وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

توهین بهاره رهنما و هتک حرمت بهاره رهنما به زن و دختر چادری که در نمایش تئاتر دیگری به کارگردانی بهاره رهنما به چادر یک دختر شرکت کننده و بیننده تئاتر اعتراض کرد.

در اجرای یکشنبه شب تئاتر «دیگری»، بهاره رهنما، بازیگر متوسط تلویزیونی در حین اجرا نسبت به حضور یک دختر محجبه با پوشش چادر در سالن اعتراض کرد.

 

بهاره رهنما، پس از مشاهده حضور یک دانشجوی رشته عکاسی که با مجوز مسئولین تماشاخانه ایرانشهر (با مدیریت مجید رجبی معمار) در اواسط اجرا نسبت به این موضوع معترض شد و با بیان این که «چه کسی اجازه داده این دختر چادری بیاد اینجا» خواهان اخراج او از سالن شد.

حالا سوال این است اینگونه دوزستانی که روزی با استفاده از ظرفیت تلویزیون و با پوشش به نان و نوا و نامی رسیده اند ،آنها را چه می شود که به یکباره به مقدسات و چادر حمله می کنند

از خدا نمیخواهیم سرنوشت اردک بد ترکیب (مسیح علینژاد)اسطوره بیحیایی و بی عفتی در لندن نصیب او(بهاره رهنما)گردد.چرا که حیف است.حیف.حیف خانم رهنما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1396برچسب:توهین,مقدسات,هنرمندان ضد دین و بی هویت,بیحیا,چادر,بی عصمتی,بهاره رهنما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در توافق نامه پاریس، تعهداتی است که به هر حال متوجه ما خواهد کرد که اگر تا سال 2030 یا 2025 نتوانیم ساختارهای اقتصادی کشور را در راستای کاهش گازهای گلخانه‌ای تصحیح کنیم ( که این خود نیازمند سرمایه‌گذاری و تغییر تکنولوژی خواهد بود) می بایست خسارت بپردازیم. در این صورت می‌بینیم که این توافق‌نامه به عوض این که برای ما تسهیل‌کننده باشد، محدودیت‌زا خواهد بود؛ آن هم در شرایطی که ما در رکود به سر می‌بریم. از سوی دیگر ما مواجه با تحریم‌های ناعادلانه هستیم و اگر قرار باشد تغییری هم اتفاق در بخش‌های مختلف صنعتی بیفتد، ما نیازمند لغو کلیه تحریم‌ها هست.»در توافق نامه پاریس، تعهداتی است که به هر حال متوجه ما خواهد کرد که اگر تا سال 2030 یا 2025 نتوانیم ساختارهای اقتصادی کشور را در راستای کاهش گازهای گلخانه‌ای تصحیح کنیم ( که این خود نیازمند سرمایه‌گذاری و تغییر تکنولوژی خواهد بود) می بایست خسارت بپردازیم. در این صورت می‌بینیم که این توافق‌نامه به عوض این که برای ما تسهیل‌کننده باشد، محدودیت‌زا خواهد بود؛ آن هم در شرایطی که ما در رکود به سر می‌بریم. از سوی دیگر ما مواجه با تحریم‌های ناعادلانه هستیم و اگر قرار باشد تغییری هم اتفاق در بخش‌های مختلف صنعتی بیفتد، ما نیازمند لغو کلیه تحریم‌ها هست.»

گروه اقتصاد رجانیوز: پیمان‌های بین‌المللی با هر اسم زیبا و ظاهر موجهی که داشته باشند امضا کردن‌شان گاهی دردسر ایجاد می‌کنند که حتی اگر امروزی‌ها هم برایش دست بزنند باز آیندگان با دندان هم نمی‌توانند گره مشکلات آنان را باز کنند.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1396برچسب:علی برکت الله,فروش کلی مملکت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کتاب درسی

پس از ماجرای حذف مفاهیم مربوط به ایثار و شهادت از کتاب‌های درسی این بار موضوع استفاده از تصاویر معنادار در کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه ششم سوالات و شائبه‌های متعددی را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» با هدف افزایش قدرت تحلیل، برنامه‌ریزی و نگاه تحلیلی به پشت پرده رسانه‌ها از سال 95 به عنوان کتابی مستقل به مجموع دروس

دانش‌آموزان اضافه شد و براین اساس دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه درس تفکر و سواد رسانه‌ای را مطالعه می‌کنند.

 

عکس مستهجن در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1396برچسب:سند2030,خیانت,امضاء,یونسکو,آموزش و پرورش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از صراط: ولی راه چیست؟ به نظر می رسد برای پدیده حجاب باید به این سوالات جواب روشن، دقیق و عینی (یعنی علم واقع گرایانه) داد. سوالاتی از قبیل سوالات زیر:
اول باید علت ایجاد این پدیده شناسایی شود. همچنین باید مشخص شود که این پدیده انحراف است یا نه. بعد باید دید که چرا این افراد آن را می پسندند؟ چرا نباید این روش را بپسندند؟ تفاوت این افراد با کسانی که خود حجاب اختیاری دارند چیست؟ چگونه این شکاف را می شود پر کرد؟

فرهنگ بر اساس منافع دریافتی و ذهنی افراد شکل می گیرد. چرا این افراد از این روش احساس نفع می کنند؟ نفع از نظر این افراد چیست و با افراد باحجاب چه تفاتی دارد؟ شکاف نفع و فایده و ادراک از آن چگونه ایجا شده و چگونه پر می شود؟

با پاسخ به این سوالات تازه می توان پدیده بدحجابی را به طوری کامل توصیف کرد. نوشته زیر تنها توصیف دیده ها و گزارشی است از واقعیت در بخشی از دختران و زنان ایران. توصیف کامل و تجویز درمان در جای خود قابل طرح است. از عجله بپرهیزیم اگر می خواهیم علمی برخورد شود.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:بی حیایی,بی حجابی,فحشا,خطر جامعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
وزیر کشور تونس با اشاره به سرنوشت تأسفبار دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه اعزام شده اند، از فعالیت گسترده برخی جریانها و تشکیلات تونسی در این زمینه خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "لطفی بن جدو" گفت: دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه رفته اند، درحالی به تونس باز می گردند که از جنگجویان خارجی در سوریه باردار شده اند.
وی در جلسه مجلس مؤسسان (پارلمان) تونس که به صورت زنده از تلویزیون رسمی این کشور پخش می شد، تأکید کرد: "ده ها و صدها جنگجو به این دختران تحت عنوان جهاد نکاح تعرض می کنند، و آنها درحالی به تونس باز می گردند که ثمره این ارتباطها را با خود حمل می کنند .. و ما هم دست و پا بسته ناظر این مسائل هستیم.
بن جدو اظهار داشت: وزارت کشور از مارس گذشته از سفر 6 هزار تونسی به سوریه جلوگیری کرد، و 86 نفر را که شبکه هایی را برای اعزام جوانان تونسی به سوریه برای جهاد ایجاد کرده بودند، دستگیر کرد.
وزیر کشور تونس تأکید کرد: برخی سازمان های حقوقی تونسی، با اعتراض به جلوگیری وزارت کشور از اعزام جنگجو به سوریه، ما را غافلگیر کردند.
بن جدو افزود: جوانان ما در جنگ سوریه در خط مقدم قرار داده می شوند؛ و به آنها آموزش داده می شود که چگونه به شهرها حمله کنند و دست به غارت بزنند.
در 19 آوریل 2013 شیخ عثمان بطیخ مفتی وقت تونس اعلام کرد که 16 دختر تونسی برای جهاد نکاح به سوریه فرستاده شده اند.
شیخ بطیخ که مدت کوتاهی پس از این اظهارات از سمت خود برکنار شد، به شدت از اینگونه اقدامات انتقاد کرده بود.
رسانه های تونسی نیز اخیرا از اعزام صدها دختر از این کشور به سوریه خبر داده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب: خاورمیانه سوریه مغرب عربی تونس مهمترین خبرها عناصر مسلح در سوریه حمله به سوریه جهاد نکاح دختران تونسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فارس- می‌گوید بچه می‌خواهیم چه کار؟! همین سگ کوچولو جای بچه را برای‌مان پر کرده. هم می‌فهمد، هم گریه می‌کند و هم خودش را در بغل جا می‌کند. نگران آینده و تربیتش هم نیستیم که برود معتاد شود.
اینجا خیابان شانزه‌لیزه یا هاید پارک لندن نیست. باغ وحش حیوانات هم نیست. کافی است عصر روز تعطیل در یکی از خیابان‌های معروف شمال تهران پشت چراغ قرمز گیر کنی. کم کم متوجه می‌شوی که تو جزو معدود افرادی هستی که جای یک سگ «گوگولی مگولی» با موی پریشان و به اصطلاح از آن اشمیتزهای مو بلند در کنارت خالی است.

 پارک... در ایرانشهر یکی از پاتوق‌هاست. با غروب خورشید سر و کله آنهایی که سگ‌هایشان را برای هواخوری می‌آورند پیدا می‌شود. یکی از مدل موی جدید برای «پاپی» کوچولویش می‌گوید. دیگری، از اینکه «پا کوتاه» علاقه‌ای به خوردن پای مرغ پخته نشان نمی‌دهد و عاشق استیک است.جوان 22 ساله‌ای سگ قهوه‌ای رنگ را در آغوش گرفته و مدام از نحوه غذا خوردنش صحبت می‌کند.او ‌می‌گوید آرایشگر است و 2 شیفت کار می‌کند و ماهانه حدود 2 میلیون تومان درآمد دارد.بهزاد خاطرنشان می‌کند که «ببری» فقط گوشت و فیله پخته می‌خورد و ماهانه بیش از یک میلیون تومان برای این سگ هزینه می‌کند.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:بی حیایی,بی غیرتی,تبلیغات ضد دینی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقدمه
به تازگی موزیک ویدیویی از بهرام رادان در وبسایت رسمی این بازیگر معروف سینما قرار گرفت که با تاسف بسیار ، دارای مضامین ضد دینی بسیاری می باشد . این کلیپ 5 بهمن روی سایتش قرار گرفته است . در این موزیک ویدیو، با زبان موزیک ، نوعی تفکرات الحادی به خورد بینندگانش می دهد و به طور کاملاً آشکارا ، دین را باعث نابودی مردم دانسته است که این دین به گونه ای تصویر شده است که جز محدودیت و شکنجه چیزی عاید افراد نمی کند ! در این ویدیو کلیپ ، بهرام رادان علاوه بر توهین به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران، متاسفانه به ادیان ابراهیمی دیگر نیز مانند مسیحیت توهین کرده است . در این موزیک ویدیو به حضرت مسیح (علیه السلام) و حضرت ابراهیم (علیه السلام) نیز توهین آشکار شده است و علاوه بر آن تفکرات شیطان پرستی نیز در آن وجود دارد ، در این مقاله به بررسی این ویدیو کلیپ ضد دین که توسط بهرام رادان ساخته شده است ، می پردازیم .

[تصویر: a8114_1.jpg]
بقیه در ادامه مطلب........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:هنرمندان ضد دین و بی هویت,بی حیایی,شیطان پرستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نظامیان رژیم آل‌خلیفه بدون توجه به فریادهای دلخراش این دختر نوجوان؛ هنگام بازداشت و انتقال او به خودرو، حجاب وی را برداشته و این دختر را روی زمین کشیدند.
انتشار تصویر چهره خون آلود این دختر نوجوان، درحالیکه نیروهای آل خلیفه وی را روی زمین می کشیدند؛ رسوایی تازه ای را برای این رژیم رقم زده است.
روزنامه "السفیر" نیز با اشاره به برخورد خشونت آمیز نیروهای آل خلیفه با تظاهرکنندگان، نوشت: در میان بازداشت شدگان، دختر جوانی بود که با دهان خون آلود فریاد می زد: "رهایم کنید، نمی خواهم با شما بیایم، در زندان مرا مورد تعرض  قرار دادید".
به نوشته السفیر به نقل از تظاهرکنندگان بحرینی، در میان خشونت های نیروهای آل خلیفه برای بازداشت این دختر جوان، زنان و مردان انقلابی تلاش می کردند او را از دست نیروهای ال خلیفه نجات دهند.
تلاش مردم اما نتیجه نداد و شماری از تظاهرکنندگان مجروح و شمار دیگری به همراه دختر جوان بازداشت شدند.
السفیر افزود: پس از حادثه مزبور معلوم شد که وی قبلا در بازداشت نیروهای آل خلیفه بوده و به خاطر عذاب روحی " قصد خودکشی" داشته از این رو نیروهای آل خلیفه او را آزاد کرده بودند.
وی گفته بود که یکی از نیروهای امنیتی زن، در زندان او را برهنه و از او تصویر برداری کرده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب: عربستان سعودی منافقین آمریکاوترور فتنه انگیزان رژیم صهیونیستی هنرمندان ضد دینوبی هویت شیطان و شیطان پرستیکومونیستها ادعاهای شیوخ مرتجع عرب ذلت اعراب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط، چندماهي است نوعي عرياني جديد در ميان زنان بدحجاب رواج پيدا کرده و فصل جديدي را بر بي‌حيايي، بي عفتي، تبرّج و ناديده گرفتن حدود الهي گشوده است. 

براين اساس تعداد زيادي از خانم‌ها اقدام به پوشيدن جوراب بلند و البته بدون شلوار نموده‌اند. حتي در مواردي از جوراب‌هاي بلند رنگي يا توري و منقش که ساق پا کاملا پيداست و يا مانتو يا دامن بدون شلوار و حتي جوراب به نحوي که ساق پا عريان ودر معرض ديد و مشاهده است، استفاده مي‌گردد. حالا اين شيوه پوشش كه ابتدا توسط بخش‌هاي خاصي از جامعه لاابالي استفاده مي‌شد، روز به روز در حال گسترش است. 

رخدادي كه اتفاقي نيست و با جست و جويي در اينترنت، مشاهده مي‌كنيد كه اين نوع از بدپوششي، به عنوان مد جديد به شكل گسترده‌اي در حال معرفي است و حتي فروش اينترنتي و... آن نيز تبليغ مي‌شود.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:بی حیایی,بی حجابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از فارس ، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید«اى فرزندان آدم، براى شما لباسى فرو فرستادیم که اندام شما را می‌پوشاند و مایه زینت شماست و لباس تقوا بهتر است، این از آیات خداوند است باشد که متذکر شده، پند گیرید».

جیغ‌های غیرت و لبخندهای تسلیم

کاری که رضاخان پهلوی نتوانست در 27 آذر 1314 با زور و ارعاب در قالب اجرای قانون «کشف حجاب» انجام دهد، امروز جنگ نرم دشمن در قالب خلسه فریبنده برنامه‌ها و فیلم‌های هدفمند رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، با خط زدن غیرت مردان و ایجاد بی‌تفاوتی در برخی خانواده‌ها به آسانی انجام می‌دهد.

آن‌روزها جیغ و فریاد حیا و غیرت ذاتی زنان ایرانی تنها عکس‌العمل و راهکار مقابله با تفکر وارداتی رضاخان از ترکیه بود اما امروز‌ کشف حجاب توسط اربابان رضاخان و خاندان پهلوی در امواج نامرئی رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای غرب و دنیای استکبار، جیغ برخی از زنان و دختران را به لبخندهای تسلیم در برابر تفکرات خطرناک و شوم دشمن تبدیل کرده است.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:بی حیایی,بی حجابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روایت رفتارهای متناقض و ریاکارانه اصلاح طلبان فعال در فتنه 88 که پس از ناامیدی و شکست از مردم ، نیمه پنهان هویت واقعی خود را به نمایش و قضاوت افکار عمومی می‌گذارند امروز رفته رفته شكل‌هاي جديدتري به خود مي‌گيرد.

بررسی حوادث فتنه انگیز سال 88 نشان می دهد که مهره های فعال این حادثه شوم چگونه با استفاده از فضای گرگ و میش آن دوران قصد سوء استفاده از احساسات و اعتقادات مردم را داشته اند. شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور باعث شد تا حق و باطل درهم آمیخته شود و عده ای برای سیاه نمایی و وارونه نمودن حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن افکارعمومی و افرادِ ساده دل سعی کنند تا با استفاده ابزاری از دین و مناسک دینی از احساسات آن ها به نفع خود استفاده کنند.

در این میان مردم مومن و متدین با آشکار شدن خیانت های این دسته از سران فتنه و مهره هایشان بریدندو آنان را طرد کردند . اما عده ای از رفقای گرمابه و گلستان آن ها همچنان اصرار دارند که از هر تلاشی برای اثبات دروغ های خود استفاده کنند.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نويسنده:رضا غلامي

اقتباس شده از :اينتر نود

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده وبلاگ حکمت ما نوشت:  
این مقاله تقدیم می شود به بخشی از زنان جامعه خودمان، که بی حجاب هستند و آن را حقی برای خویش می دانند، و به آن اسم آزادی و حقوق شخصی می دهند؛ البته با احترام به کسانی که حجاب را بر خود وظیفه ای می دانند از طرف خداوند بزرگ و مهربان، و کسب اجازه از آنها که سلیقه شخصی شان، شده است خواست خدای مهربان...
 با تیپ زنان بی حجاب که برخورد کرده باشید، و یا با آقایان محترمشان که قبلاً در مورد نوع اخلاقیاتشان در قبال ناموسشان مقاله ای نوشته بودم، خواهید فهمید که این نوع بنی بشر حرفش این است که : شما به سلیقه انسان ها چه کار دارید؟ آیا زن نمی تواند کوچکترین حقی داشته باشد در انتخاب نوع لباس و نوع آرایشش ؟ و البته هر کس با این نوع نظرات آنها مخالف باشد، و سعی در بیشتر پوشیدگی دختران و زنان جامعه کند، دیکتاتور، خشک مقدس، اُمُل و عقب افتاده لقب می گیرد !!!


بقیه د رادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از پایگاه 598، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار "رسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانه" از 7 تا 13 آبان ماه سال جاری در شبستان مصلی تهران برگزار می گردد.

این نمایشگاه، امسال در 830 غرفه برگزار می گردد که نسبت به سال گذشته 260 غرفه بیشتر را در فضایی به مساحت 52 هزار متر در خود جای داده است و در سه بخش مطبوعات، خبرگزاری های رسمی و پایگاه های اطلاع رسانی با شرکت 31 استان ( هر استان با 50 نشریه) برگزار می شود.

این در حالی است که مطبوعات و خبرگزاری ها جهت ایجاد غرفه ی 12 متری، مبلغی بالغ بر 420 هزار تومان و به ازای هر متراژ مازاد بر 12 متر، می بایست 70 هزار تومان بپردازند که البته میزان پرداخت ها و متراژ غرفه های امسال نیز همانند سال های گذشته به صورت سلیقه ای انجام می گرفت. به طور مثال هزینه کرایه غرفه 150 متری که برای خبرگزاری ها در نظر گرفته شده است بیش از 10 میلیون تومان می باشد.

بقیه در ادامه مطلب .........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:حیف و میل بیت المال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به وبسایت روشنگری به نقل از  گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عرب تایمز، اردنی‌ها و به خصوص ساکنان مناطق مرزی سوریه، به شدت از افزایش ناامنی‌ها و مشکلات اخلاقی در این مناطق، پس از احداث اردوگاهی برای پناهجویان سوری ناراضی هستند.

افزون بر ناامنی که این مناطق را فراگرفته است، رسانه‌های مصری در این اواخر گزارشی درباره بازرگانانی منتشر کرده‌اند که اقدام به فروش دختران خردسال سوری به شیوخ سعودی و قطری می‌کنند.

 

خبرگزاری فارس: فروش دختران خردسال سوری برای ازدواج با شیوخ سعودی و قطری
 
بقیه در ادامه مطلب ..............

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ذات پلید و خباثت درونی یک فرد آنجا دیده می شود که چنان با افتخار روی ناو آمریکایی بر علیه کشور و هموطنانش گزارش تهیه می کند که گردانندگان اصلی شبکه های وابسته به انگلیس در این بی غیرتی و بی شرفی"کسری ناجی" انگشت به دهان می مانند، که چگونه می شود یک به ظاهر ایرانی به خاطر یک کیسه زر بریتانیایی اینگونه از ناموس و عزت کشورش عبور نماید! و صدالبته پشت پرده این نمایش رسانه ای ،تفکرات بهایی – انگلیسی یک خبرنگار خائن به کشور خود است که اهداف پلید سیاستمدارن غربی را دنبال می کند.
بی شک کلمه "خبرنگار" و یا گزارشگر از آن دسته کلماتی است که در خود مفاهیمی چون حقیقت جویی، آزادگی ، شرافت و غیرت را به همراه دارد و مطمئنا هر خبرنگاری به داشتن چنین صفاتی به خود می بالد.
البته در این میان هستند افرادی که این نام را با خود به یدک می کشند اما علاوه بر اینکه اثری از شرافت و آزادگی را در آنان نمی بینیم بلکه وجودشان سرشار از بی غیرتی و بی شرفی و بی ناموسی است!

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  صفحه عربی بولتن، آل سعود نیز بنا بر سنت دیرینه خود بلافاصله پس از وزش نسیم بیداری اسلامی در حوالی منطقه الشرقیه، پناه بردن به حمایت های مالی، ظامی و سیاسی را به عنوان یگانه چاره ساز خویش یافت و در مقابل دیدگان جامعه جهانی بی مهابا به کار خود ادامه داد.

عربستان سعودی از ابتدای جنبش مردمی در بحرین با تمسک به سه فاز سیاسی، نظامی و مالی به حمایت از رژیم سرکوبگر آل خلیفه پرداخت تا بدین ترتیب از سرایت بیداری اسلامی به مناطقی چون الشرقیه عربستان ممانعت ورزد. اگرچه میزان عریان و برهنه بودن این حمایت ها آن چنان واضح است که نیاز به شمارش ندارد، اما یادآوری آن خالی از لطف نیست.

 
بقیه مطالب در ادامه .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یكی از مقامات اخوان المسلمین مصر در اعتراض به متن استوارنامه رئیس جمهور مصر –محمد مرسی- به همتای اسرائیلی اش استعفا داد و از مرسی خواست وی نیز به دلیل "خیانت" در ارسالِ آن، استعفا دهد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از بی باک به نقل از روزنامه "مصری الیوم"، احمد همراوی دبیركل سابق اتحادیه وكلای اسكندریه و موسس حزب آزادی و عدالت (حامی مرسی)، پس از انتشار متن استوارنامه سفیر جدید مصر در رژیم اشغالگر قدس نگاشته شده توسط مرسی خطاب به شیمون پرز، اخوان المسلمین را ترك كرد.

همراوی در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده كه با آن به 28 سال عضویت در اخوان المسلمین پایان می داد، نوشت: "چیزی كه مرسی در نامه اش خطاب به رژیم صهیونیستی گفت.... خیانت ملی و مذهبی به میلیون ها مصری است."


بقیه در ادامه مطلب ..................+سند


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.
متن این بیانیه در پی می آید:

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازیگر زن سینمای ایران که چندی پیش در رفتاری غیر متعارف با در آغوش گرفتن یکی از بازیگران پیشکسوت، خبرساز شده بود‌، این بار نیز با حضور در یک میهمانی شام در یکی از قصرهای ابوظبی بار دیگرخبر ساز شده است‌.

 

بقیه در ادامه مطلب ...............

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آخرین سکانس سریال «ساخت ایران» که مدت زمان آن بیشتر از دو دقیقه نیست در قالب یک دی.وی.دی مجزا به بازار عرضه شده تا به این طریق هم مخاطبان برای تماشای آخرین نمای فیلم چند هفته ای در تعلیق قرار داده شوند هم آخرین درآمدزایی از نام گلزار صورت گرفته باشد!

به گزارش انعکاس به نقل از مشرق ،در حالی که شبکه نمایش خانگی مدتهاست به عنوان رقیبی جدی برای سینما و البته تلویزیون ایران قدعلم کرده و همین بهانه ای شده برای شتاب گرفتن روند ساخت فیلم و اخیرا سریال برای این رسانه اما به لحاظ کیفی نه تنها رشدی نسبی را در این عرصه شاهد نیستیم که کیفیت محصولات عرضه شده از این طریق روزبروز در حال کاهش است.

یکی از آخرین سریالهایی که از طریق شبکه خانگی به مخاطبان عرضه شد «ساخت ایران» نام داشت که بر سر حضور محمدرضا گلزار در آن و تغییر خط اصلی سناریو به خاطر استفاده بیشتر از این شِبه ستاره هم فراوان نوشته شده و هم نویسنده اصلی کار خشایار الوند توضیحات مبسوطی ارائه داده؛ اما در اینجا می خواهیم از تازه ترین شاهکار تهیه کنندگان این سریال صحبت کنیم که آخرین سکانس سریال که مدت زمان آن بیشتر از دو دقیقه نیست را در قالب یک دی.وی.دی مجزا به بازار عرضه کرده اند تا به این طریق هم مخاطبان را برای تماشای آخرین نمای فیلم چند هفته ای در تعلیق قرار دهند هم بتوانند آخرین درآمدزایی را هم از نام گلزار داشته باشند!

مخاطب روزگار ما را نمی توان آن قدر جاهل فرض کرد که آب بستن به داستانی که حداقل چند قسمت زودتر از این به پایان رسیده بود را نفهمیده و بعد متوجه آن نشود که سازندگان کار از پیگیری او نسبت به داستان سریال سوء استفاده کرده و یک سکانس دو دقیقه ای را به قیمت یک فیلم کامل با او حساب کرده اند.

باز اگر در این دو دقیقه چند دیالوگ محترمانه ردو بدل می شد و تصاویری متفاوت می دیدیم ایرادی نداشت اما به جرات می توان گفت همین دو دقیقه هم جزو مبتذلترین سکانسهایی است که در تاریخ سینما، تلویزیون و حتی شبکه نمایش خانگی وجود داشته است.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از "صراط" - «پیرزن وارد آسانسور شد و دکمه همکف را فشرد. طبقه دوم آسانسور ایستاد و یک زن جوان بهمراه سگش وارد شد. سگ به محض وارد شدن خود را به پیرزن نزدیک کرد و بدنش را به چادر پیرزن مالید. پیرزن با ترس و لرز گفت: "بگیرش خانم! تمام لباسم نجس شد." دختر جوان با آرامش پاسخ داد: "نترس حاج خانم! «برفی» خیلی مهربونه؛ همین الان حموم بوده، نجس نیست!" آسانسور که به طبقه همکف رسید طبقه پیرزن با اکراه و عجله از آسانسور خارج شد و ...»

این تنها گوشه ای از واقعیت های کنونی جامعه ماست؛ جامعه ای که در یک خلا نهیلیستی دچار شده است و گمشده خود را در فرهنگ منحط غرب جستجو می کند.

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به دعوت "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین به کشتی تفریحی او می رود اما با رفتاری که انتظارش را نداشت، مواجه می شود .
به گزارش وبسایت روشنگری از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه الدیار لبنان نوشت: هنگامی که "هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به کشتی تفریحی پادشاه بحرین دعوت می شود، پادشاه بحرین برای هیفا مزاحمت ایجاد کرده و کار به درگیری فیزیکی می کشد.

 

این روزنامه بیان کرد: محافظان پادشاه بحرین بر سر هیفا ریخته اند و این خواننده را زیر کتک گرفته اند و هنگامی که هیفا وهبی قصد شکایت از پادشاه بحرین را داشته است حمد بن جاسم نخست وزیر قطر که روابط گرمی با هیفا دارد وارد عمل شده است و پادشاه بحرین برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر هدیه طلایی 6 میلیون دلاری برای حق سکوت گرفتن از این خواننده لبنانی به وی پیشنهاد داده است.

منبع: جام نيوز


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شتر در خواب بیند پنبه دانه

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به گزارش صراط به نقل از اسلام تایمز یک منبع مسئول در جنبش مقاومت سری عربی( حسم) گفت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که ادعای مقامات عربستانی مبنی بر اینکه آنها جوانان این کشور را برای انجام خرابکارانه به سوریه اعزام نمی کنند، تکرار شده است اما با وجود همه این ادعاها، عربستان جوانان خود را برای انجام عملیات تروریستی به این کشور می فرستد.

به گفته این منبع این اقدام عربستان در حقیقت به این معنی است که مقامات عربستانی عمدا بیشتر جوانان دربند و محبوس در زندان های خود را به رفتن به سوریه مجبور می کند.


به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

88 جنجال رابطه جنسی قهرمان تنیس دنیا با مربی اش + عکس

سرنا ویلیامز تنیسور مشهور و ۳۰ ساله امریکایی این روزها حواشی زیادی اطراف خود بوجود آورده است.سرنا’ اخیرا در سفرهای اروپایی اش در کنار مربی تنیس فرانسوی اش دیده میشود و به نظر میرسد که این رابطه خیلی بیش از یک رابطه مربی وشاگردی در عالم ورزش است. او این روزها به همراه پاتریک فرانسوی در ایتالیاست و در حالیکه به فروشگاههای معروف این کشور برای خرید سر زده است توسط دوربین عکاسان شکار شده.

گفته میشود اگرچه این بانوی ورزشکار اندامی عضله ای و قوی دارد اما آقای “پاتریک” تمام وسایل خریداری شده او را حمل کرده و اجازه نداده او چیزی با خود داشته باشد. به نظر میرسد این زوج ورزشکار خیلی برازنده هم هستند و از اینکه با هم رابطه دارند خوشحال به نظر میرسند. سرنا امسال سال ورزشی موفقی را پشت سر گذاشته است او قهرمان المپیک و جام ویمبلدون و رقابتهای جهانی امریکا در دو رشته انفرادی و دو نفره است .

او به همراه خواهرش ونوس در رشته تنیس دو نفره کار میکندگفته میشود رابطه او و پاتریک از رقابتهای امریکا و زمانیکه او مربی اش بود آغاز شده است و برای اولین بار در جنوب فرانسه با هم دیده شدند. سرنا ویلیامز قبلا با یک ستاره هالیوودی به نام جک لانگ رابطه داشت و بعد از او مدت دو سال با یک رپر معروف رابطه داشته است که در سال ۲۰۱۰ این رابطه پایان یافته است.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1140 دستگیری ۱۵۰ دختر و پسر در پارتی شبانه

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری بیش از ۱۵۰ دختر و پسر در یک پارتی شبانه در صومعه‌سرا خبر داد.

به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب ، سرهنگ فریدون آقایی دراین‌باره گفت: به دنبال دعوت اینترنتی از دختران و پسران برای شرکت در یک پارتی شبانه در تالار عروسی پامچال صومعه‌سرا ماموران انتظامی این شهرستان در ساعت ۲۳، ۱۲ مهرماه با حضور در این تالار، بیش از ۱۵۰ تن از دختران و پسران که بدون رعایت شئونات اسلامی در حال رقص و پایکوبی بودند را دستگیر و به مقر انتظامی صومعه‌سرا منتقل کردند.

آقایی افزود: تعداد زیادی از این افراد با حکم‌قضایی و تعهدکتبی تحویل خانواده‌هایشان شدند، اما شش تن به همراه مدیرتالار بازداشت و زندانی شدند و تالار عروسی پامچال نیز پلمب شد.

وی افزود: دختران و پسران شرکت‌کننده در این پارتی از سراسر گیلان و برخی نیز از استان‌های دیگر بودند که بدون اطلاع خانواده‌ها در این پارتی شرکت کرده بودند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان ابنکه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در دام گروه‌های فساد اجتماعی قرار نگیرند، اظهارکرد: در این پارتی شبانه مقادیری مشروبات الکلی و قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ekhtelat گزارش انعکاس از روند مختلط شدن برخی مشاغل/ از زنان ماساژور تا مردان آرایشگر و استخرهای مختلط انعکاس: چندی پیش خبری در خصوص انتشار عکس های استخرهای مختلط واقع در قلب شهر تهران در رسانه ها، موجی از تعجب را به همراه آورد و تا پس از زمزمه های وجود سالن های ماساژ و آرایشگاه های مختلط این بار چشم مردم به حادثه تاسف بار دیگری روشن شود

به ادامه مطلب برويد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

http://jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/10-2-1391/IMAGE634714050594461127.jpg

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ روزنامه "سان" دست به انتشار مصاحبه ای تکان دهنده از یک مادر انگلیسی زد که به نمایندگی از جامعه مادران این کشور، به شرح نگرانی آنها در خصوص اعتیاد فرزندانشان به فیلم های مستهجن پرداخته است.
هدف این مادر انگلیسی که دارای سه فرزند بوده و سارا نام دارد ، جلوگیری از اعتیادی است که فرزند وی و بسیاری از نوجوانان این کشور به تماشای تصاویر و فیلم های مستهجن پیدا کرده اند.
وی در این مصاحبه در حالی که نگرانی در نگاهش موج می زد ابراز داشت: «پسر 15 ساله من به تماشای فیلم ها و تصاویر مستهجن از طریق دوربین کامپیوتر (وب) معتاد شده است.»

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  سرویس فرهنگی پایگاه 598، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری مرکز هنرهای نمایشی اقدام به برگزاری جشنواره ای با نام جشن عروسکها نمودند.

این مراسم که در روزهای 14 و 15 مهرماه در محل تئاتر شهر به مناسبت روز جهانی کودک برگزار می گردد حامل پیام روشنی از نگاه فرهنگی مسئولان اجرا کننده و انتقادات این افراد به سیاست های فرهنگی دولت می باشد.

تشابه نگاه فرهنگی مسئولان شهرداری تهران و وزارت ارشاد نشان از سیاسی بودن انتقادات وارده از سوی بسیاری از نهاد های فرهنگی در مواجهه با سیاست های فرهنگی دولت دهم و گلایه از عدم پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در برنامه های مجموعه های تحت نظرشان نیز می باشد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: خروج نام فرقه تروریستی مجاهدین خلق از لیست تروریست های آمریکا انتقاد های زیادی را به دنبال داشت. استدلال منتقدین بر این استوار است که فرقه مجاهدین خلق تحت شرایط زور و اجبار وانمود می کند دست از تروریسم برداشته است. در حقیقت این فرقه خلع سلاح شده است و با برچیده شدن پادگان اشرف عملا تا حد زیادی امکان و توان گذشته تروریستی اش را از دست داده است اما این به معنی دست کشیدن از تروریسم نیست زیرا اگر چنین بود حداقل باید با صدور بیانیه ای از گذشته تروریستی اش اظهار ندامت می کرد یا دست کم در اولین اقدام به تغییر آرم این فرقه که دارای تصویر سلاح است دست می زد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: با نگاهی به برخی فیلم‌هایی که اخیرا توسط وزارت ارشاد مجوز اکران گرفته است، مشاهده می‌‌کنیم که این فیلم‌ها نه تنها اصلاحگر نیستند بلکه به جان فرهنگ مردم افتاده‌اند.

 

 
خبرگزاری فارس: فیلم‌هایی که به جان فرهنگ مردم افتاده‌اند+تصاویر

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، بسیاری از فیلم‌هایی که در خارج از کشور درسالهای 60 و 70 سینما مطرح شدند متاسفانه نگاهی چرک و سیاه به جامعه ایرانی داشتند و در جشنواره‌های مطرح که با نگاهی خاص فیلم‌ها را انتخاب می کردند موفق به دریافت جوایز متعدد شدند. با چرخش نگاه جشنواره‌ها به سینمای ایران و تلاش مسئولین فرهنگی کشور این نگاه کمرنگ‌تر شد و جشنواره‌ها هم کمتر فیلم‌هایی که با سیاه‌نمایی و نگاه‌هایی خاص ساخته می‌شدند را مورد توجه قرار دادند.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

8000 عکس بی حجاب الناز شاکردوست در صفحه فیس بوکش!

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بحرین این روزها شاهد تحولات مهمی است.تحولاتی که تمامی دیکتاتورهای منطقه را نگران کرده است.دیکتاتوری هایی همانند عربستان و امارات را که حتی حاضر شده اند نیروی نظامی به بحرین اعزام کنند و در سرکوب مردم بی گناه بحرین مشارکت کنند.این تصاویر فقط گوشه ای  از انقلاب مردم مظلوم بحرین است و در برخی از آن عمق جنایاتی که امروز در بحرین میگذرد را نشان میدهد.


بقیه عکسهای جنایات آل خلیفه و مزدوران سعودی در ادامه مطلب +18


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

xt

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سیطرۀ جریان روشنفکری نفوذی نئولیبرالیست نقاب‎دار در وزارتخانه‏ و سازمان‏ها و تشکل‎های مرتبط با سیاست گزاری‏های سینمایی و تئاتری و هنری درسال‏های دهۀ 60 و چند سالی پس از آن، فرصت مناسبی برای مهاجمین فرهنگی در مسیر پیشبرد اهداف لیبرال، سکولاریستی‏شان فراهم آورده بودکه خوشبختانه در پی روی کارآمدن دولت اصولگرا و انجام خانه‏تکانی جدّی در چرخۀ نخبگان مرتبط با مدیریت فرهنگی، هنری کشور آن روند حرکت تأسف‏بار سابق‏الذکر متوقف گردید


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فرهنگی پایگاه 598، لاکپشتهای نینجا، بن10 ، kitty ، مردعنکبوتی، angry birds، ایها دنیاییست که کودکان ما این روزها در آن سیر می کنند. البومی متنوع، رنگارنگ و جذاب از شخصیت ها و الگوهایی غربی متولد هالیوود که همگی پیام آور سبک زندگی آمریکایی یا American Style Life می باشند. اما در این بین، بزرگسالان نیز چه بسا همپای کودکان در دنیای این مخلوقات غوطه ور بوده و با اراده خویش، آنها را در اشکال مختلف وارد حیات واقعی کودکان می نمایند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما در حالی برگزار شد که اتفاقی عجیب و غيراخلاقي در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی  بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت.
 
گفتني است هيچ كدام از خبرگزاري رسمي كشور كه اين مراسم را پوشش مي دادند حاضر به انتشار تصاوير اين اقدام عجيب نبودند!
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

چند روز قبل اهنگي در فضاي مجازي به نام thirteen eight(سيزده هشت) از محسن نامجو پخش شد كه با ريتمي به نام ريتم (لنگ) مي باشد.و مضمون ان توهين به اقا امام زمان (ع) مي باشد .با توجه به فتوا ي ايت الله گلپايگاني در مورد شاهين نجفي بايد فرجامي همچون نجفي براي نامجو در نظر گرفت

 

 

متن اهنگ در ادامه مطلب

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

انعکاس: در خانه های تیمی بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند…

حضور و ظهور زنان خیابانی در جامعه معضلی است که این روزها برای دیدن و پی بردن به وجود آن شاید لازم نباشد خیلی دقت کنیم، کافیست ۹شب به بعد در برخی از خیابان های کد دار حاضر شوی، ماراتون ماشین هایی را می بینی که سواره برای خرید تن یک زن به رقابت می پردازند، و پس از معامله غیر قانونی اما علنی این بازار، ماشین ها با دو، سه یا … سرنشین از جلوی چشمانت دور می شود.

در خانه های تیمی نیز بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند.

در پس برخی خیابان ها موتورسورانی را می بینی که زیر لب با نجواهای مختلف نقش رابط را برای مشتریان زنان خیابانی ایفا می کنند، شکارشان را که پیدا کردند با خیال راحت مسافر را به مقصد می رسانند و دوباره به کار خود ادامه می دهند.

تمرکز و توجه این تعداد از مردان در مسیر ها و مکان های گوناگون قبل از هر چیز این سئوال را در ذهن ایجاد می کند که این مردان به دنبال چه سطحی از ارضای نیازهای جنسی خود هستند که با چنین حساسیتی وارد این بازی می شوند.

پاسخ این پرسش را باید از زبان زنانی پرسید تن می فروشند تا زندگی کنند!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 پس لرزه‌های سیلی محکمی که غرب از برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و بواسطه حضور 120 کشور در این اجلاس خورد و رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان «شکست مفتضحانه غرب» یاد کردند، همچنان فضای سیاسی بین الملل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چنانکه پس از چند فقره اظهار ناراحتی و سرخوردگی سران رژیم صهیونیستی از برگزاری موفق این اجلاس در تهران، این بار کشور انگلیس و یکی از فرمانداری‌های آن در امریکای شمالی، به اقدامات احساسی در قبال ایران روی آوردند تا شاید اثرات این اجلاس تحت الشعاع قرار گیرد.
به گزارش رجانیوز، در حالی که ویلیام هیگ، امروز در سخنانی عصبی و با ادبیاتی مشابه ادبیات نتانیاهو از لزوم تشدید فشارها و تحریم‌ها بر ایران سخن گفت، دولت کانادا که یکی از فرمانداری‌های ملکه انگلیس در قاره امریکا به شمار می رود نیز اعلام کرد با هدف قطع ارتباط دیپلماتیک با ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل خواهد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی فرهنگ نیوز،امیر قطر در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران بسیار عصبانی به نظر می رسید.به محض خواندن دعای فرج توسط دکتر احمدی نژاد شبکه خبر ایران چهره امیرقطر را نشان داد که بسیار ناراحت و عصبانی است و دائما با جوانی که همراه خود آورده زیر لب سخن می گوید.
وضعیت سلامت "حمد بن خلیفه آل ثانی" خوب نیست و "تمیم بن حمد" ولیعهد خود را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند.
روزنامه "المنار" نوشت، حمد بن خلیفه در تدارک مقدمات انتقال آسان قدرت به ولیعهد است، تا از هر مقاومت و مخالفتی در این زمینه جلوگیری شود. به احتمال زیاد این آخرین سفر دیپلماتیک امیر قطر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، روايت محمدحسنين هيكل انديشمند و روزنامه نگار معروف مصري از ملاقات هايش با دبيركل حزب الله لبنان و شاه عربستان، فاصله شخصيت اين دو سياستمدار را نشان مي دهد.

حسنين هيكل مي گويد: با سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به مدت ۹ ساعت درباره همه مسائل مهم منطقه اي و بين المللي مذاكره كردم و اين ۹ ساعت بسيار سريع گذشت ولي احساس كردم كه ملاقات نيم ساعته ام با ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان به اندازه يك قرن طول كشيد.

«هيكل» در پاسخ به اين سوال كه «در ديدارش با ملك عبدالله درباره چه موضوعي گفت و گو كرده»، اظهار داشت: «ملك عبدالله فقط يك سوال از من پرسيد: و آن هم اين بود كه رابطه ات با زنان در اين سن ۸۰ سالگي چه طور است؟».
وي افزود: مطبوعات سعودي روز بعد نوشتند كه ما در آن ديدار درباره مسائل مهم منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرديم.(!)

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com