وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش گروه مطالعات تروریسم موسسه راهبردی دیده بان - مصداقی که بنابر ادعای خود در همان دوران دارای گرایشات مذهبی بوده است با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همراه دیگر هم‌قطاران خود از آمریکا به ایران باز می‌گردد و به گروهک تروریستی منافقین می‌پیوندد.

royaei-mesdaghi-akhgar-abooei

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سكوت فرقه ضاله بهائیت راجع به فیلم توهین آمیزدلیل بر بیطرف بودن این فرقه نیست هرچندكه بیطرف بودن هم دلیل برعدم حمایت ازتولیدكنندگان این فیلم نمیباشد.زیرایادمان باشدكه چندسال پیش به گزارش ایرنا وشیعه نیوز و.... یك نویسنده بهائی درمقاله ای سراسرتوهین آمیز:

، پیامبر اسلام (ص)را به عنوان فردی معرفی كرده است که "هزارو چهارصدسال پیش با دل مشغولیهای دیگری در دل صحرا میزیست و جز چارپایان همدمی نداشت. "(العیاذ بالله)

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در گزارش محرمانه وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا، فعالیت‌های تروریستی منافقین از سال 2001 تا سال 2004 میلادی جمع‌آوری شده است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در گزارش اداره تحقیقات لس‌آنجلس که به وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده مشخص شده که گروهک منافقین در طول سال‌های 2001 تا 2004 میلادی در طرح‌ریزی و انجام عملات تروریستی دست داشته‌اند.


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انتشار گسترده عکس «عمرو خالد» سخنران سرشناس امور دینی مصری در فضای مجازی در حالی که با دختران بی حجاب بازی می کند، موج گسترده ای از انتقادات را متوجه او کرده است.

به گزارش انعکاس به نقل از مشرق،روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در ۳۰ آوریل سال ۲۰۰۶ میلادی از عمرو خالد، به عنوان محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین سخنران تلویزیونی مسلمان در جهان یاد کرده‌است و به‌تازگی به عنوان سیزدهمین شخصیت تأثیرگذار دنیا از سوی مجله تایم و ششمین روشنفکر تأثیرگذار دنیا توسط مجله پروسپکت معرفی شده‌است. برنامه‌های تلویزیونی او در دنیای عرب بسیار محبوب بوده و او را به عنوان فردی طرفدار اسلامی میانه‌رو و دارای سعه صدر می‌شناسند.
1138 رسوایی‌ اخلاقی سخنران‌ مشهور امور دینی+ عکس
در روز ۳۰ می ‌۲۰۰۴ میلادی، بریتیش ساندی‌تایمز گزارش داد که دولت انگلیس از عمرو خالد درخواست نمود تا به عنوان مشاور در امور مربوط به مسلمانان با دولت این کشور همکاری کند. این موضوع باعث شد تا به اعتبار عمروخالد در میان مسلمانان لطمه وارد شود.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بحرین این روزها شاهد تحولات مهمی است.تحولاتی که تمامی دیکتاتورهای منطقه را نگران کرده است.دیکتاتوری هایی همانند عربستان و امارات را که حتی حاضر شده اند نیروی نظامی به بحرین اعزام کنند و در سرکوب مردم بی گناه بحرین مشارکت کنند.این تصاویر فقط گوشه ای  از انقلاب مردم مظلوم بحرین است و در برخی از آن عمق جنایاتی که امروز در بحرین میگذرد را نشان میدهد.


بقیه عکسهای جنایات آل خلیفه و مزدوران سعودی در ادامه مطلب +18


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598؛ لئون پانتا، وزیر دفاع ایالات متحده، در روزهای اخیر با تکرار ادعاهای خود مبنی بر در دست داشتن اطلاعاتی از جا به جایی تسلیحات شیمیایی در سوریه و قصد حکومت اسد برای استفاده از آنها در مقابل مردم خود، تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری غرب را به خود اختصاص داده است.

وی مدعی شده بود که این تسلیحات مرگبار هم اکنون یا در دستان شورشیان سوری هستند و یا نیروی های ایرانی مستقر در سوریه. اما آیا این روزها رسانه ها و مردم امریکا فقط وقتی درباره سوریه و ایران و سلاح های شیمیایی صحبت می کنند، از لئون پانتا یاد می کنند؟ خیر!

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

zonnor ذوالنور: مهدی هاشمی آزاد شود داستان فتنه 88 تکرار می شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور به تشریح بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، نحوه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده و همچنین اظهار نظرهای اقتصادی خاتمی پرداخت.

به گزارش انعکاس ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون بازداشت مهدی هاشمی اظهار کرد: تحلیل شخصی بنده از حضور مهدی هاشمی در ایران این است که وی نمی‌توانست برای همیشه در خارج از کشور بماند، به همین دلیل باید زمان مناسبی را برای بازگشت انتخاب می‌کرد که شاید این موقعیت طلایی برای وی، همین روزها است.

وی ادامه داد: مهدی هاشمی بهترین فرصت برای بازگشت را زمانی تصور کرد که در آن زمان فائزه هاشمی در زندان باشد تا شاید اینگونه بتواند از دستگیر شدن خود جلوگیری کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

انعکاس: صحنه ای از فیلم “ارگو”. این فیلم با بازی و کارگردانی بن افلک در حال ساخت است.

1551 عکس/ تهران سال ۵۹ در هالیوود

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!
رسانه ایران: این موارد، گاف های بزرگی است که می تواند به راحتی هر رسانه ای را از اوج به پایین بکشد؛ گاف هایی که نه در طول یک سال بلکه در طول تنها یک هفته اتفاق افتاده است!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

335 اظهارات توهین آمیز مدونا در مورد اوباما: به این سیاه پوست مسلمان رای بدهید!

مدونا خواننده و ستاره موسیقی پاپ آمریکا، در جریان کنسرت روز دوشنبه خود در واشنگتن، از آمریکایی ها خواست در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از باراک اوباما حمایت کنند.

به گزارش انعکاس به نقل ار انتخاب، رویترز گزارش داد، مدونا علیرغم حمایتش از اوباما، او را به طور نادرستی یک مسلمان سیاهپوست خواند.

مدونا گفته است : این شگفت انگیز و غیر قابل باور است که ما حالا در کاخ سفید یک آمریکایی آفریقایی تبار و یک مسلمان سیاهپوست داریم.

اظهارات او باعث شگفتی محافل سیاسی در آمریکا شده است که آیا او قصد حمایت از اوباما را داشته یا با این شکل بیان خود، درصدد ضربه به رییس جمهور فعلی آمریکاست.

مدونا پیشتر در حمایت از اوباما برهنه شد و نام رییس جمهور آمریکا را که روی بدنش خالکوبی کرده بود، به مردم نشان داد!

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

7017 «گلوبال ریسرچ»: بحران روابط اسرائیل و آمریکا رو به گسترش است/ ایران درصورت درگیری تنگه هرمز را می‌بندد

پایگاه تحلیلی «گلوبال ریسرچ» در مقاله‌ای به قلم «دنی اسکچر» در خصوص «اکتبر سورپرایز» نوشت: اکتبر سورپزایز از آن اصطلاحاتی است که در محافل سیاسی باعث ایجاد تفکر و تعمق می‌شود. در واقع اکتبر سورپرایز به کارهای نهانی و اصطلاحاً یواشکی نامزدها یک ماه قبل از شروع انتخابات اطلاق می‌شود تا به برد آنان کمک بیشتری کند.

 

حتی با توجه به پیشرو بودن باراک اوباما در نظر سنجی‌ها، عوامل زیادی توان تأثیر در این مسابقه سیاسی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مداخله بیشتر اسرائیل برای پیروزی کاندیدای متبوع خود در انتخابات آتی ایالات متحده اشاره کرد. بنا بر خبر منعکس شده در «کنسرسیوم نیوز – Consortium News» این جریان سیاسی در حال اتفاق افتادن پیش از انتخابات پیش رو در آمریکا است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

amir ghatar  امیر قطر: کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند

امیر قطر در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری رویترز، «شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر روز سه‌شنبه گفت به دلیل ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل در توقف جنگ در سوریه، کشورهای عربی باید در سوریه مداخله نظامی کنند.

وی که در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می‌کرد، گفت: شورای امنیت در ایفای نقشی فعال شکست خورد و به همین دلیل بهتر است که کشورهای عربی به وظیفه سیاسی و نظامی خود برای متوقف کردن خونریزی در سوریه عمل کنند.

امیر قطر به اعزام نیروهای عربی به لبنان در سال ۱۹۷۶ برای پایان جنگ داخلی در این کشور اشاره کرد و گفت آن اقدام در آن زمان تاثیرات و نتایج خود را نشان داد.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی ادامه داد: خشونت‌ها در سوریه از ۱۸ ماه پیش ادامه دارد و به مرحله غیر قابل قبولی رسیده است.

وی مدعی شد دولت سوریه در استفاده از هر گونه سلاح به خود هیچگونه تردیدی راه نمی‌دهد.

امیر قطر بر مداخله در سوریه تاکید کرد و گفت تمامی تلاش‌ها برای خارج کردن سوریه از دایره کشتار موفقیت آمیز نبوده است.

قطر یکی از بزرگترین حامیان مخالفان نظام سوریه بوده و این کشور با تزریق مبالغ هنگفت، آتش جنگ و درگیری در سوریه را همچنان روشن نگه داشته است.

بر اساس گزارش‌ها، قطر برای مخالفان نظام سوریه حقوق ماهانه پرداخت می‌کند و تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای را برای آنها فراهم می‌کند.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

monika 300x200 افشای خاطرات غیراخلاقی کلینتون/عکس

مونیکا لوینسکی که موجب افشای فساد اخلاقی بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا در زمان ریاست جمهوری‌اش شده بود، قراردادی ۱۲ میلیون دلاری برای نوشتن خاطراتش بسته است.

به گزارش انعکاس هر چند ممکن است ناشران محدودی بر این باور باشند که هنوز مخاطب کافی برای فروش خاطرات خانم لوینسکی موجود باشد، اما کارآموز سابق کاخ سفید برای افشای جزییات بیشتری از آن رابطه که به آبروریزی کلینتون منجر شد، قراردادی ۱۲ میلیون دلاری امضا کرد.

لوینسکی که اکنون ۳۹ ساله است، قرار است یک کتاب افشاگرانه و از آن نوع کتاب‌هایی بنویسد که برای پول درآوردن منتشر می‌شوند. زیرا این کتاب باید آنقدر جالب توجه باشد که بتواند مخاطبان داستانی را که بیش از یک دهه از آن می‌گذرد، دوباره جلب کند.

لوینسکی که یهودی است و آن زمان ۲۱ ساله بود، رابطه‌ای رمانتیک و غیراخلاقی با کلینتون داشت که سرانجام افشا شد و نشان داد پشت درهای بسته کاخ سفید چه اتفاق‌هایی می‌تواند بیفتد. این ماجرا که در زمان خودش به رسوایی بزرگی بدل شد، همه آمریکا را درگیر خود کرد و به مساله‌ای ملی تبدیل شد.

مونیکا لوینسکی تاکنون یک کتاب با عنوان «ماجرای مونیکا» در سال ۱۹۹۹ نوشته که درباره تجربیاتش در کاخ سفید است! اما در کتاب جدید او به مسایلی پرداخته می‌شود که در آن کتاب آن‌ها را بیان نکرده بود و از جمله نامه‌هایش به آقای رئیس جمهور را منتشر می‌کند.

او از دهه ۹۰ که کاخ سفید را ترک کرد در تلویزیون به کار پرداخت و هفت سال پیش آمریکا را ترک کرد و در رشته کارشناسی ارشد از مدرسه اقتصاد لندن فارغ التحصیل شد.

مهر

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

faezeh1 300x224 گفتگوی منتشر نشده یک خبرنگار از اولین بازداشت فائزه هاشمی

کبری آسوپار خبرنگار سیاسی روزنامه جوان به بهانه بازداشت فائزه هاشمی خاطره بازگو نشده خود از یک مصاحبه منتشر کرد.

وی در این مطلب که آنرا روی وبلاگ خود قرار داده مینویسد: اردیبهشت ۸۹ بود که رفتم دفتر آن سردار دوست داشتنی تا خاطراتش از فتح خرمشهر را بپرسم و بگوید و بنویسم برای ویژه نامه ای که قرار بود به همین مناسبت در روزنامه ی جوان چاپ کنیم. سردار آنقدری صمیمی بود که با اصرار از من دربیاورد(!) که هنوز ناهار نخورده ام و همان اول مصاحبه دستور بدهد برای من غذا آورده شود و حتی ریکوردرم را بردارد و تهدیدم کند که اگر نخورید، دستگاه را خاموش می کنم و فکر معذب بودن این خبرنگاری را که “دخترم” خطابش می کرد، نکند!

گرچه اصرار سردار معذبم می کرد، اما آن همه صمیمیت بی ریا به من این جسارت را داد که با پایان مصاحبه ام، از اولین بازداشت فائزه هاشمی بپرسم؛ همان وقتی که رفته بود ساندویچ بخورد در خیابان آزادی! سؤالم را در حالی پرسیدم که رئیس دفتر سردار هم از آغاز مصاحبه در اتاق نشسته بود و منم خوب می دانستم علت بودنش را…

سردار درخواست خاموش کردن ریکوردر را کرد و بعد، از شبی گفت که فائزه را نیروهای تحت امر سردار گرفته بودند در حالی که از کیفش تراول ۵۰ تومانی میان بیشماران! سبز در خیابان آزادی توزیع می کرد تا انگیزه ی بیشتری داشته باشند برای آتش زدن سطل های زباله و اتوبوس ها و خلاصه اغتشاشات نرم مخملی! همان شبی که رفته بود ساندویچ بخورد!

سردار گفت که بدو بیراه های فائزه هاشمی به بسیجی ها و شاخ و شانه کشیدن هایش و ادعای “می دانید من کی هستم” هایش زیاد می شود و جوان ها ناگریز به سردار زنگ می زنند که خودتان بیایید و …

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

341 اندیشکده «کاتو» با اشاره به اعتراض مسلمانان بررسی کرد: فیلمی که چندین دهه سیاست‌گذاری آمریکا را بر باد داد

اندیشکده «کاتو» با اشاره به اعتراض گسترده مسلمانان علیه فیلم آمریکایی نوشت: ‌وقتی یک ویدئوی آماتور چندین دهه سیاست‌گذاری آمریکا را ظرف چند روز تضعیف کند، نشان می‌دهد که جایگاه واشنگتن تا چه میزان شکننده است.

اندیشکده «کاتو» در مقاله‌ای به قلم «کریستوفر پربل» معاون رئیس موسسه مطالعات دفاعی و سیاست خارجی و «مالو اینوسنت» تحلیلگر سیاست خارجی آمریکا پیرامون دیوانگی سیاست دو حزبی آمریکا در خاورمیانه نوشت: به دنبال تظاهرات خشونت‌آمیز در مصر، لیبی و دیگر مناطق، زمانی که سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های آمریکا در تلاش برای افزایش تدابیر امنیتی هستند، تمرکز ایالات متحده به مبارزات انتخاباتی منتقل شده است.

در حالی که نامزدهای انتخاباتی عکس‌های خود از تورهای عذرخواهی و واکنش‌های زشت را مبادله می‌کنند، مجادله احزاب حقیقت زشت‌تری را در ابهام فرو می‌برد: هر دو حزب اصلی از سیاست‌هایی حمایت کرده‌اند که در ارائه مزایای ملموس به آمریکایی‌ها ناموفق بوده و باعث شده آمریکا ضعیف‌تر به نظر برسد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

soltan 300x165 توهین به ایرانیان در سریال پربیننده ترکی/ تصویر

پس از دو ماه تعطیلات تابستانی که طی آن پخش سریال های ترکیه ای از کانال های تلویزیونی این کشور بنا به یک سنت قدیمی در جهت تلاش برای استراحت و آرامش مردم در فصل تابستان قطع می گردد، ادامه پخش سریال پربیننده « صد سال پر احتشام » یا « حریم سلطان » با قسمت های جدید از روز چهارشنبه گذشته از کانال تلویزیونی استار ترکیه از سر گرفته شد.

دردومین قسمت سری جدید این سریال، نکات توهین آمیزی نسبت به ایران در این سریال مطرح شد که بنظر می رسد بی ارتباط با وضعیت روابط ایران و ترکیه در چند ماه گذشته نبوده و تعمد خاصی در گنجاندن و نمایش برخی موضوعات در ارتباط با ایران در قسمت های جدید سریال بوده است. ابتدا به موارد مطروحه در این قسمت از سریال اشاره و سپس به تحلیل ماجرا می نشینیم.

۱- در قسمت های جدید سریال دختری ایرانی به نام فیروزه بعنوان برده وارد قصر سلطان سلیمان می شود و خود را فردی از اهالی ری و سریانی معرفی می کند. وی با تلاش خواهر سلطان سلیمان و در حالی نظر سلطان کاملاً به وی جلب شده است، بعنوان یکی از زنان حرمسرا قرار است در قسمت های آتی در خدمت سلطان سلیمان باشد. یعنی یک ایرانی در حرم سلطان ترک؟

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

jet jangi 300x239 فرمانده هوافضای سپاه: حمله به ایران به جنگ جهانی سوم منجر می شود / درصورت حمله به ایران ، پایگاههای آمریکا در افغانستان ، قطر و بحرین را می زنیم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه درصورت بروز جنگ هیچ کشور بی طرفی در منطقه وجود نخواهد داشت تأکید کرد، جمهوری اسلامی ایران پایگاه های آمریکا در منطقه را خاک این کشور می داند، و در صورت بروز جنگ قطعا آنها را هدف قرار خواهد داد.

سردار امیرعلی حاجی زاده در مصاحبه با العالم گفت: اصولا جنگ بین ایران با رژیم صهیونیستی و یا امریکا به صورت مستقل را نمی توان تصور کرد؛ یعنی هرکدام از این دو طرف شروع کننده جنگ باشد، دیگری نیز وارد جنگ خواهد شد.

وی افزود: ما آمریکا و رژیم صهیونیستی را کاملا در کنار هم می بینیم و اصلا نمی توانیم متصور شویم که رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی آمریکا چنین جنگی را آغاز کند .. به همین دلیل در صورت بروز جنگ قطعا ما با هر دو طرف وارد جنگ شده و حتما با پایگاه های آمریکا درگیر خواهیم شد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: در صورت بروز چنین شرایطی اتفاقاتی می افتد که قابل کنترل و مدیریت نیست؛ و ممکن است این جنگ به جنگ جهانی سوم تبدیل شود، یعنی ممکن است کشورهایی به نفع ایران و یا علیه ایران وارد جنگ شوند.

هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکا از سوی مردم منطقه

سردار حاجی زاده با اشاره به سناریوهای متعدد و غیرقابل تصور ایران در صورت بروز جنگ، تأکید کرد: در صورت آغاز جنگ، پایگاه های آمریکا در کشورهای اطراف ما و داخل کشورهای همسایه هدف قرار خواهندگرفت، و حتی ازطرف مردم خود داخل این کشورها حتما تهدید خواهند شد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

783 تصویر / ذوق وزیر دفاع آمریکا

شادی لئون پانه تا وزیر دفاع آمریکا در دیدار با ژنرال لیانگ گوانگ لی وزیر دفاع ملی چین با دیدن تصویر خود به روی یک بشقاب.

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش انعکاس ، سازنده افغانی فیلم “سنگ صبور” که گلشیفته در آن نقش یک روسپی را به نمایش گذاشته به بی بی سی گفته است: «معلوم نبود اگر گلشیفته فراهانی نبود این فیلم را می‌ساخته است یا نه.

وی در توضیحات خود می افزاید: «او می گوید که پس از آنکه پیشنهاد ساخت این فیلم به او شد، ابتدا برای ساخت آن تردید داشت و پس از آنکه ساخت آن را آغاز کرد، بزرگترین مشکل او پیدا کردن بازیگر نقش اصلی بوده تا اینکه ژان کلود کاریر، یکی از فیلمنامه نویسان این فیلم، گلشیفته فراهانی را به رحیمی معرفی کرد.

ادامه حرف های این کارگردان افغانی که در فیلم خود به جامعه افغانستان نیز جسارت کرده، انسان را به یاد مثل معروف “هندوانه زیر بغل دادنگ می اندازد، وی درباره  این انتخاب اداعا می کند: “هنر، استعداد، شهامت و چهره زیبایش همه باعث شد که رابطه خوبی بین ما ایجاد شود و چیزهایی که من می خواستم، او درک می کرد و توانست با بازی و چهره اش آن را اجرا کند.”

البته گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای پیش از این به بی بی سی درباره نقش فوق العاده! خود گفته بود: «این نقش آنقدر جذاب است که هر بازیگر زنی دوست دارد آن را بازی کند.»

حرف های او چند ماه پس از انتشار عکس برهنه اش در روزنامه فرانسوی فیگارو نشان داد آن همه جنجال و هیاهوی عده ای روشنفکر در شبکه های مجازی حامی جنبش به اغماء رفته سبز، که فریاد بر می آوردند او یک قهرمان است و این کار را در واکنش به جمهوری اسلامی و آزادی حجاب و پوشش زنان در ایران به انجام رسانده تا چه اندازه بی اساس بوده است، وی در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی گفته است: «هدف خاصی برای انداختن عکس عریان نداشتم.»

و ناگفته پیداست نداشتن هدف در زندگی از او دختری ساخته دم دستی که حاضر است برای رسیدن به شهرت کاذب دست به هر کاری بزند، از همخوابگی با هنرپیشگان دست چندم غربی تا ظاهر شدن در نقش یک روسپی.

منبع  جام نیوز

نويسنده:رضا غلامي

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فیلم کلاه پهلوی به نوعی مروج مظاهر دوران پهلوی است، تصریح کرد: این سریال به جای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، مسائل بی حجابی دوران رضاخان را تبیین و ترویج می کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان گفت: دولت عراق با قدرت گروهک تروریستی منافقين جنايتکار و فاسد را از پادگان اشرف بیرون کرد و اوج خفت و خاری در اخراج این گروهک تروريستي نمایان است.

علي  مرادي در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آیا  اخراج منافقین و یا دعوت از آنها برای اسکان فردی در دیگر مناطق  و یا پناهندگی در سایر کشورها می تواند پرونده این گروهک تروریستی را برای همیشه ببندد، گفت: پرونده جنايات گروهک تروريستي منافقین هيچ گاه بسته نمی شود  چرا که جنایت و ترور در خوي آنها بوده و با تغییر مکان پاک نمی شود.

 

اشرف؛ قلب سرکردگان گروهک تروريستي منافقين فرو ريخت

لطفا به اد امه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش وبسایت روشنگری از سرویس فرهنگی پایگاه 598، لاکپشتهای نینجا، بن10 ، kitty ، مردعنکبوتی، angry birds، ایها دنیاییست که کودکان ما این روزها در آن سیر می کنند. البومی متنوع، رنگارنگ و جذاب از شخصیت ها و الگوهایی غربی متولد هالیوود که همگی پیام آور سبک زندگی آمریکایی یا American Style Life می باشند. اما در این بین، بزرگسالان نیز چه بسا همپای کودکان در دنیای این مخلوقات غوطه ور بوده و با اراده خویش، آنها را در اشکال مختلف وارد حیات واقعی کودکان می نمایند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم اهدای جوایز سینمایی نیکی کریمی به موزه سینما در حالی برگزار شد که اتفاقی عجیب و غيراخلاقي در این مراسم باعث بهت و تعجب حاضران شد. نیکی کریمی  بدون این که توجهی به نحوه انعکاس این مطلب در جامعه داشته باشد، عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت.
 
گفتني است هيچ كدام از خبرگزاري رسمي كشور كه اين مراسم را پوشش مي دادند حاضر به انتشار تصاوير اين اقدام عجيب نبودند!
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

چند روز قبل اهنگي در فضاي مجازي به نام thirteen eight(سيزده هشت) از محسن نامجو پخش شد كه با ريتمي به نام ريتم (لنگ) مي باشد.و مضمون ان توهين به اقا امام زمان (ع) مي باشد .با توجه به فتوا ي ايت الله گلپايگاني در مورد شاهين نجفي بايد فرجامي همچون نجفي براي نامجو در نظر گرفت

 

 

متن اهنگ در ادامه مطلب

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

انعکاس: در خانه های تیمی بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند…

حضور و ظهور زنان خیابانی در جامعه معضلی است که این روزها برای دیدن و پی بردن به وجود آن شاید لازم نباشد خیلی دقت کنیم، کافیست ۹شب به بعد در برخی از خیابان های کد دار حاضر شوی، ماراتون ماشین هایی را می بینی که سواره برای خرید تن یک زن به رقابت می پردازند، و پس از معامله غیر قانونی اما علنی این بازار، ماشین ها با دو، سه یا … سرنشین از جلوی چشمانت دور می شود.

در خانه های تیمی نیز بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند.

در پس برخی خیابان ها موتورسورانی را می بینی که زیر لب با نجواهای مختلف نقش رابط را برای مشتریان زنان خیابانی ایفا می کنند، شکارشان را که پیدا کردند با خیال راحت مسافر را به مقصد می رسانند و دوباره به کار خود ادامه می دهند.

تمرکز و توجه این تعداد از مردان در مسیر ها و مکان های گوناگون قبل از هر چیز این سئوال را در ذهن ایجاد می کند که این مردان به دنبال چه سطحی از ارضای نیازهای جنسی خود هستند که با چنین حساسیتی وارد این بازی می شوند.

پاسخ این پرسش را باید از زبان زنانی پرسید تن می فروشند تا زندگی کنند!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

 

نويسنده:رضا غلامي


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 پس لرزه‌های سیلی محکمی که غرب از برگزاری موفق اجلاس نم در تهران و بواسطه حضور 120 کشور در این اجلاس خورد و رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان «شکست مفتضحانه غرب» یاد کردند، همچنان فضای سیاسی بین الملل را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد چنانکه پس از چند فقره اظهار ناراحتی و سرخوردگی سران رژیم صهیونیستی از برگزاری موفق این اجلاس در تهران، این بار کشور انگلیس و یکی از فرمانداری‌های آن در امریکای شمالی، به اقدامات احساسی در قبال ایران روی آوردند تا شاید اثرات این اجلاس تحت الشعاع قرار گیرد.
به گزارش رجانیوز، در حالی که ویلیام هیگ، امروز در سخنانی عصبی و با ادبیاتی مشابه ادبیات نتانیاهو از لزوم تشدید فشارها و تحریم‌ها بر ایران سخن گفت، دولت کانادا که یکی از فرمانداری‌های ملکه انگلیس در قاره امریکا به شمار می رود نیز اعلام کرد با هدف قطع ارتباط دیپلماتیک با ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل خواهد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بر اساس تصویرِ اصلِ اسناد و مکتوباتی که در متن خبر منتشر گردیده است، از سوی برخی وزارتخانه های دولتی، متونی در مخالفت با سیاست های افزایش جمعیت کشور تهیه و در سرتاسر کشور توزیع می گردد. این در حالی است که شرایطِ وخیمِ مرگِ آرامِ جمعیتِ ایران، به مرزی رسیده است که این روزها رهبری نظام و ریاستِ جمهور، لزومِ بازگشت به رشدِ جمعیتی و نیاز به معکوس نمودنِ این روندِ فاجعه آمیز را ابلاغ نموده اند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دستور از مشارکت و مجاهدین!
کوی دانشگاه 88 در گفتگو با2 عضو کمیته حقیقت یاب
 
دستور از مشارکت و مجاهدین!
 
 
واقعه کوی دانشگاه در ۲۵ خرداد ۸۸ باعث شد هم مجلس شورای اسلامی و هم مدیریت دانشگاه تهران با تشکیل کمیته های حقیقت یاب در جستجوی علت و چگونگی واقعه برآیند. به همین جهت کوشیدیم با برگزاری میزگردی، نتایج تحقیقات کمیته دانشگاه تهران را از زبان دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و اعضای کمیته جویا شویم که ایشان از انجام مصاحبه خودداری کردندد. همچنین دکتر قمصری معاون وقت دانشجویی دانشگاه و معاون فعلی آموزشی هم که ابتدا قول شرکت در میزگرد را داده بود، پس از مشورت با رئیس دانشگاه انصراف خود را اعلام نمود. در نهایت میزگرد ما با حضور آقایان فاضلیان و ریاحی، دو عضو دانشجویی کمیته حقیقت یاب دانشگاه تهران در واقعه کوی دانشگاه ۸۸ برگزار شد که خلاصه ای از این میزگرد دو ساعته را در ادامه می خوانید. سید محی الدین فاضلیان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سال ۸۸ بوده و اسحاق ریاحی هم به عنوان مسئول تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در آن ماجرا تاثیرگذار بوده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
پیش از این نیز استفان هاشمی تلاش کرده بود تا با سوء استفاده از مرگ مادر خود از ایران اخادی کند.
 
 
ناکامی پسر زهرا کاظمی برای اخاذی ۱۷ میلیون دلاری از ایران
 
 

 

دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلار غرامت از ایران به دلیل مرگ مادرش در تهران را رد کرد.
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از فایننشال پست، دادگاه استیناف «کبک» کانادا شکایت استفان هاشمی، پسر زهرا کاظمی برای دریافت ۱۷ میلیون دلاری غرامت از ایران را رد کرد.

 
 

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی فرهنگ نیوز،امیر قطر در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران بسیار عصبانی به نظر می رسید.به محض خواندن دعای فرج توسط دکتر احمدی نژاد شبکه خبر ایران چهره امیرقطر را نشان داد که بسیار ناراحت و عصبانی است و دائما با جوانی که همراه خود آورده زیر لب سخن می گوید.
وضعیت سلامت "حمد بن خلیفه آل ثانی" خوب نیست و "تمیم بن حمد" ولیعهد خود را برای در دست گرفتن قدرت آماده می کند.
روزنامه "المنار" نوشت، حمد بن خلیفه در تدارک مقدمات انتقال آسان قدرت به ولیعهد است، تا از هر مقاومت و مخالفتی در این زمینه جلوگیری شود. به احتمال زیاد این آخرین سفر دیپلماتیک امیر قطر بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان، روايت محمدحسنين هيكل انديشمند و روزنامه نگار معروف مصري از ملاقات هايش با دبيركل حزب الله لبنان و شاه عربستان، فاصله شخصيت اين دو سياستمدار را نشان مي دهد.

حسنين هيكل مي گويد: با سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به مدت ۹ ساعت درباره همه مسائل مهم منطقه اي و بين المللي مذاكره كردم و اين ۹ ساعت بسيار سريع گذشت ولي احساس كردم كه ملاقات نيم ساعته ام با ملك عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان به اندازه يك قرن طول كشيد.

«هيكل» در پاسخ به اين سوال كه «در ديدارش با ملك عبدالله درباره چه موضوعي گفت و گو كرده»، اظهار داشت: «ملك عبدالله فقط يك سوال از من پرسيد: و آن هم اين بود كه رابطه ات با زنان در اين سن ۸۰ سالگي چه طور است؟».
وي افزود: مطبوعات سعودي روز بعد نوشتند كه ما در آن ديدار درباره مسائل مهم منطقه اي و بين المللي گفت وگو كرديم.(!)

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"صراط" – برگزاری موفقیت آمیز اجلاس غیر متعهد ها در تهران واکنش هایی از سوی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در جدیدترین این واکنش ها بنیامین نتانیاهو ایران را تهدید به افشاگری کرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ،اردشير اميرارجمند كه با گذشت زمان رابطه‌اش با منافقين کاملا عيان شده است ( او غير از اين رابطه نسبي با منافقين هم دارد اردشير امير امير ارجمند برادر مسعود اميرارجمند مسئول شاخه اطلاعاتي گروهك تروريستي منافقين در پاريس است) با دستور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه، فراخوان تمامی مهره‌های فتنه را در دستور کار قرار داد و با هماهنگی گسترده با رسانه‌های ضد انقلاب پروپاگانداي خود را آغاز كرد.



 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

نتانیاهو: آنها (مقامات ۱۲۰ کشور دنیا) به تهران رفته‌اند، جایی که گستاخانه هولوکاست را انکار می‌کنند، جایی که برای موجودیت اسرائیل خط و نشان می‌کشند و همه هم سکوت کردند

 لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

به گزارش انعکاس هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.

لطفا به ادامه مطلبد مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تاثیرات برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران خیلی زودتر از آنکه انتظار می‌رفت و حتی پیش از پایان رسمی این اجلاس در تهران علنی شد و در حالی که سران 120 کشور جهان در تهران مشغول رایزنی و بحث بر سر موضوعات مهم جهانی بودند، مقامات ارشد غربی، نسبت به لفاظی درباره حمله به ایران از سوی مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش رجانیوز، در شرایطی که حزب حاکم در رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر و با هدف گرفتن امتیاز از اوباما در انتخابات ریاست جمهوری، با هیاهوی بسیار مسئله حمله نظامی به ایران را بارها و بارها در رسانه‌ها تکرار کرده بود، برگزاری موفق نشست تهران موجب شد، مقامات غربی نسبت به این موضع به سران رژیم صهیونیستی هشدار دهند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش رادیو دیروز، تعداد قابل توجهی از رسانه های جهان و خصوصاً رسانه های دولتی انگلیس (بی بی سی فارسی)، رسانه دولتی آمریکا (وی اُ ای، یا صدای آمریکا)، و رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا، سیا) مدت زیادی است که قلم فرسایی می کنند تا در مقابل دیپلماسی موفق ایران در مورد اجلاس عدم تعهد، حداقل، تأثیر آن را به گونه ای که خود می پسندند، منحرف نمایند تا شاید بتوانند غلامان خوبی برای اربابانشان باشند. اما آنچه در دنیای خارج اتفاق افتاد خلافِ تصور آنها بود!

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، «سایمون هاندرسون» نویسنده مؤسسه آمریکایی پژوهش های واشنگتن، در مقاله ای به سفر درمانی ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی به مراکش و تحویل دادن اداره کشور به ولیعهد سعودی پرداخت.

وی در این مقاله، ابتدا به چندین عمل جراحی ملک عبدالله که در سال های 2010 و 2011 انجام شده اشاره کرد و در ادامه، علت وخیم شدن حال پادشاه سعودی را، زیاد بودن فعالیت وی در اجلاس اخیر مکه، اعلام کرد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صهیونیستها برای ایجاد تنفر از مسلمانها در دل توریستهایشان و محق جلوه دادن قاتلین فلسطینی ها، اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی ـ تفریحی در کرانه باختری کرده اند که در این کلاس ها توریستها باید به سوی سیبل هایی شلیک کنند که تصاویر افرادی با لباس فلسطینی بر روی آن نقش بسته است.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، تعدادی مرد و زن و بچه که توریست های مناطق اشغالی هستند؛ در میدان تیری واقع در کرانه ی غربی رود اردن و در گوشه ی شهرک مسکونی گوش اتزیون، بین دو شهر بیت اللحم و حبرون جمع شده اند تا از سوی صهیونیستها در قالب یک برنامه تفریحی برای کشتن مسلمانان و ایجاد نفرت از آنان، آموزش هم ببیننند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| EURO |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| VISION |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| YOX ! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|

! Azərbaycan xalqına “Eurovision” YOX

AZADLIQ  LAZİMDİR

آذربایجان " یوروویژن" لازم ندارد آزادی لازم دارد.

HİCAB MƏHBUSLARIN  Azadliğina Dua Edək

زندانیان حجاب آزاد باید گردند

 Azrəbaycanlıların öz cəsarətlərinə ehtiyacı var

برادر شیعه آذربایجانی از خود جسارتی نشان بده

 Geylər gəlsə azərə namus duşər əllərə

 رژه همجنسبازان  در یک کشورمسلمان؟؟؟؟!!!

 Rəd olsun DIKTATOR

دیکتاتور  بیدار شو

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

  شاه سعودی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا به وی تضمین داد که در صورت حمله فراگیر به سوریه تمامی هزینه های این حمله را پرداخت می کند و مانع از افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود.

به گزارش فارس، هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کرد که عربستان سعودی به دولت آمریکا اطلاع داده است که آمادگی این را دارد که تمام هزینه های تجاوز همه جانبه به سوریه و تخریب مراکز دولتی سوریه و تجزیه ارتش آن را پرداخت کند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 جريان ضد انقلاب كه بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري بواسطه افراطي گري هاي متعدد خود دچار ريزش شديد اجتماعي شده است، در آخرين مورد دست به اقدامي فرهنگي! زده كه بيش از پيش ماهيت ضد ديني را نمايان كرده است.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، بدنبال توسعه حوزه فعالیت دیپلماتیک و امنیتی آمریکائی ها در شمال عراق ، این بار انگلیسی ها تصمیم گرفتند که بر حجم فعالیت های خود در کردستان عراق، هم در بعد کیفی و هم بعد کمی بیفزایند.
در پی این تصمیم، هیاتی از اعضاء پارلمان انگلیس در روز سه شنبه ای که گذشت، وارد کردستان عراق شده و با مسعود بارزانی دیدار کردند.


 

این هیئت که ریاست آن را بارونیس موریس، عضو انجمن لردهای انگلستان و رئیس کمیته خاورمیانه این پارلمان بر عهده داشت، در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کردند که خواهان توسعه فضای کنسولگری انگلیس در اربیل از یک سو و گسترش فعالیت های خود در کردستان عراق هستند.
همزمان منابع موثق اعلام کردند که هفته آینده هیاتی از بازرگانان انگلیس وارد کردستان عراق خواهند شد تا زمینه های گسترش فعالیت شرکت های انگلیسی را در شمال عراق با مسئولین کرد عراقی به بحث و مناقشه بگذارند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران ، این عکس ها، مدت کوتاهی پس از حضور این عضو جوان خاندان سلطنتی به نمایندگی از ملکه در اختتامیه بازی‌های المپیک و به فاصله پنج ماه از سفر دوره ای وی به چند کشور مشترک‌المنافع به نمایندگی از مادربزرگش (در شصتمین سال آغاز سلطنت او) منتشر شده است.
 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب در راس هیئتی وارد تهران خواهد شد.دبیرکل سازمان ملل برای شرکت در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد روز چهارشنبه به ایران می آید.

به گزارش فرهنگ به نقل از مهر: آقای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا شب وارد تهران می شود.
پیش از این اخباری مبنی بر لغو سفر محمود عباس به تهران منتشر شده بود.
عباس برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد به ایران می آید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 شهريور 1391برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی
 

خبرگزاری فارس: احمد توکلی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به کروبی اعلام کرد: آماده دریافت مستندات مورد ادعای دبیرکل حزب اعتماد ملی است.

 

 

خبرگزاری فارس: حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!/ نامه سرگشاده احمد توکلی به کروبی

* پارلمان‌نیوز خبر از حضور میرحسین موسوی در ختم سعیده پور آقایی، از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات در مسجد قلهک تهران داد. در ادامه خبر این سایت آمده است: «سعیده پور آقایی دختر عباس پور آقایی مجروح شیمیایی و شهید جنگ تحمیلی ‌است که بدلیل فریاد ا... اکبر بر روی پشت بام خانه‌اش در خیابان دولت دستگیر شده و پس از شناسایی هویت جنازه او توسط مادرش در یک سردخانه صنعتی در قطعه 302 بهشت زهرا دفن می‌شود.»

 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید




ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، نگاهی به اسناد نشان می‌دهد سازمان اطلاعات آمریکا از روش‌هایی مانند «بازجوهای دیو و فرشته» و استفاده از داروهای روان‌گردان برای شستشوی مغزی زندانیان استفاده کرده است.
نگاهی به اقدامات صورت گرفته در زندان‌هایی از آمریکا که پس از 11 سپتامبر 2001 با توجیه مبارزه با تروریسم ایجاد شدند نشان می‌دهد این اقدامات ادامه برنامه‌های تحقیقاتی این کشور برای توسعه فنون شکنجه و اعتراف‌گیری بودند که در خلال جنگ سرد پیگیری می‌شدند.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صراط ، عده ای از عناصر دست چندم لیبرال و ملی گرا با حضور در بیمارستانی که این جاسوس آمریکا در آن بستری است،هشتادمین سالگرد تولد او را جشن گرفتند.

چندی پیش عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت که در سال 60 به جرم جاسوسی برای آمریکا و اقدام علیه امنیت ملی به حبس ابد محکوم شده بود، به علت مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شد. 

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمائید


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:لیبرالها , عناصر به حساب ملی گرا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 43 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com