وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به برخی اظهار نظرها در زمینه دخالت نهادهای امنیتی و اطلاعاتی سپاه در امر انتخابات نظام پزشکی گفت: اقدام اطلاعات سپاه در روند بررسی صلاحیت ها در انتخابات نظام پزشکی «قانونی» بوده و به درخواست مراجع قانونی صورت پذیرفته است.

خبرگزاری فارس: اقدام اطلاعات سپاه درباره‌ انتخابات نظام پزشکی کاملا قانونی بوده است

وی افزود: قرائن و مستندات موجود نشان می دهد مرجع قانونی، قبل از سپاه از دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نیز استعلام کرده است و در خصوص ردّ صلاحیت شدگان پاسخ همه آنها «منفی» بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «بهتر بود عزیزان قبل از رسانه ای کردن این قضیه، به امکان بررسی و پیگیری دقیق موضوع از مجاری قانونی و دلائل متقن و محکم ردّ صلاحیت ها می اندیشیدند»، اظهار داشت: حفظ آرامش، وحدت و یکپارچگی در کشور نیازمند عزم ملی و تمکین قانون است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره سعی کرده است از ورود به مسائلی که ممکن است به تشویش و انحراف اذهان و افکار عمومی منجر شود، پرهیز نماید و به وظایف قانونی خود بپردازد.

شریف در پایان تأکید کرد: بدیهی است عدم اقدام سپاه در پاسخ به استعلام مراجع قانونی در زمینه انتخابات نظام پزشکی، یک کار خلاف قانون محسوب می شد.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان و پاسداران شهرهای دزفول و شوشتر(استان خوزستان)، اظهار داشت: مصمم هستیم با همه ظرفیت‌ها از دستاوردهای نظام و انقلاب همانند گذشته پاسداری کنیم و در این مسیر نیز به سمت افق‌های روشن پیش می‌رویم.

وی با اشاره به وضعیت استکبار جهانی در درون جوامع خود، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دچار بحران هستند و تصور می‌کنند با انتقال این بحران به نقاط دیگر می‌توانند، افکار عمومی ملت خود را کنترل کنند.

خبرگزاری فارس: واکنش‌های سرسختانه سپاه در برابر هرگونه تهدید دشمن

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش نظام سلطه علیه ملت ایران تاکید کرد: سناریوهای نخ نما شده، کهنه و آزمایش شده دشمنان در مقابل ملت ایران چیزی جز استحکام ارکان انقلاب اسلامی را به دنبال نخواهد داشت.

جعفری با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن گفت: در مقابل هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان، واکنش‌های سرسختانه پیش‌بینی کرده‌ایم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,مدافعان مرز و بوم ایران اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روزنامه کویتی ''القبس'' به نقل از منابع امنیتی بلندپایه مصری مدعی شده است که "سردار قاسم سلیمانی" از ۲۶ تا ۳۰ دسامبر گذشته، در قاهره پایتخت مصر بوده است.


 به گزارش سرویس سیاسی بی باک، همین دو هفته پیش بود که مجله آمریکایی "وایرد" در جدیدترین گزارش خود با تیتر 13 فرد بسیار خطرناک دنیا، به بررسی 13چهره پرداخته بود که از سردار "حاج قاسم سلیمانی" به عنوان خطرناک‌ترین و مرموزترین فرد در دنیا نام برده بود که به ادعای وایرد، او خطرناک‌ترین فرد در خطرناک‌ترین کشور معرفی می باشد که می‌تواند تنها تهدیدکننده نظامی آمریکا در غرب آسیا و سراسر دنیا باشد.

در این گزارش آمده بود: اگر بخواهیم به دنبال خطرناک ترین کشور سیاره زمین بگردیم، به نام ایران برخورد می کنیم که ممکن است جرقه جنگ جهانی را بزند و اگر بخواهیم در این کشور مرموزترین و خطرناک ترین فرد را نامگذاری کنیم، به نام ژنرال قاسم سلیمانی خواهیم رسید که چهره‌ای مرموز دارد.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:سپاه قدس,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیج که صبح امروز برگزار شد، گفت: امیدواریم بتوانیم به اعماق اهمیت و زوایای پنهان نصرت الهی که بعد از فتنه 88 و نیز در 9 دی نصیب ما و انقلاب شد، پی ببریم و بتوانیم در این مسیری که امت قهرمان، بصیر و انقلابی ما می‌رود، پیشتاز باشیم.


وی افزود: ماجرای فتنه 88 واقعاً یک امتحان بزرگ الهی برای مردم مومن ایران اسلامی و خطر آن از خطر جنگ 8 ساله برای انقلاب و اسلام بسیار بیشتر بود.

جعفری ادامه داد: این امتحان و اتفاقی که افتاد مانند جنگ تحمیلی برای انقلاب یک نقطه عطف بود و در فتنه 88، مردم دنیا که دل‌نگران انقلاب اسلامی بودند از پایداری، استقامت، هوشمندی و بصیرت ملت ایران در مقابل هجمه سنگین دشمنان داخلی و خارجی عبرت گرفتند.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، هاورکرافت یا هاواناو یکی از جالب ترین تجهیزات نظامی در دنیای امروز به حساب می آیند که قادر هستند تجهیزات و نفرات مورد نظر را نه فقط بر روی آب و حتی بر روی مناطق ساحلی حمل کنند. برای کشوری مثل ایران با توجه به داشتن خطوط ساحلی بسیار طولانی و و فرورفتگی های بسیار زیاد در طول ساحلی خود که مناطق آبی کم عمق زیادی را شامل می شود داشتن ناوگانی از هواناواها بسیار جلوه کرده است.
در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو نوع هاواناو به خدمت نیروی دریایی ایران وارد شدند. مدلهای " SR.N6 " و " BH.7 " دو مدل هواناو ساخت کشور انگلستان بودند که به ایران وارد شده و به نوعی ستون فقرات یگان هواناو نیروی دریایی ایران تشکیل دادند.


هواناو ایرانی تندر

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مستند صعود كاري از برنامه تلويزيوني ثريا با روايتي متفاوت و جذاب از زندگي پدر موشكي ايران، شهيد حسن طهراني مقدم، چهارشنبه شب از شبكه اول سيما پخش شد.

بقیه در ادامه مطلب.........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه ای مدعی حمله به پهپاد آن کشور از سوی هواپیماهای ایران شد.

به گزارش انعکاس به نقل از بی بی سی، پنتاگون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که هفته گذشته دو جنگنده سوخو-۲۵ ایرانی به یک هواپیمای بدون‌سرنشین آمریکایی حمله کرده اند.

سی ان ان نیز به نقل از دو ﻣﻘﺎم آﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ اﻋﻼم ﮐﺮد که اﯾﻦ دو ﺟﻨﮕﻨﺪه ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺳﭙﺎه ﭘﺎﺳﺪاران ﺑﻮده اند.

وزارت دفاع آمریکا ادعا کرده که این پهپاد غیرمسلح بوده و در محدوده هوایی خلیج فارس و در آبهای ﺑﯿﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ مورد حمله قرار گرفته است.

پیشتر سی ان ان نیز با اعلام این خبر محدوده پرواز این هواپیمای بدون سرنشین را حریم هوایی کویت اعلام و اظهار داشته بود که پهپاد در ﺣﺎل اﻧﺠﺎم ﻓﻌﺎﻟﯿﺖھﺎی ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﺎدی ﺧﻮد ﺑﻮده است.

سی ان ان در گزارش خود در این ارتباط گفت: با وجودی که در این حمله به هواپیمای آمریکایی صدمه ای نرسیده اﻣﺎ این اقدام سبب نگرانی پنتاگون شده است

 نويسنده:رضا غلامي


نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرمانده نيروي دريايي ارتش از گشت‌زني ناوگروه نيروي دريايي ارتش در درياي سرخ خبر داد و گفت: در 7 آذر مرحله جديدي از ناوشكن سهند رونمايي خواهد شد و در اين روز خبرهاي خوبي را به ملت شريف ايران خواهيم داد.

امير درياردار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين‌که آينده کشور به درياها وصل است، اظهار داشت: رسانه‌ها بايد در پرداختن به مباحث مربوط به دريا تلاش بيشتري از خود نشان دهند.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس: معاون ستادکل نیروهای مسلح در رابطه با نفوذ پهپاد حزب‌الله به آسمان فلسطین اشغالی و گذشتن از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گفت: هیچ گنبد آهنینی در جهان وجود ندارد که نتوانیم از آن عبور کنیم.

خبرگزاری فارس: هیچ گنبد آهنینی در برابر نیرو‌های مسلح ایران تاب مقاومت ندارد

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دو کشتی جنگی نیروی دریایی ارتش ایران آب های ساحلی سودان را ترک کردند.

به گزارش
عصر ایران به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، دو کشتی جنگی نیروی دریایی ارتش ایران به نام های "خارک" و "شهید نقدی"، دیروز چهارشنبه پس از برگزاری مراسم بدرقه رسمی ارتش سودان، بندر پورتسودان را ترک کردند.
این دو کشتی ایرانی به مدت سه روز در بندر پورتسودان در ساحل دریای سرخ، لنگر انداخته بودند.

در مراسم بدرقه رسمی، گروه موسیقی ارتش سودان آهنگ نواخت و نظامیان ایرانی مستقر بر روی عرشه کشتی ها که جلیقه های نارنجی پوشیده بودند، با تکان دادن کلاه های خود با همتایان سودانی خداحافظی کردند. قایق های تندروی ارتش سودان هم کشتی نظامی "خارگ" را در هنگام ترک آب های سودان همراهی کردند.
حدود 300 نظامی ایرانی متشکل از کارشناسان، افسران، سربازان و کارشناسان فنی و مخابرات در این دو کشتی نظامی حضور دارند.
 

 

بقیه در ادامه مطلب..............

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مشرق، خمپاره را می توان به گونه ای توپخانه جیبی و همراه فرمانده واحد های پیاده نظام در خط مقدم به شمار آورد. از سالهای بسیار دور به این سو اکثر واحد های غیر پیاده تلاش خود را برای پشتیبانی از این واحد در میدان نبرد به عمل می آورند. علت این پشتیبانی این است که اولا پیاده نظام مهمترین و در عین حال ستون فقرات نیروی زمینی هر ارتشی را تشکیل می دهد و در همین حال در برابر حملات دشمن چه به شکل هوایی، توپخانه ای و یا چه زرهی آسیب پذیر است.
در ارتش های جهان معمولا از توپهای 105 میلی متری به صورت سازمانی برای پشتیبانی واحدهای پیاده استفاده می شود. در این میان برای مواقع اضطراری و زمانی که به هر دلیل واحد های پیاده به پشتیبانی توپخانه دسترسی ندارند از " خمپاره " برای ایجاد آتش پشتیبانی برای واحد های پیاده استفاده می شود.

توپ آمریکایی 105 میلی متری M2
بقیه ادامه مطلب................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سپاه نیوز: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با تأکید بر اینکه در صورت بروز درگیری ایران با رژیم صهیونیستی و آمریکا این جنگ با قرار گرفتن کشورهایی به نفع یا بر علیه ایران به سرعت در منطقه فراگیر شده و وقوع جنگ جهانی سوم محتمل خواهد بود.

سردارحاجی زاده:




به گزارش خبرنگار سپاه نیوز، همزمان با فرا رسیدن سی دومین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه العالم با اشاره به تهدیدات صهیونیست ها مبنی بر حمله به ایران پاسخ کشورمان به تهدیدات را خارج از تصور این رژیم جعلی عنوان و تأکید کرد: به طور طبیعی برخورد ما سریع است ولی آنها باید منتظر اتفاقات خاص و غیر مترقبه در این شرایط باشند.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ احمد وحیدی از رژیم صهیونیستی نیز بعنوان یکی دیگر از مصادیق بارز تروریسم سایبری یاد کرد و افزود: این رژیم با همکاری دولت آمریکا با برنامه‌ریزی و هدایت حملات سایبری تلاش می‌کنند از این طریق نیز کشورهای مستقل و مخالف سیاست‌های سلطه‌طلبانه آنان را تحت فشار قرار دهند.


وی با بیان اینکه "آنان تاکنون حملات سایبری متعددی را علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و هدایت کرده‌اند"، اظهار کرد: همانگونه که آنان در سایر برنامه‌های شوم و ضدبشری علیه ملت ایران ناکام بودند، در این بخش نیز حریف نبوغ و تیزهوشی فرزندان رشید ملت ایران در حوزه سایبری نخواهند شد.


وزیر دفاع اقدامات پیشگیرانه و ایجاد آمادگی برای دفاع سایبری را از اصول بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی جنگ سایبری نشان داد نظام سلطه برای تداوم غارت و چپاول ملت‌ها و تأمین منافع نامشروع خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند، غافل از اینکه این اقدام بسان تیغ دولبه‌ای است که دست خودشان را نیز خواهد برید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رکز مطالعات بین‌المللی و راهبردی» آمریکا نوشت: حمله نظامی آمریکا به ایران باعث وخیم شدن روابط این کشور با روسیه و ترکیه ‌شده منطقه را بی‌ثبات کرده و آمریکا و اسرائیل و منافعشان از انتقام ایران در امان نخواهند ماند.

به گزارش فارس، «مرکز مطالعات بین‌المللی و راهبردی» آمریکا می‌نویسد: گرچه آمریکا اعلام کرده است که حمله نظامی به ایران آخرین راه‌حل در روند مذاکرات است ولی باید این را نیز در نظر داشته باشد که این حمله منطقه را بی‌ثبات می‌کند و خود آمریکا و اسرائیل و منافعشان از انتقام ایران در امان نخواهند ماند. ترکیه و روسیه خواستار این هستند که اسرائیل ابتدا در مورد برنامه هسته‌ای خود شفاف‌سازی کند و بعد در مورد برنامه‌ هسته‌ای ایران جنجال‌سازی کند.

  بقیه در ادامه مطلب ......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره آموزش عمومی افسری مرکز آموزشی تربیتی علویون قم، با بیان این‌که برخی‌ها در برابر این فشارها بریده‌اند و نظرهای دیگری را بیان می‌کنند، اظهار کرد: همانگونه که نصرت الهی در جنگ شامل حال ما شد، در شرایط کنونی نیز با استقامت در برابر فشارها، نصرت الهی برای ما قطعی خواهد بود و این وعده خداوند متعال است.


 

 

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در فتنه 88 مردم با سختی های فراوانی مواجه شدند، شبهات سیاسی فراوانی در جامعه گسترده شد و خیلی ها در برابر این شبهات و سختی ها بریدند، ولی این تحمل سختی و استقامت و توکل کردن موجب شد، مردم یکپارچه در دفاع از ولایت فقیه وارد صحنه شدند و معجزه ای بزرگ را رخ دادند و حماسه عظیم 9 دی را رقم زنند.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از گروه دفاع و امنیت مشرق - "ما یک پهپاد شناسایی را در نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا رهگیری و منهدم کردیم." این جمله مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی در هفته گذشته آغازگر جدیدترین مرحله از رویارویی رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان بود. مقامات نظامی اسراییلی به همراه این خبر، تصاویری کوتاه از رهگیری و منهدم کردن پهپاد مورد نظر را نیز به نمایش گذاشتند. از همان لحظه انتشار این خبر اولین سوال این بود: این پهپاد متعلق به کیست؟ بسیاری از کارشناسان از همان ابتدا تحلیل کردند که به احتمال زیاد تنها گروهی که شهامت این گونه زورآزمایی با رژیم صهونیستی را دارد حزب الله لبنان است.

این پیش بینی صحیح بود و سید حسن نصرالله، پنج شنبه شب در یک برنامه زنده تلویزیونی در مورد این پهپاد و ریشه های آن سخنانی مهم را مطرح کرد. دبیر کل حزب الله لبنان در صحبتهای خود صراحتا اعلام کرد که پهپاد مورد نظر که در عمق سرزمین های اشغالی شناسایی شده متعلق به آنها بوده و نام آن به یاد شهید مشهور و متخصص حزب الله، «ایوب» نهاده شده است.


بقیه در ادامه ........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


وبلاگ سیمای قرآن و عترت: هفته نامه تخصصی حیات طیبه که تحت نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره می شود هر هفته پس از پایان نماز جمعه تهران میان نماز گزاران توزیع می شود و مبلغ آن نیز سه صلوات نثار ارواح مطهر امام شهیدان رحمت الله علیه و شهدا است

به گزارش سیمای قرآن و عترت ، هفته نامه فوق الذکر در روز جمعه مورخ ۲۱ مهرماه صفحه ۳ مطلبی خواندنی را منتشر کرده که در ذیل از نظر تان می گذرد:


سردار شهید محمد اصغریخواه

بقیه در ادامه مطلب...............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه ضمن تاکید بر برخورداری ایران از قابلیت تهاجم بازدارنده سهمگین درنبردی طولانی گفت: قرار دادن شعاع بازدارندگی، صدها و بلکه هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی از استراتژی های دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ در سی و دومین سالروز فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در برنامه "دو نیم ساعت" شبکه خبر به تشریح گوشه ای از توانمندیهای دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات پرداخت.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از انعکاس: کنگره سرداران و ۴۰۰۰ هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه صبح امروز پنج شنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ، محمد باقر قالیباف شهردار تهران و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس دین و اندیشه بی باک؛ حسین ابراهیمی: هر علم مخصوصا از نوع علوم دینی اگر همراه با آزادگی و بدور از منیت ها و خود خواهی ها نباشد این امر نشانی بر سطحی بودن آن علم است و اینگونه اشخاص اگر کارشان به منحرف کردن دیگران از مسیر صحیح دین نینجامد به عنوان شخصی که از گوهر دین بهره ای نبرده و علمش وبال گردنش می باشد شناخته می شوند.

با وجود روی کار آمدن و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل قرن ها تلاش علمی علمای دینی شیعه است که در عصر ما به دست حضرت امام خمینی رحمة الله علیه به ثمر نشست و امروز در دنیا عَلم دین و استکبار ستیزی را بلند کرده است ،مطمئنا وظیفه حوزه های علمیه امروز چون همیشه در تقویت و دفاع از این نعمت بزرگ الهی است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خانه ملت، حیدر مصلحی درباره مشکلات اخیر بازار ارز و تعداد اخلال‌گران دستگیر شده در این بازار، گفت: در مشکلات ارزی که در بازار رخ داده است بیش از بیست نفر  اخلا‌ل‌گر بازار ارز از سوی وزارت اطلاعات کشور دستگیر شده‌اند.

وزیر اطلاعات درباره دستگیری اخلال‌گران از سوی سایر نهاد‌ها، تصریح کرد: تعدادی از این اخلال‌گران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شده‌اند.

رئیس جمهور در نشست خبری روز سه‌شنبه (۱۱ مهرماه) گفته بود: براساس گزارش یکی از نهادهای امنیتی ۲۲ نفر سرحلقه آشفتگی‌های اخیر در بازار ارز هستند و با توجه به اینکه این افراد مشخص هستند نهادهای امنیتی باید ورود پیدا کنند.

همچنین دادستانی تهران پنج‌شنبه (۱۳ مهرماه) اعلام کرده بود: ۱۶ نفر از عوامل عمده اختلال ارزی که با استفاده از فضای ناشی از جنگ روانی دشمن، با کمک جریانات شایعه پراکن داخلی و خارجی و تبانی با یکدیگر موجبات تشدید شرایط پیش آمده را فراهم و از فضای موجود به طریق غیر قانونی در راستای منافع شخصی و مطامع خارجی با هدف اخلال در امور اقتصادی کشور بهره برداری کرده بودند، بازداشت شدند.

 خرید و فروش ارز خارج از شبکه بانکی به صورت گسترده، خرید و فروش و قاچاق ارز، تشکیل باندهای سازمان یافته و انجام معاملات ارز به صورت صوری و غیر واقعی با هدف افزایش قیمت ارز به منظور تشویش اذهان عمومی و ایجاد اختلال در کسب و کار و بازار و تحصیل مال نامشروع از طریق اقدامات مذکور که باعث بالا بردن غیر منطقی نرخ ارز و متشنج کردن فضای ارزی کشور گردیده و موجبات تضییع حقوق مردم از جمله اتهامات نامبردگان است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به گزارش بولتن نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، روز پرشکوه و فراموش نشدنی دیار اترک. امروز بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قلب تپنده ایران اسلامی بود. امروز سرانجام انتظار چند هفته ای مردم خراسان شمالی به پایان رسید و رهبر انقلاب اسلامی سفر خود به این استان را آغاز کردند. حضرت آیت الله خامنه ای ساعت 9 و سی دقیقه صبح امروز وارد فرودگاه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شدند . انبوه مردم که از ساعت ها منتظر ورود رهبر انقلاب بودند با خروج خودروی حامل حضرت آیت الله خامنه ای از فرودگاه بجنورد، دیگر سر از پا نشناختند و یکپارچه غرق در شور شعف و شادی شدند و از همان ابتدا خودروی حامل ایشان در میان انبوه جمعیت قرار گرفت.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روایتی از توانمندی‏های کم‏نظیر نیروی دریای جمهوری اسلامی ایران

فيلم: مستند ديدني"تقابل"/ وقتی ایران قدرت نظامی خود را در خلیج فارس دیکته می‏کند

 

مستند "تقابل" ساخته شده توسط گروه تلویزیونی سپاه به کارگردانی داوود مرادیان و تهیه کنندگی حسین ساختمانیان روایتی است دیدنی از تقابل نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده امریکا که توانمندی‏های نظامی ایران در عرصه دریایی و همچنین شکست‏های متعدد نیروی دریایی امریکا در منطقه خلیج فارس را به تصویر کشیده است.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس به نقل از فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست فرهنگی ویژه اساتید دانشگاه علم و صنعت که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، گفت: در طول سال‌های ۵۷ و ۱۵ خرداد و ۲۲ بهمن ماه و سپس در تداوم ۹ دی ۸۸ امت امام با بهره‌مندی از روح ولایت و اثر حکم امام زمان به صحنه می‌آیند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه زمانی امام امت در صحنه نیست ولی امت امام با روح ولایت وارد می‌شود، تصریح کرد: در ۱۹ دی ۵۶ امام خمینی (ره) در نجف بودند و مردم به دلیل توهین شاه به امام در یک روزنامه خروشیدند و این خروش تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد. در ۹ دی ۸۸ نیز مردم به دلیل آنکه در جریان فتنه خدشه‌هایی به امام وارد شد، به صحنه آمدند.

فیروزآبادی به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: همان طور که روح ولایت برای ۱۹ دی ۵۶ و ۹ دی ۸۸ پیشرانه و محرک بود، موجبات بیداری اسلامی را نیز فراهم کرد و در بیداری اسلامی نیز پیشرانه بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در برنامه آتی خود بنا داریم چالاکی و سرعت شناورهایمان را به سه برابر حداکثر سرعت شناورهای آمریکایی برسانیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، یادواره شهدای نبرد مستقیم این نیرو با ناوگان دریایی آمریکا با حضور خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در زادگاه شهدای حماسه  مهرماه 1366 و با سخنرانی دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و مدیحه سرایی صادق آهنگران برگزار شد.

دریادار فدوی در این مراسم طی سخنانی نسبت به فتنه‌گری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه حساس خلیج فارس و پیرامون آن هشدار داد و گفت: اگر دشمن حماقت کند و آتش جنگ دیگری را در منطقه خلیج فارس روشن کند، پاسخ ما به حماقت دشمن و اذناب او، آن قدر قاطع و کوبنده خواهد بود که حتی فرصت پشیمانی را نیز از بسیاری از آنها بگیرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اوایل بهمن ۶۲ بود. آرام و بی‌سر و صدا ساک کوچک و جمع و جورش را برداشت و به حیاط رفت. نمی‌خواست صدایی بلند شود و باعث بیدار شدن دو دختر دلبند دو ساله و چهار روزه‌اش شود. لابد می‌ترسید، صدا و چهره معصوم فرزنداش باعث لرزش گام‌های استوارش شود.
لحظات سختی بود. دقایقی در ایوان خانه نشست. نگاهی به در و دیوار خانه پدری انداخت.
همیشه هنگام عملیات که می‌شد، راه می‌افتاد؛ اما این بار حال و هوای دیگری وجودش را فرا گرفته بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رجانیوز در ابتدای این گزارش آمده بود: «در حالی که نفوذ ایران در عراق در سال های اخیر گسترش یافته، اکنون نشانه های جدیدی در این مورد به چشم می خورد. هزاران تصویر رهبر جمهوری اسلامی ایران در حالی که لبخند به لب دارد، در خیابان های کشوری نصب شده که روزگاری مردمش در جنگ هشت ساله با ایران، شرکت کرده بودند. همزمان با عقب نشینی نیروهای ایالات متحده از عراق، ایران به قدرتمندترین کشور شیعه منطقه بدل شده است.»

گزارشگر آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: «پوسترهای آیت الله علی خامنه ای اولین بار در ماه اوت و در حداقل شش محله شیعه نشین بغداد و نیز در سراسر مناطق جنوبی عراق که اکثریت مردم آن ها شیعه هستند، دیده شد. این پوسترها به عنوان بخشی از مراسم بزرگداشت روز قدس نصب شدند و از آن زمان تاکنون به طور قابل توجهی افزایش یافته اند. گروه اصحاب الحق، یکی از این گروه های شبه نظامی است که به برپا کردن کارزار پوسترها و تصاویر خامنه ای افتخار می کند. این گروه قصد دارد تلاش های یک دهه گذشته ایالات متحده برای استقرار دموکراسی به شیوه غربی در عراق را خنثی کند.»
 
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

esmailil 50 اخطار به هواپیما‌های فرامنطقه‌ای در طول برگزاری اجلاس غیرمتعهدها

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: در طول برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها، این قرارگاه بیش از ۵۰ مورد اخطار هوایی به هواپیماهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داشته است.

در جلسه علنی امروز مجلس امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء حضور یافت تا در خصوص دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان پدافند طی روز‌های دفاع مقدس سخنرانی کند.

در قسمتی از سخنان فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء فرزاد اسماعیلی با اشاره به برگزاری غرورآفرین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد گفت: در طول برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد بیش از ۵۰ مورد اخطار هوایی به هواپیما‌های فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای داشتیم که قصد نزدیکی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را داشتند.



منبع : انعکاس 

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

jet jangi 300x239 فرمانده هوافضای سپاه: حمله به ایران به جنگ جهانی سوم منجر می شود / درصورت حمله به ایران ، پایگاههای آمریکا در افغانستان ، قطر و بحرین را می زنیم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه درصورت بروز جنگ هیچ کشور بی طرفی در منطقه وجود نخواهد داشت تأکید کرد، جمهوری اسلامی ایران پایگاه های آمریکا در منطقه را خاک این کشور می داند، و در صورت بروز جنگ قطعا آنها را هدف قرار خواهد داد.

سردار امیرعلی حاجی زاده در مصاحبه با العالم گفت: اصولا جنگ بین ایران با رژیم صهیونیستی و یا امریکا به صورت مستقل را نمی توان تصور کرد؛ یعنی هرکدام از این دو طرف شروع کننده جنگ باشد، دیگری نیز وارد جنگ خواهد شد.

وی افزود: ما آمریکا و رژیم صهیونیستی را کاملا در کنار هم می بینیم و اصلا نمی توانیم متصور شویم که رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی آمریکا چنین جنگی را آغاز کند .. به همین دلیل در صورت بروز جنگ قطعا ما با هر دو طرف وارد جنگ شده و حتما با پایگاه های آمریکا درگیر خواهیم شد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: در صورت بروز چنین شرایطی اتفاقاتی می افتد که قابل کنترل و مدیریت نیست؛ و ممکن است این جنگ به جنگ جهانی سوم تبدیل شود، یعنی ممکن است کشورهایی به نفع ایران و یا علیه ایران وارد جنگ شوند.

هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکا از سوی مردم منطقه

سردار حاجی زاده با اشاره به سناریوهای متعدد و غیرقابل تصور ایران در صورت بروز جنگ، تأکید کرد: در صورت آغاز جنگ، پایگاه های آمریکا در کشورهای اطراف ما و داخل کشورهای همسایه هدف قرار خواهندگرفت، و حتی ازطرف مردم خود داخل این کشورها حتما تهدید خواهند شد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: دشمنان تنها راه مقابله با ايران را جنگ مي‌دانند و فكر مي‌كنند اين امر به نفع آنها است ولي آنقدر نفهم هستند که نمي‌دانند اگر كاري كه شروع كنند همان كار، نقطه نابودي و اتمام ماجراي آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سردار سرلشکر محمدعلي جعفري در مراسم برگزاري نمايشگاه تخصصي توانمندي‌هاي بهداري در رزم نيروي زميني ارتش با بيان اين مطلب كه لطف و عنايت خداي متعال شامل حال ما بوده و به ما توفيق داده كه در عرصه‌هاي دفاعي انقلاب اسلامي و جنگ حضور پيدا كنيم، اظهار داشت: نتيجه درك ولايت، عشق به انقلاب اسلامي است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرويس ورزشي بولتن نيوز؛ این ماجرا را تا آخر بخوانید تا بعد در مورد آن صحبت کنیم:

مهرداد کرم‌زاده، برنده نشان نقره پارالمپیک لندن( همان ورزشکاری که دست ندادن وی با عروس ملکه انگلیس چند روزی به تیتر بسیاری از رسانه ها تبدیل شده بود) در گفتگو با یکی از رسانه ها گفت: متاسفانه پس از بازگشت به ایران برخی از افرادی که قصد سوء استفاده سیاسی دارند در تماس با من از الفاظی زشت و زننده استفاده می‌کنند و می‌گویند برای اینکه میلیون‌ها تومان از دولت بگیرم با همسر شاهزاده ویلیام دست نداده‌ام.

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نشست سیاسی بسیجیان سیاهکل با محوریت اجلاس سران جنبش عدم تعهد با حضور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان در مسجد جامع سیاهکل برگزار شد.

به گزارش انعکاس به نقل از “در سیاهکل”، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان ، سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورخرسند در ادامه به سئوالات مطرح شده از سوی حاضران پاسخ گفت که از جمله سئوالات جالب توجه در این بین می‌توان به سئوالی در مورد دلیل عزل استاندار سابق گیلان اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سئوال گفت: بپذیریم که این سئوال، سئوال سختی است. قبل از ماه مبارک رمضان مجمع نمایندگان گیلان در دیداری که با مهدی سعادتی داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که تا پایان دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، وی استاندار گیلان باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان افزود: ولی بنا به شنیده‌های من، جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد از یک ارتباط بین آقای سعادتی و دکتر قالیباف خبردار شده بودند و با خبر ارتباط بین این دو شخص، سریعاً دستور به جابه‌جایی استاندار سابق گیلان را دادند.

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

موشک بالستیک فجر ۳ از نوع موشک‌های میان برد با سوخت مایع است که در سال ۱۳۸۵ به ناوگان موشکی ایران پیوست.موشک فجر ۳ به طور همزمان می‌تواند چند هدف را مورد اصابت قرار داده و از دسترس ضد موشک‌های دشمن با دقت بالا عبور کند.از قابلیت‌های این موشک گریز از سیستم‌های دفاع ضد موشک و رادار ‌است.به گزارش انعکاس،پیش از این، سردار حسین سلامی فرمانده وقت نیروی هوایی سپاه پاسداران در رزمایش پیامبر اعظم از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک فجر ۳ خبر داده بود.کلاهک این موشک قادر است روی هر موشکی با برد متغیر نصب شود و به دلیل متغیر بودن، محدودیتی در برد ندارد به نحوی که موشک بعد از جدایی از کلاهک به چند موشک کوچکتر تبدیل شده و در آن واحد قادر است چند هدف متحرک را مورد اصابت قرار دهد.آدام ارلی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پرتاب موفقیت‌آمیز موشک فجر ۳ را “موجب نگرانی کاخ سفید” و عصبانیت مقام‌های آمریکایی خوانده بود.

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنامه دانشجویان ایران: چهاردهمین دوره بازیهای پارالمپیک از روز 8 شهریورماه به میزبانی شهر لندن آغاز و  هم اکنون در حال برگزاری است.

در این دوره از بازیها بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان حضور دارند و کاروان ورزشى پارالمپیک ایران با نام شهید رئیسعلى دلوارى، به پرچمدارى عبدالرضا جوکار در رقابت‌هاى لندن حضور یافتند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی‌اکبر ولایتی گفت: دبیرکل سازمان ملل خطاب به رهبر انقلاب گفت شما فقط رهبر ایران نیستید بلکه رهبری مذهبی جهان اسلام را هم بر عهده دارید و ما خدمت شما رسیدیم تا بگوییم ما را در حل مسائل منطقه به ویژه سوریه کمک کنید.
به گزارش 598 به نقل از نسیم، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در یک مصاحبه تلویزیونی گفت:

- به جرأت می توانم بگویم اجلاسی در سطح اجلاس تهران نداشتیم. در این اجلاس علاوه بر امیر قطر،30 رئیس جمهور، هشت معاون رئیس‌جمهور، چهار نخست وزیر، سه رئیس مجلس، دو فرستاده پادشاه، یک عضو شورای حکومتی، سه قائم مقام وزیر، چهار معاون وزیر خارجه، پنج مدیرکل ، چهار نماینده کشور در سطح وزیر، دو نماینده نخست وزیر و 65 وزیر خارجه شرکت داشتند.

- برخی روسای کشورهای منطقه فریب خورده‌اند و گمان می‌کنند با کنار رفتن بشار اسد و تقویت حزبی در سوریه می‌توانند با قدرت بیشتری علیه اسرائیل اقدام کنند/ غربی‌ها به دنبال "افغانیزه" کردن سوریه هستند

- رئیس جمهور بنین خطاب به مقام معظم رهبری گفت من سه بار نطق شما را گوش کردم و سه بار هم متن آن را خواندم مطالب شما همان آرمان های بنیانگذاران نهضت عدم تعهد است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

13 سال پس از فتنه ي كوي دانشگاه تهران، بازخواني نقش تاريخي رهبر معظم انقلاب در مديريت اين مانع پيش روي انقلاب اسلامي خالي از لطف نيست.

به گزارش رجانيوز، 21 تيرماه 78 و تنها سه روز بعد از آغاز نا آرامي ها در تهران توسط ضدانقلاب، جمع كثيري از مردم و دانشجويان با حضور در بيت رهبر معظم انقلاب پاي سخنان تاريخي معظم له نشستند؛ سخناني كه مصداق "اشداء علي الكفار و رحماء بينهم" بود و ضمن انذار به دشمنان و كينه توزان نظام اسلامي، در بطن آن اوج مروت و اخلاق مداري رهبر يك جامعه ديني نمايان بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:ولی فقیه,مقام معظم رهبری,عمار,ذولفقاروحیدریم,پیرو ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایسنا: وزير امور خارجه لبنان اظهار كرد: ما مطمئنيم كه امام موسي صدر و همراهانش زنده هستند و به زودي آزاد خواهند شد.
 
عدنان منصور در حاشيه نشست وزيران امور خارجه كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها درباره آخرين اخبار مرتبط با امام موسي صدر و همراهانش تصريح كرد: ما اين مسئله را پيگيري مي‌كنيم و هر كاري كه لازم باشد انجام مي‌دهيم.
 
وي ادامه داد: ما مطمئن هستيم كه به زودي به نتايج رضايت‌بخشي خواهيم رسيد.
 
عدنان منصور در پاسخ به اين سوال كه آيا امام صدر و همرانش زنده هستند گفت: ما مطمئنيم كه امام و همراهانش زنده هستند و به زودي آزاد خواهند شد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري النخيل، در پي انتشار خبر وخامت حال امير قطر موجي از تحركات مشكوك در ميان خانواده حكومتي قطر براي به چنگ آوردن قدرت در حال شكل گيري است.
 
خبرها حاكي از آنست كه به دليل تعدد زوجات امير قطر فعاليت بندر بن سلطان براي اختلاف افكني در ميان فرزندان او و سوء استفاده از ايجاد نا امني است، ‌از سوي ديگر با توجه به تحركات مشكوك حمد بن جاسم نخست وزير دولت قطر و براي جلوگيري از آشوب داخلي، غالب نزديكان وي يا در زندان و يا در بازداشت خانگي به سر مي‌برند.
 
از طرفي برخي خبرگزاري‌ها نوشتند امير قطر و هيأت همراه او مورد هدف گلوله قرار گرفته‌اند كه در پي آن تقريبا ده تن كشته و زخمي شده و يكي از كشته شدگان مشاور امنيتي و آمريكايي الاصل امير قطر بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی وارد هویزه و بارگاه شهداء می شوی دلت خدایی می شود.
هویزه نام دیگرش گوچه های بنی هاشم است، نام دیگرش خانه فاطمه(س). صدای شکسته شدن استخوان پهلو و سینه مساوی است با له شدن زیر شنی تانک، تکرار حادثه در است و دیوار. آنجا آتش بود و اینجا آتش، آنجا خون بود و دود و اینجا تکرار آنجا.
آنجا زهرا(س) بود و اینجا فرزندان زهرا


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سردار وحیدی خبر داد:

رشد 21 درصدی وزارت دفاع در تولید محصولات نظامی

وبسایت روشنگری به نقل از سپاه نیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر رشد 21 درصدی وزارت دفاع در تولید محصولات نظامی، گفت: تاکنون در داخل صنعت دفاعی ایران، 1436 محصول متنوع و گسترده تولید کرده‌ایم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان نشست امروز هیئت دولت، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اجرای تفاهم‌نامه دفاعی بین ایران و سوریه گفت: این تفاهم‌نامه دفاعی همچنان برجای خود باقی است اما سوریه تاکنون هیچ درخواستی در این باره از ایران نداشته است.

وی افزود: البته سوریه با تهدیدات تروریستی روبه‌روست و خود نیز به خوبی در حال مقابله با این مسئله است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سؤال دیگری درباره ساخت پایگاه‌های فضایی جدید در کشور افزود: هم اکنون ساخت پایگاه فضایی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم این پایگاه فضایی را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

سردار وحیدی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسخ ما به این تهدیدات این است که ما ذره‌ای درخصوص امنیت ملی خود کوتاه نخواهیم آمد. البته توانمندیهای دفاعی ما نیز در راستای مقابله با همین تهدیدات است.

وی افزود: ما به دنبال حفظ امنیت و آرامش در منطقه هستیم و عملکرد ما نیز بر خلاف کشورهای فرامنطقه‌ای است که در منطقه چنین ادعایی را دارند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اسرائیل، خواسته دیرینه ایران را اجرا می‌کند ؟

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز "کیهان" نوشت:

«رقص مرگ»- MACABRE- ترجمه آزادي است كه يك روزنامه نگار معروف اسرائيلي براي تهديدهاي اخير نتانياهو درباره حمله نظامي به ايران، برگزيده است. «ناهوم پارنه آ» مي نويسد «آقاي نتانياهو با تهديد ايران به حمله نظامي، همه ما را به رقص مرگ دعوت مي كند» و روزنامه اسپانيايي كوريره دالاسرا با اشاره به نظر اين روزنامه نگار اسرائيلي مي نويسد «نخست وزير اسرائيل در حالي شهروندان[!] اسرائيلي را به رقص مرگ دعوت مي كند كه بسياري از ديگر مقامات اسرائيلي در توانايي اسرائيل براي حمله نظامي به ايران ترديدهاي جدي دارند و ايران را نه فقط قدرتمندترين كشور منطقه بلكه يك قدرت فرامنطقه اي مي دانند.» اين روزنامه اسپانيايي در ادامه مي نويسد «روز جمعه صدها نفر از صلح طلبان اسرائيلي[!] در مقابل خانه مجلل ايهود باراك دست به تظاهرات زده و در حالي كه به شكل مخصوصي مي رقصيدند، سرودي با اين مضمون را مي خواندند كه؛ من نمي خواهم براي ايران بميرم».
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رابرت هاديك تحليل‌گر نظامي انديشكده فارين پالسي پيش از طرح اين سوال که آيا سامانه‌هاي دفاع موشكي اسرائيل آماده است تا به هرگونه پاسخ ايران به حمله نظامي اسرائيل پاسخ گويد، گفت: اين يك آزمايش نيست.
 
لطفا بعه ادامه مطلب مراجعه فرمائید
 



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استیون روزنفلد در الترنت نوشت که رسانه‌ها درصدد نشان دادن چهره واقعی "میت رامنی" را به مردم هستند و اکنون 7 رسوایی او فاش شده است.

به گزارش فرهنگ  به نقل از فارس، "الترنت" در مقاله‌ای به قلم "استیون روزنفلد" نوشت؛ گردانندگان رسانه‌ای کنونی "میت رامنی" می‌خواهند او را به‌عنوان مردی ملایم معرفی کنند که طی سال‌ها محافظه‌کار شده است ، به‌خصوص از زمانی‌که به‌عنوان فرماندار ماساچوست، هوادار آزادی سقط جنین، طرفدار کنترل سلاح گرم، افزایش مالیات، آزادی خانواده و همجنس‌بازی شد، یعنی قبل از اینکه در سال 2008، کاندیدای ریاست‌جمهوری شود و به پیوستن به جناح راستی‌ها فکر کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 31 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگاه عضو سابق اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی/
میراث امام خمینی برای مردم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل
یک عضو اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از جنگ 8 ساله ایران و عراق و پایداری مردم و دولت ایران به میراث امام برای مردم اشاره کرد و گفت که پاسخ ایران در سه سطح خواهد بود.

فارس، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران سوالاتی مطرح کرد و با طرح این سوال که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند و اگر تصمیم گرفت، چه زمانی را انتخاب می‌کند و اگر زمان معین شد چه شیوه‌ای نظامی را برمی‌گزیند، تاکید کرد که اینها سوالاتی است که محافل بحث و بررسی اسرائیل را پر کرده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری-  انهدام هدف به صورت دقیق خواسته اصلی از اجرای یک عملیات بمباران هوایی است. در سال های گذشته برای افزایش اطمینان از این موضوع، با چندین هواپیما به یک هدف حمله می شد که هر یک نیز چندین بمب را رها می کردند اما علاوه بر مصرف مهمات زیاد برای یک هدف، هر چه تعداد هواپیماهای درگیر در یک عملیات بیشتر شود، احتمال اصابت ضربات پدافند دشمن بیشتر شده، آمادگی برای اجرای عملیات های بیشتر در گستره وسیع تر کاهش یافته و عمر عملیاتی ناوگان نیز زودتر به پایان می رسد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نسل چهارم دقیق‌ترین موشک ایرانی با موفقیت آزمایش شد

وزیر دفاع خبر داد:با استفاده از روش‌های هدایتی نوین، سیستم نقطه‌زنی بر روی موشک نصب و توانایی آن در اصابت به هدف، بدون انحراف اثبات شده و ایران جزء معدود کشورهای تولیدکننده این نوع از موشک در سطح دنیا قرار گرفت.

░▒(پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی)▒░

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com