وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.
متن این بیانیه در پی می آید:

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش شيعه آنلاين به نقل از ايسنا، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از دستگیری فردی خبر داد که قصد انجام عملیات انتحاری در داخل کشور را داشت.

سردار حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم تودیع رییس پیشین و معارفه رییس جدید پلیس پیشگیری ناجا و فرودگاه‌های کشور در تشریح دستگیری یکی از تروریست‌های گروهک جندالشیطان در مرز افغانستان گفت: پس از عملیات انتحاری روز جمعه در مصلی چابهار روز گذشته فردی در حالی که لباس محلی به تن داشت قصد ورود از مرز مشترک ایران و افغانستان را داشت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد در زیر لباس محلی خود لباس نظامی یکی از ارگان‌های داخلی را به تن دارد گفت: پس از دستگیری در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد با هدف انجام عملیات انتحاری وارد کشور شده است.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از سرویس بین الملل بی باک؛ محمد امین ستاریان: نفوذ پهپاد حزب الله لبنان به عمق مواضع رژیم جعلی صهیونیستی، خبری بسیار غرور آفرین بود که چندی پیش رسانه ای شد. سردرگم بودن صهیونیست ها تا قبل از سخنرانی کوبنده ی سید حسن نصرالله نشان از عمق ضعف دشمن در شرایط کنونی داشت. اقدام حزب الله را در این شرایط در حقیقت می توان اقدامی موازنه ای برای حل و فصل مسائل سوریه به نفع جریان مقاومت اسلامی دانست. اما بد نیست نگاهی به اقدامات تلافی جویانه ی رژیم صهیونیستی در پی این افتضاح رو سیاه کننده نیز داشته باشیم. اقداماتی که مقایسه ی آن ها با عملیات حزب الله لبنان، نشانگر حقارت عجیب اسرائیل در مقابل مقاومت اسلامی است.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به گزارش فارس به نقل از پایگاه الانتقاد، یک منبع جریان سلفی اعلام کرد تعداد عناصر ما که در سوریه علیه نظام این کشور می‌جنگند، 250 نفر هستند که رهبران برجسته با مسئولیت‌ها و ماموریت‌های مهم نیز در میان آنها در استان‌های دمشق، درعا، حلب و ادلب حضور دارند.

جریان سلفی اردن هفته گذشته کشته شدن دو نفر از عناصر خود در عملیات حمله به یک پایگاه نظامی ارتش سوریه را اعلام کرد.این دو نفر در جریان حمله با دو کامیون به پایگاه نظامی ارتش سوریه در درعا جنوب سوریه کشته شدند.

 

خبرگزاری فارس: حضور 250 سلفی اردن در میان گروه‌های تروریستی در سوریه
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: معصومه قمی یا همان مسیح علی نژاد؛ خبرنگار فراری که پس از پناهندگی در شهر لندن اقامت یافته است مدتی است که با سوء استفاده از گمنامی و عدم شهرت خود با تنی چند از نمایندگان مجلس و مسئولین کشور به صورت ناشناس و تنها با معرفی نمودن خود بعنوان خبرنگار، موفق شده بود از آنها مصاحبه هایی چالش برانگیز بگیرد و آنها را در صدای آمریکا نیز گزارش کند، در تازه ترین مطلب وبلاگی خود به آچمز شدن از سوی یکی از اصلاح طلبان اعتراف کرده است.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

- امروز هم به مانند دیگر روزها، گفتگویی داریم با آقای "بهشوت" در خصوص آخرین اخبار و تحولات؛ آقای بهشوت نظر شما در مورد حال و روز این روزهای مسیح علینژاد چی هست؟!

* اوضاع این روزهای علینژاد تایید کننده این موضوع است که جمهوری اسلامی به روزنامه نگارها و خبرنگارهاش نمی رسه وگرنه مسیح وقتی اومد آکسفورد باید می تونست اینجا خونه بخره، نه اینکه با چندتا خارجی همخونه بشه و ... !

بقیه در ادامه مطلب ............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک گروهک تروریستی به نام "حرکت انصار ایران"، مسئولیت حادثه تروریستی دیروز چابهار را بر عهده گرفت. این گروهک تروریستی طی اطلاعیه‌ای، با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری امروز معرفی کرده است. 
به گزارش رجانیوز، این گروهک در بیانیه‌اش ضمن اعلام اسم این عملیات با نام رعد ۱ مدعی شده که عملیات خود را در کنار یکی از پایگاه‌های سپاه در چابهار انجام داده است! این گروهک تروریستی یکی از شاخه‌های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می‌باشد.

گفتنی است در این حادثه تروریستی که در محل برگزاری نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین این شهر صورت گرفته است یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه به شهادت رسیده و تعدای کودک نیز زخمی شده‌اند.

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از مهر به نقل از شبکه راشاتودی نوشت: سازمان عفو بین الملل با صدور بیانیه ای از مقامات سعودی خواست که به بازداشتهای گسترده مخالفان و سرکوب اعتراضات پایان دهند.

در بیانیه عفو بین الملل آمده است : مقامات سعودی باید به حق تظاهرات مسالمت آمیز احترام بگذارند و نظامیان سعودی باید از بازداشت تظاهرات کنندگان و به کارگیری مفرط زور علیه آنها خودداری کنند.

شایان ذکر است که وزارت کشور عربستان ضمن هشدار درباره هر گونه تظاهرات مردمی در این کشور به سرکوب تظاهرات مردمی پرداخته است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جای شهید عزیز مولوی جنگی زهی خالی تا روشنگری کند.

وبسایت روشنگری به نقل از :

 زاهدان پرس، این گروه تروریستی طی اطلاعیه ای با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری امروز معرفی کرده است.

Image 

این گروه در بیانیه اش ضمن اعلام اسم این عملیات با نام رعد 1 مدعی شده که عملیات خود را در کنار یکی از پایگاه های سپاه در چابهار انجام داده است!گفتنی است این گروه تروریستی یکی از شاخه های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می باشد.لازم به ذکر در این حادثه تروریستی که در محل برگزاری نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین این شهر صورت گرفته است یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه به شهادت رسیده و تعدای کودک نیز زخمی شده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 یک عامل انتحاری ساعاتی  پیش قصد ورود به مصلای «امام حسین (ع)» که نمازجمعه چابهار در آن برگزار می شود را  را داشت که هنگام شناسایی از سوی نیروهای حفاظت ، با فرار به کوچه جنب مسجد خود را منفجر کرد.

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افشاگري مقام مسئول سازمان ملل در امور سوريه:
جنگجویاني از ۱۱ کشور در مقابل "بشار اسد" / حمايت خارجي از آنها اوضاع را بدتر كرده است

رئیس کمیته مستقل تحقیق سازمان ملل درباره سوریه با بيان اينكه جنگجویانی از ۱۱ کشور در سوريه مشغول جنگ با دولت هستند،افشا كرد كه اين جنگجويان بیگانه درگیر با ارتش سوریه، اهداف دیگری را در این کشور دنبال می‌کنند و حضور آنها در سوریه مایه نگرانی است.

بقیه در ادامه مطلب ...............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك روزنامه نگار فراري معتقد است اصلاح طلبان فعال در فتنه سال 88 ميان آشوب طلبي خياباني يا بازگشت به سوي نظام سردرگم مانده اند و آخرين نقشه آنها در قبال انتخابات مجلس به هم ريخت.

کیهان، «احسان-م» ضمن مقاله در وبسايت راديو زمانه نوشت: تكليف اصلاح طلبان معلوم نيست برخي مي گويند برگرديم دوم خرداد، برخي ديگر مي گويند برگرديم كف خيابان. برخي مي گويند وارد فاز براندازي نخواهند شد. عده اي مي گويند راهي جز انتخابات نداريم. اين نوشتن و گفتن ها جدالي است تا آنها تكليف خود را بدانند هرچند كه اگر تكليف خود را هم بدانند، باز بايد منتظر تعيين تكليف خودشان از سوي نظام باشند، خواستن آنها حكايت همان شوخي رايج است كه «پنجاه درصدش حل است».
وي با اشاره به آلوده شدن طيفي از اصلاح طلبان به خط تحريم انتخابات در سال هاي اخير نوشت: سالياني است كه واژه تحريم انتخابات به اردوگاه اصلاح طلبان هم راه پيدا كرده است، از زماني كه صندوق هاي راي براي آنان ديگر ارمغاني نداشته.

بقیه در ادامه مطلب ............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ پاتوق مجازی ضد انقلاب‌های سکولار و ضد دین از خوانندگان اندکش خواست تا به یاری صفحات هک شده شبکه وابسته به بهائیان بشتابند!

در چند روز گذشته صفحه فیس‌بوک «بفرمایید شام» که متعلق به برنامه‌ای در شبکه بهایی من‌ و‌ تو است، به همراه صفحات مرتبط به اشخاص دیگر این شبکه، توسط گروهی که خود را «سربازان اسلام» می‌خوانند، در چندین بار پیاپی هک شده است .

اصل مطلب و عکس در ادامه مطلب ...........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر خلاف ادعاهای سرکردگان گروهکهای تروریستی،این افراد کوچکترین ارزشی برای قوم کُرد قائل نیستند

به گزارش « نداي انقلاب » مصطفي هجري، سركرده گروهك منحله دمكرات كه هر از گاه جوانان فريب‌خورده كُرد را براي انجام اقدامات تروريستي روانه مناطق مرزي ايران مي‌كند، خود در سواحل كشورهاي اروپايي در حال عياشي و خوشگذراني می باشد! 


این در حالیست که طي ساليان اخير سركردگان گروهك‌هاي ضد انقلاب كُردي همواره با نمايش چهره‌اي مبارز و مدافع حقوق قوم كُرد از خود و طرح شعارهاي عوام فريبانه، موفق به اغفال و جذب تعداد اندكي از جوانان مناطق كُردنشين شمالغرب ايران براي پيشبرد اهداف تروريستي‌ عليه جمهوري اسلامي شده‌اند.
عملکرد اين مدعيان باصطلاح دفاع از حقوق قوم كُرد نشان میدهد که آنها به جز منافع شخصي و گروهي خود به چیز دیگری نمي‌انديشند و طرح ادعاهاي مزبور  را تنها براي عوامفريبي و استفاده ابزاري از جوانان اغفال شده كُرد دنبال می کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


یک شاهد عینی در سوریه برخی جزئیات اتفاقات روز فاجعه الحوله را که تروریست‌های سوریه رقم زدند، روایت کرد که از جمله آن زنده آتش زدن سربازی سوری و تجاوز به یک زن لبنانی‌الاصل است.

 در اولین شهادتی که در نوع خود بی‌سابقه است، یک خانم از اهالی منطقه الحوله سوریه که خواست نام و هویتش فاش نشود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ANNA news روسیه، اتفاقات تلخ روز جمعه 25 می 2012 در منطقه الحوله را روایت کرد.این خانم اهل تلدو، مرکز منطقه الحوله است که تعدادی منطقه مسکونی را در خود جای داده است.

بقیه در ادامه مطلب +کاریکاتور



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

بولتن نیوز: درحالی که مذاکرات کارشناسی دیروز و امروز اتحادیه اروپایی  پشت درهای بسته  برای رسیدن به یک تفاهم برای صدور قطعنامه علیه ایران انجام می شود دولت اسرائیل قصد دارد که با فشار  علیه دولت سوئد تحریم های بیشتری در ارتباط با  صنایع مخابراتی ایران انجام دهد.

مقامات رسمی وزارت خارجه اسرائیل در یک اقدام مشابه شدیداً دولت سوئد را تحت فشار قرار داده اند که چرا با گذاشتن تحریم بیشتر در صنعت مخابرات ایران مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش دولت سوئد تلاش زیادی انجام داده که مانع تصویب قطعنامه پیشنهادی دولت انگلستان و فرانسه در جهت اعمال محدودیت های بیشتر در صنعت مخابرات ایران شود.

بقیه در ادامه مطلب .........


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از شبکه خبری ننه علی: برخی فعالان جریانات فمینیستی، به جایی رسیده‌ اند که از توافق احزاب کومله و دمکرات برای تجزیه ایران، حمایت می‌ کنند.

 

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از جهان، “شادی ص” از فمینیست‌ های مقیم انگلستان، در سایت شبکه بین‌المللی همبستگی زنان با حمایت از گروهک‌ های تروریست و تجزیه طلب، ضمن اینکه حق تجزیه طلبی را از حقوق مسلم گروه‌ های تروریستی برشمرده، این حق مسلم! را همراستای مطالبات فعالان فمینیست دانسته است.

این در حالی است که حمایت جریان فمینیستی از گروهک‌ های تروریستی و تجزیه طلب مسبوق به سابقه است؛ دفاع شادی ص از تجزیه ایران، زمانی صورت می‌ گیرد که حتی اکثریت ضدانقلاب خارج‌ نشین در بیانیه‌ ای اقدام این دو حزب را محکوم کرده‌ اند.

بقیه در ادامه مطلب ....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

داستان این پست ما مربوط به به یک کارگردان است که امید وارم هیچ کارگردانی اینگونه حزب باد نباشد که هرجا پول بیشتر یا تندیس زیباتر می دهند اعتقاداتش را فدای چیزی کند که نمی تواند با خود به عالم فانی ببرد،محسن مخملباف  کارگردانی است  که به سبب عدم تعادل شخصیتی و عقیدتی در زندگیش چند بار رنگ و مرامش را تغییر داده است به استخدام فرقه ضاله بهائیت در آمده تا فیلمی در تبلیغ فرقه وابسته به صهیونیستها در فلسطین اشعالی بسازد.مخملباف بعد از انتخابات به عنوان سخنگوی یکی از سران فتنه در خارج از کشور خود را معرفی کرد و در سالیان گذشته بسیاری از دوستان سازمانی اش مدتی با تفکراتی خشک و متعصبانه به همه منتقدانش حمله میکرد و حتی دردهه شصت در اعتراض به فیلم کمدی اجاره نشینها قصد داشت با بستن نارنجک به خود مهرجویی کارگردان فیلم اجاره نشین ها و خودش را منفجر کند که به نگارش نامه تند به معاونت سینمایی وزیر وقت ارشاد راضی می شود کوتاه بیاید، وی چند سالی است از کشور فرار کرده و به ساخت فیلمهایی با سفارش جشنواره های غربی با درونمایه پورنوگرافیک و سیاه نمایی بر ضد ایران مشغول میباشد.


بقیه در ادامه .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نوکری اجانب به قیمت اقامت در کانادا

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از شبکه خبری فلسطین, روز دوشنبه یهودیان تندرو اسراییلی اقدام به پرتاب سنگ, بمب دست ساز و آشغال به کلیسایی در اورشلیم نمودند.

این سومین حمله ای است که طی چند هفته اخیر علیه این کلیسا انجام می شود. این کلیسا در نزدیکی یکی از شهرکهای یهودی نشین تندرو قرار دارد.
اخرین حمله بعد از آن صورت گرفت که تندروهای اسراییلی با استفاده از اسپری رنگ شعارهای نژادپرستانه ای بروی دیوار کلیسای فرانسیسکن در اورشلیم نوشتند. این دیوار نوشت حاوی توهین هایی علیه مسیحیان و حضرت مسیح بود.
ماه گذشته تندروهای یهودی دروازه اصلی کلیسایی لوتری را در غرب اورشلیم به آتش کشیدند و شعارهای نژاد پرستانه ای بر دیوار آن نوشتند.


گروههای افراطی شهرکهای یهودی نشین مسئول حملات علیه فلسطینیان نیز هستند. تاکنون چندین مسجد و گورستان مسلمانان و مسیحیان مورد توهین و هتک حرمت قرار گرفته است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به دعوت "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین به کشتی تفریحی او می رود اما با رفتاری که انتظارش را نداشت، مواجه می شود .
به گزارش وبسایت روشنگری از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه الدیار لبنان نوشت: هنگامی که "هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به کشتی تفریحی پادشاه بحرین دعوت می شود، پادشاه بحرین برای هیفا مزاحمت ایجاد کرده و کار به درگیری فیزیکی می کشد.

 

این روزنامه بیان کرد: محافظان پادشاه بحرین بر سر هیفا ریخته اند و این خواننده را زیر کتک گرفته اند و هنگامی که هیفا وهبی قصد شکایت از پادشاه بحرین را داشته است حمد بن جاسم نخست وزیر قطر که روابط گرمی با هیفا دارد وارد عمل شده است و پادشاه بحرین برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر هدیه طلایی 6 میلیون دلاری برای حق سکوت گرفتن از این خواننده لبنانی به وی پیشنهاد داده است.

منبع: جام نيوز


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا دستور العمل اجرایی  اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را امضا کرد. کلیات این بسته تحریمی مردادماه به تصویب کنگره و امضای رییس جمهوری آمریکا رسیده بود.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  انعکاس به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس این تحریم‌ها افراد و شرکت‌هایی که به مبادلات مالی و همچنین فروش و حمل و نقل نفت و فرآورده‌های نفتی ایران کمک کنند، در معرض تحریم قرار می‌گیرند.طبق این طرح همچنین در صورت تخطی شرکت‌ها و شعبه‌های تجاری از موارد تحریمی، شرکت‌های مادر مرتبط با شعبه‌های مزبور نیز می‌توانند هدف تحریم‌قرار بگیرند.به گزارش روزنامه وال استریت جورنال، مجازات های تازه راه‌ فرار از تحریم‌های فعلی علیه ایران را می‌بندد و برنامه‌های بیشتری را برای اعمال تحریم‌ علیه اشخاص ایرانی در اختیار آمریکا قرار می‌دهد.این طرح همچنین قدرت عمل بیشتری در اختیار خزانه داری و وزارت خارجه آمریکا قرار می‌دهد تا تحریم‌ها را به صورت موثرتر به اجرا در بیاورند.تامی ویتور، سخنگوی شورای امنیت ملی در کاخ سفید روز سه شنبه در بیانیه‌ای با اشاره به «نتایج گسترده» تحریم‌ها بر ضد تهران گفت: در صورت عدم پایبندی ایران به تعهدات بین‌المللی خود در قبال برنامه هسته‌ای‌اش، «شکی نیست» که آمریکا و هم‌پیمانانش بر شدت تحریم‌ها علیه ایران می‌افزایند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شتر در خواب بیند پنبه دانه

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به گزارش صراط به نقل از اسلام تایمز یک منبع مسئول در جنبش مقاومت سری عربی( حسم) گفت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که ادعای مقامات عربستانی مبنی بر اینکه آنها جوانان این کشور را برای انجام خرابکارانه به سوریه اعزام نمی کنند، تکرار شده است اما با وجود همه این ادعاها، عربستان جوانان خود را برای انجام عملیات تروریستی به این کشور می فرستد.

به گفته این منبع این اقدام عربستان در حقیقت به این معنی است که مقامات عربستانی عمدا بیشتر جوانان دربند و محبوس در زندان های خود را به رفتن به سوریه مجبور می کند.


به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری به نقل از

عصر امروز : سایت ضدانقلاب جرس، متعلق به ته مانده فرقه سبز "پاتوق” جدید "فاطمه هاشمی” شده است! و وی مواضع خود را طی روزهای گذشته تنها از این تریبون مطرح می کند.

دختر ارشد هاشمی نخستین بار در بدو ورود به کشور طی مصاحبه ای با این سایت، مطالبی را علیه مسائل کلان کشور مطرح کرد و مدعی شد که "تمام دزدان و جاسوسان را در کشور ول و رها کرده اند و مشکل این ها شده فقط آقای هاشمی و خانواده شان. که آن هم می دانید چرا؟ چون با مردم همراه شدند و حاضر نشدند که از ظلم تبعیت کنند.”


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 سه سال بعد از فتنه 88 و در حالي كه خودزني بزرگ اصلاح طلبان با دروغ بزرگ "تقلب در انتخابات"، منجر به انزواي همه جانبه آنها در فضاي سياسي- اجتماعي كشور شده است، رضا خاتمي برادر يكي از سران فتنه در گفتگو با يك روزنامه اصلاح طلب اظهارات ضد و نقيضي را مطرح كرده است كه توجه به آنها بيش از پيش استيصال اين جريان افراطي را نشان مي دهد.

به گزارش بی باک به نقل از رجانيوز، وي در بخشي از سخنان خود اظهارات جالبي را عنوان كرده كه در تناقض كامل با عملكرد اصلاح طلبان طي سالهاي گذشته است:


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیلم منتشر شده ای نشان می‌دهد که تروریست‌های تکفیری وابسته به برخی کشورهای منطقه، این بار در اقدامی جدید عکس دبیرکل حزب الله لبنان را پاره کرده و به نیروهای حز‌ب‌الله و سپاه پاسداران ایران نیز اتهام می‌زنند.

درصورت مسلط شدن بر سوریه ببینید چه جنایاتی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی به نقل از فارس، برخی گروهک‌های تروریستی وهابی و تکفیری که اقدام به ترور و کشتار مخالفان خود می‌‌کنند، شیعیان و علوی‌های سوری را هدف قرار می‌دهند و با آدم‌ربایی و شکنجه و غارت موجی از خشونت و ناامنی را در این کشور به وجود آورده‌اند.

آنها چند روز پیش، در استان «ادلب»، عکس‌های سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را پاره و زیر پا ریختند و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله و نیروهای سپاه پاسداران ایران در سوریه حضور دارند و با ارتش سوریه برای سرکوب مردم این کشور همکاری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، گروهک‌های مذکور همچنین به ادیان و مذاهب مختلف توهین می‌کنند و در فیلمی که در ذیل آمده، آنها به تربت امام حسین (ع) اهانت می‌کنند.

این گروهک‌های مسلح در «کفاریا» یکی از مناطق استان ادلب یک مرد شیعه را به جرم شیعه بودن، کشتند و این اولین و آخرین جنایت آنها نیست.

درحالی که شیعیان در مدت بحران اخیر در کشور سوریه از طرف وهابی‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند، مذاهب مختلف اعم از اهل سنت و مسیحی، با آرامش کامل در مناطق شیعه نشین زندگی می‌کنند و از ناحیه شیعیان با هیچ مشکلی مواجه نیستند.

یکی از این مناطق محله زینبیه دمشق است، به رغم اینکه شاهد غارت اموال و نا امنی در برخی محله‌های زینبیه از سوی تروریست‌های افراطی و وهابی هستیم، اهل سنت در این منطقه با آرامش کامل و برادرانه در کنار شیعیان زندگی می‌کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان: در سلسله مطالبی قصد آن داشتیم تا اصحاب فتنه را بهتر بشناسیم. در این شماره به معرفی هادی حیدری کاریکاتوریست  هتاک به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و روزنامه‌نگار روزنامه زنجیره‌ای شرق، می‌پردازیم.

هادی حیدری به سال 1356 در تهران متولد شد. وی پس از طی دوران دبستان و راهنمایی به دبیرستان فرهنگ به مدیریت غلامعلی حدادعادل می‌رود. بنا به اظهارات وی چند دوره اول دانش آموزان این مدرسه با سیاست‌های کلی مدرسه هماهنگ نبودند. فعالیت مطبوعاتی خود را در حوزه کاریکاتور در همان دوران دبیرستان و از سال 1373 با موسسه گل‌آقا زیر نظر مرحوم کیومرث صابری شروع می‌کند.

هادی حیدری در دبیرستان فرهنگ

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: در حالی که روزهای زیادی از اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر جهان اسلام و دیگر کشورهای غیر اسلامی علیه توهین به ساحت قدسی پیامبر خدا حضرت محمد (ص) می گذرد، سکوت سعودی ها، این سوال را در ذهن هر فرد مسلمانی متبادر می سازد که عربستان سعودی به عنوان سرزمین ظهور پیامبر اکرم (ص) چرا واکنشی نشان نداده  و اگر هم واکنشی بوده چرا در راستای محکوم کردن مردم مسلمانی بوده که معترض هستند.

متاسفانه  سکوت سعودی ها، در حالی تداوم می یابد و با تعجب بسیاری از ناظران و فعالان رسانه ای در جهان عرب مواجه شده است  که عربستان سعودی تنها کشوری است که نام رسول خدا در پرچم آن درج شده است اما مردم آن یکی از غایبان بزرگ تظاهرات ها علیه فیلم توهین آمیز بودند

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ABNA 300x221 تروریست های سوری: برای هر کشته از طرف ما، یک نفر از این گروگان‌های ایرانی را خواهیم کشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن تقبیح تداوم عدم آزادی زائرین ایرانی در سوریه ، مسئولیت جانی آنان را متوجه ربایندگان که گروهی شناخته شده اند و نیز حامیان آنان می داند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، رامین مهمانپرست افزود: بهره گیری از زائرین بی دفاع بعنوان سپر انسانی خلاف اصول حقوق بشر می باشد از اینرو جمهوری اسلامی ایران از نهادهای بین المللی مسئول می خواهد تا تلاش خود را به منظور آزادی فوری کلیه گروگان ها و شهروندان بی دفاع ایرانی بعمل آورند و از تکرار چنین اقداماتی که برخلاف موازین بشری می باشد به شدت جلوگیری کنند.
مخالفان مسلح دولت سوریه روز گذشته با انتشار فیلمی جدید از شهروندان ایرانی گروگان گرفته شده، اعلام کردند که مذاکره برای آزادی گروگان‌های ایرانی شکست خورده است.
در فیلم منتشر شده که خطاب به مردم و خانواده گروگان‌هاست، یکی از گروه‌های مخالف دولت سوریه گفته است که پیشتر خواستار آن شده بودند که در مورد رهایی گروگان‌های ایرانی در ازای آزادی زندانیان این گروه، با دولت سوریه گفتگو کنند.
اما به گفته این گروه، این مذاکرات به دلیل همکاری نکردن ایران و سوریه نتوانست به نتیجه‌ای برسد.
در بخش دیگری از این فیلم، تروریست های سوری گفته اند: “حالا اعلام می کنیم که این اتمام حجتی با ایران و سوریه است و اگر آنها تا ۴۸ ساعت دیگر زندانیان ما را آزاد نکنند و به گلوله‌باران غیرنظامیان پایان ندهند، برای هر کشته از طرف ما، یک نفر از این گروگان‌ها را خواهیم کشت.”
در حال حاضر ۵۰ نفر از اتباع ایرانی شامل دو مهندس و ۴۸ زائر ایرانی در اختیار افراد مسلح در سوریه هستند.
هفت مهندس شاغل در نیروگاه در حال احداث جندر در شهر حمص در مرکز سوریه سال گذشته از طرف افراد مسلح ربوده شدند که با تلاش های انجام شده ۵ نفر از آنان تاکنون آزاد و دو نفر دیگر همچنان در اختیار افراد مسلح هستند.
۴۸ نفر زائران ایرانی نیز اوایل اگوست سال ۲۰۱۲ در حال عزیمت از دمشق به تهران در مسیر فرودگاه بین المللی دمشق (پایتخت سوریه ) ربوده شدند.
نويسنده:رضا غلامي


نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

74 فیلمبردار پناهنده شده، جاسوس از کار درآمد؟/ دبکا: اطلاعات او، گنج است! / فیلم های حساس را در چمدانش گذاشته بود!

دبکا مدعی شد: فیلمبردار کاروان رییس جمهور ایران در نیویورک که درخواست پناهندگی داده است، اطلاعات  با ارزشی را از سایت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران در اختیار آمریکا قرار داده است!

به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب ، این رسانه اسرائیلی مدعی شده است: گلخنبان فیلم و اطلاعاتی را از تأسیسات مهم و حساس هسته ای جمهوری اسلامی ایران به سیا، تشکیلات اطلاعات و امنیت خارجی آمریکا، داده است.

«دبکا» مدعی است اطلاعاتی که گلخنبان به آمریکایی ها می دهد، مانند «یک گنج» است و در برگیرنده عکس ها و فیلم هایی است که وی توانسته است با استفاده از موقعیت ویژه خود از اماکن حساس هسته ای و نظامی ایران تهیه کند.

این رسانه مشهور اسرائیلی در ادامه ، ادعای خنده داری مطرح کرده و می نویسد ، او این فیلم های حساس و با ارزش را در چمدان خود گذاشته و چون در هیات همراه رییس جمهور بوده، چمدان هایش از سوی نیروهای امنیتی ایران کنترل نشده است.

به ادعای این وبسایت اسرائیلی، فیلم های گلخنبان جزییاتی را که تا کنون غرب از آن بی خبر بوده است، در اختیار آمریکا نهاده است و از جمله شامل  تصاویر و فیلم هایی از سایت های نطنز، فردو و پارچین است؛ سه نقطه بسیار حیاتی در چرخه هسته ای ایران.

فیلم ها، به ادعای «دبکا فایل» فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات بلندپایه دیگر نظام را در حال بیان توضیحات حساس هسته ای و نظامی برای مقامات ارشد نشان می دهد.

«دبکا فایل» می گوید که سال گذشته در زمان حضور احمدی نژاد در سازمان ملل که حسن گلخنبان نیز برای نخستین بار او را همراهی می کرد، نیروهای اطلاعاتی آمریکا توانستند با گلخنبان ارتباط  بگیرند و او را متقاعد کنند که فیلم ها و عکس های لازم را بگیرد و در نخستین فرصت بگریزد؛ پیشنهادی که عملی نیز شد و تا تحقق آن، یکسال طول کشید و حسن گلخنبان در این یکسال فرصت تهیه فیلم ها و تصاویر مهم دیگری را در کنار مقامات ایران در اختیار داشت.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: خروج نام فرقه تروریستی مجاهدین خلق از لیست تروریست های آمریکا انتقاد های زیادی را به دنبال داشت. استدلال منتقدین بر این استوار است که فرقه مجاهدین خلق تحت شرایط زور و اجبار وانمود می کند دست از تروریسم برداشته است. در حقیقت این فرقه خلع سلاح شده است و با برچیده شدن پادگان اشرف عملا تا حد زیادی امکان و توان گذشته تروریستی اش را از دست داده است اما این به معنی دست کشیدن از تروریسم نیست زیرا اگر چنین بود حداقل باید با صدور بیانیه ای از گذشته تروریستی اش اظهار ندامت می کرد یا دست کم در اولین اقدام به تغییر آرم این فرقه که دارای تصویر سلاح است دست می زد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در حالی که سیاست‌های امریکا در قبال مردم ایران، باعث افزایش نفرت عمومی مردم نسبت به دولت امریکا شده است، هیلاری کلینتون تلاش کرد با گره زدن این سیاست‌ها به «موضوع هسته‌ای ایران» یکبار دیگر به دروغ مدعی شود که رفتار دولت امریکا با مردم ایران تنها به دلیل موضوع هسته‌ای است و در صورت نرمش ایران در این موضوع شیوه برخورد دولت امریکا با مردم ایران تغییر خواهد کرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

1120 300x272 کلینتون: امکان لغو تحریم‌های ایران وجود دارد

وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: امکان لغو سریع تحریم‌های وضع‌شده علیه ایران وجود دارد.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری رویترز، «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه گفت در صورتی که ایران برای همکاری با قدرت‌های بزرگ در پاسخ دادن به سوالاتی درباره برنامه هسته‌ای‌اش ابراز تمایل کند، احتمال برداشته شدن سریع تحریم‌ها علیه تهران وجود دارد.

وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: تحریم‌ها تاثیرات خود را داشته است اما آنها باید به یاد داشته باشند در صورتی که دولت ایران برای همکاری با گروه ۱+۵ و بقیه جامعه بین‌الملل به شیوه‌ای صادقانه ابراز تمایل کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود.

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین دولت ایران را مسئول کاهش شدید ارزش ریال طی روزهای اخیر دانست و گفت: باید دولت را به این خاطر مورد سؤال قرار داد و امکان حل این موضوع در صورتی که ایران رویکرد خود در مذاکرات هسته‌ای را تغییر دهد، وجود دارد.

هیلاری کلینتون همچنین گفت واشنگتن به دلیل شلیک خمپاره از سوریه به سوی شهری در داخل ترکیه که به کشته شدن ۵ نفر منتهی شد، «خشمگین» ‌است.

وی این وضعیت را بسیار خطرناک توصیف کرد.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از همین رسانه‌ها که به شکل و با هدف فوق‌الذکر راه‌اندازی شد جرس بود. این سایت در 29 تیر ماه 1388 مصادف با مبعث حضرت رسول اعظم(ص) رونمایی شد. این سایت چندی پس از تعطیلی وب سایت موج سبز آزادی که توسط فرزندان سایبری نظام جمهوری اسلامی هک شده بود، شروع به فعالیت کرد.

پس از شروع فتنه 88 جریان معاند و ضد انقلاب فتنه به این نتیجه رسید که برای جنگ روانی علیه نظام اسلامی اقدام به راه‌اندازی رسانه‌هایی در فضای مجازی کرد. در سلسله مطالبی قصد آن داریم تا رسانه‌های فتنه‌گر و دروغ‌گو را بهتر بشناسیم. در اولین شماره به سایت جرس ارگان ماسونی حلقه لندن می‌پردازیم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه مطالعات تروریسم موسسه راهبردی دیده بان - مصداقی که بنابر ادعای خود در همان دوران دارای گرایشات مذهبی بوده است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همراه دیگر هم‌قطاران خود از آمریکا به ایران باز می‌گردد و به گروهک تروریستی منافقین می‌پیوندد.

royaei-mesdaghi-akhgar-abooei

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سكوت فرقه ضاله بهائیت راجع به فیلم توهین آمیزدلیل بر بیطرف بودن این فرقه نیست هرچندكه بیطرف بودن هم دلیل برعدم حمایت ازتولیدكنندگان این فیلم نمیباشد.زیرایادمان باشدكه چندسال پیش به گزارش ایرنا وشیعه نیوز و.... یك نویسنده بهائی درمقاله ای سراسرتوهین آمیز:

، پیامبر اسلام (ص)را به عنوان فردی معرفی كرده است که "هزارو چهارصدسال پیش با دل مشغولیهای دیگری در دل صحرا میزیست و جز چارپایان همدمی نداشت. "(العیاذ بالله)

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال 2001 تا سال 2004 میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های 2001 تا 2004 میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بحرین این روزها شاهد تحولات مهمی است.تحولاتی که تمامی دیکتاتورهای منطقه را نگران کرده است.دیکتاتوری هایی همانند عربستان و امارات را که حتی حاضر شده اند نیروی نظامی به بحرین اعزام کنند و در سرکوب مردم بی گناه بحرین مشارکت کنند.این تصاویر فقط گوشه ای  از انقلاب مردم مظلوم بحرین است و در برخی از آن عمق جنایاتی که امروز در بحرین میگذرد را نشان میدهد.


بقیه عکسهای جنایات آل خلیفه و مزدوران سعودی در ادامه مطلب +18


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ لئون پانتا، وزیر دفاع ایالات متحده، در روزهای اخیر با تکرار ادعاهای خود مبنی بر در دست داشتن اطلاعاتی از جا به جایی تسلیحات شیمیایی در سوریه و قصد حکومت اسد برای استفاده از آنها در مقابل مردم خود، تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری غرب را به خود اختصاص داده است.

وی مدعی شده بود که این تسلیحات مرگبار هم اکنون یا در دستان شورشیان سوری هستند و یا نیروی های ایرانی مستقر در سوریه. اما آیا این روزها رسانه ها و مردم امریکا فقط وقتی درباره سوریه و ایران و سلاح های شیمیایی صحبت می کنند، از لئون پانتا یاد می کنند؟ خیر!

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، دکتر سعد الفقيه در مقاله‌اي که روز شنبه (۸ مهر) در روزنامه گاردين منتشر شد نوشت: «اين فقط موضوع زمان است که انقلاب‌هايي که طي سال گذشته در جهان عرب رخ داد به پادشاهي سعودي برسد.»

الفقيه گفت بيشتر عواملي که به يک سري انقلاب‌ها در جهان عرب منجر شد و به بهار عربي موسوم هستند نسبت به پادشاهي سعودي نیز وجود دارند، اما ترس، مانع بيان عقايد اصلاح‌طلبان مي‌شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دیده‌بان

: در سلسله مطالبی که به معرفی اصحاب فتنه می‌پردازیمٰ این بار به پروانه وحیدمنش جاسوس سازمان سیا و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین و از روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای و عضو تشکل‌های به اصطلاح حقوق بشری  خواهیم پرداخت.

 

پروانه وحیدمنش به سال 1359 در تهران متولد شد. وی پس از پایان دوران دبیرستان وارد دانشگاه تهران شده و تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ پیش رفت. وی فعالیت خود را از همان دوران دانشجویی با خبرگزاری میراث شروع کرد و سپس به روزنامه ایران در دوره دوم خرداد پیوست. وی بعد از روزنامه ایران نیز به روزنامه‌ی زنجیره‌ای اعتماد به مدیر مسئولی الیاس حضرتی می‌پیوندد. او در سال 1378 و بعد از فتنه 18 تیر وارد دانشگاه می‌شود و از همان زمان به عضویت انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران که به شدت دارای عقاید افراطی بودند در می‌آید. او به دلیل آن‌که در مطبوعات زنجیره‌ای – بخوانید پایگاه‌های دشمن- حضور فعالی داشت به سرعت مسیر ترقی را در دفتر تحکیم پیمود. او در غائله آفرینی‌های دوره اصلاحات در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه تهران نقش به سزایی داشت که از جمله آن می‌توان به اغتشاش و آشوب سال 82 در دانشگاه‌های تهران اشاره کرد.

پروانه وحیدمنش

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

zonnor ذوالنور: مهدی هاشمی آزاد شود داستان فتنه 88 تکرار می شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور به تشریح بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، نحوه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده و همچنین اظهار نظرهای اقتصادی خاتمی پرداخت.

به گزارش انعکاس ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون بازداشت مهدی هاشمی اظهار کرد: تحلیل شخصی بنده از حضور مهدی هاشمی در ایران این است که وی نمی‌توانست برای همیشه در خارج از کشور بماند، به همین دلیل باید زمان مناسبی را برای بازگشت انتخاب می‌کرد که شاید این موقعیت طلایی برای وی، همین روزها است.

وی ادامه داد: مهدی هاشمی بهترین فرصت برای بازگشت را زمانی تصور کرد که در آن زمان فائزه هاشمی در زندان باشد تا شاید اینگونه بتواند از دستگیر شدن خود جلوگیری کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

neta 300x168 خط قرمز نتانیاهو برای ایران !

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مجمع عمومی سازمان ملل  سخنرانی کرد و بخش اصلی سخنان خود را به آنچه خطر ایران مجهز به سلاح اتمی خواند اختصاص داد.

به گزارش انعکاس به نقل از انتخاب ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود جهان را  به دو بخش مدرن و ماقبل مدرن تقسیم کرد و اظهار داشت اسلامگرایان تندرو در تلاشند دنیا را به دوران ماقبل مدرن برگردانند؛  بنیامین نتانیاهو، ایران را در زمره گروه‌هایی چون القاعده دانست و گفت تصور کنید اگر القاعده به بمب اتم دست پیدا کند چه می‌شود. این در حالی است که رژیم صهیونیستی دارای زرادخانه هسته ای است و در آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز عضو نیست.

بنیامین نتانیاهو، همانطور که وعده داده بود، درباره برنامه هسته‌ای ایران سخن گفت و طرحی جالب از یک بمب در دست گرفت و به تشریح وضعیت برنامه اتمی ایران از روی آن  پرداخت.

وی که پیش از این گفته بود در سخنرانی اش در سازمان ملل در مورد وضعیت انرژی هسته ای ایران دست به افشاگری می زند ، گویا توسط این تصویر به قول گفته شده اش وفا کرد و اندکی لوازم انبساط خاطر جمع حاضر در مجمع عمومی را فراهم آورد.

وی در این تصویر  توضیح می‌دهد که برنامه اتمی ایران ۷۰ درصد از مراحل لازم برای ساخت بمب را طی کرده است و جامعه جهانی باید خط قرمز روشنی برای تهران ترسیم کند تا ایران به آستانه ساخت بمب نرسد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باماژیک قرمزی که در دست داشت با خط قرمزی برای ایران کشید و گفت جهان باید برای ایران خط قرمز مشخص کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که حتی اکبر هاشمی رفسنجانی، که آیت‌اللهی میانه‌رو، محسوب می‌شود گفته است که  اسرائیل با یک بمب نابود می‌شود اما دنیای اسلام با توجه به وسعت آن در صورت حمله دچار چنین سرنوشتی نمی‌شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «حاکمان ایران، پیوسته هولوکاست را نفی می‌کنند و خواستار نابودی اسرائیل هستند؛ همانطور که آنها این هفته در مجمع عمومی سازمان ملل گفتند. اگر این است پرخاشگریِ ایرانِ بدون جنگ‌افزارهای هسته‌ای؛  آن وقت تصور کنید ایرانِ مجهز به جنگ‌‌افزارهای هسته‌ای را. چه کسی در خاورمیانه، اروپا، آمریکا یا هرکجای دیگر امنیت خواهد داشت.»

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: صحنه ای از فیلم “ارگو”. این فیلم با بازی و کارگردانی بن افلک در حال ساخت است.

1551 عکس/ تهران سال ۵۹ در هالیوود

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

xt

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز در رسانه های عربی تقویت توانمندی ناوگان هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از نسل جدید جنگنده های صاعقه بیشت مورد توجه قرار گرفته است. همچنین برخی رسانه ها با اشاره به سفر اخیر فرستاده مرسی به تهران به روابط استراتژیک ایران و مصر توجه داشته اند.  محتوای نامه مرسی به رهبر انقلاب

روزنامه السفیر لبنان امروز در گزارشی اعلام کرد: رئیس جمهور مصر سفر به نیویورک را به عنوان فرصتی ویژه برای ارسال پیامهای مهم سیاست خارجی مصر در نظر گرفته است.

این روزنامه امروز در گزارشی به تلاشهای “محمد مرسی” رئیس جمهور مصر در زمینه حل بحران سوریه با مشارکت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است: محمد مرسی در نظر دارد از سفرش به نیویورک برای ارسال پیامهای مهم سیاست خارجی مصر بهر گیری کند. وی هم اکنون اوضاع سوریه، روابط با ایران، آمریکا و اسرائیل را به عنوان مهمترین مسائل در نظر دارد.

السفیر در ادامه اعلام کرد: در حالی که مرسی برای انجام نخستین دیدارش از ترکیه پس از انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود، دیدار روز گذشته فرستاده مرسی با آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بسیار قابل توجه است.

1123 ایران در آینه رسانه های عربی/ رونمایی از نسل جدید جنگنده صاعقه/ محتوای پیام مرسی به رهبر انقلاب

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 35 36 37 38 39 ... 47 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com