وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

چرا اصرار بر رابطه با آمریکا دارند وقتی خودشان می گویند ما نبرد را شروع کردیم و در حال جنگیم 

به گزارش پرس تي‌وي، يک نويسنده و تحليل‌گر سياسي مي‌گويد، دولت امريکا جنگي غير کلاسيک و مدرن را در خاورميانه راه انداخته است.

شرماين نارواني، اخيرا در مقاله‌اي تحت عنوان "جنگ غيرکلاسيک امريکا در خاورميانه" از نوع جديد جنگ ورزي اين کشور خبر داده است.
وي در گفت‌وگو با بخش امريکاي شبکه پرس تي‌وي گفت، هنگامي که امريکا کشوري را "ملت دشمن" می داند و تصميم مي‌گيرد که رژيم آن را تغيير دهد، "جنگي غيرکلاسيک" راه مي‌اندازد تا به واسطه آن "طبقه متوسط" آن کشور را که اکثريت آن کشور را تشکيل مي‌دهد، با اهداف خود همسو کند.
نارواني افزود، در همين رابطه، براي همسو کردن "طبقه غيرمتعهد متوسط" با شورش، بر اساس جنگ غيرکلاسيک، "ايجاد فضاي گسترده نارضايتي از طريق هجمه تبليغاتي و تلاش‌هاي سياسي و رواني براي بي اعتبار کردن دولت" توصيه مي‌شود.

 

 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چراغی را که ایزد بر فروزد   هر انکس پف کند ریشش بسوزد

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خواننده زن آمریکایی که پس از سفر به اراضی اشغالی اکنون در حال اجرای برنامه های خود در امارات است، در نخستین اجرا هوادارانش را "فرزندان فاحشه" خواند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "مدونا" خواننده زن آمریکایی در نخستین اجرای خود در جزیره "یاس" در سواحل "ابوظبی" تصاویری بسیار بزرگ از صلیب را به نمایش گذاشت و شرکت کنندگان اماراتی را در این کنسرت "فرزندان فاحشه" خواند.

این خواننده آمریکایی همچنین تلاش کرد در طول برنامه های خود به صورت افراطی در برابر مخاطبانش از نماد صلیب، کلمات توهین آمیز و رکیک و حتی جنسی استفاده کند.

این کنسرت با حضور بازیگرانی با لباس راهبان مسیحی به رنگ قرمز آغاز شد که همزمان پشت سرآنها صلیبی بسیار بزرگ به نمایش درآمد.

برگزاری کنسرت این خواننده آمریکایی در امارات پس از سفر وی به اراضی اشغالی درحالی صورت می گیرد که در این کشور به ظاهر اسلامی و مدعی آزادی، افراد در صورت هرگونه اعتراض به وضعیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی با مجازاتهایی مانند زندانهای طولانی و بدون محاکمه، و سلب تابعیت مواجه می شوند

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رونمایی از همکاری جدید شیرین عبادی با گروهک تروریستی بهایی

رونمایی از همکاری جدید شیرین عبادی با گروهک تروریستی بهایی

همزمان با موج بیداری اسلامی و خلق حماسه 12 اسفند در ایران که موجب درماندگی شدید سیاستمدارن کشورهای غربی شد ، سرویس های جاسوسی_اطلاعاتی غرب با همکاری عناصر بهایی پروژه جدیدی برای ایجاد جبهه وهن علیه جمهوری اسلامی کلید زدند. در این برنامه قرار است گروهک بهائی موسوم به" ارتش جهانی رهایی " ضمن بازسازی تشکیلاتی در داخل کشور طبق یک برنامه مدون در فضای مجازی ، جمهوری اسلامی را برای آزادی زندانیان بهایی که در فتنه 88 به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در بازداشت به سر می برند تحت فشار قرار دهد.

بقیه در ادامه مطالب


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به مناسبت شصتمين سالگرد تاجگذاري ملكه سياوش اردلان كارمند شبكه بي بي سي فارسي ضمن شركت در مراسم سالگرد سلطنت ملكه جملاتي را در صفحه فيس بوك خود نوشت كه واكنش اعضاي شبكه هاي اجتماعي را برانگيخت. به گزارش  مشرق به نقل از به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سیاوش اردلان از مجریان نوبت شما در شبكه سلطنتي بی بی سی فارسي که در مراسم شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلیس حضور پیدا کرده و با سگی مزین به پرچم انگلیس عکس یادگاری گرفته ، می نویسد : " شصتمین سالگرد ملکه از طرف همه رعیت های زیر پرچم مبارک باد!

اظهارات سخیفانه وی و تصاویری که با پرچم انگلیس انداخته چنان نوکرمابانه است که صدای کاربران شبکه های اجتماعی بازدید کننده از صفحه اش را هم در آورده و كاربران با درشت گویی و ناسزا از عکسهای وی استقبال کرده اند!
 

 

نوکران انگلیس خبیث وروباه پیر ششمین سال نه سالهای جیره خواری و نوکری تان مبارک
 
 

 

 

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجری مشهور آمریکایی برنامه تلویزیونی «پخش زنده با بیل مار»، چادر را پوششی منسوخ و نماد شهوت‌رانی نامید.

به گزارش نیروی امنیتی ، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی آمریکا به مجری‌گری بیل مار، مجری معروف برنامه «پخش زنده با بیل مار»، چادر نماد زنان مسلمان مورد استهزا و توهین‌های بی‌شمار قرار گفت.

بیل مار در برنامه خود انواع مختلف توهین‌ها را به اسلام، مسلمانان و نیز شیعیان روا می‌دارد. وی در گفته‌های خود چادر را پوششی منسوخ و متعلق به قرن 12 میلادی و نماد شهوت‌رانی دانسته و زنان چادری را اشخاصی می‌نامند که خود را برای عرضه به جنس مخالف آماده می‌کنند و ظاهری پوشیده و باطنی فاسد و شیطانی دارند.

این نخستین‌باری نیست که غربیان در پوشش اصطلاحاتی چون «آزادی بیان»‌ سعی می‌کنند به مقدسات مسلمانان، از پیامبر اسلام (ص) گرفته تا نوع پوشش و رسومات آنها،‌ توهین کرده و آنها را مورد تمسخر قرار دهند.

بقیه مطلب درادامه+عکس


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نیوشا ضیغمی: اگر این یک مسئله شخصی بود از آن می گذشتم ولی این ها حق شوخی با خانواده های بزرگوار شهدا را نداشتند.
این هنرمند ادامه داد: ما بازیگران هر لحظه باید مراقب رفتار و حرکات خود در اجتماع باشیم و نمی دانم چرا برخی از نشریات زرد برای فروش خود دست به این کارها می زنند.
ضیغمی با بیان اینکه من انجام هرگونه اقدام توهين آميز در مزار شهدا و عکسهاي مربوط به آن را تکذیب می کنم، تصریح کرد: هر کدام از این خانواده ها چندین شهید داده و متاسفم که عده ای آمده و با حریم خصوصی ما بازی کردند و این آسیب را وارد جامعه و در اصل اینها به شهدای ما توهین کردند

سمت چپ تصویر نیوشا ضیغمی بازیگر محبوب سینمای ایران  اما ایشون ادعا دارن که من نیستم و فقط با آبروی من بازی شده به کفش نیوشا ضیغمی در عکس بالا توجه کنید !!!

در این عکس هم به کفش نیوشا ضیغمی توجه کنید . قضاوت با خودتان .... این عکس مربوط به غروب فردای این همان روز( روزی که عکس اول گرفته شده ) میشه .

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 38 39 40 41 42 ... 43 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com