وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

منابع نظامی می گویند پروژه ای که دولت امریکا با مشورت اسراییل از بیش از دو سال پیش با هدف شکل دادن به یک نیروی نظامی عربی در مقابل ایران کلید زده بود، شکست خورده و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش رجانيوز، «ناتوی عربی» نامی بود که امریکایی ها به نیروی نظامی مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دادند که بنابود با ادغام ارتش های این کشورها به اضافه چند کشور دیگر مانند اردن و مغرب شکل بگیرد و یک نیروی «دفاع منطقه ای» در مقابل ایران بوجود بیاورد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید در درس اخلاق خود، تاکید کرد: سخت‌گیری شارع مقدّس راجع به شیوع دورغ، تهمت، شایعه و اهانت و رواج ربا و رشوه در جامعۀ اسلامی، حاکی از حساسیّت تعالیم دینی نسبت به ایجاد تفرقه، اختلاف و دشمنی بین آحاد مسلمین است که از این‌گونه گناهان سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش بازتاب؛ این مرجع تقلید افزود: به صراحت می‌توان گفت از نظر دین مبین اسلام، ثوابی برتر و والاتر از اتّحاد و برادری و گناهی بزرگ‌تر و قبیح‌تر از اختلاف و تفرقه وجود ندارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه خبرگزاری فارس: علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

 

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه 

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از ما هستیم: برنامه پارازیت صدای آمریکا که با محوریت تمسخر نظام شکل گرفته بود در پی اقدام وحشیانه «کامبیز حسینی» مجری برنامه قطع شد،گفته می شود «کامبیز حسینی» در ساختمان صدای آمریکا [محل کار] صندلی را به سوی یکی از همکاران خود پرتاب می کند و او ذا مورد فحاشی قرار می دهد

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شبیخون فرهنگی .ناتوی فرهنگی در سایه غفلت مسولین و خانواده ها

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگاه عضو سابق اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی/
میراث امام خمینی برای مردم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل
یک عضو اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از جنگ 8 ساله ایران و عراق و پایداری مردم و دولت ایران به میراث امام برای مردم اشاره کرد و گفت که پاسخ ایران در سه سطح خواهد بود.

فارس، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران سوالاتی مطرح کرد و با طرح این سوال که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند و اگر تصمیم گرفت، چه زمانی را انتخاب می‌کند و اگر زمان معین شد چه شیوه‌ای نظامی را برمی‌گزیند، تاکید کرد که اینها سوالاتی است که محافل بحث و بررسی اسرائیل را پر کرده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری-  انهدام هدف به صورت دقیق خواسته اصلی از اجرای یک عملیات بمباران هوایی است. در سال های گذشته برای افزایش اطمینان از این موضوع، با چندین هواپیما به یک هدف حمله می شد که هر یک نیز چندین بمب را رها می کردند اما علاوه بر مصرف مهمات زیاد برای یک هدف، هر چه تعداد هواپیماهای درگیر در یک عملیات بیشتر شود، احتمال اصابت ضربات پدافند دشمن بیشتر شده، آمادگی برای اجرای عملیات های بیشتر در گستره وسیع تر کاهش یافته و عمر عملیاتی ناوگان نیز زودتر به پایان می رسد.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقاله حاضر پاسخی به یاوه گویی های سایت آیین بهایی است که در سالگرد به درک واصل شدن زرین تاج قزوینی او را به عنوان الگوی زنان و اولین زن قیام کننده بر علیه ارتجاع معرفی میکند
کشف حجاب از زنان مسلمان و انهدام وجدان مشترک اسلامی ، واقعیت تردید ناپذیر تاریخی است که از دیرباز مورد توجه جدی استعمار جهانی بوده است. از سال های دور کوشش های فراوانی شده است تا زمینه های روانی، فرهنگی و اجتماعی گریز از ارزش های اسلامی ایجاد شود. پیدایش مسلک بابیگری در ایران نیز همین مقصود را تعقیب می کند. این نوشتار شخصیت
زرین تاج قزوینی یکی از زنان بهایی را که زمینه ساز و مجری توطئه کشف حجاب در ایران بود را  مورد بررسی قرار می دهد.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:بهائیت خبیث,بی حجابی, بیحیایی,فمینیست,شیرین عبادی,گلشیفته فراهانی,انگلیس خبیث,هنرمندان ضد دین و بی هویت,رژیم اشغالگر قدس,کشف حجاب رژیم منحوس پهلوی,رضا ربع پهلوی,فتنه گران,دشمنان اسلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای، حادثه زمین‌لرزه در شمال غرب ایران را تسلیت گفته و آمادگی خود برای کمک به آسیب‌دیدگان را اعلام کرد.
به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای وقوع زمین‌لرزه اخیر در ایران را تسلیت گفت.
“جی کارنی” سخنگوی کاخ سفید در این بیانیه آورده است: مردم آمریکا عمیق‌ترین مراتب تاثر خود از کشته شدن افراد در زلزله غم‌انگیز شمال شرق ایران [در بیانیه کاخ سفید شمال غرب اشتباها شمال شرق ذکر شده است]، را برای مردم ایران می‌فرستند.
وی ادامه داده است: ذهن ما پیش خانواده‌های کسانی است که جان خود را از دست داده‌اند و برای مجروحان بهبودی سریع آرزومندیم. ما برای ارائه کمک در این لحظات دشوار آماده‌ایم.
تاکنون کشورهای مختلفی ضمن ارسال تسلیت، آمادگی خود برای ارسال کمک به مناطق آسیب‌دیده را اعلام کرده‌اند.

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:سیاست یک بام و دو هوا,کاخ سفید,اباما,شیطان بزرگ,خانه عنکبوت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

جمهوری اسلامی نوشت: آب جوی اسلامی! به سفره افطاری روستائیان هم راه یافت! یک عضو هیأت امنای نابینایان می‌گوید: هفته گذشته در جمع نابینایانی از استان گیلان به دعوت هیات امنای مسجد فاطمیون به روستایی که یکصد و بیست دانشجو دارد وارد شدیم. برای افطار، روستائیان باصفای خاص خود نان و خرما و شامی تهیه کرده بودند همچون سالهای گذشته ولی فرقی که امسال با سال گذشته داشت این بود که نوشابه‌هایی به هر کدام دادند با نام “آرپا” که بندگان خدا می‌گفتند این آبجوی اسلامی است که امسال کمیته امداد استان به ما داده است! کلمه آرپا به ترکی به معنای “جو” می‌باشد و آب جو هم درست در می‌آید ولی سؤالی که برایم پیش آمده اینست که چرا ذائقه مردم را با چیزی که آشنا نیستند عادت می‌دهید و این مشابه همان کاری است که با پنیر هلندی بچه‌های ما را بد عادت کردند و دیگر پنیر ایرانی به مزاجشان نمی‌سازد.

 

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مريم سنجابي، عضو سابق شوراي مركزي گروهك تروريستي منافقين كه به تازگي از اين گروهك جدا شده است در افشاگري هاي جديد خود، ابعاد جديدي از رفتار ظالمانه سركرده اين گروهك با عناصر فريب خورده را منتشر كرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ اين محفل اباحه گر تمرکز قعاليت خود را به خارج از مرکز کشور منتقل کرده و در شهرستانها با برگزاري جلسات به ظاهر ادبي و شعرخواني و برگزاري تورهاي ايرانگردي و سياحتي به دنبال يارگيري و تربيت و جذب افرادي همانند خود مي‌باشند.

انتشار عکس ديدار خواننده حامي فتنه گران که با سعه صدر مورد عفو قرار گرفته است با اين مبتذل سرايان ترانه‌هاي شاهين نجفي مرتد نشان دهنده هماهنگي‌ها و رابطه عميق ميان هتاکان داخل و خارج از کشور با ظاهر سازي ادبي و هنري است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ عليرضا نوري زاده كه حالا مدال افتخار عنوان "ليدر سبز و غلام بهائيان" را بر گردن خود مي‌بيند در سال‌هاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به اصطلاح شاعر و سردبير برنامه‌هاي راديو و تلويزيون بود.

سفر به نجف نقطه آغاز ارتباط گيري با سرويس‌هاي اطلاعاتي عرب

اوخر سال 1340 بود كه نوري زاده به همراه خانواده‌اش به نجف اشرف نقل مكان كرد تا همين سفر نقطه آغازي باشد براي ارتباط‌هاي گسترده او با سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي و عربي. پس از 5 سال اقامت در نجف اشرف نوري زاده به ايران بر مي‌گردد و عضو كانون معلوم الحال نويسندگان مي‌شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:ضد انقلاب معاند,فراری از کشور,دشمنان نظام اسلامی و سلطنت طلبان فراری,رسانه های ضد انقلاب ,عربستان سعودی, بی غیرتها ,بی حیاها, خائنین به ملت,تروریستهای دولتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش نور نيوز ، به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، بی کی نامدئو رییس شرکت هندوستان پترولیوم تاکید کرد این شرکت قصد دارد طی ماه اوت سه محموله بزرگ نفتی به حجم 99300 تن از ایران خریداری کندبر اساس این گزارش ، هند که مشتری بزرگ نفت ایران در آسیا به شمار می رود قصد دارد میزان واردات نفت از ایران را در سال مالی منتهی به مارس 2013 میلادی بیش از 15 درصد کاهش دهد .

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:تحریم نفت ایران,دشمنان ایران,شکست دشمنان ایران,و تحریمهای آنان,دولت هند, رسانه های ضد انقلاب و معاند , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از فرهنگ تعاريف متعددي ارايه شده است كه متجاوز از 250 تعريف مي باشد كه بعضي از اين تعاريف مفهوم عام و برخي ديگر مفهوم خاصي از اين واژه را به دست مي دهند. اما در نگرشی کلی فرهنگ به معنی ادب، تربیت، دانش، علم و معرفت، اداب و رسوم و هنرها و سنتهای مخصوص یک جامعه است که در طولهای سالیان دراز در وجود آنها شکل گرفته است و واژه انگلیسی معادل آن Culture است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«آرتا» ی مضحک رادیو پس فردادر پي سانحه رانندگي
فهیمه خضر حیدری اندکی بعد از اخذ گواهینامه رانندگی، تصادف سنگینی کرده است و خبرهای رسیده حاکی از این است که خسارت زیادی به ماشین وارد آمده است.
به گزارش رادیو دیروز، خضر حیدری که پس از ۳ بار آزمون رانندگی و رد شدن در هر دفعه، بالاخره موفق به کسب گواهینامه شد، یک خودروی شورلت قسطی به قیمت ۳۲۰۰۰ دلار خریداری کرد و اسم آن را «چنگیزخان» گذاشت.
فهیمه این مبلغ را از درآمد خود و شوهرش پس انداز کرده بود که مدتی بعد از آن، دچار سانحه می شود و ظاهراً بیش از ۱۱۰۰۰ دلار هزینه تعمیرات آن خواهد شد.
گفتنی است شوهر فهیمه(مهدی طاهباز ) که همان «آرتا» ی مضحک رادیو پس فرداست به هیچ وجه رانندگی بلد نیست و تا کنون موفق به دریافت گواهینامه رانندگی نشده است.
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خوبست نویسنده احمق یا مغرض هفته نامه آسمان با تحقیق و مطالعه بیشتری مطلب بنویسد :

بولتن نيوز: هفته نامه آسمان در گزارشي با تيتر "خسته از درگيري در آرزوي اصلاحات" نوشت: این روزها تصویر جنگ سوریه همان تصاویر اجساد بی‌ سر و دست است که لباس‌ های عادی به تن دارند و تنها اسلحه ‌ای کنارشان افتاده است. تصاویری که شبکه العالم این شانس را داشت تا زودتر از شبکه‌ های دیگر آنها را ضبط کند...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:جنایات وهابیت - عربستان سعودی - منافقین - آمریکاوترور - رژیم صهیونیستی - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - بهائیت و افکار - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

واکنش فعالان رسانه ای و سیاسی به برخوردهای اخیر قوه قضائیه
رهبرحکیم انقلاب حرف آخر را زدند/ فعالان رسانه‌ای: احکام اخیر سنگین و غیرقابل قبول است؛ نصیحت را جایگزین برخورد کنید
 

 سخت است که بشنوی فعالان رسانه‌ای جریان ارزشی و حزب‌اللهی کشور به خاطر بیان مطالبی در راستای خواست رهبر انقلاب مورد مواخذه و محاکمه قرار می‌گیرند و در سوی دیگر، یکی از فعالان اصلی فتنه ۸۸ که حتی در دادگاه محکوم شده و حکم ۶ ماه حبس او باید اجرا شود، در کمال آرامش از کشور خارج می‌شود تا به لندن برود و همسایه برادرش در انگلیس شود.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

طی دو سال گذشته ۱۰۰۰ زن در هندوراس کشته اند. و طی یک دهه گذشته بیش از سه هزار زن در این کشور کشته شده اند ، این آمار بسیار بالایی است ..

به گزارش افکار نیوز نکته جالب در این مسئله اینجاست که در ۹۰ درصد موارد علت قتل مورد بررسی قرار نمیگیرد. این کشور توسط سازمان ملل پرکشتارترین کشور دنیا شناخته شده است و نکته قابل تامل اینکه طبق آمار سازمان حقوق بشر ۴۰ درصد آمار قتل زنان در این کشور در دو سال گذشته رخ داده است.

در سال ۲۰۱۰ هرماه ۳۶ زن کشته شده اند و در نیمه نخست سال جاری میلادی این آمار به هر دو روز قتل ۳ زن رسیده است. بنابر گزارشات اکثر این قتلها توسط افراد خانواده این زنها صورت میگیرد و یا بر اساس خشونتهای قومی و قبیله ای است. آژانس حقوق بشر فعال در این کشورپلیس را متهم کرده است که چشمش را روی این اتفاقات بسته است.



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

کامران: برخی مدیران دو لپه بیت‌المال را می خورند+ کاتب: وزیر کشور برای عزت نظام استعفا دهد+نماینده لردگان: انتخابات هبه خدا به بشریت است

مجلس - انتقاد از برخی انتصابات دولتی، ردپای جریان انحرافی در انتصاب برخی فرمانداران، بیکاری و تشکر از یک نماینده از همسرش از جمله مطالب ذکر شده در نطق های امروز نمایندگان بود.

به گزارش خبرآنلاین حسن کامران نماینده اصفهان در نطق میان دستور خود با اشاره به برخی انتصابات غلط گفت: متاسفانه در برخی انتصابات غلط برخی خودشان به سمت دنیا می روند و از بیت المال دو لپه می خورند. رهبری معظم در دیدار با نمایندگان در این ارتباط از امام سجاد(ع) روایت کردند که مال فتنه انگیز است.
وی تصریح کرد: فتنه تنها به معنای فتنه در عرصه اجتماع نیست بدترین فتنه در عرصه دل است که از راه دل بستن به پول، زندگی، تشریفات و جاه و جلال بر روی دل بازکمی شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نظارت بر نمایندگان از درون مجلس از توصیه های رهبر معظم است، خاطرنشان ساخت: مقام رهبری نسبت به خطر نزدیکی به صاحبان ثورت و قدرت هشدار دادند و دوستان باید به گونه ای عمل کنند که نظارت واقعی انجام گیرد و چشمی بصیر و بینا از خود مجلس مراقبت کند و در این مسیر درگیر رودرواسی و بده بستان نشوند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 به گزارش سرویس سیاسی رویداد ،برخی از مهمترین محورهای خبری رسانه های کشور به شرح زیر است:
فائزه هاشمی از ایران خارج شد
فائزه هاشمی رفسنجانی، صبح روز پنج شنبه 12 مرداد از فرودگاه امام خمینی(ره) ایران را ترک کرد. : تاکنون مقصد فائزه هاشمی برای کسی آشکار نشده است ولی احتمال می رود با توجه به برگزاری بازی های المپیک در لندن، این موضوع بهانه خوبی برای حضور فائزه هاشمی در انگلیس و دیدار با برادرش مهدی هاشمی باشد.
 
 خبرگزاری آنا؛ محسن هاشمی رفسنجانی: فائزه هیچ وقت ممنوع‌الخروج نبوده و نیست
برادر بزرگ فائزه هاشمی رفسنجانی از دلیل و مقصد سفر خواهرش پرده برداشت و گفت که او احتمالا به لندن برای دیدار با پسرش(حسن لاهوتی) رفته است.
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش جریده اینترنتی «خبرگزاری دانشجو»، کسب مدال طلا از سوی حمید سوریان در مسابقات کشتی فرنگی المپیک لندن، سردرگمی و ناتوانی محافل ضدانقلاب را، بیش از پیش نمایان کرد.

 

لطفا به ادامه مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com