وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
وزیر کشور تونس با اشاره به سرنوشت تأسفبار دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه اعزام شده اند، از فعالیت گسترده برخی جریانها و تشکیلات تونسی در این زمینه خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "لطفی بن جدو" گفت: دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه رفته اند، درحالی به تونس باز می گردند که از جنگجویان خارجی در سوریه باردار شده اند.
وی در جلسه مجلس مؤسسان (پارلمان) تونس که به صورت زنده از تلویزیون رسمی این کشور پخش می شد، تأکید کرد: "ده ها و صدها جنگجو به این دختران تحت عنوان جهاد نکاح تعرض می کنند، و آنها درحالی به تونس باز می گردند که ثمره این ارتباطها را با خود حمل می کنند .. و ما هم دست و پا بسته ناظر این مسائل هستیم.
بن جدو اظهار داشت: وزارت کشور از مارس گذشته از سفر 6 هزار تونسی به سوریه جلوگیری کرد، و 86 نفر را که شبکه هایی را برای اعزام جوانان تونسی به سوریه برای جهاد ایجاد کرده بودند، دستگیر کرد.
وزیر کشور تونس تأکید کرد: برخی سازمان های حقوقی تونسی، با اعتراض به جلوگیری وزارت کشور از اعزام جنگجو به سوریه، ما را غافلگیر کردند.
بن جدو افزود: جوانان ما در جنگ سوریه در خط مقدم قرار داده می شوند؛ و به آنها آموزش داده می شود که چگونه به شهرها حمله کنند و دست به غارت بزنند.
در 19 آوریل 2013 شیخ عثمان بطیخ مفتی وقت تونس اعلام کرد که 16 دختر تونسی برای جهاد نکاح به سوریه فرستاده شده اند.
شیخ بطیخ که مدت کوتاهی پس از این اظهارات از سمت خود برکنار شد، به شدت از اینگونه اقدامات انتقاد کرده بود.
رسانه های تونسی نیز اخیرا از اعزام صدها دختر از این کشور به سوریه خبر داده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب: خاورمیانه سوریه مغرب عربی تونس مهمترین خبرها عناصر مسلح در سوریه حمله به سوریه جهاد نکاح دختران تونسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، اظهارت نسنجیده و توهین آمیز قرضاوی درباره ایران اسلامی را خدمت به صهیونیسم و آمریکای جنایتکار خواند.



مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه شدید الحنی به اظهارت نسنجیده و توهین آمیز رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که ایران اسلامی را دشمن مسلمانان و اعراب خوانده بود، واکنش نشان داد و به وی توصیه کرد: به دامن اسلام و امت اسلامی برگشته و خود را از بند مادیات و دنیای فانی و وابستگان آن رها کند و از تفرقه بین امت اسلامی بپرهزد.
متن این بیانیه در پی می آید:

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها و در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بازار رفت و آمدهای مشکوک به داخل کشور بسار گرم شده است. از بازگشت مهدی هاشمی بعنوان متهم اصلی فتنه 88 گرفته تا استاد آواز فتنه که روزی نظام جمهوری اسلامی را متهم کرده و روزی پا را فراتر گذاشته و انگشت اتهام را به سوی اسلام نشانه گرفت و حتی به حکم ممنوعیت آوازخوانی صدای زن در اسلام خرده گرفت و روز دیگر در کانون فتنه بی بی سی و سایر شبکه های ضدانقلاب به آرمانها و اعتقادات ملت ایران توهین نمود و ماهیت اصلی خویش را بر ملا کرد.

xt

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

چند روز قبل اهنگي در فضاي مجازي به نام thirteen eight(سيزده هشت) از محسن نامجو پخش شد كه با ريتمي به نام ريتم (لنگ) مي باشد.و مضمون ان توهين به اقا امام زمان (ع) مي باشد .با توجه به فتوا ي ايت الله گلپايگاني در مورد شاهين نجفي بايد فرجامي همچون نجفي براي نامجو در نظر گرفت

 

 

متن اهنگ در ادامه مطلب

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی فرهنگ نیوز،امیر قطر در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران بسیار عصبانی به نظر می رسید.به محض خواندن دعای فرج توسط دکتر احمدی نژاد شبکه خبر ایران چهره امیرقطر را نشان داد که بسیار ناراحت و عصبانی است و دائما با جوانی که همراه خود آورده زیر لب سخن می گوید.
وضعیت سلامت "حمد بن خلیفه آل ثانی" خوب نیست و "تمیم بن حمد" ولیعهد خود را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند.
روزنامه "المنار" نوشت، حمد بن خلیفه در تدارک مقدمات انتقال آسان قدرت به ولیعهد است، تا از هر مقاومت و مخالفتی در این زمینه جلوگیری شود. به احتمال زیاد این آخرین سفر دیپلماتیک امیر قطر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیرات برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران خیلی زودتر از آنکه انتظار می‌رفت و حتی پیش از پایان رسمی این اجلاس در تهران علنی شد و در حالی که سران 120 کشور جهان در تهران مشغول رایزنی و بحث بر سر موضوعات مهم جهانی بودند، مقامات ارشد غربی، نسبت به لفاظی درباره حمله به ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش رجانیوز، در شرایطی که حزب حاکم در رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر و با هدف گرفتن امتیاز از اوباما در انتخابات ریاست جمهوری، با هیاهوی بسیار مسئله حمله نظامی به ایران را بارها و بارها در رسانه‌ها تکرار کرده بود، برگزاری موفق نشست تهران موجب شد، مقامات غربی نسبت به این موضع به سران رژیم صهیونیستی هشدار دهند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صهیونیستها برای ایجاد تنفر از مسلمانها در دل توریستهایشان و محق جلوه دادن قاتلین فلسطینی ها، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ـ تفریحی در کرانه باختری کرده اند که در این کلاس ها توریستها باید به سوی سیبل هایی شلیک کنند که تصاویر افرادی با لباس فلسطینی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تعدادی مرد و زن و بچه که توریست های مناطق اشغالی هستند؛ در میدان تیری واقع در کرانه ی غربی رود اردن و در گوشه ی شهرک مسکونی گوش اتزیون، بین دو شهر بیت اللحم و حبرون جمع شده اند تا از سوی صهیونیستها در قالب یک برنامه تفریحی برای کشتن مسلمانان و ایجاد نفرت از آنان، آموزش هم ببیننند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| EURO |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| VISION |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| YOX ! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

! Azərbaycan xalqına “Eurovision” YOX

AZADLIQ  LAZİMDİR

آذربایجان " یوروویژن" لازم ندارد آزادی لازم دارد.

HİCAB MƏHBUSLARIN  Azadliğina Dua Edək

زندانیان حجاب آزاد باید گردند

 Azrəbaycanlıların öz cəsarətlərinə ehtiyacı var

برادر شیعه آذربایجانی از خود جسارتی نشان بده

 Geylər gəlsə azərə namus duşər əllərə

 رژه همجنسبازان  در یک کشورمسلمان؟؟؟؟!!!

 Rəd olsun DIKTATOR

دیکتاتور  بیدار شو

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از "صراط" - باز کم کم نسیم شهریور ماه وزیدن میگیرد و دوباره لرزش و بی تابی قلبم آغاز میشود .وقتی تابستان به ماه آخر میرسد همه خاطرات و تصاویر در برابر دیدگانم تکرار میشود.چهارم شهریور 1361 ساعت 6/30صبح بود.آن روزپدرچند دقیقه زودتر از همیشه از خانه خارج شد ودایی نیز همراه او رفت . شش ساله بودم ، برای گرفتن وضو به حیاط رفتم. سفارش مادر این بود که: دخترم قبل از سن تکلیف نماز بخوان.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

منابع نظامی می گویند پروژه ای که دولت امریکا با مشورت اسراییل از بیش از دو سال پیش با هدف شکل دادن به یک نیروی نظامی عربی در مقابل ایران کلید زده بود، شکست خورده و از دستور کار خارج شده است.

به گزارش رجانيوز، «ناتوی عربی» نامی بود که امریکایی ها به نیروی نظامی مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دادند که بنابود با ادغام ارتش های این کشورها به اضافه چند کشور دیگر مانند اردن و مغرب شکل بگیرد و یک نیروی «دفاع منطقه ای» در مقابل ایران بوجود بیاورد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه خبرگزاری فارس: علیرضا بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا حضور موسوی در نماز جمعه با هماهنگی هاشمی بود؟ گفت: بله با هماهنگی آقای هاشمی این اتفاق رخ داد. هاشمی خواسته بود موسوی و کروبی در نماز جمعه باشند هرچند موسوی بسیار شک داشت.

 

خبرگزاری فارس: تقاضای هاشمی‌رفسنجانی از میرحسین موسوی برای حضور در نماز جمعه 

* احمد توکلی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مهدی کروبی نوشت: «به بلیه منتظری گرفتار آمده‌اید. شما در این صحنه در حال فرو رفتن به چاه ویلی هستید که فقط لطف الهی و بازگشت به مبانی رفتاری گذشته‏تان می‏تواند شما را از آن نجات بخشد.»

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از ما هستیم: برنامه پارازیت صدای آمریکا که با محوریت تمسخر نظام شکل گرفته بود در پی اقدام وحشیانه «کامبیز حسینی» مجری برنامه قطع شد،گفته می شود «کامبیز حسینی» در ساختمان صدای آمریکا [محل کار] صندلی را به سوی یکی از همکاران خود پرتاب می کند و او ذا مورد فحاشی قرار می دهد

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شبیخون فرهنگی .ناتوی فرهنگی در سایه غفلت مسولین و خانواده ها

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از نگاه عضو سابق اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم‌صهیونیستی/
میراث امام خمینی برای مردم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل
یک عضو اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت عبرت‌گیری از جنگ 8 ساله ایران و عراق و پایداری مردم و دولت ایران به میراث امام برای مردم اشاره کرد و گفت که پاسخ ایران در سه سطح خواهد بود.

فارس، روزنامه الاخبار در مطلبی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران سوالاتی مطرح کرد و با طرح این سوال که آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند و اگر تصمیم گرفت، چه زمانی را انتخاب می‌کند و اگر زمان معین شد چه شیوه‌ای نظامی را برمی‌گزیند، تاکید کرد که اینها سوالاتی است که محافل بحث و بررسی اسرائیل را پر کرده است.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شورای موسوم به "راه سبز" ، با ارسال یک بیانیه مضحک ، از طرفدارانش خواست تا در آستانه اجلاس غیر متعهد ها فضای شهر را آلوده کنند و با تخریب اماکن عمومی و کندن آسفالت خیابان ها ، به مبارزه با جمهوری اسلامی بپردازند .
به گزارش افکارنیوز به نقل از صراط نیوز ، در آستانه آماده سازی شهر تهران و ترمیم خیابان های شهر برای پذیرائی از میهمانان اجلاس جنبش عدم تعهد ها ، شورای موسوم به راه سبز امید با ارسال بیانیه ای از باقی مانده بدنه انسانی خود در داخل کشور خواست تا با تخریب اماکن عمومی و نمای بصری پایتخت و آلوده کردن محیط تهران در زمان برگزاری این اجلاس، به اصطلاح خودشان : "بی‌تعهدی دولتمردان در قبال مردمشان را به رخ غیرمتعهد‌ها بکشد!"

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:جنبش سبز , فتنه گران, دشمنان ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در آستانه روز قدس در کشورهای مختلف دنیا، لس انجلس تایمز از جنگ روانی اسرائیل علیه مردم خود پرده برداشت.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، سایت خبری لس آنجلس تایمز با درج تصویری از محل توزیع ماسک های ضدگاز ، سایه ترس از ایران را که سران کشور جعلی اسرائیل خود در دل شهروندان خود ایجاد کرده اند به تصویر کشید. لس آنجلس تایمز نوشت: ”اسرائیلی ها، ماسک های ضد گاز را در اورشلیم پخش می کنند و در حال تست سیستم پیام رسانی برای هشدار دادن به شهروندان خود در خصوص وقوع موشک باران هستند."

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران در گفتگو با آریا تاکید می کند: رقابت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم میان طیف اصولگرایان خواهد بود؛ زیرا اصولگرایان در مجموع به اصلاح طلبان اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی “مرد عمل” این استاد برجسته علوم سیاسی افزود: آقای احمدی نژاد و طرفداران ایشان بخشی از جبهه پایداری را تشکیل می دهند، زیرا احمدی نژاد و دولت آنقدر که به جبهه پایداری نزدیک هستند، به هیچ وجه با جبهه متحد همخوانی و نزدیکی ندارند و رقابت میان دولت آقای احمدی نژاد و شماری از رهبران جبهه متحد خیلی زیاد است.در واقع اختلاف نظر میان احمدی نژاد و برادران لاریجانی زیاد است در حالیکه ما شاهد هستیم در مجموع جایگاه و پایگاه آقای احمدی نژاد و دولت در جبهه پایداری است.
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران تاکید می کند: رقابت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم میان طیف اصولگرایان خواهد بود؛ زیرا اصولگرایان در مجموع به اصلاح طلبان اجازه ورود به عرصه انتخابات را نخواهند داد.
وی افزود: در واقع از دید اصولگرایان اگر اصلاح طلبان تایید صلاحیت شوند و نامزد اصلی اصلاح طلبان یعنی دکتر محمدعلی نجفی و محمدرضا عارف وارد میدان شوند این خطر از دید اصولگرایان وجود دارد که داستان دوم خرداد ۷۶ مجددا تکرار شود. بنابراین و با توجه به احتمال وقوع این خطر که اصلاح طلبان سکاندار قوه مجریه شوند این سوال مطرح می شود که چرا اصولگرایان باید چنین ریسکی مرتکب شوند و به اصلاح طلبان اجازه ورود به انتخابات را بدهند؟


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:بیت المال ,اختلاس,مفسدین اقتصادی,مدیران نالایق ,خائنین به بیت المال,توهین به نظام,دروغ گویی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مريم سنجابي، عضو سابق شوراي مركزي گروهك تروريستي منافقين كه به تازگي از اين گروهك جدا شده است در افشاگري هاي جديد خود، ابعاد جديدي از رفتار ظالمانه سركرده اين گروهك با عناصر فريب خورده را منتشر كرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ عليرضا نوري زاده كه حالا مدال افتخار عنوان "ليدر سبز و غلام بهائيان" را بر گردن خود مي‌بيند در سال‌هاي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به اصطلاح شاعر و سردبير برنامه‌هاي راديو و تلويزيون بود.

سفر به نجف نقطه آغاز ارتباط گيري با سرويس‌هاي اطلاعاتي عرب

اوخر سال 1340 بود كه نوري زاده به همراه خانواده‌اش به نجف اشرف نقل مكان كرد تا همين سفر نقطه آغازي باشد براي ارتباط‌هاي گسترده او با سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي و عربي. پس از 5 سال اقامت در نجف اشرف نوري زاده به ايران بر مي‌گردد و عضو كانون معلوم الحال نويسندگان مي‌شود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:ضد انقلاب معاند,فراری از کشور,دشمنان نظام اسلامی و سلطنت طلبان فراری,رسانه های ضد انقلاب ,عربستان سعودی, بی غیرتها ,بی حیاها, خائنین به ملت,تروریستهای دولتی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش نور نيوز ، به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز، بی کی نامدئو رییس شرکت هندوستان پترولیوم تاکید کرد این شرکت قصد دارد طی ماه اوت سه محموله بزرگ نفتی به حجم 99300 تن از ایران خریداری کندبر اساس این گزارش ، هند که مشتری بزرگ نفت ایران در آسیا به شمار می رود قصد دارد میزان واردات نفت از ایران را در سال مالی منتهی به مارس 2013 میلادی بیش از 15 درصد کاهش دهد .

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:تحریم نفت ایران,دشمنان ایران,شکست دشمنان ایران,و تحریمهای آنان,دولت هند, رسانه های ضد انقلاب و معاند , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از فرهنگ تعاريف متعددي ارايه شده است كه متجاوز از 250 تعريف مي باشد كه بعضي از اين تعاريف مفهوم عام و برخي ديگر مفهوم خاصي از اين واژه را به دست مي دهند. اما در نگرشی کلی فرهنگ به معنی ادب، تربیت، دانش، علم و معرفت، اداب و رسوم و هنرها و سنتهای مخصوص یک جامعه است که در طولهای سالیان دراز در وجود آنها شکل گرفته است و واژه انگلیسی معادل آن Culture است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«آرتا» ی مضحک رادیو پس فردادر پي سانحه رانندگي
فهیمه خضر حیدری اندکی بعد از اخذ گواهینامه رانندگی، تصادف سنگینی کرده است و خبرهای رسیده حاکی از این است که خسارت زیادی به ماشین وارد آمده است.
به گزارش رادیو دیروز، خضر حیدری که پس از ۳ بار آزمون رانندگی و رد شدن در هر دفعه، بالاخره موفق به کسب گواهینامه شد، یک خودروی شورلت قسطی به قیمت ۳۲۰۰۰ دلار خریداری کرد و اسم آن را «چنگیزخان» گذاشت.
فهیمه این مبلغ را از درآمد خود و شوهرش پس انداز کرده بود که مدتی بعد از آن، دچار سانحه می شود و ظاهراً بیش از ۱۱۰۰۰ دلار هزینه تعمیرات آن خواهد شد.
گفتنی است شوهر فهیمه(مهدی طاهباز ) که همان «آرتا» ی مضحک رادیو پس فرداست به هیچ وجه رانندگی بلد نیست و تا کنون موفق به دریافت گواهینامه رانندگی نشده است.
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:رسانه های ضد انقلاب وبیگانه,اغتشاشگران ,دروغپراکنی, آمریکای خبیث,رادیو فردا ,رسانه های بهائی,وطن فروش,خائنین به ملت عزیز ایران ,ملت مظلوم , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

خبرآنلاین با تخریب شیخ شهید فضل‌الله نوری بدنبال چیست؟
 
اظهارنظرهای عجیب زیباکلام تمامی ندارد؟/ مشروطه منحرف نشد بلکه شیخ فضل‌الله در مقابلش ایستاد!
 

 

بعد از تمجید از دیکتاتوری رضاخان، انگار قرار است شاهد تعبیرات و تفسیر‌های جدید صادق زیباکلام از برخی وقایع تاریخ معاصر ایران آن هم به عجیب‌ترین شکل ممکن باشیم؛ موضوعی که اکنون به عرصه جنبش مشروطه و نقش روحانیت به خصوص شیخ فضل‌الله نوری رسیده است.

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:رچسب:عربستان سعودی - آمریکاوترور - فتنه انگیزان - هنرمندان ضد دینوبی هویت - شیطان و شیطان پرستی - تروریسم جهانی - انگلیس خبیث - سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی -, :: ادامه مطلب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه های خارجی لحظاتی پیش از به شهادت رسیدن سه نفر از زائران ربوده شده در سوریه توسط تروریستهای مسلح خبر دادند.
به گزارش مهر، اسکای نیوز عربی خبر شهادت سه زائر ایرانی ربوده شده توسط گروههای مسلح تروریستی در سوریه را تایید کرده است.

گروههای تروریستی مدعی شدند این سه نفر در جریان بمباران دمشق از سوی ارتش سوریه به شهادت رسیده اند.

گروههای مسلح اخیرا 48 زائر ایرانی را هنگام رفتن برای زیارت مرقد مطهر حضرت زینب(س) ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند و بعد با یک هیاهویی رسانه ای مدعی شدند این زائران، وابسته به نیروهای مسلح ایران هستند.

العربیه هم به نقل از گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد اعلام کرده است این گروه در صورتی که عملیات ارتش سوریه علیه گروههای مسلح متوقف نشود، تمام گروگانهای ایرانی را به شهادت خواهد رساند.
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:برچسب‌ها: برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی سی,العربیه,الجزیره,اصلاح , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پیش از این نیز، اپوزیسیون سوری تلاش کرده بود با جا زدن تصاویر مربوط به شهادت فلسطینی‌ها و یا قتل دو قاچاقچی مکزیکی با اره برقی، این تصاویر را به کشته‌های سوریه نسبت دهد.

به گزارش سایت اوباما، درحالی که ارتش سوریه در عملیات‌های موفقیت‌آمیز در حال پس زدن تروریست‌ها و شورشیان از مناطق مختلف شهر حلب است، حمایت‌های رسانه‌ای غرب از تروریست‌ها برای متهم کردن ارتش به کشتار غیرنظامیان نیز ناکام مانده است.

اپوزیسیون سوری که توان بالایی در کشته سازی و فریب افکار عمومی دارد، تلاش کرده بود که کشتار خانواده سوری حامی بشار اسد را به گردن ارتش سوریه بیندازد اما گفته‌های صریح بازماندگان خانواده سوری با شبکه تلویزیونی راشاتودی، حاکی از کشته شدن اعضای این خانواده توسط تروریست‌های موسوم به "ارتش آزادی" است.

 

پیش از این نیز، اپوزیسیون سوری تلاش کرده بود با جا زدن تصاویر مربوط به شهادت فلسطینی‌ها و یا قتل دو قاچاقچی مکزیکی با اره برقی، این تصاویر را به کشته‌های سوریه نسبت دهد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:جنابت وهابیت,بهائیت,آمریکای خبیث,انگلیس خبیث,مشرکین واقعی,اصلاح طلبان ,شیوخ مرتجع خلیج فارس,فتنه انگیزان,عطاالله مهاجرانی,محمدخاتمی,محمدرضا خاتمی,عربستان سعودی,شیوخ زنباره امارات متحده عربی,هنرمندان بی هویت و ضد دین,شیطان و شیطان پرستی,بی عدالتی,اختلاس,دست اندازی به بیت المال خوردن حق مردم,ظلم کردن,تروریسم جهانی,انگلیس خبیث,سیاسی,خبری,انتقادی,رسانه های ضدانقلاب,بی بی سی,العربیه,الجزیره,اصلاح طلبان,ضدانقلاب,رجوی,فمینیستها,شیرین عبادی,بی غیرتی, بدحجابی,ضد ولایت فقیه,ملی گراها,کمونیسته,ذلت اعراب,توهین به مقدسات,,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فاطمه معتمد آریا، در ضیافت افطار انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش جریده اینترنتی «خبرگزاری دانشجو»، کسب مدال طلا از سوی حمید سوریان در مسابقات کشتی فرنگی المپیک لندن، سردرگمی و ناتوانی محافل ضدانقلاب را، بیش از پیش نمایان کرد.

 

لطفا به ادامه مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com