وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گروه سیاسی- مهدی جمشیدی: اصل تحول و دگردیسی فکری اصلاح ­طلبان نسبت به وضعیت ایدئولوژیک آنها در دهه­ شصت، به هیچ رو قابل انکار نیست؛ چنان که خودشان، به آن تصریح کرده­ اند. محسن آرمین، از اعضای اصلی سازمان مجاهدین انقلاب، اعتراف می ­کند که کنار نهاده شدن جناح چپ از قدرت سیاسی در سال ­های حاکمیت دولت سازندگی، مجال و فرصتی را برای آنها فراهم آورد که درباره گذشته ایدئولوژیک خود، به بازاندیشی و تجدیدنظر روی آورند:

«این نسل [اصلاح­ طلبان] با تجربه دهه دوم انقلاب، به ­تدریج، ضعف ­ها و کاستی ­­های نوع نگاه خود به مقوله قدرت و سیاست را درک می­ کرد[...]. این شرایط، تقریباً مصادف شده بود با کنار گذاشتن بخش مهمی از نسل انقلاب از ساختار قدرت؛ یعنی تقریباً در اوایل دهه هفتاد بود که به ­طور مشخص، جریان چپ با خط امام [...] از عرصه قدرت نظام کنار گذاشته شدند. طبعاً این تقارن، فرصت بسیار خوبی را برای این جریان فراهم کرد که بتواند در فضا و شرایط مناسب ­تری به بازنگری و بازسازی دیدگاه ­های خود دست بزند.[...] شرایط ذهنی و تئوریک جریان اصلاح ­طلبی، بر اساس این روند، به­تدریج شکل گرفت.»(آرمین، 1380: 337- 338)
به گزارش
بولتن نیوز، یک پرسش جالب این است که علل و دلایل دگردیسی فکری اصلاح ­طلبان چه بود؟! اصلاح­ طلبان خود در زمانی نه چندان دور- یعنی در ده شصت- در صف انقلابیون رادیکال قرار داشتند و خود را «خط امامی» معرفی می کردند! چه شد که آن­ ها از «تفکر انقلابی» گریزان شدند

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:افراط گرایی,گنجی,سروش,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امیر قطر هم اکنون در حبس خانگی در خانه اش در دوحه قرار گرفته است. نخست وزیر و وزیر خارجه قطر هم به پایگاه نظامی العدید آمریکا در قطر پناهنده شده است.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی ولیعهد قطر اختیارات و مسئولیت های پدرش را برعهده گرفته است. به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، درباره احتمال واگذاری قدرت به شیخ تمیم در قطر گفت: حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر دچار همان بلایی می شود که بر سر پدر خودش آورد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، گفته می شود تمیم بن حمد با کنار زدن پدر خود، در عمل مسئولیت های امیر قطر را برعهده گرفته است، اما این اقدام هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. حمد بن خلیفه هم اکنون در حبس خانگی در خانه اش در دوحه قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است: پایگاه اینترنتی «خبر آنلاین» جزئیات بیشتری در این باره منتشر و فاش کرد حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر هم به پایگاه نظامی العدید آمریکا در قطر پناهنده شده است.

سرقت حکومت از پدر، مسئله جدیدی برای خاندان حاکم در قطر نیست. در بیست و هفتم ماه ژوئن سال 1995 حمد بن خلیفه علیه پدرش خلیفه بن حمد آل ثانی کودتا کرد و او را در حبس خانگی قرار دارد تا سپس او را به خارج قطر تبعید کند. هجده سال بین این دو حادثه مشابه فاصله وجود دارد.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در ادامه گزارش خود افزود حمد بن خلیفه در این هجده سال مزدوری خود را برای غرب ثابت کرد و روابط با آمریکا و اسرائیل را تقویت کرد. بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه در کشور قطر وجود دارد که از آن برای حمله به عراق و افغانستان استفاده شد. حمد همچنین نقش اساسی در حمایت از گروههای تروریستی در سوریه و ارسال سلاح برای آنها ایفا کرد.

گزارشگر این شبکه خطر نشان کرد: حمد با استفاده از شبکه الجزیره در برنامه ریزی های غرب برای حمله به کشورهای عربی مشارکت داشت. در صورتی که خبرها در مورد برکناری حمد بن خلیفه امیر قطر درست باشد، تاریخ هجده سال ننگ آور را به نام او ثبت خواهد کرد. در غیراینصورت، باقی ماندن حمد در قدرت، فرصت جدیدی برای اوست تا صفحه های مزدوری خود را در کتاب تاریخ افزایش دهد

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:شیخ زنباره,قطر,وهابیت,جنایت,خیانت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، کریستین امانپور که در جریان فتنه 88 به موضع گیری های علنی ضد ایرانی می پرداخت در اعتراض به انتشار مصاحبه اش با روزنامه "تقویم" چاپ ترکیه در یکی از شبکه های اجتماعی به اظهارنظر در این باره پرداخته است.

روزنامه "تقویم" در تاریخ 18 ژوئن (28 خرداد) متن مصاحبه خود با امانپور را تحت عنوان "اعتراف کثیف" متتشر کرده است. امانپور در این مصاحبه اعتراف کرده است که وی و سایر خبرنگاران همانند او "برای پول هر کاری را انجام می دهند."

 

امانپور نیز با اظهار خشم از چاپ این مصاحبه توسط روزنامه تقویم در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است "شرم و ننگ بر شما. شما مصاحبه ای جعلی را منتشر کرده اید."

وی مدعی شده که این مصاحبه دروغین بوده و روزنامه ترکی به منظور تلافی گزارش های "سی ان ان" در مورد حوادث و اعتراضات پارک گزی آن را منتشر کرده است. اخیرا نیز "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه از نوع موضع گیری و بازتاب اخبار حوادث ترکیه توسط رسانه های غربی بخصوص سی ان ان انتقاد کرده بود.

در بخشی از این گزارش امانپور اعتراف کرده که روزنامه نگاران و خبرنگاران آمریکایی از سوی "لابی های تولید نوشیدنی های الکلی، شرکت های نفتی و دارویی و لابی های عظیم مالی تهدید می شوند." در واکنش به اظهارنظر امانپور مصاحبه کننده این گزارش در یکی از شبکه های اجتماعی صحت این مصاحبه را تایید کرده و اظهار داشته که حاضر به پاسخگویی در این باره به امانپور است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:کروبی,موسوی,امانپور,سی ان ان ,فتنه88,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بدر جعفر، مالک شرکت کرسنت اماراتی به دنبال آن است که اگر نتواند قرار داد ظالمانه کرسنت را به مرحله اجرایی بکشاند از ایران بابت قرار دادی که با رشوه های کلان به دنبال انعقاد آن بود غرامت میلیارد دلاری به جیب بزند.

گروه بین الملل ـ قرارداد کرسنت"Crescent" قراردادی است بین شرکت اماراتی کرسنت با شرکت ملی نفت ایران که در در سال ۲۰۰۱ (۱۳۸۱ ) امضاء شد. براساس مذاکرات انجام شده، ایران متعهد می‌شد گاز ترش (فراوری نشده) تولیدی میدان گازی سلمان را به مدت ۲۵ سال و از آغاز سال ۲۰۰۵ میلادی به امارات متحده عربی صادر کند. حجم صادرات هم قرار بود از ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز آغاز شود و به تدریج به ۸۰۰ میلیون مترمکعب در روز برسد.

بقیه در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب: کرسنت , گاز , بدر جعفر,امارات,شیوخ زنباره ,بی بندوبارعرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بي بي سي فارسي از جمله رسانه هايي است كه در طول چهار سال گذشته و پس از تشنجهاي خرداد ماه سال 1388 هرگز از ادعای تقلب دست برنداشت و همواره در برنامه هاي مختلف سعي كرد تا يادآور حوادث تلخ آن دوران باشد. اين پايگاه خبري دولت انگليس و جيره خوار رژيم صهيونيستي در انتخابات 1392 هم به اشكال مختلف سعي در بازخواني اتفاقات سال 88 كرد و كوشش نمود به جامعه بقبولاند كه انتخابات ايران همواره با تقلب همراه بوده و انتخابات سال 92 نيز چنين خواهد بود و از اين رو بايد آن را تحريم كرد و اميدي به دموكراسي در ايران وجود ندارد.


بقیه در ادامه مطلب.........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:بی بی سی,اتخابات,ایران ,آزادی,اگلیس کثیف, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بازداشت به اتهام "لبخند غير شرعي" در عربستان
بازداشت به اتهام "لبخند غير شرعي" در عربستان
هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان یک لبنانی را به اتهام "لبخند غیر شرعی" به مدت 5 روز بازداشت کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "الجزیره العربیه" تأکید کرد این شهروند عربستانی که اخیرا آزاد شده، در سایت خود نوشته است که در منطقه "الفیصلیه" کار می کرد به اتهام "لبخند غیر شرعی" 5 روز بازداشت شد.
هیأت امر به معروف در عربستان سعودی از قوانین خاصی پیروی نمی کند و اعضای آن طبق نظر و دیدگاه خود فعالیت می کنند که به عقیده خود عربستانی ها اقدامات این هیأت در بیشتر موارد برخلاف تعالیم اسلام است.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:سعودی,وهابیت,اسلام آمریکایی,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمد البرادعي

محمد البرادعي
"محمد برادعی" رئیس حزب "الدستور" مصر تأکید کرد، نظامی که در آن به مخالفان توهین می شود و 150 میلیون شیعه "نجس" خوانده می شوند، باید برود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، برادعی در دیدار با تحصن کنندگان در وزارت فرهنگ مصر، با اشاره به اظهارات توهین آمیز برخی شرکت کنندگان در کنفرانس اسلامگرایان در استادیوم قاهره که تحت نظارت محمد مرسی (رئیس جمهور مصر) برگزار شد، تأکید کرد: "هنگامی که نظام می نشیند و به اظهارات کسانی گوش می دهد که می گویند تظاهرکنندگان در روز سی ام کافر و مشرک هستند و 150 میلیون شیعه نجس، همگی تأکیدی بر این موضوع است که این نظام پس از این حتی یک روز دیگر نباید استمرار یابد."

البرادعی تأکید کرد که انقلاب مصر پایان نیافته و مصری ها در روز سی ام برای تداوم انقلاب به خیابانها می ریزند.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:مصر,مرسی,اهانت به شیعیان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ألحقت وحدات من جيشنا الباسل خسائر فادحة في صفوف الإرهابيين خلال سلسلة عمليات مركزة ضد تجمعاتهم وأوكارهم في عدد من المناطق أسفرت عن القضاء على أعداد منهم بينهم متزعمو مجموعات إرهابية مسلحة .

ففي ريف دمشق ذكر مصدر مسؤول إنه تم إيقاع أعداد من الإرهابيين قتلى في بلدة حلبون التابعة لمنطقة التل من بينهم الإرهابي السعودي عبد الله المهوس وعلي سنوبر والملقب بـ أبو محي الدين" متزعم ما يسمى كتيبة خالد بن الوليد . وأضاف المصدر إن وحدات من جيشنا الباسل قضت على متزعم مجموعة إرهابية يدعى مالك جيرودية في المزارع المحيطة بالأحمدية في الغوطة الشرقية ودمرت أسلحة وذخيرة من بينها مدفع ثقيل مضاد طيران عيار 23 ملم كان الإرهابيون يستخدمونه في عملياتهم الإجرامية .

وفي ببيلا .. تم تدمير وكر للإرهابيين بما فيه من أسلحة وذخيرة والقضاء على أعداد من الإرهابيين من بينهم المدعو محمد يونس . وأشار المصدر إلى أن وحدة من جيشنا الباسل اشتبكت مع مجموعة إرهابية قرب جامع العثمان في عربين وأوقعت جميع افرادها بين قتيل ومصاب في حين قضت وحدة ثانية على متزعم مجموعة إرهابية يدعى عمر فاخرجي قرب جامع المصطفى في جوبر .

مابقی مطلب...................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:سوریه,ارهابیین,مسلحین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس: یادمان نرفته رأی ما را «دروغ» خواندید

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ علم سیاه نوشت:

4 سال قبل، وقتی کاندیدای محبوبمان با ٢٤ میلیون رأی رئیس جمهور شد، سخت طالب آن بودیم که شادی کنیم

دوست داشتیم به خیابان بیائیم و خستگی یک انتخابات داغ و پر تنش را از تن به در کنیم

اما وقتی به خیابان آمدیم

جز آتش و دود و اعتراض چیزی ندیدیم

شیشه خیابان‌ها را شکستید و به مردم و نظام تهمت زدید و همه قواعد سیاسی و

انسانی را زیرپا گذاشتید و ما «فقط» نظاره می‌کردیم

آمدیم برای شادی دل‌های دوستانمان «بوق» بزنیم؛ اما دیدیم که بوق زدن به نماد اعتراض تبدیل شد

شادی رأی آوردن کاندیدای محبوبمان را به زهر تبدیل کردید و در جلوی چشم ما،

رأی ما را «دروغ» خواندید...

این خاطرات در ذهنم رژه می‌روند وقتی می‌بینم شما را که حالا، با شور و شعف وصف ناشدنی

به خیابان‌ها آمده‌اید؛ شاد هستید و بوق و سوت و کف می‌زنید

ما فرصت شادی کردن را از شما نمی‌گیریم؛ این پیروزی گوارای وجودتان باد...

بغضم می‌گیرد وقتی یاد 4 سال قبل و مظلومیت نظام می‌افتم

حسرت آن روزها و شادی نکرده خود را نمی‌خورم؛ اما نمی‌توانم آه نکشم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:موسوی,کروبی,خیانت,اغتشاش,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس وبلاگ دوئل نوشت: باز هم روی دشمن کم شد؛ دقیقاً همین موضوع، مهم‌ترین پیام حماسه سیاسی مردم بود.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:اباما,انتخابات,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی

خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام پناهیان معتقد است: همه باید از اینکه به وظایف خود عمل کردند خوشحال باشند و به نتیجه کاری نداشته باشند؛ این فرهنگی است که امام(ره) به ما یاد داده است.ما به نتیجه انتخابات راضی هستیم و اگر وظیفه خود را در انتخابات انجام داده‌ایم باید خیالمان از نتیجه راحت باشد؛ اکنون این برای ما مهم است که ببینیم وظیفه بعدی ما چیست. برای ما فقط باید انجام وظیفه مهم باشد و بس.

خبرگزاری فارس: مدعیان تقلب ۸۸ شرمنده شدند/ همه باید به روحانی کمک کنند

پناهیان در مصاحبه‌ای تفصیلی با خبرگزاری فارس به مهمترین فایده حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نقش اصولگرایان در دولت یازدهم پرداخته است: 

مشروح  مصاحبه این استاد حوزه و دانشگاه را در ادامه می‌خوانید:

اتهام زنندگان تقلب با شرمندگی در انتخابات شرکت کردند

بقیه در ادامه مطلب.....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:تقلب88,اغتشاش,شرمنده,موسوی,کروبی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری امروز خود در هتل لاله تهران در پاسخ به سؤالی درباره ادعای هاشمی رفسنجانی در خصوص علت رد صلاحیتش گفت که ملاک شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌‌ها نظر اعضای شوراست و نظرات کارشناسی مراجع قانونی در حد نظر کارشناسی است.

خبرگزاری فارس: واکنش سخنگوی شورای نگهبان به ادعای رفسنجانی
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

روز گذشته، اکبر هاشمی رفسنجانی مدعی شد که یک مقام ارشد امنیتی با حضور در جلسه شورای نگهبان بر نظر اعضای شورا اثر گذاشته و سبب عدم احراز صلاحیتش شده است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان طبق قانون برای بررسی صلاحیت‌ها مجاز است از دستگاه‌ها و مقامات مختلف درباره سوابق و عملکرد افراد استعلام کند.

کدخدایی افزود: این امر طبق روال عادی صورت می‌گیرد و این کار نسبت به بسیاری از کاندیداها و داوطلبان اتفاق افتاده و مطلب جدیدی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ‌ملاک شورای نگهبان نظر اعضا است که در قالب رأی ارائه می‌شود و تعیین‌کننده است و نظرات کارشناسی در حد کارشناسی است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:هاشمی,ردصلاحیت,شورای نگهبان,عملکرد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش گروه سیاسی

خبرگزاری فارس، دومین مستند انتخاباتی حسن روحانی شب گذشته از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حالی پخش شد که در این مستند آقای ترکان بر مطالبی تاکید کردند مبنی بر اینکه وقتی آقای روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود و آمریکا به عراق حمله کرد (اواخر 69 و اوایل 70)، عده‌ای در داخل به دنبال این بودند که ایران در کنار صدام قرار گرفته و با آمریکایی‌‌ها وارد جنگ شود که این موضوع ایران را وارد یک ماجراجویی جدید می‌کرد، به گونه‌ای که بحران سراسر کشور را فرا می‌گرفت و بنا بر ادعای آقای ترکان، آقای روحانی با تدابیر خود توانست جلوی این امر را بگیرد.

البته در مستند اول این کاندیدا و در برخی اظهارنظرهای خود آقای روحانی نیز به این موضوع اشاره شده است.

 

حال این سوال برای مخاطب پیش می‌آید که «چه کسانی چنین تفکری داشتند و به دنبال این نوع ماجراجویی‌ها بودند؟»

ماجرا از این قرار بود که پس از حمله صدام حسین به کویت، آمریکایی‌ها فرصت یافتند تا برای رسیدن به اهداف خود دست به یک لشکر کشی گسترده به منطقه زده و جنگ اول خلیج فارس را در زمستان 1369 به راه بیاندازد؛ جنگی که تا اواخر بهار سال آینده نیز طول کشید.

خبرگزاری فارس: چه کسانی خواستار ورود ایران به جنگ با آمریکا در حمایت از صدام بودند؟

-------------------------------
بقیه در ادامه مطلب....................

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امام مسجد الاقصي مفتي قطر را به فتنه انگيزي و دروغگويي متهم كرد
امام مسجد الاقصي مفتي قطر را به فتنه انگيزي و دروغگويي متهم كرد
امام مسجد الاقصی، مفتی قطر را به دلیل صدور فتوای "جهاد در سوریه" به خیانت و دروغگویی متهم کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ صلاح الدین بن ابراهیم ابوعرفه" در واکنش به فتوای اخیر "یوسف قرضاوی" مفتی قطر تأکید کرد؛ اگر این افراد صادق هستند، موضوع جهاد و آزاد سازی فلسطین اشغالی در فتواهای آنان اولویت داشت.
روزنامه الاهرام به نقل از شیخ صلاح الدین نوشت: پیروان یک دین واحد با یکدیگر جهاد نمی کنند.
وی ادامه داد: چگونه درهای بهشت از دمشق گشوده شده  .. ما در همسایگی سوریه و در فلسطین، غزه و بیت المقدس تحت اشغال قرار داریم و هیچ کس چه به زبان و چه با عمل خواستار جهاد در این سرزمین نشده است. !!!
ابوعرفه گفت: اگر آنها صداقت داشتند، موضوع فلسطین اشغالی در اینگونه دعوتهای آنان اولویت داشت؛ بیت المقدس از 60 سال قبل اشغال شده است، آنها طی این مدت کجا بودند و چرا مانند سوریه سرباز نفرستادند و ارتش تشکیل ندادند.
امام مسجد الاقصی خاطرنشان کرد: گروه‌هایی که به نام دین به سوریه آمده‌اند از دین بسیار فاصله دارند؛ زیرا هر کسی که با برافراشتن پرچم اسلام برای ریختن خون یک مسلمان اقدام کند و یا به ناموس و مال او تجاوز کند، هر کس که بخواهد باشد، او خائن و دروغگو است. 
ابوعرفه اظهار داشت: امت اسلامی یکپارچه است و یک دین و کتاب و پیامبر دارد، و کسی که به بدنبال تفرقه در این امت باشد و یا به روی آن سلاح بکشد از این امت نیست؛ پیامبر اسلام (ص) فرموده است "پس از من کافر نشوید و یکدیگر را نکشید".
شیخ ابوعرفه با بیان اینکه هیچگاه از گفتن سخن حق و حمایت از دوستان و برادرانش خودداری نمی کند، امنیت و صلح را برای سوریه خواستار شد و دعا کرد که دشمنان این کشور شکست بخورند.

"یوسف قرضاوی" اخیرا در خطبه های نماز جمعه دوحه پایتخت قطر، علوی های سوریه را "نصیریه" توصیف کرد و مدعی شد: "علوی‌ها حتی از یهودیان و مسیحیان نیز کافرتر هستند."
مفتی قطر از همه مسلمانان در سراسر جهان خواست برای کمک به شورشیان مسلح و تروریست های خارجی به شهر القصیر سوریه بروند و - به ادعای وی – "با حزب الله بجنگند".

حملات تند این مفتی قطری به سوریه و مقاومت در حالی است که وی هیچگاه اعتراضی به اقدامات جنایتکاران رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین و لبنان نداشته و حتی اخیرا در اظهاراتی، نگراني واشنگتن درباره رژيم صهيونيستي بي مورد دانسته و گفته است، "مخالفان سوريه براي اسرائيل خطر ندارند"!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:قرزاوی,قطر,خیانت,شیوخ خائن و زنباره,وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598 به نقل از کیهان،‌ اين مطلب را پايگاه اينترنتي نداي سبز وابسته به فتنه‌سبز و طيفي از اعضاي فراري حزب مشارکت عنوان کرد. نداي سبز ابتدا اين فراز از بيانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام‌خميني(ره) را مورد توجه قرارمي‌دهد که «هر رأيي که شما به يکي از اين نامزدهاي محترم بدهيد- اين هشت نفر آقايان محترمي که در صحنه هستند- رأي به جمهوري اسلامي داده‌ايد. رأي به هر نامزدي، رأي به جمهوري اسلامي است؛ رأي اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است. اينکه شما وارد عرصه انتخابات مي‌شويد؛ چه آن کسي که نامزد رياست‌جمهوري است، چه آن کسي که انتخاب مي‌کند- مثل من و شما- نفس ورود در اين ميدان، به معناي اعتماد به جمهوري اسلامي و اعتماد به سازوکار انتخابات است». (رهبري، 14/3/92)

نويسنده تأکيد مي‌کند: اين سخنان کاملا به جا و روشن بينانه است راي دادن در انتخابات پيش رو، به خصوص پس از سابقه انتخابات 88، راي دادن در اين انتخابات قبل از هر چيز راي اعتماد به ساز و کار انتخابات است.

در ادامه اين مطلب آمده است: «طبعا هيچ اشکالي ندارد اگر کسي به ساز و کار انتخابات در ايران، کم يا زياد اعتماد داشته باشد، آن چه اشکال دارد ناهمخواني ميان نظر و عمل در اين زمينه است. مشخصا کساني که تا همين چند ماه پيش براي هرگونه توصيف انتخابات 88، لفظ کودتا از دهان‌شان نمي‌افتاد و يازده ميليون تقلب که سهل است، به نظرشان در آن انتخابات اصلا راي‌ها شمرده نشده بود و خلاصه در نظرشان کل ساز و کار انتخابات در سال 88 بلاموضوع شده بود، همين آدم‌ها با همين پيش‌فرض‌هاي نظري در باب واقعيت، در به در دنبال راضي کردن خاتمي براي کانديداتوري بودند و با کانديداتوري هاشمي دچار آن چنان شور و هيجاني شدند. بعد با رد صلاحيت هاشمي، مهندسي آشکار انتخابات ورد زبان‌شان شد و باز به هفته نکشيده با شدت و حدت تمام در باب ائتلاف روحاني و عارف و مزيت‌هاي يکي بر ديگري به بحث مشغولند. اشکال آن جاست که آدم‌ها انگار گرفتار رودربايستي با خودشان باشند، از بيان صريح اين اعتماد و اميد به ساز و کار انتخابات طفره مي‌روند».

نداي سبز نوشت: مهم است که آدم‌ها دست کم با خودشان صادق باشند، متوجه باشند که راي دادن در انتخابات راي اعتماد به ساز و کار انتخابات در ايران است. چنان که گفتم اين اعتماد و اميد به ساز و کار انتخابات نه بد است نه قابل سرزنش، آن چه بد و قابل سرزنش است، ناسازگاري ميان نظر و عمل در اين زمينه است، بر مبناي همين ناسازگاري است که مي‌شود همه آن هياهوي کشدار در باب تقلب تعيين‌کننده و کودتا و مهندسي انتخابات را نق‌نق‌هاي بي‌اهميت حاصل از شکست تلقي کرد چرا که اين آدم‌ها علي‌رغم همه آن شواهد چندصد صفحه‌اي تقلب و تخلف و چه و چه، به مصداق دو صد گفته چون نيم‌کردار نيست، با همين عمل ساده راي دادن نشان مي‌دهند که در نظرشان همچنان ساز و کار انتخابات در ايران قابل اعتماد است.

نويسنده در پايان تأکيد کرده است: هر کسي که تصميم به راي دادن گرفته است، دست کم براي خودش تصريح کند که عملش چه او بخواهد چه نخواهد، چه آگاه باشد چه نباشد، عمل راي دادن به اين معناست که من، به ساز و کار انتخابات در اين نظام اعتماد دارم، مهم است که آدم‌ها چنين صراحتي به عمل‌شان بدهند براي اين که دو هفته بعد، يک ماه بعد ديگر دست کم خودشان روي‌شان نشود نظري ناسازگار با عمل خودشان ابراز کنند. نمي‌شود که آدم هم کانديدا شود، هم راي بدهد و هم اگر نتيجه بر وفق مرادش نبود، مدعي غيرقابل اعتماد بودن ساز و کار انتخابات شود، دست کم پس از سابقه انتخابات 88، چنين ابراز نظر و عملي بيش از پيش ناسازگار و خود نقض‌کننده به نظر مي‌رسد.


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:انتخابات,فتنه88,اغتشاشگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حمله خطيب وهابي به مقاومت و دفاع از ادرار شتر

حمله خطيب وهابي به مقاومت و دفاع از ادرار شتر
خطیب وهابی که گویا به شدت از حمایت مقاومت از سوریه در برابر گروه های تکفیری و تروریستی به خشم آمده است، به مقاومت لبنان توهین کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "صلاح البدير" خطيب مسجد النبي در مدينه منوره، با حمله شديد به مقاومت، مدعی شد: "اين افراد عوامل دشمن هستند."
درحالیکه همه مسلمانان و علمای جهان منشأ تکفیر و تروریسم را علمای و شیوخ تکفیری در عربستان می دانند؛ "البدير" در خطبه هاي نماز جمعه مدينه منوره در اظهاراتی فتنه انگیزانه ادعا کرد: "اهل سنت قوي تر از آن هستند كه با كساني دشمني كنند كه دروغ را به عنوان مذهب خودشان قرار داده اند و بهترين اولياي الهي پس از پيامبران يعني صحابه پيامبر (ص) را تكفير مي كنند."
البدير در ادامه این ادعاهای فتنه انگیزانه خود اظهار داشت: "آنها مدعي برافراشتن پرچم مقاومت در مقابل اشغالگران هستند ..  دجال هاي مقاومت ادعايي، هرگز نخواهند توانست تاريخ نقش بسته در اذهان را تغيير داده يا وجهه زشت مذهبشان را كه كشتن كودكان، زنان و پيرمردان، تخريب منازل، مساجد و شهرهاي مسلمانان را جايز مي داند، دگرگون نمايند."
ادعاهای این خطیب و مبلغ وهابی سعودی درحالی ضد مقاومت مطرح می شود که عربستان سعودی تا کنون حتی یک گلوله از ذخایر تسلیحاتی خود را در راه مقاومت و حمایت از مردم ستم دیده و تحت اشغال فلسطین به کار نگرفته است. این کشور در مقابل با آغاز بحران و جنگ در سوریه، همسو با منافع غرب و رژیم صهیونیستی همه توان خود را برای حمایت از گروه های مسلح و اعزام تروریست به سوریه جهت براندازی نظام این کشور به کار گرفت.
این مبلغ وهابی همچنین درحالیکه بحث و جدل‌های فراوانی در عربستان بین علمای این کشور در خصوص واقعیت و صحت احادیث "نوشیدن ادرار شتر" وجود دارد، از کسانی که این احادیث را زیر سؤال می برند انتقاد کرد

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:وهابی,جنایت,اهانت به مقدسات,وحشی,حیوان,سعودی,نوکر آمریکا و اسراییل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری عراقی نون، شیخ یوسف القرضاوی مفتی مواجب بگیر قطری و رئیس اتحادیه موسوم به علمای مسلمان که در ماههای اخیر همسویی کاملی با مواضع دوحه در قبال تحولات منطقه دارد، در اظهاراتی تفرقه‌انگیزانه و مغرضانه شیعیان را هدف هجمه انتقاد خود قرار داد.

 

خبرگزاری فارس: اظهارات فتنه‌انگیز شیخ مواجب‌بگیر قطری

وی که در ماههای اخیر از کشتار مرم بی گناه سوریه توسط تروریست های مسلح حمایت همه جانبه کرده است، مدعی شد که اتفاقات سوریه ماهیت حزب الله لبنان را که شیطان در آنها حلول کرده و آنها را از یاد خدا غافل کرده، روشن کرد.

قرضاوی در بیانیه ای که در پایگاه خبری رسمی وی منتشر شده، خواستار جهاد علیه دولت سوریه شد و گفت که این موضوع برای هر کسی که توانایی این کار را دارد، واجب است.

این مفتی مواجب بگیر قطری که در راستای تعلیمات اربابان صهیونیست خود سعی کرده بحران سوریه را درگیری سنی و شیعه بخواند، مدعی شد که شیعیان همه توان خود را به کار گرفته‌اند تا کشتار اهل تسنن را در سوریه دنبال کنند.

وی که سعی می‌کرد تغییر ناگهانی رویکردهای خود علیه شیعیان که در اثر دیکته‌های خارجی بوده را توجیه کند، گفت که هیچ زمینه مشترکی بین شیعه و سنی وجود ندارد، چرا که ایرانی‌ها  بویژه محافظه کاران آنها می‌خواهند اهل تسنن را بخورند. وی گفت که از اینکه زمان زیادی را برای دعوت به همگرایی بین شیعه و سنی صرف کرده، متأسف است.

یوسف قرضاوی رهبر معنوی سلفی‌های سوریه که اخیرا اخبار سفر محرمانه‌اش به سرزمین‌های اشغالی در سال 2010 میلادی منتشر شد، پیشتر به آمریکا اطمینان داده بود که شورشیان سوری خطری برای امنیت اسرائیل به وجود نخواهند آورد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:وهابیوتروریست,جنایت,سلفی,شیخ وهابی,قطر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، یک خبرنگار سابق شبکه خبری «سی‌بی‌اس» فاش کرده عربستان سعودی مسئولیت تأمین مالی عملیات موساد علیه ایران را به عهده دارد.

خبرگزاری فارس: نقش عربستان در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران افشا شد

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی عاروتص شوع، «باری لاندو» خبرنگار سابق این شبکه خبری در وبلاگش با استناد به یکی از دوستانش که به منابع خوبی در کابینه اسرائیل دسترسی دارد افشا کرده: «رئیس موساد اسرائیل چندین بار به عربستان سفر کرده تا با همتایانش در این کشور به توافق برسد.»

وی افزوده: «یکی از نتایج این سفرها این بوده: توافق درباره اینکه سعودی‌ها تأمین مالی زنجیره ترور چندین تن از کارشناسان برجسته هسته‌ای ایران، که در خلال دو سال گذشته اتفاق افتاده را به عهده بگیرند.»

این خبرنگار صهیونیستی ـ آمریکایی ادامه می‌دهد: « رقمی که برای این کار صرف شده، طبق ادعای دوستم، 1 میلیارد دلار است که به گفته او، عربستان آن را برای خسارت وارد شده به برنامه هسته‌ای ایران، رقم نازلی می‌داند.»

این خبرنگار آمریکایی در ادامه به دلایل درست بودن اظهارات دوستش اشاره کرده و می‌نویسد عربستان و اسرائیل هر دو در اینکه نمی‌خواهند به ایران اجازه دستیابی به توانمندی هسته‌ای بدهند، مشترکند.

وی حملات سایبری ایران به عربستان سعودی را یکی دیگر از دلایل درست بودن ادعاهای دوستش عنوان کرده و می‌نویسد: «پیوند اسرائیل و عربستان از این لحاظ هم کاملاً عقلانی به نظر می‌رسد که ایرانی‌ها طبق گزارش‌ها پس از آنکه سانتریفیوژهایشان هدف حملات سایبری واقع شد به دولت عربستان حمله سایبری کردند.

خبرنگار سابق سی‌بی‌اس به گزارشی از دانشگاه تل‌آویو اشاره می‌کند که در آن عربستان سعودی به عنوان امید آخر و آخرین خط دفاعی اسرائیل ذکر شده است.»

لاندو می‌نویسد: «در حالی که اکثر متحدان سنتی اسرائیل در منطقه به خاطر بهار عربی از بین رفته یا تضعیف شده‌اند، سعودی‌ها آخرین امید اسرائیل برای حفظ منافع سیاسی‌شان در جهان عرب هستند.»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 10 خرداد 1392برچسب:وهابیت,مزدور,نوکر,سعودی,جنایت,نوکرغرب,شیوخ زنباره و بی غیرت خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای، اقدام کمیته برگزاری لیگ فوتبال امارات در تغییر نام لیگ حرفه ای این کشور به نام جعلی خلیج ع ر ب ی که اقدامی سیاسی، در جهت تحریف تاریخ بر خلاف اسناد رسمی سازمان ملل است، به شدت محکوم کرد.

 در این بیانیه آمده است:

خبرگزاری فارس: بیانیه پرسپولیس در محکومیت نامگذاری لیگ امارات به عنوان جعلی

« باشگاه پرسپولیس اقدام کمیته برگزاری لیگ فوتبال امارات در تغییر نام لیگ حرفه ای این کشور به نام جعلی خلیج ع ر ب ی را اقدامی سیاسی در جهت تحریف آشکار تاریخ، برخلاف مفاد صریح اسناد رسمی سازمان ملل و در راستای اهداف استکبار جهانی در جهت ضربه زدن به ایران اسلامی و ایجاد اختلاف و تنش بین ملتهای منطقه می داند. بر همین اساس این حرکت را همراه دیگر اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از هواداران، پیشکسوتان، مدیران، کارکنان، مربیان و بازیکنان محکوم می کنیم. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در کنار دیگر آحاد جامعه در این راستا از مسئولان کشوری تقاضا دارد تا در خصوص این اقدام سیاسی و ستیزه جویانه و در دفاع از نام غرور آفرین خلیج همیشه فارس برخورد لازم را به عمل آورند.

 

بدون شک این اقدام سیاسی فوتبال امارات را مقامهای سیاسی کشور به شکل جدی پاسخ خواهند داد و نخواهند گذاشت استکبار جهانی و وابستگان به رژیم اشغالگر قدس که پیشینه طولانی در تحریف حقایق تاریخی از فلسطین عزیز تا خلیج همیشه فارس دارند به اهداف شیطانی خود علیه انقلاب شکوهمند و استکبار ستیز اسلامی و مردم غیرتمند ایران برسند. همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسمی فوتبال تقاضا دارد با توجه به اینکه در قطعنامه سازمان ملل متحد براساس اسناد مکتوب و غیر قابل چشم پوشی نام " خلیج فارس" به عنوان نام صحیح، کامل و غیر قابل تغییر بر روی آبهای منطقه ای میان ایران و شبه جزیره عربی به رسمیت شناخته شده است نسبت به پیگیری این موضوع که نشان آشکار از وارد کردن مسایل سیاسی به ورزش و فوتبال به قیمت تحریف تاریخ و اسناد سازمان ملل دارد و برخلاف میثاق های بین المللی است، برخورد لازم را در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال داشته باشد.»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:شیوخ زنباره خلیج فارس,نوکران آمریکا و اسراییل,وهابی,سوسمارخور,نوکر,بدبخت,بیچاره,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، «آدری تاتو»، بازیگر مطرح سینمای فرانسه که در فیلم‌هایی چون «امیلی» و «کد داوینچی» ایفای نقش کرده است، گفت:کار در هالیوود هیچگاه ایده‌آل من نبوده و این سینما را دوست ندارم چون نمی‌خواهم ذره ذره جسمم زیر نگاه‌های کنجکاو باشد.

خبرگزاری فارس: مردم در هالیوود کنجکاوانه به ذره‌ذره بدن شما خیره می‌شوند

وی افزود: من به شدت فرانسوی‌ام و در هالیوود متفاوت از فرانسه شما فشارهای زیادی را باید تحمل کنید.

تاتو ادامه داد: البته، در فرانسه نیز نگاه‌های ابزاری وجود دارد ولی خوب تا به این اندازه بی‌رحمانه نیست، در هالیوود مردم به ذره ذره بدن شما خیره می‌شوند و کنجکاوند ببیند که شما چه می‌پوشید و این موضوع فشار زیادی را بر شما تحمیل می‌کند، برخی این نگاه‌ها را دوست دارند ولی در مورد من صدق نمی‌کند.

«تاتو» در ادامه گفت: شما نمی‌توانید نقشی را در یک فیلم هالیوودی به دست آورید مگر اینکه به آمریکا سفر کنید.

این بازیگر فرانسوی که اجرای مراسم اختتامیه کن امسال را نیز به عهده داشت در پایان گفت: به سینما تعصب خاصی دارم، کارگردانان آمریکا را ستایش می‌کنم و فیلم‌های آمریکایی را دوست دارم ولی زندگی من فراتر از همه این اینها بسیار باارزش است و اینقدر جاه طلب نیستم که به خاطر رسیدن به هالیوود آن را فنا کنم.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:گلشیفته ,بی حیایی,بی عفتیوفاحشه,وطن فروش,هالیوود,امریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس، حضور جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی را که رگ و ریشه هایی کاملا صهیونیستی دارد، می‌توان به عنوان یکی دیگر از نمودهای وابستگی جریان موسوم به انقلابی و مبارزان جهادی سوریه به تفکرات غربی و صهیونیستی دانست.

در همین راستا شبکه آمریکایی سی ان ان دیروز به نقل از «برایان راجرز» مدیر ارتباطات جان مک‌کین، اعلام کرد که این سناتور آمریکایی برای ساعاتی از مرز ترکیه وارد خاک سوریه شده و با رهبر معارضان این کشور دیدار کرده است، وی البته به زمان این دیدار اشاره‌ای نکرده است.

مک‌کین در این سفر چند ساعته با ژنرال «سالم ادریس» رهبر شورای عالی نظامی ارتش آزاد سوریه و دیگر سران معارض دیدار کرده است.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:تروریست,امریکا,ارتش آزاد,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*سی دی قرمز جریان انحرافی

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:فحاشی بر علیه آیت الله رفسنجانی,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

محمد الظواهري، سلفي مصري و برادر ايمن الظواهري سركرده القاعده

محمد الظواهري، سلفي مصري و برادر ايمن الظواهري سركرده القاعده
منابع سلفي از تشكيل كميته موسوم به "مجلس شوراي جهادي" متشكل از سلفي هاي مسلح مصر با هدف اعزام تروریست به سوريه و تأمین پول و سلاح براي آنها خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پايگاه خبري شبكه العالم، 20 رهبر سلفي از جمله محمد الظواهري - برادر ايمن الظواهري- در نشست اخير خود تاكيد كردند كه تشكيل كميته عالي اعزام افراد مسلح به سوريه براي شركت در جنگ عليه نظام بشار اسد و تأمین پول و سلاح برای، اولويت نخست اين مجلس است.
"شيخ مرجان سالم" از رهبران جريان" سلفي جهادي"، هدف از تلاش براي تشكيل اين كميته را تشويق جوانان و مردان براي رفتن به جنگ در سوريه عنوان كرد. 

وي با بيان اين كه احزاب سياسي در اين ايده مشاركت نمي كنند، خاطرنشان كرد كه "در مورد گرايش جوانان و مردان مخلص به اين جريان اطمينان دارد". 

اين شيخ تندروي سلفي ، حمايت از نظام سوريه را خودكشي و حماقت سياسي دانست و با بيان اين كه "ما پيشتر درباره اين طوايف شيعه (ايران و حزب الله) هشدار داده ايم"، ادعا کرد که دشمني شيعيان علیه اهل سنت، از دشمني يهود هم بدتر است. 

"علي فراج" يكي ديگر از رهبران جريان سلفي مصر در باره كوتاهي در خصوص حمايت از مخالفان مسلح سوريه، هشدار داد و گفت: کوتاهی در حمايت از آنها، خطري است كه همه كشورهاي عربي را تهديد مي كند.

 

وي با اشاره به ادامه حمايت همه جانبه از افراد مسلح فعال در سوريه، تاكيد كرد كه جريان سلفي از خارج مصر، براي كمك به افراد مسلح در سوريه، سلاح جمع آوري مي كند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:وهابی,وحشی,آدمخوار,سعودی,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:انگلیس خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان روزانه بخش هایی از کتاب «شاه‌کلید انگلیسی»، نوشته «پیام فضلی‌نژاد» را در قسمت پاورقی روزنامه کیهان منتشر می‌کند که در ادامه بخشی از فصل چهارم این کتاب می‌آید:

مهر 1386 که محمود احمدی‌نژاد در خبرسازترین سفرش نیویورک را منفجر کرد، نشانه‌های یک معاملة کثیف میان آمریکایی‌ها و اصلاح‌طلبان برای سقوط «دولت نهم» به چشم می‌آمد. یک سال قبل سیدمحمد خاتمی با ویزای ویژه رئیس‌جمهور آمریکا برای 2 هفته به شرق ایالات متحده رفت و عصر دوشنبه 20 شهریور 1385 پس از دیدار با جورج سوروس از رهبران «کودتای مخملی» و سیدحسین نصر از رهبران «سنت‌گرایی» راهی تپه‌های معروفِ «بیکون هیل» نیویورک شد تا در واپسین نقطه توقف خود شام آخر را در منزل زنی به نام دکتر الگا دیویدسن صرف کند. ماموران FBI در طول مسیر حضور داشتند و مسیرهای منتهی به خیابان «ریورز 82» شدیداً کنترل می‌شد. همه چیز نشان می‌داد که شخصیت‌های سرشناسی عازم «ضیافت بلوط سبز» هستند.

از راست: ریچارد فرای (بزرگ ترین جاسوس زنده خاورمیانه و تئوریسین مکتب ایرانی)، سیدمحمد خاتمی و الگا دیویدسن؛ 20 شهریور 1385 در ضیافت شام بلوط سبز در بوستون آمریکا.

بقیه در ادامه مطلب.........................

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:خاتمی,رابط,فراری,بیگانه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تروریست آدم خواری که اخیرا در سوریه با انتشار فیلمی تکان دهنده از به دندان کشیدن قلب یک سرباز سوری، رسوایی بزرگ دیگری را برای گروه‌های مسلح و حامیان آنان به بار آورده، با انتشار فیلم جدیدی به توجیه این اقدام خود پرداخته است.

 

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "ابو صقار" در این فیلم جدید می گوید: "به دنیا می‌گویم اگر خون ریزی‌ها در سوریه متوقف نشود، کل ملت سوریه ابو صقار خواهد شد" !!!
وی در توجیه اقدام وحشیانه خود در بیرون کشیدن قلب و جگر سرباز سوری، در استدلالی بسیار مضحک مدعی می‌شود: "زیرا در موبایلهای آنان فیلم هایی از قتل کودکان، تجاوز به زنان، آتش زدن اجساد، قطع کردن دست انسان زنده، و شکنجه و سر بریدن و جود دارد .. ".
به نظر می‌آید این تروریست تلاش کرده با انتشار این مصاحبه، اقدام جنایتکارانه خود را که رسوایی بزرگ دیگری را برای گروه‌های مسلح و حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنها به بار آورده، توجیه کند.
ادعای این تروریست در خصوص وجود صحنه‌هایی در تلفن همراه سربازان سوری در حالی است که سایتهای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی سرشار از فیلم‌ها و تصاویر جایتهای گروه‌های مسلح ضد مردم و ارتش سوریه است و تا کنون حتی یک صحنه از فیلم‌های مورد ادعای این تروریست وجود ندارد.
انتشار صحنه‌های دلخراش جنایت این تروریست در سوریه در زمانی صورت گرفته که غرب و هم پیمانان منطقه‌ای آن به ویژه قطر، ترکیه و عربستان همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا به روند حمایت تسلیحاتی و مالی از ترروریستها در سوریه رسمیت ببخشند.

"ابو صقار" از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به "گردان عمر فاروق" پس از انتشار جنایت تکان دهنده اش در اینترنت و رسانه ها، در مصاحبه با مجله آمریکایی "تایم" گفت که ویدیویی دیگر در اختیار دارد که در آن پیکر یکی از نیروهای وابسته به دولت سوریه را تکه تکه می کن

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:تروریست,وهابی آدمخوار,جنایتکار,سعودی,وحشی,حیوان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، پنج‌شنبه گذشته اولین گزارش از سلسله گزارش‌های مربوط به عملکرد بی‌بی‌سی فارسی در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را ملاحظه فرمودند. فارس در تلاش است تا با محوریت بی‌بی‌سی فارسی، به شناسایی گرایش‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور علیه انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان بپردازد. در اولین گزارش، علت انتخاب بی‌بی‌سی فارسی در محوریت این گزارش‌ها توضیح داده شد و ضمن شناسایی رویکرد کلان این رسانه بریتانیایی، تصریح شد که قریب به 70 درصد از ادبیات این رسانه را در حوزه انتخابات، حمایت از دو جریان شناخته شده فتنه و انحراف تشکیل می‌دهد.

خبرگزاری فارس: خیال‌پردازی هسته‌ای بی‌بی‌سی فارسی به بهانه انتخابات ریاست‌جمهوری

در گزارش قبلی، رویکرد بی‌بی‌سی به «اصلی‌ترین مساله» انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان مورد مداقه قرار گرفت و بیان شد که تنها در حدود 16 درصد از انگاره‌های کارشناسان مورد نظر این رسانه منتهی به مسائلی نسبتا واقعی شده و 84 درصد دیگر، از تطابق لازم با واقعیت جامعه ایران برخوردار نیست.

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:بی بی سی,انگلیس خبیث,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صاحبان سلفي فتواهاي عجيب و غريب

صاحبان سلفي فتواهاي عجيب و غريب
العالم - يكي از علماي سلفي وهابي عربستان با صدور فتوايي، روشن كردن كولر در غياب شوهر را براي زن حرام كرد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، علماي وهابي در چند سال اخير، علاوه بر فتواي تحريم گروه هاي مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهاي مضحكي كرده اند، که با هيچ منطقي قابل تفسير نيست.

در آخرين نمونه از اين گونه فتواها، يكي از سلفي هاي وهابي كه بر روي صفحه تويتر، خود را " علامه ابوالبراء " مي خواند، با صدور فتوايي اعلام كرد: روشن كردن كولر براي زن، در غياب شوهر حرام است.

اين علامه سعودي در توجيه اين فتوا تاكيد كرد: اقدام زن در روشن كردن كولر در غياب شوهر، مساله اي بسيار خطرناك است و مي تواند به رواج فحشا در جامعه بيانجامد.

وي افزود: وقتي زني در غياب شوهر خود كولر خانه را روشن كند، ممكن است همسايه متوجه شود كه زن در منزل است و به همين سبب مرتكب زنا و فحشا شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:وحشی,وهابی,آدمخوار,جنایتکار,حیوان,سعودی,امیرقطر,شاه سعودی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مشرق نیوز، خشونت علیه مسلمانان، که سال گذشته تنها به ایالت غربی راخین محدود شده بود، امروز در سرتاسر کشور میانمار گسترش یافته است. گروه‌های مهاجم خشمگینی از بودایی‌ها، که برخی با جنبش نظامی "9 6 9" كه به معنای «ويژگی‌های نه‌گانه بودا، شش راه بودا و ويژگی‌های نه‌گانه رهبانيت» است در ارتباطند، در شهرهای میکتیلا، نایپیادا، باگو و به تازگی نیز یانگون، بزرگ‌ترین شهر این کشور، به مسلمانان حمله‌ور شده‌اند.

بسیاری از مسلمانان یانگون، باگو و دیگر شهرهای بزرگ جرأت رفتن به مسجد، وارد شدن به فروشگاه‌های مواد غذایی مسلمانان یا نشان دادن مسلمان بودنشان خارج از خانه‌ها و مغازه‌هایشان را ندارند. در دوسال گذشته، دستکم 100 هزار مسلمان آواره، و هزاران مسلمان دیگر نیز کشته شده‌اند.

ضعف دولت مرکزی میانمار این قدرت را به اقوام و قبایل تندروی این کشور داده است تا اقدامات وحشیانه و خشونت باری را بر ضد اقلیت مسلمان اعمال کنند. "تین سین" رئیس جمهور میانمار 6 می در سخنانی مدعی شد که دولت میانمار متعهد به ایجاد جامعه ای آرام و هماهنگ در استان راخین است.

بقیه در ادامه مطلب+18...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:کشتار مسلمانان,ذلت اعراب,سکوت,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آنها می گویند که هاشمی را به یاد بیاوریم اما باید گفت که فتنه گران به دشمن پناه برده را به یاد بیاورید که چگونه در ظاهر مردم سالارهستند اما در حقیقت به دنبال بدتر شدن وضع کشور هستند و به جای اصلاح امور، علنا تغییر در نظام و حکومت و ولایت فقیه را آرزو دارند....

گروه سیاسی ـ محمد رهبر روزنامه نگار خارج نشین که سابقه کار در روزنامه های زنجیره ای  در دوره اصلاحات را دارد، در مقاله ای در سایت روز آن لاین متعلق به ضد انقلاب لندن نشین، نکاتی را در مورد ورود هاشمی رفسنجانی مطرح کرده  و با تجلیل از وی و آرزوها و انتظاراتی که ضد انقلاب و مخالفان نظام از وی دارد، اعلام کرده که هاشمی امروز را باید به خاطر بسپاریم زیرا وی با هاشمی سال 69 فرق زیادی دارد.

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:فتنه88,اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی ـ مهدی جمشیدی: اصلاح­ طلبان به منظور دستيابي به جامعه دموكراتيك و سكولاريستي مورد نظر خود، چاره ­اي نداشتند جز آنكه ماهيت نظام سياسي را استحاله، و نگرش سکولاریستی را جایگزین نگرش دینی كنند. در اين راستا:

یکم. تلاش كردند تا از انقلاب اسلامي، تفسيري سکولار - دموكراتيك عرضه كرده و غايت انقلاب اسلامي را كه اسلام و اجراي احكام اسلامي بود، «دموكراسي سکولار» معرفي كنند.

دوم. نظريات سياسي امام خميني (ره) را يا تحريف و تفسير به رأي كردند و يا آن‌ها را تاريخمند و خاصّ شرايط اجتماعي و سياسي دوره حيات ايشان معرفي كردند.

سوم. اصرار ورزيدند كه اصولي از قانون اساسي – که دموکراسی سکولار را برنمی ­تابند - بايد مورد تجديدنظر یا بازتفسیر قرار بگيرد:

 

«خواسته محوري امروز به عنوان يكي از مهم‌ ترين شاخص‌ها و روش‌هاي اصلاح­ طلبي، همه­ پرسي درباره قانون اساسي كنوني و اصول آن و اصلاح قانون اساسي است.»(باقي، ١٣٨٣: ٤٧٢). 

«اصلاح­ طلبان پذیرفته بودند که جمهوری اسلامی ایران ظرفیّت خوداصلاحی را دارد. آن­ها اگرچه بر ابهامات و برخی تعارض­ها در درون قانون اساسی موجود وقوف و اعتراف داشتند، اما می ­پنداشتند که خاستگاه حکومت و نقشی که رابطه مردم در مشروعیّت آن دارد، این امکان را فراهم می­ سازد که تفسیری مردم ­سالارانه­ تر از قانون اساسی را حاکم کرد و اصلاحات را پیش برد.»(علوی ­تبار،1382: 4).

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392برچسب:اصلاحات,فتنه گران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، کریدورهای اطلاعاتی میان دو سرویس اطلاعاتی خارجی و یک فرد نزدیک به یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درایران ظرف هفته گذشته به نحو قابل توجهی فعال شده است.

این منابع که به دلیل صحبت درباره مسائل محرمانه مایل به افشای نامشان نبودند، با اشاره به اقامت چند ساله یکی از بستگان این کاندیدا در انگلستان و تردد مکرر بقیه اعضالی خانواده وی به این کشور، تاکید کردند که MI6 اکنون تصور می کند نسبت به بقیه سرویس‌های اطلاعاتی غربی در موقعیت بهتری برای اثرگذاری بر رویدادهای داخلی ایران بویژه کنترل رفتار انتخاباتی یک کاندیدای خاص دارد.

یک منبع مطلع در این باره گفت: «ما الان داریم می‌بینیم که ارتباطاتی که قبلا به طور وسیع شکل گرفته بود، مجددا با قدرت فعال شده است طوری که گویی این ارتباطات اساسا برای همین روزها شکل گرفته بود».

بقیه در ادامه مطلب....................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:دستگاههای جاسوسی بیگانه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس به نقل از شبکه العالم، «شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ» فتوا داده است که تماس و گفت‌وگوی مردم با شبکه‌های ماهواره‌ای درباره مسائل داخلی عربستان حرام است و مردم نباید به آن تن دهند.

خبرگزاری فارس: فتوای مفتی عربستانی برای کمک به آل سعود

وی درباره افراد معترض و منتقد به رژیم حاکم عربستان نیز گفت: شهروندان باید این افراد را به نهادهای ذی‌ ربط معرفی کنند، چرا که همکاری با این افراد، خیانت و کمک به دشمن به شمار می‌رود.

مفتی عربستان هرگونه تماس با شبکه‌های بیگانه را حرام اعلام کرد و تأکید کرد: این شبکه‌ها مغرض هستند و هدف آنها انتشار هرج و مرج و فتنه انگیزی در کشور است و هیچ هدفی جز ایجاد تفرقه در میان مردم و نابودی وحدت مردم ندارند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:وهابی,مفتی,جنایت,حیوانیت,سعودی,خشک مغز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس از زمان حضور گروهک‌های تروریستی در سوریه داستان‌های زیادی از قتل عام و اعدام مردم به دست افراد تکفیری منتشر شده است.

خبرگزاری فارس: تروریست‌های سوری قلب یک سرباز ارتش را درآوردند

برخی از این داستان‌ها از طریق فیلم‌ها ثبت شده‌اند که کلمات از توصیف آنها ناتوان است قطع سر قربانی‌ها و کباب کردن گوشت شهروندان سوری نمونه‌ای از وحشیگری تروریست‌هاست.

یکی از وحشتناک ترین جرایمی که اخیرا در سوریه روی داده که فیلمی از آن در رسانه‌ها منتشر شده است.

فردی به نام «ابو سکار» که یکی از سرکرده‌های تروریست‌ها در منطقه «آبل» در حومه حمص است و مسئول اصلی آدم ربایی و تجاوز‌های صورت گرفته در مسیر بین المللی دمشق و حمص است بعد از اینکه گروهک وابسته به او یکی از سربازان ارتش سوریه را به قتل می‌رسانند اقدام به بریدن سر این سرباز می‌کند و بعد از آن در اقدامی وحشیانه سینه او را شکافته قلبش را بیرون آورده و با خونسردی تمام می‌خورد.

 

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:تروریست,سوریه,جنایت,وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش مشرق،  آنچه پیش روی شماست نمونه ای از اسناد بازجویی منافقین کور دلی است که با شکنجه بی رحمانه سه پاسدار و یک شهروند که به شغل کفاشی مشغول بود، یکی از بارزترین اسناد جنایت آنان را برای تاریخ مشخص خواهد کرد.

سازمان مجاهدین خلق ایران نام یک گروه سیاسی- نظامی است که در سال 1344 توسط سه تن از روشنفکران جوان مسلمان، با هدف سرنگونی رژیم وابسته پهلوی تأسیس شد. این سازمان نیز همچون اغلب گروه هایی که در دهه 1340 مشی قهرآمیز را در مبارزه برگزیدند، تحت تأثیر سرکوب قیام مردمی 15 خرداد و شکست مبارزات مسالمت آمیز، در جریان تدوین استراتژی به «مبارزه مسلحانه» رسید و به تدریج با بهره گیری از تئوری ها و تجارب جریان های چپ و مارکسیست آمریکای لاتین، شیوه «جنگ چریکی شهری» را در تاکتیک اتخاذ کرد.(کتاب سازمان مجاهدین خلق پیدایی تا فرجام جلد 1 صفحه 273)

در سال 50 بنیانگذاران این سازمان و بدنبال آن اکثریت کادر آن توسط ساواک دستگیر و با اعدام بنیانگذاران و تعداد از کادرهای اصلی آن ضربه سختی را متحمل شد و در آستانه تلاشی کامل قرار گرفت.

بقیه در ادامه مطلب..............................



ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:منافقین جنایت,شکنجه,حیوانات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شبکه بي‌بي‌سي فارسي شب گذشته برنامه نوبت شما را به موضوع "آمدن يا نيامدن" آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اختصاص داد. البته شبکه دولتي انگليس تا پيش از اين هم برنامه‌ها و گزارش‌هاي خبري ويژه‌اي از آمدن يا نيامدن رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به روي آنتن برده بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران؛ اوج "جنگ رواني" شبکه وابسته به "دربار سلطنتي انگليس" درخصوص حضور يا عدم حضور آيت‌الله هاشمي روز گذشته رقم خورد؛ در جايي که علاوه براختصاص "برنامه نوبت شما" به اين بحث و پخش گزارش و اخبار متعدد از اين موضوع زير نويس‌هايي هم از منبعي نامعلوم در بخش‌هاي مختلف بي‌بي سي فارسي به روي آنتن مي‌رفت.

"تلويزيون دولتي بي‌بي‌سي" در زيرنويس‌هاي خبري خود مدعي شد قرار است آيت‌الله هاشمي امشب (شب گذشته) به ديدار "رهبر معظم انقلاب" برود تا در خصوص "حضور يا عدم حضور" خود با ايشان به گفتگو بنشيند و اين شبکه به صورت زنده؟! از اين ديدار گزارش تهيه کند.

اين که منبع خبر بي‌بي‌سي چه کساني بودند و از کجا اين خبر را آورده بودند شايد با اندکي تامل بتوان آن را پيدا کرد اما تا جايي که خبرهاي موثق و مورد تاييد حکايت دارند "شب گذشته هيچ ديداري بين آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و رهبر معظم انقلاب اسلامي صورت نگرفته است".

همه اين‌ها در حالي صورت مي‌گيرد که "باشگاه خبرنگاران" پيش از اين در گزارشي با عنوان "
آمدن يا نيامدن مسئله اين است" مصداق‌هاي متفاوت از جنگ رواني اطرافيان و نزديکان آيت‌الله هاشمي را مورد بررسي قرار داده بود.

اما در جديدترين اظهارنظر از سوي خانواده هاشمي، "عفت مرعشي" همسر "رئيس‌جمهور دوران سازندگي" در حاشيه دادگاه فرزندش در پاسخ به اين سوال که آيا آيت‌الله هاشمي وارد عرصه انتخابات مي‌شوند يا خير اين گونه پاسخ داد: "حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شوند"

مواردي از اين دست که نيامدن هاشمي را تاييد مي‌کنند اين روزها بيش از روزهاي گذشته شده و نيامدن "رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام" به عرصه انتخابات يازدهم رياست جمهوري قوت بيشتري گرفته است.

حال اين که مسئولان شبکه سلطنتي انگليس از آمدن يا نيامدن آيت‌الله هاشمي چه سودي مي‌برند چيزي است که پاسخ آن شايد در اختيار منبع خبر شب گذشته بي‌بي‌سي فارسي باشد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بی بی سی,انتخابات,فتنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فرهنگی رویداد، در طول تاریخ به منظور ایجاد انحراف در مسیر جاری جوامع، تغییرات زیربنایی و انقلاب های نرم، هیچ ابزاری مناسب تر از محصولات فرهنگی، هنری و ادبی نبوده است. چنانکه در روند شکل گیری رنسانس در اروپا ابزار پیشگام برای این تحول عظیم تاریخی، فرهنگ و هنر بود. در ابتدا داستان ها، نمایش ها، موسیقی های اعتراضی و نقاشی ها و مجسمه های عریان و ساختارشکن و انتقادی بودند که اولین رعد تحول برانگیز را در بستر اجتماع اروپا به صدا درآوردند.

دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم با بهره جستن از این تجربه تاریخی خود، همواره متمرکز بر حوزه های مهم فرهنگ و ادب بوده اند و جریان های براندازی نرم را از این مجرا طراحی، ساماندهی و هدایت می کرده اند.

یکی از مداخل زیر مجموعه این حوزه ها که بیش از سایر فضاها مورد توجه معاندین برانداز بوده، بی شک جریان ادبی- موسیقایی داخل و خارج از کشور می باشد. آخرین عملیات رسانه ای دشمن که توسط شبکه "من و تو" طراحی و اجرا شد، پروژه عادی سازی فحشا در میان قشر محجبه و نیز ایجاد توهم تمایل ضد ارزشی در میان این قشر مذهبی بود. "ارمیا" در این عملیات، نام برنده محجبه آکادمی گوگوش در هفته های اخیر بود. اما همین عملیات دارای عقبه دیگری نیز هست.

یغما گلرویی و شاهین نجفی گلایل و کاکتوس ضد انقلاب:

سال قبل در برنامه آکادمی گوگوش تمامی شرکت کنندگان باید برای پیشروی در مسابقه و قرار گرفتن در کورس رقابت، ترانه های از پیش تعیین شده ای را می خواندند. ترانه ای که متن آن معرفی و مدیحه سرایی برای یک خواننده هتاک و معاند در بدنه اپوزوسیون علیه اسلام و جمهوری اسلامی به نام شاهین نجفی بود.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:شاهین نجفی,حرامزاده,شیطان پرست,حیوان,مرتد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مؤذن و گناه چشم چرانی

 


چشم زخم

مؤذنى پس از اين كه چهل سال براى مسلمانان اذان گفت ، روزى براى گفتن اذان بالاى مناره رفت و پس از اتمام اذان نگاهى به خانه هاى اطراف مسجد انداخت . چشمش به دخترى كه در يكى از خانه هاى اطراف مشغول شستن سر و صورت خود بود افتاد. با ادامه نگاههاى شهوت زاى خود به تدريج به دختر دل بست و همچنان تا وقتى دختر در حيات خانه بود با نگاه او را تعقيب كرد و چون دختر به اطاق رفت او نيز از مأذنه پايين آمد و به جاى اين كه مانند هميشه براى نماز به مسجد برود، چنان اسير شهوت خود شده بود كه به در خانه آن دختر آمد و در زد.

پدر دختر به در خانه آمد و چشمش به مؤذن مسجد افتاد ، با كمال تعجب پرسيد: چه كار داريد؟ مؤذن گفت : به خواستگارى دختر شما آمده ام . صاحب خانه كه از اين پيشنهاد غرق در حيرت گشته بود، فكرى كرد و گفت : ما مسلمان نيستيم و مذهب ما زردشتى است و بنابر آيين خود نمى توانيم به مسلمان دختر بدهيم و هر كه بخواهد با ما وصلت كند بايد به دين ما در آيد . مؤذن گفت : حاضرم به دين شما در آيم . پدر دختر نيز كه به دنبال همين فرصت مى گشت تا بدين وسيله يك نفر را از دين اسلام خارج كرده و به دين خود درآورد؛ گفت : ما حاضريم در اين صورت دختر به شما بدهيم .

پس از مذاكره و قرارداد ، وقتى براى انجام اين كار تعيين كردند و مؤذن به خانه برگشت و در وقت موعود به منزل آنها رفت و مراسم ورود اين آقاى مؤذن مسلمان ، به دين جديد انجام شد و سپس مراسم مقدماتى ازدواج نيز صورت گرفت . حجله عروسى را در طبقه فوقانى ترتيب دادند و آقاى داماد سر از پا نشناخته به طرف پله ها راه افتاد و با عجله بالا مى رفت . همين كه به پله آ خر رسيد ، پايش لغزيد و از همانجا به درون حيات پرت شد و در دم جان سپرد و به كام دل نرسيده ، به حال كفر از اين جهان چشم بربست  .

« أللهُمَّ اجعَل عَواقِبَ اُمورَنا خَیراً »

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:چشم چرانی,شیطان,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با عرض سلام خدمت همه ي دوستان عزيزم در جنبش مردمي مصاف

امروز كه در اينترنت چرخي مي زدم ، با اين عكس مواجه شدم

 

بدون هيچ گونه شرحي بر اين عكس ، قضاوت رو به خودتون واگذار مي كنم .

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

WWW.masafportal.COM

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:شیطان پرستی,تک چشم گوگوش,موسیقی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«شیخ عبد الله آل خلیفة» نوه پادشاه سابق بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار

خبرگزاری فارس از هر دو جهان عرب و اسلام خواست به حرکت در آمده و از سوریه در برابر تجاوزهای صهیونیستی علیه این کشور حمایت کنند.

خبرگزاری فارس: سوریه در معرض توطئه‌ای عربی-غربی-یهودی است

این شاهزاده بحرینی در ادامه از مخالفت‌ها و دشمنی‌های عربی و بین‌المللی در قبال سوریه انتقاد کرد.

شیخ عبدالله آل خلیفة اعلام کرد که ما تجاوز وحشیانه یهودی به کشور عربی و مسلمان سوریه را در میان مخالفت‌های عربی و بین المللی با این کشور محکوم می‌کنیم و آن را بخشی از نقشه کثیف آنها علیه اعراب و اسلام دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این تجاوز یهودی واکنش قاطع سوریه و دخالت بین المللی و عربی و اسلامی در واکنش به این اقدام را طلب می‌کند و افزود: نباید ایران را با سوریه تنها گذاشت و مابقی کشورها در قبال این تجاوزها بی‌تفاوت باقی بمانند.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:توطئه رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، علی باقری معاون امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر سه شنبه در سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به مذاکرات دوجانبه اشتون و جلیلی که قرار است چهارشنبه هفته آینده بیست و پنج اردیبهشت در استانبول برگزار شود، گفت: نتیجه مذاکرات آلماتی2 بین ایران و 1+5 این شد که طرف 1+5 پس از مشورت با طرف‌های خود نتیجه‌ جمع‌بندی‌شان را به طرف ایرانی برسانند. براین اساس هفته آینده ملاقاتی میان جلیلی و اشتون در استانبول صورت می‌گیرد تا ببینیم پاسخ آن‌ها (1+5) چه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: می‌خواهند «پسرفت» هسته‌ای گذشته را «پیشرفت» جا بزنند/ اروپایی‌ها را گستاخ کردند حالا طلبکار شده‌اند

باقری با تاکید بر این که روند مذاکرات هسته‌یی در گذشته و اکنون با یکدیگر به هیچ‌وجه قابل مقایسه نیست اظهار کرد: در دوره گذشته ما مذاکره نداشتیم. منافع و امنیت ملی ما مخدوش و صدمه دید. واژه‌های مجعولی مثل «تعلیق» را پذیرفتیم که موجب ارجاع ما به شورای امنیت شد. ما با پذیرش واژه تعلیق و اجرای آن به این مساله مشروعیت دادیم و صرفا به خاطر شکستن تعلیق از شورای حکام به شورای امنیت، موضوع ایران ارجاع شد.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:مذاکرات هسته ای,دولت خاتمی,تسلیم غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اردوگاه آوارگان سوريه در تركيه
اردوگاه آوارگان سوريه در تركيه
يك كودك آواره سوري در دفاع از خواهرش، پرچم تركيه را به آتش كشيد و ارتش آزاد اين اقدام را محكوم كرد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "جودت. م" از آوارگان سوري كه از ترس انتقامجويي تركيه از اعلام نام كامل خودداري كرد، خبر داد كه يكي نيروهاي پليس تركيه كه مسئول حفظ امنيت ارودگاه منطقه الريحانه در مرزهاي سوريه و تركيه است، تلاش كرد با نزديك شدن به يكي از دختران آواره سوري، دامن او را لكه دار كند و پس از ناكام شدن، از الفاظي ركيك خطاب به آن دختر استفاده كرد.
بر پايه اين گزارش، برادر كوچك اين دختر در واكنش به اين تجاوز نيروهاي تركيه، اقدام به آتش زدن پرچم تركيه در خيابان منتهي به ميدان الشجره در ميدانگاه سراميك كرد.
"جودت " تاكيد كرد كه نيروهاي ضد شورش تركيه به سرعت اردوگاه الريحانه را محاصره كردند و از نيروهاي ارتش ياري خواستند تا به اردوگاه حمله كنند، خانواده كودك سوري از تحويل او به نيروهاي تركيه خودداري كردند و اين مساله به بروز درگيري ميان نيروهاي تركيه و شماري از آوارگان سوري منجر شد و با اقدام نيروهاي تركيه در آتش زدن يك خودروي سوري، اين درگيري گسترش يافت.
سرانجام نيروهاي تركيه، كودك را پس از کتک زدن مفصل ربودند و آوارگان سوري پس از تحمل ضرب و شتم شديد و منهدم شدن خودروهايشان، نتوانستند جلوي بازداشت كودك سوري را بگيرند.
جودت تاكيد كرد: اين نخستين باري نيست كه از سوي ترك ها مورد تجاوز قرار مي گيريم و بيم آن دارم كه اين روند، نفرت ما را از ترك ها سبب شود.
در اين ميان و در اقدامي نااميد كننده، ارتش آزاد كه خود را اميد سوري هاي آواره معرفي مي كند، به جاي هرگونه اقدامي براي نجات آن كودك، آتش زدن پرچم تركيه را محكوم كرد و به منظور شانه خالي كردن از نجات كودك سوري، وي را به نظام بشار اسد نسبت داد و او را از عوامل نظام سوري دانست.
ارتش آزاد با انتشار بيانيه اي اقدام جوانان سوري در آتش زدن پرچم تركيه در مقابل ساختمان شهرداري در منطقه مرزي الريحانه را محكوم كرد و بر روي صفحه فيس بوك خود نوشت: فرماندهي و اعضاي ارتش آزاد اقدام غيراخلاقي عاملان نظام سوري در آتش زدن پرچم تركيه در مقابل شهرداري الريحانه را محكوم مي كند.
ارتش آزاد، عاملان اين اقدام را دو تن از عناصر نفوذي نظام بشار اسد دانست و اعلام كرد كه اين دو تن از افراد تحت پيگرد ارتش آزاد هستند!
ارتش آزاد اين گونه اقدامات را تلاشي از سوي نظام بشار اسد براي ايجاد تفرقه ميان ملت تركيه و ملت سوريه دانست و از اين اقدام ابراز ناخرسندي كرد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:ترکیه ,رژیم صهیونی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مشرق؛ پس از اشغال افغاستان و با گذشت زمان خارجی ها دریافتند که مقاومت اسلامی افغان ها، سرکوب شدنی نیست، برای همین آنها میدان نبرد خود از جنگ با اسلام گرایان را به جنگ با اسلام تغییر دادند. آنها در این جنگ جدید، با سلاح تهاجم فرهنگی به نبرد پرداختند، تهاجمی که هدف اصلی آن ایجاد نوعی "تحمیل فرهنگی" به ملت افغانستان بود. اشغالگران در این نبرد با ترویج مکاتب الحادی خود به دنبال ترویج اسلام هراسی و غرب گرایی در افغانستان هستند. از این رو ترویج و بسط تفکرات غربی بالاخص تفکر فمینسیتی در افغانستان مشهود است، تفکری که در آغاز در قالب قانون"منع خشونت علیه زنان"به صحنه آمد و حال با اعمالی همچون "آگاه سازی نسل جدید افغان ها" رو به گسترش است.

در حقیقت از آنجا که غرب از ایجاد نوع انقلاب ضد ارزشی در بین نسل بزرگ سال و جا افتاده افغان در سطوح حداکثری ناامید شده است، بدنبال شستشوی مغزی نسل جدید و کودکان و نوجوانان افغان است.


 بقیه در ادامه مطلب...............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:آنجلینا جولی,فحشا,بی حیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاري عراقي براثا در خبري اختصاصي، با انتشار تصويري اعلام كرد كميته‎هاي مردمي وابسته به ارتش سوريه، موفق به دستگيري يكي از عاملين نبش قبر و هتك حرمت به مرقد شريف جناب حجر ابن عدي شده‎اند.

به گزارش 598 به نقل از رجانيوز، خبرگزاري برثا با انتشار تصويري از يكي از عاملين هتك حرمت به مرقد جناب حجر ابن عدي اعلام كرد، اين فرد توسط كميته‎هاي مردمي وابسته به ارتش سوريه دستگير شده است.

 
اين در حالي است كه روز گذشته، دستگاه امنيتي سوريه با انتشار تصاوير عاملين اين جنايت غير انساني، از مردم سوريه درخواست كرده بود، دولت اين كشور را در شناسايي اين تروريست‎هاي وهابي ياري كنند.
بقیه در ادامه مطلب....................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:جنایات ,وهابیت خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، «ولیام هیگ» وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به حملات موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه گفت که اگرچه هنوز به طور رسمی انجام این حملات توسط اسرائیل تایید نشده اما انگلیس نیاز اسرائیل به دفاع از خودش را درک می‌کند.

خبرگزاری فارس: واکنش وزیر خارجه انگلیس به حملات موشکی اسرائیل به سوریه

هیگ به شبکه اسکای نیوز گفت: «اسرائیل این موضوع را روشن کرده است که در صورت اطلاع از انتقال سلاح‌های مهم برای حزب‌الله، اقدام خواهد کرد.»

وی افزود که اسرائیل برای دفاع از خود اقدام می‌کند و ما به آن احترام می‌گذاریم.

«دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس نیز هشدار داد که هرچه قدر جنگ داخلی در سوریه ادامه یابد، موضوع لغو تحریم‌های ارسال سلاح برای مخالفان سوری سخت‌تر می‌شود.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:خوک,انگلیسی,خبیث,جنایت,صهیونیستها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «عربی پرس»، هنوز دو روز از اهانت به آرامگاه «حجر بن عدی» از یاران امام علی(ع) در دمشق نگذشته است که صدها تندروی تکفیری در «کرک» واقع در جنوب اردن مقام «جعفر بن ابی طالب» را به آتش کشیدند.

پنجشنبه گذشته، آرامگاه حجربن عدی کندی که به دست معاویه به شهادت رسید، به وسیله مزدوران و تروریست‌های سلفی سوریه نبش قبر شد. گروهک‌های تروریستی، ابتدا ضریح حجر بن عدی را در منطقه «عدرا» تخریب و سپس نبش قبر کردند.

بنابر این گزارش، جسد «حجر بن عدی» هنوز سالم بوده و تروریست‌ها، پیکر وی را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

آرامگاه جعفر بن ابی‌طالب معروف به جعفر طیار، در منطقه «المزار» در استان کرک واقع در جنوب اردن قرار دارد و برای فرقه اسماعیلی که یکی از فرقه‌های شیعی است، اهمیت خاصی دارد.

در حالی که تجاوزها و اهانت‌های پیاپی به مقدسات اسلامی و قبور اولیاء الله از سوی وهابی‌ها خشم جهان اسلام را برانگیخته است، مقامات اردن در قبال این اهانت به آرامگاه جعفر بن ابی طالب، سکوت کرده و رسانه‌های این کشور نیز از انتشار این خبر خودداری کرده‌اند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:جنایات وهابیت,خبیث, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه خبری «عربی پرس»، تصاویر تروریست‌هایی که آرامگاه «حجر بن عدی» صحابی پیامبر را تخریب و نبش قبر کرده بودند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

پیشتر جبهه النصره وابسته به القاعده مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته بود.

حجر بن عدی که از یاران حضرت علی (ع) نیز بود به همراه پسرش و تعداد دیگری از صحابه به دست معاویه بن ابی سفیان به شهادت رسید.

 

از سوی دیگر تندروهای تکفیری در کرک اردن نیز آرامگاه «جعفر بن ابی طالب» برادر امیر المومنین را به آتش کشیدند.

آرامگاه جعفر بن ابی‌طالب معروف به جعفر طیار، در منطقه «المزار» در استان کرک واقع در جنوب اردن قرار دارد و برای فرقه اسماعیلی که یکی از فرقه‌های شیعی است، اهمیت خاصی دارد.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:جنایات وهابیت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خبرگزاری فارس، رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران و مشهور به «ربع پهلوی» در مصاحبه با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس خواستار تحریم انتخابات ریاست جمهوری ایران در خردادماه شده است.

خبرگزاری فارس: «ربع پهلوی» خواستار «تحریم بزرگ» شد

وی روز پنج‌شنبه و در آنچه شورای ملی ایرانیان خوانده می‌شود در پاریس مدعی شد که این شورا هزاران دموکراسی‌خواه را در داخل و خارج از ایران گرد هم می‌آورد. احتمالا منظور وی از دموکراسی‌خواهان همان ضدانقلاب خارج‌نشین است.

فرزند فراری شاه سابق که اکنون با ثروت به یغما برده از ملت ایران در جهان می‌چرخد و به خیال خود فعالیت سیاسی می‌کند، تاکید کرد که شورای مزبور به‌دنبال یک «تحریم بزرگ» در انتخابات آتی است هر چند که تحریم را ناکافی دانست.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:ربع پهلوی,خائن,تحریم,آمریکا,غرب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

شيخ سلمان بن ابراهيم آل خليفه

شيخ سلمان بن ابراهيم آل خليفه
العالم - شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه بحرینی که متهم به سرکوب انقلابیون این کشور است، در حالی به ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید که شک و گمان های فراوانی درباره انتخابات ای اف سی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سلمان بن ابراهیم آل خلیفه بحرینی در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان رئیس جدید ای اف سی انتخاب شد و جایگزین محمد بن همام قطری و رسوایی هایش شد.

بن همام از ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۶ رئیس فدراسیون فوتبال قطر بود و از سال 2002 به ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید، وی در سال 2011 به دلیل پرداخت رشوه در جریان انتخابات ریاست این نهاد بین المللی و سوء مدیریت های مالی با محرومیت مادام العمر مواجه شد.

اگرچه وی با شکایت به دادگاه عالی ورزش توانست این حکم را لغو کند؛ اما فیفا دیگر به وی اعتماد نکرد و محمد بن همام سال گذشته در نامه ای به فیفا استعفایش را از همه مسئولیت های فوتبال پذیرفت.

با این حال همام در انتخاب شدن شیخ سلمان فعالیت های پشت پرده فراوانی داشت که باعث ابراز نگرانی فیفا شد؛ همچنین شورای قدرتمند المپیک آسیا هم در این انتخابات به شدت برای شیخ سلمان لابی کرد.

رقیب سلمان در این انتخابات یوسف السرکال اماراتی و  ووراوی ماکودی تایلندی بود که سلمان توانست 33 رای از 46 رای این انتخابات را به نام خود ثبت کند.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه همچنین کارنامه سیاه سیاسی نیز دارد؛ گروه های حقوق بشری وی را به سرکوب بازیکنان و مقام های مخالف بحرینی در جریان اعتراضات دو ساله این کشور متهم می کنند.

گروه های حقوق بشری پیش از این از فیفا خواسته بودند تا از نامزدی شیخ سلمان در انتخابات ای اف سی جلوگیری کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:وهابیت,جنایت,آل خلیفه,دیکتاتور,سعودی,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


اوباما! پاهايت را از روي ميز بردار!
اوباما! پاهايت را از روي ميز بردار!
در پي انتشار مکرر تصاويری خاص از رييس جمهور امريكا، يك روزنامه انگليسي در یادداشت تندي خطاب به اوباما نوشت: "اقاي رييس جمهور، پاهايت را از روي ميز بردار!"

به گزارش شبكه خبري العالم، راز اين گلايۀ روزنامه انگلیسی، بیش از آن که به نوع رفتار و ژست نامتعارف اوباما مرتبط باشد، به "ميز" رييس جمهور در كاخ سفيد ارتباط دارد که هدیه ملکه ویکتوریاست.

اين روزنامه انگليسي در این باره می نویسد: مجموعه اي از تصاوير كه مجله وانيتي فير منتشر كرده نشان مي دهد كه اوباما حتی در رویارویی با حوادث مهم داخلی یا بین المللی، عاشق آن است که کاملا بر صندلي لم دهد و دستها را در پشت سر قرار داده و پاهايش را بر روي ميز چوبي مشهور "روزليوت" در كاخ سفيد  بگذارد.

روزنامه انگليسي "ديلي ميل" مي نویسد: در برخورد با همۀ مسائل، خواه فاجعه ای داخلی مانند تیراندازی در "نيوتاون"، يا مسايل اقتصادي و يا سياسي و يا حتي در حوادث مصر و ليبي، رييس جمهور امريكا به استراحت و تمدد اعصاب تمايل دارد، اما چرا پا روي پا مي گذارد و زانوي راست خود را بالا مي برد و گاهي اوقات آن را بر روي ميز، آن هم میز مشهور روزلیوت قرار مي دهد.

 

اين روزنامه می افزاید: بارزترين نشانه هاي "زبان بدن" در نزد اوباما، قرار دادن پاهايش بر روي ميز است که گاه شکل توهین آمیز به خود می گیرد.

روزنامه انگليسي در ادامه مي نويسد: اما اين ميز، يك ميز معمولي نيست بلكه ميز روزليوت مشهور است كه ويكتوريا ملكه انگليس آن را در سال 1880 به "روترفورد هايس" رييس جمهور وقت امريكا اهدا كرد


نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:یانکی,آمریکای جنایتکار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 36 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com