اصلي آن ديدار "مولوي عبدالحميد" با مقامات ارشد سياسي و امنيتي رژيم آل سعود باشد.
در همين راستا اخبار رسيده از عربستان حاکي از آن است که "مولوي عبدالحميد" چند روز پيش به ديدار "عبدالله عبدالمحسن الترکي" چهره سرشناس وهابيت و دبيرکل انجن جهان اسلام (رابطة العالم الاسلامی) در مکه رفت و با وي به گفتگو پرداخت.
گفتني است جزئيات کامل اين ديدار و موضوعات مطرح شدن در آن تا به اين لحظه بطور کامل منتشر نشده و رسانه هاي نزديک به "مولوي عبدالحميد" تنها بخش هايي از اين ديدار که موضوعات کلي مربوط به جهان اسلام در آن مطرح شد را منتشر کرده اند.
گفته مي شود امام جمعه مسجد مکي زاهدان در اين دیدار توضیحاتی درباره فعالیت‌های مدارس دینی اهل سنت در بلوچستان ایران ارائه نمود و سپس اعلام کرد که شورای هماهنگی مدارس دینی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان مایل است که نسخه هایی از فتاوی و بحث های صادر شده از آکادمی فقه اسلامی تابع انجمن جهان اسلام را دريافت کند!
قابل ذکر است اخبار و اطلاعاتي در مورد ديدارهاي ديگر "مولوي عبدالحميد" با مقامات سياسي و امنيتي آل سعود در دست نيست.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 تير 1392برچسب:مولوی عبدالحمید,وهابی,سعودی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری دام پرس، «احمد معاذ الخطیب»، رئیس سابق ائتلاف معارضان سوری ضمن انتقاد شدید از گروه «جبهه النصره»، وابسته به سازمان تروریستی القاعده، این گروه را «باندی جنایتکار» خواند که به هیچ یک از ارزش‌های دینی و اخلاقی پایبند نیست.

خبرگزاری فارس: معاذ الخطیب: «جبهه النصره» در سوریه باندی جنایتکار است

وی که در واکنش به ترور «کمال الحمامی»، یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی ارتش آزاد سوریه سخن می‌گفت، افزود: حمامی را این گروه جنایتکار (جبهه النصره) که نه از دین و نه اخلاق و نه عشق به وطن بویی نبرده و تصور می‌کند که جهاد فقط کشتن و خون ریختن است، ترور کرده و به قتل رساند.

گروه تروریستی موسوم به «گردان‌های امارت شام و عراق»، وابسته به سازمان القاعده و جبهه النصره «محمد کمال حمامی»، معروف به «ابو بصیر اللاذقانی» یکی از اعضای شورای عالی ارتش آزاد و سرکرده گروه تروریستی «کتائب العز بن عبد السلام» را ترور کردند.

پس از اعلام خبر ترور کمال حمامی، ارتش آزاد سوریه اعلام کرد که ترور الحمامی از سوی جبهه النصره را به مثابه اعلام جنگ این گروه علیه خود تلقی می‌کند.

این در حالی است که پایگاه اینترنتی «الثوره» وابسته به گروه‌های مسلح سوری برای اولین بار از زمان آغاز به کار در فوریه 2010 تاکنون جبهه النصره و در راس آن «ابو ایمن العراقی»، از رهبران سازمان القاعده را باندهای القاعده خواند و آنها را متهم به بازداشت آزادگان و سرقت و غارت برخی نیازهای گروه‌های مسلح وابسته به ارتش آزاد و اهالی آنها در مناطق تحت نفوذشان کرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 تير 1392برچسب:تروریست,وهابی,جنایت,فساد,سسعودی,ارتش آزاد,جبهه النصره,سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، گفت:
من پیروان بهائیت را در فیلم خود انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبری الجزیره، محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، روز گذشته در نشستی در حاشیه این جشنواره فیلم خواستار گفت‌وگوی فرهنگی بین ایران و رژیم صهیونیستی شد!

وی که در فیلم جدیدش به بهانه صلح و دوستی به مدح مذهب ضاله بهاییت پرداخته است، خطاب به ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: شما را دوست دارم اما خواهش می‌کنم به ایران حمله نکنید چراکه حمله راه حل نیست بلکه وضع را بدتر می‌کند.

مخملباف در این جشنواره با بیان اینکه سخنان مقامات صهیونیست برای حمله به مراکز اتمی ایران فایده‌ای ندارد، خواستار حمایت اسرائیل و غرب از کسانی شد که به گفته او «نیروهای دمکرات» هستند و افزود: آمریکا و اروپا نمی‌خواهد ایران دمکراتیک باشد بلکه تمام تلاش آنها مراقبت مسئله اتمی است.

وی با بیان اینکه ممکن است در آینده چنین فیلمی را درباره زرتشتیان یا ادیان هندی بسازد، گفت: من متدین نیستم اما نمی‌توان امور دینی و قدرت آن در امور را رد کرد؛ من پیروان بهائیت را در این فیلم انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب: مخملباف , اسرائيل , بهائيت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم، مسیح علینژاد که این روزها سوژه ای برای مانور رسانه ای ندارد دست به انتشار کامنتی در خصوص فرشید منافی گوینده رادیو فردا زده است، در کامنتی که وی برای فرشید منافی نگاشته آمده است: نوشتم «رادیو فردا» و چندین و چند بار نوشتید «فرشید منافی». کسی که البته خلاقیت هایش، توانست نام او را در همان رسانه ملی بر سر زبانِ خیلی ها بیاورد و بعد از مهاجرت هم به روز باقی ماند. کسی که خاطره ذهنی ام از او بر می گردد به روزهایی که جایزه ای بین المللی را از آن خود ساخت، فکر می کنم نیویورک فستیوالز بود چیزی شبیه اسکار در رادیو که او جایزه دریافت کرد. احترام او برایم دو چندان شد وقتی می دیدم کسی که تمام زندگی اش طنز و لبخند است، غم های مردمِ کشورش را سانسور نمی کند بلکه به آنها زندگی و نام و یاد می بخشد....صدایش همیشه پر از زندگی و امید باد.در ضمن ویژگی بارز او در دیدار حضوری بدون غرور بودن اش، جدی بودن اش و قد بلندش است که برای عکس گرفتن خیلی ها با او دچار مصیبت می شوند. روی نوک پاهایم ایستاده ام...

گفتنی است فرشید منافی برنامه ی تحت عنوان "رادیو پس فردا" را در رادیو فردا اجرا می کند، برنامه ای که محتوای کلی آن به سخره گرفتن نظام ج.ا.ا است. "رادیو پس فردا" از رادیو فردا و "آنتن" از صدای آمریکا به صورت کاملا متمرکز اقدام به تهیه و تولید برنامه هایی می کنند که دست مایه اصلی آن لودگی و لجن پراکنی در غالب طنز علیه مقامات نظام ج.ا.ا است. هر چند که اینگونه برنامه ها از لحاظ ساختاری و محتوا فاقد هیچگونه پیامی می باشند اما باید خاطر نشان کرد که این دست از برنامه ها به سادگی از فستیوال های غربی جایزه دریافت می کنند.

البته مسیح علینژاد هیچ اشاره ای به عملکرد فرشید منافی و علت اخراج او از رسانه ملی نکرد (بیشتر بدانید)

منبع:ماهستیم

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:منافي , مسيح , فرشيد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  موسسه راهبردی دیده‌بان، دویچه‌وله که بنا بر مأموریت تعریف‌شده‌اش موضوعات فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کند و هدف خود را استحاله فرهنگی ایران اسلامی قرار داده است. پرداختن به موضوعاتی ضد فرهنگی و ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی یکی از محورهای اصلی مطالب و اخبار وب‌سایت این رادیو ماهواره‌ای است. 

در همین راستا هر چند وقت یکبار وب‌سایت این شبکه با انتشار عکس‌ها و گزارش‌هایی درباره مسائل غیر اخلاقی و جنسی سعی در قبح‌شکنی و از بین بردن حرمت شرعی این مسائل در داخل کشور شود. دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و خصوصاً پس از پایان هشت سال دفاع مقدس همیشه آندلسیزاسیون ایران را جزء مهمترین برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

بر پایه این خبر وب‌سایت این شبکه ماهواره‌ای اقدام به انتشار عکس‌هایی از رژه همجنس‌بازان در شهر کلن آلمان کرده است. این سایت تلاش کرده تا این رژه و راهپیمایی را امر عادی و جزء آزادی‌های غرب معرفی نماید که به ساکنانش می‌دهد و از نکات که تأکید زیادی بر آن می‌کند حضور رهبر حزب سبزهای آلمان در این مراسم بوده است.

همجنسگرایی

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 تير 1392برچسب: دویچه وله همجنسگرایی شبکه ماهواره ای همجنس بازی کلن رژه همجنس گرا حزب سبزهای آلمان استحاله فرهنگی جنگ روانی انحطاط اخلاقی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از رجا، در حالی که هیچکدام از گروه های شناخته شده تروریستی در جنوب شرق مسئولیت این حادثه تا این لحظه بر عهده نگرفته بودند شبکه العربیه در گفتگوی اختصاصی با فردی به نام ابوفحص بلوچی به سخنگوی گروهی موسوم به انصار سنت ایران مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.

این شخص با بیان این ادعا که این اقدام در پاسخ به حمایت‌های ایران از نظام بشار اسد انجام شده است، مدعی شد که در این حمله انتحاری هفت تن از جمله دو افسر ایرانی کشته شده‌اند.

نکته قابل تامل اینکه پیش از این نیز یک گروه جدا شده از گروهک ریگی با نام انصار ایران نیز قعالیت های تروریستی خود را با صدور همچین هدفی آغاز کرد که چندی پیش فرمانده این گروه در پاکستان به هلاکت رسید و این گروه از هم پاشید.

در کارنامه این گروه که عملیات انتحاری ناموفق سال قبل مسجد امام حسین چابهار و شهادت یک دانشجو و یک دانش آموز می باشد بوسیله سرویس اطلاعاتی قطر حمایت مالی و نظامی دیده می شود.

در هر صورت شبکه العربیه یکبار دیگر با مصاحبه اختصاصی با سخنگوی یک گروه تروریستی در جنوب شرق ایران این سوال را در ذهن بوجود آورد که این ارتباطات رسانه ای از چه کانالی و با چه هدفی برگزار می شود؟

و چگونه خبرنگاران این شبکه به راحتی با ترویست ها ارتباط تلفنی و حتی موفق به دیدار در سنگرهای مخفی آنها می شوند؟

گفتنی است، شبکه العریه و الجزیره طی سالهای اخیر گروهک تروریستی ریگی بارها حمایت رسانه ای کرده و از این گروه به عنوان یک گروه سنی که در مقابل ظلم و تبعیض به اهل سنت ایران مبارزه می کنند معرفی میکردند.

لازم به ذکر است طی سالهای اخیر اعترافات برخی عوامل تروریستی از حمایت مالی و نظامی گسترده گروه های وهابی تروریست توسط برخی کشورهای عربی مخصوصا عربستان و قطر حکایت دارد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:تروریست ,آل سعود,وهابی,انفجار,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس چندرسانه ای صراط، در تمام طول تاریخ رهبران و اشخاصی معروف حضور داشتند که بعد از مرگشان عکس جنازه آنها باقی مانده است که این عکس ها گاهی به منفورترین عکس ها و گاهی به محبوب ترین عکس ها بدل شده است.
در طول تاریخ رهبران خوب و بد زیادی آمده و رفته اند و چیزی که از آنها به یادگار مانده است حرف هایی است که از آنها به جا مانده برخی از آن رهبران مانند امام خمینی (ره) با رفتن خود چندین میلیون نفر را داغ دار کردند و هنوز هم بعد از گذشت بیش از بیست سال در دل مردم خود جای دارند و در آن سوی قضیه برخی رهبران دیگر مانند صدام و قذافی نیز وجود دارند که بعد از کشته شدن آنها مردم به شادی و پای کوبی در سراسر کشور خود پرداخته اند، در این گزارش به برخی عکس های مشهور که در طول تاریخ از جنازه این افراد سرشناس محبوب و منفور گرفته شده است می پردازیم.
معمر قذافی در تاریخ ۲۸ مهر۱۳۹۰ و پس از ماه‌ها درگیری و فرار از دست انقلابیون لیبی در شهر محل زادگاه خود "سرت" دستگیر شد و اندکی بعد بدست انقلابیون با گلوله هفت تیر کشته شد.

بقیه در ادامه مطلب....................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 تير 1392برچسب: تصاویر , دیدنی , رهبر , جهان , مرگ , جنازه , دیکتاتور , جنازه قذافی , جنازه استالین , چاوز , هیتلر , موسیلینی , چه گوارا , لنین , صدام حسین , چندرسانه ای , صراط, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  صراط، سایت سحام نیوز که از حامیان سرسخت سران فتنه بوده و در جریان انتخابات و اغتشاشات پس از آن سهم ویژه ای در انتشار بیانیه های میرحسین موسوی و مهدی کروبی داشته، پس از بازداشت خانگی سران فتنه  به اطلاع رسانی درباره آنان ادامه داده و هر از چندگاهی گزارشی در این خصوص منتشر می کند. بنابراین گزارش،جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی با حضور در منزل یکی از دختران میرحسین و رهنورد، سالروز تولد میرحسین موسوی را در کنار دختران این دو همراه محصور جنبش سبز مردم ایران گرامی داشتند. جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی و روزنامه نگاران به مناسبت سالروز تولد میرحسین موسوی به منزل یکی از دختران میرحسین و رهنورد رفته و با حضور در کنار دختران این دو همراه دربند مردم ایران، ضمن دلجویی از رفتارهای اخیر صورت گرفته با آنان مراسم صمیمانه ی کوچکی برگزار کردند.

دختران میرحسین و رهنورد ضمن تشکر از حضور خانواده ها و دوستانی که در این مدت آن ها را تنها نگذاشته اند، مراتب همدردی خود را با آنها در میان گذاشتند.
اگرچه هم اکنون امکان تماس ضدانقلاب با سران فتنه تا حدودی ناممکن شده اما همانطور که گمان می رفت فرزندان آن دو مورد تمرکز ویژه عناصر ضدانقلاب قرار گرفته و هر از چندگاهی به بهانه های مختلف از آنان بهره برداری سیاسی می کنند؛ گفتنی است سحام نیوز تا به حال چندین بار اقدام به انتشار مطالب کذب کرده است.
گفتنی است، سحام نیوز هم اکنون در خارج از کشور و به دست عناصر ضدانقلاب هدایت می شود.
منبع: ماهستیم
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:موسوی,کروبی,اغتشاش,حبس خانگی,فتنه88,حامیان فتنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با آمادگی و صلابت نیروهای انتظامی عامل حمله انتحاری هنگام ورود به مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان ناکام ماند.

به گزارش 598، یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان با بیان اینکه حمله انتحاری رأس ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه صبح دیروز به وقوع پیوست، اظهار داشت: عامل انتحاری که به سلاح کلت کمری و کمربند انفجاری و همچنین نارنجک مجهز بود، قبل از ورود به داخل مقر انتظامی در مقابل درب ورودی شناسایی و مورد هدف گلوله قرار گرفته است.

وی افزود: این عامل انتحاری پس از اینکه متوجه شناسایی مأموران انتظامی شد، مبادرت به تیراندازی به طرف یکی از نگهبانان دژبان درب ورودی می‌کند که در اثر این تیراندازی، یک از سربازان از ناحیه ران پا زخمی‌ می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: عامل انتحاری قبل از اینکه بتواند کمربند انفجاری و نارنجک همراه خود را در مقابل درب فرماندهی انتظامی چابهار، منفجر کند با تیراندازی ماموران انتظامی به هلاکت رسید و ناکام ماند.

جدگال در پایان از صلابت، آمادگی، اقتدار ایثارگران و نیز رشادت مأموران انتظامی به‌ویژه فرماندهی نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار در شناسایی به موقع و ناکام گذاشتن این حمله انتحاری تقدیر و تشکر کرد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:تروریست,وهابی,جنایت,نوکر اسراییل,آمریکا,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از فارس، افراد جدا شده از گروهک تروریستی منافقین طی دو هفته گذشته، دو تظاهرات در شهرهای «پاریس» فرانسه و «کلن» آلمان علیه «مریم رجوی» سرکرده این گروهک برگزار کردند.

یکی از افراد جدا شده از منافقین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: این تظاهرات‌ها در رد شیوه‌های مختلف فریب رشوه و غلو سرکرده [منافقین] برای جلب دوستی ایرانی‌ها و خارجی‌ها در اروپا و آمریکا و دستیابی به حمایت و پشتیبانی آنها برگزار شد. وی با این اقدامات می‌خواهد همه از مواضع و مطالبات این گروهک حمایت کنند که در راس این مطالبات، ابقای اعضای این سازمان در عراق و بازگرداندن آنها از اردوگاه «لیبرتی» در بغداد به اردوگاه «اشرف» در استان «دیالی» عراق است.

 بقیه در ادامه مطلب....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 تير 1392برچسب:رجویجنایت,فساد,خیانت,تظاهرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراطفراماسونری یکی از بحث برانگیزترین پدیده های قرون اخیر بوده است. این ویژگی به دلیل ماهیت بسته و گرایش‌هاي صوفیانه موجب جلب توجه بسیاری از افراد شده است. جریان دین‌زدایی و فراماسونری، جریانی تدریجی است و همان گونه که طی‌کردن مراتب ماسونی یک امر تدریجی است و در قالب سیر صورت می‌گیرد. مکانیسم این جریان بدین‌گونه است که ابتدا عنوان می‌شود مراد از معمار بزرگ جهان، همان خداوند است، سپس اعلام آزادی مذهب در مرام ماسونی و ترویج تساهل در زمینه اعتقادات مذهبی، و مرحله بعد، ترویج نظریه اعتقاد به خداوند بدون اعتقاد به انبیاء و ادیان است که همزمان با آن، آیین مسخ‌شده یهودیت و مسیحیت نیز در بین افراد بهشکل غیرمستقیم و در قالب رمز و برخورد سمبلیک ترویج می‌شود

 

موژان مجیدی،معمار ایرانی تبار؛ وی قائم مقام نورمن فاستر است

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:ماسونها,صهیونیست,غربزده ها,شیطان پرستی,فساد,فحشا,بی بندوباری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"گروه سیاسی صراط" - گزارش جدید پنتاگون نشان می دهد بر خلاف باور عمومی، 53 درصد یعنی بیش از نیمی از شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در ارتش آمریکا در سال 2012، مربوط به مردان است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، بر این اساس،  تعداد شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۶ هزار پرونده اعلام شده که حدود ۱۴ هزار از موارد آن یعنی ۵۳ درصد مربوط به مردان است.
بی بی سی اخیرا مصاحبه ای با یکی از قربانیان قدیمی این تجاوزها انجام داده است. این مرد که جرامایا آربوگست نام دارد و یکی از سربازان قدیمی تفنگداران دریایی آمریکاست گفته است "دو سال از پیوستنم به تفنگداران دریایی گذشته بود که یکی از مسئولان مافوقم به من تجاوز کرد. از آن لحظه، رویای من مثل تُنگ بلوری شکست. هزار تکه شد. آن قدر افسرده و مضطرب شدم که زندگی برایم تیره و تار شد. آن افسر مافوق رویای من را دزدید. آن قدر شکسته و مایوس شدم که بالاخره در سال ۲۰۰۶ از نیروی دریایی بازنشسته شدم."

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:پنتاگون,تجاوزجنسی به زنان و مردانوجنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از مسائلی که سبب شد تا دستگاه قضایی نتواند به طور کامل و شفاف با عاملان و مسببان آشوب ۱۸ تیر برخورد کند، حضور فعالان و برنامه‌ریزان این حوادث در بدنه دولت و کادر اجرایی نظام بود؛ چرا که در آن دوره دولت اصلاحات بر سر کار بود و بسیاری از اعضای دولت نه تنها تلاشی برای خاموش کردن زبانه‌های آتش فتنه نمی‌گردند، بلکه با اقدامات خود به حمایت مادی و معنوی از آشوبگران نیز می‌پرداختند.

به گزارش 598 به نقل از جهان، حوادث و اتفاقاتی که دو سال گذشته در برخی خیابان‌های تهران رخ داد و سبب شد تا مردم نام آن را فتنه ۸۸ بگذارند، از جهات بسیاری شباهت‌های فراوانی با آشوب‌های شبه دانشجویی در ۱۸ تیر ۷۸ دارد؛ مساله‌ای که حتی برخی از تحلیلگران سیاسی را به این تحلیل رساند که این جریان جدید ادامه‌‌ همان فتنه ۷۸ است.
 
با این حال و با وجود شباهت‌هایی که میان این دو حادثه وجود دارد، تفاوت‌هایی نیز هستند که سبب شده تا سران فتنه ۸۸ نتوانند مانند سال ۷۸ از مجازات فرار کنند و افراد بی‌گناه را جایگزین خود در مقام اتهام و جایگاه پاسخگویی قرار دهند.
 بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:18تیر,منافقین,کوی داشگاه,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، قسمت های پیشین مناظره بین آقایان زیباکلام و کوشکی که هر دو عضو هیئت علمی دانشگاه تهران نیز هستند را برای مخاطبین منتشر نمودیم. قسمت پایانی این مناظره نیز از نظرتان می‌گذرد. امید است که خوانندگان با مطالعه متن این مناظره بتوانند که نکات مبهم در مورد تاریخ ایران اسلامی بهتر متوجه شوند. لذا به تمامی‌ محققان و پژوهشگران توصیه می‌شود که حتما تمامی 4 بخش مناظره را مطالعه نمایند.

خبرگزاری فارس: زیباکلام: آمریکا در جنگ ایران و عراق بی‌طرف بود/ کوشکی: اگر دخترتان هم در آن هواپیما بود این گونه حرف می‌زدید؟

*کوشکی: امیدواریم یک آمریکایی این متن را نخواند یا متن دقیق پیاده نشود وگرنه به این نتیجه خواهد رسید که آقای زیباکلام یک عنصر ضدآمریکایی است!! چون ایشان فحش و ناسزایی نبود که نثار آمریکا نکرده باشند. چون ایشان این همه عبارات ناسزا برای آمریکا به کار بردند و من هیچ علیه آنها حرفی نزدم.

 

بقیه مناظره در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 تير 1392برچسب:آمریکا,جنایت,زیباکلام,مناظره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، حادثه کوی دانشگاه در 18 تیر 1378 یکی از حوادث ناگوار تاریخ معاصر است که ابعاد مختلفی از آن تاکنون مورد بررسی قرار گرفته است. ناآرامی کوی دانشگاه در تیرماه سال 78 که به بهانه توقیف روزنامه سلام آغاز شد و تا چند روز پس از آن نیز ادامه داشت، 17 تیرماه 78 تعدادی افراد با هویت نامعلوم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون اعتراض به توقیف «سلام» در مقابل سینمای کوی دانشگاه تجمع کردند و با تحریک دانشجویان و پخش اعلامیه جرقه‌های اولیه آشوب را ایجاد کردند و این عده با گذشت کمتر از یک ساعت با خروج از کوی اقدام به تجمع غیرقانونی و سردادن شعار در خارج از کوی کردند و با حمله به تعدادی خودرو، فضای رعب‌ و وحشت ایجاد کردند. تلاش نیروی انتظامی برای بازگرداندن دانشجویان به خوابگاه بی‌نتیجه می‌ماند و رفته رفته تظاهرکنندگان با نیروهای انتظامی حاضر در صحنه درگیر شدند.
 

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 تير 1392برچسب:کوی دانشگاه,18تیر,اغتشاش,شورش,توهین به مقدسات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از دانا، تازه داماد لیبیایی، این عکس را با افتخار در مراسم عروسی خود گرفته است.

این تازه داماد روی تابلو نوشته اش، اعلام آمادگی کرده است، همسرش را به جهادگران تکفیری هدیه می دهد تا بشار اسد را ساقط کنند.

تازه دماد بی غیرت

بسیاری از علمای وهابی با صدور فتوایی که به «جهاد نکاح» مشهور شده است، از زنان جهان عرب خواسته اند، به سوریه روند و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان مسلح قرار دهند تا نیاز جنسی آنان ارضا شود.

برخی زنان عربستانی در نخستین اقدام، خواستار حضور در این جهاد شده بودند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:بی غیرتی,عرب,وهابی,فروش همسر ,تروریست سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از طرح سوال های پی در پی هموطنان مبنی بر اینکه آیا (پس ازاین) نماز جمعه در روز شنبه برگزار می شود به اطلاع همه می رساند نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار می شود.بعد از تغییر تعطیلات هفتگی از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و شنبه، لازم آمد این امر گوشزد شود.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» با دستور ملک عبدالله ، پادشاه عربستان تعطیلات این کشور از پنجشنبه و جمعه، به تقلید از یهودیت به جمعه و شنبه تغییر یافت، پس ازاین تصمیم به تازگی حکم جدیدی از سوی وزارت اوقاف و امور دینی سعودی صادر شده که تا حدی گمراهی و جهل پیروان وهابیت را در این کشور به تصویر می کشد.

متن این حکم به شرح زیر است:
پس از طرح سوال های پی در پی هموطنان مبنی بر اینکه آیا (پس ازاین) نماز جمعه در روز شنبه برگزار می شود به اطلاع همه می رساند نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار می شود.بعد از تغییر تعطیلات هفتگی از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و پنج شنبه، لازم آمد این امر گوشزد شود.

وزارت اوقاف و امور دینی سعودی
صالح بن عبدالعزیز آل شیخ



انتهای پیام/ ز.غ

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:وهابیت,تحریف,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انگلا مرکل در یک درخواست رسمی به شورای امنیت، اعلام کرد که مصر در حال حاضر بیش از 32 اردوگاه نظامی برای آموزش گروه های تروریستی دارد که از سوی جماعت اخوان المسلمین و رییس جمهوری این کشور بر آن نظارت می شود


SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»صدر اعظم آلمان انگلا مرکل طی یک درخواست رسمی به شورای امنیت، اعلام کرد که مصر در حال حاضر بیش از 32 اردوگاه نظامی برای آموزش گروه های تروریستی دارد که از سوی جماعت اخوان المسلمین و رییس جمهوری این کشور بر آن نظارت می شود، این یعنی که مصر از دولت های حامی تروریست است.

ابن خبر به سرعت در رسانه های آلمان و دیگر رسانه ها منتشر شد اما تلویزوین مصر که از سوی گروه اخوان المسلمین اداره می شود بر ان سرپوش گذاشت. به نظر می رسد که اظهاراتی از این قبیل بعد از یک سلسله اقدامات مرسی در قبال سوریه از جمله قطع روابط دیپلماتیک و ... صورت می گیرد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:مرسی,اخوان المسلمین,جنایت,وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه بتول سلطانی از افراد جدا شده این گروهک تروریستی، جزئیات رقص رهايي رجوي را در اختيار خانواده‌ها قرار داد، گفت: وقتي اين سي‌دي پخش شد، افراد گروهک تروريستي منافقین ديوانه شدند و به دستور سرکرده‌ها تمام کانکس‌هاي خانواده‌ها را با سنگ‌هاي 20 کيلويي که اگر به يکي از خانواده‌ها مي‌خورد، در دم جان مي‌داد هدف قرار دادند و با آتش و ميله‌هاي آهني به طرف کانکس‌ها حمله کردند.

 

" ثریا عبداللهی " مادر اميراصلان حسن‌زاده اسیر تشکیلات تروریستی منافقین در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد سال‌ها انتظار و اعتراض خود در مقابل پادگان اشرف و جنایت‌های سرکردگان گروهک تروریستی منافقین گفت: مريم رجوی ازسوی دولت فرانسه حمايت و حفاظت مي‌شود، آيا دولت کنوني فرانسه از جنايت‌هاي کثيف اين خفاش خون‌آشام اطلاعي ندارد؟

وی تصریح کرد: همين اواخر گروهک وطن‌فروش منافقین در آمريکا و در واشنگتن با اجازه دولت این کشور دفتر احداث کرد، هدف چه بود؟ مريم رجوی مي‌خواست قدرتش و يا آرايش نظامي_ جنگي‌اش را با نفرات چند ميليوني يا اينکه سابقه آدم‌کشي و آدم‌ربايي‌اش را به نمايش بگذارد؟

مادر اسیر گروهک تروریستی منافقین افزود: کشورهايي که با اين جاني ديوانه هم‌پيمان شدند، آيا خبر ندارند که همين گروهک بدنام 17 هزار ايراني را ترور کرده و ترور دانشمندان هسته‌‌اي به دست همين وطن‌‌فروشان صورت گرفته است؟

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:فرقه رجوی,جنایت,فحشا,خیانت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فارن پالیسی در گزارش تصویری مفصل لیست کشورهایی را قید کرده است که زندگی در آنها به سخت ترین شکل ممکن می گذرد.
 
 
 
 
 

تشخیص ورشکسته بودن یک دولت به صورت غیرقابل بحثی حیاتی است اما 12 شاخص در تعیین این که یک دولت تا چه میزان ضعیف است دخالت دارد. طیف وسیعی از موضوعات از جمله جنگ، گرسنگی، دیکتاتوری های بی رحمانه، مرگ و میر کودکان، نارسائی های اقتصادی، شیوع بیماریهای مسری، مبارزات داخلی سیاسی و ویرانی های پس از وقوع بلایای طبیعی کشورهای را به سمت ورشکستگی سوق می دهد.

در فهرست امسال کشورهای ورشکسته 178 کشور مورد بررسی قرار گرفته و بنابر مجموع امتیازشان رتبه بندی شده اند. حداکثر امتیازی که یک کشور می تواند به دست بیاورد 120 است.(هر چه این امتیاز بیشتر باشد آن کشور وضعیت وخیم تری دارد). تصاویری که در زیر می آید مربوط به زندگی روزانه در شکننده ترین کشورهای جهان به ترتیب امتیازشان است.



بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:ناامنی,ترور,خطر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سایت بی بی سی نوشت: «کمیسیون بررسی تخطی‌های رسانه‌ای در افغانستان یک سریال ترکیه ای را در تلویزیون خصوصی طلوع، ممنوع ساخت.

عبدالشکور دادرس، یکی از اعضای این کمیسیون به بی‌بی‌سی گفت: "اعضای کمیسیون، محتوای سریال 'عفت' را خلاف ارزش‌های افغانها و خلاف ارزش‌های هسته جامعه یعنی خانواده دانستند و به اتفاق، رای برتوقف این سریال از تیر ماه دادند."
بقیه تصاویر در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:فارسی 1,خیانت,جنایت,صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسوایی اخلاقی بیل کلینتون یا "مونیکا گیت" واقعه ای است که طی آن ارتباط نامشروع رئیس جمهور امریکا و "مونیکا لوینسکی" کارآموز جوان کاخ سفید افشا شد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از شبکه خبر، "مونیکا لوینسکی" یهودی تبار که از سال ۱۹۹۴به عنوان کارآموز به کاخ سفید رفته بود از این تاریخ به تدریج با بیل کلینتون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا رابطه برقرار کرد و پس از آشکار شدن رابطهٔ اش با بیل کلینتون، رئیس جمهورامریکا را تا مرز برکناری پیش برد.

پس از افشای این رابطه، جمهوری خواهان از طریق "کنت استار" دادستان ویژه، بیل کلینتون را تحت تعقیب قرار دادند؛ رئیس جمهور امریکا در ابتدا به شدت این موضوع را تکذیب کرد و حتی بر صفحه تلوزیون ظاهر شد و در حالی که انگشتش را به سوی دوربین گرفته بود هرگونه ارتباط با کارآموز کاخ سفید را منکر شد، اما هفت ماه بعد و در پی افشای مدارک غیر قابل انکار، سرانجام در مقابل دوربین های تلویزیون به گناه خود اعتراف و از مردم امریکا عذرخواهی کرد.

در سال ۱۹۹۹ مجلس سنای ایالات متحده آمریکا کلینتون را به اتهام ادای شهادت دروغ و تلاش برای جلوگیری از اجرای عدالت محاکمه کرد اما وی با یک رای اضافی توانست از برکناری رهایی یابد.


مونیکا لوینسکی

بقیه تصاویر در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:سیاستمداران فاسد آمریکا,رابطه نامشروع,رئیس جمهور آمریکا,کلینتون,مونیکا لوینسکی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی «راشا تودی»، یک فعال معترض به عملیات ادامه دار زندان نظامی «گوانتانامو» در خلیج کوبا روز چهارشنبه بعد از بالا رفتن از نرده های واقع در شمال کاخ سفید دستگیر شد.

«دایان ویلسون» یکی از اعضای گروه «کد پینک» است که امروز بعد از ظهر در واشنگتن بازداشت شده است.

ویلسون همواره به طور منظم اعتراض خود به فعالیت گوانتانامو را مقابل کاخ سفید به تصویر می کشید تا آگاهی مردم را درباره 166 زندانی اسیری که بیش از 4 سال است بعد از وعده «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا برای بستن گوانتانامو، همچنان اسیر هستند، افزایش دهد.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:آمریکا,جنایت,حقوق بشر,گوانتانامو,اعدام 500تایی در تگزاس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویداد، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور در ایام فتنه 88 خطاب به سران فتنه نوشت:

 بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای میرحسین موسوی با سلام، نامه مورخه 27/3/88 جنابعالی خطاب به شورای امنیت کشور حاوی مسائلی است که توجه شما را به آن جلب می کنیم:

1- انتساب اعمال مجرمانه همانند تخریب اموال و وسایل نقلیه مردم به نیروی انتظامی.

2- حمایت از اجتماعات غیرقانونی که منجر به برهم زدن نظم و امنیت، تخریب اموال و اضرار به مردم و نقض حقوق شهروندان عزیز گردیده است که جنابعالی از آن اجتماعات به عنوان اجتماعات خودجوش و مسالمت آمیز نام برده اید.

3- با تأکید جنابعالی بر اینکه موارد مذکور را مشاهده کرده اید، لازم است مشاهدات خود را در اختیار دبیرخانه شورای امنیت کشور بگذارید.

البته به نظر ما این یک شبکه سازمان یافته است که به احتمال زیاد توسط گروهک های وابسته به بیگانگان سازمان یافته اند و با اراده و تصمیم قبلی نظم، آرامش و امنیت عمومی را بهم می زند و به حقوق شهروندان تعرض می نماید که البته قبلاً دستور رسیدگی لازم توسط فرماندهی نیروی انتظامی به موضوع صادر شده است.

متقابلاً وظیفه و مسئولیت ملی جنابعالی اقتضاء می کند که به جای انتساب اتهام به نیروهای انتظامی و یا نظامی که فرزندان این کشورند و شبانه روز جهت امنیت شهروندان تلاش می کنند، از تحریک و تلاش برای تشکیل چنین اجتماعات غیرقانونی پرهیز نموده و از این اجتماعات حمایت ننمایید.

قطعاً به این نکته مهم توجه دارید که در صورت دعوت و تحریک به این اجتماعات غیرقانونی مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده جنابعالی خواهد بود.

دبیرخانه شورای امنیت کشور 

گفتنی است ادامه روند توهم آمیز موسوی نشان داد که وی با درست دانستن اعمال نامشروع خود عواقب درگیری های را پذیرفته بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:موسوی,کروبی,توهم,انتخابات,تقلب,سبز,فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از معامله مسلسل کودکانی که از خودش صدای «عایشه را بکش» خارج می کند، این مدالها و نشان های افتخار که عبارت «لانبی الا علی لا سیف الا ذو الفقار» به مصر وارد شده است.

به گزارش شیعه آنلاین، رسا به نقل از براثا نوشت: وهابیان مصر، مدال‎های چینی را که عبارت «لا نبی الا علی» بر روی آن نوشته شده است را با هدف تخریب چهره دین مبین اسلام در این کشور منتشر می‎کنند.

گروه های وهابی مصر که به شدت در حال مبارزه با تشیع هستند در تازه ترین اقدام، عبارت «لا فتی الا علی و لا سیف الا ذوالفقار» را به «لا نبی الا علی» تغییر داده تا چنین وانمود کنند که شیعیان، امام علی(ع) را پیامبر خود می دانند.

بر همین اساس، عبارت «لا نبی الا علی» بر صدها مدال و نشان افتخار چینی که بر روی آن نوشته شده است، درج شده است و «ناصر رضوان» هماهنگ کننده ائتلاف احفاد صحابه از این مساله به سرعت سوء استفاده کرده است.

رضوان گفت: پس از معامله مسلسل کودکانی که از خودش صدای «عایشه را بکش» خارج می کند، این مدالها و نشان های افتخار که عبارت «لانبی الا علی لا سیف الا ذو الفقار» به مصر وارد شده است.

وی افزود: ائتلاف احفاد صحابه نقش آگاه سازی تجارت این مدالها و نشانها را انجام خواهد داد.

رضوان مدعی شد که این شعار تاکید می کند که دین شیعه غیر دین مسلمانان است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:جنایات وهابیت,تبلیغ بر علیه شیعیان مظلوم,دشمنان اهل بیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی خطاب به پیروانش می گوید: قبر[حضرت] زینب[سلام الله علیها] منبع الهام شیعیان جهان است به همین دلیل برای نزدیکی به خدا آن را خراب کنید، با این کار صدمه ای به شیعیان می زنید که پیروزی درچند میدان جنگ هم با آن برابری نمی کند، وی سپس حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) را کانون شرک می خواند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
به گزارش «شیعه نیوز» یکی از مفتیان افراطی وهابی بر صفحه ی اینترنتی شخصی خود بر "تویتر" دستور دوباره تخریب قبر حضرت زینب(سلام الله علیها) را داده است.
وی خطاب به پیروانش می گوید: قبر[حضرت] زینب[سلام الله علیها] منبع الهام شیعیان جهان است به همین دلیل برای نزدیکی به خدا آن را خراب کنید، با این کار صدمه ای به شیعیان می زنید که پیروزی درچند میدان جنگ هم با آن برابری نمی کند، وی سپس حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) را کانون شرک می خواند.این مفتی وهابی از کینه توز ترین آنها نسبت به شیعه است و چندی پیش ریاست یک کنفرانس ضد شیعی در مدینه را بر عهده داشت.
شایان ذکر است "چندی پیش عناصر وابسته در ماجرای نبش قبر حجر بن عدی نقش داشته، ضمن این که با افتخار عکسی از خود را در کنار مقبره خالی ایشان منتشر کرده اند، در فیس‌بوک تهدید می کنند به زودی سراغ قبر  [حضرت] زینب و رقیه [سلام الله علیهما] هم می‌رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می‌کشیم..."


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:وهابی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

العریفی با سه تن از محافظان شخصی اش در حال خروج از فست فودی در لندن بود که دو عراقی به او حمله کردند.در حالی که یکی از دو جوان عراقی با محافظان او درگیر شد دیگری فرصت را غنیمت شمرده و به العریفی حمله کرد و کفش وی را از پایش در آورد و با آن به سرو صورت و بینی مفتی زد به طوریکه خون از صورت و بینی وی جاری شد.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» مفتی سعودی "محمد العریفی" دیروز جمعه در حال خروج از فست فود "مکدونالدز" در خیابان آکسفورد مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

شاهدان عینی می گویند: العریفی با سه تن از محافظان شخصی اش در حال خروج از این فست فود بود که دو عراقی به او حمله کردند.در حالی که یکی از دو جوان عراقی با محافظان او درگیر شد دیگری فرصت را غنیمت شمرده و به العریفی حمله کرد و کفش وی را از پایش در آورد و با آن به سرو صورت و بینی مفتی زد به طوریکه خون از صورت و بینی وی جاری شد.

قبل از رسیدن پلیس محلی دوجوان از معرکه گریختند. یکی زن لبنانی به نام "امل حجازی" که مسلط به زبان انگلیسی بوده جزئیات حادثه را برای پلیس و گردشگران تشریح نموده است. وی در سخنانش گفت: العریفی یک جنایتکار وهابی است که به کشتار دعوت میکند وهابیت مذهبی که با توطئه "مستر همفر" یهودی  انگلیسی برای تخریب چهره ی اسلام به وجود آمد.

وی با صدای بلند اعلام کرد: وهابیون مسلمان نیستند از شما خواهش می کنم آنها را در زمره ی مسلمانان به حساب نیاورید و این تصور را از ذهنتان پاک کنید تا نام اسلام و مسلمان، وحشی گری و تروریست را در ذهن شما تداعی نکند.

شایان ذکر است که سفر این مفتی به لندن از چند روز پیش با اعتراضات و واکنش های بسیاری روبرو شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:وهابی,وحشی,سعودی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، امیر قطر به‌شکلی ناگهانی از قدرت کناره گرفت. این روزها همه منتظر بودند که خبر تغییر و تحول در راس قدرت از ریاض برسد اما در شرایطی که پادشاه عربستان سخت به ویلچر خود چسبیده است، امیر قطر سریری را که در سال 1995 با کودتای سفید از پدر خود گرفته بود، به پسر 33 ساله خود تحویل داد و رفت.

خبرگزاری فارس: امیر قطر خانه‌نشین و اردوغان در محاصره معترضان

 

برای این تغییر و تحول علل متعددی ذکر شده که همگی فی‌الجمله مبهم به‌نظر می‌رسند. برخی می‌گویند که امیر قطر دچار مشکل جسمانی بوده است و برخی دیگر لزوم جوان‌گرایی و بهبود چهره سیستم حاکم نزد جوانان قطری را مطرح می‌کنند. هفته‌نامه تایم هم شکست‌های اخیر در سوریه و لزوم بهبود چهره قطر در افکار عمومی جهان را علت این تغییر دانسته و برخی نیز ایالات متحده و اسرائیل را پشت پرده این تغییر می‌دانند.

هر کدام از این موارد یا چند مورد از آنها می‌تواند علت تغییر مزبور باشد اما این یادداشت قصد دارد از منظری متفاوت به ماجرا نگاه کند: «مقایسه سال 2011 با شرایط فعلی منطقه.» غربی‌ها در سال 2011 و با فرصتی که انقلاب‌های عربی در اختیار آنها نهاده بود تلاش کردند با کمک متحدین منطقه‌ای خود موازنه قوا را در منطقه تغییر دهند و به کارگردانی نمایشی پرداختند که پرده‌های مختلفی داشت. اکنون توجه مخاطبان گرامی را به برخی از پرده‌های نمایش جلب می‌کنیم:

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:حمد,شیوخ زنباره,نوکران اسراییل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 وبسایت روشنگری :نوري زاده سال گذشته پس از پخش مستند الماسی برای فریب طي گفتگويي با بي بي سي فارسي در تاريخ 16.4.1390 در باره پخش مستند مدحي از رسانه ملي جمهوري اسلامي اظهار داشت :من تصورم اين است که مدحي هنوز در تايلند است و با نگاه به دکوراسيون و مبلمان مي شود حدس زد آن فيلم که در تايلند گرفته شده است.

و مجري برنامه به نوري زاده متذكر مي شود :دکوراسيون را همه جا مي توانند درست کنند

و نوري زاده پاسخ مي دهد : نمي توانند دکوراسيوني درست کنند که شبيه تايلند بشه؟آن مبلمان آقاي مدحي را افرادي که آنجا رفتند ديدند.




وي در ويژه نامه صداي آمريکا درباره مستند الماسي براي فريب اذعان مي كند :اعتقاد دارم فيلم گرفته شده در ايران نيست بلکه در ازمير ترکيه گرفته شده است.

 

همچنين درگفتگوي نوري زاده با تلويزيون سلطنت طلب مجري برنامه به وي گفت : فضاي خانه اي که مدحي درآن صحبت مي کند به نظر نمي رسد فضاي يک خانه ي ايراني باشد.

 

 

فردي ديگر بر روي اين صندلي تکيه مي زند خواه در پايتخت ايران خواه در قلب جغرافياي ضد انقلاب باشد .

 

 

فرد ديگري كه بر اين صندلي به افشا گري عليه ضد انقلابها مي پردازد ، بيان داشت :اين دکور با اين مبلمان و چيدمان اساس به احتمال زياد يادآور شخص ديگري است که سال گذشته در همين برهه افشاگري بزرگي را عليه ضد انقلاب انجام داد البته برهمه روشن است که جغرافيا و مکان اين اتاق ودکوراسيون اهميت چنداني ندارد بلکه نکته مهم مطالبي است که در اين اطاق گفته مي شود.

 

                         حال مستند هدیه برگشتی اين فرد انباري از باروت را به آتش مي کشد


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:ضدانقلاب,فراری,شکست وطن فروشان,رسانه های ضدانقلاب فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کنفرانس گذار به دموکراسی یکی از برنامه‌های ثابت میز ایران در سازمان سیا می‌باشد. که هدف از برگزاری آن گردهم آوردن گروهک‌های تروریستی و معاند نظام، مزدوران، طیف‌ها و گروهک‌های مختلف برانداز و محارب و فرقه‌های استعمار ساخته و ایجاد همگرایی عملیاتی میان آنهاست. این فیلم که به همت موسسه راهبردی دیده بان تهیه شده است، عمق اختلافات و افتضاحات اپوزیسیون شرکت کرده در این نشست را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کنفرانس گذار به دموکراسی یکی از برنامه‌های ثابت میز ایران در سازمان سیا می‌باشد. که هدف از برگزاری آن گردهم آوردن گروهک‌های تروریستی و معاند نظام، مزدوران، طیف‌ها و گروهک‌های مختلف برانداز و محارب و فرقه‌های استعمار ساخته و ایجاد همگرایی عملیاتی میان آنهاست.



(عکس: علیرضا نوریزاده‌، محمد شمس و امیر شجره )

پس از افشای پروژه آمریکایی- انگلیسی هدیه 60 در دی ماه سال گذشته موجب بی اعتمادی به عناصر اپوزوسیون شد. این بی اعتمادی تا آن‌جا پیشرفت که نشستی که قرار بود هم‌زمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند در واشنگتن برگزار شود لغو گردید.

اما پس از گذشت یک ماه از آن سیلی سختی که مردم ایران به گوش ضدانقلاب و اربابانشان نواخت آمریکایی‌ها درصدد این برآمدن تا دوباره روحیه‌ی از دست رفته اپوزیسیون را بازسازی کنند. در همین راستا در 19 فروردین با عده‌ای خود فروخته و وطن‌فروش اصلاح‌طلب کنفرانسی با عنوان نشست دکتر مهرداد مشایخی برگزار کردند.

این فیلم که به همت موسسه راهبردی دیده بان تهیه شده است، عمق اختلافات و افتضاحات اپوزیسیون شرکت کرده در این نشست را به نمایش گذاشته است.

جهت دانلود کلیک فرمایید


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:گذار از دموکراسی,نوری زاده,ضدانقلاب,وطن فروش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس به نقل از رسانه‌های خبری مصر، ریاست جمهوری مصر در بیانیه‌ای تاکید کرد که حادثه تاسف‌بار دیروز که به کشته شدن چند شهروند مصری منجر شد کاملا با روحیه برابری و احترام ملت مصر که به میانه‌روی و اعتدال شناخته شده و با هر گونه شورش علیه قانون و ریختن خون شهروندان مخالف است، مغایرت دارد.

خبرگزاری فارس: مصر یکصدا اقدام وحشیانه سلفی‌های افراطی در کشتن ۴ شیعه را محکوم کرد

ریاست جمهوری مصر همچنین بر مخالفت کامل خود با چنین اقدامات جنایتکارانه تاکید کرد و افزود که دستورات لازم به دستگاه‌های مسئول برای تعقیب و دستگیری عاملان این جنایت فجیع و تحویل آنها به دادگاه صادر شده است.

در این بیانیه تاکید شده است که دولت هرگز در برخورد با کسانی که سعی دارند امنیت و ثبات کشور را به بازی گرفته و وحدت جامعه را برهم بزنند، کوتاه نخواهد آمد.

عمرو موسی: قتل شیعیان جنایتی هولناک در نتیجه سخنان نژادپرستانه است

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 3 تير 1392برچسب:جنایت,وهابیت,سلفی,وحشی,حیواناتی به نام وهابیت,شیعیان مظلوم,مرسی نوکر آمریکا و اسراییل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، سایت دانا به نقل از العربیه، نوشت: روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز با انتشار گزارشی، سوابق دکتر حسن روحانی را مورد توجه قرار داد و نوشت: «بر خلاف خوشبینی محتاطانه کاخ سفید به نتایج انتخابات 14 ژوئن در ایران، انتخاب حسن روحانی "یک خبر بسیار بد" است.»

بنا بر این گزارش، واشنگتن تایمز در ادامه به نقش آقای روحانی در بسیاری از رویدادهای پس از انقلاب و از جمله حوادث کوی دانشگاه تهران اشاره کرده است.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:توهین,رسانه های صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 ... 36 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com