وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

"عماریون"- اکنون آمریکا و غرب مستکبر به این جمع بندی رسیده‌اند که کانون بیداری و ایستادگی در برابر نقشه حاکمیت آنان بر همه جهان، کشورها و ملت های مسلمان و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است، و اگر با ابزار اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی و سرانجام، نظامی نتوانند در چند سال آینده، نهضت بیداری اسلامی را مهار و سرکوب کنند، همه محاسبات آنان برای حاکمیت مطلق بر جهان و سیطره بر مهم‌ترین منابع نفت و گاز که تنها وسیله محرکه ماشین صنعتی و برتری مادّی آنان بر همه‌ی بشریت است، به هم خواهد ریخت، و کلان سرمایه داران غربی و صهیونیست که بازیگر پشت صحنه همه دولت‌های مستکبرند، از اوج اقتدار تحمیلی خود ساقط خواهند شد. پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج (29/10/1383)
 همه چیز درباره خاندان بازیچه انگلیسیها؛ جریان شیرازی‌ها، یک فرقه انحرافی شیعه به رهبری سید صادق شیرازی + تصاویر
استعمار پیر و روباه صفتِ انگلیس امروز با ابزار دین به مبارزه  با دین مبین اسلام پرداخته است و به کمک  شیعه نمایانی که به راحتی دین خود را با سرمایه استعمار انگلیس معامله کرده‌اند در تلاش است تا سبک زندگی ای متحجرانه، بی منطق و منحرف از اصل دینِ کامل اسلام را به جهانیان نشان دهد.
 
بقیه در ادامه مطلب......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1396برچسب:سید صادق شیرازی ، اسلام آمریکایی ، شبکه امام حسین ، یاسر الحبیب ، شیعه ، نفاق ، مرجعیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با توجه به شرایط و فاصله پایگاه‌های آمریکایی تا ایران و همچنین با توجه به توان موشکی بی‌نظیر کشورمان، شاید بتوان منظور سردار سلامی از اینکه "تمام مبادی عملیاتی دشمن در منطقه در هر سطح، حجم و مکانی زیر آتش ماست" را بهتر بفهمیم.

 "عماریون"- موضوع تهدید ایران به حمله نظامی از سوی آمریکا مسئله جدیدی نیست و به نظر می‌رسد این نوع اظهارنظر‌ها و اداعاها از سوی مقامات کاخ سفید به رویه‌ای معمول در حوزه سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده است.  فارغ از میزان جدیت و البته عملی بودن یا نبودن این تهدید‌ها و همچنین واکنش مقامات ایرانی به آن، موضوع قابل توجه، افزایش این نوع ادعاها از سوی مقامات آمریکایی در چند ماهه اخیر و مخصوصا پس از توافق هسته‌ای ژنو میان ایران و کشورهای ۱+۵ است؛ به طوری که تنها در یک هفته گذشته، جمهوری اسلامی ایران ۳ مرتبه از سوی مقامات بلندپایه کاخ سفید تهدید به حمله نظامی شده است.  در همین زمینه؛ "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا، در پنجمین نطق سالیانه خود در کنگره آمریکا، ضمن غنیمت شمردن فرصت دیپلماسی در قبال ایران، به طور معناداری بر روی میز بودن همه گزینه‌ها علیه ایران تاکید کرد.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,اقتدار,پاسخ به تهدیدات,ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، به تشریح شهادت ابوالقاسم اسدی دیپلمات 57 ساله ایرانی که امروز توسط یک گروه تروریستی به شهادت رسید، پرداخت.

خبرگزاری فارس: جزئیات شهادت دیپلمات ایرانی در یمن از زبان امیرعبداللهیان

وی اظهار داشت: شهید ابوالقاسم اسدی دیپلمات کشورمان در یمن ظهر امروز شنبه توسط یک گروه تروریستی مورد حمله قرار گرفت و این گروه در صدد ربایش او بود که با مقاومت وی روبرو شد و اقدام به شلیک چهار گلوله به سمت ایشان کردند که در ناحیه قفسه سینه بیشترین جراحات به وی وارد شد.

امیر عبداللهیان با اشاره به انتقال این دیپلمات ایرانی به بیمارستانی در صنعا و انجام عمل جراحی برای خارج کردن گلوله‌ها خاطرنشان کرد: تدابیری اندیشیده شده بود که پروازی اختصاصی با تیمی مجهز برای ادامه درمان این دیپلمات ایرانی به صنعا عزیمت کند که متأسفانه علی‌رغم 3 ساعت تلاش خستگی‌ناپذیر پزشکان، این دیپلمات ایرانی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

معاون وزیر خارجه کشورمان بر مسئولیت دولت یمن در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز این اقدام را به شدت محکوم کرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 دی 1392برچسب:شهادت,دیپلمات,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ین سند نادر نشان می‌دهد که صحابه پیامبر(ص) که آل‌سعود خود را حامی آنان می‌داند از این تجاوزات در امان نبوده به‌طوری‌که خانه ابوبکر در منطقه "المسلفله" مکه نیز تخریب شده است.

به گزارشعرش نیوز فعالان رسانه‌ای به تازگی اقدام به انتشار صفحه‌ای از یک روزنامه مصری کرده‌اند که نشان می‌دهد آل‌سعود خانه‌ای که پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در آن زندگی می‌کردند تخریب کرده است.

در شماره ۵۲۶ مجله "الکفاح العربی" که در سوم دسامبر سال ۱۹۲۰ میلادی (۱۲۹۹ شمسی) منتشر شده نشان می‌دهد که رژیم آل‌سعود منزلی که پیامبر(ص) در آن بهدنیا آمد و همچنین منزل خدیجه بن خویلد(س) همسر پیامبر و اولین زنی را که اسلام آورد تخریب کرده است.

به ادامه مطلب بروید.......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
وزیر کشور تونس با اشاره به سرنوشت تأسفبار دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه اعزام شده اند، از فعالیت گسترده برخی جریانها و تشکیلات تونسی در این زمینه خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "لطفی بن جدو" گفت: دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه رفته اند، درحالی به تونس باز می گردند که از جنگجویان خارجی در سوریه باردار شده اند.
وی در جلسه مجلس مؤسسان (پارلمان) تونس که به صورت زنده از تلویزیون رسمی این کشور پخش می شد، تأکید کرد: "ده ها و صدها جنگجو به این دختران تحت عنوان جهاد نکاح تعرض می کنند، و آنها درحالی به تونس باز می گردند که ثمره این ارتباطها را با خود حمل می کنند .. و ما هم دست و پا بسته ناظر این مسائل هستیم.
بن جدو اظهار داشت: وزارت کشور از مارس گذشته از سفر 6 هزار تونسی به سوریه جلوگیری کرد، و 86 نفر را که شبکه هایی را برای اعزام جوانان تونسی به سوریه برای جهاد ایجاد کرده بودند، دستگیر کرد.
وزیر کشور تونس تأکید کرد: برخی سازمان های حقوقی تونسی، با اعتراض به جلوگیری وزارت کشور از اعزام جنگجو به سوریه، ما را غافلگیر کردند.
بن جدو افزود: جوانان ما در جنگ سوریه در خط مقدم قرار داده می شوند؛ و به آنها آموزش داده می شود که چگونه به شهرها حمله کنند و دست به غارت بزنند.
در 19 آوریل 2013 شیخ عثمان بطیخ مفتی وقت تونس اعلام کرد که 16 دختر تونسی برای جهاد نکاح به سوریه فرستاده شده اند.
شیخ بطیخ که مدت کوتاهی پس از این اظهارات از سمت خود برکنار شد، به شدت از اینگونه اقدامات انتقاد کرده بود.
رسانه های تونسی نیز اخیرا از اعزام صدها دختر از این کشور به سوریه خبر داده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب: خاورمیانه سوریه مغرب عربی تونس مهمترین خبرها عناصر مسلح در سوریه حمله به سوریه جهاد نکاح دختران تونسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نظامیان رژیم آل‌خلیفه بدون توجه به فریادهای دلخراش این دختر نوجوان؛ هنگام بازداشت و انتقال او به خودرو، حجاب وی را برداشته و این دختر را روی زمین کشیدند.
انتشار تصویر چهره خون آلود این دختر نوجوان، درحالیکه نیروهای آل خلیفه وی را روی زمین می کشیدند؛ رسوایی تازه ای را برای این رژیم رقم زده است.
روزنامه "السفیر" نیز با اشاره به برخورد خشونت آمیز نیروهای آل خلیفه با تظاهرکنندگان، نوشت: در میان بازداشت شدگان، دختر جوانی بود که با دهان خون آلود فریاد می زد: "رهایم کنید، نمی خواهم با شما بیایم، در زندان مرا مورد تعرض  قرار دادید".
به نوشته السفیر به نقل از تظاهرکنندگان بحرینی، در میان خشونت های نیروهای آل خلیفه برای بازداشت این دختر جوان، زنان و مردان انقلابی تلاش می کردند او را از دست نیروهای ال خلیفه نجات دهند.
تلاش مردم اما نتیجه نداد و شماری از تظاهرکنندگان مجروح و شمار دیگری به همراه دختر جوان بازداشت شدند.
السفیر افزود: پس از حادثه مزبور معلوم شد که وی قبلا در بازداشت نیروهای آل خلیفه بوده و به خاطر عذاب روحی " قصد خودکشی" داشته از این رو نیروهای آل خلیفه او را آزاد کرده بودند.
وی گفته بود که یکی از نیروهای امنیتی زن، در زندان او را برهنه و از او تصویر برداری کرده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب: عربستان سعودی منافقین آمریکاوترور فتنه انگیزان رژیم صهیونیستی هنرمندان ضد دینوبی هویت شیطان و شیطان پرستیکومونیستها ادعاهای شیوخ مرتجع عرب ذلت اعراب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در سفر پیاده به سمت کربلا یکی از هزاران موضوع که توجه شیعیان را به خود جلب می کرد، همدلی و همراهی با مظلومان عالم بود که یکی از برترین و واضح ترین مصادیق آن مظلومین بحرین هستند.

مردمی که اعتراضات مسالمت آمیز آنها با گلوله و گازهای سمی پاسخ داده شده است. یکی از با یکی از بحرینی ها که در بین الحرمین پرچم کشورش را به دست داشت با بغض می گفت، "ما که از شهادت نمی ترسیم، ولی نامردها به دختران و زنان ما تجاوز می کنند."

بقیه در ادامه مطلب+18.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:آل خلیفه,جنایت ,حقوق بشر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرآنلاین، دیپلمات و مذاکره کننده سابق هسته ای کشورمان در کنفرانس روابط ایران و شورای همکاریهای خلیج فارس و در واکنش به اظهارات ضد ایرانی یک مقام اماراتی گفت: سخنان شما کاملاً شبیه سخنان نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است. زمانی که انقلاب اسلامی ایران رخ داد و انقلاب ما چند ماهه بود، یک کشور عربی صدام حسین، به ایران تجاوز کرد و کشورهای حاشیه خلیج فارس 100میلیارد دلار به وی کمک کردند.

در این کنفرانس یکی از سخنرانان اماراتی در سخنانی تحریک آمیز و مداخله جویانه ایران را عامل بی ثباتی و مقصر اصلی تخریب روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس اعلام کرد. او ایران را متهم به جنگ طلبی و دخالت در امور داخلی ، توسعه طلبی و اشغالگری نمود و گفت تا زمانیکه 1سانتی متراز خاک کشورهای عربی (منظور جزایر سه گانه) در اختیار و اشغال کشور خارجی ( منظور ایران ) باشد ، ما رابطه خوب نخواهیم داشت.
موسویان در پاسخ به سخنان توهین آمیز این مقام اماراتی گفت : سخنان شما کاملاً شبیه سخنان نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است. زمانی که انقلاب اسلامی ایران رخ داد و انقلاب ما چند ماهه بود، یک کشور عربی صدام حسین، به ایران تجاوز کرد و کشورهای حاشیه خلیج فارس 100میلیارد دلار به وی کمک کردند.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:جزایر ایرانی سه گانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی:

واشنگتن‌پست گزارشی را به مشکلات پناهندگان سوری در یکی از اردوگاه‌های اردن به‌نام «زاتاری» پرداخته است: «در این اردوگاه مردان سال‌خورده عرب به دنبال عروس سوری می‌گردند!»

در این گزارش به شخصی به‌نام «ابویوسف» اشاره شده است که دختر 27 ساله خود را به همسری یک مهندس بازنشسته 55 ساله سعودی درآورده است. همسر دختر وی در جریان ناآرامی‌های سوریه کشته شده بود. ابویوسف این کار را انجام داده تا دختر بیوه‌ و سه نوه‌اش تحت حمایت قرار گیرند.

بسیاری از این پناهندگان تنها با یک چمدان لباس به اردوگاه‌ها آمده‌اند و در چنین شرایطی مهریه 5000 دلاری چیزی نیست که بتوانند در برابر آن مقاومت کنند.

 

خبرگزاری فارس: چشم‌چرانی اعراب ثروتمند حوزه خلیج فارس در اردوگاه‌های پناهندگان سوری

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 4 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تروریست‌های وهابی مخالف بشار اسد در سوریه «دختر بچه» یک خانواده شیعه را در سوریه به طرز وحشیانه‌ای سر بریدند که جرم وی شیعه بودن او و خانواده‌اش بود.

خبرگزاری فارس: بریدن «گلوی» کودک سوری چه نفعی برای تروریست‌ها دارد + عکس

طبق آمارهای منتشر شده، تروریست‌ها تاکنون 1300 شهروند شیعی را قتل عام کرده‌اند که اکثر کشته شدگان را شهروندان سوری و عراقی تشکیل می‌دهند.

چندی پیش «محمد العریفی»، از سرکردگان شناخته شده وهابی در عربستان از تروریست‌ها خواسته بود تا برای تخریب نشدن چهره شورشیان، از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند اما حجم جنایات تروریست‌ها آن‌چنان بالاست که هر روز ابعاد جدیدی از جنایات آنها منتشر می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به وبسایت روشنگری به نقل از  گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری عرب تایمز، اردنی‌ها و به خصوص ساکنان مناطق مرزی سوریه، به شدت از افزایش ناامنی‌ها و مشکلات اخلاقی در این مناطق، پس از احداث اردوگاهی برای پناهجویان سوری ناراضی هستند.

افزون بر ناامنی که این مناطق را فراگرفته است، رسانه‌های مصری در این اواخر گزارشی درباره بازرگانانی منتشر کرده‌اند که اقدام به فروش دختران خردسال سوری به شیوخ سعودی و قطری می‌کنند.

 

خبرگزاری فارس: فروش دختران خردسال سوری برای ازدواج با شیوخ سعودی و قطری
 
بقیه در ادامه مطلب ..............

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری از  صفحه عربی بولتن، آل سعود نیز بنا بر سنت دیرینه خود بلافاصله پس از وزش نسیم بیداری اسلامی در حوالی منطقه الشرقیه، پناه بردن به حمایت های مالی، ظامی و سیاسی را به عنوان یگانه چاره ساز خویش یافت و در مقابل دیدگان جامعه جهانی بی مهابا به کار خود ادامه داد.

عربستان سعودی از ابتدای جنبش مردمی در بحرین با تمسک به سه فاز سیاسی، نظامی و مالی به حمایت از رژیم سرکوبگر آل خلیفه پرداخت تا بدین ترتیب از سرایت بیداری اسلامی به مناطقی چون الشرقیه عربستان ممانعت ورزد. اگرچه میزان عریان و برهنه بودن این حمایت ها آن چنان واضح است که نیاز به شمارش ندارد، اما یادآوری آن خالی از لطف نیست.

 
بقیه مطالب در ادامه .................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یكی از مقامات اخوان المسلمین مصر در اعتراض به متن استوارنامه رئیس جمهور مصر –محمد مرسی- به همتای اسرائیلی اش استعفا داد و از مرسی خواست وی نیز به دلیل "خیانت" در ارسالِ آن، استعفا دهد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از بی باک به نقل از روزنامه "مصری الیوم"، احمد همراوی دبیركل سابق اتحادیه وكلای اسكندریه و موسس حزب آزادی و عدالت (حامی مرسی)، پس از انتشار متن استوارنامه سفیر جدید مصر در رژیم اشغالگر قدس نگاشته شده توسط مرسی خطاب به شیمون پرز، اخوان المسلمین را ترك كرد.

همراوی در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده كه با آن به 28 سال عضویت در اخوان المسلمین پایان می داد، نوشت: "چیزی كه مرسی در نامه اش خطاب به رژیم صهیونیستی گفت.... خیانت ملی و مذهبی به میلیون ها مصری است."


بقیه در ادامه مطلب ..................+سند


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  فارس، روستای «العکر» بحرین پنج روز است که توسط نیروهای رژیم آل خلیفه محاصره شده است و بنابر گزارش‌ها دو کودک بحرینی به دلیل محاصره کشته شده‌اند و این در شرایطی است که رسانه های غربی در قابل این جنایت سکوت کرده‌اند.از سوی دیگر پایگاه خبری الجزیره العربیه اعلام کرد که تعدادی از مردم در روستای «معامیر» که در کنار روستای العکر زندگی می‌کنند، تلاش کردند تا محاصره را بشکنند که با حمله نیروهای امنیتی مواجه شد.ائتلاف جوانان 14 فوریه نیز در بیانیه ای از مردم در مناطق مختلف خواستند تا برای شکستن محاصره روستای العکر وارد عمل شوند.

 

خبرگزاری فارس: اقدام بی‌سابقه رژیم آل‌خلیفه در محاصره مردم یک روستا از هوا و زمین+فیلم
بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.
متن این بیانیه در پی می آید:

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


وبسایت روشنگری به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از سخنان عجیب مرسی در اجلاس تهران علیه نظام مردمی سوریه که از حامیان مقاومت لبنان و فلسطین است؛ کم کم ادعای در وی حمایت از مردم فلسطین رنگ باخت.

درست چند روز پس از آن اظهارات بهت برانگیز مرسی، تصویری از وی در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شد که او در حال دست دادن با یک زن ارتشی  می باشد.


برخی جوانان انقلابی مصری نیز بعد از انتشار این تصویر در صفحه فیس بوک خود نوشتند: مرسی که ادعای مسلمانی دارد و نظام اسد را قاتل مسلمین می داند؛ چگونه حاضر شده است برای به دست آوردن دل ارتشی های یادگار مبارک به چنین عمل شرم آوری روی آورد و سپس سخن از مسلمانی و انقلابی گری به میان آورد؟!

بقیه در ادامه مطلب .............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک گروهک تروریستی به نام "حرکت انصار ایران"، مسئولیت حادثه تروریستی دیروز چابهار را بر عهده گرفت. این گروهک تروریستی طی اطلاعیه‌ای، با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری امروز معرفی کرده است. 
به گزارش رجانیوز، این گروهک در بیانیه‌اش ضمن اعلام اسم این عملیات با نام رعد ۱ مدعی شده که عملیات خود را در کنار یکی از پایگاه‌های سپاه در چابهار انجام داده است! این گروهک تروریستی یکی از شاخه‌های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می‌باشد.

گفتنی است در این حادثه تروریستی که در محل برگزاری نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین این شهر صورت گرفته است یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه به شهادت رسیده و تعدای کودک نیز زخمی شده‌اند.

بقیه در ادامه مطلب .................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افشاگري مقام مسئول سازمان ملل در امور سوريه:
جنگجویاني از ۱۱ کشور در مقابل "بشار اسد" / حمايت خارجي از آنها اوضاع را بدتر كرده است

رئیس کمیته مستقل تحقیق سازمان ملل درباره سوریه با بيان اينكه جنگجویانی از ۱۱ کشور در سوريه مشغول جنگ با دولت هستند،افشا كرد كه اين جنگجويان بیگانه درگیر با ارتش سوریه، اهداف دیگری را در این کشور دنبال می‌کنند و حضور آنها در سوریه مایه نگرانی است.

بقیه در ادامه مطلب ...............



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از

به گزارش فارس، پایگا خبری-تحلیلی الشرق الجدید، مقاله ای را از غالب قندیل تحلیلگر مسایل راهبردی با موضوع شکست تجاوز به سوریه به چاپ رسانده که متن آن را در زیر می آید.

 

شکست ائتلاف غربی-منطقه ای در سوریه

مجامع بین المللی از طریق مأموریت اخضر ابراهیمی فرستاده سازمان ملل، بر روی گزینه آتش بس در سوریه متمرکز شده‌اند و در این میان دیدگاه‌های مشابهی مبنی بر تشکیل تیم ناظران مطرح می‌شود، روندی که از سوی کشورهای عربی با رهبری «سرلشکر الدابی» آغاز شد و با پاپان ماموریت کوفی عنان از سوی کشورهای جهان به پایان رسید، اما برخی غربی‌ها و کشورهای حوزه خلیج فارس قصد دارند مسأله ارسال نیروهای بین المللی در سوریه را پیش بکشند.

خبرگزاری فارس: اهداف پشت پرده طرح آتش بس در سوریه

بقیه در ادامه مطلب ....

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


یک شاهد عینی در سوریه برخی جزئیات اتفاقات روز فاجعه الحوله را که تروریست‌های سوریه رقم زدند، روایت کرد که از جمله آن زنده آتش زدن سربازی سوری و تجاوز به یک زن لبنانی‌الاصل است.

 در اولین شهادتی که در نوع خود بی‌سابقه است، یک خانم از اهالی منطقه الحوله سوریه که خواست نام و هویتش فاش نشود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی ANNA news روسیه، اتفاقات تلخ روز جمعه 25 می 2012 در منطقه الحوله را روایت کرد.این خانم اهل تلدو، مرکز منطقه الحوله است که تعدادی منطقه مسکونی را در خود جای داده است.

بقیه در ادامه مطلب +کاریکاتور



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.
يك بازيگر سينما در حالي داوري جشنواره فيلم ابوظبي را پذيرفته كه يكي از محورهاي اصلي اين جشنواره فضاسازي تبليغاتي عليه ايران است.

به گزارش بی باک به نقل از کیهان، رسانه ها روز گذشته خبر از عضويت «نيكي كريمي» در هيئت داوران جشنواره فيلم ابوظبي دادند. جشنواره اي كه طي سال هاي اخير به جذب فيلم هاي ضد ايراني و تقدير از آن ها پرداخته است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به دعوت "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین به کشتی تفریحی او می رود اما با رفتاری که انتظارش را نداشت، مواجه می شود .
به گزارش وبسایت روشنگری از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه الدیار لبنان نوشت: هنگامی که "هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به کشتی تفریحی پادشاه بحرین دعوت می شود، پادشاه بحرین برای هیفا مزاحمت ایجاد کرده و کار به درگیری فیزیکی می کشد.

 

این روزنامه بیان کرد: محافظان پادشاه بحرین بر سر هیفا ریخته اند و این خواننده را زیر کتک گرفته اند و هنگامی که هیفا وهبی قصد شکایت از پادشاه بحرین را داشته است حمد بن جاسم نخست وزیر قطر که روابط گرمی با هیفا دارد وارد عمل شده است و پادشاه بحرین برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر هدیه طلایی 6 میلیون دلاری برای حق سکوت گرفتن از این خواننده لبنانی به وی پیشنهاد داده است.

منبع: جام نيوز


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به گزارش صراط به نقل از اسلام تایمز یک منبع مسئول در جنبش مقاومت سری عربی( حسم) گفت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که ادعای مقامات عربستانی مبنی بر اینکه آنها جوانان این کشور را برای انجام خرابکارانه به سوریه اعزام نمی کنند، تکرار شده است اما با وجود همه این ادعاها، عربستان جوانان خود را برای انجام عملیات تروریستی به این کشور می فرستد.

به گفته این منبع این اقدام عربستان در حقیقت به این معنی است که مقامات عربستانی عمدا بیشتر جوانان دربند و محبوس در زندان های خود را به رفتن به سوریه مجبور می کند.


به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عربستان برای شکنجه و همچنین از بین بردن آثار شکنجه در زندان های عربستان از پزشکانی که در خدمت آل سعود هستند بهره می برد

به گزارش فرهنگ نیوز:حکومت آل سعود در عربستان برای شکنجه و همچنین از بین بردن آثار شکنجه در زندان های عربستان از پزشکانی که در خدمت آل سعود هستند بهره می برد. به گفته فعالین حقوق بشر در عربستان در بین این پزشکان افرادی مثل "دکتر مساعد الریاض" و "دکتر طارق الدمام" حضور دارند که از پزشکان مطرح در عربستان هستند که در خدمت آل سعودند.
گزارش ها حکایت از آن دارند که آل سعود درپی استخدام سایر پزشکان حتی از سایر کشورها برای شکنجه متهمان و یا از بین بردن آثار شکنجه هستند.
قابل توجه این که بسیاری از متهمین دربند حکومت عربستان از معترضین شیعه در شرق عربستان هستند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیلم منتشر شده ای نشان می‌دهد که تروریست‌های تکفیری وابسته به برخی کشورهای منطقه، این بار در اقدامی جدید عکس دبیرکل حزب الله لبنان را پاره کرده و به نیروهای حز‌ب‌الله و سپاه پاسداران ایران نیز اتهام می‌زنند.

درصورت مسلط شدن بر سوریه ببینید چه جنایاتی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی به نقل از فارس، برخی گروهک‌های تروریستی وهابی و تکفیری که اقدام به ترور و کشتار مخالفان خود می‌‌کنند، شیعیان و علوی‌های سوری را هدف قرار می‌دهند و با آدم‌ربایی و شکنجه و غارت موجی از خشونت و ناامنی را در این کشور به وجود آورده‌اند.

آنها چند روز پیش، در استان «ادلب»، عکس‌های سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را پاره و زیر پا ریختند و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله و نیروهای سپاه پاسداران ایران در سوریه حضور دارند و با ارتش سوریه برای سرکوب مردم این کشور همکاری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، گروهک‌های مذکور همچنین به ادیان و مذاهب مختلف توهین می‌کنند و در فیلمی که در ذیل آمده، آنها به تربت امام حسین (ع) اهانت می‌کنند.

این گروهک‌های مسلح در «کفاریا» یکی از مناطق استان ادلب یک مرد شیعه را به جرم شیعه بودن، کشتند و این اولین و آخرین جنایت آنها نیست.

درحالی که شیعیان در مدت بحران اخیر در کشور سوریه از طرف وهابی‌ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند، مذاهب مختلف اعم از اهل سنت و مسیحی، با آرامش کامل در مناطق شیعه نشین زندگی می‌کنند و از ناحیه شیعیان با هیچ مشکلی مواجه نیستند.

یکی از این مناطق محله زینبیه دمشق است، به رغم اینکه شاهد غارت اموال و نا امنی در برخی محله‌های زینبیه از سوی تروریست‌های افراطی و وهابی هستیم، اهل سنت در این منطقه با آرامش کامل و برادرانه در کنار شیعیان زندگی می‌کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سفير كشورمان در بغداد با انتقاد از اقدام عراق در بازرسي از هواپيماهاي ايراني كه به مقصد سوريه پرواز مي‌كنند، نسبت به عواقب تكرار اين اقدام هشدار داد و گفت كه در صورت ادامه اين روند، ايران اقدام متقابل انجام خواهد داد.
به گزارش ايسنا حسن دانايي‌فر در حاشيه سفر وزير دفاع ايران به بغداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بيان كرد: آنچه كه عراق در خصوص بازرسي از هواپيماهايي كه به سوي سوريه در حركت هستند، انجام داد، متناسب با عرف ديپلماتيك دو كشور نيست و با توافقنامه‌هاي امنيتي و معاهده حمل‌ونقل هوايي دو كشور تعارض دارد.
وي ادامه داد: متاسفانه دولت عراق هواپيماهاي ايراني را مجبور كرد تا براي بازرسي فرود بيايند كه به چيزي هم دست نيافت.
دانايي‌فر گفت كه مساله تحت بازرسي قرار دادن هواپيماهاي ايراني تناسبي با عرف بين‌الملل ندارد چرا كه ادعاهاي سابق آمريكا مبني بر اقدام ايران براي انتقال سلاح به سوريه، ادعاهايي واهي است.
وي افزود كه ايران از دولت عراق مي‌خواهد تا از تكرار اين اقدام در قبال هواپيماهاي ايراني كه حامل شهرونداني براي سفر به سوريه هستند، خودداري كند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از بولتن نیوز: در حالی که روزهای زیادی از اعتراضات گسترده مسلمانان در سراسر جهان اسلام و دیگر کشورهای غیر اسلامی علیه توهین به ساحت قدسی پیامبر خدا حضرت محمد (ص) می گذرد، سکوت سعودی ها، این سوال را در ذهن هر فرد مسلمانی متبادر می سازد که عربستان سعودی به عنوان سرزمین ظهور پیامبر اکرم (ص) چرا واکنشی نشان نداده  و اگر هم واکنشی بوده چرا در راستای محکوم کردن مردم مسلمانی بوده که معترض هستند.

متاسفانه  سکوت سعودی ها، در حالی تداوم می یابد و با تعجب بسیاری از ناظران و فعالان رسانه ای در جهان عرب مواجه شده است  که عربستان سعودی تنها کشوری است که نام رسول خدا در پرچم آن درج شده است اما مردم آن یکی از غایبان بزرگ تظاهرات ها علیه فیلم توهین آمیز بودند

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چندی پیش  منابع خبري نزديك به خانواده شيخ نمر باقر آل نمر اعلام كردند كه مسئولان عربستان قرار ملاقات با شيخ نمر در زندان الحائر را لغو كردند.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، قرار بود خانواده شيخ نمر در چند روز آينده با وي در زندان الحائر ملاقات كند .

جعفر آل نمر برادر بزرگ شيخ نمر گفت: مسئولان عربستاني به ما اعلام كرده بودند كه مي توانيم با وي ملاقات كنيم؛ ولي بعدا گفتند كه قرار ملاقات لغو شده است ، بدون آنكه علت آن را بيان كنند .  

جعفر گفت : مسئولان زندان الحائر قرار ملاقات را به ما اعلام كردند ولي مدتي بعد از تصميم خود منصرف شدند .

درهمين حال فعالان سياسي عربستان درباره وخامت وضعيت جسمي شيخ نمر ابراز نگراني كردند و لغو قرار ملاقات را ناشي از وخيم تر شدن وضعيت وي تحت شرايط بد زندان دانستند .

سرنوشت شيخ نمر همچنان نامعلوم است و مسئولان مطلبي درباره وضعيت وي بيان نمي كنند.

شيخ تيسير النمر برادر ديگر شيخ نمر جمعه گذشته از وخامت شديد وضعيت جسمي وي  خبر داده بود.

نيروهاي سركوبگر عربستان شيخ نمر را از بيمارستان نيروهاي امنيتي در رياض به زندان الحائر منتقل كردند و اين در حالي است كه وضعيت جسمي وي هر روز وخيم تر مي شود و پاي وي كه به ضرب گلوله اين نيروها زخمي شده بود ، هنوز جراحي نشده است .

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنیوز، سند مذکور که العربیه آن را بر روی تار نمای خود قرار داده است با ناشی گری تمام جعل شده بطوری که حتی این شبکه به خود زحمت بکارگیری مترجم فارسی را برای جعل متن این سند به خود نداده است و متنی گوگل ترنسلیتی را بر روی این سند قرار داده است. جعل این سند به قدری ناشیانه است که اعتبار و صداقت خبری نداشته شبکه العربیه را بیش از پیش با خدشه و شبهه مواجه می کند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

amir ghatar  امیر قطر: کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند

امیر قطر در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری رویترز، «شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر روز سه‌شنبه گفت به دلیل ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل در توقف جنگ در سوریه، کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند.

وی که در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کرد، گفت: شورای امنیت در ایفای نقشی فعال شکست خورد و به همین دلیل بهتر است که کشورهای عربی به وظیفه سیاسی و نظامی خود برای متوقف کردن خونریزی در سوریه عمل کنند.

امیر قطر به اعزام نیروهای عربی به لبنان در سال ۱۹۷۶ برای پایان جنگ داخلی در این کشور اشاره کرد و گفت آن اقدام در آن زمان تاثیرات و نتایج خود را نشان داد.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی ادامه داد: خشونت‌ها در سوریه از ۱۸ ماه پیش ادامه دارد و به مرحله غیر قابل قبولی رسیده است.

وی مدعی شد دولت سوریه در استفاده از هر گونه سلاح به خود هیچگونه تردیدی راه نمی‌دهد.

امیر قطر بر مداخله در سوریه تاکید کرد و گفت تمامی تلاش‌ها برای خارج کردن سوریه از دایره کشتار موفقیت آمیز نبوده است.

قطر یکی از بزرگترین حامیان مخالفان نظام سوریه بوده و این کشور با تزریق مبالغ هنگفت، آتش جنگ و درگیری در سوریه را همچنان روشن نگه داشته است.

بر اساس گزارش‌ها، قطر برای مخالفان نظام سوریه حقوق ماهانه پرداخت می‌کند و تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای را برای آنها فراهم می‌کند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فرهنگی پایگاه 598، لاکپشتهای نینجا، بن10 ، kitty ، مردعنکبوتی، angry birds، ایها دنیاییست که کودکان ما این روزها در آن سیر می کنند. البومی متنوع، رنگارنگ و جذاب از شخصیت ها و الگوهایی غربی متولد هالیوود که همگی پیام آور سبک زندگی آمریکایی یا American Style Life می باشند. اما در این بین، بزرگسالان نیز چه بسا همپای کودکان در دنیای این مخلوقات غوطه ور بوده و با اراده خویش، آنها را در اشکال مختلف وارد حیات واقعی کودکان می نمایند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 پس لرزه‌های سیلی محکمی که غرب از برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و بواسطه حضور 120 کشور در این اجلاس خورد و رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان «شکست مفتضحانه غرب» یاد کردند، همچنان فضای سیاسی بین الملل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چنانکه پس از چند فقره اظهار ناراحتی و سرخوردگی سران رژیم صهیونیستی از برگزاری موفق این اجلاس در تهران، این بار کشور انگلیس و یکی از فرمانداری‌های آن در امریکای شمالی، به اقدامات احساسی در قبال ایران روی آوردند تا شاید اثرات این اجلاس تحت الشعاع قرار گیرد.
به گزارش رجانیوز، در حالی که ویلیام هیگ، امروز در سخنانی عصبی و با ادبیاتی مشابه ادبیات نتانیاهو از لزوم تشدید فشارها و تحریم‌ها بر ایران سخن گفت، دولت کانادا که یکی از فرمانداری‌های ملکه انگلیس در قاره امریکا به شمار می رود نیز اعلام کرد با هدف قطع ارتباط دیپلماتیک با ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل خواهد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی فرهنگ نیوز،امیر قطر در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران بسیار عصبانی به نظر می رسید.به محض خواندن دعای فرج توسط دکتر احمدی نژاد شبکه خبر ایران چهره امیرقطر را نشان داد که بسیار ناراحت و عصبانی است و دائما با جوانی که همراه خود آورده زیر لب سخن می گوید.
وضعیت سلامت "حمد بن خلیفه آل ثانی" خوب نیست و "تمیم بن حمد" ولیعهد خود را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند.
روزنامه "المنار" نوشت، حمد بن خلیفه در تدارک مقدمات انتقال آسان قدرت به ولیعهد است، تا از هر مقاومت و مخالفتی در این زمینه جلوگیری شود. به احتمال زیاد این آخرین سفر دیپلماتیک امیر قطر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، روايت محمدحسنين هيكل انديشمند و روزنامه نگار معروف مصري از ملاقات هايش با دبيركل حزب الله لبنان و شاه عربستان، فاصله شخصيت اين دو سياستمدار را نشان مي دهد.

حسنين هيكل مي گويد: با سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به مدت ۹ ساعت درباره همه مسائل مهم منطقه اي و بين المللي مذاكره كردم و اين ۹ ساعت بسيار سريع گذشت ولي احساس كردم كه ملاقات نيم ساعته ام با ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان به اندازه يك قرن طول كشيد.

«هيكل» در پاسخ به اين سوال كه «در ديدارش با ملك عبدالله درباره چه موضوعي گفت و گو كرده»، اظهار داشت: «ملك عبدالله فقط يك سوال از من پرسيد: و آن هم اين بود كه رابطه ات با زنان در اين سن ۸۰ سالگي چه طور است؟».
وي افزود: مطبوعات سعودي روز بعد نوشتند كه ما در آن ديدار درباره مسائل مهم منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرديم.(!)

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیرات برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران خیلی زودتر از آنکه انتظار می‌رفت و حتی پیش از پایان رسمی این اجلاس در تهران علنی شد و در حالی که سران 120 کشور جهان در تهران مشغول رایزنی و بحث بر سر موضوعات مهم جهانی بودند، مقامات ارشد غربی، نسبت به لفاظی درباره حمله به ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش رجانیوز، در شرایطی که حزب حاکم در رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر و با هدف گرفتن امتیاز از اوباما در انتخابات ریاست جمهوری، با هیاهوی بسیار مسئله حمله نظامی به ایران را بارها و بارها در رسانه‌ها تکرار کرده بود، برگزاری موفق نشست تهران موجب شد، مقامات غربی نسبت به این موضع به سران رژیم صهیونیستی هشدار دهند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، «سایمون هاندرسون» نویسنده مؤسسه آمریکایی پژوهش های واشنگتن، در مقاله ای به سفر درمانی ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی به مراکش و تحویل دادن اداره کشور به ولیعهد سعودی پرداخت.

وی در این مقاله، ابتدا به چندین عمل جراحی ملک عبدالله که در سال های 2010 و 2011 انجام شده اشاره کرد و در ادامه، علت وخیم شدن حال پادشاه سعودی را، زیاد بودن فعالیت وی در اجلاس اخیر مکه، اعلام کرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صهیونیستها برای ایجاد تنفر از مسلمانها در دل توریستهایشان و محق جلوه دادن قاتلین فلسطینی ها، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ـ تفریحی در کرانه باختری کرده اند که در این کلاس ها توریستها باید به سوی سیبل هایی شلیک کنند که تصاویر افرادی با لباس فلسطینی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تعدادی مرد و زن و بچه که توریست های مناطق اشغالی هستند؛ در میدان تیری واقع در کرانه ی غربی رود اردن و در گوشه ی شهرک مسکونی گوش اتزیون، بین دو شهر بیت اللحم و حبرون جمع شده اند تا از سوی صهیونیستها در قالب یک برنامه تفریحی برای کشتن مسلمانان و ایجاد نفرت از آنان، آموزش هم ببیننند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| EURO |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| VISION |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| YOX ! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

! Azərbaycan xalqına “Eurovision” YOX

AZADLIQ  LAZİMDİR

آذربایجان " یوروویژن" لازم ندارد آزادی لازم دارد.

HİCAB MƏHBUSLARIN  Azadliğina Dua Edək

زندانیان حجاب آزاد باید گردند

 Azrəbaycanlıların öz cəsarətlərinə ehtiyacı var

برادر شیعه آذربایجانی از خود جسارتی نشان بده

 Geylər gəlsə azərə namus duşər əllərə

 رژه همجنسبازان  در یک کشورمسلمان؟؟؟؟!!!

 Rəd olsun DIKTATOR

دیکتاتور  بیدار شو

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.

گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.
جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از مهر: در حالیکه مقامات آمریکایی و متحدان غربی و منطقه ایش با تجهیز گروه های مسلح و شورشیان القاعده در گوشه و کنار جهان و اعزام آنها به سوریه موجبات کشتار مردم بی دفاع سوریه را فراهم آورده اند رئیس امور سیاسی سازمان ملل برای منحرف کردن افکارعمومی، ایران را متهم به ارسال سلاح به سوریه کرد.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالی که سازمان ملل متحد ودیگر مدعیان حمایت از حقوق بشر چشم خود را به حمایت های آشکار کشورهای غربی از تروریست ها و گروه های مسلح سوری بسته اند ،"جفری فلتمن" رئیس امور سیاسی سازمان ملل در گزارشی به شورای امنیت سازمان ملل ایران را متهم به ارسال سلاح  و نیرو به سوریه کرد.
 
این اتهام در حالی صورت می گیرد که مقامات غربی و آمریکا ، ترکیه ، عربستان سعودی و قطر بارها به طور علنی به حمایت های تسلیحاتی ،مالی و لجستیکی خود از گروه های مسلح سوری که عامل اصلی کشتار مردم بی دفاع سوریه هستند اعتراف کرده اند.
 
جفری فلتمن ضمن خواندن این گزارش در شورای امنیت سازمان ملل متحد مدعی شد بر اساس قطعنامه 1747 ایران از صادرات سلاح به دیگر کشورها منع شده است.
 
این اتهام پیشتر بارها توسط آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود که ظاهرا اینبار با لابی گری آنها این اتهامات از زبان یک مقام مسئول در سازمان ملل مطرح می شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com