وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پس از صدور فتوای جهاد زنا (جهاد نکاح)، جهاد لواط و جهاد زنای محارم، مفتی‌های تکفیری، فتوای حلال‌بودن مساحقه (همجنس‌بازی زنان) در میدان‌های جنگ در سوریه را صادر کردند.

مساحقه

 وهابیت تکفیری این روزها فتاوای دینی را به عنوان ابزاری در راستای تحقق منافع مقاصد سیاسی خود استفاده می‌کنند و با استفاده از تکفیر دیگران و ایجاد انحراف در دین از صدور هر فتوای برای حلال کردن محرمات و حرام‌کردن حلال‌های شریعت اسلام ابایی ندارند.
فتاوای جهاد زنا و جهاد لواط و جهاد زنای با محارم، بخشی از فتواهای تکفیری‌هایی است که این روزها مطرح شده است.

تازه‌ترین فتوای مفتیان وهابیت تکفیری در مورد حلال‌بودن جهاد مساحقه (همجنس‌بازی زنان) صادر شده است.

بر اساس این گزارش، در میان زنانی که برای جهاد زنا موسوم به جهاد زنا به سوریه رفته‌اند، تعدادی هستند که بنا به فتوای یکی از شیوخ تکفیری اقدام به همجنس‌بازی هم می‌کنند.

این زنان در جبهة النصرة و دولت اسلامی عراق حضور دارند و بر اساس فتوای شیخ جبهة النصرة در “معرةالنعمان” اقدام به همجنس‌بازی با زنان دیگر می‌کنند، ‌چرا که این شیخ تکفیری فتوا داده زنان مجاهده در مناطق درگیری‌ها با ارتش سوریه، چنانچه برای اطفای غریزه جنسی خود دسترسی به جنس مذکر نداشته باشند، می‌توانند نیازهای جنسی خود را با هدف خاموش‌کردن آتش شهوت‌شان از طریق زنان دیگر تأمین کنند.

در این راستا حداقل با ۱۰ زن گفت‌وگو شده  که مشغول سرویس‌دهی جنسی به تروریست‌های زن فعال در سوریه هستند و اسامی آنان نیز مشخص است. بیشتر این زنان و دختران، شامل زنان کشورهای حاشیه خلیج فارس و خارجی هستند که با هدف جهاد زنا وارد سوریه شده‌اند.

شش نفر از این زنان از کشورهای عربی و آسیایی هستند و مابقی آنان نیز به عنوان تک‌تیرانداز با گروه‌های تروریستی همکاری می‌کنند..

فرآوری و تنظیم مطلب  : سایت رهبران شیعه ، مجتبی گلبیدی-الخبر پرس

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:ماحقه,همجنسبازی,لواط,فتوای وهابی,جنایت,سعودی,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عدنان بن محمد عرعور متولد ۱۹۴۸ در حماة سوریه که نسب خانوادگی او را به شمال جزیرة العرب از قبیله‌ای به نام عنزه می‌دانند. وی در عربستان آموزش دید و استادانی چند داشته که مشهورترین آنان بن باز مفتی مشهور و معلوم الحال وهابی بوده است.

عدنان-بن-محمد-عرعور

وی با انتقاد از تشیع بر اساس مبانی جریان سلفی تکفیری عربستان برای خود توانستی شهرتی نسبی کسب کند و در اولین دوره بحث‌های خود جایزه بین المللی نایف بن عبدالعزیز را هم به دست آورد. بسیاری از ناظران او را شیخی تکفیری می‌دانند که مدعی حمایت از اسلام است اما مواضع او در تکفیر مردم عراق بخصوص در سخنرانی‌هایش را در تضاد با اسلام حقیقی است.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:وهابی,توحش,جنایت,مفتی,کشتن شیعه,مظلومیت تشیع,سعودی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

«یکی از دوستانم کلاس‌های عرفان حلقه را به من معرفی کرد. بیماری پوستی داشتم. به من گفتند جن‌ها به همراه موجودات دیگر در تو رسوخ کرده‌اند! اوایل قصد داشتم دیگر شرکت نکنم؛ چون ترسیده بودم؛ اما دوستم نگذاشت. الآن مدت‌هاست که شب‌ها خواب راحت ندارم. وقتی تنها هستم، صداهایی می‌شنوم. همان اتفاقاتی که گفته بودند، دقیقاً همان‌ها برایم اتفاق می‌افتد! شوهرم می‌گوید این صداها را فقط شماها که دیوانتون کردن می‌شونید! این داستان‌ها برای شماهاست فقط!

بقیه در ادامه مطلب......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:شیطان پرستی,کابالا,عرفانهای نوظهور,بی دینی,بیحیایی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در چند روز گذشته برخی از گردان‌های افراطی جبهه النصره و سلیمان از گروه‌های تروریست‌های سوریه در اقدامی بی‌دلیل چند تن از زنانی را که برای جهاد نکاح به سوریه رفته بودند، سنگسار کردند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه برخی از گردان های افراطی تروریست های سوریه در اقدامی ضد انسانی در چند روز گذشته چندی از زنانی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته بودند را به صورت وحشیانه و زنده سنگسار کردند آنها مدعی این هستند که این زنان فاحشه هستند و باعث این هستند که نیروهایشان قوای جسمی شان را از دست می دهند.

این اقدام تروریست های سوری برای خلاص شدن از دست زنان جهاد نکاح برای چندمین بار است که صورت می گیرد.

 سنگسار زنان جهاد نکاح در سوریه +عکس

گفتنی است، تروریست های خطرناک سوریه تا به حال از اعدام، کشتار وحشیانه، تیربارکردن، خفه کردن و ... برای از بین بردن زنان جهاد نکاح استفاده کرده اند و اکنون برای اینکه در نزد نیروهایشان که اکثرا افراطی هستند اسلام را بهانه کنند تا این زنان را از بین ببرند به سنگسار روی آورده اند و مدعی شده اند که این زنان فاحشه هستند و مسایل شرعی اسلام را رعایت نمی کنند.

ghatreh.com

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:وهابی,تروریست,جهادنکاح,فتواهای عجیب,سنگسار,سوریه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

طبق اسناد موجود در فیلم پخش‌شده از شبکه "الدنیا"، "عدنان عرعور" شیخ فتنه‌گر وهابی، هنگام گذراندن دوره خدمت سربازی خود در ارتش سوریه با برخی از هم‌دوره‌ای‌هایش لواط می‌کرد که به همین علت در دادگاه نظامی سوریه محکوم نیز شد؛ همو اکنون فتوای تکفیر شیعیان و علوی‌ها را صادر کرده است.

598 به نقل از مشرق- عدنان بن محمد عرعور متولد 1948 در حماة سوریه که نسب خانوادگی او را به شمال جزیرة العرب از قبیله‌ای به نام عنزه می‌دانند. وی در عربستان آموزش دید و استادانی چند داشته که مشهورترین آنان بن باز مفتی مشهور و معلوم الحال وهابی بوده است.


وی با انتقاد از تشیع بر اساس مبانی جریان سلفی تکفیری عربستان برای خود توانستی شهرتی نسبی کسب کند و در اولین دوره بحث‌های خود جایزه بین المللی نایف بن عبدالعزیز را هم به دست آورد. بسیاری از ناظران او را شیخی تکفیری می‌دانند که مدعی حمایت از اسلام است اما مواضع او در تکفیر مردم عراق بخصوص در سخنرانی‌هایش را در تضاد با اسلام حقیقی است.

بقیه در ادامه مطلب.........................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:فتواهای بی در و پیکر ,جنایت,تکفیری,عرعور, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها بینندگان یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای شاهد حجم وسیعی از تبلیغات نمایشی با نام «یک رؤیای خصوصی» با بازی دو هنرپیشه طرد شده هستند، نمایشی که باز هم با هدف‌های سیاسی در برخی از کشورها به روی صحنه می‌رود.

«یک رؤیای خصوصی» عنوان نمایشی از ایرج جنتی عطایی ترانه سرا و نمایشنامه نویسی است که پس از انقلاب به بریتانیا مهاجرت کرده است. این روزها بینندگان شبکه های ماهواره ای با حجم وسیعی از تبلیغات برای خرید بلیط این اثر نمایشی که قرار است به زودی در آنتالیا به روی صحنه برود، مواجه می شوند. حجم تبلیغات منفی در تغییر دولت در زمانی که ایرانیان احساس رضایت می کنند گویی شبکه های ماهواره ای بر این موضوع مصمم شده اند که نارضایتی ایرانیان مهاجرت کرده که به هر مشقتی خود را فلاکت زده معرفی کرده اند را به گردن دولت ایران بیاندازند و در این بین از بازیگرانی که در دو نسل متفاوت و در دو دولت متفاوت بوده اند بهره مند شوند.

بقیه در ادامه مطلب........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:گلشیفته فراهانی ، بهروز وثوقی ، تئاتر ضدایرانی ، یک رویای خصوصی,وطنننن فروشی,خودفروشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صراطسیر قهقرایی طرح‌های سناریوپردازان آمریکایی و کاهش تاثیرات آنها بر تحولات چندگانه اخیر در کشورهای آشوب‌زده منطقه باعث شده تا آمریکا که پیشتر برای اجرای سیاست‌های خود از ترکیه و قطر استفاده می‌کرد، از مدتی پیش به فکر تغییر ابزار اجرای طرح های خود باشد، نشانه‌های این تغییر را از دو ماه پیش می‌توان در درگیری‌های داخلی ترکیه که رد پای سازمان‌های جاسوسی آمریکا نیز در آن مشاهده شده و طرح ناگهانی و غافلگیر کننده برکناری امیر قطر از قدرت دید.


بر اساس طرح جدید، عربستان به عنوان عامل و ابزار اصلی پیاده سازی طرح‌های آمریکا در منطقه انتخاب شده و مسئولیت میدانی درگیری‌ها در کشورهایی نظیر سوریه، مصر، لبنان و برخی دیگر از کشورهای اسلامی به عهده ریاض و عوامل تروریستی این کشور در منطقه گذاشته شده است.
بقیه در ادامه مطلب.......................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:سعودی,وهبی,خبیث,جنایت,تروریسم,قتل و کشتار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زنان جنگجوي چچني و جهاد نكاح در سوريه
زنان جنگجوي چچني و جهاد نكاح در سوريه
چه بسا اخبار حضور گروه های مسلح تکفیری بیگانه در سوریه که به کشتار مردم و حمله به نیروهای نظامی سوریه مبادرت می کنند، دیگر به امری عادی و بدیهی تبدیل شده باشد، اما هر از گاهی خبرهای عجیب دیگری همچون عزیمت زنان خارجی از مناطقی مشخص به سوریه تحت عناوینی چون جهاد نکاح به گوش می رسد که تعجب بسیاری از محافل را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حضور چچنی ها و غیر چچنی ها در سوریه امری بدیهی است، اما مسئله جدید در این میان حضور "زنان جنگجوی چچنی" است که از کوهستان های روسیه، تحت لوای القاعده به سوریه آمده اند تا در چارچوب فتوای القاعده برای جهاد علیه نظام سوریه به "برادران"(!) خود کمک کنند.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب: تروریست های خارجی جهاد نکاح جهاد نکاح در سوریه تروریست های تکفیری زنان چچنی فساد اخلاقی تروریست ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، ارائه پیشنهاد مجدد تشکیل حزب فراگیر از سوی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی درست چند روز بعد از پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات 24 خرداد برای گردهم آوردن نیروهای جریان کارگزاران، اصلاحات و اصولگرایان معتدل! تا کنون با پیگیری های شخصیت های مختلف سیاسی دنبال شده است.

محمد رضا عارف که علی رغم میل باطنی اش به درخواست بزرگان اصلاحات و کارگزاران از صحنه رقابت های انتخاباتی به نفع حجت الاسلام حسن روحانی کناره گیری کرد یکی از شخصیت های پیگیر و فعال در تاسیس حزب فراگیر به حساب می آید.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در تیرماه سال جاری در مصاحبه ای از حضور همراهان محمد رضا عارف در هیئت موسس این حزب و پیگیری های ویژه وی برای راه اندازی این حزب سیاسی خبر داده بود که تلاش کاندیدای جریان اصلاحات برای راه اندازی حزبی فراتر از جریان اصلاح طلبی در کشور با واکنش منفی برخی از چهره های این جریان روبرو گردید.



در همین خصوص ژاله فرامرزیان رئیس دوره‌ای پیشین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره پیوستن این شورا به حزب فراگیری که عارف تأسیس خواهد کرد، بیان می دارد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یک نهاد مستقل و باسابقه است و قصد پیوستن به هیچ حزبی را ندارد.

عدم درخواست حجت الاسلام حسن روحانی از عارف برای حضور در مسند معاون اولی ریاست جمهوری یازدهم و پیشنهادهای در حد وزارت خانه ای، عارف را مسمم برای تشکیل این حزب نمود که وی در جریان راهپیمایی روز قدس با اعلام اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی حزب فراگیر اظهار داشت: این حزب از مطالبات مردم بوده و کارگروه‌های جدید برای رسیدن به این حزب تشکیل شده است.

حال با جدی شدن تشکیل این حزب و تلاش عارف و همراهانش برای حضور طیف های مختلف اصلاحات در حزب فراگیر اخبار رسیده حکایت از بالا گرفتن اختلاف محمد رضا عارف با سید محمد خاتمی بر سر تشکیل این حزب را دارد.

بنابر این خبر در جلسه هفته گذشته جمعی از سران اصلاحات سید محمد خاتمی با اعتراض به عارف مبنی بر دنبال کردن سیاست جذب و هضم اصلاحات در حزب فراگیر، عارف را متهم به سودای ریاست اصلاحات نموده است.

تشدید اختلافات میان عارف و خاتمی در حالی اتفاق می افتند پیش تر نیز سید محمد خاتمی مخالفت خود را برای کاندیداتوری عارف در انتخابات 92 به دلیل عدم موضع حمایتی صریح وی از سران اصلاحات اعلام داشته بود.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 1 شهريور 1392برچسب:عارف,خاتمی,اصلاحات,اغتشاش,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حجت الاسلام جلیل محبی از روحانیون شاغل در مرکزپژوهشهای مجلس شورای اسلامی و سازمان بسیج حقوق دانان و فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق علیه السلام در صفحه شخصی خود این عکس را منتشر کرده است

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:بی حجابی,بی حیایی,بی عفتی,بی عصمتی,دوزخ, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سی.ان.ان گزارش داد؛ پلیس لندن رها اعتمادی را به اتهام تجاوز وحشیانه به یک پسربچه یازده ساله بازداشت کرده است. این پسربچه بعد از دیدن تصویر مجری من و تو، او را شناسایی کرد.

به گزارش 598 به نقل از شبکه خبر، رها اعتمادی، مجری شبکه ماهواره ای "من و تو" به اتهام تجاوز و آزار جنسی یک پسربچه یازده ساله در انگلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

شبکه CNN گزارش داد؛ رها اعتمادی در لندن زندگی می کند و پلیس اعلام کرد که او پنجشنبه ۱۸ آوریل پسربچه ای به نام جک باتلر را مورد حمله و تعرض جنسی قرار داده است.

این پسربچه در حالی که در مسیر استایفورث به بروکسهلم به سمت خانه می رفت، ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه شب مورد یک تجاوز خشن جنسی قرار گرفته است.

این پسر بعد از دیدن تصویر رها اعتمادی او را شناسایی کرد و با شکایت خانواده اش، این فرد منحرف دستگیر شد.

همچنین سایت خبری "Argus” در گزارشی نوشت:

 LONDON EYE از تجاوز جنسی رها اعتمادی برنامه ساز و مجری شبکه من و تو به یک پسر 11  ساله خبر داد.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:وحشی,تجاوز,من و تو,بهایی,کانادا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، در نظر دارد مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز دوشنبه 28/5/92 می آید:

* فیلم/ اظهارات توفیقی در تحصن 88 دانشگاه تهران

خبرگزاری نسیم فیلم اظهارات جعفر توفیقی در تحصن سال 88 مسجد دانشگاه تهران و سایت نکات پرس خبر این گفت و گو را منتشر کردند. توفیقی در بخشی از این صحبت‌ها می گوید:به نظر من از هر جنبه که نگاه کنیم واقعا ابعاد این تاسف و تاثر و تالم بسیار گسترده است که ما رای موسوی را بگیریم و به اسم کسانی بنویسیم که در واقع انقلابیون چند روزه هستند. 

این فیلم اینجا کلیک کنید

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:فتنه88,تحصن,توفیقی,تحریک به اغتشاش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

598 به نقل از فارس: «مصدق هنگامی شدت این مشکلات را دریافت که «لوی هندرسون»، سفیر آمریکا، در ۲۵ مرداد از مصدق درباره ادعای سرلشکر زاهدی [دایر بر نخست‌وزیری‌اش] پرسش کرد و به‌طور ضمنی می‌خواست به مصدق بگوید که مقامات آمریکایی چنین ادعایی را مورد بررسی قرار داده‌اند. در جریان این دیدار بود که سفیر آمریکا، بر اساس گزارشات، تهدید کرد که چنانچه دولت نتواند جلوی تحریکات توده‌ای‌ها را علیه آمریکایی‌های مقیم ایران بگیرد، دولت آمریکا همه کارکنان خود را از ایران فراخواهد خواند. سفیر آمریکا پس از ملاقات با مصدق، هنگام گفتگو با خبرنگاران، از به‌کار بردن عنوان نخست‌وزیر برای دکتر مصدق، خودداری کرد.» (سپهر ذبیح: ۱۷۶)

این ماجرایی است که ۳ روز قبل از کودتای ننگین ۲۸ مرداد اتفاق می‌افتد. «محمد رفیعی مهرآبادی» در همان منبع و ذیل همان بخشی که گذشت، تصریح می‌کند که هندرسون از مصدق خواسته بود از قدرت کناره‌گیری کند و گفته بود که واشنگتن، دیگر حکومت او را به‌رسمیت نمی‌شناسد. مصدق هم در مقابل آمریکا را به قطع روابط سیاسی تهدید کرده بود.

بقیه در ادامه مطلب.........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:کودتا,آمریکای خبیث,جنایت,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وزیر جدید نفت برای تغییر همه معاونان وزیر نفت از جمله معاون برنامه‌ریزی این وزارتخانه که از نفتی‌های قدیمی است، تا پایان هفته بعد بیشتر صبر نخواهد کرد و مدیران ۴ شرکت اصلی وزارت نفت نیز پیش از بقیه معاونان تغییر خواهند کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیژن زنگنه وزیر جدید نفت در اولین اقدام پس از گرفتن رای اعتماد از مجلس، احمد خالدی معاون بین‌الملل وزیر نفت و مسئول پیگیری پرونده کرسنت در وزارت نفت و شورای عالی امنیت ملی را برکنار و منصور معظمی را نه به عنوان معاون وزیر که به عنوان سرپرست معاونت بین‌الملل منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، حکم برکناری خالدی پس از انتصاب رئیس دفتر و مسئول حوزه وزارتی وزارت نفت صادر شد.

دومین تغییر مهم امروز برکناری مرتضی شاهمیرزایی از بازرسی وزارت نفت و انتصاب سیدرحیم عقیق به این سمت بود. بر خلاف ادعای بعضی رسانه‌های نزدیک به زنگنه درباره تزریق وی از خارج از بدنه نفت به این صنعت، شاهمیرزایی فارغ‌التحصیل دانشگاه نفت بوده است.

چهارمین تغییر روز نخست وزارت زنگنه نیز به انتصاب محسن پاک نژاد به سمت سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی اختصاص داشت.

بر اساس این گزارش گفته می‌شود زنگنه برای تغییر همه معاونان وزیر نفت از جمله معاون برنامه‌ریزی این وزارتخانه که از نفتی‌های قدیمی است بیش از انتهای هفته آینده صبر نخواهد کرد و مدیران 4 شرکت اصلی وزرات نفت نیز پیش از بقیه معاونان تغییر خواهند کرد.

زنگنه در یکی از نطق‌های خود قبل از تصدی وزارت نفت گفته بود: امروز موسم «یوم‌المرحمه» و کار و تلاش همگانی برای خدمت به کشور است.»

وی در نطق‌های دیگر خود نیز پرهیز از انتقامجویی را وعده داده بود.

حسن روحانی رئیس جمهور نیز در اولین نشست خبری خود تعبیر یکی از خبرنگاران درباره داس به دست گرفتن برای دروی مدیران دولتی را نپسندیده و گفته بود من با کلید آمده‌ام نه با داس.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:برکناری,قلع و قمع,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درگیری ارتش سوریه و مقاومت حزب الله با عناصر مسلح در اطراف حرم حضرت زینب(س) در حومه دمشق همچنان ادامه دارد. در درگیری دو روز گذشته با گروه های تکفیری در منطقه حی الغربه تعدادی از افراد ما در این محدوده به شهادت رسیدند اما تمامی افراد همچنان مصمم به دفاع از محدوده حرم حضرت زینب(س) هستند.
به گزارش پایگاه 598، درگیری ارتش سوریه و حزب الله با عناصر مسلح در اطراف حرم حضرت زینب(س) در حومه دمشق همچنان ادامه دارد. این درگیری ها طی دو روز گذشته بیشتر در منطقه حی الغربه متمرکز بود که نیروهای وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره در آن استقرار دارند.



یک منبع آگاه نظامی به ابنا گفت: بیش از دو هزار نیروی تروریست جبهه النصره در این منطقه مستقر هستند. در درگیری دو روز گذشته با گروه های تکفیری در منطقه حی الغربه تعدادی از افراد ما در این محدوده به شهادت رسیدند اما تمامی افراد همچنان مصمم به دفاع از محدوده حرم حضرت زینب(س) هستند.

فاصله نیروهای محافظ حرم با افراد مسلح تروریست در این نقطه یک خیابان بیشتر نیست.

یک منبع سوری به سانا گفت یگانهایی از ارتش سوریه، شماری از تروریستها از جمله یک تک تیرانداز را در محله برزه به هلاکت رساندند، همچنین در درگیری نیروهای ارتش با یک گروه تروریستی در جوبر، شماری از اعضای این گروه تروریستی کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که سید حسن نصرالله روز گذشته در سالروز پیروزی جنگ 33 روزه اظهار داشته بود که: یکی از واکنشهای ما به انفجار تروریستی ضاحیه این است که اگر رزمندگانی در سوریه داشته باشیم، آن را چند برابر خواهیم کرد و اگر نبرد با تروریستها مستلزم رفتن همه رزمندگان حزب الله به سوریه از جمله من باشد، برای آن آماده هستیم.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:سوریه ، مدافعان حرم ، اطراف حرم ، شهادت مدافعان حرم ، تکفیری ها ، جمله به اطراف حرم ، حضرت زینب ، , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم، سید محمد حسینی که در ابتدای خروج خود از کشور در رسانه های ماهواره ای به عنوان شومن مشغول به فعالیت بود،پس از آنکه تاریخ مصرفش در تلویزیون های ماهواره ای به سر رسید او راهی جز سر سپردگی به رسانه های ضدانقلاب پیدا نکرد. رسانه های ضدانقلاب از آنجا که وی چندین سال در ایران به عنوان شومن فعالیت داشت و از محبوبیت نسبی برخوردار بود از او دعوت به عمل آوردند تا آنجا که یک پای وی در صدای آمریکا بود و دیگری در تلویزیون پارس بود

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مرداد 1392برچسب:عاقبت ، انقلاب ، شومن,خودفروشی,سرسپردگی,وطن فروشی,ذلت,خفت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز؛ یکی از منافقین، ابهامات موجود در کناره‌گیری اعضای سازمان نفاق را این‌گونه توصیف کرده است: "داستان جداشدگان از شورا (اعم از استعفا، اخراج و رفته های خاموش و ...) حاوی درس‌های آموزنده‌ای است. ما تا امروز هنوز نمی‌دانیم نمایندگان سابق شورا در سوئد، کانادا، انگلستان و آمریکا چرا و به چه ترتیب مسئولیتشان را زمین گذاشتند؟ آیا از عضویت استعفا دادند؟ فقط جدا شدند و افسرده شورا را پشت سر نهادند؟ طرد شدند؟ چه اتفاقی افتاد؟! جدا شدن بعضی از فعال‌ترین مسئولان سابق، مانند زنده یاد آل اسحاق و ... به چه علت صورت گرفت و چه پروسه‌ای را طی کرد؟"

زهره محسنی پور از هواداران سازمان منافقین در خارج از کشور، به نقل از زری اصفهانی، با حمله به کریم قصیم و ایرج مصداقی از سران مستعفی سازمان در وبلاگش نوشت: "اخیر دکتر کریم قصیم، عضو مستعفی شورای ملی مقاومت که هم و غمّش جنگ با مجاهدین خلق شده است؛ نامه سرگشاده‌ای از مسعود رجوی به سران حکومت مذهبی ایران را که قبل از انتخابات اخیر نوشته بود، بهانه هیاهوهای بسیار برای هیچ خود کرده است. نامبرده می‌گوید که نامه نوشتن به سران حکومت از دید ایشان یک گناه کبیره بوده است و ایشان که فردی بسیار انقلابی هستند، به دلیل این نامه از شورای ملی مقاومت استعفا داده است."

بقیه در ادامه مطلب.................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 مرداد 1392برچسب: منافقین ، مجاهدین ، گروهک ، تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی از صبح امروز چهارشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی سوابق و برنامه های وزرای صنعت، معدن و تجارت، علوم تحقیقات و فناوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین وزیر کشور برگزار گردید.

موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت: محمدسعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: بر خود واجب دانستم امروز از دولتی حمایت کنم که ریاست آن بر عهده شخصی مدیر، مدبر و مومن قرار دارد و 8 سال با وی کار کردم و از دولتی حمایت می‌کنم که همه آنها را می‌شناسم.

بقیه در ادامه مطلب..................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 مرداد 1392برچسب:علی مطهری,فتنه گران,دفاع از فتنه آشوب ,اصلاحگران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


*کیهان
روی آتش فتنه آب می‌ریختند یا بنزین؟!

خانواده یکی از شهدای فتنه و آشوب سال 88 می‌گویند محمدعلی نجفی به همراه مسجد جامعی و ابتکار به منزل آنها رفته بودند تا تقصیرها را گردن رهبری بیندازند.به گزارش جهان‌نیوز، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود. مهم‌ترین این اتفاقات در بررسی صلاحیت محمدعلی نجفی برای وزارت آموزش و پرورش رخ داد و دکتر زاکانی اعلام کرد که وزیر پیشنهادی در کمیسیون اعلام کرده که به فتنه اعتقادی ندارد. اما این تنها یک بعد ماجراست. فعالیت‌های آقای نجفی در زمان فتنه بیش از این‌ها بوده است. برخی از خانواده‌های کشته‌شدگان فتنه 88 گفته بودند که آقای نجفی در آن زمان با هدف تطهیر فتنه‌گران و انداختن تقصیر به گردن رهبری این دیدارها را انجام می‌داده است.

پدر شهید محمدحسین فیض در این باره گفته است: خانم ابتکار و آقای مسجد جامعی و نجفی آمده بودند. من تعجب کردم،‌ آمده بودند تقصیر را بیندازند گردن رهبری! به کنایه می‌گفتند که ما تعجب می‌کنیم چرا «آقا» با این‌ها برخورد نمی‌کند! هم ایشان را مقصر می‌دانستند و هم دولت را. در اصل آمده بودند که این را بگویند. بعد می‌گفتند که این حوادث تقصیر ما نیست و ربطی به میرحسین موسوی هم ندارد!
یادآور می‌شود نجفی- نامزد تصدی وزارت آموزش و‌ پرورش- در مجلس مدعی شد به ویژه پس از خطبه‌های نمازجمعه رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد آن سال با جریان فتنه و آشوب همراهی نکرده و برای آرام گرفتن خانواده‌های قربانیان و ریختن آب روی آتش به دیدار آنها رفته است! و این در حالی است که وی اواخر مرداد همان سال نامه‌ای را به همراه برخی نمایندگان افراطی مجلس ششم و گروهی از تندروهای دولت اصلاحات و سازندگی در حمایت از فتنه امضا کرده است.

در این نامه که نام نجفی و میلی منفرد ( 2 وزیر پیشنهادی) در کنار اسامی محسن آرمین، فائزه هاشمی، رجب مزروعی، جلایی‌پور، مرتضی حاجی، محمد سلامتی، شکوری‌راد، رضا خاتمی، احمد شیرزاد، مسجد جامعی، ناصر قوامی، کلانتری، مرتضی مبلغ، مصطفی معین، محمد رضا بهزادیان، ترکان، انصاری‌راد، خانیکی و... دیده می‌شود، از موسوی و کروبی و خاتمی حمایت و از نظام خواسته شده بر خواسته‌های [غیرقانونی آنان] توجه شود. این نامه ادعا و القا می‌کرد انتخابات مهندسی شده و مردم نتیجه آن را باور ندارند و باید به نگرانی‌های جدی و عمیق موسوی و کروبی و خاتمی ترتیب اثر داده شود. این در حالی بود که سران فتنه به هیچ نحو حاضر نبودند به مسیر قانون برگردند و دست از همراهی با گروهک‌های ضد انقلاب بردارند.نجفی از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران سازندگی است که سخنگوی آن چند سال پیش تصریح کرد این حزب یک حزب لیبرال است و اعتقاد دارد اسلام فاقد نظام حقوقی و سیاسی است!

بقیه در ادامه مطلب...................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:اخبار ، ویژه ، روزنامه ، کیهان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از (شمانیوز): فیلم‌سینمایی «فرزند چهارم» با حضور سید محمد خاتمی و عوامل این فیلم در سینما «فرهنگ» به نمایش درآمد. در این جلسه نمایش فیلم که شامگاه ۲۱ مرداد ماه برگزار شد، وحید موساییان کارگردان به همراه دیگر عوامل این فیلم از جمله مهتاب کرامتی، علی محمدقاسمی، فریدون شهبازیان و حسین محب‌اهری حضور داشتند.از میهمانان این مراسم می‌توان به دعایی، همسر سید حسن خمینی، مسجد جامعی، عموزاده خلیلی، لادن مستوفی، سام درخشانی، سید فرید قاسمی، سهیل محمودی،ساعد باقری، کاکائی و... اشاره کرد.
 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:خاتمی ، بازیگر ، زن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

"گروه سیاسی صراط" - ادبیات به کار گرفته شده در سخنان یک عضو جبهه پایداری در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی رییس جمهور، برای دقایقی فضای مجلس را متشنج کرد.
به گزارش گروه سیاسی صراط، در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهور، علی محمد بزرگواری به عنوان مخالف کلیات برنامه دولت یازدهم پشت تریبون مجلس رفت و با ادبیاتی منحصر به فرد به مخالفت با کلیات کابینه پرداخت.
او در بخشی از سخنان خود گفت: "مجلس باید مدرسی باشد. اینجا جای چاخان‌گویی و وکیل‌الدوله‌ها نیست. مطمئناً خود وزیرانی که رأی می‌آورند، با این چابلوسان برخورد خواهند کرد. کسی تا دیروز دست احمدی‌نژاد را می‌بوسید، امروز چه کارها که نمی‌کند."
گفتنی است بزرگواری علیرغم انتقاداتی که در برخی مورارد در دولت دوم احمدی نژاد از او داشته، همواره به عنوان یکی از مدافعان سرسخت رییس جمهور سابق شناخته می شد.
بعد از پایان سخنان او برخی از نمایندگان مجلس در تذکرات آیین نامه ای به انتقاد از او پرداختند. از جمله یونس اسدی در پاسخ به این قسمت از صحبت های بزرگواری گفت که "غرور و تکبر اجازه نداد این آخوند بزرگوار درست صحبت کند. خود ایشان هم می‌داند که چقدر دستمال‌کش دولت بوده است. حالا به من می‌گوید چابلوس!"
بزگواری در ادامه نطق خود در مجلس گفت که "در دولت اصلاحات و دولت نهم و دهم شعار جوان‌گرایی گوش فلک را کرد کرد اما برویم از صندوق عتیقه آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی وزیر در بیاوریم؟ برخی از این وزرا را بخواهیم در برخی پروژه‌ها ببریم، باید سرم به آنها وصل کنیم. وقتی در رأس این نظام رهبری عزیز در طول 4 سال از فتنه 88 سخن می‌گویند که فتنه‌گران مملکت ما را به پرتگاه سقوط می‌بردند و نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده بودند، آیا رواست که از اهالی و طرفداران فتنه در کابینه استفاده کنیم؟ از کسانی که به نمایندگی از سران فتنه در جلسه با رهبری شرکت کردند؟ باز برویم از همین‌ افراد استفاده کنیم و آرامش کشور را به هم بزنیم؟ چرا حرف اساسی نزنیم؟ چرا اگر از فتنه حرف بزنیم، می‌گویند اینها افراطی هستند؟ پس رهبری اولین افراطی است!"
او اضافه کرد "ما با فتنه‌گران سر سازش نخواهیم داد. هزینه‌های بزرگی را به نظام تحمیل کردند. فقط از خدا می‌ترسم. از هیچ کس نمی‌ترسم. ما دوست شما هستیم و می‌خواهیم تعامل شما را پاسخ بدهیم. ما از انتخاب خیلی از وزرا و معاونان تشکر می‌کنیم اما بگذارید روی آنها که حرف داریم، حرف‌مان را بزنیم."

"دله دزد" یا "شاه دزد"
این در حالی است که مهم ترین بخش سخنان این عضو جبهه پایداری مربوط به انتقاد او از انتخاب زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت بود. بزرگواری گفت "آقای زنگنه بیاید و باز هم آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی بیاید و میدان‌دار شود؟ نباید به او رأی داد. این آقازاده‌های دله‌دزد به نظام و روحانیت خیلی ضربه زدند."
استفاده بزرگواری از اصطلاح "دله دزد" واکنش های متعددی را برانگیخت.
در اصطلاح عامیانه، "دله دزد" به کسی گفته می شود که چیزهای کم ارزش و کم بها بدزدد. "دله دزدی" در واقع به "دزدی‌های خرد و ناچیز" گفته می شود. این در حالی است که منظور بزرگواری از به کار بردن این اصطلاح بی تردید اشاره به دزدی های کلان توسط آقازاده‌ها و افراد بانفوذ و رانت بوده است.
در اصطلاح عامیانه جامعه، گاهی به افرادی که دست به دزدی های کلان می زنند "شاه دزد" گفته می شود. "شاه دزد" در واقع دزدی است که در فن دزدی از طایفه دزدان ممتاز باشد.
قاضی‌پور، ندیمی، پیرمؤذن و جهانگیرزاده نمایندگانی بودند که در تذکرات آیین نامه ای به انتقاد از نطق بزرگواری پرداختند. لاریجانی هم تذکرات آنها را وارد دانست.

"چماق" و "تفرقه"
نمایندگان مجلس در تذکرات خود به استفاده از ادبیات "چماق در سخنان بزرگواری هم انتقاد کردند.
کمال‌الدین پیرمؤذن در تذکر خود گفت: "آن آقا اسم مدرس را هم می‌آورد. آیا مدرس چماق‌دار و بهتان‌زن بود؟"
جواد جهانگیرزاده هم عنوان کرد "اگر ما قانونمند باشیم، نیازی به چماق نیست. انتظار مردم از ما این است که در یک فضای آرام‌تر بررسی کنیم. نباید تهمت زد و حرف‌هایی از جمله پیرمرد زد. رئیس‌جمهور مختار است که هر کسی را انتخاب کند."
صحبت های بزرگواری در حالی بیان شد که پیشتر دیگر اعضای جبهه پایداری، مواضع متناقضی را در قبال انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری اتخاذ کرده بودند.
سخنگوی جبهه پایداری حتی در یکی از موضع گیری های با اشاره به صحبت های روحانی در اولین نشست خبری عنوان کرده بود اگر "روحانی مواضعش را زودترشفاف می‌کرد، ما به او رای می‌دادیم!"
جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری از سعید جلیلی حمایت کرده بود. اکثر حامیان جلیلی با این استدلال که انتخابات قطعا به دور دوم خواهد رفت حاضر به پذیرش اجماع میان اصولگرایان نشده بودند و از این رو، بسیاری از اصولگرایان جبهه پایداری را عامل "تفرقه" میان اصولگرایان دانستند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:دزدی از بیت المال,مهدی هاشمی,خاتمی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم، مبارزه سیاسی ضدانقلاب این روزها با پیروزی ملت ایران در خلق حماسه سیاسی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است، در این بین تلویزیون کانال وان (به مدیریت شهرام همایون) که همواره ادعا می کند یکی از بزرگ ترین تشکیلات سیاسی در خارج از کشور بوده و سرلوحه کارش رعایت اخلاق و شئون اجتماعی است در اتفاقی نادر از بینندگان خواست تا به شماره های تلفن های اعلام شده تماس گرفته و نسبت به شرایط موجود اعتراض کنند.
اگرچه به هر روی استقرار نظام ج.ا.ا خوشایند ضدانقلاب نبوده و نیست و آنان همواره به دنبال اعتراض و مبارزه علیه نظام ج.ا.ا هستند ولی باید از شهرام همایون پرسید که چه اتفاقی افتاده است که او تماس با بیت رهبری و یا نهاد ریاست جمهوری را در راستای مبارزه سیاسی قلمداد می کند و این چنین با شور و هیجان از بینندگان می خواهد که با شماره های مزبور تماس برقرار کنند.نکته جالب توجهی که در جریان برنامه آخرین لحظه اتفاق افتاد این بود که یکی از بینندگان با اظهار اینکه وی با بیت رهبری تماس گرفته است به شهرام همایون گفت: «من با بیت رهبری تماس گرفتم و مراتب اعتراض خود را اعلام کردم، آنها هم بدون آنکه به من بی احترامی کرده باشند در جواب به من گفتند که حتما گزارش خواهند کرد!».
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:شهرام همایون ، سیم آخر ، انقلاب,ضدانقلاب فراری,تلویزیونهای بیگانه,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی «صدای روحانی ربنای شجریان(!) از رسانه ملی پخش نمی‌شود مردم با صدای اذان شبکه‌هایی همچون فارسی‌وان افطارشان را باز می‌کنند.»
به گزارش 598، روزنامه بانی‌فیلم با آویزان شدن به یادداشتی از یک بازیگر زن نقش‌چندم به انتقاد از برنامه‌های مناسبتی رسانه ملی در ماه رمضان پرداخت.

«آ.و» بازیگر ناشناخته‌ای که سابقه بازی در نقش‌های بی‌اهمیت در چند سریال را دارد مدعی شد: وقتی «صدای روحانی ربنای شجریان(!) از رسانه ملی پخش نمی‌شود مردم با صدای اذان شبکه‌هایی همچون فارسی‌وان افطارشان را باز می‌کنند.»

وی توضیح نداده است چه وجه اشتراکی میان شجریان و شبکه صهیونیستی فارسی‌وان وجود دارد که مردم روحانیت شجریان(!) را در شبکه مبلغ همجنس‌بازی جست‌وجو می‌کنند!

اینکه برخی از بازیگران بیکار و فراموش شده نقش چندم، برای مطرح کردن خود دست به یادداشت‌نویسی یا مصاحبه‌های مبتذل بزنند چندان غیرعادی نیست. اما‌اینکه روزنامه بانی‌فیلم برای چندمین بار تبدیل به تریبون کسانی شود که بدون سابقه هنری و فرهنگی به سیاه‌نمایی و ابتذال می‌پردازند جای تامل دارد!
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:فارسی وان,شجریان,بی حیایی,فحشا,ابتذال,خیانت,خارج نشینان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با تنگ آمدن قافیه «تقلب انتخاباتی» برای عوامل فتنه و آشوب سال ۸۸، سعید حجاریان مدعی شد آنچه در سال ۸۸ رخ داد تقلب و تخلف نبود، بلکه تدلیس سیستماتیک بود...!

به گزارش 598، وی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفته است: چند بار گفته‌ام که بحث‌ ما این نیست که تخلف و یا تقلب شده است. به نظر من واقعه‌ای اتفاق افتاده است که اسم آن «تدلیس سیستماتیک» است. در توضیح تدلیس باید بگویم که مثلا اگر شما سه سال در شهرداری به مردم پول بدهید، بعد هم چهار سال در دولت به مردم سیب‌زمینی و یارانه و پول یا مفت بدهید و رأی بخرید، تدلیس سیستماتیک است. درست است؟ آقای احمدی‌نژاد وعده نداد، در این راه پول خرج کرده و گونی گونی سیب‌زمینی و غیره به مردم داده است، درست است؟ بنده می‌خواهم بگویم چهار سال دور اول ریاست جمهوری به علاوه دوره شهرداری، آقای احمدی‌نژاد چقدر از بیت‌المال برای رأی آوردن «تدلیس» کرده است؟ بر این اساس نه می‌گویم تقلب شده و نه می‌گویم تخلف شده است. ترجیح می‌دهم اسم جدیدی برای آن انتخاب کنم و آن «تدلیس سیستماتیک» است.

کیهان در این باره نوشت: یادآور می‌شود طی سال‌های اخیر کسانی چون خاتمی، تاج‌زاده، موسوی خوئینی‌ها، ابطحی و... در محافل خصوصی بارها تصریح بر دروغ بودن ادعای تقلب که بهانه دامن زدن به آشوب‌طلبی و قانون‌شکنی و رفتارهای ضد امنیت ملی بود اعتراف کرده‌اند با این وصف تغییر واژگان و تعبیر عبارات مبهم و گنگ، نمی‌تواند مسئولیت ارتکاب جرایم و خیانت‌های سنگین ضد امنیتی را از دوش فتنه‌گران بردارد.

در واقع مصداق بزرگ تدلیس در سال ۸۸، همین دروغ بزرگ «تقلب» و فریب مردم بود ضمن این که نسبت دادن رأی ۲۵ میلیون نفر (۶۳ درصد از مردم) به سیب‌زمینی یا «یارانه» و «پول مفت»، خود حرف مفتی است چه آن که اولا توهین به شعور اکثریت همان مردمی است که ۴ سال بعد با نسبت ۷/۵۰ درصد به کسی رأی دادند که لااقل در ادعا و لفظ مورد حمایت مدعیان اصلاح‌طلبی بود.

ثانیا در سال ۸۸ اساسا موضوع پرداخت یارانه‌ها به شکل امروزی اصلا به تصویب نرسیده و مطرح نبود. ثالثا اصلاح‌طلبان با وجود اذعان به ضرورت هدفمندسازی یارانه‌ها از اعمال آن با پیش‌بینی احتمال نارضایتی مردم ابا داشتند و البته به صورت یک سویه در برخی مقاطع صرفا به قطع برخی یارانه‌های کالایی- مانند هزار برابر شدن قیمت قیر و... اقدام کردند.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:خاتمی,حجاریان,توهین به ملت ایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش فرهنگ نیوز ، روزنامه صهیونیستی "ييديعوت احرونوت" تصاویری از  سفر "لیونل مسی"، بازیکن تیم بارسلونای اسپانیا در اورشلیم منتشر کرد، که بسیار بحث بر انگیز شد.

تیم بارسلونا اسپانیا در سفر تفریحی که به اسرائیل داشت از چند منطقه از جمله کرانه باختری و دیوار "ندبه" در اورشلیم دیدار کرد. مسی در کنار هم تیمیان خود ضمن اینکه کلاه اسرائیلی بر سر گذاشت در مقابل دیوار ندبه مشغول به خواندن دعا شد.

دیوار ندبه که مقدس ترین مکان مذهبی یهودیان در اورشلیم است، برای مسیحیان و یهودیان بسیار کلیدی است. پیروان ادیان ابراهیمی در این مکان به عبادت می پردازند.
 
سفر این فوتبالیست مشهور به اسرائیل و هم تیمی های او  خشم مسلمانان را بر انگیخت.
 

منبع: قبله مسلمین

بقیه تصاویر در ادامه مطلب................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:صهیونیستها,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش صابرنیوز به نقل از فارس، روزنامه کانادایی «گلوب اند میل» به قلم «جان برد» وزیر خارجه کانادا نوشت: هفته گذشته، جمهوری اسلامی ایران، «حسن روحانی» را بعنوان هفتمین رئیس‌جمهور ایران تحلیف کرد. در هفته‌ها و ماه‌های آتی، جهان باید به تماشای این بنشیند که آیا امیدها و آرزوهای ایرانی‌ها تحقق پیدا می‌کند یا خیر.
 
علیرغم آنکه «جان برد» بعد از برگزاری انتخابات خردادماه ریاست‌جمهوری ایران مجبور شد به دلیل نادیده گرفتن مشارکت مردم ایران در این انتخابات طی نامه‌ای از ایرانیان عذرخواهی کند اما هم‌اکنون در مقاله‌ای در روزنامه گلوب اند میل در ارتباط با تعهد دولت ایران به اصلاحات ابراز تردید کرد.
 
وی در این مقاله با زیر سوال بردن اعتبار جمهوری اسلامی ایران، اینگونه با لحنی بسیار تند ادامه داد، بعد از تحلیف روحانی، این دیکتاتوری نظامی سرکوبگر روحانیون ظاهراً یک فرصت دیگر دارد و رهبری ایران باید تصمیم‌گیری کند که آیا قصد دارد ایران را در مسیر کنونی هدایت کند یا اینکه می‌خواهد به روحانی اجازه دهد که از استبداد و ترس کنار بکشد و ایران را در زمره مللی که به رفاه و آزادی متعهد است، قرار دهد.
 
وزیر خارجه کانادا در اظهارات خود از حقوق بشر ایران انتقاد کرد و تلاش کرد نقش روسای جمهور در اداره کشور را نادیده بگیرد و همچنین ایران را به دخالت در امور سوریه متهم کرد.
 
جان برد ضمن دخالت در امور ایران ادامه داد که دولت ایران برای مذاکرات واقعی هسته‌ای با گروه 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) باید تغییرات اساسی ایجاد کند و به طور کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند، به حقوق بشر احترام بگذارد و حمایت از گروه‌های مرگ، تخریبگر و هرج و مرج در منطقه را متوقف کند و منافع شهروندان خود را در اولویت قرار دهد.
 
وی در پایان ضمن بیان اینکه تحریم‌ها برجای خود باقی می‌ماند اینگونه گفت که کانادا و باقی جهان به دنبال مشاهده اصلاحات عمیقی از جانب ایران هستند و جهان منتظر اقدام عمل ایران و نه شعارهای خالی و ژست‌های نمادین است.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:دخالت در امور داخلی ایران,کانادا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یکی از مشاورین محمد خاتمی که البته هنوز هم علت انتخاب شدن وی به سمت مشاوره وی معین نیست ، به شاگردی اش در محضر مسعود بهنود ابراز افتخار می کند.

به گزارش رویداد، ریحانه طباطبایی که از مشاوران سید محمد خاتمی است. وی پس از فحاشی قبلی خود به رای دادگاه مرتضوی در صفحه ی فیسبوکش، امروز به استاد خارج نشین خود که در شبکه بی بی سی فعالیت دارد و در جریان فتنه سال 1388 به تهییج افکار عمومی می پرداخت ، می بالد.

گفتنی است مسعود بهنود پیش از خروج از ایران مجذوب اندیشه های مارکسیستی بوده و سعی می کرد تا با نزدیک شدن به محافل فرهنگی و رسانه ای کشور نقش یک نفوذی را بخوبی ایفا کند.

مسعود بهنود همچون تعداد دیگری از روزنامه نگاران فعال در نشریات زنجیره ای اصلاح طلب که به همکاری با سرویس های جاسوسی بیگانه بارها و بارها متهم شده بودند ، پس از خروج از کشور فورا در بنگاه دروغ پراکنی و بهائی بی بی سی مشغول بکار شد.

وی هم اکنون با مزدبگیری از رسانه بهائیان که ضمنا در حوزه دفاع از اشغالگری رژیم اسرائیل نیز فعال می باشد ، کارش مروری بر مطبوعات ایران و بررسی سرمقاله روزنامه ها می باشد و باصطلاح دست پرورده هایی همچون طباطبایی را برجسته سازی میکند.

مسعود بهنود اخیرا نیز پا به عرصه بسیار نامتعارفی در شبکه بی بی سی گذاشته است که رویداد بزودی گزارش اختصاصی و قابل ملاحظه ای از آنرا منتشر خواهد کرد.

در نهایت نیز باعث تاسف است که برخی از چهره های سیاسی کشور اینچنین خود را در معرض عوامل دست چندم سرویس های جاسوسی و براندازان فرهنگی قرار داده و توان تشخیص اموری به این سادگی را هم ندارند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 مرداد 1392برچسب:خاتمی ، بهایی ، کلاس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

متأسفانه علی رغم اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات 92 و انتخاب کسی که به اذعان رسانه های ضد انقلاب و اپوزیسیون، جزو گزینه های احتمالی نبود، موجب شد تا فرضیه های تخیلی فتنه گران در سال 88 مبنی بر تقلب در انتخابات بر همگان روشن شود اما همچنان طیفی از اصلاح طلبان افراطی و تندرو بر مواضع قبلی خود اصرار می ورزند.

به گزارش بولتن نیوز،از همین دست موضع گیری ها، نوشته چند روز پیش عضو تندروی جبهه افراطی مشارکت، علی شکوری راد است که در برخی از سایت های اپوزیسیون و ضدانقلاب منتشر شد. در این نوشته شکوری راد با ذکر موضوعاتی که البته حالا دیگر محلی از اعراب ندارد، به حوادث فتنه 88 اشاره کرده و همچنان مواضع فتنه گران را توجیه کرده است. البته چنین مواضع علنی، کاملا خلاف مواضع خصوصی این افراد است. همچنان که رهبرانقلاب در دیدار چندین روز پیش خود درباره این موضوع چنین فرمودند:
«در انتخابات سال ۸۸، آن كسانى كه فكر ميكردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوكشى خيابانى كردند؟ چرا اين را جواب نميدهند؟ صد بار ما سؤال كرديم؛ نه در مجامع عمومى، نخير، به شكلى كه قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهى نميكنند؟ در جلسات خصوصى ميگويند ما اعتراف ميكنيم كه تقلب اتفاق نيفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نيفتاده بود، چرا كشور را دچار اين ضايعات كرديد؟»

بقیه در ادامه مطلب....................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 19 مرداد 1392برچسب:موسوی,کروبی,اغتشاش,نافرمانی,توهین به خون شهدا,جنایتجنبش سبز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از صراط: هرچند به تعبير يكي از انديشمندان مصري «علماي وهابي» در حد واندازه‌هاي «طلبه‌هاي الازهر» هم سواد ندارند، به همين خاطر اساساً شايد پرداختن به چنين شخصيت‌هاي چيزي جز اتلاف وقت نباشد، اما از آنجا كه برخي از همين به اصطلاح علماء سلفي بهتر است بگوييم علماي تكفيري وهابي- در جهت آتش‌افروزي ميان مسلمانان و دامن زدن به تفرقه و جنگ شيعه و سني و اعلام جهاد عليه مقاومت در راستاي نقشه‌هاي شوم دشمنان امت اسلامي گام برمي‌دارند، لازم است كه براي آگاه نمودن اذهان به صورت اجمالي با سابقه، تحصيلات، مواضع و رفتارهاي يكي از همين شيوخ به نام «محمد العريفي» آشنا شويم.

محمد عريفي كيست؟


«محمد بن عبدالرحمن العريفي» مبلغ و عالم جوان سعودي است كه در 15 جولاي 1970 در شهر دمام واقع در استان شرقي عربستان به دنيا آمد.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 18 مرداد 1392برچسب:وهابی,مفتی,جنایت,تروریست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

چندی است که پدیده ای شوم برپیکر زنان پایتخت خودنمایی می کند که نامش «ساپورت» و یا «لگ» (leg) است.

البته این از خاصیت های جامعه ی آوانگارد و مدپرست است که برای ذایقه سازی و هویت بخشی به پدیده های نو و گاها ناساز با فضای عمومی، اقدام به نامگذاری خاص بر روی آنها می کنند.

 

این تصاویر در فضای عمومی تهران براحتی قابل مشاهده است

 

اینکه چرا و چه کسی نام «جوراب شلواری» های سابق را «ساپورت» نهاده و اصلا این نام از خارج کشور همراه با این جوراب شلواری های رنگ آمیری شده وارد شده یا خیر، موضوع بحث ما نیست.

داستان از این قرار است که از زمستان 1391 برخی زنان خیابانی تهران در حرکتی کاملا مشکوک و سیستماتیک اقدام به پوشیدن جوراب شلواری هایی نمودند که منظره ی بدن نمای از زانو به پایین این پوشش ها قدری عجیب می نمود.

بقیه در ادامه مطلب..................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 18 مرداد 1392برچسب:بی حیایی,بی عفتی,برهنگی,بی غیرتی,غفلت مسولان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرصادنیوز: یکی از روحانیون کرد اهل سنت و امام جمعه شهر مرزی ازگله گفت: اسلام در رحمت و عطوفت است و قتل و کشتار در آن هیچ جایگاهی ندارد و قاتلان مجاهد نما در واقع معنایی کامل بندگی و نوکری آمریکاه و استکبار جهانی را به اجرا در می آورند.
ملا محمد براتی در رابطه با کشتار مردم مسلمان کرد سوریه در روزهای ماه مبارک رمضان به خبرنگار مرصاد  گفت: اسلام کشتن زنان و فرزندان کفار را هم جایز نمی داند آنوقت عده ای که ابزار دست آمریکا هستند مسلمانان شیعه و سنی کرد و عرب را در ماه رمضان به آتش می کشند.
وی گفت: چه کسی در این موضوع تردید دارد که اینها که به نام اسلام زنان و کودکان و جوانان مسلمین را با نام اسلام می کشند و از کشتار آنها تصویر می گیرند و در سراسر دنیا منتشر می کنند از سوی غرب و آمریکا مامور به اسلام هراسی و تخریب چهره مسلمانان هستند؟ اسلام هراسی با این اقدامات وارد فاز تازه ای شده است.
ماموستا براتی ادامه داد: سیره و زندگی پیامبراکرم (ص) و صحابه مکرم ایشان بهترین الگو برای رفتار اسلام و مسلمین با جامعه است و چنانکه می دانید حتی یک نمونه ولو کوچک از این کاری که مسلمان نماها در سوریه بر سر مسلمانان کرد آورده اند در سیره و زندگی نامه پیامبراکرم (ص) و صحابه مکرم وجود ندارد بلکه این راه و روش مورد غضب خداوند و پیامبر خداست.
وی کشتار مردم کرد را ناشی از خوی وحشی گری این گروه دانست و قلوب مسلمانان و کردها را از این مسئله جریحه دار عنوان کرد.
امام جمعه ازگله گفت: نه تنها اهل سنت و شیعه که هیچ مرام انسانی این رفتارها را حتی در کمترین سطح نمی پذیرد. این افراد دست نشانده آمریکا، صهیونیسم و استکبار جهانی در منطقه هستند و با امکانات، بودجه و سلاح آنان پشتیبانی می شوند.  در واقع این رفتارها و کشتارها چهره واقعی آمریکا و حامیانشان را نشان می دهد و گواه درستی این ادعا سکوت سازمان ملل در قبال این قضایاست.
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 18 مرداد 1392برچسب:جنایت,وهابی,صهیونیستها,آمریکای خبیث,وحشی گری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گروه سیاسی - یکی از سوژه هایی که در یک ماه اخیر به دستاویزی برای رسانه های استکباری همچون بی . بی . سی فارسی و دست اندرکاران فتنه 88 تبدیل شده، در گذشت یکی از زندانیان بند امنیتی زندان رجایی شهر به نام «افشین اسانلو» بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، مرگ این زندانیان امنیتی در آخرین روز خردادماه عاملی شد تا رسانه های استکباری با بزرگنمایی موضوع زندانیان سیاسی در ایران، علت مرگ را عدم پوشش مناسب خدمات پزشکی و به تبع آن نقض حقوق بشر در ایران قلمداد نموده و از این رهگذر زندانیان جریان فتنه با هدف فشار بر نظام ج.ا.ا برای آزادی، اقدام به نامه پراکنی های گسترده به مجامع بین المللی و همچنین مسئولین داخلی نموده و توهین های مکرری را به مقامات مسئول روا دارند.

این امر عاملی شد تا خبرنگار بولتن اقدام به تحقیقات نسبتا جامعی در خصوص زندانی متوفی نموده و ابعاد مظلومیت نظام اسلامی را در این پرونده مکشوف نماید که ذیلا به استحضار خوانندگان محترم می رسد:

افشین اسانلو که بود؟

افشین اسانلو فرزند یک خانواده متوسط ایرانی بوده که در سال 1350 متولد شده و تا فوت پدرش در سال 1364 زندگی عادی داشته است.

بقیه در ادامه مطلب...........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:تمساح ، فتنه ، ابتذال ، خیانت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از سایت بولتن نیوز، " ابراهیم خدابنده " عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به تشریح فعالیت خود در این تشکیلات پرداخت.


باشگاه خبرنگاران: وضعيت زنان در پادگان اشرف به چه صورت است؟

خدابنده: اعتقاد گروهک تروریستی منافقین بر اين است که ما توانسته‌ايم ميان زن و مرد برابري را محقق کنيم و رهايي زن را فقط اين گروهک تروريستي توانسته به منصه ظهور برساند و اين در حاليست، زمانی که افراد از اين گروهک تروريستي خارج شده و با ديد بازتري به موضوع نگاه مي‌کنند، متوجه اين موضوع شده که زنان در گروهک تروريستي منافقين مورد استعمار قرار گرفته، يعني همه به عنوان برده سرکرده محسوب شده و علاوه بر آن به عنوان برده جنسي سرکردگی مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

در گروهک تروريستي منافقين زنان حق ازدواج، تشکيل خانواده و بچه‌دار شدن را نداشته و خانواده دشمن آنها به شمار مي‌رود.

بقیه در ادامه مطلب...........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:منافقین ، مسعود رجوی ، فتوای مضحک,جنایت,ضدحقوق بشر,خیانت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در سال 89 خبری در پایگاه تحلیلی- خبری مشرق با عنوان "موافقت پادشاه عربستان با تخريب کامل مسجدالحرام" منتشر گردید. این خبر از طرحی جدید برای توسعه مسجدالحرام پرده بر می‌داشت که توسط شرکت انگليسي معماري اتکينز و همکاری دو معمار مدرن به نام نورمن فاستر و زاها حدید، تهیه شده بود. این شرکت، طرح جديد توسعه مسجدالحرام را براي افزايش جمعيت زائران به 5ميليون نفر به پادشاه عربستان ارائه داد که در مرحله یک اجراي آن تخریب قسمتي از مسجدالحرام، و در مرحله دوم  و سپس سوم آن، تخريب کامل مسجدالحرام به غير از بناي کعبه دنبال می شود.

 
اکنون این طرح با سرعت تمام درحال اجراست و در پی اجرای مرحله ی اول آن (فاز یک) بخش شمال و شمال غربی جداره مسجدالحرام از ابتدای سعی صفا و مروه تا انتهای باب الفتح تخریب شده است که به نقد آن خواهیم پرداخت.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:کعبه,محاصره,وهابیت,جنایت,خیانت,کشتار,توهین به مقدسات اسلام,مفتی وهابی,تکفیری,سربریدن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جلوگيري از عبور هواپيماي رئيس جمهورسودان ازآسمان عربستان
جلوگيري از عبور هواپيماي رئيس جمهورسودان ازآسمان عربستان
مقامات عربستان با تأیید خبر ممانعت از عبور هواپیمای عمر البشیر از آسمان این کشور، مدعی شد که درخواست عبور هواپیمای رئیس جمهور سودان را "به موقع" دریافت نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سازمان هواپیمایی عربستان در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر مخالفت این کشور با عبور هواپیمای عمر حسن البشیر رئیس جمهور سودان از آسمان عربستان برای ورود به ایران اعلام کرد: درخواستی برای عبور پرواز خارطوم-تهران دریافت نکرده است.

بنابراین گزارش، مرکز مراقبت پرواز عربستان از مرکز مراقبت پرواز خارطوم درخواستی برای ورود هواپیمای رئیس جمهور سودان دریافت نکرده بوده و هواپیمای وی مجبور به بازگشت به فرودگاه مبداء شد.

به ادعای مقامات عربستان، هواپیمایی سودان درخواست لازم درباره عبور پروازهای دیپلماتیک و خارج از برنامه را که براساس عرف دیپلماتیک باید 48 ساعت قبل به دست مقامات عربستان سعودی می‌رسیده، ارائه نداده اند.

گفتنی است، مقامات سعودی در اقدامی بی سابقه به هواپیمای رئیس جمهور سودان اجازه ندادند که با عبور از آسمان این کشور به ایران بیاید و در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران شرکت کند. این هواپیما متعلق به عربستان و در اجاره سودان بوده است.

این اقدام ریاض با انتقاد شدید مقامات کشورمان مواجه شد و سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدام را مایه تاسف نامید.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:سعودی,وهابی,جنایت,وحشی گری,ترور,دست نشاندگان آمریکا,خیانت,خائن الحرمین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، پس از رخدادهای سال 88 و آشوب‌های منافقان، بارها امام امت در سخنان خود، این فتنه را یادآوری و واکاوی می‌کردند و آن را به یک «شاه‌کلید» پیوند می‌زدند.

بارها و بارها و پس از هر سخنرانی معظم له، از خود می‌پرسیدم: «چرا آقا اینقدر بر این مسئله اهتمام دارند؟» و هر چه از آن فتنه‌ ننگین و شرم‌آور می‌گذشت، این پرسش در ذهنم پررنگ‌تر می‌شد و می‌دانستم که حکمتش را نمی‌دانم لااقل.

یک سال گذشت، 2-3 سال هم؛ چرا این موضوع هنوز هم در فرمایش ایشان تکرار می‌شود؟ به جواب‌هایی رسیدم که مهم‌ترین آن، جلوگیری از تحریف تاریخ و مصادره‌ صفحات رنج‌کشیده‌ آن به دست عده‌ای بود؛ همان عده‌ای که حباب «ما بی‌شماریم» آنها، در عاشورای 88 به بد فرجامی دچار شد و رویشان سیاه!

اما امروز وقتی حرف‌ها و نمایش‌های سران معلومُ الحال آن فتنه را رصد می‌کنم، درمی‌یابم که علمدار انقلاب اسلامی و خلف صالح حضرت روح الله (ره)، چه جانانه از بیرق حق حراست می‌کند و کلام حیدری‌اش، چگونه آتش بر خرمن پندارهای جمل‌نشینان و ریاکاران انداخته است!

*با کتاب قانون بر پیکر قانون‌گرایان می‌زنند

این روزها یکی می‌گوید: «وقتی می‌گویند و تهدید می‌کنند که کسانی باید توبه کنند؛ مرادشان چیست؟ توبه از اصلاح طلبی؟ یا از حقی که هست و از آن دفاع می‌کنیم؟ چه جرمی رخ داده است که باید از آن توبه کرد؟»(دست‌پیش گرفتن برای پس نیافتادن یا همان سیاست فرار به جلو)

آن دیگری می‌گوید: «اگر به نظرات من عمل می‌شد، گرفتار شرارت‌های سال 88 نمی‌شدیم!» این حرف‌ها در جنگ نرم تعریف دارد؛ گویا حقوقدانِ مجرمی با کت و شلوار غربی! کتاب قانون را بر دست گرفته و بر پیکر قانون‌گرایان می‌زند!

خطایی که آقای خندان از جرم نبودنش دم می‌زند و آن را حق می‌داند، چیزی جز تهدید امنیت امت اسلام بود؟ به تعبیر خودشان می‌شود «امنیت ملی»؛ باید پرسید: آیا برهم زدن آرامش روانی مردم، خلاف قانون بود یا نه؟

نظراتی که آن عالیجناب درباره‌اش سخن می‌گوید و آن را کلید گرفتار نشدن در شرارت‌های سال 88 می‌داند، آیا همان نسخه‌ «بریزند توی خیابان» نبود؟ آیا این نسخه که از بیت ایشان صادر می‌شد، خلاف قانون نبود؟ بیش از این گفتن، سزاوار نیست؛ چرا که حاجت به بیان نیست آخر!

برسیم به آن «شاه‌کلید»؛ حق این است که عاملِ خطاها، بدعت‌ها و رخدادهای تلخ را، قانون‌گریزی بدانیم! امروز هم آقا جان ما، بیش از هر چیز بر قانون تأکید و سفارش می‌فرمایند: «سال 88 اشکالاتى که وارد شد، خسارتى که به کشور وارد کردند و نگذاشتند کشور و ملت طعم آراء 40 میلیونى را درست بچشد، به خاطر تخلف از قانون بود».

قانون، این روزها حکمِ آن شیپور دوست‌داشتنیِ جنگ را دارد که با نواختنش، مرد از نامرد و سره از ناسره غربال می‌شوند.

حتی اگر باز هم بیانیه‌های فریبنده بدهند و تلخی سال 88 را در کاممان یادآوری کنند؛ باز هم صدای رسا و نازنین آن شیپور دوست‌داشتنی به گوش امت اسلام خواهد رسید و قانون تنها با فتنه‌گرانِ منحرف سر جنگ دارد!

امروز هر کس، در هر پست و مقامی نسبت به قانون جمهوری اسلامی ایران بی‌مبالاتی، بی‌رغبتی، بی‌غیرتی، تساهل و تسامح داشته باشد، یک آنارشیست تمام عیار است که مانند دیگر هرج و مرج طلبانِ قانون‌گریز دنیا، راهی به جز پوچی، سستی و ویرانی نخواهد پیمود!

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 مرداد 1392برچسب:فتنه88,حامی فتنه,خاتمی,عدم محکومیت فتنه گران,اغتشاشگران,فرار به جلو خیانت,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بهنود بی بی سی فارسی را یک منبع معتبر خبری معرفی کرده و در مطلب 13 آبان 87 از بی بی سی تجلیل کرده و در واقع بنگاه سخن پراکنی انگلیس خبیث را به رسمیت شناخته و در آن کار می کند...

وبسایت روشنگری به نقل از گروه سیاسی بولتن نیوز–  در بخش نخست این گزارش، به گوشه هایی از فعالیت مسعود بهنود روزنامه نگار حامی جریان فتنه پرداختیم. مسعود بهنود پس از تشکیل هسته  رسانه ای سیاسی در سوئیس و راه اندازی گروه گویا و سایت های مختلف آن با بقیه همکاران، در صدد ایجاد تلویزیون با همکاری فرح کریمی برآمد.
به گزارش بولتن نیوز، بهنود و باستانی با همکاری فرح کریمی جهت متقاعد کردن پارلمان هلند، جهت راه اندازی یک تلویزیون ضد نظام جمهوری اسلامی،  نیز تلاش کردند تا ابتدا سایت روز آن لاین را راه اندازی و در صورت موفقیت آن، نظر پارلمان هلند نیز جلب شود.

بقیه در ادامه مطلب..........................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 مرداد 1392برچسب: مسعود ، بهنود ، بی بی سی ، روز آن لاین,وطن فروشان,منافقین,فتنه 88,فتنه گران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبسایت روشنگری به نقل از  بی باک به نقل از بنیاد حماسه و دفاع رجبعلی مزروعی، فتنه گر فراری ساکن بروکسل، در یادداشتی جدید به تعریف عدالت از نگاه خود پرداخته و در سایت جرس وابسته به حلقه فتنه در لندن منتشر کرده است. او در بخش اول یادداشت خود، با استناد به حدیث نبوی (!؟) که حکومت ظلم ماندنی نیست، نظام جمهوری اسلامی را متهم به ظلم و جور کرده و نوشته است: "نظامی سیاسی که عنوانی دینی داشته باشد اما در آن بجای عدالت، ظلم جاری باشد، جز فروپاشی و سقوط سرانجامی نخواهد داشت و البته تجربه تاریخ بشری نیز بر صحت و درستی این حدیث گواه است".
 
نماینده افراطی حزب منحل شده و غیرقانونی مشارکت در مجلس ششم، ضمن حمایت از سران فتنه نوشت: "فکر نمی کنم تا اینجای بحث، اختلاف نظر چندانی میان دوجناحی که در جمهوری اسلامی ایران، به اصلاح طلب و اقتدارگرا مشهور هستند در این باره باشد؛ اما اختلافی که به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بین این دو جناح رخ نمود و پیامد آن قطبی شدن جامعه در دو سو شد، در انطباق رفتار حاکمیت با شاخص عدالت بود".
 
var v2_p2up_user_id = 4507;
ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 مرداد 1392برچسب:وطن فروش,بیگانه,منافق,خاتمی,مزروعی,فتنه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تروريست ها در سوريه، يونيفورم اسرائيلي بر تن مي كنند
تروريست ها در سوريه، يونيفورم اسرائيلي بر تن مي كنند
تروریست های های ارتش آزاد سوریه، با لباس تفنگداران اسرائیلی به جنگ دولت سوریه می روند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از نیروهای ارتش سوریه در ریف دمشق فاش کرد که ده ها گردان مسلح ارتش آزاد، با لباس نظامیان اسرائیلی با ارتش سوریه می جنگند.

وی محل مشاهده این عناصر را مناطق درگیری به ویژه جوبر اعلام کرد که ارتش سوریه هفته پیش انباری از سلاح های اسرائیلی را در آنجا کشف کرده بود. در میان سلاح های کشف شده، موشک های ضد تانک و سلاح کمری، بمب و دیگر تجهیزات لجستیکی به چشم می خورد که نمونه آن ها در برخی مناطق دیگر از قبیل منطقه غوطه دمشق نیز کشف و ضبط شده بود.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب: سوریه فلسطین اشغالی ,تروریستهای سوریه,جنایت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیده بان، تاکنون اخبار زیادی از این دیدارها منتشر شده است  ولیکن در آخرین دیدار‌، احمد شهید در قالب دوره‌گردی در کانادا و آمریکا به دیدار افرادی رفت که معرفی این افراد حکایت از نوع نگاه برخی سازمان‌های حقوق بشری به مقوله حقوق بشر را نشان می‌دهد:


احمد شهید در 4 مرداد سال جاری به دیدار بیژن فتحی و همسرش مهوش علاسوند رفت. شاید در خارج کشور و برای احمد شهید این دو نفر صرفا یک ابزار برای فشار حقوق بشری بر ایران محسوب شوند ولی مردم ایران فراموش نکرده‌اند که محمد و عبدلله فتحی( فرزندان بیژن فتحی) چه کسانی بودند:
 
ahmed-fathi

از راست: بیژن فتحی( پدر محمد و عبدالله فتحی)، احمد شهید و مهوش علاسوند(مادر دو سارق و موسس کمپین حقوق بشری نه به اعدام !!)

بقیه در ادامه مطلب........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:محمد فتحی ، عبدالله فتحی ، بیژن فتحی ، مهوش علاسوند ، احمد شهید ، حقوق بشر ، سرقت کرج, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش بولتن نیوز، "ابراهیم خدابنده" عضو سابق گروهک تروریستی منافقین در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به تشریح فعالیت خود در این تشکیلات پرداخت.
باشگاه خبرنگاران: آیا خود شما نیز تحت تاثیر شرایط موجود در گروهک تروریستی منافقین بودید؟

خدابنده: افرادي که درون اين گروهک تروريستي هستند، نمي‌دانند که شديدا تحت کنترل فرقه قرار دارند و تصور می‌کنند که داوطلبانه و با اراده و اختيار وارد اين گروهک تروریستی شدند.

در اينجا مي‌توان داستان گرفتاري در فرقه‌ها را با اعتياد مقايسه کرد و اينگونه گفت که يک فرد معتاد آخرين نفري است که متوجه اعتياد خود شده و هيچ‌گاه تصميم نگرفته که در يک روز معين معتاد شود.

اگر من خود دستگيرنمي‌شدم و در ايران مطالعات خود را پيگيري نمي‌کردم، به اين موضوع پي نمي‌بردم که من يک سوژه کنترل ذهن مخرب فرقه‌اي بودم و ذهنم همچون چيزي است که در عوام از آن به مغزشويي ياد شده است.

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:رجوی ، منافقین ، مریم رجوی,جنایت,خیانت,وطن فروشی,ترورونوکری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وزارت امور خارجه آمریکا چند روز پیش اعلام کرد که شماری از کنسولگریهای این کشور در روز یکشنبه بدلیل احتمال حملات تروریستی تعطیل خواهد بود و بدین ترتیب بخشی از کنسولگریهای این کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا تعطیل شد.

وبسایت روشنگری به نقل از گروه بین الملل بولتن نیوز ـ وزارت امور خارجه آمریکا چند روز پیش اعلام کرد که شماری از کنسولگریهای این کشور در روز یکشنبه بدلیل احتمال حملات تروریستی تعطیل خواهد بود و بدین ترتیب بخشی از کنسولگریهای این کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا تعطیل شد.

به گزارش بولتن نیوز، فارغ از اینکه این تعطیلی منطقی یا غیر منطقی بوده است اما در دل این اتفاق حقایق بسیاری نهفته است که ضروری است سردمداران کاخ سفید به خوبی به آن واقف باشند و ملتهای منطقه نیز حقیقت واقعی دولت آمریکا را بهتر بشناسند.

بقیه در ادامه مطلب....................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:آمریکا ، کاخ سفید ، کنسولگری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این منبع پلیس می‌افزاید که بازداشت شدگان با برگزاری مراسم شیطان پرست‌ها دور آتش می چرخیدند و با صداهایی بلند به موسیقی‌های ناهنجار گوش می‌دادند.

به گزارش 598 ،هیئت موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی اعلام کرد که 30 شخص لخت را در یک پارتی بازداشت کرده که تعدادی آمریکایی و اروپایی نیز در میان آن‌ها حضور داشتند، آنها منتسب به یک گروه شیطان پرست بودند که در یک مهمانی مختلط در ریاض حضور داشتند.

یکی از اعضای این هیئت از طریق صفحه خود در توئیتر اعلام کرد که این سی نفر از 11 تابعیت مختلف بودند و در میان آنها آمریکایی و اروپایی و عرب زبان و سعودی دیده می شدند که اقدام به برپایی این پارتی مختلط کرده بودند.

این منبع پلیس می‌افزاید که بازداشت شدگان با برگزاری مراسم شیطان پرست‌ها دور آتش می چرخیدند و با صداهایی بلند به موسیقی‌های ناهنجار گوش می‌دادند.

هیئت مذکور بعد از بازداشت این افراد، مردان را به مرکز پلیس العینیه و زنان را به زندان زنان در این شهر تحویل دادند.


پیش از این نیز هیئت امر به معروف و نهی از منکر یک پارتی مختلط را در منطقه احساء در شرق عربستان سعودی شناسایی و شرکت کنندگان در آن را بازداشت کردند.

با افزایش فساد و فحشا در عربستان سعودی، هیئت موسوم به امر به معروف این کشور تلاش زیادی بر سرپوش گذاشتن بر تمام بازداشتی‌های مراسم‌های غیر متعارف در این کشور دارد، اما با این وجود برخی از اخبار این مراسم‌ها نظیر اخبار فوق به بیرون درز می‌کند.

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:شیطان پرستی,صهیونیستها,سعودی,شیوخ زنباره حاشیه خلیج فارس,ملک عبدالله, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.


نتانیاهو در جشن پوریم -

بقیه در ادامه مطلب......................................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:پوریم ، اسرائیل ، استر ، هامان ، ایران ، خشایارشا ، صهیونیستها,جنایت علیه بشریت,قتل,نسل کشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ به بهانه فرا رسیدن سالروز ایام الله و روز جهانی قدس به اقدامات و عملکرد های بهاییت و صهیونیست اشاره ای میکنیم تا بتوانیم ارتباط پشت پرده این دو را با هم بررسی نماییم

بهاییت و استعمار

بهائیان سرنوشت خود را گره خورده به سرنوشت اسرائیل دانسته و این حقیقت توسط رهبران بهائی در کتب و نشریات مختلف بهائیان مورد تصریح قرار گرفته است، در نوشته هائی که از عبدالبها بر جای مانده است این موضوع به وضوح قابل درک است او چندین سال قبل از تشکیل دولت اسرائیل سر نوشت صهیونیسم و بهائیان را سرنوشتی مشترک میداند

بقیه در ادامه مطلب.............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 12 مرداد 1392برچسب:تشکیلات در بهاییت, معرفی بهاییت, بهاییت و استعمار, تاریخ بهاییت, , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تلاش رسانه های ضدانقلاب برای فضاسازی و ایجاد فشار بر رئیس جمهور منتخب ایران همچنان ادامه دارد که پیشتر در گزارشی زیر عنوان "پیشنهاد بی بی سی برای وزارت فرهنگ" به گوشه ای از آن پرداختیم.

در همین راستا، علیرضا نوری زاده، جمشید چالنگی و محسن سازگارا (سه تن از اخراجی های صدای آمریکا) طی برنامه ای در تلویزیون "ایران فردا" به تعیین تکلیف برای دکتر روحانی پرداختند.

 

این سه نفر پس از سال ها جیره خواری در صدای آمریکا، از این شبکه دولتی طرد شده و ابعاد جالبی از دروغ پردازی های VOA را افشا کردند

نوری زاده خواستار این می شود که "روحانی پیش از مراسم تحلیف در مقابل رهبر ایران موضع بگیرد" و "در انتخاب کابینه با رهبر همانگ نباشد".

وی که یکی از فعالان اصلی و خط دهندگان فتنه سبز به شمار می آید، ادامه داد: «روحانی باید از خودش جربزه نشان دهد و اعلام کند نه تنها خاتمی باید در مراسم تحلیف باشد، بلکه موسوی و کروبی نیز باید حضور داشته باشند.»

محسن سازگارا هم با بیان این ادعا که "اعتدالی که روحانی از آن دم می زند در حال تبدیل شدن به مصلحت گرایی است" خواستار اتخاد مواضع رادیکال از سوی رئیس جمهور منتخب مردم ایران شد.

دکتر روحانی در مواضع خود پس از انتخابات، بر وفادار بودن به وعده های اعتدال گرایانه و دوری از افراطیون تاکید داشته که همین امر موجب دستپاچگی و عصبانیت بدخواهان ایران و انقلاب شده است؛ بی تردید، کوتاه ماندن دست فتنه گران از کابینه یازدهم، این عصبانیت را بیشتر هم خواهد کرد.

منبع: جام نیوز
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:ضدانقلاب,فشارومنافق ,وخارج نشین,خائن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

598: برخی از رسانه‌های کشور در روزهای اخیر از عباس آخوندی به عنوان گزینه پیشنهادی حسن روحانی به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی نام برده‌اند؛ اما ظاهرا او یکی از افرادی است که به سلامت انتخابات 88 در جلسه ای در محضر رهبر انقلاب اعتراف کرده است.

نمایندگان میرحسین موسوی در دیدار با رهبر انقلاب. از راست: عباس آخوندی- حسن عابدجعفری- ابوالفضل فاتح- بیژن زنگنه- قربان بهزادیان نژاد- محمدرضا بهشتی

به گزارش رجانیوز، یکی از فعالان رسانه‌ای کشور در وبلاگ شخصی خود در این زمینه نوشته است: 

روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گریزی هم به ماجرای اتهام تقلب در سال ۱۳۸۸ زدند و فرمودند: «در انتخابات سال ۸۸، آن کسانى که فکر میکردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ى با تقلب، اردوکشى خیابانى کردند؟ چرا این را جواب نمیدهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومى، نخیر، به شکلى که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهى نمیکنند؟ در جلسات خصوصى میگویند ما اعتراف میکنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟»

اما در مصداق یابی سخنان رهبر انقلاب مبنی بر این که چه کسانی در جلسات خصوصی اعتراف می کنند که تقلبی نبوده است اما در مجامع عمومی ساکت می شوند و عذرخواهی نمی کنند، یادم به گزارش تاریخی برادرم جعفر فرجی افتاد که در آن از جلسه خصوصی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری با رهبر انقلاب در خرداد ۱۳۸۸ روایت می کردند. بخشی از این روایت را دوباره بخوانیم.

«آقای آخوندی که باجناق آقای ناطق نوری و وزیر مسکن کابینه آقا بوده اند ، دستان خود را بالا بردند . داشتند شروع به صحبت می کردند که آقا فرمودند : خودتان را معرفی کنید؟ احساس کردم بدجوری آقای آخوندی در خودش فرورفت . با تعجب گفتند که آخوندی هستم عضو ستاد موسوی . آقا فرمودند بله مواضعتان را اخیرا در روزنامه ها دیده ام . اهل دلی می گفت که حکمت این برخورد آقا شاید این بوده که ایشان جناب آقای آخوندی جدید را با مواضع جدیدش نمی شناختند و احتیاج داشتند ایشان خودشان را درست با همین عنوان جدید معرفی کنند .  آقای آخوندی گفتند که آقا بنده در انتخابات سال ۷۶ وقتی آمار آراء تا حدودی مشخص شد نشستم و بیانیه ای را آماده نمودم و به آقای ناطق گفتم انتخابات را به آقای خاتمی تبریک بگوییم . آقا این را می دانیم که در یک جامعه مترقی بایست کسی که شکست می خورد شکست را بپذیرد و همچنین می دانیم که هر چقدر آراء این انتخابات که در داخل صندوق ها ریخته شده بازشماری شود تغییری بوجود نمی آید و قبول داریم که مردم این آراء را در صندوق ها ریخته اند (تا بدینجا آقای آخوندی دو اعتراف بزرگ را انجام داده بود.) اما اعتراض ما به این است که با بداخلاقی کاری نموده اند که مردم به اشتباه افتاده اند . کلیت بحث این بود که چرا احمدی نژاد طوری عرصه را طراحی نمود که رای به موسوی معادل رای به هاشمی شد و افکار عمومی را احمدی نژاد طوری هدایت کرد که گویی هر کس به موسوی را بدهد انگار به هاشمی رای داده است و … این یعنی تقلب در انتخابات.»

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:اغتشاشگران,تهمت تقلب,فتنه88,موسوی,کروبی,منافق, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به گزارش 598، همچنان که بارها اشاره شده است یکی از شگردهای اصلی دشمنان برای ایجاد جنگ روانی و سپس بهره‌برداری از آن علیه نظام و مردم پرداختن به مسائل فرهنگی و اعتقادی در کشورمان بوده است. گاهی اوقات با انتشار گزارش‌های جاسوس توریست‌ها در رسانه‌های متبوعشان از عدم اعتقادات جوانان ایرانی به اسلام و نظام اسلامی سخن می‌گویند و گاهی دیگر طی مصاحبه با افرادی در گوشه و کنار این موضوع را در رسانه‌های خود پررنگ می‌کنند که مردم از اسلام زده شده‌اند. در واقع با این‌کار تلاش می‌کنند تا عده‌ای مغرض را در راستای اهداف خود تحریک و تشجیع نمایند که دیگر کسی به این نظام و اسلام دلبستگی ندارد و آن‌ها به خیال خام خودشان می‌توانند با به راه‌اندختن اغتشاش و آشوب در خیابان کودتای مخملی راه بیاندازند.
این‌کار که بارها و بارها توسط شبکه‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب صورت گرفته است این‌بار نیز با کمک جستن از تعدادی از عوامل خود یا برخی فریب‌خوردگان کوشش کرده‌اند این موضوع را که تا قبل از این با مشاهده ظاهر جامعه مطرح می‌کردند این‌بار با به تصویر کشیدن بخش خصوصی زندگی ایرانیان مدعای دروغین خود را اثبات نمایند و در این راستا در متن خبر خود نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که ما قصد داریم تا تصویری متفاوت از آن‌چه در رسانه‌های حکومتی از زندگی خصوصی ایرانیان ارائه می‌شود به مخاطبانمان نشان دهیم.

بقیه در ادامه مطلب.......................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:فحشا,جاسوس آمریکایی,بی حیایی,حیوانی,منافق,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در غیاب کارکنان شبکه دولتی بی بی سی فارسی، او در ایام اغتشاشات سال 88 گزارش های مغرضانه ی متعددی را برای شبکه بی بی سی انگلیس آماده کرد.

صراط: سایت بی بی سی خبر داد که "جان لاین، خبرنگار بی‌بی‌سی در ۵۵ سالگی درگذشت."

بقیه در ادامه مطلب..........................

ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب: فتنه ، سال88 ، صراط,بی بی سی,کروبی,موسوی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرصادنیوز: ساناز.میم فرزند امیر متولد ۱۳۵۸ در تهران او از روزهای تنهایی میگوید که تنها ۹ سال داشت او امروز جوان ۳۴ ساله ای است که معتقد است فرقه رجوی خانواده خیلی ها را نابود کرد و  باید دادگاه جنایات مسعود و مریم رجوی تشکیل شود.

سرویس سیاسی پایگاه خبری مرصاد/ ساناز.میم فرزند امیر متولد ۱۳۵۸ در تهران او از روزهای تنهایی میگوید که تنها ۹ سال داشت او امروز جوان ۳۴ ساله ای است که معتقد است فرقه رجوی خانواده خیلی ها را نابود کرد و  باید دادگاه جنایات مسعود و مریم رجوی تشکیل شود. همچنین سران سازمان مجاهدین باید در یک دادگاه بین المللی محاکمه شوند تا به سزای اعمال خود برسند.برای رعایت مسائل حفاظتی و خوی حیوانی منافقین که ممکن است آسیبی به این جوان برسانند از نام بردن کامل ایشان معذوریم.

پدر ساناز بعد از اقدام مسلحانه ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ به همراه خانواده از ایران خارج شد. ۴ ماه در ترکیه بود و بعد به کمک یکی از دوستانش به ایتالیا رفت و در این مدت در یک شرکت ساختمانی به کار مشغول شد.

ساناز از آبان ۱۳۶۰ تا کنون در ایتالیا سکونت دارد او به سال های ۱۳۶۶ اشاره میکند که پدرش توسط سازمان منافقین فراخوان شد.  دو جلسه در ایتالیا ، سفر به عراق و حضور در اردوگاه اشرف ، مصاحبه کوتاه با ساناز و بیان خاطرات از طرف او گرچه برای هر انسانی ناراحت کننده است ولی بیان واقعیاتی است که ممکن است ده ها خانواده گرفتار آن شده باشند.

مرصاد: خانم ساناز شما فرزند چندم خانواده هستید؟

من خواهر و برادر ندارم و تک فرزند خانواده هستم.

مرصاد: زندگی خارج از ایران چگونه بود تجربه زندگی درایتالیا خوبه؟

بقیه در ادامه مطلب..............................


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:منافق,رجوی,وهابی,جنایت,وطن فروش, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 ... 36 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com