وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش گروه بين‌الملل مشرق، كشمكش‌هاي جريان افراطي وهابيت و ليبرال‌هاي حاكم بر عربستان سعودي و افكار مربوط به هر يك از اين جريانات كه بخشي از پازل قدرت در عربستان را در اختيار دارند، باعث شده است كه تناقض‌ها و ابهامات زيادي در بسياري از جنبه‌هاي زندگي اجتماعي و فعاليت‌هاي اسلامي در عربستان ايجاد شود.

بقیه عکسهای جالب در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری شبکه وهابی وصال در اظهاراتی که در راستای سیاست های شبکه های وهابی مبنی بر محبت به اهل بیت پیامبر اکرم(ص) برای فریب اذهان عمومی مسلمانان صورت می گیرد گفت: «ما همه پیروان حضرت علی (ع) هستیم، نه ما بلکه همه پیرو ایشان هستند.»
وی در ادامه افزود : «هرکس پیرو علی(ع) نباشد مسلمان نیست.»
گفتنی است فرقه ضاله وهابیت که از سوی جامعه و علمای اهل تسنن نیز مطرود می باشد برای جلب اذهان مسلمانان دست به هر اقدامی می زند تا در میان مسلمانان مقبولیت پیدا کنند.
این فرقه این بار با رویکردی کاملا متفاوت با گذشته، از در دوستی با شیعیان در آمده و خود را محّب اهل بیت (ع) معرفی می کند تا خود را در جمع مسلمانان وارد کرده و اذهان شیعیان را به خود جلب نماید.
این در حالی است که علمای وهابی با صدور فتوای حلال بودن خون شیعیان، باعث کشته شدن هزاران شیعه در سراسر دنیا بخصوص پاکستان و عراق شده به گونه ای که شیعیان جهان و حتی اهل تسنن از وهابیون تبری جسته و آنها را غیر مسلمان می دانند.
با این حال این فرقه ضاله که با مقاومت مسلمانان جهان مواجه شده است با ترفند هایی چون ابراز محبت به اهل بیت (علیهم السلام) و ادعای وحدت بین مسلمین سعی دارد که توجه مسلمانان را به خود جلب کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شعبه های رستوران زنجیره ای مکدونالد در اقدامی زشت و شنیع، ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را مورد اهانت قرار داد.

رسانه های سعودی نیز ضمن اعلام این خبر افزودند: مکدونالد در شعبه خود در شهر "طائف" یک عروسک اسباب بازی تولید کرده تا آن را به کودکانی که به همراه خانواده های خود به این رستوران می آیند، هدیه بدهد. این اسباب بازی به گونه ای ساخته شده که عروسک پای خود را بر روی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم قرار می دهد.

گفتنی است این اقدام مکدونالد در حالی انجام شده که در برخی شهرهای عربستان سعودی در اعتراض به این کار، حرکت و فعالیتی آغاز شده تحت عنوان "از پیامبر خود حمایت کن" و "با هم از پیامبر حمایت کنیم".

در این میان موجی از اعتراضات برای تحریم رستوران مکدونالد در فضای مجازی عربستان سعودی آغاز شده است. بسیاری از کاربران این پرسش را مطرح می کنند که چگونه وزارت بازرگانی و اداره گمرک سعودی به این کالا اجازه ورود به خاک عربستان را داده است؟!

این کاربران خواستار برخورد شدید با شرکت مکدونالد و تحریم این شرکت و نیز پلمپ شدن شعبه های این رستوران در سراسر عربستان سعودی شده اند.


 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 1 / 7
سر شيعيان
400 * 300 (17 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 2 / 7
جنايت وهابيت عليه شيعه
124 * 87 (2 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 3 / 7
سرو پاى شيعيان
400 * 297 (16 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 4 / 7
منطقه ممنوعه براى شيعيان عراق
500 * 558 (340 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 5 / 7
حرم مطهر عسگريين
135 * 88 (3 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 6 / 7
کشته شدن هزاران کودک و زن بى گناه شيعه و تبريک گفتن رئساى وهابيت به هم
400 * 275 (47 KB) 
تصاوير جنايات وهابيت
تصاوير جنايات وهابيت : عکس شماره 7 / 7
کشته هاى بچه ها
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 31 32 33 34 35 ... 36 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com