وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سکویی در حالی که از شدت عصبانیت رگهای گردنش بیرون زده بود اظهار داشت :" سازگارا دم دست من بیاید پس گردنی بهش می زنم تا (...) سینه خیز برود و منتظر باشد و برگردد! این آقا باید جواب مردم را بدهد ! اکبر گنجی اش هم همینطور.  بزرگ و کوچک این دوزاری ها همینطور ."

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نظام حاکم بر ایران قصد دارد که همه را سرکوب کند اما یکی یکی، پس همه ی ما باید بطور سیستماتیک از همدیگر دفاع کنیم و این دفاع نباید فقط در شکایت(بصورت قانونی) صورت گیرد و باید اتحاد عمل داشته باشیم و مقاومت کنیم و در مقابل آنان خشونت و درگیری نشان دهیم تا بتوانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم!!!

وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"-  آزمایش سخنگوی متواری دراویش گنابادی در فرانسه، در ابتدای سخنانش، دفاعی از حسین کاظمینی بروجردی کرد.

حسین کاظمینی، همان شخص روحانی نمایی است که مدتي پيش با برنامه ريزي و حمايت تبليغاتي رسانه هاي خارج از كشور با ادعاي ارتباط با امام زمان، دادن اذكار عجيب به مردم و ادعاي حل مشكلات آنان و ادعاي رهبري دين سنتي که در همین اثنا دست به فتاوای غیر شرعی و مغایر با دین مبین اسلام داشت صادر نمود و با مكاتبه به سران كشورهاي اروپايي و غربي و مصاحبه با راديو و رسانه هاي خارجي سعي در ايجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمايي خود داشت . آزمایش، نوکر دستگاه های امنیتی غرب برخورد دستگاه های قضایی را با این مدعی دروغین  اشتباه دانست!؟

بقیه در ادامه مطلب.............

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ه گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالرحمن السید دادستان کل بحرین اعلام کرد که 23 پزشک به علت مشارکت آنها در اعتراضات مردمی سال گذشنه به سه ماه زندان محکوم شدند.

وی در بیانیه‌ای افزود: محکوم شدگان با وثیقه 200 دیناری (527 دلاری) آزاد شدند و می توانند درباره حکم فرجام خواهی کنند.

پرونده این پزشکان سال گذشته براساس قانون حالت فوق العاده در جریان سرکوب اعتراضات مردمی تحویل دادگاه شد.

رژیمی بحرین اکتبر گذشته شش نفر از اعضای تیم پزشکی مجتمع پزشکی سلمانیه شهر منامه را درپی تایید احکام زندان آنها از سوی دادگاه استیناف بازداشت کرد.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از سرویس بین الملل پایگاه 598 - هیلاری کلینتون امروز وارد خاک فلسطین اشغالی شد تا راهکارهای خود برای رسیدن به آتش بس مورد نظر رژیم صهیونیستی را در اختیار آنان قرار دهد. این در حالی است که به نقل از رسانه های سرتاسر جهان، نارضایتی از سیاست های امریکا به قلب تل آویو رسیده است. دیروز یک شهروند اسرائیلی در آستانه سفر کلینتنون، با حمله به سفارت امریکا در تل آویو و زخمی کردن یکی از نگهبانان با تبر و چاقو، این نارضایتی را به گوش همگان رسانده بود.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ تلویزیون جم(Gem tv)، شبکه تلویزیونی مدعی سرگرمی برای فارسی زبانان است که از لندن در انگليس پخش می‌شود. محتواي اين شبکه برنامه‌های به ظاهر سرگرم‌کننده‌ای که علاوه بر تاثیر سوء بر نهاد خانواده مناسبات معمول میان اعضای خانواده را به تحریف واقعیت‌های تاریخی مي‌کشاند. برنامه‌های تلویزیون جم همراه با زیرنویس و یا دوبله فارسی پخش می‌شوند. در ابتدای فعالیت این شبکه خرید و پخش سریال‌های ارزان قیمت کلمبیایی نیمه برهنه رویه‌ای همیشگی بود.
اما در آخرین سری از اقدامات خزنده ضد فرهنگی و همسو با شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب، تلویزیون جم اقدام به پخش سریال اهانت آمیزی به نام حریم سلطان نموده است، پخش اين سریال در حالی صورت می‌گیرد که عده زيادی از کاربران ایرانی در صفحه اجتماعی تلویزیون جم در مخالفت با پخش این سریال، آن را «ضد ایرانی» نامیده‌اند.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از موسسه راهبردی دیدبان: در نگاه اسلام جان انسان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند این ارزش ذاتی را از حیات انسان سلب نماید مگر آنکه خدا که خالق و مالک حقیقی انسان است چنین اجازه‌ای به او داده باشد.

پیامبر اسلام نیز با آوردن شریعت اسلام از اولین مفاهیمی که بدنبال تثبیت آن بود نشان دادن جایگاه واقعی حیات انسان فارغ از جنس و رنگ و نژاد و... بوده است. در قران نیز آیات فراوانی در این زمینه داریم که نشان میدهد جان انسان و حیات او از ارزشی والا برخورداراست و حتا نجات دادن یک انسان برابر با نجات دادن جان همه انسان‌ها محسوب می‌شود. من احيا نفسا فكأنما احيا الناس جميعا ...

در نظام حقوقی حکومت اسلامی نیز به این ارزش‌ اسلامی بارها و بارها تاکید شده است و اینکه جان و مال و ناموس مردم باید در نظام اسلامی مصون از تجاوز باشد. اصول و مواد زیادی در قانون اساسی و قوانین عادی داریم که تعرض به حیثیت جسمانی مسلمانان و مردم تحت حکومت را قابل مجازات می‌داند.اصول قانون اساسی و قوانینموضوعه بسیاری هم در زمینه حفظ جان و عرض و مال شهرو.ندان داریم . ولیکن یکی از موضوعات مهمی که در این زمینه مطرح است حقوق انسان در برخورد با دولت و حکومت است. اینکه حکومت، وظایفی و شهروندان نیز حقوقی دارند. تعارض حق و تکلیف اینجاست که مهم می‌شود. در قضیه اخیر فوت یک متهم نیز اینجا معنا می‌یابد حقوق مصرح در اسلام وقانون اساسی و ... .

بقیه در ادامه مطلب..........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی مطهری ضمن تهدید مجدد دکتر حداد عادل به افشاگری، در اظهار نظری جالب معتقد است اگر موسوی و کروبی در سال 88 پیروز می شدند، اوضاع کشور خیلی بهتر می شد!

به گزارش وبسایت روشنگری از سرویس سیاسی بی باک، علی مطهری در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد، با اشاره به تهددید اخیرش در خصوص افشاگری پیرامون آنچه روابط غلامعلی حداد عادل با رژیم گذشته نامیده بود، اظهار داشت: من زیاد نمی‌خواهم این بحث ادامه پیدا کند. فقط می‌خواستم اشاره داشته باشم که اینها بالاخره ‏خودشان را جمع کنند. ولی خیلی صلاح نمی‌دانم که این بحث ادامه داشته باشد. ‏...به نظرم الان زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. چون همان موقع من اشاره کردم که اگر اینها ‏بخواهند به روش خود ادامه بدهند آن‌وقت من در این مورد صحبت می‌کنم. هنوز روشن نیست که اینها چه ‏خواهندکرد. به نظر من راجع به این موضوع اگر صحبت نشود بهتر است. ‏

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  سرویس بین الملل بی باک، دیکتاتورهای عربی که در قبال خواست مردم سوریه مقاومت می کنند و حکومت مردمی اسد را نامشروع می خوانند. کشورهایی که درباره مرگ مشکوک یک وبلاگ نویس، مدتهاست که شانتاژ به پا می کنند. کشورهایی ادعای دفاع از حقوق بشر و ملتهای دنیا را دارند؛ همگی این روزها سکوت پیشه کرده اند و در قبال جنایتهای جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حتی در قبال شهادت کودکان این سرزمین، سکوت خفت باری را در پیش گرفته اند به نوعی که سازمان های بین المللی نیز در این باره سکوت کرده اند.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به همت وزارت اطلاعات عناصر تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی در استان خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، با الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، در چند روز گذشته تعدادی از عناصر تروریست وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که با انجام چندین مورد بمب‌گذاری در شبکه‌های انرژی استان خوزستان در صدد اخلال در امنیت استان و ایجاد ناامنی در زندگی شهروندان خوزستان بودند به همراه مقدار قابل توجهی مواد منفجره و اقلام ارسال شده از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس شناسایی و بازداشت شدند.

 

این عناصر با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی _ صهیونیستی در صدد اقدامات خرابکارانه دیگری بودند که به لطف الهی کشف و خنثی گردید.

 

در این عملیات تعداد هفت بمب آماده انفجار و وسایل ارتباطی و مخابراتی کشف و ضبط گردیده است.

اطلاعات تکمیلی مربوط به این تیم تروریستی متعاقبا به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هابیلیان: قربانیان تروریسم به دو دسته کلی تقسیم می شوند، دسته اول کسانی هستند که هدف حملات تروریستی قرار می گیرند. معمولا هر جا از قربانیان تروریسم یاد می شود منظور از قربانیان ، این دسته هستند. اما دسته دومی نیز وجود دارند که تا کنون کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. این دسته همان اعضاء گروه های تروریستی اند که تحت شرایط ضد حقوق بشری به عضویت این گروه ها درآمده و در وضعیت های غیر انسانی به انجام اقدامات تروریستی وادار می شوند یا در اردوگاه های این گروه های تروریستی به گروگان گرفته می شوند.

اعضای فرقه تروریستی مجاهدین خلق ساکن در عراق (کمپ لیبرتی) از جمله دسته دوم قربانیان تروریستی اند که در اسارت این فرقه گرفتار شده اند. این موضوع وقتی مهم تر جلوه می کند که هزار تن از اعضاء فرقه مجاهدین خلق را زنان تشکیل می دهند. آنها یا مجرد هستند یا از شوهرانشان طلاق گرفته اند و کاملا تنها زندگی می کنند. این خواست فرقه است. به آنها القاء شده است که خود را وقف فرقه و خواسته های رهبران فرقه بکنند و این گونه به رستگاری برسند.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این تشکل ضد انقلابها که تحت عنوان جعلي نهاد مردمی فعالیت می کند با ادعای مبارزه اما به نیت پر کردن جیب های گشادشان علاوه بر گرفتن تسهیلات ویژه از سنای امریکا از دیگر ضد انقلابها هم مطالبه پول می کند.
وبسایت روشنگری به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی مشاجره و درگیری در مجموعه ای از اردوگاه ضد انقلاب خارج نشين، افشاگری های جدیدی از منابع مالی این جریانها انتشار یافت.


این تشکل ضد انقلابها که تحت عنوان جعلي نهاد مردمی فعالیت می کند با ادعای مبارزه اما به نیت پر کردن جیب های گشادشان علاوه بر گرفتن تسهیلات ویژه از سنای امریکا از دیگر ضد انقلابها هم مطالبه پول می کند.

چند روز پیش این تشکل ضد انقلاب اعلام کرد بدلیل آنکه کف گیرش ته دیگ خورده برنامه‌های تلوزیونی اش را متوقف می کند؛ اما در آمار رسمی‌ سایت این حلقه ضد انقلابها آمده است تنها مدیر اجرائی ماهیانه ۵۰۰۰ دلار حقوق می‌گیرد.

بقیه در ادامه مطلب........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رژیم آل‌خلیفه در آستانه محرم الحرام پرچم‌های سیاه حسینی را از محلات و خیابان‌ها پایین کشید و هیئت‌های حسینی را تهدید کرده تا به جنایات این رژیم نپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه رادیو هدای اسلامی، با حلول ماه محرم مردم بحرین پرچم‌های سیاه و تابلوها و پلاکاردها و تبلیغات متعددی را در خیابان‌ها و محلات نصب کردند.

با این اقدام مزدوران رژیم آل‌خلیفه اقدام به پایین کشیدن پرچم‌ها و تبلیغات موجود کرده‌اند و بنا بر گفته شاهدان عینی این حملات در منطقه «بلاد قدیم» و «کرزکان» بیشتر بوده است. در همین حال راشد بن عبدالله آل‌خلیفه وزیر کشور بحرین در دیداری تهدیدآمیز با رئیس شورای اداری اوقاف جعفری در بحرین و برخی هیئت‌های حسینی و دسته‌جات دیدار کرد و خواستار هماهنگی آنها با دولت شد. وی از هیئت‌ها و دسته‌جات حسینی خواسته است اوضاع را در ماه محرم کنترل کنند و اجازه ندهند که از شعائر حسینی برای اهداف سیاسی استفاده شود. وزیر کشور بحرین از صاحبان منابر نیز خواسته از اشاره به جنایات رژیم آل‌خلیفه یا آنچه او مسائل سیاسی خوانده است اجتناب کنند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مخلباف دوباره قراراست دراسرائیل فیلمی بسازد . فیلمی که مدعی است به اصطلاح مستنداست. مخلمباف حالا دیگرشیفته باغ بهائی شده است. کارگردانی که حالا کیش بهایی را برگزیده است ومی خواهد در حمایت از صهیونیست ها واشغالگریشان دست به دوربین شود.

سرویس سیاسی فرهنگی هم اندیشی/ پس از فیلم بایسیکل ران بود که محسن مخلملباف با انتشار نامه ای به محمد خاتمی رئیس جمهور وقت، خواستار حمایت بیشتر ازمهاجرین افغانی در کشور شد.
بعد ها که فیلمنامه بایسیکل ران به صورت کتابی منتشر شد، نامه مذکور به صورت ضمیمه درانتهای کتاب چاپ شد .

مخملباف دو فیلم را درمورد مهاجرین افغان به کشور نیز ساخت اولی بایسیکل ران بود وداستان مردی که برای درمان زن بیمارش در یک شرط بندی شرکت می کند تا هفت روز پشت سر هم با دوچرخه رکاب بزند.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: رفتار دوگانه کشورهای غربی نسبت به شعارهای خود در دنیا نکته ای است که حتی از چشمان نویسندگان و تحلیل گران غربی نیز پنهان نمانده است.

هجمه و تحریم علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران در حالی صورت می پذیرد که در نزدیکی ایران، رژیم صهیونیستی با وجود در اختیار داشتن چند هزار کلاهک هسته ای بدون هیچ فشار سیاسی و اقتصادی به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از «رام الله آن لاین»، استوارت لیتلوود از نویسندگان و تحلیلگران انگلیسی در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس بریتانیا، خواهان پاسخی مناسب از آنها در خصوص معماها و تناقضات سیاست بریتانیا در قبال اسرائیل از یک سو و در ارتباط با ایران از سوی دیگر شده است.

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب، همزمان با اعلام نتائج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جریانات ضد انقلاب رقابت نفس گیری را برای انتشار پیام های تبریک به اوباما آغاز کرده اند.

جمعی از عناصر حامی خاندان منحوس پهلوی که مدتی است در لوای «اتحاد جمهوریخواهان» مشغول به فعالیت هستند، در پیام تبریک خود خطاب به باراک اوباما نوشته اند« هیات سیاسی اجرایی اتحاد جمهوری خواهان ایران با خوشوقتی انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری ایالات متحدۀ امریکا را صمیمانه تبریک می گوید»

تنظیم کنندگان بیانیه مذکور در ادامه ضمن اشاره به سیاست های حمایتی دولت آمریکا از جریانات اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، به ساکنان کاخ سفید یادآور شده اند که « انتخاب رئیس جمهور کشور شما تاثیر قابل ملاحظه ای بر وضعیت ایالات متحده و سراسر جهان دارد.»

کارشناسان مسائل سیایس معتقدند این اقدامات در راستای جلب نظر اوباما برای جذب کمک های مادی دولت آمریکا به گروهک های ضد انقلاب مقیم خارج از کشور صورت می گیرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اعلام خبر درگذشت یک وبلاگ نویس در جریان بازداشت، بازتاب‌های متفاوتی در رسانه‌های داخل و خارج کشور داشته است. شاید اولین موضع‌گیری رسمی در این زمینه را روز گذشته احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تریبون مجلس اعلام و با انتقاد از نبود اطلاع رسانی دقیق در این زمینه گفت: دولت‌های خارجی غوغا بپا کردند، چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در این خصوص توضیح نمی‌دهند؟ مرگی اتفاق افتاده و باید توضیح داده شود.

به گزارش بولتن، پس از این اظهار نظر نیز ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت خبر داد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کرده و در ان خصوص کمیته ای تشکیل داده است.

دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به ماجرا

همچنین، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه نیز عصر دیروز دست بکار شد و در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه هر فردی که قصورا یا تقصیرا در این واقعه دخالت داشته است، مورد پیگرد سریع، قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با دستور قاطع و ویژه حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه تمام ابعاد قضیه تحت بررسی دقیق قرار گرفته است که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از این موارد خودکشی و خودسوزی است. در تازه ترین مورد، بر اساس گزارش ها، یکی از اعضای مجاهدین خلق به نام «شهرام محسنی» یکشنبه هفته گذشته خود را آتش زد و به سوختگی شدیدی در پا و پشتش دچار شد اما با دخالت یکی از دوستانش از مرگ نجات یافت .

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: فرقه تروریستی مجاهدین خلق علاوه بر ترور 12 هزار شهروند ایرانی، قتل عام هزاران نفر از کردها و شیعیان عراق و هفت شهروند آمریکایی، بزرگترین موارد نقض حقوق بشری نسبت به اعضای خود را در پرونده اش دارد.

گزارش دیده بان حقوق بشر در سال 2005 میلادی با نام خروج ممنوع و گزارش موسسه تحقیقات دفاع ملی آمریکا (رند) در این خصوص بیانگر وقایع هولناک در مورد وضعیت حقوق بشری اعضاء فرقه مجاهدین خلق و نحوه والگوهای وحشتناک رفتاری رهبران فرقه با اعضا است .

بقیه در ادامه مطلب...........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: یکی از کاربران بالاترین با پرداختن به اعتصاب غذای خشک مهدی خزعلی توضیح داده که چطور یک نفر بعد از 8 روز اعتصاب هنوز زنده و سرحال بیانیه می‌دهد!

 به گزارش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان

، یکی از کاربران سایت صهیونیستی بالاترین )سایتی که از انتشار هیچ مطلبی علیه مقدسات دینی و اسلامی فروگذار نمی‌کند( با انتشار مطلبی به اعتصاب غذای خشک مهدی خزعلی پرداخته است.

کاربر بالاترین در این مطلب با بیان اینکه چگونه می‌شود که یک نفر 8 روز آب نخورد و زنده بماند، در جواب خودش از اقلام حذف شده از منوی اعتصاب غذای خشک خزعلی رونمایی کرده است!

مهدی خزعلی

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از لبنان، ساعتی پیش نیروهای مسلح تحت امر شیخ احمد الاسیر، امام جماعت مسجد بلال شهر صیدا، با شهروندان درگیر شدند و در پی این درگیری، نیروهای ارتش لبنان در صیدا به حالت آماده باش درآمدند و نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان، تشکیل جلسۀ فوق العادۀ هیئت وزیران برای بررسی موضوع را خواستار شده است.

بنا بر این گزارش، درگیری زمانی آغاز شد که پس از نصب پوسترها و تابلوهایی به مناسبت آغاز ماه محرم، نیروهای مسلح سلفی، تابلوها و تصاویر سید حسن  نصرالله را هدف گلوله قرار دادند.

در این تیراندازی، " شيخ زيد ضاهر" از مسئولان حزب الله لبنان و فرد همراه او هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده اند و يك كودك نيز جان باخته است.

گفتنی است شیخ احمد الاسیر که از سلفی های تندرو به شمار می رود و به اذعان خود، از منابع مالی خارج لبنان کمک می گیرد، چندی پیش به صراحت اعلام کرده بود که «باید مستقیما با حزب الله و حسن نصرالله وارد جنگ شد».

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس (باشگاه توانا) به نقل از سایت بسیج مستضعفین، مستند بازسازی شده شهید «ناهید فاتحی‌کرجو» پس از شش ماه به مرحله تدوین رسیده که مقرر است در هفته بسیج از شبکه‌های سراسری پخش شود.

بازسازی این مستند که نزدیک به 40 روز در مناطق استان کردستان و برخی روستاهای محل اسارت و شهادت آن شهید انجام گرفته است، روز گذشته با تصویربرداری از سکانس زنده به گور کردن آن شهید به کار خود پایان داده است.

خبرگزاری فارس: تهدید کارگردان مستند «سمیه کردستان» از سوی ضدانقلاب

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بلافاصله هیلاری کلینتون وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا وارد معركه شد و در پیام تبریک خود به مناسبت اهدای جایزه ساخاروف به ستوده و پناهی را اعلام کرد: "مقامات ايرانی ستوده را به خاطر فعاليتهای حقوقی اش زندانی کرده اند و او اکنون عليرغم شرايط وخيم سلامتی اش دوران شش ساله حبسش را سپری می کند. حکومت ايران پناهی را به خاطر فيلمهايش...

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نيوز: روز دوشنبه، 10 اسفندماه 88، نيروهاي انتظامي و امنيتي، به سراغ شخصي رفتند كه بعدتر ثابت شد وي در آن روزها در زيرزمين خانه خود، مشغول ساختن فيلمي دروغين درباره اوضاع اجتماعي ايران بود. اين شخص را امروزه ما به خوبي مي شناسيم: «جعفر پناهي».

بقیه در ادامه مطلب........



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای بزرگ نمایی بر روی تصاویر کلیک کنید 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حسین‌نژاد مترجم سابق مسعود رجوی در مصاحبه با خبرنگار دیده‌بان در عراق گفت: هیچ‌یک از مسئولین زن سازمان منافقین حتی خود مریم رجوی سواد سیاسی و تخصص کافی برای اداره امور، سازماندهی و مدیریت را ندارند و این افراد به صورت کاملاً نمایشی در پست‌های مدیریتی اختراع شده از سوی مسعود رجوی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد همه تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های منافقین از سوی چند نفر محدود انجام می‌شود و بقیه اعضای منافقین از جمله زنان شورای رهبری نقش سیاهی لشکر را دارند و مانند همه فرقه‌ها مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرند.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نيوز: مطلب چند روز پيش بولتن نيوز با عنوان «ملاقات خاتمي با جرج سوروس كِي، كجا و چگونه انجام شد؟» با استقبال زياد مخاطبين محترم قرار گرفت. بنابراين تصميم گرفتيم جزئيات بيشتري از اين موضوع را تقديم شما كنيم.به گزارش بولتن، در مطلب پيشين اشاره شد كه جورج سوروس در تاريخ 11 سپتامبر 2009 در مورد ديدار خود با خاتمي اذعان كرد و گفت:

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تروریست‌های وهابی مخالف بشار اسد در سوریه «دختر بچه» یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه‌ای سر بریدند که جرم وی شیعه بودن او و خانواده‌اش بود.

خبرگزاری فارس: بریدن «گلوی» کودک سوری چه نفعی برای تروریست‌ها دارد + عکس

طبق آمارهای منتشر شده، تروریست‌ها تاکنون 1300 شهروند شیعی را قتل عام کرده‌اند که اکثر کشته شدگان را شهروندان سوری و عراقی تشکیل می‌دهند.

چندی پیش «محمد العریفی»، از سرکردگان شناخته شده وهابی در عربستان از تروریست‌ها خواسته بود تا برای تخریب نشدن چهره شورشیان، از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند اما حجم جنایات تروریست‌ها آن‌چنان بالاست که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات آنها منتشر می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس به نقل از جروزالم‌پست، شیمون پرز، رئیس رژیم اشغالگر قدس در مراسم افتتاح «موزه یهودی و مرکز تسامح مسکو» که بزرگ‌ترین موزه یهودی جهان محسوب می‌شود، ضمن یادآوری خاطرات کودکی و آنچه هلوکاست خوانده می‌شود، سخنانی را علیه ایران بر زبان آورد.

بنابراین گزارش، وی که به همراه «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو روسیه در این مراسم شرکت کرده بود، ایران را متهم کرد که می‌خواهد هلوکاست دیگری را علیه یهودیان به راه اندازد.

وی مدعی شد: «رژیم ایران ادعا می‌کند که مذهبش آن را از تولید بمب اتمی بازمی‌دارد و در عین حال این رژیم مشغول تولید بمب هسته‌ای است.»

وی از روس‌ها تقاضا کرد که در مقابله با ایران در کنار اسرائیل قرار گیرند.

پرز در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که جوامع اطلاعاتی ایالات متحده و اسرائیل هم بر این باورند که ایران قصدی برای تولید سلاح هسته‌ای ندارد. این مساله در مناظره بین معاونان کاندیدهای ریاست‌جمهوری آمریکا یعنی «جو بایدن» و «پاول راین» نیز مورد تصریح بایدن، معاون اول رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قرار گرفت.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک منبع آگاه با بیان اینکه تاکنون شش نفر از اعضای این گروه تروریستی شناسایی و دستگیر شده اند گفت : اعضای این گروه با برخی افراد استان مقدس امامین جوادین در ارتباط بودند.

واحدمرکزی خبر: اعضای یک گروه تروریستی هنگامی که در خانه ای در خیابان باب المراد منتهی به حرمین شریفین امام موسی ابن جعفر و امام جواد علیهم الاسلام در کاظمین در حال ساخت بمب بودند بدست نیروهای امنیتی عراق دستگیر شدند.
 
به گزارش خبرگزاری براثا ؛ یک منبع آگاه با بیان اینکه تاکنون شش نفر از اعضای این گروه تروریستی شناسایی و دستگیر شده اند گفت : اعضای این گروه با برخی افراد استان مقدس امامین جوادین در ارتباط بودند.
 
جزئیات بیشتری درباره اعضای دستگیر شده این گروه تروریستی فاش نشده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  پایگاه 598، پس از اخراج گروهک تروریستی منافقین از اردوگاه اشرف و استقرار این گروهک در پادگان لیبرتی بغداد با چراغ سبز آمریکایی ها هر روز شاهد تشدید مشکلات این گروهک کوچک و شکست خورده هستیم.
در تازه ترین خبرها که در برخی از منابع امنیتی عراق منتشر شده است خبر از خود سوزی برخی از اعضای این گروهک برای فرار از وضعیت بحرانی ساکنان این پادگان داده اند.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از پایگاه 598 به نقل از  باشگاه خبرنگاران، ماجرای غرب زدگی  جماعت ضد انقلاب ، گاه به رفتارهای عجیب و غریبی ختم می شود که جز تمسخر و نمایش  هویت پوچ خود باخته شان، آنهم به بدترین وضع ممکن ارمغان دیگری برایشان ندارد.
میهمانی های هالووین از این دست مراسم های غربی است که در آن میهمانان لباسهای عجیب و غریب می پوشند و با قیافه های ترسناکی که برای خود درست می کنند با چاشنی  رفتارهای غیر متعارف و کاملا بیگانه و گاه ضد ایرانی، مناسبات مشمئز کننده ای را ترتیب می دهند.


بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

العالم، ائتلاف چهاردهم فوریه در بیانیه ای اعلام کرد، "اسیا المادح" از ساکنان شهر "جد حفص" بر اثر تنفس گاز سمی که از سوی نیروهای رژیم آل خلفه به سوی منازل شلیک شده بود، به شهادت رسید.

امروز مردم بحرین برای اعلام همبستگی با "شیخ حسن مشیمع" تظاهرات مسالمت آمیزی برگزار کردند.

جوانان انقلابی بحرین امروز پس از بستن خیابان اصلی مرکز منامه، حمایتشان را از شخصیت های انقلابی و به ویژه شیخ حسن مشیمع اعلام کردند.

نیروهای رژیم آل خلیفه به هدف متفرق کردن تظاهرکنندگان به سوی آنها حمله ور شده و به سوی مناطق مسکونی گاز سمی شلیک کردند.

در شهر "دار کلیب" نیز تظاهرکنندگان با سردادن شعار "انقلاب ادامه دارد" خواستار مجازات عاملان قتل و شکنجه مردم بیگناه این کشور شدند.
در شهر "العکر" نیز که بیش از یک هفته تحت محاصره نیروهای امنیتی آل خلیفه قرار داشت، مردم برای اعلام همبستگی با بازداشت شدگان تظاهرات مسالمت آمیزی برگزار کردند.

مردم این شهر از رژیم آل خلیفه خواستند کسانی را که به بهانه انفجار در این شهر بازداشت شده اند، فورا آزاد شوند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از مسئولان سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برای گرفتن اطلاعات مهم با برخی از شخصیت‌های عربی ارتباط جنسی داشته است.

به گزارش رجانیوز، تزیپی لیونی، وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی، در گفتگو با روزنامه تایمز انگلیس اعتراف کرد: در زمان فعالیتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد) برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آن‌ها ارتباط جنسی داشته است.
 
لیونی در این باره اذعان کرد: «من برای بد نام کردن برخی شخصیت‌های عربی و ایجاد پرونده رسوایی برایشان با آن‌ها ارتباط جنسی داشته‌ام تا اطلاعات مهم و امتیازهای سیاسی از آن‌ها بگیرم.»

بقیه در ادامه مطلب ...........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار فارس در ادلب، گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» سوریه در جدیدترین جنایت اقدام به قتل عام 60 شهروند سوری بی‌دفاع کرد که در بین آنها 10 کودک و 10 زن مشاهده می‌شوند.

 

عناصر گروهک تروریستی ارتش آزاد این 60 شهروند سوری را در شهر «حارم» از توابع استان ادلب در شمال غربی سوریه قتل عام کردند.

 

این اولین جنایت قتل عام عناصر ارتش آزاد نیست، بلکه شهر حارم چندین بار است که شاهد قتل عام اهالی خود به دست تروریست‌های ارتش آزاد است.

خبرگزاری فارس: گروهک «ارتش آزاد» 60 شهروند سوری را در ادلب قتل‌عام کرد

بقیه در ادامه مطلب..............

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش قسم کیهان در ستون ویپه های خود نوشت: وقتی هیچ غلطی نمی توانیم بکنیم بفرمایید چه کنیم؟!  

یکی از ضدانقلابیون فراری در یکی از میتینگ های اخیر اپوزیسیون اعلام کرده است؛ «چون کشور در خطر است، اگر یکی از نیروهای معتدل اصولگرا نامزد شود باید در انتخابات شرکت کرد.»

«الف. ص» در سایت ضدانقلابی روزآنلاین با انتشار مقاله ای به شرح دلایل اتخاذ این رویکرد مضحک از سوی ضدانقلاب پرداخته و می نویسد دلیل این امر آن است که اپوزیسیون به آخر خط رسیده و می داند که کاری از دستش ساخته نیست و به همین خاطر «حتی با وجود یک چهره «اصولگرای معتدل» در انتخاباتی که جمهوری اسلامی برگزار کننده آن بوده و شورای نگهبان صلاحیت کاندیداهای آن را تائید کرده است، شرکت خواهد کرد.»

وی در ادامه می نویسد: به عقیده نگارنده این تغییر سطح مطالبات و بازتعریف این بخش از اپوزیسیون در استراتژی اصلاح طلبی تنها به دلیل خلا استراتژی و ضعف تشکیلاتی آنان است.

بقیه در ادامه مطلب.............


 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  وبسایت روشنگری به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در ادلب، به دنبال شکست‌های پیاپی و ناکامی در عملیات‌های طراحی شده در اکثر مناطق و استان‌های سوریه، گروهک تروریستی ارتش آزاد برای بالا بردن روحیه افراد مسلح مخالف دولت سوریه جنایتی جدید مرتکب شد.

این گروهک در اقدامی جنایتکارانه، 28 سرباز ارتش سوریه را در استان ادلب اعدام میدانی کرد و فیلم آن را در سطح اینترنت منتشر کرد تا مزدوران وابسته به ارتش آزاد همچنان روحیه خود را بعد از شکست‌های پیاپی حفظ کنند.

  تصویر ذیل، عکسی است که از فیلم منتشر شده این گروهک از اعدام میدانی سربازان ارتش سوریه گرفته شده است.

 

خبرگزاری فارس: «عکس» اعدام میدانی سربازان سوری توسط تروریست‌های ارتش آزاد
بقیه در ادامه مطلب............... 

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس در ادلب، تروریست‌های وابسته به القاعده در جنایتی جدید در شهر ادلب در محله «الطارمة» و نزدیک قلعه «حارم» 70 غیر نظامی را که اغلب آنان زنان و کودکان بودند به قتل رساندند.

خبرگزاری فارس: القاعده 70 شهروند سوری را در ادلب قتل عام کرد

شاهدان عینی گزارش دادند که مخالفان مسلح پس از ورود به محله وارد منازل مسکونی شدند و مردم را به رگبار بستند تا در پوشش رسانه‌‌ای این اقدامات را به ارتش سوریه نسبت دهند.

امروز نیروهای ارتش با تروریست‌ها در نزدیکی حارم درگیر شدند.

  این برای دومین بار است که در طی هفته‌های گذشته مخالفان مسلح با حمله به یکی از محله‌های منطقه حارم ادلب تعداد زیادی از افراد غیر نظامی را به قتل می رسانند.   این در شرایطی بود که امروز ارتش سوریه تلاش تروریست‌های وابسته به القاعده را که قصد داشتند به یکی از قلعه‌های تاریخی حارم در شهر ادلب حمله کنند، ناکام گذاشت و 16 نفر از آنها را کشت

روز گذشته نیز  25 شهروند سوری در تیراندازی تروریست‌ها به تظاهراتی مسالمت‌آمیز در شهر ادلب کشته شدند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: محمد نوری زاد امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ساعتی را در نمایشگاه سپری کرد.مردم که از پاسخ های وی عصبانی و به خشم آمده بودند شروع به سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" کردند که در نهایت منجر به ترک نمایشگاه از سوی ایشان شد و نکته جالب اینکه مردم حاضر در نمایشگاه برای اطمینان از خارج شدن، ایشان را تا درب خروجی نمایشگاه بدرقه کردند.

بقیه در ادامه مطلب...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بولتن نیوز: استفاده از تکنیک های تبلیغاتی و رسانه ای برای تاثیر گذاری بر  قشری خاص ، با شیوه های نرم از جمله ابزراهایی است که چند سالی است با هدف ایجاد تفرقه و بسط و گسترش شبهه سازی و شبهه افکنی برای رسیدن به اهداف مشخص به یک رویه تبدیل شده است از جمله شبکه ها ورسانه هایی که می توان به آن اشاره نمود شبکه وصال متعلق به سلفی های تندرو و افراطی  است.

ترویج شبهات عدیده به بطن جامعه و بی پاسخ ماندن آن در ذهن مخاطبین از جمله شگردهای این شبکه متمایل به گروه های تروریستی است ، برخلاف آنچه در ظاهر شاهد آن هستیم اظهار تقیید موسسان سلفی ووهابی این شبکه در خصوص اهداف راه اندازی این شبکه و طرح موضوع قرآن و سنت است اما در حقیقت آنچه در حال اجرا و انجام است چیزی غیر از این است و برخلاف آنچه چهره ی ظاهر الصلاح موسسان و یکی از مدیران این شبکه بنام عبدالله آل یعین سعودی مشاهده می شود ،ترویج برادرکشی و جنگ طایفه ای و انجام اغتشاش و ترور و بمب گذاری و تضعیف و نابودی باورهای مسلمانان راستین و ایجاد تفرقه در میان امت واحده است .

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در فتاوای عجیب دیگری دیدن سریالهای ترکیه حرام و وجود امام زمان را دروغ قلمداد کرده و همچنین ایرانی ها را مجوس و آتش پرست خوانده و ریختن خون شیعیان را جایز دانسته است
مفتی کل عربستان سعودی که بیعت یزید با معاویه را مشروع و امام حسین (ع) را بخاطر عدم بیعت با یزید مذمت کرده بود و از کسانی می باشد که فتوای تخریب قبور اهل بیت (علیهم السلام) را صادر کرده است و در فتاوای عجیب دیگری دیدن سریالهای ترکیه حرام و وجود امام زمان را دروغ قلمداد کرده و همچنین ایرانی ها را مجوس و آتش پرست خوانده و ریختن خون شیعیان را جایز دانسته است و حمله به مسئولین سوریه را واجب و تظاهرات بر علیه حکام فاسد عربی را حرام اعلام کرده است؛ اینبار فتوای عجیب دیگری مبنی بر حرمت نفرین آمریکا صادر کرد!

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، مفتی کل عربستان سعودی که قبلها گفته بود " به عقيده من بيعت يزيد بن معاويه بيعتي شرعي بوده! و حسين را نصيحت كرد‌ند كه از مدينه به طرف عراق نرود، او را نصيحت كردند كه بيعت كند ولي او نپذيرفت." و بدین سبب حضرت سیدالشهداء را بخاطر عدم بیعت با ننگی چون یزید مذمت نبوده بود؛ در فتوای جدیدی نفرین کردن آمریکا را حرام و نامشروع دانست!
بقیه در ادامه مطلب+عکس 18به بالا



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به حلب، به دلیل اقدامات خرابکارانه گروهک‌های تروریستی مسلح در برخی از مناطق شهر حلب و ریف آن شماری از اهالی این شهر و استان، توسط عناصر این گروهک‌ها کشته، ربوده و شکنجه شده و خانه‌هایشان تخریب و نابود شد، به همین دلیل شماری از خانواده‌های ساکن مناطق مختلف حلب برای در امان ماندن از حملات عناصر تروریستی خانه و کاشانه خود را رها کنند و آواره مناطق دیگر حلب شوند که از جمله آنها «کوی دانشگاه» حلب است. 

 

خبرگزاری فارس: تروریست‌ها خانه‌های ما را تخریب کردند و می‌خواهند ارتش سوریه را متهم کنند

 

به همین منظور خبرنگار فارس در حلب به این منطقه رفته و با شماری از این پناهجویان به گفت‌و‌گو نشسته است.

بقیه در ادامه مطلب ...............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیدبان: نسرین ستوده لنگرودی در سال 1342 در تهران متولد شد. وی بنا به قول خودش در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده و با این حال که تظاهر به کشف حجاب کرده، خود را فردی مذهبی می‌داند. پدر و مادر وی 6 کلاس بیشتر سواد نداشتند و صاحب 4 فرزند(دو دخترو دو پسر) بودند. مادرش خانه‌دار و پدرش کاسب بود. بنا به گفته ستوده مادرش به شدت به اعتقادات مذهبی پایبند بوده ولی فرزندانش را همیشه آزاد می‌گذاشته است و پدرش نیز به شدت تمایلات مردسالارانه داشته و حتی زمانی که خواهر وی به دنیا می‌آید مادرش را مورد عتاب قرار می‌دهد. فعالیت‌های ستوده در آینده درباره به اصطلاح حقوق زنان نیز ناشی از همین عقده‌های خانوادگیش بود.

نسرین ستوده

بقیه در ادامه مطلب ................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گلشیفته در خدمت مردم؟!

 

گلشیفته فراهانی با روزنامه النهار مصاحبه ای کرده است و در بخشی از این مصاحبه گفته است: "من از پدرم یاد گرفته‌ام که هنرمند مثل خدمتگزار مردم است و باید در خدمت آن‌ها باشد."

 
بقیه در ادامه مطلب ...............

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

من با حجاب مشکل بنیادی دارم ؛ “از حجاب متنفرم ” در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !

در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !  وی در گفتگو با این روزنامه لبنانی از جنجال‌ها پیرامون برهنه شدن خود گفته و اعلام کرده است

در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر کرده‌اند اما من دوست ندارم !

بقیه در ادامه مطلب..............

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری  فارس در دمشق، شیخ «احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه در دیدار با سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری و هیئت همراه ضمن تشریح آنچه در سوریه رخ می‌دهد، از یورش سلفی‌ها و وهابیون در حلب به منزل خود خبر داد.

وی گفت: «هفته گذشته 50 نفر از سلفی‌ها که مسلح بودند به منزل من در حلب یورش بردند، درب اتاق‌ها را کنده و از جا در آوردند و اموال منزل را دزدیدند.»

خبرگزاری فارس: «یورش» وهابی‌ها به منزل مفتی اعظم سوریه و دزدی اموالش
 
بقیه در ادامه مطلب .................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در راستاي دشمن شناسي و آشنايي با اقدامات مهره‌هاي اصلي در پروژه خيالي سرنگوني ايران اسلامي، "مشرق" اقدام به معرفي تعدادي از چهره‌هاي مهم و تأثيرگذار در عرصه سياست‌هاي كاخ سفيد، رژيم صهيونيستي، كشورهاي اسلامي، منطقه خاورميانه و ديگر مناطق جهان تحت عنوان ژنرال‌هاي جنگ نرم كرده است.

به گزارش مشرق، آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد بخش هفتم معرفی ژنرال‌هاي جنگ نرم است که اختصاص به معرفی ریچارد چنی یکی دیگر از استراتژیست های دنیای غرب دارد.

ریچارد چنی

بقیه در ادامه مطلب ................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از گروه گزارش‌های ویژه مشرق؛ در چند دهه اخیر افسانه هولوکاست و داستان‌های پیرامون آن دستمایه مظلوم‌نمایی صهیونیست‌های اسرائیلی بوده است. آنها با حربه این داستان تاریخی توانسته‌اند به مدت بیش از نیم قرن از جهانیان باج بگیرند، هرگاه به دلیل جنایت‌هایشان مورد بازخواست قرار گرفتند پشت آن پنهان شوند و اگرچه خود یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ معاصر به شمار می‌روند اما همیشه خود را به عنوان قربانی معرفی نمایند. امروزه هولوکاست به مثابه یک دین جدید در غرب مطرح گشته و چنان تقدسی یافته که کوچکترین مخالفت و حتی تردید در واقعیت آن می‌تواند بدنامی ابدی و پیگرد قضایی در پی داشته باشد.

 

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس بین الملل پایگاه 598 - قراینی از جمله عقب نشینی اخیر امریکا و اسرائیل از طرح حمله نظامی علیه ایران، تشدید تحریم های اقتصادی، تلاش برای ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه علمی کشور (به وسیله ترورهای گاه و بیگاه)، دخالت بارز در جریانات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، و اینک دایه ی مهربان تر از مادر شدن برای اقوام مختلف ایران، همه و همه نشانگر این واقعیت است که دشمن به خوبی به ناکارمد بودن جنگ سخت علیه ایران واقف است و در عوض، تاثیر داشتن عملیات های پیچیده روانی برای رسیدن به پیروزی علیه ملت ایران را محتمل می داند.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  پایگاه 598 - قراینی از جمله عقب نشینی اخیر امریکا و اسرائیل از طرح حمله نظامی علیه ایران، تشدید تحریم های اقتصادی، تلاش برای ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه علمی کشور (به وسیله ترورهای گاه و بیگاه)، دخالت بارز در جریانات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، و اینک دایه ی مهربان تر از مادر شدن برای اقوام مختلف ایران، همه و همه نشانگر این واقعیت است که دشمن به خوبی به ناکارمد بودن جنگ سخت علیه ایران واقف است و در عوض، تاثیر داشتن عملیات های پیچیده روانی برای رسیدن به پیروزی علیه ملت ایران را محتمل می داند.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«محمد سلامه» سردبیر روزنامه الدیار اردن در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس تاکید کرد: بحران سوریه یک توطئه است که دلیل آن پافشاری دمشق در حمایت از لبنان و فلسطین است و جنگ سوریه جنگ توطئه‌گران علیه مقاومت است.

سلامه با اشاره به نقش ترکیه در تشکیل بحران سوریه اظهار داشت که آنکارا در حال پیگیری اهداف عثمانی است.

  سردبیر روزنامه الدیار در ادامه افزود: اوضاع در سوریه رو به بهبود است و من باور دارم که دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه سرانجام پیروز خواهد شد.

خبرگزاری فارس: سردبیر الدیار اردن: جنگ سوریه جنگ توطئه‌گران علیه مقاومت است

بقیه در ادامه مطلب .......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش اول نیوز،" گلشیفته فراهانی " خواننده تبلیغی فتنه ۸۸ و بازیگر مستهجن نقش های سخیف فیلمهای هالیوودی سرانجام تیزر فیلم جدیدش را انتشار داد.وی در جدیدترین فیلم منتشر شده اش، نقش یک رقاصه را بازی می کند .

 
بقیه در ادامه مطلب ............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مردم در روستای فقیر العکر در حاشیه منامه بیش از هشت روز است که در محاصره قرار دارند و اهالی این روستا با مشکلات جدی برای تامین معیشت خود مواجه هستند.

نیروهای آل خلیفه همچنان به محاصره روستای العکر ادامه می‌دهند و ماموران امنیتی به گشت زنی در خیابان‌ها می‌پردازند تا هرگونه تحرک مردم را تحت کنترل درآورند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که شب گذشته جوانان روستای العکر با برگزاری تظاهرات خواستار توقف محاصره روستای خود شدند که نیروهای امنیتی به آنها حمله کردند. جوانان بحرینی با کوکتل مولوتف پاسخ نیروهای آل خلیفه را دادند.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 32 33 34 35 36 ... 47 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com