وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

صدور فتواي جهاد در سوريه در مقابل دلار
صدور فتواي جهاد در سوريه در مقابل دلار
مبلغ اماراتی، مفتی های فتنه گر در کشورهای عربی را به صدور فتوای "جهاد" در سوریه در مقابل دریافت پول متهم کرد.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ وسیم یوسف" گفت: مفتی های فتنه گر در کشورهای عربی با دریافت میلیونها دلار، برای جهاد در سوریه فتوا صادر می کنند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:مبلغ اماراتی,محکومیت فتوای جهاد,جهادنکاح, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از خبرگزاری فارس وزارت خارجه انگلیس در واکنش به حادثه «سراوان»، با صدور بیانیه‌ای دو پهلو، اقدام اشرار در کشتار مرزبان‌های ایرانی و اعدام اعضای گروهک‌های تروریستی را در کنار هم محکوم کرد.

«هوگ رابرتسون» معاون وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای تحت عنوان «محکومیت کشتار نیروهای ایرانی و اعدام‌های تلافی جویانه»، مدعی شده است ایران در پاسخ به حمله به نیروهای خود، «زندانیانی که محکومیت‌هایی غیرمرتبط با این حادثه داشته‌اند» را اعدام کرده است.

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه انگلیس کشتار سربازان ایرانی و اعدام اشرار را با هم محکوم کرد

سه روز قبل در حمله گروهی از اشرار، 14 نیروی مرزبانی ایران در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

رابرتسون در بیانیه خود آورده است: فکر من با خانواده‌های 14 مرزبان ایرانی است که روز 25 اکتبر در منطقه سیستان و بلوچستان کشته شدند. انگلیس از چنین حوادثی متأثر شده و امیدوار است عاملان آن محاکمه شوند.

وی می‌افزاید: همچنین مایه تأسف است که ایران یک روز بعد، 16 زندانی محکوم به مجازات‌های غیرمرتبط با این کشتار را اعدام کرد. من به ایران توصیه می‌کنم در مجازات مرگ وقفه‌ای ایجاد کند و از برخورداری تمام افراد از محاکمه عادلانه اطمینان حاصل کند.

این در حالی است که دادگستری سیستان و بلوچستان تأکید کرده است که تمام اعدام‌شدگان از اعضای گروه‌های معاند و باندهای قاچاق مواد مخدر بوده و احکام آن‌ها از مدت‌ها قبل قطعی بوده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:روباه,استعمار,انگلیس خبیث,تروریست,حامیان تروریست,هوگ رابرتسون,سراوان,تروریستهای بیت العدل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«میهن» نام یک سریال آمریکایی است که در آن شهروندان ایرانی تروریست خوانده می‌شوند و دولت ایران هم برای انجام عملیات‌های تروریستی در آمریکا سرمایه‌گذاری می‌کند. «میهن» سریال مورد علاقه اوباماست و در آن ناصر حجازی به عنوان فردی تروریست معرفی‌ می‌شود!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:دانلود,میهن,توهین به فرهنگ و قهرمانان ملی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  خبرگزاری فارس در نظر دارد تا انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی محتلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر کند.

با ما همراه باشید با انعکاس رویدادهای اخیر در فضای مجازی:

** - نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی که با اجازه ماموران امنیتی کشور فرصت پیدا کرد تا به دیدن میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برود از این فرصت سوء استفاده کرد و با جنجالی که به راه انداخت، مدعی شد که ماموران امنیتی با وی برخورد داشتند و حتی دستش رو هم گاز گرفتن!

* امان از دست این خانواده

پاسخ یکی از کاربران به ادعاهای دختر میرحسین موسوی

 بقیه در ادامه مطلب............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 4 آبان 1392برچسب:دخترموسوی,سیگار,فتنه,گازگرفتن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری گزارش میدهد:با توجه به رافت سیستم قضایی برای انجام ملاقات میان فرزندان موسوی با پدر و مادر خود، صبح پنجشنبه همزمان با عید غدیر دختران موسوی و رهنورد اجازه یافتند تا دیدار با پدر و مادر خود داشته باشند.

بر همین اساس، یک منبع آگاه گفت: در حین دیدار صبح پنجشنبه، دختران موسوی و رهنورد با انجام رفتار و حرکات غیر عادی با ماموران زن حاضر در محل درگیر و به سوی آنها حمله ور شدند.

این منبع آگاه افزود: به نظر می رسید این امر کاملا به صورت عمدی و سازمان یافته انجام شده تا آنها امکان فضاسازی رسانه ای برای فشار بر مسئولان امنیتی و قضایی را پیدا کنند.

وی اضافه کرد: نکته مهم در این میان این است که ظاهرا فرزندان موسوی از اینکه مدتی است فقط تحرکات خانواده کروبی در سرخط خبرها قرار دارد به شدت عصبی هستند و به همین منظور تلاش کرده اند با حاشیه سازی و ایجاد درگیری توجهات را به سمت خود جلب کنند.

این منبع آگاه گفت: به نظر می رسد یکی دیگر از دلایل رفتار پرخاشگرانه این افراد این بوده است که به فضاسازی برخی محافل ضد انقلاب در این باره که در روز عید غدیر اتفاق ویژه ای خواهد افتاد، دل بسته بودند و اکنون بی اعتنایی مردم و مسئولان به این جوسازی ها آنها را کاملا عصبی کرده است.

این منبع آگاه احتمال داد که انجام این تحرکات همزمان با گزارش مغرضانه احمد شهید علیه ایران آغاز یک حرکت هماهنگ داخلی و خارجی برای هجمه به نظام باشد.

منبع:فارس نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آبان 1392برچسب:فتنه88,موسوی,کروبی,دختران مموسوی,رهنورد,حله به نیروهای امنیتی,جلب توجه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرکز حقوق بشر بحرین، با ابراز نگرانی شدید درباره وضعیت سلامتی "یونس حاضر" در زندان، از احتمال مرگ وی در صورت مداوا نشدن در بیمارستان خبر داد.

تظاهرات مردم بحرين

به گزارش وبسایت روشنگری از پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز حقوق بشر بحرین با صدور بیانیه ای درباره بازداشت های خودسرانه و غیر قانونی معترضان بحرینی، شکنجه، تهدید و ممانعت از درمان به عنوان ابزارهایی برای اعتراف گیری به شدت ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه این مرکز آمده است: در نوزدهم دسامبر 2012، نیروهای امنیتی، یونس علی حاضر جوان 22 ساله بحرینی را در منامه و در حالیکه در یک دفترخانه دولتی در حال تجدید گذرنامه اش بود، بازداشت و به شدت شکنجه کردند. آنها یوسف را متهم به قتل و اخلال در نظم عمومی کردند. اما یونس همه این اتهامات را رد کرده است .

وکلا وی تاکنون چندین بار خواستار آزادی این جوان بحرینی شده اند، اما تلاش های آنها باتوجه به شرایط بحرانی یونس حاضر بی نتیجه بوده است.

یونس حسین حاضر با وجود اینکه پرونده پزشکی اش بیماری صرع وی را تایید می کند و از نظر جسمانی فردی بیمار و ناتوان است؛ به اقدام به قتل، حمله به نیروهای پلیس، شرکت در تجمع غیر قانونی، شورش و حمل بطری های آتش زا متهم است.

مرکز حقوق بشر بحرین افزود: یوسف چندین بار تاکنون محاکمه و حکم بازداشتش تمدید شده است. در پی وخامت وضع جسمانی یونس و جلوگیری مسئولان از درمان وی در بیمارستان، خانواده اش خواستار آزادی او شده اند.

بی توجهی نسبت به وضعیت جسمانی یونس حاضر، موجب تشدید بیماری این جوان شده است. به گفته خانواده یوسف شدت درد و بیماری فرزندشان تا حدی است که وی در ملاقات های خانوادگی قادر به ایستادن نیست.

اخیرا یونس در پی از دست دادن سطح هوشیاری اش برای مدت کوتاهی به بیمارستان نظامی منتقل شده و به سرعت دوباره به زندان منتقل شده است. وی هشتم اکتبر بار دیگر هوشیاری خود را از دست داده و به صورت موقت به بیمارستان "السلمانیه" منتقل شد.

وضعیت جسمانی وی در حال حاضر بسیار وخیم گزارش شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 3 آبان 1392برچسب:بحرین,مظلومان,مرگ تدریجی,حقوق بشر,آل خلیفه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از فارس نیوز: روزنامه دیلی میل انگلیس تصویری از کم سن و سال ترین قربانی خشونت‌های سوریه را منتشر کرد که قبل از باز کردن چشم‌هایش به این دنیا سرب داغ بر پیشانی‌اش نشست.

این تصویر متعلق به تصویر سونوگرافی یکی از زنان حامله سوری بود که اخیرا به دست تروریست‌های سوری از ناحیه شکم هدف اصابت گلوله قرار گرفته است، گلوله به سر جنین اصابت کرده و در عکس سونوگرافی کاملا مشهود است.

این زن بلافاصله بعد از اصابت گلوله به بیمارستان حلب منتقل شد تا با عمل جراحی جنین از شکم وی خارج شود، اما طبعا جنینی که گلوله وارد سرش شده، از بین رفته بود تا نام وی رکورددار کم سن و سال ترین قربانی جنایات تروریست های تکفیری در سوریه شود.

تروریست‌های سوری اخیرا صرفا برای تفنن اقدام به شلیک گلوله به سوی شهروندان بی‌گناه می کنند و به عنوان مثال هر روز یک قشر خاص و اندام خاصی از بدن قربانیان را هدف قرار می‌دهند، به عنوان مثال چند روز پیش 6 زن باردار تنها در حلب به بیمارستان منتقل شدند که از ناحیه شکم هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفته بودند و دو نفر از آنها فرزندان خود را از دست دادند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:جنایت,وهابیت,رکورد,گینس,تروریست,سوریه,گلوله,زنان حامله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری: روز عید غفران یا توبه یکی از مناسبت‌های مذهبی مهم یهودیان در طول سال است، یکی از اعمال رایج در میان صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی در این روز این است که یک مرغ یا خروس سفید رنگ را سه بار دور سر خود می چرخانند، این مرغ یا خروس باید به خوبی در دست گرفته شود و سه بار چرخاندن آن دور سر خود یا یک صهیونیست دیگر تمام گناهان سال گذشته این فرد را می‌بخشد.
 
منبع:بی باک
بقیه در ادامه مطلب................................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:صهیونیست,یهودیان,خروس,بخشش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، مصاحبه‌ مضحک و جنجال‌برانگيز، "نتانياهو"، نخست وزير رژيم صهيونيستي با تريبون فارسي‌زبان اختصاصي‌اش و ادعاهاي سراسر پوچ و مضحک مانند ممنوعيت پوشيدن "شلوار جين" در ايران تا چند روز بعد تبديل به سوژه اول رسانه‌هاي جهاني، حتي روزنامه‌ها و وب‌سايت‌هاي صهيونيستي شد تا بار ديگر ماهيت سران رژيم صهيونيستي را بيش از پيش آشکار کند.

اما اين اظهارات در حالي از سوي نخست وزير اين رژيم جعلي بيان مي‌شوند که رژيم صهيونيستي امروزه، در داخل جامعه خود با بحران‎های هویتی، مشروعیتی، اجتماعي و اخلاقي عديده‌اي مواجه است. حاکمیت نامشروع اسرائیل در حال حاضر در مجموعه یهودیان نیز با چالش‎هایی مواجه است. 

خودسوزی، شورش‌های نژادی، برگزاری تظاهرات گسترده در اعتراض به وضعیت اسفناک اقتصادی و اجتماعی، مهاجرت معکوس و گسترش فساد، بروز تضادها و اختلافات گسترده در هیئت حاکمه رژیم صهیونیستی در مواجهه با تهدیدات فزاینده داخلی و منطقه‌ای تنها بخشي از چالش‌هايي است که اين رژيم اشغالگر امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌کند.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد در اين گزارش به معضلات و محدوديت‌هاي اجتماعي، در سرزمين‌هاي اشغالي بپردازد.

بقیه در ادامه مطلب...............................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:فساد ، انحطاط ، رژيم ، بحران ، صهيونيستي ، حقوق بشر ، رژيم صهيونيستي ، مهاجران اسراييل ، اسرائيل ، شلوار جين ، محدوديت اسرائيل ، فلسطين ، بحران اسرائيل ، خودسوزي اسرائيل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری: در حالی که مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 از سر گرفته شده است و خبرهای مختلفی نیز از امکان ایجاد رابطه میان ایران و آمریکا در رسانه های غربی منتشر می شود، سایت سفارت مجازی ایالات متحده آمریکا در ایران» که توسط وزارت خارجه آمریکا راه اندازی شده است، همچنان در اقدامی به دور از اصول دیپلماتیک، اقدام به توهین و تمسخر مقامات ایرانی می کند.این سایت در صفحه نخست خود، پنجره ای را به برنامه ای اختصاص داده که توسط یکی از مجریان اخراجی صدای آمریکا اجرا می شود و تماماً توهین علیه مسئولان و ملت شریف ایران است و مقدسات اسلام را به سخره می گیرد.نکته جالب توجه معلوم نبودن منبع مالی این برنامه است چرا که این برنامه صرفاً در سفارت مجازی آمریکا منتشر می شود و هیچ شبکه ماهواره ای آن را نمایش نمی دهد و به همین خاطر به نظر می آید هزینه های ساخت این برنامه از سوی وزارت خارجه آمریکا تامین می شود.

 

 

منبع :فارس نیوز

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:تمسخر,آمریکا,سفارت,مسولان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بوگاتي طلايي سرمايه دار سعودي در لندن
بوگاتي طلايي سرمايه دار سعودي در لندن
خودروی "بوگاتی" طلاکاری شده یک سرمایه دار سعودی، توجه همه عابران را در لندن به خود جلب کرد.
وبسایت روشنگری به نقل از  گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این سرمایه دار عربستانی خودروی شخصی اش را که دارای پلاک کشورش بود برای مدت اقامتش در لندن به انگلیس ترانزیت کرد.به گفته شاهدان، در روزهای اخیر یک دستگاه خودروی بی نظیر "بوگاتی ویرون" متعلق به یک سرمایه دار عربستانی در خارج از هتل "درچستر" لندن مشاهده شد که با هواپیما به این شهر ترانزیت شده بود و فرد مذکور در زمان اقامت در لندن از آن استفاده می کرد.به نوشته ایلاف، قیمت این خودرو حدود یک و نیم میلیون دلار است و از نادرترین خودروهای روباز جهان به شمار می آید به طوری که مجموع تیراژ آن فقط به 150 دستگاه می رسد.به نوشته روزنامه "دیلی میل" انگلیس، این خودرو دارای پلاک ویژه ای است. به طوری که حروف پلاک "م – هـ - م" یعنی حروف تشکیل دهنده کلمه "مهم" بود. رنگ این خودرو قبلا سفید بود، ولی قبل از انتقال به لندن، در دبی طلاکاری شده بود.خودروی مذکور به عامل جالب توجهی در خارج از هتل درچستر لندن تبدیل شده بود به طوری که بسیاری از علاقه مندان و عابران اقدام به گرفتن عکس یادگاری در کنار آن می کردند.سرمایه داران در کشور عربستان بیشتر از اعضای خاندان حاکم آل سعود و یا افراد وابسته به این خاندان هستند. گزارشها حاکی است، با وجود درآمدهای فراوان این کشور نفت خیز، مردم عربستان با مشکلاتی مانند مسکن، دستمزد پایین و خدمات اجتماعی ضعیف روبرو هستند
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:سعودی,وهابی,جنایت,حیف و میل,فقر مردم عربستان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:پس از فروکش کردن تهدیدات آمریکا و لغو استفاده از گزینه نظامی علیه سوریه و به دنبال فضای ایجابی که در عرصه بین المللی در قبال بحران سوریه به وجود آمد، تمام محاسبات موجود درباره سوریه میان تمام طرف‌ها بهم ریخت.

در اینجا بود که معارضان به شدت احساس ناکامی و شکست کرده و دریافتند، آخرین فرصت برای اقدام نظامی علیه نظام سوریه را دست داده و ملزم به شرکت در کنفرانس ژنو 2 هستند.

خبرگزاری فارس: راز پیشروی ارتش سوریه و فروپاشی گروه‌های مسلح در نقاط مختلف 

این امر به اختلافات شدیدی در صفوف گروه‌های معارض منجر شد که به سرحد درگیری‌های مسلحانه بین گروه‌های مسلح میان «ارتش آزاد سوریه» و «داعش» و «جبهه النصره» رسید.

منابع آگاه در این ارتباط می‌گویند که دلایل اختلاف میان گروه‌های مسلح و معارض فراتر از گرایشات جاری میان این گروه‌ها و طرف‌ها و کشورهای حمایت کننده از آنهاست.

نزاع میان گروه‌های مسلح در شمال سوریه آغاز شد که گفته می‌شود، در عمل مناطق آنجا در دست گروه‌های مسلح است و این اختلافات به تدریج آنقدر گسترش و توسعه پیدا کرد که به ریف دمشق و درعا نیز رسید.

منبع:فارس نیوز

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:پیروزی مردم سوریه,هلاکت القاعده,شکست غرب,سعودی,قطر,ترکیه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تروریست چچني مشهور به ابو وليد، تروريستي كه 378 سوري را سر بريده است
تروریست چچني مشهور به ابو وليد، تروريستي كه 378 سوري را سر بريده است
یک تروریست چچنی به نام "ابو ولید مسلم"، سر 378 نفر از سوری ها را از تن جدا کرده است.

وبسایت روشنگری به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "الحدث نیوز" نوشت: "مسلم چچنی" مشهور به "ابو ولید" که از اعضای گروهک "جبهه النصره" بود؛ وی در ماه می 2012 از مرزهای ترکیه وارد سوریه شد.
این تروریست چچنی به عنوان خشن ترین جنگجو در میان گروههای شبه نظامی مخالف سوریه، شهرت یافت.
پایگاههای وابسته به تروریست ها اعلام کرده اند که عملیات سربریدن طرفداران نظام سوریه در سراسر مناطق تحت کنترل شورشیان به مسلم واگذار می شد، و گاهی این تروریست چچنی دهها کیلومتر سفر می کرد تا سر یک شهروند نگون بخت سوری را که به دست شورشیان و تروریست ها افتاده است از تن جدا کند.
در روزهای اخیر، چندین پایگاه اینترنتی خبر هلاکت ابوولید، مسلم چچنی در ریف لاذقیه را منتشر کرده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:جنایت,حیوان,وحشی,وهابی,چچنی,حقوق بشر,مظلومان سوریه,سر بریدن,سعودی,القاعده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس دیگر رسانه های خبرگزاری شبستان و به نقل از عصر ایران، "سی ان ان ترک" نوشت: کمیسیون ویژه (CRIM) پارلمان اروپا ضمن اعلام این مطلب افزوده است که در کل اتحادیه اروپا بیش از 3600 سازمان مافیایی و تبه کار وجود دارد که به کار تجارت انسان می پردازند و سود سالانه این سازمان ها از محل تجارت انسان سالانه رقمی معادل 34 میلیارد دلار(25 میلیارد یورو) است.

 

http://shabestan.ir/Images/News/Larg_Pic/21-7-1392/IMAGE635173640801687159.jpgر

در این گزارش ضررهای مستقیم و غیر مستقیم ناشی از تجارت انسان برای کشورهای اتحادیه اروپا و بودجه هایی که این کشورها برای مبارزه با این پدیده صرف می کنند سالانه بالغ بر 400 میلیارد دلار برآورد شده است.

همچنین در این گزارش سود سالانه گروه های تبه کار که به کار تجارت اعضای بدن انسان و حیوانات اشتغال دارند سالانه 18 تا 26 میلیارد یورو و ضرر فعالیت این گروه ها بر اتحادیه اروپا 29 میلیارد یورو برآورد شده است.

در این گزارش همچنین به موضوع پدیده رشوه در کشورهای اروپایی اشاره کرده و اعلام کرده ضرر ناشی از این پدیده بر کشورهای اروپایی سالانه رقمی معادل 120 میلیارد یورو است.

بر اساس آمارها در جهان بیش از 27 میلیون نفر به عنوان برده از سوی هزاران باند مافیایی قاچاق انسان به انجام کارهای پست و بردگی جنسی و .. واداشته می شوند.

بیشتر کسانی که به عنوان برده جنسی به کشورهای غرب اروپا منتقل می شوند از روسیه ،اوکراین و برخی کشورهای شرق اروپا هستند.

بخش هایی از این گزارش را روز گذشته هفته نامه اشپیگل آلمان منتشر کرده است و قرار است کمیسیون پارلمان اروپا در 23 اکتبر این گزارش و توصیه های درون آن به کشورهای اروپایی را منتشر کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:برده داری نوین,حقوق بشر,اروپای وحشی,برده جنسی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس دیگر رسانه های خبرگزاری شبستان، مجله مهر نوشت: هر چند وقت یکبار در رسانه‌ها شایعه مسلمان شدن بازیگران و خواننده‌هایی پخش می‌شود که خیلی‌ از آن‌ها بدنامی‌شان در میان مردم کشورهای مختلف زبانزد است. بعضی وقتها این شایعه‌ها آن‌قدر منتشر می‌شود که تشخیص تفاوت آنها با واقعیت سخت می‌شود و در نهایت در اکثر موارد با تکذیب ستاره‌ها مواجه می‌شود. این شایعه‌ها اما واقعاً با چه هدفی پخش می‌شوند؟

 
حالا نوبت به مدونا رسیده است. کسانی که هر چند وقت یکبار نام چهره‌های جنجالی و نه چندان خوش نام را با اسلام گره می‌زنند حالا در حال مانور روی نام او هستند تا نقشه‌ای که سالها در حال اجراست باز هم ادامه پیدا کند. مدونا که نامش با جنجال‌ها و بدنامی‌ها مختلف گره خورده به تازگی اعلام کرده در حال مطالعه قرآن است و به خاطر نامزد جدیدش کتاب آسمانی مسلمان‌ها را می‌خواند. به همین خاطر برخی رسانه‌های داخلی هم در دام همان نقشه قدیمی افتاده‌اند که جنجالی‌ترین چهره‌ها را با بدترین سابقه اخلاقی در کنار اسلام قرار می‌دهد.

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:هنرمندان ضد دین ,صهیونیست,شیطان پرستها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«دیگر نمی خواهم فرصت‌ها را از دست بدهم. من هر چند عاشق ایرانم ولی می‌خواهم اینجا {آمریکا} بمانم».
 
گلشیفته فراهانی جنجال‌هایش را اینگونه آغاز کرد. جنجال کشف حجاب یک بازیگر نام‌آشنا که بی سروصدا به آمریکا رفت و ناگهان هوس کرد برای همیشه در آنجا بماند. فکر می‌کرد تضمین حضور همیشگی‌اش در بلاد غربت، له کردن یک روسری زیر پایش است و تمام! 
 
همان روزها عده‌ای معتقد بودند که او باز می‌گردد، اما فراهانی هر روز مصاحبه می‌کرد و با لبخند به دوربین‌ها خبر از رضایتی می‌داد که دور از وطن کسب کرده و می‌خواهد آنجا ماندگار باشد. او خودش را تضمین شده می‌دید! تضمینی که البته در نامش هم «دروغ» وجود داشت؛ مجموعه دروغ‌ها (body of lies) نام اولین فیلمی بود که  خانم بازیگر در کسوت یک چهره بین‌المللی در آن حضور یافت. فیلمی با موضوع جنگ و البته بر ضد مردم عراق به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «لئوناردو دی کاپریو». نام این دو غول سینمایی کافی بود تا فراهانی بازی را تمام شده ببیند. اما بازی آنگونه که فراهانی می‌خواست پیش نرفت.
 
بقیه در ادامه مطلب.....................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:گلشیفته,بی حیا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از این روشها استفاده از عکس و صحنه های رقت انگیز است. عکس زیر یک زن را نشان می دهد که در هر سه حادثه تروریستی طی سالهای گذشته شرکت داشته است و عکس رسانه ها او را شکار کرده اند اما واقعیت چیز دیگری است و او قرار است نقش یک مادر دلخسته و زخمی را بازی کند تا مردم جامعه مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

 http://media2.afsaran.ir/simAb12_506.jpg

دختری که در تصاویر محدود رسانه ای منتشر شده از سه حادثه تروریستی رسانه ای آمریکا همیشه حضور دارد و در حال گریه است ...
- Sandy Hook Elementary School shooting (ایالت Connecticut )
-Aurora shooting (ایالت Colorado)
-Boston Marathon bombings ( ایالت Massachusetts )
عجیب نیست ؟! اتفاقی است ؟! اگر اتفاقی نیست ، چه نتیجه ای می توان گرفت ؟!
بازهم دولت پلیسی آمریکا و پروژه های کنترل ذهن و کنترل جامعه اش و مردم بدبخت آمریکایی ..؟!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:آمریکا,فریب افکار عمومی و جهانی,توهین به شعور انسانها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حكم عجيب دادگاه رياض براي مبلغ قاتل
حكم عجيب دادگاه رياض براي مبلغ قاتل
دادگاهی در ریاض پایتخت عربستان یک مبلغ سعودی را به اتهام شکنجه و قتل دختر 5 ساله اش، فقط به تحمل 8 سال زندان و پرداخت جریمه محکوم کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاه عمومی ریاض "فیحان الغامدی" را به اتهام "شکنجه، تجاوز و قتل" دختر 5 ساله‌اش "لمی" به تحمل 8 سال زندان و پرداخت دیه به مبلغ 270 هزار دلار و 800 ضربه شلاق محکوم کرد.

الغامدی تا پیش از این جنایت، به عنوان مهیمان و کارشناس در برنامه های تلویزیونی عربستان دعوت می شد.
"ترکی الرشید" وکیل مادر این دختر 5 ساله تاکید کرد، دادگاه همسر دوم الغامدی را نیز به تحمل ده ماه زندان و 150 ضربه شلاق محکوم کرده است.
وکیل این دو نفر به حکم دادگاه اعتراض کرده و خواستار استیناف شده است.
لمی الغامدی در 25 دسامبر 2011 درحالیکه جمجمه و دست و چند نقطه دیگر بدنش دچار شکستگی شده بود به بیمارستان منتقل شد. منابع حقوقی در فوریه گذشته اعلام کردند، روی بدن این دختر 5 ساله آثار سوختگی دیده می شد و یکی از ناخن های او نیز کشیده شده بود.
"رندا الکلیب" از کارکنان بخش اجتماعی بیمارستان نیز تأکید کرد که این دختر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گفته بود.
لمی در در 22 اکتبر 2012 در بیمارستان درگذشت.
برخی فعالان عربستانی در شبکه های اجتماعی، حکم صادر شده برای این مبلغ سعودی را تمسخر آمیز دانسته و آن را با حکمی مقایسه کردند که برای "علی رائف" صادر شده است. رائف فعال عربستانی است که اخیرا به اتهام نقض قوانین جرائم سایبری به هفت سال زندان و ششصد ضربه شلاق محکوم شده است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:جنایت,وهابی,حیوانات,سعودی,مفتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آمریکایی ها که تجربه موفق آزادی چند گروگان آمریکایی با واسطه گری هاشمی رفسنجانی در سال 1986 را داشتند به دنبال پیدا کردن واسطه ای برای برقراری رابطه دوباره با هاشمی بودند.جیانی پیکو از مشاوران دبیر کل وقت سازمان ملل از سوی مقامات آمریکایی انتخاب می شود
598: خوش بینی به آمریکا این بار درباره موضوع هسته ای. این شالوده آن چیزی است که این روزها می توان در لابلای سخنان و حتی سیاست کلان آقای حسن روحانی و محمد جواد ظریف برای حل موضوع هسته ای مشاهده کرد.

به گزارش رجانیوز، هر چند اظهارات اخیر اشتون و اوباما نشان داد که حل موضوع هسته ای ایران از نیویورک نمی گذرد، اما شاید بررسی چند نمونه تاریخی مشابه بتواند راهگشای تصمیم سازانی بشود که به امریکا با خوش بینی مفرط نگریسته اند. رئیس جمهور در هفته گذشته در دیداری که برای ارائه گزارش سفر نیویورک به نمایندگان مجلس برگزار شده بود، به موضوع خوش بینی یا بدبینی به امریکا اینگونه پرداختند: «از من پرسیدند آقا شما به غرب و آمریکا خوش بین هستی؟ من به عنایت حق خوش بینم ، من به حمایت مردم خوش بینم، من به تدبیر رهبری خوش بینم، اما غرب! من خوش بینم یا بدبین؟ ما داریم با طرف‌مان وارد یک مذاکره مهم می شویم، ما می‌خواهیم احقاق حقوق بیشتر از ملت ایران بکنیم، ما می خواهیم معضلات را برداریم، ما می خواهیم تحریم ناحق و ظالمانه و غیرانسانی را برداریم، آن هدف برای ما مهم است.»

اما شاید در این بین آنکه بیش از همه بر طبل این خوش بینی به غرب کوبیده است، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:بوش پدر ,هاشمی,پاسخ,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فائزه هاشمی در مشهد مقدس گفت: تاکنون از من هیچ دعوتی نشده و از دعوت‌ها و یا پیشنهادهای مطرح شده در رسانه‌ها، بی‌خبر هستم.

به گزارش 598 به نقل از تسینم، فائزه هاشمی در جمع زنان اصلاح‌طلب مشهد در پاسخ به سئوال یکی از زنان اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه به نظر شما دولت یازدهم در حوزه حقوق زنان چه اقداماتی باید انجام دهد، گفت: آنچه مسلم است بیشتر مشکلات نظیر فقر، مشکلات اقتصادی، طلاق و اعتیاد زنان ریشه در همان مشکلات اقتصادی و بیکاری داشته و باید اولویت دولت حل مشکلات اقتصادی باشد تا در این مسیر آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش پیدا کند.

به گفته هاشمی امیدواریم دولت در زمینه حقوق زنان توجه ویژه‌ای کند و نسبت به این مسئله اقدامات و تصمیمات قابل توجه‌ای داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم زندانیان سیاسی هرچه سریعتر آزاد شوند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: روحانی وعده‌هایش را عملی می‌کند اما باید قبول کنیم که نیاز به زمان دارد.

بقیه در ادامه مطلب.....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 12 مهر 1392برچسب:فائزه,هاشمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در جنگ سوریه بسیاری از خانواده ها آواره کشورهای همسایه شدند ، بالاهایی که تروریستها بر سر مردم سوریه آورده اند کم نیست ،دختران سوریه نیز قربانی این اتفاقات هستند
به گزارش598 به نقل از جام ، در این مطلب یک خبرنگار آلمانی طی یک گزارشش با دختران نوجوان سوریه ای روبرو می شود که برای کمک به وضعیت معیشتی خانواده تنگدست خود، در مقابل دریافت پول به ازدواج با ثروتمندان سعودی تن می دهند.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:فروش,دختران,شیوخ زنباره عرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بالا گرفتن كفش در عربستان مذموم است و آن را توهين تلقي مي‌كنند، به همين علت تعداد قابل توجهي از افراد كه نيتي جز حفظ حرمت و پاكيزگي حرم ندارند، به دليل در دست گرفتن كفش‌هاي خود و بالا گرفتن آن دستگير مي‌شوند.
به گزارش 598 به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، بعثه مقام معظم رهبري بايد‌ها و نبايدهايي را كه زائران در موسم حج بايد رعايت كنند را به آن‌‌ها تذكر داد.

زائران و حجاجي كه به عربستان اعزام مي‌شوند بايد دقت داشته باشند كه در قواعد عرفي عربستان برداشتن هرگونه شي از زمين كه متعلق به شما نيست ممنوع است و در صورت مشاهده پليس چه حضوري و يا چه از طريق دوربين هاي مداربسته اين عمل موجب بازداشت فرد مي‌شود.

بنابراين زائران در حرمين شريفين از برداشتن هرگونه شي و يا پول كه متعلق به آن‌‌ها نيست بايد اكيداً خودداري كنند.

بعضاً سارقين تلفن‌هاي همراه در حرمين شريفين منتظرند تا توسط زائرين از آن‌‌ها خواسته شود با گوشي موبايل زائر از آنان عكس بگيرند و سارقين به محض دريافت گوشي از محل متواري مي‌شوند و گوشي زائر را با خود مي‌برند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:سعودی,بازداشت,زائران ,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری، کاخ سفيد دستور توقف فعاليت نهادهاي دولتي آمريکا را به علت فقدان بودجه صادر کرد. مجلس نمايندگان و مجلس سناي آمريکا نتوانستند درباره تصويب قانوني که ادامه فعاليت نهادهاي دولتي را امکان پذير مي کرد به توافق برسند.
مجلس سناي آمريکا همان گونه که پيش بيني مي شد دوشنبه شب (به وقت آمريکا) و در حالي که فقط دو ساعت و نيم به آغاز فلج شدن احتمالي فعاليت موسسات دولتي آمريکا باقي مانده بود،‌ طرح قانون مالي جديدي را که مجلس نمايندگان ساعاتي قبل به منظور پيشگيري از تعطيلي موسسات دولتي تصويب کرده بود، رد کرد.
54 عضو دموکرات مجلس سنا با متن مصوبه مجلس نمايندگان تحت کنترل جمهوري خواهان که در آن اجراي قانون مورد حمايت رئيس جمهور آمريکا در بخش بهداشتي به تعويق انداخته شده بود، مخالفت کردند.
"هري ريد" رهبر اکثريت جمهوري خواه در سناي آمريکا به تمسخر گفت: "آلبرت اينشتاين گفت ديوانگي است که کاري را بارها تکرار کني و انتظار داشته باشي نتيجه متفاوتي خواهي گرفت".
گفتني است، براين اساس دولت آمريکا مجبور خواهد شد از امروز  برخي فعاليت هاي  خود را به علت نبود منابع مالي متوقف کند.
بدين ترتيب بيش از 800 هزار نفر از پرسنل غيرضروري دولت فدرال اين کشور بيکار خواهند شد. همچنين بسياري از ادارات تعطيل شده و خدمات دولتي در بسياري از مناطق قطع خواهد شد. همچنين پرداخت هاي دولت به پيمانکاران نيز متوقف خواهد شد.
همچنين تزريق ميليون ها دلار پول به اقتصاد امريکا نيز متوقف خواهد شد.
باراک اوباما به منظور بررسي آثار تعطيلي دولت خود که در نتيجه تصويب نشدن لايحه بودجه در کنگره حاصل مي شود ، با اعضاي کابينه خود ديدار کرد. اوباما در جلسه کابينه خود گفت: ما قصد داريم آثار تعطيلي دولت را بررسي کنيم. آژانس هاي مختلف بايد به روشي کارها را مديريت کنند که فعاليت هاي کليدي ادامه يابد. همچنين اوضاع بسيار دشواري را که براي کارکنان اين نهادها ايجاد مي شود ، مديريت کنيم. من از همه اعضاي کابينه تشکر مي کنم زيرا آنها برنامه ريزي هاي گسترده اي براي مقابله با اين مسئله و به حداقل رساندن آثار تعطيلي صورت داده اند. من از آنها مي خواهم زمان بيشتري صرف برنامه ريزي براي ايجاد فرصت هاي شغلي و تقويت اقتصاد کنند.
روز دوشنبه،‌ بازارهاي مالي در اروپا و آسيا به علت نگراني از وضعيت بودجه امريکا با کاهش شاخص ها روبرو بودند.
برخي تحليل گران مي گويند قطعي بودجه امريکا به مدت دو هفته مي تواند به کاهش سه دهم درصدي توليد ناخالص داخلي اين کشور منتهي شود.

منبع:598به نقل از باشگاه خبرنگاران

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1392برچسب:رکود,ورشکستگی,آمریکا,بی پولی,فقر,تعطیلی نهادهای دولتی,اباما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

المرزوقی که در یک مصاحبه با روزنامه الحیات صحبت می کرده اظهار داشته است: چیزی که به نام جهاد النکاح در معروف شده است عملی نفرت انگیز است که فقط دلالت بر انحطاط اخلاقی و خلط بین دین و بی بند و باری و چیزهای دیگر دارد، اعمالی که از شنیدن آنها عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشیند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از بحث و جدل های بسیار پیرامون جهاد النکاح در سوریه وبازگشت زنان تونسی آنهم با ثمره ی این ننگ موسوم به جهاد، رئیس جمهور تونس "منصف المرزوقی" این عمل را بسیار درآورد، بسیار پست و بسیار ننگین و ذلت بار وصف نمود.

المرزوقی که در یک مصاحبه با روزنامه الحیات صحبت می کرده اظهار داشته است: چیزی که به نام جهاد النکاح در معروف شده است عملی نفرت انگیز است که فقط دلالت بر انحطاط اخلاقی و خلط بین دین و بی بند و باری و چیزهای دیگر دارد، اعمالی که از شنیدن آنها عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشیند.

المرزوقی با این همه زنان بازگشته از جهاد نکاح را قربانیان این فاجعه دانست که باید مورد حمایت قرار گیرند؛ وی هم چنین به وجود 800 جوان تونسی در سوریه اشاره کرد و گفت این موضوع ما را بسیار نگران نموده زیرا بیشتر این جوانان با بیماری های روانی و جسمی به کشور باز خواهند گشت.

منبع:SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:جهادنکاح,وهابی,تونس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این پدیده موجب شد که ده ها تن از دختران و زنان تونسی برای اینکه به جنگجویان تکفیری در سوریه خدمت رسانی جنسی کنند، راهی سوریه شوند ...

وبسایت روشنگری، تونس اولین کشور عربی بود که "بیداری اسلامی" یا به اصطلاح اعراب "بهار عربی" در آن رخ داد.

شاید بتوان گفت به همین دلیل نسبت به برخی کشورهای دیگر، از نیروهای سلفی، تکفیری و وهابی در امان نماند.

بیشترین ضربه ای که اندیشه انحرافی وهابیت به این کشور زد، پدیده ای بود بنام "جهاد نکاح". این پدیده موجب شد که ده ها تن از دختران و زنان تونسی برای اینکه به جنگجویان تکفیری در سوریه خدمت رسانی جنسی کنند، راهی سوریه شوند و بعد از بازگشت به کشورشان یا فرزندی حرامزاده در شکم به همراه داشته و یا به بیماری ایدز مبتلا شده اند.

از همین رو اتحادیه ائمه جمعه و جماعات تونس، اعلام کرد که قصد دارد علیه وزیر امور دینی و شئونات اسلامی تونس که فتوا دهنده فتوای "جهاد نکاح" بود، شکایت کند و او را به دادگاه بکشاند.

این اتحادیه همچنین از تلاش خود برای تشکیل ستادی در همه مساجد این کشور تحت عنوان "نه به وهابیت" خبر داد. وظیفه این ستاد برنامه ریزی و مقابله با اندیشه انحرافی وهابیت در تونس است.
منبع:شیعه آنلاین
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:وهابی,تکفیری,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شاهزاده بندر در این سفر خود درخواست دیدار با رهبر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای را داشت اما مقامات ایرانی این اجازه را به او ندادند.

وبسایت روشنگری:یک منبع آگاه در عربستان سعودی به خبرنگار وب سایت "أنصار الفاروق" که به نظر می رسد از رسانه های نزدیک به سلفی ها و وهابیون است، گفت: شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان اواخر هفته گذشته سفری محرمانه به تهران داشت.

این منبع آگاه همچنین گفت: شاهزاده بندر در این سفر خود درخواست دیدار با مقامات عالی رتبه ایران را داشته اما مقامات ایرانی این اجازه را به او ندادند.

"أنصار الفاروق" که خبر خود را تحت عنوان «زيارة سرية لـ "بندر بن سلطان" إلی طهران» منتشر کرده، در ادامه نوشت: این منبع مطلع جزئیات بیشتری در مورد این سفر محرمانه و اهداف آن را فاش نکرد.

گفتنی است بدون شک با دیدارهای بی سابقه "حسن روحانی" رئیس جمهور و "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران با مقامات کشورهای مختلف جهان و نیز مذاکره تلفنی روحانی با اوباما، رئیس جمهور آمریکا، بدون شک عربستان سعودی که یکی از اصلی ترین رقبای جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه به شمار می رود، احساس خطر کرده و می توان پیش بینی کرد که این سفر محرمانه "بندر بن سلطان" در این راستا بوده باشد.

از سوی دیگر عدم موفقیت گروه های تکفیری و سلفی در سوریه که به طور مستقیم بازوی سازمان اطلاعات و امنیت سعودی در این کشور هستند، می تواند از دیگر علل و عوامل سفر "بندر بن سلطان" به تهران باشد.

شاید بتوان گفت اکنون که رئیس سازمان اطلاعات و امنیت سعودی کشورش را در ضعیف ترین موقعیت و جایگاه در منطقه می بیند و از طرفی نیز جمهوری اسلامی ایران را در بالاترین موقعیت و جایگاه دیده، آینده کشورش را در خطر می بیند از همین رو با انجام این سفر به تهران، تلاش کرده برخی امتیازات را به طرف ایرانی بدهد تا شاید بتواند کشورش را از سقوط در پرتگاه نجات دهد.
منبع:شیعه آنلاین
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:بندربن سلطان,وهابی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری، اقدامات زشت تروریست ها در سوریه که تا کنون جنبه های گوناگونی از اعمال وحشیانه از قبیل کشتار زنان و کودکان، خوردن قلب و ذبح سربازان سوری را به نمایش در آورده اند اخیرا با نگرانی های دیگری نیز همراه شده است. "جهاد نکاح" یا قرار دادن زنان و دختران در اختیار تروریست ها برای جنگیدن بهتر، این روزها آنقدر عادی شده تا جایی که برخی رسانه های عربی جهاد نکاح را دستمایه کلیپ های طنز خود هم کرده اند.


در کلیپ طنزی که اخیرا یکی از رسانه های مجازی لبنان منتشر کرده، یکی از تروریست ها همسر خود را در خانه ای می یابد که با تروریست دیگری هم بستر شده است. وی با دیدن این صحنه بلافاصله سلاح کمری خود را بیرون می کشد تا هر دوی آنها را به قتل برساند، اما قبل از آن همسر او که در کنار یک غریبه آرام گرفته توضیح می دهد که این مرد نیز یک تروریست مثل خودش است و او فقط در حال "جهاد نکاح" با آن مرد است. مرد عصبانی بعد از شنیدن توضیح همسرش آرام گرفته و می گوید اگر اینطور است اشکالی ندارد!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب: تروريست ، نكاح ، همسر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری، امروز تیتر روزنامه های کشور عربستان سعودی و امارات متحده عربی و همچنین خبرگزاری الجزیره عربی که با سرمایه دولت قطر تامین می گردد با محورهای مختلف در تقبیح تماس تلفنی آقای حسن روحانی با رئیس جمهور آمریکا آقای باراک اوباما بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، برخی از این رسانه های غربی ضمن بررسی این موضوع که ایران بالاخره حاضر به تن دادن به مذاکره مستقیم با آمریکا آنهم تحت فشار شده است و برخی دیگر از رسانه های وابسته به محافل سلفی و وهابی که آتش افروزی آنان در طی جنگ سوریه علیه منافع ملی کشورمان بر کسی پوشیده نیست نیز این موضوع را مطرح کرده اند که به چه شکلی بایستی با ایران مقابله کرد و در برابر ارتباط بیشتر بین دولت ایران و دولت آمریکا به بهانه هایی برای شکست این مذاکرات اقدام کرد.

در این رابطه، خبرگزاری الجزیره عربی که وابسته به کشور قطر است نیز در یک تحلیل با ابراز نارضایتی از تماس آقای روحانی با آقای اوباما و اینکه این تماس ها باعث شده که ارتباط دو کشور تقویت گردد نیز اقداماتی را نیز انجام داده اند که بتوانند جو بدبینی را گسترش داده و از این حیث گویی سبقت را از برخی رسانه های داخلی بربایند.

اینکه آقای روحانی رسماً در طی مصاحبه های مطبوعاتی اعلام کرده بود اگر فرصت کافی داشت می توانست با آقای اوباما ملاقات کند و اینکه آقای اوباما از طریق کاخ سفید با آقای خزاعی نماینده دائم ایران دو سازمان مل متحد تماس گرفتند وخواسته اند که یک تماس تلفنی بین آقای روحانی و آقای اوباما برقرار گردد و اینکه آقای روحانی این درخواست را پذیرفته اند چه ارتباطی می تواند به ضعف و عدم شناخت دیپلماسی باشد اگر قرار بوده که ارتباطی برقرار گردد و ملاقاتی انجام شود یک مکالمه تلفنی میتواند این روند را در آینده تسریع کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 6 مهر 1392برچسب:خشم,وهابی,سلفی,تماس تلفنی,اباما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  جام، قریب به اتفاق مجرمان فراری از ایران که اکنون به عنوان مخالف سیاسی با رسانه های دشمن همکاری می کنند، می کوشند خیانت خود را در پوشش فعالیت های به اصطلاح حرفه ای و آزادی خواهانه، موجه جلوه دهند.

"آرش سیگارچی" وبلاگ نویس گیلانی که حدود 6 سال قبل به امریکا پناهنده شد و پس از مدتی به استخدام تلویزیون فارسی دولت ایالات متحده (VOA) در آمد، یکی از همین مجرمان فراری است.

نامبرده که به علت ارتکاب جرایم متعدد از جمله توهین به اسلام و شخصیت های مذهبی و اقدام علیه امنیت ملی، در ایران به حبس محکوم شده بود، به دلیل ابتلا به سرطان دهان مشمول رأفت اسلامی قرار گرفت و برای گذراندن مراحل درمانی آزاد شد.

وی بعد از سپری کردن دوران نقاهت راهی سرزمین آرزوهای خود شد و این شانس را یافت که با خوشخدمتی به دشمن، از الطاف پرزیدنت بوش برخوردار گردد و سیتی زِن (شهروند) ایالات متحده امریکا شود.

بقیه در ادامه مطلب.........................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:وطن فروش,بوش,ضدانقلاب فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری  : روزی رسول خدا از اصحاب خود پرسید:« نزدیکترین حالات زن به پروردگارش کدام است؟»

اصحاب نتوانستند جواب بدهند. این سؤال به گوش فاطمه (ع) رسید. فاطمه فرمود : « نزدیکترین حالات زن به پروردگارش وقتی است که در خانه اش بنشیند و خود را در کوچه و بازار، جلو چشم نا محرمان قرار ندهد.

وقتی رسول خدا این سخن را شنید، فرمود: فاطمه پاره تن من است.

موضوع حجاب و نوع پوشش بدون تعارف در سال های اخیر در جامعه ما به چیزی فراتر از یک چالش اجتماعی تبدیل شده که گاه حتی موضوعات سیاسی نیز از آن متاثر می شود.

تا کنون در مورد متناسب نبودن نوع پوشش رایج در شهرهای بزرگ کشور که کم کم به شهرهای کوچک تر نیز سرایت کرده، با آنچه از یک جامعه اسلامی بر اساس آموزه های دینی انتظار می رود، بسیار گفته و نوشته شده است.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:بی حیایی,بی حجابی,بی غیرتی,فساد,فحشا,هنرمندان ضد دین و بی هویت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری :یکی از ضمانت‌ اجراهای اصلی برای اجرای احکام صادره از دادگاه‌ها وثیقه‌هایی است که در نزد مراجع قضایی گذاشته می‌شود و این روندی است که در همه نظام‌های قضایی دنیا وجود دارد. ولیکن موضوعی که بعضا مشکل‌ساز می‌شود، فشاری است که وثیقه‌گذار بابت خلف وعده مجرم متحمل می‌شود. در این بین وضعیت وثیقه‌گذارانی که برای فرد محکوم یا متهم وثیقه گذاشته‌اند و وی اقدام به فرار از کشور نموده‌ا ست بغرنج‌تر است. مخصوصا اگر مجرمی که از کشور فرار کرده است، خود را فعال سیاسی تصور نماید و هیچ امیدی به بازگشت او نباشد.سعید کلانکی یکی از این مجرمینی است که از سال 81 در مجموعه گزارشگران حقوق بشر عضویت داشته و بعد از سه بار دستگیری و دریافت 3 بار اخطار از نهادهای مسئول، با اقدامات غیرقانونی خود و نشر دروغ و اکاذیب نسبت به سیاه‌نمایی و تبلیغ علیه نظام باعث محکومیت به سه سال زندان گردید.
دستگاه قضایی به خاطر ادعای فعالیت حقوق بشری که سعید کلانکی مدعی آن بود، با معلق نمودن حکم وی به مدت 5 سال از سال 84 سعی در بازگذاشتن راه  بازگشت او به جامعه بود ولیکن با وقوع فتنه 88 و محیا شدن زمینه خیانت، باردیگر در پوشش کمیته گزارشگران حقوق بشر اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی نمود. این فعالیت‌ها باعث شد تا در خرداد ماه سال 89 طی یک روند کاملا قانونی که با حضور وکلای وی (آقایان شریف و مغذی)انجام شد، محکوم به 3 سال زندان گردید. بعد از محکومیت او در دادگاه بدوی که هنوز قطعی نیر نشده بود،این فریب خورده ضد انقلاب از آزادی مشروط خود که به قید وثیقه بود سو‌ء استفاده و از کشور فرار نمود.

از سمت راست سعید کلانکی در کنار آفاق ایراندوست( از بهائیان مقیم آلمان) و مهدی بوسلیک
از سمت چپ سپهر عاطفی ( بهائی) و تیام غریبی(بهائی) در محفل میگساری بهائیان !!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:خوشگذران,بهایی,فساد,ضدانقلاب فراری,حیف و میل ,جنایت,بی حیایی,وطن فروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
سرنوشت تأسفبار دختران تونسي در سوريه
وزیر کشور تونس با اشاره به سرنوشت تأسفبار دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه اعزام شده اند، از فعالیت گسترده برخی جریانها و تشکیلات تونسی در این زمینه خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "لطفی بن جدو" گفت: دختران تونسی که تحت عنوان جهاد نکاح به سوریه رفته اند، درحالی به تونس باز می گردند که از جنگجویان خارجی در سوریه باردار شده اند.
وی در جلسه مجلس مؤسسان (پارلمان) تونس که به صورت زنده از تلویزیون رسمی این کشور پخش می شد، تأکید کرد: "ده ها و صدها جنگجو به این دختران تحت عنوان جهاد نکاح تعرض می کنند، و آنها درحالی به تونس باز می گردند که ثمره این ارتباطها را با خود حمل می کنند .. و ما هم دست و پا بسته ناظر این مسائل هستیم.
بن جدو اظهار داشت: وزارت کشور از مارس گذشته از سفر 6 هزار تونسی به سوریه جلوگیری کرد، و 86 نفر را که شبکه هایی را برای اعزام جوانان تونسی به سوریه برای جهاد ایجاد کرده بودند، دستگیر کرد.
وزیر کشور تونس تأکید کرد: برخی سازمان های حقوقی تونسی، با اعتراض به جلوگیری وزارت کشور از اعزام جنگجو به سوریه، ما را غافلگیر کردند.
بن جدو افزود: جوانان ما در جنگ سوریه در خط مقدم قرار داده می شوند؛ و به آنها آموزش داده می شود که چگونه به شهرها حمله کنند و دست به غارت بزنند.
در 19 آوریل 2013 شیخ عثمان بطیخ مفتی وقت تونس اعلام کرد که 16 دختر تونسی برای جهاد نکاح به سوریه فرستاده شده اند.
شیخ بطیخ که مدت کوتاهی پس از این اظهارات از سمت خود برکنار شد، به شدت از اینگونه اقدامات انتقاد کرده بود.
رسانه های تونسی نیز اخیرا از اعزام صدها دختر از این کشور به سوریه خبر داده اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب: خاورمیانه سوریه مغرب عربی تونس مهمترین خبرها عناصر مسلح در سوریه حمله به سوریه جهاد نکاح دختران تونسی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری:«سازمان عفو بین‌الملل» که برخلاف نام خود ، تنها یک سازمان مردم نهاد غیر دولتی و بین المللی یا INGO است و هیچ ارتباطی با سازمان‌های قانونی و رسمی جهان ندارد. یکی از چند ده موسسه ای است که با حمایت دولت های غربی همواره تلاش می کند با ارائه گزارشات کذب، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از کشورهای ناقض حقوق بشر معرفی نماید. این در حالی است که برخورد نهادهای رسمی بین المللی با مقوله حقوق بشر در ایران کاملا متفاوت است؛

مساله حقوق بشر و آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده می‌شود، موضوعی است که به شدت از سوی مخالفان جمهوری اسلامی ایران پیگیری می‌شود؛ به ویژه در سال‌های اخیر و در جریان حوادث پس از انتخابات، این مساله به یکی از محورهای اصلی و ترجیع‌بند سخنان جریان ضدانقلاب تبدیل شد و از سوی غرب و علی‌الخصوص آمریکا نیز به طور متمرکز پیگیری شد که نهایتا به تعیین گزارشگر ویژه حقوق‌بشر برای ایران منجر شد.

این سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود  درج نمود و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی درخواست نمود  که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی ! شود .

بیلبورد سازمان عفو بین الملل در خصوص عدم اعدام نرگس محمدی!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب: نرگس محمدی ، سازمان عفو بین الملل ، ستایش ، گاف ، حقوق بشر ، سکینه محمدی آشتیانی ، بین الملل ، 598 ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حامی فخرآور در طرح اسرائیلی ایجاد ارتباط بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل، "تد دویچ" سناتور دموکرات و یکی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا است که سراسر عمر خود را در به طرفداری از اسرائیل سپری کرده است. پس از آن فخرآور ماموریت یافت تا با تکرار این مراحل، بخشی از جوانان دختر فلسطینی را جذب کرده و آنها را پرورش دهد تا از طریق اینترنت و فعالیت مجازی، مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها را کاری عبث جلوه دهد.
به گزارش وبسایت روشنگری  امیر عباس فخرآور از عناصر ضد انقلاب، در سال 1390 سفری به سرزمینهای اشغالی فلسطین داشت و ادعا کرد میتواند رابطه خوبی بین اعراب فلسطینی و یهودی های اسراییل ایجاد کند. وی پس از آن در قالب یک طرح محرمانه موظف شد تا این اقدام را صورت دهد.

او در صفحه فیس بوکش پرده از این ماموریت برداشت و اعلام کرد: "در سفر اعضای کنفدراسیون به اسرائیل برای دیدار با سران این کشور طی قراردادی با دفتر شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل قرار شد شرایط را فراهم کنیم تا گروهی از دختران نوجوان اسرائیلی و فلسطینی (مسلمان و یهودی) همزمان به واشینگتن سفر کنند و در کنگره آمریکا با نمایندگان یهودی و مسلمان کنگره آمریکا دیداری داشته باشند. کیت آلیسون (نماینده مسلمان کنگره آمریکا) و تد دویچ (نماینده یهودی کنگره) و همچنین کنت کتزمن رئیس یهودی گروه تحقیق کنگره آمریکا با این دانش آموزان دختر دیدار کردند".  

 

کیت آلیسون نماینده ایالت مینسوتا در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:منافق,بی حیا,بی ناموس,وطن فروش,اسراییل,نوکران ۀمریکا و غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فارغ از آسیب‌های گوناگون فرهنگی فیس‌بوک برای مردم ایران، باید این شبکه را «درواز‌ه‌ای برای ورود به سایت‌های مستهجن و غیراخلاقی» نامید.

به گزارش 598 به نقل از  فارس،‌ طی 9 سال سپری شده از عمر شبکه اجتماعی «فیس بوک» هر روز بر تعداد کاربران ایرانی عضو این شبکه افزوده می‌شود؛ در این گزارش فارغ از مسائل سیاسی و امنیتی تنها به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی این شبکه اجتماعی بر روی جامعه ایرانی می‌پردازیم.

 

**برداشت اول؛ فیس‌بوک و دولت یازدهم

 

مطمئنا سیاست گذاران و موسسان فیس‌بوک اهداف گسترده سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از تاسیس آن دنبال می‌کنند که نمونه ای از اهداف سیاسی آن را در حوادث پس از انتخابات در ایران مشاهده کردیم؛ اما واقعیت این است که اثرات سوء فرهنگی و اجتماعی این سایت بر روی جامعه ایرانی بسیار مخرب تر از اثرات سیاسی آن خواهد بود و مطمئنا «اگر برای کنترل و مقابله با اثرات سوء فرهنگی-اجتماعی فیس بوک تدبیری اندیشیده نشود در آینده ضربات مهلکی بر پیکره سبک زندگی ایرانی-اسلامی و بنیان اعتقادی خانواده های ایرانی وارد خواهد شد»

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:فیس بوک,خطر,فروپاشی اجتماع,فروپاشی خانواده, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بدكاره سعودي با نطفه ده‌ پدري به عربستان بازگشت!

به گزارش رصد نیوز، عایشه بکری، دختر نوجوانی از عربستان سعودی است که ۱۵ سال بیشتر ندارد؛ بعد از سه ماه حضور در سوریه به عربستان بازگشت! او که به جهاد نکاح رفته بود در فرودگاه رفیق حریری بیروت گفت: به این دلیل به سوریه رفتم چون فتوای شیخ العریفی را درباره لزوم جهاد نکاح که باعث تقرب به درگاه الهی می‌شود را شنیدم، و من بسیار به شیخ عریفی علاقه‌مندم!

عایشه افزود: من با ده‌ها تن از مجاهدان (تروریست‌های وهابی) که از کشورهای مختلف بودند هم‌بستر شدم که معمولاً از کشورهای الجزایر و اتیوپی پاکستان و عراق و سومالی بودند!!

وی در ادامه گفت: من اکنون باردار هستم، ولی دقیق نمی‌دانم که پدر جنینی که الآن در شکمم است کیست؟ ولی به یکی از فرماندهان جبهه النصره که مدت بیشتری با وی بودم شک دارم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بدکاره ,جهادنکاح,فساد,فحشا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این مفتی ابله در ادامه سلسله لجن پراکنی های خود اظهار داشت: اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا؛ معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) می‌بود!

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از  رصد نیوز؛ علی الربیعی، مفتی کاسه لیس آل سعود بر صفحه توئیتر خود نوشت: مکان معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) که شیعه او را فحش و لعن می‌کند در بهشت است و هیچ مقامی با مقام معاویه برابری نمی‌کند به جز مقام رسول خدا و اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا معاویه می‌بود!

لازم به ذکر است که این مفتی وهابی همچنان به ارائه فتواهای هتاکانه مضحک خود ادامه می‌دهد. گفتنی است که مفتی اعظم دربار آل سعود نیز کسانی را که به افشای فضاحت‌های مفتیان وهابی حاضر در توئیتر اقدام کنند، کثیف و رذل خطاب کرده بود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:وهابی,فتوا,توهین به مقدسات,تطهیر چهره سفاکان اموی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با این کارهایی که این چند سال کردید ما اصلاح‌طلبان را سرافکنده کردید.

به گزارش 598، کیهان نوشت:
وزیر کشور دولت اصلاحات که خود در انحلال شورای شهر تهران نقش داشت می‌گوید: همان دست‌هایی که انتخابات دور اول شوراها را به آنجا کشاند و اختلافات بین اعضا را دامن زدند، متأسفانه در حال حاضر نیز فعال شده‌اند. اکنون می‌بینیم که برخی از رسانه‌ها برای دامن زدن به اختلافات بین اعضای اصلاح‌طلب شورا از یک سو و بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان از سوی دیگر فعال شده‌اند.

موسوی لاری در مصاحبه با ایسنا گفت: اختلافات در شورای اول نیز از اینجا شروع شد و کم‌کم عده‌ای به آن دامن زدند به نحوی که آبرو و حیثیت شورا رفت و به انحلال کشیده شد. به نظر من همان دست‌هایی که آن اتفاق را در مورد شورای اول ایجاد کردند، اکنون فعال شدند و درصدد هستند که شورا را به چالش بکشند و آن را با مشکل روبرو کنند.

وی توضیح دقیق‌تری درباره هویت این افراد ارائه نکرد. شورای شهر اول تهران در واقع به درگیری میان دو گروه 7 و 8 نفره کارگزارانی و همبستگی- مشارکتی تبدیل شده بود و شدت اختلافات در میان این دو طیف عملاً به تعطیلی شورا و ممانعت طرفین از برگزاری جلسات منجر شد. حتی پا در میانی هیئت حل اختلاف و دیگران نیز موجب فروکش کردن درگیری‌ها نشد به نحوی که سرانجام وزارت کشور اقدام به شکایت از شورا کرد و هیئت مرکزی حل اختلاف نیز به ریاست محمدعلی ابطحی (رئيس دفتر خاتمی و معاون پارلمانی دولت اصلاحات) حکم به انحلال شورای شهر تهران در تاریخ 25 دی 1381 داد.

پیش از این، آن گزارش تحقیق و تفحص مجلس ششم که لحنی انتقادی داشت با تمسخر عطریانفر رئیس کارگزارانی شورا مواجه شده بود. عطریانفر مدعی شده بود گزارش هیئت تحقیق و تفحص خاصیتی ندارد و نمایندگان مجلس به هنگام شنیدن گزارش به آن خندیده‌اند. این موضع به قدری تحقیرآمیز بود که مهدی کروبی رئيس مجلس 28 آبان 1381 مجبور به موضع‌گیری شد و گفت: «در رابطه با شهرداری(شورای شهر) یک کم لطفی‌هایی و یک بی‌مهری‌هایی به مجلس شده که من لازم می‌دانم تذکر بدهم.... عده‌ای از نمایندگان به من تذکر دادند و بعد صورتی از فرمایشات آقایان بعد از تحقیق و تفحص آوردند که واقعاً برای من جای تعجب است. واقعاً متأثرم از اینکه در مقابل تحقیق و تفحص این حرفها را زدند. این حق مجلس است که تحقیق و تفحص کند.»
کروبی همچنین گفت: من از برادر بزرگوارمان آقای عطریانفر (رئيس شورای شهر تهران) انتظار ندارم چنین حرف‌هایی بزنند که «وقتی گزارش تحقیق و تفحص خوانده شد اکثر نمایندگان خندیدند.» من که اینجا بودم خبری ندارم. اما آقای عطریانفر یک چیزی به شما برادر عزیزمان بگویم آقایان نمایندگان را نمی‌دانم خندیدند یا نخندیدند اما به شما می‌گویم شما مجموعه‌تان نه به ما خندیدید و نه به مجلس خندیدید به 8 میلیون مردم تهران خندیدید. با این کارهایی که این چند سال کردید ما اصلاح‌طلبان را سرافکنده کردید.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:کروبی,موسوی,تقلب,خیانت,خندیدن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مشرق/ نیمه شهریورماه امسال، مراسم جایزه معماری بنیاد صهیونیستی آقاخان با حضور "شاه کریم حسینی، آقاخان چهارم"(کریم آقاخان، چهل و نهمین امام موروثی و رهبر فرقه انحرافی اسماعیلیان نزاری آقاخانی) در شهر لیسبون کشور پرتغال برگزار شد. "سید محمد بهشتی"، (مدیرعامل اسبق بنیاد فارابی و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و مشاور ارشد کنونی رئیس سازمان میراث فرهنگی با شرکت در این مراسم، جایزه 250 هزار دلاری این بنیاد صهیونیستی را دریافت کرد.

این حضور سوال برانگیز در حالی است که رهبر این این فرقه انحرافی، همواره مورد تکریم سران رزیم صهیونیستی، ملکه انگلیس و سران وهابی منطقه قرار داشته است. برگزاری مسابقه معماری آقاخان با ظاهری فریبنده و تحت عنوان انتخاب طرح های برگزیده جهان اسلام برگزار می شود؛ اما مجریان این نمایش مضحک، هیچ اعتقادی به اصول اسلامی ندارند تا جایی که کریم آقاخان در مراسم امسال می گوید: "گرچه ریشه های این مسابقه در توجه به وضعیت معماری اسلامی نهفته است، ولیکن این جایزه، خود را متعهد به روح پلورالیسم و تکثرگرایی می داند".
سایت مشرق در سال گذشته، دو گزارش تحت عنوان سناریوی "کریم آقاخان" در ایران و کشورهای اسلامی و همکاران ایرانی "بنیاد معماری آقاخان" چه کسانی هستند؟ را در تشریح عملکرد و سابقه این فرقه انحرافی و ارتباط آن با جامعه معماری ایران منتشر کرد. انتشار این 2 گزارش حواشی زیادی را در جامعه معماری ایران در پی داشت. حال، برگزاری مسابقه معماری سال 2013 و حضور یک مقام دولتی، موجب شد تا ابعادی دیگر از فعالیت این فرقه انحرافی را منتشر کنیم.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بنیاد صهیونیستی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت بی‌بی‌سی فارسی در تحلیلی جانبدارانه به قلم یکی از عناصر فراری، از اینکه نه گروه‌های اپوزیسیون و نه دولت‌های غربی نسبت به تار و مار شدن بقایای سازمان تروریستی منافقین در پادگان اشرف موضع مؤثری اتخاذ نکرده‌اند، ابراز تأسف کرد.بی‌بی‌سی در ابتدای تحلیل خود خاطرنشان می‌کند: به نظر می‌رسد سپاه و حکومت ایران در بیست و پنجمین سالگرد عملیات مرصاد در پی آنند که با اظهار شادی از نابود ساختن مخالفان در پی مرعوب ساختن آنها و نمایش نفوذ حتی درخارج از مرزهای ایران هستند. آنها همچنین در پی‌آنند به غرب و آمریکا نیز پیام دهند که قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در ورای مرزهای آن نباید دست کم گرفت و هم از این رو به سود آنها است که در حمله نظامی به سوریه خویشتندار باشند. به نظر می‌رسد سوریه خط قرمز جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی کوشیده است با بهره‌جویی از این حادثه و قدرت‌نمایی به آمریکا فشار وارد کند.

مهرداد درویش‌پور با بیان اینکه به نظر می‌رسد حتی آمریکا و غرب نیز در حال حاضر تمایل به محکومیت ماجرای حمله به اردوگاه اشرف را ندارند، می‌افزاید: آیا تلاش آمریکا و غرب برای توافق با ایران در مذاکرات هسته‌ای علت این سکوت و بی‌تفاوتی نسبی در برابر این ماجراست؟ و یا شاید تمرکز آمریکا برسر جلب حمایت بین‌المللی برای حمله نظامی احتمالی به سوریه و تلاش برای باز داشتن ایران از مداخله گسترده‌تر در سوریه باعث شده نسبت به این حادثه واکنش سنگینی از خود نشان ندهد؟ به ویژه آن که مخالفت گسترده با حمله نظامی به سوریه دولت اوباما را در مخمصه قرار داده است و آنرا به عقب‌نشینی‌هایی واداشته است.

وی واکنش ایرانیان مقیم خارج نسبت به تار و مار منافقین در پادگان اشرف را شگفت‌انگیز توصیف کرد و نوشت: بیشتر واکنش‌ها نسبتاً سرد بود. به گونه‌ای که جز خود مجاهدین- هیچ کس در هیچ نقطه‌ای از جهان- در اعتراض به این جنایت بزرگ حتی تظاهراتی برگزار نکرد. شاید ترس از متهم شدن به همراهی با مجاهدین ]منافقین[ و یا نظر نه چندان مثبت ایرانیان به «سازمان» دلیل این انفعال عمومی باشد. اما حتی در اغلب اعلامیه‌های منتشر شده توسط گروه‌های گوناگون اپوزیسیون و کنشگران سیاسی و اجتماعی فعال نیز همدردی چندانی با مجاهدین به چشم نمی‌خورد. در بیشتر این بیانیه‌ها در کنار محکوم کردن حکومت ایران و عراق سران سازمان نیز به دلیل اصرارشان در باقی نگاه داشتن این افراد در کمپ اشرف شریک جرم خوانده شده‌اند. در برخی از اطلاعیه‌های دیگر اگر هم به نقش و مسئولیت سران سازمان اشاره نشده باشد، دستکم بر مرزبندی و اشاره به «اختلافات عمیق» با آنان تأکید شده تا مبادا این همدردی مورد بهره‌برداری احتمالی قرار گیرد.

تحلیلگر بی‌بی‌سی در ادامه می‌نویسد: رفتار سران سازمان نیز چندان خالی از شگفتی نیست. نخست آن که مسعود رجوی تاکنون سخنی در این باره نگفته است. دیگر آن که سران سازمان و از جمله مریم رجوی در سخنرانی خود بار دیگر بررسی اشتباهات در محاسبه‌های سازمان- که تاکنون قربانیان سنگینی از آنان گرفته است را مسکوت گذاشته‌اند. به راستی هنوز روشن نیست چرا به رغم روشن بودن احتمال حمله دوباره به قرارگاه اشرف، همچنان 100 تن از مهمترین سران سازمان در آنجا باقی مانده بودند؟ پاسخ سران سازمان به این پرسش و انتقاد چیست؟

بی‌بی‌سی در پایان نوشت: آیاخوش‌بینی سازمان در دست‌کم گرفتن قدرت رژیم و یا امید به حمله نظامی زودرس به ایران بار دیگر از آنان قربانی گرفته است؟ به نظر می‌رسد پس از عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) این بزرگترین ضربه‌ای است که سازمان بدلیل محاسبات غیرواقع‌بینانه از موقعیت خود، حکومت و شرایط بین‌المللی خورده است؟ سازمان مجاهدین خلق به رغم آن که با یکی از سنگین‌ترین تلفات نظامی و انسانی در طول حیات خود روبرو شد، نتوانست به دلیل سیاست‌های کنونی خود همدردی درخور توجهی را در میان ایرانیان و یا در عرصه بین‌المللی برانگیزد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:بی بی سی,رجوی,منافق,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فیلم حکومتی

به گزارش خبرنگار سفیرفیلم، موسسه سفیرفیلم علاوه بر تولید مستندهای بلند، مستندهای تصویری و صوتی کوتاه نیز ناظر به مسائل روز کشور تولید نموده است. یکی از این مستندهای کوتاه، «فیلم حکومتی» است.

سفیرفیلم به مناسبت روز سینما و در راستای اعتلای سینما در اندیشه و تراز انقلاب اسلامی به انتشار مجدد این مستند در فضای مجازی مبادرت ورزیده است. لذا تماشای «فیلم حکومتی» را به مخاطبان پیشنهاد می کنیم.

در توضیح این مستند آمده است: «داستان از آن جایی شروع شد که عده ای پرمدعای منورالفکر، گوش فلک را از ادعاهایشان ناشنوا کردند که: «آهای ایهالناس! کجائید که مُردیم از خفقان، هلاک شدیم از نداشتن آزادی بیان…» و وقتی برایشان کف و سوت زدند گوش فلک را باز بنواختند و فریاد زدند: «آهای ایهالناس! کجائید که این ریشوهای حزب اللهی هرچه می خواهند می گویند و همه سهم ما را از آزادی بیان به مُلک خویش درآوردند…»

دریافت مستند

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:اصغر فرهادی جایزه اسکار جایزه برلین روز سینما روشنفکر سفیرفیلم سینمای انقلاب اسلامی مستند مستند کوتاه فیلم حکومتی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: پاسخ صفار هرندی به عطاء مهاجرانی

وبسایت روشنگری به نقل از به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار مطلبی از عطاء الله مهاجرانی - وزیر ارشاد دولت اصلاحات که چند سالی است در انگلیس به سر می برد - در فضای مجازی که در آن به بهانه نصب مجدد تصویرش در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعریض هایی به وزاری ارشاد دولت نهم و دهم صورت گرفته بود؛ محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم در یادداشتی به ادعاهای مهاجرانی پاسخ داد.

صفار هرندی در این یادداشت با تکذیب ادعای مهاجرانی مبنی بر این که در زمان وزرات وی تصویر وزیر ارشاد دولت اصلاحات به زیر کشیده شده،تاکید کرده است: « بنده اگر چه از زمان حذف تصویر وزیر جاخوش کرده در زیر سایه دولت فخیمه و دلائل این اقدام بی خبرم ، اما برهان قاطعی بر صحت نصب تصاویر وزرای پیشین – بی کم و کاست – داشته ام و این کار شایسته را یادآور « تلک الایام نداولها بین الناس» در کلام الهی می دانم چه مصداق بارز بیان و بازنمایی بدون سانسور تاریخ، خود قرآن است که حتی نام امثال ابولهب را در آن صحیفه نورانی گنجانده است.»

بقیه در ادامه مطلب................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:عطا مهاجرانی,مرد 4 زنه,وزیر زنباز دولت اصلاحات,منافق,لندن نشین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: پارلمان اروپا: بحرین به سرکوب پایان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مجله الجزیره العربیه، پارلمان اروپا بر لزوم توانایی ملت بحرین در بیان آزاد خواسته های خود و برگزاری تجمعات مسالمت آمیز تاکید کرد و این امر را حقی مشروع خواند.

پارلمان اروپا در بیانیه خود از مسئولان بحرینی خواست تا به این حق احترام گذاشته و هر نوع خشونت و سرکوب را فوری متوقف کنند.

نمایندگان پارلمان به طور خاص به زندانیان سیاسی از جمله کودکان و نوجوانان اشاره کردند و از مسئولان بحرینی خواستند که آنها را سریع آزاد کنند.

آنها همچنین از کمیته مستقل حقوق زندانیان ووزارت توسعه اجتماعی و حقوق بشر بحرین خواستند تا وارد عمل شده و برای احترام به معیارهای بین المللی در برخورد با زندانیان سیاسی و تظاهرات اعتراض آمیز در این کشور تلاش کنند.

این نمایندگان گفتند که بحرین از سال 2011 میلادی شاهد جنبش مردمی گسترده و جبش های اعتراض آمیز مداوم علیه رژیم حاکم در کشور است.

انتهای پیام/ص

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:مدعی حقوق بشر,آل خلیفه جنایتکار,وهابی,جنایت,سرکوب,سلفی,نوکران مریکا و اسراییل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پسر مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، پدر خود را فردی دجال می‌نامد و معتقد است که وی حتی در حق نیروهای سازمان تحت امر خود به شدت ظلم کرده است.
به گزارش 598 به نقل از دیده‌بان، یکی از اقدامات جنایت‌کارانه سازمان منافقین، نقض حقوق اعضای این تشکیلات است که از سوی سرکردگان آنها صورت گرفته است.


بعد از شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد، رجوی با برگزاری نشست‌هایی تحت عنوان تنگه و توحید سعی کرد تقصیر این ناکامی بزرگ را بر گردن خود اعضا بیاندازد.

منظور از تنگه همان تنگه چهارزبر بود که در آنجا نیروهای سازمان توسط رزمندگان ایرانی تارومار شدند و منظور از توحید نیز همان حربه رجوی بود که سعی داشت عدم موفقیت در این عملیات را برگردن عدم توجه ذهن و فکر نیروها به کسب پیروزی و انجام ماموریت بیاندازد.

بقیه در ادامه مطلب.................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:رجوی,فرقه,جنایت,حیوان,منافق,مجاهدین خلق,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، کیهان نوشت: بالاترین با بیان اینکه روحانی با اظهاراتش سعید حجاریان را رو سفید کرد، می‌نویسد: چندی پیش سعید حجاریان وجود تقلب در انتخابات سال 88 را انکار کرد تا اصلاح‌طلبان بتوانند این سر طناب و آن سر طناب هر دو را با هم داشته باشند.این شبکه صهیونیستی سپس می‌نویسد: چندی پیش حسن روحانی جنبش سبز را محکوم کرد و آن را اردوکشی خیابانی نامید. او اکنون نیز می‌گوید «مردم در انتخابات اخیر هم شبهات در مورد انتخابات گذشته را شست‌وشو دادند که این امر به دلیل آگاهی مردم و تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت». در واقع او حتی صحبت‌های حجاریان مبنی بر تدبیر سیستماتیک را هم نمی‌پذیرد.



بالاترین - که نوعا از خارج کشور بارگذاری می‌شود - آنگاه با زبان تهدید می‌نویسد: آقای روحانی! درست است که جنبش سبز در کماست اما با آن بازی نکنید. شما هیچ سنخیتی با جنبش سبز ندارید. ما محکم پشت جنبش ایستاده‌ایم حتی اگر در غربت آواره یا در حبس باشیم.
این رجزخوانی‌ بالاترین در حالی است که برخی کاربران آن پیش از این تصریح کرده‌اند به توهم قهرمانی و دون‌کیشوت بازی و شیوه «کلیک‌کلیک - بنگ‌بنگ» در فضای مجازی خو گرفته‌ان

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب: بالاترین ، شبکه بالاترین ، حجاریان ، فتنه ، روحانی ، ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رهبر حزب طریق سنت پاکستان "سروات اعجاز قدری"، سران سعودی و مفتی های وهابی را به دلیل سیاست های ضد اسلامی و فتواهای خارج از عرف مورد نقد قرار داد و افزود: رژیم عربستان سعودی نمی تواند تفکرات وهابی خود را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و آن را بر همه تحمیل کند حتی اگر ایالات متحده نیز از آنان حمایت کنند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:   
 
وبسایت روشنگری به نقل از  «شیعه نیوز»، رهبر حزب طریق سنت پاکستان "سروات اعجاز قدری"، از نظام سلطنتی عربستان سعودی و مفتی های این کشور انتقاد کرد. وی سران کشوری و مفتی های وهابی را به دلیل سیاست های ضد اسلامی و فتواهای خارج از عرف مورد نقد قرار داد و افزود: رژیم عربستان سعودی نمی تواند تفکرات وهابی خود را در سراسر جهان اسلام گسترش دهد و آن را بر همه تحمیل کند حتی اگر ایالات متحده نیز از آنان حمایت کنند.
 
او ضمن محکوم کردن این فتواها، اظهار کرد: مفتی های عربستان سعودی فروشگاه فتوا باز کرده اند و آن را خرید و فروش می کنند. وی به مفتیان عربستان سعودی توصیه کرد که هر چه زودتر فروشگاه های فتوای خود را ببندند چرا که مسلمانان جهان اسلام به خوبی می داند که چگونه عمل کنند و به چه نحو زندگی محترمانه ای داشته باشند. "قدری" همچنین طرح حمله به سوریه از سوی ایالات متحده را غیر قانونی دانست و آن را محکوم کرد.
 
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:فتوا,تکفیری,وهابیت,جنایت,وحشی گری,سعودی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روزنامه تایمز در گزارشی مصور به نقل از خبرنگار خود در سوریه، از سربریدن سرباز اسیر به دست عناصر وابسته به القاعده خبر داد.
العالم، خبرنگار روزنامه تایمز در توصیف این اقدام عناصر مسلح گفت: اینگونه اقدامات وحشیانه فقط در قرون وسطی مشاهده می شد.
 
 
"پاتریک ویتی" خاطرنشان کرد: در روستای کفرغان در حلب عناصر القاعده مردم را برای مشاهده سربریدن یک سرباز سوری که در جریان عملیاتی به اسارت گرفته شده بود ، دعوت کردند.
بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:وهابی,سربریدن,جنایت,توحش,حیوانات,حلب,القاعده,آمریکا,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اردبیل نیوز: چندی است که پدیده ای شوم برپیکر زنان پایتخت خودنمایی می کند که نامش «ساپورت» و یا «لگ» (leg) است.

به گزارش جنوب نیوز،‌ مهران موزون در وبلاگ شنود نوشت: البته این از خاصیت های جامعه ی آوانگارد و مدپرست است که برای ذایقه سازی و هویت بخشی به پدیده های نو و گاها ناساز با فضای عمومی، اقدام به نامگذاری خاص بر روی آنها می کنند.

http://www.banovanshop.ir/wp-content/uploads/2012/09/support400200.jpg

 

این تصاویر در فضای عمومی تهران براحتی قابل مشاهده است

اینکه چرا و چه کسی نام «جوراب شلواری» های سابق را «ساپورت» نهاده و اصلا این نام از خارج کشور همراه با این جوراب شلواری های رنگ آمیری شده وارد شده یا خیر، موضوع بحث ما نیست.

 

داستان از این قرار است که از زمستان ۱۳۹۱ برخی زنان خیابانی تهران در حرکتی کاملا مشکوک و سیستماتیک اقدام به پوشیدن جوراب شلواری هایی نمودند که منظره ی بدن نمای از زانو به پایین این پوشش ها قدری عجیب می نمود.

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:بی حیا,بدحجاب,بی حجاب,فحشا,منکرات,غفلت,منافقین,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حیواناتی که صیغه شرعی را حرام و شیعیان را متعه باز و مهدورالدم می دانند ببینید زنان خود را چطور در یکروز به عقد 20 اجنبی در می آورند ویئویی تکاندهنده از تفکرات آنها و اگر از خودشان کسی اعتراض کند یا دسته جمعی با او لواط می کنند یا اورا سر می برن وا اسلاما

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:وهابی,جنایت,تکفیری,بی حیایی,جهاد فساد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش  خبرگزاری تسنیم ،‌ ساعاتی قبل و با نظارت ناظران سازمان ملل متحد،‌ بیش از 30 نفر از عوامل تروریستی گروهک نفاق از پادگان اشرف در استان دیاله عراق خارج شدند تا این پادگان نظامی به ارتش و ملت عراق بازگردانده شد.

بر پایه این گزارش، با خروج این گروه از عوامل تروریستی نفاق، پادگان اشرف به‌طور کامل از لوث وجود آنان پاکسازی شده است.

پایان رسمی فعالیت اعضای گروهک تروریستی منافقین در پادگان اشرف و تخلیه کامل آنها به‌فاصله چند روز پس از درگیری این افراد با مردم معترض عراق در دهم شهریور ماه سال جاری صورت گرفته است.

این گزارش حاکی است که انتقال باقی‌مانده افراد گروهک منافقین از طریق چند دستگاه اتوبوس از پادگان اشرف به‌سمت لیبرتی در ساعت 22 شامگاه چهارشنبه به‌وقت محلی کشور عراق صورت گرفت.

خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم همچنین گزارش داد که اسناد و مدارک پادگان اشرف از فردا در اختیار دولت عراق قرار می‌گیرد. این اسناد همچنین به‌تدریج در اختیار رسانه‌‌های گروهی ایران و جهان قرار می‌گیرد. در این اسناد مدارک مستندی از همکاری گروهک رجوی و صدام، خیانت‌‌های این گروهک به ملت عراق و آثار جنایات این گروهک تروریستی در عراق وجود دارد.

تخلیه کامل پادگان نظامی اشرف مهمترین مرحله از فروپاشی این تشکیلات بود که با نابودی کامل به وقوع پیوست.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اشرف,پهلوی,جنایت,ترور,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 36 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com