وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:انصارالله,سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با توجه به شرایط و فاصله پایگاه‌های آمریکایی تا ایران و همچنین با توجه به توان موشکی بی‌نظیر کشورمان، شاید بتوان منظور سردار سلامی از اینکه "تمام مبادی عملیاتی دشمن در منطقه در هر سطح، حجم و مکانی زیر آتش ماست" را بهتر بفهمیم.

 "عماریون"- موضوع تهدید ایران به حمله نظامی از سوی آمریکا مسئله جدیدی نیست و به نظر می‌رسد این نوع اظهارنظر‌ها و اداعاها از سوی مقامات کاخ سفید به رویه‌ای معمول در حوزه سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده است.  فارغ از میزان جدیت و البته عملی بودن یا نبودن این تهدید‌ها و همچنین واکنش مقامات ایرانی به آن، موضوع قابل توجه، افزایش این نوع ادعاها از سوی مقامات آمریکایی در چند ماهه اخیر و مخصوصا پس از توافق هسته‌ای ژنو میان ایران و کشورهای ۱+۵ است؛ به طوری که تنها در یک هفته گذشته، جمهوری اسلامی ایران ۳ مرتبه از سوی مقامات بلندپایه کاخ سفید تهدید به حمله نظامی شده است.  در همین زمینه؛ "باراک اوباما"، رئیس جمهور آمریکا، در پنجمین نطق سالیانه خود در کنگره آمریکا، ضمن غنیمت شمردن فرصت دیپلماسی در قبال ایران، به طور معناداری بر روی میز بودن همه گزینه‌ها علیه ایران تاکید کرد.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,اقتدار,پاسخ به تهدیدات,ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شهید محمودرضا بیضایی یکی از رزمندگانی بود که چندین بار برای دفاع از حرم آل الله به سوریه رفته بود تا اینکه در روز میلاد رسول اکرم(ص) مزد جهادش را از دستان جد بزرگوار این خانواده گرفت و با اصابت ترکش به سرش عروج کرد.
وبسایت روشنگری به نقل از "عماریون"- به گزارش جام؛ هیچکدام فکرش را هم نمی‌کردند؛ شاید بو برده بودند اما واقعاً فکر نمی‌کردند این روزها روزهای آخر محمودرضاست. نه سهیل کریمی که در طول چند ماه مستند سازی در سوریه در کنارش بود، نه برادر محمودرضا که چند شب قبلش چیزهایی از برادر شنیده بود، نه رفقایش که حال و هوای متفاوتش را در روزهای آخر دیده بودند.هیچکدام باور نکردند تا اینکه تلفن زنگ زد و بی‌مقدمه به سهیل کریمی گفت محمودرضا شهید شده، تا اینکه برادرش دید حالا راستی راستی باید به دفنش در تهران یا تبریز فکر کنند و تا اینکه تابوت او پیش روی رفقا و همرزمانش قرار گرفت. اما احتمالا یک نفر هست که برای اینکه نبود او را باور کند باید چند سال دیگر بگذرد. کوثر هنوز یکی دو سال بیشتر ندارد و باید کمی بزرگتر شود تا باور کند دیگر پدرش کنارش نیست و کنار حرم عقیله بنی‌هاشم(س) شهید شده است. حالا بماند که این چند سال برای کوثر چطور خواهد گذشت!
بقیه در ادامه مطلب...............................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:مداغعان حرم,زینب س,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به نقل از خبرگزاری‌ فارس‌ ـ‌ فاطمه‌ ملکی؛ تنها آدرسی‌ که‌ از‌ قهرمان‌ سوسنگرد‌ داشتیم‌ این‌ بود‌ که‌ او‌ در‌ موتورسازی‌ واقع‌ در‌ میدان‌ خراسان‌ مشغول‌ به‌ کار‌ است؛‌ البته‌ دوستان‌ وی گفته‌ بودند‌ که‌ جلیل بر‌ اثر‌ شدت‌ مجروحیت‌ در‌ ناحیه‌ سر، قادر‌ به‌ تکلم‌ نیست؛ اما‌ برای‌ دیدار‌ با‌ وی‌ و‌ تهیه‌ گزارش‌ به‌ میدان‌ خراسان‌ می‌رویم؛‌ سراغ‌ او‌ را‌ از مغازه‌داران‌ دور‌ و‌ اطراف‌ می‌گیریم، کسی‌ او‌ را‌ نمی‌شناسد؛‌ به‌ موتورسازی‌ مراجعه‌ می‌کنیم‌ که کارگر‌ آن جوان‌ است؛ اسم‌ «جلیل‌ نقاد»‌ را‌ می‌آوریم،‌ او‌ هم‌ نمی‌شناسد‌ از‌ پدرش‌ هم‌ می‌پرسد‌ پدرش‌ هم‌ نمی‌‌شناسد؛‌ بعد‌ می‌گوییم‌ این‌ موتورساز‌ قدرت‌ تکلم‌ ندارد؛‌ موتور‌ ساز‌ جوان‌ می‌گوید:‌ «بله،‌ موتورسازی‌ است‌ که‌ نمی‌تواند‌ صحبت‌ کند،‌ فکر‌ می‌کنم‌ در‌ خیابان‌ خراسان‌ روبروی بوستان‌ کوثر‌ باشد».
راهی‌ محل‌ مورد‌ نظر‌ می‌شویم؛‌ وقتی‌ جلوی‌ موتورسازی‌ جلیل‌ می‌رسیم،‌ با پدر‌ پیری‌ که‌ روی‌ ویلچر‌ نشسته‌ است و‌ مردی که‌ لباس‌ کار بر‌ تن‌ دارد،‌ مواجه‌ می‌شویم؛‌ سلام‌‌ می‌دهیم‌ و‌ سراغ‌ «جلیل‌ نقاد»‌ را‌ می‌گیریم؛‌ پیرمرد‌ که‌ چفیه‌ای‌ بر‌ گردنش‌ نهاده،‌ به‌ سمت‌ مرد‌ موتورساز‌ اشاره‌ می‌کند‌ و‌ می‌گوید:‌ «ایشان‌ جلیل‌ هستند».


جلیل‌ نقاد، سلام‌ می‌دهد؛‌ در‌ ظاهر مردی‌ نسبتاً‌ کوتاه‌ قد،‌ لاغر‌ اندام،‌ با‌ چهره‌ای‌ مهربان‌ و‌ آرام‌ و‌ خسته‌ است؛‌ دست‌ راست‌ او‌ بر‌ اثر‌ جراحت‌ دوران‌ جنگ‌ از‌ کار‌ افتاده‌ است؛‌ آن‌ قدر‌ هم‌ از‌ دست‌ چپش‌ کار‌ کشیده‌ که‌ به نسبت دست‌ راست،‌ بزرگتر به‌ نظر‌ می‌رسد.
جلیل‌ نمی‌تواند‌ حرف‌ بزند،‌ اما با‌ نگاه‌ پرمعنایش،‌ کلی‌ حرف‌ برای‌ گفتن‌ دارد؛ حرف‌ از‌ روزهایی‌ که‌ با‌ موتورسواران‌ جنوب‌ تهران‌ به‌ سوسنگرد‌ رفتند،‌ به‌ ستاد‌ جنگ‌های‌ نامنظم‌ شهید‌ چمران‌ پیوستند‌ و‌ جانانه‌ مقاومت‌ کردند.
اگر‌ چه‌ او‌ نمی‌تواند‌ حرف‌ بزند، اما هر‌ طور‌ شده می‌خواهد‌ برای‌ کمک‌ در‌ تهیه‌ گزارش‌ کاری‌ انجام‌ دهد؛‌ در‌ فاصله‌ای‌ که‌ در‌ کنار‌ فروشگاه‌ ایستاده‌ بودیم،‌ به‌ داخل‌ می‌رفت‌ و‌ برگه‌های‌ کاغذی‌ می‌آورد؛‌ این‌ برگه‌ها‌ شامل آرشیوی‌ از‌ مطالبی‌ بود‌ که‌ در‌ رابطه‌ با‌ موتورسواران‌ سوسنگرد‌ انتشار‌ یافته‌ بود،‌ او عکس‌ها‌ و‌ مطالب شهید‌ چمران‌ را‌ همراه‌ داشت؛ در‌ بین‌ این‌ برگه‌ها‌ شماره‌ تماس‌ دوستانش‌ هم‌ بود،‌ او‌ دست‌ روی‌ اسم‌ و‌ شماره‌ موتورسواران‌ آن‌ دوره‌ می‌گذاشت،‌ با بیان‌ خود آنها‌ را‌ معرفی‌ می‌کرد‌ تا‌ گزارشی‌ هم‌ از‌ آنها‌ بگیریم.
جلیل‌ فقط‌ چند‌ کلمه‌ را‌ می‌تواند‌ بیان‌ کند؛‌ سلام،‌ بله،‌ آقا،‌ نه‌ و‌ یا‌ علی...

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:غیرت,شجاعت,وطن,جلیل نقاد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری: سرلشکر خلبان ویکتورنیکولایویچ بوندرف فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه در دیدار با سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا سپاه پاسداران در محل ستاد فرماندهی این نیرو با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت‌های سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد و به توانمندی‌های بسیار بزرگ و چشمگیری رسیده است.

خبرگزاری فارس: اهدای پهپاد اسکن ایگل ساخت سپاه و فیلم رصد شناورهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس به روسیه

وی افزود: آنچه من امروز مشاهد کردم نمایانگر این موضوع است که سپاه خیلی جلوتر از زمان قدم برداشته است.

سردار حاجی زاده نیز در این دیدار با اشاره به مذاکرات انجام شده با فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه، اظهار داشت: موضوعات مورد علاقه طرفین به خوبی در این نشست مورد بحث قرار گرفت که نتیجه مذاکرات بسیار خوب ارزیابی می شود.

وی با اشاره به اهدای یک نمونه واقعی از پهپاد اسکن ایگل ساخت سپاه پاسداران به روسیه، افزود: پهپاد ساخته شده توسط سپاه نماد بخشی از توانمندی فنی و تکنیکی ایران اسلامی است که امروز یک نمونه واقعی از آنرا به عنوان هدیه به سرلشکر ویکتورنیکولایویچ بوندرف و مردم روسیه تقدیم کردیم.

همچنین در این دیدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک حلقه فیلم مربوط به رصد هوایی و دریایی تجهیزات و شناورهای نیروهای فرامنطقه‌ای در خلیج فارس را جهت اهدا به وزیر دفاع روسیه به ویکتور نیکولایویچ بندرف فرمانده نیروی هوایی ارتش روسیه تقدیم کرد.

منبع:فارس نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:پهباد,اسکن ایگل,روسیه,نیروی دریایی سپاه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از فرماندهان ارتش آمریکا به این نشریه گفته است که کنترل جنگ سوریه در دستان سلیمانی است و ایشان از حکومت اقلیم کردستان عراق خواسته است که اجازه بدهند سلاح و مهمات از طریق کردستان روانه سوریه شده تا به دست نیروهای اسد برسد.
وبسایت روشنگری- مجله نیویورکر در گزارشی با اشاره به نقش فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران قاسم سلیمانی از ایشان بعنوان قدرت مندترین مرد اطلاعاتی خاورمیانه یاد کرده و در خصوص ایشان می نویسد که یک کاریزمای پنهان در شخصیت اقای سلیمانی وجود دارد.


به گزارش بولتن نیوز، نیویورکر از ایشان بعنوان فرمانده در سایه یاد می کند وسپاه قدس را با سیا مقایسه می نماید و می نویسد:این سپاه محافظ منافع دولت شیعی ایران در خارج از مرزهای این کشور می باشدو وی بیشترین همکاری را با حزب الله لبنان و جنبش حماس دارد.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:فرمانده ، حاج قاسم ، سلیمانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

لشکر چهارم زرهی ارتش سوریه نامی است که در هر ناحیه‌ای از سوریه زمزمه حضور آن به گوش تکفیری‌ها و معارضان می‌رسد، از بیم رویارویی و زمین‌گیر شدن، فرار را بر ماندن ترجیح می‌دهند.

وبسایت روشنگری به نقل از 598 به نقل از مشرق – مرحوم حافظ اسد، شخصیت کاریزماتیک و مقتدر سوریه، به مدت سی سال آرامش را – هرچند نسبی و با کم‌ و کاستی‌ها و نابرابری‌هایی – بر کشور پر تنش و متلاطم سوریه حاکم کرد. اقوام کرد و مسیحی و علوی و سنی در این کشور سال‌ها در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می‌کردند و کسی به جرم علوی بودن یا مسیحی بودن کشته نمی‌شد.

مرحوم اسد هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد سوریهٔ با ثبات و مقتدر که به تعبیر غرب، "کم مقاومت" محسوب می‌شود، تا مرز درهم شکستن پیش برود و روزی فرزند آرام و تحصیل‌کرده‌اش را به انواع جنایت‌ها بر ضد مردم خودش متهم کنند.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:بشاراسد,ماهراسد,سوریه/پیروزی,محورمقاومت,حزب الله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بي باك به نقل از باشگاه خبرنگاران،محمد حسن آصفري نماينده اراك و كميجان با اشاره به اظهارات نتانياهو مبني بر حمله به ايران و تخريب تاسيسات هسته‌اي گفت: رژيم صهيونيستي حرف‌هاي بزرگتر از دهان خود به زبان مي‌آورد.
 
وي ادامه داد: هرگونه تحركي عليه جمهوري اسلامي ايران چه زميني و چه هوايي از سوي رژيم صهيونيستي در كوتاهترين زمان ممكن پاسخ داده خواهد شد.
 
آصفري در ادامه تاكيد كرد: در صورت انجام چنين عملي از سوي رژيم غاصب صهيونيستي چنان هيمنه اين رژيم به خطر خواهد افتاد كه نتواند از جاي خود بلند شود.  
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: رژيم غاصب صهيونيستي به هيچ وجه توان حمله به جمهوري اسلامي ايران را ندارد .
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: در صورت هرگونه اقدام از سوي اين رژيم غاصب جاي جاي آن براي ايران هدف خواهد بود و هيچ منطقه‌اي از اين رژيم خارج از تيررس نيروهاي امنيتي ايران نبوده و با پاسخ كوبنده‌اي از سوي سپاه پاسداران و ارتش جمهوري اسلامي ايران مواجه مي‌شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مرداد 1392برچسب:حذف رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این مواضع انقلابی رئیس جمهور منتخب در حالی بصورت شفاف مطرح می شود که صهیونیستها امید بسیاری به تغییر مواضع روحانی در قبال رژیم نامشروع اسرائیل بسته بودند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، شاید آمریکایی ها و صهیونیستها به دیدگاه های واقعی رئیس جمهور منتخب ملت ایران آگاه شده اند که دیروز موج جدید تحریمها را علیه ایران در دستور کار قرار دادند.
رییس‌جمهور منتخب مردم ایران امروز بر ضرورت وحدت دنیای اسلام برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، در جمع خبرنگاران بر ضرورت وحدت دنیای اسلام برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی زخمی است که سال‌ها بر بدن دنیای اسلام نشسته است و این زخم باید از بین برود.
این مواضع انقلابی و به حق رئیس جمهور منتخب در حالی بصورت شفاف مطرح می شود که صهیونیستها امید بسیاری به تغییر مواضع روحانی در قبال رژیم نامشروع اسرائیل و دولتهای استکباری بسته بودند.
صهیونیستها که از سخنان افشاگرانه احمدی نژاد در سالهای اخیر زخمهای بسیاری خورده بودند، حال با این اظهارات صریح دکتر روحانی بار دیگر منافع خود را در خطر دیدند و قطعا به فکر انتقام از وی نیز خواهند افتاد.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 12 مرداد 1392برچسب:رئیس جمهور منتخب,روحانی,راهپیمایی,ضد صهیونیستهای خونخوار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  به گزارش خبرنگار فارس، امام موسی صدر در تابستان 1356 با اقامه نماز، تدفین و برپایی مراسم چهلمین روز درگذشت علی شریعتی در بیروت، از سست شدن پیوند جوانان تحصیلکرده با روحانیت، جلوگیری به عمل آورد و درباره وی گفته است: «احترامی که ما به دکتر شریعتی می گذاریم به خاطر اصالت فکری اوست. چرا که او و کسانی که این راه را می روند می توانند نیروهای عظیمی را که در حال حاضر در جهان راکد مانده است برانگیزانند!»

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:امام موسی صدر,دکتر شریعتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری

المنار، شیخ ماهر حمود امام جماعت مسجد القدس شهر صیدا در جنوب لبنان و از روحانیون برجسته اهل تسنن در این کشور درباره حضور حزب الله در فتح القصیر گفت: ما به دوراندیشی حزب الله در تصمیمی که برای مداخله در القصیر گرفت اطمینان زیادی داریم و می دانیم که حزب الله برای ورود به القصیر دستاوردهای راهبردی این امر را مد نظر گرفته بود.

خبرگزاری فارس: تصمیم حزب‌الله برای ورود به القصیر سنجیده بود/ایران از آرمان آزادسازی قدس دست نمی‌کشد

وی افزود: حزب الله پیش از این تصمیمی به این بزرگی اتخاذ نکرده بود بنابراین از پیامدهای اشغال القصیر با خبر بود.

شیخ حمود گفت: همه ما می دانیم که  از درگیری های القصیر تفسیر مذهبی و طائفه ای می شود اما حزب الله هیچ گاه به دنبال شعله ور کردن آتش فتنه مذهبی یا شریک شدن در فتنه نبوده است.

حزب الله سنجیده و حکیمانه به درگیری های القصیر وارد شد

امام مسجد صیدا درباره دلایلی که حزب الله را بر آن داشت در درگیری های القصیر مشارکت کند، گفت: حزب الله بین بد و بدتر بد را برگزید و قبل از ورود به درگیری کاملا سود و زیان کار را در نظر گرفته بود.

بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:حزب الله,اهل تسنن,القصیر,سوریه,لبنان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، تحلیلگران معتقدند ورود اس ۳۰۰ به سیستم دفاعی ارتش سوریه، تسریع در تکمیل ساختار دفاع هوایی سوریه را به همراه خواهد داشت و محاسبات دشمن را برای مدتی برهم خواهد زد.

 

برای دیدن اینفوگرافی کلیک کنید

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:سوریه,مقاومت,حزب الله,حماس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رسانه های عربی و غربی از تشکیل مجموعه ای از افراد مسلح شیعه به نام تیپ "ابوالفضل العباس (ع)" در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خبر می دهند.

  تشکیل تیپ شیعیان برای دفاع مسلحانه از حرم حضرت زینب(س)

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ فیلمی در سایت یوتیوپ منتشر شده که نشان می دهد یکی از جوانان با صورت پوشیده از تشکیل تیپ نظامی به نام "ابوالفضل  العباس" در سوریه خبر می دهد.

منطقه سیده زینب که حرم حضرت زینب خواهر امام حسین سومین امام شیعیان در آن قرار دارد در بحران و درگیری های 22 ماهه سوریه بارها مورد هدف حملات سنگین نظامی قرار گرفته است. کنترل این منطقه بارها میان نیروهای دولتی و مخالفان جابجا شد.این منطقه همچنین محل زندگی شمار زیادی از مهاجران عراقی است.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:شیعیان,مظلوم,سوریه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان و پاسداران شهرهای دزفول و شوشتر(استان خوزستان)، اظهار داشت: مصمم هستیم با همه ظرفیت‌ها از دستاوردهای نظام و انقلاب همانند گذشته پاسداری کنیم و در این مسیر نیز به سمت افق‌های روشن پیش می‌رویم.

وی با اشاره به وضعیت استکبار جهانی در درون جوامع خود، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دچار بحران هستند و تصور می‌کنند با انتقال این بحران به نقاط دیگر می‌توانند، افکار عمومی ملت خود را کنترل کنند.

خبرگزاری فارس: واکنش‌های سرسختانه سپاه در برابر هرگونه تهدید دشمن

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش نظام سلطه علیه ملت ایران تاکید کرد: سناریوهای نخ نما شده، کهنه و آزمایش شده دشمنان در مقابل ملت ایران چیزی جز استحکام ارکان انقلاب اسلامی را به دنبال نخواهد داشت.

جعفری با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن گفت: در مقابل هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان، واکنش‌های سرسختانه پیش‌بینی کرده‌ایم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,مدافعان مرز و بوم ایران اسلامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عضو ارشد حماس: تل آویو قبل از حمله به ایران باید "دو بار" فکر کند/ كمك ایران به مقاومت بدون چشم‎داشت بود

«اسرائیل قبل از حمله به ایران حتما دوبار فکر خواهد کرد.» این، تهدید جدی عضو ارشد جنبش مقاومت فلسطین خطاب به مقامات تل آویو است. "محمود الزهار" كه از چهره‎هاي اصلي سياسي حماس در غزه به حساب شمار مي‎رود، همچنین از رهبران اسرائیل خواست پیش از آنکه بخواهند به ایران حمله کنند، درباره عواقب چنین اقدامی برای خود به خوبی تفکر و تعقل کنند.

بقیه در ادامه مطلب..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: هیئت علمای لبنان در واکنش به مصاحبه اخیر رئیس‌جمهور سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وی بر حکام برده خلیج فارس و ترکیه پیروز خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «النشرة»، هیئت علمای لبنان اعلام کرد: آنچه که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه اظهار داشت و گفت که «من زاده سوریه‌ام در این کشور زندگی خواهم کرد و در آن خواهم مرد»، یک پیام آشکار داشت و بیانگر ثبات در موضع اسد بود. او درگیری‌های میدانی را برای دفاع از سوریه، مقاومت و حمایت از فلسطین که در سایه اختلافات «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و جنبش حماس نادیده گرفته‌می‌شود، هدایت می‌کند.

خبرگزاری فارس: هیئت علمای لبنان: اسد بر حکام برده خلیج فارس پیروز می‌شود

بقیه در ادامه مطلب............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره آموزش عمومی افسری مرکز آموزشی تربیتی علویون قم، با بیان این‌که برخی‌ها در برابر این فشارها بریده‌اند و نظرهای دیگری را بیان می‌کنند، اظهار کرد: همانگونه که نصرت الهی در جنگ شامل حال ما شد، در شرایط کنونی نیز با استقامت در برابر فشارها، نصرت الهی برای ما قطعی خواهد بود و این وعده خداوند متعال است.


 

 

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در فتنه 88 مردم با سختی های فراوانی مواجه شدند، شبهات سیاسی فراوانی در جامعه گسترده شد و خیلی ها در برابر این شبهات و سختی ها بریدند، ولی این تحمل سختی و استقامت و توکل کردن موجب شد، مردم یکپارچه در دفاع از ولایت فقیه وارد صحنه شدند و معجزه ای بزرگ را رخ دادند و حماسه عظیم 9 دی را رقم زنند.

بقیه در ادامه مطلب ..............


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در روز نخست سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی برخی رسانه های غربی به انعکاس بیانات معظم له پرداختند.
به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از انعکاس ،  روزنامه آمریکایی ” واشنگتن پست ” در این خصوص نوشت : رهبری ایران تحریمهای کشورهای اروپایی علیه ایران را احمقانه خوانده و گفت اروپایی ها خودشان را قربانی آمریکا می کنند.

خبرگزاری “رویترز” به بخشی دیگر از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص پرهیز مسئولان نظام از مشاجره بر سر مسائل اقتصادی پرداخت و به نقل از معظم له نوشت : مسئولان کشور باید باید وظایف خود را بشناسند و آنها را بپذیرند و از متهم کردن همدیگر بپرهیزند.“نیویورک تایمز” در مطلبی با اشاره به گزارش صندوق بین المللی پول که از کاهش نرخ تورم ایران در سال ۲۰۱۳ خبر داده است، نوشت :  مقامات ایرانی معتقدند این گزارش نشان می دهد که تحریمها علیه ایران موثر نبوده  است.رونامه آمریکایی ” نیویورک پست ” در مطلبی با هدف فضا سازی علیه جمهوری اسلامی ایران به نقل از رئیس پلیس نیویورک که در کنفرانس ضد ترور صحبت می کرد نوشت : در صورت وقوع جنگ بین ایران و اسرائیل، ما نگران امنیت یهودیان شهر نیویورک هستیم.” دیلی تلگراف ” چاپ انگلیس به بهانه تراشی جدید رژیم صهیونیستی برای فرار از تبعات رجز خوانی های نظامی اش  علیه ایران پرداخته و به نقل از یک مقام وزارت جنگ این رژیم نوشت : اطلاعات جمع آوری شده توسط سرویسهای اطلاعاتی اسرائیل نشان می دهد که ایران بخشی از اورانیوم با درجه بالا غنی شده اش را پودر کرده است، بنابراین ما از حمله نظامی به ایران صرف نظر کرده ایم.روزنامه صهیونیستی ” هاآرتص” نیز با پرداختن به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان نوشت : غربی ها دروغ می گویند که اگر ما برنامه هسته ایمان را متوقف کنیم ،تحریم ها را لغو خواهند کرد.

نويسنده:زضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از مشرق، هواپیماهای رادار هشدار زودهنگام و کنترل هوابرد را باید از جمله مهمترین دستاوردهای نظامی سال های جنگ سرد دانست. رادارها که در جنگ جهانی دوم در ساختار نیروهای دفاع هوایی جای گرفتند از مسافت های بسیار دور، نزدیک شدن دسته بمب افکن ها و جنگنده های دشمن را آشکار کرده و به اطلاع فرماندهان می رساندند. در نتیجه با تخصیص میزان کافی از توان دفاعی به سمت اصلی حمله دشمن، دفاع مناسبی شکل می گرفت.

ناتوانی رادارهای زمینی در پوشش مناطق بین عوارض طبیعی، عدم توانایی در ردگیری اهدافی که در پس انحنای زمین قرار می گرفتند و کمترین ارتفاع پروازی اهداف که برای رادار قابل کشف بود از جمله دلایل به وجود آمدن فکر استقرار این وسیله مهم روی هواپیماها به شمار می روند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در برنامه آتی خود بنا داریم چالاکی و سرعت شناورهایمان را به سه برابر حداکثر سرعت شناورهای آمریکایی برسانیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، یادواره شهدای نبرد مستقیم این نیرو با ناوگان دریایی آمریکا با حضور خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در زادگاه شهدای حماسه  مهرماه 1366 و با سخنرانی دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و مدیحه سرایی صادق آهنگران برگزار شد.

دریادار فدوی در این مراسم طی سخنانی نسبت به فتنه‌گری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه حساس خلیج فارس و پیرامون آن هشدار داد و گفت: اگر دشمن حماقت کند و آتش جنگ دیگری را در منطقه خلیج فارس روشن کند، پاسخ ما به حماقت دشمن و اذناب او، آن قدر قاطع و کوبنده خواهد بود که حتی فرصت پشیمانی را نیز از بسیاری از آنها بگیرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رجانیوز در ابتدای این گزارش آمده بود: «در حالی که نفوذ ایران در عراق در سال های اخیر گسترش یافته، اکنون نشانه های جدیدی در این مورد به چشم می خورد. هزاران تصویر رهبر جمهوری اسلامی ایران در حالی که لبخند به لب دارد، در خیابان های کشوری نصب شده که روزگاری مردمش در جنگ هشت ساله با ایران، شرکت کرده بودند. همزمان با عقب نشینی نیروهای ایالات متحده از عراق، ایران به قدرتمندترین کشور شیعه منطقه بدل شده است.»

گزارشگر آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: «پوسترهای آیت الله علی خامنه ای اولین بار در ماه اوت و در حداقل شش محله شیعه نشین بغداد و نیز در سراسر مناطق جنوبی عراق که اکثریت مردم آن ها شیعه هستند، دیده شد. این پوسترها به عنوان بخشی از مراسم بزرگداشت روز قدس نصب شدند و از آن زمان تاکنون به طور قابل توجهی افزایش یافته اند. گروه اصحاب الحق، یکی از این گروه های شبه نظامی است که به برپا کردن کارزار پوسترها و تصاویر خامنه ای افتخار می کند. این گروه قصد دارد تلاش های یک دهه گذشته ایالات متحده برای استقرار دموکراسی به شیوه غربی در عراق را خنثی کند.»
 
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرويس ورزشي بولتن نيوز؛ این ماجرا را تا آخر بخوانید تا بعد در مورد آن صحبت کنیم:

مهرداد کرم‌زاده، برنده نشان نقره پارالمپیک لندن( همان ورزشکاری که دست ندادن وی با عروس ملکه انگلیس چند روزی به تیتر بسیاری از رسانه ها تبدیل شده بود) در گفتگو با یکی از رسانه ها گفت: متاسفانه پس از بازگشت به ایران برخی از افرادی که قصد سوء استفاده سیاسی دارند در تماس با من از الفاظی زشت و زننده استفاده می‌کنند و می‌گویند برای اینکه میلیون‌ها تومان از دولت بگیرم با همسر شاهزاده ویلیام دست نداده‌ام.

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نشست سیاسی بسیجیان سیاهکل با محوریت اجلاس سران جنبش عدم تعهد با حضور مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان در مسجد جامع سیاهکل برگزار شد.

به گزارش انعکاس به نقل از “در سیاهکل”، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان ، سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورخرسند در ادامه به سئوالات مطرح شده از سوی حاضران پاسخ گفت که از جمله سئوالات جالب توجه در این بین می‌توان به سئوالی در مورد دلیل عزل استاندار سابق گیلان اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سئوال گفت: بپذیریم که این سئوال، سئوال سختی است. قبل از ماه مبارک رمضان مجمع نمایندگان گیلان در دیداری که با مهدی سعادتی داشتند، به این جمع‌بندی رسیدند که تا پایان دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، وی استاندار گیلان باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان افزود: ولی بنا به شنیده‌های من، جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد از یک ارتباط بین آقای سعادتی و دکتر قالیباف خبردار شده بودند و با خبر ارتباط بین این دو شخص، سریعاً دستور به جابه‌جایی استاندار سابق گیلان را دادند.

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

موشک بالستیک فجر ۳ از نوع موشک‌های میان برد با سوخت مایع است که در سال ۱۳۸۵ به ناوگان موشکی ایران پیوست.موشک فجر ۳ به طور همزمان می‌تواند چند هدف را مورد اصابت قرار داده و از دسترس ضد موشک‌های دشمن با دقت بالا عبور کند.از قابلیت‌های این موشک گریز از سیستم‌های دفاع ضد موشک و رادار ‌است.به گزارش انعکاس،پیش از این، سردار حسین سلامی فرمانده وقت نیروی هوایی سپاه پاسداران در رزمایش پیامبر اعظم از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک فجر ۳ خبر داده بود.کلاهک این موشک قادر است روی هر موشکی با برد متغیر نصب شود و به دلیل متغیر بودن، محدودیتی در برد ندارد به نحوی که موشک بعد از جدایی از کلاهک به چند موشک کوچکتر تبدیل شده و در آن واحد قادر است چند هدف متحرک را مورد اصابت قرار دهد.آدام ارلی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پرتاب موفقیت‌آمیز موشک فجر ۳ را “موجب نگرانی کاخ سفید” و عصبانیت مقام‌های آمریکایی خوانده بود.

نويسنده:رضا غلامي

 

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنامه دانشجویان ایران: چهاردهمین دوره بازیهای پارالمپیک از روز 8 شهریورماه به میزبانی شهر لندن آغاز و  هم اکنون در حال برگزاری است.

در این دوره از بازیها بیش از چهار هزار ورزشکار از 140 کشور جهان حضور دارند و کاروان ورزشى پارالمپیک ایران با نام شهید رئیسعلى دلوارى، به پرچمدارى عبدالرضا جوکار در رقابت‌هاى لندن حضور یافتند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علی‌اکبر ولایتی گفت: دبیرکل سازمان ملل خطاب به رهبر انقلاب گفت شما فقط رهبر ایران نیستید بلکه رهبری مذهبی جهان اسلام را هم بر عهده دارید و ما خدمت شما رسیدیم تا بگوییم ما را در حل مسائل منطقه به ویژه سوریه کمک کنید.
به گزارش 598 به نقل از نسیم، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در یک مصاحبه تلویزیونی گفت:

- به جرأت می توانم بگویم اجلاسی در سطح اجلاس تهران نداشتیم. در این اجلاس علاوه بر امیر قطر،30 رئیس جمهور، هشت معاون رئیس‌جمهور، چهار نخست وزیر، سه رئیس مجلس، دو فرستاده پادشاه، یک عضو شورای حکومتی، سه قائم مقام وزیر، چهار معاون وزیر خارجه، پنج مدیرکل ، چهار نماینده کشور در سطح وزیر، دو نماینده نخست وزیر و 65 وزیر خارجه شرکت داشتند.

- برخی روسای کشورهای منطقه فریب خورده‌اند و گمان می‌کنند با کنار رفتن بشار اسد و تقویت حزبی در سوریه می‌توانند با قدرت بیشتری علیه اسرائیل اقدام کنند/ غربی‌ها به دنبال "افغانیزه" کردن سوریه هستند

- رئیس جمهور بنین خطاب به مقام معظم رهبری گفت من سه بار نطق شما را گوش کردم و سه بار هم متن آن را خواندم مطالب شما همان آرمان های بنیانگذاران نهضت عدم تعهد است.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"عماریون"- آقای رئیس جمهور شما اشتباهات زیادی دارید...

از جمله اینکه به نخست وزیر اسرائیل پشت کردید و او را مانند دیگر سران عرب در آغوش نگرفتید...

که مانند ولیعهدسعودی باجرج بوش رقص شمشیر نکرده‌اید...با سارکوزی شراب ننوشیده‌اید، مانند برخی، در تل‌آویو کاخ ندارید. . . .

اشتباه شما این است که شما [در میان سران عرب] تنها رئیس جمهور تحصیل‌کرده دانشگاهی هستید و دائما فلسطین و مسئله آن را یادآوری می‌کنید و آن را به فراموشی نمی‌سپارید . . .


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در حاشیه اجلاس سران کشورهای عدم تعهد «آرمیتا رضایی‌نژاد» و «علیرضا احمدی روشن» به عنوان سفیران صلح جمهوری اسلامی با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل دیدار کردند.


 

صبح امروز همزمان با افتتاح اجلاس سران کشورهای عضو عدم تعهد که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب همراه بود، خانواده شهدای هسته‌ای کشورمان نیز در سالن اجلاس حضور یافتند. آرمیتا رضایی‌نژاد و علیرضا احمدی‌روشن نیز در حالی که عکس پدران شهیدشان را در دست داشتند، در این مراسم شرکت کردند.

این دو روز گذشته به نمایندگی از فرزندان هزاران شهید کشور، به عنوان سفیران صلح جمهوری اسلامی ایران برای وزرای کشورهای عضو عدم تعهد صحبت کردند.
شایان ذکر است مشروح این دیدار متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

13 سال پس از فتنه ي كوي دانشگاه تهران، بازخواني نقش تاريخي رهبر معظم انقلاب در مديريت اين مانع پيش روي انقلاب اسلامي خالي از لطف نيست.

به گزارش رجانيوز، 21 تيرماه 78 و تنها سه روز بعد از آغاز نا آرامي ها در تهران توسط ضدانقلاب، جمع كثيري از مردم و دانشجويان با حضور در بيت رهبر معظم انقلاب پاي سخنان تاريخي معظم له نشستند؛ سخناني كه مصداق "اشداء علي الكفار و رحماء بينهم" بود و ضمن انذار به دشمنان و كينه توزان نظام اسلامي، در بطن آن اوج مروت و اخلاق مداري رهبر يك جامعه ديني نمايان بود.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:ولی فقیه,مقام معظم رهبری,عمار,ذولفقاروحیدریم,پیرو ولایت فقیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایسنا: وزير امور خارجه لبنان اظهار كرد: ما مطمئنيم كه امام موسي صدر و همراهانش زنده هستند و به زودي آزاد خواهند شد.
 
عدنان منصور در حاشيه نشست وزيران امور خارجه كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها درباره آخرين اخبار مرتبط با امام موسي صدر و همراهانش تصريح كرد: ما اين مسئله را پيگيري مي‌كنيم و هر كاري كه لازم باشد انجام مي‌دهيم.
 
وي ادامه داد: ما مطمئن هستيم كه به زودي به نتايج رضايت‌بخشي خواهيم رسيد.
 
عدنان منصور در پاسخ به اين سوال كه آيا امام صدر و همرانش زنده هستند گفت: ما مطمئنيم كه امام و همراهانش زنده هستند و به زودي آزاد خواهند شد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري النخيل، در پي انتشار خبر وخامت حال امير قطر موجي از تحركات مشكوك در ميان خانواده حكومتي قطر براي به چنگ آوردن قدرت در حال شكل گيري است.
 
خبرها حاكي از آنست كه به دليل تعدد زوجات امير قطر فعاليت بندر بن سلطان براي اختلاف افكني در ميان فرزندان او و سوء استفاده از ايجاد نا امني است، ‌از سوي ديگر با توجه به تحركات مشكوك حمد بن جاسم نخست وزير دولت قطر و براي جلوگيري از آشوب داخلي، غالب نزديكان وي يا در زندان و يا در بازداشت خانگي به سر مي‌برند.
 
از طرفي برخي خبرگزاري‌ها نوشتند امير قطر و هيأت همراه او مورد هدف گلوله قرار گرفته‌اند كه در پي آن تقريبا ده تن كشته و زخمي شده و يكي از كشته شدگان مشاور امنيتي و آمريكايي الاصل امير قطر بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی وارد هویزه و بارگاه شهداء می شوی دلت خدایی می شود.
هویزه نام دیگرش گوچه های بنی هاشم است، نام دیگرش خانه فاطمه(س). صدای شکسته شدن استخوان پهلو و سینه مساوی است با له شدن زیر شنی تانک، تکرار حادثه در است و دیوار. آنجا آتش بود و اینجا آتش، آنجا خون بود و دود و اینجا تکرار آنجا.
آنجا زهرا(س) بود و اینجا فرزندان زهرا


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب در راس هیئتی وارد تهران خواهد شد.دبیرکل سازمان ملل برای شرکت در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد روز چهارشنبه به ایران می آید.

به گزارش فرهنگ به نقل از مهر: آقای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب وارد تهران می شود.
پیش از این اخباری مبنی بر لغو سفر محمود عباس به تهران منتشر شده بود.
عباس برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد به ایران می آید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.

گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.
جمعي از جوانان ايران اسلامي، روز چهارشنبه ساعت 17 و در اعتراض به بازگشت سفير رژيم خونريز بحرين، مراسم محاكمه مردمي پادشاه ديكتاتور اين كشور را در مقابل سفارت اين كشور برگزار خواهند كرد.اتحاديه بين‌المللي امت واحده از مردم عزيز و انقلابي ايران اسلامي خواسته است تا در اين مراسم حضور به هم رسانند و تقاضاي بازگشت سفير بحرين -كه چند روز پيش مجددا به ايران اسلامي بازگشته است- به كشورش را با قوت مطرح نمايند.گفتني است در اين مراسم، دادخواست اين محاكمه توسط يكي از جوانان بحريني قرائت خواهد شد و متن حقوقي مبتني بر قوانين بين‌المللي سند محاكمه پادشاه بحرين خواهد بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سید حسن نصرالله با گفتن اینکه در صورت وقوع جنگ زندگی را برای میلیون ها صهیونیست تبدیل به جهنم می کند، برای ایران سنگ تمام گذاشت.

رادیو فرانسه در ارزیابی بیانات کوبنده «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: سید حسن نصرالله در سخنرانی روز قدس برای جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشت و در حالی که مقامات اسرائیلی مشغول بحث و جدل بر سر حمله به سایت های هسته ای ایران بودند، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله شدیداً به اسرائیل حمله کرد.

او گفت که حمله اسرائیل بهانه لازم برای زدن ضربه ای که ایران 32 سال منتظر آن بوده را فراهم خواهد کرد.

رادیو فرانسه افزود: سید حسن نصرالله تمام قد از کشور شماره یک حامی خود یعنی ایران در مقابل حمله احتمالی اسرائیل حمایت کرد و گفت «این پریدن های سران رژیم اسرائیل به یکدیگر نشان از عمق هراس آنان از قدرت ایران و واقف بودنشان به پاسخ جانانه ای است که خواهند گرفت دارد.»

گزارش رادیو فرانسه حاکی است: سید حسن نصرالله که سازمان وی این هفته ششمین سالروز نبرد 33 روزه با اسرائیل را نیز یادآوری می کند اسرائیل را مورد استهزای شدید قرار داد و گفت اگر نبردی رخ دهد تلفات طرف اسرائیلی ده ها برابر آن تلفاتی است که ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل از آن سخن رانده است.

دبیر کل حزب الله لبنان سوگند خورد که گروه وی به تنهایی با شلیک موشک به سراسر اسرائیل دست کم ده ها هزار اسرائیلی را هلاک کند و زندگی میلیون ها نفر از آنها را به جهنم واقعی مبدل سازد، چیزی که می تواند چهره اسرائیل را زیر و رو کند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از مهر: در حالیکه مقامات آمریکایی و متحدان غربی و منطقه ایش با تجهیز گروه های مسلح و شورشیان القاعده در گوشه و کنار جهان و اعزام آنها به سوریه موجبات کشتار مردم بی دفاع سوریه را فراهم آورده اند رئیس امور سیاسی سازمان ملل برای منحرف کردن افکارعمومی، ایران را متهم به ارسال سلاح به سوریه کرد.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، در حالی که سازمان ملل متحد ودیگر مدعیان حمایت از حقوق بشر چشم خود را به حمایت های آشکار کشورهای غربی از تروریست ها و گروه های مسلح سوری بسته اند ،"جفری فلتمن" رئیس امور سیاسی سازمان ملل در گزارشی به شورای امنیت سازمان ملل ایران را متهم به ارسال سلاح  و نیرو به سوریه کرد.
 
این اتهام در حالی صورت می گیرد که مقامات غربی و آمریکا ، ترکیه ، عربستان سعودی و قطر بارها به طور علنی به حمایت های تسلیحاتی ،مالی و لجستیکی خود از گروه های مسلح سوری که عامل اصلی کشتار مردم بی دفاع سوریه هستند اعتراف کرده اند.
 
جفری فلتمن ضمن خواندن این گزارش در شورای امنیت سازمان ملل متحد مدعی شد بر اساس قطعنامه 1747 ایران از صادرات سلاح به دیگر کشورها منع شده است.
 
این اتهام پیشتر بارها توسط آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود که ظاهرا اینبار با لابی گری آنها این اتهامات از زبان یک مقام مسئول در سازمان ملل مطرح می شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سردار وحیدی خبر داد:

رشد 21 درصدی وزارت دفاع در تولید محصولات نظامی

وبسایت روشنگری به نقل از سپاه نیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر رشد 21 درصدی وزارت دفاع در تولید محصولات نظامی، گفت: تاکنون در داخل صنعت دفاعی ایران، 1436 محصول متنوع و گسترده تولید کرده‌ایم.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

به گزارش وبسایت روشنگری  به نقل از خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان نشست امروز هیئت دولت، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اجرای تفاهم‌نامه دفاعی بین ایران و سوریه گفت: این تفاهم‌نامه دفاعی همچنان برجای خود باقی است اما سوریه تاکنون هیچ درخواستی در این باره از ایران نداشته است.

وی افزود: البته سوریه با تهدیدات تروریستی روبه‌روست و خود نیز به خوبی در حال مقابله با این مسئله است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سؤال دیگری درباره ساخت پایگاه‌های فضایی جدید در کشور افزود: هم اکنون ساخت پایگاه فضایی امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم این پایگاه فضایی را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

سردار وحیدی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسخ ما به این تهدیدات این است که ما ذره‌ای درخصوص امنیت ملی خود کوتاه نخواهیم آمد. البته توانمندیهای دفاعی ما نیز در راستای مقابله با همین تهدیدات است.

وی افزود: ما به دنبال حفظ امنیت و آرامش در منطقه هستیم و عملکرد ما نیز بر خلاف کشورهای فرامنطقه‌ای است که در منطقه چنین ادعایی را دارند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اسرائیل، خواسته دیرینه ایران را اجرا می‌کند ؟

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز "کیهان" نوشت:

«رقص مرگ»- MACABRE- ترجمه آزادي است كه يك روزنامه نگار معروف اسرائيلي براي تهديدهاي اخير نتانياهو درباره حمله نظامي به ايران، برگزيده است. «ناهوم پارنه آ» مي نويسد «آقاي نتانياهو با تهديد ايران به حمله نظامي، همه ما را به رقص مرگ دعوت مي كند» و روزنامه اسپانيايي كوريره دالاسرا با اشاره به نظر اين روزنامه نگار اسرائيلي مي نويسد «نخست وزير اسرائيل در حالي شهروندان[!] اسرائيلي را به رقص مرگ دعوت مي كند كه بسياري از ديگر مقامات اسرائيلي در توانايي اسرائيل براي حمله نظامي به ايران ترديدهاي جدي دارند و ايران را نه فقط قدرتمندترين كشور منطقه بلكه يك قدرت فرامنطقه اي مي دانند.» اين روزنامه اسپانيايي در ادامه مي نويسد «روز جمعه صدها نفر از صلح طلبان اسرائيلي[!] در مقابل خانه مجلل ايهود باراك دست به تظاهرات زده و در حالي كه به شكل مخصوصي مي رقصيدند، سرودي با اين مضمون را مي خواندند كه؛ من نمي خواهم براي ايران بميرم».
لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com