وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کتاب درسی

پس از ماجرای حذف مفاهیم مربوط به ایثار و شهادت از کتاب‌های درسی این بار موضوع استفاده از تصاویر معنادار در کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای پایه ششم سوالات و شائبه‌های متعددی را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، درس «تفکر و سواد رسانه‌ای» با هدف افزایش قدرت تحلیل، برنامه‌ریزی و نگاه تحلیلی به پشت پرده رسانه‌ها از سال 95 به عنوان کتابی مستقل به مجموع دروس

دانش‌آموزان اضافه شد و براین اساس دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه درس تفکر و سواد رسانه‌ای را مطالعه می‌کنند.

 

عکس مستهجن در ادامه مطلب.................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 خرداد 1396برچسب:سند2030,خیانت,امضاء,یونسکو,آموزش و پرورش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ین سند نادر نشان می‌دهد که صحابه پیامبر(ص) که آل‌سعود خود را حامی آنان می‌داند از این تجاوزات در امان نبوده به‌طوری‌که خانه ابوبکر در منطقه "المسلفله" مکه نیز تخریب شده است.

به گزارشعرش نیوز فعالان رسانه‌ای به تازگی اقدام به انتشار صفحه‌ای از یک روزنامه مصری کرده‌اند که نشان می‌دهد آل‌سعود خانه‌ای که پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در آن زندگی می‌کردند تخریب کرده است.

در شماره ۵۲۶ مجله "الکفاح العربی" که در سوم دسامبر سال ۱۹۲۰ میلادی (۱۲۹۹ شمسی) منتشر شده نشان می‌دهد که رژیم آل‌سعود منزلی که پیامبر(ص) در آن بهدنیا آمد و همچنین منزل خدیجه بن خویلد(س) همسر پیامبر و اولین زنی را که اسلام آورد تخریب کرده است.

به ادامه مطلب بروید.......


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از فارس ، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید«اى فرزندان آدم، براى شما لباسى فرو فرستادیم که اندام شما را می‌پوشاند و مایه زینت شماست و لباس تقوا بهتر است، این از آیات خداوند است باشد که متذکر شده، پند گیرید».

جیغ‌های غیرت و لبخندهای تسلیم

کاری که رضاخان پهلوی نتوانست در 27 آذر 1314 با زور و ارعاب در قالب اجرای قانون «کشف حجاب» انجام دهد، امروز جنگ نرم دشمن در قالب خلسه فریبنده برنامه‌ها و فیلم‌های هدفمند رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، با خط زدن غیرت مردان و ایجاد بی‌تفاوتی در برخی خانواده‌ها به آسانی انجام می‌دهد.

آن‌روزها جیغ و فریاد حیا و غیرت ذاتی زنان ایرانی تنها عکس‌العمل و راهکار مقابله با تفکر وارداتی رضاخان از ترکیه بود اما امروز‌ کشف حجاب توسط اربابان رضاخان و خاندان پهلوی در امواج نامرئی رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای غرب و دنیای استکبار، جیغ برخی از زنان و دختران را به لبخندهای تسلیم در برابر تفکرات خطرناک و شوم دشمن تبدیل کرده است.

بقیه در ادامه مطلب.............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:بی حیایی,بی حجابی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در عین حال چون احتمال می دهم اغلب کسانی که خبر بذل و بخشش اخیر شیخ حسن صانعی را شنیده اند از هزینه سازی ناجوانمردانه و خائنانه او در دهه های شصت و هفتاد خبر نداشته باشند موضوعی را که از نزدیک در جریان آن بوده ام با هموطنانم مطرح می کنم.

"عماریون"- مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد و مشاور مهدی کروبی که دو روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از ایران خارج گردید!! و هم اکنون نیز در آمریکا بعنوان یکی از فعالین و سخنگویان جریان اصلاحات و سبز در شبکه های خارجی معاند نظام مشغول به فعالیت است، در مطلبی که در وبلاگ خود مورخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ تحت عنوان شیخ ۱۵ خرداد و سی سال ریخت و پاش میلیاردی منتشر نمود، نسبت به شیخ حسن صانعی که از چهره های نزدیک به جریان اصلاحات و از دوستان صمیمی مهدی کروبی است، بخاطر افزایش جایزه اعدام سلمان رشدی توسط وی، اقدام به افشاگری بر علیه او نمود.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به دعوت "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین به کشتی تفریحی او می رود اما با رفتاری که انتظارش را نداشت، مواجه می شود .
به گزارش وبسایت روشنگری از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه الدیار لبنان نوشت: هنگامی که "هیفا وهبی" خواننده مشهور لبنانی به کشتی تفریحی پادشاه بحرین دعوت می شود، پادشاه بحرین برای هیفا مزاحمت ایجاد کرده و کار به درگیری فیزیکی می کشد.

 

این روزنامه بیان کرد: محافظان پادشاه بحرین بر سر هیفا ریخته اند و این خواننده را زیر کتک گرفته اند و هنگامی که هیفا وهبی قصد شکایت از پادشاه بحرین را داشته است حمد بن جاسم نخست وزیر قطر که روابط گرمی با هیفا دارد وارد عمل شده است و پادشاه بحرین برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر هدیه طلایی 6 میلیون دلاری برای حق سکوت گرفتن از این خواننده لبنانی به وی پیشنهاد داده است.

منبع: جام نيوز


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد.به دنبال حذف نام سازمان مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی در امریکا، روز چهارشنبه، مریم رجوی، رهبر سازمان در محل پارلمان اروپا علیه حکومت ایران سخنرانی کرد. سازمان مجاهدین، سه سال پیش از لیست سازمان های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شد.
سخنرانی مریم رجوی در پارلمان اروپا

به گزارش

رسانه ایران

، مریم رجوی در مورد اینکه آیا در آینده این گروه – که خلع سلاح شده اند – بار دیگر دست به اسلحه خواهند برد یا نه گفت:


"می دانید که از سال ۲۰۰۱، مجاهدین کارهای نظامیشان را متوقف کرده اند. بنابراین فکر می کنم بعد از این، بستگی دارد به شرایط آینده ی ایران و قوانین. بنابراین الان چنین چیزی در چشم انداز نیست."


اما تکلیف بیش از سه هزار ساکنین اردوگاه اشرف که اکنون به کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شده اند چیست؟


مریم رجوی می گوید: "آینده ی ساکنین لیبرتی بستگی دارد به عملکرد کشورهای اروپایی و همچنین امریکا و همچنین کمیساریای عالی پناهندگی. بنابراین، اگر آنها درست عمل کنند، می توانند آنها را در کشورهای اروپایی متفرق یا حتی یکجا منتقل کنند."


در این میان، گزارش شده است که نماینده ی امریکا در عراق در جریان دیدار از کشورهای اروپایی است تا مسئله ی مجاهدین را با آنها در میان بگذارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: با نگاهی به برخی فیلم‌هایی که اخیرا توسط وزارت ارشاد مجوز اکران گرفته است، مشاهده می‌‌کنیم که این فیلم‌ها نه تنها اصلاحگر نیستند بلکه به جان فرهنگ مردم افتاده‌اند.

 

 
خبرگزاری فارس: فیلم‌هایی که به جان فرهنگ مردم افتاده‌اند+تصاویر

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، بسیاری از فیلم‌هایی که در خارج از کشور درسالهای 60 و 70 سینما مطرح شدند متاسفانه نگاهی چرک و سیاه به جامعه ایرانی داشتند و در جشنواره‌های مطرح که با نگاهی خاص فیلم‌ها را انتخاب می کردند موفق به دریافت جوایز متعدد شدند. با چرخش نگاه جشنواره‌ها به سینمای ایران و تلاش مسئولین فرهنگی کشور این نگاه کمرنگ‌تر شد و جشنواره‌ها هم کمتر فیلم‌هایی که با سیاه‌نمایی و نگاه‌هایی خاص ساخته می‌شدند را مورد توجه قرار دادند.

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

xt

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فرهنگی پایگاه 598، لاکپشتهای نینجا، بن10 ، kitty ، مردعنکبوتی، angry birds، ایها دنیاییست که کودکان ما این روزها در آن سیر می کنند. البومی متنوع، رنگارنگ و جذاب از شخصیت ها و الگوهایی غربی متولد هالیوود که همگی پیام آور سبک زندگی آمریکایی یا American Style Life می باشند. اما در این بین، بزرگسالان نیز چه بسا همپای کودکان در دنیای این مخلوقات غوطه ور بوده و با اراده خویش، آنها را در اشکال مختلف وارد حیات واقعی کودکان می نمایند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما در حالی برگزار شد که اتفاقی عجیب و غيراخلاقي در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی  بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت.
 
گفتني است هيچ كدام از خبرگزاري رسمي كشور كه اين مراسم را پوشش مي دادند حاضر به انتشار تصاوير اين اقدام عجيب نبودند!
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

چند روز قبل اهنگي در فضاي مجازي به نام thirteen eight(سيزده هشت) از محسن نامجو پخش شد كه با ريتمي به نام ريتم (لنگ) مي باشد.و مضمون ان توهين به اقا امام زمان (ع) مي باشد .با توجه به فتوا ي ايت الله گلپايگاني در مورد شاهين نجفي بايد فرجامي همچون نجفي براي نامجو در نظر گرفت

 

 

متن اهنگ در ادامه مطلب

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی فرهنگ نیوز،امیر قطر در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران بسیار عصبانی به نظر می رسید.به محض خواندن دعای فرج توسط دکتر احمدی نژاد شبکه خبر ایران چهره امیرقطر را نشان داد که بسیار ناراحت و عصبانی است و دائما با جوانی که همراه خود آورده زیر لب سخن می گوید.
وضعیت سلامت "حمد بن خلیفه آل ثانی" خوب نیست و "تمیم بن حمد" ولیعهد خود را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند.
روزنامه "المنار" نوشت، حمد بن خلیفه در تدارک مقدمات انتقال آسان قدرت به ولیعهد است، تا از هر مقاومت و مخالفتی در این زمینه جلوگیری شود. به احتمال زیاد این آخرین سفر دیپلماتیک امیر قطر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، روايت محمدحسنين هيكل انديشمند و روزنامه نگار معروف مصري از ملاقات هايش با دبيركل حزب الله لبنان و شاه عربستان، فاصله شخصيت اين دو سياستمدار را نشان مي دهد.

حسنين هيكل مي گويد: با سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به مدت ۹ ساعت درباره همه مسائل مهم منطقه اي و بين المللي مذاكره كردم و اين ۹ ساعت بسيار سريع گذشت ولي احساس كردم كه ملاقات نيم ساعته ام با ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان به اندازه يك قرن طول كشيد.

«هيكل» در پاسخ به اين سوال كه «در ديدارش با ملك عبدالله درباره چه موضوعي گفت و گو كرده»، اظهار داشت: «ملك عبدالله فقط يك سوال از من پرسيد: و آن هم اين بود كه رابطه ات با زنان در اين سن ۸۰ سالگي چه طور است؟».
وي افزود: مطبوعات سعودي روز بعد نوشتند كه ما در آن ديدار درباره مسائل مهم منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرديم.(!)

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه خبری تحلیلی زنان‌پرس ـ مجید ایران‌شاهی: «گزارش تصویری از بدحجابی در تهران»، «گسترش بی حجابی در قم + تصاویر»، «استخرهای مختلط در تهران + تصاویر» ، «گلشیفته فراهانی برهنه شد + عکس» ، «مردی در آمریکا به ۳۰۰ زن تجاوز کرد + تصاویر» و مواردی مشابه تیترهایی اغواکننده است که در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری منتشر می‌شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، «سایمون هاندرسون» نویسنده مؤسسه آمریکایی پژوهش های واشنگتن، در مقاله ای به سفر درمانی ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی به مراکش و تحویل دادن اداره کشور به ولیعهد سعودی پرداخت.

وی در این مقاله، ابتدا به چندین عمل جراحی ملک عبدالله که در سال های 2010 و 2011 انجام شده اشاره کرد و در ادامه، علت وخیم شدن حال پادشاه سعودی را، زیاد بودن فعالیت وی در اجلاس اخیر مکه، اعلام کرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| EURO |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| VISION |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| YOX ! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

! Azərbaycan xalqına “Eurovision” YOX

AZADLIQ  LAZİMDİR

آذربایجان " یوروویژن" لازم ندارد آزادی لازم دارد.

HİCAB MƏHBUSLARIN  Azadliğina Dua Edək

زندانیان حجاب آزاد باید گردند

 Azrəbaycanlıların öz cəsarətlərinə ehtiyacı var

برادر شیعه آذربایجانی از خود جسارتی نشان بده

 Geylər gəlsə azərə namus duşər əllərə

 رژه همجنسبازان  در یک کشورمسلمان؟؟؟؟!!!

 Rəd olsun DIKTATOR

دیکتاتور  بیدار شو

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب در راس هیئتی وارد تهران خواهد شد.دبیرکل سازمان ملل برای شرکت در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد روز چهارشنبه به ایران می آید.

به گزارش فرهنگ به نقل از مهر: آقای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب وارد تهران می شود.
پیش از این اخباری مبنی بر لغو سفر محمود عباس به تهران منتشر شده بود.
عباس برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد به ایران می آید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از ایکنا، اين روزها آنچه ذهن مردم را در رابطه با كشور عراق به خود مشغول داشته است، مسئله امنيت و عمليات های تروريستی و مسائلی از اين دست است كه استكبار جهانی سردمدار اصلی اين حركت بوده و اهداف كوتاه مدت و بلند مدت خود را از اين حركت پيگيری می كند و از آنجايی كه مسئله خيلی مهم است همه همّ و غمّ دوستان داران اين مرز و بوم آن است تا اين كشور به يك ثبات امنيتی قابل قبول برسد كه البته كاری بس مهم است.

اما آنچه مرا به نوشتن اين سطور واداشته توجه به شبيخون فرهنگی است كه شايد مسئله فوق به نوعی سبب شده است تا دقت و رسيدگی به اين مسئله را در كشور عراق خصوصا عتبات عاليات فراموش كنيم، در حالی كه دشمن در پيگيری اهداف بلند مدت خود و در زير سايه ناامنی های منطقه ای در عراق به دنبال آن غايت اصلی و ريشه ای خود در مبارزه با اسلام است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

وبسایت روشنگری به نقل از :"عماریون"- عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

 

 

 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آغاز تکاپو برای یک «ارتجاع» بزرگ سیاسی
بازگشت تكيه گاه؛ تلاش براي بازگرداندن هاشمي 78 ساله به كرسي رياست جمهوري

 

بعد از چند ماه امتحان فضا و افکار عمومی درباره معرفی نامزد موردنظر طیف اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، نهایتا این پروژه تبلیغاتی سخنرانی «اکبر ناطق نوری» در شب قدر در حرم امام رضا(ع) و مصاحبه روز گذشته «سعید حجاریان» به پله آخر خود رسید و امروز، هدف اصلی این طیف برای حضور در انتخابات مشخص شد؛ گزینه‌ای که در نگاه اول چندان قابل باور به نظر نمی‌رسد اما بررسی شرایط فعلی این طیف و همچنین اوضاع سیاسی کشور به ویژه بعد از حوادث سال ۸۸ این مساله را باورپذیر می‌کند: اکبر هاشمی رفسنجانی.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

منابع نظامی می گویند پروژه ای که دولت امریکا با مشورت اسراییل از بیش از دو سال پیش با هدف شکل دادن به یک نیروی نظامی عربی در مقابل ایران کلید زده بود، شکست خورده و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش رجانيوز، «ناتوی عربی» نامی بود که امریکایی ها به نیروی نظامی مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دادند که بنابود با ادغام ارتش های این کشورها به اضافه چند کشور دیگر مانند اردن و مغرب شکل بگیرد و یک نیروی «دفاع منطقه ای» در مقابل ایران بوجود بیاورد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید در درس اخلاق خود، تاکید کرد: سخت‌گیری شارع مقدّس راجع به شیوع دورغ، تهمت، شایعه و اهانت و رواج ربا و رشوه در جامعۀ اسلامی، حاکی از حساسیّت تعالیم دینی نسبت به ایجاد تفرقه، اختلاف و دشمنی بین آحاد مسلمین است که از این‌گونه گناهان سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش بازتاب؛ این مرجع تقلید افزود: به صراحت می‌توان گفت از نظر دین مبین اسلام، ثوابی برتر و والاتر از اتّحاد و برادری و گناهی بزرگ‌تر و قبیح‌تر از اختلاف و تفرقه وجود ندارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه خبرگزاری فارس: علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

 

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه 

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از ما هستیم: برنامه پارازیت صدای آمریکا که با محوریت تمسخر نظام شکل گرفته بود در پی اقدام وحشیانه «کامبیز حسینی» مجری برنامه قطع شد،گفته می شود «کامبیز حسینی» در ساختمان صدای آمریکا [محل کار] صندلی را به سوی یکی از همکاران خود پرتاب می کند و او ذا مورد فحاشی قرار می دهد

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شبیخون فرهنگی .ناتوی فرهنگی در سایه غفلت مسولین و خانواده ها

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگاه عضو سابق اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی/
میراث امام خمینی برای مردم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل
یک عضو اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از جنگ 8 ساله ایران و عراق و پایداری مردم و دولت ایران به میراث امام برای مردم اشاره کرد و گفت که پاسخ ایران در سه سطح خواهد بود.

فارس، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران سوالاتی مطرح کرد و با طرح این سوال که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند و اگر تصمیم گرفت، چه زمانی را انتخاب می‌کند و اگر زمان معین شد چه شیوه‌ای نظامی را برمی‌گزیند، تاکید کرد که اینها سوالاتی است که محافل بحث و بررسی اسرائیل را پر کرده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شورای موسوم به "راه سبز" ، با ارسال یک بیانیه مضحک ، از طرفدارانش خواست تا در آستانه اجلاس غیر متعهد ها فضای شهر را آلوده کنند و با تخریب اماکن عمومی و کندن آسفالت خیابان ها ، به مبارزه با جمهوری اسلامی بپردازند .
به گزارش افکارنیوز به نقل از صراط نیوز ، در آستانه آماده سازی شهر تهران و ترمیم خیابان های شهر برای پذیرائی از میهمانان اجلاس جنبش عدم تعهد ها ، شورای موسوم به راه سبز امید با ارسال بیانیه ای از باقی مانده بدنه انسانی خود در داخل کشور خواست تا با تخریب اماکن عمومی و نمای بصری پایتخت و آلوده کردن محیط تهران در زمان برگزاری این اجلاس، به اصطلاح خودشان : "بی‌تعهدی دولتمردان در قبال مردمشان را به رخ غیرمتعهد‌ها بکشد!"

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:جنبش سبز , فتنه گران, دشمنان ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در آستانه روز قدس در کشورهای مختلف دنیا، لس انجلس تایمز از جنگ روانی اسرائیل علیه مردم خود پرده برداشت.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، سایت خبری لس آنجلس تایمز با درج تصویری از محل توزیع ماسک های ضدگاز ، سایه ترس از ایران را که سران کشور جعلی اسرائیل خود در دل شهروندان خود ایجاد کرده اند به تصویر کشید. لس آنجلس تایمز نوشت: ”اسرائیلی ها، ماسک های ضد گاز را در اورشلیم پخش می کنند و در حال تست سیستم پیام رسانی برای هشدار دادن به شهروندان خود در خصوص وقوع موشک باران هستند."

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مقاله حاضر پاسخی به یاوه گویی های سایت آیین بهایی است که در سالگرد به درک واصل شدن زرین تاج قزوینی او را به عنوان الگوی زنان و اولین زن قیام کننده بر علیه ارتجاع معرفی میکند
کشف حجاب از زنان مسلمان و انهدام وجدان مشترک اسلامی ، واقعیت تردید ناپذیر تاریخی است که از دیرباز مورد توجه جدی استعمار جهانی بوده است. از سال های دور کوشش های فراوانی شده است تا زمینه های روانی، فرهنگی و اجتماعی گریز از ارزش های اسلامی ایجاد شود. پیدایش مسلک بابیگری در ایران نیز همین مقصود را تعقیب می کند. این نوشتار شخصیت
زرین تاج قزوینی یکی از زنان بهایی را که زمینه ساز و مجری توطئه کشف حجاب در ایران بود را  مورد بررسی قرار می دهد.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:بهائیت خبیث,بی حجابی, بیحیایی,فمینیست,شیرین عبادی,گلشیفته فراهانی,انگلیس خبیث,هنرمندان ضد دین و بی هویت,رژیم اشغالگر قدس,کشف حجاب رژیم منحوس پهلوی,رضا ربع پهلوی,فتنه گران,دشمنان اسلام, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران در گفتگو با آریا تاکید می کند: رقابت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم میان طیف اصولگرایان خواهد بود؛ زیرا اصولگرایان در مجموع به اصلاح طلبان اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی “مرد عمل” این استاد برجسته علوم سیاسی افزود: آقای احمدی نژاد و طرفداران ایشان بخشی از جبهه پایداری را تشکیل می دهند، زیرا احمدی نژاد و دولت آنقدر که به جبهه پایداری نزدیک هستند، به هیچ وجه با جبهه متحد همخوانی و نزدیکی ندارند و رقابت میان دولت آقای احمدی نژاد و شماری از رهبران جبهه متحد خیلی زیاد است.در واقع اختلاف نظر میان احمدی نژاد و برادران لاریجانی زیاد است در حالیکه ما شاهد هستیم در مجموع جایگاه و پایگاه آقای احمدی نژاد و دولت در جبهه پایداری است.
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران تاکید می کند: رقابت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم میان طیف اصولگرایان خواهد بود؛ زیرا اصولگرایان در مجموع به اصلاح طلبان اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.
وی افزود: در واقع از دید اصولگرایان اگر اصلاح طلبان تایید صلاحیت شوند و نامزد اصلی اصلاح طلبان یعنی دکتر محمدعلی نجفی و محمدرضا عارف وارد میدان شوند این خطر از دید اصولگرایان وجود دارد که داستان دوم خرداد ۷۶ مجددا تکرار شود. بنابراین و با توجه به احتمال وقوع این خطر که اصلاح طلبان سکاندار قوه مجریه شوند این سوال مطرح می شود که چرا اصولگرایان باید چنین ریسکی مرتکب شوند و به اصلاح طلبان اجازه ورود به انتخابات را بدهند؟


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

جمهوری اسلامی نوشت: آب جوی اسلامی! به سفره افطاری روستائیان هم راه یافت! یک عضو هیأت امنای نابینایان می‌گوید: هفته گذشته در جمع نابینایانی از استان گیلان به دعوت هیات امنای مسجد فاطمیون به روستایی که یکصد و بیست دانشجو دارد وارد شدیم. برای افطار، روستائیان باصفای خاص خود نان و خرما و شامی تهیه کرده بودند همچون سالهای گذشته ولی فرقی که امسال با سال گذشته داشت این بود که نوشابه‌هایی به هر کدام دادند با نام “آرپا” که بندگان خدا می‌گفتند این آبجوی اسلامی است که امسال کمیته امداد استان به ما داده است! کلمه آرپا به ترکی به معنای “جو” می‌باشد و آب جو هم درست در می‌آید ولی سؤالی که برایم پیش آمده اینست که چرا ذائقه مردم را با چیزی که آشنا نیستند عادت می‌دهید و این مشابه همان کاری است که با پنیر هلندی بچه‌های ما را بد عادت کردند و دیگر پنیر ایرانی به مزاجشان نمی‌سازد.

 

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رضا روستاآزاد رئیس دانشگاه صنعتی‌شریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش برخی سران اصلاحات برای ورود به عرصه سیاسی کشور، اظهار داشت: محمد خاتمی در انتخابات ۸۸ عملکرد خوبی نداشت و به نوعی در جایگاه متهم قرار دارد.

وی با بیان اینکه فضای عمومی جامعه مصلحت نمی‌بیند که این افراد محاکمه و مورد سوال واقع شوند، تصریح کرد: مقابله سران اصلاحات با اصل نظام در سال ۸۸، آسیب‌ها و صدمات امنیتی، فرهنگی و سیاسی زیادی به پیکره سیاسی کشور وارد کرد لذا بهتر است که این افراد سکوت اختیار کرده و اگر هم قرار باشد حرفی بزنند، بهتر است تنها اعلام برائت و اظهار پشیمانی کنند.

روستا‌آزاد با بیان اینکه خاتمی انگار نمی‌داند که در معرض اتهام سنگین تلاش برای اخلال در امنیت ملی کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: وی باید بداند حتی در صورت اعلام برائت نیز حق ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد زیرا هیچگونه پایگاه اجتماعی، سیاسی و حقوقی در جامعه ندارد.

 

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به شما چه که ایران تو المپیک درخشید!

چطور روشون میشه عکس پهلوانان ما رو بالا ی سایتهاشون بذارن؟

وقتی دیدم ایران تو المپیک داره خوب نتیجه میگیره،  گفتم برم یه خورده وبگردی کنم  و بازتاب رسانه های مجازی رو هم ببینم.  بعد از مشاهده سایتهای همسو رفتم سراغ سایتهای معاند و دیدم اونا هم از این پیروزی ها دارن اظهار خوشحالی میکنن ؛ در همین لحظه بود که یاد المپیک دور قبل افتادم.المپیکی که با یه طلای هادی ساعی کار ورزشکارای ایرانی رو به اتمام رسوند، و هجمه های انتقاد به سمت دولت رفت.
بله  تو این موقع که هجمه های اقتصادی و...از جانب همه جناحها  بسوی دولت بیشتر و بیشتر شده  میخوام ازش دفاع کنم و بهش تبریک بگم.
نباید به دولت بابت بهترین عملکرد المپیک تاریخ ایران تبریک بگیم؟
نباید  بگیم ایران بهترین بازی های المپیکش رو تو دوران دولت عدالت محور انجام داده؟
بله درسته انتقادا در اواخر  دولت احمدی نژاد زیاد شده اما با درخشیدن در المپیک از این ایراد ها باید کاسته بشه.
مگه یادتون نمیاد بعضیا در آستانه انتخابات دهم همین ضعف المپیک دوره قبل رو چه جوری پتکش کردن و بر سر دولت کوبیدن. چی شده حالا همونا میان به این قهرمانی ها افتخار میکنن، بدون اینکه اسمی از دولت ببرن؟

چطور روشون میشه عکس پهلوانان ما رو بالا ی سایتهاشون بذارن؟

اونا یادشون رفته 4سال قیل شکست رو گردن کی انداختند؟

اصلا به شما چه که "جمهوری اسلامی ایران"تو المپیک قهرمان بشه یا نشه شما برید دنبال افتخارات جمهوری ایرانیبون!!!برید سراغ ایدوئولوژی هاتون تا جمهوری ابرانی به ثمر بشینه!!!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -فتنه گران , نوکران اجنبی, ستون پنجم,بی هویتی,وطن فروشی,ذلت نوکران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مريم سنجابي، عضو سابق شوراي مركزي گروهك تروريستي منافقين كه به تازگي از اين گروهك جدا شده است در افشاگري هاي جديد خود، ابعاد جديدي از رفتار ظالمانه سركرده اين گروهك با عناصر فريب خورده را منتشر كرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ اين محفل اباحه گر تمرکز قعاليت خود را به خارج از مرکز کشور منتقل کرده و در شهرستانها با برگزاري جلسات به ظاهر ادبي و شعرخواني و برگزاري تورهاي ايرانگردي و سياحتي به دنبال يارگيري و تربيت و جذب افرادي همانند خود مي‌باشند.

انتشار عکس ديدار خواننده حامي فتنه گران که با سعه صدر مورد عفو قرار گرفته است با اين مبتذل سرايان ترانه‌هاي شاهين نجفي مرتد نشان دهنده هماهنگي‌ها و رابطه عميق ميان هتاکان داخل و خارج از کشور با ظاهر سازي ادبي و هنري است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ عليرضا نوري زاده كه حالا مدال افتخار عنوان "ليدر سبز و غلام بهائيان" را بر گردن خود مي‌بيند در سال‌هاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به اصطلاح شاعر و سردبير برنامه‌هاي راديو و تلويزيون بود.

سفر به نجف نقطه آغاز ارتباط گيري با سرويس‌هاي اطلاعاتي عرب

اوخر سال 1340 بود كه نوري زاده به همراه خانواده‌اش به نجف اشرف نقل مكان كرد تا همين سفر نقطه آغازي باشد براي ارتباط‌هاي گسترده او با سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي و عربي. پس از 5 سال اقامت در نجف اشرف نوري زاده به ايران بر مي‌گردد و عضو كانون معلوم الحال نويسندگان مي‌شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:ضد انقلاب معاند,فراری از کشور,دشمنان نظام اسلامی و سلطنت طلبان فراری,رسانه های ضد انقلاب ,عربستان سعودی, بی غیرتها ,بی حیاها, خائنین به ملت,تروریستهای دولتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش نور نيوز ، به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، بی کی نامدئو رییس شرکت هندوستان پترولیوم تاکید کرد این شرکت قصد دارد طی ماه اوت سه محموله بزرگ نفتی به حجم 99300 تن از ایران خریداری کندبر اساس این گزارش ، هند که مشتری بزرگ نفت ایران در آسیا به شمار می رود قصد دارد میزان واردات نفت از ایران را در سال مالی منتهی به مارس 2013 میلادی بیش از 15 درصد کاهش دهد .

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:تحریم نفت ایران,دشمنان ایران,شکست دشمنان ایران,و تحریمهای آنان,دولت هند, رسانه های ضد انقلاب و معاند , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از فرهنگ تعاريف متعددي ارايه شده است كه متجاوز از 250 تعريف مي باشد كه بعضي از اين تعاريف مفهوم عام و برخي ديگر مفهوم خاصي از اين واژه را به دست مي دهند. اما در نگرشی کلی فرهنگ به معنی ادب، تربیت، دانش، علم و معرفت، اداب و رسوم و هنرها و سنتهای مخصوص یک جامعه است که در طولهای سالیان دراز در وجود آنها شکل گرفته است و واژه انگلیسی معادل آن Culture است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com