وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

خنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه بحرین به مقامات این کشور توصیه کرد حد و اندازه خود را در تهدید بزرگتر از خود بشناسند و گفت: مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی. به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به خبرگزاری صدا و سیما در خصوص اظهارات تهدیدگونه وزیر خارجه بحرین مبنی بر عدم اجازه به ایران برای بستن تنگه هرمز حتی برای یک روز، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر امنیت تنگه هرمز به عنوان شاهراه تامین و ترانزیت انرژی جهان مادامی که منافع مردم ایران از این تنگه مهم و حیاتی تامین شود تاکید دارد؛ اما از روی خیرخواهی و حق همسایگی به مقامات این کشور ذره ای وابسته هم توصیه می کند حد و اندازه خود را در تهدید بزرگتر از خود بشناسند.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 ارديبهشت 1398برچسب:آل خلیفه,حیوان,وهابی,شیوخ زنباره,کوه چربی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تحریم‌های جدید سنای آمریکا ضربه‌ای دیگر بر پیکر بی‌جان برجام روحانی محسوب می‌شود. ضربه‌ای که فروض مختلفی از جمله «شکست رسمی برجام» را در مقابل دیدگان همه قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598، برجام روحانی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و حالا از گوشه و کنار نیز زمزمه‌هایی مبنی بر ضرورت «اعلام شکست رسمی برجام» شنیده می‌شود.

برجامی که قرار بود عامل لغو بالمرّه تمام تحریم‌ها شود و آنطور که «علی‌اکبر صالحی» زمانی گفته بود؛ دنیای بعد از آن دنیای جدیدی باشد اما اکنون به یک وبال بزرگ برای شخص رئیس‌جمهور روحانی و یاران برجام‌خواهش تبدیل شده است.

وبال بزرگی که نه تنها دستاورد ملموسی برای مردم نداشته است بلکه تحریم‌های پسابرجامی هم یکی یکی بر گرده آن سوار می‌شوند.

*شلیک آمریکا به قلب برجام با اس.722/هرآنچه مرتبط با سپاه و توانمندی موشکی ایران است تحریم می‌شود

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 4 تير 1396برچسب:برجام,نقض, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حساب توییتری من یه پرنده ام نوشت:

عربستان فیلم طنز ساخت
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1396برچسب:عربستان , قطر,وهابی,طنز,تروریسم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تمامی اعضای شرکت کننده در این کنفرانس به پایبند بودن کامل ایران به توافق هسته‌ای ‌‌‌‌‌‌‌اذعان داشتند. جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا با استناد به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که ما مطمئن هستیم که ایران به توافق پایبند است و آن را اجرا کرده است.(1) موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با تاکید بر اجرای کامل توافق هسته‌ای گفت: در ششمین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آمد که ایران به برجام پایبند است و کسانی که شکاک بودند و تلاش کردند که این توافق حاصل نشود برایشان ثابت شد که اشتباه می‌کردند.(2)
گروه بین‌الملل-رجانیوز: اجلاس اسلو فروم ( Oslo Forum )  روز گذشته به اتمام رسید و محمد جواد ظریف نیز به تهران بازگشت. توافق هسته‌ای و رفتارهای خصمانه آمریکا در قبال برجام از جمله مسائل مهمی بود که در حضور جان کری وزیر سابق خارجه آمریکا به آن اشاره شد.
 
بقیه در ادامه مطلب..................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 خرداد 1396برچسب:فشار ایمیلی,نقض برجام,کمیته صیانت از برجام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی تکفیری منافقین نشستی با حضور شخصیت های معارض از کشورهای سوریه، یمن، فلسطین، اردن و الجزایر در اورسوراواز واقع در شمال فرانسه برگزار کرد. در این مراسم که هدف از برگزاری آن عوام فریبی و گول زدن افكار عمومی بود مریم رجوی و مهمانان روزه نگرفته را افطار کردند! انجمن نجات از گروهک منافقین متشکل از افراد جدا شده از این گروهک تروریستی اعلام کرده که مریم رجوی که هیچ بویی از انسانیت و شرافت نبرده اصلا نمی داند ماه رمضان چیست و و از این ماه مبارک استفاده ابزاری می‌کند. بسیار شینع و چندش آور است كسی كه دستش به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه آغشته شده و از خنده‌های چندش‌آورش هزاران گریه و ضجه بی‌گناهان پیداست، ادای آدم‌های مذهبی را در می‌آورد و به یاد خدا می‌افتد!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:فاحشه،منافقین،رجوی،مریم قجر،, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراط: دامین Amadnews.com (آمدنیوز) پس از ثبت به نام «محمد شانتی»، توسط یک شرکت سعودی در سال 2012 میزبانی (host) شده است و سپس در سال 2014 فردی به نام «احمد الحسنات» این دامین را به نام خود ثبت می‌کند و بازهم با میزبانی شرکت سعودی.

به گزارش فارس، طبق روال سه بخش پیشین از سلسله گزارش‌های حاضر، ابتدا نگاهی داریم به واکنش‌های روح‌الله زم (معروف به نیما) به گزارش قبلی؛ او به گزارش سوم نیز طبق ابلاغ میت واکنش مستقیم نشان نداد اما اطلاع موثقی حاکی است که اضطراب ناشی از نزدیک شدن آن گزارش به چند محدوده حساس برای وی و نزدیکان و مرتبطینش، موجب تشدید اختلالات روانی قدیمی و افزایش مصرف شیشه و گراس و الکل توسط این عنصر آلوده شده است. بعنوان مثال، او از افشای ماجرای توهمات سامورایی که دامنگیرش شده بود، همچنین داستان روی آوردنش به فرقه منحطی در هند بشدت حیرت‌زده و مضطرب شده است.

اصل مطلب در ادامه................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1396برچسب:صراط ، آمدنیوز ، سعودی،زم،ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دوران منم منم عربستانی به پایان رسیده؛

در عصر دیجیتال، فرهنگ بین‌الملل فرهنگ داعشی فوتبال عربستان را عقب راند

درحالی‌که جهان درگیر داعش ساخته دست سعودی است و هرروز هزاران نفر به دست تروریست‌های داعشی کشته می‌شوند اما سعودی‌ها حتی ابتدایی‌ترین اقدامات ضد تروریستی را برای اعلام تنفر انجام نمی‌دهند و سکوت نکردن فوتبالیست‌های کشورشان...
 
بقیه در ادامه مطلب...............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 خرداد 1396برچسب: عصر دیجیتال ، فرهنگ بین‌الملل ، داعش ، عربستان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- اکنون آمریکا و غرب مستکبر به این جمع بندی رسیده‌اند که کانون بیداری و ایستادگی در برابر نقشه حاکمیت آنان بر همه جهان، کشورها و ملت های مسلمان و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است، و اگر با ابزار اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی و سرانجام، نظامی نتوانند در چند سال آینده، نهضت بیداری اسلامی را مهار و سرکوب کنند، همه محاسبات آنان برای حاکمیت مطلق بر جهان و سیطره بر مهم‌ترین منابع نفت و گاز که تنها وسیله محرکه ماشین صنعتی و برتری مادّی آنان بر همه‌ی بشریت است، به هم خواهد ریخت، و کلان سرمایه داران غربی و صهیونیست که بازیگر پشت صحنه همه دولت‌های مستکبرند، از اوج اقتدار تحمیلی خود ساقط خواهند شد. پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج (29/10/1383)
 همه چیز درباره خاندان بازیچه انگلیسیها؛ جریان شیرازی‌ها، یک فرقه انحرافی شیعه به رهبری سید صادق شیرازی + تصاویر
استعمار پیر و روباه صفتِ انگلیس امروز با ابزار دین به مبارزه  با دین مبین اسلام پرداخته است و به کمک  شیعه نمایانی که به راحتی دین خود را با سرمایه استعمار انگلیس معامله کرده‌اند در تلاش است تا سبک زندگی ای متحجرانه، بی منطق و منحرف از اصل دینِ کامل اسلام را به جهانیان نشان دهد.
 
بقیه در ادامه مطلب......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1396برچسب:سید صادق شیرازی ، اسلام آمریکایی ، شبکه امام حسین ، یاسر الحبیب ، شیعه ، نفاق ، مرجعیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک سال از ماجرای انفجارهای پاریس گذشته و یک حمله تروریستی وحشتناک موجب شهادت ده ها ایرانی شده اما اولاند و دولت فرانسه یک تسلیت خشک و خالی هم به ایران نگفته اند. جالب اینجاست که فرانسه هم هم مدعی مبارزه با تروریسم است هم جنگ با داعش.

"عماریون"- یک هفته از انفجار تروریستی حله عراق می گذرد و بسیاری از کشورهای غربی مدعی مبارزه با تروریسم درباره آن سکوت کرده اند.

به گزارش صراط، انفجار تروریستی مذکور به اندازه ای فجیع و کم سابقه بود که هنوز ابعاد دقیق قربانیان آن و هویت شهدا به طور کامل مشخص نشده، اما آنچه مشخص است اینکه اکثریت قابل ملاحظه ای از شهدا ایرانی هستند و برخی دیگر نیز افغانستانی های مقیم ایران بوده اند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1396برچسب:پیام,روحانی,فرانسه,شمع,دریغ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، صبح امروز دو گروه تروریستی در اقدامی غافلگیرکننده به دو نقطه مهم و حساس کشور حمله تروریستی کردند، یکی مجلس شورای اسلامی و دیگری حرم مطهر امام راحل.

در جریان عملیات صبح امروز، ابتدا یک گروه تروریستی در جریان یک درگیری موفق می‌شود وارد ساختمان مجلس شده و تعدادی از ماموران محافظ مجلس را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و به طبقات فوقانی ساختمان اداری نمایندگان مجلس راه یابد.

پس از درگیری‌های اولیه، یکی از تروریست‌ها ناگهان با خروج از ساختمان مجلس، در خیابان به سوی مردم شروع به تیراندازی می‌کند اما به دلیل اینکه منطقه به محاصره کامل درآمده بود، مجبور می‌شود که دوباره به داخل ساختمان فرار کند.



با گذشت دقایقی از آغاز عملیات تروریستی در مجلس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه یک یگان مجهز از نیروهای ویژه سپاه وارد منطقه می‌شود. بلافاصله پس از ورود نیروهای ویژه سپاه، تک تیراندازان سپاه نیز در نقاط مختلف موضع‌ می‌گیرند تا شاید بتوانند تروریست‌هایی که از طبقات مختلف در حال تیراندازی به سوی مردم بودند را هدف قرار بدهند.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1396برچسب:تروریست‌ ، مجلس ، داعش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تبعات پرونده کرسنت که در زمان دولت اصلاحات و وزارت بیژن زنگنه بسته شده بود خود را به خوبی در فروش رایگان گاز به ترکیه نشان داده و ترک ها با استفاده از فرصتی که زنگنه با وزارت خود به عنوان یکی از متهمین کرسنت به ترکیه داد، توانستند گران فروشی گاز به کشور خود را در دادگاه ثابت کنند و در نهایت در حدود دو میلیارد دلار خسارت در قالب گاز مجانی دریافت کنند.نفت بر سر سفره ها پیشکش؛ گاز مجانی به سر سفره خارجی ها نفرستید!

به گزارش سراج24، سال های سال از شعار آوردن نفت بر سر سفره مردم می گذرد و دولت یازدهم نیز وعده داد تا کاری کند با اقتصاد مردم که دیگر به یارانه ها نیاز نداشته باشند، اما نه آن شد و نه این بلکه منابع طبیعی مردم ایران رایگان در خانه مردم ترکیه سبز شده است.

، وزیر نفت به پشتوانه پیروزی پر حرف و حدیث 29 اردیبهشت 96 حسن روحانی، باد در گلو کرده و همه را تهدید به اخراج و بیرون انداختن از وزارتخانه نفت کرده است. ماجراهای وزارت نفت در چهار سال اخیر بسیار تکان دهنده هستند.

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:نفت,سفره ایرانی,پیشکش,ترکها,چپاول,باج,غرامت,ثروت,روحانی,تدبیر,امید,کرسنت,تندرو,کلاغ بیسواد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"خیبرآنلاین" - حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به بررسی سند ۲۰۳۰ در شورایعالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: در جلسه شورا که با حضور فانی وزیر سابق آموزش‌وپرورش، دانش آشتیانی وزیر کنونی این وزارتخانه و فرهادی وزیر علوم در روزهای اخیر برگزار شد، مباحثی مطرح و توضیحاتی ارائه شدند.

به گزارش دانشجو، وی با بیان اینکه توضیحات ارائه‌شده از سوی آقایان قانع‌کننده نبود، افزود: اعضای حاضر در جلسه و بنده اشکالات فراوانی به این سند داشتیم از جمله این که علی‌رغم گفته دانش آشتیانی مبنی براینکه این سند الزام‌آور نیست اما شرایط پیرامونی ۲۰۳۰ و تعهداتی که در کنار آن صورت گرفته به‌نوعی برای ما الزاماتی ایجاد می‌کند وگرنه چه ضرورتی دارد که چنین توافقی انجام شود؟!

پژمان فر ادامه داد: از همه بدتر در حالی ادعا می‌کنند سند ۲۰۳۰ الزام‌آور نیست که وزارت آموزش‌وپرورش به‌صورت الزامی آن را به مدارس ابلاغ کرده است؛ اگر الزامی برای اجرای آن وجود ندارد چرا این سند ابلاغ می‌شود؟

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با بیان اینکه تازه پس از تأکیدات امام خامنه ای این سند از دستور کار خارج شد، خاطرنشان کرد: چرا بدون تصویب مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی به‌ تنهایی چنین سندی را اجرایی می‌کنند؟ این اقدام خلاف قانون است و ما حتما آن را پیگیری خواهیم کرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:سند ، 2030 ، تعهد ، الزام ، مدارس ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی-رجانیوز: در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
 در پی حواشی ایجاد شده درباره  اظهارات منتشر شده اخیرحجت الاسلام محمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که با واکنش محمد جواد ظریف و هجمه وسیع رسانه های دولتی روبرو گشت این فعال سیاسی  روز پنجشنبه وزیر امور خارجه را به مناظره دعوت کرد.
به گزارش رجانیوز وی که در جمع مردمی در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) صحبت می کرد به تشریح مبسوط  قضایای برجام، تعهدات مخفیانه دولت درFATF  و همچنین سند SDN ( پیوست در قطعنامه 2231 ) و ارتباط آن با سردار قاسم سلیمانی پرداخت.
 
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روحانی در ضیافت افطار با مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی: «باید کاری کنیم که در این کشور هیچ کس احساس تنهایی و بی‌پناهی نکند...باید همه مردم در روز خوشی و گرفتاری در کنار هم باشند...دولت مانند گذشته در کنار مردم قرار دارد.»

باید از روحانی پرسید، شما و دولت تدبیرتان کجا در سختی‌ها کنار مردم بوده‌اید؟! گرد و غبار در خوزستان، جنابعالی در عمان! حجاج شهید در منا، شما در نیویورک! مردم کارتون خواب و گور خواب، شما در ولنجک و سعدآباد! به راستی روحانی در سیل و زلزله، کجا کنار مردم بوده است؟!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1396برچسب:: روحانی ,کرسنت,گازمفت,ترکیه,اردوغان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رونوشت: کانال تلگرامی خاطرات یک مهندس @daghdaghe_yek_mohandes نوشت:

 واکنش‌های احتمالی به ماجرای #گاز_مجانی :

 نوبخت: اگر من بودم توصیه می‌کردم مانند IPC مهر محرمانه بخورد

 عراقچی: صادرات #گاز_مجانی هم جریمه‌ی کرسنت هست و هم نیست

 ترکان: وقتی حتی نمی‌توانیم #آبگوشت_بزباش درست کنیم، این که تعجبی ندارد

 کواکبیان: در فصل گرما، مایه‌ی گرما به نیازمند گرما داده شد

 سیف: ما #تقریبا_هیچ پولی نگرفتیم

 وزیر فرهنگ: اگر به من می‌گفتند، خودم برایشان گاز می‌فرستادم

 #جهانگیری : کشور مظلوم ترکیه بابت فساد آبرومندانه‌ی #کرسنت از ما #گاز_مجانی گرفته و ما فقط ۱۸میلیارد دلار جریمه شدیم ، همین❗️

 خاطرات حاج‌آقا
The rememberance is loading. Please wait!

 #ظریف : #گاز_مجانی مخالف روح کرسنت نیست!

 #حسین_فریدون : ...

 #روحانی : این‌ها همه تهمت است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1396برچسب: روحانی,کرسنت,گاز,مفت,ترکیه,اردوغان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کتاب درسی

پس از ماجرای حذف مفاهیم مربوط به ایثار و شهادت از کتاب‌های درسی این بار موضوع استفاده از تصاویر معنادار در کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه ششم سوالات و شائبه‌های متعددی را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» با هدف افزایش قدرت تحلیل، برنامه‌ریزی و نگاه تحلیلی به پشت پرده رسانه‌ها از سال 95 به عنوان کتابی مستقل به مجموع دروس

دانش‌آموزان اضافه شد و براین اساس دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه درس تفکر و سواد رسانه‌ای را مطالعه می‌کنند.

 

عکس مستهجن در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1396برچسب:سند2030,خیانت,امضاء,یونسکو,آموزش و پرورش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در نشست خبری امروز خود درباره تعداد انصراف‌دهندگان از سفر به عمره اظهار داشت: تاکنون بعد از حادثه فرودگاه جده که دو مأمور پلیس سعودی رفتار نادرستی را انجام دادند تا امروز نزدیک به 18 هزار نفر از داوطلبان از مجموع 6 میلیون و 500 هزار نفر داوطلب انصراف داده‌اند.

وی ادامه داد: بعد از فاجعه منا نیز عده‌ای آگاهانه و ناآگاهانه به دنبال زیر سوال بردن این فریضه واجب برای داوطلبان و مسلمانان کشور بودند که خوشبختانه مردم نسبت به این موضوع آگاه هستند و حتی یک نفر هم از میان یک‌ونیم میلیون نفر داوطلب انصراف نداده است. البته مراجع تقلید هم نقش حائز اهمیتی داشته‌اند و دسیسه‌های ناآگاهان در این زمینه ثمری نداشته‌ است.درباره حج عمره هم که فریضه‌ای مستحب است امیدواریم بعد از محاکمه پلیس‌های خاطی و بعد از تدبیر مسئولان و شورای امنیت راهکار مناسبی هم در این زمینه اندیشیده شود.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 دی 1394برچسب:آل سگود,وحشی,وهابی,حیوان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی افزود: کوتاهی های دولت و دستگاه دیپلماسی موجب شد تا عربستان به اقدامات پلید و زشت خود ادامه دهد. حداقل در مسئله نیجریه انتظار می رفت دولت ما به عنوان یک دولت شیعه موضع محکم تر و قاطع تری داشته باشد، باتوجه به اینکه مشخص شد عربستان سعودی در کشتار مسلمانان نیجریه دست داشته است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، استاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه دستگاه دیپلماسی ایران نباید در زمینه اعدام شیخ نمر موضع انفعالی داشته باشد، گفت: اعدام این عالم مجاهد ماهیت عربستان را در داخل و خارج از کشور به روشنی نشان داد لذا مجموع این اقدامات و تندروی ها مشروعیت این کشور را به حداقل می رساند.

اعدام شیخ نمر تیرخلاصی بر پیکره آل سعود است، در حقیقت این خاندان پلید و جنایتکار با اعدام این عالم مجاهد عجز ودرماندگی خود را به نمایش گذاشت و نشان داد با انجام چنین اقدامات غیر انسانی تلاش می کند، وهابیت را ترویج کرده و میان شیعه و سنی تفرقه بیندازد، اگرچه سیاست های غلط و احمقانه عربستان در حمله به یمن و کشتار مسلمانان نیجریه مثل روز روشن استاما این کشور به راستی با اعدام شیخ نمر گور خود را کندهو پرونده ننگین ضدبشری اش را برای همگان رو کرده است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 دی 1394برچسب:آل سگود,سعودی,وحشی,حیوانات,جنایت,قتل,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس: در فرهنگ عمومی مردم به کسی که برای انجام کاری خلاف اصول انسانی و اعتقادی اجیر می‌شود مزدور می‌گویند؛ مزدور کسی است که برای کسب موقعیت، پول و منفعت شخصی حاضر می‌شود از وطن و هموطنان خود بگذرد و به آنها خیانت کند.

کشور ایران نیز از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن نیز افراد بسیاری را به خود دیده است که حاضر شده‌اند برای منافع شخصی خود از وطن، هموطنان و انسانیت بگذرند و آنها را برای رسیدن به منافع شخصی خود قربانی و به آنها خیانت کنند.

در این راستا و برای تأکید بر پیشینه و حال این افراد پویش مردمی با عنوان «#مزدور» آغاز بکار کرده است که در آن  چهره واقعی عوامل رسانه‌های فارسی زبان بیگانه و گروه‌های ضد انقلاب معرفی می‌شوند.

در ادامه بخش کوتاهی از تصاویر منتشر شده از سوی این کمپین را مشاهده می‌کنید: 

*ملکه هروئین، یک ایرانی است؟!

*فردی که مصلحت کشورش را نادیده می‌گیرد، ایرانی است؟!

بقیه در ادامه مطلب...........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 آذر 1394برچسب:ضد انقلاب فراری,شیرین عبادی فمینیست,پیرزن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

**شایعه**

تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کند زنان نظامی رژیم صهیونیستی پیراهن‌هایی با عکس محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق کشور پوشیده‌اند با این عنوان که: «دختران جوان در یونیفورم ارتش اسرائیل تی‌شرت‌هایی با عکس محمود احمدی نژاد پوشیدند تا نشان دهند هر چند دو دولت دشمن دیرینه باشند اما مردم معمولی کشورها می‌توانند با چنین حرکاتی روابط کشورها را سامان دهند».

**واقعیت**

تصاویر و ادعای فوق صحت ندارد و جعلی است. تصاویر اصلی نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی را در زیر مشاهده می‌کنید:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:تصویر جعلی,شایعه,احمدی نژاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همسر شیخ علی سلمان دبیر کل جمیت وفاق بحرین اعلام کرد که دخترشان به سبب بازداشت پدرش نمی تواند تابعیت بحرینی بگیرد!.

به گزارش پایگاه 598، "علیاء رضی" در صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی توییتر نوشت: امروز تولد یک سالگی دخترم ساره است در حالی که از پدرش دور می باشد و به سبب بازداشت پدر از اخذ تابعیت بحرینی نیز محروم مانده است.

دختر شیخ سلمان از تابعیت بحرینی محروم شد! +عکس


به نوشته "رای الیوم"، رضی افزود: وضعیت دخترم ساره مانند وضعیت بسیاری از کودکان است که بدون ارتکاب هیچ جرم و گناهی، از حق تابعیت بحرینی محروم مانده اند، در حالی که به موجب تمام پیمانهای بین المللی حق برخورداری از تابعیت امری تضمین شده است و محروم کردن کودکان ما از آن غیرقابل توجیه است و یک تخلف و جنایت به شمار می آید.
همسر شیخ علی سلمان فهرستی از نام نوزادانی را منتشر کرد که به سبب لغو تابعیت پدرانشان به دلایل سیاسی، از اخذ تابعیت بحرینی محروم مانده اند.
همچنین مرکز نظارت حقوق بشر بحرین از مقامات آل خلیفه خواست تا کودکان بازداشت شده بحرینی که تعداد آنها تاکنون به 347 نفر رسیده است را آزاد کند؛ این مرکز همچنین از رژیم آل خلیفه خواست تا به کودکانی بحرینی که سلب تابعیت شده اند و یا پس از صدور احکام قضایی علیه پدرانشان از تابعیت بحرینی محروم مانده اند، تابعیت بحرینی داده شود.

منبع: العالم
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:بازداشت شیخ سلمان,بحرین,مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، به نقل از منابع خبری، «حسین ابریشمچی» شکنجه گر معروف منافقین در حمله شب گذشته به اردوگاه این گروهک تروریستی در بغداد به درک واصل شد.

همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند.

ابریشمچی عامل اصلي جنايت عمليات مهندسی این فرقه تروریستی بود كه ٦ نفر را با شكنجه به طرز فجيعي به شهادت رساند.

گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند. بر این اساس دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده اند.

فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.

طبق اعلام منابع آگاه این موشکها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آبان 1394برچسب:منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، در دیدار اخیر نتانیاهو از مرز با غزه، گاف عجیبی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سر زد و وی با دوربینی که درپوش داشت به بررسی اوضاع پرداخت و سپس گفت: همه‌چیز تحت کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم، روزنامه یدیعوت احارانوت اسرائیل، تصویری را منتشر کرده است که نتانیاهو را در حال رصد اوضاع مرز نوار غزه با دوربین درپوش‌دار نشان می‌دهد.

موضوع عجیب‌تر این‌که وی پس از رصد اوضاع غزه به سبک خود، گفت که اوضاع تحت کنترل است.

این اقدام نتانیاهو، ذهن‌ها را یاد گاف «عمیر بیرتز» وزیر جنگ اسرائیل در سال ۲۰۰۷ می‌اندازد که وی نیز با دوربینی درپوش دار در حال رصد مواضع ارتش صهیونیستی بود که باعث طنزپردازی رسانه‌ها شد و آن‌ها نوشتند که وزیر جنگ در تاریکی می‌بیند!.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 3 آبان 1394برچسب:صهیونیست,نتانیاهو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اویس، پس از منتشر شدن خبر شهادت سردار حسین همدانی بهترین فرصت برای تروریست های تکفیری و همفکرانشان بود تا عقده و بغض خویش از مردی که سالها آنان و هم پیمانانشان را به بلای عظیم دچار کرده بود نشان دهند. از همین رو تروریست های تکفیری و وهابی ها با راه اندازی هشتگی مخصوص تلاش کردند با هتاکی های متعدد بغض خویش را خالی کنند. یک هرزه بحرینی که به عنوان روزنامه نگار حامی دولت دیکتاتور این کشور فعال است در توییت های متعددی با منتشر کردن تصاویر گریه خانواده سردار همدانی اعلام کرده سوریه مقبره مجوس (شیعیان) است و خداوند هر چه بیشتر به این گریه ها بیفزاید

۱

*به دلیل هتاکی های خارج از ادب وهابی ها از نشر سایر  هتاکی ها معذوریم*

البته این توهین ها نسخه وطنی هم داشت که متاسفانه هنوز با برخورد لازم و مقتدرانه مسئولین امر روبرو نشده است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:شهید همدانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از چهارشنبه گذشته 9 معلم ایرانی که در مدارس ایرانی در امارات تدریس می‌کردند به دلیل نداشتن ویزای العین بازداشت شدند.خبرگزاری فارس: احضار ۱۳ معلم خانم ایرانی به دادگاه در امارات

یک مقام آگاه در این باره به خبرنگار فارس گفت: 13 معلم خانم ایرانی نیز در امارات به دادگاه احضار شدند و امکان بازداشت آنها وجود دارد.

وی تصریح کرد: 9 نفر از معلمان مرد ایرانی شاغل در مدارس ایرانیان امارات به جرم «اقامت و کار غیر قانونی در العین» در مدرسه و با وضعیت نامطلوبی بازداشت شده‌اند.

این مقام مطلع با بیان اینکه این رخداد ناگوار تابه حال سابقه نداشته است، اظهار داشت: طبق قوانین کشور امارات باید برای اقامت و کار در هر یک از نواحی این کشور مجوز داشت و معلمان بازداشت شده تنها ویزای دوبی را داشتند.

وی افزود: در صورت بازداشت معلمان خانم، فرزندان آنها شرایط نامطلوبی در یک کشور غریب پیدا خواهند کرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:شیوخ زنباره و بی غیرت خلیج فارس و امارات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، در پی حملات سعودی‌ها به یمن، زندگی برای مردم بسیار سخت و بحرانی شده و کمبود آب آشامیدنی سالم به یکی از مشکلات مهم مردم تبدیل شده است.

تصاویر منتشر شده در سایت‌های خبری نشان می‌دهد که جمعیت زیادی از یمنی‌ها برای به دست آوردن مقدار کمی آب به اماکن توزیع آن هجوم می‌آورند. تصویر صدها گالن خالی آب که در صفی طولانی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند به تصویر عادی این روزهای یمن تبدیل شده است.

سایت خبری "یمن پرس" با انتشار عکسی دراین‌باره نوشت، یک کودک یمنی به دلیل نداشتن پول برای خرید آب سالم، آب‌هایی را که در کف خیابان در مسیر عبور لوله جمع شده است، می‌نوشد.

انتشار عکس این کودک در شبکه‌های اجتماعی موجب اعتراض گسترده فعالان به اوضاع بحرانی یمن شده است.

مصطفی المساری فعال یمنی، تعز را به غزه یمن تشبیه کرد با این تفاوت که غزه فلسطین یک میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد و تعز بیش از 3 میلیون نفر و اینکه غزه توسط صهیونیست‌ها محاصره شده است؛ اما تعز در محاصره کسانی قرار دارد که خود را مسلمانان می‌دانند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:یمن ,مظلوم,سعودی حیوان,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از العالم، عصام احمیدان الحسنی، برجسته ترین شخصیت شیعه مراکش و رییس تشکل "الخط الرسالي" به بهانه عملیات هوایی روسیه در سوریه مورد حمله رسانه ای گسترده "بنیادگرایان" و تکفیری ها قرار گرفت.
حمله رسانه ای به شیعیان مغرب آنجا به اوج خود رسید که تشکل تکفیری موسوم به "ائتلاف مسلمانان برای دفاع از صحابه" که از حمایت مالی و رسانه ای عربستان برخوردار و مقر آن در قاهره است، در پایگاه اینترنتی خود شیعیان مراکش را "مزدور" نامید. "
 
مراکش
 
جریان سلفی مراکش در پایگاه های اینترنتی خود استقبال احمیدان از عملیات هوایی روسیه در سوریه را به " شادمانی و برنامه ریزی و مشارکت در ورود قوم تاتار به سرزمین های اسلامی" تشبیه کرد.
این جریان سلفی از دخالت آمریکا و فرانسه -با حمایت عربستان- در امور سوریه سخنی نمی گوید و رفتار یک بام و دو هوای خود را که ریشه در کینه فرقه گرایانه اش دارد، به نمایش می گذارد.
این در حالی است که خود آمریکایی ها اعلام می کنند که به مواضع داعش در سوریه حمله هوایی می کنند و در این میان بسیاری از شهروندان کشته می شوند؛ اما وهابی های تکفیری هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.
شایان ذکر است که عصام احمیدان الحسنی اقدام به انتشار نوشته ای از حسین الدیرانی، فعال و متفکر لبنانی، در فیسبوک کرده که از حملات هوایی روسیه ضد تروریست ها در سوریه استقبال می کند.
احمیدان همچنین در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی رسمی تشکل "الخط الرسالي" منتشر کرد، دشمنی "اسلامگراها" با روسیه را به نفع قدرت های غربی دانست. وی گفت که نمی توان نقش این قدرت ها را در حوادث داخل سوریه و در منطقه نادیده گرفت.
وی افزود: "جنبش های اسلامگرا" پشتوانه ای قوی برای پروژه امپریالیستی غرب در منطقه به شمار می روند.
این شخصیت مراکشی خاطر نشان کرد: غرب نقش بسیاری در ایجاد اختلافات فرقه ای در عراق و سوریه و مصر داشته است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 مهر 1394برچسب:داعش ,مراکش,جنایت,وهابی,شیعیان مظلوم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وب سایت "رجویسم" متعلق به اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین در گزارشی از ماهیت فکری و زوایای دیده نشده سرکردگان منافقین پرده برداشت.

به گزارش پایگاه 598، ماهیت فکری تشکیلات‌های فرقه‌ای که البته ماهیت تروریستی نیز دارند نهایتا به افکار التقاطی و البته اجبار رهبر فرقه ختم می شود. نکته مهم در بررسی جریان های فرقه ای در این است که آنها پس از مرگ مدیر و رهبرشان هیچگاه بصورت یکپارچه در نیامده و به شاخه‌های مختلفی تقسیم می شوند چرا که سودای ریاست و قدرت در فرقه ها نکته ای قابل تاملی است.در عین حال مدیران فرقه ها همواره تلاش می کنند افرادی را در کنار خود نگه دارند که ضمن بی خطر بودن برای ایشان ،برای اهداف مد نظر مدیر دست به هر کاری بزنند،از قتل و ترور گرفته تا شکنجه و تجاوز.گروهک منافقین نیز بعنوان یک تشکیلات فرقه ای همواره از این حیث خارج نبوده و ضمن اینکه رجوی هر بلایی را که اراده می کرد بر سر اعضای گروه می آورد.مهدی ابریشمچی از جمله این افراد به حساب می اید که با پذیرش ننگ ازدواج تشکیلاتی همسرش را به رجوی تقدیم می کند و پس از آن رفتار خشونت باری را در درون سازمان به نمایش گذاشت.

در نمایش شخصیتی همچون ابریشمچی باید به پای سخنان جداشده های منافقین نشست،متن زیر به یادداشت یکی از جداشده های منافقین درباره ابریشمچی اختصاص دارد: 

کثیف ترین عضو مجاهدین خلق+عکس

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:کثیف,ابریشمچی,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هانی زاده درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب خطاب حکام سعودی و عملکرد دولت در این حوادث گفت: رهبر انقلاب همواره برای بالا بردن شان و جایگاه ملت ایران موضع گیری های کاملا شفاف و صریحی انجام می دهند و باید دولت جمهوری اسلامی ایران مخصوصا دولت یازدهم در اینگونه موارد از رهبر انقلاب و موضع گیری های ایشان الگوگیری کنند.

دکتر حسن هانی زاده کارشناس حوزه بین الملل و جهان عرب در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه 598، درباره نقش رژیم صهیونیستی و همکاری سازمان اطلاعاتی عربستان با این رژیم گفت: اتفاقی که در منا منجر به قربانی شدن صدها نفر از زائران بیت الله الحرام علی الخصوص 465 حاجی ایرانی شد نشان می دهد که یک توطئه سازمان یافته ای در پشت این حادثه قرار داشته و تجزیه و تحلیل اجساد و همچنین وضعیت منا نشان می دهد که عامل بشری در وقوع این حادثه کاملا موثر بوده است.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 مهر 1394برچسب:سعودی,صهیونیست,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، شماری از حجاج الجزایری در مصاحبه با خبرنگار شبکه الشروق الجزایر مشاهدات خود را درباره فاجعه منا بیان کردند.Image result for ‫جنازه حجاج‬‎
یکی از حجاج الجزایری گفت ما قبل از وقوع حادثه منا رمی جمرات را انجام دادیم. رفت و آمد حجاج عادی بود. ما در مسیر برگشت به محل اقامت بودیم دیدیم که شمار بسیار زیادی از حجاح از روبه روی ما در حال برگشت هستند. دو گروه با هم برخورد کردندوی افزود: حجاج در جان دادن بودن اما هیچ کس نمی توانست برای آنها هیچ کاری انجام دهد.
من خوشبختانه به علت قامت بلندم توانستم بالاتر از بقیه قرار بگیرم و راحتر نفس بکشم. ما در میان فشار دو طرف قرار گرفتیم. اما آنهایی که زیر دست و پا قرار گرفتند همگی جان خود را از دست دادند. در حقیقت من در آخرین لحظه از مرگ نجات یافتم.یکی دیگر از حجاج الجزایری به نام منذر حسناوی گفت: علت واقعه برخورد حجاج در منا سوء مدیریت نیروهای امنیتی عربستان و بی نظمی حجاح بود. در رمی جمرات همه خوب پیش می رفتند. اما در برگشت حجاج مشکل بوجود آمد و با هم برخورد کردند. زنان و مردان مسن زیر دست و پا از بین رفتند.وی افزود: اگر مسئولان عربستان سعودی هماهنگی داشتند چنین حادثه ای رخ نمی داد. آنها نتواستند بازگشت حجاج از منا را مدیریت کنند. بیشتر جان باختگان در منطقه ای به مساحت پانزده متر مربع حضور داشتند و جان خود را از دست دادند.
کمال بن زاید یکی از حجاج الجزایری میانسال که خود را پرستار معرفی کرد، گفت: مردم در مسیر برخورد از بین رفتند. این حادثه برای من غیر قابل تصور است. جوان و پیر از بین رفتند. تعداد زخمی ها زیاد بود. همه مردم خسته بودند.
یکی از حجاج زن الجزایری که نام خود را «زبیده» و از ایالت عنابه معرفی کرد، گفت: بسیار هولناک بود. من داد زدم. از پسرانم خواستم مرا از زیر دست و پا بیرون بکشند و آنها نتوانستند. آنها دو بار من را کشیدن و من افتادم.وی افزود: برخی به من ضربه زدند و گفت بمیر. من نفسم را گرفتم و گفتم در نفس کشیدن صرفه جویی کنم. چند بار زیر پاها افتادم. یک حاجی مصری من را بیرون کشید.یکی از حجاج میانسال الجزایری گفت ما در چادر نشسته بودیم. زمانی که بیرون آمدیم فقط جنازه ها را دیدیم. همه چیز به هم ریخته بود.من رشیده زیدان از شهر عنابه الجزایر هستم. من و خواهرم برای رمی جمرات رفتیم. ناگهان شلوغ شد و زمین خوردیم و من از او خبر ندارم که زنده است یا جان باخته است.وی افزود: من بی هوش شدم. من را به خیمه آوردند. از خواهرم هیچ خبری ندارم. آنها باید به ما بگویند او کجاست، اگر جان باخته شهید است و اگر زنده است باید برگردد.وی گفت: من همه چادرها را برای پیدا کردن او گشتم. چادرهای حجاج الجزایری، مغربی و مصری را گشتم اما او را نیافتم. ما از همه می خواهیم برای پیدا کردن خواهرم به ما کمک کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:سعودی,حجاج,کشتن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پاسخ دندان شکنِ مجری ایرانی به استراتژیست عرب
پاسخ دندان شکنِ مجری ایرانی به استراتژیست عرب
پاسخِ کوبندۀ مجری شبکه العالم به توهینِ یک استراتژیست عرب به ایران، وی را میخکوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد پیشگر" مجری شبکه العالم در یک برنامه زنده تلویزیونی از "فهد الشلیمی" استراتژیست کویتی طرفدار سعودی ها، پرسید: چرا عربستان، فیلمِ اصلی دوربین های کنترل و نظارت که از فاجعۀ منا ضبط شده است را منتشر نمی کند.

الشلیمی به جای پاسخ به سئوال مجری شبکه العالم، سعی کرد با فرافکنی، از پاسخ به سئوال مجری شانه خالی کند به همین سبب گفت: در این زمینه فیلم هایی (توسط مردم) گرفته شده و بر روی واتس آپ منتشر شده است، البته در صورتی که شما در ایران واتس آپ و تویتر داشته باشید!

مجری شبکه العالم با فراستی مثال زدنی گفت: ... نه تنها واتس آپ، بلکه تکنولوژی هسته ای هم داریم..!

استراتژیست عرب، که در مقابل این پاسخِ دندان شکن درمانده شده بود، به ناچار و به تکرار گفت: بله خوب است.. خوب است..!

- See more at: http://fa.alalam.ir/news/1744133#sthash.oV9JZZTr.dpuf
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:پاسخ دندانشکن,عرب,استراتژیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

با وقوع فاجعه اخیر «منا» و روبرو شدن خانواده‌های داغدار زائران با شوک شدید روحی، به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه‌ می‌شود در ارسال مطالب مرتبط با این موضوع دقت بیشتری کنند.

**شایعه**

اخیراً تصویری که با استناد به آن ادعا می‌شود اجساد فوت‌شدگان حادثه اخیر منا از سوی آل سعود توسط ماشین‌های سنگین جمع‌آوری شده است در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

**واقعیت**

تصویر فوق به حادثه اخیر روز پنج‌شنبه منا مربوط نمی‌شود و متعلق است به کشته شدن 251 نفر و مجروح شدن 244 تن به دلیل ازدحام جمعیت در حادثه رمی جمرات سال 1383؛ در ادامه تصاویری از این فاجعه انسانی که یازده سال پیش اتفاق افتاده است را مشاهده می‌کنید:

بقیه در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:آل سعود, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس - حمیدرضا تاجی: فاجعه تلخ و مرگبار «منا»ی امسال بیش از هزار و سیصد زائر بیت الله الحرام را به کام مرگ کشید که البته در این میان قریب به 130 نفر از هموطنان کشورمان راهی سفر ابدی شدند.

هم‌وطنان و پیشاپیش آن ها هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران کشورمان این اتفاق ناگوار را تسلیت گفتند و برای خانواده آنان صبر را از خداوند منان خواستار شدند.

تصاویری از صفحه اینستاگرام چهره ها و مسئولان کشورمان را که این حادثه تلخ صفحاتش را سیاه‌پوش کرده را مشاهده می‌کنید:

امین حیایی، بازیگر: تسلیت عرض مى کنم خدمت همه عزاداران و خدا به خانواده هاشون صبر بده ،ماهم در غم خانواده این عزیزان شریک هستیم

بقیه در ادامه مطلب........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 4 مهر 1394برچسب:آس سعود خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، حسین مرعشی که پیش از این تاکید کرده بود "اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متأثر نشود یک ایرانی «باشرف» نیست!" تکرار توهین به بخشی از مردم توسط مرعشیبه منظور تصحیح سخنان خود و متوقف کردن حجم انتقادات به اظهاراتش، گفتگویی با یک خبرگزاری دوم‌خردادی انجام داده و گفته است: "صحبت من ناظر به آینده بود و تصورم بر این بود که بعد از تجربه زیان‌باری که در عرصه‌های مختلف در دولت‌های نهم و دهم پیش آمد و بعد از جسارت‌های دولتمردان دولت‌های نهم و دهم  نسبت به مقام‌های بزرگ نظام٬ جامعه ما باید از این تجربه آموخته باشد که دیگر چنین فضایی در کشور تکرار نشود."هرچند حسین مرعشی پس از مواجهه با اعتراضات و انتقادات، در گفت‌وگوی خود سعی کرده اظهارات سابق خود را به نوعی اصلاح کند، با این حال آنچه از این گفت‌وگو نیز برمی‌آید، نه تنها اصلاحی بر سخنان سابق نیست بلکه اولاً تاکیدی مجدد بر همان اظهارات و ثانیاً نسخه‌پیچی برای مردم ایران در آینده است.آنگونه که مرعشی اظهارنظر کرده، اگر بخشی از مردم در "آینده" از روی کار آمدن دولتهایی شبیه به نهم و دهم نهراسند، همچنان مشمول همان اهانت سابق(بی‌شرف!) خواهند شد.به این ترتیب، اساساً حسین مرعشی هیچ تغییری در اظهارات خود نداده و بر همان نظر سابقش تاکید کرده است.از گفتگوی امروز حسین مرعشی اینگونه به نظر می‌رسد که وی گمان می‌کند منتقدانش سخنان وی را توهینی به رای‌دهندگان به محموداحمدی نژاد در سالهای ۸۴ و ۸۸ برداشت کرده‌اند، حال آنکه شخصیت‌هایی که طی روزهای گذشته در نقد این اظهارات مرعشی گفته و نوشته‌اند، نه بر این مبنا، بلکه بر همان مبنایی که مرعشی امروز نیز بر آن تاکید کرده به سخنان وی اعتراض کرده‌اند.به گفته منتقدان، اگر چه ممکن است طیف مهمی از مردم خواهان رای مجدد به فردی همچون محمود احمدی‌نژاد نباشند، با این حال حتی اگر یک نفر با دیدگاه فردی همچون مرعشی موافقت نداشته باشد، لزوماً مستحق اهانت‌های سخیفی همچون "بی‌شرف" نیست.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:فتنه 88,مرعشی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار قربانیان حمله تروریست‌های موسوم به «جیش الفتح» و «جبهه النصره» در فوعه به 53 کشته و 120 زخمی رسید.خبرگزاری فارس: شهادت «لانا» در آغوش مادر؛ روایت مظلومیت فوعه در سوریه +تصاویر

روز دوشنبه (دیروز) گروهک‌های تروریستی معارض دولت سوریه منطقه بنش در جنوب فوعه را بمباران کردند که در پی آن یکی از نیروهای کمیته‌های مردمی کشته شد.

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 مهر 1394برچسب:حقوق بشر,سوریه,مظلوم,کودک,مادر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وی اولین نفری بود که دست به افشاگری علیه دولت فرانسه به خاطر انتقال بیماری ایدز به خون های ایرانیان زد.

به گزارش پایگاه 598، "هیچ جای دنیا در هیچ رسانه ای با برنامه، شو، سریال و یا فیلم بی خاصیت شوخی نمی کنند. بی خاصیت را کسی نمی بیند تا با آن شوخی کنند. تو را می بینند. از تو جریان می سازند. حاشیه برایت می سازند. شایعه می سازند. شبهه درست می کنند."

بقیه عکس  و مطلب در ادامه .........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:همجنس باز,شبکه من و تو,حمله به نجف زاده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه رئیس‌جمهور در یک برنامه تلویزیونی آمار اشتغال ایجاد شده توسط دولت در سه ماهه ابتدایی سال جاری (بهار) را 700 هزار شغل جدید عنوان کرد.دولت چگونه با 700 هزار شغل جدید مردم را سرکار گذاشت؟ + جدول آماری تعطیلی واحدهای صنعتی در سال 94 آماری که با انتقاد و تعجب کارشناسان اقتصادی همراه شد. این آمارها با توجه به رکود فعلی بازار، واقعی به نظر نمی آیند. برخی از کارشناسان معتقدند این آمارها حتی در 5 ماهه گذشته نیز محقق نشده اند و با توجه به اینکه سه ماهه ابتدایی به دلیل تعطیلات عید نوروز، جنب و جوشی در بازار کار وجود ندارد و فعل و انفعالاتی رخ نمی‌دهدآمار 700 هزار شغل به هیچ عنوان درست نیست.ایجاد اشتغال یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی دکتر روحانی در ایام انتخابات بود. یکی از مهمترین اظهار نظرهای دکتر روحانی در بدو حضور در دولت، انتقاد از دولت گذشته در زمینه اشتغال جوانان بود و مدعی شد که در دولت یازدهم، جوانان راحت تر از قبل وارد بازار کار شوند. اما با گذشت 700 روز از عمر دولت تدبیر و امید وضعیت اشتغال اوضاع به مراتب بدتری را نسبت به دولت های پیشین سپری می کند.طبق اعلام مرکز آمار تعداد شاغلان در پایان بهار 94 چیزی در حدود 21 میلیون و 860 هزار و 836 نفر بوده است. این در حالی است که در ابتدای دولت تدبیر و امید این مقدار چیزی در حدود 22 میلیون و 191 هزار و 144 نفر بوده که نشان از بیکار شدن چیزی در حدود 330 هزار نفر در دولت یازدهم را دارد. با یک محاسبه ساده در خصوص میزان اشتغالزایی در دولت یازدهم می توان به دست آورد، این 330 هزار نفر بیکار شده چیزی در 6 درصد از کل افراد شاغل جامعه را تشکیل می دهد، بنابراین با توجه به جهت منفی که ایجاد شغل در دولت تدبیر و امید داشته است، وضعیت اشتغالزایی در دولت یازدهم چیزی در حدود 6.6- می باشد.

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:اشتغال,سرکاری,مردم,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، دشمنی دولت آمریکا با ایران از همان زمانی آغاز شد که بذر اولیه انقلابی اسلامی پاشیده شده بود و این عداوت زمانی به اوج خود رسید که انقلاب مردمی ایران دیگر ثمر داده بود. از 22 بهمن 1357 تا 13 آبان 1358 تاریخ به گونه‌ای رقم خورد که دولت آمریکا دریابد دریای انقلاب ایران از جنس دریاهای آرام کشورهای ریز و درشت آمریکای جنوبی یا جنوب شرق آسیا نیست. روحانی: شعار زیبای «مرگ بر آمریکا» در کشور ما وحدت آفرین شده استشکست در صحرای طبس، جیمی کارتر را از خواب غفلتی بیدار کرد تا دریابد ایران، ویتنام دوم نیست.هشت سال هدایت جنگی نابرابر به رهبری دولت جمهوری‌خواه رونالد ریگان علیه مردم ایران و توسط صدام، توطئه‌ای بود که به بار ننشست. حضور بوش پدر بر مسند جمهوری‌خواهان نیز تغییری در سیاست خصمانه آمریکا ایجاد نکرد.چهارشنبه 30 دی 1371 روزی است که سلطه 16 ساله جمهوری‌خواهان بر کاخ سفید پایان یافت و گام‌های بیل کلینتون در سرسراهای نماد قدرت ایالات متحده طنین‌انداز شد. گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تغییر سیاست آمریکا نسبت به ایران زده می‌شد. نگاه به ظاهر صلح‌طلبانه دموکرات‌ها نگاه‌ها را معطوف به تحولات منطقه‌ای می‌دانست. از آن سو فرصتی تاریخی برای دموکرات‌ها پیش آمده بود. آنان 16 سال پیش فرصتی را از دست داده بودند، فرصتی که طی آن کارتر بر سلطه نگاه نیکسون بر حکومت پایان داده بود.

16 اردیبهشت 1374 برابر با 6مه 1995، بیل کلینتون زیر برگه‌ای را امضا کرد و عنوان قانون داماتو را روی خود دید. طبق آن موارد زیر مورد تحریم آمریکا قرار گرفت:

1- محرومیت از کمک بانک صادرات - واردات؛

بقیه رد ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:تاریخ,بازخوانی,مرگ بر آمریکا,روحانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس، اخیراً تصویری که حاوی یک پرسش اساسی در خصوص ماهیت گروهک‌های تروریستی در منطقه است از سوی مسلمانان کشورهای مختلف و کمپین‌های حامی آزادسازی قدس در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

اقدامی که مورد استقبال کاربران کشورهای مختلف قرار گرفت؛ مسلمانان با طرح پرسشی مبنی بر اینکه «چرا القاعده و داعش هرگز به جنگ با اسرائیل نمی‌روند؟» قصد دارند از یک سو بر این نکته تأکید کنند که داعش و القاعده تنها به دلیل اینکه شعارهای اسلامی سر می‌دهند نماینده اسلام نیستند همچنین رژیم غاصب صهیونیستی یکی از حمایت‌کنندگان اصلی این گروه‌های تروریستی است.

بیشتر استقبال کنندگان از این پرسش با درج عناوینی از قبیل: «ISIS is Israel & USA » و « ISIS is a Mossad/CIA/MI-6 construct» داعش را دست‌ نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و گروهک‌هایی که به واسطه پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا تأسیس، مسلح و پشتیبانی می‌شوند عنوان کردند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 7 شهريور 1394برچسب:وهابی,جنایت,سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در پستی جدید به سخنان اخیر ایشان اشاره کرده است و در پستی مبنی بر توصیه به حجاج نوشت:
مبادا حجاج محترم فرصت بی‌نظیر تنفس در شهر معطّر پیامبر و حضور عبادی و شوق‌آور درمکه ‌ی معظّمه و خانه‌ی خدا را با کار بسیار غلط گشت و گذار در بازار و خرید کالا از دست بدهند و حسرت استفاده نکردن کامل از فرصت بی‌نظیر و نشاط آور حضور در مسجد‌الحرام و مسجدالنبی را برای همه‌ی عمر بر دل خود بگذارند.

کمپین سوغات عربستانی نخریم در فضای مجازی+تصاویر

بقیه عکسها در ادامه مطلب................................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:سوغات,سعودی نخریم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دولت یازدهم در ابتدای کار اعتقادی به تولید ریفرمیت (ماده اولیه بنزین) نداشت اما بر اساس خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی وزارت نفت، علی محمد بساق زاده مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی پتروشیمی، با اشاره به تولید روزانه ۶ هزار تن ریفرمیت در مجتمع‌های پتروشیمی نوری و بندر امام گفته است: هم اکنون همه این محصول به مشتریان خارجی فروخته می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، بنزین از مهمترین و ضروری ترین کالاهای مصرفی کشورمان است که فرایند تولید و الایندگی ان در سال های گذشته بحث های زیادی در کشورمان بوجود اورده است. یک از مبانی مهم اقتصاد مقاومتی دور شدن از واردات بی رویه و بالا بردن کیفیت تولید داخل به منظور خودکفایی است. در حقیقت اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و شرایط آرمانی، تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است، برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تاکید گردد.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:بنزین,وابستگی,رانت,دلال, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، فضای سیاسی کشور این روزها بیش از گذشته متأثر از فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی و حتی انتخابات آتی ریاست جمهوری است. در این راستا اگر تجزیه‌وتحلیلی از سخنان دولتمردان داشته باشیم به‌وضوح درمی‌یابیم که بخش اعظمی از سخنانی که ایراد می‌شود، منشأ انتخاباتی دارد.
سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره وظیفه شورای نگهبان که آن را نظارتی خواند نه اجرایی بخشی از همین نگاه و رویکرد انتخاباتی دولتمردان است؛ موضوعی که واکنش برخی از سیاسیون را نیز در پی داشت[1].
در این راستا اما برخی از اعضای دولت هستند که سوای کار دولتی به کار حزبی و جناحی نیز مشغول‌اند و کاری دوگانه انجام می‌دهند؛ تا جایی که گاه امور حزبی بر افعال دولتی آن‌ها می‌چربد.

پاستور نشینانی که مأمور نفوذی جناح خود هستندبه‌طور مشخص افعال برخی از دولتمردان که به جناح اصلاح‌طلب تعلق دارند دارای شائبه جناحی است. این افراد به طریقی عمل می‌کنند که رویکرد انتخاباتی و جناحی‌شان حفظ شود و این نوع وفاداری برای تأمین منافع جناحی اصلاح‌طلبان و احزاب حامی دولت بسیار قابل‌تأمل است؛ به عوان مثال خانم شهیندخت مولاوردی که مرکز امور زنان ریاست جمهوری را بر عهده دارد، روز پنج‌شنبه در همایش حزب اتحاد ملت یا به تعبیر دیگر حامیان فتنه 88 شرکت کرد.

در این میان به بررسی عملکرد دو تن از زنان و همچنین دو تن از رجالی که مثلا در دولت یازدهم، هستند اما رویکرد جناحی در افعال آنان مشهود است، می‌پردازیم.

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:مشارکت,حزب,فتنه,منحل,دولت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«اسم رمز فتنه جدید» عنوانی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی به سخن اخیر عفت مرعشی در واکنش به حکم مهدی هاشمی داده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی پس از اجرای حکم فرزندش مهدی هاشمی گفت: «انقلاب علیه شاه از اوین شروع شد و زندان‌ها و فشارها عامل مهمی در شکل گیری انقلاب بود و حالا نیز به همین شکل است».

این گفته همسر هاشمی رفسنجانی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت و این پرسش در اذهان عمومی مطرح شد: «یعنی باز بریزن تو خیابون؟»،‌ «فتنه جدیدی در راه است!».

کاربران شبکه‌های اجتماعی این گفته عفت مرعشی را اسم رمز فتنه جدید تعبیر کردند.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394برچسب:فتنه88,جدید,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، چندی پیش رسانه‌های داعش خبری منتشر کردند ، مبنی بر اینکه عملیات تروریستی بزرگی در انگلیس شکل خواهند داد، و دراین عملیات مدعی شدند که ملیکه انگلیس "الیزابت دوم" را به قتل خواهند رساند.

در همین راستا برخی دستگاه‌های امنیتی انگلیس از تحرکات یکی از افراد وابسته به این گروه تروریستی بانام "سالي جونز" در شهر "بیرمنگام" در کشور انگلستان خبر می‌دهند.
در پی تلاش‌های بسیار گروه تروریستی داعش در کشورهای اروپایی برای جذب جوانان مسلمان به این گروه تروریستی، رهبران مذاهب مسلمان در اسکاتلند خواستند تا مردم مسلمان این کشور مراقب این جریانات افراطی باشند. این در حالی است که چندی پیش پلیس اسکاتلند خبر ورود این زن تروریست، به همراه دو جوان 18 و 22 ساله را خبر داده بود.
 
لیدر زنان داعشی را بشناسید+ تصاویر
 
"سالی جونز" خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد.
این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به "أم حسین" تغییر داد. او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب "بانوی تروریسم داعش" داده شد.
او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام "جنید حسین" که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری "الرقه" بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است.
 
منبع: مشرق
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 31 مرداد 1394برچسب:داعشی,زنان داعشی,جنایت,وهاابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اگر سران فتنه به خواست شیطان بزرگ در سال 1388 به تقاضای «چاک شامر» سناتور یهودی آمریکا پاسخ مکتوب دادند، «مایکل لدین» مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا و دستیار «رامسفلد» وزیر دفاع اسبق آمریکا، بدون خواست و اطلاع سران فتنه، در سال 2015 (چند روز پیش) با یادداشتی در نشریه «فوربس» از آنچه که سران فتنه از آن وحشت داشتند، یعنی ارتباط پنهان با آمریکا پرده برداشت. در پرده‌برداری مایکل لدین آمده است، رابط آمریکا با فتنه‌گران، چاک شامر بود که این مأموریت را وزارت خارجه آمریکا به وی محول کرد. خبرگزاری فارس: رونمایی از لهجه آمریکایی فتنهمأموریت اصلی وی این بود که از فتنه‌گران بپرسد، آمریکا در این ماجرا (فتنه) باید چه کارهایی بکند و باید از چه کارهایی اجتناب کند. به گفته لدین، در پاسخ فتنه‌گران چهره خشنی از ایران ارائه و تأکید شده بود، حکومت قابل اصلاح نیست، اما نیروهای حامی تغییر در داخل، قوی هستند و به‌خوبی هدایت می‌شوند. سران فتنه در این نامه به دولت آمریکا پیام دادند، تغییر در ایران را تشویق و حمایت و از توافق هسته‌ای با تهران پرهیز کنید؛ زیرا اگر توافق کنید، مجبورید در برابر رویکردهای داخلی و خارجی تهران سکوت کنید.

بقیه در ادامه مطلب.......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:فتنه88, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه فرهنگی : شبکه ماهواره ای من و تو که به تازگی با افت شدید کمی و کیفی برنامه هایش دچار چالشی اساسی شده است مدتی است به صورت هنرمندان و بازیگران مردمی کشور عزیزمان ایران چنگ می زند تا بلکه بتواند عقده های ریزش شدید مخاطبینش را از آنان بستاند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازLONDON EYE :انتشار آهنگ جدید "امیر تتلو" با عنوان «انرژی هسته ای» گویا شبکه لندن نشین من و تو را بسیار عصبانی کرد تا آنجایی که این شبکه ماهواره ای دست به جوسازی هایی علیه تتلو زد.

 

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:تتلو,رسوا,من و تو, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، سیدصادق خرازی، دیپلمات سابق کشور و رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت و گویی اظهار داشت: «من اصلاح‌طلبی که نمادش خارج از کشور باشد و پول بگیرد را قبول ندارم. اینکه بروند و اتهام بزنند و بد و بیراه بگویند و شانتاژ کنند را قبول ندارم. کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن ‌گرا می‌دادند؛ من آنها را به عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم. لیست‌شان را هم دارم و اگر قرار باشد روزی ارائه دهم، ارائه خواهم داد. منتها به سیستم امنیتی نخواهم داد و اگر بخواهم بدهم به مردم ایران ارائه می‌دهم که بدانید این آقا در دوره اصلاحات با فلان مقام ارشد اروپایی یا فرانسوی یا فلان مقام ارشد آمریکایی پنهانی مذاکره کرده و‌گرا داده است».

این اظهارات موسس حزب ندا به مذاق برخی از اصلاح‌طلبان خوش نیامد و آن‌ها به شدت به حرف‌های وی واکنش نشان دادند.

* رمضان زاده:لیست دیپلماتها قاچاقچی در جیب کیست؟

در همین رابطه عبدالله رمضان‌زاده عضو حزب منحله مشارکت در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: «به نظر شما لیست دیپلمات‌های قاچاقچی نسخ خطی کتاب‌های قدیمی در جیب کیست؟!»

بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:اصلاحات,قاچاق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه های وابسته به جریان فتنه و اصلاحات در فقدان سوژه مناسب، این بار به بحث ممنوعیت پوشش سبز در برنامه خندوانه پرداخته اند.

به گزارش پایگاه 598، بدون تردید برنامه خندوانه با مجری گری رامبد جوان را می توان از برنامه های موفق و کم نظیر صدا و سیما در طول سال های اخیر دانست، برنامه طنزی با موضوعات مختلفی اجتماعی که توانسته است ضمن جلب مخاطب گسترده، خنده را بر لبان بسیاری از ایرانیان بیاورد.

حواشی پیرامون برنامه خندوانه کم نبوده و هر از گاهی برخی رسانه ها با تمرکز بر برخی وجوه آن به انتقاد یا تمجید از آن پرداخته اند. اما نکته جالب و کم نظیری که ما را بر آن داشت به یکی از حواشی این برنامه بپردازیم به خبر سطحی، زرد و تو خالی بر می گردد که طی روزهای اخیر در برخی سایت ها و رسانه های وابسته به جریان فتنه و اصلاح طلب دست به دست می چرخد.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:فتنه88,خندوانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برخی از مدعیان اصلاحات و حامیان فتنه در حالی ارتباط خویش با محافل بیگانه و پیروی از دستورالعمل دشمنان بیرونی را انکار می‌کنند که طی چند سال اخیر تقریباً هیچ یک از اقدامات و مواضع آنها را نمی‌توان یافت که دقیقاً برگرفته از دستورالعمل‌های پیشاپیش اعلام شده و پیشنهاد شده رسانه‌ها و مقامات آمریکایی نباشد.

به گزارش پایگاه 598، برخی از مدعیان اصلاحات و حامیان فتنه در حالی ارتباط خویش با محافل بیگانه و پیروی از دستورالعمل دشمنان بیرونی را انکار می‌کنند که طی چند سال اخیر تقریباً هیچ یک از اقدامات و مواضع آنها را نمی‌توان یافت که دقیقاً برگرفته از دستورالعمل‌های پیشاپیش اعلام شده و پیشنهاد شده رسانه‌ها و مقامات آمریکایی نباشد.
«مایکل لدین» از حامیان کودتای مخملی و مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا و عضو برجسته مؤسسه «آمریکن اینترپرایز» و دستیار ویژه «دونالد رامسفلد» وزیر دفاع اسبق آمریکا و «دیک چنی» معاون جرج بوش در یادداشتی در نشریه «فوربس» نوشت: سناتور «چاک شامر» نقش مستقیمی در نامه نگاری محرمانه بین دولت اوباما و سران آشوب علیه دولت ایران در سال 1388 و در پی انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 مرداد 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه 598، بندهای مربوط به موشک‌های بالستیک ایران در قطعنامه 2231 منشا یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها درباره فرجام توافق هسته‌ای بوده است. اعضای تیم مذاکره کننده و حامیان توافق، معتقدند مفاد موشکی مندرج در قطعنامه 2231 مانعی بر سر راه فعالیت های موشکی ایران ایجاد نخواهد کرد و منتقدان، بر این باورند که این مفاد، عملا پیشرفت صنایع موشکی ایران را متوقف خواهد کرد. یادداشت حاضر قصد دارد ضمن ارائه تصویری دقیق از آنچه در قطعنامه 2231 درباره صنعت موشکی ایران آمده، به ارزیابی دیدگاه های موجود پیرامون این موضوع بپردازد.

قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد که پیرو جمع بندی برجام به تصویب رسید، در ضمیمه B خود، ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد محدودیت‌هایی را بر صنایع موشکی ایران اعمال کرده است. در بند 3 ضمیمه B از ایران خواسته شده است(Iran is called upon) تا هشت سال پس از پذیرش برجام، دست به هیچ فعالیتی مرتبط با موشک‌های بالستیک طراحی شده برای داشتن قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای (Ballistic Missiles Designed to be capable of delivering nuclear weapons)، از جمله شلیک موشک با استفاده از تکنولوژی این دست موشک های بالستیک، نزند. در بند 4 همین ضمیمه نیز ایران به مدت هشت سال-مگر با مجوز مورد به مورد شورای امنیت- از خرید و فروش تمام اقلام، مواد، تجهیزات و تکنولوژی‌هایی که ممکن است در صنایع موشکی کاربرد داشته باشد، منع شده است.(1)

بقیه در ادامه مطلب.............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:موشک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 47 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com